Lähettäjä: Ziki
Päivämäärä: 13.4.09 20:37:56
Hmm.. no voisihan sitä jotain hakemuksen tapaista sitten laittaa... Joo, 14 vuotias tyttö (vasta marraskuussa 15....) täältä Länsi-Suomen puolelta. Virtuaalimaailmassa olen pyörinyt jo muutaman vuoden, -05 eka talli (freewebsin easytalli) nousi pystyyn ja sitä ennen parilla tallilla hoidettu. Tätä kunnon kisaamista sitten on alettu harrastaa vasta viimevuoden keväällä...
Tallihistoriasta tähään hetkeen. Vastuutehtäviä ei erityisesti ole, olen HVR:n toinen ylläpitäjä ja talleja on huimat kolme (+ yksi kesken) ja puoli tallia. Pidempiä taukoja ei ole juuri ollut, tällaisia hetkellisiä innostuksen loppumisia ja muuta on sattunut, mutta pyrin kuitenkin silloinkin tekemään jotain tallin hyväksi, etten ihan vain tallia ala laiminlyömään.
Taitoja ei ole kuin perustaa uusia talleja ja ostaa uusia hevosia vaikkei tallissa tilaa olisikaan. Ulkoasuista en sitten taas tämän monimutkaisemmaksi pääse... Ja siinä sitten myös muuten sukuselvitys ja valmennusnäyttöä, jos tarvitee. :D Kisaamaan olen aktiivinen (sijoitusten lisääminen taas on jo vähän hankalampi juttu, mutta onnistuu kyllä jos itteäni oikeen niskasta kiinni otan). ARJ-kisoja saan 4 etuuspisteen päästä järjestää kymmenen. :)
Talleja siis on kertynyt muutama, yhden jo näytinkin (ja ei ole edes kunnon talli vielä, lähes kaikki vielä kesken).
Cheval Delamer on heinäkuussa kolme vuotta täyttävä talli, kauiten minulla ollut ja kauan tämän kanssa olen kestänyt. (;
Risuprinssit on vain tällainen päähänpistos, ei mitenkään erikoinen ja melkoisen epäaktiivinen talli, vain joskus epämääräisesti kisoja järjestetään. Vain näillä hevosilla sitten aktiivisesti kisataan.
Tallin puolikas oli myös vain päähänpistos, mutta sainpahan sinne issikat. Ja tämän ideahan oli nousta issikoita kasvattavaksi suurtalliksi, mutta melko huonosti sitten tämäkin toteutunut.
Hullumaja - viimeisin onnistunut tallini. Eestinhevosia kasvatetaan, hevosilla kisataan ja kisoja järjestetään vähän väliä.
Elikkäs lyhyesti, luotettava henkilö hakee super-Syndurin toiseksi omistajaksi, aktiivinen kisaaja ja einiinaktiivinen sijoitusten lisääjä.
Ja joo, tekstiä tuli vähän. Kerran kuin tällaisen tilaisuuden vain saa. :D Ja varmana unohdin jotain tai jotain meni pieleen, mutta laittelen ne sitten myöhemmin kun tulee mieleen. (;
|