Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 247

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.4.13 17:28:40

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1030237&t=1030237

Eihän uutta viel ollu? Nyt on! :)

Elsa, ihan oon kateellinen sun elämäremontille! Uskaltaispa itekin, ja keksis vielä et mikä must sit tulis "isona" :)

Niina, just kävin alkossa viime viikolla ja ei, ei sielläkään. Kyl täs on peli näköjään menetetty jo :D

Re: Sinkkujen topic 247

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 18:48:38

Hei tyypit, ja hei Elsa! Mietinkin vähän aikaa sitten, että mitähän sulle kuuluu. Reipasta meininkiä, hieno homma :)

Multa ei ole kertaakaan ton muutoksen jälkeen kysytty papereita, byääh! En tosin kovin ahkerasti ole mitään lapsilta kiellettyä ostanutkaan. Josta tulikin mieleeni, että terdet on avattu, arska paistaa ja jotain kivaa tekis mieli, kuka lähtee rustyn kanssa vetämään pe... siis pienet ja sivistyneet sievät? :) Hei kamooon...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 18:52:31

Morjensta vaan kaikille. :) Multa kysyttii paperit alkossa reilu vuos sitten, kun olin 29,5v. Et kait mä sitten vähän ikäistäni nuoremmalta näytän. Ostin vaan lonkeroa tuolloin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.13 19:35:31

No mä olin kolmekymppinen, kun portsari kysyi ovella paperit silloin kauan sitten:).
Halasin sitä!! Tuuletus oli sitä luokkaa, et ei meinannut päästää mua ensin sisälle koko lafkaan, kun luuli, et oon kännissä...
No, tapasin joku aika sitten ihan viehättävän miehen, ei hevosmiehen siis, kysyi, et minkä ikäinen olen ja sanoin, et arvaa....sanoi, et rapeet kolkyt, meni vaan kymmenellä vuodella alle...;)!
Itsestä huolehtiminen kannattaa aivan aina!!!!
Purnukat on kova sana, kun taulussa on yli 40, siis jos niitä on urhoollisesti käyttänyt siitä kaksvitosesta:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 19:41:04

Tää naikkonen jonka kanssa kävin pääsiäisenä kahvilla on kanssa uskomattoman nuorekas. Päälle 40 ja siltä kysellään vieläkin papereita monissa paikoissa.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   3.4.13 19:54:28

purnukat? mitkä purnukat?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.4.13 19:56:32

Ai mitämitä, Minski löytänyt päiväkahviseuraa..? Wautsiwau! :)

Mie en oo vielä purnukoihin kajonnu, vaikka varmaan pitäskin. Käsirasvaa käytän tarpeen mukaan, mutta ryppyvoiteita en oo ainakaan vielä ostellu, vaikka kieltämättä, sieltä ne ekat rypyt jo tulee.. :/

Kummasti muuten helpottu valinta lauantain osalta, kun se heppakirppari peruttiin. Eli se olis sitten joko kotihommia tai Kuopijjoo...

Päivämäärä:   3.4.13 20:02:19

Kappas, Minski on löytänyt puumanaisen;)!!!
no., mä olen käyttänyt purnukoiden antia hyväkseni jo kaksvitosesta, nyt se kuulemma näkyy naamataulussa, sanoo kaikki:)!
Ei ole menneet rahat hukkaan, nautiskelen kavereiden ja ystävien kateudesta!!!!
Nih!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 20:03:07

Kelpaako kookosöljy? Aloe vera? Ei millään viittis satsata mihinkään hyaluroni-ubikinoni-tähtipöly-istukkauutekreemeihin. Onko toivo siis menetetty? Silmänympärysvoidetta käytän kyllä, mutta sekin on "vain" pirkkaa. Hyvin se silti pelittää. :)

Jaahas, joku on taas puumametsällä :) Kysypä siltä, mikä sen salaisuus on (ja kerro heti meille!!!).

Mun tekee sittenkin mieli mutakakkua. Tai ehkä sittenkin lettuja. Kenties leffaan, tai vuokraamon kautta mässysäkin kanssa kotisohvan pohjalle. Ehkäpä tahdon sittenkin lenkille. Tahdon kaikkea kerralla, ja mielellään heti. Uff...

Päivämäärä:   3.4.13 20:12:04

Voin vastata Minskin päiväkahviseuran puolesta; purnukat, liikunta, terveellinen ruoka ja riittävät yöunet.
Muuta ei tarvi.
Valvominen näkyy, samoin tupakointi, johon sorrun kyllä itsekin ja tietysti alko, jos jatkuvasti kittaa hirmumääriä.
Saa ottaa, mut kohtuudella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 20:14:11

Niina: "Ai mitämitä, Minski löytänyt päiväkahviseuraa..? Wautsiwau! :)"

No joo, täytyy sitä välillä ettei ihan naisista vierotu. :p

piste: "Kappas, Minski on löytänyt puumanaisen;)!!!"

Haha, no oonhan mäkin kohta 31v, että ei kai toi nyt ihan vielä sentään puuma kategoriaan mene. :D Mut mähän sanoin sulle, että kyllä nuoremmatkin miehet osaa joskus käsitellä vanhempia naisia. ;)

ruoste: Jaa säkin oot sitä mieltä, että puumailuksi menee jo. No ei sitä aina jaksa yksinkään olla. Varsinkin jos on jotain pidempiä pyhiä. Salaisuus on varmaan hyvät geenit. Toisilla on ja toisilla ei.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 20:18:06

Moro kaikille! Ei pitäs vissii laittaa ruokaa nälkäsenä, makaroonilaatikkoo tehdessä tuli napsittuu kauheesti jauhelihaa pannulta ku odottelin makarooneja kypsyviksi! Eli mulla taitaa olla kirjaimellisesti makaroonilaatikkoo uunissa.....

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   3.4.13 20:23:56

Vai on ryppyvoideteemailta :)
Mä talvisaikaan ku naama kuivuu ihan tuskasesti, nii aqualan-/erisanlotionii hivautan, samalla ku pikkuipananki kuivan ihon voitelen. Rypyt mua ei huoleta, on mitä on ja lisää mahtuu... Aion näyttää ikäiseltäni enkä kysele siihe lupaa toisilta. Mutta samaa asennetta en silti edellytä toisilta, enkä sitä heille tyrkytä. Kaikki tekee niinko tykkää ja voivat olla tykönänsä tyytyväisiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 20:25:07

MiksEi: Mäki tein just kunnon lootan makaronilaatikkoa. 800g jauhelihaa, 300g makaronia, 5 kananmunaa, 7dl maitoa ja 100g juustoraastetta. Ei noita ihan päivässä syö. :D

ps. Vitsi tuli noi soneran viihdelaitteetkin, mutta kun ei ole vielä aktivoitu tota tunnusta, niin ei pääse kirjautumaan tohon palveluun. Eihän sitä nyt tällee saa tehdä, että annetaan vehkeet, mutta niitä ei sitten saa käyttää. :D :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   3.4.13 20:27:52

En usko purnukoihin tai ainakaan mihinkään rasvoissa uimiseen, pisteelläkin ulkoilmaelämä varmaan vaikuttaa enemmän. Ja se tuntuu purnukoissa olevan ihan sama, onko Pirkka vai YSL.

Minski muistaakseni 8 vuotta riittää puumaksi pääsemiseen.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   3.4.13 20:29:10

Voi ruoste! Nyt oon aika otettu että olet mua muistanu! :)

Mun pitäs männä suihkuun ja ajallaan nukkumaan, et jaksaa aamulla aamuvuoroon, mut tässä mie vaan önötän kahtelemassa erilaisia talo malleja. Hemmetti että tällä menolla ei auta mitkään ryppyvoiteet..! Ei sen puoleen, tässä oo osannu muutamaan viikkoon nukkua kunnolla, kun pää ei suostu rauhottuun millään vaan haaveilee yöt läpeensä sata lasissa :/
Onneks tää aamuvuoro iltavuoro ralli loppuu kohta ja sitten on vain ja ainoastaan päivävuoroo :)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 20:30:55

Minority_report: äijällä on ainaki jaujauta riittävästi! Itte laitoin vaan puolet tosta mut muuten samat määrät muita juttuja... Välillä en jaksa ees uuniin laittaa, sekottaa vaan jaujaut ja makaroonit kattilaan ja antaa mennä!

Päivämäärä:   3.4.13 20:31:07

Geenit yksin ei vaikuta, tarvitaan paljon muutakin:).
Hyvät geenit- juttuja kuulee silloin, kun muut on kateita, mut kyllä nää hyvät geenit- naiset huolehtii oikeasti itsestään aivan satasella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 20:32:00

"En usko purnukoihin tai ainakaan mihinkään rasvoissa uimiseen, pisteelläkin ulkoilmaelämä varmaan vaikuttaa enemmän. Ja se tuntuu purnukoissa olevan ihan sama, onko Pirkka vai YSL."

Olihan näistä joskus juttua, että ei vissiin ollut kuin yksi valmiste, joka tutkitusti silottaa ryppyjä. Se vaan polttaakin sitten ihoa niin perhanasti, ettei sitä oo mitenkään herkkua käyttää ja en tiedä onko ihan sallittuakaan kamaa.

"Minski muistaakseni 8 vuotta riittää puumaksi pääsemiseen."

Aijaah, enpä ole ennen tuollaisesta rajasta kuulutkaan. Mulla on sellanen käsitys, että joku nelikymppinen on puuma, jos se kattelee sellasia 20-25v miekkosia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 20:41:29

MiksEi: Haha, no pitäähän sitä ruoassa roheiinia olla ja kunnolla. :D Mut sulla oli sitten aika kova nälkä, kun et uuniin ees malttanut pistää.

piste: No ei toki. Runsas auringon ottaminen, tupakointi, alkoholi ja jatkuva huonosti nukkuminenkin vaikuttaa tietysti paljon nuorekkuuteen, jos noita oikein antaumuksella harrastaa. Mut jos ei geenit ole suotuisat, niin ei niillä purnukoillakaan ihmeitä tehdä. Kyllähän niillä ihon voi puhtaampana ja varsinkin talvella kosteana pitää, jos on kuiva iho. Mut enemmän toi on sellanen kiva naisten juttu, jolla voi vaikka tuoksua hyvälle, mutta noi nuorentavat vaikutukset on aikalailla plaseboa.

Päivämäärä:   3.4.13 20:42:38

No mä olen uskonut noihin purnukoihin lähes koko ikäni ja kyllä ne vaan on tehonneet mielestäni aivan luvatulla tavalla:)!
Mitäpä sitä nainen ei kauneutensa eteen tekisi...
Eihän se ikuista ole, mutta kyllä sitä voi luvattoman pitkään venyttää nykyisillä aineilla;)!

Päivämäärä:   3.4.13 20:48:05

Kuule Minski, ne eivät ole plaseboa, vaan ihan täyttä totta!!!
Jos tällä naamalla näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta, niin aivan satavarmasti nuo mun purnukat ovat työnsä tehneet!!!
Ja tekevät edelleen:)!

Päivämäärä:   3.4.13 21:02:24

Hei! Puhukaa vaan ruuasta prkl. Hirvee nälkä, just tulin lenkiltä ja kaikki touhut on tänään jäljessä aikataulusta. Kanat kärtsää pannulla (näköjään) ja niistä tulee kohta rehujen kanssa täysjyvätortilloja :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 21:06:25

piste: No mahdotonta sun on sanoa millainen sun nassu olis, jos et olisi noita käyttänyt juurikaan ja elänyt muuten samalla tavalla kuin nytkin. Kyllä mä väitän, että enemmän se on se mukava puhdas tunne, kostea iho tai jotkut miellyttävät tuoksut, mitkä naisia noissa miellyttää. Noi ajatukset vaikutuksista nuorekkuuteen on sitten enemmän sellainen mukava tunne ja mielikuva siitä, että pitää itsestään huolta, vaikka ei selvästi osaakaan sanoa mitä eroa joku tuote olisi saanut aikaan verrattuna aikaisempaan. Käytännön kokemuksethan erilaisissa kosmetiikkatuotteissa on niin subjektiivisia naisesta riippuen ja jokaisella on vähän oma makunsa siitä mitkä tuotteet miellyttää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 21:08:45

Ruokaa? Ehei, ellei joku tee munkin puolestani. Skippasin dinnerin ja siirryin suoraan jädeen. Skippasin lenkinkin ja siirryn just sohvalle leffaa tuijottamaan. Mutta ah ja voih, jädetörppö on kohta tuhottu. Pitä ehkä sittenkin vetää se dinnerikin vielä napaan, sillä eihän nyt leffaa voi syömättä katsoa. :O

Syntistä, ja ah niin suloista ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   3.4.13 21:10:42

Hei piste, nyt niitä purnukoiden nimiä ja merkkejä kehiin! ;)

Pitkä ja kiva juorulenkki takana ystävän kanssa, ihanata! Koira oli jo aamusta alkaen täynnä energiaa ja eilinen väsymys on muisto vain (huoh.... :D )

Tää kevät on aivan ihanaa :)

Päivämäärä:   3.4.13 21:16:09

Juu, Minority.
Mä kyllä tasan tiedän, mikä noiden vaikutus on ollut ja tulee olemaan.
Mulla on ns. surkeet geenit, se nyt on ihan tiedossa oleva asia, kun vähänkään aikaisempia polvia katselee.
Eli kyllä mä olen itseni purnukoiden ansiosta tässä kuosissa naamastani pitänyt.
Tietty muu on liikunnan tulosta. Tai siis ratsastuksen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 21:16:20

Mä söin jo päivän viimeisen aterian yli tunti sitten. Hyvin kyllä toiminut toi 16-18h fastingi. Pitäis varmaan pitää kohta taas cheattipäivä. Mitähän kaikkea sitä mättäis. :D

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 21:16:29

Ittelle tulee itseasiassa liian harvoin tehtyäkin ruokaa, yleensä just jotain kanaa ja rehuja tai sitte vaan leipää iltapalaksi. Mut jos on muitakin syöjiä ni jotenki siihen ruuanlaittoon panostaa enempi, tosin sillon ei saa laittaa reilusti mausteita ku ei porukka yleensä tykkää tulisesta ruuasta...

Ruoste: kannattaa syödä se dinnerikin, ärsyttävää jos maha murisee niin ettei saa sanoista selvää!

Päivämäärä:   3.4.13 21:22:48

*Mums mums mums* "Can't talk, eating!"

Pullukkaohjelmassa on kyllä aika rutiseva pullukka... Thank god kaikki herkut on kiltisti edelleen siellä kaupassa, ettei itestä tuu tommonen mariseva ainakaan :D

Miksei, en mäkään yleensä viitti arkena ruokaa tehä, nyt oon vähä ruvennu tsemppaa ja tekee salaatteja ja samoista aineksista saa välillä sit tortillaa tai tacoa, ainoo et toi yks setti noita tortilloja kestää mulla monta päivää :p

Minski, joko palat näkyy? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.4.13 21:29:15

Laitoin tol herral viestii ja kyselin et onks viikonloppusuunnitelmii. Vastaukseks tuli et oli suunnitellu lähtevänsä mökille... eihän siinä periaattees mitään ol eikä mun takii tarvii suunnitelmii vaihtaa mut edelleen mul on paha aavistus... :/

Päivämäärä:   3.4.13 21:31:15

Nuorelle iholle Lumene, vähän vanhemmalle Biotherm tai Guerlain ja korpulle apteekin ikääntyneen ihon sarjat, ne auttaa sen vähän, mitä mahdollista.
Turhaa enää maltaita maksaa vanhempana, kun peli on jo menetetty. Silti ainakin kaverit on sanoneet, et nelikymppisen iholle hyvää kamaa. Itse on ole käyttänyt apteekin kamoja.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 21:31:22

Mission: Oi, tortilloja! Siitä on liian kauan ku on niitä syöny, mulle käy aina niin et ku laittaa väliin jaujauta, paprikaa, sipulii, kurkkuu, tomaattii, salaattii ja kastiketta ni sit sitä ei saa enää kiinni!! Ja aina käy niin, kummallista....

On muuten aika kitisevä pullukka....

Päivämäärä:   3.4.13 21:34:03

Täällä oli iltapalaksi nuudeleita ja turkinpippureita.

Voisin myös listata purnukoita, koska olen kokeillut monia. Paras oli kosteuttava ginsenggeeli, jota ostin Singaporesta. No, sitä ei saa näiltä leveysasteilta mistään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 21:36:43

piste: Juu no toki niillä on erilaisia tilapäisiä vaikutuksia eli just jotain pieniä ihon pinnassa olevia juttuja voi lyhytaikaisesti ehostella. Mut aika pikkujuttuja kuitenkin, koska mikään noista ei tunkeudu tarpeeksi syvälle ihonalaisiin kerroksiin, jotta niillä voisi olla sellaisia vaikutuksia mitä mainoksissa lupaillaan. Ihon tehtävä on pitää kaikki tuollaiset ylimääräiset molelyylit ihon ulkopuolella. Sen takia noita kaikenlaisia botoxeja ruikitaankin.

Näin siis sanoo tutkimukset. Ainoastaan sen yhden ainesosan on todettu selvästi antavan todennettavissa olevia vaikutuksia ihoon. Joku happo se muistaakseni oli, mutta kuten sanoin, niin silloin saa kärsiä punoittavasta ja hilseilevästä ihosta aika pitkään. Tuskin kukaan noin paljoa haluaa kärsiä kauneutensa eteen, eikä tarpeeksi väkeviä valmisteita ole edes myynnissä.

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   3.4.13 21:38:33

Kävin lukees edellisestä Elsan tempaukset, wau ja onnee! :)

Min, mitenköhä sun ajatukset sais hetkeks jäähylle... Jos ei juttu toimi, nii minkäs sille voi :( Pieni etäisyyden otto vois selkiyttää tilannetta suuntaan tai toiseen. ;)

Päivämäärä:   3.4.13 21:42:51

MiksEi, just tollee täs nyt kävi, kahesti :D Rehuja piti tunkee niin paljo et eihän se tosiaan kii mee enää kunnol... No, onpahan masu täys hetken, äkkiä noi rehut kyl sit sulaaki.

Ai kauhee, hirveetä rutinaa toi mimmi oikeesti pitää, ihan kokoajan! Huh...

Purnukkoja, mäki oon ruvennu vähä kempparis käymään täs lähiaikoina, kaikenlaisia hyviä ja huonoja on löytyny mut ikuista nuoruutta kyl ei :D Marketista kylläkin löysin ihan todella superhyvän rasvan, peittos aika monet kemppiskamat ja apteekinkin, siis niitä kalliita, en kyl enää vaiha pois...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 21:45:51

Mission: Ai niin, sieltä tulee toi pullukka ohjelmakin. No katotaan nyt toi loppuhuipennus sitten edes. Viimeksihän ne sai sen täyspotin eli 10k€.

Heh, niin ja ei tässä nyt sentään vielä palat näy, mutta koko ajan eteenpäin mennään. En mä tiedä viittiinkö ihan sinne asti laihduttaa, kun siinä menee sitten lihaksiakin enemmän. Ehkä tohon 80kg asti nyt kumminkin ja sitten vähän enemmän rautaa taas tankoon. En mä sellanen hoikka ruipelo halua olla eli varmaan sitten tullaa taas vähän erilaisella koostumuksella takaisin kohti 90kg:a.

Päivämäärä:   3.4.13 21:48:51

No niin heti eri mieltä pisteen kanssa, Lumenen luokittelisin aika mitäänsanomattomaksi sarjaksi, pienen rahan merkeistä on mielestäni selkeästi paras Eveline. Biothermiltä en ole löytänyt koskaan mitään erityistä, Guerlain on kyllä hyvä. YSL ja Dior ovat tuossa hintaluokassa olevinaan luotettavampia, värikosmetiikassa ovatkin. Sisley on jo rahanhukkaa, legendaarinen La Mer vielä kokeilematta. Luontaiskosmetiikka ja esim. Dr Hauscha on kokeilussa myös, ei menisi ainoana purnukkana, mutta hyvä muiden joukossa.

min voimia ja omia suunnitelmia, jos mökki vie miehen, antaa mennä sitten.

Päivämäärä:   3.4.13 21:49:04

Mä en jaksa vääntää asiasta, lienee täs merkitystä sillä, miten mä ja mun sektorin naiset asian ajattelevat, näkevät ja kokevat.
Nahkaansa saa levittää mun puolesta vaikka tervaa, pikeä tai rypsiöljyä tai olla levittämättä mitään, mua ei kiinnosta pätkän vertaa muiden rasvat tai rasvaamattomuudet, mua kiinnostaa oman naaman ja ihon hyvinvointi:).

Päivämäärä:   3.4.13 21:52:32

min, kysyt siltä suoraan. Kiertelevät ja kaartelevat vastaukset sitte varmaan kertoo omaa tarinaansa. Turha tossa on kärvistellä ja miettiä päänsä puhki.

Minski, yks tuttu käy ottaa niitä semmosia hoitoja, ei sitä tököttiä myydä vaan niitä tehään jossain kosmetologilla tai vastaavalla. Siinä se ihon pinta tosiaan poltetaan sillä aineella kevyesti, ja se uudistuminen on se joka sen ihon sitte kiristää. Aika järkyn näkönen se hetken on, mutta kyllä se joksku aikaa tehoaa ihan oikeesti.

Ei voita täyspottii, en usko...

Päivämäärä:   3.4.13 21:58:46

Tuleekin Sinkkulaiva.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 21:59:13

Mission: piti sit testata toisenkin kerran et jos nyt vaikka menis kii... ;)

Ja teidän naamarasva keskusteluun , norjalaiset on keksiny toimivan rasvan! http://www.iltalehti.fi/uutiset/200606144661804_uu.shtml

Multa löytyis ihan luontaistuotteena, tarviiks kukaan? ;)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   3.4.13 22:04:10

aa...on mullakin purnukoita...kookosöljy, manteliöljy ja joku nivea...ainii ja päivettävä voide...ikinä en oo mitään täsmävoiteita käyttäny...paitsi bepanthenia....
kai se on vähän ihotyypistä kiinni mikä kellekin sopii/riittää...paras kosteutus tulee kai sisältä päin...vesi ja hyvät rasvat :) ja tuota kookosöljyähän voi syödä myös.

Päivämäärä:   3.4.13 22:07:12

Ei vitsi, sai se tolla vikinällä sen potin, en ois uskonu...

MiksEi :D Mä muistan ton jutun, seurasin ton Muodon Vuoksi -sarjan ihan kokonaisuudessaan ja kyl siin aika ihme juttuja oli :p

Ja joo, oli niit pakko kaks syödä, ei tos ollu ku 250g kanaa josta poistin melkein 100g koirille, ei olis yhestä viel tullu ku vihaseks eikä ois mahtunu tarpeeks rehuja ;)

Ei vaan sit kerinny tänään salille. Hetki sit syöny ja sali menee kii 50min kuluttua. Ei sit. Huomen uus päivä, jos ehtis taas.

Minski, treenaaksä jo, vai onks nyt niinku eka laihis ja treeni alkaa myöhemmin vai millä tekniikalla sä rupeet sitä ällötyspattikroppaa nyt väsää? :D

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   3.4.13 22:12:29

Mission: mitenköhän ne olikin keksiny et se silottaa ihoa...? ;)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   3.4.13 22:13:38

Hehei.

Mites tiällä tänään menee?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 22:14:21

piste: Heh, no en mäkään sen paremmin vääntele, mutta googlettele vaikka tutkimuksia aiheesta, jos et mua usko. Vaikka tärkeintähän on se, että niistä kokee saavansa hyötyä. :)

Onhan näitä kaikenlaisten juttujen nimeen vannojia, jotka uskoo ties mihin henkiolentoihin ja ihmekivien parantavaan vaikutukseen, joiden tehoa ei ole missään todistettu. Mut silti ne vaikuttaa positiivisesti näiden ihmisten elämään, joten on kai sillä se uskon parantava voima sitten ainakin näillä ihmisillä. Sama se mistä noita positiivisia juttuja elämäänsä ammentaa.

Mission: Nii laseri toimii varmasti kanssa ja varmaan jollain kosmetologeilla voi olla vähän vahvempiakin tärpättejä käytössään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 22:26:15

Mission: Hehe, en mä mitään ällöpattikroppaa oo hakemassa. Vähän vaan palautan lihaskuntoa, kun oli aika laiska talvi tossa välissä. Enkä mä nyt treenaa, kun ei siitä ole tässä vaiheessa edes niin paljoa hyötyä ja energiat muutenkin vähän vähissä. Mulla on myös sen verran jo pohjia, että kalorit pitää olla selvästi plussalla, että kehitystä tapahtuu. Nyt vaan kevyesti tiristelen talvirasvoja pois ja herättelen kroppaa noilla punnerruksilla.

Päivämäärä:   3.4.13 22:28:49

MiksEi, jaa-a, mistä lienevät keksiny... Ei noi pornostarat ainakaan kauheen hyväihoisia järjestäen ole et kai se toimiiki vaan jonain sekotuksena :D

Moi R, täällähän tää sujuu, kevättä taitaa olla ilmassa tai odotuksen alla ja jutut välillä levottomia kai... :p

Minski, no laser joo mutta toi hoito mistä puhuin niin se on just joku ihan kemikaalijutska. Enpä kyllä siihen lähtis ite, vähä hazardin olosta touhua...

Hei nytku tääl on näin paljo miehiä paikal niin mistä tänä vuonna tulee lätkän ämmämmät telkkarista, viime vuonnahan piti toi canali hommaa vaa sen takii et näkee ne matsit mitä haluu ja mieluiten mertsin selostuksella...

Päivämäärä:   3.4.13 22:29:02

Mun ei tarvi Minski googletella yhtään mitään, tiedän ihan ilmankin, mitä nahkaani lotraan:).
Jos vähän katselee noita meidän maan wanhoja misseja ja malleja, eiköhän sieltä jo näe, et mimmit on ikäisekseen KAIKKI hemmetin hyvässä kuosissa kasvojensa suhteen!
Ja purkeista se tulee.

Päivämäärä:   3.4.13 22:31:50

Minski, joo ei varmaan tuu ällökroppaa, kuitenki sen kerran ku meet sitte baariin ni siellä se on sit kireessä t-paidassa kädet puuskassa hengittämättä, yäääk :p :D

Niinku muutki giggikset... ;)

Päivämäärä:   3.4.13 22:33:46

minski liika laihuus ei sitten pue miestä.

Sinkkulaivallakin jatkui turhien reissujen sarja.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.4.13 22:35:11

Kai sitä täytyy suoraan kysyä...

Päivämäärä:   3.4.13 22:45:03

min nyt wanhempana (en kyllä mitenkään viisastuneena) suosittelisin, että jos kaveri äänestää jaloillaan, eli ottaa etäisyyttä yhteydenpitoon, eikä järjestä yhteistä aikaa, on turha enää kysellä, missä mennään. Ei se ainakaan sillä hetkellä seurustelusta innostunut ole. Tilanne saattaa ajan mittaan parantua, mutta sekin on harvinaista.

Parempi antaa tuon kyselemättä seilata omia menojaan, ei kysymyksiinsä haluamiaan vastauksia saa, kiertelyä ja kaartelua ehkä. Tai pahimmillaan kauniita tekstareita, joita teot eivät tue. Siinä vaiheessa on itselleen parasta keskittyä aivan muuhun.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   3.4.13 22:45:24

Ihan muuten piti gööglettaa:

Vapaasti katsottavilla MTV3- ja AVA-kanavilla televisioidaan 12 ottelua, joihin kuuluvut muun muassa kaikki Suomen pelit

Canal+:lla Mertarannan selostus, kai...

Onhan sit joku 24/7-kanavakin jossa sit kaikki matsit.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 22:49:03

Mission: Aijaa, no en mä noista mitään kyllä tiedä, kun en yllättäen ole koskaan käynyt kosmetologilla. :D Mut tosiaan tollasta punottelua sitä pitäis ollakin, jos jotain isompia juttuja haluaa silotella.

Haha, no en mä tollanen oo. Haluan vaan pitää itsestäni huolta. :)

piste: Juuh, ihan vapaasti vaan. Mulle riittää edelleen saippua. :D

kurnau: Tiedän kyllä, mut on mulla tässä pelivaraa kuitenkin. Rinnanympärys on tälläkin hetkellä vielä 115cm, jos toi nyt mitään sanoo. Yleensä on kuitenkin helpointa joko laihduttaa tai sitten treenata kovaa plussakaloreilla, jolloin kehittyy parhaiten. En mä sellasta jaksa, että pitää koko ajan syklitellä noita, vaikka se joiltakin onnistuu.

Päivämäärä:   3.4.13 22:59:45

Mistä noi miesten rinnanympärykset mitataan? Kainaloiden alta vai rintojen päältä? Vai mistä? Mikä on paljon ja mikä vähän?
Ku naisillakin on helposti sen lähes metrin...jos on siis enemmän rintavarustusta.

Päivämäärä:   3.4.13 23:03:11

R, eli sama meno ois siis tänäkin vuonna, sehän passaa ettei tarvii lisää kanavia taas alkaa maksella lätkän takii :p Ne 12 ei kuitenkaan riitä mihkään mut jos ovat canalilla niin sit hyvä. Olis kyllä pitäny mennä livenäkin joku kattoo kerrankin, mut eipä kukaan oo raahannu mukaansa ja kallistakin ois ollu...

Minski, kävelet kuitenkin appelsiinit kainalossa ympäriinsä ja peilaat ittees kaikesta minkä pinta vähänki heijastaa, jos ei heijasta ni varjoa voi kuiteski katella :D

No ei kai, vaikka ottajiahan semmosillekin on tietty ;) Me aina kavereiden kans nauretaan niille, ei tarvi ku vilkasta jotain hyvää frendiä silmiin ja on jo pakko kääntää katse jonnekin muualle ettei repee ihan täysin :D

Satuin vilkasee muitakin etusivun topikkeja ja Minskihän se oliki tosi reipas, ihan vänkäystuulelle heittäytyny :D Liikaa energiaa? :p

Päivämäärä:   3.4.13 23:10:36

Voi kamala, mitä just luin tuosta etusivulta; Sauli ja Adam eronneet!?! Mun suosikkipari. Eeeeiiiii, toivottavasti ei ole totta! Mitenkähän tässä saa nyt enää nukuttuakaan tältä järkytykseltä, kun olin just menossa nukkumaan :/

Ja jos vielä otan osaa rasvaputelikeskusteluun, niin mie käytän nykyään melkeinpä vaan ja ainoastaan sitä Supreme Horse Caren iho- ja haavavoidetta. Hepoille mie sitä aluksi ostin, mutta on niin hyvää, että oon tainnu käyttää sitä enemmän itse. Se käy oikeestaan mihin vaan ja sisältää aloe veraa, mistä on tullu melkein mun uus suosikkiaine ;)

Päivämäärä:   3.4.13 23:22:48

Niina, ei hyvä juttu toi :( Olivat kyl jotenkin ihana pari, vaikken nyt hirveästi seuraakaan mutta pari jotain juttua ja kuvaa mitä nähny ni sopivat jotenkin yhteen. Höh.

Kuka tiskais mun puolesta ja veis koirat iltapissalle? Missä se mun omakotitalo on et vois vaan päästää ne tosta ovesta ulos kun lenkitkin kuitenki käyty tänään... Pilvilinnoissa lienee yhä...

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   3.4.13 23:24:20

mulla alkoi vapaat, musaa kiitos;)

Päivämäärä:   3.4.13 23:29:43

Mä meen nukkumaan, kunhan nää kaikki rasvat on levitelty nahkaan;)....
Rasvaisia öitä:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 23:34:54

piste: Tosta rintalihasten päältä tietty. Ja joo naisillakin on varmaan jotain lähelle tollasia, mutta mietipäs siihen rintojen kohdalle rintakehäsi, niin tulee aika erilainen vaikutelma koosta.

Mission: Haha, no joo jos nyt ei kuitenkaan. Kyllä nää ihan omat hartiat on tähän asti riittäneet. :D Mut onhan se niinkin, että silloin kun on hyvässä kunnossa, niin se näkyy vähän lihaksissakin. Mikä ei sekään oo paha juttu, kun se kuitenkin sellaista taikinamaista kroppaa enemmän yleensä viehättää. Vai mitä sä nyt ajat tossa takaa? Ei kai se väärin oo, jos haluaa samalla näyttää hyvältäkin?

No joo, otti taas vähän pannuun toi eräs ja teki mieli vääntää. Ihan turhaa toi kyllä on, mutta ei hitto mitä logiikkaa. Miten joku voi edes uskoa tollasiin ajatuksiin ja ihan pokerina selittää niitä muillekin.

Päivämäärä:   3.4.13 23:44:58

t, linkitä itte, ei me ehitä :D

pisteelle yöt creemeineen :)

Minski, se vielä näyttääkin ihan kohtuuhyvältä jos on ihan normaalisti niiden lihaksiensa kanssa, mutta se on ihan kauheen näköstä kun niistä on kokoajan niin tietoinen ja pitää liiotella :D

Joo tottakai saa haluta näyttää hyvältä, en mä ala hetkeäkään jeesustelemaan etteikö yks syy ole itelläki kropan muokkaamisen mieleisen näköseks eikä pelkästään terveys ja hyvä fiilis. Mut taikinaa? No jaa, ainakaan sun kuvien mukaan kaukana siitä, mutta ite kyllä tykkään semmosist soppeleista enempi, hyvän raamin päällä voi olla semmonen pieni kuorrutus, nams :) Liian treenatut on jotenkin... En mä tiiä... epäinhimillisiä :p Huonoja kokemuksia vissiin, ei vaan viehätä. Enkä ees tarkota pelkästään kaappeja vaan liian fittejäkin. Epätäydellisyys on kivempaa :)

Joo onhan toi kyllä semmonen toi "eräs" että osaa ärsyttää. Kävin noit lukemassa mutten viittiny lisää lusikoita laittaa tiskiin ku edellisetkin tiskaamatta :p Mut tavallaan ymmärrän kyllä senkin pointin, osan siitä, osa menee ihan yli ja liiotteluks, mut ärsyttävintä on jotenkin se tapa, tyyli esittää asiat ainoina oikeina totuuksina. Siis niinkuin että elämäntehtävän teilata jokainen vasta-argumentti, ja välillä menee ihan pelleilyks sitte. Sillonkin kun oon osittain samaa mieltä, alkaa jo ärsyttää niin paljo että pitää melkein vaihtaa omaakin kantaa ku noit lukee :D

Mutta mulle tuli ihan telttaretki mieleen silti :D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.4.13 23:45:09

Joku vois tiskaa munkin puolesta...

Oon nyt lenkkeillyt sen naapurin miehen kanssa, kiva tyyppi, vaikka ei tässä varsinaisesti mitään sutinaa ole.

Sen toisen kanssa käytiin näyttelyssä ja oli hyvä reissu, käytiin kahvilla ja syömässäkin. Käytiin myös ihan mahtava keskustelu elämästä ja kuolemasta, heh. Mutta siis harvinaisen syvällinen keskustelu. Se halus taas tarjota kaiken herrasmiehen tavoin ja oli tosi kiinnostunut ajatuksistani. Haluisin tutustua siihen paremmin, mutta en oikeen tiedä mitä teen seuraavaksi. En varmaan mitään ihmeempää, sillä ei se taida olla kiinnostunut kuitenkaan. Yleensä ihmisten silmistä näkee niiden tunteet ja aikomukset.

No, on kuitenkin kiva tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin.

Mietin tässä yksi päivä tuota ihmisten pienten eleiden lukemista. Tässä on varmaan osittain kyse kasvojen mikroilmeistä ja fysiologiasta. Esim. mustuaiset suurenevat ja huulten verenkierto tehostuu, kun katsoo kiinnostavaa ihmistä. Ehkä me luetaan näitäkin merkkejä tiedostamatta sitä.

Päivämäärä:   3.4.13 23:48:38

Syvämiete, "sen naapurimiehen"? Oon kai missannu jotain, näyttelyheebon muistan, tai siis et olit menos. On sul ainaki sutinaa :D

Uskon kyl et noi tommoset mikroilmeet vaikuttaa ja niitä tosiaan huomaa tiedostamattakin. Ehkä siitä se fiilis tulee just se "en tiedä mistä mutta jotenkin tuntu ettei ole kiinnostunu." noista varmaan. Itellä ei ehkä tarvii niitä odotella, kyllä tästä naamasta näkee :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 23:56:24

Mission: Nimenomaan, tota mäkin hain takaa, että ei tossa ole mun mielestä mitään väärää, jos haluaa pitää terveydestään huolta ja samalla myös näyttää hyvältä. Enkä mä itteäni tossa taikinakäsi hommassa tarkoittanutkaan vaan sitä, että jos treenaa, niin se on mun mielestä ihan hyvä syy myös, että haluaa niistä taikinakäsistä eroon, jossa ei erotu mikään lihas.

En mäkään mitään sellaista tiukkaa kroppaa halua, vaan sellasen missä erottuu vähän lihaksetkin ja on kohtuullisesti rasvaa. Ei mulla riittäis aika ja mielenkiinto edes sellaisen tiukan kropan ylläpitämiseen. Ihan itseni takia mä haluan vähän kohentaa kuntoani ja parantaa olemustani ryhdikkäämmäksi. Kyllä mä oon tälleekin ihan hyvin kelvannut, ettei tässä nyt mistään sellasesta ole kyse, että pitää päästä kireessä paidassa baarin heruttamaan.

Ja joo kyllä mäkin sen pääpointin ymmärrän, mutta mulla on tiettyjä asioita mitä vastaan rikkomista en hyväksy ja sen myös sanon vaikka päin naamaa. Mut eihän toi koskaan lopu, joten jääkööt vääntelemään romaanejaan tonne. :D

Päivämäärä:   4.4.13 00:05:44

Mäki haluun mun taikinakädet h*lvettiin :D Jaa ainahan sitä kaikkee haluta saa...

Mut sullahan tuntuu hyvin toimivan toi itsekuri niin varmaan jos haluisit semmosen tosi tuunatun version niin onnistuishan sekin. Mut sen kyllä käsitän että eipä sitä viitti, itekin saatan kausittain innostua muokkaamisideasta enemmänkin, mutta en mä enää ees itelleni halua semmosta supertimmiä koska mul on muutakin elämää ku pelleillä pelkästään sen kanssa :D

Älä ny, kyl siel tulee viel semmosta vänkää saleen että pakko tarttua :D Joskus vaan tekis mieli vähä ravistella ;) Stalkkerin aihiotkin siellä jo, pompsahtavat viel tänne sähisemään. Pikkupeesarit.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 00:12:31

Mission: No nimenomaan, kukapa ei haluaisi taikinakäsistään eroon ja olla vähän timmimpi sieltä sun täältä. Ei siinä ole mitään pahaa ja kohottaahan se itsevarmuuttakin, kun tuntee näyttävänsä hyvältä vaikka jossain asussa. Eikä mullakaan nyt mikään raudanluja itsekuri ole, koska kait mä olisin silloin jo nyt haluamassani kunnossa. Mut jos tekee joskus isomman muutoksen, niin kyllä sen muutoksen totaaliseen tuhoamiseenkin saa sitten repsahtaa aika hyvin ja kuluttaa vuosia aikaa.

No tulee joo, mutta kun noihin sais kirjottaa niin perhanasti, ettei oikein meinaa jaksaa. Jos vois kasvokkain puhua noista, niin olis paljon helpompaa ja voisin perustella paljon perusteellisemmin oman kantani. Eikä olis varmaan tollasia pellejäkään pöydässä, jotka alkais hyppimään silmille.

Päivämäärä:   4.4.13 00:19:03

Eipä olis :D Känniääliöt seuraa ensin hiljaa, ymmärtämättä mitään, sitten kajauttavat sopivaan väliin "ttu sä oot tyhmä, eihän se noin mee, sä oot vaa tyhmä" :D Mut ne on toisaalta jotenkin helpompi ignoorata myös...

Mitä, ai onks mun sikspäkin tuhoamiseen tosiaan menny 10-vuotta, no on :p Mut hei, vuodet menee niin nopeesti, ei sitä edi tost noin vaan reagoimaan ;)

Lähettäjä: Domino 
Päivämäärä:   4.4.13 00:20:36

kaikki komiat 20-30 wee miehet eteläsuomesta uusimaalta, ottakaa yhteyttä. ps antakaa sitä munaa

Päivämäärä:   4.4.13 00:21:41

Hetken mietin et mistä puhutte ja menin lukemaan etusivua. Eka arvaus osui oikeaan! :D Joo, siellä näkyy ettei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ei siellä kannata alkaa vääntämään, jos empatia ei ole se vahva puoli, niin silloin se ei ole. Itse en vaan käsitä miksi tuntematonta ihmistä saa kohdella julmasti oman edun takia. Muutenkin mikä pakko ihmisillä on juosta seksin perässä hinnalla millä hyvänsä? Valheet särkee sydämiä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 00:24:54

Olkaa hiljaa ny, kohta on oikeasti koko mörkökööri sinkkulan ovella kolkuttelemassa! :D

t:lle musaa
http://www.youtube.com/watch?v=HjURkj9JH8E
Tuli vaan mieleen tosta kosmetiikkainnovaatiosta... :P

Syvämiete, oliko tää naapurin kaveri se sama tyyppi, jonka piti tulla rynkyttämään sun nukkasihtiä (tai sun piti ainakin pyytää siltä tällaista pientä palvelusta)?

Mikroilmeistä ja pienistä eleistä. Ihmisen reaktioita ja käytöstä on mukava seurata lähietäisyydeltä. Mitä rauhallisempi ympäristö, sitä parempi (no melkein ainakin...), siis jos deittailumielessä tahtoo selvittää, onko kemiaa vai ei. Toisaalta tulee helposti ahdistunut fiilis, jos itse kokee olevansa suurennuslasin alla. Analysoin juuri tämänpäiväistä tapaamista lapsuudenystävän kanssa. Kahvilassa juttu kulki luonnollisesti paremmin ja fiilis oli ihan erilainen kuin kaupungilla tsuppaillessa. Ulkona oli pakko pitää aurinkolaseja päässä, ja osa ilmeistä meni tietenkin ihan huti. Pienen pöydän äärellä taas toisen katse ja kasvonilmeen pienetkin muutokset ovat välittömästi havaittavissa. Itse syyllistyn aina ihmisten tarkkailuun (ja ehkä vähän ylianalysointiin), yritän parhaani mukaan tulkita pieniäkin eleitä. Se rohkaisee, jos huomaa toisen rentoutuvan tai olevan jostain aidosti mielissään. Vastaavasti jos toisen aistii olevan jännittynyt tai tyytymätön, ottaa itsekin vähän etäisyyttä. Sanaton kommunikaatio on yllättävän tärkeää. Sanoilla ei ole hirveästi merkitystä jos olemus ja käytös eivät peilaa sitä, mitä suu sylkee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 00:25:46

Mission: Hehe, no niinpä. Ihan tyhjänpuhujia vaan, vaikka joskus se on niitäkin pakko näpäyttää takaisin ihan vaan nähdäkseen, että mitä se keksii vastata. Oma mielenkiintonsa siinäkin. :p

Niin ja joo, just tota mä tarkotin, että monesti ne kilot hiipii pikku hiljaa. Vähän niin kuin tossa pullukka ohjelmassakin. Mut jos ajattelee, että vaikka vuodessa tiputtaa 15kg, niin eiköhän sitä taas muutaman vuoden voi keräillä painoa takaisin ilman että se uurastus menee ihan hetkessä hukkaan. :)

Domino: Hehe, no sä et ainakaan suotta aikaile. :D

Päivämäärä:   4.4.13 00:39:03

Äh, millä ihmeen perusteella toisen logiikka on pettämätön, ja kun toinen on perustellut miksei se ole, tämä toinen vaan sanoo että kun sun perustelut on paskoja ja mun logiikka vaan on parempi. Ärrrrhhhh. Hmh. En laita, enenen kun just tiskasin, ei enää lusikoita soppaan :D

Päivämäärä:   4.4.13 00:44:04

Niih. Lusikat. Noooouuuu :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 00:44:29

ruoste: Naisilla on muuten keskimäärin parempi silmä just noille mikroilmeille. Kyllä mäkin ainakin selviä merkkejä huomaan, mutta monesti on just joku naispuoleinen kaveri huomautellut kaikenlaisia havaintojaan mulle, mitkä on mennyt multa taas ihan ohi. Vitsi kun olis naisten silmät tossa asiassa, niin teitähän vois lukea kuin avointa kirjaa noista. :P

Mission: Heh, joo toi oli kyllä hieno perustelu. Suorastaan hämmennyin tosta kuinka asiat voi vaan tollee kätevästi päättää. :D :D

Päivämäärä:   4.4.13 00:47:03

Joo älä viitti. Mäkin näköjään hämmennyin :D Vaikka tiedän tän asian kyllä, tää on ihan normisettiä mut hitsi vieköön kun joku piru mussa herää ja ärsyyntyy ni ei mahda mitään :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 00:58:12

Tahtoisin tilata aivojen tyhjennyksen, kiitos... myös nuijanukutus kävis tohon lisäks.

Ja mun ei pitäis kattoo mitään elokuvia montaa tuntii päiväs, tuntuu vähän silt et james bond hyppii silmille. Oisko kellään sähkölamautinta ja käsirautoja...?

Mikroilmeistä, no joo ehkä jotkut huomaa tollasia... mä en näe, mä kuuntelen vaan :D

Päivämäärä:   4.4.13 00:59:50

min, toi sun unettomuus on kyl jotenkin huolestuttavaa... Käytsä jotenkin kierroksilla koko ajan?

Mulla on aivot (ne pienet rippeet) jo tyhjentyny joten menen nukkumaan.

Hyvää yötä sinkkula :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 01:04:43

Missi, en vaan oikeen osaa rauhottua... lisäks pieniki stressi vaikuttaa yllättävän fyysisest muhun. Ja sit tietty tähtien asennot :p mut hyvää yötä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 01:05:03

Mission: Joo mä rakastan hyviä keskusteluja ja väittelyitä, koska mulla on paljon perusluita mielipiteilleni ja niitä on aina mielenkiintoista haastaa. Netissä toi menee vaan niin, että kun tota juttua viedään kunnolla eteenpäin ja lopulta ne perustelut loppuu, niin sitten asia joko lakaistaan maton alle tai huomiota yritetään siirtää muualle. Sitten sitä saa vaan jankata, että "voisitko nyt vastata kunnolla tähän."

Livenä noista ei pääse kiemurtelemaan, koska heti kun joku alkaa puhumaan paskaa, niin sen voi keskeyttää ja tarkentaa asian niin, että siihen on pakko vastata. Myös täsmentävien lisäkysymysten teko on helpompi kohdistaa juuri siihen polttopisteeseen joka sen asian ratkaisee, eikä sitä voi mitenkään kiertää. Netissä kun vaan selittää paljon kaikkea puuta heinää, niin lopulta vähemmän sitkeä väsyy hakkaamaan päätään seinään ja toteaa, ettei tästä mitään tule vaikka kuinka yrittää työntää niitä polttavia kysymyksiä vastattaviksi ja tuhlaan vaan aikaani.

min: Mikäs sun pollassa nyt taas on? Sä oot jotenkin aina ihan ihmeellisesti jumissa. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.4.13 01:34:07

Ai minski on tääl viel, luulin et kaikki simahti jo :) ne samat asiat stressaa ku ain ennenki, opiskelu, kesätyöt ja raha :D ja sit toi yks mies aiheuttaa päänvaivaa ku ei siit ot selvää

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.4.13 01:59:03

min: Jooh, tuolla toisessa väännössä oli vielä pakko heittää pari pointtia. Ihan tyypillisiä ongelmia sulla sitten. Mut kyllä noi aina jotenkin järjestyy. Noi on vähän sellasia juttuja, että niihin auttaa vaan lopulta aika. Jos niitä jatkuvasti yrittää miettiä, niin ei siinä pääse mihinkään lopputulokseen kuitenkaan ja pää siinä vaan hajoaa.

Hyvää yötä missionille. o/ Kait tässä kohta vois itsekin mennä nukkumaan. Ei kyllä nyt väsytä yhtään. :D

Lähettäjä: mutteri 
Päivämäärä:   4.4.13 09:00:32

Huomenta! Aurinko paistaa tänäänkin!

Minski: joo on sama. Ennen vaan moikkailtiin, mut sitten hän kysyikin lenkkiseuraksi, joten ollaan nyt lenkkeilty. Nukkasihtiä en ole ottanut puheeksi, tulee vielä väärä vaikutelma ;). Pitää nyt harkita mitä vaikutelmia antaa mihinkin suuntaan. Hmm, joten operaatio Nukkasihti on edelleen jumissa. Nyt olis kyllä auttajia tarjolla. Se näyttelytyyppi itseasiassa lupasi tulla hoitamaan asian, kun edellisellä kerralla nähtiin porukalla ja jotenkin puheenaiheeksi tuli "tarvitaanko miehiä mihinkään?" jolloin totesin tarvitsevani. En palannut asiaan näyttelyreissulla.

Plaah, liian vaikeeta. Kunnon annos romantiikka kelpais, mut en tiedä mistä päin sitä etsisi.

Päivämäärä:   4.4.13 10:26:08

Huomenta!

Sitä taidetaan taas olla viikonloppusuunnitelmia vailla :( Heppakirppari on peruttu, ja eilen yritin sitten ilmoittautua sinne Kuopion reissulle, niin tänään tuli viesti, että sekin on täynnä; jäätiin jonotuslistalle :o Varmaan täytyy sitten jäädä vaan kotiin :/

Tänään aamulenkillä tuntui taas siltä, että mun jalat painaa tonnin, eikä olis jaksanut hölkätä kuin pieniä pätkiä. Jännä miten se on niin päivästä kiinni, kun vasta sillon yhtenä päivänä jakso niin hyvin ja paljon pidemmän lenkin.

Täällä paistaa aurinko, ja kohta pitäs lähteä hepan selkään ottamaan arskaa :)

Päivämäärä:   4.4.13 10:33:35

Niina toi on ihan kauheen kuulosta toi sun urheiluinto, tulee huono omatunto, miks ite vaan valvon myöhään ja herään myöhään enkä todellakaan ehdi mihinkään juoksulenkille aamuisin! Höh :p

Miten Kuopion reissu on täynnä, kyytikö?

Päivämäärä:   4.4.13 10:50:17

Mission -> joo, se kyyti on täynnä, koko bussi :o Viimeks oli tilaa vaikka kuinka, ja sai istua pitkin tai poikin.

Ei mulla mitään urheiluintoa ole, kyllä tää on edelleen ihan pakkopullaa, etenkin tällaisina päivinä. Mutta kun en edelleenkään pysty pysymään erossa herkuista ja vääränlaisista syömisistä, niin on PAKKO liikkua. Paino sahaa ylös-alas-ylös-alas. Nytkin tällä viikolla on ollut aamupainossa 1,5kg heittoja :o Ja tänään ajattelin paistaa pitsaa, ja senhän tietää, mitä siitä seuraa...

Päivämäärä:   4.4.13 11:18:55

Onneks mulla ei oo enää vaakaa :D

Mut ei toi mittanauhakaan kyllä tottele :/

Juoksemaan ei kyl oo mitään asiaa, tai siis jos juoksen niin tietenkin koirien kanssa, mut ei oo semmosia pohjia täällä millä juosta. Itellä ei oo oikein varusteita juosta metsäpoluilla (tekosyitä) ja koirat ei kykene juoksee tuolla hiekotushiekan ja jääröpelön seassa...

Mut jos vähä keväämmällä, kun hiekkatielenkit sulaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.4.13 12:43:42

Päivää! Kahvia aamiaiseksi, banaani-rahkalettuja lounaaksi. Koska minä muodostan yksin tämän keittiön hallituksen ja minä niin päätin. :)

Minä aion kiusata itseäni lenkkeilemällä kotikylällä tänä pyhänä. Hölkkä itsessään ei ole se suurin kidutusmomentti, vaikka hölökynkölökynnöinnit ovat tänäkin talvena jääneet alkuinnostuksen laannuttua vähälle. Suurin tuska tuntuu silloin, kun näkee tuttuun, kauniiseen maisemaan ilestyneen uusia torppia. En voi sille mitään, aina kun näen tutun tien varressa "myydään tontti"-kyltin unohdan hengittää. Nuoripari lapsineen rakentamassa unelmiensa tönöä minun lapsuuteni maisemiin saa itkun nousemaan kurkkuun. Tuleeko se onnesta, surusta vai kateudesta, en tiedä. Joka tapauksessa tulee sellainen fiilis, että nuo ihmiset tuossa toteuttavat unelmaansa, jotain, mitä minä en koskaan tätä vauhtia tule kokemaan.

Jospa pieni henkinen piina motivoisi vähän opiskelemaan. Onkohan tämä jotain pesänrakennusviettiä, onko rikkinäiseksi luultu kello alkanut tikittää? Millä sen saa hiljaiseksi? Eilinen leffa (Godsend) muistutti ainakin siitä, että ihmislapset osaavat olla melkoisia paholaisia. Vauvakuumetta ei siis ainakaan juuri tällä hetkellä ole :D

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   4.4.13 12:49:08

Päivää sinkut.

Ruoste, tiedän tuon tunteen. En minäkään tiedä, mitä se oikein on. Itselläni tällä hetkellä ehkä joku kateuden tunne sitten kuitenkin. Vähän ristiriitaista kun en kuitenkaan tällä hetkellä ole vielä valmis uuteen seurustelusuhteeseenkaan, tai hankalalta ainakin tuntuisi. Joten eipä voi valittaa :)

Päivämäärä:   4.4.13 13:13:33

Kyllä täällä on samanmoista. Ei välttämättä edes kiintymys johonkin tiettyyn lapsuudenpaikkaan, vaan siihen johonkin jota on itselleen joskus haaveillut. Ällöttävää kun ihmiset ostavat tontteja siitä mihin itse on suunnitellut oman talon laittaa pystyyn. Taas saa syyttää veikkausta saituruudellaan, näissä rahoissa kun ei ostella tontteja eikä taloja eikä edes kerrostaloasuntoja, joskin viimeksi mainittuun mulla ei ole edes mitään ostomielenkiintoa...

Päivämäärä:   4.4.13 13:20:48

Ohoh, nimimerkit hyppii. Pitäis joskus tyhjentää noi lomaketiedot. :/

Nyt on magnesiumia ja banaaneja hankittu. :) Jos vaikka alkais voimat palautumaan.

Joskus vuosi sitten oli samat fiilikset kuin ylläolevilla, mutta nyt on enimmäkseen haikeus tai onnellisuus muiden puolesta. Eihän se ole niin itsestään selvää, että ketään sopivaa tulee vastaan. Sehän voi olla, että sitten 70-vuotiaana on yksinään siinä keinutuolissa. Mutta parempi se niin on kuin jonkun kammotuksen kanssa kärsimässä. Tätä oli aluksi vaikea hyväksyä, mutta nyt se tuntuu jo vaihtoehdolta. On jotenkin niin nykymaailmaa, että on parasta vaan rakentaa sitä omaa elämää mielekkääksi, jotta pärjää itsekseenkin.

Päivämäärä:   4.4.13 14:21:55

Jaa-a. Nuortenparien rakennuspuuhat voivat näyttää söpöiltä, mutta se todellisuus on usein painajaismaista, budjetti ei riitä, töiden jälkeen pitäisi tehdä itse vaikka mitä, aikataulu pissii, kaikenkarvaisten ammattilaisten jälki on huonoa... Tuossa tilanteessa tulee paljon eroja.

En ole ikinä ollut rakentamassa mitään nollasta, teettänyt kyllä isoja remontteja. Ja nyt on iso kynnys lähteä mihinkään enää. Jos vielä jotakin tekisi, olisihan se kokemus hauskempi jakaa jonkun kanssa. Mutta sen jonkun pitäisi olla vaihteeksi vastuuntuntoinen, jalat maassa elävä aikuinen. Tai ainakin teen tuollaisia projekteja mieluummin aidosti yksin kuin 'yhdessä yksin'.

Päivämäärä:   4.4.13 14:43:57

Todella usein käy niin, että kun rakennusprojekti on valmis, pari eroaa.
Ilmeisesti niin raskas urakka, ettei suhde sitä kestä.
Ei itsellänikään ole kokoemusta kuin remonteista, tosin suurista sellaisista, mutta ihan avaimet käteen teetettyinä.
Ei oma aika riittäisi edes remonttiin, saati vielä talonrakennukseen...

Päivämäärä:   4.4.13 14:47:07

Joo siis ei mua kadehdituta yhtään ne nuoret parit, rakennusurakat, remontoimiset, vaan nimenomaan se että joku pöllii mun kattoman tontin ja rakentaa perkules siihen talonsa vaikka se on mun paikka :D

Mä rakennan sitte joskus ku fyffee on paljo, ja työmaalla voi käydä ite kerta viikkoon kattoo "ei noin" :p eli ens elämässä tai sitä seuraavassa ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 14:57:14

Onhan semmoisessa aikakova homma, varsinkin jo itse tekee alusta loppuun. Voipi suhde olla koetuksella.

Päivämäärä:   4.4.13 15:02:36

Onneksi mulle riittää unelmaksi se kesäpaikka, mihin saan karvakorvineni keväällä muutaa ja syksyllä palata takaisin lähiö- ja maneesitallielämään talviksi.
Ei riitä aika omakotitalon mukanaan tuomiin töihin muulloin muin kesäisin.
Mulla ei ole mitään omakotitalohaavetta ollut koskaan.
Ainoa unelma on ollut joku mummonmökki kesiksi ja laitumet hevosille....
eli ei kamalan hintavia haaveita:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.4.13 15:06:58

No nyt Piste napshti.:) Mää voin etsiä sulle huokean mummönmökin ja teen kuntokartoituksen viellä kaupanpäälle, en paljoa laskuta.:)

Päivämäärä:   4.4.13 15:08:46

Mie en kyllä edes välttämättä haluais rakentaa mitään uutta taloa. Voisin ottaa jonkun vanhan, ihanan ja sielukkaan hirsitalon :) Remontointikin on loppujen lopuksi kuitenkin aika mielenkiintoista puuhaa, aika paljon voi tehdä itsekin, kunhan vaan alkaa tekemään. En ollut ikinä remontoinut yhtään mitään, kun sitten menin kaverille remonttiavuksi; niillä remontoitiin vanhaa hirsitaloa uuteen uskoon. Kipsilevyt ja lasivillat hittoon ja ekovillaa ja puukuitulevyä tilalle. Ja ihania uusia tapetteja. Muutama väliseinä lähti ja uusia tuli tilalle. Lattioita eristettiin ja lattiat uusittiin. Paljon ehti tapahtua muutamassa kuukaudessa; tammikuun alkupuolella aloitettiin ja äitienpäiväksi avattiin asiakkaille.

Kyllä tuolla perusteella uskaltaisin nyt itsekin ruveta jotain pikkuremppaa tekemään :) Senkin puolesta oikeastaan mulle kävis tuollainen joku vanha talo, kun eihän mulla tule ikinä olemaan varaa mihinkään uuden talon rakentamiseen, tallista puhumattakaan. MUTTA. Näiltä seuduilta saattaa saada todella edullisesti noita vanhoja paikkoja, missä olis periaatteessa kaikki jo valmiina, mutta tarttis vähän (tai paljon) hellyyttä ja huolenpitoa. Niin semmonen vois olla joskus tulevaisuudessa hyvinkin mahdollisuuksien rajoissa.

Mission -> näyttää tuo miunkin mittanauha aina ihan mitä sattuu! Ei ikinä tiedä mihin lukemaan pitäisi uskoa, kun saattaa olla päivästä ja mittaustavasta riippuen yli viidenkin sentin heittoja suuntaan ja toiseen :/ Niin hankala on kyllä mahdollista edistymistä seurata. Tuntuu, että se on vaan turvotuksen määrä, mikä noita mittoja sanelee...

Päivämäärä:   4.4.13 15:12:31

Matkassa on vaan yksi ihan "PIENI" mutka......, mä en muuta maalle edes kesiksi ilman miestä...:)!

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   4.4.13 15:12:33

Pistehän voi ostaa tän mun torpan pois! Joo, hirveen hyvä idea! Haittaakse vaikka sinne etelään nyt jokusen tunnin ajomatka olis? Ei kai :)
Sitten voittekin alkaa varautuu mun itkuvirsiin siitä kuinka rakentaminen on jostain sieltä minne päivä ei paista :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.