Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 325

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.13 20:03:46

Ja uusi:)....................!

Re: Sinkkujen topic 325

Päivämäärä:   24.6.13 20:05:27

Hetki menee, niin linkitän vanhan.....:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:10:35

piste: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1410922&t=1410922

Jaa sä aloit jo ynnäilemään. :p No en kai mä oo sanonut, että toi 500km olis yhteen suuntaan. ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.6.13 20:10:39

Voi minski kivan ihmisen kanssa viettää muutamankin päivän, mutta ei siis läheskään jokaisen kanssa. Lupaava alku kuitenkin.

Itsellä tosiaan jussi oli toinen ääripää, yhden vkl:n aikana ehtii tavata paljon ja monenlaisia ihmisiä.

Kysyinkin jo, mutta onko pisteellä matkakuumetta? Jos olisin lähdössä hevosparatiisiin, muuta ei mielessä pyörisi.

Mission itseä tuo shoppailu tuntuu vievän kuin pässiä narussa, aina hyvä, jos onnistuu välttämään kauppoja. Paitsi huomenna Kanuunaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:18:46

kurnau: Juu no ei tietenkään ihan jokaisen kanssa. Täytyyhän siinä sitä kemiaakin olla, mut turha noita nyt on sillee spekuloida etukäteen. Aika näyttää sitten. :)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   24.6.13 20:24:09

Minski on niii sekasi et linkitti tähä samaan ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:26:33

Jokupoku: Ai niinkö, no korjataan asia. :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1405916&t=1405916

Vissiin vähän suuntimat hukassa, kun tässä yritän multitaskata. *seliseli* =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 20:27:26

Nääh, pitää se ajatuskin olla vähä mukana ;) Vaikkei nyt täällä spekuloiskaan niin omassa päässä sitten. Järki ja tunteet, kemiat ja kipinät, joutuuhan sitä soppaa aina vähän hämmentämään ja kattomaan mitä siellä nyt oikein kypsyy :P

Toi muuten mitä piste sano tossa aiemmin ettei täällä oikein olla viehätytty noista yhden illan jutuista, niin oli se sitten hyvä tai huono asia, on myös samalla pieni osasyy siihen miksi ollaan sinkkuina. Faktaahan se kuitenkin on että helpommin sen hyvän autonkin löytää koeajamalla useampia ;) Mutta minkäs sille mahtaa, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ja jos sitten yhen illan jutuista voi useammin seurata vaikka ihan suhdekin, niin onko määrällä taas korvattu laatua? Tiedä häntä sitten...

Vähän veikkaan niin kuin ruoste jossain sanoi että tsägästä se on kiinni. Löytyy jos on tarkoitus. Vähän niinkuin lotto, yhen rivin laittaminen joka viikonloppu, voittomahdollisuudet on kärpäsenpaskan verran. Jos sen yhen rivin laittaa kerran vuodessa, niin eipä se voitto- tai häviömahdollisuus edes oleellisesti kasva...

Päivämäärä:   24.6.13 20:31:58

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Näköjään mies on vielä "jussihuuruissa";)!
Täs nyt toi vanha....
kurnau, onononononon....;)!!!
Peukut pystyyn, et kaikki menee putkeen, jooko:)?????

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:38:15

Mission: Tietty pitää olla. Eihän sitä nyt ihan nopalla sentään lähdetä ketään tapaamaan. :D Mut ehkä tota koeajoakin kannattaa vähän katella ensin niiltä muilta kanteilta. Et jos nyt tollaselle linjalle haluaa lähteä, niin kattoo ensin onko siinä ihmisessä muuten palaset sillee kohdallaan, että kannattaa katsoa sitten kuinka seksi, läheisyys yms. toimii.

Mut niinhän se tietysti on, että ei siitä mitään tuu, jos ei uskalla toimia ennen kuin on 99,9% varma, että se kannattaa. Kyllä tossa missaa monta hyvää tilaisuutta ja ihmistä, koska kyllä tota ennen on useimpien kärsivällisyys ja mielenkiinto kulutettu jo loppuun.

piste: Hah, no tossahan toi jo oli ylempänä. :D Sattuuhan noita joskus, eikä tässä nyt mitään huuruissa olla. =) Te nyt intoilette vähän liikaakin tästä. :p

Päivämäärä:   24.6.13 20:40:36

Minski, pitää sua hiukan kiusata ;)

Päivämäärä:   24.6.13 20:41:41

Tästä tulee jännitttävä kesä jo pisteen reissua seuratessa.

Yhden yön suhteet eivät tosiaan Mission sytytä, no en sitten niitä tuomitsekaan. Siitä olen tyrmistynyt, että miten pitkästä aikaa baariympäristöön päästyäni olin kiinnostunut vain ja ainoastaan ihmisten ulkonäöstä, ja suomalainen mies ei muiden kansallisuuksien rinnalla kiinnostanut yhtään. Jos vaikka selaisi netistä deittisivustoa, olisi aivan eri kriteerit. Mutta noin siis livenä, oikein mietin, mikä itseäni vaivaa. Suomalainen mies on periaatteessa ihana.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:48:24

Jokupoku: Joo niin mä huomaan, että kivaa on ja kiusata täytyy. :D Mut eipä siinä mitään, kyllä mä aina sen verran kestän. ;p Ja mikäs siinä, jos mun toilailuni jonkun päivää piristää.

Päivämäärä:   24.6.13 20:49:57

kurnau, mä olen kolunnut niin paljon kaikkia kolkkia, et matkakuume herää vasta päivää ennen lähtöä. Ku ei noista karvajaloista koskaan tiedä, miten menee, niin ei kannata hehkutella edes mielessä vielä mitään.
Lähtöpäivän aamuna, jos kaikki on ok, tanssin kyl sellaisen sadetanssin, et voitte hakee sateenvarjot ja avata ne!!
Hellettä en toivo, tosin yötä vasten lähdetään, kun ei nyt muuta vaihtoehtoa ole.
Parempi niin, ilmastointi ei ole hevosille hyväksi, eikä mullekkaan, saan siitä karmeen flunssan!!!!
Ja sitä nyt en ainakaan halua!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 20:54:12

kurnau: Jaa mikäs suomalaisissa miekkosissa sitten niin tökkii? Tai siis lähinnä ulkonäössä. Eikös sulla kuitenkin ihan suomalainen mieskin ollu.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 20:59:56

Mulla taas ei noi etelän ihmeet natsaa kyllä kovin herkästi. Länsieurooppalaisista sitte ihan sama. Kyllä jotain ihan omaa on kotimaisissa, oikein hyvänääkönen suomalainen on ehkä paras. Kävishän tommonen hollywoodin ihmekin tietty :p Mun mielestä noi ihan tummaihoset on jotenkin kaikki keskenään ihan samannäkösiä :D Sama toi giggisosasto, ihan samasta puusta veistetty jokainen...

Imeskelen korvavaikkua, vähänkö hyvää :D Kaapissa on myös murkunliruja ja rotanrykäisyjä. Jätin jätskit kauppaan ja ostin vaan muutaman bonbon-tikkarin :) Nam!

Päivämäärä:   24.6.13 21:06:50

Joo on kisaaminen epävarmaa, ymmärrän, ettei piste hehkuta ennakkoon.

Totta minski on ollut kaksikin hyvää suomalaisaviomiestä, lapset kyllä eivät ole suomalaisen kanssa, vaikka täällähän sekin nyt sitten asuu. Ehkä tuossa tulee jokin julma biologia vastaan, ettei samanlainen ole kiinnostava.

Ja rehellisesti sanoen tuo zumba on vain huonontanut miesmakuani.

Päivämäärä:   24.6.13 21:16:52

Mission on löytänyt noi ällökarkit:)!!!
En mäkään syty kun finskeille, tyttökaveri asui yhden hollandeesen kanssa 5v. ja ilmoitti yhtäkkiä mulle, et palaa takas ja ulkomaaneläjät riitti, aivan sika mies parisuhteessa, toinen ystävätär lämpeni espanjalaiselle ja sekin tuli takas tänne, mä lämpenin aikoja sitten yhdelle saksalaiselle ja palasin, kun siellä ei saanut käyttää huulipunaa eikä minihametta, siis äverikköpiireissä noi oli noup!!! Kuulemma vaan maksulliset käyttää noita....
Ja mähän en ilman huultenrajauksia ja huulipunaa mihinkään lähde!!!
Ne on vielä niin neutraalit sävyt, ettei voi haitata ketään!

Päivämäärä:   24.6.13 21:17:14

Mä en varmaa osais ainaskaa mihkää parisuhteesee alkaa muuta ku kotimaisen kans, vaiks ihan samalla äidinkielelläki on toisinaa vaikeuksii saada asiat perille. Ois vissii parempi meikälle pysyy ihan vaa ittensä kanssa! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 21:21:25

Mission: Joo itellä kyllä vähän sama, että jotenkin se on aina toi kotimainen naiskauneus viehättäny. Ehkäpä siinä on sitten toikin, kun on kuitenkin sellanen samanlainen pohja jo muutenkin, niin ei tarvi alkaa arpomaan kumpaankaan suuntaan. Ei tarvi opetella mitään kieliä tai ihme tapoja sen suuremmin tai alkaa mitään hirveetä etäsuhdetta virittelemään. Tietty onhan noita valmiiks jo suomessa, mutta kyllä se suomalainen nainen on paras. :)

ps. Kivat eväät sulla taas. :D Mä täällä vaan mupellan omenaa ja viinirypäleitä. =)

kurnau: Nii en tiedä. Onhan jotkut suomalaisetkin sellasia vähän eksoottisemman näköisiä, ettei ihan heti suomalaiseksi välttämättä luulis, jos ei tietäis paremmin. Mut joo, toisaalta ymmärrän kyllä ton eksoottisuus aspektinkin. Toisilla se on sitten kai vähän vahvempi vaan.

Päivämäärä:   24.6.13 21:30:17

Jos puhutaan vain miesten ulkonäöstä, slaavilaisissa on komeita, saksa-hollanti-akselilla paljon hyviä, ja sitten ympäri palloa vaikka ausseissa ja jenkeissä vaikka mitä. Välimerellinenkin menettelee, vaikkei mikään italiano tai hispano ole ollut oma ihanne. Tuon zumban takia silmät ovat avautuneet jopa siinä suhteessa, ettei valkoinen mies ole ainoa tai paras, eikä oma miesihanne nilkat ojennuksessa hyppäävä nurejev.

Kyllä näen silti koko ajan suomalaisissa ihmisissäkin kauneutta, toisaalta puhuminen ei ole itselle tärkeää, vaikka sinkkula ja kirjoittaminen näemmä on.

Vaikka tämä yksi elämä menisi niin, etten kuulu kenellekään, enkä onnistu sieluani myymään, on tässäkin hyvää.:)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 21:38:28

Mistäs sais suomalaisen joka puhuis aussia tai irkkua? :D Mmmmm... :P

Sitä ei ikinä tiedä mistä sydän löytää puuttuvan palasensa. Jos sattuu olemaan irkku niin ei se nyt niin haittaa... Englantia äidinkielenään puhuva kelpais vielä, veikkaan että ite ainakin ymmärtäisin kuitenkin kaiken tai lähes, enkä oo tuppisuu joten toiselle tuskin jäis epäselväks mun ajatukset. Sitte alkais olla ehkä vaikeempaa jos toinen puhuis vain auttavasti englantia....

Päivämäärä:   24.6.13 21:38:38

Mahtaaks se eiline ykkösmies enää tänää tulla kertoileen sitä aikomaansa iltasaduks, vai pitäskö vaa tylsästi hipsiä iltatoimille ja tuutimaan..? Noloo, ku ny jo kauhee väsy..

Päivämäärä:   24.6.13 21:40:37

kurnau, niin se vaan menee, et hevosten kanssa ei auta hehkutella:).......!
Tuosta saksanreissusta kyl vielä sen verran, et vaikka miljonäärimies olikin, niin se ei vaan tarpeeksi kolahtanut....
Kai mä olisin huulipunat heivannut kuuseen, jos olisi ollut....ei siinä mitään vikaa ilmennyt, mut se kemia ei sit kuitenkaan pelannut, niinkuin olisi pitänyt...mun puolelta.
Se kyseli perään niin hemmetisti, et jos tulisin takaisin, mutta ei, mä jäin kärvistelemään tänne, vaikka tarjolla oli elämä, ettei tarvi muuta kuin olla ja ratsastella ja ostella hevosia...
Noup!
Mä en ilman rakkautta ja intohimoa elä, jos miehestä on kysymys!!
Hevoset ja koirat tulee kyljessä, ne ei mun kelkasta jää, koskaan:)!
Siispä me taaperretaan, köyhinä, mut ei kipeinä;)! Koko lauma.....:).

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   24.6.13 21:44:26

Jos ulkomaan elävistä puhutaan niin Brittimiehet ovat pop tälle tätöselle. Ihmekkös tuo että exälläkin on ihan Dumbon hörökorvat :), vaikka 3/4 suomalainen olikin . En rajaa mitään kansallisuutta pois vaikka suomalaisia nämä kaikki vakavammat miekkoset ovatkin olleet.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 21:54:17

Jaa nyt ne alko höpisemään ja haaveilemaan ulkomaalaisista miehistä. :p Pitäisköhän se hiippailla vähin äänin keittelemään iltateetä ja siirtyä taustailemaan. =)

Päivämäärä:   24.6.13 21:56:42

Minski, muista soittaa tai ees tekstaroida sille, ettei ala luulla ettei sua kiinnostanukkaan ;)

Päivämäärä:   24.6.13 21:56:52

Jokupoku, mee nukkumaan ihan rauhas, en usko, et ykkösmies tulee iltasatua kertomaan....ehkä joskus omalle naiselleen.
Se on camelboots mies eli oman tien kulkija, ei mikään perinteinen nukkumatti:).
En sen henkilökohtaisemmin tunne enkä tiedä ykkösmiehestä, mut epäilen vahvasti asian olevan niin;).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.6.13 21:57:26

Hei jee, eka kunnon lenkki pitkästä aikaa takana. 75 minuutia hidasta hölkkää ja matkaa taittu 8,8 km :) kyl se taas tästä lähtee!

Töissä oli tänään tylsää ja huomenna ois tiedossa vähän ylitöitä. Toivottavasti ois kuitenki vähän jännempi päivä tiedossa.

Nettioffari, voitko sivistää mua ja kertoa et mitä tarkottaa maratonvauhtinen juoksu? Onks se jotain hitaan ja reippaan hölkän väliltä? Vai jotain aivan muuta..?

Päivämäärä:   24.6.13 21:59:53

Piste, joo. Tää vaan on vähän ku kirja mitä lukis, mutta tarina elää reaaliajassa. Kivaa iltalukemista johon voi itekki höpöttää väliin :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:00:01

Kuokkavieraat on kyl aika hyvä, ei tästä pääse ees juoksemaan :D Ei yl näköjään tarvikaan, noi koirat on yhä aivan raatoja eilisestä uintireissusta :D Voi raukkoja, taisin rääkätä ne puhki... Yleensä ne tähän aikaan alkaa jo vaihtamaan vihjailevasti asentoa et vois välillä jotain tehdä, nyt ne vaan mulkoile jos liikun johki että eikai tarvi lähtee ulos, ja heti nukahtavat kun oon paikallaan. Ne tarvii kyllä vapaapäivän, mä en tarttis... Mut elämä on, kesällähän saa tehä mitä huvittaa :p Vai olikse et vast lomalla saa tehä mitä huvittaa? Ei, kyl se oli et kesällä ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 22:03:28

Joo, karkkii!!! hirvee namihimo iski kun nyt puheeksi tuli :)
onneks kaapissa oli vielä puolipussia salmiakkikonnia, ostettu joskus keväällä vadelmaveneiden kanssa... aika riittosia :)

Mä olen joskus ollut ihan hirveenkauheen ihastunut yhteen aussityttöön...
kesänmittanen juttu, kun se lähti sit kotiin, mieli olis sillon tehny lähtee mukaan... aivan ihana tyttö, no worries :) oih... :D

mission: mun broidi asuu ausseissa, siinä olis sulle aussia puhuva suomimies :D :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:03:43

Jokupoku: Ei mun sellasia tarvi. Kyllä sitä vähempikin riittää. x) Eikä tässä ny mitään naimisiin olla sentään menossa. :p

Päivämäärä:   24.6.13 22:07:28

Eli soittamista tai tekstarointia vähempi riittää? Minski ei sellaisia naisia ole.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:08:46

hörhö! Koska se tulee käymään suomessa? :D

Minski, what? Ei tarvi soittaa tai viestittääkö? Tajusinks mä nyt jotain jotenkin väärin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:13:25

kurnau & Mission: Haha, no kyllä niitä vaan on. Eikä sitä nyt varmaan niin tiiviisti heti tarvi ahdistella. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:15:17

Häh? Et säkään sitte mitään tajua :D Tottakai pitää!

Päivämäärä:   24.6.13 22:16:39

Ja sitte se nainen kohta itkee täälä, ku miehestä ei enää mitää kuulu, vaiks vaikutti nii kiinnostuneelta vielä treffeillä. Pohtii, voiko soittaa, vai kyllästyykö mies jos roikkuu liikaa yhteyksissä... Joo vaikeita ne on asioiden ymmärtämiset usein miesten ja naisten välillä. Haa, jos se ei oliskaa se eri äidinkieli, vaan sukupuoliset ajattelumallien erot. Hmmm, joten siis, niistä ulkomaalaisista... Lähipizzerian mies jolla hurjan ihanan karvaset kädet, miltähä sellaset tuntuis ympärillä..? (se siitä isänmaallisuudesta...)

Päivämäärä:   24.6.13 22:18:14

Minski ei tiedä naisista mitään:)!!!
Puhelin laulamaan ja sassiin!!!!!!
Hemmetti, jäin taas haaveilemaan siitä omasta rakkaasta ja kaikesta ihanasta sen kanssa.....voisko joku potkaista persiille ja niin lujaa, et loppuu toi hemmetin haaveilu:)!!!!!!!!!!!!???
Härät ei maasta jalkoja nostele...
Paitsi et Niina on kyllä nyt epäilyttävän vaiti...;)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:20:39

Mission: Joo no toki jonkun verran, mutta ei semmosta et koko ajan tarvi pommittaa ja olla yhteyksissä. Kyllä sitä ny sen verran tarvii omissa oloissakin selvitä. Ei kukaan iilimatoja jaksa. :p

Jokupoku: Toi riippuu niin naisesta. Oon oikeesti ollu sellasenkin naisen kanssa, joka ei ikinä soittanut mulle ja viestejäkään ei laittanu oikeastaan koskaan. Ei vaan ollu yhtään sen tyylinen nainen ja sehän sopi mulle mainiosti. En mäkään sellasta tyhjän puhumista puhelimessa koko ajan jaksa. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:21:36

jokupoku! yyhhh... ei sentään karvakäsiä, sanan "turkkilainenpizzamies" merkityksessä siis... Nightmare!

Päivämäärä:   24.6.13 22:23:51

Minority_Report! Et voi olla tosissasi, tai sitten se treffikumppani löytyy sun omasta makkarista ettei tarvii tekstata tai sottaa, riittää kun hihkasee! Kyllä jotakuinkin jokainen nainen odottaa edes sen verran viitseliäisyyttä että lähettää diipadaapa-tekstarin ;) .

Iltakävelyt kävelty ja hyttyset tapettu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:25:57

piste: Hah, te tässä nyt ootte ihan pihalla, kun tollasia höpisette. Ei kaikki oo sellasia hölösuita ja kyllä mulle sit sanotaan, jos joku asia häiritsee ku tietävät etten suutu vaan haluan selvittää asian. Ja hei, me nähtiin viikonvaihteessa ekan kerran. Senkin hätähousut. :D

Päivämäärä:   24.6.13 22:28:04

Minski, ei ole kysymys siitä, että jatkuvasti pommitetaan, mut kyllä nyt pitää jotakin yhteyttä naiseen pitää, jos se todella kiinnostaa!!!
Ja ihan päivittäin!!!!!!
Ja useamman kerran!!!!
Oot sä poikanen, jos et tuota tajua!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.6.13 22:28:10

Minski todellakin tarvii, muuten nainen olettaa että ei sua kiinnostanutkaan!

Piste mihin päin maailmaa sä nyt sitten lähdetkään, jos reissu onnistuu? :)

Ja musta alkaa tuntumaan että tämä minun deittailu ehti jo juhannuksen aikana kuivua kasaan :(
Taidan kasata mariekeksien päälle aimoannoksen hasselpähkinävoita ja pistellä surutta poskeeni niin paljon kun mieli tekee.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:29:05

Minski! :D Ei oo todellista... Voihan iilimato :D:D

Totta hitossa pitää haluta viestittää ja soittaa välillä, ja heti hyvien trefifen jälkeen tietty, ja olla aktiivinen. Etenkin jos on välimatkaa ja ollaan arjet erossa. Pakollista, ei missään nimessä valinnaista :p

Miten muuten edes osoittaa kiinnostuksensa jatkoon?

En mä ainakaan soittele enää sitte perään jos ei mitään kuulu. Tosin tuskin odottelen edes kovin kauaa, laitan kyllä herkästi viestiä itsekin. Paluupostista sitten päättelen kiinnostiko vaiko ei.

Pistää melkein uuteen valoon jo eräänkin viestittelyn... Tarvii vissiin itse tehdä sillekin asialle jotain :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:31:50

Haha, no tehän ny hurjistuitte. :D

Totta kai jonkin verran ollaan yhteyksissä, mut ei tosiaankaan sellasta jatkuvaa tekstari rumbaa. Mä en sellaseen ala tai koko ajan höpisemään puhelimessa kaikkea turhaa. Kyllä muhun yhteyden saa ja pistän itekin viestiä, mutta joku tolkku tossakin. Sen verran pitää olla aikuisella naisella luottoa miehen sanaan ja siihen, että kyllä se siellä vielä huomenna ja ylihuomennakin on, vaikkei siitä joka päivä kuuluiskaan mitään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:34:37

Shut Up! :D:D

En ois uskonu....

Tai jotenkin ehkä kyl sopii kuvaan mutta silti! :D

Päivämäärä:   24.6.13 22:35:48

Jaa se oli Minskillä jo asia hoidossa :) Mä en tarkottanu määrällisesti paljoa yhteydenpitoo suinkaa, vaan että sitä edes on. Nou hätä siis.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:37:44

En mä ala joka päivä väkisin mitään "pusi pusi hali nami" tekstareita väkisin vääntämään. Ei kaikki vaan oo sellasia ja jotkut osottaa tunteensa sitten tekojen kautta. Kyllä sekin pitäis ymmärtää, eikä vaan olettaa et jos on ite sellanen, niin kaikki muutkin sitten on. Varsinkin jos puhutaan vastakkaisesta sukupuolesta. Miehet ja naiset on monessa muussakin asiassa niin erilaisia.

Päivämäärä:   24.6.13 22:38:26

Mutta minski, varsinkin alkuun täytyy tehdä selväksi että on kiinnostunut ja ottaa yhteyttä, ei se tarkoita sitä että puhua pälättää jatkuvasti puhelimessa tai on jatkuvasti tekstaamassa. Mutta TÄYTYY osoittaa että on kiinnostunut! :)

Aina kun olen tavannut jonku randomin, olen olettanut että jos seuraavan päivän aikana ei ota yhteyttä niin miestä ei kiinnosta. Ja näin se on muuten joka kerta ollutkin :)

Päivämäärä:   24.6.13 22:41:44

Hihih, hihih, taisin jo vähän ylireagoida ja tehdä liian nopeita ja herkkiä johtopäätöksiä tässä omassa tapailussani ^^ Kerkesin kyllä jo vetästä niitä keksejä, örrr, nyt kaduttaa!

Päivämäärä:   24.6.13 22:41:56

Minski, sinulle on jokainen nainen tässä topiikissa sanonut että N A I S E L L E se suhteen alun yhteydenpito on tärkeätä. Tärkeätä että pienellä elellä kertoo (ei tarvitse olla jatkuvaa tekstarirumbaa, vaan vaikkapa yksi pieni tekstari päivässä) että juuri tuo tietty nainen on sinun mielessäsi. Mutta mitäpä me naiset tästä tietäisimme ;) ,

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:43:22

pauke: Joo tiedän kyllä ja totta kai tollaset jutut on hoidettu kuntoon. Kyllä mä nyt sen verran naisia ymmärrän ja hei katos vaan, kun just tulikin viestiä. Että ei tässä hätää. Kyllä mä tiedän mitä teen. ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 22:43:33

minski laittaa kumminkin sellasia vaaleenpunasia sydänkirjeitä oikeen snailmaililla... silleen retroromantic tyyliin :)

onhan se kiva sellasia diipdaapa viestejäkin kirjotella, ja se vasta kivaa onkin jos vahingossa sattuu joskus saamaan itsekkin viestin ;)

Taisi ladyt olla vähän huolissaan että miten se minski nyt pärjää, ja osaaks se :D

Päivämäärä:   24.6.13 22:43:36

Täs saattaa Minski olla nyt niin, että kaikki ei ole ehtiny lukaista, että yhteyttä ootte kyllä pitäny, kun vastaukset tulee viiveellä. Älä siis hiilly, me vaan ajatellaa nii empaattisesti :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 22:44:10

Toi ei kyl Minski oo välttämättä mikään mies/naisjuttu, enemmänkin persoonakysymys. No ehkä enemmän noita tuppisuita varmaan sit on iehissä, omalle kohdalle ei oo osunut. Ainakaan kukaan ei koskaan oo väkisin selkeestikään viestitelly vaikka onkin lentänyt alkuun aika useinkin viestit. Enkä nyt tiedä onko ihan hirvee uhraus laittaa vaikka viesti per päivä, tulla ikäänkuin vastaan siinä hommassa?

Ja juu, kyllä siinä alkuun pitää se kiinnostus osata osoittaa, ite ainakin tulkitsen kyllä just niinkuin paukekin, jos ei kuulu, ei ole mielessä, eikä siten kiinnostava.

Päivämäärä:   24.6.13 22:45:58

Eurooppaan vaan, ei sen kauemmaksi:).
Vaikka wanha olenkin, niin kyllä asia niin on, et itsestään kannattaa ilmoittaa, jos todella kiinnostaa, ei kukaan jaksa olettaa kauaa et kiinnostaako vai ei eikä tarvitsekaan.
Uutta matoa koukkuun, jos kohdalle osuu;)!!!
Öitä!

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   24.6.13 22:47:45

Täällähän on kiihkeät keskustelut :D Ja KYLLÄ, se ensimmäinen tekstari/soitto on tärkeä. Ei tarvitse joka päivä pusipusinaminami viestejä laitella, vaikka olisihan se kivaa ;), mutta edes se seuraavan päivän "oli kivaa, otetaanko uusiksi?" on aika tärkeä.

Ja aikaisempaan aiheeseen, samaa mieltä, että tämä kivaa ilta/päivä/yö/aamulukemista ja kun asiaa, voi kommentoida itse myös väliin.

Lisää vaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 22:48:05

hörhönalle: Hehe, no joo kyllä mä nyt jotain noidenkin päälle ymmärrän, mut en oo kuitenkaan mikään sellanen lässyttäjä luonteeltani. Puhun kyllä tunteistani ja sanon sen minkä koen tarpeelliseksi.

Jokupoku: En mä mitään hermostunutkaan. Mähän oon maailman rauhallisin kaveri, mut onhan tää koskettavaa ja hauskaa kuinka tää aihe innosti keskustelemaan ja huolehtimaan pikku minskistä. :D

Päivämäärä:   24.6.13 22:50:00

Hörhönalle, taitaa olla empatiat ennemminkin naisen puolella ;)

Huh, hyvä että viestit liikkuu :D!

Öitä pisteelle!

Päivämäärä:   24.6.13 22:50:29

Mitäh, osaaks hörhönalle väsätä oikeita rakkauskirjeitä??? Oiih, miks mun tapaamat miehet eioo osannu :/ epäreiluu!! Aina ei näköjäö mee nallekarkit tasan, nih!

Ja Niinaaa, tuu jo takas murjottamasta, jooko? Anteeks kun mä nii tylytin sulle.. Ei sitä kai enää ite ees muista miten herkkään mielentilaan noi miehet naisen saakin.

Päivämäärä:   24.6.13 22:55:16

Moppe, mä kyl alunperin huolehdin Minskikuutista, ku oon vähä sellanen äitityyppi :D mut sit kyllä sitä naispuolistakin ajattelin...

Päivämäärä:   24.6.13 22:59:23

:) Tämän äitityypin empatiat oli toisaankin toisella puolella :) Ehkäpä koska tässä on jo viikon verran odotellut yhteydenottoa ja joutunut toteamaan ettei sitten tainnutkaan puheista huolimatta kiinnostaa! (huoh! Olisi tämä niiiiin paljon helpompaa jos toinen osaisi vain yksinkertaisesti sanoa ei!)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 23:03:18

Mulan: Haha, joo mä sain naiset kimppuuni, kun vähän vissiin sohaisin ampparipesää. :p Ja joo tiedän kyllä noi kuviot, enkä mä nyt mikään kiviseinä ole. Totta kai hempeilen ja pidän yhteyttä, mutta toisilla toi menee vaan yli, eikä sellasta jaksa. Se tässä oli mun pointtini.

Jokupoku: Hahaha, olen otettu tästä huolenpidosta. :D Mut varokaahan nyt tai kutsun sen naisen tänne sanomaan suorat sanat teille. ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 23:06:43

No hei, tottakai mä osaan rakkauskirjeitä rustata :) se on vähän sama ku textarin kirjottaminen, mutta siihen tarvitaan sellasia antiikkisia välineitä kuin kynä ja paperia :) eli oikeestaan aivan eri juttu ku txtmessage... :)

mä olen joskus oliskos 3. tai 4. luokalla naapurintytölle sellasen rustanut :) siinä oli joku hieno kuori ja tietysti jotain robotti tai autotarroja... :D sisällöstä ei onneksi ole muistikuvaa, varmaan jotain tosi ihanaa :D tais siitä jotain keksin syömistä ja limpparin juomista seurata :D voi olla että meitin äitimuoreillakin oli jotain osuutta limunaatitärskyille :D :D mutta ihan itse kävin kirjeen tiputtamassa postilaatikkoon, on varmaan jänskättänyt ihan silleen "vähän" :D

Päivämäärä:   24.6.13 23:08:33

No kyllä ihminen jaksaa viestiä lähettää, jos toinen kiinnostaa. Jos ei lähetä, se on viesti myös.

Ei mitään holhoamista, vaan riittäisikö toteamus, että minski makaa onnensa ohi.

Hörhö tuollainen kirje mietityttää pitkään.

Päivämäärä:   24.6.13 23:09:26

No nyt ne äititunteet vasta jyllääkin Hörhönalle <3 Mä voin niin kuvitella tuon vanhimmaisen samanlaisissa puuhissa. Se kun (7v) tuossa kertoi äitimuorilleen tyttöystävänsä nimen eilen !!

Päivämäärä:   24.6.13 23:10:46

Voii, toi hörhö on IHANA <3 :)

Päivämäärä:   24.6.13 23:12:44

Eiks ookkin Jokupoku, perustetaanko fan club?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.6.13 23:13:20

No oonhan mie täällä... Aika monelta varmaan meni ohi, kun kerroin juhannuksena laittaneeni viestiä SILLE, ja se vastas anteekspyynnön kera. Niin siitä ne pilvilinnat taas lähti rakentumaan, jälleen kerran ilman lupaa. Mutta kuitenkin varovaisemmin tällä kerralla... En edelleenkään tiedä, että kiinnostaako sitä tippaakaan, mutta mua kyllä kiinnostais ja paljon. Pelottavan paljon.

Lunastin muuten tänään yhden tälle kesälle antamani lupauksen. Pukeuduin hameeseen :o Niin; minä! :o Ja ostin kirpparilta vielä lisää hameita :o Ja kaupasta ihan uuden mekon. Se ei kyllä oo mikään arkimekko, vaan juhlamekko. Oli halvennuksessa. Nyt vaan pitäs saada kutsu joihinkin juhliin. Häät ei kyllä nyt käy, koska tuo kolttu on valkoinen :/ Jotkut synttärit tai rippijuhlat olis varmaan ihan ok...? =D Niin, ja arvatkaahan mitä!?! Mie sovitin kaupassa bikineitä :o En kyllä vielä ostanu mitään, mutta sentään sovitin, eikä ne nyt niin kamalalta näyttäny kuin olisi voinut kuvitella. Ehkä vielä joskus jotkut ostankin, kunhan löytyy just sopivat ;)

Tällä hetkellä on kyllä vähän morkkis; vetäisin tuossa kotimatkalla melkein litran jäätelöä. Se oli halvempi kuin puolen litran pönikkä; ja eihän sitä nyt tietenkään voinu hukkaan heittäää, vaan olis yritettävä syödä paketti tyhjäks, ennen kuin liemet valuu pitkin ja poikin. Hyvää oli, mutta nyt ei kyllä tee mieli jäätelöä :/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 23:13:33

hörhö :) Me piinattiin pentuna kaverin kanssa naapurin poika ihan puhki, piirreltiin sydämiä ja mitähän kaikkee, sai niitä rakkauskirjeitä aika paljon :D

Ite oon saanu käteen kaverin puolesta kuljetetun kirjeen vielä yläasteen kasillakin :) Siinä oli jotain että lähtisinkö vaikk kahville tai leffan tai jonnekin, haluais tää poika tutustua muhun. Aika pitkä se oli kyl, muuta en muista, ja nyt pelkään että se ei enää oo ehkä ees tallella... On ollut kyllä pitkään mutta viime muutossa hävis kyllä kaikenlaista. Vahingossa siis. Ite soitin sitte siihen kirjeessä olleeseen puhelinnumeroon, ja mentiin treffeille :) Sillon aikaan ennen kännyköitä, facebookkia ja nettitreffejä... Asiat oli ehkä yksinkertasempia kyllä tavallaan :)

Päivämäärä:   24.6.13 23:14:17

Moppe juu, ihkutetaan sitä täälä ihan ääneen :D

Päivämäärä:   24.6.13 23:16:20

:D juu, ihkutetaan , ihq :D :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 23:17:09

kurnau: Te nyt kuvittelette vaan. Kyllä mä ihan tarpeeksi pidän yhteyttä, että ei tosiaan mistään tollasesta oo kyse. En mä missään epätietoisuudessa pidä. Nytkin jutellaan, että kyllä te nyt kuvittelette jotakin ihan muuta musta.

Päivämäärä:   24.6.13 23:19:38

Mä en ole niin rakkauskirjeiden perään, vaikka ymmärrän kyllä monien naisten sellaisista tykkäävän. Toki joku tekstari "olet kiva" silloin tällöin on kiva, mutta kirjeestä varmaan vaivautuisin vaan :) Tunnevammainen mikä tunnevammainen :D

Sä et vaan Minski selittänyt asiaa tarpeeksi, kun kaikki luulivat, että et ole laittanut mitään viestiä naiselle. Oma vika :)

Pitäisköhän sitä väsätä sellainen deittiprofiili, jotta saisi vähän vipinää tähänkin suuntaan. Mä en vaan osaa kirjoittaa, että ne oma-kuvaukset on aina niin vaikeita. Plaa. Riittääkö siihen teksti "tavallinen suomalainen nainen"??

Päivämäärä:   24.6.13 23:24:39

No Niina on kyllä ny aikas repäisyn tehny, hameita ja mekkoja, hienoo! :) Mä oon vielä kaukana moisesta... En tiä sopeudunko niihin koskaan. Olin muuten yli kolmekymppinen, ennenko aloin käyttää minkään punaisia vaatteita. Ne vaan tuntui ennen niin ylinaisellisen rohkeilta. Hassua sinänsä kun mun luonne on kuitenki ihan yltiöhaaveilijaromantikko ja ulospäin kaikkee muuta.

Päivämäärä:   24.6.13 23:27:09

Voi että, mekin oltiin naapurinpojan kanssa niiin rakastuneita, pussailtiin aina alle kouluikäisiä ja leikittiin Kaunotarta ja Hirviötä, hypittiin ojien yli niin että tää poika ojensi mulle aina kätensä ja minä siitä sitten ojan yli loikkasin ^^
Nykyisin meillä on vain sisarellinen viharakkaus-suhde :D

Mulan, laita toki profiili, mitä siinä menettää :)

Päivämäärä:   24.6.13 23:27:31

Niina, kyllähän niitä haaveiluja on kuitenkin hyvä olla, vaikka yrittää pitää jalat maassakin! Muuten, minä käytin tänään bikineitä, ensimmäisen kerran tänä kesänä ja sellaisessa paikassa ettei ollut ihmisiä ihan lähitienoilla ;) . Ilokseni mahtuivat (melkein) vielä ja oikeastaan paljon paremmin kuin viimekesänä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 23:32:48

Mulan: Niin no en tiedä. Ehkä se oli sitten musta jotenkin itsestään selvää, että oon totta kai jonkin verran pitänyt yhteyttä. Mut että en kuitenkaan sellaseen ylimääräiseen höpinään ja todisteluun lähde mukaan. Oon vaan oma itteni ja se riittäköön. :)

Äkkiäkös sä jonkun kivan profiilin pykäät ja vielä kun pistät kuvan, nin avot. Johan alkaa säpinää syntymään.

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   24.6.13 23:45:15

saunasta, löylynlyömänä ja saunaraikkaana. ... tuoksuen vihdalle ja saunalle :-)

Päivämäärä:   24.6.13 23:47:15

Webbihän myöhään vihtoi!

Päivämäärä:   24.6.13 23:56:23

Uu, saunanraikas mies. Nami! ;)

Ei se Minski nyt ihan niin helppoa ole, kun pitäisi erottua jotenkin ja näyttää hyvältä ja olla sanavalmis ja ja ja :D

Päivämäärä:   24.6.13 23:58:25

Tuhkimopelkoko tänne iski ku niin hiljeni?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 23:58:45

Mulan: Kyllähän sitä jo hyvällä kuvalla erottuu heti. Sit kun vähän runoilet jotakin, että onnistut vaikuttamaan normaalilta ja kivalta naiselta, niin sehän alkaa jo olla siinä. :p Ei siinä ny mitään ihmeitä tarvi. Naisten markkinathan netissä on.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:01:23

Mulan, miehet on helppoja, oot vaan tosi positiivinen etkä vahingossakaan paljasta mitään vikoja tai negatiivista piirrettä, uppoo ku hattara :p

(Kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja tarkoitettu huonoksi vitsiksi...) ;)

Päivämäärä:   25.6.13 00:01:25

Ding dong... keskiyönkellot ja tämä Tuhkimo juoksee pikaisesti rappusia ylös makuukammariinsa. Hyvää yötä!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:02:36

Niina, siis yhteys siihen mieheen on taas auki? Mitä se pyysi anteeksi, sitä "katoamistemppua"ko?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:04:39

Mission: Haha, ei nyt sentään ihan noin helppoja. Kyllä tohon pitää sit jo vähintään vilauttaa vähän tissejäkin, jos noin helpolla meinaa selvitä. :D (tarkoitettu vielä huonommaksi vitsiksi) ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:05:27

Hörhö on sarjahurmaaja :) Rustaapa vähän mallilirkuttelua sinkkulan daameille niin faniklubisi jäsenistö triplaantuu. Rakkauskirje meille kaikille!!

Hyi hiisi, imelät "hali pusi nam nam"-viestit ovat aika karmivia. Ehkä olen vähän tylsä tyyppi, tunnekylmäkin (no en ole...), mutta en tykkää yhtään söpöstelysta ja siirappisesta muikistelusta. Yyh! Siinä naiset olivat ihan oikeassa, että viestiä pitää laittaa, muuten vastaanottajalta loppuu usko, toivo ja rakkaus. Minskin taitoja nyt en hetkeäkään epäillyt. :P Ajattelinkin, että sillä on joku linkki siellä koneella, joka käy tälläkin hetkellä kuumana :)

Puhelin on taas särki (heräsi jokertaalleen henkiin jussin jälkeen), en voisi edes saada rakkauskirjeitä. Kuka nyt enää tällä vuosituhannella perinteisiä kirjeitä rustaa, tekstareina tai sähköpostilla ne tulevat... Ajattelin ratsastaessani, kun taskussa pirisi ja piippasi mutta vastata en voinut enkä edes nähnyt kuka soittaa, että siellä se Reissumies soittelee (tai Koskenlaskija) ja nyt meni sekin onni sivu suun, perskele.

Mä kirjoittelin kaikenlaista pienenä, rakkauskirjeitä ja rakkausrunojakin. Voi apua. Toivottavasti niitä ei ole kenelläkään tallessa :D Naapurinpoikia en koskaan ajatellut sillai, mutta tarhakaverin kanssa oltiin kyllä pusi pusi tööt tööt-rakastuneita pienenä. Vieläkin tullaan hyvin toimeen, mutta pusipusijutut on jätetty vähemmälle :P

Mulan, kuten tossa jo sanottiinkin; kuva ja lyhyt tekstinpätkä, joka kuvaa huumorintajuasi ja asennettasi riittää. Tarkemmat esittelyt ja parhaiden puoliesi korostamiset saat hoitaa myöhemmin pitkän kaavan mukaan, sillä niinhän se menee, että naisten ei tarvitse kuin asettua tyrkylle neffipalstalle niin poijaat uteliaina rohkelikkoina kyselevät lisää. Tai siis näin väittävät, itse en ole vieläkään kokeillut... :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:06:37

Ainii tissit! Joo siis Mulan, ole ällöpositiivinen ja kuvaan tietysti vähintään erittäin avonainen kaula-aukko, mieluiten tietysti biksut ;) Sielunystävähän sieltä nappaa koukkuun välittömästi :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:09:45

Just meinasinkin ihmetellä että mihinkäs se pikkusisko oikein on jäänyt, yli puolenyön jo... Rättiostoksilla ennen tallia?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:09:56

ruoste: Juuh, kyllä mä jo sen verran naisista tiedän, vaikka aina edelleen ylläreitä tuleekin. :p Mut linjat on kyllä auki ja sopivasti kuuminakin. =)

Mission: No niinpä. Ei saa noin tärkeetä asetta unohtaa. :D Missäs muuten ne juhannuksen bikini kuvat luuraa. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:13:06

"...oot vaan tosi positiivinen etkä vahingossakaan paljasta mitään vikoja tai negatiivista piirrettä, uppoo ku hattara"
Ai stna Mission, olisitpa kertonut tuon jo silloin kun tänne tulin, olisin pitänyt turpani kiinni ja kaik ois nyt ihan ding dong dandy :D

Webbi se otti ihan osissaan sen, että miehen pitää tuoksua hyvälle. Hyvä niin :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:14:38

Minski, mulla oli juhannuksena biksut päällä vaikka kuinka monta kertaa. Mutta meillä vaihtui sopivasti aina sillon ton rustyn kanssa luurit, en saanu sillä risalla otettua kuvaa :p Nii ja ihan hyvin ne voi vaihtua vahingossa vaiks nyt jokunen sata kilsaa oiski välissä :D

Noista pusipuseista ja kirjeistä tuli mieleen semmonen, että kuulin tänään juorun, jonka kohde olin minä, ja erään henkilön rakkaudentunnustus minuun toiselle osapuolelle. En ehkä olis halunnut tietää. No, elämä on, eipä noi vaan aina osu kohdilleen, jos joku tykkää ni oishan se kiva jos ite tykkäis samalla tavalla takasi. Tekis elämästä helpompaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:16:17

Mitähän se ruoste nyt taas höpisee. :D Tosi hyviä juttujahan sä oot täällä maininnu. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:20:07

Joo isosysteri, kävin rättiostoksilla ja tulin siksi niin törkeän myöhään kotiin. Onneksi täällä oli juttu kuumana niin ei tarvinnut kylmään torppaan tulla.

Kyselin tossa tovi takaperin äitimuorilta, joka on aina ollut hyvin tyylikäs nainen ja nuoresta saakka pukeutumisesta kiinnostunut, että hei, voisko sitä pysytellä ihan vain mustavalkosissa ja harmaissa kuteissa kun ne ovat niin kivoja ja niitä on niin helppo yhdistellä. No sehän vastas, että "ei käy, kun sulla on toi miehenmestästyskausi meneillään. Sun täytyy pukeutua värikkäästi ja niin, että sut huomataan." ?!? Hah! Tää alkaa olla jo lähisuvun keskuudessa melkoinen vitsi. Laiton ihan uhalla päälle tänäänkin mustan mekon enkä ostanut alennusmyynneistä mitään muuta kuin pari harmaata neuletta. Nii.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:21:32

Mission: Hah, vai että sillee niille kuville kävi. Vähän kyllä nyt haiskahtaa meriselitykseltä toi. =)

Joo noi voi kyllä olla melko kiusallisiakin tilanteita. Mut eipä siitäkään tuu mitään, ettei sitten millään osaa puhua noissa suoraan ja tilanne kehittyy kiusallisemmaksi vaan. Kokemusta on kyllä kanssa tosta, että jatkuvasti noi menee vaan ristiin.

Päivämäärä:   25.6.13 00:22:05

Haha :D Loistavia ideoita! Laitan siis tekstiin, että olen yltiöpositiivinen, ikinä pahalla päällä ja kaikki on aivan persikkaa. Ja sitten tietysti se biksukuva. Loistavaa! Mä löydän miehen ihan heti.. :D

Harmi Mission :/ Toi on niiin inhottavaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.6.13 00:24:09

No hieno homma Minski, jos rutina ja narina ei ole jäänyt mieleen. Leikitään, etten ole niitä huonoja puolia maininnutkaan :)

Oijoi Mission, tollanen kuvio harvoin tekee elämästä helpompaa - siis jos sen ihmisen kanssa täytyy olla tekemisissä. Onko sillä miehellä mitään saumoja...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.6.13 00:25:43

Mulan: Joo helppoa kuin heinän teko. Jos ei noilla eväillä tärppää, niin jo on kumma. :D On se toi miesmettästys teillä naisilla helppoa, mut milläs me miekkoset sitten naisia houkuteltais. Noita syöttejä kun ei ookaan niin helppoa keksiä naisille. :o

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.6.13 00:27:25

Minski, sama vika, ristiin rastiin... Ohan sekin tietysti parempi ku ei mitään :P Muuten voiski jo kuvitella että onko itessä oikeesti jotain vikaa, tarviiko ruveta paremmaks ihmiseks ja lopettaa veetuilu ja tosiaan leikkiä hattaraa vaiko mikä, mut hei, onneks jotku ees osaa arvostaa ni ei hätää :D

Mulan, sähän opit heti! Just noin :)

Ruoste, älä nyt, ostin alesta kolmivärisen paidan! Tosin pesin sen yksin, ja se värjäs ite ittensä :D Eli eiköhän pitäydytä niissä mustissa, ruskeissa ja harmaissa vaan ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.6.13 00:29:23

Mission -> joo. siis mie laitoin viestiä sillon juhannuksena, ja varmasti kirjotin vähän pahastikin, ja samalla toin ilmi, että olis ollu hyvien tapojen mukaista vastata edes että "ei kiitos", niin sitten se pahoitteli, että ei oo ollu tarkoitus olla mikään pettymys; ei vaan keksiny miten tuollaseen viestiin (siis siihen mun purkautumiseen) olis voinu vastata, niin katso paremmaks olla vastaamatta mitään ja pyysi sitten sitä anteeks.

On se keskustelu(/viestittely)yhteys nyt ainakin tänäiltana ollu auki tässä jo pari tuntia ;) Mutta aiheet on taas semmosia yleispäteviä, ettei niistä voi päätellä kiinnostusta suuntaan tai toiseen :/ Kiva kuitenkin kirjotella sen kanssa, vaikkei mitään sen kummempaa ikinä tuliskaan :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.6.13 00:30:15

No ei kyllä irtoo julkista rakkauskirjettä :D private only :)
mutta sopii tähän nalle puh viisaus :)

Kun on Hyvin Pieniälyinen Karhu,
saattaa joskus käydä niin,
että kun Ajattelee Asioita,
sitä saattaa Ajatella sellaisia Asioita,
jotka ovat aivan Asiallisia silloin,
kun ne ovat vielä päässä, mutta muuttuvat kokonaan,
kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin.

ja hei ferrugem, klo. 16.01 piippiip ei ollu reissaava sulatejuusto, vaan ihka-aito maanantain rööriroope :) emerengy situation, mut se vähän meni jo :D

pusipusi ja hyvää yötä, ruosteelle murmur kun ei saa olla imelä :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.