Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   22.10.09 23:56:51

Continua.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   22.10.09 23:58:02

upee toi poninalku :) Kia on loistava piirtäjä! ^^

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   23.10.09 00:04:35

Kiitosta vain. :---)

Nyt olis syytä mennä valmistautumaan yöpuulle eikä vetäistä yökkösmeininkiä taas siihen puoli kolmeen. Aamulla pitäis kuitenkin jaksaa ensin kouluun, sitten kivalla kiireellä linkkaan ja lomille saapuneen miekkosen luo viereiseen sitiin.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   23.10.09 00:55:14

OT PAKKO HEHKUTTAA MUSE MUSE MUSE

OLI PARAS!! kiitos pienet twilight fanit, ette olleet näköesteitä :)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäMalina 
Päivämäärä:   23.10.09 01:26:30

http://vrtsimora.proboards.com/index.cgi?action=display&board=simorankisat&thread=40

Pakko tulla täältä piirrettyjen keskeltä kysymään, mitä tarkoittaa ykkösluokan tuomarin monta kertaa hokema lause "etuosa liian edessä"? :'DDD Tai siis millä tavoin etuosa liian edessä? Etuosanhan tulisi olla takaosan edessä joo, koittaako tuomari meinata pitkää runkoa (jota suurin osa mainituista ei edes ole)? Vai mistä oikein on kyse?

Samoin ensimmäisen luokan neljännen liian pienet ryntäät ihmetyttää, ei todellakaan kyllä ole vai onko "isorintaisten ihannointi" siirtynyt myös PKK-tuomarointiin? Pitänee viedä omat ponit virtuaaliselle kasvojenkohotusmatkalle tallinnaan...

Muutoinkin luin monttu auki noita tuomarointeja, miten tämmöinen pääsee läpi PKK:n tuomarikokeet? Ainakin sanalliset arvioinnit todella kamalaa luettavaa.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Ree 
Päivämäärä:   23.10.09 02:27:45

Malina// Että jalat ovat "liian edessä", jolloin hepalla ns. ei ole kunnon ryntäitä :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäMalina 
Päivämäärä:   23.10.09 02:48:47

Ree - ok, tällöin tosiaan ihmettelen mm. luokan neljänneksi jääneen arvostelua, jossa hevonen on tuomarin mukaaan ryntäätön. Olisin itse tuomarina keskittynyt todella heikonoloiseen lanteeseen, mutta ryntäissä en tosiaan näe mitään vikaa (ja tosiaan vertaan kuvaa ihan valokuviin) ja missään en näe isompaa rynnästä.

En sanoisi, että kyseinen hevonen välttämättä olisi sertiä ansainnut, mutta tosiaan tuntuu siltä, että tuomari on hakoteillä ja pahasti.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   23.10.09 13:48:34

Kian konimus näyttää jo nyt aivan ihanalta<3

Juu, kolmen viikon työ meni sitten aika lailla viemäriin kun päätin ulkoasua viimeistellessäni ettei se käykkään -> koko homma uusiksi :D Alkaa pikkuhiljaa näyttää ettei valmista tule ollenkaan. Ehkä pitäisi yrittää pikkuhiljaa päästä irti liiasta itsekritiikistä ja hyväksyä piirrokseni tai en saa tallille edes etusivua tämän vuosikymmenen puolella...

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   23.10.09 14:08:24

:-)

Kieltämättä muakin mietitytti vähän jatkuvat kommentit etuosasta ja ryntäistä.

Mutta viikonloppuja, suuntaan tästä pakkaamisen päätteeksi linkka-asemalle! Palaillaan sunnuntaipäivästä.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäsarappi 
Päivämäärä:   23.10.09 14:33:22

Kia, mii love sun piirrosta!!! Aivan ihana. Se on vähän hassu ku takana on niin paljon tilaa mut etukavio ja piikkusen vajaaks. Tosin sinnehhän tulee häntä.. Piirrätkö tilauksesta? :3

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   23.10.09 14:38:58

(Virtuaaliaddiktin viimeinen foorumivilkaisu. :-D)

sarappi, joo sanoinkin tuolla edellisessä ketjussa, että eteen tulee enemmän tilaa viimeistelyvaiheessa. Luonnostellessa paperi vain jäi turhan kapeaksi. Mutta niin, tällä hetkellä en ota tilaustöitä vastaan, pitänee katsella sitten myöhemmin kun saan tallini paremmin rullaamaan. :-)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Shinqua 
Päivämäärä:   23.10.09 14:52:22

Mä oon ton simoran toine ylläpitäjä eikä mulla sitten oo mitää asiaa tohon näyttelyyn ku osallistuminen. Menkää sanomaan oma mielipide odelle ;D --> no niin...go go.
http://freewebs.com/simora/

: )

Mistä löytäis halvan, kestävän, mukavan, jossa ois ohjelmia ja KESTÄVÄ kynä, niin Piirtopöydän? Rikoin toss pari kuukautta sitte ton mun oman ja nytte se ei toimi. Oli wacom merkkinen. : D Eli uutta etsiskelen : ))

Sitten etin piirtäjii mun 2 hepol. Pitäs saada ratsastuskuva toiselle ja rakennekuva toiselle <3 <2 <1 : D Maksuksi mitä vaa paitti sukuselvityksiä. Niitä en kestä xD Kisata voin vaikka kuinka monesti =)

ennää ei mitää kirjoitettavaa..

Shinqua ; D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   23.10.09 15:02:24

Sen verran puolustan, että tuoreet tuomarit eivät ole vielä löytäneet linjaansa ja silmä harjaantuu mitä enemmän tekee. (Kritiikin anto on helppoa.)

Pitänee jälleen muistuttaa tuomareita oikeiden termien käytöstä ja lauseiden muotoilusta..

Laittakaa pliis noita outoja PKK:n tuomareiden arviointeja tuleen aina mullekin, ei niihin muuten voi tarttua. (Mie en jostain syystä ehdi valvoa kaikkien näyttelyiden tuomarointeja...)
Mieluusti heti kun huomaa jossain jotain hassua niin meille vaan postia, eikä vasta sitten kun samaa on jatkunut kymmenen näyttelyn verran.

Uus tuomarikoe on tekeillä (nykyinen on ihan liian helppo), mun vaan pitäis löytää aikaa sen tekemiseen.
Löytyiskö keltään kuvia tuomarikokelaille arvioitavaksi? Tarttis muutamia eri tasoisia (siis TY-KTK-välillä olevia) rakennekuvia ja ratsastus/liike/pää/tms kuvia.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   23.10.09 15:08:23

Aagh miten te kaikki oikein osaatte koodata, ihme velhoja :D Osaan kyllä muokata leiskoja aika pitkällekkin, mutta en alusta asti nyt millään onnistu värkkäämään. Mitä himpsuttia ne alussa olevat

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html lang="fi-FI">

yms.yms. jutut edes on? Mistä osaatte ne leiskoihinne laittaa oikein? Entäs mapatut koodit, kokeiletteko vain niin pitkään että linkki sattuu oikeaan kohtaan leiskaa vai miten? Ja mistä saatte leiskoihinne ihanaa grafiikkaa, brusheillako olette väkertäneet vai netistä siepanneet?

Sivitäkääs vähän tietämätöntä.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Iina 
Päivämäärä:   23.10.09 15:18:21

Tuohan karkeasti meinaa että tiedoston tyyppi on html ja versio 1.0 transitional (vois olla myös strict) ja sivun kieli on suomi. Mulla yleensä on käytössä html 4.0 transitional, olkoonkin jo vanhanaikainen..

Tää on hyvä sivu, minä poimin meta-tagini suoraan tuolta.
http://www.menthal27.net/xhtml/sivun-perusrakenne/

Mappaukseen on myöskin hyvä sivu, vaikka itse tykkäänkin mapata "perinteisesti" käsin.
http://koti.mbnet.fi/winuus/imagemap.php

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   23.10.09 15:22:54

Kiitos kovasti Iina! Täytyykin tutustua sivuun oikein perusteellisesti paremmalla ajalla :)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   23.10.09 16:37:13

Ihanaa, sain jo perusrakenteen koodattua ^^ Jospa nyt saisin projektia taas etiäppäin..

Otetaas tämä vaikka UPina ;)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   23.10.09 16:39:41

fei säätää myös kyllä ulkan kanssa ihan urakalla - ja metsään. Koodi ja css on tällä hetkellä validia, mutta kaikki ei silti ole niin kuin pitäisi : D Kuten näkyy, tuo vasemmanpuoleinen palkki ei jatku alas asti, vaikka sen sinne tahtoisin jatkuvan. Olen koittanut määrittää sille korkeutta, mutta mikään ei tunnu auttavan. : D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Iina 
Päivämäärä:   23.10.09 16:50:04

feiarth, voin kertoa että oik.puoleinen palkki menee vas.puoleisen palkin alle pienellä resolla. Jotain siellä kyllä mättää, olkoot vaikka kuin validia.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäAimie 
Päivämäärä:   23.10.09 16:50:05

feiarth -- jos teet tällaisen (jonka photari pienensi...) 1 pikselin korkuisen taustakuvan, silloin sivupalkinkin pitäisi jatkua kun teet tällaisen koodipätkän:

background: url(taustaosoite.png) repeat-y;

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   23.10.09 16:55:00

Iina, ei ole validisuuden vika että mättää, vaan mun määrityksieni : D Mutta siis molempien palkkien pitäisi kuitenkin olla yhtä pitkiä :p

Aimie, sitä harkitsin kyllä, mutta olen määritellyt elementtien paikkoja prosentteina ja vähän pelottaa, että kuvan kanssa kaikki menee päin prinkkalaa, eikä mikään osu oikealle paikalleen : D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth (eiomalla) 
Päivämäärä:   25.10.09 14:20:57

No, tuli se nyt sitten kuitenkin laitettua kuvana. Haluaisitteko mitenkään kertoa toimiiko leiska/url] vai tuleeko jotain jostain yli tai näyttääkö muuten tyhmältä? Väriehdotuksia saa myös antaa <:

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 14:58:26

fei, mulla jää ainakin tuo vasen palkki alhaalta liian kapeaksi.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   25.10.09 15:36:13

fei >> tos on kivat värit :))

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   25.10.09 17:06:43

Heyaa, minoon back in business too :o) En jaksa kahlata kaikkia keskusteluja lävitse, joten oon vähän out siitä, mitä on viime aikoina jahkattu...

Java: oon NIIN kade :(

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   25.10.09 17:08:32

Hihii, 07 keikalla huonot istumapaikat katsomossa ja nyt vihdoin kentällä MMMMMMMMMMMMM

En saa mitään aikaiseksi, huomiseksi pitäisi lukea Hamlet ja kirjoittaa essee, mitään alottanut.

Rakastuin corbeaun (?) piirroksiin, aivan ihania kuvia

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   25.10.09 17:11:32

Lainaan Malinan linkkiä ja siinä ensimmäisessä luokassa

"Etujalat liian edessä, joka tekee myös ryntäistä olemattomat. Kaunis väritys ja lihaksia löytyy myös erittäin hyvin. Rotuleima ja sukupuoli leima on ok, mutta pää on aikamoisen orimainen"

Tossahan on isot ryntäät !?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   25.10.09 17:13:05

http://www.yuffinhevoset.webs.com/cassi.html
"Lihaksia on vaikea löytää kuvasta ja etuosa liian edessä, joka tekee ryntäistä olemattomat. Sukupuoli ja rotuleima ovat hyviä ja väristys on tehty tunnelmalliseksi. Hevonen näyttää kuvassa erittäin laihalta, ehkä lihaksettomalta. Harja ja häntä on satu kauniisti eloon."

Taidan olla vähän väsynyt, enpä kommentoi enempää.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   25.10.09 17:18:38

"Muutoinkin luin monttu auki noita tuomarointeja, miten tämmöinen pääsee läpi PKK:n tuomarikokeet? Ainakin sanalliset arvioinnit todella kamalaa luettavaa."

http://www.kauhumieli.net/viivakoodeja/ilovepkk.html

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 17:47:19

Tuli tuosta Javan viimeisimmästä linkistä mieleen kun joku joskus tosissaan väitti, että kuka tahansa osaa jäljitellä kuvasta täsmäävän version. :---D Takamukseni repesi sillä hetkellä.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäLiisa 
Päivämäärä:   25.10.09 18:13:21

Voi elämän kevät noita Odelien tuomarointeja...

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 20:20:33

Nousee.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   25.10.09 20:24:39

hyviä iltoja :)

oi vitsi, tappelen porukoitten kanssa täällä kun haluan hevosen! :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   25.10.09 20:46:46

Kia K., kappas kappas, leiska todella kusee edelleen. Se on toivottavasti nopeasti korjattu, pitää vain kaventaa sivupalkkia..

nica, kiva että on kivat värit : D Mä en ole vielä ihan varma asiasta, onhan ne jollain tavalla ihan kivat : D

Mäkin katselin noita tuomarointeja, enkä voi muuta kun kompata teitä: huhhuh : D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 21:38:22

Villis ei ole hirveesti tänään edistynyt, jotain pikkusta lisäystä sivuille vaan.

Jatkelenkin tästä ponia, piirtointo saattais olla tänään menevämpi.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   25.10.09 21:52:44

Mie oon Liisa vielki katkera siitä että sanoit mun Carlosta lättänäksi ;D xXx

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäVilma 
Päivämäärä:   25.10.09 22:00:41

Anteeksi suuresti tuppautuminen, mutta ajattelin vain kysäistä. :-)

Olisiko täällä halukasta piirtäjää kaapille, joka sijaitsee tallissa? Yksi piirros pelkästä kaapista, jossa ovessa näkyvät kuvat ja muut olisivat esillä. Toinen kuva olisi niin, että ovi olisi auki ja sieltä näkyisi joitain tavaroita. Ihmiselle siis tulossa.

Palkkaa voin maksaa mieluiten tekstein.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   25.10.09 22:04:32

Ros., IHANA! Kuola valuu taas vaihteeksi. Te ootte ihan liian hyviä piirtämään. Oikeasti, teidän (koneella)piirtämistaidot on niin älyttömiä, että oon ihan vihreä : D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   25.10.09 22:06:25

feiarth: itseasiaa tuo väritys on kyllä Kia.K:n käsialaa ja luonnos wackin.. itse piirrän yhtä hyvin kuin kala ajaa polkupyörää ;D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   25.10.09 22:12:07

Ros., en voi kuin huokaista helpotuksesta ;D Vaikka olishan se reilumpaa, jos se taito olis jakautunut vähän laajemmalla joukolle : D

ja niin, Vilmalle piti sanoa, että minusta ei kyllä valitettavasti ole kaappia piirtämään :p

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 22:16:00

:---D

Olen taas härvännyt layerit työhöni jotenkin tosi jännästi ja vaatii vähän kikkailua tuo ääriviivojen poisto, mutta kyllä se tästä, olen jo lähes ratkaissut pulman!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   25.10.09 23:21:02

Jee, poni uudessa vaiheessa.

Ah koulu pujahtaa tätä menoa penkin alle.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   25.10.09 23:51:33

nica, olet ihana kun jaksat piristää päivää noilla päiväkirjaraapustuksilla, vaikka itse jumitan noiden sivujen kanssa!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   26.10.09 08:31:25

NHEC:hän etsii uutta omistajaa - itse olen niin pahoin sairastunut, että koneella oloni on kielletty käytännössä täysin (joskus karkaan kumminkin...) - Siksi NHEC etsii uutta tai uusia omistajia.

North Hollow Equestrian Center

HT net topicci aiheesta

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   26.10.09 10:47:36

Java >> tottakai :D Samallahan sitä kerää päikkyä Vertille, joten hyödyn siitä itsekin ;)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 10:55:07

Saan kylmiä väreitä biiseistä.

Runosuoni kukkii, koulu tökkii ja tekstiä pukkaa sivuille!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   26.10.09 11:18:32

Järjestetäänkö "päivä PKK:n tuomarina"-teemapäivä, saatte kokeilla miten kivaa toi homma on.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 11:21:06

Odottelen jo innolla!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   26.10.09 11:40:52

Jos mä saan 10 luokkaan tuomarit niin pistetään pystyyn vaan ;P
Semmonen perussetti: rakennekuvilla hevosorit/ruunat, hevostammat, poniorit/ruunat, ponitammat, muilla kuvilla (=ratsastus/ajo/pää/jne) hevosorit/ruunat, hevostammat, poniorit/ruunat, ponitammat + molempiin sarjoihin BIS-kehät tietenkin.
Ja kaikissa luokissa jaetaan tietenkin (kun teemapäivä on) väh. 2 lauseen arvioinnit.
Ja tietysti luokkiin otetaan A- ja B-osiot (10 osallistujaa/osio), jos osallistujia vaan riittää.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 11:46:54

Noni, tuohan kuulostaa jo lupaavalta.

Nälkä on ja tallikissan tarkempi sivu melkein valmis.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: wolverine 
Päivämäärä:   26.10.09 11:55:56

Hmm voisin tännekin änkeä eilistä piirtelyn jälkeä:
http://i643.photobucket.com/albums/uu151/wanhakartano_kuvat/illusion.jpg
Tuosta saa pistää mielipidettä. Tosiaan niinkun edellisessä topassa tuli myönnettyä, hevosen kanssa olis voinu olla tarkempi tuli vähän hutastua.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   26.10.09 15:13:54

wolverine, mikäs namupala toi on;pp<3 UPEA ! oon minäki vähä out kun en oo oikei kirjotellu..

kertokaas joku tyhmälle miten saadaan Open Canvasissa sivellin silleen ettei se ole läpinäkyvä?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 15:28:12

Myrte, jos ymmärsin oikein niin laitat opacityyn 100%?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   26.10.09 16:13:06

haa, se oli tuol nimellä blur, ihme ku en löytäny !

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 16:18:05

Mä en nyt yhtään tajunnu mistä oli kyse, mut eipä kai se mitään. :---D

Jee keräilen kivoja sananlaskuja.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   26.10.09 16:35:16

Huaa, ulkona on ihan hurjan sumuista :O Ja hämärääkin jo. Möääh, en ole erityisemmin syksyn ystävä. Tai kirpakoista aamuista kyllä pidän, mut liian aikaisin pimenevät illat on plääh.

+ Pakollista "piilo"mainontaa.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   26.10.09 16:53:06

kannattaa olla viisas. eihän se mikään blur ollutkaan, opacity löyty >8D en ois uskonu ett osaan värittää näin hyvin, vielä eka väritys ! *tyytyväinen itseensä*

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 17:02:00

No hienoa! :---)

Edistyn taas pala palalta Villiksen kanssa... Haukotus.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   26.10.09 17:15:03

Josefiina, vieläkö olet tuomassa mulle sitä ponia, jonka lupasit ykkösketjussa? : D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   26.10.09 17:17:29

OUAA, oon unohtanut! :D Annapas ohjeet uudelleen, ni alan värkkäilemään. Haluatko luonteen (kuinka pitkän?), suvun (kuinka pitkän?) yms?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   26.10.09 17:18:48

Lähettäjä: Akeya
Päivämäärä: 26.10.09 11:18:32

Järjestetäänkö "päivä PKK:n tuomarina"-teemapäivä, saatte kokeilla miten kivaa toi homma on.

Loistava idea!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   26.10.09 17:24:02

Josefiina, B-sektion welshponitamma. Ikää noin 6-7 vuotta. Luonteeltaan semmoinen halikaveri, jolta löytyy ratsastaessa paljonkin temperamenttia. Siis kiltti, mutta helposti kuumeneva, etenkin esteillä ja mikäli koulutunnilla laukataan paljon. Yritteliäs ja pelkää kahisevia juttuja.

Jos jaksat luonteen väsäillä, niin sellainen sopivanmittainen olis kiva : D Siis että siitä nyt käy ilmi ponin luonne hoitaessa (mahd taluttaessa ja tarhatessa), ratsastaessa (mahd esteillä/koulutunnilla/maastossa/kisoissa), muiden hevosten ja ihmisten lähellä (mahd eläinlääkärin/kengittäjän kanssa, tammojen/orien kanssa). Suluissa olevia lisäyksiä ei ole pakko olla, mutta niistä voi mainita jotain lyhyesti, mikäli jaksat. Voin itse tietenkin pidentää luonnetta halujeni mukaan. Ja siis mitään kilometriluonnetta en halua, en niistä henkilökohtaisesti oikein tykkääkään.

Sukua vaikka kaks polvea, sinänsä ei niin väliä, suku on kuitenkin evm.

Eiköhän tässä olis jotain? (:

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   26.10.09 17:43:00

Kirjoittelen parhaillaan.

Ja pakko sanoa, että en tykkää yhtään noista perusluonne"pohjista", jotka suluissa mainitsit, joten niitä tuskin mukaan otan. Muuten kerron kyllä monipuolisesti ponin persoonasta :) Väriksi laitoin tummanrautiaan ja jotain merkkejä, mutta sitä voipi tietty vaihtaa kuvien mukaan. Koulutustasona heA ja 120 cm, haluatko osaavamman?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth (eiomalla) 
Päivämäärä:   26.10.09 18:34:24

Josefiina, hyvältä kuulostaa (: Koulutustaso omaan silmään vähän liikaa, mutta todennäköisesti pyrin porrastettuja ponilla kisaamaan, joten helpoista luokista joka tapauksessa aloitellaan.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   26.10.09 18:35:55

Ookoo, alennan sitten koulutustasoa - luulin että halusit jonkun kisatykin :D mites ois heB, 100 cm?

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth (eiomalla) 
Päivämäärä:   26.10.09 18:41:59

Josefiina, voi se kisatykki olla vähän realistisemmillakin luokilla ;D heB ja metri kuulostaa ihan hyvältä (:

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   26.10.09 18:56:28

Voi voi :>

Teen sen täs lähipäivinä, nyt lopetan koneella jyystämisen ja meen vaikka tekeen läksyjä (OMG). Hauskaa illanjatkoa! :o)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth (eiomalla) 
Päivämäärä:   26.10.09 19:04:38

Josefiina, kiitos, työn iloa läksyjentekoon! (:

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   26.10.09 21:27:04

Mun pitäis repäistä Villikseen talvinen kuva otsikkoon, oon jo muutaman version kehitellytkin, mutta viskannut ne sitten saman tien roskikseen. Ei vaan nappaa! Mitähän tässä keksis.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Myrte (/Riikka) 
Päivämäärä:   27.10.09 15:22:55

yhy nyt taas ei piirustelu suju yhtään >:

mut oon YLIHAPPY, VOITIN LIPUT FINNDERBYYN ! ::DDdd haahaa en oo koskaan ollut siellä niin oon aikas ilonen;D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.10.09 15:25:48

Minulla on pari piirrettyä, ja melkein kaikille pohjoisruotsinhevosille ja pohjoisnorjanponeille olisi tarkoitus saada piirretyt kuvat, jos vaan jaksaisi, malttaisi ja ehtisi ajan kanssa piirrellä.. :)

Nordbo Edith, Illasinnad NRL, Penelope, Ryysyrannan Dareios ja MF Verner.
Kaikki itsepiirtämiä vuosilta 2006-2009 :)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   27.10.09 16:05:05

Piirsin tossa nopeesti lyikkäri täykkärin. Se on ihan kiva mutta en itse välttämättä käyttäisi. En jaksa skannata.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   27.10.09 16:09:04

Hmh, rojektini ei taas edisty yhtään. Ulkoasuun en löydä yhtään inspistä. Hetkisen aion panostaa omaan ponskiini, kunhan nyt löydän sille tallipaikan.

Menee laittamaan töpön pystyyn -->

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   27.10.09 16:09:41

Shavo, tosi mukavia piirroksia! Olen ennenkin tainnut törmäillä noihin, etenkin Daikun pääkuvaan josta pidän vieläkin erityisesti. :-)

Java, jaksatpas, arvaa herättääkö uteliaisuutta!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   27.10.09 16:11:32

Miten voi edes yrittää lukea jotain tyhmää kirjaa äikäntehtävää varten kun vieressä on Breaking Dawn... mulla on ongelma :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   27.10.09 16:34:50

nica, Twi-fani - otaksun? (; Törmäsin Houkutukseen vuonna 2005 ja siitä se sitten lähti x) Tosin.. elokuvat on ihan KURAA. Ja Jacob pesee Edwardin mennen tullen ;D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   27.10.09 16:39:23

fei >> joo, myönnän :D enkuks kirjat on niiin paaljon parempia. kirjoissa jacob sucks, mutta leffoissa se on liian söpö ollakseen ärsyttävä :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   27.10.09 16:47:04

nica, joo, ei niitä suomeksi luetakaan : D Tosin Houkutus oli pakko lukea suomeksi, kun kirjaston hyllystä silloin niin houkuttelevasti minua vilkuili : D Sen jälkeen olen pitäytynyt alkuperäisversioissa, monestakin syystä. Alunperin en edes tiennyt että kyseessä on kirjasarja, johon oli tulossa jatkoa. Jatko-osat tietenkin ilmestyivät ensin englanniksi enkä malttanut odottaa : D ja sen jälkeen en ole kyennyt suomennoksiin juuri kajoamaan. Ihan kamalan tönkköä ja jäykkää!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   27.10.09 16:48:37

fei >> aivan :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.10.09 00:19:34

Ajattelin vakavasti alkaa kisaamaan tällä PKK:ta.

http://www.kauhumieli.net/heathermoor/h/teiresias.html

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.10.09 00:21:50

Eih, unohdin tehdä kuvasta tutoriaalin, toivottavasti meitä ei tulla hylkäämään päällesuttauksen takia... :7

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.10.09 00:29:27

Meillä on sitä paitsi elävät jouhet!!! :)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   28.10.09 00:34:06

Toi on ehkä kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   28.10.09 14:43:04

Samaa mieltä Kian kanssa

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjänica 
Päivämäärä:   28.10.09 14:43:42

:D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.10.09 19:27:25

:----D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   28.10.09 19:28:16

Pimpelipom

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   28.10.09 19:32:29

Java, upea, ihan selkeä joka näyttelyn voittaja, best in show, ehdottomasti <3 rakastuin ^^

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   28.10.09 20:24:05

Voi mälsä kun pitäis kirjotella pari juttua sivuille.

.....Mnöäääääh.

Vielä äikkäjututkin päälle ja pokshhh!

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   28.10.09 20:34:19

Malinaa komppaan, minun ponit jätettiin ihan viimeisiksi ja valitettiin liian edessä olevista jaloista :< eikö suokeilla nyt olekkin aika pienehkö etuosa... no jjoo turhapa minun tätä on valittaa :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   28.10.09 20:42:04

Tuli mieleen kun joku täällä kiukkusi että pitäs meidän koittaa olla yks päivä PKK:n tuomarina niin miä voin ainaki sanoo että just siksi en oo tuomari koska tiedän etten osaa sitä hommaa oikein ;)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   28.10.09 20:49:38

Oon muuten miettin kans että onks pitkä runko oikeesti joku virhe hevosessa? Kun esim. eiks se oo ravihevosille parempi ominaisuus että jaloilla on tilaa liikkua? Voin olla väärässäkin mut..

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäCäpä 
Päivämäärä:   28.10.09 20:50:53

Viimeinkin sain päätökseen ensimmäisen kunnon piirrokseni gimpillä. Tausta on ka-ma-la mutta tuollainen nurmipilvihöttö siitä nyt tuli :( Heppa onnistui muuten, mutta väritykseen en ole täysin tyytyväinen. Katsokaa täysin omalla vastuulla.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   28.10.09 20:58:37

Ros., niin en osaa sanoa... Itsellä ainakin että jos on muutoin vahva selkä, lanne jne niin eipä tuo pitkäselkäisyys ratsullakaan luulisi paljoa haittaavan?

Cäpä, nätsykkä! :3 itse en osaa koneella mitään piirrellä niin ihailen kaikkia jotka osaavat :D

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäfeiarth 
Päivämäärä:   28.10.09 21:05:07

Cäpä, tosi söpö <: Ihana katse ^^ turvassa on jotain häikkää, ylähuuli on ehkä aavistuksen liian pieni tai ulkoneva tai jotain. Katsoin ensin että sierainkaari on liian korkealla, mutta tarkemmin katsottuna se on oikealla paikallaan. Olisko toi näkyvä sierain liian alhaalla? Ja kivasti oot muuten värittänyt sen (:

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäDecne 
Päivämäärä:   28.10.09 21:08:43

hej, kyselen teiltä ku tiiätte :D Eli ku esimerkiks jossain kutsuissa on käsin piirretyt ja koneella piirretyt, mihin laitetaan sit käsin piirretty, koneella myöhemmin väritetty? :D Menee varmaan koneella piirretyihinkö?

http://rasavilli.net/kuvat/viina.jpg tollanen tapaus siis, sivuille en oo viel väritettyy versioo ehtiny laittaa :)

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäKia K. 
Päivämäärä:   28.10.09 21:09:44

Luulisin kans, että koneella piirrettyihin.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   28.10.09 21:15:49

joo koneella piirretty se on. aika monihan noista koneella väritetyistä on alkuperäisesti piirretty ensin käsin ja skannattu sitten koneelle muokattavaksi

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäJava 
Päivämäärä:   28.10.09 21:28:16

Hevosen rakennehan pitäisi osata arvostella jotakuinkin rodun ja tyypin mukaisesti SIIS OMASTA MIELESTÄNI. En itse todellakaan ole mikään rotutuntija mutta kyllähän sitä ihmisillä luulisi olevan silmät päässä ja järki käytössä kun hevosten rakennetta katsoo. Esimerkiksi saman hevosrodun edustajina voi olla kevyempiä ja raskaampia malleja käyttötarkoituksesta riippuen jne ja pitkä selkä on hyväksyttävä ominaisuus toisille hevosille ja toisille epätoivottava.

En jaksa avautua enempää näistä hommista kun ei ole aikaa tehdä asioiden eteen mitään.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

Lähettäjäwilberi 
Päivämäärä:   28.10.09 21:29:46

Java, samaa mieltä. Ja yhtä vähän jaksan asiasta vatvoakkaan.

  Re: Piirrettyä virtuaalisuutta part 5

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   28.10.09 22:02:05

Ihan näin niinkuin mielenkiinnosta kysäisen (oma tieto- ja piirtotaito lähinnä tikku-ukkotasoa...), että onko hevosen(/koiran/kissan/lampaan/lehmän jne..) piirtämiseen jonkin tyyppisiä ohjenuoria (mittasuhteissa, tms toteutuksessa)? Millä itse piirrätte kuvat? Mitä suosittelisitte esim. minunlaiselleni "aloittelijapiirtäjälle" (halvoiksi, mutta hyviksi) välineiksi..? Jolla saisi kuvat myös esim. nettin asti..

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.