Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 326

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:27:30

Ja uus.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1410922&t=1410922

Re: Sinkkujen topic 326

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:28:20

"Äkkii äkkii ennen kö tytöt..." :P

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:31:16

ruoste, ei sillä oo. Valitettavasti. Tunnen hyvin ja oon tekemisissä ja ollaan ystäviä, mutta mitään muuta siitä ei tule syystä että on kuin veli mulle, puuttuu se jokin. Hirveen kivahan se ois mutta kun ei niin ei. Ja se semmonen kipinä siis puuttuu täysin, se ei siihen tuu vaikka kuinka ajattelis antavansa mahdollisuuden. Olis tullut kyllä vuosien saatossa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:32:19

ruoste: Juuh, eipä sulla pitäis mitään hätää olla, että huoli pois. :p Se sun lenkkeilykuvaki oli niin asenteella vedetty. =)

ps. Niin ja totta kai. Ei oo häpee olla nopee. x)

Mission: No juu, sinänsä ihan hyvä merkkihän toi on, vaikka harmittavaa/turhauttavaa pidemmän päälle onkin. Mut kertahan riittää, että sikäli ihan ajan kysymyshän tollanen vaan on, jos useesti kuitenkin tollee on. Paljon parempi tilannehan toi jo on kuin se, ettei olis mitään äksöniä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:37:28

Niina, varmaan kannattaa pitääkin hetki se viestittely ihan kevyenä niin unohtuu ne purkautumiset sun muut, saa se mieskin varmasti enemmän kiinni siitä minkälainen sä oot oikeesti :)

Hörhönalle lainas Nallea, olipa soma :) On toi hörhö kyl tommonen oikeen halittava :D Öitä vaan:)

Ja muillekin jotka menneet jo.

Itellä tää taas venyyyyyyy...... Huoh.

Minski, voi olla että äksönin puute on pitkälti itestä johtuvaa, eli en oo sitä niin osannut kaivata. Vaikka prinssistä haaveilen niin puuttunut semmonen draivi oikeesti edes avata silmät ja katsoa ympärilleen aiheen tiimoilta :D Vähän veikkaan että tossa lomalla joku taitaa pakottaa siihenkin, väitti että mulle pitää etsiä mies :D En vaa tiiä miks :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:40:09

Mission: No voi peba sitten, että sen piti mennä suhun rakastumaan. Toivottavasti se on sillä lailla ohimenevää, ettei pilaa ystävyyttänne lopullisesti.

Söötti runo Hörhö, ja kuvaa välillä jonkun muunkin tämän metsän asukin ajatusten kulkua. o/ Ei saa kaikkea jalostetuksi paperille/näytölle asti, mutta ei ole aina tarviskaan. Öitä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:42:46

Joo kyllä se on mentävä taas munkin jo nukkumaan. Hyvää yötä vaan kaikille. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:49:09

ruoste, hyvin on onnistunut pitämään omana tietonaan niin eiköhän se ystävyys jatku ihan entiseen malliin :)

Nyt on kyllä pakko yrittää munkin nukkua, hyvää yötä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:50:59

Mä haluan kans tollasen sinkkulomakaverin, Mission :P Viime kesänä oli hetken sellainen ystävä, mutta sen perhana meni ja pariutui duunikaverinsa kanssa heti alkukaudesta. Damn! Psst. Kyl me tiedetään miks ja niin tiedät säkin kunhan sen löydät :)

Minä muuten yritin tänään pitää niitä silmiä auki kauppareissulla. Oli vähän vaikeaa kun vertasin kaikkia vastaantulijoita viime yön unien sankariin (jonka muuten totesin olleen alkuperäistä n. 15v nuorempi jormatommila). Ei toi, liian nuori. Tuo on liian tumma. Liian eksoottinen. Liian vilkas. Kalju, vanha, äkäinen... Ei oo helppoo! Mietin pitkään kumpaan markettiin menen, törmäisinkö siihen prismassa vai cittarissa? Prisman kassajonossa tajusin, että helevetti, sehän käy saletisti alepassa tai huitsinnevadan lähikookaupassa. Hypermarketeista saa kyllä melkeinpä mitä tahansa nykyään, mutta sitä unelmien (tai edes yö- tai päiväunien) ritaria sieltä lienee turha etsiä. Pitäisikö mennä nukkumaan, jospa siellä taas törmäisi uusiin tuttavuuksiin...?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:52:01

Se siitä! Öitä lopuillekin :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:53:50

Hahhah :D Mun unissa viimeksi seikkaillut prinssi oli kalju ja iso... Alepa? Valtsussa ei ollut ;)

Mut joo mennääs ettii tosiaan unista niitä :)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   25.6.13 01:00:19

No hitto, kai se pitää sitten uppoutua tonne deittimaailmaan, kun kaikki menevät nukkumaan :)

ruoste: I feel ya'!! Mulla ei ole tällä hetkellä YKSIKÄÄN kaveri sinkku, että jee.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 08:31:09

Huhuu? Huomenta, uusi päivä, uudet kujeet :)
Taitaa tulla melkosen kuuma päivä, onneks on mukavaa ulkohommaa :)
Juhlamokkaa ja herkkubostonpullaa aamu-unisille :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.6.13 09:15:25

Ei nyt mitään bostonpullaa!!! Kun nyt pitäs saada taas itsekurista kiinni ja vähentää mässäilyä, tai menee elämä ihan risaseksi. Maha pömpöttää vieläkin juhannuksen syöminkien ja eilisen jäätelönahmimisen seurauksena :/ Idässä lämpömittari näyttää jo lähemmäs kolmeakymmentä; tänään on hyvä päivä lähteä mökille pesemään mattoja. Olis sittenkin pitäny ostaa ne bikinit eilen... Mutta vielä kuumempaa on siellä Dominikaanisessa tasavallassa, mistä sisko laitteli eilen viestiä. Siellä ne pötköttelee palmun alla biitsillä ja nautiskelee all inclusive -hotellin antimista. Yhtään en oo taas kateellinen >:/

Päivän horoskooppikin löpisee taas ihan omiaan, mutta olishan se toki mukavaa, jos asiat olis näin. Mutta tuskin ovat... "Olet turhaan mustasukkainen, sillä sinä olet kaikki kaikessa hänelle. Muutenkin elämäsi on mukavassa kuosissa, varsinkin taloudelliset asiat vaikuttavat lupaavilta."

Niin ja huomenta!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   25.6.13 09:16:03

Huomenta! Pitkään nukuttu yö ja todella painostava ilma. Kunhan pilviverho rupeaa rakoilemaan tulee varmaan tosi kuuma.

Sähköpostissa perinteiset kiitos-mutta ei kiitos kirjeet ei-enää-niin-mahdollisilta työnantajilta, lupaisikohan horoskooppi parempaa...

"Jokin asia jarruttaa elämääsi inhottavalla tavalla. Kun saat sen pois päiväjärjestyksestä, elämäsi muuttuu hyvään suuntaan. Asia ei liity rakkauteen, siinä on kaikki hyvin.!

Ai, tämä on sitä kun rakkaudessa on kaikki hyvin? Hyvä tietää!

Lähettäjä: smushee 
Päivämäärä:   25.6.13 09:29:22

Huomenta!

Kevyemmät kengät on ollu jalassa jo pari viikkoa ja olo on hyvä! Eilen liikennevaloissa katseet kohtasi komean avobemmissä istuneen keski-ikäisen ja tyylikkään miehen kanssa, katse kesti oudon pitkään eikä kumpikaan hymyillyt.. hah! Sunnuntaina olin treffeillä ja tällä viikolla ehkä toiset - eri miesten kanssa tietysti. Mua yrittää nyt kaksi miestä tosissaan ja kolmannen kanssa on kevyttä juttua, mutta nyt on olo että mua ei saa enää koskaan kukaan. Ihanan vapaa olo! Lisäksi töissä se kuuma "darylmainen" 4-kymppinen katsoo eri lailla.. sen katseen vaan tietää! Luultavasti kuullut että olen sinkku nykyään. Yksi asiakas sanoi onkineensa minusta tietoja FB:stä ja toinen joka työskentelee portsarina päästi minut ilmaiseksi sisälle! Kannattaa olla sinkku! ;)

Sinkkuudessa parasta on oma hyvä seura. Vain me kaksi, mieli ja kroppa. Parhaat jutut olen tehnyt itsekseni. Oon hieman erakko. Vaikea kuvitella kenen kanssa enää voisi jakaa elämänsä. Hempukkamaisen kuoren alla olen metsässä viihtyvä rymy-eetu. Voisikin viikonloppuna mennä metsään rämpimään tai ongelle.. lakatut kynnet täyteen kalansuomuja ja multaa. Ihan yksin. "Omalle" rannalle.

Mites muiden treffirintamalla? :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 10:00:11

Ottaa paidan pooiis.... Voi jehna miten on kuuma, tännehän kualee :)
niina: sehän on vaan hyvä juttu että laittaa elämän välillä risaseks, ja eihän bostonpulla nyt ole vasta kun sellanen pienenpieni repäsy :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.6.13 10:08:08

Huomenta aamuun ...

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   25.6.13 10:43:56

Päivää taloon! Lämmin on tääläki, töissä, ilmastointi rikki...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 10:56:55

Jåu. Eieiei mitään pullaa heti aamusta! Ananasta ja yskänläkettä, lähtee pöpöt ja pöhöt. Vilpoista on konttorilla, voi käyttää neuletta, farkkuja ja kaulaliinaa. Atsii. Mitä tänään shoppaillaan? Pienessä kaupungissa on iso ale, täytyyhän siitä ottaa ilo irti :)

Päivämäärä:   25.6.13 11:33:30

Pyöräilemässä heti aamusta kun vielä pilvet olivat auringon edessä ! 13 km mäkistä maastoa sai mehut irtoamaan oikein mukavasti. Nyt onkin hyvä loppupäivä rauhotella sykettä ja orientoitua lasten kotiin paluuseen ;) !

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 14:50:57

On se nyt perskele, ettei kännykkää enää saa ostettua kuin ennenvanhaan: "Paljonko tämä malli maksaa? Ottaisin yhden tällaisen, punaisena kiitos". Kännykkäkaupoista on tehty jotain pirun viihde-elektroniikkakeskuksia joissa vuoronumerolaitteellekin täytyy jonottaa ja huippumyyjiä täytyy kumartaa kuin jumalolentoja ikään saadakseen palvelua. Ihmiset hypistelevät laitteita tuntitolkulla ja rupattelevat kaikessa rauhassa niitä näitä myyjien kanssa. Heillä on koko päivä aikaa ja se, ottavatko he tämän älypuhe-elimen mustana vai harmaana on heidän tämän kesän tärkein päätöksensä. Myyjälläkään ei ole kiire mihinkään, sillä jos hän saa tällä hetkellä palveltavan asiakkaan myymään sielunsa saatanalle eli ostamaan kaupan kalleimmat härpäkkeet ja sitoutumaan kymmeneksi vuodeksi kuukausittaisiin megaluokan korvauksiin, on hän palkkansa ansainnut. Arvon myyjä, minä tahtoisin uuden puhelimen, pienen ja vaatimattoman, toimivan ja särkymättömän. Tämän lounastauon aikana, please. Ei, en tarvitse liittymään, pelkän puhelimen kiitos. Olen jo asdfg:n asiakas. Ei, en voi sitoutua kahdeksi vuodeksi asiakkaaksi koska... Ei, minulla ei ole toista liittymää eikä myöskään tarvetta ylimääräsielle, puoli-ilmaiselle kotitonttuliittymälle jotta voisin sitoutua asiakkaaksi ja hyödyntää tämän mahtitarjouksen. Se pelkkä puhelin, please...

No ei nyt ihan, liittymä- ja puhelinmyyjät alkööt loukkaantuko. Melkein kuitenkin. Myyjä taisi aistia epätoivoni ja kiireeni, sillä hän hidasti tahtiaan entisestään ja toivotti vielä oiiiikein muiiiikeasti hyviiiiä päiviä kiiiiitos ja hei! Tämän jälkeen minulla oli vielä ruhtinaalliset viitisen minuuttia aikaa käytettävissä joko kauppareissuun lounastarvikkeiden ostamiseksi tai sen syömiseen, mitä konttorilta sattui löytymään (herneitä, jäätelöä ja pikkuleipiä). Arvatkaas kumman vaihtoehdon valitsin? ;)

Noh, sainpahan hätävarapuhelimen. Blondimallin. Punaisen :) Vielä kun saisi vanhan luurin heräämään henkiin edes sen verran, että saan puhelinluettelon sun muut tiedot kopioitua...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   25.6.13 15:08:45

Minkäs hupelimen ruoste ostit?

Täällä kiire jatkuu vaan, hullunmyllyä, ilmeisesti joku kostosuunnitelma läheneviä lomia varten :p Ei se mitään, ihan kiva ettei ehdi ajattelemaan mitään ollenkaan.

Unissa toikkaroi taas se sama vanha nuoruusaikojen heila/kaveri, johon yhteys on jäänyt pitämättä hetkeen ja joka unissani voi aina jotenkin henkisesti huonosti. Taitaa olla kohta aika tarttua kapulaan ja soitella perään, viimeistään lomalla....

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 15:10:45

Take it easy little rusty :) deep breath, happy thoughts :D
sää voit rost ostaa tän mun vanhan telefoonin, voi ottaa vedenalla kuvii ja kestää tiputella näköala kalliolta :D tästä olis kato tullut kakkosversio ja tekis vähän mieli...
Aika paljon saa herneitä syödä että nälkä lähtee, kun ethän sä pipareista tai jätskistä silleen perustanu, vai muistanks mä ihan väärin ;)

Päivämäärä:   25.6.13 15:53:10

Jos jollain on sana hallussa, niin ruosteella =D

Mun päivä onkin kulunut mökillä. On pesty mattoja, syöty, ja ehdin vielä hetkisen ottaa arskaakin ulapalta käsin "kumiveneessä" rötköttäen. Täällä on ulkona pirun kuuma; melkein harmittaa, että jätin eilen ne bikinit ostamatta. Mutta toisaalta, en olis kuitenkaan rohjennu hillua tuolla rannalla vaan ne päällä, joten ihan sama. Mökissä on onneks viileetä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 16:06:37

Oih, minäkin tahdon nauttia auringosta uimapatjalla rötköttäen... Taidankin jättää loput shoppailut tekemäti ja painua hetkeksi rantsuun tai nurtsille ennen illan hikihommia. Vähän kade Niinalle, vaikkei sillä biksuja olekaan. :) Tahtoo möksälle, saunalaiturille, metsälammelle!!! Mattojen pesu on helteellä mukavata puuhaa.

Mission, olen merkkiuskollinen, ostin Nokia Asha 300:n - toivottavasti se ei ole ihan pasha. Hypistelin kaupassa Lumioita ja Samsungeja, mutta vielä en jaksanut keskittyä minua älykkäämpien laitteiden omiaisuuksiin. Cee kutosessa on vielä takuuta jäljellä, tää pieni punainen saa palvella sen korjauksen/vaihdon ajan ja olla hätävaraluurina kunnes C6 kualee kokonaan.

Httto. Kuvat siirtyivät kortilla, numerotkin saa hankittua uudelleen mutta ääk ja kääk, kaik' mun kalenterimerkinnät!! Juuri kun olin oppinut käyttämään kalenteria... Nyt ollaan taas läpilahon pään varassa :( :( :(

Hörhö, kiitos vaan kovasti, mutta se on sitä väärää merkkiä (kts. em. maininta merkkiuskollisuudesta) ja varmasti väärän värinenkin (oranssi ei ole uusi punainen!) :P

Päivämäärä:   25.6.13 16:20:33

Ruoste, onpa söpö :) Oisit vaa hommanu lumian, tää 620 mikä mul on tosi kiva :) Ja helppo käyttää, paaaljon mukavampi ku entinen C7. Ja tää pinkki käy muuten melkee punasesta :p

Mäkin tarttisin uudet biksut... Kehtaiskohan tossa käydä vilkasee onks ryysistä kaupoilla...

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   25.6.13 17:16:00

Heippa! Nyt on tosiaan kesä! Multa löytyy ne bikinitkin ja kuviakin olis juhannukselta, mutta en kyllä laita tänne, kun puskissa voi olla vaikka ketä.

Minskikin on käynyt treffeillä. Toivottavasti jatkoa seuraa lähiaikoina, niin voit sitten kertoa meille. Tietenkin haluut kertoa kaiken meille ja ilostuttaa romantiikannälkäisten elämää. ;) Jos et, niin lohduttaudun sillä viikonlopun romantiikkasarjalla, Haukka ja kyyhkynen.

No niin, viikonloppuna olis sitten treffit. Saa nähdä mitä tästä tulee...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.6.13 17:24:58

nyt olis juhannus juhlittu ja palattu takaisin kaupunkiin.. tai siis palattiin jo eilen, mutta känni jäi päälle, joten kai sitä voi sanoa, että juhannus jatkui.
tänään myös vanha ystäväni krapula tuli kylään.. mutta oli kiva juhannus. (:

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.6.13 18:01:49

Tänään oltu pojan kanssa ulkona, ensin rannalla ja laiturilla komisen tuntia, sitten reilu tunti uimarannalla ja lopuksi rantapuistossa ja leikkikentällä ... nukahti sitten autoon tosi nopeasti ;)

Päivämäärä:   25.6.13 18:11:20

Lämpöä riittää, huh! Suunnitelmissa lähteä huomenna telttailemaan vähän viileämpiiin maisemiin :) .

Webbi, tuohan se on paras tapa nukuttaa :)

Päivämäärä:   25.6.13 18:43:49

Muistakaahan nauttia oikein kunnolla siitä ajasta, jonka saatte viettää lastenne kanssa. Kaikilla sitä ei ole nii paljoo käytettävissään.

Päivämäärä:   25.6.13 18:56:30

Hei jos satutte olemaan tunnin päästä telkkarin äärellä, niin kattokaa ykköstä; lomamatka 70-luvulle tulee mun maisemiin =D

Päivämäärä:   25.6.13 19:31:32

Jokupoku, juu tiedetään ja arvostan kyllä. Meillähän tuo nuorimmainen on ollut 9 kk ikäisestä hoidossa, joten mahtavaa että hänellekkin voin tarjota edes vähän aikaa tällaista rennompaa arkea :) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.6.13 19:39:32

Joo, mutta kyllä on iskäkin väsynyt ... viisi tuntia helteessä

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   25.6.13 20:53:42

Miten tuosta juhannusrappiosta nopeimmiten toipuisi? Loiventavaa en ota.

Zumbassa meitä oli tänään vain 2.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.13 20:56:32

Huh!
Hikinen talli-iltapäivä!!
Mittarissa pojotti vajaa nelkyt tunti sit! Siis ilta-auringossa.
Nukkua ei varmaan pysty, ilmastointi hönkii lehmänhenkäyksen lämmintä ja hiki valuu sisälläkin....
Mut en valita, en!!
Ihanaa, et on kuuma! Eipä tarvi palella:). Js kyl se syksy ja talvi vääjäämättä taas tulee ja sit palellaan.....
Ala loma, alaaaaaa!!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.6.13 21:23:23

hiki valuu täälläkin. satoikin oikein kunnolla, mutta ei se ilmaa viilentänyt...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 21:29:31

Huhhuh taas! Töissä rankka päivä, päälle rankka shoppailureissu. En edes aio laskea paljon meni rahaa... Jokainen ostettu lumppu oli, luojan kiitos, jonkimoisessa alessa, eli sillonhan ei tarvii potea huonoa omatuntoa, eiks niin?

Enkä edes käynyt kuin parissa kaupassa ja nyt jäi kaihertamaan yks laukku jonka bongasin ja sitte puuttuis vielä tarpeellista vaikka ja kuinka... Plääh.

Ihan puhki, koirat sentään vein, onneks on niin kuuma että nekin on puhki... Hommakin olis vielä ja on jo ilta! Ja nälkä pääs niin kovaks että maksamakkaraleipien jälkeen meni jo yks snickersjäde ja kohta haen toisen, siitäkin huolimatta että sovituskopin peilistä tuijotti läski enkä edes kyennyt bikinikauppaan...

Päivämäärä:   25.6.13 21:32:15

Nyt tulee sitä mummonmökkiä ikävä:)!!!
Ois se ihanaa olla jossakin maalla ja lämmittää pihasauna:)!!
Ja ottaa pihasuihku.....:)!
No, ensi kesänä.....

Päivämäärä:   25.6.13 21:46:16

Nyt siitä prkleen juhanuksesta on jo morkkis. Mikä pakko oli bilettää kuin hölmö teini.

Varmaan on tullut muutama kilokin lisää, vai olisiko vain kauhea krapulapöhö. Muttei jaksa edes ajatella mitään ryhtikuuria.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   25.6.13 22:09:18

Hai hou, terveiset täältä reissun päältä sauNalle tuksuvana :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 22:10:13

No nii, nyt se nahka kuumottaa... taas :)

Hei ruggine, miten niin oranssi ei oo uus punanen... ei ymmärrä :D oranssihan on siis NIIN hip,cool,groovy,fabulous ja far-out... you know :D
ja samsunkiin saa ruostekuoret :) http://aijaa.com/2YTo9Z Niin olis ollut ruosteen puhelin, mutta ei, se ostaa kumisaappaan... :D
nokialaisen näytöt tulee muuten samsunkilta, eli melkein on samsung se nokiakin :) ja varmaan siks se ruosteen puhelinkin sekos :D :D

laitetaas taas vähän huumoria kuumuuden pehmentämille...

Vaimo karjuu miehelleen:

"Hyi miten likaista täällä oikeen onkaan! Nyt sinä ja minä alamme siivota! Ja mitä sinun housusikin tekevät tuossa lattialla? Saat juosta huomenna alasti jos et vie niitä pyykkiin nyt heti!"

Ja mitä mies kuulee: "Plaa plaa plaa SINÄ JA MINÄ plaa plaa plaa TUOSSA LATTIALLA plaa plaa plaa ALASTI plaa plaa plaa NYT HETI!"

:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 22:17:25

Syvämiete: Täällä aktiivisesti kirjotteleville voisinkin ehkä kertoakin, mut en täällä kuitenkaan niin tarkkaan viitti, kun ei tiedä ketä täällä oikein pyörii. Kyllä tossa oli jo varmaan ihan tarpeeks detaljia. Eikä sitä nyt muutenkaan noista viitti niin höpistä. Oon vähän sellanen privaatti ihminen kuitenkin, että pidän kiinni yksityisyydestä. En viitti sen takia laittaa noita kuviakaan, vaikka ensin meinasin, et olis jotain voinu.

Mä oon lueskellu vaihteeksi hirveen tietomäärän nykypäivän äänentoistosta ja kuvasta. Pitää päivittää kotiteatteria ja tietysti näissä jutuissa vaan paras on kyllin hyvää. :D No ei kait, menishän noihin vaikka omakotitalon hinta, mut mä aattelin kuitenkin selvitä hiukan vähemmällä. Pitäis kuitenkin löytää uus monikanavainen vahvistin, fullHD & 3D videotykki + kangas + 2kpl laseja, viis kajaria ja jalustat niille.

Täällä ei vaan jostain kumman syystä ole yhtään kunnollista hifiliikettä, niin tarvii vissiin ajella Tamperelle kuuntelemaan ainakin noita kajareita. Niitä kun ei voi tai ei ainakaan kannata ostaa kuuntelematta.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 22:23:01

Vielä morkkiksesta kärsivälle bilehile kurnaulle viinahuumorii :D

Viinapulloihin tulevat varoitustekstit:

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut ihmettelemään mihin helvettiin jätit rintaliivisi.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että kuiskaat, vaikket niin teekään.

VAROITUS:
Alkoholin käytöllä on suuri merkitys siinä, että näytät idiootilta tanssiessasi.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut jankuttamaan kavereillesi kuinka paljon heistä välität.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut ajattelemaan että osaat laulaa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että ex-rakastettusi kuolee ellet soita hänelle neljältä aamuyöllä.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut luulemaan, että sinulla on ihmeellisiä Kung Fu-voimia, johtaen siihen, että tulet itse piestyksi (koskee useimmiten miehiä).

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut pyörähtämään aamulla herätessäsi ympäri ja näkemään jotain todella kauheaa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö on suurin syy selittämättömiin asvaltti-ihottumiin otsassa ja polvissa.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa aiheuttaa harhaluulon, että olet kovempi, fiksumpi, nopeampi ja paremman näköinen kuin muut ihmiset.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut luulemaan, että olet näkymätön.

VAROITUS:
Alkoholin käyttö saattaa saada sinut uskomaan, että ihmiset nauravat KANSSASI.

Päivämäärä:   25.6.13 22:31:34

kurnau: hus pois mokomat morkkikset! Juhannus on vain kerran vuodessa, vappu sentään joka vuosi.

Päivämäärä:   25.6.13 22:32:12

Luojan kiitos noi pojat rajoittaa morkkiksen nollaan, mitä nyt täällä mokailee....
Ei ole mahdollisuutta lähtee baariin kokoyöksi, jos nyt käy ja sit nukkumaan, et jaksaa tallille seuraavana päivänä.
Mulla on sellaiset moraalin ja morkkiksenvartijat, et paremmista ei tietoo:)!!!!
Koiria ei kiinnosta, vaikka tulisin konttaamalla kotiin, kunhan pääsevät käymään ulkona ja saavat ruokaa, niistä ei niin apua ole, mut pojista kyl niidenkin edestä:)!!
Ja en valita, oma valinta:)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 22:35:05

Hei kiitti jätkät! :D:D Alkoholivaroitukset ja Minskin hifistelyt sai kyllä nauramaan ääneen :D

Morkkiksista puheenollen, pitäs purkaa noi kauppakassit....

Päivämäärä:   25.6.13 22:38:56

Kiitos hörhö, ja reps.:) Karaokea lukuunottamatta tulikin käytyä läpi melkein kaikki muu älytön.

Milloinkas minskillä on uudet treffit?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.6.13 22:42:41

mä hukkasin juhannuksena alushousut, en rintaliivejä. :D

jokohan siel ois viilentyny, että pääsis koiran kanssa ulos. se on ihan rikki juhannuksesta ja tästä kuumuudesta..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 22:46:15

Mission: Hah, ai mikäs mun hifistelyissä ny niin nauratti? :D Siinä on viihdettä kerrakseen, kun tollaset virittelee yhteen.

kurnau: En mä tiedä yhtään, kattoo nyt.

Päivämäärä:   25.6.13 22:50:28

Olisin varmaan hyvän hyvyyttäni antanut pikkarini sille, joka aattoiltana kerjäsi niitä, mutta mulla oli niin huonot ja kuluneet, ettei niitä kehdannut.

Päivämäärä:   25.6.13 22:55:32

Hörhön jutut taas vaikuttaa hymyilyttävästi. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.6.13 23:01:37

Jaahas, täällä elämä vilkastuu, joten kaiketi se on minu sitten siirryttävä ainakin yrittämään untemaille, tai saada ainakin nuo lapset nukkumaan, vaikka se olisi tuon toisen hommia ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 23:06:37

Mihis ne pisteviivan pikkarit hävis? :) ettei olis ollut vähän tämmöstä menoa http://www.youtube.com/watch?v=ZCMKU9wEShU
:D :D

Mä olen jokupoku vissiin sitten sellanen aivan naurettava jätkä :D :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 23:07:30

Minski, toi omakotitalon hinta :D Kyl mä tiedän kans joo kun tulee himo johonkin ja pitäs saada sitä, tätä ja tota, ja tietty parasta ;) Faija varmaan räpläis hifin kanssa mieluusti koko elämänsä, jos sil olis rahaa ja aikaa :D Eipä sillä, kyllä munkin lottovoittorahoista on osa varattu sen uudenkodin leffahuoneeseen ja muuhunkin soundsystemiin... Ihan liian paljon myös aikaa viettäny tiskijukkien seurassa ymmärtääkseni hyvän ja huonon eron, ja ärsyttäähän se välillä ku ei omat rahat moiseen riitä... Mutta elukat vie voiton, ja niihinkin vois laittaa rahaa ihan hulluna :D

Päivämäärä:   25.6.13 23:10:10

Webbi, mä oon täs (reilut pari vuotta) nukuttanu pikkuipanaisen joka ilta, yhtä iltaa lukuunottamatta :) joten kyl säki jaksat! Itseasiassa en ole yhtään kokonaista vuorokautta ollut siitä erossa, en ole halunnut! Jollekki hepat ja koirat, tai what ever.. on se mailman rakkain ja mulle mun ipanat :)

Päivämäärä:   25.6.13 23:13:52

kurnau, sehän olis voinut saada kiksejä niistä kulahtaneista enemmän kuin uusista pikkareista:)!?
Mä olisin antanu vanhat ja kulahtaneet, hyvä syy ostaa uusia ja ihanampia tilalle;)!

Päivämäärä:   25.6.13 23:14:41

Öitä Webbi!

Jokupoku :)

Päivämäärä:   25.6.13 23:18:13

Jälkikäteen vain hyvä, etten antanut mitään pikkareita.

Päivämäärä:   25.6.13 23:20:55

Hörhö, tarkennus, nauratteleva! :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 23:25:18

Mä just päätin että tämäkin viikko kuuluu vielä juhannukseen niin ei kenenkään tartte potea juhannuksenjälkeistämasennusta :)
Ja mikä onnekas yhteensattuma... teidän biksukuvat ei olekkaan sitten yhtään myöhässä, päinvastoin aikaa on vaikka kuinka ja paljon :D
odotellessa voi kuunella vaikka biksuinspiraatiomusaa
http://www.youtube.com/watch?v=4eyGLtT4b3o
:D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   25.6.13 23:25:58

hörhö, jep se meininki oli ensimmäistä iltaa lukuunottamatta juuri tommosta :D tosin ekana iltana/yönä ne mun pikkarit hukkus. ei löytyny enää aamulla.. mun sänkyseura salettiin varasti ne.. olihan ne sen verran hienot. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 23:31:23

Mission: Haha, no joo toisilla menee ihan yli toi touhu kyllä. :p Mä ajattelin selvitä jollain parilla kolmella tonnilla sentään. =) Viimeks kuitenkin vahvistimenkin ostanu melkein 15v sitten, että eiköhän tää oo vielä ihan kohtuuden rajoissa kuitenkin. :p

Päivämäärä:   25.6.13 23:36:15

En mäkään mitään hienoja pikkareita antaisi, jos ei kulahtaneet kelpaa, niin saa olla ilman:)!!!
Niinhän se menee, et toisille tärkeintä on lapsi, toisille mies, kolmannelle eläin...mulle noi kaksi jälkimmäistä kyllä ihan kärkipäässä, jos siis joskus mies on!

Päivämäärä:   25.6.13 23:38:59

Öitä!

Päivämäärä:   25.6.13 23:40:56

Öitä Mopelle ja kaikille muillekin! Nukkuun meen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 23:56:33

Jou. Eksyin kuin eksyinkin vielä vähän alennusmyynteihin. Matkaan tarttui vain hopeakoru ja punaiselle luurille kaveriksi punaiset korkkarit :) Huomenna opettelen kävelemään niillä (tai hajoan sitä harjoitellessa).

Sää olet Mission ansainnut joka rievun ja kyllähän uusi tukka vaatii uudet kuteet. Ei aihetta morkkikseen :) Kyllä mä varmaan muuten siihen Lumiaan taivun jossain vaiheessa mutta sitä ennen tahtoisin käyttää ton edellisen loppuun. Ennen uuden luurin hankkiminen oli kivaa ja jännittävää. Nykyään lähinnä arsyttää, että joutuu opettelemaan uusia käyttötapoja ja toimintoja, asetusten suo on loputon ja puhelinperhanat eivät enää puhu samaa kieltä kanssani. Hermo menee.

kurnaunkin on turha morkkistella, juhannuksena kuuluu tehdä outoja asioita rakkauden tähden tai ihan pelkästään hauskanpidon nimissä. Jos päätä särkee aamulla, oli illalla hauskaa. Jos aamulla hävettää ja kaduttaa, oli illalla todella hauskaa.

Hauskuudesta puheenollen, hörhö se on varsinainen naistennaurattaja! Sulla on ehtymätön läpänderivarasto ja ilmeisesti ihan liikaa aikaa päivisin täydentää sitä. Ilmoitan tästä heti huomenna työnantajallesi :P

Oliko Syvämietteellä ekat treffit luvassa vai onko tyyppi jo esitreffattu? Onnea matkaan joka tapauksessa :)

Päivämäärä:   26.6.13 00:03:54

Öitä kaikille:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.6.13 00:12:45

Öitä karkunaisille :)

Ja perskele, missasin taas horror storyn. Ei näemmä mitään saumaa ehtiä töllötämään telsua arkisin. Ihan hyvä näin. Se on netti tai telkkari. Netti on ihmeellisempi.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 00:19:29

naistennaurattaja... no jos ulkonäköö kattoo niin laittaahan se nyt naurattamaan :) "mikä toi on? hei, se on se hörhäke, buhahhaaa!"

Ei ruoste soitot auta, työsopparissa lukee että vähintään 42% työajasta täytyy käyttää hötönetteilyyn, youtubeen ja tekstiviestien kirjottamiseen :D etkä sä tiedä numeroo, eli aika turvassa olen :)

pakko mennä maaten, aikanen herätys...
puspuskiskis, hyvää yötä. ja ruosteelle mur, kun ei se sen imelän perään niin ollu :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 00:21:47

Joo kyllä mäkin meen nyt nukkumaan. Ees vähän aikasemmin mitä eilen. :p Öitä vaan kaikille. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 00:25:59

ruoste, tuol kaapis on nyt vaan hirveesti liian lämpimiä vaatteita... :( Tarttis niitä hellevaatteita... E o vyhvee enää :p

Horrori tulee uusintana, muistaakseni lauantaina yöllä. Itekin edellisen unohdin ja bongasin sen sitte la.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.6.13 00:27:27

Hörhö, tiedänhän.....

Mennään kaikki. Muikeita unia, pullanmurun kuvia :) Sinkkula kiinni klik ja klak.

Päivämäärä:   26.6.13 06:10:28

Huomenta! Aamuteetä ja voileipä. Ompa kyllä väsy, kun hyttyset herätteli pitkin yötä. (joku silmät ristis hymiö, eiku surkio tähän..)

Päivämäärä:   26.6.13 07:13:12

Huomenta, eilisiltaisen surkistelun jälkeen taas ei voi muuta sanoa, kuin että hyvin nukuttu yö auttaa kummasti. Taitaa olla uusi päivä!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 08:11:12

Ruoste: niijoo... :)
Sitten kun sää soitat, nii älä kerro että mä olin tunnin myöhässä aamulla, ei ne varmaan huomannu :)
Kuuma oli yöllä, uni ei tullut sitten millään...

Niin ja huomenta! Kahvii!
Ja bostonpullaakin olis vielä :)

Päivämäärä:   26.6.13 08:17:37

Huomenta! Väsy, kaksi tenavaa potki sohvalle nukkumaan ja unen saaminen uudellen oli vähän työn takana. Aamulenkillä käyty ja siellä on jo nyt pelottavan lämmin! Mut tänään lähdetään retkeilemään merenrantaan niin aina voi käydä dippaamassa vähän viileämmäksi oloa :) .

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.6.13 09:56:58

Huomenta laiturilta saimaan rannalta..aika mukava tyyni aamu. Kahvikin maistuu.

Päivämäärä:   26.6.13 10:02:30

Huomenta:)!
Mä näin unta omasta mummonmökistä, ratsastin omalla kentällä, jossa oli slaidingpohja, ihastelin sitä junnun selästä kuin jotakin maailman seitsemättä ihmettä...
Noniin, se ois nyt se hevosmies sit löydettävä, vaikka päätin jo lakata etsimästä. Nimittäin se oli unessa mukana, istui toisen hevosen selässä ja hymyili mun ihastelulle kentän pohjasta....hoin vaan, et ihanaa, kulta, meidän oma slaidikenttä..ärsyttävä uni!!!! Ja ärsyttävintä se, et miehellä oli lippis enkä nähnyt sen kasvoja....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.6.13 10:45:13

Huomenta

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.6.13 10:58:11

Huomenta. Kuuma. Konttorilla onneksi vilpoista. Eilen "palkkapäivä". :) --> Tänään lounastauko-viimeisissä-rättiliikkeissä-päivä? Hellevaatteita tarvitsisin minäkin, rentoja mutta siistejä, vaaleita ja peittäviä. Halpoja tietenkin :)

Hörhö, helle häiritsee niin, etteivät huomanneet täälläkään...

Piste, parempi vaan että oli lippis päässä, ettei käy kuten meikäläiselle; katse etsii vain sitä unien sankaria, muut ovat statisteja tässä tarinassa :P Kiva, että muutit taas mielesi ;) Minkälainen on muuten "slidingpohja"?

Päivämäärä:   26.6.13 11:02:07

Mun mielestä ruoste vois niiten unikuviensa sijaan katella hörhönallen kuvia!! ;)

Päivämäärä:   26.6.13 11:48:22

ruoste, pohjan pitää olla pitävä ja kova, päällä rullaavaa hiekkaa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 12:03:36

30 lämmintä, tarkenee... :)
Ei se ruoste kerkii hörhelöö kattelemaan, se shoppailee vaan röyhelöö :D
mitä sellasella slidingpohjalla tehdään? Jotain temppuja?

Päivämäärä:   26.6.13 12:21:05

Villi veikkaus sliding pohjan käytölle: https://www.youtube.com/watch?v=Zv7_ZD5Zz8c...?

Niin ja huomenta vaan helteisestä idästäkin! Vihdoin ja viimein mun alvirekisteröinti näkyy nettihaussa, joten uskalsin naputella ekan tilauksen Tanskan maalle. Vielä pitäs tehdä enkkulaankin tilaus, mutta voi olla, että se jää illaksi. Olen luvannut olla varalla, jos tarvii lisää väkeä paalinmättöön, nythän tuolla tarkeniskin paaleja mätellä, kun tosiaan melkein kolmekymmentä lämmintä varjossa :o Ja jos ei tarvii lähteä paalinmättöön, niin sitten on ohjelmassa mökin maalausta. Hyvää kyllä tekis paalinmättö tai joku muu ruummiillinen työ; vaaka näytti juhannuksen jäljiltä + 2kg, ja kaikenlisäksi mulla on taas krooninen nälkä :o

Uljaasta ratsusta on muuten tullut jo toistakymmentä kyselyä, ja ensimmäinen katsoja/kokeilija olisi tulossa viikonloppuna :o Orivarsa sen sijaan ei tunnu kiinnostavan ketään; harmin paikka, koska se on oikeasti tosi kiva ja fiksu varsa.

Päivämäärä:   26.6.13 12:21:53

Jos hörhelö on katsonut reining- videoita, niin sitä juuri...:).

Päivämäärä:   26.6.13 12:26:53

Niina veikkasi prikulleen oikein!!
Tosin siinä voi mennä ihan mitä ratsastuksen lajia tahansa, toisin kuin perinteisillä kentillä, niillä ei voi slaidata.
Niina, mulla olisi tarvetta ihan vitivalkoiselle kuvioidulle paksulle nahalle...tulee huopaan koristeeksi. Jos sulla on jotakin koripohja, kukka yms. versioita, ostaisin.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 14:05:51

+32 varjossa... Eihän täällä voi olla... Onneks mä tulin sen verta myöhässä töihin että ihan hyvin voi nyt lähtee jo pois :D Taidan lähtee uimaan, ja voi olla että siinä sivussa tulee nautittua yks huurteinen... :)

Aika unet sullakin piste, sladissa vaan mennään unelmien prinssin kanssa :D
ja joo, kattelin mä niitä reiningi videoita(salaa), aika siistin näköstä menoa :)

Päivämäärä:   26.6.13 14:26:14

Tänää on kyllä pakko varmaanki lähtee vähä aikasemmin himaan... Onneks hommat alkaakin olla hetkeks sen verran pulkassa että saattaa pysytä lähteeki tossa viiden aikaan. Seiskaanhan pitäs olla mutta enpä viitti :p Tehoilla painettu monta päivää ni sillonhan pitää lähtee aikasemmin tietty heti ku vähänki siltä näyttää :D

Oiskohan koirillaki uintireissu tänään, illalla kylläkin vasta, alkuillastahan se on kumminki täynnä jengii...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 16:11:42

Juu, hörhö...oli niin todentuntuinen uni, et piti aamulla oikeen hämmästellä, et mistä se slaidaeikaveri oikeen uneen ilmestyi...:).
Mut kai se niin menee, et koskaan ei voi tietää, keneen törmää;).....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   26.6.13 16:16:31

lääh mikä kuumuus! oltiin silti kaverin kanssa reippaita ja pestiin pari mattoa mökillä (josta pienen tonkimisen jälkeen löytyi myös ne mun alushousut!) ja haettiin meidän juhannustölkit pois.. vain 15 muovikassillista.. ei kuoltu janoon jussina. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   26.6.13 17:13:47

Voi että sinkkuset, mä niin tykkään tuosta mun tapailuherrasta ja hänkin tykkää musta, että mahdankohan kauan enää kuulua tänne ^^

Ja voi helle, voi helle :)

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   26.6.13 17:19:45

Päivää taas näin pitkästä aikaa. Onkos täällä paljo pareja tullu? Uusia tyyppejä on ainakin mukana.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   26.6.13 17:20:13

Onnea Pauke! Kiva kuulla kyyhkyläiset.

Ruoste: ei olla vielä tavattu. Jos se on alustavasta seulasta huolimatta metsänpeikko, niin sit harmittaa.

Voi minski, kunhan vähän kiusaan. En ajatellut mitään sekunttikohtaisia tietopläjäyksiä, vaan pientä ja vaatimatonta infoa tapailun jatkumisesta. Mutta jos oot kuukauden päästä mielettömän rakastunut, niin se on pakko tulla kertomaan. ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 18:54:12

Syvämiete: Heh, no joo niinhän täällä aina mua kiusataan. :p Mut joo, ehkä siinä oli tarpeeksi tarkkaa infoa jo. Parempi puolisko lukee kuitenkin näitä. ;)

Meillä oli kyllä mahtava talkoo päivä. Just tämmönen kunnon hellepäivä, niin sitten aletaan siivoomaan tiloja ja tuolla kun ei yhtään olekaan tota rojua. Koko päivä siivottiin ja vietiin ser jätteeseen ties mitä, mutta kyllä tossa menee huominenkin vielä. Tuleekin sitten ravattua suihkussa. =)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 19:08:32

ruosteella on helpompaa, kun on kasvot unessaan nähnyt, mä pelkän hymyn....no, nyt alan tuijottelemaan hymyjä, tunnistan kyllä heti, jäi niin mieleen..:)!!
Ja se "hymyilijä" ei edes tiedä, että niin ihanan naisen voi löytää elämäänsä kuin mitä mä olen...ainoa vaatimus on toi hevoshulluus...niin, kukapa muu mun kaverina hevosen seläs istuu kuin hevosmies;)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 20:21:27

Hiljasia ootte. Vissiin helle uuvuttanu kaikki. Kaipa mäkin voisin jatkaa hifistelyä sit. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 20:22:46

Uuu la la la, I love you beibe, uu la la la la, love me to night :p Onnea vaan paukkeelle :)

Minski, täältä hötönetistäkö sen puoliskon bongasit? Vai sattumaako että lukee näitä?

Kävin shopping, AGAIN! Voe mahoton, kohta saa loman viettää pikavippien varassa kun on kaikki omat, lainatut ja varastetut käytetty rättikauppoihin :D Vieläkin uupuu pahasti hellevaatteita ja urheiluvaatteita...

Mut löysin biksut! <3 50% ale changessa, ja olin siellä varmaan yli tunnin... Viime hetkellä bongasin että hei, noita en ookaan huomannu ja ne sitten vielä sovitukseen, olivat iiiiihanat! Turkoosit, tai jonkun mielestä vaaleensiniset, hieman valkosta ja ruskeeta niissä, tosin alaosa oli tylsästi kokoturkoosi, mutta siinä ihana kääntövyötärö. Nyt on sopivat biksut että kehtaa takapihalla ottaa arskaa ja koiria uittaa lätäkössä :D Pettymys oli kyllä suuri kun lähdin kotiin ja oli mennyt pilveen, sitten sataa ropsautti. Tarkotus oli mennä tänään jo heti testiajolle...

Ja sitte joutu ostaa viel laukun joka jäi kaihertamaan edelliskerralta, onneks oli viel tallella ja sain sen :) Sen kaveriks ois pitäny ostaa samanlainen valkonen mut ku ei toi veikkaus nyt rahota oikein mitään... Yks seteli piti saada pienemmiks niin ostin ässäarvan, säästän sen semmoseen hetkeen kun tunnen olevani erityisen onnekas :p

Päivämäärä:   26.6.13 20:26:42

Minski, miten niin hiljaisia?
Onhan täällä äksöniä kokoajan!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 20:36:59

Laitetaas tälle ovi kii ja tonne sitte lisää:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1420507&t=1420507

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.