Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 350

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.13 12:01:04

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 350

Päivämäärä:   1.8.13 12:12:42

Sori, jäi aloitussanat, olin just linjoilla;)......

Päivämäärä:   1.8.13 14:51:09

No täähän tippuu....:)!
Kaikkiko täällä niin innolla pariutuu, ettei kukaan muista mitään päivittää sinkkulaan????
Hitaasti hyvä tulee, vaikka nyt luuri ja läppäri käyvät niin hemmetin kuumina, et kai mä vähintään jonkun extramäärän kaikkia mahdollisia säteilyjä saan....;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.8.13 14:59:13

Ei ole mitään päivitettävää, ja yhä hutera olo, vaikka vissy pysyy sisällä.

Muiden kuvioita on silti hauska lukea. Milloin pisteellä ja juristilla on seuraava deitti, entä onko ekonomikin yhä pelissä mukana?

Tuttava tarjosi käytettyä taulutelevisiota. En periaatteessa tarvitsisi, mutta ahneus voittanee.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.8.13 15:26:31

Eilinen ei menny ihan putkeen, tuloksena melkeen musta silmä ja puol naamaa kipeenä... eipä tässä muuta päivitettävää

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.8.13 15:45:18

Eiku mie oon tehny puoli päivää niitä firman nettisivuja. Kauheen vaikeeta, vaikka on valmiit pohjat. Mutta kun niitä pohjia ja muita vaihtoehtoja on niin paljon, että ei osaa päättää, mitä valitsis mihinkin kohtaan :/ Mutta kyllä se tästä. Kohta tulee pieni stoppi, lähden sinne treeneihin varsan kanssa. Hyvä tässä just tankata maha täyteen, että on oikein vaikeeta juosta eteenpäin sielä pehmeellä hiekkakentällä. Se on oikeesti tosi pehmee, en tykkää kyllä yhtään niin pehmeestä...

min mitä ihmettä sie oot touhunnu!?! :o Pikaista toipumista!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.8.13 16:03:55

Ai suurin osa pelkää hierontaani ;) ... minä en hiero yhtään pidemmälle kuin mistä hierottava pitää ...

Muutto aloitettu; tänään viety saunakiulu ja -kauha, keittiön pirttipöytä penkkeineen sekä patja ... johan niillä alkuun pääsee ...

Päivämäärä:   1.8.13 17:31:49

kurnau, mä voisin ostaa sulta sen taulutelkkarin, jos on ylimääräinen.
Onko siinä akkukytkentä sähkön lisäksi?
Tarvittaisiin reissuille telkkari, jonka saa myös toimiin akulla. Uutta ei kannata ostaa, hiekkaa ja kaikkee pölyä on niin paljon mukana.
Ekonomi taitaa kyl nyt tippua, juristi on vielä hyvinkin vahvasti mukana, no, mut tuntien, tuskin kovin kauaa... Mä olen niin kärsimätön ja menevää ja tulevaa sortimenttia, etten kovin hidasliikkeisiä jaksa kauaa....;)!
Tietty, voihan se olla hyvinkin nopee ja spontaani, se nähdään;)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 17:38:15

Iltapäivää! Työ alkaa jo tuntua ihan työnteolta, itseasiassa ihan kivaa! Kotipuolella vähän ikävämpää, vanhin poika lähti jo toisen kerran tälläviikolla vauhdilla Jorviin... :(

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.8.13 17:38:26

Mitäs sitä kirjoittelis kun on viettänyt päivän autonratin takana ja sit marjapuskissa... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 17:41:14

Voi dääm mikä ilma, kiva hakea hevosta mutavellin keskeltä ja tietty se just peruttaa sinne perimmäiseen nurkkaan. Jaa mitäs tänne.:)

http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 18:02:40

Eli Iina on marja pusu kissa, montas pussasit.:D Suomenkieli on sitten ihmeellinen.:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   1.8.13 18:56:32

Voi ei min! Mitä on tapahtunut? :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 19:03:30

Min, vissiin tippunut selästä,kö.? Jos on, sellaista tapahtuu, se on heppaharrastajan arkea. Nyt olet viisaampi ratsastaja.:) Pistellä on niin rajulaji, ihme et lyyli yleensä on hengissä.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.8.13 19:21:39

Eiku mä sain polkupyörältäni turpiin...

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   1.8.13 19:25:54

min:Oliko kypärä päässä? Hyvin alkanu mattojen pesu päättyi keskenkaiken kun mäntysuopa loppui:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 19:29:27

Jaaha, pääasia et neiti on henkissä.:) Tää sopii mulle nyt.:)

http://www.youtube.com/watch?v=DSlSaGcc0QM

Päivämäärä:   1.8.13 19:38:11

Ei se Kessu niin reju laji ole, kun voi näyttää, katsos kun mä olen istunut tuolla satulassa ikäni:)!
Jos joskus sattuu jotakin traagista, niin sit sattuu.
Riskejä on aina, jopa omassa kotona.
En ole ajatellut kääriä itseeni pumpuliin, mä olen ajatellut elää, niin kauan kuin sitä on edessä:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 19:39:10

Heh Uki se mattojen pesu on parhammasta päästä, varsinkin jos vastpäätä on hmm, voipi tulla lomapäiviä mattoon.:D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.8.13 19:43:33

mun on pitäny jo tovi kertoilla teille, että mun ja sen miehen juttu on ohi.. mutta ei se nyt kai sitten olekkaan.. se löi ensin jarruja ja nyt minä. tän kesän aikana siitä ihmisestä on vaan tullut niin hyvä ystävä, että en haluais menettää ystävääkään ja en tiedä vieläkään, että haluanko edes parisuhdetta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 19:49:25

No sen asian sinusta Piste kyl tiedän.:) Sää olet taitava westernissä, mut mites parisuhteessa. Poista se menneisyys jo mielestä ja ala elämään nainen.:)

Päivämäärä:   1.8.13 19:59:00

Voi ei min, itsekin olen joskus tehnyt pyörän kanssa pahemman kuperkeikan kuin edes hevosten kanssa ikinä (vaikka kyllä putoamisia ja kumoonratsastuksia on osunut kohdalle myös).

Ja voi ei pisteviiva. Ei aina kaikesta tule pitkää suhdetta, mutta jos molemmat ovat epävarmoja, ehkä harkintaa tekee hyvää, ei ole pakko harjoittaa mitään dramaattista jättöoperaatiota.

Ja piste ei sitä juristia vielä kannata alkaa jättää.

Taulutelkkari tulee itsellekin tarpeeseen. Tuo ei maksa paljoa, mutta painaa, ja joudun roudauttamaan sen exällä. Iina marjapensaissa kannattaa käydä, koska muutama litra marjoja on kallimpi kuin telkkari.

Päivämäärä:   1.8.13 19:59:09

KESSU: Voi helv....,mä en oo tajunnu tota et mun olis pitäny mennä pesee niit mattoja jonnekkin yleiseen mattorantaan eikä pestä niitä vaan omalla takapihalla;) Mielummin vielä kaikki kerrallaan (kahdet matot koko huusholliin) niin antais vähän "kartanon tuntua" kun on niin paljon mattoja:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 20:02:38

Uki.:DDD

Päivämäärä:   1.8.13 20:03:43

Heh!
En mä missään menneisyydessä elä, ihan täs tätä päivää porskutellaan....;)!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 20:19:44

Kessu ja Uki :D :D :D Miten mä en oo tuota tajunnut, mutta eipä suurin osa miehistäkään tai niitä parveilisi mattopesupaikoilla enemmänkin ;) .

min, sellaisia ne fillarit joskus on ;) Mutta kun on kiltti pyörälle niin se siitä tasaantuu ja menee vikuroimatta!

pisteviiva, toivottavasti selviää kuviot.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 20:28:19

Märkäpaita ja sitten tissit hinkkaa pyykkilautaa, yritä siinä sitten omaa mattoa pestä/ oli suhteessa/tai ei.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.8.13 20:29:18

Mikäs mopeen tenavalla? Ei kai mitän kovin vakavaa? :/

Kävin huitasemassa väkisin aika raa'an juoksulenkin, aivan umpihikisenä takas. Sitte väänsin vatsoja ja selkiä ja punnerruksia tässä olkkarin lattialla. Siihen jäin sitte makoilemaan, partsinovi auki, yläkerrassa soi hiton hyvää trancea ihan täysillä, kesätuuli puhaltelee lattianrajassa ja viilentää, näkyy taivas ja kirkuvat kiitäjät. Koira tuli viereen makoilemaan ja rapsuttelen sitä kuunnellen trancea. Nyt jo nousin hetkeks istumaan mutta taidanpa jatkaa vielä pari biisiä... Ahhhh.... Lomafiilis se puskee täysillä päälle vielä näin viimesinä lomapäivinä :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 20:29:40

:) käväisi sama ajatus mielessä Kessu ;)

Päivämäärä:   1.8.13 20:30:58

No mä pesen hevosten villaloimet matonpesupaikalla ja tietty sellaisena päivänä, et voi mennä bikineissä ja farkkushortseissa;).
Ilkimys mä.....;)
Siel on ollut aina miehiäkin, ihan vastapäätä, kyl ne kuuraa ja antaumuksella ihan yhtä kauan kun mäkin....niis nyt ei niin paljon ole katsomista, kun on vähintään hihattomat paidat päällä, tosin yksi oli ilmeisesti ilman vaimoaan ja sillä oli yläkroppa paljaana je ei kyl yhtään hassumpi...mä hinkkasin toista loimee pitkän tovin;)....
Ja kyllä sekin mattojaan kuuras, mut silmät sillä oli mun hinkeissä vastapäätä ihan estoitta ja aivan jatkuvasti...;)!
Ja aivan varmasti tuli puhtaat matot;)!!!!

Päivämäärä:   1.8.13 20:32:59

Joo ja sitten viikonloppuna yleiselle matonpesupaikalle sen tyhjän mäntysuopapullon kanssa suureen ääneen voivottelemaan et kun toi mäntysuopakin loppui...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 20:36:06

Moppe katselee pesupaikalla miesten lihaksikkaita vartaloita, miten se voima uppoaa mattoon.:)

Päivämäärä:   1.8.13 20:36:41

*Moppen* (osaan mä kirjottaa, joskus kerran vuodessa...)

Huomasin muuten vasta pari päivää sitten että hötönetin kello on siirretty oikeeseen. Näköjään tarpeeks tullu oltua poissa kuitenkin täältä nyt lomalla :D En siis tiedä millon se on siirretty mut on voinu olla vaikka viikkoja jo...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 20:39:46

Missillä loma loppu, ku kelloja kahtelee. Olenko ikävä totuudentuoja.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 20:40:20

Mission, lääkärin uskomuksen ja arvauksen mukaan ei mitään vakavaa ;) , kun ei sieltä mitään löydy vaikka esim. nyt on päällä kipu-/tulehduslääkekuuri ja siitä huolimatta kuume nousee liki kolmeysiin... katsellaan...

Uki, paita vain pois niin uskoisin että mäntysuopaa löytyy ;) , ratsastajan kropalla!

Päivämäärä:   1.8.13 20:41:06

Niin piste tai sit se mies hinkkas vaan sitä yhtä ja samaa kohtaa siina matossa kun keskitty johonkin ihan muuhun :D:D

Päivämäärä:   1.8.13 20:43:37

Uki, kyllä sieltä mäntysuopaa löytyy, jos meet ilman paitaa;)!!!
Ja shortseissa;)!

Päivämäärä:   1.8.13 20:46:24

Moppe se on kurjaa, jos lapsi sairastaa.

Itse olen tarkoituksella valinnut niin pieniä mattoja, että voi pestä koneella, selkeä virhe.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 20:49:59

Hyvä idea Uki, mennään munasilteen mattopyykille, saa ainakin tilaa ja mammat katseltavaa.:D

http://www.youtube.com/watch?v=0UIB9Y4OFPs

Päivämäärä:   1.8.13 20:51:48

Ei kuulkaas kannata meikäläisen paitaa riisua tässä vaiheessa kesää.. Ne viis-kuus kiloo jotka talven metsä toissä menetetään palautuu tässä vaiheessa takaisin ja suoraan "massuun".

Päivämäärä:   1.8.13 21:00:44

Ei sinne ihan nakuna voi mennä;).
Tää sälli, joka oli uskaliasti ilman paitaa, käänsikin sen maton tai minkälie ja jatkoi kuuraamista...
Iski mulle silmää kyllä siihen malliin kerran, kaksi, et jos oisin ollut "tuhma" tyttö, niin oisin päässy "päiväkaffelle" aivan takuulla;)!!!!!
Pitelin silmäni loimes kuitenkin, koska sillä oli sormus....
Ja kyllä se oli niin saippuassa joka paikasta, et miten tollaisesta ois kiinni saanut...ei kyllä vaahtoo puuttunut....;)!!
Tytöt, yleiselle matonpesupaikalle mars:)!
Kesän eroottisin kokemus:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 21:01:41

Jaa, mää olen aika timmissä kunnossa.:) Uki ne pitää poistaa.:)

Päivämäärä:   1.8.13 21:07:00

Sulla on KESSU hyvä tilanne kun sulle ei kilot kerry (olen ymmärtäny) mä taas joudun kokoajan elämään "kipurajalla" syömisen ja ennenkaikkea juomisen kanssa jos meinaa pysyä kunnossa. Heti kun veltostuu (kuten ny tämä kesä) niin paino nousee kohisten ja se näkyy heti "etureppuna":(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 21:09:45

No en kyl yhtään ihmettele Pisteleidille on isketty silmää, sen näköinen lyyli et oksat pois ja viellä kiusaamassa nuoriamiehiä, häpiä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.8.13 21:11:39

ja mä oon pessyt matot jo mökillä.. miksi nyt vasta kerrotaan, että pesupaikoilla saattaa olla kuumiksia? paitsi peseeks mun ikähaarukan kuumikset ite mattonsa? :D

ja eiköhän me tää tilanne selvitetä. pääasia mulle on kuitenkin, että saan pitää ton ihmisen elämässäni. (:

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 21:13:51

Ei hätää Uki, massu jää sopivasti mattopesupöydän taakse ! Rintalihaksia vain vähän röyhistät ja bodyä pingotat juuriharjan kanssa :) :) . Se matonpesuasento on sellainen että katse kohdistuu parhaisiin paikkoihin niin edestä kuin takaakin :D :D

kurnau, minä tein sen virheen tänävuonna että kävin toukokuussa päiväsaikaan mattopesulla, ei näkynyt uroita eikä akkeleita, ihan sain itekseni valloittaa kaikki altaat ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 21:23:53

Uki se yrittäjänelämä ja jatkuva kiire tekee sen, sun pitää hidastaa vauhtia, muuten tytär käy yksin ratsastustunneilla.

Päivämäärä:   1.8.13 21:29:33

Heh, Kessu, en häpee;)!!!
Niitä saa kiusata ihan niin paljon kun vaan ehtii;)!
Voi antaa ymmärtää, mut ei tarvi kuitenkaan antaa;)!
Kuumana se kävi, se ei jäänyt epäselväksi...olin mä itsekin niin mäntysuopavaahdossa, ne saippuat roiskui sieltä vastapäätä kasvoille saakka....;).
Uki, siellä ei vatsaa näe, anna mennä vaan;)!

Lähettäjä: Webbi 
Päivämäärä:   1.8.13 21:29:47

Hitto, uuden kämpän vieressä on leikkikenttä, jonka v ieressä on matonpesupaikka ja sen jälkeen heti uimaranta ... minähän voin mennä lasten kanssa leikkipaikalle katselemaan niitä matonpesijöitä ja uimarannalla olikoita ... ilman että tarvii itse mattoja pestä ... ja vielä hyvässä lykyssä isähahmo lasten kanssa sulattaa naisimmeisten sydämmen ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 21:35:27

Webbi, usko nyt että yhen miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä :) ! Sullahan on siten hyvin pullat uunissa, kesäviihdyke ja lastenhoito hoituu samalla reisuulla !!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 21:38:50

No VAU Piste vaahdon peitossa.:)))

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 22:01:31

Taidan vaappua maate, tässä osoitus Pisteen lujuudesta:

http://www.youtube.com/watch?v=X9s_CQx4ylU

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.8.13 22:03:34

Moppe; MMMMMMiehen sydäMMMMMMMMMeen mahtuu monta ämmää

Päivämäärä:   1.8.13 22:03:36

Jeah, Kessu:)!
Eikä siinä vielä kaikki....vieressä huhki mattojen kanssa joku vaimon mukanaan tuonut mies, se ilmoitti, et voi mielellään mankeloida mattoja...tunsin kyllä ihan niskassa saakka, et se siellä kyttäili naisten peppuja, mankeli kun on heti pesupöydän takana...;)
Mikäs siinä, kattoo saa...:)!
Pienetkin farkkushortsit;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.8.13 22:19:17

Jahans Piste:) Tiedät välitän sinusta ja sinä minusta, ratkaisu.:)

Päivämäärä:   1.8.13 23:26:18

s24-kasvimaa hoidettu. Kas näin raataa sinkku.

Nyt siellä olisi monta lupaavaa, jos unohdetaan tämmöinen pikkuseikka kuin maantieteellinen sijainti.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   2.8.13 01:04:17

Hienoa kurnau :) En mää mitään kuvia kaipaillu tän kanssa aikoihin. Sitten, kun alkoi tuntuun, että tää pitää nähä, niin kysyin sitä kuvvaa. Ja siellä samalla kasvimaalla tämäkin oli kypsymässä. Ei siellä munkaan kuvaa ollut. Kuva on kyllä sellainen, johon on hyvä tarttua. Houkuttaa huomattavasti enempi, kuin kuvaton. Sisältö vaan on paljon tärkeämpää, kun sillä kauniilla kuvalla ei tee mitään, jos ihmisestä ei löydy sisältöä. Ja älkää vaan laittako mitää typeriä fraaseja ja lainauksia muilta suuruuksilta. Parempi, jos kertoo ihan omia asioitaan, se kertoo, että osaa itse ajatella...

Pauke, kun sen ekan kerran lausuu, niin toisella on jo helpompaa ;) Viime viikonloppuna kysyin siltä jotenki, että ootko sää mun kultsi, tai jotain sinne päin. Ei riittänyt vastaukseksi, että eikö se siltä näytä...

Aamulla pääsee taas kultsin kainaloon :) Päivällä keiteltiin 4 tuntia mehua ja käytiin parissa museossa. Sitten ostoksilla, joten mullakin nyt sitten löytyy se piirakkavuoka. Siihen tämä pyöräytti ihanaa mustikkapiirakkaa samalla, kun mää tein mex-pataa ja tiskailin mehumaijan. Tää toi mulle tullessaan sellasia pusseja, joihin saa mehun suoraan lorottaa ja sitten laittaa sellaiseen pahvipoksiin, kuin ne viinipänikät. On vaivatonta hommaa nuilla! Ei tartte pestä, voi pakastaa ja mukavia käyttää. Siinä miksisä tyhjensin kaikki vanhat marjat pakkasesta, sinne tuli suurin osa punaviinimarjaa, pikkusen mustaa, ~litra puolukkaa, mustikkaa ja omppuhilloa. Aika jännä sekomehu tuli, maistuu hivenen puolukka ja omppukin läpi :)

Ja kyllä Iinan ja Mopen hartijoille hierojia löytyy ;) Vai että ihan vaihtomies palvelua. Jaa-a, kuulostaa liiankin houkuttelevalta :D Toivottavasti mun ei tartte enään kenenkään muun hartijoihin koskea, kuin tämän. Nyt näyttäs kyllä vähän pahasti sille :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 06:28:06

Huomenta, no vau, pitäsköhän tänään lähteä pesemään mattoja.:D On kyl ainakin L-Uusimaalla niin synkkä ilma ja taas ripottelee vettä taivaalta, jos toinen kuppi kahvia.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 06:40:02

Ei ihan näytä Kessu matonpesuilmalta. Ei varmaan liikoja löydy silmäniloa tänään... Jos vielä tänään jaksaisi könytä töihin niin huomenna voisi sitten nukkua pitkään :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 06:49:00

Huomenta Moppe.:) Tänään voisi kyl könytä mettään, jos vaikka löytyisi kanttarellejä, lähtiä tonne Somerolle päin kattelee.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 07:11:35

Sienestys on kyllä kivaa hommaa jos mettä ei ihan täynnä ole hyttysiä. Siksipä suppilovahveronmetsästys alkaa vasta vähän myöhemmin syksyllä ;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 07:18:15

Saukkolassa on ollut niin kuivaa koko kesän tääl ei sieniä ole. Pitää lähteä hieman pidemmälle könyymään.:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   2.8.13 07:30:35

Oikeen iso HUOHmenta, vähän meni myöhäseen eilinen saunomis/rillaus sessio, kahden jälkeen vasta kotona ja kuuden jälkeen piti jo töihin lähteä :)
Taitaa tämä päivä mennä haukotellessa ja huokaillessa :)
Kahvia, anybody? Ja ehkä pienenpieni pullasiivu että jaksaa :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 07:44:48

Heh Hörhöllä hieman eilinen venähtänyt, iltasella voipi sitten korjailla oloa.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.8.13 10:30:50

Huomenta aamuun, harmaalta näyttää ja kaiketi sataakiin ... kai se on todettava että kesä on ohitse

Päivämäärä:   2.8.13 10:54:09

Offari kiitos öisestä onnistumistarinasta, mukava heti aamusta lukea tuota.

Muille aamupäivää ja tosiaan sataa.

Lähettäjä: wipu 
Päivämäärä:   2.8.13 11:16:35

Sinkkujen topic... Kehtaakos tänne liittyä seuraan vai onko ihan sisäpiirihommaa :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.8.13 11:17:45

wipu, tervetuloa joukkoon ... eihän täällä ehdi sisäpiiriä syntyä kun pariutuvat vauhdilla ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   2.8.13 11:37:48

No eipäs sada, aurinko paistaa melkein pilvettömältä taivaalta ja lähes hellelukemia näyttää mittari, tulkaa tänne harmaaseen sateeseen joutuneet :)
Haukotus on tän päivän juttu :) ei taida tuottaa vaikeuksia töitten jälkeen ottaa pienet päikkärit :)

Joo wipu, mukaan vaan joukkoon iloiseen.
Ja kohta joku huutelee sitä esittelyä ja inforuutua wipusesta :)

Niinku tällästa:
Hörhönalle, 35 vee, ihanansuloisenpehmonen poikapuoleinen otus varsinais-suomesta :)

Päivämäärä:   2.8.13 12:17:42

Ex lupasi viedä kesäauton menemään, ja tuossa se vain seisoo. Leima on mennyt umpeen, ja pysäköintilupa menee pian myös. Odotan vielä 20 minuuttia, ja jos mitään ei tapahdu, soitan Kuusakosken viemään romun pois.

Veetuttaa niin ettei veri kierrä, kun ei voi luottaa, että mikään sovittu käytännön asia hoituisi. Ei pieni saati isompi.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   2.8.13 12:37:22

Mikäs se kurnaun kesäauto oli? Pieni mobilisti nostaa heti päätään :) täytyykö se tulla pelastamaan :D

Päivämäärä:   2.8.13 12:58:04

kurnau, tiedän tunteen....vain miehet voivat saada veren seisahtumaan pelkästä veetutuksesta!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.8.13 13:07:32

Mä taidan ol vähän liian kiltti ihminen. Tai sitten vaan yksinkertasesti tyhmä. Lupauduin tekemään tän kuun ajan tallihommia tuon kesätyön ohel eli mul ei jää nyt oikeestaan yhtään vapaata ku on toi lauma huolehdittavana. Noh, kai sitä nyt kuukauden verran jaksaa ja sais vähän lisää rahaa kunhan tietäis minkä verran pyytäis... Nyt ei kyl tarvii murehtii miehiä, ei ol aikaa :D

Niin joo, siitä pyörästä piti viel sanoo etten mä sil ajanu vaan koitin nostaa sitä auton takaluukkuun.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   2.8.13 13:22:24

Piiiitkästä aikaa ehdin loman kunniaksi tutkailla teidän kuulumisia. Ihanan ihastuksentäyteisiä muutama viimeinen topsu. :) Ja kun kerran muutkin on hehkuttaneet, niin uskallan minäkin ex-sinkkulalaisena hiukan: Mun rakas ukkoni sai varmaan auringonpistoksen yhden hellepäivän päätteeksi, ja nyt sitten kimaltelee upea timanttirinkula tämän ex-epätoivoisen nimettömässä! <3 Jos minäkin olen onnistunut moisen kultakimpaleen löytämään, ei teillä kaunottarilla/komistuksilla ole hädänpäivää!

Romanttista loppukesää sinkkuloille, poistun takaisin pusikkoon ihailemaan sormustani!

LähettäjäSapphire83 
Päivämäärä:   2.8.13 13:34:37

Yks sinkku lisää!
Hyvää päivää! <3

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   2.8.13 13:35:18

oooooooh panda!! onnea <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 14:03:22

Onnea Panda.:) Niin piti sanomani, Min ole varovainen niitten pyörien kanssa.:) Tuleekin hellepäivä, paita pois ja lepotuoliin röhnöttämään.:)

Päivämäärä:   2.8.13 14:08:50

Voih Panda, onnittelut täältäkin:)!!!
Sitä kultakimpaletta odotellessa...kyl mullekin timantit sormeen kelpais....;)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 14:14:53

Päiviä Sapphire83.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 14:25:39

Käviskö Piste sellanen kaulakoru 12,5 karaatia kirkkaan sininen topaasi, pisaran muotoon viistehiottu,aihio on platinaa.:) Kysyin kerran arviota korusta ku on vuodelta miekka ja kivi, 6500 eskoa oli hinta-arvio.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.8.13 14:30:31

Oi, suuret onnittelut Pandalle!

Lueskelin tuossa äsken tätä topiccia: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1581281&t=1581281 ja en voi olla taas ihmettelemättä, että miks mie en oo siihen mun sulhoon ihan lääpälläni, kun sehän on melkein just semmonen unelmamies :o Oikeesti se olis varmasti aviomies ja perheenisä -matskua... Mutta missä ne kipinät viipyy!?! Tänne päin ja äkkiä, kiitos!

Ja arvatkaapas mitä; duunia pukkaa =D Meen sunnuntaina toppaamaan yhen satulan naapurikuntaan =D =D =D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.8.13 14:46:51

Onnea Panda

ja tervetuloa Sapphire83

LähettäjäM 
Päivämäärä:   2.8.13 15:15:17

iltapäivää

Päivämäärä:   2.8.13 16:27:06

Juu, kyllä käy, Kessu;)!!
Tietty sellaista ei kyl raski kaulaan ripustaa ku omis häissä....:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 16:30:57

Oliko tämä kosinta Pisteleidi.? :)))

Päivämäärä:   2.8.13 16:32:58

Heh, noei...
Miehet kosii, ei naiset:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 16:34:33

Niinpä.:D

Päivämäärä:   2.8.13 16:41:03

Pandalle onnea :)

Mitä te horisette siitä kesän loppumisesta, viikonlopukshan on luvattu hirveet helteet. Oli täälläkin iltapäivään asti aika synkkää ja aamupäivän satoi, lämmintä silti, nyt kuuma ja aurinko paistaa.

Onkos wipulla wipusia kotona?

Tervetuloa vaan uusille :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   2.8.13 16:42:44

Terveisiä vaan täältä maalta - marjapuskia kaiveltu edelleenkin :D

Vaan ny kaverille kahville ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 16:46:04

Missi aamusin on jo pirunkylmä, ku herää siinä 5-6 välillä.

Lähettäjä: Webbi 
Päivämäärä:   2.8.13 16:46:21

Löysin tänään kierrätyskeskuksesta kerrosängyn lapsille, ihmettelin tosin miksi alhaalla kaide on eri puolella kuin ylhäällä, mutta alhaalla onkin levitettävä sänky ... joten vielä voin tehdä lisää lapsia :O

Päivämäärä:   2.8.13 16:49:17

Kessu, no joo, mä oon välillä menny nukkumaan vast 3-4 aikaan ja joinan öinä on jo vähä kylmä, mut välillä yhä lämmintäkin viel tohon aikaan...

Päivämäärä:   2.8.13 16:55:44

Homma etenee kuin rajuilma! Havu mäntysuopaliuos rulettaa.... Matot pesty ja ovat kuivumassa joten yöllä varmasti sataa:) Tervetuloa uusille ja rohkeesti vaan kirjottelemaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 17:02:13

Mikä...

Päivämäärä:   2.8.13 17:27:03

Kiito tarjouksesta Nallukka, muttei varsinais-suomesta tuon takia kannata. Hankin siihen vielä kuukauden parkkiaikaa, ilmoitin exälle, että auton hinta nousi nyt kympin, ja ilmoitti, ettei sillä ole sellaisia rahoja. Oli lainannut autoa ja unohtanut valo päälle, haluaisi viedä sen pois, muttei auto lähde käymään.

Kuusakoskelle vielä kelpaa, katson viikon päästä, onko auto yhä tuossa.

Onnittelut Pandalle. Safiiri onkin ryyppiksistä vanha tuttu. Ja tosiaan niin päin Kessu, että herrasmies kosii.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 17:50:17

Tervetuloa uusille! Viikonloppu edessä ja sylissä lapsuksella
39 kuumetta kuumelääkkeestä huolimatta. ... Arki on astunut perheeseen..

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.8.13 17:55:12

Toivotaan että kova kuume parantaa nopeasti ...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 18:02:27

Oho, onpa sinkkulan väki alkanu ihan urakalla pariutumaan? Huikeeta.
Kohtahan täällä vaan kaikuu tyhjät seinät. :D Vai pitääkö topic vaihtaa ex-sinkkujen topiciksi?

Ettei unohdu,

päivää.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 19:33:17

Hiljaista on... vai oonko se mie joka saa kaikki hiljaiseksi? :O

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 19:35:09

Är, no et oo, korkkaa seuraava.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 19:35:56

Pöö.:D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.