Lähettäjä: Minority_Report
Päivämäärä: 17.4.13 10:52:19
Harmittaa vietävästi kun oon +15.
Plääh
Olisitko muuten vai tehnyt heti aloitteen? ;) No kunhan kiusoittelen vähän, mutta tässä vaan näitä viestejä lukiessani hieman hämmästelen naisten kykyä tunnistaa mieluinen mies näin pienten tiedonmurusten perusteella. Ja kuinka hyvin tosta minun ihannenaisen kuvauksesta jotkut tunnistaa itsensä. No mutta hyvä, teitä on siis oikeasti olemassa. =)
Kriittinen:Mutta miksi hillut ht:netissä? Ymmärätkö mitään edes hevosista? tai ratsastajista tai ratsastuksesta tai raviurheilusta?
Kyllä mää olen sitä mieltä että ei mun makuuni oleva mies missään ht netissä kauppaa itseään eikä edes seuraa sitä...
Siihen on montakin syytä. Ensinnäkin täällä on paljon naisia ja koska näin heterona naiset ja naisten mielenliikkeet kiinnostavat minua, niin täällä on aika mielenkiintoista ja hyödyllistäkin lueskella mitä naiset höpisee. Sitten täällä on paljon keskustelua kuntoilusta ja ruokavaliosta, mitkä myös kiinnostaa minua. Niin ja jonkin verran tietotekniikastakin, missä nyt helppoihin kysymyksiin olen vastaillut, koska minusta on ihan mukava auttaakin. Varsinkin jos sen pystyy tekemään parilla lauseella, eikä siitä ole oikeasti edes vaivaa.
Niin ja mukavampi tapa tämä on tappaa aikaa, kuin katella jotain telkkaria tai pyöritellä peukaloita duunissa silloin kun ei ole töitä. En kylläkään tiedä paljoa hevosista, mutta yllättävää kyllä, niin olen myös oppinut niistäkin jonkin verran täällä ja eihän noikaan tiedot koskaan pahasta ole. Jos vaikka nyt sattuu sellainen hevosista innostunut nainen astumaan elämääni.
En kuitenkaan mielestäni kauppaa täällä itseäni, vaan tykkään keskustella. Eihän mulla ole edes sähköpostia tossa. Kunhan nyt tähänkin mielenkiinnosta tartuin ja ajattelin vastailla pariin harmittomaan kysymykseen (no okei, kyllähän se huomiokin tietysti imartelee). Niin ja ymmärrän kyllä hyvin sen, että voihan se ahdistaa jos tänne itsekin kirjoittee ja tietää, että mieskin lukee tätä. Vai mikä tämän palstan seuraamisessa sitten on niin iso miinus, että sen perusteella miehen lemppaisit?
kz:Minä taas olen sitä mieltä, että nimenomaan täällä kannattaa yrittää tutustua tyttöihin: suurin osa hötönettiläisistä kun on kuitenkin ihan tavallisia ja herttaisia tyyppejä, mutta foorumin ilmapiiri vaan on ikävä. Lisäksi ei täällä ole mitään vaatimusta, että onko kiinnostunut hevosista vai ei (sitä paitsi MR:hän joskus muistaakseni sanoi, että voisi uskaltautua sopivassa seurassa tallille katsomaan heppoja, jollen täysin väärin muista)....
Olen kyllä tätäkin miettinyt ja onhan tässä kieltämättä puolensa. Vähän kyllä sellainen epäreilu asetelma sikäli, että kun itse kirjoittelen vakkari nimimerkillä, niin mistä minä sitten voisin tossa mielessä muodostaa samanlaista mielikuvaa ja kiinnostusta muista, kun täällä on kaiken maailman viivoja ja pisteitä nimimerkkeinä. Ei nyt oikein viitsisi noppaakaan heittää ja katsoa melkein sokkona, että mahtaisiko tärpätä ja sitten hypätä seuraavaan, jos ei synkkaa. Varmaan ne jutut leviäisivät helposti tännekin, jos joku sitten pettyisi pahasti.
En tiedä, vähän kysymysmerkki toi, kun tulee välillä vähän sellainen olo, että on suurennuslasin alla. Vaikka toisaalta miksei. Ei mulla sillee ole väliä missä sen sopivan naisen tapaa, eikä mua hevoset pelota. Olenhan maatilalla työskennellyt heinätöissäkin hevosen kanssa joskus junnuna. Kyllä mä hevostelussakin varmaan jonkin verran voisin olla mukana ja tutustua siihen paremmin. Varsinkin jos se olis mun naisystävälle tärkeä asia. Ei musta kuitenkaan mitään hevosmiestä varmastikaan saa, mutta kyllä mä eläimistä pidän ja nekin tuntuu pitävän musta.
En kuitenkaan tullut tänne offareiden mukana, vaan pakkotoistolta. Ulkoilmassa ja luonnossa tykkään kyllä kävellä muuten, koska harrastan jonkin verran luontokuvausta. Täällä joskus muutama kuukausi sitten haukuttiin pakkotoistolla pyöriviä miehiä joita kiinnostaa treenaaminen ja jotka ovat ylikriittisiä naisten kropan suhteen, niin tulin sinne keskusteluun kommentoimaan ja huomauttamaan, että hyvin erilaisia ja ihan tavallisia miehiä sinnekin mahtuu. Sitten jäin vähän pidemmäksikin aikaa tänne teidän kiusaksi. :p
Niin ja ei tosta jutusta mitenkään ihmeempiä sydänsuruja tullut. Aika huijattu olo vaan ja tekeehän se tietysti varovaisemmaksi. Varsinkin näin netissä. Kiitos sinulle kuitenkin kauniista sanoista ja eiköhän tässä jonkinlainen minoritylle morsiankin vielä lähde käyntiin, vaikka nyt vähän huilaankin. Kyllähän mä siellä kuvaketjussa jo katselin, että täällä on mun silmääni paljon kauniita naisia ja jos se nyt tota ulkonäkö asiaa yhtään valottaa, niin kyllä voisin sieltä muutamien kanssa seurustellakin ainakin sen puolesta. ;)
joo:Kyseessä oleva herra on varmasti hieno ihminen, siis oikeasti mukava ja hyvä mies. Kuulostaa itsellekin sopivalta ja mitä hänen kirjoituksiaan täällä on lukenut, ajatusmaailmaltaankin hyvin kiehtova. Mutta...en itse myöskään haluaisi miestä, joka on kovin aktiivinen tällaisella naisvaltaisella foorumilla ja kirjoittelee niin avoimesti asioistaan ja mieltymyksistään....
Mun mielestä aika harmittomia juttuja mä täällä jaan ja onhan mulla paljonkin asioita mitä en ole tänne kertonut, enkä koskaan kerrokaan. Esimerkiksi seksistä puhun tarkoituksella melko vähän, vaikka aihe lähellä sydäntäni onkin. :D Äkkiähän nää sitä paitsi tänne näyttää hautautuvan ja kuka niitä nyt viitsisi alkaa edes kaivelemaan tai mitenkään erityisesti tarkkailemaan. Tietysti jos mulla olis naisystävä, niin varmaan kirjoittelisin vähän eri tavalla ja luultavasti myös aika paljon vähemmän, kun olisi parempaakin tekemistä. :P
|