Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 327

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 20:32:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Ja uus....
Mä muuten korkkasin huurteisen, kun tulin tallilta...;).
Juhannusjämiä...ah ihanaa!!!!

Re: Sinkkujen topic 327

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 20:36:13

Hei, edellisessäkin on viel tilaa :D

Paan sinne linkin tähän ni se on täys sitte...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 20:40:30

Siihen ei ainakaan mun koneelta enää päässyt.
Joku ehti ensin.....

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 20:54:39

Näköjään jos on topsussa eikä poistu, tää herjaa, et 100 on täynnä.
Hus pois jos ei mitään kirjoittele!!!!
Mä etsin nyt sitä hemmetin hymyä....pitäisikö raapustaa profiili deittisivuille:)?
Vai vaan odotella, et se hymy nyt tulee vastaan jossakin....???
Timmi mies se muuten oli, satulassa ainakin, mut se hymy....aivan ihastuttava!!
Ja sänki sillä oli, kas kummaa, kun pidän sellaisesta, ja tumma sänkileuka:)!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 21:09:28

Taas ne unelmoi siitä sängestä :)
Mulla onki jo aika hyvä kesäparran alku, täytyyhän sitä nallella nyt vähän karvoja olla :)
Ja sit mä ostin tänään kesäpoikahatunkin... :D
enää kaks päivää duunii ja sit alkais LOOMAAA!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   26.6.13 21:12:33

piste -> on mulla valkosta paksua valjasnahkaa, mutta siinä ei oo kyllä mitään kuviointia :/ Ja joo, laita vaan deitti-ilmoitus, ja viestiin sitten maininta, että laita ensimmäiseen viestiisi hymykuva ;)

Mission -> miekin tein tänään bikiniostoksia, netissä tosin. Eksyin yhdelle alennussivustolle, ja tilasin sitten samantien useammat, että jotkut on sitten varmasti sopivat. Hintaa tuli kaikille yhteensä saman verran, kuin mitä yhdet olis maksanu kaupasta normihinnoilla ostettuna. Nyt on tosin se bikinikroppa taas kadoksissa, ja peilistä katsoo joku pömppömaha. Mutta ehkäpä se vielä siitä joskus lähtee =D

Uljaan ratsun kokeilija tulee nyt sitten perjantaina, hui :o Mun täytyy hakea se junalta ja viedä takaisin illalla. Niin siitähän se ajatus sitten lähti. Kun olis samana iltana Sirkus Finlandia, niin ilkeisköhän sinne mennä, vaikkei oo mitään lapsia mukana...? Tai en mie varmaan yksinään mene, mutta jos sais jonkun kaverin mukaan, niin sitten.

Ja vielä musiikkia iltaan: https://www.youtube.com/watch?v=oM7NQQ0Lfu4

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.13 21:20:33

Niina, onko KIILTÄVÄÄ valkoista? Sekin käy, kun hopeeta tulee PALJON!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 21:23:27

Mission: Ehkä, ehkä en. =)

Pitäis vissiin mennä huuhtelemaan tää sänki pois naamalta. Jos tulis vaikka vähän viileempi. Täällä on nyt 25,7 sisällä. Aika hiostava ilma.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 21:29:42

Nallella nyt oli kuvissakin aivan ihastuttava sänki, mut hymyä ei kyllä näkynyt....:).
NYT kaikki miehet tänne hymykuvia, kiiiiitoooos;)!!!!!!!!!!!!!!
Ja ihan riittää, kun näkyy hymy....;).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 21:34:24

piste: Mä oon kyllä vähän sitä mieltä, että kun sä oot niin hottiskin, niin olishan se jo sun korkea aika laittaa kuvas tänne. :p Sä oot melkein ainoita täällä joka ei oo näyttäny yhtään kuvaa itsestään. Että hopi hopi. =)

Päivämäärä:   26.6.13 21:37:57

piste -> ei se nyt kauheen kiiltävää oo; samaa kun tässä pannassa: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151416163999586&l=1c83090afb

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 21:39:13

Hahhah, Minski :D Mysteerimies oikein :p

Mul on tääl talvisinki lähel kahtaviittä, mukavaa kun on lämmin :) Kesällä on sitte 27-31. Nyt veikkaan 27, ei oo viel ollenkaan tukalaa. Suihkun jälkeen nyt vähä jälkihikeä pukkaa mut muuten jees. Ei oo ollu pussilakanan sisällä peittoa ollenkaan koht kahteen kuukauteen. Tarkenee nukkua pelkäl lakanalla, myös sillon ku koirat on jalkopäässä eikä lämpöpattereina :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 21:39:56

Minski, mistä sä mun hottisuuden tiedät???

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 21:43:44

Niina, ihana toi helmipanta :)

Mä en muuten uskaltais biksuja tilata netistä, tänään sovitin varmaan noin kymmenet ennenku löyty sopivat, monta turhaakin reissua aikanaan tehty... Toisaalta tää räkki vaatii kyl aika vaativat ripustukset, mallilla on ihan hirveesti merkitystä... :p

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 21:44:14

Niina, aivan upee panta!!!!
Tosin ei mitenkään kiillotettu nahka.
Etsin kiiltävää valkoista kun kuvioitua ei näytä löytyvän mistään!
Tiedän, et on olemassa sitä shineä, löytäisi vaan jostakin!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 21:48:05

piste: No kessu tais joskus sanoa ja jotakin muistelin muutekin erinäköisistä jutuista. Plus mitä oot itte kuvaillu. Että kuvaa esille vaan. :p

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 22:00:13

Minski, täällä ei näy mun hymyä;)!!
Kessu osaa kertoa ja muutama muu, miltä se näyttää;).
Sen näkee vaan livenä, valitettavasti:)!
Hepoista voin täs joskus jotakin linkittää, mut itsestäni en.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 22:02:00

Hepoille tarttis kyllä jo naamat saadakin kehiin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 22:03:28

piste: No kai säkin ny jonkun kuvan voit pistää, kun niin into pinkeenä muiden kuvia haluat nähdä. Sehän olis ihan reiluakin. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 22:21:42

Ai vitsi, oli pakko ottaa uudelleen tyypit uusista biksuista :D On ne makeet... Nyt jo vähä ruskee, sit ku tulee viel vähä enemmän ni noi on vielä makeemmat! Ja kiva peilata sopivissa biksuissa, nyt sen jotenkin näkee ton työn mitä oon tehny, se kaheksan kiloa on tosiaan hävinny. Vielä pitää lähteä lisää kyllä että oon omassa parhaan olon kuosissa, mutta oon kyllä tosi tyytyväinen siihen mitä saanut aikaan, kyllähän toi tosiaan jo näkyy. Ja inspis tuli heti, lähen nyt juoksee, moikka :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 22:25:44

Ainii, Minskille piti muuten sanoa, täällä on kaikki kertonu että mistä on deitit ja treffit ja parit bongattu, et älä sä vaan yhtään yritä pisteelle vihjata että "kun muutkin" :D Pata kattilaa soimaa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 22:31:33

Mission: Hieno homma ja muistahan säkin ne kuvat, kun noin siellä hekumoit nyt. =)

Täytyy kyllä munkin alkaa ostelemaan kaikkea kivaa, kun tulee nyt iso tilikin.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 22:32:01

Heppojen naamat kyl tulee kehiin, mut mun ei.
Ja kenenkään miehen ei tarvi hymyään linkittää, se tulee vastaan, jos tulee, ihan livenäkin:).
Et mitään pakkoa ei ole:).
Toki sänkileukoja hymyllä on nautinto katsella...;)!!!!!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 22:35:16

Minski, noilla biksuilla, viel jokunen kilo, paljo arskaa, kaveri kuvaamassa, suotuisa kuvakulma, voi olla jopa häviävä mahdollisuus että joskus lomalla jopa repäsen :P Semmonen kuuden sekunnin viuhahdus ja ketä sattu olee paikalla ni se oli sit siinä :D Nyt on jo lenkkarit jalassa ja meen, lähtee taas kilo :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 22:35:41

Mission: Jaa no en kyllä muista, että ihan noin olis kyselty ja syynätty. Ja mähän puhuin nyt kuvista. Kyllä mulla on ollu täällä vaikka kuinka monta kuvaa, että on mulla sikäli varaa puhua. ;p

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 22:42:00

Asian vaan nyt on niin, et mun kuvia on tänne turha odotella.
Pojista voi tullakin joskus, niiden emännästä ei koskaan:).
Livenä on katseltava, jos nähdä haluaa, valitettavasti!!
Mä uskon vaan ihan livetapaamisiin, en kuviin....:).

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   26.6.13 22:46:29

Mä meen nukkumatin viereen.
Ihanaa, kuumaa ja kosteeta yötä kaikille:)!
Täällä ei ainakaan enää ilmastointi pelaa....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 22:47:38

piste: Juuh, eipä siinä mitään. Jokaisen oma asiahan toi on. Mut tuli nyt vaan noista kuvista mieleen ja olishan se mielenkiintoista nähdä. :)

Mut öitä sulle, mä meen vasta suihkuun. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 23:01:01

Mission: Hah, no eihän ny mitään tollasia pikasia saa tehdä. Kunnolla kuvaa sitten kun otat. :D Mut joo mee sä lenkille. Mä meen sinne suihkuun vihdoin viimein. =)

ps. Hiljasta on. :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 23:05:19

batman telkussa, cant talk...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.6.13 23:09:49

Jumakauta! Kuin hiki voi ees olla :D Siel on edelleen 26 eikä ilma värähdä milliäkään. Juoksu ei sujunu yhtään ja apinanraivolla väänsin soveltaen kaikenlaista mitä voi kutsua jonkinsortin spurtti-intervalliksi :D Nyt vähä vatsoja ja punnerruksii, sit koirat mukaan ja viel kävelylle. Taidan laittaa saunan päälle, huomen töihin menee rusina :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   26.6.13 23:12:52

Tällä helteellä ei jaks ees ajatella mitää kirjotettavaa.

Päivämäärä:   26.6.13 23:22:45

Oliks batmänis jotai romanttistaki, vai joku toine liihottelijako se oli..? Pitäsköhä kattoo telkkuu joskus..

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   26.6.13 23:34:21

mainoksii... no jos tuollanen viittasankari on romanttinen niin sit :)
christian bale bätmäninä, onks se joku ihku?

Päivämäärä:   26.6.13 23:38:53

Jaa emmä vaan tiä onko ihku, ku eio mitää visioo tyypistä, ku en juur koskaa kato telkkuu :|

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.6.13 23:43:04

Joo koisimaan se on taas mentävä. Öitä kaikille. o/

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.6.13 23:46:43

Saunasta ...4,5 tuntia ... joten ptäisi olla tarpeeksi puhdas ja koivunvihtavedellä huuhdeltu.

Päivämäärä:   26.6.13 23:50:05

Mite joku voi saunoo noin kauan?? Kylpytynnyrin viä käsittäsin, mutta että sauna??

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.6.13 23:51:55

Tule minun kanssa joskus saunaan niin tiedät ;) ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.6.13 23:55:03

Lääh. En tuolla ilmastoidulla ostarilla kökkiessäni tajuakaan miten kuuma ulkona on. Aamulla autoon, auto halliin, duunista kauppaan ja suoraan autoon. Vasta tallin parkkiksella tajusin, kun autosta ulos kömmittyäni vastassa oli ällöttävän lämmin ilmamassa. Voi jee, ei tohon keliin sopivia vaatteita olekaan jos jotain pitäisi ulkona tehdä. Onneksi illalla tuuli vähän, mutta kuteet olivat silti läpimärät jo puolen tunnin kuluttua. Hikisenä oli kiva pyöriä heinissä :P Ylibuukkauksesta huolimatta olin "jo" tunti sitten kämpillä, rikkipoikkiväsyneenä ja nahka puhkikuluneena, kuten tavallista. Nyt saan syödä paljon, paljon jäätelöä! :)

Tsiisus Mission, mä en kerta kaikkiaan ymmärrä miten sä pystyt nukkumaan noin lämpimässä vuoden ympäri. Mä pyörin tuskissani jo siinä 23 asteen tietämillä, kolmeenkymppiin jos nousisi, menisin suihkuun nukkumaan. Noh, tottumis- ja mieltymyskysymys tuo kai on. Mä taas nukun vaikka 12 asteessa kunhan on tarpeeksi täkkejä eikä tönössä vedä.

Päivämäärä:   26.6.13 23:55:43

En tuu, en oo saunaihmisii.. Pienen hetken saatan kestää matalas lämmös ja sit tuntuu et tukehtuu, tai taju lähtee, jolloin säntään ulos ja vauhdilla :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.6.13 23:56:33

No enemmän minäkin taidan viettää aikaa tauolla kuin löylyissä ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.6.13 23:58:23

On tuo Webbi varmasti aika kuuma kaveri kun noin kauan saunoo :P Mulle riittää se 5min mainiosti, kymmenen menee jos ei ole liian kuuma ja on tekemistä (vartalonhoitoa tms). Sen jälkeen tulee jo paha olo :/ SIksi en juuri tykkääkään saunoa, paitsi jos olo on very very dirty tai saunasta pääsee järveen. Oi, järveen.... :)

Öitä tämän päivän jo päättäneille.

Päivämäärä:   26.6.13 23:59:53

Järveen on kans kauhee ikävä. Viilee suihku korvikkeena ja kuvittelin likoavani järvessä. Eipä ole enää nii kuumakaa :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 00:02:14

Mutta nyt nukkumaan, öitä ja kauniita unia jokaiselle

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.6.13 00:17:55

Jessus... Mä niin kämmäsin :D Koirat pääs pupun perään. Luojan kiitos ei käyny mitään pahempaa, mitä nyt multa sydän pysähty muutamaks yksinäiseks minuutiks... Mutta juoksivat aivan liikaa tietysti, tiedossa lihashuoltoa pitkälle yöhön asti. Sama siis mennä tässä tosiaan sinne saunaankin välillä, nukkumaan ei pääse hetkeen. Siinä meni toiveet huomisesta tai ylihuomisesta biksujen ulkoilutuksesta, ei voi noi mennä nyt uimaan ku palautellaan kahta rautakankea tässä muutama päivä kävelyttäen ja hieroen :D No, oisko itellä sit vaik salipäivä... Toivottavasti ton yhen varpaat ei menny taas ihan paskaks...

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   27.6.13 00:26:47

Huh, Missionin koirille tsempit. Varvasvammat on kinkkisiä.

Mun koiran varvashaava tulehtui ja sen seurauksena aukes pari tikkiä. Kauniisti näkyy nyt katkaistun luun pää haavasta. Tänään olen mm. opetellut piikittämään antibioottia koiraan (ja epäonnistunut). Onni on ihana eläinlääkäri. Tulee vaan vähän hätä kun muutto on lauantaina ja pitää lekuria vaihtaa kesken kaiken. Mistään ei löydy kyllä yhtä symppistä eläinlääkäriä, taidan olla ihastunut :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 00:34:27

hih, bätmän pääsi pussailemaan tossa lopussa... pitäisköhän ostaa viitta :D

jos yrittäis nukkumista, ei siitä varmaan mitään tule mutta yritys on varmasti hyvä :)

pusipusi, hyvää yötä, ihania unia, sänkihymyn kuvia, paitsi ruosteelle räyh ja kesäpojankuvia :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.6.13 00:37:42

No höh, harmi piisku että tolleen, kuulostaa iljettävältä :(

Koirat väittää että niillä olis nälkä. Tekivät kai töitä sen eteen :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 00:44:59

Voi ääk teidän turrikoita :( Etenkin piiskun koijjaa - spanieliko se oli? - käy sääliksi kun on kesäkuumalla jalka auki. Noh, täällä etelässä niitä lekureita ainakin riittää ja sellainen on aina lähellä.

Kierrokset laskivat viimeinkin, väsy tuli rytinällä. Öitä tyypit. :)

Päivämäärä:   27.6.13 00:51:57

Juu, kovan onnen psanieli. Se on mm. pudonnut toisesta kerroksesta, selvisi täysin ehjänä tosin, ja viime syksynä se hätäleikattiin märkäkohdun takia. Vielä porskuttaa :) Toivotaan nyt, että paranisi tästäkin!

Öitä itse kullekin.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.6.13 01:17:09

Mäkin vihdoin pääsen nukkumaan... Öitä...

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   27.6.13 07:30:47

Huomenta :)
Kävi pikku vahinko ja tulinkin kysymään, että löytyisikö sinkuista seuraa PuistoBluesiin? Eikös joku asunut pk-seudullakin tai liepeillä, kuten yllekirjoittanut.
Tämmöinen helle ei kyllä ihan ole mun juttu.... mitään ei jaksa tehdä. Tosin jos vois loikoa varjossa riippumatossa ja olis tarjoilija, niin ehkä tämä olis mukavampaa? Koirille paranemisia:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 08:34:24

Huohmenta, olipas kuuma, kostea, hikinen yö...
Kahvii ja korppuja kaikille :)

Täällä meitin kylällä olis joku horse show, hirveesti oli ainakin traikkuja tuossa yhdellä kentällä, pitäisköhän mun mennä sinne ihmettelemään sellanen "tuttu hötönetistä" kyltti kaulassa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 09:08:50

"Raha-asiasi ovat melkoisella mutkalla, nyt ei pitäisi törsätä yhtään. Voit tehdä kaikkia kivoja juttuja ilman rahaakin. Lähde vaikka mato-ongelle järven rantaan"
No höh, minä kun ajattelin lähteä kaupunnille töiden jälkeen, sillä kesäröyhelövarasto kaipaa edelleen täydentämistä. Tosin mato-ongintakin kelpaa jos aarinko näyttäytyy, kallio on kuuma ja jäätelö kylmää :)

Skotlannista kuuluu tällaisia uutisia (tämä tiedoksi miehille, miksei naisillekin):
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2013062617197000_lz.shtml
Uskon ja allekirjoitan.

Eipä tähän hätään muuta. Hikistä päivää kaikille :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.6.13 10:41:45

Nappasin jääkaapista eilen lämpömittarin huvikseen, eilen oli 27 sisällä, tänään 28. Täällä sataa, ei vielä ukkosta. Ei taida päästä biksukoeajolle.

Ja toinen koira arvatenkin rampa. Jännä nähä kuin sen käy. Rättejä oisin tarvinnu minäkin mutta taitaa tulla ens viikolla lekurikeikkaa...

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   27.6.13 11:57:49

Terveeks sinkkulaan! Ihana ilta vietettiin tuulessa merenrannalla ja sopivan viileä yö teltassa :) , ei ole keleissä valittamista. Aamusella tosin meinasi tulla kiirus laittaa kaikki kuivana kasaan! Uudelleen lähdetään kunhan on yksi työhaastattelu ja lastensynttärit hoidettu alta pois!

(Sänki ja hymy, huoh! ;)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   27.6.13 12:06:04

heipat sinkkulaan :)
tietäiskö joku mistä kaupasta helsingissä sais hyvää heppalinimenttiä ihmisvaivoihin? lähinnä ehkä kylmäykseen mut kaksitehokaan ei oo poissuljettu...
en millään jaksais tällä vartalolla lähtee etsimään liike liikkeeltä :)
ukkosta odotellen...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 12:16:06

Noilla missionin koirilla taitaa riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita...
onkiminenkin olis kivaa, mutta tänään voi olla vaarana että salama iskee vapaan :)

Täs mun teleluurissa on nyt kanssa varmaan jotain häikkää, tulee aivan törkeen kuumaks ku vähän surffailee, hyvä et pystyy kädessä pitämään...
ja ei tällä oikeen yhteyksiäkään saa vaikka kuinka soittelee ja viestittelee ;)
täytyy melkein käydä hiplaamassa sitä kakkosversioo, maksaa 250... raaskiskohan sitä...

ja vielä vähän huumoria helteeseen :D

Lasten suusta

Jos avaa silmät ja on ihan mustaa, niin on tajuton.- Hilda 7 v.
Mustikat on hyviä, koska niiden sisällä on hilloa.- Pertti 5 v.
Jos on neljä jalkaa, niin se yleensä ei ole ihminen.- Tone 5 v.
Vaatteiden alla useimmilla ihmisillä on ruumis. Sitä ei vain aina ajattele.-Tone 5 v.
Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa.- Sofia 5v.
Rakastuneet ihmiset pitelevät toisiaan kädestä, etteivät sormukset putoaisi,koska ne ovat kalliita.- Tiina 7 v.
Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen. -Jenna 10 v.
Vanhat tädit eivät enää pidä niin paljon miehistä, ei ainakaa vanhoista miehistä.- Kaisa 8 v.
Eniten vaarissa pidän siitä, että hän on oma itsensä eikä yritä olla joku normaali ihminen.- Per-Ola 6 v.
Vaari tekee mieluiten sitä, mitä muut kieltävät häntä tekemästä. - Henrik 7v.
Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut.- Pia 4 v.
Minun isoäitini tuli oudoksi vaihdevuosien aikana. Mutta hän parani viikkoa ennen kuolemaansa.- Siri 9 v.
Jotkut lehmät ovat mustia. Ne ovat maahanmuuttajia.- Karin 5 V.
Luille on tärkeää, että ne saavat tarpeeksi kalkkia ja valiumia, niin että hampaat kasvavat suuriksi ja teräviksi. - Marius 6 v.
Ulkonäkö on tärkeä ruumiinosa.- Elisaweta 6 v.
Jeesus asui kaukaisessa maassa. Mummi on ollut siellä valittamassa muurista. Se oli hirveän vanha ja romahtamaisillaan.- Jon 6 v.
Raamatussa sanotaan, että useimpia täytyy rakastaa niin kuin itseään.-Ingrid 8 v.
Pääsiäisenä syödään munia, koska Jeesus piti niin paljon kanoista.- Frida 7v.
Voileivän voi saada tarttumaan seinään, mutta se pitää heittää todella kovaa.- Patrick 10v.
Jos on kävelyllä ja aivot putoavat, silloin ei löydä enää kotiin, koska ei pysty enää ajattelemaan kunnolla.- Karoliina 6v.
Ruumis päättyy kenkiin.- Anders 5v.
Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa,se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin. - Lisa 9v.
Vesi viheltää sadassa asteessa.- Matti 9 v.
Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka on takana.- Therese 6 v.
On ikävää, kun joku kuolee. Varsinkin jos se on sellainen, joka tavallisesti antaa rahaa.- Björn 6 v.
Ei ole oikein hyvä, jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä pissassa.-Tove 9 V.
Jotkut jutut on niin viisaita, ettei ne naurata.- Katarina 5 v.

Päivämäärä:   27.6.13 12:39:57

Joo kiitti hörhö, rupesin lukee noita palaverissa, oli pakko lopettaa kesken ku ei pokka pitäny... Maahanmuuttajalehmä :D

Vähän liikaa joo noita vauhdista johtuvia vaaratilanteita. Stressaa ja harmittaa taas tuon yhen reppanan jalat, pelottaa välillä että saakohan sitä edes semmoseen kuntoon että pystyy elämään normaalia elämää, vähän turhan paljo noita vammoja etujaloissa. No, olihan se kyllä tossa ontumaton aika pitkään, että ehkä tääkin tästä levolla ja kipulääkkeellä paranee.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 13:06:25

Ei hörhö!!
Mä repeilin täs työpöydän takana:D:D:D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 13:46:45

Mikäs palaveri missionilla oli? "näin käytät työaikaasi tehokkaasti" vai peräti "heppanetin prosentuaalinen osuus oy firma ab:n internetin käytöstä"
:D

voi ne jossain konttorissa ihmetellä, että onpas tuollakin hauska projekti... :)

Mää käytän nyt kanssa työaikkaani todella tehokkaasti ja lähden uimaan,
palkallinen pulipuli tauko :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 14:19:43

Mä en noista linimenteistä tiedä, kun ei tule hevosille muuta käytettyä kuin Arnikaa. Senkin yleensä tilaan Ruotsin puolelta, kun on tujumpaa kuin nää täällä myytävät vedellä laimennetut litkut.
Joten nostan kädet linimenttien osalta pystyyn.

Päivämäärä:   27.6.13 15:52:51

Oli joo taas palaveri sarjassamme "kutsutaan koolle kaikki tietyllä kirjaimella alkavat, tai istumajärjestyksestä arpomalla, tai muulla verukkeella, aiheesta joka ei kosketa, kiinnosta, tai muutenkaan viritä muuhun kuin surffailuun" :p

Sit kun tää päivä on ollu muutenkin kiireinen niin kyllä vähän ärsyttää istua tyhjänpanttina kuuntelemassa liibalaabaa toisen osaston hommista kun olis niitä oikeitakin töitä tehtävänä....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 15:56:47

Istuisin melkeinpä mieluummin tyhjän panttina paltsussa kuin juoksisin luuri korvalla lisätietoa tonkien huoneesta toiseen kilpaa dediksiä vastaan. Saanko kohta pysähtyä lounastamaan vai syönkö kaikki pikkuleivät? Koska täältä pääsee pois ja jäätelökauppaan?

Päivämäärä:   27.6.13 15:59:09

No mul vielä semmosia hommia jotka oli hoidettava tänään, joten jouduin sitten siitä palaverista poistumaan kesken koska en olis päässy ikinä pois muuten :D

Mä haluisin rintsikkakauppaan, sinne samaan mistä eilen ostin biksut, siel kun tosiaan kaikki -50% niin rintsikoista ois kyllä aika paha vaje...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 16:12:02

Voihhh...:)!!!
Rintsikkakauppaan kun menee, tulee runsaudenpula:)!!
Aivan ihania pitsiunelmia kaikissa mahdollisissa väreissä!
Siel menee iäisyys niitä ihanuuksia hypistellessä ja sovitellessa!
Pakko kyllä käydä kierros kunhan kerkee...

Päivämäärä:   27.6.13 16:16:20

No harvemmin tulee meikäläisellä runsauden pula, tai just ehkä sen, nimittäin se tarkottaa yleensä sitä "ei oo kokoja".... Ei paljo aikaa mee todetakseen sen ;)

Toki changessa kokoja on, mutta tommonen ale niin ei kyllä varmaan ole enää...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   27.6.13 16:38:46

5.nainen - koska ja missä moinen Blues on ? =)

Mä voisin sivistää itseäni ja lähtee messiin, jos vaan seura kelpaa..? ;)

Aika huippua mun elämä tällä hetkellä - kaikkee uutta ja kivaa elämässä :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 16:41:00

Varmaan riippuu siitä, mistä ostaa.
Alusvaatemyymälöissä on ollut aina hyvin tarjontaa, myös alen aikana.

Päivämäärä:   27.6.13 16:45:47

Joo piste, ja riippuu koosta. Noita hieman kookkaampia kun ei ole hirveästi tarjolla. Missään marketeissa ne nyt ei kuulu edes valikoimiin, ja alusvaateliikkeissäkin sitten loppuvat nopeasti ja tarjolla on vaan sitten enää niitä todella isoja, tai tietenkin pienempiä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 16:56:03

Vaikka olenkin salaa kade kaikille geenilotossa paremmat numerot saaneille on oikeastaan aika kivaa olla sen kokoinen, että löytää vaatteita (myös liivejä) liikkeestä kuin liikkeestä. Moon niiin medium. Alusvaateliikkeisiin en eksy koskaan. Sellaiseen ylellisyyteen en satsaa, lindexin hepenet riittävät mulle mainiosti :P

Iina, tosi kiva kuulla välillä tuollaisia hyviä uutisia sieltä taustalta :) JOko sinkkustatus on menetetty? Puistoblues taitaa muuten olla Järvenpäässä ja meneillään as we speak.

Päivämäärä:   27.6.13 17:14:18

Kyl mäki sit ku rikastun ;) siis lähden alusvaateliikkeeseen törsäämään! Nyt se on vain käytettävä niitä mitä on. Koko on sen verran kasvanut viimevuosina että pientä vajetta vaatekaapissa nähtävissä, mutta nyt sitten puolen vuoden sisään taas koko on maxista pienentynyt niin että housut on jo isoja... Että odottelen vielä vähän ennenkuin lähden vaatekaupoille.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   27.6.13 17:24:47

ruoste: no en mä ihan vielä sanoisi olevani parisuhteessa/seurustelen, mutta saatiin kuitenkin juhannuksen aikaan aika iso kynnys ylitettyä erään asian suhteen =)

Molemmilla kun on menneisyydessä "ei niin hyviä kokemuksia", niin uuden suhteen rakentaminen ei aina ole helppoa. Pitkää pinnaa ja aikaa tässä vielä tarvitaan moneen kertaa luulen mä, kun molemmat on melkoisia jääräpäitä, niin aina ei mennä helpointa tietä. Onneksi kuitenkin osataan puhua asiat halki melko nopealla aikataululla, niin ei sitten jää semmoisia epäselviä juttuja kaiveleen.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 17:30:34

Lahdesssa ja Nastolassa käyty, ei puhettakaan että oltaisiin menty perhepuistoon, sen vderran reilusti satoi vettä. Kun kävin lekurissa, niin 10 metrin matkalla kastuttiin jo likomäräksi ja vettä oli nillkoihin asti ... Kotona on sitten kaiketi aurinko paistanut koko päivän ja hirveä helle ...

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   27.6.13 17:36:14

Meillä ei oo vielä tänään satanu joten hyvään saumaan osui tän kesän kesälomapäiva;) Otettu jalon lemmikin kanssa rennosti ja syöty hyvin (vähän juotukin). Huomenne satamaan siirtämään ratapölkkyjä ja maanantaina Turkuun maakaapelin vetoon:(

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 18:18:53

Juu, koostahan se tietty riippuu, saako valita. Onneksi mulla on sen verta isot, et aina löytyy valinnanvaraa.
Se on varmaan ihan sama kuin vaatekoossa, kuulemma 38 kledjut menee heti, mut noita 36- kokoisia on aina tangot pullollaan. Samoin farkkuja tuumilla 27 ja 28.
Ei auta kuin olla tyytyväinen!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.6.13 18:37:07

löyty tämmönen helmi viime yönä http://www.youtube.com/watch?v=mhj0Q8wUlqs

oon tunnin hokenu ittelleni, että en oo voinu ihastua. o_o

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.6.13 19:14:40

missä kaikki taas on? O_o

Päivämäärä:   27.6.13 19:29:34

Taitavat olla nauttimassa kesästä! Pisteviiva, parempi vain antautua, ihastuminen on ihan kivaa :)

Päivämäärä:   27.6.13 20:21:06

Noh, mitä siä telkus ny muka menee..? Johdot irti ukkosella!

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 20:21:12

Juu, tallireissulta pizza kainaloon...hitto!
Mä tarvisin miehen, joka jaksais kokata tallin jälkeen kaverina!
Yksin ei viitsi!

Päivämäärä:   27.6.13 20:35:31

Uh.. vähän epäonnistunut viili on kamalaa!! Itse pakko syödä kun sen itse olen tehnyt, maku ihan normi mutta olipas kamalaa nieltävää! Ilmeisesti vähän juoksettunut nyt ukkoskeleillä, huh!

Päivämäärä:   27.6.13 20:37:54

Moppe, ihan kaupan maidostako teit?

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 20:41:44

Jaa, en ole telkkaria ehtinyt aukaisemaan aikoihin...
Mieluummin kulutan aikani ulkona näillä keleillä ja sen lopun notkun netissä tai ihan muissa puuhissa.
Kävin taas deittisivuilla....;).

Päivämäärä:   27.6.13 20:45:39

Jokupoku, juu yleensä onnistuu ihan hyvin. Nyt voi olla syynä sekin että käytin iskukuumennettua. Toisaalta ainakin kaksi purkillista onnistui ihan hyvin, joten ei varmaan sitäkään voi syyttää! Ensikerralla kyllä palaan takaisin punaiseen maitoon!

Päivämäärä:   27.6.13 20:52:52

Ukkonen sen viilin pilaa. Oi tuli lapsuus mieleen ja ihan oikee maito suoraan naapuritilalta haettuna :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 21:23:21

Mäkin aloin muistelemaan mummolan itsetehtyä viiliiä, ihan aidosta maidosta:).
Täytyy sanoo, ettei sen veroista ole sitten lapsuuden saanut!
Sokerii ja kanelii, sekin vielä raastettiin suoraan tangosta....nykyisin viiliä myydään purkeissa, harvemmin tulee ostettua. Joskus punaista, mut ei se sitä wanhanajan viiliä edes muistuta kuin hyvin kaukaisesti!

Päivämäärä:   27.6.13 21:29:09

... ja talkkunaa :)

Päivämäärä:   27.6.13 21:37:19

mitkäs nostalgiamuistelot täällä on meneillään...?

Idässä on sentään vähän lämpö laskenut iltaaa kohti. Koko päivän pojotti mittari siellä kolmessakymmenessä. Ukkkonen on jyrissyt pitkin päivää, mutta ei sitten eksynyt kuitenkaan kunnolla tänne. Olis saanut tulla, niin olis vähän ilma raikastunut :/ Mun olis pitänyt ratsastaa heppakin tänään, mutta en kyllä todellakaan viitsinyt tuonne helteeseen lähteä. Nyt on sisälläkin jo turkasen kuuma; missään ei oo hyvä. Yleensä tää torppa kestää aika hyvin viileenä, mutta tälleesti kun on monta päivää kolmessakymmenessä, niin kyllä ne lämpö näköjään vuotaa ulkoa sisäänkin päin, eikä vaan niin kuin talvisin, että sisältä ulos...

Niin huomenna tulee se eka kokeilija uljaalle ratsulle. Toivottavasti olisi hyvä tyyppi ja tykkäisi hepasta; olisi sijainniltaan ihan loistava paikka tarjolla nimittäin! Ja ilmeisesti löysin myös seuraa sirkukseen huomiselle illalle, kaveri lupasi lähteä poikansa kanssa kyytiin :) Ja ehdotteli vielä jonnekin baariin lähtöä sen jälkeen; katotaan nyt miten tehdään, mutta kiinnostas kyllä ehkä lähteä, kun ei siitä yhdestä ole taas kuulunut mitään pariin päivään, ja en mie viitsi sitä jatkuvasti häiritä, jos ei sitä kerran kiinnosta. Mutta saishan tuo sanoa sitten suoraan...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 21:48:13

Oih talkkunapuuroo:)!!!
Sitä mummolan naapurin myllys jauhettua talkkunaa!!!
Nyt kyllä iskee aivan kamala ikävä mummolaa!
Sitä vaan ei enää ole...tai on, mutta isovanhemmat ovat pilven päällä ja tila on myyty.
Jos olisin ollut kymmenenkään vuotta vanhempi, olisin ostanut sen silloin ja asuisin nyt onnellisena eläimineni siellä!

Päivämäärä:   27.6.13 22:01:35

Nostalgiamuistelot tosiaan! :) Aina kun näen lypsylehmiä laitumella, meinaa silmänurkat kostua liikutuksesta, kun ne on nii kaunis näky ja samalla paljon hienoja muistoja nousee mieleen!

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 22:31:04

Olen täs miettinyt, et yksi uniko mun sitoutumiskammon vei mennessään...
Nyt tuntuu sille, niinkuin olisi kaikki käännetty ylösalaisin ja mun on aika oikeasti alkaa katsella ympärilleni...:).
Ja etsin vaan yhtä sänkileukaista hymyä;)....
Voiko olla totta???!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:33:07

En ole saanut mummolassa kotitekoista viiliä eikä talkkuna kuulunut lapsuuteeni, mutta lehmät laitumella saavat kyllä minutkin hymyilemään. Tuota viilin tekemistä on pitänyt monesti kokeilla, mutta se on aina jostain syystä jäänyt.

Telkkari on auki pitkästä aikaa, mutta ei sieltä oikein mitään tule. Huutakoon vaihteeksi taustalla, kyllä se hiljaisuuden voittaa. Lepopäivä, vain yksi pieni maastolenkki ilta-auringossa loppakoiven kanssa venähtäneen työpäivän jälkeen. Suloinen tuuli puhalsi hikisen ilman kauemmas ja ilta on viileän raikas. Sohva ja teekuppi ovat tänään parhaat ystäväni.

Löysikö piste deittisivustoilta mitään jännittävää tai edes harkitsemisen arvoista? Minäkin kävin kurkkimassa, ihan vähän ja salaa ja pakko sanoa, että ikäiselleni se on kuin karkkikauppa ;) Tyydyn tosin edelleen seuraamaan vaihdantaa ikkunan takaa. Taas heräsi kysymys siitä, missä ihmeessä nekin ihmiset oikein lymyilevät kun niitä ei arkisin näe eikä tapaa.

Päivämäärä:   27.6.13 22:34:50

Wau piste :) , toivottavasti löytyy hymy ja sänkileuka.

Minäkin tykkään katsella lehmiä auton ikkunan läpi :) . Exän kanssa kun muutettiin maalle (pieneksi hetkeksi) niin ne lehmät ei ihan niin kivoja olleetkaan lähietäisyydeltä. Vanhin lapsi oli juuri syntynyt ja kiukuissani lähdin kärryjen kanssa lenkille ja mentiin lehmien laitumen ohi. Siinä vaiheessa kun neljä niistä lehmistä lähti juoksujalkaa siihen aidan suuntaan, sai tämä tyttö jalat alleen :D :D . Myöhemmin exä selitti että ne lehmät ovat aika uteliaita otuksia :D

Päivämäärä:   27.6.13 22:36:28

Mulla sama fiilis kuin ruosteella noista deittisivuista. Vaikka taidan olla sua vanhempi, mutta silti. Joka toisen tyypin kohdalla olen ihan, että tämähän vaikuttaa ihanalta :D No, pitäydyn silti vielä turvallisissa kaukoihastuksissa. Huomenna taas eläinlääkäriin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:37:25

Piste, etkö ole tähän ikään mennessä huomannut, että nainen on ailahtelevainen otus? ;)

Kröhm. Mulla ainakin yks viikko kuukaudesta on sellainen, että yht'äkkiä iskee hirmuinen pesänrakennusvietti ja olen täynnä rakkautta ja ihmiset ovat ihania ja ja ja... Parin viikon päästä tökinkin kaikki ihmiset ympäriltäni harjanvarrella loitommalle ja pyrin unohtamaan miehet ja kaikenlaisen romanttisen haihattelun iäksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:39:36

Hih, mielikuva kaupunkilaisesta nuoresta äidistä kipittämässä hädissään Mustikkia ja Mansikkia karkuun naurattaa :)

Päivämäärä:   27.6.13 22:42:56

....ja miehän en edes ollut kovin nuori äiti ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.6.13 22:44:24

No siinä on mun sänkileuka hymyn kera ennen kuin meen suihkuun ja ajan parran. =)

http://aijaa.com/ssUyIU

Päivämäärä:   27.6.13 22:45:29

Mä joskus teininä pyöräilin kesätöihin 15 kilsan matkaa.. siin oli lehmälaidun yhdes kohtaa tien sivus pitkälti. Aamusin aina ne oli siinä päässä laidunta, mistä mäki olin tulossa ja sit se lauma kulki mun vierellä nii pitkälle ko laitsaa piisas. Mä aina juttelin niille ja fillaroin sen matkan lehmänvauhtii vaan. :) Myöhemmin sitä oli jossai vaihees ihan lehmien paris töissäki useamman vuoden. Vaikka kerrostalon kasvatti alunperin olenki, nii maaseutu on mun sydäntä lähellä aina!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:46:39

Vitsit Minski, että kehtaatkin taas kiusata :P :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 22:55:50

ruoste, mä jos kukaan olen ollut ailahtelevainen ja periaatteessa miehiä ehkä vieroksuva, kokemuksen perusteella, eli on ollut puolustustautumista, ei saa tuomita:), mut nyt kääntyi asiat päälaelleen...;)!!!
No, kai joskus herää siihen, että kaksin hevostellen on mukavampaa kuin yksin...:).
Kyllä mä sitä syliä nyt huomaan kaipaavani ja kainaloa, mihin iltaisin kellahtaa, sitä sänkistä hymyleukaakin ois kiva silitellä ja pusutella;).......

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.