Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topic 245

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 08:04:31

Jos mää korkkaan tämän.:)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1017812&t=1017812

Re: Sinkkujen Topic 245

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 09:00:50

Aamun vois aloittaa popittamalla, Piste on mut aivopessy.:D Lainaiskohan likka tänään kopuansa.:)

http://www.youtube.com/watch?list=RD024G8bI17_AAc&NR=1&v=8N2k-gv6xNE&feature=endscreen

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.4.13 09:42:58

Mulla meinas eilen ne päiväunet venähtää. Onneks etelän reissulta palanneet tuli herättelemään mua, kun oli aika lähteä iltatalliin. Sitten melkein suorilta nukkumaan ja aamulla herätys klo 7.00, ja olisin vieläkin voinut vaan nukkua :o Vähän tais olla sitä univelkaa.

Tänään oli kyllä uskomatonta aamulenkillä. Meinasin käydä vaan kylällä kääntymässä, mutta eihän mun pohkeet painaneetkaan vielä miljoonaa tonnia siinä vaiheessa, niin jatkettiin sitten vähän pidemmälle ja lopulta mentiin yksi lenkki kokonaan ympäri, eikö tuosta liene tullut reilu 5km...? Ja suurin osa matkasta siis hölkäten :o Kyllä vaan jäätelöllä on ihmeelliset vaikutukset, kun tuolleesti jaksaa lenkilläkin liikkua; ihan outoa :o Ja mikä parasta, vaaka näytti taas aamulla vähän vähemmän, jäätelönsyönnistä huolimatta =D Ja tämä ei ollut aprillipila, jeejeejeejee!!!! Hyvää huomenta sinkkulan väki!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   1.4.13 10:11:18

Huomenta, olipa ankee herätys... päätä särkee(eikä ole edes itse aiheutettu)...
Aurinkokaan ei paista, taitaa tulla vaan tylsää ja mälsää päivä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 10:28:30

Mun kintulla ei ihan viellä juosta.:) Hörhölle päänsärkyyn.:)

http://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.4.13 10:35:00

Huomenta:)!
Hieno päivä taas tulossa!
Ei päänsärkyä, ei huonoa oloa, mä voisin vaikka lähtee tallille, mut siirrän iltapäiväksi.
Hyvä biisivalinta KESSUlla;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 11:54:03

Kiitos Piste.:) Jokohan olisi hyyryt häipynyt verestä, rivitanssia kiitos ei mulle.:D

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22MYs&list=RD024G8bI17_AAc

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.4.13 11:57:34

Ehdin jo epäilemään päänsärkyä itseaiheutetuksi, sillä tällaisen piiitkän viikonlopun päätteeksi se tuppaa sitä olemaan. Pollan pikaista paranemista kaikille hedariin heränneille :)

Ja huomentapäivää! Ihania pöjjöisiä koijjanpentuja töllössä, ihanaa kuumaa kahvia kupissa ja runsaan ravitseva aamiainen naaman edessä. Tankki täyteen ja viikonloppu pakettiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 12:11:29

Ruoste palauttaa maanpinnalle, huomen on taas arki, olen ilonpilaaja.:D

Päivämäärä:   1.4.13 12:15:14

Ihana biisi tuokin, niinkuin kaikki Shanian:)!
Räväkkä täti, joka ei turhia hienostele, ei siviilissäkään. Viimeisen päälle cowgirl;)!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.4.13 12:19:40

Ai niin, eilen oli visiiin päivällä niin kiire, ettei kommentti tarttunut alustaansa. Katselin mm. MiksEi:n videon. Huimaltahan tuo meno näyttää, ja jänskältä joo, mutta enpä tahtoisi olla kyydissä :P Meitin perheessä oli kaksi ralliautoilijan urasta haaveillutta ikuista pikkupoikaa (like father like son...), joiden kyydissä sai motarin vaihduttua mökkitieksi aina sulkea silmänsä ja toivoa parasta & pelätä pahinta. Sääliksi käy muuten kaikkien kilpa-ajajien ja muiden hurjapäiden äitejä, jälkikasvun harrastuksen aiheuttaman huolen määrän voin vain kuvitella :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 12:27:59

Ruoste harrastuksia pitää olla ja pitää hauskaa niiden parissa.:)

Päivämäärä:   1.4.13 12:34:45

Juu, nuo moottorilajit on sellaisia, että ainakin mä olisin huolesta sekaisin, jos mies ja jälkikasvu harrastaisi moisia!!!
No, kumpiakaan kun ei ole, niin pumppu pysyy samassa rytmissä päivästä toiseen...:)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 12:38:17

Pitäs kyl saada naisia lisää ajamaan.:)

http://www.youtube.com/watch?v=NywgrFSeOTE

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 13:21:13

Ruosteen ja Missin pitää laitaa rallytiimi pystyyn.:) Tohon malliin kun tulette mutkaan, nostan hattua tosi korkeelle.:)

http://www.youtube.com/watch?v=7AQmgeMoM0A

Päivämäärä:   1.4.13 13:28:52

En heti usko, et neidot lähtee moiseen touhuun...:)!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 13:53:20

Meillä on soramonttu välillä kiinni, siellä voi lataa sydämmensä kyllyydestä:)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   1.4.13 14:47:11

Jaaha, aamupäivä riehuttu mettässä sahan kanssa kun tuo ytimennakertaja vai mikä torakka lieneekään kuivattaa mun kuuset pystyyn ja tuli tehtyä aivan kamalan hyvää nakkikastikettakin, mitähän seuraavaksi keksisi...

Ja ruoste: on aivan mahtava istua sellasen kaverin kyydissä mihin luottaa ja kuka osaa ajaa, itteeki pelottaa olla kyydissä jos näkee ettei oo auto oikee hanskassa kuskilla ni alkaa vöitä vetää vaan koko ajan kireämmälle vaistomaisesti...
Ja on sitä sattunu mullekin pikku lipsuja, vauhdit on vaan niin kovia ettei siitä enää lokarin vaihdolla selviä niinkuin kävi faijan autolla viime kesänä: http://youtu.be/AUdDNxiaUXk?t=2m46s

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.4.13 15:27:08

Luin aikaisin aamusta yli 300 asuntoilmoitusta, pää tuli kipeäksi kuin p*rse rodeossa. Päätin, ettei mikään kelpaa katsottavaksi, ex vielä selän takaa ampui alas kaikki paitsi kaksi purkukuntoista (jotka olivat sen mielestä ihan hienoja).

Olen tietoisesti ja puhtaasta henkisestä laiskuudesta välttänyt kaikkea autoaiheista (ostaako vai eikö), ja täälläkin on sitten heti pystyssä ralli.

Lähtisiköhän Pietarinkadulle katsomaan, olisiko jokin happokarkkilaji vielä kokeilematta?

Päivämäärä:   1.4.13 15:55:33

Tänne kun on tuota muiden esittämää musiikkia linkitetty paljonkin, niin laulakaapa vaihtelun vuoksi välillä ite! Karaoke for beginners, so easy :p <http://fun.from.hell.pl/2003-02-18/volare-karaoke.swf >

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   1.4.13 16:00:01

Ei ole onneksi hedaria, loppuu ihan kesken nämäkin pyhät. Mikään ei riitä. :) Makiat kelit, koiran kanssa jäällä ottamassa aurinkoa koko aamu. Kyllä nyt hymyilyttää. :)))

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.4.13 16:28:05

Tää simahti eilen sohvalle hetkeks ja siitä vaan sit puolen tunnin nokosten jälkeen kone kii ja nukkumaan, ruosteen viimesimmille isot nyökytykset vielä tän päivän puolella :)

Tää on ollu aina semmonen hurjapää nuorena, palanut halusta kiipeillä kaikenmaailman rodeohevosten kyytiin niitä kesyttämään ja ainahan ne kesyynty, yleensä just siks kun päätä ei palellu niin ei niillä ollu hyötyä yrittää irrottaa selästä... Sit laskuvarjohyppyä ja benjiitä jne, joten jos olis kymmenen vuotta sitte kyselty jostain rallista tai mistä vaan huimapäisestä meiningistä niin tää yllytyshullu olis heti mukana. Nykyään sit taas oikein ei, en tod hyppää mistään toimivasta koneesta, valitsen hevoset tarkasti joiden selkään kiipeän, kakspyöräsillä en ihan varmasti aja itse. Mutta kyytiin uskallan kyllä vielä ihan mainiosti, ja ilmailulajeista kiinnostais ne missä ei tarvi arpoa aukeeko siivet vai ei. Yllytyshulluuttakin on pikkasen vielä jäljellä ;) Ralliauton kyytiin oon aina halunnu päästä, ja prätkän kyytiin on ikäväkin.

Nii ja hevosen selkään! Se ois kohta kaks ja puol vuotta ilman et oon käyny selässä... Tarvii tänä kesänä kyllä korjata asia ja käydä vähän vierailemassa jonkun kopukan kyydissä. Jos laihdun tarpeeks, meen issikoimaan jonnekin, ei sillä että rajat paukkuis vielä lähellekään mutta ite en vaan haluu jos painoo yhtään yli 65, varsinkin jos ei pääse valitsemaan ite minkä selkään pitää kiivetä... On ne niin pikkusia kuitenkin...

Vielä mä joskus silti ostan oman!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 18:00:51

MiksEi, no ei kovin pahasti lähtenyt lapasesta, pääsit jatkamaan:D Olen itsekkin vetänyt kunnolla ulos tieltä muutaman kerran ja jälki sen mukasta.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   1.4.13 18:03:23

Jostain syystä tuo vauhti on myös aina itteeki kiinnostanu, ei oo väliä että liikutaanko 2 vai 4 pyörällä, siivillä vai kavioilla ni aina pitää mennä täysii! Pyörän myin viime keväänä, ikävä ei oikeen ole kun tuolla oli aina NIIN vaikea ajaa kaheksaakymppiä ja kiinnosta niitä sakkoja maksaa jos narahtaa ni parempi olla ilman..
Laskuvarjohyppy tandemina on myös yks parhaimpia kokemuksia mitä oon tehny, varmasti menen vielä joskus uudestaankin.

Mission: Hitsi ku ei tullu puheeks kuukaus sitte ku oli talvikausi kesken ni olis onnistunu helposti järkkää mimmi kyytiin, nyt pitää odotella hetki et lumet sulaa mut reilu kuukaus ni taas lähtee porukka treenaamaan ni sitte onnistuu kyyditys varmasti. Me käydään yleensä siinä orimattilan puolella ajamassa ni ei oo päijät-hämeestä pitkä matkakaan....

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   1.4.13 18:15:16

Kessu: Ei päässy jatkamaan ku etufillari tuli kurkkaamaan kabiiniin ja kontti lyheni takalasiin asti, niin ja syyläri, jakaja, startin perse ja tolppa poikki edestä. Mut ei tarvinnu koria vaihtaa, etuaisa kuskin puolelta ja takapää takalasin jälkeen poikki ja suorempaa nurkkaa tilalle. Vielä pitäs saada maalattua ja kasattua ni taas pääsis vetään....

Päivämäärä:   1.4.13 18:22:42

http://www.youtube.com/watch?v=5zAqDFRTk

Toi on vaan niin ihana tribuutti....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 18:26:12

MiksEi okke, äijät on taas testaamassa, ääni kuuluu kokokylän läpi.:D Latvala taittelee aika hyvin eskoa.:)
http://www.youtube.com/watch?v=D4ipMAU7orA

Päivämäärä:   1.4.13 18:27:40

Meillä ei pysty vetelemään mutkia suoriksi, noihin kauralla kulkeviin hevosvoimiin ei saa varaosia, jos tulee klommoja....
Haasteellisia kulkupelejä kyl sen suhteen...hurjastelu ei ole järkevää kuin suorilla ja pitävillä pätkillä;)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.4.13 18:30:14

Moro :)

En nyt oo noita kaikkia teidän videoita katellut, mutta jospa tätä ei olla vielä linkitelty. Aikamoista menoa, vaikka jostainhan se oppi on ammennettava. :D

http://www.youtube.com/watch?v=siiWstFqBlY

Päivämäärä:   1.4.13 18:33:37

Miksei; Mun suuntimat on pk-seudulla, mutta eihän täältäkään ikuisuuksia sinne ajele ;) Tiedä vaikka innostuisinkin :) Vai olikohan se aprillia? :D

Mystery-Reportille kans päivää:)

Jos siivois ja menis salille? Ihmisten aikoihin,hui, sielhän voi olla joku! :D

Päivämäärä:   1.4.13 18:40:39

Mission, salille vaan, koskaan ei voi tietää, kuka tulee vastaan;)....!!!!!

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   1.4.13 18:43:28

Mission: Ei ollu aprillia, en ees muistanu et tänään on se juo kuravettä-päivä!
Pistä vaik postissa osottees ni katotaan keväämmällä lähemmin..

Minority_report: Toi kopran seppo on kyllä parhaimpia opettajia mitä karttureita on, miehellä on kauhee kokemus kilvan ajosta. Ja hauska äijä, pari vuotta sitten pikkujouluissa istuttiin samassa pöydässä ni ei ollu hiljasta hetkeä kyllä ollenkaan ja sai nauraa koko ajan..

Päivämäärä:   1.4.13 19:00:27

Onko teistä joku ollut sydämensä pohjasta joskus rakastunut?
Siis aikuisena.
Nuoruuden "huumaa" ei lasketa.
Oonko jotenkin poikkeava, kun en ole????
Ihastunut kyllä, mut en rakastunut, vielä tähän päivään mennessä.
Ehtiiköhän tässä vielä:)??

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.4.13 19:02:22

Heipati hei! Iloisena ja lihavana täältä tullaan pitkin valtion rautateitä kohti kaupunkikotia. Jokseenkin myös haikeana, olipa ihanaa nähdä sisaruksia perheineen vaikka olo onkin kuin pyörremyrskyn jäljiltä :D salille pääsen vasta viikon päästä, voi kurjuuss. Vaakalla on turha käydä tällä viikolla :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 19:15:33

Mää viellä odottelen sitä tosi rakkautta.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 19:23:08

Toi mun piti laitaa.:)http://www.youtube.com/watch?v=uzR5jM9UeJA

Päivämäärä:   1.4.13 19:29:13

Melkein siivottu ja Miksei sai ehkä postia :)

piste, kymmenen vuotta sitten viimeks, olinkohan nyt ees kauheen aikuinen... kun en oo vieläkään :D

Moi pauke :)

Päivämäärä:   1.4.13 19:35:14

Tuli vaan mieleen, kun kaveri tilitti tänään, et voiko ihminen enempää rakastaa toista kuin mitä hän omaa miestään rakastaa ja se mies kuulemma häntä.
Mua alkoi suunnattomasti ensin tympäistä, seuraavaksi veetuttaa ja sit viimein sen vuodatuksen jälkeen aloin miettimään, et mitähän se sit todellisuudessa onkaan....ja mitä olen jäänyt ilman...
Ja tuokin kaveri on nelikymppinen, reilusti ylikin ja ihan sekopäiseltä alkaa vaikuttaa, mun arvion mukaan.
Se mies on kieltämättä kyllä tosi fiksu, huomaavainen ja ei mikään perseaukinenkaan tapaus. Tosin ei kyl ole toi kaverikaan ihan persaukisimmasta päästä...
No, jos ei moista tunnelatausta tule koettua, en onneksi tiedä, mistä jään paitsi;)!!!
Tietohan lisää tuskaa......

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   1.4.13 19:44:38

piste.

kyllä. kyllä. kyllä.

aikuisena se huuma on ihan sama.

Päivämäärä:   1.4.13 19:54:15

http://www.youtube.com/watch?v=wcBplbfXg

Kai se noin menee...? Se tosirakkaus....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 19:57:34

Sillon kun on parisuhteessa, satakymppi tauluun.:) Ja huomata se toinen ihminen rinnalla.:)

Päivämäärä:   1.4.13 19:59:12

Hyvä kysymys, ihastuminen on ainakin itselle suht. helppoa, mutta kai todellisen rakkauden kuuluisi kestääkin? Ja kai siinä saisi olla puolin ja toisin välillä persaukinenkin.:) Ehkä pitkissä suhteissa pitää olla tunteen lisäksi asennettakin, ettei heti olla eroamassa, jos ja kun toisen naama alkaa kyllästyttää.

Omia lapsia tietysti rakastaa eri tavalla ja ehdottomasti, enemmän kyllä, muttei se toisaalta mikään kilpailuasetelma ole.

Olisihan se kieltämättä hienoa, jos olisi suuri rakkaus, joka kestäisi läpi elämän, mutten myöskään tiedä, mitä olen menettänyt, kun sitä ei ole. Pari pitkistä suhteistani on ollut sellaisia, että olisi niissä voinut pysyäkin, ei ole vaihtamalla parantunut. Mutten kovin usein edes ajattele noita, joten kaipuuta ei ole... Kuuluisi kai olla, jos rakkaus olisi ollut tosisempaa.

Päivämäärä:   1.4.13 20:01:32

piste -> mulla ei oo ikinä ollu edes sitä nuoruuden huumaa, kun mun ihastukset on aina olleet täysin ykspuolisia. Mun puolelta :/

Päivämäärä:   1.4.13 20:05:13

Se ihastumisen huuma on kyllä joka iässä sama!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 20:05:37

Kurnau, tottakai, mulle on omalikka tosi tärkee.:)

Päivämäärä:   1.4.13 20:12:26

http://www.youtube.com/watch?v=0FxygSMDZ

Se ei siis menekään noin....???

Päivämäärä:   1.4.13 20:18:15

Huh, tulipa siivotessa kuuma...
Ja ralliautoillessa :p

Nyt pitäs mennä salille mutta kun GoT alkaa kohta ja pelottaa ettei nauhotus toimi, viis muista mutta GoT ois kyllä aika pakko nähdä!

No, ehkä joku kiltti hakee sen mulle netistä :p Sali tekis kumminkin hyvää, pitäs saada käyntiin taas tää homma ihan kunnolla... Niskatkin totaalijumissa, kun ei oo sitä hierojaa näkyny täälläpäin niin salillahan ne aukeis.

Päivämäärä:   1.4.13 20:19:34

No ei teistä hirveesti saa irti, jos kukaan ei ole koskaan ollut oikeasti rakastunut.
Arvoitukseksi jää edelleen, mitä se sit lienee....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 20:20:50

Piste mää oon aika ujo ja ruma äijä. Toi vois toimia taas.:) Hyvä westernleidille.:)
http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc

Päivämäärä:   1.4.13 20:30:13

Eikös Kessun pitäny tänään hakee piste syömään? :p

Nii ja mun piti sinne salille, mut jotain pitäs kyl vissii syödä... Jos välipalaa ottas ja kattos ysiltä et nauhotus lähtee käyntiin ja sit menis salille :) Heheh, ellen jämähdä :D

Päivämäärä:   1.4.13 20:31:00

sitä rakastumista ja huumaa on ehkä vaikea toiselle selittää koska kuitenkin se on aina oma henkilökohtainen kokemus. kaikki ei tunne samalla voimakkuudella...kaikki ei heittäydy yhtä voimallisesti näihin rakkausjuttuihin...joku ihminen vaan liikauttaa syvät tunteet ja daa siinä mennään...sitten tietysti osumat on sen mukaiset jos jokin menee mönkään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.4.13 20:33:13

Aikuisena rakastunut? En ole, enkä tiedä haluaisinkokaan. Olen niin herkkä, että niissä haaleammissakin tunteissa on paljon kestettävää... :P

Valo häiritsee, vedänkö verhot eteen? Ihan sellainen fiilis, että pitäisi vielä mennä jonnekin, tehdä jotain, saada aikaiseksi. Jos en olisi nukkunut niin pitkään, voisin jo pistää päivän pakettiin. Hemmetti. Jos vielä pieni lenkki. Ja jotain hyvää!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.4.13 20:37:06

Eikö piste saanut pizzaa? En saanut minäkään. (Vielä :P) Tasan menivät siis tänään nallekarkit. 0/0

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 20:48:21

Väsään just rakennuslupaa. Pisteelle.:)

http://www.youtube.com/watch?v=i90uitCdq54

Päivämäärä:   1.4.13 20:57:19

http://www.youtube.com/watch?v=681Y-UQ0L

Mä ajattelen ehkä näin...:).

Päivämäärä:   1.4.13 21:07:15

Kuten joku edellä sanoi, onnellisesti seurustelevat voisivat tulla nyt tänne hehkuttamaan suhteitaan, jotta saisi edes myötäelää.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 21:07:53

Mistä noita nuoria naisia tuli alariviin. Ei oikeen mulle sovi:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 21:10:07

Varmaan joku Valtterin kämmi.:D

Päivämäärä:   1.4.13 21:29:48

Hieno biisi, KESSU:)!
Ja ei, mä en enää koskaan ota mitään kiiltokuvan miesmallia, @!#$ä ,ääliötä, omaan napaan tuijottavaa lihaskimppua, mä HALUAN tavallisen, kiltin, ujon ja rakastavan miehen, joka jaksaa mua ja mun hevoshulluutta ja on itsekin riittävän hullu moiseen harrastukseen, tai no oikeesti elämäntapaan.
Sitäpaitsi rumat, sänkiset ja hevoselle haisevat miehet on kyl aivan lyömättömän sexyjä;)!!!!!
Paitsi etten tykkää tankeista kun itsekin oon mallia kukkakeppi....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 21:37:59

No Piste hevosista tykkään.:) Ja olen tainnut myös Pisteseen ihastua.:)))

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 21:46:19

Ny maate ja Piste mielessä.:)

Päivämäärä:   1.4.13 21:48:43

Hienoo, jos mies tykkää hevosista, ratsastaa eikä vierasta hevosten hajua, tallitöitä, kisareissuja eikä reissaamista:)!!
Sanoisinko, et aiiiiiiika pelittävä yhtälö;).......ehkä aivan ihanteellinen, jota ei tietystikään voi oikeesti olla olemassa(ko)??????

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.4.13 21:54:45

Onpa teillä vaikeita aiheita tänään. Mulla on kyllä kokemusta palavasti rakastumisesta, mutta ei sellaisesta, että olisin pysyvästi osannut palavasti rakastaa. Tosin yksi suhde oli, joka päättyi miehen kuolemaan, joten siitä en osaa sanoa, olisko jatkunut palavana rakastamisena. Ainakin siihen asti oli kaikki ainekset ilmassa, kuolo vaan korjasi kesken. Sen jälkeen minusta on tullut kamalan varovainen. En uskalla enää heittäytyä täysillä, kun pelkään, että tavalla tai toisella tämäkin päättyy. Nyt olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan hyvin ja on helppo olla yhdessä. Mutta erossaoloaikoina se kalvava epäilys vaan osaa soluttautua mun mieleeni, että näinköhän tämäkään hyvin päättyy. Toistaiseksi kuitenkin toivon kovasti, että tästä voisi vielä tulla se suuri rakkaus. Aineksia on.

Ja en sitten saanut miestä luokseni tänäänkään, kun vatsatauti kaatoi hänet petiin. :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.4.13 21:57:13

Mää teen tallityöt, vanhaakauraa.:D Nyt jo pikkuhiljaa nukkumaan.:)

Päivämäärä:   1.4.13 22:16:49

Tirli sulla onkin ollut kamala kohtalo. ei tuommoista toivoisi kellekään...
mä oon aina ollu rohkee heittäytymään mut nyt en tiiä enää...tää riuduttaa ja surettaa kun tunteet jotain ihmistä kohtaan on vahvat ja yritetty on mut ei vaan onnistu...

Päivämäärä:   1.4.13 22:19:25

http://www.youtube.com/watch?v=k3YgqVeHR

Tää ei ole joulubiisi, vaan yksinäisen cowboyn toive;).
Niin sanoo Wylie....
Ja ei sekään mikään maailman komein mies ole....mut silti AIVAN IHANA!!!!

Päivämäärä:   1.4.13 22:24:14

Mulla on ollut Tirlin kaltainen kohtalo, mut ei mullekaan ehtinyt selvitä silloin vielä rakkauden mysteeri vai mikä lie sit onkaan.
Ja en kyllä tiedä, selviääkö koskaan...............
No, sen sit varmaan tietää, jos joskus niin käy:).

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   1.4.13 22:32:57

ooh, rakkaus, tuo niin kovin kovin vaikea aihe :)

Kyllä mä olen ollut aikuisrakastunut... jopa silleen että tämä on nyt varmaan SE, one and only... MUTTA kun asiat menee huolella päin persettä niin kyllä siinä aika varovaiseksi tulee... kai sitä jotenkin sulkeutuu kuoreensa ja ajattelee että mistään ei tule ikinä enää mitään...
Ei välttämättä sellasta ultimateloveattack/princeandprincessstory juttua kaipaa...
Pienistä jutuista tullut tosi hyvä fiilis, ehkä se iso kolahdus vielä tulee, siinähän ei sitten mikään auta :D

Päänsärkykin lähti lopulta kun tarpeeks buranaa nieleskeli, ja mukavaa tekemistäkin tuli frendien puolesta, ihan jees päivä vaikka aamulla näyttikin melko ankeelta :)
huominen aamuherätys on varmaan melkosen hankala, liian pitkät vapaat... :)

Päivämäärä:   1.4.13 22:33:28

Välillä tuntuu, että tunteita ja uskallusta olisi, välillä on liian kyyninen, eikä jaksaisi aloittaa taas nollasta kaikkea. Eikä tähän nyt mitään suhteita sovikaan.

Vaikka noinhan sen kuuluu mennä kuten Tirlillä, että varovaisen positiivisesti rakentamaan uutta, kun vihdoin siltä tuntuu. Eihän ikinä voi tietää, mitä tapahtuu; uusi suhde on heittäytymistä ja pelottava tilanne.

no. epäselvät tilanteet ovat kuitenkin kaikkein rasittavimpia.

Päivämäärä:   1.4.13 23:10:18

kurnau, tuleeko sulle joku mies mieleen Wyliestä:)?
Mulle aina...siis ilman kakkuloita.

Päivämäärä:   1.4.13 23:10:39

"aikuisrakastunut". ihanasti sanottu.

niinpä kurnau. epäselvät jutut todella on kamalia. mä taidan vielä olla aika vahvasti tunteva ihminen, niin menee aina aikaa toipumiseen....mut sitten kyllä tietää, että kun aika on, osaa ja uskaltaa heittäytyä taas...ehkä pitää kohdata sellainen ihminen, jolla on samanlaisia kokemuksia...sellainen, joka sit ymmärtää sitä epävarmuutta ja suojakuorta...
mä haaveilen elämän mittaisesta suhteesta, mut en voi tietää milloin se mun kohdalle osuu ja osuuko ollenkaan...silti voin rakastua ja rakastaa kuin ensimmäistä kertaa...ja voihan se olla, että niitä one&only-ihmisiä on useampiakin...ihminen kuitenkin kasvaa ja muuttuu koko ajan...mut senhän lopullisesti voi tietää vasta silloin kun elämä on lopussa ja sitä voi katsoa taaksepäin...

mä lueskelen just yhtä kirjaa missä puhutaan intohimosta ja sen säilymisen tärkeydestä...naisen ja miehen suhde perustuu aina elukkamaiseen intohimoon ja jotta parisuhde voi säilyä rakkauspohjaisena, intohimo on säilytettävä...ootteko koskaan huomanneet sellaista, että kun läheisyys ja kosketus katoaa, katoaa intohimokin...ja silloin koko suhde alkaa kadota..mä uskon että vaikka arki astuu kuvioon ennemmin tai myöhemmin, intohimon pystyy säilyttämään..jos vaan haluaa..ja yhtään vähempään en tyydy :) katsokaa niitä vanhempia pareja joitten silmissä hehkuu ja käsi on kädessä...onko niitten intohimo säilynyt??

Päivämäärä:   1.4.13 23:13:16

Siis kenestä Wyliestä?

Päivämäärä:   1.4.13 23:17:23

Mie sain taas uuden kaveripyynnön facebookiin, enkä kyllä tunne sitä ihmistä ollenkaan ainakaan kuvan tai nimen perusteella, onko se kenties joku teistä...?

Päivämäärä:   1.4.13 23:24:52

Olen niin samaa mieltä no. kanssa!!!
Jos ne kemiat pelaa ja se ihme rakastuminen yllättää, niin mä ainakin pidän siitä miehestä kiinni, kädestä ja muustakin;)!!!!!
Ja irti en päästä koskaan!!!
Intohimo on suhteen suola, toista ei voi lakata haluamasta, jos rakastaa todella ja syvästi, sanoo viisaat. Se halu ei kuulemma lopu koskaan, ehkä vähän sit kiikkutuoli-iässä vähenee, mut silti jatkuu osin juurikin tuollaisena hyväilemisenä ja silittelynä.
Mun isovanhemmat oli tuollaisia, ne otti yhteen, mutta myös kahteen;).....
Olivat yhdessä sen 60-vuotta ja ei ollut juhlia, missä ne ei olisi toisiaan ohimennen silitelleet.
Oisko tuo ollut sitä rakkautta??

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.4.13 23:30:43

Onks aikuisrakastuneel jotain ikärajaa? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.4.13 23:39:35

min, taitaa riippua siitä tunnetko itsesi aikuiseksi vaiko vielä nuoreksi. Oletko rakastunut? :)

Päivämäärä:   1.4.13 23:46:43

kurnau, tosta biisistä.
Öitä!
Huomenna töihin, vapaat on nyt sit lusittu:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.4.13 23:47:27

Jaa... en kyllä tiiä tunnenko itteni nuoreks vai aikuiseks... mut miten ois nuori aikuinen..? Ja ei, en ole (koskaan ollut) rakastunut, ihastun oikeestaan aina pikkuhiljaa ja kokoajan enemmän :) mut aikuisrakastuminen kuulostaa kivalt :)

Päivämäärä:   1.4.13 23:54:10

Ei oikeastaan muistuta 1:1 ketään, muistuttaa ehkä etäisesti jostakusta. Kuka sitten olisi yhtäläinen???

Päivämäärä:   2.4.13 00:27:16

Salilla rehkitty, koirat hoidettu, iltaruokaa koko porukalle. GoT pitää kattoa ja sitte nukkuu.

Rakkaus, mikäs pakkaus semmonen on, jotain syötävää? Vai oliks se jotain sen tyyppistä ku siirappi jota leffoina oon kattonu koko pääsiäisen :p

Mun porukat ollu teinistä asti yhessä, mutsi tais olla 17 ja faija pari vuotta vanhempi. Rakkaus kukoistaa yhä, edelleen päästään broidin kanssa leikillään sanomaan "yäääk, ällöö" kun pussailevat ja halailevat :) Niil on ihan omat jutut, edes me ei niitä tajuta aina mutta tietävät puolesta sanasta aina mitä toinen sanoo tai haluu tai meinaa kertoa, silti niillä on yhä juteltavaakin. Kade olen :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.4.13 00:46:21

Aikuisrakastuminen kuulostaa kivalta? Eiköhän se ole yhtä raastavan rasittavan rankkaa (huomatkaa positiivinen asenne) kuin nuorenakin, jos on sellainen tulisesti tunteva tyyppi. Tosin mielelläänhän sitä varmasti kokisi sen rakastumisen silloin kun on kypsä (milloin?), tasapainoinen (just joo...) ja tietää mitä haluaa (mitä??).

Luulen kyllä, että se intohimo on kuollut aikoja sitten jos kaikenlainen läheisyyskin katoaa. Uskon myös, että on olemassa myös toisenlaista "rakkautta", kumppanuutta, joka jää suhteeseen vaikka intohimoa ei enää olisi. Kuka nyt rakkauden mitenkin määrittelee.

no. se tuolla ylenpänä sanoi, että ihmiselle saattaa löytyä useampi "se oikea". En usko siihen oikeaan, uskon oikeanlaiseen. "Se oikea" kuulostaa lähes mystiseltä, hankalalta yhtälöltä ja mahdottomalta löytää. Sen sijaan "oikeanlainen" voi tarkoittaa monenlaista ominaisuutta, erilaisia ihmistyyppejä ja se voi myös olla sattumien summa. Oikeanlainen voi tietyssä tilanteessa olla vääränlainen - siis sopiva ihminen, mutta tuli elämääsi huonolla hetkellä. Minusta tärkeintä on se, että yhdessäolo sujuu luontevasti ja tuntuu luonnolliselta sekä tietenkin se, että yhdessä tuntuu hyvältä. Jos "ihan kiva" on sitä, että plussia on enemmän kuin miinuksia, voi "oikeanlainen" olla vaikka sellainen paketti jossa plussia on niin paljon, että miinukset unohtuvat :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.4.13 01:12:06

Minä olen ihan vähän kade niin Missionin vanhemmille kuin Missionille itselleenkin :) Kadehdin kaikkia, joiden perheessä on ollut roppakaupalla rakkautta ja jossa perheenjäsenet eivät vain tule toimeen, vaan aidosti välittävät toisistaan. Lapsen, joka ei rakkautta näe, voi olla hankala oppia sitä itse näyttämään.

Menipä tänään vähän hempeäksi. Te, jotka siihen kykenette; rakastakaa toisianne :)

Päivämäärä:   2.4.13 06:25:53

sydän auki...tai ainakin raolleen... sillä ajatuksella tähän päivään :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   2.4.13 06:29:39

Aaargh!! huomenta työn raskaan raatajat :)
Tahtoo nukkuu... jos pari torkkunapillista ja sit on pakko lähtee.
Tämä päivä vaatii selvästi työhönpalaamismasennuspullaa... :D

Päivämäärä:   2.4.13 09:29:38

työhönpalaamismasennuspulla haha:)

mulla on herkut nyt bannissa siihen asti että alkaa muutamat farkut kaapista mahtumaan. siinä pisteessä ollaan nyt. eilen herkuttelin vielä huolella rahkapiirakkaa pois olemasta :)

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   2.4.13 09:32:23

täällä yks aikuisena rakastunut, samoin mies muhun, yhdessä ollaan oltu nyt 6 v.Molemmat erosi pitkistä liitoistaan ja aloitettiin yhteinen elämä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.4.13 09:58:29

Minä oon rakastunu ihan aikuisenakin, mutta enhän minä täällä kirjottaisi jos se ois ollu joku neverending-keissi ;) Mutta pitkä tarina se oli kuitenkin. Nyt on kyllä kaikki mahikset ilmassa että homma toistuis, paremmalla onnellako? Jää nähtäväksi se. Oon niin tunneihminen että vaikka järki käskee olla heittäytymättä niin en voi sille mitään, kun rakastaa lujaa, tippuu sitte korkeammalta. Se hinta on vaan maksettava, ei minusta ole mihinkään tasapaksuun jarruttelutuntemisiin... Joku joskus viisaana sanoi jossain että rakkauden hinta on suru, mitä enemmän voi rakastaa, sen kovemmin suru iskee kun sen aika on. Ei voi mitään, tällä mennään. Mikä ei tapa niin se kai hajottaa. :D

Päivämäärä:   2.4.13 10:44:03

H:lla oikee asenne :D

Edellisestä rakastumisesta on niin kauan että seuraavan (jos semmosta tulee) pilaan varmaan rakastamalla toisen läkähdyksiin asti :p No ei kai, on mulla yleensä muutakin elämää ja jossain kohtaa tulee siirappi omistakin korvista... Mutta voin kyllä kuvitella sen tunteen kun toisesta ei saa tarpeekseen ja tekis mieli imeä se kokonaan ihon alle. Se kestää kyllä jonkin aikaa siinä alussa. Etäsuhteet kuulostaa kauhistukselta, tuskin sellaiseen kykenisin, ainakaan pidemmän päälle...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 11:39:15

Eikös se topsu sitä varten ole, et vipinää virsuihin, puolin ja toisin.:) Tää on niin hyvä, laitan uudestaan.:)

http://www.youtube.com/watch?v=uzR5jM9UeJA

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.4.13 13:12:47

Ei pysty lässyttämään päiväsaikaan. Rakkaus, raaah! Tauti! Pois!

Eikä pullaakaan! Söin eilen lettuja tämänkin päivän edestä, se ois nyt porkkanaa ja raejuustoa iltaan asti :P Pysyykö noilla protskupirtelöillä nälkä veks?

Jellona: "Ihmettelet jaksamistasi, sillä olet paahtanut menemään kuin hullu. Nyt olisi ehkä aika levätä, ehkäpä uuden ihmisen kainalossa. Huolehdi terveydestäsi."
Hohohoo, horo on idiootti, tai sitten se kettuilee. Nyt on aika pistää töpinäksi ja kuitata talven laiskottelut. Ensin keskityn kuitenkin partsikalusteiden päivittämiseen :) Antakaa ii! Antakaa koo! Antakaa ee ja vielä aa! Mitä siitä tulee?!?

Päivämäärä:   2.4.13 13:29:55

Eilen söin kaikki herkut pois ni ei tarvi ees haaveilla moisista taas vähään aikaan. Kyl täs tulee jo kiirekin kohta, enää alle kolme kk juhannukseen :F
Ei paree paljo mässätä... Pitänee varmaan laittaa yks karkkipäivä vaan, ja muuten jos tulee joku vahinko niin seuraavaks päiväks paasto rangaistukseks :D (Btw, tosi terve suhtautuminen, ei pidä huolestua, mikä tahansa syömishäiriö muhun ikinä yrittäis iskeä niin se vaihtuu kuitenkin takas ahmimishäiriöks :p)

Partsikalusteet ois ihana uusia mut en ees viitti ku eivät ole kunnolla säiltä suojassa, jos sen sijaan ostaisin vaikka sen uuden vaa'an. Ai että, varmasti ei kuulu huomenna riemun kiljahduksia jos meen kattoo uuden lähtöpainon, tiedän että se hajonnu versio näytti vähän alakanttiin...

Mut mul on silti jotain hävinny, pelkästään ku oon enemmän tallustellu koirien kanssa ja tokihan tota safkaakin vaihtelevasti kytätty ja jätetty kyttäämättä... Mut reidet on kaventunu. Pitääpä ihan mitata ne tänään. Näinhän mul kyl aina käy, eka lähtee jaloista :/

Päivämäärä:   2.4.13 13:52:24

niinpä h...noin se mullakin menee...alussa vähän miettii ja tutkailee, mut sitkun ihastus saa vallan, se on menoa...antaudun täysin ja vilpittömästi, tunteet on vahvat. ja sitten myös vahvasti suren jos menee pieleen...en ihan helpolla luovuta ja kävele pois vaikka se joskus hyvin viisasta oliskin...ja niin...todellakin hajottaa...mut siitäkin tietää eläneensä täysillä...
mä niin haluaisin että joku ihana imisi mut ihonsa alle. ei saisi minusta tarpeekseen...sitten kun aika on...

Päivämäärä:   2.4.13 14:00:10

Ainii, ruoste, ainakin mulla pysyy kyllä nälkä hyvin veke noilla protskupirtelöillä, tosin ite kyllä vedän niitä vaan salin päälle yleensä mut nälkä kyl lähtee ja pysyy kans pois.

Päivämäärä:   2.4.13 14:37:08

Voi ei, saattaa olla, että Ikeaan eksyy tällä viikolla joku muukin kuin ruoste... Kaveri just vihjaili, että lauantaina olis taas bussikyyti tarjolla Kalakukkolandian ostosparatiisiin, ja tää voi olla keväällä viimesiä aikoja, kun tuonne ehditään lähteä. Muttamutta. Samaan aikaan olis myös hevostarvikekirpputori naapuricityn puolella, ja sinnekin tekisi kovasti mieli :/ Vaikea päätös kyllä tulee. Tuonne kirpparille olis omiakin myytäviä vietävänä pari Ikea-kassillista + muutama satula, mutta toisaalta noilla kirppareilla käydessä mulla on aina takaisin tullessa enemmän tavaraa kuin sinne mennessä. Että siinä mielessä Matkuksen reissusta vois selvitä vähemmällä...

Päivämäärä:   2.4.13 15:14:30

Niina mikä tahansa kirppis voittaa Ikean 6-0.

Mission, ruoste ja no., hyviä mietteitä, eri ajatukset toki yöllä ja päivänvalossa. Mutta viimeinen asia, mitä tähän vielä ristiksensä tarvitsi olisi se, että olisi (onnettomasti) rakastunut. Joko tuollainen suhde kuin Missionin vanhemmilla tai ei mitään!

Sitten päivän valivali: teestä ja terveellisestä ruoasta on tullut pääsiäispöhö, en ymmärrä miten. Eihän happokarkkejakaan tullut vertailtua kuin muutama pussi, ja saman verran salmiakkia tasapainon vuoksi (pitäisiköhän karkit jo laittaa pois pöydältä). En omasta mielestäni edes ole mässäillyt, mutta kai jatkuva napostelu sitten ajaa saman asian?

Päivämäärä:   2.4.13 15:19:11

Niin ja luin myös t:n tarinan, mutta tuo on epätodennäköistä kuin lottovoitto. Vaikka ei se mitenkään uusi ilmiö ole, että jo pitkissä suhteissa pedataan mahdollista eroa ja katsellaan ympärille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.4.13 15:48:14

Kyllä kurnau, napostelu näkyy ennen kuin aivot ehtivät sitä ajatellakaan. Lisäksi on hyvä muistaa, että lämpö saa asiat laajentumaan, eli kevät on toinen osasyyllinen mahdollisiin pikkupöhöihin.

Tähänkään elämään ei oikein rakkaus sopisi, mutta ei se ole mukamas aiemminkaan sopinut. Tokkopa sille koskaan sopivaa saumaa löytyy. Tulee jos on tullakseen ja tehdään sille tilaa jos näin käy. :) Häiriötekijöitä ei siis tähän tilanteeseen kaipaisi, mutta saattaisihan siinä käydä niinkin, että yksi ylitse muiden oleva saisi muut tuntumaan mitättömiltä tai ainakin toissijasilta. Vähän niin kuin tauti, joka vaimentaa muiden vaivojen oireet (huomatkaa taas äärimmäisen positiivinen asenne asiaan). Altistumistilanteiden puuttuessa päivärytmistä on tartuntariski tähän mennessä ollut minimaalinen. Jossain vaiheessa se eläminen kai on kuitenkin aloitettava uudelleen, ja tartunta lienee välttämätön ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti vasta myöhemmin, sillä vastustuskyky on tällä hetkellä kovin heikko ja paha tauti voi olla kuolemaksi :D

Auttaisikohan siedätyshoito?

Päivämäärä:   2.4.13 15:55:11

kurnau -> niin ei mulla sinne ikeaan oikeestaan mitään asiaa taaskaan olis (paitsi pehmistä!!!), mutta kun siinä olis samassa se Matkuksen ostoskeskus, mistä oon aina edellisilläkin kerroilla tehny huippulöytöjä :/ Nyt vois tarvita jotain ihanan keväistä asustetta vaikka. Tai jotain ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.4.13 15:55:35

Mitenköhän sitä naiseelle oikeen löytyisi aikaa.? Likka vei suokin, niin pitää katella omakopukka.:)
http://www.youtube.com/watch?v=klc_XzANJL0

Päivämäärä:   2.4.13 16:28:47

Sitä samaa ihmettelen, mistä sille miehelle löytyisi aikaa, jos ei tallilla ja reissuissa viihdy....?
Vaikeeksi menis!

Päivämäärä:   2.4.13 16:38:26

Ikea on niin laaja ja raskas kohde, etten Niina ajatellut, että samalla reissulla jaksaisi sovitella kevätvaatteita.

Kessu ja piste, löydättehän te netissä olemiseenkin aikaa.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.