|
Lähettäjä: jees
Päivämäärä: 18.8.10 16:12:44
Lähettäjä: näin
Päivämäärä: 23.1.10 15:48:11
No ei nää mun ehkä nyt hirmu noloja/hauskojakaan oo, mut kerronpa silti muutamia =D muutan nimet
No tää oli jollain leirillä toissakesänä. Mulla oli oma heppa mukana ja siellä tallilla tunteevat jo mut ja mun hepan pitkän ajan takaa kisoista. No mulla olis itten kaks kaveria siinä samalla leirillä, toisella oma poni mulla siis on 2 heppaa toinen vaan mukana ja sitten sillä toisella kaverilla oli hoitsuja. No oltiin siinä mun hepan luona mä harjailin ja sit siihen tuli kaks pikkutyttöö pätemään (jotain 9 ja meikkiä naamassa). Ne vaan sano, et oi tänne on tullu uus heppa, menköö eestä, että päästään kattoo. Mä menin sit siihen oven eteen ja suljin sen ja sanoin, et tää on kyllä mun heppa ja sinne ei tteillä oo mitään asiaa, kun en haluu, että siitä tulee hermoraunio, kun kaikki käy lääppimässä, eikä saa olla karsinassa rauhassa. Ne3 vaa oli silleen, et ai se on sun heppa, sillo sun täytyy olla se Mantsu joka kisaa tällä. Mä olin sillee et joo. Niistä oikeen näki, kuinka ne ylpisty, ku puhuvat mulla.
Sit ne oli koko ajan mun kimpussa ja sit mä vaan sanoin, et tolla mun kaverillaki on poni ja se kisaa sillä. Ne jätti muta rauhaan vähäks aikaa ja pommittivat sit sitä mun kaveria kysymyksillä.
Sit samana iltana, meijän leirin keittäjä tuli ja pyys mua laittamaan yhelle tallin ponille lämppärit jalkaan yöks. Se tyttö vaan oli siinä, et se voi laittaa ne ja sit se meijän keittäjä sano, et ei käy, opit nyt ku kokeneemmat näyttää mallia ja se keittäjä näytti siltä, kun haluais heittää sen tytön pois tallista häiritsemästä.
Sit seuraavana päivänä mä autoin viemään heppoja aamulla ulos ja sain sellasen "jyrän", joka piti viedä ketjusuussa ulos. No mä olin silleen, et ei sillä mitään ketjuja tarvii, ku ne oli mulle tuomassa semmosta liina jossa oli ketju (kyseinen hevonen oli edellisenä iltana kuletellut tallimestaria) ja mä olin silleen, et mä otan ton normaali narun. No mä menin sen hepan luokse ja laitoin sille sen narun ja sitte lähin viemään sitä tarhaan ja kaikki oli tullu kattoo, et millon se lähtee viemään, kuulin ku kuiskuttelivat et kohta se lähtee). No se kerran yritti, mut mä vaan nykäsin narusta ja vähän murisin sille hepalla ja nätisti tuli perässä loppumatkan. Sit mä sain viedä muutamia vaikeita heppoja ja poneja lisää ulos (joka päivä sekä sisään ja ulos, kun halusin auttaa), ku mulla on sellanen käytäntö, ettei mun yli hepat kävele, niin kai ne pollet tajus, ettei mun kanssa kannata pelleillä.
Sit mä pääsin laittaa vielä muutamia hankalia polleja tunneille, kun eivät pikkutytöt pärjänneet niille yksinään... Miksi kaikki sanoo, et toi heppa/poni tekee tätä ja tätä ja sit se vielä tekee tätä ja tätä...? Ei ne mun kanssa kuitenkaan temppuillu yhtäään...? Mietin vaan, et miks kaikkia pelotellaan, et ne tekee sitä ja tätä, että sitten menee likat karsinaan jo valmiiks peloissaan, että varmasti annetaan hepalle etulyöntiasema...?!?!?
No sitten seuraavana päivänä meillä oli estetunti ja sit meijän ope sano, et mä saan hypätä sellasta 100-110cm, kun heppa ja mä kuitenki pystytään kumpikin siihen =D
No osa näistä tytöistä oli mulle kateellisia, niitten mielestä en ansainnu omaa hevosta (muuten vaan itekoulutettu ja verta, hikeä ja kyyneleitä vuodatettu hepan kaa!!! en usko, et ykskää näistä tytöistä ois pystyny siihen, ei sillä, että pitäisin muita itteeni huonompana, en todellakaan, vaan sillä, että se on aika raskasta puuhaa!)
No kuiteski siinä tunnilla, ku mä olin menossa oisko ollu "nelois"sarjalle, jossa sit oli muutama 100-110cm nää ttytöt teki (oltiin maneesissa) aika kivan tempun. Mä olin selvästi sanonu, et menkää pois eestä, sillä muutama niitten polleista potki välillä ja ne sitten ku mää jo tulin laukkaa tuli suoraan siihen eteen ja just ja just sain oman hepan pysäytettyä ennen toisen hevosen persausta. Mä vaan sitten sanoin vähän kovemmalla äänellä, et en ois uskonu, että joku on niin kateellinen, että tahallaan aikoo aiheuttaa vaaratilanteen tai mahdollisesti katkasta muutamien hevosten jalat. No ne sitten väisty siitä eestä ja sain sitte muutaman kerran mennä rauhassa sen sarjan...
Että kaikkea kateus tekeekin... Sori tuli aika pitkä ja vuodatus, mutta mä en ymmärrä mitä pahaa mä olin tehny niille tytöille...? Mähän halusin vaan oppia lisää...
Vastaa viestiin
Ilmoita häirikköviestistä
Re: Nolo. :D vol.2
Lähettäjä: mibau
Päivämäärä: 23.1.10 18:57:57
^ jotenkin koko ajan itteäs piilokehuit :D(näin)
(minä sitä, minä tätä..)
|