Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laukkaurheilu vol. 14

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   24.12.09 15:36:19

Edellinen
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=673053&t=552276

Uutta pystyyn :)

Oikein rauhallista ja lämpöistä joulunaikaa jokaiselle laukkaharrastajalle!

Re: Laukkaurheilu vol. 14

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 15:53:58

Elikkäs kaipailisin seuraaville tammoille herrasmies ehdokkaita :)

http://tousleroulet.webs.com/Tammat/LunarEclipse.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Touslesgonski.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Touslescaulhills69.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Touslesinbement.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Supersweet.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Swintersweet.htm
http://tousleroulet.webs.com/Tammat/Cutthecuteness.htm

Näille jos yhden illan seuraa löytyisi :) Mielummin laukkapainotteista, suku ei ole pakollinen, mutta mielellään.

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 16:56:11

:)

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   24.12.09 17:23:48

Pörröpompula, vilkaisehan Sasnakin orit ;) Voit laittaa astutusvaraukset tänne topaan myös.

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 19:20:29

Nerith, Näille nyt sitten tämmöisiä, mieluiten mahdollisimman pian varsoja, joten jos astutuspäivä olisi esim ollut jo tms.

Lunar Eclipse + War Sound
Tousle's Gonski xx + SJ Soaring Eagle
Tousle's caulhills ' 69 xx + Sasnak Turgoman
Tousle's Inbement xx + Excalibur SNAK
Super Sweet '85 xx + NIMI
SwinterSweet xx + Figflag SNAK
Cut the Cuteness xx + Pablo CTB

Tommosia?

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 19:22:50

Super swiitille http://www.suklaatiikeri.net/sasnak/hevoset/sasnakturgoman

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   24.12.09 19:47:10

Pörröpompula, nämä käyvät. Laittele sitten varsojen tietoja kun mahdollista.

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 19:56:06

Selvä, laittelen heti kun vain suinkin kerkiän, mahdollisesti jo tänään, mutta viimeistään ennen tammikuuta :)

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   24.12.09 22:40:45

Nerith,
Tässä näitä olisi:
Lunar Eclipse + War Sound = Tousle's Poca lluvia xx
Tousle's Gonski xx + SJ Soaring Eagle = Tousle's Uneven xx
Tousle's caulhills ' 69 xx + Sasnak Turgoman = Tousle's Originale cheval xx

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 13:29:08

Minä haluan tietää miksei kaksivuotiaille täykkäreille järjestetä mitään lähtöjä. :B Kaikki lähdöt, jotka vois olla sopivia myös 2-vuotiaille on rajattu 3-vuotiaasta ylöspäin. :<
Pitää taas ite järjestää varmaan. :D

Lähettäjä: Nerith 
Päivämäärä:   25.12.09 13:32:41

vvenla, kuinka niin?? Ainakin Tousle Rouletin tammikuun kisat on kaikki 2yo+ lähtöjä ;)

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   25.12.09 13:39:50

vvenla, meillä ainakin kaikki kisat Tousle Rouletissa alkaa siitä 2 vuodesta ja lähtöjä on aina 2-vuotiaille. :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 13:46:49

Nerith, no mitä oon muualle yrittäny hevosiani tunkea niin on aina tullut että maiden 1000m 3-8yo :< Oisko ollu Nuuhkun tallissa ainakin, ja jossain muualla oli kans, en vaan muista missä :D

Päivämäärä:   25.12.09 14:01:17

Sanotaanko näin, että onneksi on niin ettei jokainen lähtö ole 2-vuotiaille auki ;)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   25.12.09 14:25:54

Mulla oli Prismaticin kisoissa pelkille kaksivuotiaille maideneita ja muuta Grade-tasonenkin koska yritän omat kaksivuotiaani kisata ikäisessään seurassa. Mutta jouduin perumaan melkein kaikki ne lähdöt oallistujien puutteessa. :P

Vois taas pian järjestää kisoja koska muuten en oikein pystykkään olemaan aktiivinen.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   25.12.09 14:26:10

Nerith, no sekin on kyllä totta ;)

Päivämäärä:   25.12.09 14:41:16

tangerine, laita joku foorumi pystyyn, siellähän voit helposti pitää kisoja! :D

Päivämäärä:   25.12.09 20:56:32

Nosto

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   26.12.09 13:23:02

pitäisi taas itsekkin järjestää miljoonat laukat. Kahtoo nyt kunhan jaksaa

Päivämäärä:   26.12.09 14:28:25

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   26.12.09 14:45:02

hei taas ihmiset, jos mäkin saisin ton Shadowsin taas elävien kirjoihin. Ois miljoona ja yks varsaa myytävänä ja nekin 1-vuotiaita, sitten ne nyt kuluvana CAS vuotena syntyneet ja pitää miettiä astuttaako ketään, että ens vuodelle sais varsoja, voi olla että en astuta.. Sentää sain pariin lähtöön ilmoitettua noita juoksijoita tässä muutama päivä sitten, maiden tyypit ei ota ny pärjätäkseen, niin että saisin ne isompiin lähtöihin..

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   27.12.09 13:22:53

up we go

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   27.12.09 14:33:14

Mulla ois kaks arabi laukkuria myynnissä kiinnostuken puutteen vuoksi:
MF Midget Seal ox
MF Min Cecilie
Tärkeintä olisi, että saisin molemmille hyvän ja huolehtivan kodin. Kisaaminen ei ole se tärkein asia ja niillä voi myös halutessaan alkaa kisaamaan jotain muuta lajia!

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 14:36:08

Varsoja rohmuamaan!
http://www.createphpbb.com/galloper/viewtopic.php?t=809

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.12.09 14:38:13

Carolin, ihan hyvältä näyttää. Kannattaa kuitenkin panostaa hevosten nimiin, ja arabeillekin mieluiten arabiankieliset nimet tai edes jotain siansaksaa. Minä ainakin olen aika nirso nimien suhteen, enkä välttämättä astuttaisi tammaani orilla jonka nimi ei miellytä. ;>

Päivämäärä:   27.12.09 14:39:33

Taija, oho! Teillähän alkaa olemaan jo ihan mukavasti noita varsoja per vuosi ;D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 14:42:24

Nerith, joo näyttäähä noita kertyvän :DD

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   27.12.09 15:09:37

asiasta kukkaruukkuun,
mites laukkaihmisten joulu meni ja onkos mitään erityisiä uuden vuoden suunnitelmia? entä onko uuden vuoden lupauksia tehty/tekemässä ;)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   27.12.09 15:15:19

Mulla meni joulu oikein mukavasti ja sain vaikka mitä kivaa. :D Kunniattomat Paskiaiset DVD jäi puuttumaan mutta ihan sama kun sain piirtopöydän ja Historia -lehden tilauksen.<3 (joo, olen nörtti) Plus ilmasia leffalippuja. :)

Hitto.. pitäiskö vuokrata noita Prismaticin hevosia pois kun mun innostukseni on ihan nollassa. :< Tavallaan mua kyllä innostaa noi hevoset, kasvatus ja kisaaminen, mutta mua ei kiinnosta toi Prismaticin sivujen laittaminen kondikseen sitten yhtään. BLAAH.

Ton vanhan koneen mukana hävis lisäks kaikki tiedot hevosista jotka oon myyny pois, mutta jonka sivuja en oo saanu. Muistan että vvenlalle myin jotain ja Galloperissa on tieto yhdestä mun kasvatistani, mutta joidenkin siitostammojen myyntipaikat on totaalisen kadoksissa. :D Eli en myöskään tiedä mistä alan sivuja kinumaan kun niitä ei kuulu.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 15:18:38

Mulla joulu meni ihan hyvin. Nyt oon ihan ähkynä jouluruuasta, eikä tee ollenkaan mieli avata yhtäkään konvehtirasiaa :S Lahjoja ei paljoa herunut, mutta laadukkaita ne vähäisetkin. Marimekon Unikko-lakanat oli yliveto lahja <3 :P

Uusi vuosi menee synttäreitä juhliessa. Vihdoin ja viimein täytän 18 :DD Uuden vuoden lupaus: Tipallinen tammikuu.

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   27.12.09 15:28:51

uus juttu mulle et tangerine on nörtti o_O haha, noh eihä siinä mitään, nörtteile rauhassa ;P

Taija, moneskos päivä sulla synttärit? Muista sitten tulla muistuttamaan meitä, etukäteen onnitteleminen kun kai tuo huonoa onnea, tai jtn.. itse täytin 18 marraskuussa ;D ja joo tipallinen tammikuu kai tännekkin tulossa ;P

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 15:35:59

Hamzi, 31.12. on synttärit :D ja kyllä, olen syntynyt vieläpä klo. 23:38 että repikää siitä huumoria :'DD

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   27.12.09 15:40:42

Mä oon varmaan menossa tammikuussa kavereiden kanssa interreilaamaan Saksan kautta Hollantiin. :''D Että melko tipallinen tammikuu myöskin tulossa. Ja vielä Hollannissa.

Joku kaveri heitti tommosen ilmaan pari kuukautta sitten ja siitä se ajatus sitten lähti.

Harmi vaan etten oo ihan varma pääsenkö mukaan, täytyy kattoo mitä omat opiskelut sanoo kun muilla kavereilla ei oo enää koulua. -.-

Aika jännä toi Taijan syntymäpäivä ja -aika. :o Oot melkein -92(jos osasin oikein laskea?). :D

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 15:49:19

tangerine, joo 22 minuutista kiinni etten olisi '92 :D Kiitokset äitille :D Hollanti ois semmonen paikka mihkä itekki haluis lähtä :P

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   27.12.09 15:52:41

taija, haha, kyllä muaki v*tuttas, sit taas toisaalt aika siistii olla syntyny uuten vuoten ;P

Tang, mä tulin just pari viikkoo sit hollannist ;P Ok olin heppahommis lähel saksan rajaa Denekampis mut silti ;D kiva maa, pidä hauskaa jos päääset lähtee, ja toivottavasti pääset :)

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   27.12.09 15:56:52

Hamzi, joo kaikki kaverit täytti 18v paljo ennen minua, mutta uutena vuotena ei tarvi ketään houkutella juhlimaan :D

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   27.12.09 16:29:40

Hei olisiko mitään ideaa ottaa deliboz mukaan laukkarotuihin? En tiedä kuinka paljon niitä virtuaalimaailmassa on, itselläni on kymmenkunta nyt niitä. Olen kasvattanut niitä ihan ratsuiksi rbsh-jalostukseen, mutta mielestäni ne eivät ole kovin hyviä ratsuina liikkeiden epäpuhtauden takia, joten olen pähkäillyt, että niillä saattaisi olla enemmän annettavaa laukkamaailmassa, varsinkin laukkapainotteisten rbsh:den jalostuksessa.

Päivämäärä:   27.12.09 17:11:56

Huhhuijjaa kun on noita kisattavia taas kertyny. Noh, ainakaan ei tarvitse xx lähtöjä perua kun sasnakilaiset vyöryy radoille :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   27.12.09 17:39:41

Daaaaaaaaaamn Prismaticin kasvatteja synty taas tänä vuonna aivan liikaa. :D Osa noisa hevosista joutuu varmaan nukkumaan asuinrakennuksessa kun tallissa ei oo enää tilaa. Sitten kun pitäis vielä myydä osa, mutta kun ne on kaikki mun ihania kultamussuja enkä halua luopua mistään..

Sama ongelma oli viime CAS-vuonna. Ois pitänyt myydä hirveästi varsoja ja päädyin myymään ehkä 4?

Oon päättänyt että tänä vuonna tammat saa huilia ja astutan ne vaan jos löydän semmosen oriin mistä mun on aivan pakko saada varsa.

--

Viime vuonna muuten syntyi seuraavat Sasnakin orien varsat:
o. Psyché RVC, myytiin muistaakseni vvenlalle (Sasnak Peadár x So Serene RVC)
t. Lost In Crowd RVC, jää Prismaticiin (Sasnak Lost Song x Chameleon ARD)

LähettäjäHamzi 
Päivämäärä:   27.12.09 17:49:01

Hei nerith muuten, Shadowsiinkin syntyi viime vuonna yksi varsa sasnak orista, sivuja voin uuden omistajan pistää lähettelemään kun saan varsan myytyä.
o Turn Away '91 (i. Sasnak Turgoman)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.12.09 17:55:48

tangerine, ai mulle on tommonen varattu? : D No pitäneepä pistää ylös ja tehä joskus sivuja :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   27.12.09 17:58:32

vvenla, joo, täältä White Carbon RVC ja Psyché RVC. :DD Ja sitten se siitosori.

Päivämäärä:   27.12.09 18:11:47

Kiitos tiedoista. Laittelin ne talteen =0)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   27.12.09 18:19:41

tangerine, ai niin onkin joo, enhän mä noita muistanu. :D se siitosori nyt on ihan tuoreessa muistissa en oo vaan jaksanu vielä sivuja tehdä. :D onko niillä kauhee kiire? :D

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   27.12.09 18:47:09

Carolin saat sen, jos ilmoitat sivut kahden viikon sisällä mailiini!

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   27.12.09 18:55:49

vvenla, eipä oikeastaan. :D Kun noi varsatkin kerran on yksivuotiaita niin ei tartte kisatakkaan.

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.12.09 11:23:41

Carolin, kun näytät käyttävän piirrettyjä kuvia, haluatkos tällaisen sutun käyttöösi, jonka pikaisesti väsäsin tossa yksi ilta : http://tinyurl.com/ya2mu9x

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.12.09 11:33:45

Carolin, en tarvitse mitään :) Ole hyvä vain ja kiva jos kelpaa!

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   28.12.09 16:17:08

Vista Ridgen arabi laukkurit muuttivat osoitteeseen Star Avenue, mutta enkkujen kohtalo on vielä hieman avoinna. Pohdin vielä muutaman viikon minne sijoitan ne.

Muuten olette kaikki tervetulleita toikkaroimaan meidän sivuille. Myös ulkolaiset oriit ovat käytössä jalostukseen. Ja kirjustelkaa toki käynnistänne vieraskirjaan!

Arabilaukat tulevat jatkumaan meillä ahkerasti.

Milli M

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.12.09 16:52:50

Lähettäjä: vvenla
Päivämäärä: 25.12.09 13:29:08

Minä haluan tietää miksei kaksivuotiaille täykkäreille järjestetä mitään lähtöjä. :B Kaikki lähdöt, jotka vois olla sopivia myös 2-vuotiaille on rajattu 3-vuotiaasta ylöspäin. :<
Pitää taas ite järjestää varmaan. :D

^ komppaan vvenlaa. Myös se on ärsyttävää jotenkin, kun on kolmen eri matkatyypin laukkaajia. Löytyy kisoja, mutta sitten ne ovatkin tarkoitettuna vain oreille tai tammoille :(
Esim. lyhyen matkan juoksija tammani ei pääse oikein mihinkään kisoihin, ku ne on oreille rajoitettuja ja sitten toisin päin, eli pitkän matkan orit eivät pääse lähtöihin, ku on tammoille :D etc.

Aattelin juuri väsäistä kolmet kisat x)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 16:55:12

Jaa-a vois itekkin noita kisoja taas järjestää parit. Ainakin Prismaticiin on tulossa niitä pidemmän matkan nurmikisoja nytten kun niitä ei oikein muuten paljoakaan näe.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 16:57:16

Carolin, et sä haluis jo hiukan kisattua risuestelaukkatammaa ostaa? :) Mulla ois yks evm sukunen millä en sitten jaksanutkaan paljoa kisata, kunhan vaan löydän ne sivut eka.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 17:02:49

http://prismatic.awardspace.com/Dezarona.html
Tässä se tamma, on nyt 7-vuotias mutta syntymäaikaa voi muutella miten haluaa. Se on muistaakseni voittanut myös Allowancen, mutta en vaan muista missä. :D Voin ettiä kadonneet kisat kyllä.

Mulla on myöskin risuesteori mikäli jotain kiinnostais ostaa:
http://prismatic.awardspace.com/Piranhabrother.html

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 17:10:28

Juu tietysti ne molemmat teille lähtee. =)

Katon nuo puuttuvat kisat kun tulen suihkusta (jos vielä löydän).

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.12.09 17:41:26

Nyt on yksien laukkojen kutsu tehty (maiden luokkia)..

Millaisille lähdöille olisi toiveita? Stayer, Semisteyer ja Sprinter päiviä hyvin varmasti tulossa. Sekä ainakin yksi kisa, jossa olisi myös ryhmä neloselle lähtöjä :>

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 18:16:51

Carolin, kiitoksia sivuista! Tulipa neitokaisesta hieno. =)

Täältä löytyy sekä Piranha Brotherille että Dezaronalle kisoja (jouduin pilkkomaan viimeiset osotteet koska herjasi että ovat liian pitkiä):
http://www.s8.createphpbb.com/prismpark/viewtopic.php?t=20&
http://www.s8.createphpbb.com/prismpark/viewtopic.php?t=16&
http://www.setbb.com/agavepark/viewtopic.php?t=86&
http://alluexpress.proboards.com /index.cgi?board=laukkakilpailut&action=display&thread=462
http://alluexpress.proboards.com /index.cgi?board=laukkakilpailut&action=display&thread=460

Kaikkia en löytänyt, esim. Dezaronan G3 voitto taisi olla kateissa. :/ Nuo eivät ole missään aikajärjestyksessä.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 18:18:23

No mitä ihmettä, nyt tuosta viestistä jäi osa pois?:

Reprobate, kaipaan ainakin hirveästi noita nurmilähtöjä, koska niitä ei ole paljoa ennestään ja osa hevosistani juoksee pelkästään nurmella. Mahdollisimman monipuolisesti vaan kaikkia lähtöjä niin kaikki ovat tyytyväisiä. :D

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.12.09 18:38:18

tangerine // meinasin nurmilähtöi väsätä, mut en sit kuitenkaa pistänyt :P Kun noi kaks kutsua on hyväksytty, niin väsäilen uuden, mut ne tullaan kisaamaan kokonaan nurmikentällä :>

- -

Heitelkääs tallienne sivuja, haluan niitä nimittäin linkkilistalle!!
Mahdollista myös yhteistyöhön, jos jotakuta kiinnostaa ^^

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   28.12.09 19:23:31

http://prismaticr.atspace.com
Joo Prismatic on tosiaan vähän vaiheessa, mutta jos kelpaa linkkilistalle niin tohon osotteeseen se tulee. :D Ei vaan jaksa tehdä mitään plus FTP kenkkuilee tällä koneella. :/

LähettäjäHanna[VRL-0847] 
Päivämäärä:   28.12.09 19:47:21

Carolin: jos korjaisit Cecilien sivulla kasvattajan linkin oikein, niin sitten on kaikki hyvin!

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.12.09 19:54:41

tangerine // kiitos, ja todellakin lisäilen listalle tallisi! :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.12.09 20:36:16

Pitäis järjestää ens vuoden puolelle risulaukkoja että sais noi omat hevoset kisoihin, kun ei niitä oo vissiin hirveesti kukaan järkkäilly (tosin en oo vilkassu kalenteria niiden pohjalta).

Mitä mieltä te ootte siitä että kuinka monta kisaa hevoselle per CAS-vuosi? Itellä on tavotteena ollu joku 6-10, kymmenen meinaa olla vähän liikaa riippuen tasosta. Maidenia en kyllä viitti kymmentä kisauttaa, että jos ei läpi mene niin huspois.

Mutta mikä teiän mielipide on?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.12.09 20:37:08

Amelie linkkilistalle (äskeseen viestiin ei voinu linkkejä laittaa -.-)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   28.12.09 20:46:12

vvenla // Jup, Amelie on nyt linkkilistalla :>

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   28.12.09 21:03:29

Carolin, arabit eivät kisaa risuilla :) Risuilla voivat kisata xx, x, rbsh ja ish.

vvenla, samoissa lukemissa keskimäärin on meilläkin nuo kisat per kausi. Joskus voi olla enemmänkin tai sitten vähemmän, riippuu niin paljon siitä hevosesta itsestäänkin :)

LähettäjäRähinä. 
Päivämäärä:   28.12.09 21:53:35

Ostin elämäni ensimmäisen laukkaajan :D nyt enää yritän ymmärtää jotain ja päästä alulle noitten sanastojen sun muiden kanssa :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.12.09 21:57:20

Rähinä, hienoa, tervetuloa joukkoon ! (:

LähettäjäRähinä. 
Päivämäärä:   28.12.09 21:58:42

vvenla, kiitosta vaan :)

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   29.12.09 00:20:52

Joo, löysin kivan kuvan laukkaajalle, ni oli sit pakko tuoda uus ori itselleni.
Manua saa rapsuttaa, oripoika on kiltti ^^

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   29.12.09 00:47:56

Pitäähän se tännekin nyt tulla hehkuttamaan että Carter täytti tänään VIISI vuotta ja kaiken kukkuraksi domain toimii jälleen ;) Eli pääsette ihailemaan meidän päivittämättömiä sivujamme, jipii! Mutta mitäs sen väliä, kivoja heppoja siellä ainakin on (= pitäisi olla)!

Päivämäärä:   29.12.09 11:58:13

Welby, onnea!! Me tullaan kohta perässä ;D Viikolla mietinkin että milloinkahan Carterin sivut palautuvat että voi heppoja kattella :D

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   29.12.09 13:16:37

Vista Ridgellä tuli täyteen tänä vuonna 10 vuotta virtuaalimaailmassa, mutta juhlimme sitä olemattomissa, kun geo lopetti ja pohdin uusien tuulien voimia.

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   29.12.09 13:17:21

Vähän päästin luikuria 8 vuotta taisi tulla täyteen. Alkuvuodesta 9, kun on perustettu 2001

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   29.12.09 15:50:18

Rähinälle tervetuloa joukkoon!

Mun hevoset kisaa kanssa n. 10 kisaa / kausi, riippuen hiukan hevosen iästä. Kaksivuotiailla yritän pitää kisamäärän hiukan pienempänä kun taas kolmivuotiaat saattavat kisata enemmänkin, varsinkin jos osallistuvat Triple Crowniin tai Tiaraan.

Ja onnea talleille jotka täyttivät vuosia! Prismatickin täytti viis tänä vuonna, mutta aikasemmin syksyllä jo.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   29.12.09 16:36:41

Mä oon ollu aina laiska kisaamaan, niin että hyvä jos viis kisaa kisaavat kauden aikana, usein on 2-4 kisaa vaa. Kausia jolloin on enemmän, kausia jolloin on vähemmän. Tosin osa voi johtua myös siitä että oon niin laiska päivittämään kisoja kalentereihin niin ne ehtii unohtua ja sitten ei löyhy enää kun puolenvuoden takasia kisoja yrittää kalastella.

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   29.12.09 22:24:59

Heipsistä,
käykääs RBSH:den, terskien, a-t:den yms. omistajat katsomassa http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=684534&t=684534

Eli RBSH-K:n sivuille kaipailisin venäläishevosten omistajien kasvattajia, pääasiassa kerään listaa nyt vain RBSH-kasvattajista, toki muitakin saa ehdotella, mutta esim. tuonne Palkitut -sivulle kerään myös palkittujen listaa niiden jalostukseen hyväksytyistä hevosista. Laukkureitakin otan mielelläni listalle, vaikka niiden arvonimistä mitään ymmärräkään.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.12.09 22:27:50

tangerine, Sasnak Explicit vihdoin ja viimein. Vähän jäi toi jälkeläislista lyhyeks kun en oikein hiffannu että mistä niitä löytyis :D

Päivämäärä:   29.12.09 22:35:08

vvenla, Explicitin sukutauluun voisi löytyä linkityksiä lisää tuolta laukkahevosten sukukannasta ;)

Päivämäärä:   29.12.09 22:35:46

Sukukanta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.