Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minority_Report

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   17.4.13 00:37:56

Minkälaista naista etsit? :)

Re: Minority_Report

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.13 00:49:14

Ei ainakaan sinunlaista.

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   17.4.13 00:49:49

up

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:58:38

Vau, ihan oma ketju. :) Mistäs nyt moinen kysymys?

Kyllähän mä tänne joskus yritin jotain kuvausta antaa. Vähän vaikee tällee äkkiseltää nostaa mitään tiettyjä asioita esille. No yhteinen huumorintaju on tietysti tärkeä. Itseluottamus kunnossa ja elämä suunnilleen mallillaan, et on joku suunta ja ajatus elämästä mihin on menossa. Kiltti tietysti ja sopivan rento ote elämään, koska en tykkää riidellä varsinkaan turhista pikku asioista. Jonkin verran sporttisuutta, koska haluaisin lenkeille ja ulkoiluun seuraa, mutta ei mikään himoliikkuja kuitenkaan. Viihtyy kohtuullisesti kotonakin, eikä ahdistu jos ei ole jatkuvasti jotain ohjelmaa ja menoa. Jotain halua kuitenkin ulkomaille, koska haaveissa olis matkustella yhdessä.

Tupakointi on aika turn off, enkä oikein alkoholin suurkuluttajistakaan välitä. Hyvätapainen ja peruskohteliaisuudet hanskassa eli ei mm. kiroile koko ajan ja ottaa muut huomioon. Sellasta sydämen sivistystä ja tilannetajua. Katson naisessa myös sitä miten hän kohtelee muita ja etenkin tuntemattomia ihmisiä. Ulkonäkökin merkkaa tietty, mutta ei mulla mitenkään tarkka maku ole ja oon tossa aika joustava. Seksin pitää toimia eli halut ja mieltymykset pitää osua tarpeeksi hyvin yksiin. Ai niin, jo mieluusti suunnilleen saman ikäinen kuin itsekin olen, eli noin 30v. Ehkä +/-5v.

Siinä nyt jotain mitä tuli äkkiseltään mieleen. Varmaan johonkin deitti-ilmoitukseen jalostaisin tota kyllä paljon paremmaksi.

Lähettäjä: elina 
Päivämäärä:   17.4.13 01:02:39

Aloittaja, mua se etsii ;)

Minority_Report, kuorsaatko sä?

Päivämäärä:   17.4.13 01:03:53

Kaikki osu kohdalleen, mutta eipä kelvannu vaikka vähän ehottelin tälle tuossa jokunen kuukaus sitten ;)

No, mut toinen mies on kyllä jo haavissa :D

Päivämäärä:   17.4.13 01:04:56

Minority_Report laita kuvä itsestäsi tänne

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   17.4.13 01:06:09

se on tajuttoman hyvän näkönen!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.13 01:07:38

f, mun ihannemies.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 01:08:14

Heh, mitä kysymyksiä. No en ainakaan tietääkseni. :p Ai niin, läheisyys unohtui tosta kuvauksesta. Siihen tarvis mun kanssa totutella ja se on tosi tärkee juttu kanssa arjen keskellä. Tykkään napata kainaloon ja viettää rauhallista koti-iltaa.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   17.4.13 01:09:08

oh god, synnyin 10 vuotta liian myöhään

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   17.4.13 01:10:56

Mistäpäin sä olet? :)

Lähettäjä: tarra 
Päivämäärä:   17.4.13 01:11:50

Kuva!

Kuulostat ihan samalta kuin oma mieheni :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 01:14:51

Olihan mulla parikin kuvaa aika pitkään tossa hiljattain täällä. Sellanen tummatukkainen, siniset silmät ja hymykuopat. 185cm ja 84kg.

"Kaikki osu kohdalleen, mutta eipä kelvannu
vaikka vähän ehottelin tälle tuossa jokunen
kuukaus sitten ;)"

Niin no, en nyt tiedä menikö sitten ohi multa vai olitko se yksi joka tarjos sähköpostiaan. Mut vähän tossa näpit paloi vuodenvaihteessa, niin ei heti tehnyt mieli alkaa virittelemään mitään uutta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 01:17:32

Päijät-Hämeestä olen, en nyt viitti sen tarkemmin paljastaa. Mut ton nyt oon maininnu joskus ennenkin.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   17.4.13 01:17:57

Äh, liian kaukana :(

Lähettäjä: tarra 
Päivämäärä:   17.4.13 01:22:22

Kuva oli jo poistettu kun itse löysin topaan. Kiinnostaisi nähdä kun se aiheutti niin paljon positiivista hälyä tällä negatiivisen kerääntymän foorumilla ;)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   17.4.13 01:26:22

Kuvaa vaa kehiin uudestaan

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 01:31:59

tarra: Joo otin sen pois, kun ei enää arvailtu ikää ja ketju oli pudonnut kauaksi. No semmonen aika tyypillinen mä kait muuten oon, mutta aika tummat piirteet vaan. Muutaman kerran on luultu ulkomaalaiseksi ton takia.

Tiedä nyt sitten kuinka fiksua noita kuvia tällee julkisella foorumilla vilautella, mut ehkä joskus sitten taas. Olin kyllä aika yllättynyt siitä positiivisesta huomiosta. Mut hyvä mielihän niistä kommenteista kieltämättä tuli. :)

Lähettäjä: M_R 
Päivämäärä:   17.4.13 04:39:40

Harmittaa vietävästi kun oon +15.
Plääh

Lähettäjä: Kriittinen 
Päivämäärä:   17.4.13 06:19:51

Mutta miksi hillut ht:netissä? Ymmärätkö mitään edes hevosista? tai ratsastajista tai ratsastuksesta tai raviurheilusta?
Kyllä mää olen sitä mieltä että ei mun makuuni oleva mies missään ht netissä kauppaa itseään eikä edes seuraa sitä...

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 06:27:43

"Ymmärätkö mitään edes hevosista? tai ratsastajista tai ratsastuksesta tai raviurheilusta?"

Kaikkein suositumpia miehiä olemme selvästi me, jotka emme edellämainituista asioista tiedä yhtään mitään.

Eihän heppanainen voisi elää sen asian kanssa, että mies tietäisi noista asioista enemmän ja paremmin.

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   17.4.13 06:30:41

Kriittinen, miten nopeasti kysyt uusia miehiä tavatessasi tuota, että lukevatko he ht.nettiä? :)

Lähettäjä: kz 
Päivämäärä:   17.4.13 06:35:12

Minä taas olen sitä mieltä, että nimenomaan täällä kannattaa yrittää tutustua tyttöihin: suurin osa hötönettiläisistä kun on kuitenkin ihan tavallisia ja herttaisia tyyppejä, mutta foorumin ilmapiiri vaan on ikävä. Lisäksi ei täällä ole mitään vaatimusta, että onko kiinnostunut hevosista vai ei (sitä paitsi MR:hän joskus muistaakseni sanoi, että voisi uskaltautua sopivassa seurassa tallille katsomaan heppoja, jollen täysin väärin muista).

MR vaikuttaa tekstiensä perusteella fiksulta ja huumorintajuiselta mieheltä, joka on lisäksi sopivassa määrin nokkela löytääkseen tiensä hötönettiin ja jolla vaikuttaa olevan sydän paikallaan. Ollaankin rakkaat sennut vain iloisia, että meillä täällä on noinkin mukavaa miesseuraa keskustelemassa kanssamme!

Eikös MR muuten eksynyt paikalle hevostyttö-offari-ketjun siivittämänä? Jotenkin tykkään tästäkin ajatuksesta: siinähän kaksi intohimoista ulkoilmalajin harrastajaa löytäisivät juuri sopivasti toisensa :D

Toivottavasti MR toipuu pian sydänsuruistaan, ja alkaa katsella heppatyttöjä tositarkoituksella sillä silmällä :) Itse tosin olen naimisissa, joten seuraan tilanteen kehittymistä ihan vain täältä taustalta, mutta vaikka naimisissa olenkin, niin kyllä minä edelleen Hyvän Miehen tunnistan, ja mielestäni MR on juuri sellainen!

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   17.4.13 06:35:13

Kyseessä oleva herra on varmasti hieno ihminen, siis oikeasti mukava ja hyvä mies. Kuulostaa itsellekin sopivalta ja mitä hänen kirjoituksiaan täällä on lukenut, ajatusmaailmaltaankin hyvin kiehtova. Mutta...en itse myöskään haluaisi miestä, joka on kovin aktiivinen tällaisella naisvaltaisella foorumilla ja kirjoittelee niin avoimesti asioistaan ja mieltymyksistään....

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 06:36:41

Huomenta Alina., soitan sulle kohta. :)

Lähettäjä: kz 
Päivämäärä:   17.4.13 06:45:46

joo: toiset jakavat elämäänsä avoimesti blogeissa, Facessa tai Twitterissä, ja toiset taas hötönetissä. Miksi vain viimeisin listassa oleva on jotenkin epäilyttävää?

Lähettäjä: Kriittinen 
Päivämäärä:   17.4.13 07:33:35

No jos mainitsen miehelle jotain ht:netistä ja hän sanoo tietävänsä mistä on kyse tai lukevansa sitä niin kyllä minä vähän nostan karvoja pystyyn. Varsinkin siis jos hän ei ole hevosihmisiä. Mutta juu, MR vaikuttaa muuten ihan oikeasti kunnon mieheltä <3

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.4.13 10:23:50

M_R varmasti vastailee itse sen mitä haluaa, mutta on pakko kyllä sanoa tuosta "itsensä kauppaamisesta" täällä. Jos on nyt yhtään sattunut eksymään samoille topikeille lukemaan tai kirjoittelemaan niin pitäisi tietää että ei pidä paikkaansa.

Enkä tajua yhtään tuota ajatusta siitä ettei mies voisi lukea tai kommentoida täällä, mitä ihmeellistä siinä on? Yksi vilkkaimmista foorumeista mitä löytyy, ellei peräti vilkkain.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.4.13 10:25:42

Haha. Oottepas te säälittäviä! Joku miesraukka joskus tänne eksyy niin 50 heppatallinörttiä kimpussa :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   17.4.13 10:27:59

Poimikaahan vaan joku tuo Minski talteen kuljeksimasta, ettei mee hyvä mies ihan hukkaan. ;) Siinä on aikas paljon semmosia ominaisuuksia mitä nykymiehistä saa hakea suurennuslasin kans eikä löydy siltikään, sen varmaan tietää jokainen joka oikeasti on hänen juttujaan lukenu paremmalla asenteella ku vaan sillä että höpönettiin kirjoittelu on perseestä. Kirjotattehan täällä itekkin,

Lähettäjä: biitti 
Päivämäärä:   17.4.13 10:38:26

Harmi kun ole liian vanha. Silti se kuva olisi kiva nähdä...;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 10:52:19

Harmittaa vietävästi kun oon +15.
Plääh

Olisitko muuten vai tehnyt heti aloitteen? ;) No kunhan kiusoittelen vähän, mutta tässä vaan näitä viestejä lukiessani hieman hämmästelen naisten kykyä tunnistaa mieluinen mies näin pienten tiedonmurusten perusteella. Ja kuinka hyvin tosta minun ihannenaisen kuvauksesta jotkut tunnistaa itsensä. No mutta hyvä, teitä on siis oikeasti olemassa. =)

Kriittinen:Mutta miksi hillut ht:netissä? Ymmärätkö mitään edes hevosista? tai ratsastajista tai ratsastuksesta tai raviurheilusta?
Kyllä mää olen sitä mieltä että ei mun makuuni oleva mies missään ht netissä kauppaa itseään eikä edes seuraa sitä...

Siihen on montakin syytä. Ensinnäkin täällä on paljon naisia ja koska näin heterona naiset ja naisten mielenliikkeet kiinnostavat minua, niin täällä on aika mielenkiintoista ja hyödyllistäkin lueskella mitä naiset höpisee. Sitten täällä on paljon keskustelua kuntoilusta ja ruokavaliosta, mitkä myös kiinnostaa minua. Niin ja jonkin verran tietotekniikastakin, missä nyt helppoihin kysymyksiin olen vastaillut, koska minusta on ihan mukava auttaakin. Varsinkin jos sen pystyy tekemään parilla lauseella, eikä siitä ole oikeasti edes vaivaa.

Niin ja mukavampi tapa tämä on tappaa aikaa, kuin katella jotain telkkaria tai pyöritellä peukaloita duunissa silloin kun ei ole töitä. En kylläkään tiedä paljoa hevosista, mutta yllättävää kyllä, niin olen myös oppinut niistäkin jonkin verran täällä ja eihän noikaan tiedot koskaan pahasta ole. Jos vaikka nyt sattuu sellainen hevosista innostunut nainen astumaan elämääni.

En kuitenkaan mielestäni kauppaa täällä itseäni, vaan tykkään keskustella. Eihän mulla ole edes sähköpostia tossa. Kunhan nyt tähänkin mielenkiinnosta tartuin ja ajattelin vastailla pariin harmittomaan kysymykseen (no okei, kyllähän se huomiokin tietysti imartelee). Niin ja ymmärrän kyllä hyvin sen, että voihan se ahdistaa jos tänne itsekin kirjoittee ja tietää, että mieskin lukee tätä. Vai mikä tämän palstan seuraamisessa sitten on niin iso miinus, että sen perusteella miehen lemppaisit?

kz:Minä taas olen sitä mieltä, että nimenomaan täällä kannattaa yrittää tutustua tyttöihin: suurin osa hötönettiläisistä kun on kuitenkin ihan tavallisia ja herttaisia tyyppejä, mutta foorumin ilmapiiri vaan on ikävä. Lisäksi ei täällä ole mitään vaatimusta, että onko kiinnostunut hevosista vai ei (sitä paitsi MR:hän joskus muistaakseni sanoi, että voisi uskaltautua sopivassa seurassa tallille katsomaan heppoja, jollen täysin väärin muista)....

Olen kyllä tätäkin miettinyt ja onhan tässä kieltämättä puolensa. Vähän kyllä sellainen epäreilu asetelma sikäli, että kun itse kirjoittelen vakkari nimimerkillä, niin mistä minä sitten voisin tossa mielessä muodostaa samanlaista mielikuvaa ja kiinnostusta muista, kun täällä on kaiken maailman viivoja ja pisteitä nimimerkkeinä. Ei nyt oikein viitsisi noppaakaan heittää ja katsoa melkein sokkona, että mahtaisiko tärpätä ja sitten hypätä seuraavaan, jos ei synkkaa. Varmaan ne jutut leviäisivät helposti tännekin, jos joku sitten pettyisi pahasti.

En tiedä, vähän kysymysmerkki toi, kun tulee välillä vähän sellainen olo, että on suurennuslasin alla. Vaikka toisaalta miksei. Ei mulla sillee ole väliä missä sen sopivan naisen tapaa, eikä mua hevoset pelota. Olenhan maatilalla työskennellyt heinätöissäkin hevosen kanssa joskus junnuna. Kyllä mä hevostelussakin varmaan jonkin verran voisin olla mukana ja tutustua siihen paremmin. Varsinkin jos se olis mun naisystävälle tärkeä asia. Ei musta kuitenkaan mitään hevosmiestä varmastikaan saa, mutta kyllä mä eläimistä pidän ja nekin tuntuu pitävän musta.

En kuitenkaan tullut tänne offareiden mukana, vaan pakkotoistolta. Ulkoilmassa ja luonnossa tykkään kyllä kävellä muuten, koska harrastan jonkin verran luontokuvausta. Täällä joskus muutama kuukausi sitten haukuttiin pakkotoistolla pyöriviä miehiä joita kiinnostaa treenaaminen ja jotka ovat ylikriittisiä naisten kropan suhteen, niin tulin sinne keskusteluun kommentoimaan ja huomauttamaan, että hyvin erilaisia ja ihan tavallisia miehiä sinnekin mahtuu. Sitten jäin vähän pidemmäksikin aikaa tänne teidän kiusaksi. :p

Niin ja ei tosta jutusta mitenkään ihmeempiä sydänsuruja tullut. Aika huijattu olo vaan ja tekeehän se tietysti varovaisemmaksi. Varsinkin näin netissä. Kiitos sinulle kuitenkin kauniista sanoista ja eiköhän tässä jonkinlainen minoritylle morsiankin vielä lähde käyntiin, vaikka nyt vähän huilaankin. Kyllähän mä siellä kuvaketjussa jo katselin, että täällä on mun silmääni paljon kauniita naisia ja jos se nyt tota ulkonäkö asiaa yhtään valottaa, niin kyllä voisin sieltä muutamien kanssa seurustellakin ainakin sen puolesta. ;)

joo:Kyseessä oleva herra on varmasti hieno ihminen, siis oikeasti mukava ja hyvä mies. Kuulostaa itsellekin sopivalta ja mitä hänen kirjoituksiaan täällä on lukenut, ajatusmaailmaltaankin hyvin kiehtova. Mutta...en itse myöskään haluaisi miestä, joka on kovin aktiivinen tällaisella naisvaltaisella foorumilla ja kirjoittelee niin avoimesti asioistaan ja mieltymyksistään....

Mun mielestä aika harmittomia juttuja mä täällä jaan ja onhan mulla paljonkin asioita mitä en ole tänne kertonut, enkä koskaan kerrokaan. Esimerkiksi seksistä puhun tarkoituksella melko vähän, vaikka aihe lähellä sydäntäni onkin. :D Äkkiähän nää sitä paitsi tänne näyttää hautautuvan ja kuka niitä nyt viitsisi alkaa edes kaivelemaan tai mitenkään erityisesti tarkkailemaan. Tietysti jos mulla olis naisystävä, niin varmaan kirjoittelisin vähän eri tavalla ja luultavasti myös aika paljon vähemmän, kun olisi parempaakin tekemistä. :P

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.4.13 10:57:41

Paitsi et ne kuvansa laittaneet oli vielä vähän lapsia sulle ;)

Mistä päin muuten Minority_Report on?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 11:13:23

Heh, no joo osa oli kyllä liian nuoria, mutta moni mahtui tohon viiden vuoden ikähaarukkaan ja ei sekään nyt mikään kiveen hakattu tietenkään ole, jos suhde kuitenkin toimii. Päijät-Hämeestä olen kuten tossa vähän ylempänä mainitsin. Sen tarkempaa koordinaattia ei nyt heru. :)

Päivämäärä:   17.4.13 13:22:29

Nääh, liian kaukana :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 13:41:43

Jaahas, no mihinköhän tässä sitten pitäisi täältä muuttaa, jos kerran kaikki kiinnostuneet ja mun tyyppiset naiset asuu jossain liian kaukana. =) Ihan vaan mielenkiinnosta, että mikä muuten on liian kaukana?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.4.13 13:46:10

miten joku voi tietää, osuvatko seksimieltymykset kohdalleen, jos minority report ei kerro mitkä on sen seksuaaliset mieltymykset!!! hyvänen aika.

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   17.4.13 13:55:15

Hahahahah :DDD

Päivämäärä:   17.4.13 14:00:02

Liian kaukana on jos joutuu googlettaan paikan ;)

Lähettäjä: lmfao 
Päivämäärä:   17.4.13 14:13:09

"Lähettäjä: Spessu
Päivämäärä: 17.4.13 06:27:43

"Ymmärätkö mitään edes hevosista? tai ratsastajista tai ratsastuksesta tai raviurheilusta?"

Kaikkein suositumpia miehiä olemme selvästi me, jotka emme edellämainituista asioista tiedä yhtään mitään.

Eihän heppanainen voisi elää sen asian kanssa, että mies tietäisi noista asioista enemmän ja paremmin."

Hah, älä Spessu laske itseäsi Minorityn kanssa samaan kastiin, sustahan ei täällä pidä kukaan. Eikä varsinkaan ole kiinnostunut siinä mielessä...

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   17.4.13 14:14:30

Minorille onnea jos täältä heppatytön löytää.
Ei kaikki niin kamalia ole, toivon.

Itse onnellisesti naimisissa ja 38 ikää.

Onnea etsintän ja toivottavasti oikea löytyy.

Ihmettelen myös muiden mukana, miten olet tälle sivustolle tullut?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 15:02:04

"Liian kaukana on jos joutuu googlettaan paikan ;)"

Hei hetkinen, nyt sä kyllä loukkasit Päijät-Hämeen tunteita. =) Mut joo, jos totta puhutaan, niin en mäkään etäsuhteesta hirveesti innostuisi, vaikkei nyt ihan naapurissa tarviskaan asua.

Heli: En tota usko hetkeäkään, että täällä kamalia sinkkuja vaan olis. Eiköhän näin vilkkaalle foorumille mahdu monia helmiä. Ylempänä jo vastailinkin, että ihan sattumalta eksyin yhteen ketjuun ja siitä se ajatus sitten lähti.

Päivämäärä:   17.4.13 15:46:23

joko niin tai sitten todistin oman tyhmyyteni, kyllä täältä nimittäin 4 tunnissa sinne pääsee.. :)

Lähettäjä: kai 
Päivämäärä:   17.4.13 16:24:04

Spessu ja Alina...

Nuo tapasivat sennulassa, seukkasivat lähinnä etänä muutaman vuoden, erosivat, Spessu vonkasi täällä uutta naista, ei saanut, oli pari kuukautta pois täältä, tuli takaisin entistä inhottavampana.

Toivottavasti Alinalla pyyhkii hyvin :) Liian herttainen tyttö tuollaiselle inhorealistille ja rumien sanojen viljelijälle kuin Spessu.

Ja Minoritylle tsemppiä sinkkumerkkinoilla, vaikutat keskivertoa fiksummalta "nuorukaiselta", ja olethan kyllä juutaksen komeakin! Kivaa että täällä on hyväkäytöksisiä miehiä jotka eivät provosoidu helposti, tai katkeroidu. Niitä pahasuisia kun täällä jo on liikaa.

Lähettäjä: Yksipiste 
Päivämäärä:   17.4.13 16:28:17

Totta! Katkeria ukon köriläitä täällä on nähty tarpeeksi! Kiva kun Minority olet pitämässä fiksumpia edustettuna :)

Lähettäjä: :DD 
Päivämäärä:   17.4.13 16:29:38

"Spessu ja Alina...

Nuo tapasivat sennulassa, seukkasivat lähinnä etänä muutaman vuoden, erosivat, Spessu vonkasi täällä uutta naista, ei saanut, oli pari kuukautta pois täältä, tuli takaisin entistä inhottavampana.

Toivottavasti Alinalla pyyhkii hyvin :) Liian herttainen tyttö tuollaiselle inhorealistille ja rumien sanojen viljelijälle kuin Spessu."

Siis onko Spessu suoraan vongannut joskus täällä? :D Mulla on ollut kyllä sellainen käsitys että Alina on Spessun sivupersoona...

Lähettäjä: ,. 
Päivämäärä:   17.4.13 16:30:08

Spessu teki itsestään treffi-ilmoituksen suomi24:ään, kuvan kera. Sitten päätyi tänne kiusaamaan hevosnaisia. Mukavaa, eikö..? Vieläkään ei ole flaksi käynyt..

Lähettäjä: :DD 
Päivämäärä:   17.4.13 16:34:15

"Spessu teki itsestään treffi-ilmoituksen suomi24:ään, kuvan kera. Sitten päätyi tänne kiusaamaan hevosnaisia. Mukavaa, eikö..? Vieläkään ei ole flaksi käynyt.."

Eikä! :O Miten mä en ole ennen kuullut tätä tarinaa... Nyt täytyy kysyä että jos oli kuvan kera niin miltä Spessu näyttää? :D Mielenkiintoista, mun mielikuva Spessusta on että se on sellainen 40-50 vuotias ennenaikojaan vanhentunut, lyhyt, äkäisen näköinen kuivan kesän orava xD

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   17.4.13 16:35:19

Siis hetkinen, miten mulla mennyt kuva ihan ohi?? Tahtoo nähdä :D

Päivämäärä:   17.4.13 17:16:56

up :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 17:28:02

kai:"Ja Minoritylle tsemppiä sinkkumerkkinoilla, vaikutat keskivertoa fiksummalta "nuorukaiselta", ja olethan kyllä juutaksen komeakin! Kivaa että täällä on hyväkäytöksisiä miehiä jotka eivät provosoidu helposti, tai katkeroidu. Niitä pahasuisia kun täällä jo on liikaa."

Kiitos sinulle ja monille muillekin, jotka ovat toivottaneet lämpimästi tervetulleeksi. Mikäs täällä on näin mukavassa seurassa höpötellessä kaikenlaista, vaikken hevosten päälle niin paljoa ymmärräkään. :) Netissä on vähän pakkokin kasvattaa paksu nahka, jos ei meinaa ihan puskissa vaan lymyillä ja olla hissukseen. Tietysti sitä joskus vähän provosoituu, mutta yritän kyllä muistaa, että ihmisiä täälläkin on näiden viestien takana. Pettymyksiä tietysti mahtuu jo tähänkin ikään, mutta ei tässä kuitenkaan olla katkeroitumassa. :)

"Siis hetkinen, miten mulla mennyt kuva ihan ohi?? Tahtoo nähdä :D"

Siellä ketjussa se oli muutaman päivän, missä arvioitiin ikää kuvista. Mut eiks se oo toisaalta kivempi niin, että saa käyttää mielikuvitustaan. :p

Lähettäjä: Qme 
Päivämäärä:   17.4.13 17:30:52

Mä näin kuvan jo kerran. Ja voisin katsoa viel uudestaan? ;) *vink vink*

Lähettäjä: kai 
Päivämäärä:   17.4.13 17:31:07

Vuodenvaihteessahan tuo spessu taisi täällä vongata. Laittoi säponsa silloin esille siinä toivossa että joku olisi niin nyrjähtänyt että hälle kirjoittaisi. Sitten piti taukoa, minä luulin että sillä kävi kala koukkuun ja sai sisältöä elämäänsä, mutta noinhan tuo sit palasi tänne ja lopetti naisenmetsästämisen täältä, ja palasi katkeraan olemukseensa. Itse asiassa spessu oli aika mukava tuon vonkaamistopikkinsa aikana täällä talvella, ikävää että palasi vanhaan mölinäänsä.

Päivämäärä:   17.4.13 17:39:54

I don't think so! :)

Ei ihan kaikkia topikkeja kerkeä lukemaan, niin on mennyt tuollainen ohi. Mitä tässä pitää tehdä, että kuvan näkisi?? ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 18:06:48

"I don't think so! :)
Ei ihan kaikkia topikkeja kerkeä lukemaan,
niin on mennyt tuollainen ohi. Mitä tässä
pitää tehdä, että kuvan näkisi?? ;D"

No juu, ei varmastikaan kerkii, kun täällä nää ketjut vilisee pitkin päivää. Mut onpas täällä uteliasta porukkaa, kun niin moni on tota kuvaa tässä nyt kysellyt. Vaan enpä kyllä tiedä mitä tekemällä mua vois houkutella laittamaan sen uudestaan, kun näistä kommenteistakin jo varmaan odotellaan jotain vähän erikoisempaa. Pari ihan tavallista kasvokuvaa siinä vaan oli. Jospa nyt yrität vaan jotenkin kestää. Ehkä mun kuva jossain taas vilahtaa, jos tarpeeksi höveliksi rupean ja vähän vilautan. ;-)

Päivämäärä:   17.4.13 18:38:41

Hahaa, ehkä mä kestän :) But can't blame a girl for trying!

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   17.4.13 18:47:07

Spessu on tehnyt bänksit Alinan (=Spessun vasen nyrkki) kanssa aikaa sitten, mitä se sille enää soittelee? Spessu on ilmeisesti unohtanut, että kehitteli jotain romanttista juonikuviota Betamaxin (=Spessun oikea nyrkki) ja Alinan välille, minnes se kuvio on unohtunut?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 18:48:07

" Hahaa, ehkä mä kestän :) But can't blame a
girl for trying!"

Haha, no hyvä, enkä mä moiti. Mietin tässä kyllä, että pitää varmaan mennä kohta kylmään suihkuun vähän viilentymään, kun täällä tällee flirttaillaan. Ettei vielä liikaa ylpisty. :p Mut hei, lohduttaudu vaikka sillä, että nyt muakin jäi vaivaamaan se, että mitähän kaikkea sä olisit ollut valmis tekemään sen kuvan eteen. ;)

Päivämäärä:   17.4.13 19:09:15

Mun mielestä Alina ja Betamax ovat Spessun sivupersoonia.
Vai onko mulla mennyt jotakin pahasti ohi?

Päivämäärä:   17.4.13 19:25:37

Ei voi tietää, ennen kun kokeilee.. Ei ku siis mitä häh :D :D

Pahoittelen, olen tänään aika levottomalla päällä.. :)

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 19:31:08

Kyllähän täällä on hyviäkin naisia, mutta kun noi sairaimmat yksilöt tahtovat olla ensimmäisenä tyrkyllä ja elleivät tyrkytä itseään, ainakin koittavat kaikin keinoin pilata muitten sutinat.

Päivämäärä:   17.4.13 19:46:15

Spessu, en ole ollut tyrkyllä, mutta kyllä senverran kärryillä, ettei omakaan antisi ole mitään fiksun miehen mittoja täyttävää...
Toista on tämän topiikin nuorimies, ehkä pahimmat kolhut kokematta, mutta asenne on oikeanlainen!

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 19:49:27

"Hah, älä Spessu laske itseäsi Minorityn kanssa samaan kastiin, sustahan ei täällä pidä kukaan. Eikä varsinkaan ole kiinnostunut siinä mielessä..."

En tietenkään. Minä olen jo nähnyt, millaisia naisia täällä pyörii ja siitäkin huolimatta, millaisia pipipäitä täällä on fiksujen lisäksi, löysin elämäni rakkauden kuiitenkin ja se on aika hyvä saavutus siihen nähden, kuinka paljo paskaa on vuosien varrella satanut niskaan. :)

Kaikki alkoi siis siitä, että minulla oli deittiprofiili, jossa provosoiva teksti, eikä ollut kuvaa enää siinä vaiheessa esillä. Joku linkitti sen tänne ja koska kriteerit olivat valtaosalle tästä porukasta aivan liian vaativat, nämä pillastuivat kuin hevoset konsanaan ja sitten alkoi paskanheitto, vaikka en tiennyt vielä koko foorumista yhtään mitään. :)

Foorumin naisten tasosta pääsee jyvälle, kun tiedostaa, että minulle suututtiin siksi, kun halusin naisen olevan normaalivartaloinen, miellyttävää katseltavaa silmälle sekä älykäs ja huumorintajuinen.

Että sellaisia kultakimpaleita täällä on.

Ei mene kauaan kun Minority_Report alkaa saamaan myös lokaa niskaansa.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 19:51:08

"Spessu, en ole ollut tyrkyllä, mutta kyllä senverran kärryillä, ettei omakaan antisi ole mitään fiksun miehen mittoja täyttävää..."

Mä en ole mies, joka kumartelee ja nöyristelee naisille, joiden suusta ei juuri muuta tule kuin törkytekstiä.

Fiksut naiset ovat aivan oma rotunsa.

Päivämäärä:   17.4.13 19:57:12

Spessu, se ei suinkaan tarkoita, että KAIKKI naiset täällä olisivat provosoituneet kriteereistäsi.
Nuo ovat aivan normi kriteerejä, jos ne noihin mainitsemiisi jäivät.
En mäkään ota lihavaa, rumaa, tyhmää ja huumorintajutonta miestä!
Eikä varmaan moni muukaan nainen, edes täältä!
Ja täällä on kuitenkin paljon kauniita ja timmejä naisia ikään katsomatta, älystä nyt en sano mitään, enkä huumorintajustakaan:).....

Lähettäjä: Judith 
Päivämäärä:   17.4.13 19:58:46

Jos heittää yhden madon nälkäisiä kaloja kuhisevaan veteen, en näkisi sitä kovinkaan yllättävänä että jokunen niistä kaloista madon haluaa.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 20:00:21

"Spessu, se ei suinkaan tarkoita, että KAIKKI naiset täällä olisivat provosoituneet kriteereistäsi."

Et kai nyt väitä, että olisin kirjoittanut, että KAIKKI pillastuivat?

En kyllä käsitä missä helevetin aineissa osa porukasta tuntuu välillä olevan, kun lukevat aivan mitä sattuu.

Päivämäärä:   17.4.13 20:03:43

No olet antanut hyvin usein ymmärtää, että kaikki täällä ovat enemmän tai vähemmän vastenmielisiä.
Se kuva ainakin minulle on mieleen jäänyt.
Ikävä kyllä.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 20:05:41

"No olet antanut hyvin usein ymmärtää, että kaikki täällä ovat enemmän tai vähemmän vastenmielisiä."

Olet sitten ymmärtänyt/lukenut aivan väärin.

Toki vastenmieliset ovat vastenmielisiä ja nostan heitä välillä jalustalle, että muutkin näkevät kunnolla. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 20:08:03

"Ei voi tietää, ennen kun kokeilee.. Ei ku siis mitä häh :D :D

Pahoittelen, olen tänään aika levottomalla päällä.. :)"

Nii totta, kokeilemallahan sitä selviää moni muukin asia kummasti. :D Pidän kyllä ajattelutavastasi.
Ai mitä, levoton nainen. Ei mua haittaa ollenkaan. ;p

Oon kyllä vähän ihmetellyt täällä näitä kuvioita, missä epäillään useampien vakkareiden olevan yksi ja sama tyyppi. On muakin luultu betamaxiksi ainakin ja niin ja jossain vaiheessa naiseksikin. Noh, ehkä nyt ei enää ainakaan naiseksi luulla, kun jotkut on kuvankin nähneet. Mut ehkä mä nyt en viitsi sen paremmin sotkeutua noihin kuvioihin, että kuka on kukakin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.4.13 20:22:36

"Kyllähän täällä on hyviäkin naisia, mutta kun noi sairaimmat yksilöt tahtovat olla ensimmäisenä tyrkyllä ja elleivät tyrkytä itseään, ainakin koittavat kaikin keinoin pilata muitten sutinat."

Juu ihan kun sulle olis tyrkyllä hyviä tai "huonojakaan" naisia. Ja ontuu aika pahasti tuo väite että "sairaat" naiset pilaa sun sutinat, ootko sattumoisin huomannut että esimerkiksi Minority_Reportista pidetään tällä foorumilla eikä kukaan ole pilaamassa sen sutinoita? Mistähän se mahtaisi johtua... Kenties syy löytyy sieltä Spessun peilistä, ihan itse oot kerännyt antifaniryhmän itsellesi.

Päivämäärä:   17.4.13 20:25:24

Heiii, älä yllytä mua :P Saatan olla hieman yllytyshullu...

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 20:28:19

"Mistähän se mahtaisi johtua... Kenties syy löytyy sieltä Spessun peilistä, ihan itse oot kerännyt antifaniryhmän itsellesi."

Entäs jos kurkkasit juuri äsken peiliin ja säikähdit, kun siellä pällisteli juuri sellainen sairas naama?

Mistä ihmeestä johtuu, että jo vuosia ennen kuin minä tälle foorumille ilmaannuin, hyvin moni on vaihtanut maisemaa tai vähintään piiloutunut puskiin?

Kyllä se vika minun mielestä on siinä pahansuopaisessa ja hyvin sairaassa porukassa, joiden päivän tärkein tehtävä on purkaa paha olonsa muiden silmille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 20:38:15

"Heiii, älä yllytä mua :P Saatan olla hieman yllytyshullu..."

Ai niinkö. Ja just kun mä olin sanomassa, että show me yours and I'll show you mine. ;) Mut hei sä alotit ja mähän tykkään kyllä flirttailla. Okei, oon nyt sitten ihan kiltisti ja meen sinne suihkuun. :D

Lähettäjä: demondonkey 
Päivämäärä:   17.4.13 20:40:02

"Kyllä se vika minun mielestä on siinä pahansuopaisessa ja hyvin sairaassa porukassa, joiden päivän tärkein tehtävä on purkaa paha olonsa muiden silmille."

Hmm? Kukahan se täällä oksentaa omaa pahoinvointiaan ja katkeruuttaan naisia kohtaan jatkuvasti. En tiedä mikä sua vaivaa mutta pahempaan suuntaan tunnut koko ajan olevan menossa. Et voi kieltää ettetkö kävisi heittämässä aivan sairaita törkykommentteja välillä. Tosi vastenmielistä sekä surullista. Jos sua on naiset väärin kohdelleet niin se ei ole meidän heppatallilaisten vika.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   17.4.13 20:42:16

mitäs sä sielä suihkussa meinasit? ;)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.4.13 20:42:56

Koe

Päivämäärä:   17.4.13 20:44:08

Miksi, oi miksi sä Spessu et poistu tältä foorumilta? Et ole hevosharrastaja, eikä sulla muutenkaan tunnu olevan kivaa tällä palstalla. Rasitat eniten vaan itseäsi. Kannattaisi suunnata se energia johonkin mistä saa positiivisiakin tuntemuksia, vaikka jollekkin sua kiinnostavan aiheen foorumille.

Lähettäjä: Uumama 
Päivämäärä:   17.4.13 20:44:33

Oispa kiva tulla sun kanssa suihkuun. Kuumaan tosin ;)

Lähettäjä: nona 
Päivämäärä:   17.4.13 20:52:20

Nii-in, harmi, että Minority_Report on niin kaukaa, ei täältä etelän perukoilta pääse lainkaan osingoille ;).

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 20:53:44

"Hmm? Kukahan se täällä oksentaa omaa pahoinvointiaan ja katkeruuttaan..."

No, tässä esimerkkejä:

"Lähettäjä: lmfao
Päivämäärä: 17.4.13 14:13:09

..... Hah, älä Spessu laske itseäsi Minorityn kanssa samaan kastiin, sustahan ei täällä pidä kukaan. Eikä varsinkaan ole kiinnostunut siinä mielessä..."

"Lähettäjä: kai
Päivämäärä: 17.4.13 16:24:04

Spessu ja Alina...

Toivottavasti Alinalla pyyhkii hyvin :) Liian herttainen tyttö tuollaiselle inhorealistille ja rumien sanojen viljelijälle kuin Spessu.

Ja Minoritylle tsemppiä sinkkumerkkinoilla, vaikutat keskivertoa fiksummalta "nuorukaiselta", ja olethan kyllä juutaksen komeakin! Kivaa että täällä on hyväkäytöksisiä miehiä jotka eivät provosoidu helposti, tai katkeroidu. Niitä pahasuisia kun täällä jo on liikaa."

"Lähettäjä: :DD
Päivämäärä: 17.4.13 16:29:38

"Spessu ja Alina...

Toivottavasti Alinalla pyyhkii hyvin :) Liian herttainen tyttö tuollaiselle inhorealistille ja rumien sanojen viljelijälle kuin Spessu."

Siis onko Spessu suoraan vongannut joskus täällä? :D Mulla on ollut kyllä sellainen käsitys että Alina on Spessun sivupersoona..."

"Lähettäjä: ,.
Päivämäärä: 17.4.13 16:30:08

Spessu teki itsestään treffi-ilmoituksen suomi24:ään, kuvan kera. Sitten päätyi tänne kiusaamaan hevosnaisia. Mukavaa, eikö..? Vieläkään ei ole flaksi käynyt.."

"Lähettäjä: :DD
Päivämäärä: 17.4.13 16:34:15

"Spessu teki itsestään treffi-ilmoituksen suomi24:ään, kuvan kera. Sitten päätyi tänne kiusaamaan hevosnaisia. Mukavaa, eikö..? Vieläkään ei ole flaksi käynyt.."

Eikä! :O Miten mä en ole ennen kuullut tätä tarinaa... Nyt täytyy kysyä että jos oli kuvan kera niin miltä Spessu näyttää? :D Mielenkiintoista, mun mielikuva Spessusta on että se on sellainen 40-50 vuotias ennenaikojaan vanhentunut, lyhyt, äkäisen näköinen kuivan kesän orava xD"

"Lähettäjä: kai
Päivämäärä: 17.4.13 17:31:07

Vuodenvaihteessahan tuo spessu taisi täällä vongata. Laittoi säponsa silloin esille siinä toivossa että joku olisi niin nyrjähtänyt että hälle kirjoittaisi. Sitten piti taukoa, minä luulin että sillä kävi kala koukkuun ja sai sisältöä elämäänsä, mutta noinhan tuo sit palasi tänne ja lopetti naisenmetsästämisen täältä, ja palasi katkeraan olemukseensa. Itse asiassa spessu oli aika mukava tuon vonkaamistopikkinsa aikana täällä talvella, ikävää että palasi vanhaan mölinäänsä."

"Lähettäjä: Niin
Päivämäärä: 17.4.13 18:47:07

Spessu on tehnyt bänksit Alinan (=Spessun vasen nyrkki) kanssa aikaa sitten, mitä se sille enää soittelee? Spessu on ilmeisesti unohtanut, että kehitteli jotain romanttista juonikuviota Betamaxin (=Spessun oikea nyrkki) ja Alinan välille, minnes se kuvio on unohtunut?"

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 17.4.13 19:09:15

Mun mielestä Alina ja Betamax ovat Spessun sivupersoonia.
Vai onko mulla mennyt jotakin pahasti ohi?"

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 17.4.13 20:44:08

Miksi, oi miksi sä Spessu et poistu tältä foorumilta? Et ole hevosharrastaja, eikä sulla muutenkaan tunnu olevan kivaa tällä palstalla. Rasitat eniten vaan itseäsi. Kannattaisi suunnata se energia johonkin mistä saa positiivisiakin tuntemuksia, vaikka jollekkin sua kiinnostavan aiheen foorumille."

En tiedä mitä muut ajattelevat edellisistä, mutta minun mielestä tervepäinen, tasapainoinen, hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ihminen ei kirjoittele tuollaisia typeryyksiä.

Lähettäjä: Sona 
Päivämäärä:   17.4.13 20:55:00

oi, Minority_Report kuulostais ihan mulle passelilta mieheltä! Harmi, kun mä olen jo naimisissa. Ehkä treffit sitten seuraavassa elämässä....

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   17.4.13 20:56:19

Sitä kuvaaa tänne nyt!

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   17.4.13 21:00:21

M_R näytti kyllä varsin mukavalta mieheltä ja hiukset olivat oikeasti hienot. :) Minäkin olen hirvittävän kranttu, mutta ei tosiaan ole yhtään hassumman näköinen mies kyseessä. Tämä siis niille, jotka eivät kuvaa ehtineet nähdä. :)

Päivämäärä:   17.4.13 21:03:28

"En tiedä mitä muut ajattelevat edellisistä, mutta minun mielestä tervepäinen, tasapainoinen, hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ihminen ei kirjoittele tuollaisia typeryyksiä."

Sä itse kirjoittelet vielä karmeampia juttuja välillä. Viimeisimmät mitkä mä olen nähnyt oli jossain topikissa että ht.netin naisilta löytyy sellaiset eliöstöt alapäästä ettei sinne parane kättä laittaa ja toisessa annoit ymmärtää että syy sille miksi Alppilan reksi on pöhkö on se että se on keski-ikäinen NAINEN eikä naisille saisi antaa valtuuksia vaikuttaa miehiin. Sähän olet ihan puhdas sovinistisika, onko ihme että sua kohtaan ollaan ei niin kivoja täällä?

"Ei mene kauaan kun Minority_Report alkaa saamaan myös lokaa niskaansa."

Sitähän sä toivot, vaan saat pettyä kun niin ei käy ja miettiä mistä se johtuu. Ellei sitten Minority pimahda yhtäkkiä ja ala sikailemaan ja sovinisteilemaan täällä.

Päivämäärä:   17.4.13 21:03:48

No siis tuota.. Uskaltaakohan tuota..? :D Yllytä vähän lisää :P

Suihkuseura olisi kyllä aika jees.. Tosin kuuma sellainen, ei mitään viilentäviä :D

Päivämäärä:   17.4.13 21:12:51

Spessu, tasapainoisuus sopii myös miehelle.
Tekstisi eivät kyllä sitä tue, ei niin millään muotoa.
Oletko koskaan lukenut, mitä olet tänne kirjoitellut?
Ne eivät ainakaan osoita, että olisit tasapainoinen, tervepäinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 21:18:39

"Viimeisimmät mitkä mä olen nähnyt oli jossain topikissa että ht.netin naisilta löytyy sellaiset eliöstöt alapäästä ettei sinne parane kättä laittaa"

Mitäs kerrotte niin avoimesti mitä kaikkea alapäistänne löytyy. Mä olen utelias ja todella nopea oppimaan.

"toisessa annoit ymmärtää että syy sille miksi Alppilan reksi on pöhkö on se että se on keski-ikäinen NAINEN eikä naisille saisi antaa valtuuksia vaikuttaa miehiin."

Äläpä valehtele. Kirjoitin, että kyseessä on selvä kosto, mutta en puhunut keski-ikäisyydestä yhtään mitään, koska en edes tiedä minkä ikäluokan nainen on kyseessä.

"Sähän olet ihan puhdas sovinistisika, onko ihme että sua kohtaan ollaan ei niin kivoja täällä?"

En ole sovinisti, enkä sikakaan. En vain katso tarpeelliseksi kumarella sellaisille, jotka eivät sitä ansaitse ja juuri kirjoittamasi todella pölvästit mielikuvituksesi tuotokset leimaavat esim sinut sellaiseksi, jota ei voi hyvällä tahdollakaan kunnioittaa tai arvottaa mitenkään kauhean korkealle.

Että olepa hyvä vaan.

"Sitähän sä toivot, vaan saat pettyä kun niin ei käy ja miettiä mistä se johtuu. Ellei sitten Minority pimahda yhtäkkiä ja ala sikailemaan ja sovinisteilemaan täällä."

Oletko jotenkin sairas mieleltäsi, vai miksi kirjoittelet noin tyhmiä?
Minusta olisi mukavaa, jos joku toinenkin löytäisi tältä foorumilta nuoren, kauniin ja fiksun naisen, johon voi rakastua sydänjuuriaan myöten. Sen parempaa tunnetta ei ole olemassakaan ja sen soisi kyllä muillekin.

On tämä siitä metka paikka, että jos naisia ei myötäile, on välittömästi sika, sovinisti, persu, narsisti, peräkammarin poika, kalju, läski, impotentti, kääpiö, työtön, asunnoton, yksinäinen, mielenterveysongelmainen ja sivupersoonia viljelevä luuseri. :)

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 21:22:01

"Oletko koskaan lukenut, mitä olet tänne kirjoitellut?"

Kaikki liikenevä aikani menee siihen, kun luen mitä en ole tänne kirjoittanut.

Lähettäjä: Dina 
Päivämäärä:   17.4.13 21:24:00

Voih!
Minority_Report kuulostaa just mieheltä mun makuuni enkä itsekään jää niin kauaksi hänen unelmanaisestaan (paperilla ainakaan), mutta se välimatka! Jos en olis täällä perämetsässä niin kyllä yrittäisin selvittää josko vaikka ne seksuaaliset mieltymyksetkin täsmäisi ;)

Lähettäjä: Nöppeli 
Päivämäärä:   17.4.13 21:25:18

Kiva kun Minority_Report on jäänyt tälle foorumille vakiokalustoksi! Tulikin mieleeni tästä keskustelusta että muistan kirkkaasti kuinka tulit tälle foorumille. :D Täällähän oli joku keskustelu siitä kuinka pakkotoistolaiset on vatipäitä ja siellä sitten jotenkin huomattiin se keskustelu, ja sä tulit tänne muistaakseni nimimerkillä pakkisvakkis. Ei se nykyisen Minority_Reportin ensivastaanotto mikään lämmin ollut vaan kimppuun hyökättiin ja myönnän että olin itsekkin sitä mieltä ihan aluksi että painukoon takaisin sinne pakkikselle koska kokemukset tällä foorumilla miehistä ei yleisesti ottaen ole olleet mitenkään mairittelevia. Mutta Minority servasi sontamyrskyn ja sittenhän oli se juttu kun estettiin sitä liittymästä Genuinen haaremiin, ja oli niitä metsäleirijuttuja kuinka Minority tulee naisten leiriin (ja kalmisto käski jo valitsemaan hamekankaan väriä :D sitä ei muuten oo tainnu viime aikoina näkyä) ja että Spessu rapistelee puskissa ja käy kusemassa meidän nuotioihin. Hyvin on jääny mieleen. :D

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   17.4.13 21:31:02

"En ole sovinisti, enkä sikakaan. En vain katso tarpeelliseksi kumarella sellaisille, jotka eivät sitä ansaitse"

Älä esitä uhria, kyllä sä olet ihan ensimmäisenä suorilta monen monituista kertaa käynyt heittämässä jotain tosi törkeää ilman että sitä olisi edeltänyt vääntö kyseisessä langassa, joten et ole voinut päätellä ovatko kyseisen topan naiset sellaisia joille on syytä "kumarrella", en kyllä tosin oikein ymmärrä mitä tuolla kumartelulla tarkoitat, ilmeisesti asiallinen ja kohtelias käytös on sun mielestä kumartelua.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 21:38:28

Miksi sä vaihdat koko ajan nimimerkkiä? Ketä kuvittelet hämääväsi. :)

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   17.4.13 21:49:07

Ketä meinaat?

Päivämäärä:   17.4.13 21:49:54

Niinpä, Spessu.
Lukaisepa joskus, mitä olet tänne kirjoitellut.
Voisi selventää aika tavalla, miksi et ole se pidetyin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 21:52:03

Nyt on mies taas suihkunraikkaana. Suihkuun tulijoille tiedoksi, että siellähän mä tietysti haaveilin kuinka tässä voisi nyt saippuoida tuon ihannenaisen vartaloa kuuman suihkun alla. Tulisin siihen naiseni selän taakse ja kietoisin voimakkaat käsivarteni vyötärön ympälle. Antaisin kevyitä suudelmia niskaan ja kaulalle. Oltais siinä ihan lähekkäin, eikä olis kiire mihinkään. Alkaisin hitaasti liikutella käsiäni hänen vartalollaan ja kuulisin nautinnon huokauksen, kun hän nojaisi minua kohti ja antautuisi syleilyyni. Ja sit... No joo kyllä te tiedätte varmaan loput. Älkää ottako mua niin tosissaan, mutta jotain sellasta täällä suihkussa. ;D

Dina: No voihan rähmä. Sinäkin asut sitten jossain liian kaukana. Kyllä tässä pitää varmaan muuttaa jonnekin fiksumpaan paikkaan, kun kerran kaikki naiset asuu jossain ihan muualla. :D

Nöppeli: Joo todella hyvin muistettu. Tunnistin itseni ja pakkis vakkarina täällä silloin alottelin ja sitten kun alkoi näyttää siltä, että tännehän voisi jäädäkin, niin otin tämän nimimerkin käyttöön. Siellä tuli tosiaan vähän kylmää kyytiä ja onhan täällä muissakin ketjuissa oltu hametta pukemassa yms. kivaa. Mut en mä noita niin vakavasti ota. Onhan se selvää, ettei kaikki tykkää.

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 21:52:35

Onko hevostalli.net sellainen foorumi, jolle täytyy saada ensin luultavasti Suomen sekopäisimpien naisten hyväksyntä?

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 21:59:01

"Nyt on mies taas suihkunraikkaana. Suihkuun tulijoille tiedoksi, että siellähän mä tietysti haaveilin kuinka tässä voisi nyt saippuoida tuon ihannenaisen vartaloa kuuman suihkun alla. Tulisin siihen naiseni selän taakse ja kietoisin voimakkaat käsivarteni vyötärön ympälle..."

Ehdin lukea vain tuohon saakka, kun kuului samanlainen ääni neulan siirtyessä sivusuuntaan LP-levyn pinnalla.

Tätäkin topicia taatusti lukee sellaisetkin mammat, että vaikka tulisin kaveriksi suihkuun, niin nippanappa kahden miehen kädet yltäisi vyötärön ympärille. Palasaippuastakaan ei olisi mitään jäljellä saippuoimisen jälkeen.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   17.4.13 22:04:20

Spessu on täällä itse kertonut Alinan olevan oman mielikuvituksensa tuotetta. Kannattaisi pitää vähän parempaa kirjaa mitä tänne kirjoittelee, ettei tarvitse myöhemmin esittää tyhmää ja väittää ettei ole tänne ko. asioita kirjoittanut.

Päivämäärä:   17.4.13 22:04:24

"Miksi sä vaihdat koko ajan nimimerkkiä? Ketä kuvittelet hämääväsi. :)"

Spessu on niin pidetty ja miellyttävä keskustelukumppani että ei soraäänien takana voi olla kuin joku yksittäinen hullu... xD Kaikkihan tykkää Spessusta! <3

Päivämäärä:   17.4.13 22:06:33

Spessun kateus on aivan sairasta.
Miksi et pitäydy siinä omassa ihanassa, nuoressa ja kauniissa naisessasi?
Aikuinen mies?(kö)?????

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 22:08:26

"Spessu on täällä itse kertonut Alinan olevan oman mielikuvituksensa tuotetta."

Oho, tätä en ennen ole vielä kuullutkaan.

Yhteen aikaan muuten ajattelin, että jengi tahallaan vain koittavat provoilla ja yrittävät turhaan ärsyttää, mutta sitten tajusin, että ei helevetti, nämä ovat ihan oikeasti niin vajaita, että julkistavat omat harhansakin tänne. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 22:10:31

Spessu: Älä ota asioita niin vakavasti. :p Kunhan heitän vähän huulta tässä. Kohtahan tääkin ketju on täynnä ja valuu vääjäämättä unholaan. Ikävä juttu tietysti, ettei kaikki täällä tule toimeen, mutta mä ainakin yritän olla stressaamatta noista. Monesti jätän kokonaan kommentoimatta niihin ja keskityn vaan muihin juttuihin. Mä nyt en tästä sun kuviosta juuri mitään tiedä, niin en siihen lähde sen paremmin kommentoimaan senkään puolesta ja miksipä mä muiden soppaan lusikkaani työntäisin. Ei näitä juttuja kuitenkaan kannata niin vakavasti ottaa. :)

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   17.4.13 22:14:35

"Spessu: Älä ota asioita niin vakavasti. :p"

Nauran täällä välillä ääneen näille jutuille, eli kannattaa lukea vähän ajatuksella mitä välillä sutkauttelen tänne. :)

Kuten tässäkin topicissa taas sai todeta, että yksi ainoa hiukan provosoiva kommenttini sai jälleen kerran jonkin puskissa lymyävän heikkoitsetuntoisen hermostumaan ja siitähän se mopo taas karkasi käsistä. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.