Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   3.9.13 22:49:47

Nuuki kirjoittana edelleen :D

Edellinen

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   5.9.13 22:45:10

Parasbtarina ♥

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.13 19:55:38

up. ihana tarina!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: [poista tiedot] 
Päivämäärä:   8.9.13 15:34:17

Komppaan edellisiä <3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: hihi 
Päivämäärä:   8.9.13 21:16:52

we want more!! :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: laura 
Päivämäärä:   10.9.13 06:34:33

katos tähänki on tullut jatkoa:) edelleen upea tarina! jatkoa odotellessa.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: uppaaja 
Päivämäärä:   11.9.13 19:44:08

:-)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   11.9.13 19:55:16

Ootte ihan huikeita ja mahtavia, kiitos miljoonasti kommenteista <3 vautsivau, saatte allekirjottaneen hymyilemään typerästi täällä ruudun takana :D

Mie oon alotellu seuraavaa lukua ja yritän saada sen viimistään sunnuntaiks tänne :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.9.13 22:21:17

jeeeess! Nuuki, my friend, sinä olet paras kirjoittaja. Ikinä.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   15.9.13 06:53:40

Takaisin etusivulle :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   16.9.13 16:16:35

Nuuuukiii on maanantai eikä jatkoa näy :( Millon saamme lisää? :3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   16.9.13 19:35:48

Ah, anteeksi, mie oon alottanu seuraavaa pätkää jo, loppu vaan tänään vähän aika kesken D: yritän pikimmiten kirjottaa tuon loppuhun.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   17.9.13 12:06:29

hei mikä sen tarinan nimi oli jota nuuki ja muisto kirjottavat yhdessä? alotettu joskus viime joulukuussa. Aloin lukeen sitä ja nyt en enää löydä kun en muista nimee :(

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   19.9.13 18:49:05

up

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   19.9.13 21:56:26

Minä: muiston ja nuukin yhteinen tarina on nimeltään luotu rakastamaan

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

LähettäjäJamis 
Päivämäärä:   19.9.13 22:50:12

Muiston ja Nuukin yhteistarina on Kunnes kuolema teidät erottaa :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: asd 
Päivämäärä:   21.9.13 19:14:37

nuukiiih

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: pistepiste 
Päivämäärä:   23.9.13 15:53:13

koska jatkoa. mä tarvin sitä !!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: kärsimätön 
Päivämäärä:   24.9.13 21:10:40

Milloin tulee jatkoa? =)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.13 18:00:11

huhuuu ?

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   27.9.13 14:23:46

Jatkoa???

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: pettynyt 
Päivämäärä:   28.9.13 20:49:38

.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: =/ 
Päivämäärä:   29.9.13 08:01:31

Jatkoa piti tulla jo kaks viikkoa sitten...

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: maea ek. 
Päivämäärä:   29.9.13 12:02:28

Nyt on kyllä Nuuki meidät unohtanut :(

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   29.9.13 14:38:04

En ole unohtanut! Pahoittelen kestämistä, makasin viikon neljänkymmenen asteen kuumeessa angiinassa ja nyt kun oon tervehtyny niin on ollu kauheesti tekemistä, enkä oo vaan ehtiny kirjottaa. Mutta koitan saada ens viikon aikana sen verran aikaa, että ehtisin tähänkin kirjotella jatkoa.

Kiitos kun jaksatte nostella tätä!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.13 00:06:53

huhuu ?

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.10.13 01:13:23

nostelen :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: perhosefekti 
Päivämäärä:   4.10.13 22:44:13

täs viikolopun aikana jatkoaaaaaa

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: nojokuvaaaa 
Päivämäärä:   6.10.13 13:54:55

jatkoa :) oon lukenu alusta asti ja tykänny, on kyllä ihana tarina :--))

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   8.10.13 07:10:10

Huh, täytyy sanoo, että nyt ei suju yhtään. Visioita on pää täynnä, mutta en oikeesti onnistu saamaan niitä järkevästi kirjoteltua ja se syö inspistä :/ Koitan tosiaan parhaani, mutta en uskalla vielä luvata mitään varmaa päivää jolloin saan jatkoa rustattua.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   9.10.13 12:07:58

älä ota nuuki paineita niin tulee parempaa tekstiä. kyllä me jaksetaan odottaa. olet silti aina paras :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   9.10.13 22:30:29

Ei paineita Nuuki c:

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.10.13 21:24:19

:-) ihana tarina. toivottavasti jatkoa tulee pian.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.10.13 13:58:37

uppista

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   15.10.13 15:35:33

Ihana kun jaksatte ymmärtää meikäläistä <3 mie alottelin nyt tuota seuraavaa pätkää, saa nähä mitä tulee, mutta koitan nyt tän syyslomaviikkoni aikana saada jotain tekstiä tännekin laiteltua :----)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.13 01:21:35

jes! :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.13 09:55:25

daa a tekis jo :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   18.10.13 12:22:55

Yhen kerran ehti jo läppäri simahtaa ja tekstit kadota ja sai uudelleen rustata puoli lukua, mutta tässäpä nyt!

LUKU 12

Kun mä seuraavana aamuna heräsin ja ensimmäinen asia jonka mä näin oli Leevin leikkisä virnistys, niin mä kelasin, että mä näin unta. Tai että mä olin taivaassa, tai maailman onnekkain mies. Tai ainakin maailman onnekkain Eetu. Niin hiton kliseiseltä tai siirappiselta kuin se kuulostikin, niin mä en olisi voinut toivoa parempaa aamua Leevin huulten painuessa mun huulilleni melkein heti sen jälkeen kun mä olin saanut silmäni auki. En mä olisi uskonut, että mulle kävisi näin - ei mun aamuni olleet tällaisia, ei helvetíssä. En mä herännyt jonkun kanssa samasta sängystä vähissä vaatteissa ilman krapulaa, morkkista ja hataria muistikuvia edellisyöstä, en varmasti. Ja hitto, justhan mä niin tein.
- Mua väsyttää, mutisin haukotellen ja ummistin hetkeksi silmäni unisena.
- Hei, et varmasti nuku enää, Leevi sanoi ja kutitti mua mahasta, - ei prinsessa Ruusunenkaan jatkanu satavuotista untaan enää sit kun sitä oltiin suudeltu, mies jatkoi järkeillen ja mä kohtasin sen katseen huvittuneena.
- Voi víttu oikeesti, vertaatsä mua siihen?
Leevi virnisti.
- Joo, teissä on jotain samaa, se vastasi kiusaten ja mä tönäisin Leeviä kevyesti olkapäähän, - paitsi, että se ei varmaan kiroillu ja kiukutellu niinku sä, mies jatkoi huvittuneesti hymyillen ja samassa mä kaadoin Leevin selälleen alleni ja kävin hajareisin sen lantion päälle.
- Sä oot ihan vitun ärsyttävä, totesin ja Leevi nauroi samalla kun laski kätensä mun kyljille, - en mä kiukuttele, jatkoin, enkä voinut estellä huvittunutta hymyä joka pyrki mun kasvoilleni. Leevi virnisti ja nousi istumaan vieden toisen kätensä mun selän taakse piirtelemään epämääräisiä kuvioita paljaaseen ihoon.
- Sä et usko tota itekään, mies sanoi ja painoi sitten huulensa mun huulilleni. Mä hymyilin sen huulia vasten ja kiersin käteni sen lämpimän yläkropan ympärille voimatta olla enää paremmalla tuulella. Meidän huulten irtaannuttua toisistaan Leevin kasvoilla leikki se veikeä hymy ja mä vastasin siihen.
- Oot sä varma tästä? Leevi kysyi ja mä kohotin kulmiani.
- Mistä?
- No tästä kuviosta mikä meillä on?
- Ai meistä?
- Niin.
- Totta helvetíssä.
Leevi naurahti ja mä kallistin päätäni vähän.
- Hyvä, se totesi ja suukotti mun otsaani, - koska musta tuntuu, että mä en oo ollu näin vitun varma mistään aikoihin, mies jatkoi virnistäen ja mä naurahdin liu'uttaen sormeani Leevin otsalta poskelle, jossa tuntui pieni karhea sänki. Sitten mä vein käteni miehen niskaan ja me tuijoteltiin hetki toisiamme ihan hiljaa.
- Keitetäänkö kahvia? mä haukottelin kohta ja Leevi puristi vähän mun reittäni, kunnes lysähti takaisin makuulleen.
- Käyhän keittää ja tuo sit mulleki tänne kun on valmista, mies sanoi virnistäen itsevarmasti ja venytteli varsin suurieleisesti läpsäisten mua sitten takapuolelle.
- No et saa kyllä mitään ku oot tommonen kusípää, mä heitin takaisin ja Leevi kohotti kulmiaan. Kohta mä tajusin makaavani selälläni miehen alla Leevin vaihdettua itsensä mun päälle. Mies virnisti voitonriemuisesti lukiten mun ranteeni käsillään.
- Ai en mitään? se hymisi mun korvaani ja näykkäisi mun korvanlehteä saaden mut hymyilemään. Mä vetäisin miehen kasvot eteeni ja painoin huuleni raollaan oleville huulille samalla kun kiersin käteni Leevin selän taakse. Tuntui hiton epätodelliseltä olla siinä Leevin kanssa tällä tavalla.
- Joo joo, mä voin käydä keittää, se lopulta sanoi ja mä katsoin sitä huvittuneena.
- Kylläpä sä luovutit helposti, mä vastasin ja mies virnisti.
- Pakko, mä en haluu että sä alat kiukutella, Leevi kiusasi ja mä tönäisin miestä kevyesti rintakehään, voimatta kuitenkaan estää naurahdusta joka purkautui mun huuliltani. Me katsottiin vähän aikaa toisiamme, kunnes Leevi nousi mun päältäni ja vähän venytellen käveli huoneen ovelle. Mä katsoin pelkissä boksereissa olevaa miestä ja kelasin vaan miten joku pystyi olemaan noin vitun kuuma. Haukotellen kampesin itsekin ylös ja kävelin Leevin perässä keittiöön. Väsytti ihan perkéleesti, mutta ei kyllä osannut haitata yhtään juuri nyt.

Mä hengasin Leevin kanssa pitkälti koko seuraavan viikon tai sen mitä se töiltään ehti. Kevät alkoi lopulta näyttääkin keväältä, lumet sulivat helvetinmoista vauhtia, ilmat lämpeni, puihin ilmestyi lehdet ja baarit alkoivat yksi toisensa jälkeen availla terassejaan. Ja mä olin joka päivä niin kuin olisi kiskonut aamupalaksi piristäviä, mutta jos totta puhutaan, niin oli oikeasti aika vitun hyvä fiilis ja mitäs sitä peittelemään. Antton ja Mikki nauroivat mulle ja mun energisyydelle tullessaan käymään - ei ilmeisesti ollut yhtään mun tapaistani olla porukan auringonpaiste.
- Ootko sä rakastunu? Mikki mölähti kun me seisottiin röökillä mun pienellä parvekkeella.
- Ai Eetu rakastunu, kelaa nyt vitun tyhmä, ei se oo mahollista, Antton sanoi ennen kuin mä ehdin vastata mitään, - se on vaa vetäny jotaki muutaki ku leukoja, jätkä jatkoi ja mä tönäisin siilitukkaa kylkeen virnistäen huvittuneena.
- Kai sitä saa ihminen olla ihan muuten vaan vitun hyvällä tuulella, huomautin ja Mikki nauroi silmät punaisina budin polttelusta. Mä tumppasin tupakkani ja säpsähdin vähän kun puhelin alkoi soida. Samsungin ruudulla vilkkui Leevin nimi ja mä vein luurin korvalleni.
- Jou, tuumasin samalla kun astelin sisälle parvekkeelta.
- Kai sä tiiät, että toi sun tervehykses kuulostaa helvetín tyhmältä, Leevi sanoi heti alkuun ja mä kuulin sen äänestä, että se virnisti.
- Heti aukomassa päätä, mä vastasin koittaen estää typerän hymyn, joka pyrki kovasti mun kasvoilleni. Leevi naurahti langan toisessa päässä ja mä vilkaisin sohvalle lysähtäneitä kavereitani samalla kun istuin keittiön pöydän päälle.
- No mitä sä odotit? Leevi kysyi, - oli mulla asiaakin, mulla on pitempi ruokatauko, että lähetkö safkaamaan ja kahville johonki? se kysyi sitten ja mä vilkaisin taas Anttonia ja Mikkiä, joista jälkimmäinen selitti kannabiksen hidastuttamalla äänellä jostain elämää suuremmasta asiasta. Ilmeestä päätellen Anttonia ei kiinnostanut víttuakaan Mikin budipäiset maailmanparannuspuheet. Siinä missä Mikki oli lähinnä sympaattinen kaikkine sekoiluneen, niin Antton oli enemmänkin se porukan kova jätkä tai jotain.
- Tota, joo, lähen, millon? sain lopulta sanottua ja vilkaisin kelloa joka näytti vähän yli yhtätoista.
- No tota, jos mä lähen tästä vartin päästä ja haen sut?
- Joo.
- Menee varmaan se puol tuntia.
- Joo.
- Ootpa sä puhelias, Leevi huomautti ironiseen sävyyn, - sulla on tietysti hirvee jengi siellä ja pitää esittää hirmu kovaa jätkää, mies kiusasi naureskellen.
- Pää kiinni, vastasin virnistäen vähän, - mä tuun puolen tunnin päästä alas.
- Noni hyvä, jees, tsau.
- Moro.

Antton oli tietenkin víttuuntunut kun mä sanoin läheväni muualle, vaikka eihän jätkät olleekaan pyörineet mun kämpilläni kuin aamukahdeksasta asti. Aurinko paistoi kirkkaasti silmiin kun mä astelin rapusta pihalle ja silmiäni siristellen mä lampsin parkkipaikalle kelaillen, että aurinkolasit voisi olla ihan kova sana just nyt. Oli oikeasti yllättävän lämmin keli ja mä avasin mustan hupparini vetoketjun samalla kun haravoin katseellani Leeviä. Eikä tarvinnut kauaa katsella kun ei siellä parkkiksella muita ihmisiä näkynyt kuin yksi tummaan Golfiin nojaava röökinimijä. Hymähtäen mä sytytin itsekin tupakan ja kävelin eteensä tuijottelevan miehen luokse. Leevin katse kääntyi muhun ja sen kasvoilla kävi vino hymy. Se otti pilottilasit silmiltään ja mä seisahduin sen eteen kohottaen vähän kulmiani.
- Moi, tervehdin pienen tuijottelukilpailun jälkeen ja hymy kävi mun kasvoillani.
- No hei, Leevi vastasi ja näytti hiton hyvältä työhousuissa - ja takissa, joskin niinhän se kyllä näytti ihan missä tahansa. Mä vedin pipoa takaraivolle ja puhalsin savua toukokuiseen ilmaan.
- Mikset tullu duuniautolla? kysyin virnistäen ja Leevi vilkaisi mua kulmiensa alta hymyillen kunnes heitti röökin katuun.
- En kehannu, sähän voisit vaikka pelästyä, se vastasi ja mä tönäisin sitä vähän olkapäähän. Kauheasti mä en Leevin työjutuista tiennyt, mutta ainakin sen verran, että se ajoi jotain kuorma-autoksi rekisteröityä isoa pakua.
- Sä tässä kohta pelästyt, heitin takaisin samalla kun tiputin tupakan asfalttiin. Leevi kohotti kulmiaan ja hymyili huvittuneena.
- Ihan rauhassa muru, mies sanoi virnistäen ja heilautti autonavaimiaan, - haluutko ajaa?
Mä tuijotin sitä vähän aikaa hölmistyneenä, kunnes pyöritin päätäni.
- Aja sä vaan, vastasin ja kiersin pelkääjän paikalle. Lysähdin alas ja siirsin katseeni mieheen tuon käynnistäessä auton ja peruuttaessa pois ruudusta. Leevillä oli hiukset hassusti sekaisin ja mun teki mieli koskea niitä, mutta koitin hillitä itseni, vaikka ei kai mun enää edes tarvitsisi. Leevi seisautti pirssinsä hetkeksi keskelle parkkipaikkaa ja käänsi katseensa muhun.
- Noh? se kysyi mun tuijottelustani ja mä kohotin kulmiani.
- Ei mitään, vastasin ja Leevi kallisti vähän päätään katsoen mua hetken, - mitä? mä kysyin vuorostani ja kohta mies kumartui painamaan huulensa mun huulille, enkä mä voinut olla hymyilemättä. Mun mahanpohjassa nipisteli vieläkin hassusti Leevin läheisyydessä, vaikka viimepäivinä mä olin saanut nauttia miehen seurasta erittäin paljon.

Me syötiin ja sen jälkeen lysähdettiin jumittamaan ja jauhamaan páskaa yhteen keskustan kahvilaan sumppiemme kanssa, koska Leevillä ei ilmeisesti ollut mikään kiire takaisin duuniin. Ja se kävi mulle. Mä olin saanut tietää Leevistä aika hiton paljon enemmän viimepäivien aikana - mä tiesin, että sillä oli viisi vuotta vanhempi isoveli ja, että sen isosisko, eli siis Pihlan mutsi, oli kuollut ja että miehen itsensä mutsi asui Malmössä Ruotsissa ja sitä rataa. Faijastaan se ei tosin puhunut mitään.
- Käydäänkö illalla avaamassa terassikausi kun on näin hiton hyvä kelikin? Leevi kysyi hörpäten sitten kuppinsa tyhjäksi.
- Vitun hyvä idea, mä vastasin ja mies hymyili vinosti, kunnes me hetken kuluttua noustiin ja asteltiin kahvilan ovelle ja siitä pihalle. Ilma näytti vaan parantuvan iltapäivää kohden ja mä katsahdin ympärilleni, kunnes silmiin osui tutut kasvot vähän matkan päässä. Silja huomasi mut hyvin nopeasti ja heilautti kättään hymyillen, kunnes lähti jonkun kaverinsa, jonka nimeksi mä muistelin Jennaa, kanssa kävelemään meidän suunnalle.
- Moi, mimmi huikkasi ja katsahti meitä, - mitäs, öö, te?
- Páskaakos tässä, mä törmäsin Leeviin ni me käytiin sumpilla, vastasin sukkelasti ja työnsin nyrkit hupparin taskuihin.
- Teistähän on tullu hyvät kaverit, Silja virnisti ja nosti aurinkolasit otsalleen.
- Äsh, totuushan on se, että Eetu vaan roikkuu mun perässä, vaikka mä miten yritän sitä karistaa, Leevi heitti ja mä vilkaisin sitä kulmiani kohottaen Siljan naurahtaessa.
- Perus Eetu, mimmi virnisti.
- Joo, nyt turvat kiinni, sanoin ja heitin tupakan huulilleni, - aina mua kiusataan, valitin ja Leevi ja Silja naurahtivat samaan aikaan. Mä hymyilin huvittuneena ja käytin liekkiä syöpäkääryleen alla.
- Onneks sä oot tottunu, Silja tuumasi ja tönäisi mua hellästi kylkeen, - Pihla ja Aarni tulee käymään mun luona joskus iltapäivällä, tuu messiin, tyttö jatkoi ja mä nyökyttelin.
- Joo.
- Kiva, nähään sit, Silja sanoi ja laittoi arskat takaisin silmilleen, - me jatketaan matkaa.
Me moikattiin ja mä katsoin vähän aikaa noiden perään, kunnes käänsin katseeni Leeviin, joka kohotti kulmiaan. Me katsottiin vähän aikaa toisiamme ja siten Leevi nappasi lyhentyneen tupakan mun sormistani ja vei huulilleen.
- No, paras kaveri, heitänkö mä sut himaan? mies kysyi hymyillen ja mä virnistin vähän kunnes me lähdettiin lampsimaan parkkipaikalle, jonne Leevi oli Golfinsa jättänyt.

*

Jonkun kolme tuntia myöhemmin mä istuin Siljan tilavan yksiön sohvalla ja join bisseä, ihan sitä yhtä ja ainoaa vaan - mä olin kerrankin ollut kunnon poika ja ostanut oikeasti vain yhden pintin ihan pelkästään nautiskelumielessä. Silja ja Pihla oli röökillä parvekkeella ja mä kuuntelin Aarnin selostusta kesän suunniltemista.
- Mites sä ja Pihla, se on vissiin ihan virallista sitte? mä virnistin kun sain vihdoin suunvuoron puheliaalta toveriltani. Aarni virnisti ja otti hölän omasta tölkistään.
- On se, jätkä sanoi ja vilkaisi mua, - meikä on ihan kúsessa siihen, mut sen sän varmaan jo tiesit.
Mä naurahdin.
- Niin no näkihän se jo aikoja sitten, vitun pelle et vaan saanu ikinä mitään aikaseks sen asian suhteen, mä virnistin ja tönäisin vieressäni istuvaa kundia, - tarvittiin yks kolari, että jotain tapahtus, jatkoin ja Aarni naurahti. Ei siinä kolarissa oikeasti mitään naurettavaa ollut, Pihla tai ihan kuka vaan meistä olisi voinut kuolla tai muuta vastaavaa, mutta kun niin ei kuitenkaan käynyt niin ei tosiaan viitsinyt jossitella.
- No joo joo, Aarni sanoi huvittuneesti hymyillen, - pitäskö mun nyt kiittää sua tai jotain, että pistit sen romukasas sinne ojaan? jätkä kysyi ja mä virnistin.
- Ei se ollu mitään romukasa, mulla on ikävä sitä autoo, vastasin ja Aarni pyöritti päätään hymyillen, kunnes vei tölkin taas huulilleen.
- Sä oot vitun outo, se sanoi ja laski tyhjän kaljan pöydälle, - mut no, kerranki ku kahestaan puhutaan, niin onks sulla ketään?
Mä olin vähän aikaa hiljaa, kunnes loihdin kasvoilleni leikkisän virnistyksen.
- Kyllähän sä mut tiiät, en mä mitään suhteita halua, tälleen on just helvetín hyvä, sanoin sukkelasti ja Aarni naurahti. Ihan niin kuin mä voisin Leevistä mitään sanoa, en todellakaan. Mä vilkaisin jätkää hymyillen ja käänsin sitten katseeni parvekkeen ovelle kun Silja ja Pihla ilmaantuivat sisälle.

Pihla ja Aarni lähtivät jonkun ajan päästä viettämään laatuaikaa Aarnin kämpille ja mä jaksoin kiusata jätkää asiasta noiden tehdessä lähtöä Siljalta. Mä itse jäin löhöämään Siljan sohvalle koska en jaksanut liikkua takaisin kämpille ihan hetkeen. Väsytti hitosti, kiitos heti aamusta mun ovelleni pölähtäneiden Anttonin ja Mikin. Hymähtäen hieroin silmiäni ja käänsin katseeni Siljaan tuon ilmaantuessa takaisin olkkariin eteisestä.
- Ei kai meinaa väsyttää? se kysyi samalla kun lysähti nojatuoliin ja laski rennosti sirot säärensä olkkarin pöydälle.
- Vähä joo, Mikki ja Antton herätti mut aamukasilta rämpyttämällä ovikelloo, selostin ja Silja naurahti.
- Ihan oikein sulle, ei aina tarvii nukkua sinne kahteen, tyttö heitti ja mä irvistin.
- Hei vähän myötätuntoo, valitin ja Silja kurottautui silittämään mun otsaani.
- Voi raukka.
- Kiitti, virnistin ja Siljan kasvoilla kävi hymy, kunnes se alkoi selailla telkkarin kanavia olematta mihinkään ohjelmaan tyytyväinen. Ei sillä, yli puolet telkkariohjelmista oli ihan täyttä páskaa. Me oltiin vähän aikaa hiljaa, kunnes Silja hymähtäen laski kaukosäätimen pöydälle ja siirsi katseensa muhun.
- Noh? mä kysyin ja kohotin vähän kulmiani.
- Voitko olla ihan rehellinen? Silja kysyi ja mä katsoin sitä hölmistyneenä.
- Täh?
- Niin, mimmi heilautti ruskeita hiuksiaan ja siirsi katseensa muhun, - että ootko sä ollu Leevin kaa sängyssä?
Jos tämä olisi ollut piirretty, niin mun suu olisi varmaan loksahtanut lattiaan asti. Mä katsoin Siljaa ihmeissäni ja jotenkin järkyttyneenä.
- Mitä..? En! älähdin enkä onnistunut kuulostamaan erityisen vakuuttavalta. Mä olin surkea valehtelija, tai ainakaan Siljan kohdalla se ei koskaan onnistunut. Mimmi katsoi mua sillä tyypillisellä víttu-älä-mulle-selitä-Eetu -ilmeellään ja koitin näyttää vilpittömältä siinä onnistumatta. Miten helvetíssä se pystyi tietämään tai arvaamaan tai mitään muutakaan?
- Eetu, oikeesti, Silja sanoi painokkaasti ja mä liikahdin levottomasti siinä sohvalla. Silja oli kyllä maailman paras ihmistuntija, mutta joskus tuntui, että mua se luki niin kuin avointa kirjaa tai jotain. Vitun outoa, mä kelasin, että se osaa lukea ajatuksia. Hermostuneena vilkaisin ympärilleni, kunnes käänsin katseeni brunetteen.
- No joo, kerran kännissä, sanoin lopulta ja Silja kohotti kulmiaan.
- Ai vaan?
- No okei, muutaman kerran, ähkäisin ahdistuneena ja mietin, että Silja oli oikeasti joku helvetín selvännäkijä, ei se muuten voinut tuollaista aavistaa. Ärsytti hitosti kun mä en kyennyt valehtelemaan sille.
- Voi víttu Eetu, tyttö sanoi ja heitti mua tyynyllä, - no joo, onhan se ihan helvetín hyvännäkönen, mutta hei se on sun kaverin eno, Silja jatkoi äitimäisen sättivästi.
- Minkäs teet, hymähdin hammasta purren ja vilkaisin ympärilleni, kunnes katse kääntyi takaisin nojatuolissa istuvaan tyttöön. Silja pyöritti päätään, mutta virnisti sitten ja heitti mua toisella tyynyllä.
- Sä se kyllä osaat, Silja sanoi ja mä heitin tyynyt takaisin, - mieti nyt mitä Pihlaki sanois.
- No en vítussa ollu kertomassa sille, se varmaan nylkis mut elävältä, sanoin ja nostin jalat pöydälle, - tai laittais Aarnin asialle, jätkä varmasti tottelis sitä kun on niin hemmetin rakastunu, jatkoin ja Silja nauroi.
- Traagista, se tuumasi ja mä vilkaisin sitä huvittuneena, - noh, millanen se oli?
- Täh?
- No se Leevi, sängyssä?
- Voi jumalautá Silja!
Tyttö nauroi ja mä tönäisin sitä kylkeen.
- Vaikka mä en painakaan tyttöjä, niin en mä silti oo tyttö ja víttu analysoi kavereille seksielämääni, sanoin ja Silja nauroi nojautuen paremmin sohvan selkänojaa vasten.
- No mä tiedän, kunhan yritin, se sanoi ja mä pyöritin päätäni huvittuneena.
- Joo voi víttu, totesin pyörittäen päätäni ja heitin röökin huulilleni, kunnes nousin ja suuntasin parvekkeen ovelle, - joko sulla oli ne pääsykokeet? kysyin vaihtaen aihetta ja Silja katsahti mua huvittuneena.
- Ens maanantaina, se vastasi virnuillen ja etsi ohuen takkinsa, kunnes seurasi mua ulkoilmaan.

*

Me ei iltapäivän jälkeen kuitenkaan jaksettu lähteä istumaan mihinkään terassille, vaikka keli oli myöhemminkin erittäin kiva. Joten niinpä me istuttiin mun luona ja kitattiin kaljaa koko ilta ja se tuntui erittäin luontevalta. Kello näytti jotain puolta kymmentä ja telkkarissa pyöri Scarface, jonka mä olin nähnyt ehkä sata kertaa, mutta joka oli silti aina helvetín hyvä. Mä vilkaisin vieressäni istuvaa miestä, joka katsahti takaisin ja hymyili vähän, kunnes vei kaljatölkin huulilleen. Mä hörppäsin omaani ja mietin huvittuneena meidän alkoholipitoista kahdenkeskistä leffailtaa. Tosin ei sillä, en mä olisi voinut kuvitellakaan meitä syömään sydämenmuotoisia suklaakonvehteja sylikkäin tai muuta vastaavaa.
- Mitä sä hymyilet? Leevi kysyi ja mä tajusin typerän hymyn jumiutuneen kasvoilleni.
- Täh? En mitään, vastasin sukkelasti ja mies katsoi mua huvittuneena, kunnes ojensi tupakka-askiaan mainosten alkaessa pyöriä telkkarissa. Mä tuikkasin punaisen Chesterfieldin huulilleni ja nousin ylös Leevin seuratessa perässä. Naapurista kuului riitaisaa huutoa kun me lysähdettiin parvekkeen valkoisiin muovituoleihin tupakoimaan. Kyseinen seinänaapurissa asuva pariskunta tuppasi tappelemaan joka toinen ilta varsin kovaäänisestä ja harrastamaan sitten koko seuraavan yön vieläkin kovaäänisempää sovintoseksiä. Leevi kohotti vähän kulmiaan viereisestä kämpästä kuuluvalle kimeälle naisäänelle, joka raivosi jotain "painu-víttuun-múlkku-mä-vihaan-sua" -tyylistä. Perus settiä.
- Kuulostaa vähän sulta, Leevi tuumasi voimatta estää virnistystään. Mä tönäisin miestä jälleen kylkeen.
- Loppuu se pään aukominen tai mä lyön, sanoin ja Leevi nauroi, enkä mä voinut lopulta olla virnistämättä.
- Joo joo, se sanoi ja katsoi mua, - sä oot hauska.
Mä irvistin ja katsoin miestä, joka hymyili leikkisästi. Lopulta mä kumarruin painamaan huulet sen huulille ja Leevi vastasi mun pieneen suudelmaan hassun hellästi saaden mut hymyilemään. Sitten mä vein tupakan huulilleni ja vedin savua keuhkoihini vilkaisten samalla taivaalle. Ilma oli muuttunut iltaa kohden melko viileäksi, mutta mä en tiedä oliko se nautittu alkoholi vai mun vieressä istuva Leevi, kun mua ei oikeastaan paleltanut yhtään. Katsahdin miestä, joka tuijotteli vähän aikaa eteensä, kunnes vilkaisi mua.
- Voitko sä nyt kertoa, että mitä sulle oli käyny sillon muutama viikko sitten kun sä näytit aika hiton pahalta? mies lopulta kysyi ja mä kohotin vähän kulmiani, kunnes muistin ne miehet ja sen tytön siinä puiston laidalla kun mä olin ollut menossa baarista kotiin.
- Öö, no tota, jotkut kusípäät ahdisteli jotain tyttöä ja mä menin leikkimään sankaria ja sain niiltä jätkiltä turpaani, totesin yksinkertaisesti ja purin vähän huultani kelaten sitä aamuyötä mielessäni. Hitto, en mä ikinä ollut sillä tavalla saanut turpaani, ihan sekopäistä.
- Voi helvettí, Leevi sanoi ja katsoi mua. Mä vilkaisin sitä ja vasta sitten muistin niiden miesten sanat Petusta ja Leevistä. Jotenkin mä olin unohtanut koko asian, mutta nyt mä muistin.
- Hitto, mä hymähdin ja otin vielä savut röökistäni, kunnes tumppasin natsoja pursuilevaan lasipurkkiin, - ne ties Petun ja ne ties, että se on mun broidi ja sit ne ties sut, jatkoin ja katsahdin Leeviä, joka kohotti kulmiaan.
- Mitä?
- Niin, ne sano että ne on nähny mut sun seurassa tai jotain muuta páskaa, emmä muista kunnolla ku olin niin sekasin, sanoin ja raavin niskaani sytyttäen sitten toisen röökin, koska jotenkin tilanne tarvitsi sitä. Leevi katsoi mua hetken, kunnes tumppasi tupakkansa ja käänsi katseensa hetkeksi muualle.
- Oliks ne sit jotain mun ikäsiä? mies lopulta kysyi ja sytytti itsekin toisen röökin.
- Niin kai, tai siis oli, mä vastasin ja käänsin katseeni Leeviin, joka pyöritti vähän päätään, - miten niin?
Leevi vilkaisi mua ja veti savua sisäänsä.
- No ne oli sit varmaan mun vanhoja frendejä, Leevi hymähti ja mä katsoin sitä vähän ihmeissäni.
- Ai mitä? mä ähkäisin, - no on ihan vitun hyvä frendejä sulla.
- Oli, emmä oo pyöriny niissä piireissä moneen vuoteen, Leevi vastasi.
- Siis missä piireissä? mä toistin ja näytin varmaan enemmän tai vähemmän hiton kysyvältä.
- No tiiätkö, mä olin aika sekopää ja muutenkin vaan vitun tyhmä ja kusípäinen joskus tyyliin sun ikäsenä, mä olin nuorisovankilassakin kun mä olin parikymppinen ja sitä rataa, Leevi sanoi yllättäen ja mä jos mun suu loksahti lattiaan aiemmin Siljan luona, niin nyt se loksahti vähintään alakertaan asti. Mä katsoin Leeviä lievästi sanottuna hämilläni ja mies vilkaisi mua varovasti.
- Siis mitä víttua? mä ähkäisin ja Leevi puri vähän huultaan, kunnes vei röökin huulilleen.
- Ja kun mä pääsin sieltä, niin enhän mä mitään oppinu vaikka miten sossun tädit koitti auttaa mua saamaan töitä, Leevi hymähti, - se oli helvetín sekavaa koko touhu, me vedettiin kamaa ja tapeltiin ja varasteltiin, eikä vaan mitään muutamaa viikonloppukaljaa lähikaupasta, vaan oikeesti arvokkaita juttuja, mies jatkoi, enkä mä osannut sanoa mitään, tuijotin vaan Leeviä, joka katseli jonnekin vastakkaisen talon seinään.
- Ja sit kaverit alko myydä piriä ja se touhu lähti ihan kokonaan lapasesta, ja siis samaa noi jätkät tekee vieläkin, vaikka ikää on se kolkyt ja osalla on lapsiakin, Leevi sanoi ja kohautti olkiaan, - ja sit kun Timi synty ja mä olin kusípää enkä ees yrittäny olla sille isä, ja kun mun frendi kuoli yliannostukseen, niin varmaan mä sit lopulta tulin järkiini, enkä enää halunnu jatkaa sellasta. Ja oikeestaan kun mä niin sanotusti ryhdistäydyin ja lopulta myöhemmin sain duunin ja kämpän ja asiat reilaan, niin nää jätkät rupes pitää mua ihan kusípäänä, eikä me sit nykyään olla enää ees väleissä, Leevi jatkoi ja hieraisi vähän otsaansa tumpaten sitten tupakkansa. Mä tuijotin sitä enemmän tai vähemmän ihmeissäni, yllättyneenä ja hämilläni, jopa jotenkin järkyttyneenä, enkä osannut sanoa mitään. Olihan Leevi aiemmin maininnut, että oli tullut tehtyä hölmöyksiä nuorempana, mutta en mä nyt ihan tuollaista ollut odottanut. En helvetíssä.

- Mennäänkö sisälle? mies sitten mutisi hetken hiljaisuuden jälkeen kun mä en kyennyt sanomaan mitään. Mä nyökkäsin ja tumppasin röökini, kunnes nousin ja jotenkin konemaisesti avasin oven ja astelin sisälle. Leevi avasi uuden kaljan ja istui sohvalle, enkä mä ollut ikinä nähnyt sitä niin mietteliäänä. Mä istuin sen viereen ja otin olkkarin pöydälle unohtamani kaljan käsiini siirtäen sitten katseeni mieheen.
- Ootko sä kunnossa? kysyin kun viimein sain puhetaitoni takaisin. Leevi vilkaisi mua ja nyökytteli.
- Joo, asioiden kanssa oppii elämään, se vastasi ja koitti vähän hymyillä, - lähinnä mä kelasin, että sä heität mut ulos.
- Ai miks?
- No sä varmaan pidät mua ihan múlkkuna nyt, Leevi vastasi astetta varovaisemmin ja pyöritteli Karhun tölkkiä käsissän, kunnes laski bissen pöydälle ja nojautui sohvan selkänojaa vasten.
- Mä pidin sua múlkkuna jo aiemmin, joten ei tilanne voinu enää pahentua, heitin vitsillä ja Leevin huulilla kävi pieni huvittunut hymy, - ei vaan, kyllähän mä yllätyin aika vítusti, mutta en mä sua mihinkään oo heittämässä, jatkoin ja hymyilin. Olinhan mä edelleen ihan hiton hämilläni ja muuta vastaavaa, mutta toisaalta mä olin iloinen, että Leevi ylipäänsä kertoi mulle. Eikä mikään tuollainen voinut mitenkään muuttaa mun tunteitani miestä kohtaan, se nyt oli ihan varma juttu.
- Helpottavaa, mies sanoi ja hymyili hieman. Mä käännyin Leeviin päin ja lopulta kiersin käteni sen ympärille ja halasin. Leevi halasi takaisin ja mä vedin miehen tuoksua nenääni hymyillen itsekseni. Tässä oli hyvä. Mä en tiedä miten kauan me halattiin, mutta hittojako ajalla oli muutenkaan mitään merkitystä, koska mulla ainakaan ei ollut mikään kiire mihinkään.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   18.10.13 12:26:10

Vähän tylsähkö pätkä ja taas vaan lisää tuota söpöilyä, mutta hei tyyntä myrskyn edellä, kyllä tässä vielä tulee äksöniä :) Mie löysin kadonneen inspikseni ja koitan pian jatkaa, kiitos kommenteista vielä <3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   18.10.13 13:40:16

Oi jes, ihana!<3 jatka pian :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: perhosefekti 
Päivämäärä:   18.10.13 14:38:02

Aivan ihana pätkä jälleen :-) ! Ei musta ollut ollenkaan tylsä pätkä, jaksoi mielenkiinnolla lukea loppuun asti. Tosi hienoo että kirjottelit vähän millasta toi Leevin menneisyyskin on ollu ym.
Ainut mikä jäi häiritsemään oli se että onko Leevin pojan nimi nyt Jimi vai Timi ? :-D Äskösessä pätkässä nimittäin oli Timi ja musta aikasemmin on sanottu Jimiksi ?
Mutta siis jään innoissani odottamaan seuraavaa pätkää <3 Ihanaa Nuuki että jaksat kirjottaa meille tätä. :-)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.13 01:24:57

Jatkoo!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.10.13 01:53:06

ihanaa! :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: maea ek. 
Päivämäärä:   19.10.13 12:11:57

Jeeeeee jatkoa on tullu lisää :3 just kiva pätkä !

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   19.10.13 15:01:11

Awwww oli ihana pätkä taas! :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.10.13 16:52:12

mahtava pätkä :) lisää tällästä söpöilyy :3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Siirappii 
Päivämäärä:   22.10.13 12:23:01

Eikääh!<3 ihana pätkä;) jatkoa? :P

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.10.13 16:16:36

We want more!! <3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: asddffgaga 
Päivämäärä:   24.10.13 22:11:24

up

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.13 17:17:18

up

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   27.10.13 19:04:30

Aaah ihana<3 jatkoa saa laittaa :))
Tykkään hulluna sun tavasta kirjottaa, se saa Eetun vaikuttamaan niin söpöltä ja just sellaselta joka esittää niin kovaa mutta siinä on se pehmis puoliki, mistä minä tykkään ;) teksti on hyvin todellista ja luontevaa koko ajan, ei pompi minne sattuun ja on helppo lukuista, ankku on tyytyväinen!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.10.13 00:40:11

up :))

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: aw 
Päivämäärä:   1.11.13 22:57:29

Eeeiii,,nyt oikeesti jatkoa!;)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: aw 
Päivämäärä:   3.11.13 01:07:37

Nuukii!!!jatkoa! Rakastan suaaah! <3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: moimoi 
Päivämäärä:   3.11.13 22:13:03

Etkai oo unohtanu kirjottaa? ;) <3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.11.13 23:39:22

nostan...

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.11.13 23:56:47

jatkoo!!!!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: aw 
Päivämäärä:   12.11.13 21:53:30

Nostan....

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Caribo 
Päivämäärä:   14.11.13 13:11:49

Nostan..

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: moimoi 
Päivämäärä:   17.11.13 20:14:57

Nostan...

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.11.13 17:51:36

huoh jatkoa >:(

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   20.11.13 18:59:09

Kiva ku ootte unohtanu!! >:0

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   20.11.13 20:15:40

Unohtanut en ole niin tätä tarinaa kuin kahta muutakaan projektiani, ei vaan oo viimeaikaset elämäntapahtumat antaneet aikaa tai kiinnostusta keskittyä kirjottamiseen. Jatko on tähänkin aluillaan, koitan sen kirjotella loppuun ihan heti kun vaan pystyn.

Kiitos kommenteista kuitenkin <3 ja sori tätä viivästystä.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   20.11.13 21:11:01

Kiitos Nuuki infosta:)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: erhosefekti 
Päivämäärä:   21.11.13 06:49:56

pääasia että ilmoittelit ittestäs ja siitä että tää tarina tulee jatkumaan. :-) kyllä mä ainakin jaksan odottaa että jatkoa tulee, kunhan välissä tuut ilmottamaan että tää tulee saamaan vielä jatkoa. :-)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjämaea 
Päivämäärä:   23.11.13 21:51:50

Up!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   26.11.13 20:18:25

Ylös :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Caribo 
Päivämäärä:   30.11.13 12:16:27

ylöööööös

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   30.11.13 16:33:53

Seuraava pätkä on lähes valmis, joten koitan sen piakkoin tänne saada laiteltua :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   1.12.13 17:58:52

Noin, anteeksi vielä viivästys. Sain ihan älyttömän inspiksen tässä yks päivä kun ajelin itekseni autolla, ja nyt mulla syyhyää sormet kokoajan kirjottamaan tähän jatkoa. Olkaa hyvät (:

LUKU 13

Se oli keskiviikko kun Joona soitti mulle, että lähdetään käymään faijan luona pitkästä aikaa. Tai ainakin mulle se oli pitkästä aikaa, en mä ollut nähnyt äijää varmaan aikoihin, vaikka ei sillä, että sekään olisi muhun sen enempää yhteyttä pitänyt. Mutsi ei varsinaisesti pitänyt siitä, että me käytiin sen luona, koska se oli - noh, vähemmän raitis ja kunnollinen, mutta mikä mutsi meitä oli loppupeleissä estämään.
- Me tullaan hakee sut kahenkymmenen minsan päästä, Joona selosti taustalta kuuluvan musiikin päälle.
- Mitä víttua, eihän kello oo vielä mitään, mä ähkäisin ja kampesin itseni istualleen sängyssä, jonka toiselta puolelta Leevi oli hävinnyt töihin jo ties kuinka monta tuntia sitten.
- Kello on puol yks vitun pelle, ala nousta, Joona sanoi ja mä hieroin silmiäni samalla kun käänsin katseeni seinällä roikkuvaan kelloon. Broidi ei suinkaan valehdellut ja mä kelasin, että miten mä olin nukkunut niin helvetín sikeästi.
- Joo joo.
- Noni, tuu kymmentä vaille alas.
- Mrhh.
- Moro.
Mä jumitin siinä sängyllä vielä ainakin viisi minuuttia ennen kuin pakotin itseni pystyyn ja etsin vaatekaapista satunnaisesti jotkut vaatteet, menin keittiöön, laitoin kahvit tulemaan ja lysähdin edelleenkin hyvin unisena keittiön tuolille istumaan. Leevi oli lähtenyt duuniin jo hitto viisi tuntia sitten, enkä mä ollut edes herännyt. Tosin ei sinällään ihmeellistä multa, mä en tiennyt ketään muuta jonka unenlahjat oli niin helvetín hyvät kuin mulla. Tiedä sitten oliko se siunaus vai ei. Hymähtäen mä kaavoin kupin täyteen kahvia, lirautin sekaan tipan maitoa ja astelin puoliunessa parvekkeelle röökiaskia takin taskusta kaivellen. Aurinko paistoi suoraan silmiin ja mä kirosin itsekseni, vaikka todellisuudessa oli vaan helvetín jees, että se paistoi. Maisema alkoi näyttää jo hiton paljon enemmän kesältä kuin talvelta, eikä mun tarvinnut enää hytistä siinä parvekkeella niin kuin yleensä. Oikeastaan kun mä nojailin parvekkeen kaiteeseen ja tupakoin, mä en voinut olla kelaamatta, että asiat oli oikeastaan hiton jees tällä hetkellä. Okei, duunia ei ollut vieläkään, joten ei ollut sitä pätäkkääkään, mutta muuten. Ja mun hyvään olooni pääsyyllinen oli varmaan Leevi, niin typeränimelältä kuin se kuulostikin. Mä en vieläkään ihan täysin pystynyt käsittämään, että mä tavallaan - noh, olin saanut sen, víttu miten typerältä se kuulosti, mutta niin oli kuitenkin käynyt sikäli mä osasin laskea yks plus yks. Typerä hymy kävi mun kasvoillani kun mä viskasin natsan alas parvekkeelta, astelin sisälle ja hetken kuluttua vedin kengät jalkaani suunnaten askeleeni pihalle.

Petun pirssissä soi raivoisa hc-punk, joka kaikui kaduille asti, kun mä lysähdin ysärifordin takapenkille. Vaikka isobroidi oli kaikilla tavoilla helvetísti muuttunut parempaan suuntaan viimeisten vuosien aikana, niin musiikkimaustaan se ei ollut kasvanut pois ja asia huvitti mua jollain oudolla tavalla.
- Mitäs sä oot kiskonu? Joona mölähti kääntyen katsomaan mua pelkääjän paikalta Petun kääntäessä Fordinsa pois parkkipaikalta.
- Täh?
- Itekses virnuilet.
- Smoking weed keeps me at peace, vastasin huvittuneena ja Joona kohotti kulmiaan. Petu naurahti vilkaisten mua taustapeilin kautta.
- Vitun sekopää, pikkuveli totesi ja mä irvistin tönäisten sitten Joonan otsaa saaden lippispään kääntymään oikein päin paikallaan.
- Sano ihan Eetu vaan, vastasin hyvinkin vitsikkäästi ja vilkaisin ulos ikkunasta kääntäen sitten katseeni Petuun, - mitäs mies? kysyin ja taputin isoveljen olkapäätä.
- Ihan jees, me lähetään kuukauden päästä Espanjaan, joten ei vissiin voi valittaa, Petu virnisti ja mä nojauduin pelkäään paikan selkämystä vasten.
- No joo ei voi, kelpais mulleki.
- Vitun epistä, Joona sanoi ja Petu virnisti.
- Kuulostit ihan samalta ku kymmenen vuotta sitten ku et päässy lintsillä samoihin laitteisiin ku me, isoveli sanoi huvittuneena ja mä nauroin.
- Joona on niin kova jätkä, että on sitä víttua hoettu ja kuus -vuotiaana, mä totesin virnistäen ja nappasin capin pikkubroidin päästä laittaen omaani.
- Turpa kiinni Eetu, Joona irvisti ja mä virnuilin sille kun se kääntyi katsomaan mua.
- Kato mustaki tuli nyt kova jätkä, sanoin ja Petu nauroi, - melkein menisin susta tää päässä.
- Joo vítut sun naamalla oo toivookaan, Joona heitti takaisin ja nappasi hatun mun päästä laittaen takaisin omaansa. Petu vilkaisi meitä huvittuneena ja mä tiesin, että me oltiin helvetín lapsellisia, mutta niin me varmaan oltiin Joonan kanssa aina kun johonkin yhdessä lähdettiin. Huvittuneena vilkaisin ulos ikkunasta, kunnes valuin alemmas penkillä ja työnsin kädet hupparin taskuihin vajoten hetkeksi omiin ajatuksiini.

- Ootsä sitä Leeviä nähny?
Petun kysymys sai mut konkreettisesti hätkähtämään paikallani ja vähän hölmistyneenä siirsin katseeni broidiin, joka vilkaisi mua jälleen taustapeilistä. Mä tuijotin hetken aikaa typeränä eteenpäin, kunnes sain jotenkuten kasattua itseni.
- Öö, joo, tai siis emmä oikeestaan kauheesti, selostin koittaen kuulostaa hyvinkin rennolta ja uskottavalta.
- Aijaa, onks se ihan kusiaivo vielkäki? Petu jatkoi kyselemistään ja mä vajosin alemmas penkillä.
- En mä sitä tunne, ihan kivalta se on vaikuttanu, mutisin ja Petu hymähti, kunnes käänsi autonsa faijan talon pihaan.
- Jaa, no mut todellisuus voi sit ollaki ihan jotain muuta, isoveli sanoi ja mun teki mieli älähtää sille, että todellisuus oli just niin, että Leevi oli vitun hyvä tyyppi ja mä olin hulluna siihen, mutta pidin turpani tukossa. En mä nyt ikinä voisi tuolle etupenkin kaksikolle sanoa mitään Leevistä, tai sanoa edes että vaikka mä miten joskus olinkin esittänyt naistenmiestä, niin naiset ei mua todellisuudessa ikinä olleet siinä mielessä kiinnostaneet. Se fakta, etten mä ikinä voisi kertoa masensi yleisesti ottaen jostain syystä ihan perkeléen paljon, vaikka mä olinkin tavallaan oppinut hyväksymään sen tosiasian. Hymähtäen könysin pois Fordin takapenkiltä ja vilkaisin pihamaatam jossa kasvavien puiden oksat olivat täynnä vihreitä lehdenalkuja. Kesä ihan oikeasti tuli ihan helvetinmoisella vauhdilla.

Faijan kämppä ei ollut yhtään sen hienompi kuin viimekertaisella visiitillä, vaikka oli äijä sen verran panostanut, ettei kaljatölkkejä ollut ihan joka pöytä täynnä. Eikä äijä itsekään ollut tälläkertaa humalassa, mikä oli enemmän kuin positiivista. Mä potkin kengät eteisen nurkkaan ja astelin peremmälle sotkuiseen asuntoon.
- Eetu pérkele, suakin näkee, mikset oo käyny? faija kysyi ja mä lysähdin kuluneeseen nahkaiseen nojatuoliin kohauttaen olkiani. Mä en tiennyt olisiko mun pitänyt tuntea huonoa omaa tuntoa, kun mä olin meistä kolmesta se, joka oli kaikista vähiten ollut faijan kanssa yhteyksissä viime kuukausina, mutta toisaalta, ei äijästä itsestäänkään ollut kuulunut mitään.
- Vähän ollu kiireitä.
- Mitä kiireitä sitä työttömällä miehellä on? isä mölähti ja siirsi sitten katseensa muhun, - vai onks sulla joku tyttö?
- Turha toivo, ei Eetua naiset yhtä yötä pidempään jaksa, Joona heitti väliin lysähtäen sohvalle ja nostaen jalat pöydälle, - tai ehkä se onkin just sitä, että Eetulta ei noi makuuhuonejutut oikeen suju, pikkuveli jatkoi naljailuaan ja mä kohotin kulmiani siirtäen katseeni virnuilevaan lippispäähän.
- Huutele sit ku karvat kasvaa lapsirakas, mä vastasin ja kumarruin nipistämään Joonaa poskesta. Broidi liikautti päätään kauemmas ja tönäisi mun käden sivuun irvistäen. Mä virnistin huvittuneena ja faija nauroi meille, kunnes siirsi katseensa olkkariin lampsivaan Petuun.
- Mikä sun naamaan on käyny? isoveli kysyi ja katsoi isää, jonka silmäkulmaa koristi sinipunainen rupinen jälki.
- Liukastuin pihalla, äijä vastasi ja mä uskalsin epäillä. Todennäköisesti se oli kaatunut kännissä tai päätynyt tappelemaan paikallispubissa jonkun tuttunsa kanssa, mutta sitä se ei meille kertonut, vaikka varmaan tiesi, että me kyllä tiedettiin totuus. Mäkin olin tapellut faijan kanssa muutamaan otteeseen joskus humalassa, mutta siitä oli aika kauan aikaa, eikä me koskaan oltu mitään vihanpitoa välillämme siitä huolimatta pidetty. Eikä mulla ollut mitään äijää vastaan, vaikka se olikin melko rankasti alkoholisoitunut, vähän arvaamaton ja täysin haluton menemään hoitoon. Mutsia se oli silti aina kohdellut hyvin ja jos se mun tai Petun kanssa oli tapellut, niin aina se oli lopulta ollut pahoillaan. Totta kai jos faijalla ei olisi ollut alkoholin kanssa ongelmia ikinä, niin kuin sillä nyt oli ollut viimeiset parikymmentä -vuotta, niin voisivathan asiat olla eritavalla. Ehkä Petu ei olisi ikinä alkanut käyttää subua tai mä ja Joona oltaisiin käyty koulumme edes vähän paremmin tai jotain muuta, mutta oli ihan helvetín turhaa miettiä. Asiat oli kuitenkin loppuunsa ihan hyvin, vaikka mä tiesinkin, että lopulta se olisi kuitenkin alkoholi ja tuhoutunut maksa, joka isän veisi hautaan.

*

Kello näytti puolta neljää kun mä astuin lähikaupan parkkipaikalla ulos Petun kyydistä, huikkasin jätkille moikat ja lähdin lampsimaan kämppää kohti. Haukotellen pistin tupakaksi ja huomasin miettiväni Leeviä ja sitä oliko mies päässyt jo töistä. Musta tuntui hölmöltä miettiä Leeviä melkein niin kuin vähän vähän väliä, mutta minkä mä sille mahdoin. Tuntui vaan oikeasti helvetín oudolta, koska ei kukaan ikinä ollut saanut mussa aikaan mitään sellaista mitä Leevi sai. Mä en edes tiennyt, että se hitto olisi mahdollista, mä olin aina ollut enemmän sellainen yhden illan juttuja harrastava jätkä, en mikään rakastuja. Näköjään asiat kuitenkin pystyivät muuttumaan. Haukotellen mä astelin parkkipaikalle ja olin kävelemässä ovelle, kunnes huomasin tutun hahmon sytyttelevän röökiä vähän matkan päässä. Mä seisahduin ja katsoin vähän aikaa miestä, joka oli niin keskittynyt saamaan sytkäriään toimimaan, ettei huomannut mua. Sillä oli prätkäkypärä takaraivolla ja se näytti hiton kuumalta ja mua hymyilytti väkisin. Niinpä mä sitten typerä hymy naamallani lähdin astelemaan parkkipaikan poikki sen luokse ja kun mä pääsin muutaman askeleen päähän, niin se nosti katseensa ja kohotti vähän kulmiaan. Vino hymy kävi sen kasvoilla.
- Puhelinta se ei osaa päälle laittaa, mutta kotiin sentään vielä löytää, Leevi sanoi ja mä kohotin kulmiani kaivaen sitten kännykän takkini taskusta. Akku tosiaan oli loppunut.
- Oho, mä lausahdin ja tiputin tupakan katuun.
- No oho, Leevi matki ja mä irvistin, - täällä mä tuntikaupalla oon sua oottanu ja itkeny, mies jatkoi ja mä kohotin kulmiani huvittuneena.
- Joo, siltä tosiaan näyttää, pitäskö mun pyytää anteeks?
- Pitäs.
- Anteeks.
Leevi kallisti päätään ja virnisti sitten. Mä hymyilin huvittuneena ja mun teki mieli painaa huulet Leevin huulille, mutta en mä siinä oikein voinut.
- Mä tulin Petun kyydillä, niin että mitä jos se ois ajanu pihaan asti ja siinä sä vaan oisit seisoskellu, sanoin sitten ja ojensin samalla sytkärini Leeville, joka yritti edelleen saada omaa sytytintään toimimaan.
- No sehän ois ollu jännittävää, tiedä vaikka ois ollu oikein lämmin jälleennäkeminen, mies vastasi sytyttäen röökinsä ja mä kohotin taas kulmiani.
- Ihan varmasti, vastasin vähän huvittuneena, - ei tuu tapahtumaan, sori jos odotit liikoja.
- Noo, pitää Teemulle soittaa ja kertoa, että mä oon painanu sen pikkuveljee, kyllä meistä sit vielä ystäviä tulee, Leevi sanoi hyvinkin vakavana ja mä läimäisin miestä kylkeen, saaden sen nauramaan.
- Sekopää, totesin voimatta kuitenkaan estää virnistystä, joka kapusi huulille. Leevi imaisi tupakkaansa ja katsoi mua veikeä hymy huulillaan, kunnes kumartui ja painoi nopean suukon mun huulilleni.
- Hölmö, se hymähti ja ojensi sitten mulle kypärän, - mä tulin hakee sua mun luo.
Mä katsahdin Leevin takana olevaa prätkää ja sitten miestä. Víttu mä jouduin taas toteamaan, että se moottoripyörä sai miehen näyttämään vaan vieläkin kuumemmalta.
- Missäs Pihla? kysyin ja Leevi tumppasi röökinsä.
- No mitäs luulet? Ei sitä näy kämpillä enää ikinä, mies vastasi ja mä otin kypärän sen kädestä.
- Uskaltaako sun kyytiin tulla, heitin virnistäen.
- Omalla vastuulla, muru, Leevi sanoi vinosti hymyillen ja laski kätensä mun lantiolle vetäisten nopeaan suudelmaan. Mun oli jälleen vaikea olla hymyilemättä.

Mä olin arvannut ihan oikein sen, että Leevin ajotyyli moottoripyörän kanssa oli hyvin pitkälti samanlainen kuin autollakin, eli vauhtia oli vähintäänkin paljon. Sen verran paljon, että moottoritiellä jopa mä saatoin tuntea pienen hermostuksen hien nousevan otsalle. Samalla musta kuitenkin tuntui, että mä olisin voinut pitää Leevistä kiinni ja istua sen kyydissä koko loppupäivän, niin kliseiseltä kuin se kuulostikin. Mulla oli hiton hyvä fiilis kun mä sitten Leevin talon parkkipaikalla hyppäsin pois miehen takaa ja otin kypärän päästäni. Mä kelasin vaan, että miten mä olin ikinä löytänyt sellaisen tyypin kuin Leevi, siinä miehessä oli oikeasti jotain helvetín erityistä.
- Mikä sua hymyilyttää? mies kysyi kun me asteltiin ulko-ovesta rappuun.
- Lähinnä sinä, vastasin rehellisesti ja Leevi hymyili avaten sitten ulkoovensa. Me asteltiin sisälle ja mä riisuin kenkäni ja takkini ja käännähdin Leeviin päin, kunnes kuulin ääniä keittiöstä. Loin Leeviin paljon puhuvan katseen viitaten siihen mitä mies oli aiemmin sanonut siitä, ettei Pihlaa enää ikinä täällä näkynyt kun se vietti kaiken aikansa Aarnin tykö. Mies kohotti kulmiaan ja hetti takkinsa naulakkoon, kunnes asteli peremmälle kämppään.
- Moi! Pihlan ääni kuului keittiöstä.
- Moro, Leevi vastasi ja mä kirosin mielessäni kun tajusin, että Pihlan seurassa keittiön pöydässä istui myös Silja. Tytön kulmat kohosivat vähintäänkin paljon kun se näki mut ja sen silmissä oli niin merkitsevä katse, että mä en viitsinyt edes katsoa sitä päin.
- Mitä víttua Eetu, taas sä oot täällä, Pihla sanoi huomattuaan mut ja vähän aikaa se katsoi mua ihmeissään, kunnes hymyili, - teistä on tullu jotkut parhaat kaverit vai? Eetu törkee feidannu meidät ihan kokonaan, Pihla valitti, mutta virnisti sitten.
- Niin, ei kai teitäkään loputtomiin jaksa, heitin ja koitin kuulostaa rennolta, mutta en varsinaisesti onnistunut. Pihla irvisti ja mä yritin virnistää.
- Just joo, mitä te teette?
- Häh?
- Niin, että mitä te täällä teette?
Mä lysähdin keittiön tuoliin ja olin avaamassa suutani, mutta Leevi ehti ensin.
- Eetu halus kokeilla tota prätkää, se vastasi muina miehinä ja kaatoi itselleen kahvia kuppiin.
- Mä en tiennykkään, että sua on yhtäkkiä ruvennu moottoripyörät kiinnostaa, Silja avasi suunsa ja mä loin tyttöön jokseenkin murhaavan katseen. Mimmi kohotti kulmiaan mulle.
- No nyt kun ei oo enää autoo, niin kaikki missä on moottori kiinnostaa, vastasin pitäen katseeni Siljassa, jonka toisessa suupielessä kävi nopea huvittunut hymy, kunnes mimmi nosti kahvikupin huulilleen ja joi. Mä naputtelin pöytää sormillani ja vilkaisin Pihlaa, joka selasi kännykkäänsä.
- No kunhan susta ei tuu samanlaista ku Leevistä, se ei oo koko keväänä muusta puhunukkaan, Pihla sanoi ja laski puhelimen pöydälle vilkaisten kahviaan juovaa miestä.
- Älä selitä, Leevi sanoi, - ja pakko kai mun on ollu jostain jauhaa kun sä et muusta puhu kun siitä miten ihana Aarni on, mä tiedän siitä jätkästä nykyään kaiken, tyyliin sen että minkä kokonen sen.. Tai no joo, en sano enempää, mies selitti, enkä mä voinut olla nauramatta, eikä liiemmin Siljakaan.
- Turpa kiinni, en varmasti oo, Pihla älähti ja tönäisi Leeviä, - sáatanan hullu pervo, varmaan oot vakoillu meitä salaa, tyttö jatkoi ja SIlja näytti tukehtuvan kahviinsa. Leevi nauroi ja hörppäsi sitten kahviaan.
- Niin, no mut sellanen mä vaan oon, mies totesi huvittuneena, - sä oot sairas.
- Sä oot, Pihla vastasi ja virnisti sitten.
- Just joo, Leevi pyöritti päätään ja katsahti sitten mua, - otatsä Eetu kahvia muuten?
Mä kohotin vähän kulmiani ja mua huvitti miehen asiallinen sävy.
- Joo, pistä vaan, vastasin ja haukottelin vähän. Kohta Leevi ojensi mulle kupin höyryävää ja istui mua vastapäätä. Mä katsahdin miestä, kunnes siirsin katseeni ikkunaan ja hörppäsin kahviani.
- Lähetäänkö me sinne kaupungille? Pihla kysyi Siljalta ja tyttö nyökytteli.
- Joo, lähetkö Eetu messiin? Silja kysyi vinosti hymyillen ja mä tiesin, että se kysyi ihan tahallaan.
- Emmä jaksa, kuitenkin pyöritte jossain vaatekaupoissa, vastasin ja Pihla naurahti.
- No hyvin paljon mahdollista, se sanoi ja nousi sitten. Silja nousi myös ja loi muhun vielä yhden "tästä-puhutaan-vielä-et-pysty-salaamaan-multa-yhtään-vitun-mitään" - katseen. Hiton Silja. Mulle tuli jotenkin hiton hermostunut ja levoton ja ahdistunut olo kun mä mietin, että mitä se mietti. Hemmetti. Hymähtäen laskin kupin pöydälle ja katsoin kuinka mimmit painelivat eteiseen Pihlan selittäessä jostain mistä mä en saanut selvää.

Oven paukahtaessa kiinni mä siirsin katseeni Leeviin, joka katsoi takaisin.
- Eipä muka oo ikinä kotona, ähkäisin ahdistuneesti ja mies kohotti kulmiaan.
- No ei ookaan, tää oli vissiin poikkeus, se puolustautui ja joi kuppinsa tyhjäksi.
- Just, mä tuhahdin levottomana ja Leevi kallisti päätään katsoen mua.
- Nytkö sä hermostuit? se kysyi ja mä pyörittelin kuppia käsissäni.
- No en.
- Kyllä näköjään.
- En mä hermostunu, pukahdin ja järsin huultani, kunnes siirsin katseeni Leeviin.
- No mikä sit tuli? mies kysyi.
- Silja tietää.
- Tietää mitä?
- No tietää... Tietää että me ollaan oltu sängyssä.
- Siis mitä, sanoitko sä sille? Leevi kysyi ja nyt vähän kovempaan sävyyn.
- No en vítussa oo sanonu mitään! mä älähdin turhautuneena, - se kysy ite multa suoraan ja mä kielsin, mutta se ei uskonu, that's it.
- No oot säki huono valehtelija, Leevi hymähti viileästi ja mä tajusin purreeni huuleeni reiän.
- Hyväkö pitäs olla? vastasin ärtyneenä ja Leevi katsoi mua hetken aikaa.
- Emmä sitä tarkottanu.
- Aha.
Me oltiin jonkun aikaa hiljaa ärtyneeksi muuttuneessa ilmapiirissä ja mä hörpin kuppini tyhjäksi, kunnes siirsin katseeni ikkunaan. Yllättäen oli ruvennut satamaan vettä, vaikka vielä äsken paistoi aurinko. Mä vajosin hetkeksi ajatuksiini, kunnes useamman minuutin kuluttua tunsin Leevin käden puristuvan mun omaani pöydällä. Vähän säpsähtäen käänsin katseeni mieheen.
- Haluutko sä oikeesti mököttää mulle? se kysyi ja mä katsoin sitä hetken.
- En mä mökötä.
- Älä aina väitä vastaan, Leevi sanoi, mutta ei niinkään tylysti. Mies nousi ja käveli pöydän ympäri mun luokseni istuen sitten viereiseen tuoliin.
- Sori, mä sanoin ja siirsin katseeni Leeviin, joka pyöritti vähän päätään. Miehen kasvoilla kävi hymy ja lopulta se kumartui mun huulilleni ja suuteli, niin että viimeistään siinä vaiheessa mun hermostuneisuus hälveni kokonaan. Mä kiersin sormeni Leevin niskaan ja annoin huulteni tapailla miehen huulia astetta halukkaampina. Leevi liikahti lähemmäs mua ja meidän suudelmat muuttuivat entistä tiiviimmiksi, enkä mä varsinaisesti tiennyt miksi riidat ja nahistelut meidän kohdallemme päättyvät hyvin usein juuri tähän. Leevi tukisti hellästi mun hiuksiani ja mä annoin käteni liukua miehen paidan alle koskemaan paljasta ihoa. Mun oli täysin mahdoton vastustaa Leeviä, koska siis, tuo mies sai mut vähintäänkin ihan sekaisin kosketuksillaan, mä en voinut sille mitään. Enkä mä kyllä olisi halunnut voidakaan. Leevi vetäisi mut pystyyn, työnsi kylppärin ovelle ja siitä sisään, eikä mennyt kovin kauaa kun meidän vaatteet lojuivat pitkin kylppärin lattiaa enemmän tai vähemmän sikin sokin. En mä nyt varsinaisesti tiennyt oliko niinkään viisasta ruveta tällaiseen kun Pihla oli vasta lähtenyt ja voisi ihan hyvin tulla vielä takaisin, mutta mua ei kiinnostanut yhtään juuri nyt.
- Mä haluun sua, Leevi hymisi mun korvaani ja painoi suihkun päälle antaen sitten kätensä liukua selkää pitkin mun pakaroille. Mä painoin huuleni miehen kaulalle ja ynähdin tuntiessani sormen sisälläni ja käden jäykistyneellä elimelläni. Mä en edes tiennyt, että jotakuta voi oikeasti haluta näin paljon kuin mä halusin Leeviä. Miehen lämmin kroppa painui mun omaani vasten ja mä annoin käteni hyväillä Leevin erektiota, ennen kuin mies käänsi mut ympäri edelleen hyväillen, suuteli niskaa ja kaulaa, vei käden lantiolle ja lopulta työntyi hyvin hitaasti mun sisälleni.

*

Mun tiistai-iltani ei lopultakaan olisi voinut olla yhtään parempi. Välittämättä siitä, että jos Pihla jotenkin ihmeellisesti sittenkin tulisi tänne yöksi eikä menisi Aarnille, mä jäin Leevin viereen koska miehellä oli seuraava päivä vapaata. Enkä mä sitten lopulta jaksanut välittää Siljastakaan, vaikka saatuani kännykän ladattua, oli mimmi yrittänyt soittaa mulle. Mä en tosiaan jaksanut sille selitellä juuri nyt, ja loppujen lopuksi, kaikella kunnioitusta ystävääni kohtaan, asia ei sille vitun vertaa kuulunut. Kello näytti kahdeksaa kun me istuttiin sohvalla enemmän tai vähemmän raukeina, katsottiin Die Hard kakkosta ja juotiin pari bisseä.
- Onkohan tää nyt sulle vähän liian rankkaa katottavaa, menee vielä yöunet, Leevi sanoi kun ruudussa räjähti. Mä käänsin katseeni mieheen, joka virnisti.
- Sulta tässä yöunet kohta menee, vastasin ja tönäisin Leeviä hellästi kylkeen.
- Oi, kerro lisää, mies virnisti ja mä käännähdin sitä päin huvittuneesti hymyillen.
- Sä tuut näkemään, heitin ja Leevin huulet painuivat mun huulilleni saaden mut hymyilemään jälleen.
- Hassu, se hymähti ja hymyili vinosti, kunnes siirsi katseensa takaisin telkkariin. Mä katsoin Leeviä ja koitin pitää typerän hymyni kurissa. Jos mä olisin saanut tietää silloin kun mä Leevin kanssa ensimmäisen kerran juttelin, että mä joskus kuukausien päästä olisin tässä, niin en mä helvetíssä olisi uskonut. Hyvä kun uskoin nytkään, Leevi sai mut edelleen hämilleen jutuillaan, vaikka mä olinkin oppinut heittämään sille jotain yhtä typerää takaisin.
- Mitä sä katot? mies kysyi ja heräsin ajatuksistani. Leevi kohotti kulmiaan ja mä kohautin olkiani.
- Kai mä sua saan kattoo, vastasin ykskantaan ja Leevi kutitti sormellaan mun niskaa.
- Saat, varmaan pitäs olla otettu, että sä tosiaan katot mieluummin mua etkä Bruce Willistä tuolla ruudussa, mies sanoi huvittuneena ja mä tönäisin sitä jälleen, - vai katotko? Leevi jatkoi härnäten.
- Sullahan toi katse tuntuu hiton innokkaasti siellä suunnassa kokoajan olevan, mä huomautin sukkelasti ja Leevi pyöritti päätään huvittuneena, kunnes nosti mun jalat syliinsä. Me katsottiin hetki toisiamme ja lopulta miehen huulet painuivat taas mun huulilleni, enkä mä tosiaan laittanut pahakseni. Mä en olisi ikinä uskonut itseltäni löytyvän näinkin hemmetin siirappinen puoli, enkä mä varsinkaan olisi uskonut sitä Leevistä. Se vaikutti just kaikkea muuta kuin sellaiselta.

Meidän pidemmäksi venynyt suudelma jäi lopulta kuitenkin kesken kun ovikello soi. Mä kelasin automaattisesti, että se oli Pihla ja mietin miten hitossa sille voisi selittää sen, että mä olin vieläkin täällä ja me näytettiin molemmat hiukset märkinä ihan just suihkusta tulleilta.
- Ei jaksais avata, Leevi mutisi, mutta ovikello soi uudestaan ja sen jälkeen sinnikkäästi vielä kerran.
- Jos se on Pihla, mä sanoin ja siirsin jalkani miehen sylistä.
- Kai sillä ois avaimet, Leevi sanoi ja nousi sitten laittaen leffan pauselle. Mä vilkaisin sitä ja se hymyili vinosti, kunnes asteli pois olohuoneesta ja katosi eteiseen. Mä nojauduin sohvan selkänojaa vasten ja työnsin nyrkit hupparin taskuihin odottaen näkeväni Pihlan, mutta sen pahemmin ketään ei näkynyt. Ulko-ovelta kuului puhetta, josta mä en saanut selvää ja mä kelasin, että siellä seisoi joku vitun uskovainen saarnaamassa, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, ettei Leevi olisi jaksanut kuunnella sitä noinkaan kauaa. Mä join pulloni tyhjäksi ja laskin pöydälle, istuin siinä vielä toiset pari minuuttia jokseenkin ihmeissäni ja lopulta olin jo nousemassa ja menossa itsekin ovelle, kunnes kuulin ulko-oven painuvan kiinni.
- Kuka si...? mä aloitin, mutta mun lauseeni jäi kesken kun mä näin olohuoneeseen palaavan Leevin ilmeen. Se oli puhtaasti hämmentynyt, yllättynyt ja jollain tavalla hyvin järkyttynyt. Mä en muistanut ikinä nähneeni Leeviä tuollaisena. Eteisestä kuului ääniä ja mä kohotin kulmiani miehelle, joka ei sanonut mitään tai reagoinut mitenkään. Mä avasin suuni sanoakseni jotain, mutta en ehtinyt kun olohuoneeseen ilmestyi vielä kaksi henkilöä. Hoikka ja vaalea, ehkä vähän alle kolmekymppinen nainen asteli varovasti lähemmäs Leeviä ja sen kädestä piti kiinni vieläkin epäröivämmältä näyttävä pieni poika.
- Anteeks, mä tiedän, että tää tuntuu oudolta, mutta mulla ei ollu ketään... nainen selitti ja mä huomasin sen leuan sinertävän ilkeästi.
- Älä pyydä anteeks, Leevi vastasi ja kääntyi sitä naista päin ja halasi, enkä mä osannut muuta kuin tuijottaa. Se muutaman vuoden ikäinen poika puristi nalleaan ja katsoi mua pelokkaan epäluuloisesti sykähdyttävän savunharmailla silmillään. Leevin silmillä. Ja sitten mä tajusin, mä tajusin ketä nuo kaksi olivat ja mun kurkkua rupesi kuristamaan. Mä kelasin ettei tämä voinut olla todellista, mutta mitä enemmän mä katsoin olkkarissa seisovaa kolmikkoa, niin sitä varmempi mä olin, että mä en uneksinut. Jos se ikinä olikaan tuntunut oudolta, että Leevillä oli jossain pieni poika, niin se ei ollut mitään siihen verrattuna, että se poika ja sen äiti seisoivat nyt siinä olohuoneessa ihan oikeasti. Mitä helvettíä?
- Me ei voitu jäädä enää kotiin, mun oli pakko saada Jimi pois sieltä, nainen sanoi ja nieleskeli kyyneleitä, - eikä meillä ollu mitään mihin mennä, mä... En mä haluu tungetella, se jatkoi ja ne halasivat uudelleen ja mulla oli yhtäkkiä hiton paha olla.
- Hei, et sä tungettele, te voitte olla täällä sen aikaa että saatte asiat kuntoon, Leevi vastasi ja laski kätensä naisen olkapäille, - ei oo mitään hätää.
- Kiitos, nainen vastasi ja kohta se kiersi kätensä taas Leevin ympärille, - mulla on ollu ikävä sua.
Musta tuntui että mun näkökenttä sumeni jotenkin omituisesti. Kun mä katsoin noita kolmea, niin mulle tuli sellainen olo, että mä olin se ulkopuolinen - kaikki menisi niin kuin elokuvissa ja vuosiin toisiaan nähnyt pari tapaisi taas ja mä olisin ollut vaan se sivuhenkilö, jolla ei lopulta ollut tarinan kannalta suurta merkitystä. Leevillä oli perhe. Tässä ja nyt. Halusin mä sitä tai en, tai halusipa se sitä tai ei, niin sillä oli - tavallaan. Ja se voisi aloittaa alusta kaiken, se saisi lapsensa takaisin ja naisensa takaisin, enkä mä uskonut että mä voisin mitenkään pärjätä tässä yhtälössä. Mä olin vaan Eetu, eikä mulla ja Leevillä ollut vuosien takaisia muistoja jaettavana.
- Ihana nähä että sä oot kunnossa, se nainen sanoi hiljaa ja Leevi pyyhki hellästi kyyneleen sen poskelta.
- Samoin.
Leevi oli kuin ei olisi huomannut mua. Se ei katsonut, se ei sanonut mulle mitään, ei siinäkään vaiheessa kun mä nousin sohvalta. Mun kurkkuun nousi pala, rintaa puristi ja tuntui aika helvetín pahalta, eikä ollut ensimmäinen kerta Leevin takia. Jostain syystä mun teki mieli huutaa sille, että mäkin olin täällä, mutta ei mun kurkusta lähtenyt ääntä. Yhtäkkiä teki vaan mieli itkeä tai jotain. Mä en kuitenkaan itkenyt, niin kuin en ikinä muulloinkaan. Mä vaan katsoin niitä ja halusin pois, mutta vieläkin enemmän mä halusin, että Leevi sanoisi mulle, etten mä lähtisi.
- Eetu, se lopulta lausahti kun mä kävelin niiden ohi sumussa. Mä en kuunnellut, kävelin vaan eteiseen nieleskellen, eikä Leevi tullut mun perääni, vaikka mä kuinka olisin toivonut. Eikä se sanonut mulle enää mitään, se ei tehnyt mitään, ja mä työnsin kengät jalkaani, suljin hetkeksi silmäni ja kävelin sitten ulko-ovesta hiljaiseen rappuun. Hammasta purren työnsin oven kiinni, rymistelin raput alas ja kävelin ulos ajatukset sekavina.

Satoi edelleen ja entistä kovemmin. Hyvin nopeasti mä tajusin unohtaneeni takin Leevin naulakkoon, mutta en todellakaan aikonut mennä takaisin. Surkeana vedin hupparin vetoketjun ylös, hupun päähän ja lähdin astelemaan sateessa eteenpäin pää alhaalla. Palelsi hitosti, mutta mä en jaksanut välittää. Mä tarvoin ikuisuuden ahdistuneena siinä sateessa, kunnes astelin lähimpään katokseen, istuin kaiteelle ja sytytin tupakan. Puhelin värisi taskussa ja ruudulla vilkkui Leevin nimi, mutta mä en halunnut vastata. Uudelleen se ei enää soittanut, vaikka mä salaa toivoin niin, ja kylmästä hytisten mä nojauduin betonista seinää vasten. Ajatukset juoksi hiton sekavina mun päässä ja mä mietin mitä tapahtuisi seuraavaksi. Mietin, vaikka en vitussakaan olisi halunnut miettiä. Mä en tiennyt miten kauan mä vaan istuin siinä ja tupakoin ja tuijotin seinää utuisesti, mutta lopulta joku vanhempi nainen tuli häätämään mut pois. Jotenkin tyhjästi mä kävelin kotiin ne jäljellejääneet neljä kilometriä, enkä edes tajunnut kellon näyttävän kahtatoista kun mä viimein astelin läpimärkänä ja palellen ulko-ovesta sisälle. Vaikka @!#$ kellosta tai mistään muustakaan, ei mua jaksanut kiinnostaa. Ei juuri nyt.

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   1.12.13 18:00:26

Ja joo, Jimit ja Timit meni mulla jossain vaiheessa tosiaan sekasin, mutta nyt oon skarppina :D

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   1.12.13 19:02:35

Pystytkö jatkamaa mahollisimman nopeasti? : o Niin kiinnostaa tietää et mitä ny tapahtuu :D

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Finnsubs 
Päivämäärä:   1.12.13 21:08:44

Oih ihanaa :3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Varma 
Päivämäärä:   1.12.13 22:12:33

Ihanan pitkä luku, mutta jäi kyllä nyt niin kauheeseen kohtaan .-. Anna mulle joululahja ja jatka viimeistään 23 päivän päästä <3 .... tai mielellään tietty reilusti aikaisemmin

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Mums 
Päivämäärä:   2.12.13 16:52:41

Oh my gosh on niiin rakastunu Leeviin *_____*

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.12.13 22:39:05

ihanaa kun tuli jatkoa <3 :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   3.12.13 07:21:33

Oi, kiitos! <3 kyl mie ennen joulua pari pätkää ehin pistellä, seuraavan saatan saada jo torstaiks tänne :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Varma 
Päivämäärä:   3.12.13 16:10:33

Se ois kerrassaan ihanaa ! :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjämaea 
Päivämäärä:   3.12.13 16:35:12

O.O Jatkoa on tullut !! :3
Aivan järkyttävä loppu, mitä tapahtuu? Miks Eetu reagoi noin?? ;__;
Mutta joo jatkoa pian, pitkä viikonloppu tulossa ;)
Hehe oot paras ja sillei :3 Ja tshihihi Leevi ois varmaan huippu isi pienelle pojalle :3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: unfairthful 
Päivämäärä:   4.12.13 16:50:52

Tää on ihan mahtava tarina! Niin mukaansatempaava juoni ja kaikkea :) Alotin lukemaan tätä reilusti tarinan alotuksen jälkeen eli pätkiä oli kertyny jo kivasti mut aina oli pakko lukee seuraava ku yhen oli saanu loppuun;)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.12.13 22:53:02

up

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: odottava 
Päivämäärä:   8.12.13 18:59:34

:-)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.13 21:16:50

nostan :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   11.12.13 12:11:28

Koska jatkoa :O

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.13 18:54:29

viikko mennyt nuukin vikasta viestistä. tuu ees ilmottelee ittestäs, kai kaikki on ok ? :o

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   13.12.13 23:44:27

Nuukii?? :(

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   17.12.13 14:22:59

up

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Serbi 
Päivämäärä:   17.12.13 21:18:57

Nuuki milloin tulee jatkoa?:)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.12.13 00:19:06

nostan :(

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   20.12.13 18:51:24

Enää en lupaa mitään kun en osaa lupauksiani pitää, anteeks :( ei taas aika riitä mihinkään, mut nooh, nyt alko loma joten huomenissa ehdin tuota seuraavaa lukuakin jatkella! Kiitos kommenteista, kiva kun tykkäätte<3

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.12.13 01:59:46

toivottavasti tulis ennen joulua ;D

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: pettynyt :( 
Päivämäärä:   23.12.13 23:47:53

Tulis ees tän vuoden puolella... Harmittaa noi turhat lupaukset... :( hyvä tarina joo mutta kyrsii ootella turhaa päiviä millo ei sitten jatkukkaan

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.12.13 01:02:28

nostan

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: moikkamoikkamoi 
Päivämäärä:   27.12.13 01:53:35

Viimeks jatkoa oli kuukaus sitte. Huoh. Jouluki,meni. Toivottavasti et tarvi aikaa seuraavaa kuukautta...

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: kökköpaska 
Päivämäärä:   27.12.13 20:12:46

Voi luojan tähde ihmiset! On Nuukilla varmaan jotai muutaki elämää ku vaa kirjotella. Eikä siitä ny kyllä yhtä hyvää luettavaa tulis, jos Nuuki alkais kirjottaa vaa siks että lupas siks-ja-siks päiväks kirjottaa.
Oon täs ny jonku aikaa ihmetelly miks kaikki koko ajan uppaa tätä tohon etusivulle. Eiköhän se Nuuki muista, että sil on tääl tää tarina ja laittaa sen uuden pätkän ku laittaa.
Elikkä ei mul muuta ku et hyviä lomia vaa Nuukille ja muille ja kirjottele Nuuki sitte ku siltä tuntuu :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   27.12.13 20:36:48

Lähettäjä: kökköpaska
Päivämäärä: 27.12.13 20:12:46

Voi luojan tähde ihmiset! On Nuukilla varmaan jotai muutaki elämää ku vaa kirjotella. Eikä siitä ny kyllä yhtä hyvää luettavaa tulis, jos Nuuki alkais kirjottaa vaa siks että lupas siks-ja-siks päiväks kirjottaa.
Oon täs ny jonku aikaa ihmetelly miks kaikki koko ajan uppaa tätä tohon etusivulle. Eiköhän se Nuuki muista, että sil on tääl tää tarina ja laittaa sen uuden pätkän ku laittaa.
Elikkä ei mul muuta ku et hyviä lomia vaa Nuukille ja muille ja kirjottele Nuuki sitte ku siltä tuntuu :)

// samaa mieltä. vaikka tarina on todella hyvä ja itseäkin tietysti harmittaa kun jatkoa ei niin usein tule, mutta kyllä irl elämä menee tämän tarinan edelle. :) en itekkään kykenisi kirjoittelemaan aina tiettyihin aikoihin, eikä nuukilla ole kyllä minkäänsortin velvollisuuttakaan kirjoitella juuri silloin kun me haluttaisiin. parempi kirjottaa sitten kun oikeesti on inspiraatiota ja aikaa, kun tehdä tästä pakkopullaa ja pian koko innostus tarinan suhteen on täysin poissa. :) kyllä se jatko aina tulee kun on tullakseen !

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   30.12.13 18:13:19

Ei vitttu itken kohta, melkein kolmesivunen seuraava luku meni ihan oudoks, oli muuttunu semmosiks pieniks neliöiks koko teksti, enkä saa tota muutettua mitenkään (jos joku tajuu jotain konneista ni saa kertoo whada fug just happened ja voiko tuolle tehhä jottain). Ei oo totta vitttu!

Alotan nyt alusta sit.

Ja ymmärrän kyllä että kiukuttaa ku en oo taas jatkanu pitkään aikaan, mie teen parhaani :( kökköpaska & varma, kiitos kauhiasti ymmärryksestä!

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.13 22:20:01

Nuuki ootko kokeillu liittää sitä mihinkään nettiin esim tähän kommenttilootaan ? mulla joskus kävi samantapainen juttu, mutta kun liitin sen uudestaan tähän kommenttiboksiin toimi. :)

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   31.12.13 01:53:27

Haittaako jos teen jo uuden? :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=877351&t=877351

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.12.13 13:44:43

täytetää vanha ny sitte ees

  Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #3

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   31.12.13 16:15:28

jAtka nuuki ku ehit :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.