Lähettäjä: Noora.
Päivämäärä: 13.1.10 21:01:39
Vvenla, kiitoksia palautteestasi. :) Voin vastata muuttamiin mietteisiisi, vaikka osa niistä olikin retorisia kysymyksiä.
Silloin, kun aloitin VTSY:tä suunnittelemaan, oli kys. yhdistykselle kysyä, kun täällä topickeissa kyselin ko. aiheesta. Harrastajia on kilpailuiden perusteella enemmänkin (ks. ohjastajaranking), mutta ihmiset ovat näemmä laiskoja ilmoittelemaan tallejaan listalle, vaikka mahdollisuus olisi.
Etusivulta kopioitua : " Ei hätää, sillä tämä yhdistys yhdistää työhevosihmiset ja edistää toimintaa mm. järjestämällä kilpailuita, huolehtimalla kasvatusasiat, laatuarvostelut ja kaiken tarpeellisen puhdasrotuisten virtuaalisten työsuomenhevosten saralla. "
Niin? Lauseessa kyllä mainitaan, että kyse on työsuomenhevosista.
" Minä en innokkaana työhevosostelijana viitsi edes selata enempää tätä sivua (paitsi nyt angstatessani), koska otsikko kertoo suomenhevosista enkä ole niistä millään tavalla kiinnostunut. "
Nyt meni ohi ? Kerrot ensin, miten keskitetty teksti häiritsee, vaikket aio yhdistystä millään tavalla käyttää, ym?
" Ht.netin topicissa sanottiin, että säännöt on suora kopiointi työhevosyhdistyksen (minkä?) sivuilta. "
Oikean työhevosseuran sivuilta.
" No, onnea vaan heille ja Nooralle, jos Noora aikoo perustaa myös normityöhevosyhdistyksen, lupaan hommata vain valjakkopainotteisia työhevosrotuja. "
Et taida itsekään olla siinä tapauksessa tarpeeksi kiinnostunut kys. lajista, jos yksi yhdistys niin paljon häiritsee.
" Eniten kuitenkin ärsyttää tuo Nooran asenne, joka selvisi ht.netin topicissa. "
Yksi topick kertoo todellisen luonteen? Voi, hyvää päivää! Ja jokatapauksessa kun olen kertonut mielipiteeni samalla tavalla kuin muutkin ihmiset. En ymmärrä mikä miun kommenteissa niin paljon ärsyttää? En todellakaan tiedä. Olen yrittänyt lukea tämän topickin kohta 100 kertaa ulkopuolisin silmin, enkä todellakaan ymmärrä.
Odessa sanoi ensin oman mielipiteensä, että hänen mielestään Wo.n yhdistyksen säännöt on selkeämmin kerrottu, minun mielestä olen itse panostanut yksityiskohtiin.
Vaan onhan ne VTSY:n säännöt kerrottu tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin. <- tuon sanoin. Missä kohtaa muka vähättelin ketään? Se on miun mielipide, että ne on ehkä yksityiskohtaisemmat, koska itse pidän yksityiskohdista. Olisiko miun pitäny vetää palkokasvit vetään siitä, että Odessa sanoi, että sivut ovat sekavat? Sama asia.
Lähinnä vain että lakkaisit menemästä itseesi ja suostuisit edes vilkaisemaan mitä muut ihmiset tuumivat ja ideoivat. -> Wo.n sanomaa. Muistaakseni jo tämänkin topickin aloitusviestissä mainitsin, että ideoita kaivataan, ja toimintaa, ym. saa ehdotella. Tein jopa erillisen topickin näillet toiveille, mutta ei, silloin ei saada sanaa suustaan. Muuten jaksetaan kyllä meuhkata, mutta sitten kun kysyy, että millaista toimintaa haluaisitte, mitä muutoksia, ym. ei tule pihahdustakaan.
Onko myös mainittavasti kunniaa siitä, että olet luonut yksin perustuksen virtuaaliselle työhevostoiminnalle, ja tämäkin vain sen takia, ettet antanut kenenkään muun osallistua.-> Wo.n sanomaa tämäkin.
Miten niin? Kuten sanoin, teillä on mahdollisuus vaikuttaa VTSY:n kantakirjapalkintoihin, ym. kunhan tulette tuomareiksi. Ja kun olen vaivihkaa kysellyt, että kiinnostaako tuomarointi ketään, niin hiljaisuutta on silloinkin pukannut. Kilpailuita, ym. saa aina järjestää. Ja se on toivottavaakin. Ehdottakaa hyvät ihmiset, jos muutosta haluatte.
Mie en ymmärrä, miksi miusta yritetään väen vängällä saada itsekästä p*skaa tehtyä ja yritetään mustamaalata. Oman mielipiteen sanominen on hyvä asia, sitä olen tehnyt niin minä kuin te kaikki muutkin. Kriittisyys ja mustamaalaus, ym. negatiivisuus taas ovat pahasta. Eikä kukaan itse riitele, muistakaapas sekin.
Ja kuka voi väittää, etten olisi nähnyt vaivaa näiden asioiden eteen? Ehkä joku, mutta työ ette voi arvata miten monta tuntia miulla on tähän kulunut. Teen ne hyvät asiat, ja näkyvät, mutta joudun myös tekemään ne p*skahommat. Työkö niitä haluisitte tehdä? Jos on valtaa, on myös vastuuta. Mm. rankingpisteiden laitot, ym. vaikka niitä on vähän, ei se aina huvittaisi, mutta pakkohan se on. :) Ja teen sen työsuokkien säilyttämisen takia.
Suosittelisin siis, että tutustuisit enemmän yhdistykseen ja MINUUN, ennen kuin vedät johtopäätöksiä. ;>
Eiköhän myö kaikki työhevosihmiset tähän maailmaan omaan toimintatapojemme kanssa mahdu - joten hyvää alkanutta vuotta 2010.
Ja ps. Kiitos niille, jotka ehdottivat ulkoasun parannusta. Sellainen on kyllä tulossa, olen päätäni puhki miettinyt uusien valintojen & tuulien edessä. :)
Jenny K.: Harha se vain on niin ihana! Tykkäsin myös muista työsuomenhevosistasi. Onnea urallesi työsuomenhevosten saralla.
|