Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   21.6.17 13:35:07

Ravikeskustelu 460

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info (Huomaa uusi osoite!)
Ravitalleja (Huomaa uusi osoite!)

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

---

Täytin edellisen...

Lainaus edellisestä minulta: " Kesäkuussa en siis raveja järjestäkään - vai onko tarvetta n. 3-5 sarjan villeille raveille...? :)"

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   21.6.17 14:14:33

Mun ei todellakaan pitäis tehdä näin, mutta Viiru, lähtiskö tämä http://vrkk.boards.net/thread/260/ransk-cisco-cellini mulle? :D

Ravit aina kelpaa.. Peitsarit etenki kaipais vähän startteja.

Mieltäkin löytyy muutama myytävä edelleen, täältä http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017 ja muutama vanhempi jo starttanneita täältä http://duanstable.weebly.com/kasvatus.html.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   21.6.17 19:56:57

Shavo, miä ainakin kaipailisin noita sarjaraveja ! :p

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   21.6.17 21:20:49

reibili, lähtee :)

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   21.6.17 21:21:27

eatnama, juu pitäs olla myynnissä, ei kukaan oo mulle kai sivuja koskaan lähettänyt :D joten ota vaan

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.6.17 21:29:47

siinau, minäpä kattelen tässä.. Jossain välissä :D Pelittelen varmaan tässä pari iltaa tehokkaasti kun en ole omalla koneella pe-la-välillä, mutta oon sit vissiin ens viikon alun lomalla niin sit ehtii (viittii) ehkä kattelemaan näitä juttuja taas.. :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   22.6.17 10:33:41

Viiru, en varmaan saa sivuja tässä nyt ainakaan viikkoon aikaseks, me ollaan tänään lähössä mun porukoille, niin en varmaan virtuaalihevosia sen enempää ajattele, kun jos jossain vaiheessa sais Leeton Pacen ja Redbrookin tuloksia tehtyä.

Kuolettaa nyt jo pelkkä ajatuskin, 550km matkaa. Hyh..

Buahah, arvelin ettei Spirit Burn mene kirjoihin tuolla kuvalla, mutta meni se kolmoselle, tasan 60 pistettä.. :'D Ois vaan silti ehkä pitäny vaihtaa tuo, mutta palkinto kun palkinto..
Ainakin sain sen nyt aikaseks pistää kirjoihin ja kansiin, ku varmaan pari vuotta meni sitä vaan suunnitellessa..

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   22.6.17 10:49:50

no ei mikää kiire

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   22.6.17 11:12:51

Jei, meitin neitokaiset meni kakkosella kirjoihin molemmat :) Nyt sit päästään jännittelemään miten suokkitammojen käy..

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   22.6.17 11:39:55

http://reibilin.weebly.com/nj1.html
Ja sit kaikki, hop hop osallistumaan! Vippi jo 26pv..

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   22.6.17 17:21:45

http://www.narrilaivan.net/ravit/kesakuunvillit.html

Teretulemast, tulokset tulee jo sunnuntaina, joten äkkiä osallistumaan! :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   23.6.17 11:50:12

Ää en kestä, Sweet As Sin on NDM:ssä voittanu kaks karsintaa/erää ja ollut kerran kakkonen ja pääsi finaaliin. <3 Siellä se varmaan sitten laukkaakin hylkyyn. :D

http://rikotut.net/kilpailut/ravit/34.html - osallistukaa myös muihinkin kun NDM lähtöön!

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.6.17 17:59:16

Leeton Pace finalistit on nyt selvillä. Löytyskö jotakuta arpomaan mulle tuon finaalin tulokset? Niitä vois lähetellä mulle sähköpostiin, aikoja ei tarvitse antaa, mä laittelen ne sitten käsin, mutta jotakin random aikoja voi laittaa, että arvontakone arpoo myös maholliset hylkäykset..

Muihin lähtöihin saa vielä osallistua, mutta jos saisin nuo finaalin tulokset tänään/huomenna jo ulos..

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   23.6.17 18:59:01

reibili, mie voin arpoa. Laitan sulle kohta sähköpostia :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   23.6.17 19:09:09

Kiitokset Shavolle, nyt on finaalinkin tulokset julki! :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   23.6.17 23:46:51

Ei hitsi toi Dasha on kova jätkä :D Toivottavasti meidän tuoreesta D-sarjalaisesta tulis yhtä hyvä :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 13:13:01

Mie etsin lv-tammoille oreja

aksun oreja jo kävinkin vähän kuolaamassa... Mutta olis kiva, jos jollain on jotain huippu/ legendaoreja, niin viskokaa tuonne - semmosia hienoja hienoja :) Aika pitkäsukuisia tarvisin, useimmilla 3-5 polvea sukua :)

Ja hei - kellä oli puhtaita venäjänravureita? Mulla on 1 (oikeastaan 2, mutta 2 polvi hukkunut...) sukupolvinen venäjänravuritamma, jolle haluaisin puhtaan venäjänravurioriin, mielellään raviradoilla menestyneen :3

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 13:31:35

Apuva apua aapuuvaa :D

TÖPÖTTÄJÄRAVIT MEINASI UNOHTUA!
Ravit on 30.6., mutta osallistumisaikaa 2.7. asti. Kipin kapin kaikki osallistumaan, lähtöjä myös nuorille ja vähän hitaammille jotka ei pääse itse päälähtöihin. Tervetuloa! :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.6.17 13:36:48

Dasha on kyllä hyvä, se oli jo breeders' crown kakkonen ja nyt leeton pace voittaja ja päälle vähän muutakin menestystä.. Täytyy nyt ikäännyttää se ja muistaa laittaa hooligan memorialiin kun nyt en noihin ensimmäisiin redbrookin alkueriin sitä tullu ilmottaneeks.

Shavolle mulla ei oo sopivia oreja, yleensä mulla on ollu vähän kaikkea mutta tollasesta vähän vanhemmasta suvusta oleva hyvä ori puuttuu! :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 13:42:14

reibili, ei tarvi olla vanha suku - myös uutta sukua olevat 3-4 polviset oriit kelpaa vallan mainiosti, että tulis vähän uutta verta noihin :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.6.17 13:46:35

Shavo, tämä pöljä ei nyt tajua, että onko noihin kaikkiin lähtöihin nyt rajattomasti poneja/omistaja vai tuo 2 ponia/omistaja? :D
Mä voisin kohta nakata tonne sun topikkiin pari oria pällisteltäväksi, vaikkei ne nyt mitään super hyviä olekaan.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.6.17 14:56:41

http://reibilin.weebly.com/nj1.html Näihin mahtuu vielä, jos et oo jo osallistunut, niin teeppäs se heti! Poniluokat etenkin on tosi tyhjiä

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   24.6.17 19:20:45

Hyvää Juhannusta kaikille!

Korvessa ravataan Juhannuksen kunniaksi teemalähtöjä. Mukaan ehtii sunnuntai iltaan asti. Päälähtöihin unohtu vaihtaa lähtönumerot eli osallistukaa noiden mukaan niin tulee hepat oikeaan lähtöön =D

http://korpi.byethost8.com/ravit/2017/6_juhannusravit.html

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 19:40:22

"Lähettäjä: reibili
Päivämäärä: 24.6.17 13:46:35

Shavo, tämä pöljä ei nyt tajua, että onko noihin kaikkiin lähtöihin nyt rajattomasti poneja/omistaja vai tuo 2 ponia/omistaja? :D "

Max. 2 ponia/ lähtö, mulla on kesäloma loppu tuolloin ja kiire viikko alkaa sen jälkeen, niin ajattelin pitää ny "pienet poniravit" vaan, että kaikki tuo vaan huippunsa nyt sinne <3 :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   24.6.17 20:00:59

Okei, mä yritän muistaa huomenna omani ilmottaa :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 20:51:51

Olisiko kellään lahjoitaa Grand Gingerille kuvaa? Hänen täytyisi ehdottomasti olla muskelinen punarautias ori (myös ruunan kuva käy).

Miulla ei semmoista löydy, löytyy vaan rautiaita tammoja :'(

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   25.6.17 08:37:09

Shavo http://kuippana.net/asdfgh.png

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 10:53:09

Viiru, laitan sulle sähköpostia =)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 11:25:38

Etsinnässä myös 1-3 sukupolvea omaava menestynyt ranskanperuna (eli ranskanravuri) Zephyrine Lunedille, eli ei Luned- sukuista :)

topicciin voipi heittää linkkiä jos löytyy... :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   25.6.17 12:18:08

Shavo, apua kerkiinkö mä vielä tänään osallistua sun raveihin !? :3 pääsisin parin tunnin päästä koneelle laittamaan osallistumisia...

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 16:54:07

siinau, ehdit joo. Onkin jo sähköpostissa se :D :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   26.6.17 23:11:17

evm-sukuista kantakirjattua russitammaa kenelläkään ? :)
Kapu, http://dacapoponit.weebly.com/kapu.html kaipaa tyttöystävää :p

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.6.17 08:36:06

botit

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.6.17 08:36:12

siinau, Lippa?

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.6.17 08:47:55

Nyt on vFinlandia-ajojen 3. ja viimeinen karsinta auki! Pahoittelut, että hieman myöhästyi. Finaalin tulokset tulevat samaan kutsuun sitten aikanaan :)

http://vrkk.boards.net/thread/315/vfinlandia-ajon-karsinta-2017-finaali

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.6.17 08:57:21

Miksen minä ole Da Caposta kuullut aiemmin?! Ihanaa, ponitalli! Ei kun tutkimaan!! :D
Sen jälkeen lupaan ahertaa ainakin tunnin tai kaksi kesäkuun villien ravien parissa, mutta en varmaan tänäänkään saa niitä valmiiksi, pahoitteluni siitä.
Loma loppui, ja pitää käydä töissäkin... Möh! :p Mun ihana datausloma loppui... Q_Q Kattelin vaan koko loman ajan Netflixiä ja datasin, oli muuten rentouttava loma <3 :) Tosin pesinhän mä tallin ja vähän poneilin... Mutta periaatteessa mä vaan datasin/ löhöilin :DD

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   27.6.17 19:07:22

Shavo, no kun se on vasta alkutekijöillään mun ponien kanssa ja oon vähän huonosti sitä muistanut päivitellä :D eilen sain aikaiseksi ruveta ponien sivuja sinne siirtelemään...jospa me talveen mennessä oltaisiin kokonaan valmis ponitalli :D

Mulle saa myös tarjota shettiksiä ja russeja, voisin muutaman ostaa :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   27.6.17 19:40:00

Viiru, Lippa käy oikein mielellään ! :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.6.17 09:41:03

Olokeehan ystävät hyvät hököllä tänään, päivittelen illasta VRER:n kalenterin ja sinne tulee parit suurkisat. Varsinkin peitsari-ihmiset sais nyt heräillä :D

NDM-pöhötys jatkuu myöskin taas, Chance II Serie juostaan 14.7. ja Chance III 21.7. - näihinhän on AVOIN osallistuminen ja ovat avoinna 12,0 ja nopeammille (molemmista 2 parasta jatkaa finaaliin). Eli jos teillä on hevosia jotka eivät ole vielä startanneet NDM:ssä, niillä on suurin tsäänssi päästä mukaan. Chance I:n oli päässyt jopa 2 kertaa karsiutuneita, joten kannattaa kokeilla. Muistakaa kuitenkin että niiden hevosten pitää olla tuolla NDM-osallistujalistalla.

Huomasin myöskin että meidän 100. ravit juostaan ihan just, joten niidenkin kutsu tulee tänään, siellä on (ainakin minusta :D) kaikille nyt sitten jotain vähän pienesti isompaa :D (Ei hirveän isoa mutta vähän kuitenkin xD)

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   30.6.17 12:47:21

aksu, riittääkö, että hevosen sivuilta löytyy alle 12,0 aikainen ennätys jolla sen ilmoittaa Chance Serieen vai pitääkö ennätys olla pävitettynä myös NDM osallistujien listaan? Eli saako ihan viime aikoina ennätystään alle 12,0 aikaiseksi parantaneen hevosen ilmoittaa kisaan? :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.6.17 16:11:35

Marle, ööörp. Joo, saa ilmoittaa. Voit vielä vaikka varuiksi ilmoittautumismailissa laittaa järjestäjälle että ennätys on parantunut ja löytyy sivuilta. Ja voit vaikka laittaa mulle muutospyynnön, yritän päivitellä sunnuntaina tuoreimmat tulokset tuonne (tänään on muuta hommaa, päivitän tässä vaan kalenterin ja omat villit maailmalle.. :P).

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.6.17 16:44:39

Ravikalenteri *vihdoin* päivitetty. Siellä on nyt nuorille kesäkatsaukset, peitsareille Juvenile GP, N.I.N. Rattopoika Muistoajo ja NDM:n Chance II Serie. Ja Saltan rajattomat jossa on kaikille tarjontaa, niihin kans osallistumaan! (Sanoo hän joka ei vielä ehtinyt laittaa osallistumisia :D)

Osallistukaa näihinkii!
<www.jattitassu.net/ravitalli/ravit100.htm>

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.6.17 17:22:29

Redbrook Paceawayn ekat viisi finalistia on selvillä ja kilpailusarja jatkuu Paddington Memorialin, Hooligan Memorialin ja Swift Challengengen merkeissä.
http://duanpacers.weebly.com/dpr25.html
http://duanpacers.weebly.com/dpr26.html

Peitsari-ihmiset siis hoi ja herätys!

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   30.6.17 18:13:19

aksu, pitäisikö kesäkatsaukseen osallistua otsikolla ravit103? Ehdin jo osallistua otsikolla ravit102 ja ihmettelin kun 13.07.2017 on sama otsikko :D

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   30.6.17 19:39:26

Mä koitan jos huomenna kerkeisin osallistumaan noihin raveihin. Siksi nyt kysynkin, kun oon vahingossa kilpailuttanut 2v peitsaria tavallisena lämpöisenä (20,4aly), niin sopisko vaan pitää toi ennätys ja viivata startit yli (2kpl). Eihän tossa nyt suurtavaivaa oo koelähdönkään kautta käyttää, kun ei tosiaan montaa starttia ole juossut. Kyllä mä vähän mietin, että piti olla useampi kakkonen peitsareissakin, mutta aina ei voi muistaa :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.6.17 21:16:17

Ellu, ei menny niinkun strömsössä. :D Ei kyllä oo munkaan harrastelut nyt menny, kun oli tarkotus kaivella uusia ennätyksiä tänään ennenku ilmoon startteihin vaan en muistanu ja nyt ne taas tavallaan ehkä kilpailee väärissä sarjoissa ja joku ehkä väärän ikäsenä.. Tosin tämä ei ollu mulle mitään uutta..
Mä kyllä varmaan jättäisin huomiotta nuo ja aloittaisin alusta, kun ei kuitenkaan montaa starttia nyt ole juossut..

Duánissa ois tarjolla heinäkuulle kolmen päivän villien ravien sarja http://reibilin.weebly.com/villit09.html. Osallistumispakko on kaikille päiville, eli vain yhdelle päivälle ei voi osallistua.. Rahaa on jaossa sen verran että toivotaan sen houkuttelevan osallistjuia. VIP 8.7

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   30.6.17 22:56:19

Divaritulokset ovat tulleet, onnea sijoittuneille! :)

Ääh, miksi mun kaikki peitsarit on joko 0-2v tai sit 5v, ei oo hevosia millä osallistua noihin reibilin mainitsemiin startteihin :D
Inhottava photobucket on meni muuttamaan noita käytäntöjään ja nyt mitään kuvat näy... Joten älkää ihmetelkö jos meidän tallin sivuilla ei kuvat nyt näy, yritän keksiä mihkä tallennan kuvat seuraavaksi + uusien osoitteiden päivitys voi kestää.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.6.17 23:08:42

Meeri, sittenhän asiaan on vaan yks ratkasu, sun pitää ostaa lisää! ;)

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   30.6.17 23:19:29

reibili, niin kyllä pitäskin :D Jotenkin tuntuu et meidän hevoset jopa pärjää peitsarikilpailuissa toisin kuin normiravureiden puolella, niin miellellään sitä niihin osallistuis

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.6.17 23:23:13

Sama täällä! Etenkin tammat tuntuu kulkevan sillä puolen hyvin :D Paitsi nyt mulla on aksulta yks peitsarikasvatti ori, joka uhkaa olla jonkinlainen juoksija, yleensä mulla orit ei mene oikein minnekään!

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   1.7.17 00:48:38

Finlandia-ajojen tulokset on tulleet! :) Onnea voittajille Reemio Ros ja Simpleliesrbest!!!

http://vrkk.boards.net/thread/315/vfinlandia-ajon-karsinta-2017-finaali

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   1.7.17 11:27:15

Ohhoh :o :D
Oriin emähän voitti vFinlandian 2015 :D Tämä on ollut vähän tämmöistä hitaasti syttyvää sorttia, mut nyt oli näköjään onni kohdillaan :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.7.17 12:56:50

Meille taas ei mainittavaa menestystä tullut :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.7.17 13:12:07

Katohan, meillekin tuli vFinlandiasta kakkonen :D Onnea vaan eatnamalle kasvattien menestyksestä! :D Fireflyn floppaaminen kyllä harmittaa mutta aina ei voi voittaa.. :D

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   2.7.17 14:32:34

ei menestystä täälläkään

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   3.7.17 06:23:04

Miulla alkoi taas perinteinen IRL rumba, eli käyn koneella viikon tai kahden välein ja yritän siinä ajassa tehdä mahd. paljon :D
Onneksi sain sentään aika suuren osan hevosten sivuista siirrettyä uudelle domainille tuon kesäloman aikana.... :3 :)

Nyt arvon Töpöttäjäponiraveista tulokset, ja sitten teen kahdet eri sarjaravit heinäkuulle. Ja suur-ravien kutsun isken myös jo pöytään, että sinnekin saa osallistua vaikka ovatkin vasta heinäkuun loppu puolella... :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   3.7.17 07:16:43

30.6. ravien tulokset

Narrilaivan Töpöttäjäkuningas 2017: o. Scaramanga Bond
Narrilaivan Töpöttäjäkuningatar 2017: t. Margarita I.F.
Narrilaivan Poniruhtinas 2017: o. Sjötroll Duán
Narrilavian Poniruhtinatar 2017: t. Eowyn Narr
Pikkueliitti 2017: o. Aken Kilkerran
LillaElit 2017: t. Ønsk Tillit

^ Onnea kaikille! :)

HEINÄKUULLE RAVEJA:
1. sarja ( 2.7., 8.7. ja 11.7.)
2. sarja (16.7., 21.7. ja 29.7.)

Narrilaivan suur-ravit 25.7.
- Suomi 100v juhlavuoden kunniaksi Suomineito- ja Suomipoika palkintoja korotettu 20 000veurolla!
- Lisäksi ikäluokkalähdöt 3-6v suomenhevoslupauksille korotetuilla palkinnoilla.
- Lämpimästi tervetuloa Narrilaivan suurimpaan kesäravitapahtumaan!

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   3.7.17 12:41:27

Poniruhtinas kakkonen meille sentään, ja katsauksista jokunen sija! Kasvattaja onnittelee Sjötroll Duánia Poniruhtinas lähdön voitosta :)

Mistä tulikin mieleen että täytys paneutua noiden ponien kalentereihin, niiltä puuttuu nyt niin paljon kisoja kalenterista että menee ikä ja terveys..

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   3.7.17 17:58:36

reibili, mun mielestä kaikkien pitäis voittaa <3 Mutta tyhmä arvontakone aina laittaa vaan yhden ykköseksi >_> :(

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   3.7.17 18:05:29

Vois alkaa järkkää raveja joissa kaikki voittaa... Kaikille vaan ykköset tuloksiin nimen eteen ja ykköspalkinnot kaikille!

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViveka 
Päivämäärä:   4.7.17 21:36:15

Tervetuloa Lily's Trottersin ensimmäisiin rajattomiin ravikilpailuihin 10.07.2017 lämminverisille. Luokat jaetaan ennätysten mukaisesti 16 valjakon sarjoihin osallistuja määrien mukaisesti. VIP lauantaina 8.7.

Tervetuloa kilpailemaan =)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   4.7.17 21:46:55

Uuujee, rajattomat! Osallistun illemmalla taikka huomenna.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   5.7.17 10:58:22

Siis uskomatonta mutta totta - meillä alkaa muutto omalle domainille olemaan loppu puolella :D
Enää muutama kansio pitää plärätä läpi websin puolella, ja uskon, että alle 10 hevosen sivut siirtämättä enää - jee! Eihän tässä ole kun vuosi vierähtänyt! :')

Kummasti noita "kummitussivuja" kertyy kun on 13v virtuaalitallia pitänyt, mutta kohta pikku hiljaa olen saanut kaikki tiedot pelastettua, ja voin antaa sivujen olla sen 6kk minkä jälkeen Freewebs "frozaa" ne :)

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   5.7.17 19:51:50

Apuva, minä hölmö olin unohtanut kokonaan ravihommat töiden ja juhlien keskellä - Viekser Muistoajo meinasi jäädä anomatta kokonaan! Nyt on anottu, toivottavasti saadaan se kalenteriinkin piakoin niin pääsette niihin osallistumaan :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   5.7.17 20:08:48

Mä yritän saada alkuviikolle ravit taas, joten nopeasti ehtii lähtöjä toivomaan. Tulossa on taas villit ja rajattomat

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   5.7.17 20:23:54

Divariravit 07/2017!
- 10.7. 1. karsinta
- 20.7. 2. karsinta
- 30.7. finaali

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.7.17 09:12:15

Miekii osallistuin ekaa kertaa Divisioonaraveihin, kun hevosten voittosummat ajan tasalla... :3 :)

Täytyy yrittää pitää ne ajantasalla niin jos pääsis useamminkin tuollaisiin "kivoihin" lähtöihin :D NDM-raveihin alan sit petraamaan ens vuonna... :D :)

Meidän heinäkuun raveihin ei ole tullut kun kaksi osallistumista.. Toivottavasti tulee enemmänkin... Onko sarjoissa jotain muutettavaa vai haluaisitteko sitten ennemmin sellaisia lähtöjä, että otetaan max. 12/16 valjakkoa ja 1-2 hevosta/ omistajalta....? :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.7.17 09:39:34

Mää yritän muistaa osallistua sohvasahvon raveihin tänään. Ja divareihinkin ehkä kattoa jotain.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.7.17 09:56:26

Laitoin nyt myös keskustan puolelle myyntitopicin Narrilaivalaisista. Sinne yritän päivitellä myyntiin tulevia kasvatteja ja hevosia. Isäoriiden omistaja älkää säilähtäkö: jos varsat ei mene kaupaksi, niin ne jää ehdottomasti Narrilaivaan <3 :D Ei noiden myyntiin pitänyt mennäkään, mutta mulla on oikeasti kivan sukuisia tammoja, niin täytyy katsoa jos kelpaa muillekin niistä varsat ;) :)

Onko kenelläkään kiinnosusta pohjoisnorjanponiin/ poneihin tai pohjoisruotsinhevoseen/ hevosiin?
Multa vaan sais nyt. Pohjoisruotsinhevosista teen muutamat varsat enää itselle ja sitten menevät haudan lepoon :) Pohjoisnorjanponit tosin jäävät vielä "roikkumaan talliin", jos sattuu tulemaan uusi pnp- innostus jossain vaiheessa ja joku niistä varsoja haluaisi :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.7.17 14:19:34

Mä heittelen myöskin osallistumisia illemmalla, kunhan saan nuorison sivuja vähän ajantasalle..

Netti toimii taas just ja just, pitäs palkkoja maksella ja sivuja tehdä, mut ku alottaa jomman kumman niin tämä halvaantuu.. :'D
Täytys nyt lähtee tuhlailemaan rahojaan juhlavaatteisiin, ois jotkut häät parin viikon päästä.. hyhhy.. Mekko ja kaikki.. Yäää... ja juhlat.. öäh

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   6.7.17 16:42:02

Hei vaan kaikille !
Mulla tää virtuaaliheppailu vähän jäissä kun töissä niin kiire ja nyt vielä koiran lopetus tulossa eteen niin en ihan kauheasti kerkiä tai jaksa istua koneella.. :/ Mutta kyllä mä edelleen harrastan virtuaaliheppailua, en vaan tiedä koska seuraavaksi jaksan tai kykenen koneelle..

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   6.7.17 19:07:16

Shavo: Mä voisin jossain kohtaa jonkun pohjoisruotsinhevosen hommata :) Ja pari ponia on tervetulleita myös. Mutta en tosiaan ihan tähän hätään kerkeä sivuja tekaisemaan.. Mutta ehdotuksia otan vastaan :)

Mä oon ollut nyt kolmatta päivää töissä meidän kesäläisten kanssa ja mulla on palanut aivan totaalisesti jo hermot.. Ja kämpillä oleva putkiremontti ei auta yhtään asiassa. Onneksi viikonlopuksi kotiin :) Puskaruuna saa kengät niin pääsee edes sillä ajelemaan <3

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   7.7.17 09:33:25

Sohvasahvo, mulle ainakin voisi kelvata pari pohjoisruotsalaista mahdollisesti :D

Meidän satasen raveihin ehtii vielä! (Ja mahtuukin.)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit100.htm

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   7.7.17 18:29:53

Mieki välillä ilmottelen itestäni. Hengissä ollaan edelleen ja harrastus edelleen epäaktiivista. Yritän vähissä määrin juoksuttaa heppoja raveissa. sähköposteihin vastailen kyllä ja esim varsoja ja astutuksia saapii kysellä. Kesäloma mulla alkoi mutta kaksi ekaa viikkoa on tässä ainaki täyttä menoa ja meininkiä. Jospa sitä vähän sais virtuaalijuttujakin järjestykseen.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   7.7.17 18:50:51

Mä en osallistu just nyt kuin aivan välttämättömimpiin. Loma on kohta lomailtu, sitten taas ehkä vähän aktivoidun.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   7.7.17 19:46:31

Istun raviradan laidalla kameran kanssa :D joten kuvia liikenis varmaan halukkaille. Ilma on upea, pelkäsin, että tulee vettä. Kuvia A ja B-ponit, lv, sh ja yks kv ruunakin näytti ainakin olevan

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   7.7.17 21:39:11

Loci, minkä näköinen kv ruuna? Ja mihin hintaan pari kuvaa? :D

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   7.7.17 21:47:20

Loci, mulla kävi kans juhannukseen aikaan raveis et olin varautunu kunnolla sateeseen mut sitten koko kumpanakin ravipäivänä paisto aurinko oikein kunnolla ja naama paloi :D

Rupesin nyt vaihtamaan ravureiden kuvia tuon photobucketin pelleilyn takia, et hissukseen mäkin saan hevosten kalenterit kuntoon :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   7.7.17 21:51:57

Marle // musta, ehkä oli pieniä merkkejä. Nyt vähän laadusta riippuen katon, mitä kehtaan pyytää, mutta varmaan luokkaa 50snt kuva.

MeeriN. //

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   7.7.17 22:00:18

MeeriN // Hups, lähti puhelimella vähä aikasin. Onneks aurinko paisto selän takaa, enkä pala kovin herkästi + iltaravit. On toi Puumalan rata niin pirun kaunis <3

Onneksi hostaaja antaa uppia kaikki kuvat palvelimelle :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   7.7.17 23:02:33

Marle // https://i.snag.gy/E6LUgP.jpg Tuon näköinen kaveri

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   8.7.17 15:26:23

Redbrook Paceawayn toiset viisi finalistia on nyt selvillä, tähän mennessä tiensä sinne on siis selvittänyt kymmenen hevosta.
http://duanpacers.weebly.com/dpr28.html

Vielä kuitenkin kahdelle hevoselle on tilaa, ja paikan finaaliin voi lunastaa 21.07. juostavasta Last Mile lähdöstä, joten nyt kaikki 3-4 vuotiaat, 13,5 ja nopeammat peitsarit viivalle! Kaksi parasta siis finaaliin.
http://duanpacers.weebly.com/dpr27.html

Loci, jos sulle sattu kameraan rautiaita lämpösiä, niin mä voisin olla sellaisista kiinnostunut. En nyt ehdi katsoa lähtölistoja sen tarkemmin oliko Puumalassa sellaisia :D

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   8.7.17 15:33:30

reibili // On tuolla yksi rautias lämpönen ruuna

https://www.flickr.com/photos/135771799@N08/albums/72157685992075745 Tuonne latailen kuvia hevonen kerrallaan, kun ennätän muokkaamaan. Kaikki startanneet oon kuvannut. Nyt siis lähdöt 1 & 2 muokattuina. Mä teen sitten tän kuvanmuokkausurakan jälkeen noille myytäville kuville oman myyntisivun, sillä pitäähän jotain jättää itelleki varastoon.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   8.7.17 19:17:34

Loci, mulle voisi B-ponikuvia myydä! ^_^

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   9.7.17 11:58:39

NDM-listat ja VRER:n kalenteri on päivitetty!

Ja koska mulla oli käynyt moka toisen NDM-semifinaalin kanssa, niin se juostiin tänään ja normilähtöihin saa osallistua jälkikäteen!
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit104.htm

Mielenkiintoinen finaali tulossa, tällä hetkellä 8 finalistia on selvillä ja kaikki on eri tallien omistuksessa!

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   9.7.17 13:24:09

Läjä kopukoita myynnissä!!
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2730756&t=2730756

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.7.17 13:44:44

http://reibilin.weebly.com/villit09.html Näihin kolmen päivän sarjaraveihin ehtii osallistumaan vielä tänään, lähetään tänään kotiin (yhyy en taho), joten yritän saada tuloksia tehtyä huomenna.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.7.17 14:27:29

http://virtuaali.net/keskusta/topic/4911/m-ravureita/2
Tuolla myynnissä läjä kopukoita tarjoukset mieluiten sinne

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   10.7.17 19:25:25

Ostakaa mun kaakit :(

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.7.17 23:03:57

Rahaa ois taas jonkinverran tarjolla jonkinlaisten suurkisaviritelmien merkeissä
http://reibilin.weebly.com/villit12.html
Osallistumisaikaa on 15.7 asti, mutta koska lauantaina on häät (yhyyyy, onks pakko) niin tuloksia tulee sitten varmaan maanantaina, kun todennäkösesti en sunnuntaina ole tulosten tekokunnossa.. Koska minähän en missään tuntemattomien ihmisten joukossa selvinpäin istu.

Osallistukaas siis, sankoin joukoin!

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Loci 
Päivämäärä:   11.7.17 00:35:28

WOHOOO. Sain nuo kaikki kuvat nyt muokanneen.

http://locinkuva.weebly.com/
Tuolla olisi nyt ohjeet kuvien varaamiseen, mä joudun vielä tekemään listan niistä kuvista, joita jätän itselleni, mutta saa jo pommittaa sähköpostilla. Niemenpellon Minerin, Jokimäen Mindyn ja Golden Geronimon kuvat saa halutessaan kaupanpäällisiksi.

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   12.7.17 20:27:25

Korven villit ravit löytyy jatkossa kätevästi Villeihin Painottuneiden kalenterista:
http://virtuaali.zafiro.ws/villit/index.php?id=1
Avoinna Korven synttäriravit ja Korpikuninkaalliset.

Kannattaa myös seurailla tulevia raveja. Suunnitteilla mm. heinäkuun tuontiravit ja muuta kivaa loppukuulle =)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.7.17 11:13:14

Villien kalenterissa oli Pohjola-ajo, mut en muista et sitä ois kukaan mainostanut ainakaan täällä ht.netin puolella ja ekassa karsinnassa ei ole yhtään hevosta. Tietääköhän kukaan, mikä sen tilanne oikein on, onko vaan jäänyt mainostamatta vai mitähä?

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 12:01:57

En oo kyllä törmännyt missään, että olis tuota mainostettu, ei täällä eikä keskustassakaan ole sattunut silmään sen mitä nyt siellä oon selaillut..

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   13.7.17 16:44:16

Meikäläisen ravitallin tilanne muuttuu! Koska koko ajan haluaisin vain tuoda uusia hevosia ja tallin hevosmäärä ei pysy hallinnassa (rupeaa ahdistamaan tuo määrä), muutan tallin tuontitalliksi. Nuo tuonnit mitä nyt on tallissa, pidän niitä siihen asti kunnes kyllästyn, ja sitten tuon vain uusia tuonteja ja kasvatan 1-polvisia, ihan max. 2-polvisia hevosia.

Hevosten myynti ja kisaaminen
Kisautan tuontejani pääsääntöisesti omissa tuontiraveissa (ravit toisinaan avoinna muillekin). Hevoset ovat tallille saapumisen jälkeen aktiivisesti myynnissä ja ostotarjouksia voi tehdä milloin vain.

Muuta
Tuonneille saa kuvat mukaan, jos niiden sivuille on kuvat laitettu. Kaikki tekstit ja muut tiedot kuuluvat myös kauppaan. Sukua saa keksiä tarvittaessa lisää, mutta muita tietoja ei saa muuttaa.

Sellaisia kesän / tulevan syksyn suunnitelmia jotta mielenkiinto pysyy yllä :) Onko paha?

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   13.7.17 19:46:50

Monica, meiltä tulee osallistumisia jahka saan päivitettyä kisakalenterit ajan tasalle eli tänään tai huomen illalla :D Luultvasti menee huomisillalle, koska tänään täytyy mennä ajoissa nukkumaan aamuvuoron takia :(

Viiru, jokainen tekee mitä tykkää että pysyy mielenkiinto yllä :) Jos tunnet että tuo on se sun juttu, niin anna palaa! :D
Mulla taas ei ole mielenkiintoa esim. juuri yhtään lyhyt sukuisiin (suomen)hevosiin, mutta on hyvä, että tulee uutta verta niin noiden omien 4+ sukuisten kumppaneiden löytyäminen sitten tulevaisuudessa helpottuu, kun joku viitsii aina tuoda uusia hevosia ym ym ym :)

Itse olen miettinyt, että pitäisi A-poneja vaan tuoda lisää tai sitten lainata ratsupuolelta, että saa omia astuteltua ja kasvatettua.. Muutamia olenkin jo ostanut, mm. Lorelei, Mintje, Gizmo ja Charlotta ovat ratsupuolelta ostettuja, että saa edes vähän uutta sukua Narrilaivan A-ponisukuihin.... :D

Mun täytyis niillekin pikku hiljaa tehdä varsoja että saan sitten Kriteriumiin ja Derbyyn ne keväällä, mutta jos tossa elo-syyskuussa ehtii sitten ponit teettää aluilleen ^____^

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   13.7.17 21:22:02

No just tota hain.. jokainen harrastaa miten parhaimmalta tuntuu :D

Varmaan nuo tuonnit heitän VRKKn tuontipuolelle, tai ehkä sit vaan teen uuden foorumin pelkästään tuonneille, saa nähdä.

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.7.17 22:01:34

Hengissä ollaan ja sainpas vihdoinkin päivitettyä hevosten kisakalenterit! Läjä sivuja olisi tekemättä, koitan saada ne tehtyä muutaman viikon sisällä... Raveihin osallistuttu urakalla, kaikkeen mahdolliseen :D Hevoslistaukseen tarvitsee vielä uudet ajat, iät ja voittosummat päivitellä, sit olisi hommat aika hyvällä mallilla! Tulossa kivoja heposia jalostukseen ja niitä sopii jo kysellä, eli voi kurkkailla Unian hevostarjonta :)

Oletteko ikinä miettineet, jos ravihommasta tulisi saman tyylistä kuin mihin laukkapuoli on siirtynyt? :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 22:18:08

Mitäs laukkapuolella sitten tapahtuu? :D

Mää koetan sulle tehdä niitä sivuja huomisen aikana, jos en tänään enää jaksa, kun yritän kans epätoivosesti saada omien elukoiden kalenterit kuntoon ja välillä purkanu tota tekemättömien sivujen jonoa, enää niitä ei onneks oo ku omia kasvatteja (ainakaan tietääkseni, se kivittököön mut joka vielä jotain sivuja odottelee?) niin niillä ei oo kiire.. Oonhan mä tänään saanu päivitettyä ruhtinaalliset neljä hevosta kuitenkin, että ehkä tämä tästä, joskus.. Yritän olla ilmottamatta niitä nyt muihin kun johonkin isompiin lähtöihin.. :D

  Re: Ravikeskustelu 461

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.7.17 22:35:51

reibili: Ei kiirusta! :D Miekin koitan sulle laitella sivuja jossai kohtaa :D

Laukkaurheilu on muuttunut paljonkin automaattiseksi kaiken osalta, kurkkaa laukkajaoksen sivuja ja vielä tarkemmin on selvitettynä kaikki tässä topassa. Ihan sillain heräs ajatuksia että jos laukkapuolella tuo onnistuu, miksei myös ravipuolella. Toki se riippuu siitä, haluaisiko kukaan tuollaista systeemiä :D

Mulla on tosi vähän hevosia, mutta päivitin näiden ötököiden kisakalentereja noin 5h :O Itselleni helpotus olisi jees, mutta mitäs muut tuumailee? :)

  Re: Ravikeskustelu 461

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.7.17 22:59:19

Hmm, kuulostaa jotenkin.. monimutkaselta kuitenkin tollanen.. en ehkä ihan syttynyt ajatukselle, tai sitten vaan vihaan muutoksia, mutta musta tää nykynen systeemi näin on hyvä :D
Mulle jäi sellanen käsitys että tuolla hevoset on vaan tuolla rekisterissä olemassa, eli niille ei tehdä sivuja ollenkaan?

Teen uuden topan..

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.