Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 201

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:35:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=857179&t=857179
Kiltit tytöt ja pahat pojat vahtivuorossa. Sekalaiseen sakkiin mahtuu vielä monta mukaan.

Re: Sinkkujen topic 201

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:39:16

Tulipas se tuokin juhlatopic vauhdilla täyteen, kun jo taas uutta pukkaa. Ei vaan jaksa tällä kännyllä alkaa nykertelemään.

min: No joo ehkäpä, mutta nehän ne on kaikkein pahimpia sitten kun sopivassa tilanteessa innostuvat ja pääsevät vauhtiin. Joo kyllä mä uskon et oot oikeesti kiltti ja ujo. ;)

ruoste: No ei pahasti ja alkaahan tässä jo unihiekkaa lentelemään tännekin sen verran, että kai se olis kanssa mentävä maate. Saatte juoruta naisten kesken täällä. Hyvää yötä ja tervetuloa vielä miinalle. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:41:30

ps. Niin ja missähän täälläkin kilttejä tyttöjä näkyy. Aina ollaan vaan vierittämässä syytä poikien niskaan. x)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 01:42:02

Ny alkaa jo väsyttämään, jes! Ehkä mä kohta simahdan :D olis kyl jo aika nukahtaa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:45:29

Nati nati Minski :)

Minä lupasin itselleni olla kahdelta pitkälläni. Vartti armonaikaa, ja sitten on aika vaipua nirvanaan.
http://www.youtube.com/watch?v=mcXYz0gtJeM

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 01:47:25

Öitä minski ja hyvät yöt myös ruosteelle, mä koitan ny nukkuu :)

Lähettäjä: miina 
Päivämäärä:   28.2.13 02:19:39

ei kyl yhtään nukuta http://www.youtube.com/watch?v=SJy2fBF7Das:D öitä nukkuville.

Lähettäjä: miina 
Päivämäärä:   28.2.13 02:34:24

http://www.youtube.com/watch?v=hKk438z7M4Ihyvää yötä kaikille :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.2.13 07:03:08

Ai missäkö kiltit tytöt!?! No täällähän mie olen =D Huomenta vaan allihuuppa!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 07:31:54

Huomenta :)

Kuka keittäis mul teetä et pääsen ylös sängyst?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 07:53:48

Huomenta, heips Miina.:) Mää voin keittää Minille teetä, isälliset vaistot heräsivät.:D

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   28.2.13 08:06:19

Huomenta ja Tirlille onnea paljon :)
jatkaa töitä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 08:34:04

Tämä on nyt kyllä kiva aamu, kävin laittamassa radion päälle ja takasin sänkyyn lukemaan mainoksia. Nyt vaan puuttuu se tee (ja painikaveri) :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 08:47:41

Mini on heti aamusta painimassa, no nuorena sitä jaksaa.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.13 09:03:40

Huomenta!
Onpa täällä taas yöllä pyöritelty makkaraa mielessä;)!
Siis Horse Fair Show on messarissa ja reining on 10.3 lauantaina klo 12.00 alkaen.
Kurnau, ruoste ja KESSU olisivat tulossa?
Entäs muita?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 09:08:21

Huomenta. Kiitos onnitteluista kaikille. Sitä onnea tässä kohtaa kyllä tarvitaankin, että kaikki menis sillä tavalla kuin hyvä on. Tarkoitti se sitten sitä, että tästä kehittyy suhde tai sitä, että sinkkuus jatkuu. Pienin askelin mennään. Ja mulle tyypillisesti, etäsuhdehan se tämäkin sitten olisi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 09:43:32

SuSah ainakin uhkaili tulla, vaikka ei ole sinkku.:) Eikös Missi ainakin ole siinä lähistöllä.?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 09:59:11

Mä en ole varma vielä, tulenko.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.2.13 10:05:57

Huomenta.

Jep, melko lähellähän sitä ollaan messaria, mutta mulla on todennäköisesti töitä tuo viikonloppu. Pitää katsoa silloin lähempänä kuinka käy...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 10:06:29

Liput näköjään 16€, ei paha, odotin jotain viittäkymppiä.:D Pitää singahtaa jo het aamusta sinne, et saa parkkipaikan läheltä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 14:17:16

Onpa tipahtanut.

Heppa muutettu. Olipa hauska nähdä meidän tammojen ilmeet, kun näkivät toisensa ekan kerran melkein vuoteen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 15:46:29

Koht alkaa tapahtumaan jotain hyvin radikaalia... mä tarviin jonkun atk-tukihenkilön tänne just ny... ihan vaan tietokoneen turvallisuuden takia etten mä tee sille mitään... *itkupotkuraivarit*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 15:52:25

Ai mikäs kumma sun tietsikkaan on nyt oikein tullu? Ilmeisesti joku juttu on jo vaivannut pidempäänkin ja nyt räjähti homma käsiin. Selkeesti useammallakin heppatytölläö olis tarvettä atk-tukihenkilölle, kun vehkeet tuppaa temppuilemaan vähän väliä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 15:59:07

Voi ol et täs konees ei ol mitään vikaa. Netissä on mutta en nyt usko että vaikuttaa tähän asiaan. Epäilen suuresti et KuntaRekryn sivuilla on joku pahasti solmussa...

Ja hallelujah! Se eteni sittenkin :D valittaminen kannattaa aina!

Ja takaisin tekemään työhakemusta n__n (ottakaa aikaa koska tuun takasin vollottamaan tänne...)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 16:06:19

Jaah, no näitä on aina joskus. Välillä on ihan jopa koomista kun joku facebook jumittaa vaikka vartin, niin keskustelupalstoille ja chatteihin alkaa tulla huolestuneita viestejä siitä, kun ei nyt pääsekään faceen vai pääseekö joku muu. :D

Mut aina noissa joskus on jotain solmussa. Hyvä että solmu aukes itsestään. :)

Mun tekis mieli nukkua päikkärit. Ei vissii olis pitäny valvoa viimeyönä ihan sillee. :P

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.2.13 16:20:47

Ei pidä luvata aivan liikoja tuosta 10.3, mutta siis tulen jos pääsen.

Koko päivän on ollut käsittämättömän kurja olo, pitäisi mennä treeniin, jotta saisi ajatukset muualle kuin tähän morkkikseen (jota en milllään järkilogiikalla tunne mistään syystä). Tai sitten voisi syödä jotakin, vaikkei ole nälkä ja kroppa näyttää pysyvän pöhönä pyhällä hengellä eläessäkin.

Ex ryyppää yhä Virossa. Saavutus sinänsä ilman rahaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 16:21:29

No nyt netti on pahuksen hidas... *vollotusta* mä en jaksa! *vielä dramaattisempaa vollotusta...*

Mä oon nyt niin vattuuntunu etten varmaan sais nukuttuu edes. Vois tehä ihan hyvää lähtee (uudestaan) kävelylle, mut sataa vettä. Eli ei voi. Sulan kuitenki.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 16:28:48

kurnau: Tohon on joo vähän vaikee keksiä mitään lääkettä, jos podet morkkista jostain sellaisesta syystä mitä et itsekään tiedä. Eikös sulla nyt ala kuitenkin asiat olemaan parempaan päin tässä? :)

min: Sä oot selkeesti halikaveriakin vailla. Sellasta jonka syliin vois mennä turvaan ja jossa ei tarvis miettiä mitään turhaa. Jonka olkapäätä vasten parkua pahaa mieltään. Tai sitten vaihdat vaan suosiolla sen mokkulan kiinteeseen nettii. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 16:34:51

Noniin, taas edettiin pikkasen eteenpäin tän hakemuksen kanssa, oon saanu jo yhen työnantajan tiedot kirjotettuu työkokemukseen ja viel ois muutama jäljellä.

Minksi, no niin olen. Mut tällästä tää on ku tietokone/netti ei suostu totteleen mua, vähemmästäki sitä alkaa halikaveria ja olkapäätä tarvita... Joo... seuraavaan asuntoon tulee kiintee netti, missä se asunto sit ikinä lieneekään. Maanantain oisin kyl menos asuntoesittelyyn, jännää

Päivämäärä:   28.2.13 16:35:06

Kiintee netti mut w-lanilla ois kyllä poikaa kotiin :)

Töissä aika muuten jees päivä ollut, mutta näköjään tuun sitte kipeeks. Aamulla vähä yskitti, nyt toi keuhkoputki hohkaa semmosena kuuman tuntusena, ja vielä tarttis tehä töitä vaikka alkaa vissiin kuumekin nousta... Huoh. Tätä just kaipasin, kipeeks viikonlopuksi :( Pakko vetää finrexiniä jotta saan duunit nippuun ja kaupassa käytyä. Kiva kun ovat viel pakkasii luvanneet, siellähän hyvä rämpiä keuhkotaudissa kuumeessa viikonloppuna, jee :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 17:19:27

Mä otinkin sitten pienet päikkärit. Joku ihmeen väsymys iskeny, kun tekis vaan mieli nukkua koko ajan. Vissii joku puutostila iskeny, kun tollee uni maittaa.

min: Onpas se ny hankalan kuuloista. Mä otan noissa monesti tietoja talteen johonkin, niin eivät sitten häviä jos joku palvelu alkaa jumittamaan. Mut hommaa ihmeessä kiintee netti, niin ei ainakaan sen takia tuu suru puseroon niin helpolla.

Mission: Heh, mitä sitä tyttö muuta kaipaakaan, kuin kiinteän netin wlanilla. :D Niina on selkeesti sinkkulan edelläkävijä tässä asiassa. :p

Mut vai meinaa ne flunssaa sulle lykätä. Se on nyt sitten varmaan yritettävä sunkin levätä kunnolla ja nukuttava yöllä tarpeeks. Jos ei vaikka mitään pahempaa tuliskaan. Mäkin oon aina lomalla just kipeenä, mut nythän tohonkin tuli kait joku muutos, ettei menis ollenkaan lomapäiviä jos sairastaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 17:24:10

No nyt riitti... lähen ulos, palataan työhakemuksen kirjottamiseen myöhemmin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 17:31:05

Voi persaus mikä ilma, vettä sataa täälläkin.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   28.2.13 17:38:01

Hej hej hej 10.3. on kyllä sunnuntai! 9.3. on lauantai. Eli siis lauantaista kuitenkin kyse?
Mulla on sillon muuta menoa, kun koirani kasvattaja järkkäsi tapaamisen kaikille kasvattamilleen pennuille ja omistajille jotka vain paikalle pääsee. Luvassa on myös vauhtia ja vaarallisia tilanteita, kuin myös messukeskuksessakin varmasti ois! :)

Minen tajua mitä vikaa on mokkulassa :D Olen jo vuosia käyttänyt ja minusta se on ihanan yksinkertainen.

Päivämäärä:   28.2.13 17:39:13

Mä en enää yhtään ihmettele miks oon ollu alkuviikon niin veto veks, yleensä vaikka loman jälkeen veetuttaakin tulla töihin niin virtaa silti on.

Mitäs, jos sairastuu viikonlopuksi, saako senkin lykätä tuonnemmaksi :p

Nii ja enhän mä paljon pysty lepää kun on noi koirat. Menee ne muutaan päivän pikkulenkeillä mutta on ne hädilleen vietävä tosiaan kumminkin vaikka olis pää irti. Ja täällä kaupungissa se tosiaan tapahtuu kävelemällä jokusen kilsan, ei ne kotipihaan tee eikä korttelikusettajien täysinäisiin koiravessoihin, ja irti ei voi tielle laskea...

En kyllä olekaan ollut aikoihin kipeenä, nauroin vaan kun meillä töissä jyllää joku virus joka kaataa väkeä sänkyyn kuumeeseen ihan hulluna, että ei se mulle tartu, en mä koskaan saa noita. Ei olis pitäny...

Onneks sain duunit tehtyä lääkehuuruissa, sit kauppaan, kipeenä saa mässää joten kuka tulis kantaa kolme kassillista kaikkee herkkua meille kotiin :p

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   28.2.13 17:45:26

Toivotaan et Missi parantuu, ennen ko tauti pahenee. Niinkin voi käydä :)

Vai on teillä sateista.. Täälä on ollu oikeinkin kaunis päivä ja siis aurinkoinen.

Ah, söin sitte pizzaa... Nam!

Päivämäärä:   28.2.13 18:07:16

Soriiii!!!
Tietysti 10.3 on SUNNUNTAI!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 18:07:34

Back! Kattotaan kuinka kauan kestää et lähen uudestaan ulos...

Missionille pikaista paranemista, toivottavast ei ol tätä samaa pöpöö mikä muhun iski...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 18:09:57

pauke: Jossain noi toimiikin ihan kohtuullisesti, jos niitä käyttää vaan nettisivujen selailuun ja ehkä johonkin sähköpostin lähettämiseen. Mut heti jos alkaa katsomaan vaikka jotain videoita, niin saattaa joutua odottelemaan aika pitkäänkin, että ne latautuu ja sitten on noita pätkimisiä kanssa. Mullakin oli kerran mokkula vähän aikaa, kun oli adsl-soppari katkolla ja ei sillä pystynyt surffaamaan ollenkaan. Yhteys oli kyllä hyvä, mutta edes nettisivut ei meinanneet latautua millään. Onhan se tietysti parempi kuin ei mitään, mut kyllä oma kiinteä netti on silti paljon parempi ja luotettavampi. Sit jos haluaa sitä läppäriään roudailla pitkin kämppää, niin modeemista voi käyttää wlania, jolloin saa hyvät puolet molemmista maailmoista.

Mission: Toi on kyllä kanssa aika hanurista, kun jotkut ei vaan millään malta pysyä kotona, vaikka ovat kipeenä. Sit töissä kaikki muutkin saa ne taudit ja joutuu sairastamaan vuorollaan.

Niin tosiaan, sulla oli pari niitä koiruuksia. Se käy kyllä mukavasti keuhkoihin, jos joutuu kipeenä menemään ulos. Kaupassakin pitää käydä, mut eihän se auta muu kuin mennä. Noi on niitä hetkiä kun olis aika kiva, jos olis joku joka hoitais ja tekis noita ainakin sen pahimman ajan sun puolesta.

Mulla on kyllä ihme porukat. Ne on muutaman kerran ajaneet 50km päästä mun luokse ja käyneet kaupassa mun puolesta, kun ovat soitelleet ja oon ollu aika kipeenä. Vielä ne pitää huolta pikku minskistään. :D

Päivämäärä:   28.2.13 18:17:47

Idässä sataa myös vettä >:/ Tiet on ihan kauheessa kunnossa toisin paikoin polanteen ja sohjon takia. Nyt illasta pitäs vielä vaihtua sade lumeksi, ja sitten vielä kun pakastuu, niin voipi olla kivaa.. Onneks mun Lihapulla on neliveto =D =D

Edelläkävijäpä hyvinkin ;) Pitihän se valokuitu nyt ottaa, kun tänne jumalanseläntaakse rupesivat sitä kaivamaan, ja vieläpä aika edulliseen hintaan; olikohan niin, että osuuskunnan liittymismaksu oli vaan 100e ja siis liittymän kuukausimaksu 50e. Tai jotain. Joka tapauksessa ei paljon. Ja sisälsi siis kaikki kaivamiset, modeemit ynnä muut. Hyvin on toiminu ainakin näin ensimmäisen päivän kokemusten perusteella :)

Päivämäärä:   28.2.13 18:18:41

Minski, vähänks reiluu :) Muistat sit ite kans huolehtii niistä ko vanhenevat! :)

Päivämäärä:   28.2.13 18:26:30

Oi, tuommoset koirien pentu- ja kasvattitapaamiset on ihania! Me ollaan käyty pari kertaa tuon meidän koiran kasvattajalla tuommosissa. Toisella kertaa oli kutsuttu paikalle kaikki siihen asti kasvatetut elossa olevat; niin siitä ei vauhtia puuttunut, kun muutama kymmenen setteriä juoksenteli irti pihalla =D Välillä (usein) toivoo, että vois imeä vähän energiaa itteenkin niistä. Ja toisaalta oon mie yrittäny ehdottaa sitäkin, että tuo hauva vois kuluttaa nää mun ylimääräset vääriin paikkoihin varastoituneet energiat :p Mutta ei se oikein oo toiminu. Tai silleen toimis takuuvarmasti, että menis tuolla pusikoissa kaikki ne samat reitit kuin se, ja samalla vauhdilla =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 18:29:21

Niina: Toi kuituhan se kaikkein paras on tai sitten joku kaapeli. ADSL-yhteydetkin alkaa rapistumaan, kun ne kaapeloinnit menee koko ajan huonompaan kuntoon. Teleoperaattorit yrittää vaan nyhtää kupareistaan viimeiset ropot mitä on saatavissa, kun ei oikein noi lankapuhelimetkaan enää tuota niin kuin joskus ennen.

Jokupoku: Joo melko reilua kyllä. Mulla on todella hyvät vanhemmat. :) Ja toki mäkin oon niitä auttanut parhaani mukaan. Käynyt tekemässä metsätöitä ja auttamassa kaikenlaisissa jutuissa mitä ei edes oikein voi yksin tehdä.

Nyt tuli vaan jotenkin mieleen toi karhunpoika sairastaa. :D

"Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme.
Lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme.
Maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi.
Vehnäkorppu valkoinen ehkä avun toisi.

Patjaksensa parahin matto levitellään,
Peitteheksi toinenkin kääritähän hellään.
Laulu kaunis lauletaan univirreksensä,
Itse käymme uinumaan hänen vierellensä.

Vahtikoira vartio uskollisna meitä,
Kunnes koittaa aamunkoi, hän ei meitä heitä.
Uni paras lääke on, siitä nauttikaamme.
Nalle-raukan kuntohon aamuksi jo saamme."

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 18:35:55

Mikä on nelivetoinen lihapulla.? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 18:44:27

Ja hengitä sisään, ja hengitä ulos, ja hengitä uudestaan sisään ja uudestaan ulos...

Vois juoda kohta kaakaota ja laittaa hieman vodkaa siihen joukkoon...

Minski, onhan tuo mukavaa et vanhemmat auttaa jos on kipeenä :) eikä tuo 50 km niin kovin pitkä matka loppujen lopuksi ole. Kun olin tuossa syksyllä kipeenä niin äiti meinas passittaa iskän ajamaan tän mun luo :D eihän täs ol ku 400 km välis...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 18:56:48

Kessu: No kerro ihmeessä. :P

min: Mäkin tässä pähkäilin just, että mitähän sitä oikein jois. Keittäiskö perinteiset kahvit, vai naukkaisko kaapista vähän jotain vahvempaa. =) Sä tarvisit kyllä selkeesti jotain mihin voisit purkaa ylimääräistä energiaas.

Niin ja eihän toi mikään hirveen pitkä matka loppupeleissä olekaan, mutta sen verran kuitenkin jo, että täytyy siinä vähän viitsiäkin jo tehdä jotain. Varsinkaan kun ei sinänsä mikään velvoita tommosta tekemään, niin onhan se aika kivasti tehty. :)

Heh, sun äidillä taitaa olla iso kaulin, kun tollaselle retkelle alkoi patistelemaan. :D

Päivämäärä:   28.2.13 19:13:36

Nelivetoinen lihapulla on se mun uljas ratsu =D Nähkääs, kun rakkaalla lapsella on monta nimeä: Lihapulla, Pulla, Lihis, Sara, Pikkurouva, Poni,... Sillä kyllä pääsee aika moneen paikkaan, kulkee myös vedessä ja maavara riittää myös aika syvään lumihankeen. Melkein vois sanoa, että sillä pääsee niin maalla, merellä kuin ilmassakin ;) Mutta lentopätkät on yleensä aika lyhyitä =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 19:16:59

Jaa, okke Niina.:) Niin no mää sanon likan uljasta tammaa sotanorsuksi.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 19:28:45

Minski, tällä hetkellä kannatan tuota jotain vahvempaa. No eipä sillä äitillä mitään isoo kaulinta ol mut kauhia paniikki yleensä :D varsinki ku esikoinen muutti 400 kilsan päähän niin onhan se nyt vakava paikka jos se muksu sairastuu :p mut sil hetkel ku oli yli 39 astetta kuumetta niin ois kyl seura kelvannu...

Niina, ihania lempinimiä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 19:43:25

min: Joo semmosia ne äidit tuppaa olemaan. Tuo munkin soittelee monesti perään ja kyselee varmistuakseen, että muistin tehdä sen ja sen jutun. :D Mut eipä oo noita hoitajia täälläkään näkynyt sen jälkeen kun muutin pois kotoa, vaikka tollasia apuja oon joskus ostosten kanssa saanutkin. Ois se varmaan aika outoa, jos olis joku joka hääris tossa ympärillä passaten ja hoivaten.

Mut aika kivoja lempinimiä. Mullakin on kyllä ollut vaikka mitä, mutta ehkä ei niistä sen enempää. :D

Kai sitä vois vielä vetästä tän päivän punnertelut ja hiippailla suihkuun. Jos vaikka heräis vihdoin tähän päivään. =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 19:49:02

Wuhuuu!!! Nyt on toi pahuksen työhakemus lähetetty!! Ja nyt kaakaon kimppuun

Päivämäärä:   28.2.13 19:54:32

Niina, nelivetoinen lihapulla:D:D:D...
Mut ne tosiaan kulkee kelillä kuin kelillä, kun on nastat talvella alla ja tilsakumit.
Kaiken lisäksi osaavat kotiin mistä tahansa.
Tekis mieli muuttaa maalle ja käydä kaupas karvanelivedolla:).
Autot kun sutii ja sippaa, karvainen neliveto senkun porskuttaa ja polttoaineena käy kaura ja heinä. Siinä sitä ekologisuutta parhaimmillaan:)!
Mä voisin kyllä siirtyä moiseen kulkupeliin....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 20:00:29

Sitä sai varmaan kylähullun maineen"nyt jo", jos menis hevosella esim. käymään kaupassa. Vaikka 60:ntä vuotta sitten asiassa ei ollut mitään ihmeellistä.

Päivämäärä:   28.2.13 20:11:21

Käytiin kaverin kanssa jokunen vuosi sitten kesällä jäätelökioskilla hevosilla maalla, ilmeet oli näkemisen arvoiset:)!
Jengiä oli jonos, me vaan mentiin jonon jatkoksi, hyppäsin selästä ja kaveri piti mun hevosta selästä silläaikaa kun tilasin kaksi tötteröä ja yhden tyhjän vohvelinkuoren hevosille puoliksi....:D:D.
Mielenkiintoisinta oli, että tyttö kojussa ei osannut sanoa hintaa pelkälle vohvelille, sanoin, et euro on varmaan ihan sopiva hinta ilman jädeä....sillä se irtosi.
No, oltiin vaan kesäkäypäläisiä, hevoset olivat laitumella pari kuukautta noissa maisemissa.

Päivämäärä:   28.2.13 20:13:15

No jaa, mie kävin viime syksynä äänestämässä hevosella :) Toki oli apulaisia mukana pihalla heppaa vahtimassa sillä aikaa kun suoritin velvollisuuttani. Ei kyllä vaalilautakunta muistanut, milloin viimeksi joku olisi tullut hevosella äänestysreissulle. Minä kyllä saatan aina muutenkin ratsastella kylän poikki, että sinänsä siinä ei mitään outoa ole, jos tällä kylällä hevosia näkyy.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.2.13 20:14:16

Olihan Sirja joku vuosi sitten mäkkärin autokaistalla hevosen kanssa.:D

Päivämäärä:   28.2.13 20:26:55

No, hevonen on ollut suomalaistenkin kulkupeli pitkät pätkät ennen vanhaan, ne eivät petä niinkuin autot, kovissakaan olosuhteissa; ei kesähelteellä keitä eikä sen enempää kovilla pakkasillakaan kiukuttele käyntiin lähdössä:).
Ainakin meillä "starttaa" kelistä riippumatta, jos vaan emäntä itse jaksaa lähteä liikkeelle. Tiukinta on kesällä +30 asteen helteessä ja talvella lähes samoissa pakkaslukemissa....:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 20:39:56

Mä voisin tykätä ponista jolla vois mennä kauppaan kärryillä tai ratsastaen :) vuonoheppa ois kiva ja ehkä mä joskus tulevaisuudessa sellasen ostankin. Mun ensimmäinen hoitohevonen oli vuonis :)

Päivämäärä:   28.2.13 20:43:33

Min, suloisia noi vuonikset on:)!
Sit kun jään eläkkeelle ja kisaura ja pojat on haudattu, laitan jonkun vuoniksen tai issikan ja köpöttelen sillä:).
Min pienenä tyttönä:).

Päivämäärä:   28.2.13 20:45:21

Hohhohhoijaa. Kylmä. Särkee. Plääääääh.

Töissä joutu olee yli, sitte meni ehkä miljardi euroa ruokaan jonka ravitnoarvo on nolla, eli herkkuihin koska oon kipee ;) Sit lopulta himaan, kykenin viel doupattuna 45min rauhalliselle tallustelulle koirien kans. Aivan täysin raato, huoh...

Mäki oon käyny pentuna mäkkärin autokaistalla, sillon ei vaa ollu kännyköitä kamerassa et ois saanu lehtijutun siitä ;)

Päivämäärä:   28.2.13 20:57:48

Mun mielestä oli hauskinta ajella shettiksellä pitkin kylätietä, vaikkei missää kaupassa käyty.. Mikshän sitä ei tullukkaa koskaa sielä poikettua, höh. Ois ihan voinu.

Päivämäärä:   28.2.13 21:01:55

Mä tempaisin neljä kymmenen tunnin työpäivää, olen siis huomenna vapaalla:).
Eli erittäin hevosellinen pitkä viikonloppu pitkään nukkumisineen on edessä...:)!

Päivämäärä:   28.2.13 21:02:03

Löytyyks Missionilta maustekaapista kurkumaa? Sitä teelusikallinen pieneen vesimäärään sekaisin ja kulauksella kurkusta alas, kun on aika pahaa. Ja jotain hyvänmakusta sit peräs, jos vesi ei vie sitä kitkeryyttä.. Pitäs auttaa tauteihin, jopa astmaisille suositellaan. Mulla tyssäs noille alkumetreille viimesin flunssan poikanen sillä varmaankin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 21:03:08

Heh, missioni ainakin ottaa kaiken irti kipeenä olemisestaan. :D Listaa nyt vielä kaikki herkut, niin pääsee muutkin tunnelmaan ja menee kaapille hakemaan jotain hyvää omasta herkkukoristaan. =)

Mä tossa ihmettelin, että kaikkia ihmeen kouluja ja työpaikkoja ihmiset tonne feisbuukkiin kehittelee. Höhö

Elämän lukio
Elämänkorkeakoulu / Kantapääopisto
Orja at Oy Perhe Ab

Päivämäärä:   28.2.13 21:08:00

Minski, ei pysty listaa niitä, jos syön kaiken viikonlopun aikana lihon ainaki 15 kiloa :D Vähä kaikkee löytyy... ;)

Ainoo mitä kipeenä voi tehä, lojua ja syödä, jostain se ilo pitää saada kun ei saa ees lojua ku pitää rakkeja roudaa...

Ei oo kurkumaa. Eikä tää jää mihinkään alkumetreille vaikka söis kokonaisia lääkäreitä, tunnen sen jo ihan selkeesti että keuhkoputki on tulehtunu. Se on ahdas ja kuuma ja nyt jo yskin jotain limaa....

Päivämäärä:   28.2.13 21:08:08

Minski! Ei sitä nyt kaikki aina herkuttele! Mitähän sä oikeen siä sun pään sisällä puuhaat..? Haluat saada sennulan naiset vaan herkkuja mässyttään? Oudot ilot.. :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   28.2.13 21:11:05

Iltoi.

Ei kai minuu ole kaipailtu? Toivottavasti ei... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 21:12:14

Mission: No sulla sitten koetellaan itsekuria, kun tollaset varastot oot menny hommaamaan. Mullaki olis vielä noita vohveleita vähän jäljellä, mut meinasin syödä noi loput vasta huomenna. Mut mutustele sä vaan. x)

Jokupoku: Ai perhana, nytkö joku on päässy mun jäljille. Mä kun tässä vaivihkaa yritän naisten hanureita kasvatella, että saatais suomeen lisää sellasia kunnon bootyjä. xD

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 21:13:41

Iltaa.

Minski taitaa olla stufferin ;)

Nyt selvis sekin miks nurtsi on vihreetä --> http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/6686925_700b.jpg

Päivämäärä:   28.2.13 21:14:49

Juu Minski, sun katalat konstit paistaa läpi! :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 21:15:26

Minski ruokkimassa Missionia herkuilla

Päivämäärä:   28.2.13 21:18:13

No, onneksi mä en tykkää mistään mässyistä:).
Mua ei saa kyllä syömään mitään turhia sitten millään!!!
Hyvä, oikea ruoka kyllä maistuu ja kokkaan mielelläni, mut en siedä edes einesruokia.
Pikaruoka täällä on oikeeta, itsetehtyä, mut nopeesti kypsyvää.
Pasta on heikkous ja riisi, mut ei mikä tahansa niistäkään.
Italialaiset, durumvehnät huippuja, mitkään halpismössöt ei kelpaa. Riisi samoin.
Kokkaaminen on aivan ihanaa, kun on aikaa!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 21:19:15

Jysse: :D Mistä sä noita löydät?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 21:20:08

Piste, onhan nuo suloisia :) ja hyvin veikeitä tapauksia on olleet kaikki joihin oon törmänny. Niissä nyt vaan on jotain mikä viehättää. Sit ku mä oon aikuinen (...eiku siis rikas aikuinen...) niin ostan itelleni tuollasen vuoniksen lisäks kisaratsun ittelleni ja katon jos joskus uskaltautuis kisoihin saak :D mutta vuonis on ehdoton

Päivämäärä:   28.2.13 21:21:33

Jysse :D

Minski, mitä itsekuria, heitin sen jorpakkoon kun kuume alko nousee :D

Pitäaköhän aukasta toi pekonisipsipussi... :p

Päivämäärä:   28.2.13 21:26:07

Jysse...........sä lupasit:D:D:D.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja taas....ei veetu, mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!

Päivämäärä:   28.2.13 21:27:32

Nyt repesin kyllä pahasti jyssen banaanilinkille :DD

Päivämäärä:   28.2.13 21:27:59

Täällä on nenänvalkaisuilta, turkinpippureita tuppaa kyllä kuluvan vähän liikaa. Ja sitten on taas tuo supertee, siinä on pakurikääpää, islanninjäkälää ja montaa muuta. Ehkä köyhä versio fernet brancasta, mutta on se ainakin kitkerää.

Päivämäärä:   28.2.13 21:30:35

Kurnaun koktailista puuttuu enää sammakonsilmät ja liskonhännät =D

Ja Minskin ja Missionin piknik-kuvalle =D =D =D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 21:30:57

Tirli, onhan noita interiweppi pullollaan. Pakko spämmätä kaiken maailman kuvia/videoita, kun tää kirjallinen anti ei oo mun vahvuuksia. Toisekseen eiks joku viisas joskus sanonut, että yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :)

Piste, en voinut vastustaa kiusausta :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 21:36:38

Mullakin oli selkäranka, ainakin hetken, mutta sitten tulin tallilta ja joku oli jättänyt pöydälle daimkakun. @!#$.

Ou nou Mission :( Nyt ois varmaan tarvetta koiranulkoilutuspalvelulle, missä ne kaikki ahkerat pienet partiolaiset ovat kun niitä tarvitaan?

Mä olin jo iltapäivällä ihan rättipoikkiväsynyt pelkästä ajamisesta, istumisesta ja solariumissa löhöilemisestä. Meinasinkin ilmoittaa tädeille, että nou kän duu, ratsastakaa itse. Päätin sitten kuitenkin olla reipas ja kävin antamassa poneille kyytiä. Nyt on ihan loistava fiilis kun veri kiertää tapuliin asti, mutta vasta aamulla nähdään tuliko takapakkia. Lauantaina laitetaan tukka kuosiin ja pääsen pitkästä aikaa vaahtokylpyyn (yeah!!), sen luulisi piristävän ja vievän viimeisetkin taudinrippeet. Mmm, vaahtokylpy...

Voi ihku tota Jyssen koijjaa. :) Ilme lienee tuttu kaikille, jotka ovat joskus yrittäneet antaa matolääkkeen ensin vaivihkaa herkkuun jemmattuna. Ei toimi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 21:38:13

Vaikka oon pahemman sortin teeholisti niin tohon kurnaun superteehen en kyllä koskis :/

Mä laitoin iltapalaa, hapankorppuu ja juustoa ja uuniin hetkeks. Tuli kivan rapeaa :)

Päivämäärä:   28.2.13 21:44:42

http://www.youtube.com/watch?v=XQs2V4AEp

Herkkutarjontaa...:).

Päivämäärä:   28.2.13 21:53:54

Jysse, sä oot kyllä aivan kamala:D:D:D....!!!!
Liika tilannekomiikka, mä repeilen sen seitsemästä kohdasta!!!!
Eiiiiii!!!!!

Päivämäärä:   28.2.13 21:53:57

No ei se pakurikääpä omaa keksintöäni ole, ja nuo muutkin kasvit olen ollut tunnistavinani netistä. On se ihan ok juomaa, jos pitää kitkerästä. Niin, ja lämmittää täällä tornikammarin yksinäisyydessä (olen klassinen esimerkki läheisriippuvaisesta).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 22:00:50

Jysse: Ei ku tällee mä oon ton mielessäni visioinnu. Vaikka toisaalta vähän pelkäänkin, että mun ja missionin yhteiset leffaillat menee tämmösiksi, kun ei tolla missionilla ole tällä hetkellä hevosta.

Päivämäärä:   28.2.13 22:11:51

Voi vttu :D Ei saa naurattaa ku se yskittää ja sattuu :D

Ja hei, mun dieetti EI oo tommonen, dieetti on nyt _t_a_u_o_l_l_a_, katkaistu, ei käynnissä :p

eat it like a horsey.... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 22:25:00

No hei kai mäki ny vähän saan, kun kerran jyssekin noita linkittelee. :P Mut voi voi tota pistettä, kun se on seittemästä kohtaa kappaleina lattialla. Mitenköhän se enää voi edes ottaa osaa keskusteluun. :D

Minski täällä vielä virkistelee iltaansa suihkulla ja nyt voiskin olla hyvä hetki alkaa kattelemaan iltapalaa. Pidä vaan missioni taukoa ihan kaikessa rauhassa. Hiljaa hyvä tulee. ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 22:25:55

Tuli noista mäkkärin autokaistoista mieleen tää video... Only in murica.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 22:34:29

Nainen, jos tahdot tietää miten saat miehen syömään kädestäsi, kts. Minskin linkki... :D Harharhar!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 22:39:24

Hui hiisi, minä saisin varmaan sydärin jos olisi tossa luukulla. Se jos jokin voisi aiheuttaa hämmennystä, jos hevonen tepastelisi mäkkärin autokaistalla luukulle ilman kuskia... Pitäiskö opettaa mammutille pari temppua? Irtoaiskohan sillä ilmainen pirtelö?

Päivämäärä:   28.2.13 22:40:27

Oon mä vielä kasassa;)!
Siinä ja siinä kyllä...:D:D!!!
Toi Jysse on aivan lyömätön!
Mun sikspäkki kiinteytyy pelkällä nauramisella, ei täs tarvii lähteä vatsaprässiin kun korkeintaan satulaan....:D:D:D...siis hevosen seläs olevaan, näin yövuorolle tiedoksi, et ei karkaa taas navan alle- juttuihin:)...

Päivämäärä:   28.2.13 22:40:39

Voi elämä teidän linkkejä! :DD Nauran ääneen.

Hei ai siis missä se heppatapahtuma on? Oon koko ajan luullu et Helsingissä mutmut sielähän on samaan aikaan joku kameranäyttely joten kyseessä sittenkin lienee Tampereen heppamessut?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 22:41:19

Jysse: Joo tuolla isossa maailmassa ne kyllä keksii vaikka mitä hauskoja piloja. Tää lumiukonkin idea on yksinkertainen, mutta niin hauska katella ihmisten reaktioita. :P

http://www.youtube.com/watch?v=JyUe9Th3lNM&

Tai tää hissipila oli kanssa aika hyvä.

http://www.youtube.com/watch?v=NeXMxuNNlE8

ruoste: Joo tollee vaan, niin takuulla onnistuu. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 22:43:36

Pauke, siel näyttäs olevan kahet messut samaan aikaan http://www.finnexpo.fi/Sites1/GoExpo2013/HelsinkiHorseFair/Sivut/default.aspx ja http://www.kuvamessut.com/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 22:48:00

Voi ei noitten videoitten kans :D täs alkaa vattaan sattuun ku nauraa niin paljon

Päivämäärä:   28.2.13 22:48:48

pauke, kyllä se ihan Helsingin messarissa on!!!
Täällä nyt on kaikenlaista äksöniä yhtäaikaa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 22:49:20

Minski, toi lumiukko oli kyl huippu :D :D Missä ne kohtaukset, kun joku oikeesti tirvasee sitä?!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 22:54:05

http://www.youtube.com/watch?v=lRefZf3gj74&feature=youtube_gdata_player

Kai mä linkkaan sit kans jotain :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   28.2.13 22:56:09

Iltavuoro rupee lopettelemaan tältä illalta, on siis aika päästää yövuoro puikkoihin.

Hyvää yötä!

Päivämäärä:   28.2.13 23:00:02

Aivan hirveä tuo hissi, hui kauhea! :D

Lumiukko oli hauska!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 23:00:26

Jysse: Ai joku on oikeesti motannukin sitä. :D En oo kattonu ihan noita kaikkia, mut onhan siellä jotkut ollu aika lähellä. Öitä o/

min: Heh, joo kyllä noiden videoiden kanssa saa aikaa kulumaan vaikka kuinka, kun ihmettelee mitä kaikkea jotkut on keksineet ja mihin toisilla on pokkaa. :D

Bongasin muuten tuolta sun videostas yhden timanttisen klassikon. =)

http://www.youtube.com/watch?v=fy6EzdGh17M

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   28.2.13 23:01:10

Niina!

Olen usein kerännyt rohkeutta kirjoittaa sinulle tänne, kun usein topikeissa missä käsitellään kipeitäkin aiheita, olet reippaasti niihin kirjoittanut ja kertonut ongelmistasi ym. Et ole ujo ainakaan kun kirjoitat vaan tosi rohkea, se on minusta hienoa!

Toivoisin sinulle paljon myötätuulta matkalle, sinulla on kuitenkin hieno koulutus takana, harmi ettei sieltä agrologiopinnoista löytynyt maajussia viereesi tallaamaan, olisit sen ansainnut jos se vaan on sellaista jota haluat - teet myös hienoja käsitöitä nahasta, älä lannistu vaan kävele rinta vähän röyhömmällä kuin muut, vaikka vaan sisimmässä, olet oikeasti todella hieno ihminen!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.