Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset # 26

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   1.4.09 20:54:14

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=90943&t=90943

Let's continue.

Re: Harvinaiset # 26

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   1.4.09 20:57:46

Ostakaa Ninon varsuleita.... :D

http://www.launiel.net/nino/toiminta.htm

LähettäjäTijuana VRL-3662 
Päivämäärä:   1.4.09 20:59:38

Huohs. En ole tänään tehnyt oikeastaan muuta virtuaalijuttua kuin laitellut tulokset kisoihin. Silti olen jotenkin istunut tässä kahdesta asti.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   1.4.09 20:59:53

Joo siis, normin blogger-blogin mää haluaisinkin. Niin sais linkiteltyä kaikkien muitten blogit helposti ja ois niikö niitte lukijana ja näin. Ja tuolla oli näköjään joku systeemi että voi valmiiks olemassaolevalle domainille "laittaa" tuon, siis niin että blogi toimis siitä osoitteesta, muttakun en tajunnu tuota. Multa puuttuu joku DNS-höskä tai jotain.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   1.4.09 21:02:15

Sorel, oliks noi arabit ja nsh nyt mulle vai ei : D

Päivämäärä:   1.4.09 21:02:29

Mä tahtosin Wordpress-blogin mutta en kyllä jaksa ajatella sen vertaa että saisin sen toimimaan enkä halua vaihtaa kun olen vuodatuksessa jo lähes vuoden verran postaillut.

LähettäjäHelmilintu 
Päivämäärä:   1.4.09 21:09:32

tiiättekö, ekaa kertaa oon kerrannu näin paljon johki kokeeseen. Minkäs sille tekee kun tuli yht'äkkiä pakkomielle vetää enkusta vähintään kasi tokariin, kun jostakin syystä siellä komeilee kutonen. Olisin myös very happy, jos jaksanpystynhaluan kerrata tämmöisellä inspiksella myös kemian ja matikan kokeeseen :'>

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   1.4.09 21:25:52

vvenla: Laitan ne sulle varaukseen jos siis ne ny haluat? :D

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   1.4.09 21:34:02

Heii nyt kun muistan.

Onko teillä kenelläkään irlannincobeja, joista olisi mahdollista saada jälkeläinen meille Viisikkoon? Omat irkut alkavat huolestuttavasti olla sukua keskenään (yhdestäkin tammasta on meillä 3 hevosta), enkä voi teettää kasvatteja. Tällä hetkellä tarvittaisiin seuraavanlaisia otuksia;

1 x 1-polvinen tamma
1 x 1-polvinen ori
2 x 2-polvinen tamma
1 x 2-polvinen ori
1-2 x 3->polvinen tamma

Suvuissa EI saa esiintyä seuraavia hevosia; Sophina, Iltatähden Kulkuri, Anette, Lemeny, Magma. Tämä siitä syystä, että nämä nimet vilisevät omien hevosteni suvuissa miljoonasti.

Painotuksella ei ole mitään väliä, tulevat kilpailemaan aika pikkuluokkia.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   1.4.09 22:02:32

Sorel, varaa joo. (:

Lähettäjä: stiinu 
Päivämäärä:   1.4.09 22:19:12

Tijuana, Wordpress on mukavin ikinä! Siitä saa niin helposti tehtyä melkein mitä vain kun osaa edes HTML:ää jotenkin. Ja jos ei jaksa tehdä mitään erikoista, niin sit vaan kirjoittelee WYSIWYG-editorilla.

Wilhood, sulla joo pitäisi olla ne DNS-tiedot. Jotkut firmat kyllä laittaa ne pyynnöstäkin. Kannattaa aspasta kysäistä miten on.

... tein tosiaan jo vähän alustavasti toiselle blogille uutta ulkoasua. Se on ihan kauhea, eikä todellakaan pitänyt edes siihen koskea tänään. Huoh. Pitäisi opetella tekemään grafiikoita (= piirtämään) ja saada tuo vähän kuosiin.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   1.4.09 22:19:16

Ireth, katsele meiltä ic tilausvarsoja http://raitatossu.net/branwen/

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   1.4.09 22:28:23

Heidi, Represensative BRN x Maridel BRN tammana? Hitsi kun Leen suvusta löytyy Lemeny ja muut eivät muuten osuneet yksiin. Aoibhesta olisi mukava saada varsa, mutta siinä tule ongelmaksi ori ja näin päin pois :D

Päivämäärä:   2.4.09 14:35:40

Mä yritin lataa Wordpressiä mun domainille sillon joskus vuonna nakki kun perustin ton blogin mutta sähläsin niin etten onnistunu.

Lähettäjä: Caty 
Päivämäärä:   2.4.09 14:44:38

otot. tarviiko Sxc.husta kopioitujen kuvien yhteyteen linkittää Sxc.hu? En tarkoita sitä että jos kuvan yhteydessä on se kuvajaanimi, sillon toki tarttee, mutta siis niiden periaatteessa "vapaastikopioitavien" kuvien yhteyteen? :) kysyinkin tätä jo, mutta ei kukaan tainnu huomata :)

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   2.4.09 14:46:03

Olen koko päivän kuunnellut musiikkia kuulokkeilla ja nyt en kuule _mitään_ :o Aika hurjaa, päässä vain humisee.

Joo en ollut koulussa 8) Valvoin melkein kuuteen asti aamulla ja tein Karma & Effectin tekstejä. Nyt kun katsoin niitä, kirjoitusvirheiden määrä on melkoinen :D

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   2.4.09 15:15:01

Vähän oli huippupäivä. Mantsaa, valokuvasuta kaupunginteatterilla, vapaata rölötystä koululla ja sitte lopuks piti vetää yks biisi koulun eessä. Heehee.

Tässä vähän kuvasaldoa sieltä teatterilta, oli ihan älyttömän hauskaa vaikka ite valokuvat ei oo niin kovin taiteellisia :D!

Ykhi,
kakhi ja
kolme.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   2.4.09 15:16:02

Peeäs oon toi punatukkanen ja toi toinen tyyppi on miun luokkakaveri nimeltä Henri. Valokuvausryhmän ainoo poika, oli hiukan säätämistä vaatteiden vaihdon kanssa.. :D

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   2.4.09 15:30:38

Ireth, varsa tulee syntymään 8.4 ja onko sulla nimi toiveita? :)

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   2.4.09 15:32:04

Ei ole mitään toiveita ^^

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   2.4.09 15:33:38

Maddie BRN
Mademoiselle BRN
Madeline BRN
Madison Avenue BRN

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   2.4.09 15:38:11

Olkoon hän sitten Madeline BRN :) Sivuja teen taas kun vain ehdin. Ainiin ne ex-laukkaajatkin :D No, viikonloppuna viimeistään on aikaa.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   2.4.09 15:40:44

Selvä :D

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   2.4.09 17:33:17

Nostellaan, jos täällä olisi joku ^^

Olen hiukan sekaisin :D yritän kirjoittaa runoista arviointeja ja samalla puhua viroa erään tuttuni kanssa. Joukossa onkin sitten mukavia kirjotusvirheitä ja muita epäselvyyksiä.

Päivämäärä:   2.4.09 17:51:14

Tarkoitus olisi saada aikaan yhden viime vuoden esseen hienosäätö, huomenna pitäisi palauttaa. Lisäksi olisi SPSS:ää edessä, huhhuh, koskahan jaksaa aloittaa...

Plus päälle painaa keskeneräinen blogin ulkoasu ja kaksi puuttuvaan NaPo-runoa. :S Tänään en ainakaan mitään kapolupteria maalaa!

Päivämäärä:   2.4.09 17:58:52

Mua ei jotenki tänään huvita yhtään virtuaaliheppastella.
Piti mennä iskän kanssa teatteriin mutta se tekstaaki sitte taas että "sori, en pääse tänään" just ku olen lähössä. Krapulassa mokoma taas. Sitten soittelen kavereille, kukaan mun kolmesta kaverista ei pääse mun kanssa kaupungille ja tässä istun vaikken kerrankin tahtoisi.

LähettäjäIra M. 
Päivämäärä:   4.4.09 12:11:25

Heii, löytyiskös täältä myytäviä lipizzoja tai tilausvarsalle vanhempia? Traviata Lipizzaner kaipaileisi lisävahvistuksia joukkoonsa.

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   4.4.09 12:14:47

Ylämaanponit Ali ja Epi sekä australianponit Aatu ja Sara :)

LähettäjäMJD 
Päivämäärä:   4.4.09 16:59:38

Ylös :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.4.09 19:11:27

Hitto ku ei muakaan kiinnosta millään tavalla nyt virtuaaliheppastella. :b Ei jaksa tehä sivuja eikä mitään. Oon vaan ettiny uusia bändejä last.fm:n kautta.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:15:32

Minäkin olen taas laiskalla tuulella... sinänsä intoa olisi ja ideoita, mutta kun ei vaan jaksa päivittää ja tehdä sivuja >.< Pakotin itseni silti hommiin, yritän nyt viimein saada nuo Branwenista ostettujen hevosten sivut valmiiksi.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.4.09 19:18:44

Joo mullakin olis hommia tehtävänä vaikka kuinka paljo, tosiaa ne 30 sivua ja sillei, mut ei vaan jaksa.

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   4.4.09 19:21:29

Jopas nyt on iskenyt lama tännekin. Itseäni ei yhtään kiinnostaisi rakennella sivuja, joita on rästissä miljoona. Ainakin 30, jos en väärin muista. Osa onneksi omia tuonteja, joilla ei niin kiire ole.

Nytkin vain kirjoittelen runoja ja katson sivusilmällä Twilightia :D

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   4.4.09 19:26:22

Muakaan ei hirveesti hotsittais v-hevostella. :D Uusia yhdistelmiä kyllä syntyy pääkopan sisällä enemmän kun ois resursseja, mut kisaaminen tökkii ja pahasti. Kasvatus hot, kisaaminen not. Paitsi ARJ-kisat on ainoot mihin tulee osallistuttua ja lisättyä tuloksia hevosten sivuille ihan innokkaasti. :D

30 hevosen sivut rästissä?! Miten voi olla? :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.4.09 19:33:10

Oon ostanu vähän liikaa. :D

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   4.4.09 19:34:33

Helppoa; ostamalla vähän väliä uusia hevosia ja olemalla laiska sivujen tekijä :D

Lähettäjä: Hanna K. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:35:32

mullakin taitaa olla lama, täällä en oo kehannu hirveesti pyöriä, ko kans varmaan 10-15 hevosen sivut tekemättä, eikä YHTÄÄN innosta. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   4.4.09 19:42:40

veya, älä sitten kisaa ;>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.4.09 20:26:31

Oon löytäny ystäviä tuolta omeglesta. :D

Päivämäärä:   4.4.09 20:28:45

vvenla// Mä menin sinne tänään ekaa kertaa, juttelen jonkun ~20v brasilialaisen kanssa.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   4.4.09 20:31:14

mä oon jutellu kaikki läpi, on ollu terroristia ja brassia ja vaikka mitä. :D nyt yks svedu lisäs mut meseen, se on kyl iha kiva. :>

LähettäjäIra M. 
Päivämäärä:   4.4.09 20:36:37

Jesh, nyt kaikilla koneilla kuvat, jopa yhdet ylimääräisetkin taitaa olla.. =) Joten´kin nytten olen tosi innoissani noista lipizzoista, varsinkin kun juuri sain tallin valmiiksi.

Päivämäärä:   5.4.09 08:35:32

enpä ookkaan pariin päivään uhrannut ajatuksia virtuaalipuuhille. Ei tosin ole tarttennutkaan, kun kisat on kaikki ratkaistu. vaan NJ:t oottaa tuloksia, laitan sivuille sitte ku saan.

Päivämäärä:   5.4.09 08:40:49

Traviata on nätti. Tykkään lipizzoista kovasti. :)

LähettäjäLilly 
Päivämäärä:   5.4.09 08:51:56

Huoh. Pitäis jaksaa ulkka vaihtaa tallilta loppuun, ja sukuselvityksia, pohjiksia pitäis vääntää.. Lisäks on vielä kouluvalkan kommentit tulematta, eikä inspaa yhtää.

Lähettäjä: E_P 
Päivämäärä:   5.4.09 15:33:01

Osallistukaa:

VVJ (vvj15-vvj24):
http://www.freewebs.com/miniatures_/vvj15.htm

ARJ (arj10-arj19):
http://www.freewebs.com/miniatures_/arj10.htm

WRJ (wrj7-wrj13):
http://www.freewebs.com/miniatures_/wrj7.htm

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   5.4.09 15:43:43

Nämä v-hommat eivät ole kiinnostaneet oikein viimeaikoina johtuen IRL omista ongelmistani, jotka ovat vain pahentuneet viimeaikoina (mm. masennus)

LähettäjäHelmilintu 
Päivämäärä:   5.4.09 16:20:23

Heidi M. Sakun & Darcan sivut. En jaksanut mailiin asti raahautua...

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:29:08

Helmilintu, voisit vielä mailiin sivuja heitellä niin muistan ne päivittää joskus sivuille.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:30:30

Nyt vois rentoutua, keitellä kahvit ja aloittaa kasvattien sivujen tekemisen :D

LähettäjäHelmilintu 
Päivämäärä:   5.4.09 16:39:44

Heidi M, juu, käyn siellä jossain vaiheessa vippaamassa ne sinne ^^

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   5.4.09 16:41:40

Shira, Tässä muuten sun orin Warlike Imperioson jälkeläisen sivut, http://knoxdale.awardspace.com/missouria.htm. Heitänkö ne vielä mailinkin kautta vai nappaatko tästä? :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:43:24

Heidi, älä silti luovuta :> Tallit kyllä pysyvät netissä sen aikaa että oman elämän saa kuntoon. Ei saa lopettaa! Vaikka en nyt tiedä että oletko moista edes harkinnut. Liian moni suurtalli tai harvinaisten kasvattaja on lopettanut nyt pienen ajan sisällä...

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:44:01

veya, kiitoksia, saan ne kyllä tuostakin :>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:47:23

Shira, lopettaminen ei ole käynyt edes mielessä :D.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   5.4.09 16:48:04

Sitä minäkin ;>
RDN:kin on ollut kauhean hiljainen viime aikoina...

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   6.4.09 17:46:51

Ylöös!

Päivämäärä:   6.4.09 20:11:08

Miksi mä en pärjää PKK:ssa? :( Tai siis miksi mun omat kaviokkaat ei pärjää?

MOT seuraavat PKK-näyttelyt:
1.4.
Tempe EO 3/10 (hevosorit)

7.4.
Ponitammoissa HYL piirtämälleni (VIP MVA/KTK-kelp)
Tempelle ja Repelle ei vielä tuloksia (hevosorit)

6.4.
Ponitammoissa piirtämälleni EO 1/10 -> BIS, josta ei tuloksia
Tempe 6/15 HY (hevosorit)
Repe 2/15 EO (hevosorit)

8.4.
Iisa: ei tuloksia (PKK-luokka muusta kuvasta)
Repe ja Tempe: ei tuloksia (PKK-luokka rakenteesta)

9.4.
Repe 1/10 -> BIS1 KTK (hevosorit)
Piirtämälleni EO 2/10 (hevosorit)

4.4.
"värittämälleni" poneissa 1/8 -> BIS2 EO
Iisa 1/8 KP (PKK-luokka)
Repe 2/8 (PKK-luokka)

Eli jos kaikista "ei tuloksia" tulee voitto, mielummin vielä BIS1 tai muuten KTK, niin *ehkä* plussalla tämä ilmoittautumisten satsi. Mutta ei paljon. Miksen voi koskaan saada arvonimiä ja KTK-palkintoja?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   6.4.09 20:43:23

stiinu jos sä et pärjää, nii meitsin on turha varmaa ees yrittää. <;

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   6.4.09 20:54:40

jeejee, meikä yrittää päästä taas kuvioihin mukaan suuremmin! Ainakin fellejä, lipizzoja ja kladrubeja tullaan ehkä eniten näkemään mutta varmaan muitakin :) Ois pitkästä aikaa intoa tehdä jotain, aattelin Kingikselle ihan uutta leiskaa ja paria muutakin extrauutuutta.. <3

LähettäjäIreth 
Päivämäärä:   6.4.09 20:59:29

Yh. Ei kiinnosta ei sitten pätkääkään. Sivuja niin paljon rästissä etten osaa edes aloittaa niiden tekemistä. Päätä särkee, väsyttää..

Ja ottaa päähän, kun olen niin saamaton. Jep, ehkä yritän ryhdistäytyä tässä lähipäivinä.

Päivämäärä:   7.4.09 01:33:48

vvenla, en todellakaan tiedä mitä tuonne vaaditaan! :D Että kannattanee yrittää kuitenkin, jos vaikka sattuisi tulemaan haettua. ;)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.4.09 13:25:50

stiinu, täytyy kokeilla jahka saan joskus tuon hevosen valmiiks. <;

Minä otin itteeni niskasta kiinni, nyt on tehty parit sivut. ^^ Seuraavaks teen Sorelin kasvattien sivut.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   7.4.09 16:17:25

vvenla: Okei :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.4.09 16:26:52

Sorel,
http://www.kumi-saapas.net/amelie/rio.html
http://www.kumi-saapas.net/amelie/monni.html

welshit + yks ox puuttuu viel. ^^

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   7.4.09 16:47:02

vvenla: Tak! :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   7.4.09 18:56:00

Nostellaaas

LähettäjäSirpa 
Päivämäärä:   7.4.09 19:06:53

Jos on vain 30 hevosen sivut rästissä, niin eihän se vielä mitään... Meillä on yleensä vähintään kuukauden kasvatit tekemättä, tälläkin hetkellä yli 40 kasvattia odottelee sivujaa ja hei, me olemme sentään kirineet noiden kasvattajalistojen päivittämisen kanssa!

Lähettäjäliituorava 
Päivämäärä:   7.4.09 19:22:25

Minäkin innostuin nyt harvinaisista ja perustin sen pohjalta Pigletin.

Jos kiinnostaa piirtää fellponeja tai myydä niin mulle niin siitä vaan! ;>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.4.09 19:40:38

Sirpa, no s eon jo ihan hyvin! ;) Eihän teillä muuten olis mitään mielenkiintoisia tapauksia myynnissä, en oo käyny Ionicissa pitkään pitkään aikaan.

liituorava, ei toimi osote. :b

Lähettäjäliituorava 
Päivämäärä:   7.4.09 19:58:30

Osoite on kyllä oikein, mutta koti.terrieri.net jumittaa kun en pääse sivuja muoksimaan. -.-

LähettäjäSirpa 
Päivämäärä:   7.4.09 20:15:06

Vvenla, varsinaista myyntilistaahan Ionicissa ei ole aikoihin ollut, mutta katsele ja kiertele ja jos joku tuntuu sopivalta, niin kysy myisimmekö sen. Varsinkin nuoret omat kasvatit voivat lähteä helpostikin, riippuu tietysti vähän suvusta.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.4.09 20:29:35

yksi ilman linkkejä.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   7.4.09 20:30:32

Sirpa, nämä vois kiinnostaa tai ainakin joku näistä. Ei tietty pakko jos ei halua luopua, mutta mielelläni ottaisin. ^^
http://www.hevosmaailma.net/Ionic/Muut/doctoe.html
http://www.hevosmaailma.net/Ionic/Muut/toohotzeal.html
http://www.hevosmaailma.net/Ionic/Muut/nomadino.html
http://www.hevosmaailma.net/Ionic/Arabit/atif.html
http://www.hevosmaailma.net/Ionic/Arabit/shafaqat.html

tietty joku/muutama noista tämän vuoden arabikasvateista voisi myös kiinnostaa, mutta en niihin vielä perehtynyt. ;>

Päivämäärä:   7.4.09 21:39:37

Yhyy, päivittelin poikien PKK-tulokset sivuille. Ankeaa luettavaa. Molemmat tarvitsevat välttämättä yhden KTK-sertin, eli taisi mennä taas uusiksi kuvat.

Päivämäärä:   8.4.09 02:43:35

Tajusin juuri, että mullahan olisi yksi (epäonnistunut) varsapiirros (no, nuori hevonen), jonka voisi laittaa PKK-kehiin. Ainoa vaan, että sillä ei ole kavioita näkyvissä, ne varmaan täytyy piirtää?

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   8.4.09 08:03:02

Mulle ei ole ikinä tullut PKK-menestystä omapiirtämillä kuvilla, muttei ole mikään ihme :D Rakenteita on vaan niin tajuttoman ankeaa piirtää kun oikeasti hevosen anatomia on vähän hakutiessä. Ja mallista suoraan piirtäminen on tylsää.

Oliskos kellään mielenkiintoa ostaa fellponeja, lipizzoja taikka egyptinhevosia? Varsoja tekis mieli tehtailla ja vanhoja myydä.

Päivämäärä:   8.4.09 15:47:12

Rakenteisiin kyllästyy kyllä nopsaan. Tosin itse en ainakaan muuta osaa piirtää, joten siinä mielessä aika helppoa ja pakollista. :D

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   8.4.09 16:03:05

Heh, löysin googesta vanhan ARJ-kalenterin, silloin kun ne ei vielä ollut VRLssä. Ilmeisesti olen sitä kohta pyörittänyt jo kolme vuotta :D.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   8.4.09 18:59:08

Siran, voisin olla noista egyptinhevosista kiinnostunu. ;> Jos tosin selität vähä rodusta jotai perusasioita, eli mitkä lajit, säkäk, värit ja millaset kuvat käy. :D

Heidi, paljo kivempi toi vanha ku uus (; ulkoasultaan.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.4.09 14:33:55

Nostonostonosto.

Minäpä olen ollut aktiivinen ja kisannut eilen ja tänään kopukoilla. Ilmotin elukat melkein kaikkiin porrastettuihin. <;

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   9.4.09 17:43:43

vvenla, no hevosmaailma on hyvin vähäsanainen mutta mulle ne on tollaisia vähän massavampia kuin arabit (käytän yleensä arabiberbereiden kuvia) ja niillä on suurempi kapasiteetti varsinkin esteille. Säkää oon laittanut yleensä vähän yli 150cm. Soveltaminen on mukavaa :D

Voisin pian skannata yhden kivan kimon konin jonka piirisin. Sen väritys onnistu aika hyvin :)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   9.4.09 23:28:30

Siran, noitahan voisi vaikka harkita. ^^

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   9.4.09 23:29:52

Vitsi, miten houkuttelis ottaa Branwenilla toinen omistaja. Kakkosomistajasta olisi ainakin suunnattomasti apua :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   10.4.09 10:50:03

Hah, uskaltaisitko? :D Minullakin on käynyt joskus mielessä, mutta en usko että löytäisin sopivaa ja sitten se kuitenkin vain sotkisi kaikki asiat.

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   10.4.09 11:45:53

Shira, en taitaisi uskaltaa :D. Syndurissa oli kerran kakkosomistaja, joka jakso ehkä pari kuukautta. Kaikki muutkin kokeilut kakkosomistajuudesta ovat olleet hmm. aika traagisia

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   10.4.09 11:48:00

.. paitsi siinä tapauksessa ehkä uskaltaisin jos kyseessä olisi joku tuttu :)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   10.4.09 21:24:05

Nostellaan taas.

Lähettäjä: Caty 
Päivämäärä:   10.4.09 21:26:27

Niin hei, selvetäkääs, mitä erikoisaskellajeja buurinponit menee?

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   10.4.09 23:34:58

Caty, mulle kerrottiin aikoinaan että buurinponi menee sekakäyntiä ja sekamonikäyntiä.

Lähettäjä: Rinswe 
Päivämäärä:   11.4.09 14:12:10

Wilhood missäs seikkailee Liquorice Rec tällä hetkellä??

voisin siirtää sen sulle VRL'ästä, jos vielä siis olet kiinnostunut siitä.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.4.09 14:20:35

Liquorice Rec seikkailee yhä Vloedissa, jonka rakentaminen jäi hiukan kesken henkilökohtaisten juttujen takia. Tarkoitus on kuitenkin nousta senkin kanssa pystyyn kunhan kerkiän, pitää ottaa rennosti tämä homma ettei tuu burn outia. Aikomus on alkaa kisaamaan kunhan ikää on tarpeeksi ja niin edespäin.
Toissapäivänä koitin etsiä niitä PKK-näyttelyiden tuloksia, mutten löytänyt...

Päivämäärä:   11.4.09 14:33:57

taisi olla täällä, mutta tuloksia ei nyt näe, koska futuron sekoilee http://trebl.webs.com/kisat/msy1.htm

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.4.09 14:35:42

Kyllä nuo näkyy :) Ja näköjään mulla tuli väärä pääte tohon Lakun sivujen osoitteeseen, sehän on siis .html.

LähettäjäWilhood 
Päivämäärä:   11.4.09 14:37:38

Eikujoo ei näykkää :D Laitan ton kirjanmerkkeihin ton sivun ja lisäilen sittenkun futuron alkaa taas wörkkiä niin Lakun sivuille tulokset.

Päivämäärä:   11.4.09 14:45:47

juu 8) löysin lakun sivut itse lisäämällä html ^^

Päivämäärä:   11.4.09 15:24:41

en ookkaa johonkin viikkoon yhtää taas aatellu virtuaalijuttuja. :P

LähettäjäZRQ (Siran) 
Päivämäärä:   11.4.09 16:07:51

http://www.hikkilihiili.net/siran/muille/kinkku.htm

Mitäs sanotte? Oon vähän kyllästynyt tohon vanhaan Kingiksen leiskaan ja kaipasin väriä. Joten, onko pirteämpi? :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.4.09 16:08:55

Siran: Todellakin on paljon pirteämpi, tykkään kovasti! :>

LähettäjäHeidi M. 
Päivämäärä:   11.4.09 16:11:03

Siran, tykkään :). Satutko muistamaan niiden EVM walkereiden nimiä jotka ostin sulta? Voisin tänään sivuja tehdä, mutta menin hukkaamaan sivut ja nimet :D

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.4.09 16:12:43

Heidi: Muistatko vielä kun ostit multa irlannincobin ja arabin, niin aattelin kysästä että onko he saaneet jo sivuset että voisin päivitellä ne tuonne kasvatti listaan? :>

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.