Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 324

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   23.6.13 19:20:40

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1405783&t=1399401

Onkohan sitä Juhannuksen jälkeistä elämää?

Re: Sinkkujen topic 324

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   23.6.13 19:23:46

Onneks on. Alkaa tämä jouten olo riittää:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.13 19:58:50

No hurahti koko päivä tallilla, yllättäen;.....
Nyt grilli lämpeneen ja grillaamaan:)!!!
Huomen töihin myöhään, joten nyt lähtee olut, jäisenhyisenkylmä ja ihana:)!!!!
Bootsit on pöydällä, ihana Juhannuksen lopetus:)!!
Ja lomaan enää hetki......:)!!!!!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.6.13 20:36:19

Kuollutta on, tulkaa jo takasi sieltä juhannuksesta :D

Olipa kiva käydä biitsillä koirien kanssa, oli melkein ikioma lätäkkö, ei montaa muuta mailla eikä halmeilla :D Nyt taitaa vähä väsyttää näitä nelijalkasia... Itelleki tuli kirkuva nälkä, piti pitkästä aikaa hakea mäkkiruokaa, sitte vasta huomasin että alepahan ois ollutkin auki. No söi tota justjust... Mutta ei varmaan tarvi enää mennä juoksemaan :p

Eikä se arska vaan tartu muhun. Toki eniten oon grillannu alkuillasta ja illemman puolella, koiratkaan ei oikein helteitä kestä, ja ite välttelen ihosyöpää ja siks keskipäivän pahinta uv-piikkiä, mut sais tässä nyt vähä silti väriä tulla, luulevat töissä vielä että oon vaan sisällä kokoajan :D No, ehkä ens viikonloppuna sit, ettei tarvi lomalla jäädä kahen viikon kuluttua maidonvaaleana ;)

Onpa tuntunut mukavan pitkältä silti kolmen päivän viikonloppu :)

Päivämäärä:   23.6.13 20:53:04

Mie sorruin syömään päivälliseksi paketillisen suklaakeksejä ja lähdin niitä polttamaan tunniksi fillarilla. Upea ilta ja sellaisella sopivalla sykkeellä kun paineli menemään niin meni se 20 km alle tuntiin :) !

Edessä pari vapaapäivää ja kovasti tekisi mieli lähteä huomenna pyörällä merenrantaan. Sitä ennen pitäisi koira sijoittaa hoitoon, joten harkinnassa on vielä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 21:25:22

Mä päätin että juhannus on kokonaan "palautumista" varten ennakkoon :D

Tuliko musta nyt lihava?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 21:25:48

Joo tuli :) Kiva :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.6.13 21:33:12

Mie oon vaan lenkkeilly koiran kanssa, käyskennelly apilapellolla haaveilemassa ja rakennellu pilvilinnoja, ja just kävin mökillä saunomassa. Meidän mökin sauna on kyllä maailman paras, siellä vois olla vaikka kuinka pitkään. Kohta kotiin heppoja hoitamaan, ja loppuilta haaveillaan taas tietokoneen äärellä. Jännityksellä odotan, että tuleeko viestiä vai ei...

Päivämäärä:   23.6.13 21:36:22

Niina, takas maan pinnalle:)!!!
Keneltä odotat viestiä?

Päivämäärä:   23.6.13 21:39:32

Niina :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.6.13 21:46:07

piste -> no SILTÄ ihanalta kusipäältä :/

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   23.6.13 21:48:27

Oho, mä oon pudonnu kelkasta, ku en kaikkee ole lukenu.. Mikä Niinan ihastuksesta kusipään teki?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 21:48:52

Niina, onko se vastannut sulle vielä ollenkaan sen jälkeen kun hiljeni?

Päivämäärä:   23.6.13 21:52:46

Niina, sille sit asenne, et sua EI POMPOTELLA!!!!!
Tiukka linja, jos viestittelee!!
Pelimies on pelimies, muista se!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   23.6.13 21:59:22

Juhannuksen jälkeen EI ole elämää... Ei pysty mitään...
Tää kuvaa olotilaa aika hyvin :)
warning, explicit lyrics :D
http://www.youtube.com/watch?v=QBvlJkAnYIU
Saa tulla mukaan diskoilemaan :D :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.6.13 22:00:41

Morjensta sinkkulaan o/ Mitäs tänne? Paitsi että Mission on näköjään lihavoitunut. =)

Täälläkin yksi ehjänä ilmoittautuu. :) Pitäis jotakin iltapalaa vääntää ja tyhjentää pyykkikone vielä. Huomenna taas iloisesti töihin ja perjantaina alkaa sitten taas loma. \o/

Vähän näkyi sinivuokkojakin tiellä, mutta eivät lähteneet perään. Vaikka hiukan saattoi olla ylinopeutta. :D Ihan kiltisti kuitenkin ajelin.

Päivämäärä:   23.6.13 22:05:55

Mut en kyl vieläkää käsitä, miten sanat ihana ja @!#$ sopii yhteen? Ei tollasta nimittelyy se mieskää varmaa kuuntelis. En ihmettele jos siit ei enää kuulu, jos puhetapa on ku ..no en sano millä..!

Päivämäärä:   23.6.13 22:09:27

Jokupoku, älä ota niin tosissasi:)!!!
Ei Niina sille pelimiehelle noin ole sanonut, tosin itse olisin sanonut, jos olisi mun kanssa moista peliä pelannut....
Mä en pelimiehiä kattele, en nyt enkä koskaan!!!!

Päivämäärä:   23.6.13 22:14:57

Onha mullekki joku ihastus joskus vetässy mykkäkoulut, mutta en mä sitä vielä kusipääksi siitä luokitellu! Kavereita meistä jäi, mutta parisuhteelle ei ollu tarpeeksi aineksia kasassa. Silti vois ihmiset siistii suutaan... Sano sit tosissaan tai leikillään, mut kuitenki... Taidan olla kauheen vanhanaikainen.

Päivämäärä:   23.6.13 22:22:27

Jokupoku, olet ehkä liian kiltti, onneksi mun verbaalinen anti ei ole kilttiä, jos tunnen, et mua on petetty tai huijattu tai olen pelinappula.
Täältä pesee ja tää anti on ruoska tarpeen vaatiessa!
Mä sanon kyllä, jos mua on kohdeltu turhaan väärin, en tekstarilla enkä puhelimessa vaan päin näköö!!!!
Jos sitä ei kestä, niin olkoot kestämättä:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.6.13 22:25:51

JOu hou hou! Kiva kun olette pitäneet sinkkulaa pystyssä :)

Johan oli pitkä ja rankka, mutta hauska ja rentouttava viikonloppu. Perinteitä kunnioittaen on syöty, juotu, naurettu ja nautittu pitkän kaavan mukaan (saako jo lopettaa vai pitääkö kaikki syödä pois??), pelattu, leikitty ja riehuttu aamuun asti, uitu, hikoiltu ja käyty kotiseutukierroksella. Keli oli kyllä niin kohdillaan, etten olis parempaa osannut toivoakaan. Tänään saattoi tarttua vähän väriäkin rantakalliolla torkkuessa. Koska juhlitaan taas? :)

Tulipa ihmeellisen haikea olo kotiseutua kierrellessä. Vanhat, tutut kulmat olivat paikoin muuttuneet. Uusia taloja oli ilmestynyt joka toiseen mutkaan ja siellä missä aiemmin ei ollut mitään oli nyt uusia asuinalueita, joissa nuoret perheet rakensivat vieri viereen pastellinsävyisiä pakettitalojaan. Itse en tykkää tämän tyyppisestä rakentamisesta, sillä tahtoisin itse enemmän omaa tilaa (etenkin kun maalla ollaan) ja persoonallisen kodin, mutta vanhan kaverin työmaalla pieni kateuspeikko nosti päätään. Minäkin tahdon... Kodin. Perheen. Olla onnellinen. Tähän asti ajatus on tuntunut kaukaiselta, oudolta ja vähän epämiellyttävältä, mutta täällä se tuntui luonnolliselta. Tahdoin jäädä sinne työmaalle ja suunnitella väliseinien ja pistorasioiden paikkoja. TAAS tämä fiilis. Olikohan viime kerrallakin dagen efterin aiheuttamalla väsymyksellä osuutta asiaan...?

Päivämäärä:   23.6.13 22:27:44

Piste, mulle jäi tosin yhä epäselväks, et mitä se mies teki? Katosi?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   23.6.13 22:32:51

Saunassa käyty ... no siinähän ne tärkeimmät

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 22:34:18

Minski moi, jussi läskistää, kuten kuvasta näkyy;) Täällä on nikkiapinointia liikenteessä niin piti läskistyttää vähän, jos en nyt kokoaika jaksa rekkaa (töissä en ehkä) ni ainaki tarpeeseen. Alkaaks sulla nyt se hervottoman pitkä kesis viikon päästä? Mulla viel kaks viikkoo döidä ja sit ois se normipitunen...

ruoste, moi! Se on se darra, oot käyttäny kaikki endorfiinis, vähintään kaiho ja haikeus iskee, pahimmillaan masis ja morkkis, eli oo vaan tyytyväinen :D Haluatko sä muuten lapsia? Tuli vaan mieleen kun perhettä haikailit.

Moikka vaan jokupokullekin ja kaikille jussin vietosta palaileville, tervetuloa kotiin, ei olla poltettu kämppää ja jääkaapissa on vielä jotain jämiä iltapalaks, vähä jätskiä myös :)

Päivämäärä:   23.6.13 22:40:15

Mission, juu moikka :) ja siis kaikille! :)

Mä kans haaveilen omasta kodista, plärään yhä ilmoituksia...

Päivämäärä:   23.6.13 22:43:27

Hörhönallen biisille :D :D , naurattaa näin raittiin Juhannuksen jälkeen. (sori, pientä myötätuntoa kärsiville).

Jokupoku olen vähän samanlainen vanhanaikainen, vihaisenakin yritän pitää tekstin sivistyneenä. Mutta saapihan sitä joskus tulla vähän rumempaakin tekstiä jos oikein harmittaa.

Koissun kanssa pitkällä lenkilllä käyty ja nyt voikin keskittyä illan viihdeosuuteen.. hmm, mitähän keksisi?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.6.13 22:53:43

Moro Minski, kävitkös möksällä?

Mission, tota se varmaan on. Asiaahan ei yhtään helpottanut se, että työmaalla hääräsi myös vanha säädönpoikanen, joka oli jo toteuttanut unelmansa eli tehnyt pari mukulaa ja rakentanut talon kylän toiselle laidalle. En ole varma noista lapsista, mulla ei ole koskaan ole ollut kovin vahvaa mielipidettä asiasta. Geeniperimässäni ei ole mitään eteenpäin vietävää, enkä välttämättä olisi kovin hyvä vanhempi, eikä lapsi tähän saumaan sopisi mitenkään. Toisaalta, jos parisuhde olisi tasapainoinen (minä myös ;)) ja mies luotettava, tulevaisuudennäkymät ei-ainakaan-kovin-synkät, niin miksei. Sellaiseen kuvioon lapsi sopisi. Eipä näitä asioita kuitenkaan aina voi suunnitella. Sanotaanko näin, etten ainakaan tässä vaiheessa ole ehdottomasti lapsia vastaan. :) '

Ai niin, sauna, jussin viimeinen saunavuoro alkaa kohta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.6.13 22:57:50

Mission: Ai täällä on semmosta säätöä ollut noiden nimimerkkien kanssa. No joo sillä mäkin läskistyin heti, niin ei oo missään vaiheessa tarvinut kiinnittää ees huomiota tollasiin. :) Vähän kyllä tuli grilliherkkujakin syötyä siihen malliin, että saattoi tulla läskeiltyä vähän muutenkin. =)

No siis ei se oo kuin kuukauden kesis. Olisin pitäny ens viikonkin muuten, mutta ei työvuorot sattuneet silleen, että olis voinut pitää viittä viikkoa putkeen. Täytyy sitten noi loput katella jokus myöhemmin. Mikäs normipituinen loma sulla sitten on?

ps. Täällä on selkeesti pientä draamaa ilmassa, mut ei kyllä nyt millään jaksa lukea mitä täällä ollaan turistu.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 23:04:01

Minski, eiks sulla ollu sitä kesistä yhteensä pari kk? Vai muistanko ihan omiani... Mulla on perus neljä viikkoo.

Ei kai tääl draamaa, muuten paitsi Niinalla kun se meni ihastumaan pelimieheen joka siis hiljeni tyystin.

Hiljanen on ollu sinkkulan jussi :D Kurnau käyny väillä kertomassa ku se on bailannu ankarasti kaikkien puolesta, stadissa siis.

ruoste, musta on tullu ihan pehmo, välillä joku lapsi on ollu melkein söpö, oon katonu toisenkin kerran ja hymyilly :D Paitsi onneks tänään joku typerä kersa palautti maan pinnlle kun yritti kiusata koiria, heitteli noiden päälle ensin vettä ja sitten kaikkea roinaa mitä löysi. Nuo kun eivät muutenkaan niin ihastuneita ole lapsista, eivät vihaisia mutta pelkäävät kun lasten touhut on ihan päättömiä... No onhan meillä jalat ja puolityhjä lätäkkö niin mentiin kauemmas typeristä äpäröistä :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.6.13 23:05:56

Joko juhannus meni...? Höh :( huomenna ois herätys 4.20 mut tekis mieli avata yks lonkero. Jahkaa, jahkaa... mut kokonaisuudessaan oli kiva juhannus. Eilen kävin juhannusraveissa ihailemassa erikassonia ja kannustamassa naapurin ravuria. Juhannusruuat ei muuten helpota lenkkeilyä, tän viikonlopun lenkit on ollu yhtä tuskaa :/

Mä päätin et lähen ens perjantaina kuopijjoon :) kivaa et on jotain mitä voi odottaa

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.6.13 23:14:45

Mission: No juu siis 2,5kk yhteensä, mutta nyt saan pitää vaan kuukauden tässä. Loput sitten joskus loppuvuodesta. Kattoo nyt missä välissä sitä kerkii sit taas. Mut onhan toi kuukauskin tosi pitkä aika. Siinähän ehtii touhuta vaikka mitä. :)

Jaa niin se Niinan miekkonen. Jotain siitä luinkin, mutta oon niin pihalla koko kuviosta kuitenkin, että parempi kun en kommentoi mitään. Paitsi että ihan yleisesti vaan täytyy todeta, että kyllä sitä täytyy tai ainakin kannattaa henkisesti valmistautua pettymyksiinkin, kun lähtee suhdesoppiin mukaan. Harvemmin niissä kaikki asiat menee suunnitelmien mukaan. Niin ikävää kuin se onkin.

min: Sä oot selkeesti vauhti päällä vieläkin. =) Mäki nappasin tossa yhden lonkeron äsken, mutta muuten oon ollu ihan kuivin suin koko viikonvaihteen.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 23:17:59

Mäkin oon juonu vaan yhen karpalolonkeron joskus torstain tai perjantain tienoilla... Ei tartte juoda nyt kun oon saanu hirveitä uhkauksia että on kuulemma ryypättävä koko loma :D Mä kun niin olin aatellu urheilla ja levätä, mutta kuulemma ei käy, pitää viettää villiä sinkkukesää kaverin kanssa. Hemmetti soikoon, on se kumma kun ei saa nykyään itse päättää omista asioistaan :p

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.6.13 23:21:25

Huaah täälläkin kotiuduttu juhannuksen riennoista. Viikonloppu sisälsi kivan ajomatkan lakeuksille, ystävien kanssa olemista ja juomista, perheen parissa hengailua, grillausta, sulkapalloa, tarrapalloa, uimista, yöpyöräilyä ja seitsemän kukan keräämistä (en nähnyt unia) ja tietysti juhlimista kaveriporukan kanssa.
Oikein mukavaa! :)

Nyt on sitten taas paluu arkeen, ihan mukavaahan sekin on. Pyykkivuoro on varattu huomiselle, ja nyt pitäisi myös vähän laihduttaa nää juhannusmätöt pois.
Tosi hiljaista ja orpoa, kun tämä minun herra tuttavuuteni onnistui eliminoimaan puhelimensa meressä jo torstai-iltana, joten olemme olleet hyyyyvin hyvin vähän tekemisissä kun hällä ei nyt sitten ole edes nettiäkään. Saati sitä puhelinta. Mun puhelin ei piippaa jatkuvasti, kääks!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.6.13 23:22:21

ruoste: Ai katos, säki olit hyökänny tohon väliin viestis kanssa. :p

No joo siis alunperin oli tollanen ajatus, mut en mä sit mennykään mökille. Tuli vähän pidempi tollanen 500km lenkki tällä kertaa. Sovin treffit ja vietin koko juhannuksen tän deitin kanssa. Oli tosi mukavaa kyllä, vaikka vähän tollanen ex tempore juttu olikin. :)

Sä olit vissiin ihan perheen parissa sitten vai.

Lähettäjä: mies1 
Päivämäärä:   23.6.13 23:27:15

Piipahdus Sinkkujen topiciin. Ei oikeestaan paljon muuta, kun pitäis saada rytmit kohilleen.

http://www.youtube.com/watch?v=BzBNIagJv3M

Päivämäärä:   23.6.13 23:29:42

Jaa mikäs viuhahtaja, eiku piipahtaja tollanen ykkösmies oikeen on? :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 23:31:34

Minski, sä otit varaslähdön! :D Mä kerroinkin täällä että näin unta sinkkulasta, sä olit ilmoittanut että kesällä ei millään kerkii treffailla mutta 15.8. tulee säpo esille ja sitten alat treffailla :D

Lomalla hötönettitauko? Yep, lienee paikallaan :p

Päivämäärä:   23.6.13 23:37:29

Mä piipahtelin joskus talvella täällä muutaman kerran mut sit maailma vei ja toi, en osaa sen tarkemmin luonnehtia itseäni. Ehkä sellainen omasta mielestään sitoutumiskammoinen ja vähän niillä linjoilla et rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu mutta ei mikään pelimies. Ihana ja uskollinen kuin kultainen noutaja ruoka-aikaan. Et näin tai ei näin tai jotain.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.6.13 23:39:00

Mission: Ai mitä, mitäs ihmeen unta sä oikein oot nähny. :D No joo, vähän yllärinä toi tuli, mut olis tullu vähän tylsä juhannus, niin toi tuntu hyvältä idealta ja kivastihan toi tossa meni. Mä teen välillä tollasia juttuja, että yllätän itsenikin ajattelemasta, että teinks mä just noin. =)

Mikäs ihmeen villi sinkkujen ryyppekesä sulla on lomalle buukattu? :D

Nyt olis vaan vähän jotenkin tylsä olo taas, kun huomenna on töitä ja pitäis kohta mennä nukkumaan. Ei nyt oikein napostelis heräillä töihin. Noh, eipä tässä oo kuin viis päivää enää ja sit perjantaina meen kattomaan sen uuden teräsmies leffan, man of steel. Näyttää kyllä tosi hyvältä noissa trailereissa ja oli se iltalehdessäkin saanu neljä tähteä. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.6.13 23:45:00

pauke, tykkäskö koiruus? Mä oikeestaan kaipaisin mökkielämää joskus melkein enemmän koirien ku itseni vuoks, olis kiva kun vois edes kesällä tarjota niille muutaman viikonlopun vähemmillä seinillä :D Sitten kun voitan lotossa...

Minski, tossa yks kaveri on samaan aikaan lomalla ja kuulemma sen tarpeessa että tarvii irrotella, ja mun on sitten kuulemma pakko irrotella sen kanssa :D Kyllä mä nyt ainakin puolet sen suunnitelmista aion karsia, ei mulla oo mitään mielenkiintoa kokoaika dokata... Vaikka tottakai vähäsen pitää mennä viilettää myös, kuuluuhan se toki kesään :) Kohtuudella kuitenkin kiitos, haluun myös levätä ja urheilla, lomalla pitää saada tehä kaikkea kivaa :)

Mä odotan sitä Brad Pitt leffaa, missä on zombeja, pakko nähdä! Ois kyllä muutakin mitä pitäis leffois käydä kattoo, täytyy houkutella sit lomalla se kamu välillä vähän rauhottumaan mun kans leffaan välillä ni pysyy tyytyväisenä kun on tehty ees "jotain" :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.6.13 23:48:43

Jou mies1. Onko sinulla rytmihäiriöitä vai meilläkö täällä on rytmi hukassa? Kiitos kuitenkin jukeboxin räpläämisestä :)

Minski, hertsileeri, vai sellainen lemmenloma ;) Tuohan vaikuttaa jo vakavalta. Jäikö reissusta hyvä fiilis ja onko tarinaan tulossa jatko-osaa lähiaikoina? :)

Tässä vaiheessa pitäisi heittäytyä lattialle, tarrata lahkeeseen kiinni ja huutaa "nooou Minski, älä jätä meitä" mutta sanontahan kuuluu, että if you love something, set it free. Niisk. Missionin uni oli siis enneuni. Hei nainen, voisitko povata meidän muidenkin tulevia kuvioita unissasi...?

Joo Mission, niihin lapsiin tottuu hiljalleen ja vaivihkaa, ihan niin kuin esim. matelijoihin ja muihin vähän ällöttäviin eläimiin ;) :P

Heipparallaa myös sulle pauke, senkin siirappinen semisinkku :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.6.13 23:50:05

Karpalolonkero avattu :)

Mä kävin ulkona ja onnistuin säikäyttämään sorsaperheen rannasta. Siel oli emo ja yhdeksän poikasta :) harmi ettei ollu kameraa fölis mut nyt on jo sen verran hämärää et tuskin oisin saanu yhtään hyvää kuvaa otettuu. Harkitten tässä et ens kesän palkasta voisin uhrata osan omaan järjestelmäkameraan. Saas nähä miten käy

Päivämäärä:   23.6.13 23:56:51

Toi ykkösmiehen näkemys rakkaudesta onki aikas toivooantava :D mäkin kun olin jo aatellu, että oli ja meni. Mut entä jos sittekki joskus viä jotain... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 00:00:48

Mission: Haha, no joo varmaan sellanen hyvä tasapaino tossa irrottelussa ja rauhallisemmassa menossa lienee ok. Ei kai sitä kukaan normaali ihminen neljää viikkoa jaksa bilettää ja dokata. Tai jos jaksaakin, niin ei varmaan ainakaan sen jälkeen palaa kovin virkeenä takaisin töihin. :D

ruoste: Haha, no joo jos mä jotain teen niin teen kunnolla sitten. Tollaset kolmen päivän ensitreffit vaan heti kärkeen ihan rohkeesti. Suoraan kotiin ja yöksi vaan. =)

No joo, eipä noissa nyt mun kanssa luulis tuntuvan mitään hirveetä riskiä olevan, mut toisaalta ymmärrän kyllä hyvin, jos naisia tollanen vähän arveluttaa kuitenkin. Mistäs sitä tietysti koskaan tietää. Mut en mä nyt osaa jatkosta sanoa mitään. Oikein mukava juhannus oli kaikin puolin, mutta katellaan nyt rauhassa mitä jatkossa sitten. Ehkä tässä nyt ei kuitenkaan enää sitten viitsi ihan yksin mököttää, vaan alkaa jo tunnustelemaan miltä tollanen elämä maistuis. :)

Niin ja eikös täällä ny muutenkin oo noita varattuja käynyt, että eihän se sitä tarkota vaikka pariutuiskin, että kokonaan tän paikan hylkäis. Vaikka niinhän se tuppaa menemään, että aikansa kutakin, eikä mikään oo ikuista.

min: Mun tekis mieli kahvia, mut ehkä mä nyt en enää viitti alkaa keittämään. :D

Päivämäärä:   24.6.13 00:04:33

Ompa kello paljo! Öitä!

Päivämäärä:   24.6.13 00:06:28

No, niin kirjoitinpa kunnon stoorin ja se katosi bittiavaruuteen... mutta kokoan uudestaan saman jutun uudestaan.

Päivämäärä:   24.6.13 00:08:15

Psst, mies, sulle kävi tuhkimot... Kömpii takas nukkuun...

Päivämäärä:   24.6.13 00:11:53

Jep :) nyt meni motivaatio vaikka just piti alkaakin hillitön avautuminen, tekniikka tökkii... ehkä se on merkki et nyt punkkaan ja äkkiä. Eli öitä kaikille.

Päivämäärä:   24.6.13 00:13:36

Ja mä niin olsin tahtonu iltasadun!

Päivämäärä:   24.6.13 00:15:09

Öitä Jokupoku ja ykkösmies! Ykkösmies voisi vähän raottaa salaisuuden viittaa ja kertoa ikäänsä ja sijaintiaan ;) uteliaille sinkkuloille.

Saunasta kömmin vielä hetkeksi koneelle ja seurailen nuorison kirjoittelua. Minority_Reportille peukkuja mahdolliseen pariutumiseen :) , mukavaa jos et kuitenkaan ihan meitä unhoita.

Ruoste :) "matelijoihin ja muihin ällöttäviin eläimiin" ?? :D :D Ei voi kuin nauraa ääneen!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 00:17:40

Minski joo, kauhun tasapaino se olla pitää :D

Toihan on vaan hyvä että on tommosta spontaaniutta :) Ite en niin hirveästi riemuitse kun joku kehuu olevansa kovinkin spontaani, usein se tarkottaa jo ihan malttamatonta tuuliviiriä joka ei yhteenkään asiaan kykene keskittymään kovin hyvin... Mutta parasta spontaaniutta on just tommonen, että on perusluonteeltaan jalat maassa ja melko rauhallinen, mutta uskaltaa aina välillä sanoa "no joo, miksei!" :) Ja sillähän sitä saa itselleen poikimaan vähintään mukavia viikonloppuja tai jotain enemmänkin, tai toki joskus niitä pettymyksiä mutta ilman niitähän mikään kiva ei tuntuisikaan miltään :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 00:26:18

Moppe: Noh, ei mennä kuitenkaan asioiden edelle. Katellaan nyt ihan rauhassa, kun vasta on kotiin päästy. :)

Mission: Jep, sillee niitä kivoja muistoja tulee ja voi sitten vähän taputella itseäänkin selkään, kun tekee joskus tollasia. Mut ei sitä tietysti passaa lentoon heti lähteä, vaan pyrkiä pitämään jalat maassa. Oli kiva juhannus kuitenkin ja tässä kohtaa se riittää hyvin. :) Tietysti taustakin aina selventäis näitä juttuja paremmin, mutta en mä viitti liian tarkasti mennä yksityiskohtiin.

ps. Öitä nukkumaan menneillä. Kyllä se on kohta itsekin käytävä. Nyt on vaan unirytmi vähän hukassa taas.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.6.13 00:27:57

Mission, no tykkäsihän se! :) Me ei oltu mökillä, mutta siinä kotona on niin paljon lääniä että käy kyllä ihan mökkiympäristöstä.
Tuota ei tarvitse edes lenkittää, se hyppää sielä niiiin kamalasti :) Ja kyllähän sen huomasikin että herralla ei ole ollut yli viikkoon hihnaa ja pantaa kaulassa, kummasti meinasi unohtua miten siinä hihnassa käyttäydytään :D Mutta vitsi että tuollanen tekee koirallekin terää, ja oli ihanaa että sillä oli mennyt hoidossa niin hyvin. Aamulenkiksi oli riittänyt se että käyskentelee vain pihamaalla ja heittelee takapihan pellolla vähän frisbyä.
Ja tosiaankin, välillä maalle on ihanaa mennä vain pelkästään sen takia että koira saa olla sielä ihan vapaana! :)

Ja ruoste, en ole kyllä mikään semisinkku vaan ihan täys sinkku vielä! :) Katsotaan nyt, kun tää arki lähtee taas rullaan. Jotenkin ihan outoo taas juhannuksen jälkeen, oltiin niin vähän tekemisissä et tuntuu taas vähän oudolta koko homma! :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 00:29:03

Ei tässä vielä nukkumaan pääse, tuli nukuttua pitkään, revittyä rikki unirytmit ja nukuttua muutenkin paljon. Kaukana unesta vielä... Huomisen jälkeen ehkä onnistuu korjaus kun on nukkunu vaan neljä tuntia sitte ennen töitä :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 00:30:24

Liskot on kivoja, paitsi ehkä ens yönä :D
Täällä on ihan sairaan kuuma... ja jaffa on ihan kiva juoma :D
vaikka ihan sama mitä suuhun laittaa niin aina maistuu jekku ja jallu :D jestas...
tämäkin sopii tilanteeseen aika hyvin :)
http://www.youtube.com/watch?v=_8Wan02zmBs

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 00:34:04

Mission: Jaa sulla on sellanen plääni. Mä ajattelin vaan mennä vähän myöhempään töihin ja sit pikku hiljaa hilata aikasemmaks töihin menoa. Toisaalta mitäpä sitä viikon takia hirveesti kannattaa kikkailla, kun lomalla rytmi menee taas ihan sekaisin. :p

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   24.6.13 00:40:51

Täällä ollaan.. Eikä uni tule.

Mitäs täällä tapahtunut?? Ihmisiä pariutunut kuinka moni? Tai ainakin semi-pariutunut :) (En minä :)).

Olipas aika hyvät kelit poikkeuksellisesti jussina. Ja pitäisi jatkua ensi viikolle myös. Kaveri pyysi veneilemään tiistaina, taidan mennä jos ilmat jatkuvat. Ehdottomasti!

Päivämäärä:   24.6.13 00:42:50

Öitä ja unia, sinitakkinen houkuttelee jo höyhensaarille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 00:45:02

Mulan: Moi :) Sullakin ilmeisesti kiva juhannus, kun vaikutat jotenkin niin pirteeltä. :) Mitenkäs sä tähän aikaan tänne vasta tupsahdit? En tiiä onko porukkaa pariutunut, kun itsekin vasta äskettäin ekaa kertaa tänne kurkkasin, enkä jaksanut alkaa lueskelemaan taaksepäin näitä juttuja.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 00:49:51

Minski on kyllä reipas nuorimies, eikä varmasti yhtään sellainen tyyppi, että sitä pitäisi pelätä. Niin sen pitäisi mennäkin, että jos joku juttu innostaa ja kiinnostaa ja tuntuu hyvältä, täytyy antaa mennä ja yllättää itsensä. Lennossa muutetut suunnitelmat aiheuttavat monesti unohtumattomia elämyksiä. Tälläkin kertaa kannatti selkeästi :)

Täälläkin on unirytmi pahasti ahterillaan. Olen ollut pystyssä vasta 13h eikä kyllä väsytä tippaakaan. Tai siis väsyttää, muttei nukuta. Huomenna väsyttää vielä enemmän, ja melko varmasti v1tuttaakin. Se on vasta huomenna se :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 00:55:12

hörhö, itse aiheutetusta päänsärystä ei sitten saa valittaa koko maanantaita. Aamulla saa kitistä, mutta sen jälkeen saa pohtia syntejään :P Eipäs leikitä niillä väkevillä, kannattaa pysytellä jaffassa ja nallekaljassa niin ei ole niin pitkät toipumisajat.

Hello Mulan! Joo, tulevalle viikolle on taas luvattu oikein kesä-kesää :) Sulla oli lomaa, eikö? Lucky you!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 00:55:21

ruoste: No joo, niin kuin oon monesti sanonutkin, niin oon tosi kiltti ja rauhallinen. Ei tosiaan oo mitään pelättävää ja ihan hyvin sitä tommosiakin uskaltaa, jos vaan seura kelpaa. Tässä nyt oli sen verran monta sataa kilsaa etäisyyttäkin, että olishan se ollut vähän niukkaa käydä vaan kahvikupposilla, kun monta tuntia saa ajaa toisen luokse. Että sikälikin hyvä näin, vaikkei se tietysti aina ja kaikilla noin toimi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 01:01:58

Riski se on joka kannattaa, Minski. Siinä mielessä saakin olla vähän "peluri". ;) Multa saattaisi jäädä tuollaiset reissut tekemäti, paitsi jos reissulle sattuisi hyvät kelit ja matkalla olisi muutakin nähtävää. Silloin voisin lähteäkin seikkailemaan. Niin, ja jos tosiaan saisin rikosrekisterit sun muut menneisyyden merkinnät tarkistettua etukäteen :P

Ai kauhia, minkälaiset odotukset siinä muutaman tunnin ajomatkan aikana saisi pahimmillaan kehiteltyä...

Päivämäärä:   24.6.13 01:05:22

M_R: Yrittänyt tässä saada unta ja katsellut töllöä, mutta kun ei uni tule, niin päätin tulla tänne vilkaisemaan mitä kaikkea on puuhailtu.
Oli kiva juhannus, näin ystäviä, tehtiin hyvää ruokaa ja ne loistavat ilmat. Mitäs sitä muuta tarvitseekaan :)

ruoste: Juu, lomaahan täällä :) Very lucky!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 01:07:36

ruoste: Heh, no kyllä mulla sen verran aina seikkailumieltä on. Oon muutenkin sitä mieltä, ettei näissä asioissa oo mitään kiveen kirjotettuja sääntöjä, vaan sitä voi jokainen tehdä just niin kuin tuntuu hyvältä. :)

Vaikka monesti asioita ajattelenkin paljon ja jopa selkeesti liikaa, niin löytyy musta sitten tarvittaessa tollastakin puolta ja aina oon osannu noi hetket valita hyvin. :)

ps. Sain mä tosi upeita kuviakin tolla reissulla.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 01:12:31

Minski, sulla on ehkä aavistuksen helpompaa mennä tuntemattoman suden suuhun (oletus että oli ennestään tuntematon, eihän me tiedetä) kun sitten naisen... Vaikka mistäs sitä koskaan silti tietää naisistakaan mitä hulluja ne on :D

Jätskii.... nam... lisää.... can't talk, eating.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 01:18:04

Pistäs Minski pari parasta kateuskuvaa jakoon. Jospa se rohkaisi meitä muitakin lähtemään sitä jotakin etsimään. Totta muuten, toimintamalleja ja sääntöjä ei tarvita, kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee ja hyvältä tuntuu. Tylsäähän se muuten olisi :) Välillä tosin tuntuu, että nämä ihmissudeasiat ovat liiankin vaikeita ja toimintaohjeet olisivat tervetulleita. :P

Taidan yrittää sitä nukkumishommaa, arki lähestyy vinhaa vauhtia. Öitä ihmeelliset. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 01:19:45

Mulan: Joo varmaan aika monella unirytmi nyt sekaisin. :p Mut huomenna pitäis kuitenkin jaksaa töihin. Ai että siitä tulee kivaa näillä unilla. :p

Mission: Heh, no joo onhan se tietysti helpompaa miehelle, vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Mut mä oon vissin sit kuitenkin tarpeeks vakuuttava ja luottamusta herättävä, et mut uskaltaa tollee päästää lähelle, vaikka oonkin tuntematon. Ja joo, oli entuudestaan tuntematon.

Nam, jätskiä. Vitsi munkin pitää käydä huomenna ostamassa. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 01:24:08

ruoste: Jep jep, rohkeesti vaan seikkailemaan ja haistelemaan maailmaa. :) Katotaan tossa joku päivä, jos ja kun saan vähän perattua tota raakamatskua, et millasia kuvia tuli.

Mut joo, kai se on yritettävä nukkua kans jo. Hyvää yötä ja muksaa alkavaa viikkoa munkin puolestani kaikille. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 01:24:53

Öitä ruoste, ja muutkin jo unten maille menneet :)

Joo huomisesta tulee kivaa, mutta luotan siihen että viikonloppuna, pitkänä sellasena, tullu hommattua tarpeeks unta varastoon ni ei väsytä hirveesti... ehkä :D Minski parka tuskin on ees nukkunu ollenkaan... :p Siel on se täyskuukin, tuskin nukun yhtään, sama viel hetki sitte katella boksilta davinskiä ja syödä jädee :D Mä just syön viimesiä pois, meinaan nimittäin kaks viikkoa kurittaa taas huolella ni kehtaa jäädä lomalle :)

Päivämäärä:   24.6.13 01:31:57

M_R: No yhden päivän nyt jaksaa vaikka päällään seisten :)

Miten muilla sitten mennyt juhannus? Minski ollut treffeillä, kai nyt joku muukin päässyt?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 01:56:57

Nyt tääkin lähtee kokeilee sitä nukkumisjuttua, öitä :)

Päivämäärä:   24.6.13 05:11:33

Huomenta sinkkulaan:)!
Jaaha, se on sitten maanantai....
Taitaa olla töis melko hiljaista, mut jos tässä nyt lomaan saakka jaksaisi istua ja ihmetellä, miten saisi päivät kulumaan...nää on niitä harvoja kertoja, kun tuntuu, et askel kohti työpöytää on raskas...:).
No, ei auta, pari viikkoo menee vaikka hammasta purren.
Welcome back to Finland, ykkösmies:)!

Päivämäärä:   24.6.13 06:07:25

Jaha, se on hypättävä autoon, työreissu...jaksais vielä pysyä hereillä!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   24.6.13 08:59:27

Ja aamupalaksi rasvaisia lättyjä toipilaille :) Nuo sikiöt nukkuu vieläkin, huomenna saavat nousta ja aikaisin. Koskapa lähtään ängiböödejä kahteleen muutamaksi päiväksi :)

Päivämäärä:   24.6.13 09:19:00

Kaunista huomenta sinkkulaan! Aurinko paistaa ja aamukävelyt hoidettu. Kokonainen vuorokausi lapsivapaata, kaipa sen saa tämänkin päivän jollainlailla kulumaan ;) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.6.13 10:11:49

Huomenta vaan Sinkkulan väki

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 10:13:04

Onks vielä aamu? Vieläkö saa valittaa?
Pientä hikoilua havaittavissa, vaikkei mitään edes tee :)
Rost hei! Arvaa vaan tuliko nallelimsaakin nautittua tarpeeks... Päätä ei särje, johtuu varmaan siitä että yrttijuoma piti vatsan kunnossa ja seriffi katsoi perään ettei mene ihan överiks... :D
nahkakin hieman punottaa, aurinkorasva, mikä se on. :)
Rilliruokaa ei jostain kumman syystä tee yhtään mieli... Jotain roskamättöä sitäkin enemmän, pizzaa, kepappii, mäkkärii, hepspurgerii? Liian vaikeita valintoja maanantaille :D

Lähettäjä: Lumipuku 
Päivämäärä:   24.6.13 10:14:24

Joko webbi ettii uutta?

Päivämäärä:   24.6.13 10:21:15

Viimein tuli mittumaari

mutta missä vaari?

Mökeille kokoontui kansa

meikä omassa seurassansa.

Ruohoa ei tarvinnu leikata

eikä muutakaan feikata

Yksin tyhjentyi Tapio

puutarhassa kuopi lapio.

Hiljaisuus senkun jatkuu vaan

ahkerat kun lähti tienaamaan.

Ootellaan tässä ikuista elämää

vai onko sielläkään ketään? :-)

Päivämäärä:   24.6.13 10:32:05

Huomenta. Väsyttää. Ei nyt ihan hirveesti, mutta huomaa kyllä ettei oikein uni tullut edes myöhään, eikä meinannut pysyä päällä kun viimein saapui... Jos tänään tulis sitte uni paremmin :p

Päivämäärä:   24.6.13 10:37:36

Täysikuu pilaa vähän yöunia. Eikö mulla ollu hiano runo?

Päivämäärä:   24.6.13 10:39:17

Oli lumppari, juhannuksenako kekkasit?

Täysikuu vaikuttaa itellä enemmän talvisin, kaipa sillä kesälläkin voi joku vaikutus olla... Enemmän luulen että uni ei tuu kun ärsyttää seuraavan aamun töihin lähtö ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 10:41:25

Lättyjä!! Unohdin paistaa viikonloppuna lättyjä. Herkkuja kyllä riitti, mutta koska plätyt sisältyivät kiintiöön, saa niitä kai paistaa nyt arkena. Muuten vedän tiukkaa linjaa, etteivät uudet höynäfarkut muuttuisi tavoitefarkuiksi :P

HYVÄÄ huomenta. Lämmintä on ja aurinkokin pilkahtelee. Töissä on mukavan vilpoista, täällä voi jopa litkiä teetä ilman vaaraa ylikuumentumisesta. Räkätauti on sitkeässä, ääni on vieläkin puoli oktaavia normaalia matalampi mutta henki kulkee jo melkein normaalisti. Ei ollut liskodiskoa viime yönä, enkä kyllä sellaista odottanutaan. Sen sijaan näin sopivan levotonta unta, jossa pääosassa oli joku suomalainen näyttelijä (tai sellaista vahvasti muistuttava), jota en tunnistanut. Joku anttireinihybridi se oli, mutta vaaleampi, siistimpi ja isompi. Saattoi se olla nuori jormatommilakin. Vaaleankirjava tukka melkein harteille asti, ihanan pehmoinen villapaita ja lempeä katse. Tunnistaako kukaan näillä tuntomerkeillä? :P En ehtinyt kysyä nimeä ennen heräämistäni. Hitto.

Perskeleen sisäinen kello herättä nykyään aamukuudelta riippumatta siitä, mihin aikaan olen mennyt nukkumaan ja kuinka jännittävä uni juuri silloin on kesken. Ei taida silti olla mitään mahiksia päästä 8h unirytmiin, sillä kymmenen aikaan illalla vasta harkitsen päivän puuhien päättämistä.

Päivämäärä:   24.6.13 10:41:36

Tuosta noin van kirjoitin, samalla tavalla kuin tavallisenkin tekstin. Olenkin aina haaveillut runokirjasta. kaiken huipuksi olen sukua Lauri Viidalle. ;-)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 11:51:04

Oleks ruoste varma että se on se sisäinen kello, jos se onkin se biologinen kello joka huutaa että nyt hommiin tyttö! :D

Nyt on sellasta puuhaa töissä että nallukka EI päivän päätteeks tuoksu ihanasti miehelle...tuon putsaus olis tän päivän työmaa: http://aijaa.com/mzus6i ei onneksi ole sitä itseään, mutta haisee kyllä ihan tarpeeks :) Ei kauheen heikko olo voi olla kun aamukahvikin pysyy ihan kevyesti sisällä :D

Nyt hampurilaisii, ranskalasii ja jotain majoneessii, nam nam :)
Täällä muuten sataa vettä ja vähän ukkostikin...

Päivämäärä:   24.6.13 13:13:31

Hieno runo Lumipuku!

Sympatiaa Hörhönallelle, ei ehkä ihan tavoitehommia remuviikonlopun jälkeen ;D !

Shoppailua siskon kanssa ja fillarin värkkäämistä että saan vihdoinkin sen kärryn pois exältä. Kärryn liitin kun meni exän fillarin mukana varkaalle jonkin kapakkaillan päätteeksi. Ja sitten fillarireissulle!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.6.13 14:12:11

Moppe: joo, 16 vuotta samassa työpaikassa ja tähän on edetty :D tainnu mennä koulutus hukkaan :D
njoo, toi on tuollanen kerran vuodessa homma, ennen lomia nuohotaan paikat vähän paremmin puhtaaks.

Ei tuollanen hepsburger kyllä nälkää pidä yhtään, ei kahta tuntia syömisestä aikaa ja taas hirvee nälkä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.6.13 14:59:15

Kyllä sitten kelepaa lomailla kun on röörit rassattu puhtaiksi :) Eikös hörhö ole ihan hyvä tuhlata tällainen turha krapulainen ällöpäivä tuollaisen homman tekemiseen? Viikon vatutukset on sitten tuhlattu heti maanantaina ja tiistaista eteenpäin eletään taas tunnollista ja kunnollista normielämää ja tehdään mukavia (?) normijuttuja.

Shoppailu, sitä minukin piti tänään tehdä konttorihommien jälkeen. Kiitos Moppe muistutuksesta. Pää aivan tööt, ajatus ei kulje (vääriin suuntiin kulkee kyllä...) ja silmät seikkailevat omilla teillään. Jospa joku uusi alerytky piristäisi edes sen verran, että saisin iltahommat kunnialla suoritettua läpi. Joku virttynyt vanha villapaita...... :P

Päivämäärä:   24.6.13 14:59:39

Tänks Moppe!!!!;-D

Päivämäärä:   24.6.13 15:17:59

Ei kai hörhis, joskus kun entisen kämpän röörejä puhdistelin/availin (ja siellä oli muuten ihan sitä ihtiään) laskeskelin että n. vartin duunillla tuli säästettyä useampi satanen... Pitäisköhän harkita alanvaihtoa noihin paskaduuneihin??

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.6.13 16:28:21

Lumikselta hyvä runo.

minskin romanssista olisi kiva kuulla pari sanaa lisää. Ei tuollainen jussin pituinen deitti ole mikään satunnainen tapaaminen, vaan puolisuhde. Millainen ja missä, ja jatkuuko?

Niinhän ne Moppe sanovat, että on tuottoisa toimiala.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 19:15:37

Mulan: Juu no meneehän se päivä tietysti, mutta onhan tossa noita päiviä viis sentään. :p Vaikka ehtiihän tässä ens yönä sitten taas nukkua varmaan paremmin. Onneks mulla on liukuva työaika, niin voin mennä vähän myöhemmin töihin, jos tekee mieli nukkua pidempään.

kurnau: Jaa niin kuin mitä pari sanaa lisää? Eikös tossa jo ollut noi oleellisimmat jutut. :) Ei kai sitä ekojen treffien jälkeen vielä osaa sanoa mitään tarkkaa jatkosta kuitenkaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.6.13 19:25:28

On tuo meidän minski aivan vakiona salaperäinen. Kai sen ainakin voi sanoa, tekeekö mieli nähdä uudestaan, ja millainen fiilis jäi.

Päivämäärä:   24.6.13 19:33:02

Minski, älä ny viitsi...;)!!
Kolmen päivän treffit kyllä jotakin jo kertoo...olisit paennut paikalta heti kättelyssä, jos ei olisi "kolahtanut", jos nyt vähänkään sua tunnen:).....
Kävin muuten tuolla suuressa "panokeskustelussa"...tuli mieleen, et yhden illan suhteet ei ole tän topiikin "suola" ollenkaan....siis noin niinkuin baarista bongattuna, en nyt tarkoita kenenkään sinkun fuckbuddya, se on asia erikseen....
Mut noin otannalla täällä kortteeraa tän foorumin fiksuimmat sinkkutyypit....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 19:40:01

Hehe, no en kai mä nyt mitenkään sen salaperäisempi ole kuin muutkaan täällä. Onhan monet muutkin täältä käyneet treffeillä, eikä niistä ole sen tarkemmin puhuttu. Mitä nyt vaan tollasta yleistä juttua niin kuin mäkin kerroin.

Mut joo, niin kuin sanoin, että kivaa oli. Et eiköhän sitä jatkoakin sitten ainakin mun puolesta tule. Siitä en sitten tiedä sen tarkemmin minkälaiset fiilikset deitille jäi, mutta aika samoilla linjoilla vaikutti olevan, eikä varmaan kolmea päivää olis mua katellut, jos mä ihan hirveetä seuraa olisin ollut. :p

Onhan toi toki vähän erikoisempaa heti viettää aikaa useampi päivä yhdessä, mutta toisaalta jos matka on noin pitkä, niin en mä nää oikein järkeä siinäkään, että monta tuntia kahvikupposille ajetaan. Ellei sitten muutenkin ole asiaa siihen suuntaan. Totta kai sitä pitää ensin vähän katella, että miten seura maistuu ja olla valmis sitten lähtemään kotiinkin, jos ei seura maita. Mut jos synkkaa, niin kyllä kai sitä voi noinkin tutustua. :)

Päivämäärä:   24.6.13 19:45:05

kurnau, Minski tais retkahtaa;).......
Hienoo!!!!
Edes yksi täällä on:)!!!!!!!

Päivämäärä:   24.6.13 19:46:56

Unohtui, oliko Minski pohjoisessa paljo hyttysiä:).........
Siellä niitäkin on, jos nyt ihania naisiakin;)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.6.13 19:51:09

piste: No hei mähän oon tietenkin niin mahtavaa seuraa, että täytyyhän sitä heti useempi päivä treffata. :D

No joo, mutta eka kerta hei vasta. Eihän sitä nyt vielä osaa sanoa mitä tulevaisuudessa sit tapahtuu. Eikä sitä kaikkea pidä ottaa niin, että heti pitäis tietää ja olla selvillä mitä, koska ja mihin. Se on ihan hyvä taito kanssa, et opettelee nauttimaan siitä hetkestä, eikä ajattele liikaa asioita. Silloin tulee heittäydyttyäkin enemmän tollasiin juttuihin mukaan. Niin ja en ollut pohjosessa, eikä ollut hyttysiä. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.6.13 19:54:34

Jessus mikä duunipäivä... Piti käydä alessa kattelee rättejä mutta eipä jaksanut eikä ehtinyt, piti jäädä hetki överiinkin. Eikä koiriakaan voi loputtomiin kiusata. Tätä samaa olis tiedossa seuraavat kaks viikkoa, sitten raatona lomalle :D

Tääl olis kotonakin puuhaa, koirien ja pyykkien parissa, mutta nyt otan kyllä tunnin ainaki pelkkää sohvaa kiitos :D Juoksemaan piti jaksaa illalla... Toivottavasti viilenis ni vois ehkä jaksaakin.

Päivämäärä:   24.6.13 20:02:39

Minski, 500 kilsaa suuntaan itä: Venäjä, suuntaan etelä: Eesti, suuntaan länsi: tiput mereen ja suuntaan pohjoinen: abauttiarallaa Oulu, se nyt on kyllä pohjoista, sanot mitä sanot:)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.