Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 323

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.13 18:05:35

Ja grillaan...:)!

Re: Sinkkujen topic 323

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.6.13 18:08:17

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1396730&t=1396730

Päivämäärä:   21.6.13 18:17:37

Niina, sulla on AMK- tutkinto, millään paskapalkalla ei tarvii töihin lähteä!!!!!
Jos nyt joku on sellainen hetken heitto, niin sehän menee vähän aikaa, mut parempaa tietty tolla tutkinnolla jo löytyy!
Mä olen sitä mieltä, et ne, jotka viitsii opiskella, saavat tienatakin paremmin, ne, jotka eivät viitsi opiskella, elää sillä, mitä duunista tulee.
Sekin on ihan omavalintaista, et kuinka paljon viitsii itsensä eteen panostaa.
Päästä se ei ole kiinni, jokainen osaa lukea ja tankata lukemaansa, mut se, viitsiikö vaivan nähdä, on sit asia erikseen!!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.6.13 18:25:46

Mie rupesin taas haaveilemaan. Siis kattokaa, millä hinnalla täältä saa tämmösiä möksiä :o http://tinyurl.com/pv8chgj Tuon remonttiin menis kyllä varmasti melkein toinen mokoma, mutta kuitenkin. Joensuuhun ~ 40km eli ajassa reilu puoli tuntia... Kahdelle hehtaarille jo melkein heppatarhatkin sais laitettua, ja sit ei ois kun vaan siirtää tuo meidän siirtotalli sinne. Ja valmis :)

piste -> aika karua kertomaa on kyllä tämä agrologien palkkataulukko, etenkin naisten osalta :/ http://www.agrologit.fi/palkkatutkimus.php Että saahan sitä palkkaa toki pyytää, mutta maksaako kukaan?

Päivämäärä:   21.6.13 18:29:51

Jos on pätevä ja osaa asiansa, noi taulukot voi heittää täällä kuuseen:)!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   21.6.13 18:45:49

Piste, on kyllä väärin sanoa että kaikki osaa lukea ja muistaa, eivät osaa. Tosiasiassa meillä jokaisella on omanlaisemme vahvuudet ja osaamisalueet. On turha selittää että esim. lääkäriksi voi kuka tahansa lukea koska jos ei osaa laskea eikä matematiikkaa pysty oppimaan, ei ulkoaluvulla mitään saavuta.

Toinen väittämä että töitä aina löytyy... varmasti jos suostuu ja haluaa muuttaa tai sitten ajaa esim. päivittäin n. 3 -4 h ruuhkassa työmatkoja. Kyllähän minäkin varmasti täältä saisin vaikka postinjakoa tai hyllyttämistä työksi, mutta sitten olisi otettava kaksi työtä että pärjäisin. Ja olen tehnytkin vielä kun exän kanssa yhdessä asuttiin, mutta kun olisi se kuitenkin kiva että lapsetkin joskus äitinsä näkisivät niin eipä voi lähteä tekemään kahta duunia.

Olipa merellä upeaa! Navakka tuuli mutta kuitenkin lämmintä, merivesi sopivan vilpoisaa ja kaikilla hauskaa. Ei näkynyt känniääliöitä eikä mekkaloijia, ihan rauhassa sopivat kaikki Suomen luonnosta nauttimaan! Tunnin päästä kokkoa katsomaan ja sittenhän tämä yöttömän yön juhlinta alkaakin olla finaalissaan, ellen innostu valvomaan

Päivämäärä:   21.6.13 18:58:33

Juu, Moppe....ystäväni ei ole koskaan ollut mikään penaalin terävin kynä noin yleensä, mut se oli niin kova nainen, ettei antanut periksi. Kävi lukion lukemalla aamusta iltaan, kehittämällä muistiaan, otti matematiikassa yksityisopetusta aivan huippuopettajalta, samoin kielissä. Kirjoitti hyvin arvosanoin, haki yliopistoon ja toisella hakemalla pääsi sisälle. Valmistui ja on hyvässä virassa hyvällä palkalla!!!
Ja mä en tehnyt lukiossa yhtään mitään, vietin villiä teinielämää, opettelin juopottelemaan, bailaamaan, tupakoimaan ja kaikkee muuta ei niin kehuttavaa...
Me oltiin silloinkin parhaat kaverit, vaikka mä en rikkaa ristiin koko lukion eteen laittanut, ystävätär teki töitä sikana.
Samas ammatissa ollaan, mä helpolla, se niin viimeisen päälle vaikeimman kautta, et arvostan naista enemmän kuin ketään muuta!!!!!
Jos haluaa, saa haluamansa!
Se on aivan varma, vaikka kuka väittäisi mitä!!
Se on sit toinen juttu, kuka niitä referenssejä saa tekemisistään, mut ystävättärellä on hyvä duuni ilman sen pidempää listaa.

Päivämäärä:   21.6.13 19:10:11

:)

piste, minäkin sain lukiossa kaiken aikalailla yrittämättä. Hyvä muisti ja kohtuulliset kirjoittamisen lahjat niin eipä tarvinnut paljoa äkistää. Siskoni teki töitä varmasti kolmin-nelinkertaisesti ja silti ei pärjännyt. Kyllä hän nykyäänkin kertotaulun minua paremmin osaa ja sen minkä ulkoa lukemalla oppi, mutta ei siltikään oppinut koskaan esim. ymmärtämään mitä luokkaa laskutehtävän tuloksen tulisi olla. Hän laskee kyllä, mutta jos tulokseksi tulee 10 sen sijaan että pitäisi tulla 100, hän ei pysty hahmottamaan että väärin meni ellei joku sitä hänelle kerro. Koska tietynlainen soveltamiskyky puuttu, on ihan sama kuka häntä opettaa ja kuinka paljon, hän pärjää niin kauan kuin ulkoaopitulla pärjää, heti kun pitäisi soveltaa, hän ei siihen pysty. Jokaista esimerkkiä kohden löytyy myös toisenlainen esimerkki, turhaahan siitä on väitellä.

"Jos haluaa, saa haluamansa" , minä joskus nuorena olisin halunnut tulla lentoemäännäksi (miksi, en kyllä oikeasti ymmärrä kuinka höyrähtänyt olin silloin). Vaikka kuinka halusin, en kuitenkaan koskaan kasvanut yli 159cm pitkäksi, joten jäi se urahaave ;) . Yhtälailla fyysisiin ominaisuuksiin kuuluu ihmisen aivot eikä niitä ulkoaoppimalla muuta miksikään.

Päivämäärä:   21.6.13 19:24:54

Moppe, mä en enempää ala asiasta vääntämään, olen nähnyt vierestä, et kaikki on mahdollista, kun kovin haluaa:).
Sitäkään en ymmärrä, miksei voisi tehdä kahta duunia?
Kai lapsilla isäkin on, joka voi silloin huolehtia kun äiti on töissä? Tai jos ei isää ole, niin sit hoitopaikka.

Päivämäärä:   21.6.13 19:42:13

http://www.youtube.com/watch?v=ICxUK9so4

Soriiiii:)!!!!
Pakko, tää on ihqu!!!!:).

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   21.6.13 19:44:01

Wautsi, olipa hauskaa käydä uimassa :) Talviturkki on heitetty viimein, vaikkakin lähinnä kastauduin ja uin noin 10 metriä, muuten enimmäkseen kahlailin ja hengailin. Koirat ui senkin edestä, ja ovat kyllä aivan varmasti täysin kuolleita koko illan :D

Piipahdin sitten samalla reissulla siellä kaupassa. Päällä siis biksut, semmonen ihme uimahame, roiskeläppä jonka joskus sata vuotta sitten saanut jostain, ja semmonen läpinäkyvä helleriepu. Eli kivat märät biksuroiskeet ja sitä rataa, hiekkaa varmaan vieläkin reidet täynnä. Eikös se huoltiksen piha ollu turvoksissa hyvännäkösiä miehiä! :D:D Hetken harkitsin että nousenko autosta ollenkaan, sit ei muuta ku leuka pystyyn ja hoitamaan asiat. Tuli kyllä muutama katse josta en uskaltanut vilkasta takasinpäin että mitähän mahtoivat toljottaa :D Ei se mitään, mitäpä en tekis creme bruleen eteen... ;)

Tarttu tolla reissulla jopa hieman aurinko, ihme kyllä, ei varmaan oltu ku joku 40 min ja illalla, kyllä vaan haaleat biksurajat jäi. Pitää varmaan uusia huomenna uintireissu :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   21.6.13 19:51:04

Intissä oli mies, jolla oli kultalusikka suussa. Se oli käynyt silloin lukiota jo ainakin 5 vuotta, mutta ei sieltä tule lienee koskaan valmistumaan. Särmä kaveri ja hyvä tyyppi, mutta älynlahjat ei riitä minnekkään vastuulliseen hommaan.

Mää en koskaan oo lukenut mitään. Oikeasti. Kaikki lukemani kirjat voi laskea näillä sormilla. Piti tehdä kirja-arvostelu Veljeni leijonamielestä. Luin ekasivun ja takakannen ja hyvä tuli... Kokeisiin en ole lukenut koskaan ennen, ennen kuin menin ammattikorkeaan. Siellä luin jonkin verran ekana vuonna, mutta lopetin, kun keskiarvo oli melkeen 5. Mää oisin siellä lukiossa se 3 ällän oppilas. Lukio Lukematta Läpi :)

Niina on taitava nainen. Varmasti voi pyytää enempi palkkaa, kuin "kokematon", koska onhan sulla vaikka mitä kokemusta ja osaamista. Sää harrastat alas hommia intohimoisesti ja se korvaa monen "alan hommissa" olleen muun ihmisen ammattitaidon. Varmastikkin. Sitten siihen epäilyksees siitä, että kyllästytkö työhös, niin en usko. Kyllä ammattilainen on aina ammattilainen ja pyrkii aina parempaan joka hommassa. Kyllä mullaki on työasiat aina mielessä, ei ne minnekkään taka-alalle jää, vaikka töissä ei oiskaan.

Päivämäärä:   21.6.13 19:58:19

http://www.youtube.com/watch?v=7wLikusmC

Tääkin on niin hieno, et pakko laittaa katottavaksi:)!!!!

Päivämäärä:   21.6.13 20:05:38

Offari, niin se menee, et työt on mielessä vapaa-ajallakin, vaikkei töissä olekaan.
Mielestäni se on vastuuta omasta duunistaan, jos ei työstään tykkää, varmaan kannattaa vaihtaa toiseen duunipaikkaan.
Mut jos on omaan ammattiinsa panostanut, niin kyllä se yleensä silloin mieleinen on ja siitä pitää.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   21.6.13 20:32:34

Rauhallinen koti jussi jatkuu... Saunassa käyty,ehkä viel jotain grillattavaa huiviin ja pari olutta siinä se:)

Päivämäärä:   21.6.13 20:37:23

Ja mä korkkasin kuoharin ja sitä ennen pari siiderinlitkua naapurissa piti maistella;)...
Juu juu, ei olis ollut pakko eikä sitä kukaan kurkkuun kaatanut, mut toi limesiideri olikin yllättäen ihan jees:).....Niin meni sit litra ihan huomaamatta;)!!
Nooh, Jussina saa juoda.....;);)!

Päivämäärä:   21.6.13 20:51:35

http://www.youtube.com/watch?v=PUi62ruSr

Täs vielä otanta maailman parhaista, ja juu, äijiähän nuo....:).
Mut mallia voi ottaa.....;)!!!!!

Päivämäärä:   21.6.13 21:03:51

pisteeltä on tainnut mennä hieman ohi että minun lasteni isä on alkoholisti eli juoppo, eipä sille aina uskalla lapsia jättää! Mutta joo, eipä kai tuosta kannata vääntää, kummallakin oma käsityksensä asiasta eikä kai mikään pakko ole saada toista muuttamaan oma käsitystään.

Kokko nähty ja pientä jännitystä oli ilmassa mahtaako syttyä ollenkaan. Sytyttäjä ehti ruiskia sytytysnestepullon tyhjäksi ja vieläkin vain kyti, mutta onneksi siten tuuli vähän avitti ja sai kokon kauniisti roihuamaan!

Päivämäärä:   21.6.13 21:10:35

Onhan lapsille hoitopaikkojakin, ihan virallisia, jos isä on kykenemätön lapsiaan hoitamaan?
Kai nyt äidinkin pitää töihin päästä??

Päivämäärä:   21.6.13 21:15:17

piste, 12-15 tuntia päivässä? Jos kahta työtä tekee niin samallahan voisin lahjoittaa lapseni valtiolle. Sovitaanko että tästä ei päästä sovintoon niin jätetään aihe ;) , monesta asiasta olen valmis vääntämään mutta en lasteni hyvinvoinnista. Aiemmin lapseni olivat n. 10 h päivässä lastentarhassa ja lisäksi tein neljänä päivänä viikossa 5-8 tuntia töitä työpäivän päälle, tiedän tasan kuinka vähän lapset ehtivät äitiään tapaamaan, n. 2 h /pvä ja sunnuntaisin vähän enemmän.

Päivämäärä:   21.6.13 21:31:16

Juu, mä olen jäävi noista lapsista mitään sanomaan, teen kyllä sellaista 10 h työpäivää ihan säännöllisesti, silti ehdin tallille joka ilta arkipäivinä. Viikonlopputöitä en tee kuin harvakseltaan, nekin siksi, et saan lisää kesälomaa hevosteluun:).
Eikö kuitenkin töissä tienaa paremmin kuin työttömyyspäivärahalla?
Ai niin, saahan lapsilisät ja isä maksaa elatusmaksuja ja jos ei maksa, ne maksaa sossu ja perii sit isältä? Jotenkin niin kai ne menee...?

Päivämäärä:   21.6.13 21:42:22

Pienet lapset tarvii äitiä, ei äiti voi olla kokoajan poissa ja skidit aina hoidossa.

Lapsilisät on yks pierasu, ja nekin vissii otetaan huomioon muissa tuissa? Hoitopaikatkin on tosi kalliita, jos tekee kahta työtä ni aika iso osa jos ei kaikki lohkeaa siihen lasten hoitopaikkoihin.

Olis pari siideriä kaapissa mutkun ei haluis ottaa, mieli tekis vielä juoksemaan ja se vesittyy sit heti jos aukasen tölkin. Tarkotus oli urheilla jussina paljon mutta nyt vaikuttaa kyl pahasti siltä että tässä varmaan kiloja kertyy eikä harrastella ku penkkiurheilua :D

Päivämäärä:   21.6.13 21:46:19

Juu, kyllähän minä omissa duuneissani tienaan paremmin kuin työttömyyspäivärahalla, mutta kun niitä omia duuneja ei ole. Hanttihommissa saisin n. 1500 EUR /kk, käteen jäisi ehkä vajaa 1200 eli vähän vähemmän kuin mitä työttömyyskorvauksesta jää käteen. Lapsilisät saa oli sitten töissä tai ei ja isä eikä kela maksa elareita (ja jos maksaisi niin maksaisi ne silloinkin kun saan töitä). Kyllähän minä töitä haen ja teenkin välillä pätkääkin vaikka se vaikeuttaa muuten säännöllisien tulojen saamista.

Lapset eivät ole hevosia, tarvitsevat hieman enemmän lajityypillistä hoivaa ja huolenpitoa :D :D .

Päivämäärä:   21.6.13 21:49:51

[URL9http://www.youtube.com/watch?v=aP4puxOMsKg&NR=1&feature=endscreen[/URL]

Ja aivan upeita viulunsoittajia:)!!!!

Päivämäärä:   21.6.13 21:51:10

http://www.youtube.com/watch?v=aP4puxOMs

Täs siis...

Päivämäärä:   21.6.13 21:54:56

No onneksi toi Missionkaan ei ymmärrä mua enempää noissa lapsilisäasioissa tai elareissa;)!!!
En ole yksin aivan tollo noiden suhteen:)!!

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   21.6.13 22:23:57

Hau hau champion, ei haukotuta enää, kun otti kuuden tunnin päikkärit :D

Kohta voisi lähteä pihalle pienelle fillarilenkille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.6.13 22:33:23

Voi jestas et oon känässä ja oikeen kunnolla.:)

http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

Päivämäärä:   21.6.13 22:37:57

Heh, Kessu, oisko tuo nyt kolmas kerta kun ton linkität tääe päivää....:)??
Ei kai aina noin huonoo ole tullut vastaan;)?

Päivämäärä:   21.6.13 22:39:40

Poksu, älä yllytä! Just meinasin että vieläköhän pitäs mennä jussijuoksulle :p Vai oisko tää sohva kivempi... Ois vähä kyllä nälkäki, tai siis paljon.

On tänne kaupunkiinkin jotku jääny, just kuuntelin ihan hysteeristä naurunremakkaa jostain naapuritalosta joka kesti ja kesti niin että rupes itteäkin jo naurattamaan :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.6.13 22:49:53

Oho sori,käyks tää..)
<zhttp://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc&NR=1&feature=endscreen>

Päivämäärä:   21.6.13 22:50:08

No kyl täälläkin alkaa mennä nää juhannusjuomiset niin huiviin, et mun täytyy kyl pelastaa koiruudet pihalta sisälle ja mennä koisaamaan...
Ei ihan vielä, mut jossakin vaiheessa. Oli niin kuuma päivä, et koiruudet makaa reporankana pihalla ja syöminenkin siinä js täs.
Hevoset otti suihkua haaleella vedellä mennen tullen, onneksi maneesissa oli siedettävä ratsastuskeli!!!
Viilee ja ihan ok, vielä....mut ei ole kauaa.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.6.13 22:58:57

piste känässä niinkun minäkin olen.:D

Päivämäärä:   21.6.13 23:06:46

Ei kyl linkittynyt, Kessu:).

Päivämäärä:   21.6.13 23:08:48

[URL]<zhttp://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc&NR=1&feature=endscreen>[/URL]

Täs toi Kessun linkki:).

Päivämäärä:   21.6.13 23:16:47

Mission: Äh, aloin empimään. Menisikö fillarilla, vai lähtisikö hyttysten syötiksi kiertämään paikallista järveä ympäri, No, ehkä fillarilla kuitenkin...

Juu, hiljaista on kuin huopatossutehtaassa :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.6.13 23:18:00

Juhannussaunasta ... kolrmn tunnin saunasessio tällä kertaa, eli normisetti

Päivämäärä:   21.6.13 23:19:31

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc&NR=1&feature=endscreen[/URL]

Päivämäärä:   21.6.13 23:20:25

Koissu ulkoilutettu ja jestas että taivaalla möllöttää upea täysikuu! Wau ja mahtavaa! Jos nyt tuonne puoleen yöhön odottelisi ja sitten kokeilisi random-generaattoria :) .

Päivämäärä:   21.6.13 23:21:36

No linkittyihän se, kun ylimääräiset kirjaimet poisti...:)!

Päivämäärä:   21.6.13 23:24:27

Eilen kun keskusteltiin näistä moderneista juhannustaioista niin toiselta foorumilta löytyi tämmöinen ;)

"Jos juhannuksena pyörit kolme päivää mökillä ympärikännissä ja kuset grilliin, niin saatat mökin terassilla nähdä vilauksen tulevasta ex- vaimostasi."

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.6.13 23:28:33

yrittäkään randomillla osua sitten edes minuun ;)

Päivämäärä:   21.6.13 23:40:21

Emmä jaksanu :D Menikö Poksu reippailemaan? Liian urheeta :p Mä käytin vaan koirat pikapissalla ja rupesin tekee sapuskaa.

Päivämäärä:   21.6.13 23:41:40

Mikä on illan menu? Meillä oli lettuja jätskillä ja sipsejä :) !

Päivämäärä:   21.6.13 23:49:23

Mä söin päivällä jo jätskii, nyt olis katkarapu-tonnikalasalaattia :) Letut kyllä jäi kaihertamaan, onneks ei oo aineksia :D

Päivämäärä:   21.6.13 23:55:17

Sori Webbi, arpa osui 58 vuotiaalle Pirkanmaalaiselle :)

Päivämäärä:   21.6.13 23:56:37

Illan menu oli siideriä, sisäfilettä, täytettyjä herkkusieniä, siideriä, fetasalaattia, uusia perunoita, siideriä, ihanaa sinihomekermaviiliruohosipulikastiketta, kuoharia, kuoharia ja kuoharia ja sit viimein saksanpähkinäjädeä, mansikoita ja kinuskikastiketta lämpimänä.
Ja nyt vois marinoida itsensä kohta petiin, mun pitää olla satulas ip huomenna....tai pitäis...voi olla, etten ole.....

Päivämäärä:   22.6.13 00:05:40

Öitä sinkkula! Hyviä Juhannusjuhlien jatkoja!

Päivämäärä:   22.6.13 00:39:23

Yöttömän yön kunniaks meillä saa tirkistellä sisään niin kauan kun oon hereillä. Valosaa on. Taivaanrannassa häämöttää tummat pilvet, ne on ollu siellä jo kauan ja hajoaa kun saapuvat tänne. Vähän hämärtää toki ne pilvet, olis ollu kivempi ihailla ihan kirkasta taivasta. Ehkä valvon vielä tunnin, ehkä en. I sure make a mean salad! Oli superhyvää, olis voinu syödä toisenki lautasellisen...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   22.6.13 00:50:26

Rairai, täytyyks toinen yö jo vähän nukkuu :D ;D
rilli kuumana, juomaa on :D :D
eikai kenelläkään oo tylsää...

Päivämäärä:   22.6.13 01:07:49

Hörhö, mulla on tylsää, kaikki muut kai nukkuu:(....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.6.13 01:29:09

Ei hitto! Mä unohdin sen nykyaikaisen keskiyön juhannustaian! Mut ei se mitään, opin tänään tällaisenkin: syö nukkumaan mennessäsi sängyssä seitsemää sorttia näkkileipää. Aamulla tiedät tarkalleen missä murusesi on.

Hah! Onko meillä kivaa? :) Puhelin kuoli ihan totaalisesti. Oikeastaan aika vapauttava tunne. Vähän (paljon!) kuitenkin ärsyttää kun kuulin, että joku yritti aiemmin soittaa ja tovi takaperin tuli viesti, mutta näyttö on pimeä kuin tähdetön taivas. Jännittävää :P Huomenna on pää pipi.

Päivämäärä:   22.6.13 01:51:07

Heipparallaa murut! :) Mie kävin sukulaisten mökillä iltakaffella, ja kuulemassa serkun kuulumiset. Sieltä palatessa kylälle katsomaan kokkoa, ja just kun oltiin pois lähdössä, niin tupsahti eteen yks mun kaveri, joka oli joutunut ryyppykuskiksi. Sen poikaystävä oli sitten jo pienessä sievässä, ja se halus välttämättä, että mie lähden niiden mukaan :o Se oli oikein herttainen ja huolehtivainen, kun tietää, että mie en juuri ryyppyporukoissa viihdy; ja kovasti mainosti mulle jotain kaveriaan, joka olis emäntää vailla... Lupasi tuoda sen näytille tuonne meidän kylän kesätapahtumaan parin viikon päästä =D Ja tätä aihetta puitiin sitten puoli iltaa. On se hyvä, että joku huolehtii :)

Mua ei nyt kyllä tämä "joku kaveri" juuri jaksaisi kiinnostaa, koska mielessä pyörii vaan ihana @!#$, jolle laitoin juhannustoivotukset, ja sain vastauksen anteeksipyynnön kera <3 Mutta toki minä tämän kaverin mielelläni tapaan, jos se tänne asti kerta järjestetään; kuitenkin kolme eri tyyppiä on jo sitä samaa mulle ehdottanut =D

Ensimmäisestä paikasta matka jatkui paikalliselle tanssilavalle. En oo muuten sielläkään käynyt koskaan sisällä asti. Siis tanssien aikaan. Nytkin oli meno jo melkein hiljentynyt, mutta tanssimaan olisi päässyt, jos olisi halunnut. Mutta rupesin taas kranttuilemaan, kun enhän mie osaa tanssia, eikä kyllä kiinnosta opetellakaan tuollaisen punasilmäisen juuri ja juuri jaloillaan pysyvän juoppolallin kanssa :/ Nyt oon jo takaisin kotona; kotimatka sujui tyylikkäästi avobemarilla, joka oli niin madallettu, että hyvä, kun pääsi meidän pihatiellä eteenpäin. Pahaa teki kuunnella auton alta kuuluvaa rutinaa, mutta eipä ollu oma auto.

Päivämäärä:   22.6.13 02:06:49

Illan leffa kattottu. Jos menis jatkaan siitä, mihin kuuden tunnin päivätorkuilla jäätiin :) Se on öitä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.6.13 06:51:32

Huomenta, lievää krapulaan meinaa olla jostain kumman syystä.:)

Päivämäärä:   22.6.13 07:58:15

Huomenta! Aamulla heräsin jyrinään ja rytinään! Ukkostaa! Koira lenkitetty kaatosateessa, vaikka taivaalla näkyikin sininen läntti taivaalla pään päällä !

Niina, kuulostaapa kivalta Juhannusaatolta! :)

Päivämäärä:   22.6.13 08:17:49

Aamenta. Tällä on kahvit ja teet juotu. Vielä pitää 5h töissä istua, mutta päivän vapaana kirmailla katselemassa juhlakansaa :) Ei tullut taikoja tehtyä ei. No kai siitä ei vahinkoa tullut?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 09:22:43

Huomenta Juhannuspäivään

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   22.6.13 09:30:56

huomenta :)
pitäsköhän hakee sänkyyn aamupalaa...

Päivämäärä:   22.6.13 10:37:16

Huomenta:)!
Niinalla onkin ollut vauhdikas Juhannus:)!
Odottelen, et pääsis tallille....

Päivämäärä:   22.6.13 11:18:21

Huomenta. Mihis ihmeeseen se juhannuskeli katos? Auringosta ei jälkeäkään, ja tänään piti ottaa aurinkoa ja mennä uimaan. No, jospa sitä sais aikaseks vaikka urheilla sitte... Niinallahan on ollu ihan oikea juhannus!

Päivämäärä:   22.6.13 11:45:55

Ensimmäiset uudet potut pöytään ja herkuttelemaan! Onneksi keli on edes kuivahtanut niin päästään iltapäivästä vähän liikkeelle.

Päivämäärä:   22.6.13 12:01:10

Tulkaa itään, täällä on hellettä ja aurinko paistaa =D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 12:26:06

Täälläkin pilvistä ja säätiedotus lupailee iltapäivälle sadekuuroja ja illalle heikkoa sadetta, eilen vielä näytti aurinkoista, huomiselle on ennustus aurinkoista ... joten kai me sitten kaikki lähdetään Niinalle sadetta karkuun ... kuka ottaa minut matkalla kyytiin?

Päivämäärä:   22.6.13 12:51:14

Herätty jo jokin aika sitten, ja siirrytty suoraan lounaaseen. Uudet potut on nautittu lämmöllä naudanlihapihvin kera. Jotta ei menisi ihan ylitöiksi, kai sitä pitää ottaa pieni tauko torkkupeiton kera ja miettiä iltapäivä ja illan ohjelmaa. :D Vois vaikka katsoa leffan tähän väliin. Täällä on mukavan puolipilvistä, ja sopivan viileää...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   22.6.13 13:26:04

Huhuu!!
Rosvopaistii!!! Törkeen hyvää!!
Syömisen jälkeen täytyy vissiin ottaa pieni välikuolema :)
Pää ei ole kerenny vielä tulla kipeeks :) huomenna täytyy vissiin jo vähän heivata :)

Päivämäärä:   22.6.13 13:28:25

Missäspäin suurinpiirtein Poksu sijaitsee? Tervetuloa vaan sinkkulaan muuten :) Yleensä on ollut tapana laittaa pieni esittely, jotkut kertovat tarkan iän ja kaupungin ja lapsiluvun ja nelijalkaisten pääluvun jne, mutta saa antaa epämääräisemmätkin tiedot niin halutessaan. Jonkinmoinen ikähaarukka, ilmansuuntaa, sukupuoli, ne riittää :)

Rupes sitte satamaan ihan kunnolla. Tänään piti nauttia auringosta ja huomenna shoppailla. Taitaa olla varoitus jos huomenna paistaa, ei pidä törsätä vähiä rahoja... Ehkä tänään sitte leffa-siivous-salipäivä, huomenna auringonpalvontaa ja iltaurheilua :) Alotetaan leffalla...

Päivämäärä:   22.6.13 14:31:11

Päivätorkkujen aikana aurinko ryöminyt esiin ja tuollahan näyttää oikein mukavalta.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 14:35:23

No sitten pitää valita lähetääkö porukalla Niinan vai Mopen luo, kun ainakin täällä synkkenee kokoa ajan lisää ...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   22.6.13 15:04:18

Tulipa sitten käytyä tänä vuonnakin baarissa. Oikein pitää katsoa peiliin, kun Niina kirjoittaa punasilmäisistä juoppolalleista.:)

Aluksi seuraan lyöttäytyi joku ihme käiverö, joka alkoi kohta mainostaa, kuin hhyvä se on nuolemaan. Sitten se alkoi kerjätä pikkuhousujani. Enpä ole aikoihin nähnyt tuollaista pornofania livenä, nettihän noita on pullollaan.

Sitten tanssin ison osan illasta jonkun espanjalaisen kanssa, se noissa välimerellissä on hyvää, että viihtyvät lattialla muutakin kuin pakollisen hitaan.

Kotiinkin olin sitten päässyt, hataran muistikuvan perusteella hitaasti horjuen.

Päivämäärä:   22.6.13 16:08:37

Wau kurnau, jos hyvän tanssijan löytää niin sehän on melkein yhtä hienoa kuin seksi ;) .

Ny merta, tuulta ja aurinkoa nauttimaan illaksi!

Päivämäärä:   22.6.13 16:27:28

Kurnaulla ollut juhannusta sitten kerrakseen :)

Täälläkin alko aurinko vähän pyrkimään esiin harson takaa. Ei ihan tarpeeks auringonpalvontaa tai uintireissua varten kylläkään... Mutta riittävästi että auringonpalvojakoira heti bongas paisteen ja vaati päästä partsille aurinkoon makoilemaan :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 16:55:15

Täällä oldotellaan sadetta saapuvaksi

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.6.13 17:19:02

Voi plääh et kämppä on kuuma, no ei pidä valittaa, talvella on sitten kylmä.:) Hyvin on jo tullut väriä kroppaan.:)

Päivämäärä:   22.6.13 17:19:48

Täällä joutu vetää biksut niskaan ja levyks :) Mukavasti tuulee ni ei oo liian kuuma. Västäräkki ei tykkää mun paikasta, hälyttää tossa muutaman metrin päässä.. Saa nähdä alkaako hyökkimään vielä :D

Päivämäärä:   22.6.13 17:34:24

Pitäisiköhän jo alkaa palailla ruotuun, vai olisiko tämän viimeisen illan vielä hunningolla?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.6.13 17:43:51

Taidan viellä muutamat naukut ottaa ja grillata.:) Toivottavasti naapurin sedällä ei ole whiskypulloa taas varastossa, sitten kontataan kotiin.:D

Päivämäärä:   22.6.13 19:44:04

Juhannuksen jatkoa sinkkulaan:)!!
Tallilta palattu ja pojat hoideltu;), siis noi nelijalkaiset, abauttiarallaa 500 kg...;)!
Pitänee alkaa hehkuttamaan taas grilliä ja jos nyt vielä muutaman olusen Jussin kunniaksi korkkais...
Mulla on ihanat hevoset ja koirat!! Koirista toinen on hevoshullu, se viettää aikansa heppojen tarhassa niitä ihaillen, vähän emäntänsä tyyliin, makoilee hevosten vieressä eikä hetkeksikään jätä silmistään meitä, kun liikutaan. Toinen on kiinnostuneempi kaikenmaailman mönkijöistä, yäk!!
Se tappaa kaikki itseään pienemmät, mitä löytyy!!
Hieno tallikoira tietty, mut noi tapetut hiiret ja jos rotan löytää metsästä, haalaa tallin pihaan, mua ällöttää ne raadot!!
Kissat sentään saavat rauhan, niiden kanssa kun on ikänsä elänyt, mut kyllä jos vieras kattimatti pihaan tulee, se saa lähdöt oitis!!
Tyyliin "täällä on omat katit, suksi kuuseen tai mä lähetän sut avaruuteen"....
Tänään karjuin pää punaisena hevosen selästä tuolle, et jättää naapurin kissan rauhaan ja henkiin, sitä ei tarvii tappaa....jätti, mut kyllä oli niin vaikeeta, että....

Päivämäärä:   22.6.13 19:50:33

http://www.youtube.com/watch?v=j2ilU8TcE

kurnau, hunningolla saa olla;)!!!

Päivämäärä:   22.6.13 22:41:54

Superkuu möllöttää taivaalla ja sinkkula kaikuu tyhjyyttään kun sinkut bailaa Juhannusta! Hienoa :) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 22:54:52

Ei kait nyt sentään ... olenhan minä ainakin täällä ;)

Päivämäärä:   22.6.13 22:58:59

No en oo bailannut minäkään. Ulkoillut koirien kanssa ja lepäillyt... Piti tässä kaikkea puuhata mutta päätin että hitto vapaalla tarvi rehkiä :D Juoksemaan piti mennä mut just vaihdoin kotivaatteisiin, ei nappaa. Vois tehä salaattia ja syödä jätskiä jälkkäriks :p

Päivämäärä:   22.6.13 23:10:54

Mäkin palasin grillin ääreltä ja naapurista, kyllä tää Juhannuksen juhliminen on rankkaa;)!
Viiniä ja juhlaa...mun piti vaan olut siemaista, syödä ja mennä nukkumaan....toisin kävi:)!
Nyt ollaan hyväs hiprakassa ja huomennakaan ei jaksa kyllä mitään treeniä vetää, kunhan nyt chillailen vähän hevosten kanssa:).........

Päivämäärä:   22.6.13 23:35:34

Mäkin ajattelin jäätelöpaketin vielä siemaista, se kun kuuluu feivöritteihin näin kesäaikaan....
Ja mansikoitakin on. Ja ois myös kinuskikastikettakin jäljellä, mikroon hetkeksi ja hyvä tulee:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 23:40:10

piste, minä taidankin lähteä luoksesi ... kuullostaa sen verran herkulliseslta, että jätähän vähän jäätelöä ja mansikoita ...

Päivämäärä:   22.6.13 23:48:18

Webbi, mä syön nää kaikki mansikat kastikkeineen ja jäätelöineen nyt:)!
Ja meen koisaamaan:).
Jussi on ihan kiva juhlaviikonloppu, mitään ei liikaa vaan sopivasti, tykkään, kun kukaan ei örvellä:)!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.6.13 23:52:58

No, öitä nyt sitten ... ;)

Päivämäärä:   23.6.13 08:45:04

Huomenta! Hyvinnukutun yön jälkeen kauniiseen aamuun!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   23.6.13 09:39:02

Huomenta sunnuntaiaamuun ... juhannuksenkin jälkeen on elämää, uskokaa vain :D

Päivämäärä:   23.6.13 12:41:18

Onko nyt se aika, jolloin toiset kärvistelee ja toiset käristelee? Mulla alkoi vasta nyt juhannus. Makkarat on grillissä ja töinen yö takana :) Ei näkynyt superkuita ei. Pilvee ja sadetta pidellyt. Eipä ole sisätiloissa paljoa haitannutkaan :) Harmi vaan muita juhlijoita. No eipä ole niitäkään niin ötökät haitanneet :)

Ja syksyä kohti taas!

Päivämäärä:   23.6.13 15:00:39

Kiitos piste kun annoit luvan hunningolla olon jatkamiseen, taas meni pilkkuun asti tuolla bermudan kolmiossa. Miestarjontaa oli kyllä reippaasti, mutta voi luoja, mitkä omat kriteerit ovat siideripäissään, tasan ulkonäkö ja tanssitaito. Siinä tuli sitten pyöritettyä yhtä moldovalaista ja yhtä senegalilaista, jotka olivat mielestäni paikan parhaan näköiset miehet.

Juttelin siinä alkuillasta yhden suomalaisenkin kanssa, se oli ihan mukava, mutta auttamatta epäkiinnostava, eikä tykännyt tanssia. Jos päässä olisi ollut enemmän järkeä ja vähemmän siideriä, olisi kannattanut kuitenkin keskittyä kotimaisiin tyyppeihin, kun kerrankin oli livetarjontaa. Mutta tulipahan tanssittua pitkän kaavan mukaan.

Päivämäärä:   23.6.13 15:06:28

kurnau :D Miten sä sitten pääsit irti näistä tanssittajista? Oman kokemuksen mukaan ovat kyllä aika sitkeitä pitämään kiinni "saaliistaan" :p

Taitaa jäädä ne shoppailut nyt väliin, pitäs thdä vielä vaikka ja mitä tänään. Alottaen varmaan auringonpalvonnasta, höhlä koira harrastaa sitä tuolla pihalla läähättäen tällä hetkellä :D Jos illemmalla sitte uintireissu vielä...

Päivämäärä:   23.6.13 15:23:14

Kyllä se Mission tuommoisessa sokkeloisessa baarikompleksissa onnistuu.

Siitä suomityypistä joku saisi kiltin ja kivan miehen, oli n. 185 pitkä, tumma, läyttää laseja, vähän pyöreähkö, ikä alle 40 v. Ei ollut omaa tyyppiäni, mutta järjestän treffit, jos joku tuommoisesta kiinnostuu.

Päivämäärä:   23.6.13 15:26:22

Onko tää bermudan kolmio sama kuin mummotunneli? Joutunee korkkaa sen tossa kesälomalla... Tosin ollaan kyllä kuulemma oltu siellä joskus 10v sitten :D En kyllä ite muista...

Päivämäärä:   23.6.13 15:44:44

On sama paikka. Sen terassin lisäksi siinä samassa on ruokaravintola raffello, pub gaselli, baarimaisempi michelle ja alakerrassa club könig, missä on kaksi eri diskoa ja karaoke.

Onko pks-seudulla edes muita selkeästi yli 30-vuotiaiden paikkoja?

Päivämäärä:   23.6.13 15:53:01

No eipä taida olla. Zetor :p Oma kaveripiiri kaipaisi rokimpaa... Turha toivo. Viimeksi käytiin alkuillasta On the Rocksissa, ei ollut liian teiniä. Loppuilta meni Apollossa, ikäjakauman keskiarvo kuitenkin varmaan siinä himpan alle kolkyt mutta teinejä ei onneksi ollut. Monestihan mietitään aina minne menisi kun niitä teinih*lvettejä ja pintaliitopaikkoja on joka kulmassa... Pubeja sentään on muutama, mutta rokkibakersin kadottua lähti paras alkuillan istuskelumesta musiikkeineen... Mollyssa olis kiva käydä, siellä on paljonkin päälle kolmekymppisiä, mutta se diskopuoli on aivan kamala ja nigerialaiset on ottaneet Mollyn päämajakseen. Suht harvoinhan stadiin tulee mentyä, silloin käydään alkuillasta ehkä roksissa, villiväinössä tai prahassa ja loppuillasta sitten apollossa, kaivolla, rymy-eetussa tai vanhalla. Ja välillä mennään "jonnekin", päätyen ojasta allikkoon :D Isommalla porukalla Kalle tuntuu olevan jotenkin pakollinen, meneehän sinne jengillä mutta ite inhoan koko mestaa. Joskus joissain karaokepaikoissa on kanssa pakko heilua mukana, yök.

Stadi tarttis muutaman hyvän baarin lisää...

Päivämäärä:   23.6.13 16:15:42

Joskus kolmenkympin kieppeillä tuli jonkun verran Kallessa käytyä to-iltoina, mutta jo silloin tuntui, että valtaosa oli nuorempia. Keitä tuolla Rymy-Eetussa sitten liikkuu?

Kaivolla ja Teatterissa olen käynyt tuskin ollenkaan, vähän sellainen mielikuva, että missit etsivät noista jääkiekkoilijoita.

Joskus oli sellainen kuin Storyville, pari kertaa tuli käännyttyä sielläkin, mutta siellä kävi liian vanhoja, ja pakollinen jazz oli piinaa rockhenkiselle. Nyt sinne voisi sopia eri tavoin.

Päivämäärä:   23.6.13 16:26:20

Storyvilleä voiskin kokeilla, jos se on vielä, ainakin terassi on kiva. Eikä oo pitkä matka Bottalle (puke). Rymy-Eetun sakki on sekalaista mutta vaikuttais nuorentuvan... Kaivo ja teatteri taitaa olla juurikin tota yllämainittua:D Joskus käydään myös virgin oilissa ja lostarissa, nuorenevat nekin.

Ite kun olen ollut osallisena tuota teknokulttuuria niin on tullut niitä bileitä koluttua. Yleisö on auttamatta liian nuorta mutta itse tietysti vietettiin aikaa vanhojen starbojen kanssa, nyt ei oo tullu käytyä sitte aikoihin. Vanhalla on kesäisin se klubi jossa yhä soi trancea jota on kiva jorailla:) Pitää varmaan tossa lomalla tehdä vähän tutkimusretkiä ja etsiskellä uusia ja vanhoja paikkoja joissa osuisi enemmän kohdalleen baarilta vaadittuja ominaisuuksia, kuten ikäjakauma, musiikki, ja pintablingin puute.

Päivämäärä:   23.6.13 17:48:04

Tunti arskaa, pari pientä kärähdystä, ainakin vaihtelua vitivalkoiseen kalkkunaan :p Sit jos menis uintireissulle, katotaan tuleeko takas katkaravun värinen tyttö :p Rusketus sen sijaan ei suostu tarttumaan ku käsivarsiin...

Päivämäärä:   23.6.13 18:33:42

Olin päikkäreillä, se senegalilainen soitti ja herätti. Miten olen tehnyt tuommoisen aloittelijan virheen että annan onan numeron jollekulle.

Ex majoittuu tänne pariks yöksi. Senegalin kanssa ne olisivat fyysisesti jopa tasoissa. Exällä juuri on Venäjän sotaväki ja taistelut Afganistanissa, Musalla taas se länsi-afrikan vaikea homma, vaikka kaikkki ei ole jatkuvasti sotaa. Ja ihanasti sanottu al-qaida is a @!#$.

Päivämäärä:   23.6.13 18:50:51

Tänään ei grillata - ei. Päivä on mennyt kutakuinkin lattialla venyessä. Selkä p...le !

Jos sitä lähtis vihdoin pihalle...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.