Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tänään yli 100 ponia kaupan!

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 11:20:48

PLJ järjestää suuren laukkaponihuutokaupan. Huudettavana yli 100 ponia, jotka lähtevät vain laukkaponeiksi. Paikalle on tervetullut kuka tahansa, joka on poneista tai ponilaukoista kiinnostunut. = )
Aloitamme kello 15.00, paikalle voi saapua jo vähän ennen. Kun ponit on kaupattu, voidaan jäädä vielä jutustelemaan mistä juttua nyt sattuu löytymään.

Tarvitsisin jonkun luotettavan joka voisi toimia meklarina mikäli itse joudun lähtemään töihin tms. Voi ilmoittautua alle tai chatissa sitten.

Tervetuloa! = ) (tarkemmat ohjeet huutokaupan kulusta, ponien esittelyt, sekä linkki chattiin yllä olevassa linkissä)

Re: Tänään yli 100 ponia kaupan!

Lähettäjä: Jaya 
Päivämäärä:   19.6.10 12:00:50

Huh, onpa melkoisen paljon poneja kaupan. Jos noista kaikki kävis ees muutaman lähdön starttaamassa, olisi maiden-lähdöt aika tiukasti huutokaupan jälkeen :)

Itse en meinaa poneja tulla ostelemaan, miulla on yhteensä 12 laukkaponia joita nyt kilpailuttelen. Ajattelin sitten kaupitella (= tyrkyttää) ne teille siitosponeiksi kun saan ne kisattua valmiiksi. ^^

Otetaan uppina.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 12:05:46

Miekin toivon että edes osa saataisiin kaupaksi ja radoille sitten.. = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 12:17:40

Chattihuone saattaa hieman temppuilla. Jos et saa viestejä vähään aikaan, sulje ikkuna ja kirjaudu uudestaan sisään. Kovin paljon etukäteen ei kannata tulla, sillä silloin se ei usein näytä kun muut tulevat ja näyttää kuin olisit yksin paikalla.. = )

(jos joku tietää miten saa helposti luotua chattihuoneen jonnekin muualle niin kertokaas että saataisiin PLJ:lle oma huone ^^)

Päivämäärä:   19.6.10 12:26:46

http://www.cbox.ws/

Oon joskus itse laittanut jollekin sivulle tuolta chatin, ja tais LJ:lläkin olla joskus tuolta chatti käytössä? Ihan ok se pelitti. :) Tosin taisi olla että tuo ei "tallentanut" niitä viestejä vaan ne katosi sitten tai jotain.

Ja löytyyhän näitä php-koodeja jotka helposti laittaa omalle sivulleen.

http://www.ohjelmointiputka.net/koodit_nayta.php?tunnus=1577

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 13:10:02

Jaya, katoaa nuo jossain vaiheessa tuolta chatista missä meillä on nyt ollut tuo aina. = ) Kattelen noita.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 13:54:38

Nostellaampa

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 14:28:51

o,O

Lähettäjä: Hapero 
Päivämäärä:   19.6.10 14:33:33

Voi että ku mä en pääse mukaa. Nytki vaan kännykällä jumitan tääl. Toivottavasti saadaan uusia ihmisiä mukaan. ;)

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   19.6.10 14:41:16

Tuota, pitääks mun tulkita nuo cayset (80 ja 81) cayuseiks? :D Ku sit mäkin tulen kärkkymään, ei muun rotuset innosta (joo, tiiän, roturasisti olen)

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   19.6.10 14:45:33

Odelle iski kauhia laukkaponi kuume tossa vähäsen aikaa sitten.. Ehkä pitäisi kokeilla huutaa pari ponia näin lähtöön, niin pääsisin varmasti vauhtiin :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 14:54:17

Hyyvä, Odehan sitten tulee hakemaan noita pois ;)

Webbenia tulee hakeen cayset ja sitten tarttuu mukaan pari muutakin eikös nii = D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 14:58:07

Aloitellaan muutaman minuutin päästä, pitää kävästä äkkiä hakemassa evästä ensin ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 15:53:01

Ketkä ei vielä paikalla ole, vielä mahtuu mukaan = )

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 16:27:45

Ollaan ryhmän 2 poneissa menossa ;)

Lähettäjäkatyah. 
Päivämäärä:   19.6.10 16:43:14

Mua kiinnostaisi kovasti tietää, onko poneilla jotain tiettyjä laukkarotuja vai käykö kaikki? kun tuo linkki "LJ:n hyväksymät rodut" ei ainakaan auttanut yhtään. samoin kiinnostaisi tietää mitä on rodut bas, cas tai cayse?

Lähettäjä: Ode 
Päivämäärä:   19.6.10 16:54:21

Kaupassa vielä monen monta ponia!

Päivämäärä:   19.6.10 17:49:12

katyah., miepä vastailen kun taitaa Tierra olla kiinni huutokaupassa. :> Ponilaukkoihin ovat tervetulleita kaikki otukset, jotka lasketaan ponirotuihin kuuluviksi (säkäkorkeus 148 cm tai alle). Eli siis vaikkapa 147cm korkea piensuokki ei käy, koska se ei ole ponirotu. Se linkki mitä olit katsonut, kertoo mitkä laukkahevosrodut LJ hyväksyy. Niitä voi käyttää laukkahevossukuisten ponien jalostukseen, kunhan poniprosentti säilyy väh. 50%.

Bas ei ole minulle tuttu enkä osaa sitä nyt tähän hätään yhdistää mihinkään. CAS taas on central aging system, eli LJ:n ajankulkusysteemi. Voi tietekin olla jonkin rodun lyhenne cas, mutta luulen kyllä että CAS:ia tarkoitat. Cayuse taas on yhdysvaltalainen ponirotu. :)

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   19.6.10 18:03:51

Pienellä kirjoitettu cas tarkoittaa kaspianponia. Bas on ilmeisesti myös joku ponirotu.

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   19.6.10 18:08:16

Bas on vissiin basutonponi, mutta varmaks en mene sanomaan..

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 18:11:51

Bas on basuton poni = )

Olin juu tuolla kiinni ja tässä onneksi oltiin vastattu katyahille.

cas = kaspianponi
bas = basuton poni
cayse = cayuse (<http://hevosmaailma.net/cayuse.shtml)

Toinen kierros alkaa juuri, vielä kaupan ponit 1, 2, 4, 7, 16 ja 23 ;)

Lähettäjäkatyah. 
Päivämäärä:   19.6.10 18:29:13

okei, mulle tuli ekana mieleen baskirianponi tuosta bassista...

LähettäjäEmma 
Päivämäärä:   19.6.10 18:46:05

Oho, menikö (lähes?) kaikki ponit :o Huhhuh. Koska olisi muuten tarkoitus pitää seuraava huutis?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 18:59:26

Ihan jokanen poni meni.. Kaikki 101 = D
Seuraava huutokauppa tulee heti kun on poneja tarpeeksi. Ei tarvi olla ihan näin paljoa mutta useampi kymmenen kuitenkin. = ) Muistakaahan laitella sivuja heti kun saatte valmiiksi ^^

LähettäjäEmma 
Päivämäärä:   19.6.10 19:20:03

Noh siinä tapauksessa pitää koittaa muistaa vaikkapa ensi viikolla jos töissä on aikaa niin pari wb:tä taas naputella :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 20:12:08

Niistä wb'istä tapeltiin kivasti = D Että niitä lisää vaan. Samaten new foresteja olisi saanut olla enemmän = )

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.6.10 22:43:42

EIKÄ missasin huutokaupan ;_______________;

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 22:58:31

taffel, duh = ( Jos noista jollekin ei tehdäkään sivuja niin heittelen sua sitten niillä, ok? = )

Lähettäjä: taffel 
Päivämäärä:   19.6.10 23:00:09

Jooo :) Mulle kaikki ylijäämäshettikset. Ja ajoissa ilmotat enskerran huutokaupasta että oon paikalla, tulee taas hankittua iha random ostoksia ku pitää alkaa kisaan kaikkie kans! :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.6.10 23:09:09

xD Itelläkin tuli pari huudettua vähän niin että myöhemmin mietti olikohan siinä mitään järkeä.. = D Sen siitä saa kun on niin kova kilpailuvietti..

LähettäjäVivi 
Päivämäärä:   22.6.10 17:03:07

^ Hux Flux SWE meni tokalla kierroksella, mutta se varmaan johtui siitä, että hän oli ihan ensimmäinen koko huutokaupassa. <: Kaikki Bluesit meni ekalla kierroksella, ja mullekkin tarttui 4 mukaan. :D Sivuja laittelen hyvällä lykyllä huomenna, riippuen vähän milloin saan tuon tallin muuten valmiiksi.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.6.10 21:36:21

Katzu, kyllähän noista tapeltiin = D Itselleni tarttui mukaan Sofia (http://takkuturkki.net/micram/Sofia.html) joka pääsi toisella startilla maidenista läpi ja kilpaillaan nyt aktiivisesti ^^ Laittelen tuonne osoitteita sitä mukaa kun saan että näet minne tuontisi meni = )

Lähettäjäsandi 
Päivämäärä:   22.6.10 21:42:33

Joo mun piti Hux Flux ostaa heti mutta ehti mennä ohi ennen kun pääsin huutamaan. :D Tuli se onneksi toisella kierroksella sitten, taisi lopullinen hinta olla jotain 15 500 että kilpailua riitti. :)

LähettäjäDimma 
Päivämäärä:   22.6.10 21:48:52

Lähetetäänkö sieltä PLJ:stä säpöä vai miksi kysyitte? ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   22.6.10 22:39:01

Dimma, mitä kysy kuka kysy hä? = D (joo meen nukkumaan, aivot tilttaa ^^)

LähettäjäDimma 
Päivämäärä:   23.6.10 16:23:50

Niin, ku siis siel huutokaupan aikana kyselit säpöä, jokaiselta joka poneja sai, niin halutteko vain sen tietoonne mahdollisten kuulumiskyselyjen, sivujen teon aikataulun vai minkä takia? ;D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   23.6.10 18:35:53

Dimma, jotta jos sivuja ei ala kuulua, voin kysellä että missä vaiheessa ne on. = ) Tämä sen takia, että jokainen kanssa tekisi ne sivut. Tuontejahan ne vaan on mutta silti, saadaan sitten kaikki joilta ei saa sivuja taas seuraavaan huutikseen = )

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.