Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 280

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   9.5.13 20:27:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1202068&t=1202068

Helatorstain kootut syvälliset jatkuu :)

Re: Sinkkujen topic 280

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.5.13 20:28:03

Kiitos onnitteluista! Joku kyseli poikien ikää; täyttävät loppukuusta kaksi vuotta, niillä on kaksi päivää ikäeroa keskenään. Täällä on lisää kuvia ihan oikean kuvaajan ottamana: http://tinyurl.com/bvr84lp

Ja hienon päivän iltaan tuli myös ikäviä uutisia; mun uljaan ratsun neljävuotias tytär on viime viikolla kuollut ähkyyn Viikissä :'( Se oli hieno varsa, ties mitä siitä olis tullut. Se sai mm. viime vuonna laatuarvostelukarsinnoista estepisteet 9,0-9,25-9,0 jotka olivat sen karsintaryhmän toiseksi parhaat pisteet! Varsanäyttelyistäkin sai kakkosia, ja ravista ysiä. Harmittaa ihan vietävästi :(

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   9.5.13 20:32:59

Hyvä Mission aloitit!

Noin teoriassa piste uusperhekuviot voivat olla oksettavia. Mutta kuten itsellä asianlaita, uusi vakituinen suhde olisi uusperhe. Siinä vain molemmilla pitää olla toisellekin annettavaa, ei niin, että uusi kumppani liimataan lapsiperhe-elämään varaäiskäksi tai -iskäksi. Hankala tilanne, vaikka molemmilla olisi lapsia, rakkautta ja ymmärrystä, negatiivisia tunteita tulee myös käytännössä aina.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.5.13 20:33:25

Kurnau, eijei, Hörhö ei liity minuun mitenkään! :D Hahhah, tosin ehkä mun viestin sisällöstä saattoi virheellisestä päätellä niin. Minen ollut siinä kuvassa, vaan yks toinen... eikun siis, keijuhan se siis oli :)

Päivämäärä:   9.5.13 20:33:25

Ihania kuvia, vitsi miten suloinen pieni söpöliini toi Rahkeen Ronja, niin haen sen partsille :D Niina se oot sinä toi liivi päällä eikö? En kyllä tajua mistä sä muka yrität laihduttaa, ihan timmi! Ja poitsut kyllä upeita :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   9.5.13 20:37:09

mulle kaikista raskain ero tähän mennessä on ollut ero ensirakkaudesta. olin 16-vuotias suhteen alussa ja melkein ehdin täyttää 19, kun ero tuli. se on ollut kaikista rankinta varmaankin juuri siitä johtuen, että kyseessä oli ensirakkaus, ensimmäinen ero ja tunteen sekaisin. toisaalta syykin oli tavallaan tyhmä, kasvettiin vaan erilleen...

mutta yksi asia mitä en eroissa ymmärrä, jos jo koko suhde on ollu ihan scheissea ja pystyyn kuollutta.. niin miksi ihmeessä sitä itketään? vai onko toinen osapuoli vaan ollut niin sokea, että ei oo tajunnut suhteen kuolleen? häh?

Päivämäärä:   9.5.13 20:40:04

Säästäkää kurnau googlettamiselta ja linkittäkää Niinan ja poikien kuvat.

Nyt on pakko tehdä noille talvitakeille jotakin. Viimeisenä laiskuuden ilmentymänä aloin miettiä, että jospa niitäkin varastetaan taloyhtiön ullakolta niin kuin toisaalla satuloita. Mutta varkaat taitavat olla kriittisempiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.5.13 20:41:12

Niina, rajaa noi sun pojat!!
Näkyy miljoona ponia ja hevosta....
Ähky on painajainen, mun yksi kisaheppa meni siihen, toivottavasti ei enää ikinä tarvi kokea samaa!!!!!!!!!!!!!
Kaksi vuorokautta valvoin; talutin, annoin levähtää, letkutettiin, kävelytettiin ja taas letkutettiin ja kävelytettiin ja letkutettiin...puoli päivää näytti hyvälle, se loppuaika oli helvetistä!!!!!!!
Elämäni karmeimmat vuorokaudet ikinä!!!
Itku, toivo paremmasta, itku, vielä kerran toivo paremmasta, totaalinen loppu....
Puistattavaa, järkyttävää, kamalaa!!!!!
Vihaan ähkyä!!!!!!

Päivämäärä:   9.5.13 20:51:47

Meni kanssa yksi tärkeä ähkyyn. Moni muu koki lyhyitä tai jopa vaarallisia ähkyjä. Kamalaa.

Mutta pahempaakin on sitten sattunut.

Päivämäärä:   9.5.13 20:55:17

kurnau, mä pääsen helpolla:)!!!
En ota koskaan miestä, jolla on pieniä lapsia ja esteitä reissaamiselle.
Se olen jo oppinut, et se ei ole mun juttu.

Päivämäärä:   9.5.13 20:58:25

No pitää piste ottaa se oma juttu, eikä ole väärin, että tietää omat rajansa.

Ero on hevosen kuolemaan tai lopettamispäätökseen verrattuna jopa helpompi asia, tietyti siinä tilannetta keventää, jos hevonen on saanut elää vanhuuteen asti.

Päivämäärä:   9.5.13 20:59:50

Oishan se helppoa jos noita miehiä tulis ovista ja ikkunoista, sen kun tyrkkis syrjään kaikki joilla on jotain rajoitteita :D Nyt ei kyllä oikein uskalla listata yhtään mitään ominaisuuksia, parempi vaan kattoa jos jonkun kanssa kolahtaa ja selvitellä loput sitte sitä mukaa kun tulee aiheelliseksi...

Leffoissa sentään on ihania rakkaustarinoita, pitää varmaan yöllä kattoo twilight boksilta ja nyyhkyttää vähän lisää :p

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   9.5.13 21:03:09

näistä aiheista sais hyviä keskusteluja kyllä. sanon nyt vain lempeästi että kokemus kasvattaa ymmärrystä. aina palasen lisää....sellaista elämä on :)

Päivämäärä:   9.5.13 21:09:29

Niin pitää ottaa, kurnau:).
Mun juttu ei vaan ole pienet lapset.
Tiedät siis, mitä on ähky, konkreettisesti!!!
Se on hirveintä mitä hevosella voi koskaan olla, se tuska hevosen puolesta, se itku, hierominen, kävelyttäminen, rukoilu, kaiken mahdollisen tekeminen mitä ikinä voi ja pystyy, on ainoat aseet siihen. Silti ne eivät auta kuin aniharvoin!
Nyt tiedän mutaman hyvän vinkin lisää, jos ähkyä yrittää.
Tosin hoidan ennalta jo pellavarouheella.
Ja siitä en luovu, en koskaan!!!

Päivämäärä:   9.5.13 21:11:05

Tarvitsisin rinnalleni rohkean ja järkevän ihmisen, jolla ajatus liikkuisi. Saisi puhua ja pussata, vaikka pyörryksiin. Rautalangasta en väännä kenellekään mitään. Ihmisten, eläinten, maailmankolkkien ja olosuhteiden kanssa tulen aika hyvin toimeen.

Päivämäärä:   9.5.13 21:13:46

"sanon nyt vain lempeästi että kokemus kasvattaa ymmärrystä. aina palasen lisää."

Ton on kyllä oppinut tähänkin mennessä, ja oikeastaan aika paljon jo aikasemminkin. Jo kaksvitonen tietää ja ymmärtää paljon enemmän kuin 16v, ja semmosta se elämä vaan on. Itekin pyrkinyt tiedostamaan sen että kaikkea en tiedä, ja kyllä tää elämä on vähän pidempi matka kuin ensimmäiset 22 tai 35 vuotta...

Eikä ikä sitä tietysti mitenkään välttämättä ratkaise, ihminen voi vallan hyvin myös taantua. Tai olla joissain asioissa jo luonnostaan pätevämpi kuin toinen tuplasti samanikäinen.

Mutta ikä ja kokemus on silti se mikä kasvattaa OMAA ymmärrystä asioihin, tottakai.

Päivämäärä:   9.5.13 21:13:48

no. sanoi hyvin, kokemus lisää kyllä ymmärrystä.

Olisivatko myös energiatasojen juttuja.:)

Päivämäärä:   9.5.13 21:14:06

kurnau, en usko, että löytyy täältä:)......

Päivämäärä:   9.5.13 21:24:52

Mission -> jos sitä blondia tarkotat, niin se on se mun tikkulaiha sisko... Mie oon se toinen :/

Päivämäärä:   9.5.13 21:29:58

No miten mä en muista Niinaa lihavana nähneeni missään kuvissa...
Ihan norminainen sä Niina olet:)!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   9.5.13 21:30:35

Parisuhde on yhteisyritys. Mää en kahtele seikkailuja, vaan semmoista naista, jonka kanssa seikkailla. Unelmia on ja niitä on jo toteutettukkin. Yhdessä se olisi paljon mukavamaa ja antoisampaa :) Tarkoitus ois vielä lähtä ajelemaan täältä Venäjän läpi Tiibetiin. Kuka tulee mukaa? Taivaskaan kun ei ole rajana, niin sillä naisellakaan ei sais kauheesti olla rajoitteita... Mutta kaikkea kun ei voi sanella, silloin kun vaan iskee, niin sille ei voi mitään. Sen mukaan sitten mennään... Nih.

Päivämäärä:   9.5.13 21:31:10

Nii sä oot se ihan valtava jolla menee 26tuumaset farkut :D :p

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   9.5.13 21:31:26

Piste, kyllä sitä rakkautta voi olla paljonkin suhteessa ja vielä suhteenkin jälkeen vaikka eroon päädytään. Jos olen jotain elämässäni oppinut niin sen että todellinen rakkaus ei koskaan pääty vihaan, vaan ystävyyteen. Minä esimerkiksi ihan oikeasti ja vilpittömästi rakastan exääni, kuten veljeäni. Siinä on ihminen, joka tulee olemaan lopun ikäni osa elämääni, mutta ei enää kuten avioimies vaan yhtä läheinen ihminen kuin sisarukseni.

En ihan oikeasti usko että kenenkään tarvitsee sääliä lapsiamme. Heillä on edelleen kaksi vanhempaa, jotka pyrkivät omissa raameissaan ja rajoituksissaan takaamaan heille turvallisen ja onnellisen lapsuuden. Aina ei pysty exä täysillä siihen, mutta ymmärtää silloin olla riitelemättä kanssani ja antaa minun toimia lasten edun nimissä. Pyrkimys on kuitenkin kummallakin se että lasten ei tarvitse menettää kumpaakaan vanhempaansa vaan elää hieman erilailla perhe-elämää.

Uusperhekuviot voivat olla mielestäsi ongelmallisia, mutta niinhän kaikki ihmissuhteet ovat. Tuskinpa voimme eronneita tuomita ikuiseen sinkkuuteenkaan!

Lopuksi, älä koskaan sano "en koskaan". Tai ainakaan minä en ikinä uskaltaisi tuollaista ultimatumia lausua, hrr.. ;)

Päivämäärä:   9.5.13 21:31:49

En vieläkään googleta Niinan kuvia. Enkä vieläkään ole vienyt talvivaatteita pois.:(

Päivämäärä:   9.5.13 21:38:52

Moppe hyvin sanottu. Ei tärkeitä ihmisiä jälkikäteen suinkaan vihaa, ehkä näkee heikkoudet selvemmin. Lapset kuitenkaan eivät vaihda isää tai muita sukulaisia, kaikkien kanssa pitää yrittää elää.

Päivämäärä:   9.5.13 21:41:20

Niin, seikkailla voi, kun sopiva seikkailijan puolikas sattuu kohdalle:)!
Mulla se vaan ei ole pienten lasten isukki:).

Päivämäärä:   9.5.13 21:43:44

Moppe, kummasti on tuo "ei koskaan" jäänyt iän myötä aikalailla pois, ja jos sen erehtyy joskus lausumaan niin perään pitää lisätä "tai enpäs sitä tiedä mutta ei ainakaan nyt" :D

Toisaalta, mitä vikaa ikuisessa sinkkuudessakaan. Joillekin se on valinta, joillekin ei. Se ärsyttää kun jatkuvasti kysellään että "onko sulla ketään" ja "millonkas meinaat etsiä jonkun". Miksi? Enkö mä ole ihminen ollenkaan ilman, joku pelkkä puolikas vai? Onko tää sinkkuus vaan jotain "elämän" odottamista? Monta kertaa on tullut tokaistua takaisin loputtomiin kyselyihin että toiset pärjää ilmankin, ei tarvii roikkua jonkun muun elämässä kiinni että vois ite elää. Onneksi sentään oma perhe ei tuota harrasta. Jos menen baariin joskus harvoin niin eiköhän sen jälkeen oo joku kysymässä heti että oliko mitään hyviä, oliko sutinaa, löytykö mitään, tai muuta vastaavaa. Joo sieltä drinksulasin pohjalta löyty sellanen kuponki jolla voitti itelleen narikasta känniääliön mukaan, toin sen kotiin ja siellä se nyt odottaa että meen tekee sille ruokaa ja tulen onnelliseksi siinä samalla. Hohhoijaa...

Päivämäärä:   9.5.13 21:51:14

Mission puhuu asiaa. Olen sinkkuvaiheissa oikeastaan elänyt vahvemmin, ja siis itsellä sinkkupätkät ovat sijoittuneet eri ikävaiheisiin. Siinä on kuitenkin saanut elää omaa elämää ja miettiä omia toiveita, kumppani sitten taas vetää milloin minnekin (energioihin, tekisi mieli lisätä, mutta kenelle nämä termit ovat tuttuja).

Päivämäärä:   9.5.13 21:53:04

Niinpä, Mission:)!!!!
Mä en myöskään katsele sen drinksulasin pohjan läpi!!!
Täytyy olla jotakin muuta.
Se nyt on tiedossa, et kelpaan kyllä, mut mulle ei kelpaa kuin harvat ja valitut;)...
En mä niin miehen puutteessa ole, et pitäisi ottaa sellainen, josta ei tuu kun harmia ja harmaita hiuksia:).
Ja noi pienten lasten isukit on kuuluneet tuohon joukkoon, valitettavasti!

Päivämäärä:   9.5.13 21:54:14

Saikkailijaa maaailma rakastaa piste.

Eivätkö nämä viimeaikaiset nettituttavuudet sitten ole mitään? JR, Kessu, joku vielä...?

Päivämäärä:   9.5.13 22:03:37

Ei sinkkuudessa sinänsä mitään vikaa ole, itse olin 31 v kun tein valinnan etten enää halua olla sinkku vaan parin toinen puolisko. Siihen asti elin hyvinkin onnellista ja tyytyväistä elämää itsekseni. Eikä silloinkaan ollut mikään "pakko löytää" puolisoa vaan ehkä kyseessä oli nimenomaan valinta ja toisaalta toinen puolisko tuntui juuri oikealta, sellaiselta, jonka kanssa pystyin ja halusin jakaa itseni täysin.

Eikä tämä eron jälkeinenkään sinkkuus sinänsä mikään ongelma ole, mutta kyllä minä kuitenkin kaipaan hetkiä, jolloin voin nojata toiseen ihmiseen ja myös niitä hetkiä, jolloin toinen ihminen voi ja haluaa nojata minuun. Kaipaan itseni ja elämäni jakamista ihmisen kanssa, johon luotan ja jota rakastan. Ei ole pakkoa eikä siihen kelpaa kuka tahansa vaan hänessä ja suhteessa pitää olla paljon enemmän kuin vain seksiä. Seksiä nyt on kuitenkin kohtuullisen helppo saada halutessaan.
Kun olen näitä hevosellisten juttuja lukenut, niin ehkäpä tuon toisen puoliskon pitäisi olla jotain hyvin samanlaista kuin hevonen heille ;) .

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   9.5.13 22:06:56

juu siis mulla ei ole tarkoitus vähätellä ketään tai mitään, todellakaan...tarkoitin juurikin sitä että kokemus lisää ymmärrystä ja avartaa mieltä juurikin jokaisen omassa elämässä. me ihmiset ollaan erilaisia ja meidän henkinen kasvu tapahtuu erilaisissa sykleissä. jokaisella on omanlaisensa elämänpolku. joku 16-vuotias voi olla omalla henkisellä polullaan pidemmällä kuin joku 25-vuotias omallaan. kahta ihmistä on vähän huono verrata keskenään ...ja oikeastaan ymmärryksen lisääntyminen loppuu vasta ihan elämän viimemetreillä, siihen asti ihminen on puolivalmis. elämän matka on juuri sen pituinen kuin se on, eikä sitä voi tietää etukäteen...oppimista koko ajan, se oma kokemus vie eteenpäin ja opettaa jos sen avulla haluaa oppia...

noihin uusperheasioihin sanoisin, että tärkeintä on turvalliset perusasiat lapsella. biologinen ydinperhe ei takaa yhtään mitään. ei kai tuhoon tuomittuja ole nekään lapset, joiden toinen vanhempi on vaikkapa kuollut? jos perheen sisällä on asiat hyvin, ei oikeasti ole väliä millainen se perhe on.

tuo mopen mainitsema "ei koskaan" on kyllä kumottu monta kertaa omakohtaisesti. että yritän olla sanomatta ei koskaan enää koskaan...:)

Päivämäärä:   9.5.13 22:07:52

Kurnau, mä en täältä lähde, en kenenkään luokse:).
Mun hepat on ja pysyy täällä ja mä myös.
Liian kaukana vaan on liian kaukana, hevosurheilu ja oikeet pohjat sille pitää meidät täällä.
Ei sellaista miestä täältä löydy, joka moiset puitteet tarjoaa muualla, ja jos ei tänne lähelle tallia haluu muuttaa, niin sit ei.
Elämä on:)!!!!

Päivämäärä:   9.5.13 22:10:56

Kylläpäs väsyttää :/ Rankkaa tuo reissaaminen. Ilmeisesti myös hevosten mielestä. Näkyy menneen hevosillakin pasmat sekaisin, kun pojat oli päivän poissa. Hassua, miten hevostenkin piti selvästi jakaa päivän tapahtumat keskenään; talliin ottaessa tämä meidän BIS-poika ei malttanut rauhoittua, ennen kuin sen äiskä kävi tervehtimässä sitä. Ja sen jälkeen huutelivat vielä pitkän aikaa toisilleen tallista toiseen :o

Tänään olis tarjolla juustomaitopannaria ja uunijuustoa, ja huomiseksi ajattelin paistaa pavlovaa =D En kyllä tiedä, onko siinä paljon juhlimista, kun mittari kääntyy uudelle kymmenluvulle; mutta juhlitaan vaikka Onni-poikaa sitten :)

Päivämäärä:   9.5.13 22:25:34

Ai niin onnea Niina! Hienolta näyttivät sinun pojat!

Hyvää yötä sinkkulaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.5.13 22:31:00

Tulin vaan vielä huikkaamaan, että öitä ja hyvää viikonloppua kaikille. o/

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   9.5.13 22:47:31

Oliko Niina pojat noi Onni ja Toivo? Niitten kanssahan näkyi vaan se mustaliivinen nuori nainen.

Mä täällä pähkäilen et laittaisko viestiä vai ei. Hmm.

Päivämäärä:   9.5.13 22:54:59

Laita syvämiete viestiä, jos molemminpuolista kiinnostusta on edes vähän Jos ei ole kiinnostunut, ei vastaa, ei se sen vaikeampaa ole.

Päivämäärä:   9.5.13 23:09:52

Syvämiete -> joo ne just. Onneks suurin osa kuvista otettiin ulkona sillä aikaa, kun mie olin aina just sen toisen elukan kanssa maneesissa :p Olin miekin eksyny joihinkin sisällä otettuihin kuviin, mutta en onneks kovin moneen. Niin ja laita vaan sitä viestiä!

Päivämäärä:   9.5.13 23:11:10

Kävin huitasee hikilenkin, ku en viittiny salillekaan mennä. Koiratki väsähti nyt, saanen olla illan rauhassa ;) Ihana kesän tuoksu, kesäsade yllätti ja märkä asfaltti tuoksui ihanalta, satakielet yökonsertissa, ja koivut näky olevan hiirenkorvilla :) Ahdostavan kuuma kyllä oli vieläkin, semmonen et tarttis ukkostaa...

Minskis se pölähtää kerran viikossa tänne nykyään, virkkoo pari lausetta ja häviää. Onpa tylsä :/

Niina oliks sulla tänään vai huomen ne syndet? Onneks olkoon :)

Mä voisin juhlistaa kans omaa uutta kymmenlukua, ei iässä kutenkaan, ja käydä huoltiksel hakee jotain millä vanha kymmenluku ehkä palaa takas ;)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   10.5.13 05:47:27

Huomenta taloon :) Aamuteelle!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.5.13 07:40:25

kelpaako tytöille aamumuna?

Päivämäärä:   10.5.13 08:08:34

Huomenta! Mukavana sumu-usvainen aamu.

Päivämäärä:   10.5.13 10:03:03

Onnittelut Missionille kymmenluvun vaihtamisesta, tuo on osoittanut tahdonvoimaa.

Piste kelpaisi muna jos olisi tarjolla. Offari kahvia kiitos, ei vielä teetä, se on iltapäiväjuoma. Moppe tämä usvaisuus on vaihteeksi aika kivaa.

Päivämäärä:   10.5.13 10:05:27

Aamupäivää sinkkulaan:)!
Kuka täällä munia aamutuimaan tarjoilee??
Tänne sopis paistettuna tai kokkelina;)......

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   10.5.13 10:05:58

Huomenia, taitaa kaikilla olla vapaapäivä ja vaan nukutaan :)
Ei täs meitin alueella ainakaan kukaan muu ole töissä ku me, aika hiljasta kun kaikki pajat on sulki... Aamullakaan tullu yhtään autoa vastaan...
Aika kuumakosteahikinen keli, ja ihan maanantaifiilis, mut se onkin viikonloppu ihan kohta, JEE! :D

Päivämäärä:   10.5.13 10:13:53

Ja mulle ei tänä aamuna mikään yks muna riittänytkään; tarvitsin paaaaaaljon enemmän; meniköhän peräti tusinan verran..? Pavlova uunissa siis =D Eli Mission, tänään vaihtuu vuosikymmen!

Täällä on ihan harmaata, ja aamulla tuli vettä taivaan täydeltä. Loimitin kaikki hevoset pihalle, ja sitten se sade loppui kuitenkin. Mutta parempi näin; eilen illalla nuorempi tamma oikein tärisi kylmästä, kun otin sisälle, oli kastunut niin pahasti. Tänään tuli myös Englannista tilaamani uudet loimet pojille :)

Nyt pitäs alkaa siivoamaan siltä varalta, että tänään tulee vieraita. Siivoaminen yök. Mahdolliset vieraat jees!

Päivämäärä:   10.5.13 10:14:29

Ainiin, ja kattokaapa; nyt se oli se tuttavan tamma varsonut viime yönä: http://www.luda.tv/2134

Päivämäärä:   10.5.13 10:45:29

Onnittelut taas Niinalle!

Luin tarkemmin, se olikin tuplapiste, joka aamulla olisi tarjoillut munaa. Ihmettelinkin, että mitä piste tuommoisia kyselee, kun sinkkulan heikon munatilanteen tietää. Ja eipä taida sitten olla tuplapisteen tarjouskaan voimassa enää.

Päivämäärä:   10.5.13 10:48:18

Synttärionnittelut Niinalle:)!!!!!!
Juu, tiedän heikon munatilanteen täällä;)....ei tulisi kurnau mieleenkään vääntää veistä haavassa;)!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   10.5.13 10:53:35

Paaljon oonneeaaa vaan :) Niiiinaaa, paaljon ooonnneeaaaa-aaa vaa-aan ! ! !
Sää sitten olit herkkä vanamo-härkä. Mää oon kaksonen siitä rajalta, että perästä tullaan :) Sää sitten oon nyt reilu kolmikymppinen, et enään vajaa...
Tää on Niina sulle: http://www.iltalehti.fi/fingerpori/?ref=kn

Eikö pisteelle kävis kovaksi lämmitetty? ;)

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   10.5.13 12:34:17

Niinalle onnea! Onnea myös suokkipoikien menestyksestä!

Tämä lähtee nyt metsään Rokualle. Ois tarkoitus kodassa yöpyäkin ja vettä tulee vaan kaatamalla. No, ehkä siitä selvitään, kunhan puut on kuivia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.5.13 12:44:02

.., rautaiset daamit aloittavat päivänsä aina munalla, emme me muuten jaksaisi näin pirteitä olla o.O Tänään on kyllä harvinaisen nuutunut ulo. En saanut munaa aamulla vaan piti tyytyä banaanin, ja sen voimin ei tunnetusti pitkälle pötkitä :(

Näin kamalia hukkumisunia yöllä. Plääh. Aamu oli kaunis, taivas roikkui matalalla puiden latvoissa ja ruskean sävyt alkavat pikkuhiljaa muuttua vihreiksi. Tänään kuvioissa töitä, tallia ja tampereenreissua. Toimistokuukkeli on harvinaisen hyvällä tuulella, sillä on nimittäin uusi lelu! Se esittelee kuvia moottoripyörästään ylpeänä kuin tuore isi konsanaan. Vaihdoin kuukkelin työpöydän taustakuvaksi kännyräpsyn, jossa kuukkeli pitelee kauhusta jäykkänä sylissään konttorilla piipahtaneen ystävättäreni puolivuotista vauvaa. Jää nähtäväksi, onko kuukkeli tarpeeksi euforinen osatakseen arvostaa tätä elettä. Kohta se tulee takaisin ja sen huoneesta kuuluu joko ärräpäitä tai naurunremakka. Jännittävää. :P

Niina, ha den äran idag! Paljon onnea :) Koska syödään? ;) Ja oih, miten söpö heppavauva! Ajatella, ihan kohta se jo kirmaa pitkin tarhaa kuin vanha tekijä.

Onnea myös Missionille erävoitosta taistelussa vaakaa vastaan :)

Päivämäärä:   10.5.13 13:06:22

Tietty mieluummin kovana...;)

Päivämäärä:   10.5.13 13:20:02

Kiitokset kaikille! Jos sen noin ajattelee, niin kyllä mie mieluummin oon se reilu kolmekymppinen kuin vajaa =D =D =D

Päivämäärä:   10.5.13 15:03:24

Mä alotin kyllä vapaapäivän "aamuaerobisella" (iltapäivälaahustaminen:p) ja heti sen jälkeen parilla munalla leivän päällä ;)

Ja nyt on pitäny katella vähän suloista ja nälkäistä varsulia, onpa söpö :)

Niinalle onnea nyt vielä oikealla päivämäärälläkin :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.5.13 16:00:12

Hyvää syntymäpäivää Niinalle! :)

Nyt väsyttää, herättiin aikasin ja ollaan leivottu koko aamu hapanta leipää leivinuunissa. Kyl tost nyt reilu 60 leipää tuli :) ja telkkaris näköjään tuli satuhäät naapurikunnast.

Päivämäärä:   10.5.13 18:14:58

Niina onnea täysille kymmenille! Ja Mission, onnea pudonneille kymmenille ;) .

Minä taidan puolestani olla ihastunut. Miespuoliseen... ja tuntuu että voisi olla jotain sutinaa takaisinpäinkin! Huh! Enpä tiedä miten saisi jalat pidettyä maantasolla. Ehkäpä saan hetken leijailla ;) .

Muutoin tylsä päivä, ensin pankissa olisi ollut melkein tunnin jonotus jos en olisi etuillut info-pisteeseen ja saanut siellä palvelua. Sitten verotoimistossa oli 20 henkeä edelläni ja piti vain tiputtaa pari paperia. Joten etuilin sielläkin "tyhjällä" vuorolla (ihmiset antoivat periksi eivätkä jääneet jonottamaan mutta olivat ottaneet lapun).

Keli on upea ja terassilla auringossa on suorastaan kesäinen olo!

Päivämäärä:   10.5.13 18:24:23

Noniin, tänä päivän hevostelut hevosteltu ja grilliä lämmittämään:)!!
Hitto mulla on ihanat hevoset!!!!
Ei voi moittia koiruleitakaan, mut kun ne on vaan aina mukana siinä ohessa, niin ei noita koirahienouksia osaa edes enää hehkutella....
Ihania nekin on, se on selvyys!!
Mut hevoset, omat sellaiset, ei enää ihanampia voi olla!!
Hommat toimii, kaikki sopii, hiekkaa niellään joo välillä kuskin mokista eli liiasta hitaudesta, mut se on mun ongelma.
Junnu tsekkaa vaan hämmästyneen näköisenä, et mitä hemmettiä sä emäntä aina myöhästyt ja tiput, kun pitäisi pysyä kyydissä....;).
No, paljon on nopeus ja koordinaatio mullakin parantunut, pientä horjahtelua enää ja vähemmän hiekannielemistä mitä alkuun....on nimittäin niin nopee poika, ettei mami ehdi edes ajatella, kun jo mennään ja täysiä:)!!!
Ja juu, ei tarvi sanoo, hitaus on häpee, tiedetään.....

Päivämäärä:   10.5.13 18:27:12

Onnea Niinalle synttäreistä ja Missionille timmistä olemuksesta!

On muuten söpö varsa!

Laitoin eilen viestin facessa ja sain vastauksenkin, ehdin kyllä odottaakin. Alkuviikosta olis sitten illallinen mun luona. Jälkiruoka on jo lyöty lukkoon, lupasin paratiisin makuja kakun muodossa. Mutta pääruoka on kysymysmerkki. Jos tiedätte jonkun sopivan reseptin niin saa vinkata...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 18:47:24

Mission: "Minskis se pölähtää kerran viikossa tänne nykyään, virkkoo pari lausetta ja häviää. Onpa tylsä :/"

Mähän mainitsin siitä mun projektista mikä vie aikaa, niin en oikein ehdi enää kirjottelemaan tänne. Alkuvuodesta tuli vähän pyörittyä liikaa täällä, niin täytyi ottaa lujempi ote hommaan. Niin ja tässä nyt muutenkin alkaa olla kesä ovella ja alotan kunnon treenit taas, niin kyllä tää taitaapi olla väistämättä vähenemään päin mulla. Kaipa mä täällä aina välillä poikkean, mutta kesä vie helposti mennessään. Toisaalta varmaan kohta häippäsen senkin takia, kun on aika alkaa taas katselemaan parempaa puoliskoa ja peuhailla sen kanssa. ;)

Päivämäärä:   10.5.13 18:54:59

Tsemppiä Minskille parinetsintään;)!!!!
Nuori mies ja uudet kujeet, se on oikeen:)!!!
Wanhat vielä hetken sinkkuilee....;)!!

Päivämäärä:   10.5.13 19:00:10

Minski, eihän sun tarvii ku laittaa tohon joku topikki pystyyn, vaikkapa "pidätkö hellyydestä suhteessa", sit pieni mainospuhe, ja sähköpostiossa siihen. Ei luulis olevan vaikee etsintä :D:D Johan täällä on tainnu olla jonoks asti noita kelpuuttajia ;) Vai meniks tää nyt taas jotenkin niin että ethän sä mitään älyy? :p Voisin veikata... ;)

Tunti aikaa ennen matsia, pitäs siivoo piha ja partsi ja viedä koirat ja vaikka mitä, taas mahdoton yhtälö. Matsin jälkee ois sit sali...

Päivämäärä:   10.5.13 19:12:55

No, täydellistä miestä tai naista kun ei ole olemassakaan, voi Minskilläkin olla vaikeeta löytää se sopiva ehdokas:).
Mut kannattaa yrittää, tuossa iässä sitä niinkin ehtii "virittelemään"...
Ei pahalla, Minski, mut sen sanon jo lähtöön, et niitä täydellisiä ei ole olemassa. Ei nyt eikä koskaan.
Ihan me ollaan kaikki ihmisiä omine virheinemme, harrastuksinemme ja elämäntapoinemme....
Sulla menee heittämällä seuraavat kymmenen vuotta, jos täydellistä naista etsit itsellesi, ja menee se seuraavakin kymmenen:). Ja voi olla, ettei löydy sittenkään:).
Löysää vaatimuksia, niin voi tärpätä;)!!!

Päivämäärä:   10.5.13 19:13:36

Paljon onnea Niina! :)

Ja hienoa Mission! :)

Hmm, eipä ole paljo kerrottavaa. Mistään. Mää vaan oon, voi miten tylsää! Nyt sä-sä-sä-säpinää kiitos!!

Päivämäärä:   10.5.13 19:14:21

Joo Minski vois aloittaa etsinnän täältä. Oma topa pystyyn ja sit vaan alat seuloon viestejä. Rumimmat ja tylsimmät siivoot heti pois, kohteliaasti tietty. ;) Minskille morsian, sitähän pitäis mainostaa, et NYT kaikki laittaan viestiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 19:14:59

piste: No kiitosta vaan. :) Täytyyhän sitä munkin alkaa pikku hiljaa kujeilemaan, ettei ihan vaan sinkkuna tarvi kökkiä. :p

Mission: Haha, jaa että sellasta metodia meinasit. :D Ei se varmaan nyt ehkä kuitenkaan ihan noin helppoa olis. Kyllähän mä noita juttuja olen täällä huomannut, mutta ei niistä voi tietää kuka on tosissaan ja kuka vaan heittää huulta. Sitä paitsi sain siinä ihannevartalo ketjussa sen verran monen vihat päälleni, että ei täällä varmaan ainakaan enää monikaan pidä musta. Siellähän jo keksittiin sekin, että oon sinkku, koska mulla on katkarapu ja ties mitä muuta kivaa. :D

Mun pitäis vielä eilisestä siivota vaatekomero ja heittää kaikki isoiksi jääneet kuteet jätesäkkiin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 19:32:27

piste: "No, täydellistä miestä tai naista kun ei ole olemassakaan, voi Minskilläkin olla vaikeeta löytää se sopiva ehdokas:).
Mut kannattaa yrittää, tuossa iässä sitä niinkin ehtii "virittelemään"...
Ei pahalla, Minski, mut sen sanon jo lähtöön, et niitä täydellisiä ei ole olemassa. Ei nyt eikä koskaan.
Ihan me ollaan kaikki ihmisiä omine virheinemme, harrastuksinemme ja elämäntapoinemme....
Sulla menee heittämällä seuraavat kymmenen vuotta, jos täydellistä naista etsit itsellesi, ja menee se seuraavakin kymmenen:). Ja voi olla, ettei löydy sittenkään:).
Löysää vaatimuksia, niin voi tärpätä;)!!!"

Enhän mä nyt mitään täydellistä naista etsikään. Mistä ihmeestä sä tollasen mielikuvan oot saanu, että mulla olisi jotenkin hirveet vaatimukset naiselle? Ihan tavallisia asioita mä vaan haluun ja ei mulla ole kuin muutamia juttuja joista en ole juurikaan valmis joustamaan. Ihan tavallinen suomalainen mieshän mä itsekin oon, enkä tosiaankaan kuvittele, että itsekään olisin mitenkään täydellinen. Kyllä mä tiedän varsin hyvin muutamia huonoa puolia itsessäni, vaikkei ne ehkä kaikkia haittaakaan.

Syvämiete: Hahaha, ai säkin meinaat, että topa pystyyn vaan. :D Eiks tolla periaatteella sit vois ajatella, että jos tekin menisitte jonnekin miesvaltaiselle foorumille ja tekisitte saman homman, niin menestys olis taattu? Jos se kerran tollee noin helposti onnistuu. =)

Päivämäärä:   10.5.13 19:36:11

Ne muutamat jutut, mistä et jousta, voivat olla jo kynnyskysymys...:).
Huom!!
Tämä elämää nähnyt vastaa sanoistaan:)!

Päivämäärä:   10.5.13 19:42:51

No tuskin sun koko fanikerho kavahti sitä kroppakeskustelua. Täällähän on niitä tarjokkaita ollut, mut oot hätistänyt ne pois.

Niin, en tiedä toimisko naisilla. Jos olis oikeen nätti ja nuorehko ja kirjoittais fiksuja, niin ehkä sitä jossain miesvaltaisella foorumilla vois saada suosiota.

Päivämäärä:   10.5.13 19:48:47

Eikö pistettä pelota ylinopea jalkautuminen? Itse en pidä hevosen selästä tippumista minään pikkujuttuna, ehkä teininä se oli vielä ok, mutta nykyään jo ajatuksenakin kauhistus.

Minski voisi nyt listata ne täydellisen naisen kriteetinsä, niin saadaan selvyys, kelpaako sinkkulasta kukaan. Tai koko ht:stä?

Saavat muutkin laatia listoja, jos jaksavat.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 19:57:34

piste: Joissain tapauksissa joo, mutta varmaan kaikilla on muutamia tärkeitä juttuja mistä tietää ettei voi oikein joustaa, jos meinaa että suhde onnistuu. Sulla tollanen on ainakin se, että pitää olla hevosmies ja mulla on sitten jotain muuta. Tiedän kyllä niistä mun jutuista, että todella moni nainen läpäisee ne ihan vaivattomasti, joten ei ne paljoa rajaa, vaikka niistä pidänkin kiinni.

Syvämiete: No joo eipä kait. Olihan siellä niitäkin, jotka otti sen ihan hyvin. Mut en kai mä sentään ketään täältä ole pois häätänyt. Täällä on kyllä käynyt muutamia pikapyrähtelijöitä, mutta jotenkin ne on kadonneet melkein heti jonnekin, vaikka on toivoteltu tervetulleeksi.

kurnau: Olihan siellä yhdessä ketjussa jo jotain kuvausta missä tota taannoin kyseltiin, että minkälaista naista mä oikein etsin. Niin ja aikasemminkin olen yrittänyt jotain kuvausta antaa. Ei noissa mun mielestä mitenkään kohtuuttomia tai hirveitä vaatimuksia ollut, vaan sellasia aika normaaleja juttuja. Siellähän jotkut kirjottelikin, että kuinka hyvin sopivat kuvaukseen. Että heti löytyi joitain jotka tunnisti itsensä mun kuvauksestani.

Päivämäärä:   10.5.13 20:01:32

Voi sua Minski :p Pieni reppana :D Vaatteetki jääny pieneks ja katkarapu manattu hötönetissä... Nii, oisit vaan pysysn tääl turvallisessa sinkkulassa etkä lähteny avaraan maailmaan ottamaan turpaan :D VITSI! Ei enää tiiä mitä sä tajuut vitsitks kun oot ihan selkeesti liian vierottunut :p

"mutta ei niistä voi tietää kuka on tosissaan ja kuka vaan heittää huulta" nii ei voi ei. Huvikseen kaikki vaan. Kuhan huulta heittävät. Mitään taka-ajatuksia ei tietenkään OIKEESTI voi olla. Ou dear ou dear, mä en enää yhtään ihmettele miks kukaan on sinkku ku se on niin mystistä toi parinvalinta :D

Päivämäärä:   10.5.13 20:05:12

Jos on selkeitä kriteereitä, voihan ne lyhyesti kerrata. Mitään iloista luonnetta tai muuta määrittelemätöntä ei tarvitse mainita.

Tiedän, että kriteerit ovat paha rasti, itse pystyn luettelemaan pitkän listan, mutta joustan sitten sieltä tai täältä.

Jokin iso henkinen suhdevastustus minskillä on, kun täällä sinkkulassakin on tuossa ikäluokassa monta hyvää, ja muualla ht:ssä enemmän.

Päivämäärä:   10.5.13 20:06:27

kurnau, mä hanskaan ton tippumisen, siihen on oppi käyty ihan ammattilaisen johdolla:).
Eli "floppaaminen" on hanskassa:).

Vähemmän tippuja vois loukata itsensä pahasti, mut mulla on tekniikka hallussa.

Päivämäärä:   10.5.13 20:07:23

Jumankaut et tuli hiki, ja ihan pölyssä ja mustana koko meitsi. Neekeriks taisin muuttua. Piha, partsi ja keittiö siivottu, tarttis viel hakee tonne pihalle ainaki murkkumyrkkyä, voikukkamyrkky, heinänsiemeniä, vissii jotain hiekkaa tai jotain, reunuskiviä, ehkä jopa joku kasvi, aidalta roikkumaan jotain rönsyjä vaik. No, pikkuhiljaa, kuhan kerkii.

Koirat viemättä ja matsi alkaa, hitto, pitää vissii laittaa boksille ja kattoo jälkijunassa sitä...

Päivämäärä:   10.5.13 20:10:59

Varoituksen sana, mihinkään suhteeseen ei kannata kirmata noin vaan...
Ei koskaan, vaikka sukat pyöris miten jaloissa!!!
Maltti on valttia...;)!!!!

Päivämäärä:   10.5.13 20:15:27

kurnau se on varmaa se "haluu mut ei haluu kuitenkaan" ;)

Tai ehkä ei vaan natsaa kukaan hötönetistä, vaikka ite en tapaamatta tuomitsis vielä...

Siis mä ainakin tossa jokunen kuukaus sitte valvoin ihan vaa huviksee kaikki yöt jauhaen paskaa, viis yöunista ;) Ei kato kiinnostanu sitte yhtään, kuhan väkisinvaan yirtin jutella, ihan kohteliaisuudesta. :p

Mut nyt ne rakit on vietävä, sit pitää katella matsii..

Päivämäärä:   10.5.13 20:16:14

Maali!! Jääkiekko ilta taas edessä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 20:18:58

Mission: Hehe, no eipä ne haukut oikein muhun purreet, mutta totta kai mä sitä ihmettelin miten jotkut siitä niin pahasti veti herneen nenään ja alkoi mua haukkumaan. En kuitenkaan haukkunut ketään tai mielestäni vaatinut keneltäkään yhtään mitään. Silti siellä jotkut hermoistui ja tulkitsi asian niin, että tässä nyt vaaditaan kaikkien naisten muuttumista Curvy Kateiksi. Tai ylipäätään mikä siinä yhdessä ulkonäköä käsittelevässä ketjussa sitten oli liikaa, kun täällä kuitenkin keskustellaan ulkonäöstä joka päivä vaikka kuinka monessa ketjussa ja haukutaan yhtenään tänne vartalokuviaan laittavia suorastaan törkeästi. Eikä niitä edes härötä kukaan.

Niin ja voi toki olla OIKEESTI taka-ajatuksiakin, mutta ei sitä nyt jokaisen naisen perään voi hypätä, joka vähän silmää vinkkaa. =)

kurnau: Täältähän toi ketju vielä näyttää löytyvän, niin kurkkaa tuolta. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1104072&t=1104042

Päivämäärä:   10.5.13 20:24:41

Piste olen nähnyt läheltä noita 'vähemmän tippujia', loukanneet itsensä tosiaan pahasti, joku halvaantunut, tutuntuttu kuollut.

Ei olla kirmaamassa suhteeseen, ei. Ehkä netissä roikkuminen jää päälle. Minskistä kyllä ei ota selvää, luulisi, että edes kerran haluaisi nähdä samalla alltopituudella olevan Missionin. Ehkä Missionin pitäisi tehdä pisteet ja mennä itse paikan päälle?

On tuolla Moppe jokin ottelu, katsoin hetken Kaunareita (ei ollut kiinnostava), ja sitten tv on paasannut yksinään. Sanokaa jos jotenkin kannattaa katsoa.

Päivämäärä:   10.5.13 20:24:57

Mun lista on lyhyt: hevosiin hurahtanut mies, töissäkäyvä tienaaja, fiksu ja kunnollinen, edustuskelpoinen ja hauska. Ei pieniä lapsia.
Toi ensimmäinen on se kaikista vaikein...

Päivämäärä:   10.5.13 20:32:38

Luin muuten minski tuon ketjun joskus, muutahan et oikeastaan siellä kriteereistä kerro kuin 25-35-vuotias. Muutoin normaali, ilmeisesti mielummin vähän kurvikas, mutta niin kai moni mies toivoo. Sitten Spessu astui ketjuun.

Piste onko Ruutsalo nykyään varattu.:) Onko Kessu millään muotoa enää harkinnassa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.5.13 20:37:07

Tuplapisteen muna tarjous edellen voimassa..nopeat syövät nyt hitaat..:D

Päivämäärä:   10.5.13 20:39:41

Moppe katselee MM jääkiekkoa Suomi-Venäjä. Tilanne nyt 1-0 Suomen hyväksi!

Päivämäärä:   10.5.13 20:47:21

Oliko se nyt muna tarjous vai jääkiekko, joka hiljensi koko sinkkulan?

Päivämäärä:   10.5.13 20:47:26

Koirat sai pikaratkasun, lähi"puistoon" vähä irti remuamaan ja hädilleen, onneks on tommosia "tehot irti minuutissa" -versioita just tätä varten ku on kiire :) Possunkorvien saattelemana rötköttävät tyytyväisenä unillaan ja voin kattoo loppumatsin, tuli katottuu se maali ja kerkis ekan erän loppuaki nähä.

Sali kyl nyt varmaa jää tän takii väliin ja vaihdettava illan juoksulenkkiin, sen verran vähillä oli nyt nuo rakit tänään. Eipä mitään, nimetään ens viikko sitte saliviikoks ja se alkaa sit huomenna ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 20:54:44

kurnau: Enhän mä oo sanonut, että mulla just nyt olis toi haku päällä tai aikomus käydä treffeillä tässä kenenkään kanssa. Ei toi nyt siitä ole kiinni, ettenkö saisi treffejä järkättyä tai uskaltaisi tavata ketään. Vielä ei vaan ole sen aika.

Niin ja mitä noihin kriteereihin tulee, niin ei mulla ton ihmeellisempiä juttuja oikeastaan olekaan. Aika moni nainen noihin siis pääpiirteissään sopii, mutta tietysti noita on vaikea määritellä ton tarkemmin, koska onhan noi melko subjektiivisiakin asioita. Niiden toimivuuden näkee vasta sitten kunnolla kun tapaa ja tutustuu paremmin. En mä nyt esimerkiksi pysty määrittelemään kenen kanssa seksi toimii hyvin ja kuka tykkää makkarista tarpeeksi samoista asioista mitä minä ja kenen kanssa halut kohtaa tarpeeksi hyvin. Se on vaan jonkun uhrauduttava kokeilemaan miltä mun katkarapu tuntuu. :D Myös monet sanoo mm. haluavansa huumorintajuisen kumppanin, mutta kukapa meistä ei omasta mielestään olisi huumorintajuinen. Huumorintajuisuudestakin on vaan liikkeellä aika paljon erilaisia käsityksiä ja siksi noita kriteerejä on vaikeaa ja oikeastaan ihan turhaakin yrittää purkittaa tarkkaan.

Mission: Sullahan on oikein kunnon treeniputki päällä, kun noin sykit siellä. Niin ja kattelin tossa, että sullakin on laihis purru todella hyvin, että onnea vaan jo tähänastisista saavutuksista. :)

Päivämäärä:   10.5.13 20:57:45

kurnau, en tiedä Ruutsalosta, Kessu tarvii ryhtiliikkeen ja sitä se ei ole ilmeisesti valmis tekemään...
Joo, putoominen pitää olla hanskassa, muuten tulee vahinkoja!!!!
Jokaisen nuoren hevosen ratsastajan tulisi mun mielestä käydä putoomiskurssi, mieluusti vanhemmankin hevosen ratsastajan!!!!
Ja kunnon kamat päälle, laatukypärä ja alkuun turvaliivi, ne suojaa jo pahemmilta vammoilta.
Laji kun laji, aina niissä on riskit!!!!

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   10.5.13 21:00:59

Iltoi sinkkulaan.

Kuis menee, onko säpinää? Kaislikossa suhinaa? Vai muuten vaan mukavaa? :D

Päivämäärä:   10.5.13 21:06:52

Lähinnä kun elämässä ja suhteissa on ajanut eteenpäin paha luonne, jolla hypätään optimistisesti tuleen yhä uudestaan (vaikka nyt on selkeä paussi), jostakin sydänsurusta suhteilusta vetäytyminen nuorella miehellä kertoo. Ehkä sitten jotakin minskillä käynnissä irl kuitenkin.

Mutta kun vasta sata topicia Missionin ja minskin sanailua takana, voihan sitä netissä jatkaa. Pari vuotta menee äkkiä.

Päivämäärä:   10.5.13 21:07:55

Iltaa äR. Tuuli on tyyntynyt, kaislikko on hipihiljaa! Entäs sielä? :D

Päivämäärä:   10.5.13 21:09:40

YES!!!!!

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   10.5.13 21:11:36

Minä täällä taas! Vähän on ollut kiireitä (uusi työ ja silleen), että ei ole koneella jaksanut oikein käydä.

Ihanaa kun tulee kesä! Tänään olin kaverin mukana tallilla ja olisi mielellään sinne jäänyt koko illaksi. Ihanan lämmintä :)

Mitäs täällä on tapahtunut ja mikä on meininki? Kuinka moni katsoo matsia?

Jee, Suomi meni johtoon!

Päivämäärä:   10.5.13 21:11:36

Suomi teki taas maalin.

Päivämäärä:   10.5.13 21:14:30

Kiitos Minski :) Oon tyytyväinen että tää mun stressitön ja rauhallinen tahti on tuonu tulosta, veikkaan että se on myös paras tapa ainakin itelle, miksei muillekin että mistään ei tarvi luopua, ei tarvii kitua, ei rääkätä itteään. Pysyvämpiä muutoksia ja pysyvämpiä tuloksia varmasti. Maalaisjärki kunniaan tämmöselle kaupunkilaisellekin :D

kurnau :D Kyllä mä oon luovuttanu jo aikaa sitten, ei sitä jaksa päätään hakata seinään hirveen kauaa kuitenkaan ;) Nykyään on toi sanailukin vaikeeta kun joutuis aika kovaa huutamaan tossa illat pitkät ja ihan turhaan :D

Päivämäärä:   10.5.13 21:14:49

On tosi jännä peli! Tätä jo katsoo mielikseen ja lopussa ei enää kynsiä ole!

Päivämäärä:   10.5.13 21:16:18

Niin, noi vaakamambotouhut on tietty yksi tekijä ja huumorintaju toinen....
Sitäkin kun on niin monen asteista.
Mä olen hervoton huumorinheittäjä ja jos mies ei ole samanlainen, tökkää heti.
Mitäs äRlle itselleen?
Hyvin kai sinkuilla menee, ainakin tämän päiväisen päivityksen mukaan:)!

Päivämäärä:   10.5.13 21:18:24

Niin ja aina tänne on monta viestiä tullut siillä aikaa, kun itse kirjoittaa yhden lauseen.

Oikeastaan hämmästyttää, että jääkiekossa onni aina vaihtelee. Ratsastuksessa tai mäkihypyssä pärjäävät pitkään samat maat.

Päivämäärä:   10.5.13 21:20:28

Helevata, Suomi taas loistaa lätkässä!!!!!!!

Päivämäärä:   10.5.13 21:20:35

Sanoisin että minulle tuo huumorintaju on aikalailla tärkeä, on sitten vaikka kuinka mukava mutta jos ei ymmärrä minun hyvinkin kieroa huumoriani niin ei pelitä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.5.13 21:21:34

kurnau: Ei ole sydänsuruja, mutta muita asioita vaan elämässä nyt, jotka ajaa suhteilun edelle. Kuten nyt vaikkapa läheisin ihmisen sairastuminen kuolemanvakavasti. Olen myös monta vuotta yrittänyt löytää suhdetta jossa voisin asettua aloilleni, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Onhan se tuuristakin kiinni. Useamman vuoden kun hakkaa päätään seinään, niin on se hyvä pitää senkin takia välillä taukoa ja ottaa aikaa itselleen. Mulla on monta asiaa elämässä mitä olen halunnut jo pidemmän aikaa tehdä, joten toteutan nyt mm. näitä juttuja. Eli kyllä mulla on paljonkin kaikenlaisia syitä siihen miksi nyt olen vetäytynyt suhteilusta.

piste: Nimenomaan, ei sitä voi vaan katsoa, että jaa molemmat ovat omasta mielestään huumorintajuisia ja pitävät seksistäkin. Oikea match made in heaven. :)

ps. Ihan jännä peli muuten. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.