Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset #27

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:23:29

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=95129&t=95129

Sorel, tämän päivän olen ajatellut omistautua noiden rästisivujen tekemiselle eli tulevat saamaan sivunsa tänään :). Saako muuten tuon arabiwesternvarsan painottaa johonkin muuhun lajiin kun en itse oikein tuota westernia kilpaile?

Re: Harvinaiset #27

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.4.09 16:26:22

Heidi: Toki :>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:27:46

Hyvähyvä :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   11.4.09 16:31:02

Caty, buurinponit menee toistaseks vaan sekakäynti- ja sekamonikäyntiluokissa, koska kukaan ei oo selvittäny niiden omaa askellajia, eikä niitä ole niin paljon, että niille viittis oman luokan vääntää. (:

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   11.4.09 16:31:33

Heidi, Bonetown & Bloodberry

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:34:40

Siran, kiitos :). Väsäilen noille tänään sivut.

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   11.4.09 16:40:08

Juu, kannattaa muuten etsiä tuloksia ainakin viimeisen puolen vuoden ajalta tulosarkistosta. Kaikki kisat ei taida olla kummallakaan merkitty.

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   11.4.09 17:19:32

hops

Kohta Kingiskin on yksivuotias, pieni taapero vielä. Heinäkuun 1. päivä pidetään varmaan jotain suurempaa, ehkä parit porrastetut..

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 13:39:19

Ihmiset on näköjään pääsiäistä viettämässä jossain muualla kun ei mitään keskustelua täälläkään. <:

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.4.09 13:43:23

Minä olen ainaki tiiviisti täällä :D En tiä mikä meikäläistä vaivaa kun äsken tuli innostus laukka täykeistä mut sit aattelin että eeeii... Sit tuli sellanen et haluis hommata pari kwpn hevosta ja painottaa ne kenttäratsastukseen mut sit taas tuli että näääh... Mikä ihme muo vaivaa?! :O

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 13:48:24

Sorel, laukkahevosia kannatan. ;> Kisaaminen paljon mukavampaa kun normivrlssä ja muutenkin, ah. <3 Meinasin tuoda hirveen lastin kaikenmaailman laukkahevosia kunhan saisin nyt nää entisetkin sivut pois alta. -.-''

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.4.09 13:59:31

vvenla: Niih, tuntuu vaan niin hankalalta ne kaikki laukka jutut :D Ravit paaljon helpompaa niin taidan pysytellä niissä ^^

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 14:05:16

Sorel, ne on yllättävän yksinkertasia kun ne tajuaa. :D Olin kyllä itekin ihan ulkona CASin kanssa ja vieläkin oon, mutta nyt sentään jotain tajuan. :D
Mut kaikkein paras on kisata noilla ulkomaisilla showboardeilla, helppo ilmottautua, helppo kattoo tulokset, eikä tartte mitään ylimäärästä.<3

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.4.09 14:58:17

vvenla: Oon halunnu osallistua niihin mut enkku niin törkeen huono etten aina tiedä mihin luokkaan voisin milläkin hevosella osallistua tai mitä ne luokat tarkottaa :D Sit luovutin senkin...

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   12.4.09 16:51:31

LJ'n sivuille vaan tutkailemaan, ei se niin vaikeaa hommaa ole :)

Mun Kingiksen uudistusprojekti on jo huimassa vauhdissa; kolmella hevosella uudet sivut ja uudet kuvat. Enää noin sata jäljellä! \o/

Lähettäjä: stiinu 
Päivämäärä:   12.4.09 17:01:23

Huhhuh, kokeilin piirtää ilman mitään reffikuvia. Jatkossa, elkää missään tapauksessa salliko. HUONO idea!

Näemmä oli tullut yksistä PKK-näyttelyistä lisää tuloksia. :) Iisa voitti PKK-luokan muusta kuvasta (KP) ja Repe PKK-luokan rakennekuvasta. Tempe taisi olla rakenneluokassa joku... kuudes. BIS-venailuksi meni, mutta jotenkin en osaa riemastua PKK-luokista. Pidän siitä, että saa kommentit, mutta... emt. Iisalle pitäisi saada vielä kaksi KP:tä lisää (nyt siis 2 osallistumista ja 2x KP), sitten on senkin ura ohi.

Emt. Jotenkin tekee mieli vain jotain erilaista harrastustapaa. Tosin nyt olen niin innostunut piirtämisestä, ettei taida virtuaalihevoset kiinnostakaan. :) Mietin vähän, että olisi piirrellyt jotain "erilaista" (ie. ei näitä ikuisia varttiponeja, suokkeja, shettiksiä ja arabeja) ja tarjonnut niitä sitten virtuaaliheppailijoille, mutta pitäisi melkein olla joku tietty rotu (/idea) mielessä, mistä taas tulee se ongelma, etten oikeasti tiedä mistään rodusta mitään niin paljon, että osaisin toimia ilman reffikuvia. :p Ja pääkuvat on jotenkin nyt niin kyllästymispisteen tuolla puolen. Oh, c'est la vie.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 19:58:21

Sorel, kysy vaan niistä luokista, ite tiiän SUUNNILLEEN kaikki, en ihan jokaista. ^^ Eikä siellä oikeesti tarvii mitään huippuenglantia, ihan perus enkullakin mennään. Mutta kysy, autan mielellään, oon kuitenkin melkein joka paikkaan rekisteröityny.

Just ostin SAI:sta pari saddlebrediä, appaloosan, egyptinarabin ja morganin. ^^

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.4.09 20:07:54

heittäkää hakemusta jos kiinnostaa.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=121572&t=121572

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 20:23:12

Heidi, joo tähän suursiittolan ja kahden muun lisäks vielä yks ;)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.4.09 20:24:04

vvenla, joojoo :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:25:28

Oho, teit sen sittenkin :D Kiinnostavaa nähdä löytyykö ketään tai kuinka kauan joku hullu kuvittelee jaksavansa suursiittolan kanssa pelaamista ;>

Mutta eipä itselläkään paljon järki päätä pakota, tekisi niiin mieli perustaa uusi talli kylmäverisille :P

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:27:54

Mun tekisi mieli perustaa pieni oriasema, mutta hillitsen itseni :D. Pari ihan hyvää ehdokasta on tullut.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.4.09 22:29:36

Siis Branwenin kakkosomistajaksi

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   12.4.09 22:35:44

Heidi, joo perusta vaan. ;D

Päivämäärä:   12.4.09 22:58:26

Uah. Olen niin täpäreissä, että en tiedä pystyisikö rauhoittumaan sen verran, jotta katsoisi vähän telkkaria ja piirtäisi. Taidan joutua alentumaan mallista/reffeistä piirtämiseen. :( (Inhoan reffien etsimistä.)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   12.4.09 23:00:43

vvenla, no enkä perusta :DD

Päivämäärä:   13.4.09 01:22:28

Hei jos joku kaipaa lyijärityötä raskaasta kylmäverisestä (tupsujalka, ruunikko, kolme valkoista sukkaa näillä näkymin), niin hihkaisee. Näemmä menin vahingossa semmosen tekemään. o.0

Latailen jos jollain on tarvetta, jos ei, niin pistän sitten taas varmaan loppuviikosta tai viikon päästä satsin muitakin kuvia tarjolle omaan ketjuun.

(Normit ehdot/säännöt kuvanluovutuksen kanssa, kysy lisää jos kiinnostaa.)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.4.09 01:23:58

stiinu, jos se on cleveland tamma niin tarvetta on :)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.4.09 01:24:52

eiku siis clydesdalenhevonen

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   13.4.09 09:29:06

Onkos kellään mitään kivoja valjakkopainotteisia heposia myytävänä? en ole pitkään aikaan ostanut yhtäkään joten nyt voisi pitkästä aikaa hommata pari kopukkaa lisää ^^

Rodulla ei väliä, katselen mielelläni itselleni uusiakin rotuja :)

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   13.4.09 11:14:06

^ Laitan pian pari valjakkopainotteista jo syntynyttä varsaa, voisin myös ehkä pari yhdistelmää katsoa..

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   13.4.09 11:21:24

http://www.hikkilihiili.net/kingsland/fell/kingslandhermia.htm
http://evita.awardspace.info/suokit/tara.html

Ainakin nuo, suokki täysin puhtaasta valjakkosuvusta jotein ei ole mikään tusinakoni ;)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.4.09 12:38:03

E_P, http://raitatossu.net/branwen/myynnissa.html

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   13.4.09 18:15:08

Nostellaanpa tätä.
Olen saanut tehtyä tänään ainakin 5 hevosten sivuja, ilman tekstejä tietty. <;

Ja ihan yllätyin, kun meitsillä oli noi synttärit tossa, niin SAI:ssa Tessalta 'sain' saddlebred-tamman synttärilahjaks. :D Tykkäsin.<3

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   13.4.09 18:36:37

Mä haluaisin mopsin. Sellaisen harmaan palleron jonka kanssa sais viettää vähän enemmän laatuaikaa kuin tuon mustan laiskimuskissan parissa (vaikka onhan tuokin ihana). Kökömpi homma vaan että muutetaan kerrostaloon.

Laittelin muuten uusia kasvatteja sitten huhti-toukokuuksi tulemaan 13 kipaletta. Ihan turhaan olen pihtaillut ja odotellut, nyt alan vaan tehtaamaan urakalla uusia kasvatteja. Aussi- ja kaspianponeissa sekä vähän myös lipizzoissa pääsen jo omia kasvatteja käyttämään <3

Päivämäärä:   13.4.09 18:48:39

Heidi, siitä taisi tulla pikemminkin tinksu... Tai IC jokatapauksessa. Järkyttävän ponimainen, en tajua missä vaiheessa se sellaiseksi muuttui! Ilman jalkatupsuja voisi olla ihan mikä tahansa poni.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   13.4.09 18:50:22

stiinu, kyllä multa tinksujakin löytyy eli jos tahdot antaa jollekkin niin tänne vain :D

Päivämäärä:   13.4.09 20:20:43

Heidi, ok, latailen sen tässä jossain vaiheessa ja tarjoan eka sulle.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.4.09 17:53:31

Nostelen jälleen. <;

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   15.4.09 12:08:36

Heh, aina sitä tekee löytöjä kun katselee hevoslistojaan ja suunnittelee astutuksia... "ai mulla on tämmönenki!" :D Voi niitä aikoja kun muisti kaikki omistamansa hevoset ;>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.4.09 16:10:14

Mullakin koittaa tommoset 'voi kun mulla oli tämäkin' -ajat piakkoin. Tosin unohdin jo omistavani ratsuponitamman, jonka itse olen vielä kasvattanut. :D

Lähettäjäliituorava 
Päivämäärä:   15.4.09 19:43:17

Jos joltain löytyy fellponeja, niin saa Pigletiin tarjota. :)

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   15.4.09 19:50:04

ZRQ, voisinko saada tuon suokin tuosta?täytyyhän perus suomenjunttejakin olla tallissa enemmän kuin kaksi jotka minulta nyt löytyy :D

LähettäjäMiaC. 
Päivämäärä:   15.4.09 19:58:05

Onhan teistä kaikki käynyt jo vastailemassa mun lewitzer kyselyyn

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   15.4.09 20:02:20

MiaC., mä en oo tainnu käydä, vois käydä vastailemassa
(noloa tunnustaa mutta yhden amh:n sivut uupuu vieläkin, kolmen sivut löytyy tallini sivuilta jo joten sieltä voi käydä katsomassa)

LähettäjäHelmilintu 
Päivämäärä:   15.4.09 20:05:27

Uuahh. Enää yhdeksän hevosta vaikka sivuja. Olen ylpeä itsestäni. Ja niistäkin seitsemän clevelandin ruunikoita :'D Nooh, kyllä tämä tästä. Kohta voisin alkaa haalia lisää hebosia ja pistää esittely topiikin pystyyn.. Mutku pitäs kasata linkkilistaki viel... Uaah..

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   16.4.09 19:27:05

nostellaas

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   16.4.09 19:32:37

huoh, jälleen nämä v-hommat eivät ole kiinnostaneet yhtään. Tekisi niin mieli lopettaa Branwen tai Syndur, mutta en haluaisi noista askellajihevosista kokonaan luopua joten joutuisin Branwenia vain pienentämään paljon. Ainut talli johon on tällä hetkellä oikeasti kiinnostusta, on Eucarya.

Olen viimeaikoina vain pyörinyt täällä ihan turhanpäiväisenä saamatta mitään aikaiseksi. Ajattelin jaktaa samaa rataa, kunnes mielenkiinto palaa edes hieman.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 12:28:54

Huoh. Taisin kypsyä koko virtuaaliheppailuun kokonaan. Sen verran paljastan että vaihdan tallin nimen ja lähes koko hevoskanta lähtee puhtaalta pöydältä. "Bayoun" hevosia eli vanhoja hevosia siirrän uuteen talliin sitä mukaa kun huvittaa/jaksaa, joten muiden kasvatteja tuskin lähden mihinkään palauttamaan.

Ei kyllä mitään hajua teenkö oikeaa ratkaisua, mutta sitä tuskin tässä vaiheessa edes on. :D Suurin syy tähän muutokseen on se, että olen liian aikaansaamaton päivittämään Bayoun sivuja yhtään ajantasalle. Kaikki kasvatit ihan huitsin hatussa ja niin edelleen. Onneks tämä virtuaaliheppailu ei kuitenkaan ole niin vakavaa, pystyy ihan hyvillä mielin oman jaksamisen takia tekemään näin.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 12:30:36

Ja ai niin, jos joku haluaa noita Bayoun tuontihevosia ostaa niin saa niitä pyytää. Kasvattejakin saa kysellä, vaikka mä nyt vähän luulen että suurin osa ei mene kaupaksi ja siksi en niitä jaksa lähteä erityisesti myymäänkään. :)

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   18.4.09 12:36:01

Degdera on jäänyt taka-alalle ikävästi omien tapahtumien vuoksi. Ja eipä noita työhevoskilpailuja oikein edes järjestetä.

Mulle on nyt parin kuukauden sisään tapahtunut vaikka mitä, ja se on vienyt voimia paljon. Tosin Wineyard on kiinnostanut, sillä noilla hevosilla on helppo kilpailla. Mutta niin, ensiksi entisen parhaan kaverini pikkusisko (14v.) hyppäsi alas halppiksen katolta - neliraaja halvaus. Toisekseen poikaystävän pikkuserkku (aivan ihana ihminen<3) oli moottorikelkkailemassa > kelkka meni rikki > tämä poika (okei, mies, oli 24v.) lähti kävelemään samaa reittiä takaisin, ja kävi todella, todella ikävästi. Hän hukkui, ja on nyt menehtynyt. Tuo vei voimia todella paljon. Kolmanneksi > on nyt todettu, että poikaystävän äidillä on kohdussa syöpä. Onneksi vasta ihan pieni, ja pääsee leikkaukseen aivan pian.

Eli anteeksi suuresti epäaktiivisuuteni, mutta en ole vain nyt jaksanut.

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 12:38:37

Vilmis, hui kun teille on tapahtunut noita onnettomia sattumuksia! :o Koita jaksaa siellä. <3

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 12:38:41

No mut hei, tää on virtuaalimaailma, täällä tartte tehdä mitään jos ei huvita. Mulla ainakin on sellanen periaate, että jos ei kiinnosta päivittää niin sitten en päivitä ja se on muiden ongelma ei mun. (:

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   18.4.09 12:41:22

On tapahtunut, ja vienyt kamalasti voimia. :( Ja koulussa oon ollut koko viikon 09.15 - 19.30, kun on pitänyt ajaa valoja tanssilinjalaisten esitykseen. Mutta kiitos<3 Kyllä tämä tästä vielä parempaan kääntyy. :)

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 12:44:55

vvenla, toi on hyvä periaate! Itsekin yritän toimia tuolla tavalla, mut mulla tulee toi vastaan että kun joku jää päivittämättä niin sit sitä ei saa enää ajantasalle. :D Muutenkin pakko nyt laittaa uudet sivut mahdollisimman yksinkertaisiksi (varsinkin hevosten) että tulevaisuudessa päivittäminen on helpompaa.

Vilmis, niin joo sulle on sekin projekti siä koulussa. Mut toisaaltaan, ehkä on ihan hyvä että on jotain tekemistä että saa ajatukset välillä johonkin maanläheisempään tekemiseen? Voisin kuvitella, että itse olisin aika hajalla samassa tilanteessa ja jos ei olisi koulua/töitä ollenkaan.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   18.4.09 12:53:22

mango, Se on joo hyvä, että on tekemistä. Kyllä tästä ollaan jo päästy vähän ylitse, vaikka rupesinkin lauantaina märisemään, kun porukalla tultiin grillailemasta, ja autossa kuunneltiin tämän miehen pikkuserkun biisiä. Sillon vasta tajusin, ettei häntä enää ole täällä. Ja se oli myös mun kaverin entinen poikaystävä, mutta olivat silti erittäin hyviä ystäviä.

Niiden olisi pitänyt nähdä 23.03, kun tämä mies oli heittänyt sen pari päivää sitten kotiin - kaverini olis tarjonnut kahvit/ruuan, mutta juuri sinä päivänä tämä mies menehtyi..

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 13:03:27

Huh, on se elämä vaan raakaa. :o Aina välillä tajuaa miten helpolla on itse päässyt kun kukaan kaveri- tai tuttavapiiristä ei ole kuollut. Ainoastaan yksi äidin kaveri eli perhetuttu, mutta sellainen joka ei ole millään tavalla ollut itselle läheinen.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   18.4.09 13:08:27

Meidän suvusta on varmaan puolet jo kuollut ja olen juossut niin monissa hautajaisissa pienestä pitäen etten enää edes muista tarkkaa lukua (viimeksi viikko sitten). Mutta sellasta se on.

mmango, säilyykö tuleva tallisi kuitenkin suurtallina?

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   18.4.09 13:15:37

Shira, hyvin varmasti tallin koko kasvaa taas tajuttomiin mittasuhteisiin, en mie osaa pitää tiukkaa linjaa hevosmäärän kanssa! Ja mahdollisimman paljon harvinaisia rotuja, tietenkin! :) Tai ainakin aika lailla samoilla linjoilla kuin vanhojenkin rotujen kanssa, siihen vielä ekstrarotuja päälle.

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   18.4.09 13:20:34

Sitä se on, ikävä kyllä.

Degdera saa vielä olla tauolla, ja panostan nyt ranskalaisiin täysin, jotta saataisiin sitäkin kantaa kasvatettua. :-)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   18.4.09 13:41:57

mmango, no hyvä, minä melkein jo pelästyin ;>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 13:47:31

Veena, näin virtuaalihevosiin liittyen vielä, pidätkö sen mun kasvatin mikähän sen nimi oli? Joku d'Amelie loppunen pre, vai myynkö eteenpäin? ^^

LähettäjäVeena 
Päivämäärä:   18.4.09 14:24:16

Jos haluat sille aktiivisen kodin, niin kannattaa myydä eteenpäin. :)

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   18.4.09 15:49:25

E_P, ota ihmeessä tuo suokki kun en jaksais sille alkaa uusia sivuja väsäämään :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   18.4.09 16:35:04

Veena, saa nähä ostaako sitä kukaan, mutta voinha aina kokeilla. <;

Tässä ois muuten sivuja ainakin Heidille, Sorelille ja Irethille.
Donner BRN
Five's Tick of Time
Eirlys Nino

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   22.4.09 20:38:50

Tää on iha kuollu. Eikö ketään muutakaan oikein innosta nää virtuaalihommat?

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   23.4.09 08:38:23

Kiinnostaa, mutta kun pääsee töistä vasta viideltä niin ei ehdi arki-iltaisin kauheasti... mutta viikonloppuna aktivoidun taas, vois vaikka kasvatteja pistää myyntiin :P Vaikka meni kyllä hermot ihan totaalisesti kun viimeksi yritin...

LähettäjäMilliM 
Päivämäärä:   23.4.09 09:56:38

Meilläkin on jälleen eletty hiljaiselolla, kun oon keskittynyt noiden laukkureiden laukkuuttamiseen tänä keväänä. Kesällä on jälleen vuorossa askellajipollet. Sitten syksyllä muut kilpurit :)

Ulkolaisista boardeista GS on kaikkein selkein ja helpoin aloittaa.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   23.4.09 11:31:19

MilliM, sullapas on mielenkiintoinen kisaamistaktiikka! :D O Bey Ashley ei oo muuten paljon sijottunu tässä nyt... :b

Munkin pitäisi laittaa kasvatteja myyntiin ja muutenkin teettää niitä kasvatteja, mut ei jaksais aina käyttää omia oreja, eikä ketään oikein kiinnosta noi espanjalaiset ja portugalilaiset. :'<

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   26.4.09 16:54:42

Hitsi, nyt on tullut jo kuukausi pidettyä tahatonta taukoa. Mitään uutta jännää virtuaalimaailmassa mistä olen jäänyt paitsi?

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 16:57:28

Tijis, ei täällä kai mitään jännää ole ehtinyt tapahtua :)

Päivämäärä:   26.4.09 17:01:42

Okei. :D
Mun pitäisi jaksaa kysellä kasvattien sivuja, mutta enpä viitsi. Olkoon sivuttomia. 8D

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:03:27

Mulla on edelleen myynnissä hervoton kasa noita Branwenin hevosia, kun ne menee aika kehnosti kaupaksi :D

Päivämäärä:   26.4.09 17:05:33

Heidi// Mullakin kotia vailla yksi walkeri. Löytyy täältä jos vaikka kiinnostas...

Sen jälkeen en olekaan varsoja teetellyt, kun edellisetkin menivät koteihin jotka eivät näköjään ole niitä ottamassa kun ei sivuja kuulu.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:07:04

Tijis, myy se mulle tammana :). Minulla on noita 3-polvisia todella vähän

Päivämäärä:   26.4.09 17:08:35

No se sopii. Emä on sun kasvatti, voit valkata jonkin muun sen tilalle jos haluat? :)

Päivämäärä:   26.4.09 17:09:24

Tai no ei tuolta näytä oikein 2-polvisia hyviä löytyvän.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:10:44

Modesty Blaise RDN?

Päivämäärä:   26.4.09 17:13:22

Heidi// Sopii. Eli tammana, nimeksi tuo Tijuana's Ride The Tiger vai joku muu? :)

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:14:20

Tijuana's Ride The Tiger on ok :). Koitan ilmoitella sulle sivuja lähipäivinä.

Päivämäärä:   26.4.09 17:17:07

Okeis..

Mäpä voisinkin teettää ittelleni gaited baroque -orin.

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   26.4.09 17:24:42

Mulla on ihanasti kolme kaspiania syntynyt kolmen päivän sisällä, pitäis vaan vaivautua piirtämään niille kuvat niin sais sivut tehtyä. Eniten odotan ensimmäisen 2-polvisen aussiponin sivuja, toisen polven kasvatti <3

Pitäis taas vähän kasvattaa tuota walkerkantaa, häpeäkseni ei yhtään evm-konia (möin edelliset Heidille). Kasvatusta ei niiden kohdalla ole edes aloitettu millään tavalla, yksi tilari vain. Kiinnostaisi kuitenkin saada omakin twh-kasvatti kisakentille.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   26.4.09 17:25:56

ZRQ, meiltä saa twh tilareita jos kiinnostaa :)

LähettäjäZRQ 
Päivämäärä:   26.4.09 17:28:04

Heidi, pitää tässä vielä miettiä ja antaa aikaa noille varsoille (ja niiden sivuille). Mutta ehkä myöhemmin :)

Päivämäärä:   26.4.09 17:32:44

Meiltäkin tietysti saa walkeritilareita milloin vaan. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:08:39

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=154533&t=154533
Uudelleen myyntiin tulleita kasvatteja!

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   27.4.09 17:21:33

http://www.virtuaalihevoset.net/kilpailut/tulos.php?id=21426
Hyväksyin nuo tulokset ARJn kalenteriin äsken, eikös ole paljon osallistujia? Täytyy jälleen näemmä yrittää motivoida ihmisiä askellajiratsastuksen pariin.

Tämä jaos on oikeasti ihan kohta kuollut kun ei löydy tarpeeksi harrastajia.

Päivämäärä:   27.4.09 19:24:51

Heidi// Voi aargh, mun pitää ruveta äkkiä taas kisamaan!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.4.09 15:31:59

Heidi, munki pitää mennä kisaamaan. :> En oo vaan nyt jaksanu keskittyä näihi virtuaalihommiin yhtään, että tsorgen vaan kaikille joiden kopukoiden sivut on tekemättä. :> Kyllä mä ne teen.

Päivämäärä:   29.4.09 18:27:42

PLÖÄÄH. Ketään täällä?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.4.09 18:40:48

MINÄ.

Päivämäärä:   29.4.09 18:53:09

Jejejee. :---D

Mä tässä taistelen jonkin äikän tutkielman kanssa joka pitäis huomenna palauttaa ja saada ennen sitä jotenkin tulostettua tolla rämällä...

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   29.4.09 18:56:22

Ahahaha, oon oikee tuuliviiri.

Bayoun nimi ei vaihdukaan. Vaihdan ainoastaan takaisin pelkästään tennesseenwalkereihin ja muutamiin muun rotuisiin hevosiin. :D Ulkoasun jo vaihdoin!

Lähettäjämmango 
Päivämäärä:   29.4.09 18:59:29

Ps. työhakemusten lähettäminen ei oikein nappaa

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.4.09 19:01:30

Mä oon kisauttanu kopukoita nyt ihan aktiivisesti. <: Mutta oon ERITTÄIN pettynyt että nyt ole ei ole anottu YHTIÄKÄÄN porrastettuja valjakkoajoja. :<

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   29.4.09 19:10:29

mmango, tosi kiva tuo uusi ulkoasu :). Oletko muuten tietoinen geocitieksen lopettamisesta (http://www.taloussanomat.fi/tietotekniikka/2009/04/23/ yahoo-sulkee-geocities-kotisivupalvelun/200910428/133, poista väli)?

LähettäjäTilli 
Päivämäärä:   29.4.09 19:14:41

Heidi M., itsekin yllätyin kun kukaan ei ollut osallistunut ja en viitsinyt enää laittaa vain omia hevosia kisaamaan :/. Yksi peruttu kisa pitäisi vielä kalenteriin ilmoittaa...

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.4.09 19:18:20

Oisko kellään kiinnostusta meikäläisen kasvateista roduista:
Pura raza española
puro sangue lusitano
hispano
spanish barb
spanish norman
sorraianponi?

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   29.4.09 19:24:04

vvenla, nuo rodut ei itseäni oikein kiinnosta :).

Olisiko kellään muuten 1-polvista pre oria Zoraidalle ja kiinnostusta varsaan?
(Zoraida on sijoittunut parisen kertaa koulussa, pitäisi se kalenteri joskus päivittää :D)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   29.4.09 19:28:21

Heidi,

http://www.kumi-saapas.net/amelie/antti.html
http://www.kumi-saapas.net/amelie/krisu.html
http://www.kumi-saapas.net/amelie/andre.html
http://www.kumi-saapas.net/amelie/primo.html

Hitto ku ketään ei kiinnosta nää espanjalaiset rodut. :'<

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   29.4.09 19:31:29

CQT Primo astuisi Zoraidan tänään? Varsa syntyisi joskus ensi kuun alkupuolella :).

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.