Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 248

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 15:20:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1036228&t=1036228
Pieni ja veikeä citykinkku Haa Vei Lee alustaa joutessaan uuden sinkkujen surinapalstan ja suuntaa kuvitteellisen mummotähtäimensä laukkunsa pakattuaan kohti periferiaa. Edessä pitkä viikonloppu kartanonemäntänä, luonnon äänien säikkymistä ja kylmien lattioiden kiroamista. Se on sitä ookooteeidylliä, nääs.

Re: Sinkkujen topic 248

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.4.13 15:52:52

Jatketaanko tähän, kun on tuo edellinenkin linkitetty...?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   4.4.13 15:52:57

Oujeah! Tuli tossa mainintaa että oon laihtunut :) Tyyppi joka ei näe mua ihan päivittäin, ensin haukku farkut ihan lököttäviksi, korjasin siite että tuli ostettu huonoa laatua joka levis samantien (pienempi koko ei olis menny edes kiinni ja ikinä ei oo mitkään farkut levähtäny näin paljoo, ihan perseestä...) mutta sitten intti että on must lähteny jokapaikasta kyllä silti. Pitää lähtee ostaa se vaaka vissiin lähipäivinä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.13 16:41:42

Siinä onkin KESSUlle toimeksiantoa, kun ensin hommaa mulle sen miehen ja seuraavaksi mummonmökin;)!!!
Vähän pätkii tää kirjoittelu, töitä välis....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 16:47:48

No ukkojahan on maailma täynnä.:D

Päivämäärä:   4.4.13 16:52:17

No niin, siinä on sit KESSUlle helppo keissi;)!
Mulle mies ja mummonmökki- toimeksianto.
Helppoo ku heinänteko;)!!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 17:36:35

Morjensta tännekin. :)

Jaahas, vai että asunnoista ja perheestä täällä haaveillaan. Se oli kyllä joskus hieno, kun telkkarissa näytettiin jotain suomalaista kaveria, joka oli rakentanut itse oikein kunnon linnan jonnekin mettään. Siihen oli varmaan uponnut aika kivasti niin aikaa kuin rahaakin. Vaikka eipä sellasia tavallinen pulliainen voi muuten saadakaan, jos ei säästä tekemällä noin paljon itse.

Päivämäärä:   4.4.13 17:48:02

Wau Mission! Ethän sä mitään vaakaa enää edes tarvii, jos muutos näkyy jo päälle päin ;)

Minunki vois olla syytä vältellä vaakoja, mittanauhoja ja tiukkoja vaatteita seuraavat päivät; tuli sen verran hyvää pitsaa ja paljon, että en malta pitää näppejäni erossa siitä :p namnamnamnam, voisin syödä sitä vaikka miten paljon, eikä maha tule ikinä täyteen! Vanhoista tavoista poiketen en sentään paistanut enää mitään jälkkäriä, niinku vaikka mokkapaloja tai suklaakakkua =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 17:51:15

No ei se heinänteko helppoa ole, kokemusta on viitakkeen kera.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   4.4.13 18:23:08

Ei ole heinänteko helppoa millään keinoin.:)

Onko viikonlopuksi pisteen ja Kessun treffit tiedossa?

Päivämäärä:   4.4.13 18:23:38

Toi toimeksiannon ensimmäinen osio voi olla jonkun verran vaikee "myytävä"... mulle ei kaikki kelpaa ja ei hevosmiehille ei kelpaa hevosnainen, joten sanoisinko, et hieman on haastavanpuoleinen keissi.....;)!
Mut jos tossa onnistut, niin syön Fazerin sinisen suklaalevyn samalta istumalta...
Sitä kun en voi syödä kuin max. yhden rivin aniharvoin voimatta pahoin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 18:44:46

Hups.:D Täytyy repea etsimään.:) Helkuta pitäs Tammisaaressa käydä, kukkaruukku vuotanut ja sotilaspassi myös sen näköinen. Sinkkukinkut inttiin.:D Min voisi mennä, kun on viellä niin nuori.:)

http://www.youtube.com/watch?v=Kyitn5CgccA&NR=1&feature=endscreen

Päivämäärä:   4.4.13 18:51:06

Jaa, kurnau....
En mä tiedä, josko mä sinne pizzalle pääsisin täs joku vkonloppu....;)???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 19:12:48

Jos Piste syöt rokkaa pakista.:) Ku on kinkku kunnossa, olen sennujen toiminnassa mukana, se voipi hieman häiritä parisuhdetta.

http://www.youtube.com/watch?v=jXVE2bP9WhM

Päivämäärä:   4.4.13 19:16:44

No tosta KESSUn kirjoittamasta en kyl ymmärtänyt mitään muuta kuin sen, et en syö hernekeittoa kun lautaselta ja lämpimänä....;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 19:20:01

Viikonloput olen Martoille pitämässä lääkintäkoulutusta, et mieti siinä sitten yhteistäaikaa.

Päivämäärä:   4.4.13 19:24:08

Nou probleema, mä olen viikonloppuisin tallilla ja kisoissa....paitsi en iltaisin ja öisin......:).

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   4.4.13 19:26:10

Tääläki yks talohaaveilija, seurailee lämmitysketjuu:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1041377&t=1041377

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 19:31:53

On niissä taistelumuona pakkauksissa muutakin, kuin rokkaa.:) Ja ny en lupaa yhtäänmitään, mulla on Pisteen numpa.:)

Päivämäärä:   4.4.13 19:41:20

No onhan täs Wappu ja Helatorstai....ja kisat siel sun naapurissa...

Päivämäärä:   4.4.13 19:48:48

Huhhelihuijaa, taas on koira käytetty lekurissa tarkissa ja lasku olikin yllätykseks kohtuullinen tällä kertaa. Eipä silti noilla rahoilla taas juhlita :/ Ostin kuitenkin vaa'an, en tiiä mikä järki siihen oli heti hyppää illalla kotivaatteet päällä. Tulos oli täyttä murhaa. No, mittanauha kerto muuta, käsivarret ja vyötärö pysyny samana, reidet molemmat kaventunu pari senttii ja lantio neljä. Oisko ollu mittavirhettä ekassa mitassa? :D Mut siis ei näin, ku se vyötärö just pitäs kaventua eikä perse :p Huomen aamusta puntarille ottamaan uuden vaa'an lukema ja sitte sen tarvii alkaa tippua aika reippaasti tai ompelen suun kiinni :p

Minski, olikohan se se sama linna kun on ollu myynnissä oikotiellä muistaakseni, en tiiä onko vielä mut yhes vaihees oli pitkään... Kivilinna, aika pähee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 20:02:34

Mission: Joo kyllähän se kannattaa vertailla aamupainoa ja joko älästi tai korkeintaan alkkarit jalassa mahdollisimman tyhjällä kropalla. Mulla on nyt lähtenyt alkuvuodessa 9kg ja saman verran senttejä vyötäröltäkin. Hyvä alku, mutta vielä on matkaa tavoitteisiin. Pidin punnerteluissakin muutaman päivän lepotauon, jotta kroppa ehtii palautua kunnolla. Tänään tulikin sitten aika mukava harppaus eteenpäin, kun punnertelin kunnolla levänneenä.

http://aijaa.com/XG46UY

En oo oikotietä katellut, mutta muistaan vaan tosta talosta nähneeni jonkun esittelyn jossakin ohjelmassa. Se oli kyllä niin erikoinen, että pakostakin jäi mieleen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 20:08:31

Jaa Piste veikkaan, et Karkkilassa.:)

Päivämäärä:   4.4.13 20:17:08

Noup, lähempänä Saukkolaa ensin...;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 20:20:12

Jos ostaa/myydä aikoo, homekeskustulut on ollut pinnalla, kandee olla aika tarkkana.:)

Päivämäärä:   4.4.13 20:25:34

Avasin minskin linkin odotellen, että sieltä tulee Missionille mieleinen iso linna.:)

Pisteen kannattaisi ottaa jokin kaunis ilta auto alleen ja käydä katsomassa, millainen tapaus Kessu oikein on. Parempi rokka pakissa kuin kymmenen pizzaa orrella.

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   4.4.13 20:26:18

Kessu, mä ainaski aion homekoiralla tarkistaa talon ennen ostoo. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 20:28:28

No Vihti sitten.:D Osuko oikeseen? :)

Päivämäärä:   4.4.13 20:31:03

No en mä nyt kutsumatta mene mihinkään yllätysvierailulle!
Sitäpaitsi KESSUlla on niin lyhyt matka kisapaikalle, et jos ei sinne ilmaannu, niin sitä ei tarpeeksi kiinnosta:)!!

Päivämäärä:   4.4.13 20:34:14

Ei ole Vihti.
Vielä lähempänä......
Melkeen sylissä....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 20:38:07

kurnau: Hehe ja voi mikä pettymyt siellä odottikaan, kun sieltä paljastui ainoastaan tilasto mun punnerohjelman edistymisestä. :D

Mut jos noita unelmakämppiä aletaan kattomaan, niin kyllähän ne on jossain tuolla maailmalla olevia miljoonien dollareiden ökytaloja. Ne on kyllä jotain ihan älyttömiä. Mun unelmäkämpässä olisi kuitenkin kokonaan oma huone kotiteatterille. Se on ainoa sellanen selkeä juttu minkä haluaisi ja mikä on ihan toteutettavissakin. Muita luksuksia voi sitten ajatella sen mukaan mitä lompakko kestää.

Päivämäärä:   4.4.13 20:39:05

Homekoira on Jokupoku varmaan järkevä panostus! Kuntokartoittajat näemmä välttävät ottamasta kantaa, onko hometta vai eikö.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 20:43:51

Täh, ei tässä ole kenttää tai maneesia lähellä. Ainostaan Mannisenpaikka, mut vaikea järjästää westernkisoja.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   4.4.13 20:45:30

Aaa, täydellinen unelmakämppä, sellaisen jos saisi. Mun unelmatalossa olis uima-allas, mieluiten sisällä, mutta pihallakin oleva kävis. Mut pitää varmaan tyytyä kylpyammeeseen, vois loikoa ammeessa aina joskus huvikseen.

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   4.4.13 20:47:33

Kurnau, joo se koira haistaa ne homeet sellasistaki paikoista, joissa kuntokartoittaja ei osaa ees epäillä olevan... Ja sitte koiran löydöksestä otetaa näytteet jotka lähetetää labraan, mis selvii oliko haitallinen homelaji kyseessä.

Päivämäärä:   4.4.13 20:47:35

No jos fyffee olis niin kateltiin kerran Sveitsissä myytäviä luksuskämppiä... huuuhhhuh!:D Mutta hyvin mulle riittäis semmonen pieni ja kodikas mökki, jos siihen just semmosen kotiteatterihuoneen saunaosaston yhteyteen vaik väsäis, ja yhen sali/jumppahuoneen, muuten ei tarvi olla niin kauheen ihmeellinen... Iso pesuhuone olis hyvä, semmonen jossa uloskäynti, oispa makee koirien kans suoraan käpsii tassupesulle. Nii ja vaatehuone!

Onnellinen olisin kyllä jo kivassa saunallisessa rivarin päätykaksiossa hyvien ulkoilureittien varrella :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 20:51:25

Joo sauna ja uima-allas olis kyllä kanssa tuolla aika etunenässä asioista joita lähtisin ensimmäisenä miettimään olisiko ne jotenkin saatavissa asuntoon, jos vaan rahat riittää. Kuntosalikin olisi mukava, mutta tuskinpa sitä kuitenkaan niin paljoa tulisi käytettyä, että siihen kannattaisi satsata, vaikka se tietysti käteväsi olisikin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 20:53:39

Siellä Mission on kyl makeeta, varsinkin Engelbergis, nyt joutuu Minski tienamaan lihavan palkkapussin.:D

Päivämäärä:   4.4.13 20:54:54

No oisko joku parikyt kilsaa, maksimissaan, väliä...

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   4.4.13 20:56:55

Mun unelmakämpäs on leivinuuni, puuhella ja kylpyamme. Lisäks pitäs olla ulkoveranta sen verran korkeella maasta,et hyvin voi purauttaa matot ja tuplapeiton, ettei osu maahan. Kunnollisen kokoinen kodinhoitohuone. Takapiha suojaisa jossa oikeesti omaa rauhaa ilman naapureita, sielä sitte vois grillailla ja kylpytynnyrissä köllöttää! Jos ois oma järven rantaki vielä siinä lähellä, nii se vasta ois unelma! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 20:57:12

Mun yks kaveri asuu Sveitsissä. Siellä on kyllä upeat maisemat ja tulee aina ihasteltua monia kuvia mitä se laittelee pyörälenkkiensä varrelta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 21:07:33

Minski juu, sillon kun olin Keski-Euroopassa duunissa, käytiin Alpeilla välillä tallustelemassa.:) No Piste olisko sitten Lohja? Ei nyt oikeen natsaa, missä niin isojakisoja voisi järjästää?:)

Päivämäärä:   4.4.13 21:07:49

Ja mulle riittäis keväästä syksyyn mummonmökki ulkosaunalla, kesätallilla, kentällä ja laitumella....
Ei tarvi olla edes sähköä, kaasu, aurinkokennot ja aggrekaatti kelpaa.
Kunhan on sisävessa ja juokseva vesi, vaikka kaivosta.
Talvet voin sit asua rivarinpätkässä oikeen mielelläni!!!

Päivämäärä:   4.4.13 21:14:58

Unelmatalo..? Hmm. mitähän siinä olis. Puu-uuni ja puuhella pitää olla; vaikka sitten kotiliesi-tyyppinen. Takka on mukava plussa. Meillä kotona on aivan ihana takka-leivinuuni-hella -kompleksi, niin jos vaikka semmosen sais sitten joskus omaankin kämppään..? Ja tykkään enemmän avoimesta pohjaratkaisusta/ tupakeittiö -tyylisesti. Ei tarvii olla iso, mutta sais olla jotenkin maalaisromanttisen näköinen, ja jugend-tyylisistä tykkään. Liian modernit ja kliiniset talot on nounou. Ja pitää olla maaplänttiä sen verran, että on tilaa pitää omia hevosia. Periaatteessa pystyisin asumaan vaikka keskellä-ei-mitään, mutta olishan se nyt kiva, jos kuitenkin olis muutakin elämää (enkä nyt tarkoita susia ja karhuja!) ja vaikka kauppa edes muutaman kilometrin säteellä. Järven rannasta tietenkin plussaa, kun oon koko ikäni melkein veden äärellä asunut.

Päivämäärä:   4.4.13 21:18:10

Juu. Aika lähellä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 21:23:15

Perhana Piste jo härnää.:D No olisko Salossa, kunnat loppu kesken.:D

Päivämäärä:   4.4.13 21:23:27

Saanko nyt vähän jeesustella? Nimittäin tuli mieleen, että hyvä ihmissuhde olisi paljon tärkeämpi kuin asumismuoto.

Asunnossa olisi kiva, jos olisi puu-uuni tai jonkinlainen tulisija, muttei sekään ole juuri nyt välttämätön. Kotiteatteria, uima-allasta tai kuntosalia en tarvitse, enkä niistä edes välitä.

Päivämäärä:   4.4.13 21:27:01

Mä en noista uuneista ymmärrä mitään :D Ja ehkä mä kuitenki oon vähä sit modernimman ystävä muutenkin. Tai siis vanhat rakennukset on kyl kauniita mutta jotenkin mä ite kuitenkin mieluummin asuisin uudessa kuitenkin.

Pienessä mielessäni oon unettomien öiden aikana huvittanut itteeni rakentamalla kaikenlaisia pohjaratkaisuja lottovoittotaloa varten :D Ja kaikenmaailman tallit on funtsittu ja maisemat suunniteltu.

Oikeesti tyytyisin paljon vähempäänkin, mutta aina pitää olla vähän mielikuvitusta ja haaveilua elämässä :) Niin niitä makeita unia järjestetään, mielikuvituksella;)

Päivämäärä:   4.4.13 21:34:16

Tottakai mun mummonmökis pitää olla puu-uuni ja -liesi kaasun, aurinkopaneeleiden ja aggregaatin lisäksi!!!
Ja tietty kaapeli saunapadasta suihkuun!
JR ton homman osaa, haluisin samanmoisen!
Ei ole Salo...älä nyt niin kauas katoo...;)!!

Päivämäärä:   4.4.13 21:42:36

Kurnau, makunsa kullakin :) Mulle ois kyllä tärkeintä saada se ihan ikioma koti, mulle ja mun lapsille. Se mies juttu siihen sit vaan lisäks, mut ihan sama, pärjään kyllä ilmanki. Toisaalta vois olla vaikka sellanen "seurustelusuhde" vaan, jossa mies asuis omillaan, kunha ei kauheen kaukana olis... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 21:48:34

Ny rupes jo vaivaaman? Poitsu saa kokkiuransa pulkkaan, saa mennä tonne, toinen ammatti on hyväks, hieman kyl vaarallinen.

http://www.youtube.com/watch?v=vChDcvgUw_k

Päivämäärä:   4.4.13 21:49:36

"Saanko nyt vähän jeesustella? Nimittäin tuli mieleen, että hyvä ihmissuhde olisi paljon tärkeämpi kuin asumismuoto."

Saat. Onhan se. Toisaalta sen hyvän ihmissuhteen kautta voisi kyllä äkkiä tulla kyseeseen myös mukavampi asumismuotokin, tähän turvonneeseen yksiöön ei kyllä enää äijänköriläs kamppeineen mahdu :D Eli se ois varmaan sitte win-win -situation ;)

Päivämäärä:   4.4.13 21:51:29

Mission, "turvonneeseen yksiöön" :D :D *mielikuvittelee näkymää*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 21:53:11

Huoh, voih ja huoh... Tiedän kyllä, että rakentaminen voi olla suhteen koetinkivi, ja itse projektissa on monta mielenterveyden vaarantavaa osasta. Onni on taitava taustajoukko :)

Jos lottovoitto pläjähtäisi tililleni ostaisin ensin näppärän kaksion jugendlinnasta. Kämpässä pitää olla valoa, korkeat huoneet, isot ikkunat, leveät ikkunalaudat, näkymä puistoon tai vehreälle sisäpihalle. Pieni partsi ois jees, kylpyamme ehdoton. Ylimmästä kerroksesta tietenkin.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, haistattaisin varmaan pitkät Turulle ja muuttaisin Espooseen, meren rannalle, esim. Kivenlahteen. Kauniissa kaksiossani asuisin tasan niin kauan, että tontti (ja mahdollinen isäntä) löytyvät ja osaan päättää tulevan taloni huoneiden lukumäärän ja tornin paikan. Jos tämäkään ei onnistuisi, ostaisin pienen, mutta toimivan hevostilan tai rakentaisin oman. Tähän ei kyllä ihan pieni lottovoitto riitä, jos meinaa tallinpidon lisäksi muutakin tehdä. Tilannehan olisi optimaalinen silloin, jos ammattilainen hoitaisi tallirutiinit ainakin osittain ja itse voisi keskittyä paperin pyörittelyyn ja nättien heppojen kasvattamiseen tai nuorten maahantuontiin :)

Mihin mun nälkäni on kadonnut? Nähtävästi rahkalettujen paistaminen aamupäivällä oli hyvä idea. Illan tullen piti ihan miettiä, että onko pakko syödä jotain vai pärjäänkö aamuun ilman masumölinöitä. Välillä näinkin päin.

Päivämäärä:   4.4.13 21:53:48

Kauhea sanoa, mutta itseltä ei juuri nyt löydy mitään asuntounelmavisiota. Ei vaikka tässä jo alustavasti katselinkin sunnuntain näyttöjä.

Sveitsi on selkeästi Suomea kauniimpi maa, mutta sinnekään en tahdo yksinään, noihin grüztlin huutelijoihin on vaikea tutustua, pitäisi olla siellä p*run hyvä ja kiinnostava työ edes.

Päivämäärä:   4.4.13 21:57:46

Kurnau, sittenhä sä voit jossaki esittelyssä saada "tää on mun!" -fiiliksen, kun eioo tarkat speksit päähän pinttyny, et pitäs olla sitä, tätä, tota ja keksin kohta lisää -juttuja, jolloin tuntuu et sitä oikeeta ei tuu ikinä vastaan.

Päivämäärä:   4.4.13 22:01:36

KESSU menee nyt ihan väärään ilmansuuntaan:)!!!

Päivämäärä:   4.4.13 22:01:50

No oikeestaan tää on aika askeettinen, koirien takia pidetty simppelinä ja kamat poissa näkyviltä ja lattiatilaa myös auki ni mahtuvat vaikka painimaan :D Mut kaappeja ei passaa aukoa, kellariki täys, mitää ei mahu mihinkään... Ei sillä että joku hamsteri oisin mut kuitenkin.

Ruosteen visio kuulostaa kans kivalta :)

Mä voisin vaikka muuttaa keskelle nuuksioo, ois passeli matka kuitenki ihmisten ilmoille mutta lääniä rampata ihan luonnossa :) Sääli ettei sielt oikein lohkota köyhälle omaa pikkutonttia pikkutuvalla halvalla :D

Päivämäärä:   4.4.13 22:04:06

Periaatteessa olet oikeassa Jokupoku. Tähän mennessä on tullut ok asuntoja vastaan, muttei noihin lähiöihin oikein mitään tunnesidettä ole. Eikä ole ollut missään ollut tulisijaa.

Oikein toivon, etten ihastuisi mihinkään kehäkolmosen tuolla puolen lahoavaan mökkiinkään. Paratiiseja ne ovat korkeintaan homekoiralle.

Päivämäärä:   4.4.13 22:07:59

Hyi tota kelloo, nyt nukkuun.... Öitä!

Päivämäärä:   4.4.13 22:10:01

Juuri saunasta tulleena lisään unelmatalon toivelistalle pari juttua. Sauna. Ja ihan oikea pesuhuone, eikä mikään suihkukoppero vessan nurkassa. Nih.

Päivämäärä:   4.4.13 22:10:39

Nuuksio olisi Mission hieno, ainoa että työmatkat vaativat auton, ja ovat kumminkin aikamoisia.

Juuri nyt tekisi mieli asua jossakin hyvässä hotellissa. Voisi olla näköalaa vuorille tai merelle. Iso sänky ja ylellinen kylpyhuone.

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   4.4.13 22:14:28

Kertokaa Sinkut pituutenne ja mitä puoluetta kannatatte?

Päivämäärä:   4.4.13 22:15:31

kurnau, mä toivoisin, et löytyisi se mummonmökki jostakin kehäkolmosen ulkopuolelta, tosin homeista en halaja...
Kunhan nyt sen ajan mitä tarvii keväästä syksyyn töissä käydä, ei tarvis ajella yli sataa kilometriä suuntaansa päivittäin.
Kesällä ajaa satakin kilometriä sen mitä loman ulkopuolelle jää, mut ei kyllä muulloin.
Mä pidän pitkän kesäloman, joten muutama viikko menee pidemmälläkin työmatkalla valoisaan aikaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 22:16:37

No sitähän yleensä teen.:D Jos kohta jo maate, nuoriso voi valvoa.:)

Päivämäärä:   4.4.13 22:22:28

Kompassi siis sojottamaan oikeeseen suuntaan ja hyvät yöt:)!!!
En tyhmyyttäni ymmärtänyt, miksi joku kysyy pituutta ja puoluetta....
Mä olen riittävän pitkä ja puoluekin lienee sopiva, oliko vastaus tyydyttävä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 22:26:03

Aikaseen te meette nukkumaan. Jokohan sitä tänään itekin pääsis. (Niin varmaan.) :D

Niin ja hyvää yötä vaan nukkumaan meneville. o/

ps. Niina, täytyyhän sitä kuutinkin välillä ulkoilla. :D

Päivämäärä:   4.4.13 22:27:11

Ja mie olen lyhyt, enkä seuraa politiikkaa ollenkaan, joten enpä kyllä kannata mitään puoluettakaan.

Joko kaikki meni nukkumaan!?!

Päivämäärä:   4.4.13 22:29:15

Tarpeeks pitkä ylettymään toisiks ylemmälle hyllylle mutta liian lyhyt saadakseni enää mitään painavaa alas ylimmäiseltä hyllyltä.

Olisko semmosta puoluetta kuin "epäpoliittinen puolue niille jotka eivät piittaa politiikasta"? Mä kannatan sitä. Tai vihreitä siks kun ne on kivan värisiä ja lopulta kuitenkin pienet vihreät miehet valtaavat maailman.

Oon ollu koko illan netissä, jossain täällä, eksyneenä, millon missäkin, löydänköhän enää kotiin?

Minskille tsempit, aika loistavaa läpyskää jaksaa painaa jo toista päivää :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 22:33:26

Ooh, Sveitsi, muuttaisin sinne melkeinpä minkä tahansa työn (tai ihmisen) perässä. Paitsi ehkä... Lukeeko kukaan Paulo Coelhon kirjoja? Eleven Minutes, anyone? Sveitsissä kaikki on kauniimpaa (ja kalliimpaa), autot nopeampia, vesi sinisempää, lehmänpaskakin tuoksuu paremmalta, koska odööri sekoittuu raikkaaseen vuoristoilmaan.

Samapa tuo, onko yksinäinen Suomessa vai Sveitsissä. Jos kieliä osaa, ei voi olla törmäämättä ihmisiin.

Päivämäärä:   4.4.13 22:33:32

En mennyt nukkumaan, kävin toisessa topassa vilkaisemassa lahtelaista rumahkoa ökylinnaa. Tässä omien unelmien puutteessa se kelpaisi aivan siinä missä muutkin.

Puolueista ei kelpaa tällä hetkellä mikään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 22:34:10

Mission: Ai sä oot vaan salaa käynyt lukemassa. :p No eiköhän tuo ollut jo aika pitkälti siinä. Joskus pitää vaan päästää vähän höyryjä, kun joku alkaa tarpeeksi vituttamaan. :D

Päivämäärä:   4.4.13 22:37:33

Salaa :D Laittakaa se topa jonnekin piiloon tosta etusivulta ni en ehkä ehi sinne lukemaan kun nyt ei oikein ehi tääl roikkua ku joutuu roikkuu muualla... "Ulkoilemassa" :D

Päivämäärä:   4.4.13 22:42:46

Iltatoimet tehty, alle 7 tuntii tulee yöunet ny, joten mulle jo myöhä, ku univelkaaki kertyny.

Tosi lyhkänen oon. Empä juur politiikkaa seuraa, mut ehkä jopa persut... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 22:44:51

Pituus ja puolue? Pituutta on tarpeeksi. Liian lyhyt (je leveä) missiksi, kaveriporukan pisimpiä, keskivertomiestä silti lyhyempi. Yletyn ylimmälle hyllylle enkä tarvitse tuolia isonkaan hevosen hoitoon tai satulointiin.

Puolueeni on EVVVK. Ei Vois Vaalit Vähempää Kiinnostaa. Poliittisesti passiivinen, suorastaan välinpitämätön. Kuntavaaleissa olisin antanut ääneni RKP:n ehdokkaalle, mutta hiisi vieköön, olin väärässä kunnassa tuolloin kirjoilla.

Päivämäärä:   4.4.13 22:45:57

Antakaa neljän pisteen vihje siitä toisesta topasta, en jaksaisi availla kaikkia. Lukisin kyllä mitä sinkut väittelevät.

Luen ruoste parhaillaan erästä toista Paulo Coelhon kirjaa. Mojaven autiomaakin on kuvattu kauniiksi, muttei ole houkutusta muuttaa sinne.:)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   4.4.13 22:47:09

Iltaa tännekkin, tää viikko on ollu töitä, töitä, töitä ja sit mä olen käyny vähän töissä :)
Nyt nukkumaan että jaksaa huomenna taas painaa...

Oliskos se tämä se teidän myytävänä oleva kivilinna: http://www.hiidenlinna.com/
On todella hieno paikka, pari kertaa käyny, ja äijä vielä tehny kaiken itse...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 22:49:32

Iltaa sinkkula

Täällä on nyt syöty sämpylöitä ihan liikaa. Ei sais leipoo ku vastapaistetut sämpylät on liian hyviä... huomenna ehkä kirppari kiertämään ja ylihuomenna suunta kohti kklandiaa.

Oli kyl melkosen hulppee toi linna. Ehkä sitten joskus.... :) nyt vaan tekis mieli pääst turkuun ku ei ol pitkään aikaan käyny...

Päivämäärä:   4.4.13 22:52:10

Moi hörhö :) Jep, toi oli ainaki just se mitä ite tarkotin, tuli heti mieleen tosta Minskin kuvauksesta. Noita on muitakin ton tyyppisiä, vähän pienempiä mut linnaks neki tehty, toi on se mitä ite tarkotin ja on mun mielest hienoin :)

En mä nyt tietysti ehkä kuolis jos tossa pitäs asuu...

Minski, älä kuolaa niitä vauvoja kun sulla on jo se puuma otteessa :D
(kaikkee mäki avaan... tulin muualta netistä takas nettikotiin ni kaikkihan noi tarvii availla:D)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 22:52:53

kurnau: No ei sitä nyt tarvi turhaa arpoa. Se on toi varatun kanssa pelehtiminen. Siellä vähän keskusteltiin henkeviä. :p

maasturihörhö: Joo just tota mä tarkotin, mutta en enää kuollaksenikaan muistanut mitään tosta. Hieno on kyllä. :)

Päivämäärä:   4.4.13 22:55:06

maasturihörhön Hiidenlinnassa on kokonaisuus yhtenäinen. Itse en ole hurahtanut juuri tuohon tyyliin (uusjugend), mutta onnistunut toteutus.

Mitä Turussa, min?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 22:57:31

Mission: Hahaha, vai että kuolaa vauvoja. Mähän oon tuolla 25-28v :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 23:00:00

Kurnau, ihan vaan se turku :D oon koko pienen ikäni siel rampannu ja kovasti tykästyny siihen. Niin kivoja putiikkeja, kahviloita, ravintoloita... (ja sukulaisia ja ystäviä) :)

Päivämäärä:   4.4.13 23:00:49

Joo mä just kattelin :) Meidän Minski, kuutti vielä :p Tytöt on ihan lääpällään, hyvää piristystä sulle :D

Mulla on jotenkin ihan polla hukassa, ahistaa. Pitää varmaan viedä rakit iltakuselle, jos kylmä ilma selvittäis päätä.

Päivämäärä:   4.4.13 23:03:09

Asiasta kukkaruukkuun, sie kun Minski pyörit siellä pakkotoistossa, niin löysikö se Yoshi emäntää, sen topiccihan oli joskus tännekin linkitetty...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 23:07:54

Mission: Hehe, no joo aika mukavia kommentteja kyllä, joista kieltämättä tuli hyvä mieli. :) Odotin kyllä, että sinne varmaan ainakin joku mun mielipiteistä suivaantunut tulee haukkumaan mut ihan lyttyyn, mut laitoinpa silti.

Niina: En tiedä, en seurannut sitä niin tarkkaan. Ainakin se sen deitti-ilmoitus sai melko kovaa kritiikkiä, eikä se oikein siellä uponnut porukkaan. Ei se oikein munkaan makuuni ollut, vaikka sen tietty onkin tarkoitus vedota naisiin. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 23:10:11

Täytys käyd nyt kurkkaamas et minne minski on ittensä nyt laittanu :D koht saadaan sinkkulaan uusia ihmisiä :p

Päivämäärä:   4.4.13 23:12:38

Joo niin muuten tuleeki min! Haaremi senku kasvaa :p

Päivämäärä:   4.4.13 23:13:35

Mun olis ehkä pitänyt ottaa eilisestä "stailista" kuva tuonne ikä-topicciin; olis ollu kiva nähdä olisko muutkin kysyneet multa paperit kuin vaan se Cittarin veikkausmyyjä =D =D

Minski -> ok, ei se niin tärkeää ole, tuli vaan joskus mieleen, niin ajattelin kysäistä. Kohta varmaan saadaan lauma uusia sinkkunaisia sun perässä tänne :p

Päivämäärä:   4.4.13 23:14:15

Kappas, samat ajatukset kaikilla :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 23:16:47

min: Tuolla ikäarvio ketjussa kävin turisemassa.

Niin ja hei, eihän ne tätä selvästikään lue, kun eivät olleet mun kuvaa aikaisemmin nähneet, eikä kukaan arvannut vielä mun ikääni oikein.

Päivämäärä:   4.4.13 23:17:10

Niina, näyttää olevan ;) Ei ne kauaa viihdy, lirkuttelevat vähän aikaa ja kun tajuavat että toi kuutti vaan antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa ni hiipuvat pois :p

Joku vois kyllä houkutella tollein noita miehiä tänne kans lisää, tosin vähä korkeemmalla pitäs olla ton ikähaitarin vaa ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 23:18:07

Vähän kyl muute näyttää silt et palaan haaremiin, jos vaan huolitaan..? En ol saanu eiliseen viestiin mitään vastaust...

Päivämäärä:   4.4.13 23:19:23

Mission -> ehkä meidän pitäs linkitellä meidän kuvia jollekin miesvaltaisemmalle foorumille...? Vai...? Ei taida täällä oikein sopivaa väkeä pyöriä :/

Päivämäärä:   4.4.13 23:22:38

Huh minskin henkevää keskustelua. Asiallisia kommentteja, mutta väittelykumppanisi jaksaa vääntää vaikka maailman tappiin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 23:22:56

"Joku vois kyllä houkutella tollein noita miehiä tänne kans lisää, tosin vähä korkeemmalla pitäs olla ton ikähaitarin vaa"
Kuka lähtee syötiksi? Mitä siihen vaaditaan? Bikinikuva? Duckface-pose? Leopardileggarit ja korsetti?

Huomaatteko, että en tullut edes ajatelleeksi, että niitä älyllisillä avuilla tänne houkuteltaisiin ;P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 23:25:14

Ruoste, jos mä käyn linkittääs jonnekki ittestäni kuvan siin asus ku lähin pornobileisiin...? :P

Päivämäärä:   4.4.13 23:26:32

Uusista viis, minäkin tahtoisin nähdä pornobileasun.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 23:33:29

Hahaha, ai nyt ne meinaa jo tehdä jonkun kuvainvaasion jonnekin miesvaltaiselle foorumille. Enkä mä mitään houkuttele. Mähän vaan halusin nähdä minkä ikäiseksi mut tuolla arvioidaan. Kyllähän toi sillee kiinnostaa. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 23:49:19

Emmä kyl aatellu julkast sitä pornobilekuvaa :D eihän se nyt kovin paha ol mut kuitenki...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 23:50:47

Heh, jaa min kävi laittamassa kanssa omansa. No enpä nyt käy arvaamassa, kun sen tiedän jo. Laita se pornobilekuva tänne, ei tätä kuitenkaan kukaan sinkkulan väen lisäksi lue. :D

Päivämäärä:   4.4.13 23:53:50

Ei mun polla selvinny sitte yhtään tuolla kylmässä, vaik aika koleeta olikin päivään verrattuna...

Tarttisin uuden ohjelmoinnin. Oon kai jotenkin vanha tai jotain. Outoa.

Ja takaisin päivän kuumaan perunaan; Minski ja tytöt :D

Tai sinkkulan naisväki... Millä ihmeen älyllisillä avuilla? Mitä jos ei oo kumpaakaan, sitä ulkokuorta tai älyn lahjoja? Siis tarpeeks? Houkutellaaks sit niitä jollain herkuilla? Hunajalla? :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.