Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 349

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   30.7.13 16:09:40

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1553171&t=1553171
...koska muut eivät ole kotona :)

Re: Sinkkujen topic 349

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.7.13 16:43:07

iltaa taas laiturilta..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.7.13 17:25:56

Wau ruoste! :)) vitsit, olen ihan innoissani puolestasi!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.7.13 18:22:23

Moroo!

Onpa tääl hiljasta O.o

Lue tämä varoitus ennen kuin jatkat lukemista, alla olevat jutut sisältävät ironiaa eikä niitä kannata ottaa vakavasti ;)

Ollu pikkasen hoppu - oon tossa puuhastellu tällasen pienen tutkimuksen parissa. Käytettävissä ollut aineisto on vaan ollut kovin pieni, näinkin merkittävän tutkimuksen tekoon eli tutkimuksen tulokset eivät ole 100% luetettavia - Btw ei täältä sattuis löytymään apuja tuohon tutkimusmateriaalin vähyyteen, tieteen nimissä tätä tietenkin kyselen :P

Lueskelin tossa noita vanhoja ketjuja ja huomasin, että täällä on näköjään muutama "hurahatanut" OkCupidiin ja kyllähän sen ymmärtää, kun katsoo ko. saitin tarjontaa :D Maistijaisia teillekkin jotka ette ole vielä rekisteröityneet ko. saitille.

Niin ja törmäsinhän mä tossa yks päivä Minskiinkin :P

Ei mulla muuta...

Lähettäjä: Nettioffaripari 
Päivämäärä:   30.7.13 18:53:35

Ruoste! Hyvä tyttö :) Älä anna sen heti lannistaa, jos livenä ei niin tutulta tunnukkaan. Niin mullakkin kävi. Paperilla kaikki oli niin jees. Tai siis fecebook kaverina juttu luisti, mutta livenä se oli vielä muakin varautuneempi. Eikä siitä vieläkään tahdo saada selvää, jos jotain kyselee menneisyydestä. Vaikka sillä ei ole enään mitään merkitystä, kun koittaa nyt kahtua eteenpäin ja muodostaa ne omat käsitykset. Se vaan vähän tympii jo, kun pitää koko ajan vaan vötkistellä sen kanssa ;) Ei saa kumpikaan juurikaan mitään aikaiseksi...

Huomenna saan sen taas kainaloon. Päivällä vien sen meidän hienoa museota ihaileen :) Ja sitten kokkaillaan jotain kiinalaista yhdessä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.7.13 18:56:10

Voi että teidän pariutuneiden juttuja on kiva lukea :) , ihan sydäntä lämmittää vaikka omaa vuoteenlämmittäjää ei vielä olekkaan!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   30.7.13 19:59:46

voi että oon onnellinen teiän ihastuneiden ja rakastuneiden ja pariutuneiden puolesta <3
minä oon zättäilly parin ulkomaalaisen miehen kanssa ja joo enkkua on kiva kirjotella ja puhua mut kyllä minä haluaisin itelleni suomalaisen miehen. oma kieli on oma kieli ja muutenkin, haluan lähisuhteen :) mut sen aika tulee vielä... ennenpitkää...
ihana ruoste. tiiän tuon tunteen kun kaks varovaista saa rohkeutta ja inspiraatiota toisistaan :) se on ihan parasta kun herää eloon ja omat parhast piirteet tulee esiin toisen läheisyydestä ja läsnäolosta....sen vähempään ei voi enää tyytyä...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.7.13 20:11:58

ruoste ja no. ovat sinkkuveikkauksen kärjessä.

Ex on ottanut harrastukseksi ratsata puhelintani, ja varsinkin kun löysi mr. senegalin viestejä, sitten on soittanut 8 puhelua, että tappaa ja hävittää maan päältä mustan neekerinsaatanan nyt. On soittanut samansävyisiä puheluita myös sukulaisille ja kiinteistövälittäjille (ainoa ihmislaji, jonka kanssa olen yhä tekemisissä).

s24:stä se ainoa, joka hieman kiinnosti, katosi. Ei toki saa surra kun ei ole tavannut.

Onnittelut pariutuneille.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.7.13 20:20:36

kurnau, kyllä se hieman harmittaa jos on pitkään säännöllisen epäsäännöllisesti jatkuneen kirjoittelun jälkeen häviää sanaa sanomatta. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu että laittaisi rivin siitä että kirjoittelu loppu! Nih!

kurnaun ex vaikuttaa varsin tyypilliseltä!

Pojalta oli magneettikuvissa löytynyt aivot, positiivista! Mutta taudinaiheuttajaa ei kuitenkaan löytynyt, joten tarkkaillaan nyt kotosalla ja kiikutetaan kiiruulla takaisin jos oireet alkavat uudelleen.

Päivämäärä:   30.7.13 21:22:23

Moppekaan ei elä helppoja aikoja.

Ikinä ei ole muuten tullut sellaista kohteliaisuusviestiä, että kirjoittelu loppuu nyt syystä x. Mutten ennen tapaamista ole isompia odotellutkaan.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.7.13 21:26:54

Kyllä pariin tämmöiseen hämmästyttävään tapaukseen olen törmännyt että ovat viestin laittaneet, toki ei sitä tarvise syytä kertoa. Plussat heille :) !

Päivämäärä:   30.7.13 21:44:10

kyllähän maailmaan mahtuu kaikenlaista :) en oo kyyninen mut en tiiä yllätynkö enää mistään... ja se ei toki tarkoita etteikö sattuisi kun ilkeä juttu kohdalle osuu...
sellaisia miehiäkin on, jotka ihan seurustelusta liukenevat ja häviävät sen selityksittä.

vai olen minä sinkkulistalla :) no vau, oon yllättyny. ehkä joku päivä, kerron kyllä heti sitten...pari suoraa ja pari epäsuoraa treffikutsua on tullut tuolla ayi:ssa. en ole innostunut ja vastannut kyllä hei kiitos mutta kiitos ei :) reilu peli on paras peli.

kurnaun eksä ei kuulosta reilulta :(

paistaako huomenna aurinko????

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.7.13 21:45:54

Hellou, hetkeks ku sennulan hylkää, nii johan sitä joku keksii mun hienon nikkini ottaa käyttöön, joskin se kirjotti pienellä sen.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.7.13 21:48:24

Hellou Jokupoku ! Long time no see ! Kummallisia pitkäkyntisiä, varastavat nikinkin näytöltä!

no. ehkä paistaa, ehkä ei, näin lyhyt yhteenveto säätiedotuksesta!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.13 22:22:23

Helou sinkkulaan:)!
Ok, mies1, en kai sit;).....
Ei taas, vierittäkää tää yli, mulla on aivan ihanat hevoset:)!!!!!
Mitä niin hyvää mä olen tehnyt, että nuo on tollasia??
Ollaan tänään taas niin halittu ja paijailtu ja nuuskuteltu ja vietetty aikaa yhdessä. Singahdeltu tarhassa virikepallon kanssa, roiskuteltu vettä letkusta ja saaveista, höpötetty ihan pöhköjä juttuja...syöty samaa porkkanaa useampia kappaleita, pötkötelty vuoron perään joko konkarin tai junnun kanssa...jne.
otin tänään tarkoituksella "meidän" päivän, niinkuin teen aina silloin tällöin, kesät talvet.
Aamulla menen ja koko päivän olen pelkästään hevosten kanssa, mulla on eväät mukana ja syön samaan aikaan, kuin ne omat ruokansa, ihan tarhassa, maassa istuen. Sit torkutaan ja torkkujen jälkee riehutaan. Ratsasteta ei. Mut hauskaa pidetään:)!
Ihana päivä!!!
Puss kaikille ihanille hevosmiehille;)!!!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.7.13 23:06:38

Voi vitsi ruoste :) Melkein jännittää sun puolesta :D

Mä melkein veikkaan Niinaa, se on seuraava joka pariutuu. Nää muut sinkkulaiset täällä aina ihmettelee ja kummastelee ja ihastelee ja ahistelee :D Niinalle jos napsahtaa toi sulho kohta kovasti ni ei se jää ihmettelemään ;) Pauke ois vahva veto kans, se kyllä jo oikeastaan seurustelee vaik ei sit muka virallisesti viel...

Ja Jyssekin pitkästä aikaa! :) Hyvä oli toi rintsikkasarjis, aika oikeaan osuva. Riemurasian linkit ei mulla tavalliseen tapaan sitten näykään.

Mä kävin kattoo koiratreenejä ja treffaa kasvista, hirvee hinku tuli että pitäs laastaroida joku koira kuntoon et pääsis reenaa ja kisoihin. Kaikki sormet ja varpaat ristissä että toi pikkunen ehjääntyis nyt kunnolla ni pääsis viel syssymmäl kinkereihin :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   30.7.13 23:19:18

Ohhoh, kohtahan tämän saa muuttaa parien topiciksi :D
Go, rusty, Go! nyt raivaat ne miinakentät ja pommisuojat ympäriltäs ja annat mennä niin että tyrät rytkyy :)
Ja sama nöffille ja muille. GoGoGo, be happy!

no.kirjoitti: " en oo kyyninen mut en tiiä yllätynkö enää mistään... "
kokeillaan yllätyykö...
Lähdetkös no. nallukan kanssa laavumakkaralle tai vaikka fiskarssin suklaapuotiin?

Ja tähän sopii hyvin veikkauskilpailu, uskaltaako no. laittaa nallukalle sähköpostia :)
Oikein arvanneille palkinnoksi vaikka tuore sänkipartakuva :D
jännää,eikö?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.7.13 23:44:50

No täällähän on tapahtunut paljon pariutumista :) ja siis tietysti onnittelut pariutuneille!

Mä voisin tänään pisteen tavoin hehkuttaa hevosia. Ponitamma oli ihana tänään. Mentiin maastoon ja oikein sydäntä lämmitti kun vanha poni oli niin täpinöissään. Hiekkakuopallakin halusi kaikki ylämäet laukata ylös eikä millään meinannut malttaa kävellä :) Täytynee huomenna tai ylihuomenna mennä köpöttelemään lisää ettei aivan nyt kangistu. Ois siinä kyllä muutama muukin heppa liikutusta vailla mut ei mul riit töitten jälkeen tunnit ja energia kaikille hevosille

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.7.13 00:18:54

Nöffin juttu kuulostaa kyllä siltä, että se vötkistely hiipuu pikkuhiljaa kun kainalo alkaa tulla tutuksi. Toivotaan ainakin! Minä ehdin tämän uuden ihmisen kanssa vaihtaa muutaman viestin deittipalstan kautta ja rupatella pari päivää fb:ssä ja sitten tuli sellainen tunne, että tämä on pakko tavata, heti! Ja niin teinkin, ja seuraavana päivänä uudelleen, ja kyllä se yhtä tutulta ja hyvältä livenä tuntui :)

Tämä muuten on englanninkielinen, ja se on oikeastaan hyvä asia. Suomeksi miettisin tässä tilanteessa liikaa fiiliksiäni ja sanomisiani ja spontaanius kärsisi, samoin ehkä rehellisyys. no.:n tavoin nautin vieraalla kielellä rupattelusta ulkomaanelävien kanssa, se on hyvää harjoitusta. Ja korostusta on kiva kuunnella :3

Kiitos kaikille tsempeistä. Minäkin vähän veikkaan, että Niina on seuraava heittäytyjä. Toivottavasti ilmiö leviää kuin tauti sinkkujen keskuudessa. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 00:30:19

Minä keittelen marjamehuja, ensimmäisen kerran, kun kerran tuli viime viikolla ostettua tuo mehumaija, niin pakkohan sitä on kokeilla

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   31.7.13 00:32:36

Voi ihanaa ruoste!! ^^ niin onnellinen puolestasi!

Me ei olla nähty viikkoon kun hän on reissussa ja minä täällä kaukana. Ja vielä yli viikko pitäisi jaksaa, mulla alkaa oleen ikävä!

Päivämäärä:   31.7.13 00:42:27

Kyllä mäkin toivon, et tää sinkkula hiipuu ja kaikki löytävät omat puolikkaansa:)!
Elämä ei kuitenkaan ole tarkoitettu yksin elettäväksi, se on huomattavasti ja paljon antoisampaa, kun sen oman kantensa löytää:).
Ei se satunnainen seura vaan loputtomiin riitä, johonkin pitää "ankkuroitua", löytää se rakastaja/-tar, mies/nainen, maailman paras ystävä, molemminpuolinen olkapää, ilojen ja surujen jakaja, se ikioma ihminen, jota parempaa ei vaan ole ja johon voi luottaa kuin kallioon. Ja se, että sen suhteen eteen on valmis tekemään kaikkensa.
Mä olen ollut hirvittävän sitoutumiskammoinen aina, viime vuosina on ajatus muuttunut, huomasin, että ei tää yksin niin kivaa olekaan ja muutin kurssia...:).
Jospa se kurssin muutos poikisi vielä joskus jotakin....
Mieluummin hyvin kaksin kuin ikävästi yksin:)!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 07:21:52

Huomenta! Veikkaus: kyllä se no. uskaltaa Hörhikseen ottaa yhteyttä!

Webille hyviä mehuja!

Totta turiset piste!

Eihän nyt näin mainiota ketjua saa haudata, muutetaan vain vähän nimeä niin pariutuneetkiin uskaltautuu ovesta sisään! Eiköhön sinkkujakin aina uusia löydy!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.7.13 07:28:40

huomenta

Päivämäärä:   31.7.13 07:30:45

huomenia ja iso oho :)
kyllä mä hyvistä asioista aina jaksan yllättyä... nalle kyllä laittoi nyt aika pahan...laavumakkarasta oon haaveillu viikkoja ja fiskarskin kiehtoo kovasti...vielä jos siihen liittyy suklaa... ootkos nyt salanimellä lyönyt vetoa tästä asiasta vai??
mut minäpä tuumin ja kerään rohkeutta...:))

hoidan yhden asian, haaveilen herkkuaamupalasta ja hymistelen...
hyvää keskiviikkoa kaikille, vedetään aurinko esiin :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.7.13 09:31:21

Huomenta parilliset ja parittomat :)
Aurinko paistaa ja joutuu oleen töissä... Ei oo herkkuu...
Viikonloppuunkin vaikka kuinka monta päivää vielä...
Hommiakin niin paljon että ei tiedä mitä tekis :) puhelin soi vähänväliä "loma loppu jo, teetkö sitä ja tätä" plääh , kyllä tässä täytyy pitää pari viikkoa jonkunlaista TET jaksoa että tottuu :D

ei ole salanimiä, one and only hörhäke :)
Mä en pelaa edes hedelmäpelejä saati lyö vetoa :)
Mutta täytyyhän tuolle no. Huokailulle jotain tehdä :D

Päivämäärä:   31.7.13 09:39:18

aa sä oletkin pelastaja :) pelastat naisia huokailuilta?
voitko nyt alkuun lähettää sen auringon tänne? :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   31.7.13 09:46:21

wautsiwau, ruoste! =D

Mie en kyllä laittas rahoja likoon veikkaukseen itseni puolesta :/ On niin kauhean epävarma olo kaikin puolin. Sulho on kyllä kiva ja kunnollinen, mutta mie haluaisin niitä perhosia vatsan pohjalle! Paljon! Tahtoisinkin tietää, että onko ne mahdollisesti joskus vielä tulossa!?! Vastapuolikin taitaa kyllä olla niin ikään aika kokematon, joten onhan meidän hengailu vähän kömpelöä puolin ja toisin...

Kivat tilukset tällä sulholla kyllä oli, sain eilen pienen sight seeingin :) Punainen idyllisen näköinen tupa (sisälle en kyllä päässyt) ja mahtava (äidin) kukkapuutarha. Sijainti nyt ei ollut kauhean ihanteellinen näin niinkun hevosihmisen näkökulmasta; ihan junaradan ja valtatien välissä :( Elukoita oli paljon, isompia ja pienempiä, ja ne oli hauskan ja leppoisan näköisiä, paitsi koirat nyt tietty räkytti, kun tämmönen vieras tyyppi tunkeutu niitten pihalle.

Ainiin, Saranialla Facebookissa jo 96 tykkääjää, meniskö tänään jo satanen rikki...? =D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.7.13 10:16:57

Pelastaja :) joo, huokailunestomobiili on aina lähtökuopissa, vähän niinku paloauto :D
voin mä tuon auringon sinne laittaa, mitäs mä sillä täällä sisällä tekisin :)
Kunhan muistat laittaa edes vähän takasinpäin sitten kun mä pääsen
töistä :D

Kai Niinalla nyt jonkunlaista kutinaa vattassa on sulhon suhteen?
En kyllä tiedä tuleeko se perhoslauma jos fiilikset on "ihan kiva"?
Ehkä kun toiseen tutustuu vähän paremmin...

Päivämäärä:   31.7.13 10:24:02

kiitos :) laitan auringon takas kyllä...tai osittain...onni laitetaan aina puoliks eikös se niin mee :)

niina, kyllä voi perhoset tulla ajan kanssa!!! ihastus voi roihahtaa liekkiin yhdessä hetkessä! ja hyvähän teidän olis yhdessä opetella, sehän on oikein hyvä tilanne molemminpuolinen kokemattomuus jos vaan on rohkeutta tutustua toiseen :) älä livistä jos tunnet yhtään mitään pientäkin ihastusta!!!

Päivämäärä:   31.7.13 11:26:41

ruoste saako kysyä, mistä päin uusi deitti on?

Ja sehän on selvää, että ruoste on nopea käänteissää, kun hyvä sattuu kohdalla.

Miten muuten pisteen ekonomi, onko kuvioissa?

no.:sta ja nallukasta saadaan sinkkulan kunniapari, eipä sinkkula ole vieläkään tuottanut romansseja.

Päivämäärä:   31.7.13 11:44:47

kurnau, ekonomi oli ihan viritys, ei mitään sen kummempaa. Ainakaan vielä. Ei ole mikään hevosmies, silmät pidän auki kaiken suhteen.
Ois täs yksi charmantti juristikin tulos tykö, mut katellaan nyt...;)
Mulla on kyl nyt melkoisen hyvä flaksi....miestä tulee joka puolelta eteen...ja vieläpä ihan fiksuja ja omillaan toimeentulevia;)....

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   31.7.13 12:00:41

Iiihanaa Ruoste! Sydämiä eloosi.

Kiva Niina et firma saa tykkääjiä, mäkin kävin tykkämässä ja oli kyllä hienon näköisiä helmikoristeluita!

Kannustukset myös muille pariutumisaikeissa oleville. ;)

Täällä vaan nautitaan kesästä... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.7.13 12:06:38

kurnau, saa toki kysyä. Hän on irlantilainen, asunut täällä jo muutaman vuoden ja viihtyy toivottavasti vielä pitkään :) Ja niin on, pakko olla nopea ettei tämä vonkale pääse karkaamaan. Vihaisin itseäni jos sallisin niin tapahtua. Tätähän minä olen odottanut, maanjäristystä joka saa jalat alta, kääntää estot pois päältä ja saa sateen tuntumaan auringolta.

Kamalan siirappista, sori ;)

Päivämäärä:   31.7.13 12:17:24

oi ruoste :) ihanaista kevyttä eloa jo oloa sulle ja irkulle <3 just keep your feet off the ground!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 12:19:42

Täällähän käy kohta kato ... täytyy varmaan sitä juhannusjonoa alkaa purkamaan ...

Kaikesta päätellen pitää näytellä vaikeasti tavoiteltavaa, niin on kiinnostavampi ...

Päivämäärä:   31.7.13 12:40:31

Voi, nyt oon kyllä kade ruosteelle! Ja samalla onnellinen sun puolesta! :) Miekin haluan tuollaisen "maanjäristyksen joka saa jalat alta, kääntää estot pois päältä ja saa sateen tuntumaan auringolta".

Samaan aikaan poden huonoa omaatuntoa siitä, että haluan jotain tuollaista; etenkin, kun ekaa kertaa mun elämässä on löytynyt sellainen mies, joka on ihan oikeasti minusta kiinnostunut. Niin miks en osaa olla tyytyväinen!?! Koska ihan aikuisten oikeesti tuo sulho olis varmaan aika sopiva tyyppi mulle, meillä on paljon samanlaisia arvoja ja ajatuksia; ollaan monesta asiasta samaa mieltä ja ollaan muutenkin monessa asiassa hyvin samanlaisia. Ja se on oikeasti tosi kiva ja kunnollinen, lainkuuliainen kansalainen, ihan niinkuin miekin. Mutta sekö se ongelma just on? Kaks ujonpuoleista ja kokematonta maalaistollukkaa, liian samanlaisia keskenään..? Kyllä mie siitä tykkään, ja sen kainalossa on hyvä ja turvallinen olla, mutta en minä kyllä silti ole siihen oikein ihastunut :/ Tai en ainakaan samalla tavalla, kuin olen aiemmin ihastunut muihin.

Mutta onhan tuo nyt ihmisenäkin ihan erilainen kuin kaikki ne mun aiemmat ihastukset. Ne on olleet just sellaisia rautaisella ja ylitsepursuavalla itseluottamuksella varustettuja pellejä. Niiden läsnäollessa menin aina ihan lukkoon, enkä uskaltanut tehdä tai sanoa yhtään mitään, liukenin vaan paikalta ja jatkoin haaveilua. Ja niinpä ne sitten aina jäikin ihan täysin yksipuoleisiksi, mun puolelta. Tämän sulhon kanssa mua ei jännitä yhtään, ja pystyn olemaan oma itseni; en tunne sellaista kutkuttavaa jännitettä, joten siksi kai ne perhosetkin puuttuu, enkä tiedä onko se hyvä asia ollenkaan. Mutta kyllä mua sen asiat ja kuulumiset kiinnostaa ja voin sanoa olevani siihen jollain tavalla kiintynyt. Mutta mie haluan myös ihastua ja rakastua!!! No, katellaan nyt kuitenkin vielä, että mihin tää tästä etenee vai eteneekö mihinkään...

Suurkiitos muuten kaikille tykkääjille, nyt on jo satku rikki =D

Päivämäärä:   31.7.13 12:42:48

Webbi, helpot nakit ei sytytä ketään....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 13:07:29

Heh, onneksi minua ei voi pitää helppona vaan jopa vaikeana ... ai niin luonteena ei nakkina ...

Päivämäärä:   31.7.13 13:18:09

haha no minä kyllä oon helppo nakki kun niikseen sattuu :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.7.13 13:32:36

Nakkeja... Mmmm... Ja muusia :) hirvee nälkä mut ei kerkee syömään, täytyy varmaan illalla tankata enemmän :)

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.7.13 13:40:30

Päivät pilvisestä E-Savosta!

Joo vaihtakaa nimi topalle, Hehkutus topic 350 :D

Onneks ei tarvii hehkutella mistään, tasasta samaa täällä..
Reilu 10 vuotta, ni sitten voi vetää ittensä jojoon...(vitsi) :D

Päivämäärä:   31.7.13 13:55:26

mun mielestä vaikka tapahtus mitä nii ei tarvii tämän topan nimeä uusia :) ja mun mielestä tänne vois olla tervetulleita sinkkuuntuneiden rakkauden kohteetkin halutessaan. ei kai sinkkulaa oo pakko jättää vaikka status vaihtuu?? onks pakko jossei haluu?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.7.13 16:58:21

RUOSTE!!! Mitä hittoa, pöllit mun paddyn??? :D:D:D NYT mä oon kade :D Oliks tommonen okcupidissa? Se taitaa sit olla niin että joudun pian rekkaamaan itteni sinne sitte :p Oumaigaad.... Irkkumies... Ei hitto....

Mä en muuten lähe kulumallakaan. Ei tässä nyt pysty keskellä kesää pariutumaan muutenkaan :p

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 18:07:25

Huonolta se näyttää tällä hetkellä munkin pariutuminen. Menin sitten sössimään asiat ihan ite ja nyt en oikeen tiä et mitä, missä ja milloin... :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.7.13 18:13:52

Töissä on mennyt puol ikuisuutta ja viel toinen puolikas edessä.

Kävin myös tykkäämässä Niinan yrityksen fb-sivuista :)

Päivämäärä:   31.7.13 18:15:06

Iina, sä et ole mitään sössinyt, olit vaan liian optimistinen miehen suhteen.....
Heitä järveen koko äijä ja uutta kehiin;)!!!!!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.7.13 18:15:35

Mitä se Iina ny o taas sössiny??? Pistäs heti faktaa naamassa :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 18:33:56

piste: kyl mä ihan ite sössin asiat :D

Jos joskus osais pitää turpansa kii tai edes sormet pois kännykältä, niin ei tulis mölyt ulos... :P

Päivämäärä:   31.7.13 18:40:59

No, jos sössit, sit uutta kehiin, mitä moista jää murehtimaan, ei se siitä muuksi muutu:)!
Ainakaan itseänsä syyttämällä.
Miehet on, jos ne ei totuutta kestä, niin menkööt mun puolesta vaikka kävellen Kittilään!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.7.13 18:42:28

Jos on sössinyt niin eikö voi pyytää anteeks ja yrittää korjata asioita?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.7.13 18:47:57

Niinan firma tykkäilty :)
Fillarilenkki ja vatsatreeni suoritettu, nyt koirat ulos ja sitten leffaan kattoo Pittiä :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 18:53:04

piste: kun syyttää toista aiheettomasti asioista joita toinen ei ole tehnyt vain siksi että itsellä on luetun ymmärtämisessä vikaa, niin ei se nyt ollut kyl miehen vika mitenkään tällä kertaa.

Mission: on pyydetty ja anteeksi saatukin, mutta ei tää taida korjaantua ihan helpolla jos sittenkään. Miehen pitäs vähän ymmärtää mua enemmän kuin nyt on ymmärtänyt tietyssä asiassa... :p

Päivämäärä:   31.7.13 19:00:20

No kyllä anteeksipyynnön pitäisi riittää.
Aina kirjoittaessa sattuu kaikenlaista ja viestittely just on kaikista pahin ristiriitojen aikaansaaja!!!
Puhumalla ne asiat selviää, ei viestimällä!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 19:07:57

piste: kyllähän se periaatteessa riittää, mutta puitiin siinä samalla muitakin asioita ja miehellä oli asioista oma vakaa mielipide ja en tiedä miten sen pään saisi kääntymään, joten annan asian olla.
Ottaa yhteyttä jos ottaa kunhan on miettinyt et josko mä sittenkin olin oikeassa jossain kohtaa ;)

Kun kaksi jääräpäätä ottaa yhteen, niin siitä ei ole leikki kaukana ;D

Päivämäärä:   31.7.13 19:38:09

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288586283324.html

Niina, älä ole huolissassi, ota rauhallisesti :) Asiat järjestyy, jos on järjestyäkseen. Se mun viimekesäinen kissa oli just tuo sun pleijeri, pahankurinen, häijy ja härski. Ei osaa häpeillä sitten mittään, mutta ne järkevätkin estot sitten siitä hermostosta uupuivat tyystin. Pitemmälle vaan pääsee nuin helpomman kanssa ;)

Ruosteelta nyt muuta voi odottaa, meidän herkkuperse :D Tehty sokerista, siirapista ja voista :)

Niin, enkä mää teijän juttuja taija ihan heti osata jättää huomiotta, on ne vaan niin hulvattomia :D

Ai niin Niina, jos mää tilaisin tuolla mun kultsille tuollaisen nätin kaulapannan? Siitä tulikin mieleen, puhuttelettako te Pauke toisianne kultsiksi tms? Mun piti kans ihan kysästä ja lypsää sitä, että oisko meillä nyt se suhe. Tämä vaan esitti siihen vastakysymystä, että eikö se muka siltä näytä. Ei mun mielestä ole, jos sitä ei ääneen ole sanottu.

Päivämäärä:   31.7.13 19:40:28

Niin, Iina, niin siinä käy, jos menee liian henkilökohtaisuuksista laukoon tiedettyjä totuuksia... Niitä, mitä toinen ei tahdo kuulla...

Päivämäärä:   31.7.13 19:47:55

Juu, Iina, kaksi itsepäistä ei tuu toimeen keskenään, se on nähty.....:)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 19:48:04

Niina, vois sitä rakastua ja rakastaa ilman hirmuista ihastumistakin eikä se ihastuminen sitten taas puolestaan takaa rakastamista tai rakastumista. Katsele rauhassa!

Iina, jos se on oikeaa ja aitoa, kestää se jääräpäiset väärinkäsityksetkin :) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 19:59:18

Kahden jääräpäänhän pitäisi hyvinkin ymmärtää, jos vain molemmat myöntävät itselleen olevansä jääräpäitä ...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 20:02:11

Nettioofipariskunta - kun ei olleet henkilökohtaisia silleen :)

Kun toinen on järki- ja toinen tunneihminen niin aina ei ymmärrys riitä - varsinkin silloin jos tunneihminen räjähtää asiasta joka olisi ollut ok, mikäli olisi osannut lukea ekalla kerralla oikein viestin sisällön :P

Moppe: kiitos - se jää nähtäväksi oliko se oikeeta vai oliko se yhtään mitään - tässäkin kohdassa meillä oli eriäviä mielipiteitä :D

piste: kyl ne voi hyvinkin toimeen tulla, kun vaan osaa olla joustava oikealla tavalla ;)

Päivämäärä:   31.7.13 20:02:22

Juu, Moppe on oikeassa, jos mies Iinan sanomisista suhteen lopettaa, ei se mikään mies ole.
Luuseri, joka ei kestä totuutta...:)!
Anna Iina moisen olla ja elää omaa elämäänsä!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 20:06:47

piste: mun täytyy kyl sanoa et toi oli eka MIES jonka mä olen tavannut ja mä olen noita miessukuntaan kuuluvia aika liudan tuntenut ja tunnen edelleenkin :D

Tai ne muut MIEHET mitä mä olen tavannut on olleet sit varattuja, et niitä ei niinkuin lasketa ;)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   31.7.13 20:22:25

Iltoja. Tämän kesän eka (lue: ehkä viimeinen) kesälomapäiva vietetty:) Olin melkein koko päivän tallilla ja ratsaillakin reilu pari tuntia sillä aikaa muuan nainen oli siivonnu koko mun kiinteistön. Maksua vastaan tosin :( Mitäs sä Iina ny taas hosut? Olisit ny vaan edenny pikkuhiljaa...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 20:25:35

Uki: mää mitään hosunu - kunhan nyt vähän pillastuin turhasta :P

Sulla oli sitten maksullinen nainen siellä - miltä nyt tuntuu? ;D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 20:27:55

Naisilla tuntuu olevan tapana pillastua melko herkästi ja ihan väärinkäsityksistä ...

Toista meidän miesten kun ollaan niin harkitsevia ja järkeviä ...

Päivämäärä:   31.7.13 20:28:55

No, Iina tekee niinkuin parhaaksi näkee, mä oisin laittanut moisen äijän mäkeen...:)!
Jos ei anteeksipyyntö oman mokan kohdalla ole minkään väärtti, niin sit se mies on tyhmä, tollo tai täynnä itseään. Omahyväiset voi lakaista kottareihin ja kuskata lantalaan:)!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   31.7.13 20:29:18

Ha haa! Mä jotenkin arvasin et sä tartut tohon "maksulliseen" :) Siltä tuntuu et uus päivämäärä on sovittu.

Päivämäärä:   31.7.13 20:33:19

Iina ei peli ole yhden riidan takia menetetty. Antaa miehen murjottaa aikansa.

ruoste ja offari voisivat kertoa, mistä uudet kullat löytyivät? Ja mistä piste löytää ekonomia ja juristia ja vaikka mitä?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 20:34:59

Uki: oliko se ees sinkku? :D

Webbi: ei sitä pillastumista aina pysty estään edes se harkitsevainen mieskään - juuri sunnuntaina sen todistin. Mies esitti asiasta mielipiteen ja kun en vastannut heti, niin jo tuli ärähdys " no sano nyt edes jotain" johon vastasin tyynesti "jotain" ja sekään ei ollut hyvä :D

piste: en mä yhteyttä ota/pidä - se on nyt miehestä kii josko ottaa yhteyttä tai sitten ei...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 20:40:15

Minusta tuo "jotain" olisi ollut tosi hauska ja naurattava ... olisin ainakin nauranut

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 20:44:45

Webbi: sillä hetkellä ei kyllä naurattanut kumpaakaan =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 21:16:32

Mäkin haluun maksullisen naisen/miehen joka siistii mun kämpän! Niin ja ne rahat siihen maksamiseen.... Tai löytyisiköhän jostain iskusrista joku urho siivoamaan nakuna..hmm... nille ei tietääkseni tarvitse maksaa ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 21:20:21

Moppe: saiskohan semmosen kimppamiehen? Et jos se kävis ensin teillä ja sit meillä..? :D

Kämppä on kuin pommin jäljiltä kun jaetaan tavaroita kersan kanssa ja osa laitetaan kiertoon. On laatikoita ja kasseja siellä ja täällä ja silleen... :P

No eipä tätä kestä kuin kuukauden verran ja sit mä muutan lopullisesti pois täältä =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 21:23:24

Jaetaan vaan ;) ! Voisinkohan käyttää tota samaa syytä, vastahan tänne vajaa vuosi sitten muutettiin ja n. vuoden kuluttua pittää muuttaa ulos, niin eihän mitään kannata purkaa vaan antaa olla kasseissa ja laatikoissa? Hyviä idea, kiitos Iina :D :D , nyt mun ei tarviikkaan keskittyä siivoomiseen taas viikonloppuna!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.7.13 21:25:41

Moppe: aina multa hyviä ideoita löytyy ;)

Kun muuttaa niin usein kun mä, ni sitä oppii ettei kaikkia tavaroita tarvi purkaa laatikoista pois :D

Päivämäärä:   31.7.13 21:27:26

kurnau, mä tutustunut noihin silloin ennen lomaa, tavallaan työn merkeissä, mut viihteellä;)....
Ne on meilanneet ihan jatkuvasti.
Nyt sit ajattelin, et voi treffata ihan privaatisti, ilman mitään ja kenenkään työporukkaa, tallilla tietty;).
Ei hassumpia, kumpikaan.....

Päivämäärä:   31.7.13 21:27:56

Kai noita tarjolla olisi Moppe. Mutta vaatisiko sellainen koko ajan piiskausta ja huomiointia.

Täällä ollut oksutaudin tapainen, ja on vain hyvä, ettei ole tuoretta suhdetta, olo on ääriepäromanttinen. Mutta vesi alkaa pysyä sisällä, hyvä merkki.

Päivämäärä:   31.7.13 21:34:33

kurnaulle oksutonta iltaa ja yötä;)!!!
Ällöttävä tauti!!!!
Myötäelän:)!!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 21:46:00

kurnau, parane pian! Kyllä mä voin piiskata ja huomoida vaikka kuinka jos ei tarvii itse siivota. Ja voin oikein kovalla ja äkäisellä äänellä äkseeratakin, siitä on kokemusta runsain määrin tämän oman revohkan osalta :).

Päivämäärä:   31.7.13 21:52:28

Saa tännekin tulla siivoomaan, mulla on ruoska ja lasso, osaan käyttää molempia;).....

Päivämäärä:   31.7.13 22:00:42

Alkaa hellittää. Pystyin jo 'hoitamaan kasvimaani', eli laittamaan s24:än muutaman lauseen muutamalle kiinnostavimmalle.

Missä voisi otattaa itsestään asiallisen kuvan, kuvalliset vievät kaiken huomion.

Päivämäärä:   31.7.13 22:12:53

No eivät vie, jos sulla on kurnau hyvä teksti!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 22:16:08

Kyllä kuva kannattaa, vaikka ei olisikaan omasta lärvistä. Kun laitoin maisemakuvan (juu, poistivat sen sittemmin), moninkertaistui kävijämäärä.

Päivämäärä:   31.7.13 22:20:31

Jos se kuva karkoittaisi sellaisia, jotka hakevat ihan muunlaista ihmistä, sitten säästyisi turhalta kirjoittelulta.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.7.13 22:25:48

Moppe ja Iina; minä en siivoa ja en välttämättä nakuna ole parhaimmillani ... mutta hieroa voin kyllä aluksi rentouttavasti ja sitten erottisesti ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.7.13 22:41:48

Ei se sitä kurnau tee! :) Nettioffari joskus selitti että miehet ottaa kuvan/tekstin/ihannekuvauksen vain toiveina, joten aina voi jutella vaikka toinen hakisi just päinvastaista tapausta.

Webbi, juu, nyt ei ole hieronnalle tarvetta, mutta kyllä mä taas huhuilen kun on :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.7.13 23:08:10

Ruoskia ja lassoja, JIIHAA! meinaatteko lassota kaikki vapaat ja sitten ruoskan kanssa pitää ruodussa? :D

Piti oikeen äitemuorin lihapatojen äärellä käydä kun nälkä oli hirveä ja oma jääkaappi tyhjä :) nyt olis masu täys makaronilaatikkoa, ihan selvästi oli varauduttu että kloppi tulee käymään, mistä ne äidit aina tietää... :D

Kotimatkalla kävin vielä moikkaamassa puolvuotiasta kummityttöä, väkisinhän siinä tulee hyvämieli kun toinen tukka pörrössä nauraa ja jokeltaa ja vähän yrittää ottaa parransängestä kiinni :D :D

Nyt täytyy painua maaten, hirmu väsy ja aikanen herätys, öitä kauniille ja rohkeille, parillisille ja parittomille :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.8.13 00:53:39

Paranemisia kurnau! :) ja voi että oon aina tykännyt nimimerkistäsi!

Nöffi, ei me kyllä käytetä vielä mitään hellittelynimiä. Oon muutenki huono käyttään niitä, pitää tuntee toinen jo hyvin ja sen muruttelun pitää tulla aidosti eikä väkisin vääntämällä. Ja oon ihan samaa mieltä et seurustelusta pitää sopia eikä vain olettaa et tää on nyt sitä.

Ja voih, eilen meillä oli niiin hempeitä viestejä ja tänään hän sitten onnistui tahattomasti saamaan mut pillastuneeseen tilaan, nyt on kyllä niin iso mielipaha (ja ihan naurettava oikeastaan koko syy) ettei tekis ees mieli vastata hänen pahoitteluihinsa. Ruoste, ulkomaalaisen kanssa taitais tosiaan olla helpompaa :D

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   1.8.13 01:21:41

Rah rah rah... ja auuu !

Illan puuhastelu saatu päätökseen, eli palttiarallaa kolkytkipaletta pakasterasioituja punaherukoita pakkaseen. Ihan itte poimittuja :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.8.13 06:50:11

Huometa! Sateisen aamun etana-elämää taas ihmetelty. Sateisena päivänä ne menee pyörätien yli toiselle puolelle ja sitten kun taas kuivuu niin lähtevät kiireen vilkkaa toiselle puolelle. Jalkapohjassa rouskuu ikävästi, niin paljon niitä siinä rivissä on....

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.8.13 08:10:16

Webbi: kyl hieronnalle ois tarvetta, mutta miten tän nyt kauniisti sanois - hierojana sais olla joku muu kuin sä :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   1.8.13 08:38:41

Huomenta, sieltä se aurinko pilkistää sateen takaa :)
Jotenkin kauheen hyvä fiilis tänään, ja ihan ilman sen ihmeellisempää syytä :)
Taidan sen kunniaks lähteä vähän aikasemmin töistä :)

Päivämäärä:   1.8.13 10:42:55

huomenta :)
täällä on kyllä niin tumma taivas että pakko kai se on jäädä sisälle ja setviä tuo kasvava vaatemytty tuosta sohvalta...

Päivämäärä:   1.8.13 10:44:54

Parannuttu on, kiitos kannustuksesta. Hieronta kelpaisi, mieluummin kyllä epäeroottinen ja terapeuttinen.

Sataa kaatamalla.

Päivämäärä:   1.8.13 10:57:09

Aamupäivää:)!
Kyl se kurnau vielä paistaa, huomenna tulee jo helteet takas. Ihana viikonloppu siis tulossa:)!
Juristin kanssa käy langat kuumina, aamusta yömyöhään....;)!
Luuri taitaa sulaa, kun pätkii jo välillä pahasti...;)!

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   1.8.13 11:03:31

Sateinen lomapäivä on vaihteeksi ihan mukavaa. :-) Tampereella on osittain selkenemään päin...

Päivämäärä:   1.8.13 11:06:48

Nyt on sitten piste viikon yllättäjä! Pari viikkoa sitten näytti, ettei tule yhtään uutta onnistumistarinaa, ja nyt on monta.

Päivämäärä:   1.8.13 11:11:03

Huomenta!

Tokihan mie voin nöffin kultsillekin pannan tehdä! Minkäslaista sais olla? :) Niin ja kiitos tsemppauksista, mie todellakin toivon, että tästä vielä jotain tulisi tuon sulhon kanssa. Mie en ota edes itse itsestäni mitään selvää tässä asiassa. Kun periaatteena on aina ollut, että minä en ala olemaan kenenkään kanssa vaan sen takia, että pitäisi vaan olla jonkun kanssa. Vaan olen aina odottanut sitä, että niin sanotusti jalat lähtee alta :/ Sulhon kanssa on ihan mukavaa, mutta ei ole kyllä jalat notkuneet missään vaiheessa, ainakaan vielä...

Mie oon yrittäny puoli aamua soitella eläinlääkärille, meinasin pyytää sille tammalle tänään tiineystarkistuksen - tai siis se pitäisi tarkistaa tyhjäksi, kiitos! Mutta tohtorilla taitaa olla henkiä pelastettavana, kun ei ehdi vastata puhelimeen. No, tää meidän asia ei onneksi oo niin kovin kiireellinen, etteikö sitä ehtisi ensi viikollakin hoitaa.

Mulla kävi täällä muuten aamulla ihan oikeita ihmisiä ihailemassa mun töitä :o Kaveri oli lähettänyt ne tänne päin, ja ovat mahdollisesti tulevia asiakkaita ;) Ainakin lupasivat kovasti mainostaa eteenpäin =D

Illemmalla olisi taas tiedossa treenit sen lauantaina näyttelyssä esitettävän varsan kanssa. Laitetaan sillekin mun tekemät suitset päähän :)

Päivämäärä:   1.8.13 11:38:38

kurnau, ei täs vielä olla alkua pidemmällä, joten voi hyvinkin olla, et lopahtaa hyvinkin nopeasti...toivottavasti ei, aivan kerakaikkisen fiksu ja vielä hemmetin hyvännäköinen mies:)!!!!
Mitähän mä olen tehnyt oikein....?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   1.8.13 11:48:25

Huhuu! Tulkaa kaikki tänne, täällä paistais aurinko :)
Enää yks homma ja sit tää lähtee kotiin, jee
tai mihinkään kotiin, kai se täytyy jotain kivaa kehitellä, sitä vois miettiä vaikka torikaffen parissa :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.