Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.6.17 12:22:05

Nyt tarvitaan uutta verta Narrilaivan lämminverilinjoihin - siispä PARHAIMMISTO esille. Nyt ei "kokeilu" oreja haluta, vaan legendoja! ;) :)

Suurin osa tammoistani edustaa pitkää ja vanhaa sukulinjaa, mutta muutama lyhyt sukuinenkin siellä on. Siispä - oreja alle! :)

Fool's Futile Mercy 12,0a
(i. Fire's Narcissus, ii. Mystical Loisto, ie. Fire's Lilac, e. Vereva Stress, ei. Wicked Speaker, ee. Sangria N'Joy)
- 3-4 polvinen ori

Fool's Eleison 13,2a
(i. GT Inspiration, ii. Robert Pride, ie. Cariéva d'Anjou, e. Heavenly Luned, ei. Fraîcher De Glace, ee. Harvest May)
- 1-2 polvinen ori

Fool's Creepy Soupir
(i. Fool's Creeper, ii. Fool's SpellBreaker, ie. Vereva Stress, e. Fool's New Soupir, ei. KAH Warped Horus, ee. NRL Soupir Walk)
- 4+ polvinen ori

Fool's Cheerleader
(i. True Yankee, ii. Charlie Yankee, ie. Nipsu Luned, e. Beauty In Rag, ei. Raffy Loisto, ee. Walker In Rag)
- 3+ polvinen ori

Fool's Charlotte
(i. Be A Star Loisto, ie. GT What A Star, ie. Sally Loisto, e. Vereva Stress, ei. Wicked Speaker, ee. Sangria N'Joy)
- 3-4 polvinen ori

Fool's Abscond
(i. Retro Jazz, ii. Fair Viking, ie. Rock's Key To My Soul, e. Escape Loisto, ei. Geronimo Yep, ee. Conwenna Jazz)
- 2-3 polvinen ori

Fast Food
(i. Yo Comet, ii. Nine Inch Seth, ie. What A Chiisai F, e. Starlady Jazz, ei. Fire's Dallas Star, ee. Fair Liquer)
- 3-4 polvinen ori

Tuossa nyt osan tamman sukuja, ettei tule ihan samoja nimiä. Melko pitkää sukua siis haen useammille, 3-4 polvea tai enemmän useammille :)

Muutamalle tammalle näiden lisäksi vielä haussa ori, mutta niiden sivuja en ole vielä ehtinyt päivittää.

Mutta - OREJA ALLE KIITOS, osalle tammoista teetän sekä ori- että tammavarsan, joten tarvitsen n. 10-20 oria kokonaisuudessaan :3 :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   24.6.17 13:41:42

Tässä olisi meidän lämminveriorien parhaimmistoa:

1-polv. Eclipse Boost
1-polv. OR'Cyanide Hero
2-polv. Abracadabra EW
2-polv. Tierra's Chaif
2-polv. OR'Go On Hostal
2-polv. OR'Chloroform Killer
3-polv. Dmitry Gone
3-polv. Knockout Ach
3-polv. OR'Renegade Split
3-polv. OR'Going Desperado
3-polv. OR'Cadmium Savior
3-polv. OR'Go On Legend
4-polv. OR'Frozen Mission
4-polv. OR'Rapscallion Twix
4+-polv. OR'Foggy Occasion
4+-polv. OR'Fuzzy Puzzle
4+-polv. OR'Dusty Case

+ evm. venäjänravuri Radagast
Löytyy myös Radagastin 1-polvinen poika Fokusnik Iov (13,3aly) joka ei vielä ole netissä

Kaikkia oreja saa käyttää vapaasti astutukseen ja haluamallaan aikataululla, laitat vaan sähköpostiin (orilammentalli(a)live.fi) tiedon jos joku oreistamme pääsee jatkamaan sukua :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.6.17 13:59:46

1-polviset
​Sébastien Duán
​Pruie Duán

3-polviset
Spirit Burn
Dieu En Colère
Undecided Duán (tällä sukua n.3½ -polvea)

Nää tosiaan ei mitään huippuja ole, mutta kilpailevat vielä aktiivisesti kaikki..

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   24.6.17 17:09:22

Yllätyin kuinka vähän mulla lämminverisiä onkaan :o Mut tässä nyt olisi muutama, en tiedä kelpuutatko mutta onpahan näytetty :'D Sivut eivät ole aivan ajantasalla, sieltä puuttuu parit startit muistaakseni kaikilta. Kaikki myös kilpailevat tällä hetkellä :)

1-polviset
Predator Rus (11,2a - i. Hazel Presto)
Deadlock V.R. (12,2a - i. The Sin of Satan)

2-polviset
Experimental Duán (12,2a - i. Eclipse Boost, ei. Last Farewell)
Big Game Foxy (13,5a, Kasvattajakruunuvoittaja - i. Predator Rus, ei. Cry Me a River)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 11:40:31

Tällaisia yhdistelmiä tällä hetkellä harkinnassa, jos vaan orien omistajille sopii :)

Muutamalle pitkäsukuiselle tammalle vielä sulhoja haussa :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.6.17 16:43:07

oi tuleeko noista sun varsoista mitkään myyntiin ? :3 sulla on kivan sukuisia tammoja, ja voisin huolia ruskoon sinun kasvatin ! :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 16:53:26

siinau, tänne laitoin itselleni ylös noita varsoja, mutta en tehnyt vielä virallisia myynti-ilmoituksia, koska asian on varmsitanut vasta 2/4 oriin omistajasta :D

Noista pitkäsukuisista saa kyllä kans varsoja ja vaikka noita mitä tonnekin laitoin. Oletin vaan, ettei pitkäsukuiset oikein mee kaupaksi nykyään.. Edenkään vanhansukuiset, siksi aattelin jättää ne kotiin... :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.6.17 17:15:07

Jos näistä kerran varsoja saa, niin mulle kans! Mie sitä sun ranskantammaa etenkin ravikeskustelussa jo vähän kuolasin, että siitä vois olla ainakin kiva saada varsaa jos vaan onnistuu.. Tosin joudun kattomaan tarkemmin vähän myöhemmin näitä muita, kun en saa narriksen sivuja jostain syystä auki, veikkaan huonoo nettiyhteyttä, ni joskos tuo myöhemmin pelittäis taas!

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.6.17 17:21:14

tuo extreme soupir olis aika kiva ! <3 eihän se sattuis olemaan myynnissä :p sekä Smoking Hot olisi myös kiinnostava :)

mulla on muuten yks Fool's Soon To Be Soupir:in jälkeläinen, Caribbean Cocoon http://ravitallirusko.weebly.com/bea.html :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 17:41:11

reibili, jos meinaat Zephyrine Lunedia jolla takana Kriden Luned- ranskikset, niin siitä saa joo ranskalaisen varsan, jos löydät sille vaan ranskisoriin :D
Itse meinasin jo haudata haaveet ja ottaa sille vaan jenkkioriin.... Puhtaita menestyneitä ranskalaisia en löytänyt...?

Sama tuolle Fool's Rostajalle en varmaan löydä puhdasta venakkoa joka olisi hyvin menestynyt... :(

siinau, Marle ja aksu ei oo vielä astutuksia vahvistaneet, mutta jahka (ja jos, voihan ne sanoa myös "ei" ^^') vahvistavat, niin voin nuo myydä sulle.
OR'Frozen Missionista tahdon kyllä itsellenikin varsan, mutta täytyy sitten katsoa mistä tammasta vai teenkö vaan samasta itsellenikin varsan :)

Ihana nähdä, että Soupirin tammaperheestä on tullut menestyjiäkin <3 :D Itselläni kun ovat olleet ns. "väliinputoajia", mutta jospa nyt uudesta Soupir- varsastani leivottaisiin vaikka millainen arvonimiä kahmina supertamma :D

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.6.17 18:18:47

Mulla noita ranskalaisia on kyllä jokunen, muttei niin järin menestyneitä toistaiseksi, Dieu En Colère taisi nyt olla NDM:n Chrystal Mile kakkonen, sen sivut on päivittämättä niin en tiedä miten se on muuten mennyt, paitsi ennätyksen 12,4aly.
Pruiella on kans päivittämötön kalenteri, eli siitäkään ei tarkempaa tietoa ole kuinka on mennyt nyt, uutta ennätystä ei ainakaan kisalistalle ole päivitetty, joten tuskin on sellaista juossut. Sébastien noista mun linkittämistä on ainoa jolla toistaseks on kalenteri ja sivut ajantasalla.

Nyt en vaan saa tosiaan ton tamman sivuja auki (nyt se heittää vieläkin jotain erroria) että voisin kattoa mitä kaikkia nimiä sen suvusta löytyy, että meniskö esim tuon Dieu En Coléren kanssa suvut ristiin vai ei. Että jos joku sulle noista kolmesta käy, ts. suvun pituudella ei oo väliä tai sillä menestymisellä nyt, kun varsa tulee mulle? :D

Venäjänravureita mullakaan ei ole, vois varmaan laajentaa kasvatushommeleita sinnekin kun orlovejakin kuitenkin on. :D

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   25.6.17 20:16:25

Kaikkia meidän oreja saa vapaasti käyttää niin monta kertaa kuin haluaa ja myydä varsoja eteenpäin :) Laitan nyt listalla olevat astutukset muistiin. Heittele uutta mailia jos lisää varsoja putkahtaa maailmaan. Paljon tsemppiä jälkikasvun kilpaurille, on kyllä hienoja varsoja <3

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   25.6.17 22:10:05

siinau, eli Smoking Hot voipi lähteä sulle kerran Marlelle sopii tuo astutus :D

reibili, miusta noi sun ranskikset oli ihan kivoja :D Dieu En Colère vois olla aika jees, jos epätasainen suku varsalla ei haittaa? :D

Ja sivut ei aukea siksi, koska mä en osaa kirjoittaa tamman nimeä http://narrilaivan.net/h/lv/zephyrineluned.html -- jatkaa muuten kisauraansa justiinsa niinkun kesä-syyskuun ainakii :))

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   25.6.17 22:27:17

Jos pistetään mulle tosta tammasta ja coleresta varsa pakettiin? Mää yritän tehä sivuja sit kun päästään täältä mun porukoilta mökille. :D

Mustakin noi mun ranskanpullat on kivoja, muttei sillä tavalla menestyneitä kun mitä mä ajattelen, jos joku etsii menestynyttä oria :D paljon suurkisamenestystä ja hyvä statistiikka jne!

Kattelen sit jos sulta tulee noita muita vanhasukusten edustajia myyntiin, meille sellaset on tervetulleita!

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   26.6.17 00:05:01

Shavo, jees hienoa ! koitan huomenna illalla väsäillä sivut varsalle ! :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   26.6.17 12:34:57

Botit

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   26.6.17 12:35:11

Futile Mercystä pitää saada varsa :o Oria mulla ei ole tähän hätään ehdottaa, voisin palata takaisin asiaan sitten kun palaan kesälaitumilta.

Omista urhoista ainoa kriteerit täyttävä taitaapi olla Fairytale's Northman, Virtuaalimestaruuden kakkonen viime vuonna ja nyt ilmeisesti mukana NDM:n finaalissa. Suku on hirvittävän epätasainen, mut eipä tuo ole juoksemista haitannut :D
Sitten on tämmöinen vähän nyypiömpi tapaus, Simpleliesrbest. Ei mitään suurkisamenestystä, ellei nyt NDM:ssä pääse mukaan, mut taustalla vanhalinjainen, varsin näpsäkkä suku.

Mulle ainakin kelpaa vanhasukuiset ja melkeinpä mitä pitempi suku, niin sen parempi :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.6.17 08:54:50

reibili, joo laitetaan. Nimen saat päättää itse ja sukupuolen ja syntymäpäivän. Tai kunhan ei nyt ihan samana päivänä ole syntynyt kun tuo mikä tuolla sivulla on. ;) :)
Multa ei oikeastaan myyntiin tule pitkäsukuisia, että jos tahtoo sellaista niin tilausvarsaa voi pyytää? :D Onkohan mulla viimeksi ollut tällee "julkisessa myynnissä" kasvatteja v. 2013 tai 2014. Toisaalta - mun lämpöset on olleet vähän "avaruudessa" jo pari vuotta ku keskityin poneihin, mutta nyt kesälomalla repäsin vihdoinkin sivut ajan tasalle.. :D :)

siinau, jees! aksu oli kans laittanut sähköpostiin viestiä, että astutukset onnistuu, joten Extreme Soupir voi teille kans lähteä jos tahdot :)

eatnama, kyllä mie nuo oriit kelpuutan! Ihanaa vanhaa sukua molemmilla :3 Ihan vana, että kummasta sinä tarvitset/ tahdot varsaa. Futile Mercy ei enää kilpaile, eli varsa voi olla syntynyt 1-30.6. tai sitten 1.8. ->, kun tuo mikä sivuilla on on syntynyt 1.7., niin yritän nyt ainakin kuukauden välin pitää varsoissa kuitenkin noilla epäsäännöllisen säännöllisesti ikääntyvillä hevosillani.

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   28.6.17 13:01:36

Shavo,
mä voisin alustavasti "buukata" varsan kesäkuulle, mut oon tosiaan tarkemmin yhteydessä, jahka palaan laitumilta :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   29.6.17 00:30:40

Otan sen mielelläni meille ! Lähden reissuun loppuviikoksi niin noiden sivuja saat ensi viikolla sähköpostitse :)

  Re: EJ: lv-oreja (mm. pitkäsukuisia, kiitos!)

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   3.7.17 06:20:23

eatnama, juu ei kiirettä. Ilmoittele sitten sivut kun saat tehtyä - nimen yms saat päättää tosiaan itse, ei tarvitse olla Fool's liitettä alussa :)

Itsekään en ehtinyt viikkoon koneelle, kun tuli vähän extemporé juttuja IRL elämässä :)

siinau, heitäthän sivut sähköpostilla mulle sitten <3 ^_^

Edelleen olis kyllä puhdas venäjänravuri ja ranskanravuri oriit haussa. "Menetettyjen" varsojen tilalle teetän varmana kyllä Smoking Hotille täyssiskon, mutta tiedä sitten jos tuolle Fool's Creepy Soupirille löytyis vielä joku superhieno pitkäsukuinen orhi.... :) Expendable Ach on kyllä niin hitsin hieno ori, mutta toisaalta tahtoisin sitten eriyhdistelmistä varsoja, argh... :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.