Lähettäjä: Wo.
Päivämäärä: 15.1.10 22:39:05
Noora.
Asiahan on niin, että aloin suunnitella yhdistystä vuotta aiemmin sen tuloa tänne. Väliin mahtui oma taukoni ym ym. Olen saanut viimeisinä aikoina sellaisen käsityksen, että Wo.t ym koko ajan tiesivät, että olen tekemässä yhdistystä työsuokeille, mutta piti silti punkea laitos ulos ? Ja sitten vielä tulla mustamaalaamaan miun työt?
Meikäläiset taasen ovat suunnitelleet tätä yhdistystä varmaan vielä hiukan pidempään, mutta kuten jo aiemmin sanottu, kuultiin, että sie aiot sen tehdä, ja jätettiin siulle. Sitten ei kuitenkaan pitkään aikaan kuulunut yhtään mitään, eikä ollut mitään tietoa yhdistuksen suhteen, minkä seurauksena tuli VSTH. Eikä ainakaan miulla ollut tietoa siitä, olisiko joku muu tekemässä tätä. Aika helevetin tarkkaan nimittäin etsin konilasta ja ht.netistä tietoa siitä, onko tätä nyt kukaan tekemässä. Ja kun ei infoa löytynyt, katsoin että sama se on minun pykätä jonkinlaista sivustoa pystyyn.
Niin varmaan. Mikähän muu tämän topickin aihe oli kuin synnyttää sota?
No eikös tähän jo vastattu. Kyllä mie sodan saan pystyyn ihan missä vain, jos se siitä on kiinni. Itsekin taisit joskus todeta ettei sotketa sitä ja sitä topicia tällä aiheella, niin ei nyt sitten sotketa, vaan pyhitetään tämä sille.
Miulla jo Wo.lla on niin eri periaatteet ja tavoitteet, ettei se koskaan olisi mahdollista. Varsinkaan sen mustamaalauksen jälkeen, jota Wo. on tehnyt.
Ja nyt mie odotan mielenkiinnolla niitä tekstinpätkiä yms. missä mie olen mustamaalannut sinnuu?
En tule koskaan hyväksymään minuun kohdistuneita syytöksiä, jotka ovat mielestäni aivan turhia ja vääriä. Ymmärrän, jos puhutaan asiasta. Ihmiset varmaan odottaa, että mie alistun ja lopetan projektini täällä, jotta muut pääsevät "kukoistamaan" (toisin sanoen kilpailuita järjestetään 1 kerran vuodessa, valmennuksia vielä vähemmän, rankingia ei ole, työhevosille omia näyttelyitä ei ole ... lista on loputon). Se nyt vaan v*tuttaa ihmisiä, kun ruudun takana on aktiivinen ihminen, joka aikoo tehdä asioille oikeasti jotain.
Jos kritiikkia on niin paljon tullut, niin se ei varmasti ole kaikki väärää ;). Ja onko joku sinua käskenyt lopettaa? Kyllä pientä painostusta pitää kestää. Ja turha luulla että sinä olet ainut joka sitä toimintaa työhevosille järkkää, vaikka teksteissäsi annat sellaisen kuvan. Ennen VTSY:täkin kyllä jostain kumman syystä näin työhepoille toimintaa enemmän kuin kerran vuoteen :0.
JA kuuntelen kyllä JOKAISEN mielipiteen, joka tulee asiallisesti ilman turhaa mustamaalaamista ja haukkumista. On eri asia haukkua kuin antaa kritiikkiä.
Paitsi jos ihmiset eivät erota mustamaalaamista ja kritiikkia toisistaan.
|