Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 202

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 23:07:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=858312&t=858312
Hyviä öitä iltavuorolle, yövuoro jatkaa :)

Re: Sinkkujen topic 202

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:09:44

http://www.youtube.com/watch?v=g1dxNsjYeIs&feature=youtube_gdata_player Rémi on aivan ihana vaikka välillä vetää överiksi :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.2.13 23:13:06

Joo-o. En mä melkein ikinä mitään kuumemittaria tarvii kun ei oo tapana olla luulotautinen.... Nyt oli niin käsittämättömän raato olo, ykskään lihas ei toimi ku niihin sattuu ni hainpa sit mielenkiinnosta mittarin. Olihan sitä, ei nyt hirveesti mut tarpeeks. 37,6.

Mä suljen kans koneen nyt ja ton teen jälkeen ryömin tärisemään sänkyyn, öitä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:14:59

Öitä nukkumaan menijöille ja Missionille myös paranemisia uudestaan

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 23:17:42

http://tinyurl.com/cuxqmcl
Vitsit, minä tahtoisin kyllä nähdä nuo Rohanin ritarit. Kuinka moni teistä kävi silloin Kaisaniemessä ihailemassa turnajaisia, olisiko vuosi ollut 2005?

"Samaan aikaan, samalla lipulla Messukeskuksessa koet myös 8 muuta vauhdikasta tapahtumaa:
Fillari, Kunto, Golf, Ball Sports, Retki, Kalastus, Metsästys ja Kuva&Kamera."
Hmm...

Mission, tuossakin lukemassa on ihan tarpeeksi kestämistä. Nuku hyvin ja parane pian! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:18:12

min: Joo noi menee kyllä joissain tapauksissa jo vähän hyvän maun rajan yli. Mistä tulikin mieleen tää lintupila. Ei voi kun ihmetellä totakin ideaa. :D

http://www.youtube.com/watch?v=nDNdgsxLznA

Mission: Oho, sä tulit sitten tosissaan kipeeksi. :/ Koitahan parantua ja levollisia unosia. :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   28.2.13 23:19:56

Paranemisia Missionille (: Uni paras lääke on!

Se on kyllä jännä, et aina toivoo et joku käyttäis koirat lenkillä ettei ite tarvis, mut sit kuitenkaan en varmaan edes antais kenenkään käyttää omaani lenkillä, tai ainakin olisin koko ajan miettimässä et mitenhän sielä sujuu. Siis varsinkin täälä kaupungissa, maalla ei niin hirveesti väliä kun sielä ei tule koskaan kukaan vastaan. Tosin ehkä tää nyt johtuu siitäkin että koira on vielä nuori ja keksii omia jekkuja sekä innostuu helposti ja kiihtyy nollasta sataan, jos tää ois ihan viilipytty lompsis-lompsis-tassuttelija niin mikä jottei vaikka naapurin lapsetkin sitä vois käyttää... :)

Saipa Niina kivoja terveisiä edellisessä topassa :)

Haukotus. Vielä huomisen ku jaksais tsempata niin ois viikonloppu! Huomenna on vain kamala härdellipäivä ihan koko työvuoron ajan, joten ei hirveenä houkuta :/

Katson telkkarista maailman lihavinta miestä, ja vaikka tällä hetkellä olo on kuin norsulla, turvottaa ja väsyttää, niin ehkä tässä vielä toivoa on..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 23:23:13

Kiva lokin paskasade, yök. Voihan haukotus, pössyttelis kessun ja vaappuis punkkaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.13 23:24:10

Niina sai aivan ihanaa palautetta:)!!!!
Hienoo, nainen!!!
Sä et jää vanhaksipiiaksi ikinä, nou hätä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:24:14

Ai katos, Hockus on pitämäs tuol jotain luentoo :) on kyl huippuvalmentaja ja pitää kivoja kouluvalkkoja

Minski, no hyi olkoon... toi ny ei ol enää kivaa... mut mahtaa poliiseil ol kivaa remin kans :D mä vähän luulen et ne osaa arvat aika hyvin jos jotain on tapahtunu

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   28.2.13 23:32:30

Jokos kaikki menny maate?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 23:34:43

Voi että miten ihana palaute Niinalle! Hienoa, että täällä sellaistakin näkee.

Nyt mä menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:35:12

http://www.youtube.com/watch?v=ml7ZhupDLok&feature=youtube_gdata_player

Tääl ollaan viel hereil ja ihmetellään remiä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 23:37:24

Kiitos pauke. Oli ihan pakko avata töllö. Oh. My. GOD. *tunkee vielä yhden pienen palasen daimkakkua nassuun, sillä hätääkös tässä*

Ei nukuta äRsy, täällä ollaan, vilkuti vilkuti. Mitäs sulle?

Päivämäärä:   28.2.13 23:38:44

Jippii! Ei mee kauan ja on taas perjantai, se kaikkein paras päivä koko viikossa! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:38:52

minä: Jaa katos vaan, kyllähän täällä taustalla lymyilee porukkaa lueskelemassa ja kiva että päätit kirjoittaa Niinalle. :) Samaa rohkeutta oon tässä itsekin hämmästelly.

pauke: Mäkin oon tässä miettiny kaikenlaisia lemmikkejä, et mikä olis sellanen sopiva mulle. Kävin kattelemassa mm. kameleonttia ja kilppareita. Ne ois jotenkin hauskoja tai sitten joku akvaario vois olla kiva. Siilikin olis jotenkin sellanen mun tyylinen tepastelija. :P

min: Nimenomaan, toi meni jo vähän yli vaikka kieltämättä aika nerokas idea olikin. Varmaan niiden pahimpien tapausten kanssa onkin jo poliisit helisemässä, kun porukka tekee koko ajan vaan rankempia piloja katsojien houkuttelemiseksi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:42:05

Minski, vai että siili :p

Mul on akvaario. Se on tosin vanhempien luon. Se on vähän vajaat 500 litraa. Äiti haluu siitä eroon :D (on se hyvä et joku oottaa innol sitä et ostan ekan oman asunnon)

Päivämäärä:   28.2.13 23:47:03

Nukkuun mäkin nyt menen, öitä:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:47:25

R: Eihän täällä sentään ihan vielä nukuta. Yövuoro päivystää. :p

min: No siilipä hyvinkin. Ne on niin hauskoja otuksia ja mikäs semmosta olis pitää sylissä ja katella kuinka se viipottaa pitkin asuntoa nuuhkutellen pikku siilin nenällään. :D

Akvaariokin vois olla makee, mutta ihan sellanen mukavan kokoinen sitten kanssa. Ei mitään ihan pientä viitti hommata. Tarvis nyt ainakin saada se uus tv-taso, niin sais vähän tilaakin sille lemmikille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:48:00

ps. Hyvää yötä nukkumaan menijöille. o/

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   28.2.13 23:48:21

Siili yleensä tarvii oikeita ötököitä ravinnokseen, voidakseen hyvin. Kenttäsirkkoja, torakoita, jauhomatoja esim. On tullu noitakin kasvateltua kun sellanen otus meillä oli :)

No on myös akvaarioita ollut. 500 litranen olikin ihku :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:48:35

http://www.youtube.com/watch?v=n3or3TUuEIk&feature=youtube_gdata_player

Noni löytyhän toi viimein :D tää on mun suosikki

Öitä piste :)

Päivämäärä:   28.2.13 23:55:10

Mie pääni puhki miettiny et mitä noissa xenonien muuntaja/sytytin-loodissa on oikein sisällä... muovilla liimattu umpeen, eihän noita miten saa edes purettua.

Jotain yli-inhimillistä siis, jotenkin jumalat ja pahat henget noihin liittyy :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:57:26

Jokupoku: Aijaa, mä en oo niin perehtyny noihin, mutta näyttävät kyllä hauskoilta ja niiden menoa olis varmaan piristävä ja hauska katella. :) Toisaalta ihan kissakin vois olla passeli, mutta ei tässä nyt kiire ole. Tiedän vaan et joku lemmikki olis kiva. :)

min: Heh, no joo tolla kaverilla kyllä riittää pokkaa. :D Saattaa vähän tulla sanomistakin tollasista tempauksista.

Päivämäärä:   28.2.13 23:57:55

R voisit samantien kertoo mulle mikä mahtaa mättää, kun mun auton xenoneiten automaattinen korkeussäätely on lakannu toimimasta ja molemmis lampuis... Taitaa olla kallis remppa tulossa :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 23:58:57

Mä meen täst nyt kans nukkumaan :) öitä

Päivämäärä:   1.3.13 00:05:07

Jokupoku, mie en oikein tiedä mistään mikä liittyy sähköön. Eihän vaan siul oo sulake kärähtäny? Yleensäkkin missä on korkeussäätö ei oo miun hallinnassa, katos kun noi kahdeksankymmentluvun rojut ei semmoista tarvinnu.

Päivämäärä:   1.3.13 00:08:33

Siilit tykkää lämpösestä... Sylis olles ne koittaa mönkiä paidan alle :D Eioo ihan niin kamala kokemus mitä luulis, elle säikäytä sitä sielä, jolloin se vetää palloksi. Sit ne myös tykkää nassuttaa paidan helmaa terävillä hampailla ja tekee sellasen kuolavaahtopallon, jonka ne kielellään kippurassa kurkottelee omaan niskaansa :D Kai se vastaa koirien tapaa kieriskellä jossain hajuissa.

Toisaalta sit niitä ötököitäki oli kiva kattella :) ne sirkat vaan piti ihan hirveen kovaäänisen sirkutuksen. On myös aikas kalliita ostella noi ötökät. Ite kasvattaen vähä edullisempii.

R, joo ennen oli autot viä vähä järkeenkäyvempiä kapistuksia. Nykysi on vaa kalliita mötiköitä konepellin alla ja niitä sit vaihdetaan ja maksetaan aivan sairaasti :( Ja eioo sulake menny.

Päivämäärä:   1.3.13 00:11:03

Joo ei meillä ole Ruoste vielä mitään hätää! Hyvillä mielin voi juhlistaa huomenna viikonloppua ja ostaa herkkuja! ;)

Minski, siili ois kyllä aivan ihana! Mulla oli ennen kilpikonna mut en ottais enää uudestaan vaikka ihanan eksoottinen olikin. Mulla on aina ollut jotain pikkueläimiä ja nyt nautin kyllä ihan hirveesti siitä että omistan pelkästään koiran. Miten helppoa se onkaan ottaa mukaan reissuihin, tai viedä tuttuun hoitopaikkaan! Paljon enempi vaivaa oli suunnitella et kuka käy ruokkimassa kanin viikonlopun aikana jos olin reissussa, tai sitten joutui miettimään et kuinkahan paljon se stressaa matkustelusta jos otan mukaan jne.

Mut ehkä se siili ois sit ku oon iso (mut en iso-iso! ) ja on oma talo ja mies ja mukavat naapurit.

Nyt tämäkin nukkumaan, hyvää yötä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 00:14:14

[nainen ja autovaivat]
Jokupoku, mun auto kärsi samasta luppasilmäilmiöstä. Katse ei noussut tai jos nousi, ei laskenut ja tökki vastaantulijoita ikävästi silmään (hähähä...) Itse en muistaakseni tätä edes heti huomannut, kesä kun oli, vaan katsastusmies huomautti asiasta. Sanoi myös tehneensä asialle jotain. "Jotain". Manitsin tästä vielä seuraavassa huollossa. Tutkivat ja hutkivat ja tekivät asialle "jotain". Nykyään tulee tarkemmin seuraitua hämärässä startatessa, miten valo nousee ja laskee. Vaiva ei ole nähdäkseni uusinut eikä laskukaan aikanaan ollut iso :)

P.s.: Mazda. Ei punainen :(
[/nainen ja autovaivat]

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 00:15:15

min: Hyvää yötä siili o/

Jokupoku: Heh, kuulostaa hauskalta. Vähän just tollasta mä mietinkin ja on se aina kiva kun näkee siilejä ihan tuolla luonnossakin. Ne on kyllä vähän arkoja ja viipottaa aina jonnekin karkuun tai menee palloksi tosi helposti.

Mut kyllä se on kiva muutenkin katella kun eläimet touhuaa kaikenlaista. Et mitä kaikkea ne keksiikään. :)

Päivämäärä:   1.3.13 00:18:58

No ruoste on saanu reilua kohtelua! :) Mulle pelottelivat jonku ohjainmötikän olevan rikki ja "saattaa tulla pahimmillaan maksaan noin pari tonnia" sanoi setä merkkihuoltoliikkeestä :´( Kysyn kyllä vielä jostai toisestaki paikkaa ennenku korjauttaa alan..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 00:20:54

Siilit <3 o/ Hep, täällä yksi vapaaehtoinen hoitotäti, jos joku päättää sellaisen hankkia :) Anytime!

Meillä oli broilerin kanssa aikanaan aikamoinen eläintarha kotona. Chinchilla oli aika veikeä otus, sellaisia voisin taas ottaa sitten kun minäkin olen iso-iso ja mulla on iso talo ja piha, jossa erinäisillä elukoilla on tilaa temmeltää. Kai sinne sekaan pari muksuakin mahtuisi :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 00:22:49

pauke: Ai sulla on ollu kilppareita. Mikäs niiden hoidossa on ollu haastavinta? Papukaijaa on kanssa tuumaillu, mut ne on kuulemma aikamoisia tuholaisia ja ei mulla olis kyllä tarpeeks tilaakaan semmoselle. Olis vaan makee eläin kanssa. Siilit on jotenkin sympaattisia eläimiä vaan.

Mut hyvää yötä sullekin. :)

ruoste: Joo se on kyllä aina kivaa, kun vastaan tulee joku auto pitkät päällä ja häikäisee mukavasti. :p Just tossa mietin vaan oman auton kanssa, että alkaa olla bensakin jo aika hyvissä hinnoissa kun 1,70e/l maksaa jo. Puhumattakaan kaikista muista menoista. Vois ottaa fillarin käyttöön ympäri vuoden. Jos siis en olis näin laiska ja mukavuudenhaluinen. :D

Päivämäärä:   1.3.13 00:23:40

Minski, ja akvaariokalatki on niin kivoja katella, että telkkariki unohtuu :) jotku kalat oppii tunnistaan ohikulkijoista ruokkijansa ja oikeesti osaavat tulla kerjäämään safkaa :D ne on kans niii ihania! Ne on myös helpoimmat lemmikit jättää pikkureissun ajaksi huoleti kotiin, eikä tarvii joka päivälle pyytää hoitajaa. Tekniikka vaan avuiksi...

Päivämäärä:   1.3.13 00:33:32

Mutta ny pitää mönkii petiin ja nukkuun, öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 00:35:24

ruoste: Heh, ai säkin oot siilifani. No kuka nyt ei niistä tykkäis, kun ne on niin sympaattisia otuksia. :) Oon luonnossa joskus nähny ihan sellasia siilipoikueita, missä edellä menee isompi emosiili ja perässä viipottaa pienempiä poikasia. Kyllä ne vie sydämen mennessään. :)

Jokupoku: Joo näin mä oon kanssa kuullu, et just ne isommat kalat muistaa ja on enemmän sellasia yksilöitä. Sit pienemmät kalat on päättömiä menijöitä, mut hauskahan niitäkin on varmasti katsella. Mulla on tässä koneella näytönsäästäjänä sellanen aika realistisen näköinen akvaario, mutta eihän se tietysti oo läheskään sama asia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 00:37:09

Ai jokupokukin luovuttaa jo tälle päivää. Hyvää yötä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 00:43:14

Onhan se ärsyttävää. Ton mun autoni ongelma oli lähinnä se, ettei valo noussut tarpeeksi. Alkukesästä se ei haitannut menoa mutta syssymmällä olisi voinut tulla pää kipiäksi pimeällä ajaessa, kun ajovalot ovat puutteelliset. Muutenkin ärsyttää nykyään ajaa pimeällä. Silmät ovat vissiin väsyneet, pitäiskö rajoittaa koneella istumista? Ei kai? Lukemista? Joo, siitä voisin luopua.

Ja joo, fillari olisi kyllä pop mutta en kuitenkaan osaa kuvitella täysin autotonta elämää. Kaupungissa auto on turha (ainakin Turussa kaikki on kävelymatkan päässä ja pois/pidemmälle pääsee junalla ja bussilla) mutta böndellä liikkumiseen välttämätön. Kun on tottunut pitkiin välimatkoihin ja olemattomaan julkiseen liikenteeseen auto tuntuu melkeinpä perheenjäseneltä. Ilman sitä olisi orpo olo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 00:45:33

Nati nati Jokupoku. Sun täytyy hymyillä nätisti niille huoltamon pojille, niin saat yhtä hyvää palvelua kuin meikätyttö. Sillai vähän hölmösti ja vienosti, huulet töröllä, punattuina tietenkin... Toimii :)

Päivämäärä:   1.3.13 00:50:43

"Ja joo, fillari olisi kyllä pop mutta en kuitenkaan osaa kuvitella täysin autotonta elämää."

Voi hyvä luoja, mie en ainakaan vois kuvitellakkaan autotonta elämää vaik fillareita on ja kylänraitti on tuossa puolen kilsan päässä. Sehän on kuin ois kahleissa jos ei pääse sinne minne haluaa, ja millloin haluaa... :O

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 00:52:21

Hah, naisilla on kyllä kanssa toi, että jos jää tienpäälle, niin ei varmaan mene kauaa kun siinä on joku auttamassa. Varsinkin jos vielä ottaa tollaset naiselliset kikat käyttöön. Ihan epäreilua kyllä, että naisilla on taas tässäkin asiassa tollanen etu. :p

Mut onhan ne valot oltava kunnossa. Tosi paljon näkee sellaisia toispuoleisia autoja liikenteessä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 00:55:23

Minski, siilit ovat ihan vastustamattoman söpöjä :) Tätini asui aikanaan vuokrakaksiossa, johon kuului oma kalliopiha, joka oli osa isompaa, puistomaista aluetta. Piha oli aina kesäisi täynnä kaiken maailman cityelukoita, siilejä myös. Niitä oli nasta katsella olkkarin isosta ikkunasta. Ei meillä maalla koskaan niin kovaa kuhinaa käynyt.

Kertookohan se, ettei enää pysty kirjoittamaan kolmea ajatusta samaan viestiin siitä, että on aika mennä nukkumaan? Peffa, töihinkin pitäisi aamulla raahautua. :/ Onks pakko jos ei haluu? Onks pakko jos nokka valuu?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 01:02:16

Älä ärsy, karmiva ajatus :D Tottumiskysymys, en minä myöskään voisi kuvitella elämää ilman hevosia tai musiikkia mutta kaikkeen kai tottuu. Oikeastaan voisi olla aika ihanaa asua jossain kaupungin ulkopuolella autottomana. Kauppareissuja ei tulisi tehtyä turhaan eikä muitakaan reissuja, tulemiset ja menemiset täytyisi suunnitella, kuten ennenvanhaan.

Ei. Ei se toimisi. Olisin viikon jälkeen tienposkessa hyperventiloimassa, peukku pystyssä, "Lähin Rinta-Jouppi!"-kyltti kädessä.

Päivämäärä:   1.3.13 01:03:01

Ohhoh, eipä tarvi töitä ajatellakkaan... ööö.. ainakaan kahteen kuukauteen :D

Hyvä tai huono, tiedä häntä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 01:04:52

ruoste: Niinhän ne on. Vielä kun sais semmosen oikein touhukkaan yksilön, niin olis se kiva lemmikki varmasti. :)

Mut joo kyllä kait se olis taas korkea aika mennä nukkumaan. Jaksaa vielä ton huomisenkin. Hyvää yötä vaan ja makoisia unosia. o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 01:05:53

Yks nuijanukutus, kiitos...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 01:09:36

Tunninko se min on pyöriny taas sängyssä. Sulla taitaa olla kanssa vähän vaikeeta saada unenpäästä kiinni. Mikäs ny niin mietityttää? Yksi kunnon bearhuggi varmaan nukuttais hyvin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 01:11:18

Nati nati pullanpurut :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 01:13:41

Jep... ehkä osasyynä se et menin lukemaan vähän tota topickia mis lapsi oli kuollu vähän ennen laskettua aikaa ja seurauksena totaaliparkuminen... mut kyl ärsyttää tää et ei saa nukahdettuu. Kuudelt täytyis herätä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.3.13 01:19:32

Joo se oli aika paha ja mä lopetinkin sen lukemisen heti alkuunsa. Mut koitahan vaan mennä sinne sänkyyn sinäkin, niin kyllä se uni sieltä tulee pikku hiljaa. Hyvää yötä :*

Päivämäärä:   1.3.13 01:30:04

Guten nacht alles... mie en vielä uskalla mennä nukkumaan.. avaruuden ja tavanelämän mysteerit on selvittämättä :D

Huomenta aamuvuorolle.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 01:34:31

Mä tartteisin itteeni sellasen nappulan et saan säädettyy itteni off-tilaan.

R, mitä ovat avaruuden ja tavanelämän mysteerit? Mua alko kiinnostaa kans

Päivämäärä:   1.3.13 01:46:47

Min: Avaruuden mietteet: revontulet, milloin ja missä ne näkyy.. kohta ne vois jossain olla taas näkyvillä.

Tavan elämän mietteet: mites sais 32mm reikiä 4mm teräspeltiin helpoimmin, huomen naapuripajassa vierailu varmaan auttaa..

Yksinkertaista, eiks niin? ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 02:01:39

Eh... avaruuden mysteeri kuulostaa äkkiseltään helpommalta... sun täytyy seurata auringon aktiivisuutta ja men mahdollisimman pohjoseen. Eiköhän jostain luulis löytyvän joku revontulien ennustuspalvelu..?

Mut et reikien tekeminen..? Emmä tiiä, kai siihe joku kone on :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 02:04:16

http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/revontulet/ennusteet.html kai tuolt jotain osviittaa saa :D

Päivämäärä:   1.3.13 02:17:19

Pärgeleen revontulet kun niitä pitäis jatkuvaan olla kyttäämässä, eihän aina voi eikä kehtaa :D
Eikä ne sit näy ees pilvien läpi, äääh..

Päivämäärä:   1.3.13 02:20:17

Tosin peltiin reikää tehdään ihan helppoon ja nopeesti, ja paljon jos tarve vaatii. Eikä oo ees vaikeeta touhua.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 08:39:23

Huomenta, oho yövuoro on jo hyytynyt kahden jälkeen.:D Onko se nyt sitten munaton maaliskuu.? :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 08:47:13

Huomenta.
Alkaa olla hermo huonona, kun joka yö herää aika monta kertaa. Aina, kun pitäisi kylkeä kääntää tai vaihtaa vasemman jalan asentoa, kipu herättää. Tänään fyssarin möyhittäväksi, jos se sais jumahtaneen piriformiksen pehmennettyä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 08:47:19

Huomenta! Venyttelyä, vanuttelua ja pannullinen kahvia, sillä kai tämäkin päivä lähtee käyntiin. Kai. Toivottavasti :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 08:50:47

Tirli ei tod. kuulosta hyvältä, jos ei saa yöllä nukuttua kunnolla.:( Ja päivällä on sitten kiukkunen kuin ampiainen.

Päivämäärä:   1.3.13 09:42:06

Huomenta:)!
Vapaapäivä, mitenhän se viettäisi....siivottava on, niin ei huomenna tarvi.
Väsyttää vaan hemmetisti, pitkät päivät näköjään vaativat veronsa. Ei jaksaisi tehdä mitään.
No, kahvilla käyntiin!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 09:44:29

No en onneks vielä ainakaan ole päivällä kiukkuinen. On niin mukavia asioita muuten elämässä, että ne pitää mielen hyvänä.

Päivämäärä:   1.3.13 10:18:50

Tirli on selvästi ihastunut;)!
Taitaa olla nyt menoa....:).
Ihanaa!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 10:44:20

.: Ei nyt vielä voi ihastumisesta puhua, mutta onhan se mukavaa, kun on jotain sutinaa. Kun nyt ehdittäis nähdä tässä vähän enemmän, alkaisi selvitä paremmin, onko aihetta ihastumiseen. Puhelinkeskustelujen perusteella voisi vaikka ollakin.

Päivämäärä:   1.3.13 10:49:58

Tirli, nyt on otollinen aikakin, kevät tulee kohisten; päivät pitenevät kovaa vauhtia, aurinko paistelee ja lämmittää jo kaikkien mieltä:).
Olen sulle vähän kade;)!
Mä olen luovuttanut jo.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 10:53:07

No mä kans luovutin. Eikä mennyt kuin hetki, niin sieltä se takavasemmalta iski. :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.3.13 10:55:12

NO OHO :O Ja herranjestas :o Suurkiitos niminerkille minä; heti nousi nokka vähän pystympään =D Syyllistyn usein itse siihen, että mietin vaan niitä omia huonoja puolia ja puutteita, enkä osaa tunnistaa hyviä puolia ollenkaan, niin tokihan tuollainen viesti antaa aihetta epäillä, että on mussa varmaan jotain hyvääkin :)

Mutta että minäkö rohkea...? Ei minusta ainakaan tunnu siltä. Ei etenkään oikeassa elämässä. Miehän pelkään vaikka mitä, ja välttelen vaikeita asioita välillä keinolla millä tahansa. Nettielämä on sitten erikseen. Välillä kyllä tuntuu, että levittelen asioitani netissä vähän liiankin avoimesti, mutta se taitaa olla mun tapa käsitellä niitä; kun en IRL uskalla niistä kenellekään puhua ja valittaa. Tässä kohtaa lienee viisasta muistuttaa, että tuolla samalla nimimerkillä kirjoittaa tänne foorumille joku muukin; kaikki Niinan tekstit eivät todellakaan ole mun käsialaa, mutta toki asiayhteydestä voi aika usein päätellä, mitkä on mun ja mitkä ei.

Sitä minäkin monesti mietin, että miksi en silloin Mustialankaan aikana "kelvannut" kenellekään :/ Ehkä mie olin liian paljon heppatyttö ja liian vähän maatilan emäntäainesta. Ei minusta kyllä varmaan perinteiseksi emännäksi olisikaan, mua ei juuri tuo lehmänlypsypuoli kiinnosta, ja sitten taas lihapuolella en ikinä kuitenkaan raaskisi laittaa niitä elukoita teuraaksi, kun kiintyisin niihin liikaa :( Eli en mie välttämättä just maajussia tartteis. Mutta maalla pitää viihtyä, ja toki arvostan sellaista maajussien monitaitoisuutta, nehän osaa melkein homman kuin homman :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 11:05:36

Mummelit taklattu kaupassa, päivän hyvätyö tehty.:D Mää voisin kyl lähtee maalle, kaupunkiin en enää lähde kirveelläkään, tää rivarin pätkä viel jotenkin menettelee pikkukylässä.:) Tirli go go.:)

Päivämäärä:   1.3.13 11:48:37

Ois kyllä upeeta muuttaa maalle, ainakin kesiksi!
Pääsis pois tästä "sillit purkissa" asumisesta edes kesällä!
Heppojen kanssakin kesä ois helppo, laidunta ja kenttä. Ei tarvi edes maneesia kuin vasta syksyllä rapakelien alkaessa.
Mulle sopis kesät maalla, talvet" purkissa", tosin ei kerrostalossa, siihen mä en lähde enää koskaan, et pitää kerrostalossa asua!
No, unelmia saa olla....:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 11:49:23

Kessu, mummot taklattu? Pahis :P

Iltapäivälehtien horot jellonalle:
"Hämärän peitossa on se, miksi eräs ei voinut lähestyä sinua suoraan ja reilusti. Nyt hän joutuu tekemään turhaan mutkan vakuuttaakseen oikeat tunteensa." Jaa. Taas noita tunteita. Bah! Humbug.
"Elämäsi on kääntämässä suuntaa, seuraa sitä tarkasti. Tee asioita, joita olet tähän asti välttänyt. Huomaat nauttivasi ihan pienestäkin näpertelystä. " Ehkä, suunta on kohti Tampesteria ja jäisi kyllä sinne jos voisin. Enkä, ei huvita. Joo.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 12:51:18

En mää Ruoste oikeesti mummeleita taklaile.:p Oli vaan mummopataljoona samaan aikaan kaupassa, ei meinannut sekaan mahtua.:D

Päivämäärä:   1.3.13 13:19:26

Ohhoh. Aamu oli mielenkiintonen, heräsin lätäköstä ja silti oli kuumetta. En meinannu millään jaksaa herätä, tai mitään, mut pakko se vaan oli. Piipahdin lekuris ja duunis ja nyt vietän saikkupäivää doupattuna mut paljon paremmalla olotilalla onneks, kiitos lääkkeiden.

Ai siilejä, oon kans siilifani :) Broidilla oli semmonen lemmikkisiili mut se ei ollu kauheen kesy, sotki ihan hirveesti, haisi, ei oppinu sisäsiistiks, oli ihan 100% yöelukka vaikka yrittivät sen rytmejä muuttaa. No, söpö se silti oli.

Oonko kertonu viime kesän siiliseikkailusta teille? Meinas siileille käydä huonosti ku vähä innostuin huolehtimaan...

Päivämäärä:   1.3.13 13:46:31

Ei hitto... Vaarallista olla kotona päivällä!

Lueskelin teidän siilijutut ja silläaikaa oli ostoskanava auki. Nyt oon ihan takuuvarma että mun on pakko saada kivuton karvanpoistaja, höh. Niin ja tommonen rehujen pilkkoja! Vähäks helppoo olis tehä salaatteja... Ja olishan ne osamaksulla saatavilla. Vaarallista!

Nyt täytyy kyllä vetää vähän c-poretta ja karkkia ja kattoa superia ja walkkereita dvd:ltä, kun ihana frendi laitto mulle niitä muutamat uudet jaksot :)

Mut silti tekis mieli tilaa noi jutut tuolta ostos-tv:ltä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 13:47:57

Missi vaihda kanavaa äkkiä.:D

Päivämäärä:   1.3.13 13:51:46

Noku noku noku ihan varmaa tarviin! :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 14:00:10

Mutku mutku joo, mää kerron Minskille, jos tilailet tollasta humpuukkia.:D

Päivämäärä:   1.3.13 14:03:30

Ei se oo humpuukia! Tekisin kato enemmän salaattia ruuaks kun viitsisin sillä pilkkojalla pilkkoa, eli linjat pysyis kuosissa. Ja hei, naiset ei voi olla karvasia, se laitehan ois ihan must!

Älä kerro Minskille..... :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 14:09:29

No en kerro.:p Juu salatti on hyvää ja terveellistä, mut meneehän se palasiksi terävällä veitselläkin.:) Ukkojen viesti pitää töllätä ja sit vasta baanalle.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.3.13 14:17:17

Itsellä menevät liian terveelliset ruoat aika usein vanhaksi ja roskiin, sama miten päin vihannekset pilkkoo. Majoneesin tms. kastikkeiden kanssa tulee salaattia kyllä syötyä::(

Exä on soitellut eilen ja tänään, ilmoittanut että kuolee pian (tai tappaa itsensä, en ole saanut selville, kumpaa, kun on ollut niin sekava. Normaali ihminen vastaisi tuollaiseen, että 'kuole sitten', mutta kun olen läheisriippuvainen pahinta laatua, ahdistun järjettömästi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 14:18:06

Jes!! Viikonloppu!

Nyt teetä ja työhakemuksien kirjottelua :) vois ehkä poppareita laittaa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 14:20:29

Ei Mission, et tarvitse em. tuotteita. Sen sijaan digiboksisi tarvitsee näköjään aikalukon :) Sairaana kuuluu katsoa kokkaus- ja matkaohjelmia, sekä tietenkin piirrettyjä. Kuume heikentää luonnetta ja sumentaa harkintakyvyn, luottokortti on hyvä jemmata heti kun ensioireet ovat havaittavissa.

En löytänyt uudistetusta Prismasta vitskuhyllyä, ceet jäivät saamatta :( Sen sijaan ostin tumma kaakao-karpaloleivonnaiskeksejä, superfoodia just mun makuuni!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 14:37:44

Hyi hittolainen, minkälaista henkistä kiristämistä kurnaun ex harrastaa. Uhkailu, syyllistäminen, marttyyriksi heittäytyminen... kaikki samaan sarjaan luettavia temppuja. Inhottavaa käytöstä tuollainen. Aiheutat itsellesi mielipahaa ja ongelmia, säälit ja autoitpa tai et. Hyi. Yksinkö se ex on liikenteessä?

Päivämäärä:   1.3.13 14:39:50

En suosittele Mission semmosta rehujen pilkkojaa. Mun kesätyöpaikassa oli semmonen, ja joo, kyllähän se varmaan banaanit pilkkoo kätevästi, mutta jos yrittää laittaa vaikka porkkanoita/perunoita tai muuta vastaavaa, niin saa kyllä hakata niin lujaa, että käteen koskee, ennen kuin ne terät menee läpi. Ja kyllä, tarkistin, että terät olivat oikein päin paikoillaan :p

Mulla meinas olla jännittävä ratsastusreissu. Täällä tuulee ihan sikana, ja koska aurinko paistaa, niin joka paikkaan ilmestyy semmosia tosi pelottavia varjoja, joita ei ole ennen niissä paikoissa näkynyt :o Sitten piti pelätä rämisevää ja kolisevaa auraustraktoria (ja tietenkin keskellä autotietä, kuinkas muutenkaan...), postiautoa, ja mitähän vielä. Niin; reitin varrella olevat puutkin oli tänään tosi pelottavia, kun niissä oli lunta päällä. Totesin taas, että mulla taitaa sitten kuitenkin olla aika hyvä tasapaino, kun en vieläkään pudonnut =D

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   1.3.13 14:43:47

Jeee! Viikonloppu on täällä =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 14:46:45

kurnau, yritä olla välittämästä siitä exästä. Oot liian hyvä ja arvokas tollaselle ihmiselle ja hyvä että se on ex, ja katotti et sellasena pysyy. Kukaan ei oo ansainnu tollasta käytöstä ja paras vois ehkä ol katkasta kokonaan välit ko henkilöön...

Missin ostostv:n kattellusta tarttuu selvästi jotain ostosmaniaa... mä tahooon kahvakuulan!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.3.13 14:48:45

Tämän vielä vilautan teille ja sitten vedän surkeimman ilmeen naamalleni ja alan vetää täältä. Ehkä sallivat minun livahtaa töistä vähän aikaisemmin tänään jos oiken alan itkua väntää. Aiai, kolottaa ja viluttaa, nokkakin valuu, päästäkää kotiin (=tallille)...
https://www.youtube.com/watch?v=Ekr05T9Iaio
Jotain pientä, pörröistä ja piristävää :)

Päivämäärä:   1.3.13 14:54:55

Meillä tuli maneesin katolta lumet alas sellaisella jytinällä ja rytinällä, et ihmettelen, miten moinen maailmanloppu ei aiheuttanut sen suurempia seinille hyppimisiä.
Nyt täytynee vapaan perjantain kunniaksi ajella kauppaan ja ostaa jotakin hyvää ruokaa kokkailtavaksi.
Mukavia tällaiset pitkät viikonloput!
Oispa jokaviikkoisia:)!
Hyvää alkavaa viikonvaihdetta! Paranemisia flunssaisille!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 15:13:56

Luin nyt vasta tän päivän horon ja kyllä tuo hyvältä kuulostaa :) "Nautit elämän kauneudesta niin, että perjantaikin kylpee taianomaisessa valossa. Mikään ei nyt pilaa onneasi ja kerrankin kaikki sujuu kuin tähtien tanssi." Nyt on kyllä aivan ihana keli ulkona ja Radio Rock soittaa kivaa musiikkia. On teetä ja poppareita. Pitäisköhän illalle keksiä jotain?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.3.13 15:27:21

Kiitos tsemppauksesta ruoste ja min, enkä siis itsekään järjellä ymmärrä, miksi tuo exän käytös noin ahdistaa, koska en sille mitään voi. En tiedä, missä liikkuu, voi olla yhä virossa, mutta yhtä hyvin kotimaassakin. Enkä tiedä, onko tuo nyt jokin hetkittäinen aallonpohja, vai ryhdistäytyykö se siitä vielä aikuisen kaltaiseksi ihmiseksi (ei ole ennenkään ollut mikään vastuullisuuden perikuva).

Kenellekään en viitsi tästä puhua (paitsi tänne), kun en jaksa 'mitäs minä sanoin' -kommentteja.

Jos ei suhteen alussa kuuntele kaikkia mahdollisia varoitussignaaleja, tämmöiseksi se loppu voi mennä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.3.13 15:28:14

kurnau: stop tykkänään! Lakkaa vastaamasta sille exällesi, jos sen jutut ahdistaa. Usko nyt jo, että sulla on oikeus pitää puoliasi ja sun ei tarvitse ottaa syytä niskaasi, kun asiat ei sun syytä ole. Lakkaa olemasta liian helppo uhri.

Päivämäärä:   1.3.13 16:45:42

kurnau, alat hokea itsellesi, että et ole vastuussa aikuisen ihmisen tekemisistä.
Jos aikoo tappaa itsensä, niin sinä et asialle mitään mahda. Ei kukaan muukaan.
Sanot exällesi, että valitettavasti et voi asialle mitään, hän tekee niinkuin haluaa tehdä.
Törkeää kiristää toista ja uhkailla moisilla!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.3.13 16:58:53

Mut Piste eikö se ollut hyvä, että lumet tuli alas, lumen paino voi suojakeleillä tuplaantua varsinkin kun eilen satoi vettä. Kurnau tee exälle asia selväksi, ettei asia kuulu kautta kiinnosta sinua yhtään.

Päivämäärä:   1.3.13 17:09:44

Juu, hyvä se on, että lumet tulee alas tiputtamattakin.
Mut ois voineet noi massat ihan vähän varoitella, ne lähti liikkeelle sekunnissa ja sellainen määrä lunta ei mitenkään sievästi sujahda maahan:)!
Ikkunat helisi ja kun se kaikki tippui alas, oli sisällä hetken pimeetä...ikkunat siis tippuvan lumen peitossa. Sitä kun ei älyä päivällä auringon paistaessa valoja maneesiin laittaa...
No, hevoset eivät onneksi erityisemmin reagoineet ,hevosen säkitys on hemmetin viisasta hommaa!!!!

Päivämäärä:   1.3.13 17:35:52

Oho, vähä nukahdin :p Helposti meni yli kolme tuntia päikkäreitä tossa sohvalla.... Ja nyt kun mitkään doupit ei vaikuta niinolo on vaihteeks aivan kamala, en tiiä oonko hereillä vai zombie vai mitä hittoa. Finrexiniä kehiin sillä tässä tarttis noi koirat päästä pissalenkille jossain kohtaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.3.13 18:14:35

Wow, onnistuin saamaan kännykän nettiyhteyden pelittämään tietokoneessa ja kyllä nyt kelpaa surffailla läppärilläkin :)

Mä täs pohdein et voisin juoda valkkaria mut mitäs sen kans sit söis? Jotain pientä siis? Tai pitsaa?

Päivämäärä:   1.3.13 18:34:05

Pitsa on aina hyvä valinta! Etenkin, jos on itse tehtyä.

Mulla on täällä jusr lentoturmatutkinta meneillään; hullut terroristit ampu ohjuksen siviili(rahti)koneeseen, ja nyt lentäjät yrittää saada sen alas niin, että säilyvät itse hengissä. Ilmeisesti kyllä onnistuvat siinä, kun niitä on ketta haastateltukin ohjelman tekemistä varten :)

Päivämäärä:   1.3.13 18:57:41

kurnau, mä sit korkkasin...;)....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 19:14:29

tulihan se viikonloppu! vaikka huomenna onkin töypäivä vielä, niin pitää silti mennä paikalliseen päivystään ihan vaan varmuuden vuoks. :D

Päivämäärä:   1.3.13 19:21:15

Samoilla linjoilla kuin muutkin, että Kurnaun täytyy vaan pysyä lujana exänsä kanssa. Kurja tilanne :/ Mutta se myös jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin hyvänsä, jos et tee stoppia tilanteelle.

Minski, mulla oli maakilpikonna ja haastavinta oli ehkä se ruokinta. Ettei anna kalkkia liikaa tai liian vähän, että varmasti tulee monipuolista ruokaa yms. Kylpyvesi piti olla myös tietyn lämpöistä. Toisaalta aika helppohoitoinen, mut toisaalta sai siinä koko ajan miettiä et mitä vois vielä tarjota konnalle enemmän.
Aika sotkuinen tuokin oli, ja niin hemmetin itsepäinen et sen oli iiiihan pakko päästä juuri siitä yli mistä oli päättänytkin. Kilpi kolisi vaikka puoli tuntia kun konna koitti änkee jonku esteen yli, vaikka kuin yritti opastaa sitä kiertämään.
Vooi tulipa ikävä sitä pientä kilpieläintä.

Ihan järkyttävä päivä takana, huuaaaahh! Niin kiirettä ja äksöniä ja stressiä ja melua. Onneksi on viikonloppu!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.3.13 19:21:21

min, meillä näköjään sama merkki, jokos luit IL:n horon? sekin kuulosti hyvältä.. ;b

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.