Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaukkajaos // 11

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   13.6.10 21:02:43

Jahas, viestini oli siis viimeinen. Siispä uusi ketju, olkaa hyvä!

Vanha topa http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=900881&t=900881

Ponilaukkajaos http://www.bittiponit.net/~ponilaukat/

Minulle saa sähköpostiin laitella viestiä jos on jotain ehdotuksia ponilaukkajaoksen laatuarvosteluun liittyen! Kaikki otetaan mielellään vastaan.

Viimeisen viestin kirjoittanut tekee uuden (:

Re: Ponilaukkajaos // 11

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   13.6.10 23:54:43

nostellaanpas =)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   14.6.10 09:54:31

Tänään tästä pankkiin ja sitten jos ehtisi laittamaan huutokauppaponeja järjestykseen ;)

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   14.6.10 13:01:14

Mä en tietenkään oo taas huutokauppapäivänä siihen aikaan paikalla :\ Mun pitää palkata joku huutaa mun puolesta kaikki kivat ponit sieltä!

Tämä samalla nostona.

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   15.6.10 15:07:46

nosto, hiljasta :<

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   15.6.10 15:26:26

jälleen messissä, ripari takana, ottakaa nostona!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.6.10 19:48:03

Tuli tosissaan mahtavasti poneja huutokauppaan. Aikaistin alkamisaikaa, että ehditään pitää tuo illan aikana. = )

Nintsu, duh, käskehän joku huutelemaan sulle nuo = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.6.10 23:29:44

nostellaampa

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   16.6.10 12:04:42

Kauanko huutis suurinpiirtein kestää? Milloin arvioisit sen loppuvan? Voi olla että myöhemmin illalla pääsisin tulemaan :D

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   16.6.10 12:51:37

Arvoin juuri Chigeon poniesin tänpäivästen risulaukkojen tulokset. Tulisielu toimi jälleen, mutta tuntui sekoittavan kauhean huonosti noita lähtijöitä keskenään. No, onpahan tulokset sivuilla (:

Ylös tämäkin.

Päivämäärä:   16.6.10 17:03:53

hiiops. yritän itse ainakin vähäksi aikaa päästä mukaan huutokauppaan, tosin itsellä rippijuhlat 20 päivä, joten tekemistä lauantaina riittää...

Päivämäärä:   16.6.10 17:37:51

nosto

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   16.6.10 23:55:28

Kyllä siinä varmaan useampi tunti menee kun noita on niin paljon = ) Muistaako kukaan miten kauan meni viimeksi, eikö ollu jotain 3-4 tunnin luokkaa vaikka poneja oli varmaan pari - kolmekymmentä vähemmän?

Päivämäärä:   17.6.10 09:14:03

Itse en viimeksi edes ollut paikalla.:( ostin sitten ponskini jälkeenpäin!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.6.10 10:29:34

Ja olisi kiva jos porukka voisi jäädä sitten vielä juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä huutokaupan jälkeen. = )

Lähettäjä: Kristiina 
Päivämäärä:   17.6.10 10:48:34

Mä oon tulossa huutokauppaan, omistan aloittelevan ponilaukkatalli Bellino Raceponiesin, jonne haluan lisää poneja(nytkään ei ole kun vähän yli 20 karvamopoa).
Laukkoja pitelen ekan kerran vasta heinäkuussa, kun kesäkuu on vähän olevinansa kiireistä. Mutta juu, huutokaupassa nähdään :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.6.10 10:52:07

Kristiina, heitätkö tallin linkin, olisi mukava nähdä = )

Päivämäärä:   17.6.10 12:02:13

Tässähän tämä.
Foorumi on kesken, sen myönnän =).
Foorumin kun saan kuntoon, niin keskityn pelkästään poneihin =). Tuo saa luvan riittää mun pikku karvamopoille :D.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.6.10 13:01:20

Kivan oloinen talli, tuota ulkoasua kuolasin joskus jossain = D
Nimestä vaan tulee mieleen Bellisente ja häiritsee kun ponien sivut on eri ulkoasulla kuin muu talli. Mutta muuten tosi viihtyisän oloinen = ) Pitääkin kyttäillä noita poneja että josko sieltä löytyisi meidän tammoille sulhoja ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   17.6.10 13:45:36

nostellaampa

Päivämäärä:   17.6.10 13:59:58

Juu, ite kanssa pohdin ja vääntelin nimeä, mutta tyhjällä päällä on paha keksiä :/. Mietin että ottaisko käyttöön Mynth Ponies, Criminal Raceponies vai Fun ponies nimen. Mua ite kanssa on kaivertanut tuo samankaltaisuus Bellisenten kanssa.
Kiva että tykkäsit, aina piristää päivää =D. Tosiaan, ehkä kun kiireet helpottaa niin voisin muutella poneille saman ulkoasun kun muilla sivuilla, olisi ehkä vähän siistimpi =D.

Päivämäärä:   17.6.10 15:07:38

Oi, ihania poneja sulla Kristiina! Itse ottaisin, jos nimeä meinaan, niin tuon Criminal Raceponiesin. ;)

Päivämäärä:   17.6.10 15:10:24

Piti sanomani, että säästäkää mulle huutokaupasta joku kiva shetikkaori...tuli just esteitä matkan varrelle, ja lauantai luultavasti kokonaan koneeton päivä... :/
Lippu korkealle, ja pitäkää hyvä huutokauppa!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.6.10 15:47:00

Tarvitaan joku joka voi sitten olla paikalla ja tuurata mua jos joudun lähtemään käymään jossain tai netti katkeaa (pätkii turhankin useasti ja jos tulee ukkosta tänne päin niin porukat katkaisee sen kokonaan). =)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.6.10 17:16:31

Tänään tuli tulokset eilisistä laukoista. Netti eilen takkuili vaihteeksi joten siitä myöhästyminen ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.6.10 18:28:17

nostellaampa = ) Itellä himottaisi napsia tuolta muutama poni itelle ennen huutokauppaa mutta ehkä ei.. = D Otan sitten taas niitä mitä jää ^^ Huomasin että oli ollut yksi poni pariin kertaan ja tietoja vähän miten sattuun joten sivua muokattu.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.6.10 23:47:04

Ketään vapaaehtoista joka pystyisi toimimaan sijaisena mikäli joudun lähtemään paikalta? = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.6.10 23:54:38

Voi itku kun oon yrittäny tänään osallistua tuohon Deadlinen huomisiin laukkoihin mutta ilmoittaa koko ajan että aikakatkaisu, sivusto vastaa liian hitaasti yms = (

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 11:13:12

4 tuntia huutokauppaan ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 11:21:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=939686&t=939686

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 12:14:29

nostellaan.. Kaikki vielä nukkumassa? =)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 13:08:16

hiiups

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 13:54:30

tunti vielä.. Mutta ketään ei paikalla.. Melko huolestuttavaa = D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 14:28:42

Nostellaan vielä

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 14:53:38

Huu, sain noin sadan ravurini kalenterit päivitettyä joten voi keskittyä rauhassa huutokauppaan. = )

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   19.6.10 15:25:21

apua! unohdin koko huutokaupan.. pääseekö vielä mukaan? :s

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 15:53:25

Tietty! = D
Näköjään huusin itsellenikin jotain kun Web sijaistaa vähän ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 16:28:04

Hiiups

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 19:04:06

Nyt on huutokauppa ohitse ja tarttui itellekin jotain = D Ei kun sivujen tekoon mutta eka grillaamaan ->

Päivämäärä:   19.6.10 19:47:53

Äh, mä jouduin lähtemään huutokaupasta kesken kaiken, mutta mukaan tarttui 3 kivaa ponia =D. Ens viikolla alkaa Bellinon, eli tulevan Criminal Raceponiesin nopea remontti, mutta se alkaa vasta maanantaina.

Koskahan ois uusi huutokauppa, oli kivaa huudella poneista =). Komea määrä poneja kyllä ja kaikki meni! Ens huutikseen voisin itsekin innostua tuomaan muutaman =D

Lähettäjä: Vivi 
Päivämäärä:   19.6.10 20:03:06

No joo, totta tosiaan munkin pitäisi tehdä äkkiä nyt talli ja sitä mukaa sivuja, kun 14 ponimusta ostin. :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 20:11:34

Asiapuhetta, tallia vaan pystyyn ;) Uusi huutis tulee heti kun näistä saan sivut tietooni ja kun on tarpeeksi tuonteja jotta kannattaa huutokauppaa pitää = )

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   19.6.10 20:43:46

Hah, multa istos matkaani 15 ponia ja niillä on hyvä näin alottaa tämä mun laukkaharrastus ja poneja ajattelin vaan laukata kun isoja hevosia nyt muutenkin saa ties mistä : )

Viistoista tosiaan lähti mun mukaan.
she x 7
qp x 3
nf x 4
Yks darttis jonka ostin nimen perusteella : D

Laukkatalli here I come.. : D

Päivämäärä:   19.6.10 20:55:05

Voi ei, mä en saanut yhtään ponia. Voi itkunitku... Noh, ens huutokauppaa odotellessa.:)

Mut hei mites, oliks paljon uusia pärstöjä?

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   19.6.10 21:23:00

Uusien ponien omistajat, muistakaahan käydä osallistumassa huomisiin laukkoihin (:

Sileissä onkin ihan kivasti osallistujia maiden-lähdöissä, mutta risuilla ei :/ Tiedä sitten oliko huutokaupassa "vain" sileille poneja.

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   19.6.10 21:28:19

En sitten päässyt huutikseen, koko päivän olin kisoissa :D

No, osallistuin tuossa äsken Deadlinen kisoihin kun ei ollut vielä tuloksia niistä tullut. Arvoin pitkään osallistunko PRC:n vai Deadlinen kisoihin, päädyin sitten jälkimmäiseen kun siellä oli G2 ja G1 lähdötkin.

Päivämäärä:   19.6.10 21:28:45

Haalinkohan mä sitten kaikki risuille. :D Mulla oli kaipa 8 pelkästään risuille ja pari-kolme molemmille, ja näitä molemmille sopivia ois kans tarkotus kisailla risuissa. (: Mun mielestä oli tosi mukavasti risuillekkin sopivia huutiksessa, enemän kuin odotin.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 22:11:27

Olihan tuolla mukavasti risuponejakin = ) Ilmoittelen koput ihan just Tuiren laukkoihin ^^
Se vaan toisaalta vähän huono kun iso osa huutoponeista on "alaikäisiä" = D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 22:12:05

Niin ja Hapero, oli siellä minun nähdäkseni useampi joista en ollut ennen ponilaukkapuolella kuullut ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 22:57:05

Sivujen tekemistä. Eihän noita ole kuin 19 ^^

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 10:23:55

Mites on, riittääkö tämä ponien sivuksi, vai pitäiskö laittaa enemmän tietoja / tehdä kaikille omat sivut?

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 11:08:11

Ja hei! Nyt huutokauppaponit (+ tietty muutkin) juoksemaan Fairytale Racehorsesin ensimmäisiin ponilaukkoihin!

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   20.6.10 11:18:11

Jenni, eiköhän tuokin riitä alkuun; sieltä löytyy ponien perustiedot ja kisat. Omat sivut lienee paikallaan sitten kun siirtyvät siitokseen. :)

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 11:20:36

Jaya, aattelin vaan noita huutokauppaponeja, pitäskö olla vielä kasvattaja + säkä...?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 11:21:52

Jenni, kyllähän tuo riittää mun puolesta ^^ Tuoja tietty olisi kohteliasta laittaa esille mikäli se tiedetään, mutta ei sillä mun puolesta väliä. = D

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 11:22:57

Tierra, asia selvä :) Lisäilen sen tuojan sinne sitten kun ehdin :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 13:34:54

juh ^^

LähettäjäEmma 
Päivämäärä:   20.6.10 13:40:57

Positiivinen yllätys tähän aamuun. Prestan laukkoihin oli tullut 2 osallistujaa ponin lähtöön (vielä eilen illalla oli päivitetty 21 tienoilla eikä sillon ollut). Ja poni voitti! 9: 5-2-1-0, 24 600v€ ^__^ Ja kalenterikin yllätti positiivisesti - jos ei Fairytalen kisoissa tärppää, niin näkyy jo olevan Chigeonin lähdössä 2 vastustajaa odottamassa.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 14:07:46

Prestan laukoissa kaksi ponia voitti risuilla lähtönsä, toinen eilen hankittu ^^ Sileillä ei yhtä hyvin mutta ilmoittelin Fairytalen laukkohin ja toivotaan sieltä parempaa menestystä ^^

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   20.6.10 14:12:31

Hux Flux SWE, anffilan ensimmäinen laukkashettis ja huutokauppaostos valmiina valloittamaan maailmaa. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 14:14:17

Duh, tuosta Hux Fluxista miekin tappelin kun on niin suloinen tapaus = D Ihanat kuvat löytyny sille = )

Päivämäärä:   20.6.10 17:02:59

Jossain topikissa mainitsinkin tuosta miun suunnitelmasta, mutta kukaan ei sanonut siihen mitään. :D

Olen tuonut itselleni 3x she, 3x dartm, 3x conn ja 3x rp, keskinyt niille tiedot ja kaksipolviset suvut ja muutaman lauseen luonteet. Kilpailen niillä sileitä laukkoja, pyrkien tietenkin saamaan niille kivat statistiikat ja tasot, ja ajattelin myydä ne sitten kisaurien jälkeen ns. valmiina siitosponeina halukkaille? Huono ajatusko...? Olisiko teillä kiinnostusta niitä ottaa? Idea on kopio kisakeskus Pinkin toiminnasta pienessä mittakaavassa.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 17:17:09

Jaya, kyllähän minä ainakin ostaisin = ) Oreista en niin, siinä jotenkin se on ylpeyskysymys kun tahdon että minun orit on hienoja mun oman työn vuoksi. Että olen kilpaillut niillä itse jne. Mutta tammoja voisin ottaa ilomielin = )

Päivämäärä:   20.6.10 17:25:00

No miun sukupuolijakauma on joka rodusta 2 tammaa ja 1 ori, itsekin tuumin että tammoille olisi ehkä enempi kysyntää. :)

Haluaako ihmiset linkkiä sille miun kisaponisivulle? Voisin vaikka jo nyt laittaa sinne osto-ohjeet näytille, niin voi näitä vähän kisattuja raakileitakin jo ostaa. ^^

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 17:32:50

Jaya näyttää = )

Päivämäärä:   20.6.10 17:35:06

Näytä vaan jo! (: Mulla menee varmaan ainakin puoli vuotta, että saan minkään hevosen jalostusvalmiiksi, mutta ihan mielenkiinnon vuoksi. :D

Päivämäärä:   20.6.10 17:36:02

http://ponit.awardspace.us/

Antakaa anteeksi laiskuuteni panostaa sivujen ulkonäköön. ^^ 12 ponskia sieltä löytyy tietoineen ja kisoineen, ja lisänä kisataulukkoni.

Päivämäärä:   20.6.10 17:37:22

Ja näillähän on käytössä 1kk = 1a, koska CAS:lla kestäisi sama homma pienen ikuisuuden.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.6.10 18:03:37

Jaya, tuo on tosiaan varsin kiva idea! Mie ainakin olisin kiinnostunut noista shetlanninponeista, jahka olisivat valmiita kisaeläkkeelle (:

Miekin tässä yksi kerta toin pari muun ryhmän edustajaa, koska muuten laukoistani olisi jouduttu perumaan maiden-lähtöjä. Viimeistään sitten menestyneen kisauran jälkeen myyn nuo pois. Pari yksilöä onkin saanut jo uuden kodin, koska sattui sopiva ostaja tulemaan vastaan.

Päivämäärä:   20.6.10 18:58:54

Nyt on sitten Hapero poneineen valmiina näkemään todellakin laukkakenttiä. Tänään tarttui itselle oma kone, joten aikaa riittää! ;)

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 19:50:27

Kiitokset kaikille laukkoihin osallistuneille, parissa lähdössä vielä on tyhjää :) Taisikin olla hyvä ajankohta tälleen huutokaupan jälkeen :DD

Päivämäärä:   20.6.10 20:05:03

Toivoa sopii että nämä tuontiponit nyt sitten kanssa menee kaupaksi, toin muutaman lisää. :) En halua huomata parin kuukauden päästä että minulla on käsissäni monta kymmenta kivaa ponia, jotka eivät kelpaa kellekään vaan ne pitää heittää bittiavaruuteen.

Jennin laukoissa on kyllä aika kivasti jo osallistujia, varmaan neljästä sellaisesta tallista jota en nimeltä tunnistanut. :D Hienoa!

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.6.10 20:06:25

Miekin kävin osallistumassa juuri noihin Fairytalen laukkoihin. Olisi taas mennyt ohi, kun oli kirjanmerkeissä hieman väärässä paikkaa :/

LähettäjäJenni 
Päivämäärä:   20.6.10 20:06:32

Jaya, näin on :D Itse olisin mahdollisesti kiinnostunut ostelemaan, jos siihen aikaan vielä on tilaa tallissa ;D

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   20.6.10 20:30:02

Pitäsköhän sitä jatkaa yhen tamman kilpailemista ja tuoda mahdollisesti lisääkin poneja, kun en oo tällä kaudella osallistunu yhteenkään ponilaukkakisaan. :D

Ensimmäinen ponivauva on kuitenkin syntynyt (tän CAS-vuoden alussa) ja vois meidän nyffioria tarjota jalostukseen, kunhan vaan sais sivut laitettua kuntoon.

Päivämäärä:   20.6.10 20:32:25

Milja, mukaan porukkaan ja ponit kisoihin että saadaan haastetta tähän touhuun. :D

Päivämäärä:   20.6.10 22:02:21

Huutokauppa oli ihan uskomaton, oon vieläkin ihan fiiliksissä ja karsea inspiraatio noitten laukkaponien kanssa, että ihan tärisen. (tai no melkein) Seuraavaa huutista tässä odotellessa sitten, nyt on vähän suuremmat tavotteetkin kun viimeksi. Pakko vielä sanoa että vaikka niitä poneja oli 100, niin aikas hyvin saatiin jaettua ja miks ei seuraavallakin kerralla 100 ponia jakelemaan, voin ottaa vaikka kaikki xD

Kun tässä kerkeän, niin osallistun ensimmäisiin laukkoihini ja jo nyt pureskelen kynsiäni jännityksestä, musta on vaan tullut näitten laukkaponien suhteen liian hysteerisen ispiraatioinen.

Päivämäärä:   20.6.10 22:11:13

Hyvä vaan ku intoa on. ;) Olit ihan munkin tuonnin vieny mukanas. ;D

Lähettäjä: botit 
Päivämäärä:   20.6.10 22:32:11

hop

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.6.10 23:54:01

Haha, kaikkihan ne meni ja melko kivuttomasti vieläpä = D Olisiko ollut sitten vaikutusta sillä, että nyt alussa heti kailotin ties mitä tyhjän päivästä ja yritin luoda tunnelmaa kun viimeksi taas oli vähän latteampi tunnelma? = ) Oli mitä oli niin hyvä vaan että saatiin kaikki kaupaksi ^^

Päivämäärä:   21.6.10 00:01:25

Koskas uutta huutokauppaa tosiaan pystyyn, olis kiva saada suvullisiaki poneja huutikseen, kun ne tuntuu niin harvassa olevan...

Lähettäjä: Ireth 
Päivämäärä:   21.6.10 00:04:37

Ei kyllä ollut hyvä että kaikki saitte kaupaksi, jäin ilman poneja :( No, turha valittaa kun en kerran paikalle päässyt... Pitänee tuoda itse pari ponia (ja kilpailuttaa vanhojakin).

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   21.6.10 13:15:02

Hapero, heti kun on tarpeeksi poneja että kannattaa järjestää huutokauppa ;)

Ireth, hööh, seuraavasta huutiksesta sitten = )

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   21.6.10 14:00:49

Myynnissä olisi Taikasumun tallin ensimmäinen laukkaponi kasvatti, joka on syntynyt 22.03.2010.
Varsan emä on Blitzschlag CS ja isä Failey's Fixtrapp. Sukupuoleen ja nimeen saa vaikuttaa!
Ostotarjoukset alle tai mailiin.

Päivämäärä:   21.6.10 14:13:09

Sivuja yritän ponskeilleni tehdä ennen keskiviikkoa tai keskiviikkona ja jos en nyt kerkiä, niin sitten ehdottomastiheti 30.6.-2.7 kun tuun möksältä, enkä kyllä niin kauan haluais siellä hengailla mutta mutta..

Ajattelin tonne huutokauppaan paria ponia tuoda, kun mulla on tämmönen tuonti buumi päällä, että..

LähettäjäVivi 
Päivämäärä:   21.6.10 14:16:20

Mäkin meinasin, että tuon pari ponskia seuraavaan huutikseen. Keksin eilen muutaman sukutauluineen paperille, mutta saa nähdä kehtaako noita nyt muille jakaa. :>

Muuten, 6 ponin sivut tehtävänä, oikoluku ja talli on valmis!

Päivämäärä:   21.6.10 15:13:10

nosto

Päivämäärä:   21.6.10 20:12:52

nosto2

Päivämäärä:   21.6.10 21:43:56

Huh, ulkoasun vaihdoin oranssiin, kuvattomaan ja simppeliin =). Veikkalaysta tämäkin, mutta ehkä vähän paremmin sopii ponskien ulkoasun kanssa yhteen. Huomenna tappelen sitten lisää tallin kanssa =D.

Meikä tekee varmaan yömyöhään loppu poneille sivuja ja yritän ehkä päivittää kisakalenterit ajantasalle. Blääh.. =)

LähettäjäNintsu 
Päivämäärä:   21.6.10 21:45:43

Ihanaa kun nyt näyttäisi olevan monta uutta harrastajaa ja tallia tulossa! Toivottavasti tämä vire pysyy yllä! (:

Päivämäärä:   21.6.10 21:51:31

^Niinpä. nostona tämä.

Päivämäärä:   21.6.10 22:02:14

Mulla ei näytä innostus laskevan ollenkaan, näyttää vain kasvavan ja kasvavan. Ponilaukka tallia siis perustamassa ja tekstejä olen jo sivuille kirjustellu, vaikka ulkoasua en ole vielä saanut (:

Vähän oon ulkona ton ikääntymisen kanssa, mutta yritän päästä sisälle siihenkin vaikka nyt pään päällä on vain semmonen iso kysymysmerkki.

Päivämäärä:   21.6.10 22:08:10

Ode, eikä sitä tartte sitä ikääntymistä noudattaa, mullakin on oma ikääntyminen, eikä se menoa haittaa.:)

Päivämäärä:   22.6.10 10:35:03

Huomenia :>

Päivämäärä:   22.6.10 11:05:52

Huomenia vaan ja nostoa. :)

Päivämäärä:   22.6.10 12:58:07

Fairytalen laukoissa ei Criminalin ponit oikein menestyneet. Micramissa juoksee "muutama" poni, josko siellä tärppäisi sitten =D.
Mulla ei nähtävästi 1. ryhmän ponit menesty, kakkos ja kolmosryhmistä on sentään muutama päässy allowancetasolle.

Sitten, arvoisa ponilaukkaväki, onko meillä PLJ:ssä arvo- tai suurkilpailuja? Mie eksyin LJ:n sivuille ja kattelin niiden kisakalenteria ja rupesin funtsimaan, että onko PLJ:ssä mitään säännöllistä "isoa kisaa". Valaiskaa jos olen ulapalla tässä asiassa :D.
Olisi todella hienoa, jos PLJ saisi muutaman oman suurkilpailun tai vaikka arvokisoja muutaman. Itse aloin pientä suunnittelua tekemään, jotta oman korteni kantaisin kekoon. Voisin ottaa ja pistää pystyyn joka CAS-vuosi yhden, tai jopa kaksi isompaa kisaa.
Onko muilla ollut suunnitelmia, vai onko edes kiinnostusta arvo-, tai suurkilpailuihin?

Päivämäärä:   22.6.10 14:09:21

PLJ:llähän oli Gaalalaukat jossain vaiheessa (en silloin ollut enää pyörimässä mukana), se on kai tarkoitus järjestää PLJ:n toimesta joka IRL vuosi? Siinä tais olla mukana joku äänestys vuoden laukkaponitallista yms. Vai oonkohan minäkin ulapalla? :D

Tallien ja ihmisten omia arvokisoja saa kaiketi melko vapaasti järjestää, mutta ihan oikeita arvokisoja ei taida olla. Itse en kovin korkealle arvosta näitä tallien omia pieniä arvokisoja, kun niitä ei voi verratakaan vaikka laukkahevosten Grand Nationaliin, Triple Tiaraan yms. Niihin on preppilähdöt - eli ei niihin kuka vaan pääse mukaan - ja ne on ihan oikeasti isoja arvokisoja.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.6.10 15:35:05

Gaalalaukat on joka IRL vuoden lopulla/seuraavan vuoden alussa ja siellä on sitten Gaalaäänestys samassa. = ) Muuten ei meillä ole mitään isompaa, vaan ne on järjestäjien vastuulla kaikki. Niitä saa ja pitää anoa, sillä mitään oikeasti isoa (kuten Jayan mainitsemat) ei ole ollut. Beach Trophy oli vasta ja se oli kyllä ihan kiva. = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.6.10 15:48:47

Ohoh, mun ponit tykänny Fairytalen laukoista = D Kymmenestä järjestetystä lähdöstä viidestä voitto meille... o,O

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   22.6.10 15:57:37

Jaaha, mie sit taisin lähettää tyhjän viestin tonne Fairytalen laukkoihin :/ Noo, ei voi mitään, onhan noita laukkoja muutenkin ihan kivasti.

Mie viime topikissa mainitsinkin, että suunnittelin Prestaan Hiekkamyrsky-nimistä arvokisaa. Tämä on G3-tason kisa ykkösryhmäläisille, koska Prestasssa asustaa (lähinnä) vain shetlanninponeja. Tuo jäi vielä hieman vaiheeseen (tai no siis kutsuja ei olla vielä tehty), mutta luultavasti saan sen vielä tänä CAS-vuonna järkättyä.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.6.10 15:59:33

Tuire, toivottavasti saat = )

Muistakaahan osallistua tänään noihin meidän huomisen laukkoihin! ^^

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.