Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 203

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 19:30:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=863563&t=863563

ehdinkö? ^_^

Re: Sinkkujen topic 203

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 19:39:29

Nonih, kaupassa käyty mut olen tylsä, ostin pakastemozzarellapitsan :(

pisteviiva, ihanaa että täällä on näköjään joku muukin paukapää mun lisäks :D pitäiskö sitä sittenki lähtee tänään ulos? tota romantiikkaa saattaa mahdollisesti löytyy helpommin yksiön ulkopuolelt

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 19:41:01

Näköjään. Vähän hiljaisempi perjantai ilmeisesti. Mäkin oon ollu jossain ihme koomassa nyt muutaman päivän. Alkaa vissii vähän valvominen tuntumaan tai jotain. Kroppakin niin jumissa nyt, että täytyy varmaan kaivaa matto esiin ja alkaa vähän availemaan paikkoja.

pauke: Vai on siinä kilppurin kanssa semmosia juttuja. Onhan noista kyllä saatavissa aika hyvin tietoa pitkin nettiä nykyään. Pitäis vähän lueskella tarkemmin.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 19:43:46

min, ehdottomasti kannattaa lähteä! ei oo vielä kukaan tullut ainakaan mua ovelta hakemaan. :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.3.13 19:55:42

Kiitos järkevöittämisestä, nyt ajattelen muita asioita. Olkoon tuo edellisen topan vuodatus opiksi muillekin, että kannattaa olla tarkkana, millaiseen suhteeseen lähtee tai ajautuu, kun kaikki viinit eivät parane vanhetessaan.

Katselin Stockan ruokaosastolla pariskuntia, että on mahdollista, että on ainakin ulospäin tasapainoisen oloisia pareja. Mistä niistäkään tietää.

Tuo kaikki lumen tulo katolta, aurausautot ja muu on hevosen selästä niin herran haltuun, ettei ole ikävä. Riittävän jännittävää oli kävellä kadulla, kun äkkiä on mennyt pakkasen puolelle, ja eikä juuri missään oltu hiekoitettu. Onneksi ei ollut lasipulloja varjeltavana.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 19:55:56

Huomenta Minski :)

pisteviiva, kai sitä täytyy kunhan saa syötyä, juotua ja käytyä suihkussa + laittauduttua. Eli jos kolmen tunnin päästä pääsee liikenteeseen :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 19:59:23

kurnau, mulla on ollut vastaavanlainen eksä ja vielä useamman vuodenkin jälkeen kertoi, että on kuolemassa silloin ja silloin. sai aina lisää aikaa kuulemma. viime keväänä totesin hänelle, kun sattumalta nähtiin; "ai et ookkaan vieläkään kuollu" sen jälkeen loppui sepustukset syövästä ja muusta. eli meni mullakin tovi ennen kuin tajusin sanoa jotain takaisin. (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 19:59:51

No hyvää huomenta siilillekin. :D

Vai on ne baariin menossa vaihteeksi. Mä sekottelin taas hiukan vahvempaa lonkeroa ja kunnolla jäitä sekaan, niin voi hörppiä kaikessa rauhassa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.13 20:02:31

Kurnau, niin kauan kun on omista hevosista kysymys, ei ole isompaa hätää:).
Vieraan hevosen selkään en ihan vähällä enää nouse. Luotto on vieraan kanssa nollassa, molemmin puolin!!
Eli pysyn noissa omissa, niiden kanssa VOI säilyä pahemmitta vahingoitta:)!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:04:06

Minski, tottakai ollaan menossa, ei oo näkynyt prinssiä valkealla ratsulla kotiovella. :c

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 20:07:32

Minski, komppaan pisteviivaa :/ joskin valkea ratsu tuolla rappukäytävässä vois ol ehkä sellanen näky jonka jättäisin väliin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 20:09:42

pisteviiva: Eikös sulla ollu jo joku prinssi, vai muistanko nyt ihan väärin? Niin ja oon mä muutaman kerran ihan suoraan kotiovellekin mennyt, vaikken kyllä mikään prinssi olekaan. :D

Mä tein tossa pientä perjantaiherkkua.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.3.13 20:11:33

Höyryjuna saapui kotiin, hengissä! Kävin siis koirat kusettamassa, ehkä puoli tuntia, hyvin rauhallisesti käveltynä, varmaan vajaa 2km. Huohotin kuin pikajuoksussa, keuhkot meinas haljeta, aattelin että ne räjähtää! Tai että pökrään tonne ja kukaan ei huomaa, piti hakeutua metsästä ihmisten ilmoille..

Ja mikälie saksalais-intialainen lekuri oli sitä mieltä että "keuhkot on puhtas, ei tarvitse antibiootti, oireenmukainen hoito, virustauti." Jepjepjep. Ei tarvii olla ees lekuri tajutakseen mitä siellä keuhkoissa on meneillään, etenkin kun mulla aikoinaan oli keuhkoputkentulehduksia pari kertaa vuodessa kun asuttiin hometalossa. No, ehkä saan ne antibiootit sitten maanantaina, hohhoijaa.

Päivämäärä:   1.3.13 20:15:16

Mäkin muistelin että eikös pisteviivan pitäny olla rakastunut viime viikonloppuna...

Minski, no et kyllä ihan varmaa tehny :D Hyi helv...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 20:20:34

min: Kyllä ne tulee, kunhan vaan laitat ilmotuksen johonkin. Vaikka sitten semmosen lapun postariin niin kuin ruoste. :D

Mission: Sähän ny oot puuskuttanu. Kai sentään oot ruokavarastot täydentäny niin, ettei tarvi kauppaan ihan heti raahautua? Mä en oo antibiootteja syöny sitten lapsuuden ja oon niitä aika pyrkiny välttelemään. Mut tietty jos jotain tosissaan on, niin eihän siinä sitten mukaan auta.

Ai mitä, eiks tollanen pieni suklaapatukka oliskaan herkkua. =)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:20:38

juu kyllä mulla on se prinssi, mutta se prinssi ei vaan vielä tiedä sitä. :D

min, no riittää, jos tulee vaikka parvekkeen alle. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 20:24:29

Jaa minkä lapun...?

Mul on itseasias kyl ollu jo yks Prinssi. Se oli kylläkin russponi :) (hoitoponi siis, ei oma)

Päivämäärä:   1.3.13 20:26:50

Niin mäkin ymmärsin, et pisteviivalla oli ihan mies kierroksissa...?
Mihin se hävisi?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 20:27:12

pisteviiva: Aijaah, no kait sulla on sitten joku sotasuunnitelma kuinka saattaa toi asia myös tän prinssin tietoisuuteen? :p Vai mitäs sä meinasit siellä baarissa puuhastella. :D

min: Ruostehan laittoi sen lapun oveensa, missä luki jotain että "täällä asuu sinkkunainen, tule kylään ja tuo mukanasi pizzaa" :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:27:27

http://www.youtube.com/watch?v=_u6Gjw9xcW4

laatumusiikkia perjantaille? miten onkin voinut soida koko viikon päässä...

Päivämäärä:   1.3.13 20:30:28

pisteviiva, ai se menikin niin, no sillonhan sun täytyy päivystää siellä paikallisessa nyt ainakin vähintään viikonloput, ellei viikollakin ;p

Minski, kyllä sen suklaan saa tosiaan vedettyä överiks, vaikkei heti uskois :D

Mä oon syönyt ihan sairaasti antibiootteja tossa teininä ja nuorena aikuisena, sit kun pääsi hometalosta veke (virallista lausuntoa ei koskaan tullut mutta kyllä me se tiedettiin, etenkin jälkeenpäin) niin kummasti en ookaan viimeseen kymmeneen vuoteen juuri kipeenä ollutkaan, hyvin harvoin. Ja johonkin flunssaan taas joskus joku lekuri tyrkyttäny biootteja ni reseptin oon ottanu mut harvemmin hakenu, en viitti huvikseen syödä. Mut tää homma kyllä tiedetään, paranee se tietty lopulta itekseenkin mutta nopeuttais ne biootit sitä vaan viikolla ainaki ettei tarttis kahta viikkoa olla keuhkoton nuudeli ilman voimia...

Ja kyl, jääkaappi ollu kovilla tossa viilentämisessä kun eilen mätin sen täpötäyteen ruokaa ja herkkuja :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 20:30:53

Mä en ol tiennykkään tollasest lapust :D mutta aivan mahtava! mut emmä viitti, muutan koht täält pois kuitenki

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:31:48

Minski, pitää vaan toivoa, että törmään tähän prinssiin tuolla paikallisessa, mistä sen siis löysinkin. :b muita suunnitelmia ei vielä ole, mutta eiköhän nekin tästä muotoudu illan mittaan. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.3.13 20:31:51

Minunkin prinssini saisi jo karauttaa tänne! Vai heitänkö vain lakanaköyden parvekkeelta alas ja jään odottamaan onneani?

Päivämäärä:   1.3.13 20:36:57

pisteviiva, tuli kiire sulkea juutuuppivälilehti kun näin biisin esittäjän, huh, just ehdin! Ei saa tollee säikäytellä...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:37:25

Mission, aion todellakin päivystää ainakin viikonloput. :D tosin tää mun paikallinen ei ole sen miehen paikallinen vaikka siellä usein kuulemma käykin...

Lähettäjä: Masa Savosta 
Päivämäärä:   1.3.13 20:40:53

Hyvää iltaa.. vaihdoin matti nimen Masa Savosta. tahtoo noita matti nimisiä olla paljon... pitäskö miunkin jättää autosta vinssin sinkit roikkumaan jos joku prinsessa tarttus siihen koukkuun

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 20:42:20

Mission: Aijaa, että tollanen 7kg nölli ei meniskään alas ihan yhdeltä istumalta. :D

Joo eipä antibiootteja kannata popsia ihan kuin karkkia ja nehän tekee hallaa vastustuskyvyllekin. Mäkin kävin vuodenvaihteessa kokeissa, ku oli nielurisat tulehtuneet, mut ei tarvinu ottaa antibiootteja.

min: Se oli ihan huippu, vaikka ruoste kyllä sitten ottikin sen pois, ettei naapurit ala kattelemaan kieroon. :D Mut olis kyll aika näppärä tollanen, ku vois aina rappukäytävässä bongailla, et kuka on vapaa ja mitä kannattaa tuoda mukana, jos menee soittelemaan ovikelloa. =)

pisteviiva: Haha, ootte te naiset kyllä söpöjä pikku stalkkereita, kun johonkin mieheen silmänne iskette. :D

pauke: Ja sinäkin siellä haaveilemassa. Kaikilla on rinssit hukassa. Kokeile laittaa se herkkukori vielä sinne lakanaköyden päähän. =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 20:43:22

Taidan olla hidas syömään... täyty laittaa pitsa mikroon ku kerkes jäähtymään...

Ei kappale mutta äärettömän söpö :) http://www.youtube.com/watch?v=xdhLQCYQ-nQ&list=UURVruzlQF5cqpw9jQgIgNdw&index=168

Päivämäärä:   1.3.13 20:43:51

http://www.youtube.com/watch?v=19vl_D8ub

Tässä lienee syvä sanoma...ihan tätä Martina ei taida tavoittaa:)....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 20:47:09

ei ollu juu laatua martina, mutta se vaan soi koko ajan päässä... O_o

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 20:49:51

Nyt alkoi mullakin viikonloppu. Iltapuhteiksi vielä puolentoista tunnin työpuhelu. Nyt punkkua lasissa. Aiemmin päivällä kävin fyssarilla ja se kokeili muhun uutta hoitomuotoa, joka oli vähintäänkin omituinen, mutta hyvin hauska. Se laittoin mut tärisemään. Ja kyllä mä tärisinkin, nauroin katketakseni ja tärisin. Hyvin rentouttavaa se oli ja tuntui erikoiselta.

Päivämäärä:   1.3.13 20:50:20

Tai ehkä laitan vain köydenpäähän korin ja sinne lapun "täällä asuu sinkkunainen, prinssi tule joutuin!". Kyllä seki varmaan toimis. Katotaan minkä puliveivarin sieltä sit saan olohuoneeseeni.

Pisteviiva, suosittelen että käyt asentamassa riistakameran paikallisen ulko-ovelle, voit päivystää mukavasti kotona :)

Päivämäärä:   1.3.13 20:51:40

aikamoinen mielikuva tuloo tosta... sellasta huuto naurua ja samalla tärisöö niin pirusti

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 20:54:25

Kuka on Masa Savosta? Mutta joo, ei nyt ihan huutonaurua, mutta todella mahdottomasti nauratti. Menetelmän nimi on TRE. Varsin hauska.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 20:54:58

Ja jatketaan söpöilylinjalla http://www.youtube.com/watch?v=xdhLQCYQ-nQ&list=UURVruzlQF5cqpw9jQgIgNdw&index=168

(mä epäilen et alkaa taas vauvakuume tulemaan, toivottavasti menee jälleen äkkiä ohi...)

Päivämäärä:   1.3.13 20:55:24

Ette kyllä nyt dokaa! Ei oo pisaraakaan kaapissa...:( Ku ei oikein kipeenä voi...

Mä sit mässäilen jos te juotte, hmh.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   1.3.13 20:57:21

Loma. Lomalomalomalomalomalomaloma. Loma.

Päivämäärä:   1.3.13 20:57:22

No ei kai miestä tarvi baarissa päivystää, pisteviiva...????
Jos ei ota yhteyttä muuten, niin anna olla!
Ei mee mun kuuppaan never, että jotakin lähiökuppilan sälliä pitäisi alkaa päivystämään!!!
Tai no, eihän se mulle kuulu...
En mäkään tota Martinaa kyennyt katsomaan kuin ekat korkkareiden kopsaukset, on nimittäin niin karsee nuija ja muija, ettei pahemmasta väliä!!!!!
Sori!!!

Päivämäärä:   1.3.13 20:57:33

Masa kävi tossa lähipäivinä esittäytymässä, kuumeessa en nyt muista millon, ehkä toissap? Oli sillon matti, mutta oli liikaa matteja täällä :)

Päivämäärä:   1.3.13 20:59:26

piste, todellakin! Mun inhokki IKINÄ on Martina, en pätkääkään epäile etteikö olis luonnossa tasan yhtä tyhmä ja ällöttävä ku töllössäkin. En pysty enää yhtään kattoo, heitän töllön ikkunasta ulos jos se ilmestyy siihen eikä kake oo heti kädessä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 21:01:39

Z: haist ite. Ei vaan, oot lomas ansainnut. Mä vaan voisin ihan hyvin kans pitää lomaa, mutta ei ole tiedossa vielä hetkeen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 21:02:38

min: Ai sullako vaivakuumetta jo. Ethän sä ollu kuin vasta kakskakkonen. :O

mission: En mäkään enempää ota. Melkein vois mennä kohta nukkumaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 21:06:17

Ai, kyllä mä Matin muistan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 21:07:54

Minski, onks vauvakuumeelle joku ikäraja? :p

Päivämäärä:   1.3.13 21:08:48

mission vastaski puolestani... lomat loppuu... maanantaina taas arki kutsuisi tosin hieman pitäis lähtee kuukaudeksi kurssille kotkaan

Päivämäärä:   1.3.13 21:09:25

Mission, juu, ei enää ällömpää muijaa voi olla kun Martina!!!
Laulaa se ei osaa pätkääkään, ulosanti vielä heikompaa irl ja käytöstavat miinuksella pahasti!
Voi kiesus, lähinnä oksettaa!!!!!

Päivämäärä:   1.3.13 21:09:43

No oho Minski, pitääkö huomenna herätä ajoissa vai ootkohan ihan kipeeks tulossa? Mä nukun vähän väliä ja pitkät päikkikset ni nyt on taas doupattu ja pirtee joten unille ei kyllä muutamaan tuntiin pääse... Eikä ees hotsita ku tuol sängys vaa jääty ja hikoilee, ehkä nukun sohvalla vaa :p

Ootteko maistanu tämmösii ku La Fermière, vanukkaita? Näil oli jugurttejakin, tämmösissä harmaissa savikipoissa, ihan cittarista kuitenkin. Aivan tajuttoman hyvää!!! Ostin tommosen caramel mikälie vanukas tai joku sen tyyppinen, ei yhtään liian makee, päinvastoin, ja ihan samettia, voi jessus... Tästähän on kokeiltava muutkin maut ja jugut myös!

Päivämäärä:   1.3.13 21:10:58

piste, komps. Lisänä täysin tyhjä ja ilkeä pää, tyhmempään en varmaan oo törmänny ikinä missään. Yök.

Päivämäärä:   1.3.13 21:13:05

tätä ketjua lueskellessa iskee aina himo syyvvä jotakin ku kaikki kehuu syöväsä jotaki hyvää iteltä ei löytyny ku mandariineja

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 21:14:28

min: No ei mut yleensä noin nuorena naisilla on vielä ihan muut asiat mielessä. Ja sä et jotenkin vaikuta semmoselta, et sulla vois vauvakuumetta olla ku oot noin kova menemään. :D

mission: En tiedä mikä on, mut meinaa vaan väsyttää ihan sikana. Sillä mietin et jos sitä nukkuis ja heräis sitten pirteenä aamulla. Ei kyllä oo menoa mihinkään mut ei toi rytmin normalisointi pahaa varmaan tekis. :)

Päivämäärä:   1.3.13 21:14:38

Min, vauvakuumeelle tai -kuumeettomuudelle ei ole ikärajaa:).
Mulla ei ole ollut sitä ikinä, eikä tulekaan.
Toisille se tulee nuorena, toisille vanhempana ja toisille ei koskaan:).

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.3.13 21:19:21

Hrrrr, ulkona oli kamalan kylmä, -14 :o Eihän täällä oo tuollaisiin lukemiin totuttu ollenkaan viime aikoina. Ja aamuks lupas vielä kylmempää, ja mulla piti olla huomenna taas sitä Hitlerin hiihtokoulua. Saa nähdä miten sen kanssa nyt käy :/

Tuo Minskin suklaaunelma näytti kyllä aika makeelta jopa mun mittakaavassa :o

Ulkona oli muuten revontulia; näkyykö muualla...?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 21:19:28

Minski, sitä nää mun irl-kaveritki vähän ain ihmettelee :D mutta ku ei sille voi mitään, ku se vauvakuume tulee niin se tulee

Päivämäärä:   1.3.13 21:22:32

Masa, joo kannattaa varautua, sinkkunaiset tuppaa tykkäämään herkuista ;) Vastapainoksi sitten kannattaa varautua että joku toinen päivä topa täyttyy himotreeneistä, kaikki on hiihtäny, ratsastanu, lenkkeilly, ja saleillu takapuolet tuleen ja mahan litteäks ;) Monihan kuvittelee että ihmiset treenaa jotta olisivat terveitä tai näyttäisivät hyvältä, höpöhöpö, treenataan tietty sen vuoksi että voi syödä enempi herkkuja! :D

Minski, no mä tajusin kans eilen kipeeks tullessani että senpä takia olinkin sen alkuviikon täysin nuutunu ja puhki kokoajan, väsyny ja tylsistyny. Ei ihan normia ettei loman jälkeen olis energiaa, selitys löytykin sit tosiaan viruspaholaisesta...

piste, ei oo vauvakuume hyökänny tännekään, mutta välillä pelkään että se hyökkää joskus vanhemmalla iällä :/ Eilenkin duuniruokalassa tuli ihan spontaani reaktio kun siel oli semmonen ehkä pari viikkoo vanha ökkömönkiäinen, huomasin katsovani sitä ihan että "onpa sievä", normaalist mietin vaan "älä herää ja ala huutaa".... Huh, pelottavaa. Mulla vauvakuume on rajottunu tähän mennessä ainoastaan karvasiin, nelijalkasiin vauvoihin :)

Päivämäärä:   1.3.13 21:26:53

Mission, Martinan päässähän ei ole edes puruja.
Mitä muuta voisi odottaa kuin aivotonta skeidaa.
Ei niin mitään.
Niinkuin voi lukee, ei ihan lukeudu mun feivöritteihin....:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 21:28:29

Niina: Oho, olen siis vihdoin löytäny jotain suklaista mikä on jo naistenkin mielestä överiä. :D

min: Heh, no nii mä arvasin etten oo ainoa. :p Mut eihän sille tietysti mahda mitään. Biologia hyppii välillä silmille ja tulee tollasia haluja.

mission: Nii se voi olla, että mullekin iskee vielä joku pöpö. Nyt on vaan aika kipee toi oikea hartia. Oikein semmosta vihlovaa kipua. Ei ole hyvä tämä. :(

Päivämäärä:   1.3.13 21:30:20

Joo piste, aika pinkan kahisevaa sais lyödä mun kouraan jos pitäis samassa huoneessa olla minuuttia pidempään Martinan kanssa. Itsehillintä vois jopa meikällä rakoilla aika pahasti...

Päivämäärä:   1.3.13 21:37:27

prkl.. nyt loppu mandariinitkin mitäs seuraavaksi ? ossaa ne miehetki herkkuja syyvä ja aina välillä urheillakkin

Päivämäärä:   1.3.13 21:37:40

No kyllä mäkin hellyn sellaisille vauvoille, jotka jokeltelee ja hymyilee tyytyväisinä.
Mutta siihen se loppui, kun siskon ensimmäinen oli koliikkivauva ja huusi 24/7.
Olin systerin kaverina hoitamassa vauvaa, kun miehensä töissä ja nainen aivan loppu valvomisesta.
Meni yksi talvilomaviikko valvoessa yöt ja päivät...
Noup tänne!!!

Päivämäärä:   1.3.13 21:44:42

Mullakaan ei ole koskaan ollut minkään sortin vauvakuumetta, vuosia sitten olessani kassalla töissä meinasin oksentaa kun näin huutavan vauvan kitalaen ja ikenet :D
Mutta on tuosta menty jo eteenpäin paljon, ja sisarusteni lapsia rakastan ja ovat aivan mahdottoman suloisia.
Mut ehkä kuitenkin näen että vielä joskus tulevaisuudessa mullakin on lapsi :D Tässä joskus kymmenen vuoden sisällä.

Koirani on kamala pelle ja kerää aina kaupungilla liikkuessa ihmisten hymyjä kun se aina toilailee. Mietein että pitäisiköhän mun mennä rautatientorille koiran kanssa ja jättää rahakippo siihen viereen... ;)

Ostin muuten sille eilen pitkästä aikaa uuden lelun, jätkä rakastui siihen aivan palavasti ja leikki koko illan. Yleensä nukkuu yöt tosi hyvin siihen asti kuin minäkin, mutta tänä aamuna uneni rikkoi ennen kuutta taustalta kuuluvuva "vink vink, vink vink, vink vink" kun koira ei malttanut pitää näppejään erossa lelusta... :D joutui hetkeksi hyllyttämään koko lelun.

Päivämäärä:   1.3.13 21:45:05

No höh Minski, nihkee tommonen olkapääpuukotus :/ Buranaa kourallinen ja mobilaattia, kyllä se sillä sen verran talttuu että ehkä saa unta.

Jotain kivaakin, buuttasin just tän koneen ja tajusin että se oli tänään eka kerta sen jälkee ku laitoin päälle kymmeneltä aamulla :) Palkkejakin enemmän, joku on tainnu soneralla viittiä tehä jotain duunia! Normisti saa sen vartin välein buuttaa... Jospa tää tästä eheytyis tää yhteys, se toimi jo aika moitteettomasti tossa puolisen vuotta, sen ku sais takas...

Päivämäärä:   1.3.13 21:48:14

Koirat on niin parhaita :D Meilä on just menossa luiden kanssa pelleily, niitä pitää vaihdella ja varastella ja murista ja vahtia ja molemmat tietää että tapella ei saa niin niillä on aika hauskoja juttuja tos, sit ku ne on kalunnu niit yhen illan ni eivät enää ole mielnkiintosia. Nyt ne onki niit pari tuntii kohta syöneet joten nuorempi kapus syliin :)

Päivämäärä:   1.3.13 21:50:03

http://www.youtube.com/watch?v=IpT-FW_G8

Tossa on jo sanomaakin...:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 21:50:19

Heh, jaa tästä tuli nyt suuri vauvakeskustelu. :D

mission: No ei se niin kipee sentään ole, mutta on toi melko ilkee kuitenkin. Tuli tosta kun punnertelin. Pitäis vissii kiertäjäkalvosimia yrittää availla. Vaikka kyllä tekis kunnon venyttely säännöllisesti muutenkin hyvää. Täytyy yrittää rakentaa joku rutiini.

Päivämäärä:   1.3.13 21:52:36

Täälläkin oli eilen luu-ilta, lelun lisäksi :D Voi lellivauva.

Se on kyllä ihmeellistä, et heti jos alkaa itkettämään niin koira könyää välittömästi viereen, koittaa nuolla kyyneleet ja on siinä tukena ja lohtuna. Voi ihanuus <3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   1.3.13 21:54:15

Moro.

Nyt taitaa olla sellaset aiheet täällä että mie en sano mittään.. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 21:57:15

Arvatkaa mitä?? Mulla ei ole vauvakuumetta! Mulla ei ole vielä edes lapsenlapsikuumetta. Nyt mielelläni nauttisin tästä vapaudentunteesta jonkin aikaa. Tyttäret tehköön vauvoja joskus vähän myöhemmin. :)

Päivämäärä:   1.3.13 22:00:04

Mikä martina? Ettekö te muut katso unelmien poikamiestä (tosin se ei ole tällä kertaa kovin ihmeellinen)?

Avasin vahingossa kaksikin olutta, mutteivät ne nyt jotenkin maistu. Ehkä keittäisin superteetä ja sänky kutsuisi.

Pisteviiva hauska (?) kuulla, että noita kuolemaa tekeviä on useampiakin. Toivottavasti ex ei jatka samaa noin montaa vuotta.

Miksi Masa Savosta ei ole käynyt ruokakaupassa?

Missionille parempaa oloa (oletan, että muut ok, vai oliko täällä lisää sairaita)?

Päivämäärä:   1.3.13 22:08:10

Mä olen, kurnau, fani, katon aina kaikki unelmien poikamiehet ja poikamiestytöt myös, tällä kertaa vaan laitoin nauhalle kun katon dvd:ltä supernaturaleja, nöit ei voi kattoa kauheen myöhään enää sit illal kun ei ole tekstejä ja joutuu pitää volat aika reilulla...

Päivämäärä:   1.3.13 22:11:25

ei aina kerkee kauppaan piti puuhastella paloautojen kanssa ja jäädyttää koulun kaukaloa niin saava nappulat luistella ja välillä itsekkin... löysin kaapin perältä kaakaota etes jotain makiaa

Päivämäärä:   1.3.13 22:13:34

Ai niin minski oli myös kivulias, paranemista.

Sinkkulaivasta tulee myötähäpeä, aiheuttaakohan tämän topan lueskelu ei-kirjoittajissa samanlaisia tunteita.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.3.13 22:14:27

Ei ole mullakaan vauvakuumetta. Ei ole ikinä ollut. Mutta aiempi en-ikinä-koskaan-halua-omia-lapsia -asenne on tässä vuosien varrella vaihtunut muotoon todennäköisesti-kyllä-joskus. Mutta kyllä siinä vaiheessa pitäisi olla vakaa parisuhde ja muuten elämä mallillaan. Ja ottaen huomioon, että mittariin kääntyy parin kuukauden päästä jo kolmekymmentä, niin taitaa loppua aika kesken, ennen kuin tuollaiseen tilanteeseen pääsen. Mutta ei kai se mikään katastrofi ole. Yksi tuttu tosin oli sitä mieltä, että se on luonnonvarojen haaskausta, jos minä en saa lapsia =D

Mutta tässä olis "lapsia" mun makuun, tui tui =D http://tinyurl.com/a6ufl45

Päivämäärä:   1.3.13 22:16:19

Ei tämä mikään vauvakeskustelu ole, kunhan nyt sivutaan sitäkin aihetta.
Mun kummilapset ovat niitä "omia", ihan riittävästi on kolmessa, kun ne pitempään ovat käymässä ilman vanhempiaan.
Täti on puolikuollut, kun lähtevät takaisin kotiin:).
Oih sitä hiljaisuutta ja rauhaa, mikä koittaa, kun saa olla ihan niinkuin tahtoo ja tehdä niinkuin haluaa!
Koirat ja kissat nukkuvat viikon väsymystään ja mä sen saman.
Aivan ihaniahan noi kummilapset on, mutta meinaa kunto loppua kesken....:)!
Hepatkin on kovilla, nuorin kiipeilee jalkaa pitkin selkään jos hetkeksi selän kääntää tai kiskoo hännästä ja hokee "kääntää, kääntää" et pääsee toiselle puolelle "harjaamaan" vatsanalustaa ja jalkoja...sen korkeammalle se ei vielä yllä.
Onneksi nuo hepat on täysipäisiä ja hemmetin pitkäpinnaisia!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 22:17:26

kurnau: En mä kipeä muuten oo, mutta tota olkapäätä vaan vihloo hieman. Mut tossa kun jumppailin kunnolla ja lämmittelin kroppaa, niin tuntuu nyt ainakin toistaiseksi vähän helpottavan. Mulla on vähän joka paikka jumissa ja tarvis vissii käydä jossain hierojalla, kun en oo koskaan ollu mikään kovin innokas venyttelijäkään. En saa esimerkiksi käsiä yhteen selän taakse niin, että toinen käsi menee yläkautta ja toinen alakautta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 22:21:10

piste: Jooh, no kunhan heitin vähän herjaa ku kaikilta alkoi tulemaan juttua lapsista. Mut kyllähän ne lapset kivoja on. x)

http://www.riemurasia.net/video/Lapsi-kaupassa/110151

http://www.youtube.com/watch?v=bYvLahRzabs

Päivämäärä:   1.3.13 22:27:12

Ihanat Niinan "lapset" :D Sama juttu, en kans oikein kestä noit oman rodun vauvoja katella ku tekis mieli soittaa heti et "tää ottais yhen" :D Onneks nää pari on syöny mun kaikki rahat ni en kyl nyt hetkeen hairahdu, ja isompi kämppä pitäs saada, ainaki kaksio, kolmea en saa kauheen hyvin enää yksiöön erotettua jos tarve vaatii ja vähän ehkä nartut tarvii sitä tilaa kumminki niin ettei sit tuu jotain kränää vaan siitä ettei "parhaita" paikkoja oo tarpeeks... Myöhemmin sit :)

Tossaki vähä sama homma että vähä kiire tulis, ei oo prinssiä vielä ja mitään lapsia en ihan vuoden seukkaamisen jälkeen tee. Toivoisin kyl et broidi tekis, just tommonen pisteen järjestely ois paras et ois vaan noita "varalapsia", vois lahjoa niitä ja hoitaa viikon kerrallaan ja sen jälkeen huokasta helpotuksesta kun menevät kotiinsa :D

Minskin kanssa taas yhtäläisyyksiä, ite ollu aina tosi jäykkä, venyttely ei kiinnosta, enkä tosiaan saa myöskään käsiä lähellekään yhteen selän takaa tolleen :D Jos voittaisin lotossa ettei tarvis töissä käydä ni järjestäisin toki elämäni vähä paremmin, viikkoon mahtuis niin salia, ratsastusta, aerobista koirien kanssa (jopa ehkä juoksua) ja venyttelyä kuten jotain joogaa tai pilatesta tai semmosta. Aika ja raha kun on kortilla eikä kiinnostus riitä ihan kaikkeen ni kyl toi venyttely jää... Pitäs toki viitsiä edes vähän, kaikki on aina plussaa!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 22:29:09

Sori, ei ollu tarkotus kääntää keskustelua vauvalöpinäks :D

Mut hauskoja noi lapsivideot, varsinki toi Minskin toka :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 22:29:15

Kyl sitä on tulossa vanhaksi, kun ei jaksa kapakissa olla enää myöhempään. Nytkö ne sinkkukinkut on jo lisääntymässä, nopeeta toimintaa.:D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   1.3.13 22:30:59

Iltoja, jahas, vauvoja, kipuja, treenejä ja tietysti HERKKUJA :)

Aivan liian pitkä viikko, ja liian pitkiä päiviä ja vielä pitäis huominen jaksaa, tuleehan siitä tietysti sitä mitä köyhät sanoo rahaks, mut ei prkele meinaa jaksaa, kyllähän sitä jotain muutakin vois olla ku töitä...

Täällä mennään juustonaksujen, aakkoskarkkien ja chilipähkinöiden voimin, ja tällästa kuunnellen, yks lemppareista :)

https://www.youtube.com/watch?v=SFEH332t2N4

ja onhan tässä vähän sinkkula sanatkin... :)

Päivämäärä:   1.3.13 22:36:38

Minski, katoin noi lapsivideot ja toinen koira lähti sohvalta pois ja lattialle nukkumaan mulkoillen tympeenä :D Nää ei tosiaan lapsista tykkää kun eivät ole tottuneet... ;) Use condoms, hyvä pointti :p

Mun kakaroist ei tommosia kauhukakroita kyl ees tulis, ekan käsipuuskan jälkeen tulis ensimmäinen varotus ja jos kehtais jotain huutokonserttia alkaa pitämään niin kantaisin ihan suoraan autoon ja karkkipäivä peruttu. Se on sitäpaitsi tehokasta, meiltä jäi pentuna karkkipäivä väliin ku oltii tuhmia, kyllä todellakin opetti... Tommosia tulee tyhjillä uhkailuilla, se on varma...

maasturihörhö, justonaksut on just jees :) Mul on pekoninaksut nyt menossa, ja irtarit. Mut tota maidenia en kyl kyenny kuuntelee, sori :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 22:38:55

Mission: Ai säki oot samanlainen rautakanki. :D No venyttely on kyllä semmonen juttu, mitä aika monet laiminlyö. Se on jotenkin niin tylsää, vaikka se kyllä tekee tosi hyvää, kun tekee sen oikein ajan kanssa. Ei se mulla ainakaan muusta ole kuin viitseliäisyydestä ja sen rutiinin puuttumisesta kiinni. Ei siihen nyt niin mahottomasti kuitenkaan aikaa mene.

min: No ei mitään, mä nyt vaan heitin vähän huulta tosta kun kaikki niin innostui höpöttelemään vauvoista. Pakko vielä laittaa yks video lapsista. Tämmönen pikkuveijari meinaan vois olla aika karu. :D

http://www.youtube.com/watch?v=7m3ofGKGgNE

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 22:42:10

Mission: Hehe, no joo ei tota varmaan kovin moni muukaan ainakaan huvikseen viitti kuunnella. :D Mut nykyään tahtoo vähän jäädä toi kasvatus vajavaiseksi ja sit sieltä tulee tollasia sankareita. Mut ei tietenkään missionin tiukalla kurilla. =)

Ja joo use condoms ketkä meette tänään sinne baariin. :D :D

Päivämäärä:   1.3.13 22:47:58

Juu Mission, tuo "järjestely" on ihan parasta:)!!
Ja eiku broidi vauvantekoon;)!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 22:51:30

Honey, I'm home! Eikä edelleenkään vastausta. Ei haittaa, saanpahan syödä kaikki namit itse.

Vauvat, kuntoilu, herkuttelu, Martina Maitolehmä. Kaikista näistä olisi varmasti jotain sanottavaa, mutta toivoisitte minun varmasti ensin käyvän suihkussa. Hetkonen...

Päivämäärä:   1.3.13 22:52:07

Täällä myös yksi ammatikseen kurinpitäjä.... ;)

Ja koira rakastaa lapsia, on tosin tottunutkin hyvin sisarusten pieniin lapsiin. Se on kyllä ihana asia, ei tarvitse huolehtia et missä koira menee milloinkin jos olen vanhemmillani ja siellä myös lapsia käymässä. Sillon kun olin teini, meillä oli ihan kamala koira joka _vihasi_ lapsia ja sitä ei voinut jättää sekunniksikaan valvomatta, tai siis oikeastaan sitä ei voinut edes päästää samaan tilaan lapsien kanssa. Osaa arvostaa ihan eri tavalla koiraa joka häntä heiluen nuolee lasten naamat ja makoilee rauhassa huudon ja lentävien lelujen keskellä :D

Huomena menen vihdoinkin kampaajalle, ihanaa! Tyvikasvu on aivan jäätävä.

Päivämäärä:   1.3.13 22:54:03

Jaaha, KESSUkin astui sit ikämiehiin...;).
Tää ikänainen ei ole jaksanut baarissa olla kuin kesälomalla ja pikkujouluissa myöhempään.
Vanhuus ei tuu yksin....;)!!

Päivämäärä:   1.3.13 22:57:45

http://www.youtube.com/watch?v=Z3Pb3EJY5

Hieno biisi....;)!!!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   1.3.13 22:57:56

Martina Maitolehmä :D :D ihan hirvee..

Naksupussi ollu paripäivää auki nää on just nyt parhaimmillaan, sellasia pehmeitä jä vähän nahkeita :)

ei saa mollata maidenii, mut menee tääl vaikka tällästäkin...

https://www.youtube.com/watch?v=WgJ-C08ty_E

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 22:59:55

Piste niinpä, pitäs olla vanha ja viisas, mut siitä viisaasta en ole kovin varma.:D Onneks on jo mukulat tehty nuorena, likat on jo täysikäisiä. Nyt vaan odotellaan millon sitä ollaan vaari.:D

Päivämäärä:   1.3.13 23:03:03

Huh.. liekö talviloma amiksesta kun taitaa olla naapurin teineillä äreet kinkerit.

Ah tätä kommuuniasumisen ihanuutta.

Päivämäärä:   1.3.13 23:09:32

Minski, ei se tosiaan paljon muuta tarttis ku viitsimystä mut kun sitä ei oo niin aikaa ja rahaa, sovittuja venyttelytunteja ei viitsi yhtä helposti perua ;)

Lapset ois meikällä varmaan kovemmassa kurissa ku elukat ees.. ;)

pauke, ei nääkään onneks ilkeitä ole, karkuun haluavat ja pelkäävät. Väistävät toki, mutta ei passaa vahtimatta jättää jos joku napero ahdistaa nurkkaan niin eläimiähän nuo eikä sitä tiedä kauan se pelonsieto ja pinna kestää jos ei pois pääse...

Maasturihörhö, toi on ehdottomasti paras resepti juustiksille, pari pvää pussi auki :)

ruoste, hissimusaa, really? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 23:10:18

Mä luovutan nyt jo ja meen nukkumaan, jos vaikka heräis aikasin ja kävis pitkästä aikaa luistelemassa (jollei ol hullun paljon pakkasta) :) Hyvää yötä kaikille

Päivämäärä:   1.3.13 23:13:41

R, mun naapurissa lienee samat bileet....
Jos tuo ei kohta lopu, niin jatkukoon...mut nukkua ajattelin ens yönä.
No KESSU, älä nyt vielä vaariksi haikaile, nuori mieshän sä vielä olet:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 23:15:14

Mission: No joo totta kyllä, että noinkin vois motivoida itseään, mut mikään välttämättömyyshän se ei kuitenkaan ole. Pitäis vaan vaikka kotosalla ottaa toi joskus asiakseen ja käydä koko kroppa kunnolla läpi. Kyllä mä välillä jotain lihasryhmiä venyttelenkin, mut vasta monesti silloin kun ne on ihan jumissa tai tuntuu jotain kipua. :D

min: Ai sä et lähekään baariin tänään. :D No mut hyvää yötä vaan. o/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 23:22:00

Saa Kessu vaariksi haikailla. Taitaa olla samassa veneessä mun kanssa tuossa asiassa. Kun teki lapset ajoissa, jaksoi hyvin niiden kanssa ja vielä jäi itselle aikaa nauttia elämästä, kun ne on jo isoja. Enpä oikeastaan kadehdi niitä, joilla se lastenhankinta on jäänyt vanhemmalle iälle.

Päivämäärä:   1.3.13 23:25:26

Prkl.. kun voiskin olla jossain keskellä mehtää hyvässä seurassa, kera nuotion ja hiljaisuuden..

Mut ei. Näissä perkeleen betonivankiloissa aina vaan. Yäk!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   1.3.13 23:30:14

Heipssan kinkkulaiset! Aaaaw, vauvajutut siis menossa perjantain ratoksi. :) Kyllä mä oon vähän sitä mieltä, että vauvat on ihania. Niin kauan kun ne on jonkun muun. ;)

Eipä silti, paljon on tullut lasten kanssa työskenneltyä ja olihan ne kovin herttaisia. Mutta, niin kauan kun olen (ja haluan olla) henkisesti 15v. Peppi Pitkätossu, ei varmaan kannata edes miettiä omien hankkimista. :D Ja viisaammat on väittänyt, että siihen puuhaan saattaisi tarvita myös vastakkaisen sukupuolen edustajan...

Tää on ihan selvästi tehty musta: http://www.youtube.com/watch?v=shDxxHmfKUo Valuvika, ei siis oma vika. :D

Ja muuten illan tunnelmia kuvannee parhaiten: https://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80

Päivämäärä:   1.3.13 23:30:55

Öitä min :)

Minski, ei vaa jaksa aina tehä mikä ois järkevää :D Ja sit kun se tuntuu tietysti "toivottomalta" ku on muutenki niin jäykkä, mitä hyötyy :P

R, kyl nää betonihelvetit on kaukana inhimillisistä asumisjärjestelyistä...

Just kirosin tossa että mikä vtun järki jollain tuulikelloilla! Kamoon, jos joskus olis hiljasta ni eikö hitto tarvii jotain typerää meteliä järjestää vaik väkisin...

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   1.3.13 23:33:01

Metsään rientäis tämäkin innolla, ehkä se vielä joskus on mahdollista. Tänään on ollu taas huono päivä, ei meitä oo tehty tänne betonihelvettiin, ei.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 23:33:01

Juu piste, toivotaan ettei viellä vuosiin.:) Tirli ei kyllä enää vaippojen vaihto ja yövalvomiset kiinostaisi.:) Sinkkuja pipinä, sitten pitää mennä lekuriin.

http://www.youtube.com/watch?v=DEMM4hLESVc&NR=1&feature=fvwp

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 23:34:02

Panda: mä olen aina ollut vähän Peppi Pitkätossu ja saanut kaksi lasta kasvatettua varsin mukaviksi aikuisiksi. Ei ne koskaan kyllä ole yrittäneetkään väittää, että äitinsä olis tavallisimmasta päästä ollut, mutta hyvin on mennyt. Ainakin niille on kasvanut kunnollinen itsetunto. ;)

Mä taidan tosiaan nyt olla vähän ihastunut. Aika kivaa viestiä on tullut tässä illan aikaan. Way to go. Lohdutatte sitten, kun sydän särkyneenä tulen tänne valittamaan, jookos?

Päivämäärä:   1.3.13 23:34:05

Nyt mä kyllä käyn naapurin oven takana!!
Nuoriso lähtee bilettämään johonkin muualle tai kotiinsa kukin nukkumaan.
Öitä sinkkulaan:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 23:36:38

Panda: Morjensta vaan ja joo vähän on nyt ollu vauvat tapetilla täällä. Ei kuitenkaan sentään kirjaimellisesti. :D

Mut toi tuntuu jotenkin olevan yleistymään päin, ettei haluta lapsia ollenkaan ja että niiden myötä saa sitten unohtaa oman elämän. Tai sitten ollaan niitä, jotka menee ihan sekaisin vauvoista ja tunkee niitä joka paikkaan. Jotenkin ennen se oli itsestään selvää, että jokainen nainen haluaa lapsia ja perheen.

Mission: Niinhän se olis, mutta kukapa sitä nyt asioita järkevästi viitsii tehdä. :D On se kyllä vaan pakko yrittää vähän panostaa lihashuoltoonkin, jos meinaa aktiivisesti alkaa käymään salilla. Muuten on ihan jumissa koko ajan.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.