Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 246

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.4.13 16:51:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1022641&t=1022641
Ajan riittäminen on pitkälti priorisointikysymys. Jos on vahvasti sitä mieltä, ettei elämässä yksinkertaisesti riitä aikaa eikä energiaa parisuhteelle, kannattaako sellaisesta haaveillakaan?

Re: Sinkkujen topic 246

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 17:00:19

Kurnau, koneella hoidan välillä hommia.:) Ja sujuu se paskanlappaaminen minulta, joku muu äijä voisi pysähtyä tallinovelle.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 17:16:53

Hieman huvittaa toi kissa taas, tassulla pitää sapuskaa kaivaa kupista, ihan kun siellä olisi vaarallinen pyyttoni.:D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   2.4.13 17:36:16

Heii, vähänks oli hienoo mennä aamusti töihin, ku työpaikan pihaan kuului jostai mustarastaan laulua :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 17:38:53

Alkaa jo muutolinnut palailla.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   2.4.13 18:25:48

Mustarastas on vaan osamuuttaja, loput on hengaillu mun partsilla paskomassa koko talven :D Täällä ne laulaa talvipakkasillakin, yöllä. Sitten kun tulee noi muuttajat niin rytmi palaa normaaliks tässä keväällä, laulua tulee aamulla ja illalla eniten. Maailman kaunein ääni :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   2.4.13 18:28:36

Kyllä niitä mustarastaita on mullakin pihalla näkyny lähes talven. Ne ja kuusi/sinitiaset syö mut konkkaan (siemeniä kuluu säkki kaupalla:)

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   2.4.13 18:44:17

Mission, niin se minustaki on kaunein ääni :) Mulle se on kevään merkki, kun lauluu alkaa kuuluu täälä näihi aikoihi, ku paljasta maata alkaa paljo näkyä.

Kuinkaha paljo noi linnut oikeen talves mahtas syödä..? en ole uskaltanu ees koittaa, ku ei sitä sit kesken saa lakata ruokkimista. Harmi kun tuli haravoituu omppupuiten aluset liian hyväks syksyllä. Ny ois mustarastaitten herkkuu jos omppui ois jääny. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 19:12:27

Minskihän oli näppärä kuvia näppäämään.:) Yöksi puskaan ja ottamaan kuvia linnuista.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 19:39:55

Mystery report ilmoittautuu. Ei mitään raportoitavaa. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 19:51:49

Tulihan se ukko siltä esiin.:) Meinas muuten sinkku topsu hiljentyä.:) Jos sitä koiraa ensiksi.http://www.youtube.com/watch?v=OSwlozB-zyE

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.4.13 19:51:55

Jipii, mulla olis huomenna citypäivä Joensuussa =D

Päivämäärä:   2.4.13 20:22:27

Röyh! Pitäs lenkille mennä mutta tartti syödä, nyt ei nappais yhtään... eikä ihan tunnu siltä että kykenis liikkumaan maha täynnä :D Ehkä tälle päivälle rauhallinen käyskentely on ihan sopivaa liikuntaa kun sain kuin sainkin taas eilen tulen perseen alle siellä salilla. Kyllä ne sulaa kertaheitolla :p

Tänää tullu näpyteltyä sen verran et katotaan jaksanko tätäkään huvia enää...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 20:35:10

Pisteen biisi toimii aamusta iltaan.:)

http://www.youtube.com/watch?list=RD024G8bI17_AAc&NR=1&v=8N2k-gv6xNE&feature=endscreen

Päivämäärä:   2.4.13 20:40:47

Onkos muuten tästä porukasta kukaan menossa viikonloppuna Tampereen messuille?

Päivämäärä:   2.4.13 21:00:38

Jos meette sinne Tampesterin messuille, niin ottakaa paljon kuvia mulle Knuutilan Veikosta, se on meidän toisen pojan iskä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.13 21:07:46

kurnau, näin arkisin sitä aikaa on just iltamyöhällä, kun tallilta tuun.
Ja oon sippi työpäivän ja tallin jälkeen, ei jaksa enää passata miestä...
Hyvä kun jaksaa jotakin syödä ja suihkussa käydä. Sit saakin kaatua petiin et jaksaa seuraavan päivän töis ja illan tallilla...
Treenihevosten kanssa elämä vaan on, tallille ei riitä se pari tuntia, kolme-neljä menee per ilta. Eli töistä tallille ja sit nukkumaan, kun sieltä tulee.
Jos siinä rinnalla ei ole samanlaista talliluutaa miestä, niin ei mua kukaan jaksa.
Viikolla on yksi vapaailta, joskus aniharvoin kaksi, riippuen treenistä.
Viikonloput menee tallilla ja kaikki vapaa-ajat. Tietty nyt viikonloppuisin jää aikaa muullekin, mut silti tallilla menee sen neljä tuntia ainakin.
Kisakaudella sit menee ne viikonloput aamuyöstä iltayöhön reissussa, jopa koko viikonloppu...
Kuka mut ottais???? Ei tasan kukaan muu kuin hevosmies!!!!
Niitä vaan ei ole hirveesti tarjolla....;)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 21:21:08

Ja piste menee aika pitkälle Suomesta,voi itku.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   2.4.13 21:32:45

yhyy, vanheminen ei sopinu mulle, kun karmee flunssa iski just samana päivänä ja se ei sitten millään ota loppuakseen.. :c

Päivämäärä:   2.4.13 21:34:09

No kyllä mä miehen sinne mukana vien, jos mukaan haluaa lähteä:).
Ja en mä muilla mailla kauaa ole, työt on täällä ja maata en vaihda ihan vähällä...oma maa on mansikka:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 21:39:32

Mitenkäs kessun ja pisteen tapaaminen muuten meni? Oon nyt vähän pihalla näistä viimeaikaisista jutuista.

Päivämäärä:   2.4.13 21:41:40

Minski, ei me olla treffattu.
Mä olisin kyllä halunnu, mut KESSU varmaan ei.....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 21:44:55

No onpas se nyt hankalaa. Eikös tosta oo ollu ainakin kaks vai kolme kertaa jo puhetta. Mikäs tällä kertaa tuli?

Päivämäärä:   2.4.13 21:49:39

pisteviiva, millon sul on ollu synttärit? Tuliks 26 vai muistanko taas iät ihan persiilleen?

Päivämäärä:   2.4.13 22:00:47

Vaikee sanoo, Minski....
Jos sit kisois, ne on KESSUn "naapurissa".

Päivämäärä:   2.4.13 22:01:53

piste, ei kai se auta kun järjestää itsensä autoon 500km päähän, ei mitenkään ehi ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   2.4.13 22:05:12

Mission, viime keskiviikkona mittariin kilahti 24. tosin tää flunssa ois voinu helpottaa, jos ois juhlinu pääsiäisenä hieman vähemmän.. :D

ps. en oo syönyt ainuttakaan pääsiäismunaa.. O_o

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   2.4.13 22:06:34

Hellou sinkkulaiset! Aina välillä koitan ehtiä teidän juttuja seurailemaan, ja nyt tää aikuisrakastumisaihe liippasi sen verran läheltä, että tulin päivittämään kuulumiset. :) Ihanassa alkurakastumisen huumassa mennään ja ainakin näiden vaaleanpunaisten lasien läpi kaikki näyttää hyvältä edelleen. Lasken siis itseni aikuisrakastuneeksi, ja kaikkien kokemieni parisuhdevääryyksienkin jälkeen jaksan taas uskoa parempaan huomiseen. Aika näyttää, että tuleeko tässäkin vain näpeille, mutta sen ajatuksen olen koittanut vihdoin unohtaa. Yritän nauttia, eikä se kovin vaikeaa tunnukaan yllätyksekseni olevan. Ei ahdista, ei purista eikä kiristä. Että kai se tosiaan on uskottava, "että kyllä sen sitten tietää"... :)

Ihanaa kevättä kaikille :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.4.13 22:09:01

Onnittelut pisteviivalle!

Minski esitin jo pisteen ja Kessun treffien jatkuvasta kaatumisesta teorian: Kessu tarvitsisi pisteen kaltaisen naisen kohtaamiseen pari rohkaisuryyppyä, mutta treffeille pitäisi mennä autolla. Lisäksi pääsiäiskankkusessa kumpikaan ei tahtonut livenä edes kohdata. Mutta tämä on vain teoria. Mutta eihän tuolla tapaamisella ole mikään kiire.

Päivämäärä:   2.4.13 22:11:23

No ei meillä tota välimatkaa ole kun muutama kymmenen kilometriä...:).
Mut jos se on kiinni siitä, etten mä ole riittävän kiinnostava nainen;)....?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 22:15:48

Panda: Mitäpä tohon voi muuta sanoa, kuin että kiva kuulla ja hyvää kevättä sullekin. :)

kurnau: Jaa-a, se voi olla, mutta eihän tohon nyt luulis olevan niin kovin pitkä matka enää puhelusta. Ei jummarra.

piste: No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen kyllä tota piirileikkiä. Mistäs ton kiinnostuksenkaan kunnolla tietää, jos ei oo edes koskaan tavannut.

Päivämäärä:   2.4.13 22:17:51

No tuossa pääsiäiskankkusessa juu, mulla oli lesken jälkeen olo ihan ok, mut kyllä se vaan jäsenissä ja väsymyksenä tuntui....en olis jaksanut.
Hyvä et sain poikien lepopäivän kävelyt ja pyörittelyt hoitoineen tehtyä, ei olis kyllä muuta jaksanut!!!
Onneksi nekin tarvii välillä lepoa...mä olisin kuollu, jos ois pitänyt joku hikitreeni vetää leski-illan jälkeen!!!!!

LähettäjäJokupoku 
Päivämäärä:   2.4.13 22:19:28

No piste, kun sä oot tollanen rempseän rohkea nainen, nii mee ite morjestaan sitä kessuu se eka kerta! Vaikka periaate sullaki taitaa tökkästä vastaan... Mut jos hölläät nutturaa tän kerran ja katot mite jatkos käy... :)

Päivämäärä:   2.4.13 22:20:00

Ei kun piste on liian kiinnostava ja Kessua pelottaa.

Onnittelut Pandalle, ihana kuulla menestystarinoita, ne antavat meille muillekin toivoa.:)

Niin ja pääsiäispöhö, ruosteen pohdinnat lämpölaajentumisesta päivällä ovat totta. Ex oli sitä mieltä, että juon liikaa teetä. Kävin kevyessä dancejumpassa, ja nyt on päänsärky, mikä on epäreilua, koska päätä en ole yhtään koko iltana käyttänyt.

Päivämäärä:   2.4.13 22:24:06

pisteviivalle myöhästyneet syndeonnittelut ja pandalle onnittelut aikuisrakastumisesta :)

Minski, hyvä kun mainitsit ton piirileikin, tuli oikein elävästi kuva mieleen kun sinkkulan... ööö... kypsimmät ne vaan nuortuu ja leikkii piirileikkejä keskenään, muu sinkkulan väki vieressä yrittää kampittaa jomman kumman että toinen sais vihdoin kiinni :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 22:34:45

Mission: Heh, joo onhan toi jotenkin... no hämmentävää, kun vielä tossa iässä leikitään tollee. No mutta nyt mä lopetan tästä aiheesta höpinän.

Heräsin tänään ihan pirun aikaisin ja kylläpä muuten väsyttää jo. Tänään tulee varmasti uni hyvissä ajoin. :)

Päivämäärä:   2.4.13 22:37:50

Minski sä oot niin oudon hiljanen nykyään että tekis mieli kysyä onks sulla kaikki niin hyvin vai niin huonosti vai reumatismi iskeny näppeihin? :D

Muakin muuten väsyttää jo, mut se menee kyl varmasti ohi vielä :p Tarkotus ois kyl mennä puolelta öin kerrankin...

Päivämäärä:   2.4.13 22:40:24

Mission on oikeassa, minski on niin hiljentynyt, että siellä on jotakin käynnissä irl.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 22:41:45

No ei tässä nyt asiat ihan parhaalla mahdollisella tolalla ole. Pitkiä päiviä, niin ei oikein jaksa kirjotella niin paljoa. Tänään nyt pidin vähän tämmösen kevyemmän päivän, mut ei kyllä jaksa kovin pitkään valvoa, kun väsyttää jo nyt aika makeasti.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   2.4.13 22:44:29

Väsyttää tääläkin ihan kamalasti.

Jouduin taas käyttämään koiraa eläinlääkärissä ja sehän nukutettiinkin sielä tutkimusten ajaksi, en minä ollut siihen varautunut. Olisin ottanut käteistä ja/tai bussikortin mukaan... :D
No, päivän salitreenit tuli sillä että kannoin tuon tokkuraissen 17kg möhkäleen kotiin kilometrin matkan, ja vielä neljänteen kerrokseen. Mitään takseja henno tilata noin lyhyen matkan takia ;)
Olis ollut kyllä taas herrasmiehille tilausta kun raijasin tuota koiraa sylissäni, kyllä niitä miehiä oli mutta ne käveli vain tuijottaen ohi... :D

Mulla on ollut niiiin ihanan rauhallinen ilta, suorastaan liiankin rauhallinen. Nyt väsyttää siihen malliin että voisi lähteä nukkuun...

Päivämäärä:   2.4.13 22:51:06

Voi kuuttia :( Haleja sulle sinne :) Toivottavasti asiat kääntyy parempaan :)

pauke, mä jos oisin nähnyt jonkun kanniskelemassa koiraa niin oisin kyllä pysäyttänyt auton ja kysyny tarviiko kyytiä. Tuliko tuloksia jo, mitä siitä tutkittiin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 22:54:31

Oottepas te nyt empaattisia. Kyllä kuutti aina jotenkin selviää. :)

Jokohan sitä ottais kapulan kouraan ja kömpis peiton alle.

Päivämäärä:   2.4.13 22:55:25

Onnittelut pandalle :) Ja pisteviivalle tietty myös!

Jonkunlaista väsymystä on kyllä ilmassa täälläkin. Mun piti eilenkin nukkua päikkärit, ja ne venähti taas pariin tuntiin. Eilen kyllä tietysti ulkoilinkin paljon. Tänään oli sitten tuo leikelty kinttu aamulla jäykkä ja vähän kipeä, niin tämän päivän lenkkeilyt jäi kokonaan väliin. Ratsastamassa sentään kävin. Ja jostain on mun oikee rannekin kipeytynyt :/ Onko tää nyt sitten sitä, että urheilija ei tervettä päivää nää...? Eli oon selkeesti urheillu liikaa =D =D

Nyt hyvää yötä mun puolesta; pitää ruveta lataamaan akkuja, ettei lopu huomenna virta keskellä kaupunkia. Ja Minskille jotain Berocca boostia kehiin, että jaksaa taas viihdyttää sinkkulan väkeä entiseen malliin :p

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   2.4.13 22:55:59

Tsemppiä Minskille :)

Mission, niin mäkin pysähtyisin ja kysyisin apua, kun itselläni tulisi ensimmäisenä mieleen että eläin on loukkaantunut kun sitä sylissä kannetaan. Ja varmasti kaikki näkivät ettei tuo nyt ihan pieni kevyt sylikoira ole :p Mutta selvisinpä voittajana.
Suuntaa antavat tulokset saadaan parin päivän päästä, ja varmat tulokset kertoo patologi sitten parin viikon päästä. Mutta eläinlääkäri oli silti hyvin optimistinen ettei kyse ole mistään vakavasta. Sillä ilmestyi siis jo toista kertaa outo, iso patti silmän yläpuolelle, siitä otettiin ohutneulanäytteitä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 23:02:29

Kiitos Niinalle ja paukellekin. :) Ei tässä vitskuilla kyllä tätä olotilaa kohennella, kun niitä oon syönyt muutenkin säännöllisesti. Onhan täällä kuitenkin näitä enterteinereitä vaikka kuinka.

Laitoin takaa haetun pyörimään. Toi on kyllä niin huippu komedia. :D Mut sänkyyn se on munkin hipsittävä tästä, vaikka en ihan vielä nukkumaan käykään. Hyvää yötä kuitenkin tässä vaiheessa Niinalle ja berocca boostia sinnekin. :)

Päivämäärä:   2.4.13 23:17:04

Niinalle öitä :)

Pauke, nii just, mullakin tulis ekana mieleen että onko koira loukkaantunut. Oma kakarakoira pelästytti kerran, olikos se toissakesänä kun oli vielä pentu... Yhtäkkiä ei liikkunu mihkään. Seiso vaan. Jos yritti kävelyttää tai ravauttaa niin hoippu. Aattelin että joku nestehukka, lämpöhalvaus, mikälie, vaikka kovin kuuma ei ollut, ei oltu paisteessa vaan metsässä, ja vaikka se nyt aina on pirteä ja juoksee niin ei erityisesti ollut ees riehunut. No ei muuta ku kantoon ja himaa kohti. Oisko se painanu jotain yheksän kiloa, ja äkkiä muuten alko sekin paino tuntua. Laskinkin sen sitte alas ja kattelin sen vointia ja se rupes kävelemään joten annoin sen kävellä, sitte ravaamaankin. Peltoa lähestyttäessä se jo muisti palloleikit ja lähti innoissaan ettimään palloa, ihan niinku mitään ei ois tapahtunut. Vein sen kumminki himaan ja tarkkailin ja pidin levossa pari päivää ja nesteytin hyvin, mut ei siinä ollu mitään ihmeellistä. Eikä se ollu poissaoleva tai mitään sellastakaan että ei mikään epilepsia. Arvelin, että etenkin nuoren, ja vieläkin, se on tosi hankala noiden ulkoisten vammojen kanssa kun voi juosta täysillä seinään eikä ees vinkase. Todennäkösesti se oli satuttanut jonkun, selkä vähän muljahtanut tai johonkin jalkaan tai johonkin sattunut, se ei juuri näytä mitään kipua ikinä mut ehkä tos kohtaa vaan sit sillä et nyt ei kykene liikkua. Joku kramppi ehkä. No ei oo sen koommin moista esiintynyt niin mysteeriks jäi. Mut eipä sinne peltoon tai metsään kukaan ois autolla päässy kyytiä tarjoomaankaan. Sen jälkeen vaan monesti ollu mielessä et voi hitto jos joskus joutuu kantamaan kaukaata kotiin asti, rankaks käy, toi painaa nyt 11 kiloo ja toinen 14, eihän se paljolta näin tunnu mutta muutama kilometri käsivarsilla ni jo alkaa tulla reppua ikävä :D

Minski, mä vedän berocca boostia aina töissä, just viimeks ostin sitä vaik se on kalliimpaa mut mun mielest paremman makusta ku se tavallinen:) Ja tulee sitte sitä nestettä juotuu ku isoon tuoppiin heittää sen, ei tarvii pelkkää vettä litkiä kokoajan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 23:21:36

Mission: Nii onhan noissa tietysti toi hyvä puoli. Olis noita vitskuja kivempi juoda, kun mulla meinaa aina jäädä noi pillerit kurkkuun, vaikka hörpin kunnolla vettä samalla. Ja sitten toi kalaöljyn maku tunkee vähän ilkeesti suuhun. No noi nyt on melko pieniä juttuja, mutta ilmankin vois olla. Oon kuitenkin ostanut noi kaikki jutut erillisinä valmisteina, niin voin sitten paremmin kontrolloida niiden ottamista ja ne on muutenkin paremmin imeytyvissä muodoissa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.4.13 23:28:51

Jaha, kevät on muuten tulossa... täytyy varmaan huomenna käydä vinkumassa allergialääkkeitä lääkäriltä... sniiiiff...

Mut kirjastossa oli kivaa, mukaan lähti viis mielenkiintosta kirjaa :)

Päivämäärä:   2.4.13 23:30:31

Minski, ai säkin oot pillerivammanen :D Mä oon myös, tai vähän riippuu tabuista ja ajankohdasta. Aikoinaan kun kävi pikku äksidentti ja lonkat leikattiin niin olin aika heavylla kipulääkityksellä pitkään, sillon osasin jo melkein ton leffastailin, kourallinen naamariin ja päätä taakse heittämällä alas :D Hirveetä opettelua se vaati vaan. Jotkut tabut on tosi vaikeita niellä, vaikka niis ois hyvät pinnotteetkin. Mut mä en enää kurlaa niitä vedellä, ootko kokeillut maitoa? Maito toimii paremmin, ja mehu ja limppari ja ihan mikä vaan mis on vähä enemmän ku vaa vettä. Vettä voi sit huitasta päälle lisää, se ideahan on vaan siinä että vettä on mukana jotta ne lähtee liukenemaan, vaikkakin vatsahapot kyllä selviytyy niistä ilmankin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.4.13 23:37:23

Tuli äskön äkkilähtö ettii bepanthenia kun nenänpieluksest lähti iho repeemään, hiukka kirpas... tosi kivaa tälläne aika.....

Mä oon täs jo kaks päivää miettiny et pitäiskö mun laittaa tol herral viestii ku ei ol mitään kuulunu. Alkaa jonkin sortin paniikki iskemään ja joku vaisto huutaa ettei sitä taid enää kiinnostaa ku ei ot yhteyt. Kai tätä voi vatvoo omas pienes päässään loputtomiin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 23:42:09

min: Morjensta, suakin näkee täällä. :) Jaa sulla on asiat kehittyneet tohon suuntaan. Mitenkäs se nyt noin?

Mission: No joo kyllä ja mua ainakin auttaa toi, että vedellä huuhtelee alas tai pureskelee hyvänmakuiset pillerit eli oikeastaan vaan D-vitamiinin. :D Mut yks juttu kyllä mitä en koskaan enää halua kurkkuuni on pitkä hius. Ai vitsi että se on ilkeän tuntuinen tuolla kurkussa, kun se koko ajan muistuttaa olemassaolostaan ja siinä kestää joku kolme päivää, että se lähtee sieltä. Ei auttanut vaikka yritin syödä kaikenlaista millä sen olis voinut saada liikkeelle. Ei ottanut leipään eikä mihinkään nesteisiin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.4.13 23:46:50

Hei minski :)

mä en tiedä miks toi yhteydenpito on jätkän osalt hiipunu... voihan se ol et on vaan kiirettä koulun ja töitten takia mut mul on nyt vaa tosi paha aavistus täst. Itteäni kuitenki edelleen kiinnostais...

Päivämäärä:   2.4.13 23:53:17

min, höh :/ Toivotaan että ei oo hiipumassa, vaikka noi aavistukset kyl monesti on vähä ikävästi osunu kavereilla ja itelläkin oikeaan... Toivotaan et oot vaan hysteerinen ;)

Minski, yäääk :D Mä oisin jo ihan hysteerinen varmaan, tonkisin jollain virkkuukoukulla ja yökkäilisin :D

Koirankarva osaa kans olla tosi kelju, muutamakin tunti teki jo täysin hulluks kun se ärsytti ihan kokoajan yskimään ja rykimään ja jotenkin oli semmosessa "väärässä kurkussa" -tunnetilassa, varmaan jossain äänihuulten lähistöllä kun äänikin lähti. Mulla muuten aina lähtee ääni jos menee jotain väärään kurkkuun ja joutuu yskimään sitä pois, pitkään ei tuu ku pihinää ulos, menee varmaan sijoiltaan ne äänihuulet :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.4.13 23:58:36

min: Aijaa, no kyllähän noista yleensä on tapana ilmotella, ettei toinen joudu turhaa ihmettelemään. Vähän nihkeältä tosiaan kuulostaa, jos noin on päässyt käymään. :/

Mission: No joo toi on ihan karmea tunne ja mä en saanut kunnolla nukuttuakaan ton takia. Ihan käsittämätöntä miten yks hius kurkussa voi tuntua niin pahalta. Se oli kyllä sellanen tosi pitkä hius, mutta silti. Aina kun söi tai joi jotain, niin se tunne helpotti ihan hetkeksi, mutta samantien se tuli taas takaisin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.4.13 00:13:21

Niin, mä kyl ihan tosissaan toivon et oon ylihysteerinen tän asian suhteen...

Mut mä koitan nyt nukkuu, öit

Päivämäärä:   3.4.13 00:16:54

Joo, aika painajainen tommonen. Vaikken mikään prinsessa ookaan niin jotkut jutut saa kyllä mutkin helisemään, tossa menis niin hermo!

Tänään piti ostaa vaaka, mut en jaksanu mennä giganttiin, kävin vaa cittaris ruokaostoksilla ja katoin jos siel olis ollu vaaka. Olikin semmonen ihan siistinnäkönen tarjouksessa, 14 egee, mut se jäi kummittelemaan se kehonkoostumusvaaka, vaikka se onkin pakosti aika hömppää :D Nyt jäi vähä harmittamaan etten ostanu sitä tarjousvaakaa vaan, pitää varmaan ens kerral ostaa ku tarttis noita kukkaronnyörejä oikeesti vähä kiristää...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:21:39

min: Hyvää yötä :)

Mission: Joo jotkut on tollasia. Toivottavasti ei enää ikinä. Niin ja eipä sillä kehonkoostumuksella noissa paljoa tee, kun ei ne kuitenkaan pidä paikkaansa. No joo, voihan niitä vähän keskenään vertailla, mut jos rasvaprossa kiinnostaa, niin hommaa pihdit. Niillä saa aika kuulemma aika tarkan tuloksen.

Päivämäärä:   3.4.13 00:30:01

Älä Minski enää syö kenenkään hiuksia, vähä pienemmälle pitää kääntää sitä intensiteettiä ;)

Rasvaprossa kiinnostaa, mut vasta kiitos sit joskus kun se on paremmalla tolalla, mul on jo yks paska tulos... Ja kuutisen vikkoa olis aikaa saada parempi, hahhah :D No jos ens vuonna olis enempi eroa sitte. En kyl luovuta mutta ei tos ajas nyt ihan ihmeitä viel tehä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:34:30

Heh, no ite naiset työntää niitä aina mun naamalle ja nykyään oon niin traumatisoitunut tosta, että joudun kiinnittämään lisähuoniota siihen, että pidän suun kiinni vaaranpaikoissa. :D

Ai niin sulla on se koostumusmittaus silloin. Olis kyllä kiva kun olis itelläkin vuoden alusta toi. Tai olis pitäny ottaa kunnon kuvat ainakin, ni vois vertailla vähän.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.4.13 00:35:44

Hei kun täällä on teitä treenajia, niin oisko vinkkiä lihasongelmiin? Olen siis käynyt säännöllisesti joogassa ja circuitissa, (jo vuoden ajan). Viimeksi joogassa jalkojen lihakset rupes helposti tärisemään, en meinannut jaksaa pitää asentoja. Ennen ei ole ollut mitään ongelmaa. Nyt olin circuitissa ja etenkin reisissä tuntui oudolta, kun ne joutuivat töihin, ihan kuin olisin kylmiltään alkanut huhkia. Lämmittelin ihan samalla tapaa kuin aiemminkin, eikä ongelmia ole ollut. Mitä mun pitäis tehdä toisin?

Päivämäärä:   3.4.13 00:39:42

Joo kuvat ois kyllä pitäny ottaa, itekään en ihan niin porsas enää oo, vois ne silti vieläki ottaa mutmutmut... En tiiä haluunko sittenkään :D Jääkaapin oveen ei ees voi laittaa muistuttamaan koska se näkyy ulos tielle asti :D

No, mä lenkkeilen taas aika huolella, salille yritän ehtii enemmän, mut nyt oon eniten tyytyväinen siihen että oon oikeesti muuttanut mun ruokatottumukset, enkä vaan jollain dieetillä. Paino laskusuunnassa, hiiiitaaasti mutta varmasti. Viikolla on tosi helppoa olla erossa herkuista ja syödä järkevää ruokaa, ja viikonloppuinakaan ei tuu enää liioteltua, joku pieni herkku riittää ihan hyvin kun ei tee enää mieli isoja määriä. Tällä tyylillä musta tulee ihan voittaja vielä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:40:32

Syvämiete: Jaa-a, yleensähän toi tärinä alkaa, kun voimat on loppumassa. Jos siis tekee jotain staattisia pitoja, kuten vaikka lankkuja. Mut jos kerran tota ei oo aikasemmin ollut, niin ei toi oikein sovi sitten tohon. Mahtaisiko olla jotain lihaskramppeja.

Päivämäärä:   3.4.13 00:41:54

Ainii minin kommenti joutu paitsioon ja ilmesty mulle viiveellä, ihmettelinki miten se minski osas toivottaa öitä. Öitä nyt täältäkin siis minille :) Pitäs vaan aina käydä etusivulla ja tulla takas, toi refreshaaminen on ihan toivotonta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:43:57

Mission: Nii mietin kanssa, että voishan tässä vieläkin ottaa ne, vaikkei se olekaan ihan sama asia enää kun noita kiloja on jo lähtenyt aika paljon.

Mut hyvä juttu, että sullakin alkaa löytymään oikea vaihde silmään. Hiljaa hyvä tulee ja pakkohan noista on pysyviä juttuja tehdä tai ne kilot tulee aika nopeasti taas takaisin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 00:45:11

Hih, kannatti tehdä vielä kierros sennulassa ennen makkarin puolelle (=sänkynurkkaan) siirtymistä. MR:n "tositarina" miehenvaihtotopicissa sai suupielet kääntymään ylöspäin, kiitos siitä :)

Mission, ne halpisvaa'at jaksavat valehdella muutaman kuukauden, vuoden ehkä, ja sit kuukahtavat tai näyttävät mitä sattuu. Pitäis olla sellainen hienotunteinen vaaka, jossa olisi mielialasensori. Se näyttäis vähän yläkanttiin silloin kun motivaatio kuplisi pinnan alla ja alakanttiin kun fiilis olisi kökkö. Sit sen pitäisi tietenkin osata vähentää nestepöhö tiettyyn aikaan kuukaudesta.

min laittaa reippaasti itse viestiä ihastukselleen huomenna. Ei ole mikään pakko kärvistellä. Saamaasi vastausta voit sitten miettiä, ylianalysoida ja murehtia mielin määrin, mutta odottamalla kärsimättömänä toisen yhteydenottoa saat vain näppylöitä ja harmaita hiuksia :)

Päivämäärä:   3.4.13 00:49:32

Minski, nimenomaan, kyllä se tarvii saada elämäntavaks ja riittävän helpon ja stressittömän tuntuseks, muuten se on ihan turhaa ja ihmedieeteillä lähteekin just sieltä aneemisista lihaksista joista ei yhtään sais lähtee enää. En tiiä, hyvä fiilis vaan jotenkin, ja pari kiloakin ku lähteny niin oon taas tyytyväisempi itteenikin vaikken ookaan vielä missään tavotteessa päinkään. Huvittavaa että se sietämättömyyden rajakin on niin tarkka, jossain kohtaa tulee semmonen "yäk mikä possu", sitten se häviää kun raja on taas alitettu. Onneks en ruvennu syömään lisää vaan nyt on aika hyvä suunta menossa, tuntuuki paremmalta ku hiilarihuttu jätetty pois, se pahin ylimäärä siis.

Syvämiete, en kyl osaa mä ainakaan tommosiin sanoa, vetäisin varmaa magnesiumia, ja kun ihmispuolella jos meet apteekista ostaa kaliumia niin pitävät sua hulluna ja kyselevät kenet aiot tappaa niin söisin sit varmaan banaania. Kokeilisin niillä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:49:41

ruoste: Heh, no sepä kiva kuulla, että piristin suakin sillä jutulla. :) Hauskintahan siinä on vielä se, että tossa on totuuden siemen. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 00:52:25

Ai niin, toi mun vaaka mittaa myös noi nesteetkin. Tai joku vesiprosentti se muistaakseni on. Mulla on ton mukaan rasvaprosentti reilut 16 ja nesteitä joku 56%.

Päivämäärä:   3.4.13 00:54:16

ruoste, älä nyt, toi mun edellinen halpisvaaka oli mielialavaaka. Sillä oli siis ihan oma mieliala :D Jos se arpoi mulle vaikka tuloksen 67, olin sitä ihan just tasan grammankaan värähtämättä monta viikkoo putkeen. As if! Ihanku oisin koskaan edes aamusta iltaan. Tää ei kato pikkumuutoksia noteerannu. Sit kuusvitosena se myöntyi, "okei, oot laihtunu pari kiloo ni vaihetaa nyt sit se lukema, turhasta en viitti" :D

Jaa tommonen Minskijuttuhan tarttee mennä kaivaa esiin, miten on voinu mennä miestenvaihtotopik sivu silmien!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.4.13 00:56:24

Joo, pitää kokeilla tota magnesiumia ja jotain lisäproteiinia.

Tässä joogaamisen mallia, hyppimällä saa jonkinlaisen kuvan, on muuten liian pitkä.

http://www.youtube.com/watch?v=aUgtMaAZzW0

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 01:00:22

Mission: Nii en tiedä, tuntuu että naisilla toi olis monesti enemmän mielessä, että mitä vaaka näyttää ja missä menee noi rajat. Mäkin oikeastaan laihdutan huvikseni nyt. Tai mulla on sellanen tavoite, että laihdutan niin kauan, että saan kaivettua ton päkin kunnolla esiin. Mut katotaan nyt. On mulla näinkin jo aika sopiva paino.

Päivämäärä:   3.4.13 01:05:54

Syvämiete, koirapuolelta oon kuullu että kaliumilla voi olla kans tommosta tärrävaikutusta, vajeessa siis, eniten se vaikuttaa kuitenkin lämmönsäätelyyn eli helteenkestävyys paranee jos kaliumia on tarpeeks. Ihmisillä muistelen että vajetta ei kai kauheen helposti tuu mut hei, ruokavaliot on niin erilaisia, ja banaani on hyvä lähde jota syötän koirillekin. Eli jos muu ei auta ni syö banaani tai pari päivässä ja koklaa. Just siks banskuu että kaliumilla voi tappaa jos sitä piikittää suoneen joten apteekkarit on ihan pimeitä sen myymisen kanssa...

Minski, susta tulee ihan kova sitte, ei kukaan haluu makoilla niiden palojen päällä :p

Mut se ostoskeskusjuttu oli hauska, oon joskus ennenki lukenu sen jostain mutten enää muistanu, kyllä nauratti :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 01:08:21

Mission: Ainahan mä oon ollu ihan kova ja just silloinhan naiset vasta tykkääkin olla mun päällä. :D :D

Päivämäärä:   3.4.13 01:11:25

No justjust juu :D :D Munhan pitiki olla nukkumassa jo tunti sitten mutta jollain meni näköjään vielä levottomammaks kun on nukkumaanmenoaika ohi ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 01:16:03

Hahaha, no ilmeisesti vanha kunnon minski näyttää tässä taas totutusti niitä jo tutuksi tulleita parhaita puoliaan. :D Kaheltatoista mäkin olin kyllä menossa nukkumaan, mutta jäi vissiin vähän päälle toi "vielä yks" vaihde, kuten tavallista. =)

Päivämäärä:   3.4.13 01:20:49

Yes, Minski is back :D Kyllä se joo väläyttelee sieltä taas noita, eiköhän se tule entiselleen vielä ;)

"Vielä yks", no just niin, monesti tossa kun sitte illalla laittelee viimesiä juttuja reilaan ni pitää vaan käydä päivitää välillä ja jos sitä viel yhen ja sit kyl meen... :p

Mut nyt on pakko mennä kyllä oikeesti, ei tuu mitään tästäkään viikosta jos ei nuku...

Hyvää yötä Minski, ja muutkin jos joku vielä oli hereillä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.4.13 01:25:46

Haha, joo pelastakaa minski kampanja on virallisesti startannut. Tuki ja kaikenlaiset lahjoitukset ovat lämpimästi tervetulleita. :D

Mut eilen painoin neljään, että tää on varmaan kuitenkin ihan sopiva edistysaskel mulle. Hyvää yötä kaikille. o/ :)

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   3.4.13 04:53:31

wttf onko kessu tehny TAAS oharit? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.4.13 06:25:58

Huomenta, täällä ollaan oltu jo reilu tunti hereillä ja lueskeltu kasviplanktonopasta. Täytyy ostaa tämä(kin) kirja itelleen jossain välissä

Ruoste, juu laitan viestiä tänään ennenku pimahdan ihan totaalisest :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 08:05:59

Huomenta, mitkäköhän oharit olen taas tehnyt? :D

Päivämäärä:   3.4.13 08:28:59

Huomenta sinkkulaan:)!
Jo keskiviikko, ei aikaakaan, kun ollaan taas perjantaissa.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 08:43:15

Huomenta Piste, kahvinkeitto poppia aamutuimaan.:)

http://www.youtube.com/watch?list=RD024G8bI17_AAc&NR=1&v=8N2k-gv6xNE&feature=endscreen

Päivämäärä:   3.4.13 09:25:27

Huomenta! Tää starttaa ihan kohta kaupunkia kohti, jepujee :) Enkä meinaa edes itse tunnistaa itseäni: mul on pillifarkut, saappaat jalassa, tukka hörhöllään ja ripsaria silmissä :o Eikä kyllä varmaan tunnista kaupunkikaan minua, ihmettelee vaan, että mikäs hottis somelainen muija tossa menee :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 10:17:36

Niinalle hauskaa päivää (varo rakkuloita!) ja kaikille muille aamupöhnäinen hymy ja vähän käheä huomenta! :)

Levoton yö. Huhhuh. Joku teistäkin kävi siellä seikkailemassa, tai siis joku taustakasvo, en tunnistanut. Kessukin taisi piipahtaa, mutta siitä ei tälläkään kertaa saanut otetta.

Kahvia ja huonekalutetristä, taas. Mööpelit vaihtavat jo kymmenettä kertaa paikkaansa. Rakastan pientä ja ihanaa, kauniita tavaroita ja ihkuja turhakkeita, mutta hitto, välillä tekisi mieli heittää kaikki roviolle ja kokeilla minimalistista linjaa.

Päivämäärä:   3.4.13 10:26:08

No olisiko kyseessä toi maanantainen syömäänhaku-uhkaus....:)?
Onko KESSUlla muistikatkos....;)?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.4.13 10:29:03

Vai ei Kessu hakenut pistettä syömään, vaikka uhosi (taas).

Mulla meinaa mennä hermo, kun iskias kiukkuaa. Tahdon lenkille! No, hyvä uutinen on, että maksusitoumus tähystykseen on jo postissa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.4.13 10:34:33

...mutta koska Kessu ei tälläkään kertaa sanonut sanoja "mä lupaan", se ei miesten logiikan mukaan tehnyt ohareita. Sekään ei ollut lupaus, että kahteen kertaan ilmoitti olevansa lauantaina kuskina, mikäli sinkkulan daamit päättävät haluta piipahtaa peräkylän paikallisessa. Tämän pidämme mielessä; tästä lähtien vannotamme teitä aina, oli sitten kyseessä rakkauventunnistus tai pyynnöstä tehty kauppareissu :P

Päivämäärä:   3.4.13 11:18:30

Haukotus! Uni tuli kehnosti, liian vähä univelkaa ku kaikki nukuttu pois pääsiäisenä. Nyt saa sitte zombiena kulkee loppuviikon töissä...

Ainiin joo, jos ei taikasanoja ole lausuttu niin sillonhan ei tosiaan ole mitään luvattukaan. En oo kyllä luvannu tulla joka päivä töihin, jospa lähtis kotiin... :p

Päivämäärä:   3.4.13 12:42:18

Nyt tuli kyllä päivän paras, tämä on pakko jakaa teidän kanssa kesken päivän.. Tein äsken Eurojackpottia Cittarissa, ja myyjä kysy multa paperit, koska olen niin nuoren näköinen =D =D Rupesin sitten miettimään, että onkohan tuossa pelissä joku eri ikäraja - tyyliin 28 vuotta, vai oliko tää mun asu- ja tyylivalinta niin epäonnistunut, että se luuli mua alaikäiseksi; se nyt ei kuitenkaan ollu mulla tarkotuksena.. No, en saa koskaan tietää kun en kysyny :/ Nokka pystyyn vaan ja menoks!

Päivämäärä:   3.4.13 12:45:14

Noniin, Niina;)!!
Se siitä saa, kun näyttää nuorelta ja nätiltä:)!!
Ei muuta kun tosiaankin nenä pystyyn!!

Päivämäärä:   3.4.13 12:55:12

Höh, oon kade! Ei multa vaan enää kysellä missään :/

Päivämäärä:   3.4.13 13:11:57

Päivää! Hienot "vapaapäivän" kelit. Traktori huollossa joten ehtii tehdä rästihommia kotona kuten siivousta pyykkiä ja muuta semmoista (en ole vielä aloittanu:) Lauantaina joudun päiväksi koulunpekkiä kuluttamaan mut Sunnuntaina MÄ LUPAAN lähteä tytön kanssa Tampereelle...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 14:00:44

Kyllä muistan ihan hyvin, eikai se päivästä ole kiinni. Sitten on ollut tosipahoja painajaisia, jos minäkin olen niissä ollut.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 14:12:35

Te naiset olette niin kauhin hätäsiä, maltti on valttia.:)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.4.13 15:13:07

Naisilla on kiire kun vaihdevuodet, tiedäthän :-D

Päivämäärä:   3.4.13 15:15:20

"Mää oon hommani hoitanu aikaa sitte!" Nii et saaks lähtee kotiin ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 15:19:22

Päivä pulkassa, niin eiks se ole morjens.:D

http://www.youtube.com/watch?v=DbEBbThLxec

Päivämäärä:   3.4.13 15:35:34

Heh, kyllä niihin .. on vielä pitkä matka...

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   3.4.13 15:37:35

Morjensta sinkkulaan pitkästä aikaa!

Minä siirryin talon remontoinnista hetkeks remontoimaan elämääni. Auto vaihtu uudenpaan ja töistä otin lopputilin ja oppisopimus alkas enskuussa :) Ja heti kun nuo pirskatin lumet suostuu sulamaan, niin alkaa armoton talon myyntikuntoon laitto! Vieläku tietäs mitä tästä vois pyytää..
Toimin selvästikin aurinko energialla :D

Mites muilla on kevät alkanu etenemään? Onko monikin jo sen miehen/naisen itselleen löytänyt?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.4.13 15:53:05

Ei hitsi sentään, hieman repesin tälle.:D

http://www.youtube.com/watch?v=NrJ8uQCa3Fo

Päivämäärä:   3.4.13 16:56:42

Yks facekaveri vähän lannisti mun intoa, kun se sanoi, että kaikilta alle 30-v näyttäviltä pitäiskin kysyä paperit veikkauksen pelejä tehtäessä. Tässä vaiheessa tuli jo epätoivo, että näytänkö mie sitten normaalisti paljonkin yli kolmekymppiseltä, kun kuitenkin pelaan veikkauksen pelejä melkein joka viikko ja eri paikoissa, eikä ikinä ennen oo kysytty papereita. Niin pakko oli googlettaa miten asia on, ja löytyi tällainen: "- Veikkauksen ja ylipäätään kaikkien rahapelien pelaamiseen on 18 vuoden ikäraja. Veikkauksen peleissä ohjeistus on, että paperit tulisi kysyä, jos asiakas näyttää alle 23-vuotiaalta, selventää tiedottaja Tuomas Dahlroos Veikkauksesta."

Toi 23 nyt vielä menettelee, eihän siinä tule "kuin" 7 vuoden heitto, ja se ei kuitenkaan oo enää ihan teini; kelpaa mulle =D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.