Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 200

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 21:27:11

Ai munko se juhlanumero pitää painaa. =)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=852709&t=852709

Re: Sinkkujen topic 200

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.2.13 21:31:25

Luulin jo, ettei kukaan uskalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.13 21:33:46

Mä en halunnut, tasasataset tuottaa huonoa onnea ja sitä en nyt toivo!!
Ilmeisesti myös muut olivat samaa mieltä?
No, Minski sitten rohkeni....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 21:36:08

Tättärätää, onneksi olkoon, armas sinkkula. \o/

Päivämäärä:   27.2.13 21:39:47

Jos perinteisellä feng shuilla mennään, parilliset numerothan tuovat onnea. Jopa siinä määrin, että yritän kaupasta ostaa parillisia määriä asioita (onko muuten muovikassi myös ostos?).

Feng shui ja astrologia ovat sikäli rasittavia, että niissä on liikaa koulukuntia.

Päivämäärä:   27.2.13 21:40:04

Korjaus, parilliset sataset!!
Tai yleensä parilliset luvut, kun sinkkulassa ollaan.
Mun yksi exä osti mulle 101 ruusua siksi, että parillinen määrä olisi tuottanut huonoa onnea rakkaudessa:).
No, oli kyl ihan ulkomaan eläjä, tosin vähän äveriäämpi sellainen.....
Taikauskoinen vähän nois luvuissa olen, silloin kun kysymys on muusta kuin rahasta tai yleensä materiasta.

Lähettäjä: matti 
Päivämäärä:   27.2.13 21:40:34

itse voin vedota siihen etten osannut aukaista uutta

Päivämäärä:   27.2.13 21:42:19

kurnau, ei sisustuksessa, mutta rakkaudessa ei parillisia lukuja:)......

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.2.13 21:42:41

Onnea sinkkula :)

Lakuvarasto ryöstetty... Harkinnassa myös poppareiden ratsaaminen ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 21:43:48

Vai että semmosta. No saas nyt sitten nähdä mikä jyrä mun yli oikein ajaa, kun menin tän topan avaamaan. :P

Päivämäärä:   27.2.13 21:44:36

ihmettelinkin jo mihin nu miun lakut häviää...

Päivämäärä:   27.2.13 21:45:47

matti älä pelkää, pandan lakuista hyviä on vaan omena-valkosuklaa, nyt menee bis-bisejä ihan huolella :)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   27.2.13 21:47:08

No hyvä on sitte.. Tekee munki mieli jotai karkkii tai suklaata :|

Päivämäärä:   27.2.13 21:49:38

kohta on kaikilla maha kiippeenä maikiasta

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   27.2.13 21:50:38

"Jysse... Ihan sama vaikka se pizza olisi ollut jääkylmää tai puoliksi syöty, olisit pelastanut päiväni. Itse olisit tosin saattanut saada taudin kiitokseksi :P"

Ruoste, joku toinen kerta sitten ;) Jaa minkäs laisen taudin :P Jouduin tyytymään Halikon Shellin pöperöihin, kylhän sen söi mutta...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   27.2.13 21:52:45

Onnea sinkkula! ^^

Lätyt syöty, nam. Min mahtanee olla matkalla tänne? Jäi sinne vielä muutama lätty jäljelle! Tiskivuori on vaan vielä kaameempi :D

Mä olin ennen paljo neuroottisempi ja taikauskoisempi, enää en niinkään. Onneksi, sekin oli toisaalta aika stressaavaa.

Päivämäärä:   27.2.13 21:54:44

Ollaan nyt kurnaun kanssa tuettu virolaisia panimoita, jotta ne säilyisi toimivina vielä jatkossakin, joten mä taidan pikkuhiljaa hiipiä peiton alle koirineni hyvän työn tehtyäni.......:).
Mulla on nuo sessut pieniä ja meillä ei tarvi enää talliltatulon jälkeen kuin käydä pihapissalla ennen nukkumaanmenoa, omaa pihaa kun vähän on:).
Hyvää yötä sinkkulaan:)!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 21:55:37

Tehokasta herkkujen tuhoamista. Mä söin neljä waffelia ja pistin loput jääkaappiin odottelemaan huomista. Ihan vesilinjalla mennään taas. :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   27.2.13 21:58:29

Tää on nyt varmasti joku maailman yhdestoista ihme, mutta vaikka te muut herkuttelette, niin mulla ei tee tällä hetkellä mieli mitään mässyä :o Tosi outoa, ja minut tuntien todellakin mainitsemisen arvoinen asia =D

Ja onnittelut sinkkulalle juhlanumeron kunniaksi!

Päivämäärä:   27.2.13 21:58:49

Onks ne Minskin vohvelit rapeita?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 21:59:54

Jaahas. Taitaa mun tieni käydä tähystykseen. Olen mä vaan etevä tekemään diagnooseja, kun osasin ihan ite tehdä saman diagnoosin, minkä ortopedikin. Se vaan naureskeli mulle, kun kerroin, mitkä on oireet ja mitä itse epäilen. Ja vielä enemmän sitä hymyilytti, kun joutui toteamaan, että olin aivan oikeassa. Eli, oikean polven plica aiheuttaa sen, että liikeradat muuttuvat, kun varon kipua ja siitä johtuu, että vasemmalla puolella piriformis on kireä ja siitä johtuu iskiasvaivat. Ei siis välilevyvikaa, vaan puristus iskiashermoon on pakarassa. Sitä sais kuulemma hieroa varovasti. Anyone?

Pahus, kun en huomannut vihjata löydölleni, kun se soitti, että nyt saisi hieroa pakaraa ihan lääkärin määräyksellä. :D

Oli muuten tumma ja komea ortopedi. Pääsisinköhän sen leikattavaksi? Voisin lepuuttaa silmiäni siinä samalla, kun se tähystää mun polvea. ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   27.2.13 22:00:35

Hörhönallella olikin nallekaljaa :)

Nyt ei sitten silmä pysy yhtään auki...
Öitä kaikille :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:00:45

Viis bib-bisiä ja red bull. röyh...

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   27.2.13 22:01:54

Terve taas kaikille. Täällähän on ollu kovaa keskustelua kun 200 topici meneillään. Oonko jääny jostain paitsi? :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:03:20

Tirli, urheile vähemmän niin pysyy vaivat piilossa ;) Ei sentään, hyvä kuitenkin ettei ollut välilevy kun ne on niin v-mäisiä.

hörhölle yöt :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 22:06:37

Mission: se ortopedi yritti varsin vinkeä ilme naamallaan ehdottaa, että olisin kolme kuukautta juoksematta. Oli ihan sen näköinen, että oli jo nostamassa käsiä pään suojaksi, kun kohta heitän jollain kuitenkin. :D Mutta sovittiin, että vähemmän luisteluhiihtoa nyt ja enemmän pertsaa.

Niin ja tosiaan, onnea sinkkulalle. Mä vielä notkun mukana, vaikka sinkkuuteni alkaa olla pahasti uhattuna.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 22:06:55

"Onks ne Minskin vohvelit rapeita?"

Kyllä noita nyt ainakin syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa. :D Ei mitään yltiömakeita kun tollaseen rahkataikinaan tekee, mutta ihan hyvä niin, koska toi mansikkahillo on kuitenkin sen verran makeaa muutenkin. :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:07:58

Yö ylenee, vaikkei Leinoa tarvitse muuten joka käänteessä siteerailla. Silloin 10.3 olisi kuitenkin kiva nähdä ihmiset livenä, jos ei messukeskuksessa, niin sitten keskustassa jatkoilla.

Päivämäärä:   27.2.13 22:17:31

Oliks Minskin vohveleille ihan joku ohje olemassa, vai kouratuntumallako taikinan tekasit? :) Saattas viikonloppuna himottaa...

Päivämäärä:   27.2.13 22:21:50

onko tiälä semmosta nimilistaa mistä näkis mitkä nimet käytössä ku tuntuu noihin matteihin törmäilevän täällä

Päivämäärä:   27.2.13 22:24:12

Tirli, voin vaan kuvitella :D Ortopedi varmaan noita urheilijoita tapaa aika paljon ja tajus varmaan heti että ounou, pääsipäs lipsahtamaan ihan väärälle ihmiselle :D

Eikös sinkkuja olla siihen asti kun ollaan naimisissa ;) Ei nyt ketään treffailijoita pois heitetä, katotaan sitten kun oot puoli vuotta käynyt täällä kertomassa silmät ja suut täyteen kun on niin ihanaa :p

Minski, dronningholmia? Muilla hilloilla ei tee mitään :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.2.13 22:27:29

onnea sinkkulalle täältäkin! (:

mun ihastuminen ei nyt ota loppuakseen ja tunne jännityksestä on muuttunu lähinnä ärsytykseksi, kun en saa miestä mitenkään mistään kiinni. mur. x_x

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 22:28:52

Jokupoku: Olihan mulla. Tämän ohjeen mukaan tein. :)

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/92051/Vohvelitaikina/

Mission: No tiätty, dronningholmia sen olla pitää. :D Kuinkas muuten kuin just sitä mitä ilmeisesti sielläkin on ollut tapana käyttää. =)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 22:32:39

No ei mua nyt kuitenkaan ihan siihen urheilijakastiin voi laittaa, harrastelija mä kuitenkin olen. Kun seurakavereina on mm nelinkertainen maailmanmestari, ymmärrän pysyä omassa kastissani nöyränä. :D Vaikka otankin harjoittelun omalla tasollani tosissani.

Päivämäärä:   27.2.13 22:34:15

matti, joskus olevinaan löysin sellasten nikkien listan jotka on rekattu, mutten viimeksi löytänyt kun etsin. Rekatut noita lihavoituja siis. Muista ei listaa kyllä ainakaan ole.

pisteviiva, mitäs läksit, kikkeliskokkelis :p Sellasta se on, vaikka vähän aikaa sitten valitin että haluun rakastua niin noita tiloja muistellessa enpäs haluukaan :D

Minski, no kuinkas muutenkaan :D Onhan se nyt hillojen kunkku :) Vadelmahillokin ihan törkeen hyvää, ja sit pitäis maistaa joskus omena-vaniljaa ja mansikka-vaniljaa... Mun paistinpannu ei nyt oikein lettuihin taivu enää, luulen, pitäs ostaa uus ja tehä lettuja ja ostaa toinen vaniljahillo kokeeks :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 22:37:12

Mä sain oikein kivan viestin. Alan olla selkeästi ihastunut. Huolestuttavaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 22:38:36

Missionikin kunnon herkkusuu sitten, kun noin lähti räpylästä hilloilla haaveilu. :D Mä yritän nyt vaan pidättäytyä tossa vedessä loppuillan, ettei mee ihan mahottomaksi tän päivän mutustelut.

Päivämäärä:   27.2.13 22:39:07

Kiitti Minski. Nyt sitte jo kuola valuu, kun menin lueskeleen tota läpi...

Mutta te ja teidän dronningholminne... Parasta mansikkahilloo saa ku tekee itte! Ja se tuoksu sitä tehdessä!!!

Matti, ei listaa liene, mutta jos etsi nappulasta hakee ja rastittaa pelkän lähettäjän, nii näkee viimesimpiä nikkejä, joissa sama + ehkä muita merkkejä.. Keksikääs tytsyt matille nikkitäydennystä :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:43:21

Minski, joo, heerkkujaa, nammm grlllll... (mmm, donuts...) :D

Jokupoku, korjataas: Muilla VALMIShilloilla ei tee mitään :)

Tirli, eipäs oo ku ihanaa :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:47:10

Oi kappas, pikkutarkka ote mulla herpaantui, alkaakoha olla silmissä väsy :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 22:48:21

Hehe, naisilla on kyllä tarkka maku herkkujen suhteen. On ne tietyt jutut ja muilla voi sitten vaikka heittää vesilintua. Kyllähän se on vähän niinkin, että tie naisenkin sydämeen käy vatsan tai siis herkkujen kautta. Sellasia herkkusuita kyllä ootte. =)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.2.13 22:52:00

Mission, mäkin aattelin ensin, että ihana tunne tää ihastuminen ja höpöhöpö! :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 22:52:21

Mission: onhan se ihanaa joo, mutta aina piilee pieni vaara tipahtaa korkealta. Mulle on tullut selkeesti ylikorostunut itsesuojeluvaisto sen jälkeen, kun totaalisesti lensin rakastumisen huumassa päin seinää. Vaikka olis se nyt j*malauta kohtalon ivaa, jos toisen kerran kävis samalla tavalla.

Päivämäärä:   27.2.13 22:56:12

pisteviiva, ehkä se siitä poikii vähän ihanampaa sitten myöhemmin :)

jokupoku, kyllä sä ihan oikein luit, korjasin vaan tohon mitä oikeesti tarkotin :D

Minski, jep, ja herkut ei suinkaan oo ne ainoot vaan myös hyvä ruoka kaikinpuolin :)

Nii ja tällä hetkellä koirankusetuspalvelu, jos joku veis noi niin palvoisin maata sen jalkojen juuressa... :p Ei vaan, itehän se on mentävä.

Päivämäärä:   27.2.13 22:57:32

Nyt kun on kumma ilta, mitä ajattelisi Minority klassisesta blondista. Ehkä vähän syntisesstä.

Päivämäärä:   27.2.13 22:58:17

Ja mä tykkäisin jos ois joku houkuttelemassa tästä petiin, kainaloon... :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 22:58:19

Onneks mä olen vaan sillain kohtuu rauhallisesti ihastunut, ettei mitään sata lasissa juttua. :)

Päivämäärä:   27.2.13 22:58:24

Tirli, no joo, siinä kohtaa vois alkaa jo suoraan uskomaan entisiin elämiin ja niissä tehtyihin pahoihin tekoihin... Pysytään ateisteina ainakin ton asian suhteen :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.2.13 22:58:26

Mission, toivottavasti. ehkä se on lähdettävä tonne paikalliseen viikonloppuna kyttäämään, jos kävisi hyvä tuuri. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 23:05:37

Mission: Pitäähän elämässä olla nautintoja. Kuten nyt vaikka hyvä ruoka ja herkut ja... ;)

kurnau: Mitäs mitäs sä oikein yrität siellä vihjailla? :D

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   27.2.13 23:11:31

Onnea sinkkula! Ja onneksi enää 2 kohtuullisen täyteen tungettua päivää edessä, sitten parin päivän valmistautuminen ja reissuun mars! Kyllä tällä työtahdilla on jo lomansa ansainnut. Tylsintä on paluu takaisin, kun on ollut 2 vkoa poissa, on seuraavat 2 vkoa from hell...

Hitto, kun on niin kiire, oon ihan out kaikkien kuvioista. Tirlillä pyyhkii selvästikin hyvin ;) jätin kopin teidän pihaan, kun parkkis oli täynnä. Mulla ei olis nyt aikaa edes treffailuun! Eikä herkutteluun, mikä on hyvä Italian reissun jälkeen. Ja ei, en ole onnistunut pudottamaan kiloakaan ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.2.13 23:27:23

Z: Huomasin, että jätit. No, katotaan sitten, kun tuut reissusta, pyyhkiikö hyvin. Jos historia toistaa itseään, sun reissun aikana ehtii tapahtua vaikka mitä. Toivotaan, että tällä kertaa vaan hyviä juttuja.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   27.2.13 23:38:56

Joo ei tartte muistuttaa, mitä mun reissujen aikana saattaa tapahtua :( vaan niin huono karma ei ole edes sulla!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 23:50:40

Matti. Matti Mennink.. Matti Meikäläinen. MaastoMasa, MattiMetsänpeikko, M. Atti... Savonmatti. Hattivattimatti. Siitä vaan valitsemaan :) Toinen vaihtoehto on lisätä läjä merkkejä nimen perään, jotta erottuu muista samannimisistä.

Jysse, ei olisi mitään sen eksoottisempaa tautia ollut tarjolla kuin perinteinen pieni nuhakuume, mutta kyllä siitäkin pari päivää saikkua irtoaa :)

Aijaijaii, se on hieno asia, jos Tirlin sinkkuus on uhattuna. Toivottavasti tyyppi osoittautuu luotettavaksi ja hierontataitoiseksi :)

Mitäs kaikkea kivaa sielä messarissa parin viikon päästä onkaan? Kalenterissa näyttäisi olevan reissuton vkl eikä iltavuorojakaan ole, paitsi pe. Luksusta.

Mä tykkäisin jos olisi joku houkuttelemassa lasilliselle, ulos. Ei siitä kainalosta nyt niin väliä, mutta pahoille teille täytyisi päästä välillä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.2.13 23:55:11

Jaahas, ruosteellakin alkaa menojalkaa vai vipattamaan, kun tollasia haaveilee. Te olisitte nyt varmaan minin kanssa aika hyvä aisapari, kun olis molemmat noin kovasti menossa ulos vaikka sitten keskellä viikkoa. =)

Mä menin jo kapulan kanssa sänkyyn rauhoittumaan pikku hiljaa. Saas nähdä koska alkaa nukkumatti viskomaan unihiekkaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.2.13 23:55:49

Ai niin. Vettä elefanteille on edelleen itkettävä leffa, mutta kirja itkettää vielä enemmän. Viinilasillinen olisi taatusti avannut hanoja entisestään, joten ihan hyvä, että mentiin teelinjalla. Sitä suklaata tekee kyllä vieläkin mieli. Miksi, oi miksi vaihdoin kismetin viime tingassa aakkosiin?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.2.13 23:58:32

Onnee sinkkula!!

Mut kyl nyt on näköjään niin levoton olo ettei nukuttuu saa, ärsyttävää...

Saako Tirlille olla vähän kade? No olen joka tapaukses :) ja siis tirlille myös onnee :)

Päivämäärä:   28.2.13 00:01:43

Minski, about... nyt? No ehkä nyt? ;)

Ruoste, paska leffa, itku tulee :( Ja vaan sen norsun kiusaamisesta :( No joo oli se ihan hyvä leffa. Mutt Pattisoni on kyl aika kökkö...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:02:41

Ai kato minikin saapui sinkkulaan baarikierrokseltaan. Vai mitäs sä oikein oot tehny, kun niin levottomalla tuulella oot? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:06:22

Mission: Ai kuka mitä häh. Olisiks sä vai ollu nyt jotain erityistä vailla. ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 00:06:56

Minski, ei ku mä oon opiskellu tänään ja viimeset kaks tuntii oon tapellu petivaatteiden kans... niis on pakko ol jotain vikaa ku uni ei tul. Tai sitten mus on liikaa virtaa.

Vettä elefanteille kuulostaa jo nimen perusteel leffalta jonka kattomiseen tartteisin pari itkupyyhettä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:10:16

min: Jaa jaa, vai että petivaatteiden kanssa peuhaamista. No johan mahtaa sit olla kovaa vääntöä, jos noin kauan aikaa oot niiden kanssa vääntäny. Oot selkeesti lisäharjotuksen tarpeessa. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 00:12:23

Hyvää yötä ihmiset. Huomenna pitäis muuttaa yksi hevonen. :/ Ai niin, tänään mun talliini tuli kuusi hevosta, mutta mun ei onneksi tarvii laittaa tikkua ristiin niiden takia. Vuokrasin vaan tallin.

Päivämäärä:   28.2.13 00:12:32

"Saas nähdä koska alkaa nukkumatti viskomaan unihiekkaa."

Tälle sanoin että about varmaan nyt ;)

Munhan niiiiin pitäis olla jo nukkumassa, seiskalta herätys...

Jos kuitenkin viel yhen taikaruiksen kiskois, vois tulla väsy paremmin ;) (Onko olemassa tilannetta johon ei löytyisi tekosyy syödä jotain?)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 00:13:32

Minä putoaisin kyllä minin kelkasta heti ensimmäisessä kulmakuppilassa, se kun on harjoitellut niin ahkerasti ja meikäläisen taidot ovat tässäkin lajissa hieman ruostuneet. Ja jos ei ehdi ulos viikonloppuisin tekee mieli lähteä ulos keskellä viikkoa. :P Ei se päivää kysy.

Herrrrranen aika, eikö se kesä voisi jo tulla sieltä? Tänään ilma tuntui jo niin lempeältä, että pahaa teki. Tulisi suvi, loppuisi tämä talviuni ja heräisi likka kunnolla henkiin. Se tunne, kun kävelee kesäyössä pitkin kaupungin uinuvia katuja, korkojen kopina kuivalla asfaltilla...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:19:15

Mission: Jaa että semmosta meinaat. No voishan se sitten olla ihan paikallaan pikku hiljaa panna maate. Mut nälkähän se on mitä ihanin tekosyy. Mullekin tuli nimittäin tässä nälkä ja meinasin jos vaikka pari nakkia nappais pahimpaan nälkään. :D

ruoste: Sähän nyt aloit haaveilemaan. Taitaa mieli liihotella jo ihan omissa korkeuksissaan ja sitä mä kanssa oon välillä miettiny, että kukahan ton minin tahdissa oikein mahtais pysyä. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 00:21:36

Ruoste, no tiiä ny tosta, vaikka oon usein bilettämässä niin en juo kauheest :)

Minski, petivaatteet on aina ollu paha vastustaja...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.2.13 00:22:00

Pakko vielä puuttua: "taikaruiksen" Halvattu vieköön, ruis taipuu ruis, rukiin!

Päivämäärä:   28.2.13 00:24:02

Meitsi pysyy minin tahdissa, noi on treenattu kyllä hyvin aikanaan ;) Biletyskerroissa ja ajankohdissa en pysyis mukana, mutta aika köykäseen olen useimmiten se joka ihan pirteenä ja täynnä virtaa vinkuu neljältä aamuyöllä että miksei voi olla myöhempään baarit auki :D

Ootko Minski syöny kalkkunanakkeja? Ite ostan niitä aina välillä jääkaappiin välipalaks, hyviä, ja puolet vähemmän kaloreita ku normaaleissa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 00:25:12

Mission, aina löytyy joku hyvä syy syödä, ei siinä edes mitään tekosyitä tarvita. Joku syö elääkseen, toinen elää syödäkseen. :P

Mun teki vähän pahaa ton Pattinsonin takia kun katsoin ton leffan ekan kerran, yritin kovasti kuvitella sen joksikin muuksi tyypiksi. Se oli jotenkin niin twilight-leimattu, etten tykännyt siitä ollenkaan. Nyt se tuntui jo sopivan tähän pätkään mainiosti. Minä vollotin kuin mikäkin peeämäsmonsteri lopussa, pahimmat eläinkohtaukset katson suosiolla sormien läpi. Onnelliset loput itkettävät ihan yhtä paljon kuin onnettomatkin. Kirjana tuo teos tuntuu ihan alusta asti surkealta ja onnettomalta, ainoastaan loppussa vähän helpottaa, enkä olekaan uskaltanut lukea sitä toista kertaa vaikka se tuossa hyllyssä nököttää. Niisk. Suosittelen.

Päivämäärä:   28.2.13 00:30:13

Ruoste, mä en pysty niitä elukkakohtauksia kattomaan, ihan pakko on aina siinäkohtaa vaihtaa elokuvamoodi päälle ja alkaa miettimään "tää on vain elokuvaa, toi on maalia, eläin on koulutettu, tuo on huijausta, tossa kohtaa oli nukke, oikeasti yhtään eläintä ei satuteta. Ainoo tapa miten selviän semmosista...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:31:12

min: No selkeesti ja sitten jos sinne sekaan lisäis vielä jonkun painikaverin, niin sähän olisit ihan märkänä siellä. Hiestä siis. ;D

Mission: Enpäs oo tullu kokeilleeksi, mutta olen kyllä noista pötkylöistä kuullut. Kalkkunaleikkeleet on muutenkin semmonen kevyempi vaihtoehto. No nyt meni pari nakkia, niin jospa näillä selviäis aamuun asti. :)

ruoste: "peeämäsmonsteri" hahahahaha, nyt repes. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 00:40:22

Minski, mul on sellane aanaus et painikaveri vois rauhottaa tilanteen ainaki hetkeks. Tai ainaki siirtyis huomio pois petivaatteist :D

Mission, jaa täh? Onks mun biletysajankohdat jotenki outoi? :P

Hyh, mun tekee pahaa toi teijn keskustelu kalkkunanakeista... eiks voitais puhua vaikka babyporkkanoista..?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 00:41:53

Heiheihei, premonstruaalisyndrooma ei ole mikään leikin asia eikä naurun paikka, se on vakava vaiva! Se voi koitua kohtaloksi, jos sattuu avaamaan suunsa (=aukomaan päätään) väärässä paikassa väärään aikaan...

Päivämäärä:   28.2.13 00:46:00

Joo kalkkuna on kevyempää mutta löysinpäs leikkelehyllystä viimeks broiskua joka oli kevyimpää, eniten protskua ja vähiten rasvaa. Hookoon joku 100% tai joku semmonen. Oli aika ylläri että meni kalkkunastakin ohi...

min, mitä vikaa kalkkunanakeissa? :D

Joo ei tää vanha kyl arkisin kykenis enää, tai kykenis kyllä muttei pääsis töihin... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:46:57

min: Niin mä kans luulen. Sä oot ihan selkeesti nyt kunnon pa... painikaveria vailla. :D

ruoste: Haha, oon kyllä kuullu noista monstereista, mut jotenkin ne ei oo koskaan räjähdelleet mulle. En tiedä kyllä miksi, mut ehkä mulla on sitten jotenkin rauhoittava vaikutus. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:51:46

Onpas se missioni ny ollu kovasti nakkien perässä. Siirryt vielä kohta nakeista ja munista makkaroihin, kun niitä tollee himoitset. x)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 00:52:33

Mission, tuskin mitään mut oon hyvin lähellä kasvissyöjää ja tällä hetkellä ajatus lihan syömisestä etoo...

Minski, jaa aha, niinkö päättelit? :P mä vähän kyl epäilen, ihan jo periaatteen vuoks

Päivämäärä:   28.2.13 00:54:56

Nam, hookoon sinistä... Pitäsköhän ostaa viikonlopuks ja paistaa vähä :p Pari eguu ja sinistä tirisemään pannulle, nam, rasvaoverdose :p

Niin ikäänku oisin jotenki ansainnu sellasta kurinalaisella dieetillä täl viikol... nooot!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 00:55:04

min: Mitähän kummia periaatteita sulla sit mahtaa olla, jos tota niin epäilet? Et kai sä jossain nunnaluostarissa asustele? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 00:58:37

No hyi olkoon mission...

Minski, se on pikemminki periaate "mitään en myönnä" :D

Päivämäärä:   28.2.13 00:59:49

min, kunnon lihaa vaan kitusiin, tekee hyyyyvääää, slurps :) Makkara nyt ei ihan lihaa oo mutta kävis mulle pihvikin, mmmmm....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 00:59:54

Min, etkö tiennyt, että porkkanoillakin on tunteet?
http://www.youtube.com/watch?v=KUOx40xMErc

Life feeds on life. FBssä pyöri hetki sitten juttu siitä, miten babyporkkanoita tehdään, ts. miten naposteluporkkanat käsitellään jotta ne säilyvät hyvännäköisinä. Sen perusteella jättäisin ne suosiolla kauppaan :/ Syökää lihaa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:00:03

Mission: Mä tietäisin kyllä yhden nollakalorisenkin makkaran, minkä pelkkä käyttäminen sisällä piristäis jo kummasti mielialaa ja sitä vois pyöritellä suussakin ihan mielin määrin ilman että paino nousee. :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:03:26

Aamuvuoro, kannattiko lukea kaikki viestit kovin tarkkaan? :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:03:27

min: Haha, vai on sulla semmonen periaate. Eikös täällä sinkkulassa vois kuitenkin olla ihan avoin, vai mitenkäs sitä nyt niin kilttinä täälläkin ollaan? ;D

Päivämäärä:   28.2.13 01:03:48

Kazing! Ja näin päästiin itse aiheeseen :D

Mä en kyllä tiiä mitä järkeä on suuhun laittaa mitään missä ei oo kaloreita, onpa turhaa... :p Nii ja jos sitä oikein pyörittelee suussaan niin kyllä siitä taitaa kaloreita kertyä muuten lopulta, ne on vaan jemmassa vähän aikaa... ;)

Mut semmonen mielialanpiristäjä ei ois kyllä yhtään pahitteeks. Vaikka siis en tietenkään muista mistä puhutaan mutta luullakseni ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 01:07:18

Mission, en voi sille mitään mut mun mielest esim pannulla paistettu sipuli-paprika-cashewpähkinämix leipäjuuston kera kuulostaa paljon paremmalt.

Ruoste, jep mut toi babyporkkana oli olevinaan jonkin sortin vastike nakille :D oon kerran erehtyny ostamaan babyporkkanoita ja toiste en osta.

Lähettäjä: miina 
Päivämäärä:   28.2.13 01:09:12

uutena täs topiikis...ja muutaman iloliemen nauttinut loman takia...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:10:30

Voi Honolulu sentään... X|
http://www.youtube.com/watch?v=6md5RSnVUuo

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:11:53

Mission: Eiköhän se pointtikin siinä ala pikku hiljaa valkenemaan, kun aikansa pyörittelee. Ja nekin vähäiset kalorit mitä sieltä jemmasta saattaa sitten lopulta tulla kuluu kyllä varmaan moneen kertaan siinä ohella. Vaikka en kyllä usko, että sulla ihan niin hatara muistikuva noista syömingeistä olis mitä annat ymmärtää. Vähintäänkin lähtis homma luistamaan aika nopeasti, jos tollasen herkkupöydän ääreen istuisit. ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 01:12:41

Minski, kyl sitä ny täytyy vähän pitää huoli kiltin tytön imagosta :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:14:30

Hello miina! Loma, mikä ihana tekosyy :) Panepa tulemaan lyhyt esittely itsestäsi niin päivävuoro tietää, kenen kanssa keskustelee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:16:02

Morjensta miina, pistähän pientä esittelyn tynkää pöytään. :)

min: Ihan suotta yrität, kyllä se on jo ollutta ja mennyttä. Sellanen tuike oli silmissä, että kiinni oot jääny jo aikoja sitten. :D

Päivämäärä:   28.2.13 01:17:45

Miehet... :D

Ei vaan ehkä kannata siinä herkkujen äärellä ensin hirveän paljon suussa pyöritellä, lihan himossa voipi käydä huonosti... Uuniin vaan ja sitten rauhallisemmalla mielellä uusi yritys ;)

Mutta eipä oo kyllä täällä näkynyt niitä kalorittomia hupeja joten tarpeesta toiseen, kuus tuntia jää jo vajaaks, huomenna silti skarppauspäivä töissä, joten öitä nakeille, munille ja babyporkkanoille :)

Päivämäärä:   28.2.13 01:21:22

no satunnaisesti varmaan täälä käyn mut 3 lasta löytyy ja opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia, josko siitä töitä löytyis... kotiäitinä ku kauan ollut ja työtön vuoden verran entisestä opiskelusta..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:21:36

Öitä Missionille, maukkaita unia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.2.13 01:23:40

Missioni se vaan on lihaa piilottelemassa. :D Hyviä unosia ny kumminkin, vaikka jääkin unet hiukan vajavaisiksi. o/

Päivämäärä:   28.2.13 01:25:36

http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI pink

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.2.13 01:28:45

Öitä mission ja tervetuloa miina :)

Minski, no höh... kyllä mä ihan oikeesti oon kiltti ja ujo... :( yleensä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.2.13 01:31:54

Eikö sulla Minski ole huomenna kiire mihinkään vai meinasitko vetää työpäivän zombiena? Mulla on taas niin pahoja unirytmihäiriöitä, ettei mitään rajaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.