Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loppuuko NHEC?

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   20.9.09 09:59:46

NHEC - North Hollow Equestrian Center

Uutiskatsaus. Kiinnostus riittäisi, jopa suurempaan toimintaan, kuin se nyt on, mutta lääkärin määräyksestä minun tulee lopettaa koneella olo käytännössä kokonaan. Olen sairas ja sairauteni pahenee käsiä käytettäessä ja haluan vielä joskus olla kunnossa.

Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, etten virtuaalitalleilua voi harrastaa.

Kuitenkin suuri työ NHEC:n kanssa menisi totaalihukkaan - kisoja hevosilla on enemmän, kuin sivuilla on lisättynä.

Jos jollakulla olisi kiinnostusta DWB kasvatusta kohtaan ja haluaisi tavallaan valmiin tallin itselleen, nyt olisi mahdollisuus. Ota yhteys tässä topicissa tai mailitse.

Re: Loppuuko NHEC?

Lähettäjä: Riesu@emännänkone 
Päivämäärä:   20.9.09 10:39:51

damn, kiinnostais ihan sikana, mutta yksin tuskin jaksaisin alkaa pitämään... Jos yhden tai kaksi kaveria tuohon saisi mukaan, niin olisi ihan hemmetin hienoa ja voisin ottaa NHEC:n vastuulleni heidän kanssaan..

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   21.9.09 09:09:48

Olisi tosi hienoa, jos tälle löydettäisiin vaikka osaomistajia, jotka jatkaisivat toimintaa :)

Lähettäjäjaffa 
Päivämäärä:   21.9.09 10:01:07

Voi ei, paljon jaksamisia sinulle.

LähettäjäLinn 
Päivämäärä:   21.9.09 10:39:40

Hitto kun mulla on Ribera.. Mut älä ainakaan sivuja tuhoa mihinkään! :)

LähettäjäBeronia 
Päivämäärä:   21.9.09 10:42:03

Entisenä dwb kasvattajana voisin lähteä mukaan jos tosiaan useampi sitten saataisiin mukaan tähän projektiin.. :)

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   21.9.09 13:54:04

Ainakin meillä olisi kasassa beronia ja riesu.

Linn, tiedänkin sen, hieno aloitteleva talli :)

jaffa
Kiitos. On tosi vaikea keksiä tekemistä, joka ei liity jotenkin käsillä tekemiseen. Juuri ja juuri pystyy koiran kanssa vielä harrastamaan onneksi.

LähettäjäRiesu 
Päivämäärä:   21.9.09 20:48:18

itse yritän tällä hetkellä erästä kaveria houkutella mukaan, että edes kolme saataisiin kasaan (:

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   22.9.09 08:12:49

Juu muuten; minun puolestani tulevilla omistajilla on vapaat kädet, muuttakaa hevoset valokuvallisiksi, kisatkaa enemmän tai vähemmän - ei minulla siihen sananvaltaa ole muutenkaan enää sen jälkeen ;) Tulen luovuttamaan myös kolmikolle oman tunnukseni, jonka jälkeen voidaan hevoset siirtää yhdelle tunnukselle tai jakaa kolmen kesken.

LähettäjäRiesu@kirjasto 
Päivämäärä:   22.9.09 14:33:00

Jeesh, tämä eräs kaverini (ÄRRÄ) meinasi, että voisi tulla pieneksi osakkaaksi NHEC:n, kun ei mikään hirmu aktiivinen ole, eli jos saisimme vielä yhden niin ois aika herq (: Minut voi lisäille meseen, niin siellä voidaan uusien kanssa keskustella suunnitelmista jne (:

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   23.9.09 09:45:01

Oisko beronia ja riesu & ärrä sitten valmiita ottamaan ko. tallin omistukseensa - puhukaa vähän keskenänne ja kertokaa miulle sitten, mitä päätätte :)

LähettäjäRiesu 
Päivämäärä:   23.9.09 17:01:40

jos beronian saisin kiinni/Beronia lisäisi meseni, niin juttelisimme siellä (:

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   23.9.09 17:50:58

olisin itse myös hyvin kiinnotunut tästä, mutta taisi nyt alustavasti mennä jo uusille omistajille :)

LähettäjäBeronia 
Päivämäärä:   24.9.09 00:04:52

ohoh, paljon tekstiä tullut.. Mun mese ei toimi, jostain kumman syystä lagittaa iha hulluna vaikka uusi kone ja ohjelma poistettu ja asennettu moneen kertaan.

Tosiaan, en ihan kamalasti pysty vaikuttamaan tallin asioissa, joitakin pieniä juttuja voin tehdä, esim tekstien kirjoittaminen ym suunnittelu. Oma talli juuri nyt vie niin paljon aikaa, että pelkään virtuaalista burn-outia. Mutta lähden silti mielelläni tähän mukaan, mutta kunhan tämä ei vain ole osaltani kovin velvoittava. Olen kuitenkin mukana, en tätä jätä. :)

Lähettäjä: Riesu@emännänkone 
Päivämäärä:   24.9.09 08:58:59

goth, kyllä sinäkin voit tulla mukaan, koska jos tässä on kaksi näitä ns. pikku-omistajaa ja jos sie tulisit miun kanssa pitämään tallia ihan kunnolla pystyssä? (:

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   24.9.09 09:15:15

Neljän hengen voimin tuotahan voisi pyörittää ihan helposti, ilman, että kellekkään tulee liikaa vastuuta. Pyöritinhän miekin nhec:tä yksin :)

Lähettäjägoth. (Essi K.) 
Päivämäärä:   24.9.09 14:20:44

riesu - kaippa tu onnistuu :) lisää vaikka meseen munaheikki_69@hotmail.com

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   30.9.09 09:10:23

Ottakaa yhteyttä sähköpostitse, kun olette johonkin tulokseen tulleet :)

Lähettäjäryga 
Päivämäärä:   7.10.09 07:32:24

Oletteko miettineet lähdettekö tähän projektiin? Lähettäkää mailia, niin tiedän laittaa loput kisat (joita sivuille ei ole lisätty) tulemaan.

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   7.10.09 07:52:48

oi vitsit että olisi hienoa tulla omistajaksi, kun omakin talli dwbeitä kasvattaa.. mutta toivottavasti löydät ryga, NHEClle uudet ja aktiiviset omistajat ja voimia sinulle itsellesi ^^

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.