Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 348, kai

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 21:56:11

Jos mie sitten, muut on laiskoja.:D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1541553&t=1541553

Re: Sinkkujen topic 348, kai

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 21:58:01

Sikkulan äijille tää video.:)

http://www.youtube.com/watch?v=CWG-ViT4lpg

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 22:19:22

Okke soitan Pisteelle takasin tämän biisin, olen tyhmä:) Muut sinkut notkuu terassilla.:D

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22MYs

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.7.13 22:33:20

Taitaapa notkua, mutta eikös sinkkujen pidäkin notkua :) !

Minä tein tänään historiaa ostamalla hameen ja harkitsen parhaillaan että pitäisikö sitä käyttää tässä tulevassa työssä. Mutta sitten pitäisi etsiä siihen sopivat kengät ja rupeaa tuntumaan muutaman viikon duunin takia hieman liioittelulta :)!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   26.7.13 22:34:16

pitkään siinä menikin :)

ruoste kiitos :) lempeän haaveileva kuulostaa kivalta. itseasiassa minusta on noin sanottukin, mut edelleenkään en ollu sun näkemä nainen :)
ihan lötkö olo. kävin vähän urheilemassa ja söin ruokaa ja herkkuja. ihana fyysinen väsymys vartalossa.

kotimatkalla urheiluharrastuksists kolme nuorta miestä pussikaljoineen kyseli lähdenkö messiin... mulla oli kuulema väärä suunta. hippasen pojilla tais tulla virhearvio mutta kyllä mua vähän hymyilytti..mut juu ei kiitos...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 22:41:56

Onskat Moppen duunipaikasta, siitä se lähtee jylläämän ja kiirettä pitää.:) Jotenkin tuttujajuttuja minulle.:) Bailataan, viellä kun kerkee.:D

http://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.13 22:47:14

http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbe

:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.7.13 22:48:23

Thanx Kessu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 22:51:34

Ollos hyvä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=PIb6AZdTr-A

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.7.13 23:29:25

No hyvän yön pusu Pisteelle ja kaikille.:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.7.13 23:34:24

Iltoja, hyvinkään asuntomessuilta kotiuduttu, koko päivä meni mutta ei sieltä oikeen mitään käteen jäänyt :) Ei ollut punasta tupaa ja perunamaata mikä olis ehkä se mun juttu...
Kaikki töllit oli jotenkin kauhean kliinin ja modernin oloisia, hirveesti valkosta ja lasia, ei sellasta lämmintä "omakoti" fiilistä ollut oikeen missään...
Ja ihan hirmusen hintasia! joku 800 tuhatta kämpästä on mun mielestä aika paljon... eikä se nyt niin kauheen hienokaan ollu... tietysti siinä varmaan oli hienoja materiaaleja mitkä maksaa... köyhälle kaikki on kallista :) ja ne piirtää kenellä on liitua :D

Päivämäärä:   26.7.13 23:37:50

Öitä nukkumaan menijöille, liityn pään tyynyyn keikauttajiin pikapuoliin...:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.7.13 23:39:33

Mä meen täst kans nukkumaan. Jos Niina tulee viel käymään täällä niin hihkaskaa hänel et se mun kuvani on edellises topicis.

Öitä :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.7.13 23:46:57

Öitä nukkujille, kauniita unia! Taidanpa liittyä joukkoon !

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.7.13 00:31:41

Enpä oo tainnu ees terassilla käydä tänä kesänä... Ens viikolla vois vaikka käydä.

Takuuvarmaa illan itketystä. Vuokrasin "Piin Elämä". Ihan ehdottomasti elokuva joka on pakko nähdä! Ja nenäliinoja valmiiks.... Olipa hyvä valinta tälle illalle toi :) Karkkien syömistäkin tuli eilen harjoteltua ni meni sekin tänään paremmin :D Eilen katoin sen OZ, jotakin, mikä sen nimi nyt olikaan. Se uusin Ozin velho. Ihan katottava mut ei mikään legendaarinen... Mut tää Pii oli hyvä, pitää ostaa se joskus kyllä itelle :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.7.13 00:55:50

Ihan parasta myöhäisiltaa naapurustossa :D

Vihainen naapuri: -Vtun polakkihomot, menkää jo nukkumaan!
Polskit: -Sorry, we understand only english...
Vn: -Vttu ymmärtäkää että ihmiset on menny jo nukkumaan, polakkihomot!
P: -English, please, don't be angry... we understand you, go to sleep...
Vn: -Juu will bii distroid!
P: -What?
Vn: -Juu aar juddis piipol!!
P: -Juddis? Sorry, what is juddis people?
P: - Juddis? juddis people?

:D :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.7.13 03:31:21

Voi kökkö, sai sieltä messureissulta näköjään jotain tuliaisija... jonkinsortin mahapöpö... ainakin toi kylppäri on tullut hyvinkin tutuksi viimisen kolmentunnin aikana...eiookivaa :(

Missionilla sentään viihdettä illassa, mun naapurissa asuilee joku pelokas opiskelijamopopoika, ihan sen olonen jos sille ääntään korottais niin tulis raukalta varmaan pissi housuun :)

Aamuvuorolle vielä tuollanen tietoisku, onpahan jotain lukemista aamukaffen kanssa...

naisten ja miesten erot:

LEMPINIMET
- Kun Katri, Varpu ja Sanna istuvat lounaalla, kutsuvat he toisiaan nimillä Katri, Varpu ja Sanna.
- Kun Vesa, Tuomas ja Marko istuvat oluella, kutsuvat he toisiaan nimillä Vesku, Tumppi ja Make, tai saattavat käyttää toisistaan vain sukunimiä.

ULKONA SYÖMINEN
- Kun Vesa, Tuomas ja Marko saavat 32 euron yhteisen ravintolalaskun, heittää jokainen heistä pöytään 20 euroa, koska heillä ei ole mukana pienempää rahaa. Kukaan ei myöskään kehtaa myöntää haluavansa saada rahasta vaihtorahat takaisin.
- Kun naiset saavat ravintolalaskun, kaivaa joku naisista esiin taskulaskimen.

RAHA
- Mies on valmis maksamaan kaksi euroa tarvitsemastaan yhden euron hintaisesta esineestä.
- Nainen on valmis maksamaan euron täysin turhasta kahden euron arvoisesta esineestä, koska se on alennuksessa.

KYLPYHUONE
- Miehellä on kylpyhuoneessa kuusi esinettä. Hammasharja, hammastahna, partakone, shampoo, saippua ja pyyhe.
- Naisilla on kylpyhuoneissaan keskimäärin 337 esinettä. Mies tunnistaa niistä vain 20.

RIITELY
- Nainen saa aina sanoa viimeisen sanan jokaisessa riidassa.
- Jos mies sanoo sen jälkeen vielä jotain, on kyseessä silloin uuden riidan aloitus.

TULEVAISUUS
- Nainen on huolissaan tulevaisuudestaan niin kauan, kunnes hän pääsee naimisiin.
- Mies ei murehdi tulevaa ennen kuin hänellä on vaimo.

MENESTYS
- Menestyvä mies on sellainen, joka tienaa enemmän rahaa kuin hänen vaimonsa ehtii tuhlaamaan.
- Menestyvä nainen on sellainen, joka on löytänyt yllä kuvatun miehen.

AVIOLIITTO
- Nainen menee naimisiin miehen kanssa toivoen, että tämä muuttuisi, mutta hän ei kuitenkaan muutu.
- Mies menee naimisiin naisen kanssa toivoen, että tämä ei muuttuisi, mutta hän kuitenkin muuttuu.

LAITTAUTUMINEN
- Nainen laittautuu lähtiessään shoppailemaan, lähtiessään töihin, bilettääkseen, kastellakseen kukkia, viedäkseen roskat, käydäkseen postilaatikolla, lukeakseen kirjaa, vastatakseen puhelimeen, mennäkseen nukkumaan, ym.
- Mies saattaa laittautua häihin ja hautajaisiin.

AAMULOOK
- Mies herää aamulla yhtä komeana kuin mitä hän oli nukkumaan mennessään.
- Naisten ulkonäölle tapahtuu jotain yön aikana.

JÄLKELÄISET
- Nainen tietää kaiken lapsistaan. Hän muistaa milloin kenelläkin on hammaslääkäriaika, mikä on kenenkin lempiruoka, paras ystävä, pahin pelko, suurin haave ja lempilelu.
- Mies on etäisesti alkanut tiedostaa, että asunnossa asuu hänen ja vaimon lisäksi myös joitakin lyhyitä ihmisiä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.7.13 08:09:23

:) Huomenta! Hörhön opetustuokio selittääkin paljon :)

Päivämäärä:   27.7.13 08:16:40

huomenta :)
ihana ilma! olisko tänään seikkailupäivä? saaripäivä? juu-u!!

Päivämäärä:   27.7.13 08:39:03

Huomenta:)!
Hörhö osui taas naulan kantaan:D:D:D!
Hieno hevostelupäivä tulossa, kunhan aamukahvit on juotu, tää lähtee tallille.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   27.7.13 09:05:44

Terveisiä ulkomaan terasseilta :) Olipa mukavaa!
ja hörhö kiteyttikin siinä ne pienet eroavaisuudet... aikas nappiin... kaamea hellepäivä tulossa, en kyllä tykkää eivätkä hevosetkaan, mutta se on mentävä maalaushommiin... mukavaa päivää kaikille!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   27.7.13 10:16:42

"Olet onnellinen ja iloinen. Elämäsi tuntuu palikka kerrallaan asettuvan uomiinsa. Melkoinen kokoaminenhan siinä on ollutkin, mutta olet onnistunut siinä kärsivällisyydellä."

Kyllä horoskooppi tietää, toivottavasti, koska onhan se nyt oikein mukavaa, jos miekin vihdoin ja viimein saan jotain "tolkkua" elämääni =D Aamupalaks tarjolla Serranoita Yle Areenasta ja iltapäivällä suuntima kohti Itää ja "pikkurokkii", kiva nähdä Stella ihan livenä, ennen kuin lopettavat kokonaan. Ja ei se mun sulho nyt sitten ehdikään tuonne, mutta toivottavasti ehtii sitten kuitenkin sinne kunkkareihin meidän kanssa huomenna. Mutta ehkä parista tuhannesta muusta pikkurokkilaisesta löytyy seuraa mullekin täksi illaksi, niin ja ilmeisesti tuonne on tulossa myös se heppu, jota kaverin kihlattu mainosti mulle silloin juhannuksena. Sehän mulla onkin vielä kokonaan näkemättä ;)

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   27.7.13 10:48:00

Kuopiossa Kuninkuusraveissa

Kaunis ja lämmin sää ja paljon vähäpukeisia kauniita naisia paikalla. ... tässä voisi vaikka ihastuja ja kerätä juhannusjonoon ehdokkaita

Päivämäärä:   27.7.13 10:52:50

suomenhevosesitely menossa

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   27.7.13 13:09:04

Hörhö heh.:D Aktiivinen hevosnainen on miehelle, kuin kuollonisku, ellei sitten itse harrasta hevosia kuin minä.:) Hyvä tallipäivää Pistetäti.:)

Päivämäärä:   27.7.13 13:56:36

minä osaan sitten valita peleihin nuo laukkaajat. ... jos ei pitkään laukkaan hylärä, niin johtopaikalta maalilaukka. ... no ei onnea peleissä, niin ehkä sitten rakkaudessa :-)

tosin siksi ajattelin että pelt olisi onnistanut

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.7.13 14:09:32

Olipahan tarjoukset k-marketissa. Ostin 3 x 1,5l linpparipulloja ja 2 x 1l pingviini kermajäätelöitä. Eihän mulla ollutkaan, kuin kaks pakettia jäätelöä jo ennestään pakkasessa. Noitahan mä sitten syönkin koko syksyn varmaan ja tässä testaillaan nyt sitä kuuluisaa itsekuria. Myös kahvi oli tarjouksessa ja ostin taas pari pakettia. Mulla on nyt jo viis noitakin. Eiköhän tässä oo varastoa hetkeksi. :D

Auto ei menny katsastuksesta läpi, mutta se oli kyllä ihan odotettavissakin. Sen verran tota ruostetta kertynyt ja onneks oli vaan ruosteesta kiinni toi. Ei oo kallis hitsauttaa tota kuosiin ja käydä vilauttamassa uudestaan. Sen verran laiskotti myös, ettei kiinnostanut alkaa säätämään fillarin renkaan kanssa. Mullahan oli toi takimmainen puhki ja vaihto maksoi huimat 8e. En mä ainakaan tollasilla hinnoilla viitsi itse vaivautua.

Nyt mietin, että vois vaikka kaivaa vähän noita mittavehkeitä esiin ja alkaa kalibroimaan tänään laitteistoa parempaan iskuun. Toi on kyllä aina mielenkiintoista puuhaa, ainakin mun mielestä. :D

Päivämäärä:   27.7.13 15:08:53

saaressa!!!
ihanaa!!!
meri ja aurinkokalliot....
hempeilyseura kelpais :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.7.13 19:30:12

Aamupäivällä Hangossa aurinkoa ja hevosia. Paluumatkalla piipahdus rintamamuseolla ja pitkä pysähdys Tammisaaren leikkipuistossa ja rannalla. Nyt vähän väsy olo :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.7.13 20:01:53

Ohhoh, vähän on ollut heikko olo kokopäivän, mut ei tuo tauti tainnu olla kun tuollanen pikkurykäsy vaan, onneks... Ruoka ei kyllä oikeen ole maistunu tänään... Jaffa ollut sitäkin parempaa :)
Mihinkään ole viittinyt lähteäkkään vaikka olis ollut tosi hieno päivä...
Mahtaiskohan pieni iltajäde parantaa mahavammasen nallukan? :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.7.13 20:32:40

Päivän teema lienee jätski? Minskillä ainakin kovat varastot ja vissiin hörhelön pääruoka tänään :D

Mä tulin just koirien kanssa uintireissulta ja sain kuulla olevani läski. No, ei vissiin sit jätskiä mulle. Oiskohan juoksu- tai fillarilenkki illan aihe... :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.7.13 21:06:10

En hitsaa. Kesäauto lähtee maanantaina vihreämmille laitumille.

Kävin myös uimassa, ja veteen meno on helteilläkin tuskaa, onko avanto edes pahempi?

Mr senegal laittoi viestiä, että oli vaihtanut numeronsa, ja olen epähuomiossa poistanut sen. Tarkoitus? suomi24:ssä pari puolikiinnostavaa.

Päivän ajatus: jos yhä kelpaa jollekulle, sillä pitää olla jo paljon vikoja. Jotta taas sen vikoja jaksaisi, pitää olla järjettömän ihastunut itse. Toisaalta senkin pitää olla ihastunut, että mistään tulee mitään.

Selasin viimeisen vuoden tekstareita, ja miehet ovat paljon romanttisempia kuin itse.

Päivämäärä:   27.7.13 22:06:27

Hellouta jälleen:)!
Nyt on tilanne se, et mä tarvin ainakin kurnaun apua.....
Joku hemmetin ekonomi, huonoilla taustoilla, pyrkii tykö, kurnau, otanko vaiko jätänkö????
Noup hevosihminen, mut karvaisiin kyllä aivan hurahtanut:).
Poikia rapsutteli eikä edes osannut pelätä, tosin en sanonut et ne on oripoikia....
Ei tiedä mies vieläkään, et kiimainen tamma on poikien mielestä ihqu....;).
Emäntähän on pakkopullaa, mä kun komentelen;).....ja oon aivan paska tyranni:).
Se tuli taas tänään hyvinkin selväksi, kun naapuritarhan neito on aivan umpikiimassa.....ja meillä munaa ei annella sinne tänne:).
Otettiin kahteen ja yhteen, on ne kuitenkin aivan tossuja:)!!!!!!
Emäntä kun karjaisee, pojat vaan on:).
Mulla on aivan ihanat hevoset!!!!!
Monesko kerta;).......

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.7.13 22:27:09

Nyt kun tuo pistekin hehkuttaa omia poikiaan niin saanko ihan pikkaisen hehkuttaa omiani ? Saanhan?

No hehkutampa kuitenkin! Ihana liikkua näiden nappuloiden kanssa, kisoissakin istuivat yli puoli tuntia ihan hiljaa ja rauhallisesti ja senkin jälkeen olivat luokan loppuun asti ihan hirmuisen hienosti!! Ja rintamamuseossa juteltiin sodasta ja siitä minkälaista sodan aikana oli niin vanhimmainen tokaisi että olisi kyllä parempi että riidat sovittaisiin puhumalla eikä sotimalla :) <3!

Huh!Nyt on hehkutettu hetkeksi ja kylläpä helpotti, niin ihkuja nuo minun tenavat kyllä ovat :D!

Päivämäärä:   27.7.13 22:46:02

mulla oli oikein erikoinen rantapäivä. seuraan soluttautui ensin perulainen pienoismalli, jonka kanssa oli kyllä ihan kiva jutella elämästä. sitten ainakin puoliksi marokkolainen strippari, jonka kanssa myöskin oli ihan kiva jutella. elämästä ja ihmissuhteista. että semmonen päivä. voiskos seuraavaksi vaikka joku suomalainen suloinen jörrykkä liimautua viereen höpisemään???

Päivämäärä:   27.7.13 22:49:06

Moppe, hehkuta vaan:)!!!
Noi mun sällit on mun rakkaita, koirat mukaanlukien.
Mä elän niistä, oma valinta, mutta ei huono.
Te kuulette vielä tästä "perheestä", junnu on aivan upee eikä tuo vanhempi ole yhtään huonompi:)!!!!
Me niitellään....sit kun on aika:).
Matalalla profiililla...niin hyvä tulee:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.7.13 22:54:48

Kotona ja saunottu ... pikasauna

minun kunkkarit jäivät perjantai-lauantaiksi ... huomenna vietän kotipäivän, en saa syödä mitään nauttia vain energiapitoisia kirkkaita nesteitä ... eli kaiketi kossua raakana

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.7.13 23:12:22

no. :n saaressapa ollut kansainvälinen tunnelma. Tammisaaren uimarannalla oli myös oikein biletysmeininki, kun kajareista tulvi musiikkia, rannalla pelattiin beach volley-turnausta, ihmiset makoili nurmikolla ja hiekalla ottamassa aurinkoa ja minun keskimmäiseni jammasi naamallaan aivan valtava hymy :) !

Miellelläänhän me pisteen pojista kuullaan ;), lupailitkos sinä niistä joskus kuvia? (vai onko minulla mennyt ihan huti?)

Päivämäärä:   27.7.13 23:15:29

Ai, webbi on laitettu laihdutuskuurille.....;).
Toi Kossu nyt ei ehkä ihan paras ole.....kaloreita on yli tarpeen tuolle kropalle:).
Aloita vegaanielämä;).
Alkaa kilot tippua:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.7.13 23:18:35

Päinvastoin, minulat kiellettiin kaikki vihannekset ...

Ja olen vuodessa tiputtanut 28 kiloa saunaOlut -dieetillä

Päivämäärä:   27.7.13 23:34:20

No webbi laihduttaa millä haluaa;).....ei ne kilot juomalla lähde, se on fakta!!!
Moppe, kuvia tulee, kunhan on aihetta...:).
Tästä ei ikinä, pojista ehkä......:).

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.7.13 00:49:21

Jaffaa ja jätskii :)
Huomenna olis viiminen lomapäivä :( täytyy varmaan herätä tosi aikasin että kerkiää ne kaikki hommat tekemään mitä loman aikana piti tehdä :D

Pitäisköhän tuo no. viedä vaikka laavumakkaralle tai nokipannukahville kun se on pari kolme topiccia tuossa huokaillu :D

Päivämäärä:   28.7.13 01:36:11

Kotimatkalla pikkurokista. Pääsihän se sulhokin paikalle ja mukavaa oli. Kyllä mie siitä tykkään kerta kerralta enemmän :) Mutta ne kunnon korkkarit mun pitäs kyllä saada hankittua. Huomenna aamulla sitten nokka kohti Kuopijjoo. Valitettavasti sulho ei kyllä ehdi lähteä mukaan :( Mutta mennään sitten tyttöporukalla :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.7.13 01:41:42

Ihanaa Niina :) Se on hyvä vaan jos saat sen pleijein pois mielestä niin kummasti se mieli avautuu ja huomaa että joku fiksumpi vaihtoehto voi hyvinkin olla erittäin tykättävä myös :)

Mä tempasin tossa parikyt minsaa hölkkää ja parikyt minsaa HITiä päälle, hiki virtaa solkenaan... Nyt koirien kanssa iltakävelylle ja arpomaan nouseeko aurinko taas ennen kun pääsen nukkumaan :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.7.13 07:31:58

Huomenta! Viimeinen lomapäivä alkaa ja herelle könyttiin koira oksenntaessa...:( plääh! Noh, tuleehan vähän käännettyä vuorokausirytmiä ennen huomisaamua! Lämmin ja aurinkoinen päivä tulossa :) !

Päivämäärä:   28.7.13 08:24:53

huomenta :)
eilinen saaripäivä oli kyllä hassu. menin vielä syrjäiseen kalliopaikkaan ja musta varmasti näkyi vaan jalat mutta sinne vaan nuo urhot eksyivät. olin varmaan avoimella tuulella kun niinkin pitkäksi aikaa jutustelemaan jäin mut ihan hyvä vaan, hyvät keskustelut oli :) sanoja "tosi mukava, rento, kaunis, nuori(25 hehheh)..." onkin sit kiva muistella huonona päivänä :)

tänään on uusi saaripäivä. ja ihan seurassa. täytyy pakata makkaraa mukaan niin pääsee kalliolla paistelemaan. hörhön ajatus laavusta on myös kiva. mut herranjestas, joko mä niin pitkään oon huokaillu?? pitäskö pystyttää huokailutopikki? no ei kun täällä on kiva vähän huokailla...

vieläköhön tarkenis teltassa nukkua? jos olis villasukat ja villapaidat? tuolla saaressa vois yöpyäkin, mut siihen pitäs kyl olla kaveri :)

tammisaaressa olis moppe ihana käydä. kerran oon pikavisiitillä käyny ja tahtois uudestaan... hangosta tykkään myös... ihan jooa asuakin voisin haluta tuommoisessa rantakaupungissa. ehkä joskus.. kuka tietää... elämässä kun voi tehdä mitä haluaa :)

kivaa aurinkoaamua kaikille! ja onnea niinan ihastumiselle...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   28.7.13 09:59:30

Huomenta, sunnuntaiaamuun

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   28.7.13 10:43:36

Huhhuh, olipahan häät. Ihana seremonia ja hauskat juhlat. Mulla oli ihana kampaus ja mekko. Pikkutunneilla kuulin yhden rakkauden tunnustuksen ja oli pari kivaa tyyppiä, joiden kanssa tanssia koko ilta. Sain myös pusuja poskelle ja kädelle. Tosin yksi tapaus oli ihan humalassa loppuillasta ja iski paikan kaikkia naisia vuorotellen ja kerjäsi koiranpentuilmeellä suudelmia. Eli kevyttä höpöhöpöä koko ilta. Hääparia kun katseli niin olishan se ihanaa löytää rakkautta, mielellään kestävää sellaista...

Päivämäärä:   28.7.13 10:56:29

Voih!
Häät on aina ihanat juhlat:)!
Rakkaus on aistittavissa ainakin hääparista, häät ei jätä ketään kylmäksi:)!
Tosin mulle tulee aina häissä hirvee rimakauhu, varmaan kääntyisin puolestavälistä kirkon käytävää takas ulko-ovelle...vois olla, etten edes menisi koko kirkkoon...tai edes suostuisi minkäänlaiseen kosintaan, varalta:).

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.7.13 12:02:47

Syvämietteen häät kuulostivat ihanilta, juuri sellaisilta missä on kivaa sekä morsiusparilla että vierailla!

Kurkku kipeä ja imusolmukkeet ärhentelee... mahtoikohan Tammisaaressa olla sinilevää??? Isompi poika valittaa päänsärkyä, mutta nuoremmat on ihan kuosissaan! (nuoremmat ui, isompi vain kahlaili).

Päivämäärä:   28.7.13 12:41:24

Tervveissii Kalakukkolandiasta! Täällä istuskelen maalipaalun kohdalla grillautumassa ja seuraavaks tulee tärkeet lähdöt :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.7.13 22:33:53

Ooohooo... huuuhuuu... missä kaikki on?

Emmää yksin haluu leikkii... mään nukkuun!

Päivämäärä:   28.7.13 22:47:01

No tallipäivän jälkeen piti tietty tuulettaa Erikassonin voittoa tuos terdellä....koko kööri siis mukana ja tykillä tsekattiin.
Just kotiuduin, ja taas kevyessä kesänousussa....viel huomen lomaa, niin ei haittaa.
Jatkan tuohon naapuriin vielä yöksi grillaamaan ja viinin ääreen;)...
Ihana tää loma!!
Jos viikon-toista lusis töissä ja sit aloitan kesäloman uudelleen....;)!

Päivämäärä:   28.7.13 22:47:42

minäkin mään! öitä!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   28.7.13 23:24:13

Öitä myöskin minun puolestani ... hirveä nälkä kurnii suolistoa ...

Lähettäjä: mies1 
Päivämäärä:   28.7.13 23:40:12

Moi!

Jos vaikka täällä piipahtaisi tän uuden korvamadon kanssa:

http://www.youtube.com/watch?v=1WBVqy9QGIo

Päivämäärä:   29.7.13 01:04:57

Ehdottomasti pisteen ekonomi on tutustumisen arvoinen. Hyvä alku, jos rapsutti oripoikia.

Täällä yksi suomi24:n tyyppi, joka on ollut ahkera viestimään, onkin ollut koko vkl:n hiljaa. Periaatteessa en ihastu noihin, joita en ole tavannut, mutta tämä jotenkin harmittaa nyt.

mies1 voisi esittäytyä: kertoa ainakin maakunnan ja ikähaarukan.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 07:06:20

Huomenta! Ensimmäinen työpäivä pitkän loman jälkeen :) ! Vain vähän jännitystä ilmassa.

Päivämäärä:   29.7.13 07:08:03

tsemppiä moppe työhön :)
täällä olis aurinkopäivä taasen... tykkään juu :)

Päivämäärä:   29.7.13 07:15:52

Huomenta:)!
Pää kipee, ei saanut nukuttua. Pitänee ottaa päiväunet...
Juu, kurnau, voihan tota tovin tsekata, jos näyttää siltä, et on sen arvoinen tapaus...;).
Jos se 24:n sälli on ollu viikonloppureissussa? Älä vielä hermostu:).
Mä voisin vaikka kirjoittaa esittelyn tuosta mies1:stä....;).
Mut tehkööt sen itse tai jättäkööt tekemättä...sen rivien välit on helppo lukea:).

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   29.7.13 07:22:35

Hyvää huomenta :) Kauhee turnausväsymys painaa, mutta ei haittaa :) FB status on sitten muuttunut ja mää oon pariutunut :) Mulla on nyt oma kultsi ♥ Kävipä muuten aika helposti tuon kanssa... Tuntuu vaan niin pirun hyvältä ja kaikki tuntuu olevan kohdillaan. Siellä festareilla näkyi se viimekesäinen kissakin ja kylläpä tuntui aika hemmetin pahalta. Sattu pirusti.

Päivämäärä:   29.7.13 07:32:24

Huomenta Offarillekin ja onnittelut pariutumisesta;)!
Sä taisit olla rakastunut siihen viimekesäiseen kissaan? Jos vieläkin sattuu nähdes?
Syrän paranee, pikkuhiljaa.
Mut hei, sullahan on nyt uusi ja ihana misu, keskity siihen ja yritä unohtaa entinen:).

Päivämäärä:   29.7.13 07:42:18

onnea pariutuneelle ! on se aina niin ihanaa <3

Päivämäärä:   29.7.13 08:03:45

No jaa...sen ihanuudesta niin tiedä, mut sillointällöin vois harrastella;), sitä oikeeta odotellessa:)..........
Ja sitähän tuskin koskaan kohdalle osuu...ihan kivat ei vaan enää tällä iällä riitä.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   29.7.13 08:20:13

Pikainen kurkkaus ja huikkaus; onnea Nöffi! I-ha-naa. Kaikkea hyvää ja leppoisia päiviä teille, sinäkin olet onnesi ansainnut!

Taisin voittaa pariutumisveikkausskaban :P

Ongelma siinä, että välttelee niin kovin pitkään rakastumista on, että rakkautta saatta yht'äkkiä olla liikaa ja se purkautuu hallitsemattomasti(patoutumia?). Voiko kahteen kovin erilaiseen ihmiseen rakastua samanaikaisesti?

Päivämäärä:   29.7.13 08:29:59

Miksei voisi, ruoste?
Sitä kun voi tykästyä, ihastua tai rakastua hyvinkin erilaisiin miehiin.
Elämä on toisinaan hyvin arvaamaton....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 08:47:04

Huomenta

ja onnea offarille ;)

Päivämäärä:   29.7.13 09:17:10

ja eihän tiedä jos ihan kivasta tutustuessa paljastuu paljon muuta!
eihän ihmisestä alkuun tuedä kuin pikku ripauksen. toki ensivaikutelma jos on ihan nega niin ei sitä halua tutustua. mulle ihan kiva alkuun on ihan hyvä juttu vain, siitä sitten tutustumaan :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.7.13 09:20:24

Hienoo nöffi! Onnee!!!
Ehkä mäkin voisin olla vähän ainakin ihastunu yhteen valopäähän... Mut ei kerrota kenellekkään :)
Ja tänään ei kyllä pysty olemaan ihastunutrakastunut...
Nyt tarvitaan säkkikaupalla maanantaimasennuspullaa ja tynnyrillinen sumppia... Työt alko... Ihan hirveetä, väkisin piti ittensä tepii sängystä ylös, nallukka ei vaan millään olis tahtonu lähtee :) taitaa tulla aika ankea päivä...

Päivämäärä:   29.7.13 09:30:07

Huomenta!

Suuren suuret onnittelut Nettioffarille pariutumisesta! Miullakin kävi mielessä tämän luettuani, että kukakohan sen pariutumisveikkauksen nyt sitten voitti. Mutta siis ilmeisesti ruoste..?

Ja ruosteen kysymykseen mulla ei tietenkään ole miltään rakkauden tasolta kokemusta, mutta kiinnostumisen ja ihastumisen osalta kuitenkin: pleijeri ja sulho on ihan kuin yö ja päivä keskenään, ja tykkään kyllä molemmista tosi paljon. Mutta kieltämättä kiinnostus ja ihastus sulhoa kohtaan kasvaa sitä mukaa, kun siihen tutustuu. Mulla jopa kävi vähän pleijeriä sääliksi, kun se lähti lauantai-iltana pikkurokista jo ihan kesken kaiken; ilman seuralaista ja oli jo siinä vaiheessa aikamoisessa laitamyötäisessä. Mutta eipä sen asiat mulle kuulu ja yritän muutenkin jättää ne nyt sitten vähemmälle huomiolle ja keskittyä tuohon sulhoon, se kun olis kaikin puolin mulle sopivampi muutenkin <3

Ja lopuksi päivän horo: "Yritä pitää itsesi kasassa, sillä olet todella lähellä erästä suurta onnistumista. Iloitset etukäteen jotakin juttua, joka on tapahtumassa syyskuun vaihteessa."
^ toivottavasti eka lause liittyy sulhoon ja firmaan ja toinen lause viittaa ehkä suomenratsujen kuninkaallisiin, joihin oon kovasti menossa elo-syyskuun vaihteessa...? =D

Päivämäärä:   29.7.13 09:34:17

Voi Niina, mikä horo:)!
Jippii........!!!!!!!
Olisikohan tuo sitä, mitä mä niin toivon.....???

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   29.7.13 10:54:21

Mää kerron teille salaisuuden. Kyllä voi ihastua ja rakastua aivan täysin erilaisiin ihmisiin. Se viimekesäinen oli just kaikkee muuta, kuin minä ja niin vain kävi, että vieläkin tekee kipeää. Tämän kesän kissa sitten onkin ihan niinku minä :) Tai ainakin siltä tuntuu, jutut ja hommat vaan on niin nappiinsa yhteen, mistä minäkin tykkään. Ja tekeekin vielä uskomattoman hyvää ruokaa. Eikä ole laiska, pitää ihtestäänkin huolta. Ei siis tartte olla samanlainen, vaan kyllä ne vastakohdatkin tukee toisiaan. Ja jopa viehättää. Eikä mun mielestä sen toisen mikään klooni tartte ollakkaan... Tais olla mulle se viimekesäinen se Niinan pleijeri... ;) Meillä on nyt reilu sata kilsaa väliä ja illalla tän kainaloon aijon kömpiä :) Kahtellaan rauhassa mitä tulee ja miten käy ja mitäs sitten... Jos tuolle ne lapsetkin tässä sitten esittelis.

Päivämäärä:   29.7.13 11:35:56

rohkeesti vaan offi, ei ne lapset siitä pilalle mee. niillä varmaan kuitenkin on turvallinen suhde sinuun :)

Päivämäärä:   29.7.13 11:39:19

Onnittelut offarille!

Erilaisiin ihmisiin voi rakastua, ja jopa samanaikaisesti. Olisikin rasittavan suppeaa, jos olisi vain yksi ihmisstandardi, johon kykenisi tykästymään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.7.13 14:57:41

Onnea Nöffille! :)

Ja Mitä, ruosteellekin vai? Oho... :D

Vielä viikko lomaa. Tarvii mennä sit varmaan takas lomailee... :D Arska ei just paista mut ei haittaa. Jaksaisko vaikka urheilla taas tänään :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.7.13 16:42:44

Voii, onnea Nöffi!! :) miten kivaa ^^

Mäkin aion selvittää ens viikolla kun palaan takas kaupunkiin, et ollaanko vai eikö olla. Jos ei ole varma vielä tiiviin parin kuukauden tapaamisen jälkeen et tahtooko seurustella vai ei, nii antaa sit olla. Mut hyvinhän meillä on kyllä menny, tykkään <3

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 17:43:22

Onnea Nettioffari!!! Mahtavaa!

Treffirintamalla hieman hankalaa kun on 4 miestä joiden kanssa viestittelee, kaikki nimet alkavat samalla kirjaimella ja kaksi kavereista on samannimisiä :) ! Meinaa mennä vähän sekaisin mitä kenenkin kanssa juttelee!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 17:47:35

Jaa Moppe oikea sarjadeittailija, vielä pahempi kuin minä ... tai aibnakin melkein ;)

Miten työpäivä sujui?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 17:54:00

:D Juu Webbi! Tosin en minä vielä deittaile, kuhan kirjoittelen!

Olihan se, enkä vielä tehnyt niin pahoja virheitä että olisivat kotiin käskeneet jäädä! Mitenkäs sinulla, jokos saat syödä?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 17:57:01

Joo, saan ... mutta vatsa täynnä ilmaa, joten sinne mitään ruokaa mahdu. Mutta jos kävis saunassa ja saunaoluet saisivat vatsan tasaantumaan.

Huomasitko sinun pariutumisveikkaus ei osunut kohdalleen ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 18:02:41

Minä veikkasinkin top kolmosta, tuo oli vasta ensimmäinen sija mikä meni ruosteelle! Onnittelut siitä muuten ruosteelle! Joten hopi, hopi Webbi että edes joku top-kolmosesta menee oikein!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 18:10:49

Ai meinaat että jos käytän ehkäisynä ähkäisyä, niin pariudun nopeammin?

Päivämäärä:   29.7.13 18:13:13

En muuten muista, keitä itse veikkasin, koska ei ollut näköpiirissä 'varmaa voittajaa'. Mutta nyt siis offarin lisäksi minskikin taitaa olla mennyttä kalua, ja Niina ja paukekin varatunlaisia. Oliko muitakin, hui menee liian rakastuneeksi ja siirappiseksi koko sinkkula.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 18:21:03

:) Minulla oli Mulan, Webbi ja Niina veikkauksessa... Mulan liki kokonaan kadonnut vaikka ei tunnustanutkaan kuin että lähellä... kurnau taisi kanssa veikata Mulania :) .

Webbi, tuohon tuskin minulta kannattaa kysyä neuvoa, olen tainnut aika painokkaasti asiasta jo sinulle kommentoida :) .

Päivämäärä:   29.7.13 18:32:45

On sentään kohteliasta tulla kertomaan onnistumistarina ennen sinkkulasta vetäytymistä.:)

Mopella on oikea strategia, netissä pitää tutustua moniin, eikä kirjoittaa mitään kirjeenvaihtoromaania sellaisen kanssa, jota ei ole edes ikinä tavannut.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 18:44:46

Ai, eikö tuo sarjadeittailu sitten meille miehille sovi ;)

Jotenkin sellainen hämärä muistikuva jäänyt että ei pidetty kovinkaan hyvänä jos miehellä useampi rauta tulessa ...

Päivämäärä:   29.7.13 18:52:15

moppe ;) just tuon sekoamisen takia en oo ikinä tykänny kirjotella monen kanssa yhtäaikaa...jos kiinnostavs löytyy niin sit unohdan muut ja keskityn häneen. jos ei sit kuitenkaan tunnu oikeelta niin palaan lähtökuoppiin :) mulle sopii tuommoinen tyyli....

Päivämäärä:   29.7.13 18:57:15

Webbi asiallinen pohdinta. Jotenkin ei näytä hyvältä, jos yrittää kaikkia järjestään. Toisaalta jos kirjoittelee tuntemattomien kanssa vaikka s24:ssä, ei voi ajatella, että muutaman viestin takia pitäisi keskittyä yhteen, kun kemioista ei voi kuitenkaan tietää yhtään mitään ennen tapaamista. Vaan päinvastoin pitäisi ennakkoluulottomasti viestitellä monien kanssa. Ja urheasti jopa deittailla, eikä vain lähetellä viestejä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 18:58:59

kurnau, niinpä ... tunnen itseni ja sitten kun napsahtaa, keskityn yhteen, mutta siihen saakka katselen ympärilleni avoimin mielin ja silmin.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 18:59:28

En minä yleensä no. montaa päivää saman tyypin kanssa kirjoittele, vain siihen kunnes käydään kahvilla ja joko tykätään tai ei. Mutta nyt on sattunut näitä J:llä alkavia kavereita useampi, joista Webbi on jo kaveriksi todettu ja toisen kanssa ehkä-vaiheessa ja yksi tavataan keskiviikkona ja yksi ei ole vielä edes halunnut tavata ja tuskin tavataankaan, sen verran kaukana. Mutta onpahan noista juttuseuraa :D.

Webbi, kyllä sitä useamman kanssa jutella saa, sitten jos p*skelee kaikkien kanssa niin sitä ei yleensä niin kovin hyvällä katsota.

Päivämäärä:   29.7.13 19:30:03

En minäkään kerralla kuin yhtä. ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.7.13 22:52:33

Oli kyllä arvattavissa että kun aloitin duunit niin heti joku lapsista (jotka ovat olleet ihan terveet koko kevään ja kesän) sairastuu. Vanhin lapsista aamulla ensimmäiseksi Jorviin jatkotukimuksiin, saa kuitenkin särkylääkkeen kanssa nukkua yön kotona. Siispä yöllä järjestämään hoitajaa nuoremmille (isänsä lähtee tietenkin pojan mukaan) huomiseksi.. Enpä taas osannutkaan arvostaa tuota aikaa lasten kanssa riittävästi!

Nyt yrittämään sitä nukkumista, öitä sinkkulaan!

Päivämäärä:   29.7.13 23:12:05

Ai mä olen tippunut listalta;)?
Noup, kyllä mä olen jotakin aikaan saanut, oikeestaan ihan paljonkin....
Sattuu nyt vaan olemaan useempi, sen myötä helvetillinen vaikeus, ketä treffaa täällä ja ketä siellä.....;). Vai treffaako yhtään ketään enää yhtään missään...mulla on pää ihan pyörällä.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.7.13 23:14:20

piste, treffaa kaikkia ...

Päivämäärä:   29.7.13 23:20:10

Joko kaikki nukkuu?

Mulla on menny niska kipeeks, enkä edes tiedä, että mistä :( Nyt pitäs olla se oma hieroja... Huomenna saattas olla treffit sulhon kotikonnuilla, mutta kun kaikki riippuu aina kaikesta, niin mistään ei voi olla varma. No, huomenna illalla selviää, ja jos vaikka onnistuukin, niin pitänee laittaa sulho hieromaan ;) Mutta en kyllä malttais millään odottaa huomiseen iltaan asti; ihan kamalaa >:/

Istuin tänään monen viikon tauon jälkeen hepan selässä, ja kylläpä oli mukavaa, vaikka ihan vaan omassa pihassa kävelinkin. Piti testata yhtä satulaa. Oli melkein hyvä, mutta siinähän oli sitten runko poikki, joten lähtee takaisin sinne mistä tulikin.

Huomenna aamupäivällä on varsan treenausta naapurikaupungin puolella, kun lauantaina on se näyttely, missä lupasin tuon oripojan esittää. Ei siis ole oma "lapsi" kyseessä, vaan ihan vieras, niin mieluusti siihen tutustuisin vähän ennen sitä näyttelyä.

Niin, ja mie oon tehny mun firmalle omia facebook-sivuja, ja vaihdoin omaan profiiliin työ-kohtaan tuon oman firman, niin osa kavereista on huomannu sen siitä ja mainostaneet sitten omille kavereilleen, niin nyt mun firmalla on jo 27 tykkääjää :o Kolme vielä, niin on täynnä se 30, minkä jälkeen saa joka viikko ne kävijätiedot sähköpostiin =D

Päivämäärä:   29.7.13 23:27:32

Kävin lukemassa tuota treffaustopiikkia jälleen kerran, webbi, sun pisteet tippui mun silmissä miinukselle.
Sori!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   30.7.13 01:08:01

Onnea offari!!

Tänne ei kuulu ihmeempää. Mun kaverit on ihania ja niitä onkin tullut nähtyä. Kakkukin on tekeytymässä, joten huomenna pääsee nauttimaan juustokakusta.

Laita Niina tänne firman nimi, niin käydään kaikki tykkäämässä?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.7.13 08:23:32

Huomenta ...

piste; mikä sai pisteet tippumaan? En muista mitä olen sinne kirjoittanut, yleensä minulla on pilke silmäkulmassa kun kirjoitan ja joku heitto irrotettuna ketjusta voi olla rajukin. Minulla on ehkä kieroutunut huumorintaju, lasken yleensä huumoria itsestäni ja yleensä huumorin kärjestä toinen piikki on suunnattu juuri itseeni.

Muistelisin että ainakin kirjoitin että aina kun olen alkanut seurusttelemaan kumppanin ikä on alkanut kakksosella, no toisaalta se pitää sisällää kaksi suhdetta sen jälkeen kun minun ikä ei alkanut ykkösellä tai kakkosella, 23 vuotta ... ja tarkemmin ottaen toisen niistä alkaessa olin vielä 29, mutta täytin 30 alkukuukausina ...

Päivämäärä:   30.7.13 09:18:13

Gutten morgon!

Tää lähtee ihan kohta sinne näyttelytreeneihin, toivottavasti tänään ollaan jo taitavampia kuin viimeksi. Ja toivottavasti ei kauheasti tule uusia tällejä, entisetkään mustelmat eivät ole vielä hävinneet niiden edellisten treenien jäljiltä, kun se orhipoika hyppi pystyyn pesupaikalla ja paukautti mua etusella reiteen :/ No, en mie kyllä minihameita pitäs muutenkaan, että sen puoleen =D

Firma on saanut yön aikana hirmuisen määrän uusia tykkääjiä, nyt niitä on jo yli 60 :o Mutta toki lisääkin mahtuu, saapi sinkkulan väkikin käydä tykkäämässä; löytyy facebookista nimellä Sarania :)

Ja iltasella EHKÄ sinne sulhoa tapaamaan <3

Lähettäjä: mies1 
Päivämäärä:   30.7.13 14:33:35

Jeah!

Voi piste, piste, et sä musta paljoa tiedä :D

Etelä-Suomesta ja ikähaarukka vaikka 27-47 v. Mä en ole mikään puumarasisti.

http://www.youtube.com/watch?v=IcrbM1l_BoI

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   30.7.13 16:09:04

Tilanneraportti :)

En ole pariutunut, vaikka Mission niin vähän jo epäilikin. Kiirettyä on kuitenkin pitänyt :D

Kuten epäilinkin, ei musta ole sarjadeittailijaksi. Kirjoitteleminenkin muiden kanssa jää jos yksi (tai kaksi) tuntuu varteenotettavalta vaihtoehdolta. Ihanaa, ettei kukaan lynkannut kun kyselin voiko kahteen ihastua. On kovin syntinen olo, vaikka kiltisti olen ollutkin.

Nyt ollaan kuitenkin jännän äärellä. Enpä olisi uskonut löytäväni internetin ihmeellisestä maailmasta näin nopeasti ihmistä, joka tuntuu jo nyt niin tutulta, niin sopivalta, niin hyvältä, etten malta olla. Samoin kuulemma toisin päin. Ehkä me kaksi varovaista houkuttelemme toisemme heittäytymään, ehkä teemme toisistamme idiootteja. Ehkä hän on tehnyt minusta idiootin. Jää nähtäväksi. Tällä kertaa tahdon nähdä miten tarina loppuu, ja se on minun pienessä elämässäni uutta ja ihmeellistä!

\o/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.