Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #2

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   20.6.13 02:58:28

Nuuki kirjoittajana :)

Edellinen

Re: Harmaata savua ja salmiakkia [miesxmies] #2

Lähettäjä: ... :) 
Päivämäärä:   20.6.13 14:07:32

Jatkoaaa :) tää on yksinkertasesti paras :)

Lähettäjä: Lildi 
Päivämäärä:   20.6.13 17:52:49

Jatkoo oikeesti tää on niin paras, lovelovelovelove :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.13 23:02:00

jatkoo! :)

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   24.6.13 01:37:25

pläääh. must tuntuu ettei pitkii aikoihi oo tullu yhteenkää mu favourite tarinaa jatkoo. yritän noit -10 vuodenki tarinoit lueskella, mut ongelmana on se että tiedän niiden juanen jo ulkoo ku oon lukenu ne about sata kertaa läpi.

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   24.6.13 07:45:12

Aa, kiitos uuden topan tekemisestä!

Noniin, anteeksi viivästys. Juhannus oli vähän tapahtumarikas kun ajettiin kaveriporukan kanssa pikkutiellä ojaan. Suojelusenkeleitä oli mukana kun selvittiin vaan mustelmilla ja peltirutulla, mutta enpä muista millon oisin noin kovasti säikähtäny.

Nyt koitan keskittyä tämän jatkamiseen kun viime pätkästä näyttää olevan ihan ikuisuus.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.6.13 11:11:07

arvostaisin aivan suunnattomasti jos tänään saataisiin jatkoa! ;)

Päivämäärä:   24.6.13 22:13:30

huh onneksi käynyt pahemmin! :)

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   25.6.13 09:21:48

No säähän nuuki näytät eläväs ihan omassa tarinassas ;)

LähettäjäNuuki 
Päivämäärä:   26.6.13 12:00:53

Minä, mietin samaa!

Mutta tässä nyt vihdoin jatkopätkää, toivottavasti ei oo kamalaa saissea kun nopeesti vaan oikoluin, että ehtisin tänään tän tänne saada :P

LUKU 8.

Lämmin vesi tuntui hemmetin rauhoittavalta iholla ja mä kelasin, että olisin voinut jäädä siihen suihkun alle vähintään ikuisuudeksi.
- Noh, Eetu, mitä sä duunaat? Oot sä koulussa tai töissä? Leevin puhe suihkuverhon toiselta puolelta havahdutti mut mietteistäni ja vähän hätkähtäen avasin silmäni. Mä melkein unohdin miehen läsnäolon.
- En oikeestaan tee mitään just nyt, vastasin ja vähän aikaa mua melkein hävetti työttömyyteni, mutta se tunne ei kestänyt kauaa.
- Nii just, no en mäkään kyllä sun ikäsenä mitään fiksua puuhaillu, Leevi hymähti ja mä hieroin vähän silmiäni.
- Mitenniin?
- Äh, sä et halua tietää.
Mä kohotin kulmiani itsekseni.
- No haluan, mitä?
- Ei mitään ihmeellistä, tuli vaan törttöiltyä ihan helvetín paljon, Leevi sanoi ja mä kelasin hetken aikaa, että mitä se tarkoitti törttöilyllä kun ei kerta voinut kertoa, mutta en mä sitten kysellyt enempää kun se ei näköjään ollut innostunut puhumaan asiasta, - mitäs sä sit oot viimesen vuoden puuhannu? mies kysyi kun mä olin hiljaa.
- Mä olin vuoden intissä, pääsin viime tammikuussa, vastasin ja musta tuntui oudolta jutella Leeville tällätavalla. Laitoin suihkun kiinni, vaikka ei kyllä yhtään huvittanut astella pois lämpimän veden alta. Nappasin pyyhkeen pesukoneen päältä ja kiersin lanteilleni astellen hytisten pois suihkuverhon takaa. Mä olin ihan hitonmoinen vilukissa jos totta puhutaan.
- Aliupseeri? Leevi kysyi vähän virnistäen samalla kun ajoi kasvoiltaan pois pientä sänkeä. Mies vilkaisi mua peilin kautta kun mä astelin lähemmäs.
- Nii.
- En ois susta uskonu, se kiusasi virnuillen ja mä tönäisin sitä.
- Haista páska, totesin ja katsoin hetken aikaa miestä, kunnes keskityin lattialla olevaan vaatekasaani, - mitä sä sit teet? Muuta kun ärsytät ihmisiä?
- Miten niin ihmisiä? En mä muita pyri ärsyttämään kun sua, Leevi vastasi huvittuneena ja pesi kasvonsa, - mä oon tällähetkellä kuljetushommissa, se sitten sanoi kohauttaen olkiaan, kuivasi kasvonsa ja käännähti mua päin.
- Aijaa, mä sain sanottua ja katsoin miestä vähän aikaa, kunnes kiskoin housut jalkaani. Onneksi Pihla ei ollut ilmaantunut kämpille, koska tätä voisi olla vähän vaikea selittää. Mun oli itsenikin hiton vaikea ymmärtää tätä tilannetta. En mä nyt olisi uskonut, että tässä näin kävisi, mutta tässä sitä oltiin. Mä olin taas hässinyt mun frendin enon kanssa ja nyt mä juttelin Leeville ihan kuin kenelle tahansa tuttavalle. Ihan hiton outoa.

Jonkun tovin kuluttua mä istuin keittiön pöydässä ja katsoin kun Leevi - huom, edellleen paidaton sellainen - pisti kahvia tippumaan. Leevi ei näyttänyt pitävän kiirettä pukeutumisen suhteen. Tosin sai kai sitä omassa kodissaan kulkea vaikka alasti. Ja ei mua kyllä todellakaan haitannut, että sain tsiigailla ihan privaatisti Leevin lihaksikkaita käsivarsia ja litteää vatsaa, päin vastoin, mä olin hyvin tyytyväinen asiasta.
- Mitä sä katot? Leevin kysymys sai mut heräämään horroksestani ja nostin katseeni miehen kasvoihin.
- No en mitään, vastasin nopeasti ja Leevi kohotti vähän kulmiaan kunnes rupesi nojailemaan seinään pitäen katseensa mun kasvoissa. Hetken aikaa me katsottiin toisiamme, kunnes kahvinkeittimen kovaäänen porina pakotti mut vilkaisemaan oliko masiina ihan kunnossa. Näytti olevan, tai ainakin se kovaa vauhtia tiputti mustaa elämäneliksiiriä pannuun.
- Et yhtään hiljasempaa keitintä oo hommannu? heitin ja Leevi kohautti olkiaan hymyillen sitten vähän vinosti.
- No en, mukava kun on joku jonka kanssa jutella iltaisin, mies vastasi ja mä vilkaisin sitä huvittuneena.
- Aijaa, ite tykkään enemmän jutella ihan ihmisille, mutta ei kai siinä jos on vähän vajaa, sanoin virnistäen ja varsin tyytyväisenä sukkeluuteeni. Leevi kallisti vähän päätään hymyn nykiessä sen suupielessä. Mä en voinut olla kelaamatta, että hitto se näytti ihan liian hyvältä taas. Sen hiukset oli edelleen vähän kosteat ja hassusti pystyssä suihkun jäljiltä ja pari pientä vesipisaraa tipahteli sen hiuksista ja valui poskelle, niin että mun oli vaikea estää itseäni, etten olisi mennyt ja pyyhkinyt niitä pois. Koska mieli teki ihan kamalasti.
- Sä oot kyllä víttumainen tyyppi, mies lopulta sanoi ja mä kohotin kulmiani huvittuneena.
- Puhu vaan omasta puolestas, vastasin ja Leevi käännähti kaatamaan kahvia kuppeihin hymyillen sitä rentoa hymyään. Sitten se ojensi mulle kupin höyryävää kofeiinijuomaa ja mä astelin omin nokkineni jääkaapille ja kaadoin mukiin tipan maitoa.
- Pistä tohonki, Leevi sanoi tupakka suupielessään ja mä käännähdin miehen eteen ja kaadoin maitoa sen kuppiin, kunnes tyrkkäsin purkin takaisin jääkaappiin. Kohta tajusin Leevin kumartuvan lähemmäs ja painavan pikaisen suukon mun huulilleni niin yllättäen, etten mä ehtinyt reagoida mitenkään. Mun sydän tosin ehti, sillä se alkoi ihan samantien hakata rinnassa normaalia tarmokkaammin.
- Röökille, Leevi sanoi sitten ja läpsäisi mua ohimennessään takapuolelle, niin että mä saatoin hämmentyä vähän lisää. Mä jäin ihan hetkeksi vaan katsomaan hölmönä sen perään, ennen kuin etsin jostain housujen taskusta askini ja seurasin huvittuneesti ja rennon itsevarmasti hymyilevää miestä parvekkeelle. Hitto mikä tyyppi, oikeesti.

*

Mä päädyin oikeastaan Leevin kanssa samaan sänkyyn vielä ainakin kolme kertaa seuraavaan kahden viikon aikana, enkä mä edes tiennyt miten siinä tapasi käydä niin. Tai tiesinhän mä sen, etten mä itse oikeastaan - varsinkaan kännissä - pystynyt vastustamaan Leevin vaeltelevia käsiä ja suudelmia mun kaulallani, vaikka olisi ehkä pitänytkin. Se mies sai mut haluamaan itseään ihan vitun paljon liikaa. Ja jollain tavalla se hermostutti mua, koska mä olin oikeasti kusessa, pihkassa, ihastunut, tykästynyt - miten vaan - Leeviin, eikä se tunne todellakaan yhtään lieventynyt sen myötä, että me harrastettiin seksiä. Päin vastoin. Jos totta puhutaan niin enhän mä kunnolla edes tuntenut koko miestä, mutta hitto miten paljon mä olisin halunnut tuntea. Eikä mulle yleensä ikinä käynyt näin, en mä ihastunut oikeasti koskaan, enkä varsinkaan näin nopeasti, joten Leevi sai mun ajatukset suunnilleen ihan sekaisin.

Maaliskuu muuttui huhtikuuksi ja ilmat tuntuivat lämpenevän ainakin siinä määrin, että ihan joka päivä ei tarvinnut palella. Se oli perjantai kun mä istuin Mikin ja Siljan kanssa Siljan parvekkeelle polttelemassa pilveä. Ei Silja pahemmin hiisaillut, enkä mäkään ihan hirmu usein, mutta koska Mikillä oli yleensä mukanaan useampi sätkä, niin en mä kieltäytynytkään savuista. Ilta ei ollut mitenkään hirmu kylmä, joten siinä parvekkeella jopa viihtyi. Vähän hymähtäen suljin silmäni ja kiskoin nenääni kannabiksen makeaa tuoksua, kunnes Mikki törkkäsi mua vähän ja ojensi jointtiaan. Mä kelasin yllättäen taas Leeviä kiskoessani savua sisääni. Budi sai olon rennoksi ja huolettomaksi, joten Leevin ajatteleminen ei saanut mua edes ahistumaan tällä kertaa. Pääasiassahan mua oikeastaan jossain määrin vítutti, että olin mennyt tykästymään siihen mieheen tällä tavalla, mutta juuri nyt asia ei jaksanut vaivata. Mikki selosti taas jotain melko sekavaa ja mä kuuntelin puolella korvalla, kunnes jätkä hävisi sisälle hakemaan jotain ruokaa. Mä avasin silmäni ja vilkaisin Siljaa, joka katsoi mua kulmat vähän kohollaan.
- Mitä? ähkäisin ja ojensi tytölle sätkää.
- Sä oot ihan ajatuksissas, se totesi samalla kun vei jointin huulilleen. Mä loihdin kasvoilleni pienen huolettoman virneen ja kohautin olkiani.
- En ees, vastasin ja työnsin kädet hupparin taskuihin.
- No oot, mitä sä kelaat?
Mä kohautin olkiani.
- Onks sulla joku mies? Silja jatkoi tentatamistaan ja virnuili kujeilevaan tyyliinsä, niin kuin aina kun oli kyse miehistä tai mistä tahansa "perhosia-vatsanpohjassa" -tyyppisestä jutusta.
- Ei oo, vastasin ja valuin alemmas parvekkeen tuolilla.
- Eetu hei, älä yritä.
- En mä mitää yritäkkään, vastasin ja typerä hymy nousi väkisin mun naamalle, enkä mä tiennyt johtuiko se budista vai Siljan kiusaavasta virnuilusta. Vai Leevistä. Hitto.
- Kuka se on? Silja jatkoi sinnikkäästi ja mä tyrkkäsin mimmiä vähän kylkeen.
- Et sä sitä tunne, vastasin lopulta myöntäen, että mä kelasin jotain jätkää. Siljalle mun oli ihan turha valehdella, me oltiin tunnettu ala-asteelta asti ja hitto se muija tunsi mut ihan liian hyvin. En mä tietenkään sille voinut kertoa, että kyseessä oli Pihlan eno, koska se ei oikeasti olisi kuulostanut kovin fiksulta. Eikä se siis varmaan kovin fiksua ollutkaan, nimittäin se, että mä olin ollut sängyssä Leevin kanssa enemmän kuin kerran tai kahdesti. Mua ärsytti tosissaan, että se mies sai mut tuntemaan näin, ihan niin kuin mä olisin joku vitun teinityttö pinkit sydänlasit silmillä valmiina tekemään ihan mitä vaan yhden kusípään takia. Tai ei Leevi nyt kusípää ollut, vähän ärsyttävä ja ylimielinen ja itsevarma vaan. Tosin siltikin ihan vitun täyellinen. Ja mä en halunnut myöntää sitä faktaa, että mä saattaisin joutua pettymään ihan helvetísti Leevin suhteen. Mun sydän nimittäin kapinoi ihan kunnolla mun järkeäni vastaan, enkä mä voinut pitää Leeviä poissa mun ajatuksistani, sen verran paljon sen mies mun mielessä pyöri.
- Mitä víttua Eetu, nyt on maailmankirjat sekasin kun sulla on joku kiikarissa, Silja intoili silmät utuisina ja mä vilkaisin tyttöä huvittuneena.
- Hei, ei se oo mitään vakavaa, mä mutisin ja nappasin jointin Siljan sormista vieden sitten huulilleni.
- No miksei?
- Emmä ees silleen tunne sitä.
- No hemmetti, tutustu!
Mä vilkaisin innostunutta toveriani jokseenkin huvittuneena ja katselin sitten savun leijailua ilmassa. Jumitti ja vähän unetti, enkä mä jaksanut liikkua siitä mihinkään. Tässä oli hyvä.
- Emmä tiiä.
Mulla oli oikeasti olo kuin jollain teini-ikäisellä - en mä ikinä avautunut mun suhdeasioistani kenellekään, tai siis, mä oikeastaan tosi harvoin edes ihastuin kehenkään joten ei edes ollut mitään avautumista. Ja tässä mä sitten olin. Vilkaisin ovelle kun Mikki kompuroi takaisin parvekkeelle mikropizzan kanssa. Mä katsoin sitä vähän naureskellen, kunnes suljin silmäni ja annoin maailman pyöriä silmissä. Typerä hymy jumiutui mun kasvoilleni, enkä mä lopulta jaksanut saatika kyennyt pyyhkimään sitä poiskaan.

Yhdentoista aikaan me kuitenkin lopulta istuttiin pubissa Siljan, Mikin, Pihlan, Aarnin ja noiden mukana tulleen Temen kanssa kittaamassa bisseä koska Mikki ilmoitti budipäissään tarjoavansa mulle illan. Mä en tiedä mistä se oli rahaa saanut, se oli vähintään yhtä peeaa kuin mäkin, mutta sama kai tuo. Pilvestä johtunut jumitus alkoi hälvenemään ja mun olotila tuntui huomattavasti virkeämmältä kuin joitain tunteja sitten. Jonkun tovin kuluttua mä törmäsin baaritiskillä Joonaan ja kelasin, että mitä se pentu täällä teki kun ei ikääkään ollut. Tosin ei sillä, kyllä mäkin kuusitoistakesäisenä keplottelin itseni sisälle milloin mihinkin mestaan. Silloin se jopa oli ihan perkéleen siistiä, mutta nykyisin baarit alkoi olla aika nähtyjä.
- Eikö sun nukkumaanmenoaika menny jo? kysyin broidilta kohottaen kulmiani ja Joona virnisti. Sen kainalossa oli joku tyttö, jolla tuskin myöskään oli ikää ihan kamalasti.
- Pää kiinni.
- Tarjoo bisse.
- No en varmasti.
- No kyllä.
- Vitun köyhä, Joona irvisti, mutta lopulta tilasi myös mulle oluen.
- Ootas ku ite muutat omilles, et paljoo enää huutele, tuumasin, taputin pikkuveljeä selkään ja hörppäsin ohrapirtelöäni.
- Niin varmaa, Joona sanoi ja vilkaisi mimmiä vieressään, - tää pelle on mun veli Eetu, se jatkoi virnistäen ja mä irvistin sille, kunnes nappasin lippalakin veljen päästä vieden omaan päähäni.
- Moro, tervehdin sitä tyttöä ja ojensin kättäni, - Eetu.
- Amanda, se sanoi vähän kikattaen. Mä en voinut olla miettimättä, että mitä Joona näki tuossa naistyypissä. Tosin ei sillä, olihan broidikin välillä vähän teennäinen.
- Missä sä istut? Joona lopulta kysyi ja koitti napata lakkinsa takansa, mutta mä väistin.
- Tuolla vessojen vier... mun lause jäi kesken kun mä käänsin katseeni meidän pöydän suuntaan ja huomasin tutun hahmon kumartuneena juttelemaan tuolissa istuvan Pihlan kanssa. Mä en tajua miten se nyt taas oli siinä. Miten mä en koskaan ennen ollut nähnyt sitä missään tämän kaupungin baarissa, ja nyt mä näin sitä ihan koko ajan? Mun sydän jätti pari hassua lyöntiä välistä ja vähän aikaa mä vaan katsoin Pihlalle juttelevaa täydellistä olentoa, kunnes tunsin läimäisyn kyljessäni.
- Täh? Joona mölähti kuulostaen ihan multa ja mä vilkaisin broidia vähän hölmönä.
- Nii, siis tuolla, sain sanottua ja heilautin kättäni meidän pöydän suunnalle, - tuuttekste istuu meidän kaa?
Joona kohautti olkiaan ja lopulta me lampsittiin meidän pöydän luo. Leevin katse käväisi mussa ja se kohotti vähän kulmiaan, ilmeisesti mun päässäni edelleen olevalle capille. Mä hymähdin vähän ja istuin alas mahdollisimman rennosti.
- Ei toi lakki Eetu sulle käy, Silja sanoi pyöritellen päätään samalla kun heilautti kättään Joonalle.
- No sitä mäki, broidi sanoi ja nappasi capin mun päästäni samalla kun istui alas. Amanda istui sen syliin hymyillen.
- No pidä räppilätsäs, tuhahin ja Silja naurahti huvittuneena.
- Sä oot huvittava, tyttö tuumasi juoden siiderilasinsa tyhjäksi.
- Miks mulle aina nauretaan, valitin ja nojauduin tuolin selkänojaa vasten.
- Pakko meidän on sitä huumoria jostai repiä, Aarni sanoi virnistäen ja näytin jätkälle kansainvälistä käsimerkkiä. Silja naurahti ja kumartui pöydän yli pörröttämään mun lyhyitä hiuksiani. Vilkaisin brunettea huvittuneena ja otin sitten kulauksen kaljastani.
- Eetu on sellanen meidän... Mikä víttu se sana on - ? Maskotti! Mikki selosti silmät seisten ja mä mietin että missä välissä se oli ehtinyt vetää taas tuollaisen kuosin päälle. Jätkä oli aina ihan kujalla. Mikki kiersi kätensä mun kaulan ympäri vähän huojuen ja mä en voinut estää naurahdusta pääsemästä huulitani.
- No siinä meillä on toinen mistä sitä huumoria voi repiä, varsinaiset sankarit, Aarni sanoi ja Silja ja Pihla nauroivat. Mä levitin käsiäni kohottaen kulmiani vähän huvittuneena.
- Víttu me ollaan helmiä, Mikki selosti edelleen mun kaulassa kiinni ja nosti nyrkkinsä. Mä iskin nyrkkini sen nyrkkiä vasten pyörittäen päätäni naurahtaen.
- No vähintäänkin, sanoin ja Mikki naurahti irrottautuen sitten musta. Otin kulauksen kaljastani ja rupesin kääntämään tupakkaa kuunnellen samalla huvittuneena Mikin selostusta jostain elämää suuremmasta. Jäbä oli ihan sekaisin. Joona oli keskittynyt imuttelemaan sylissään istuvan Amandan kanssa ja mä vilkaisin noita kulmieni alta, kunnes nousin ylös mennäkseni röökille.

Yllättäen mä sain tupakointiseurakseni Leevin ja me lampsittiin ulkoilmaan, koska mua ei itseäni tunkkainen röökikoppi ihan kauheasti innostanut. Kuppilan kulmalle päästyäni mä sytytin tupakan ja vilkaisin Leeviä, joka veti savua keuhkoihinsa.
- Etkö sä juo? mä kysyin lopulta ja kohotin kulmiani. Humala alkoi pikkuhiljaa nousta mun päässäni, vaikka ei mun tänään ollut tarkoitus kännätä tai mitään, lähinnä juoda ihan vaan ne parit.
- Mä tulin oikeestaan varmistaa vaa et Pihla pääsee varmasti kotiin, mut kyllä toi Aarni siitä näköjään hyvän huolen pitää, Leevi sanoi ja puhalsi savua huhtikuiseen ilmaan. Mä nyökkäsin vähän ja katsoin miestä joka nojaili seinään. En mä ollut mikään "perhosia-vatsanpohjassa-sydän-hakkaa-tuhattajasataa" - tyyppi, mutta juuri sellaisia tuntemuksia Leevi kuitenkin mussa aiheutti. Mä olisin halunnut painaa huuleni sen huulille saman tien. Mä en tajua miten mä tunsin näin kovasti Leeviä kohtaan, mutta en mä tälle mitään mahtanut. Tuntui ihan oudolta ja vähän sekavalta, hitto. Leevi oli valehtelematta hyvännäköisin, mielenkiintoisin, salaperäisin, ärsyttävin ja víttumaisin ja kuitenkin hauskin ja seksikkäin, jännittävin ja kuumin mies. Se oli helvetín hyvä sängyssä, sillä oli värisyttävän karhea ja kuuma ääni, sen luonteessa oli jotain jännää, enkä mä muista että olisi koskaan halunnut tutustua kehenkään näin paljon. Leevi oli jotenkin erilainen. Mä olisin halunnut sanoa sille miten hulluna mä olin siihen, mutta en mä tietenkään kyennyt.
- Sulla taitaa sen sijaan olla hyvä vauhti päällä, Leevi sanoi kun mä olin ihan hiljaa. Mies virnisti nopeasti ja mä kohotin kulmiani toisen suupielen noustessa pieneen hymyyn.
- Ei ees, mä aattelin tänään vaan tissutella, vastasin ja Leevi kohotti kulmiaan.
- Älä valehtele, se sanoi huvittuneena ja mä katsoin sitä hetken aikaa, kunnes vein tupakan huulilleni. Leevi katsahti mua ja mä mietin, että sen silmät oli samanväriset kuin meidän ympärillä häilyvä harmaa savu.

- Kuule Eetu, mies lopulta sanoi pienen katsekontaktin ja hiljaisuuden jälkeen, - meidän ei varmaan enää pitäs päätyä samaan sänkyyn, sä oot kuitenkin Pihlan frendi.
Mä ähähdin vähän ja katsoin Leeviä tahtomatta uskoa sen sanoja. Mies kohautti hieman olkiaan ja vilkaisi sitten mua puhaltaen savua ulos keuhkoistaan.
- Ihan järjetöntä, että niin on käynyt vielä ihan liian monesti, Leevi sanoi pyörittäen päätään ja mä tunsin miten inhottava kylmyys kouraisi rinnasta miehen sanojen myötä. Mitä ihmettä? Leevin sanat tuntuivat hiton ilkeiltä ja inhottavilta, ne muuttuivat epämääräiseksi sekamelskaksi mun pään sisälläni kun mä kelasin niitä toistona mielessäni. Voi helvettí. Mun olo tuntui jotenkin loukatulta, turhautuneelta, surkealta. Jälleen kerran mun vaaleanpunainen ihastukseni Leeviä kohtaan alkoi muuttua lähinnä ärtymykseksi ja vihaisuudeksi.
- Aha, eli mä oon sulle vaan joku vitun pano ja nyt sä vielä kadut kaikkea sitä? kysyin hermostuneena. Ihan outoa, että Leevi sai mut aina hermostumaan, harva siinä nimittäin oikestaan edes onnistui. Mies katsahti mun suuntaani vähän yllättyneenä mun reaktiostani.
- No älä nyt oo lapsellinen, onks susta muka kovin fiksua olla sängyssä kaveris enon kanssa? Leevi kysyi ja kohotti kulmiaan. Mä kohautin olkiani turhautuneena ja loukkaantuneena.
- Onks sulla oikeesti yleensäkin tapana antaa olettaa itestäs jotain muuta? ärähdin lopulta viileästi ja Leevi katsoi mua hetken aikaa hieman ihmeissään, kunnes sen ilme muuttui jotenkin ärsyttävän ylimieliseksi.
- En mä oo antanu olettaa mitään, ootsä muka kuvitellu, että tää toimis? Tai että meillä ois jotain? Leevi kysyi jotenkin kylmään sävyyn, melkein ivallisesti ja mä katsoin miestä ärtyneenä ja loukkaantuneena. Kurkkua kuristi ja tuntui jotenkin hiton pahalta ja inhottavalta. Yhtäkkiä mun mielipide Leevistä oli taas kääntynyt päälaelleen. Ja viime kerrasta ei ollut edes kauaa. Toisaalta mä tunsin itseni tyhmäksi kun annoin itseni ihastua Leeviin, joka piti mua oikeasti vaan jonain satunnaisena panona muien joukossa. Voi vitun víttu. Mä vielä varoittelin itseäni, että mä saisin pettyä tuon miehen takia. Miten vitun tyhmä ihminen voi oikeasti olla?
- No mä en ainakaan kadu mitään, tuhahdin lopulta, vaikka teki mieli vaan alkaa huutaa, - ja joo, kyllä mä ihastuin suhun, en kyllä ymmärrä että miks, vitun kusípää, jatkoin ärtyneenä voimatta estää sanoja jotka tulivat väkisin ulos mun suustani. Teki mieli kirota itseäni, en mä nyt todellakaan olisi halunnut tunnustaa Leeville tuntemuksiani, mutta yllättäen mä en osannut pitää suutani kiinni. Saatánan víttu! Luojan kiitos me oltiin vähän kauempana pubin ovelta, joten kukaan ei - ainakaan oletettavasti - kuullut meidän vähemmän lämmintä keskusteluamme. Mua ärsytti taas vaihteeksi ihan tajuttomasti, ja samaan aikaan tuntui jotenkin hiton pahalta. Rintaa puristi, pala nousi kurkkuun ja mä koitin parhaani mukaan pitää itseni koossa. Tunsin itseni ihan idiootiksi. Miksi mä olin niin helvetín naiivi, että menin ihastumaan Leeviin, kyllähän siitä nyt huomasi, että se oli ihan páska jätkä. Tai ainakin juuri nyt se oli musta ihan päivänselvää.
- Älä oo lapsellinen Eetu, et sä voi oikeesti kuvitella tollasta, Leevi tuhahti ja viskasi tupakan katuun, - ja okei, ehkä mä sit taas vaihteeks oon kusípää ja joo sä olit mulle vaan seksiä, mutta en mä missään vaiheessa väittänytkään, että mä haluaisin susta muuta, mies jatkoi viileän ylimielisesti ja mä puristin käsiäni nyrkkiin loukkaantuneena ja jotenkin surullisena ja samaan aikaa hiton vihaisena.
- Nii just! Mikä vitun Euroopan omistaja sä ees kuvittelet olevas? mä raivosin voimatta hillitä itseäni, vaikka olisi varmaan ollut ihan järkevää. Ei mun ärinäni nimittäin oikeastikaan kovin kypsältä kuulostanut, mutta en mä paljon jaksanut miettiä, sen verran sekavasti ajatukset sinkoilivat pään sisällä.
- No en kuvittele mitään, mutta sä oot aika vitun lapsellinen Eetu just nyt, Leevi sanoi kylmästi ja mä heitin röökin sormistani, - en mä sille mitään voi jos sä kuvittelet omias, mies jatkoi tylyyn sävyynsä ja samantien mä päätin vaan käydä sen päälle. Ei ollut taas yhtään mun tapaistani, mutta Leevi sai jostain syystä mun piilossa olevat negatiiviset puoleni esiin hyvin usein. Turhautumisen ja loukkaantumisen sekaisin tuntein mä sitten tarrasin sen takin kauluksesta ja yritin työntää tiiliseinää vasten, mutta en kuitenkaan ehtinyt tehdä mitään, kun tajusin itse selkäni painautuvan viileää seinää vasten. Yllättäen tässä kävi lopulta näin.
- Víttu, mä kirosin Leevin pitäessä musta kiinni, ja koitin päästä irti miehen otteesta. Mua ärsytti suunnattomasti etten mä pärjännyt sille.
- Mä en nyt jaksas tapella sun kanssa, mies sanoi ja vähän aikaa me tuijotettiin toisiamme, kunnes mä kuulin Siljan ja Mikin puheen pubin ovelta ja Leevin ote irtosi musta. Mun teki mieli käydä Leevin päälle uudestaan ja huutaa ja raivota ja itkeä ja hakata päätä seinään, mutta jotenkin mä sain hillittyä itseni kun Silja ja Mikki astelivat siihen kulmalle. Mun olotila oli oikeasti aika hiton surkea juuri nyt, enkä mä osannut ajatella mitään järkevää, mutta koitin kuitenkin näyttää normaalilta. Ajatukset pyörivät hurrikaanina mun päänsisällä ja kurkkuun nousi inhottava pala.
- Täällähän te ootte! Silja huikkasi tupakka huulillaan ja asteli hoippuvan Mikin kanssa meidän luo. Mä ynähin jotain ja koitin koota itseäni, mutta se oli hiton hankalaa. Tuntui hiton pahalta, rintaa puristi ja mä halusin oikeasti vaan jonnekin kiskomaan pääni täyteen.

Tuskin meni pariakymmentä sekuntia kun mä koin jonkunsorttisen pelastuksen. Silja jutteli Mikin kanssa ja Leevi sytytti uutta tupakkaa lievästi sanottuna hermostunein elein ja mun teki mieli raivota sille vähän lisää ja käydä sen kimppuun, mutta sain hillittyä itseni. Vitun Leevi, vitun kusípää. Mä purin hammasta vihaisena ja kun mä sitten huomasin sen pelastuksen, niin nostin käteni koittaen saada kauempana kävelevän pörröpäisen laiheliinin, eli tämän pelastajani, huomion. Mä olin olettanut, että Roni oli mulle vihainen kun siitä ei ollut ihme kyllä kuulunut aikoihin, mutta nyt kun jätkä mut näki niin sen kasvoille nousi iloinen hymy ja se sanoi jotain kavereilleen kunnes kiiruhti meidän luo. En mä tosissaan sitä olisi jaksanut nähä, mutta juuri nyt tilanne vaati jotain sellaista kuin Roni, outoa kyllä.
- Eetu, moi! se huikkasi uskomattoman pirteästi ja loikkasi mun viereeni siirtäen ruskeat koiranpentusilmänsä mua kohti, - miten menee?
- Ihan jees, mä sain kähistyä ja Roni pöyhi kaksiväristä pehkoaan hymyillen, - minne matka? jatkoin koittaen kuulostaa normaalilta, vaikka se vaikeaa olikin. Leevi pyöri mun mielessäni ja mä toivoin, että mies häipyisi mun silmisäni, mutta siinä se vaan seisoskeli ja tupakoi.
- Me mennään varmaan Säteeseen bilettää, Roni sanoi naurahdellen kännisesti ja mä vilkaisin sitä kohottaen vähän kulmiani, - lähe messiin, jätkä jatkoi silmät säihkyen ja mä järsin vähän aikaa huultani kunnes kohotin kulmiani.
- No emmä oikee noista tanssipaikoista...
- Älä oo tylsä, ala tulla nyt, Roni keskeytti ja nykäisi mua hihasta. Huomasin Siljan kasvoilla virnistyksen. Nyt se varmaan kelasi, että se jätkä kenestä mä sille aiemmin kerroin, oli Roni. Voi vitun jes. Tosin väliäkö sillä enää oli. Mä olin hiton pettynyt ja turhautunut ja loukkaantunut ja ärtynyt ja mä halusin vetää pään täyteen. Ja halusin mä ehkä myös vähän jotakin mihin purkaa tätä ärtymystä ja no - todennäköisesti Ronilta sai helposti. Tunsin itseni ilkeäksi ja vähintään yhtä páskamaiseksi kuin Leevi kun mä kelasin Ronista tällä tavalla ja ajattelin koko jätkää vain panona, mutta minkä mahtoi. Mä olin idiootti, ei se yllätyksenä tullut.
- Eetu, kuulitko? Roni kujersi ja nyki mua hihasta.
- Täh?
- Ei olla nähty aikoihin, nyt tuu, se hoputti ja lopulta mä kelasin, että ihan sama. Ja ehkä mä vähän halusin, että Leevi näkisi, että oli mulla muitakin kuin se. Vaikka siis, eihän mulla varsinaisesti ollut, enhän mä muita kuin Leeviä osannut miettiä, tai halunnut.
- No vähäks aikaa, mä lopulta myönnyin ja Roni naurahti iloisesti. Mä kyllä epäilin vahvasti jaksaisinko mä Ronia kovin kauaa kun mulla oli muutenkin fiilikset ihan nollissa. Sanoin moikat virnuilevalle Siljalle ja sekavalle Mikille, katsahdin pikaisesti Leeviä, joka tupakoi ja tuijotti kännykkänsä ruutua tiiviisti, kelasin, että painukoon koko mies vaikka víttuun, kunnes käännähdin ja lähdin yli-innokkaasti höpöttävän Ronin rinnalla kohti vähän matkan päässä sijaitsevaa baaria.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   26.6.13 16:41:19

Ahahaa, Eetu on söpö ku hermostuu <3 ja Leevi on ihanananana, vaikka ihan tyhmästi tekiki! Äkkii jatkoaa :))))

Päivämäärä:   26.6.13 17:49:23

Oikeesti Leeville turpaa! :D eetu <3

Päivämäärä:   26.6.13 17:56:04

.... <itun leevi, nyt ärsyttää. hitto soikoon.
joo mut hei jatkoa vaan !

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   26.6.13 22:55:28

Oi ei! Äkkiä jatkoa!!! :)

Päivämäärä:   29.6.13 18:51:16

jatkoaa !!

Päivämäärä:   1.7.13 15:01:46

Yritän huomiseks saada tuon seuraavan pätkän kirjoteltua loppuun.

Päivämäärä:   2.7.13 16:00:08

Hmm, tässäpä nyt, tänkin kanssa tuli kiire oikoluvun suhteen.

Vähän pidempää pätkää tälläkertaa, olkaapa hyvät :P ja kiitos kommenteista jokaiselle tasapuolisesti!

LUKU 9.

Mä en tuntenut oloani kovin kotoisaksi istuessani lopulta täyteen ahdetun klubin yhessä nurkkapöydässä kaljatuoppini kanssa. Taustalla soiva jumputus ja tanssilattialla heiluvat ihmiset vaan vähensivät sitä tunnetta ja mä vajosin alemmas pehmeällä sohvalla. Ei siinä, olin mäkin vielä pari vuotta sitten käynyt tämänkaltaisissa baareissa ihan tiuhaan, mutta jotenkin nykyään ei enää kiinnostanut - mieluummin sitä vaan istui jossain pubissa. Vähän masentuneena kulautin tuoppini tyhjäksi ja vilkaisin tanssilattialle jossa Roni oli parin naispuolisen kaverinsa kanssa. Jätkä ei voinut olla yhtään stereotyyppisempi. Mä kelasin, että joku körmy vielä hakkaisi sen vessaan kun sen homous näkyi niin selvästi.

Utuisin silmin laahustin lopulta tiskille ja jäin venailemaan baarimikkoa turhautuneena pitkistä jonoista. Turhautti mua kyllä muukin, nimittäin Leevi. Mä olin keksinyt ajankuluksi miehelle ehkä sata haukkumanimeä, ja lopulta en enää keksinyt yhtään. Känni vaan lisäsi mun ärtymystäni ja vihaisuuttani, niin että hetkeksi mä jopa unohdin pettymyksen ja loukkaantumisen. Mä olin yksinkertaisesti vaan vihainen Leeville. Vitun múlkku Leevi. Tosin olin mä myös vihainen itselleni, kun olin niin idiootti ja lapsellinen. Vitun tyhmä Eetu. Mä nojauduin kättäni vasten tympääntyneenä ja humalassa, tuijottelin baarimikkona toimivaa nuorta naista, joka pyyhki otsaansa kiireisenä kiikuttaen sitten juomaa asiakkaille. Lopulta se seisahtui mun kohdalle ja kohotti vähän meikattuja kulmiaan.
- Kaks fisua ja olut, sanoin ja kohottauduin käteni varasta. Hyvä tuhlata viimeiset pennit alkoholiin. Ojensin naiselle kympin ja kiskoin shotit peräjälkeen naamaani vähän irvistäen. Päässä heitti aika kiitettävästi, enkä mä ollut ihan varma miten selviäisin pystyssä kotiovelle asti. Huojuin takaisin pöydän ääreen ja aloin hörppiä kaljaani turhankin raivokkaalla nopeudella. Mä en tiedä miten kauan mä siitä itsekseni istuin, mutta jonkun ajan kuluttua Roni palasi takaisin ja istui mun viereeni kännisesti hymyillen.
- Ootpä sä masentunu, se sanoi ja joi viinamixeriään. Mä katsoin jätkää hymähtäen ja hieraisin vähän silmiäni.
- Emmää oo.
- Etpä! Roni vastasi ja joi lasinsa tyhjäksi, - mennäänkö tupakille?
- Ethän sä polta.
- No kyllä mä kännissä.
- Jaahas.
Kohautin olkiani ja sitten Roni repi mut puoliväkisin ylös siitä sohvalta. Mä otin vielä yhden ison kulauksen oluestani, kunnes me suunnattiin ihmispaljouden läpi kohti ulko-ovea. Bassojumputus soi mun pääni sisällä vielä silloinkin kun me päästiin huhtikuiseen yöhön. Mä olin ottanut takkini narikasta koska jostain syystä mä jopa tajusin humalatilastani huolimatta etten varmaan pääsisi enää sisälle tässä kunnossa. Vähän horjahtaen sytytin tupakan ja ojensin askia Ronille.
- Sä et kyl varmaan pääse enää sisälle, jätkä sanoi lukien mun ajatukseni samalla kun sytytti savukettaan.
- Mmm-mm, voi olla joo, sammalsin ja hieraisin silmiäni samalla kun imin savua keuhkoihini.
- Mennäänkö sun luo? Roni kysyi hytisten kylmästä ja mä vilkaisin kundia.
- Vaikka.
- Mä haen mun takin narikasta, oota.
- Mmh, joo.
Jätkä tiputti lähes kokonaisen röökinsä lumen alta paljastuneeseen asfalttiin ja mä nojauduin seinää vasten kun Roni katosi sisälle baarin ovista. Olo tuntui hiton sekavalta ja mä suljin vähäksi aikaa silmäni. Kovin kauaa mä en ehtinyt siinä nojailla kun kuulin tutun äänen vierestäni.
- Eetu, ootsä okei?
Avasin silmäni ja kohtasin ne kasvot joita en helvetíssä olisi nyt halunnut nähdä. Leevi tiputti tupakan sormistaan ja kohotti kulmiaan pitäen katseensa mussa. Vitun täydellinen kusípää.
- Painu nyt jo víttuun oikeesti, mumisin humalaisesti ja vein röökin huulilleni.
- Pääset sä kotiis tossa kunnossa? Leevi kysyi sivuuttaen mun kiroamiseni.
- No víttu pääsen, luuletsää että mä oon tulossa sun luo? En víttu enää ikinä, mä sanoin äkäisesti ja katsoin miestä utuisin silmin.
- En luule, mutta j...
- Ei kiinnosta, painu víttuun oikeesti nyt, vitun páska, ei kiinnosta nähä sua, mä puhuin Leevin päälle jatkaen kännistä raivoamistani. Ei se nyt kovin fiksulta kuulostanut, oikeastaan lähinnä jotenkin ylidramaattiselta, mutta en mä osannut tässä kuosissa hillitä kieltäni. Puhalsin savua keuhkoistani ja huomasin Ronin astelevan ulkoilmaan vetäen takkia päälleen.
- Koittasit ees Eetu kasvaa aikuiseks, Leevi tuhahti tälläkertaa tylymmin. Mä tiputin tupakan sormistani ja lopetin sen nojailuni hermostuneena. Samantien tasapaino petti ja tottakai mä sitten horjahdin melkein Leevin syliin. Ei voinut mennä yhtään paremmin. Mies auttoi mut pystyyn, mutta mä liikahdin kauemmas siitä heti saatuani jalat tukevasti maanpinnalle. Voi luoja.
- En tarvii mitään jeesiä ja muutenki, mulla on parempaaki tekemistä ku kuunnella sun paskánjauhantaas, sanoin tylysti ja Ronin astellessa siihen mun viereeni, kiskaisin pörröpäätä kyynervarresta ja lähdin kävelemään kämpille päin. Tai horjumaan, ei sitä siksakkia ehkä ihan kävelyksi voinut kutsua.
- Kuka tuo oli? Roni kysyi kauempana.
- Yks vaa, kaverin eno, ihan páska tyyppi, totesin ja vilkaisin Ronia joka kohotti kulmiaan, - ei jaksa puhuu siitä, jatkoin ja koitin edes jotain hymyntapaista. Ilmeisesti onnistuin ihan hyvin koska kohta Ronin kalpeille kasvoille nousi se tuttu innokas virnistys.

Viileä huhtikuinen yö ehkä jollain tavalla selvensi mun päätäni koska olo tuntui vähän paremmalta kun me päästiin kämpille. Riisuttuani kengät ja takin mä raahauduin keittiön ja join lasin vettä ihan vaan koska mä kerrankin tajusin. Roni seurasi mua ja mä laskin lasin tiskipöydälle vilkaisten jätkää.
- Haluutsä jotain? kysyin ja Roni pyöritti päätään. Se näytti siltä, että sanoisi jotain, mutta ei se sitten ehtinyt puhua kun mä astelin hetkenmielijohteesta sen luo ja painoin huuleni sen huulille. Roni inahti yllätyksestä, mutta kohta sen huulet liikkuivat mun huuliani vasten. Tätä vartenhan me tänne tultiin, tai ainakin mä. Toivoin ettei Roni kuvittelisi meistä mitään muuta ja kieltämättä omatunto nakutti pääkopassa kun mä toin Ronin tänne vain seksin takia. Koska siis, mikä mä olin Leeville raivoamaan kun mä olin itse ihan samanlainen. Tai no en nyt samanlainen, mutta hitto, kuitenkin. En kuitenkaan kyennyt ajattelemaan ihan selkeästi tällaisessa kännissä ja niinpä mä annoin halujen määrätä järjen sijaan. Kiskoin paidan lyhyemmän pojan yltä ja annoin käteni liukua Ronin laihalla vartalolla. Me hoiputtiin sängylle ja mä kumarruin Ronin ylle samalla kun jätkä repi hupparin ja t-paidan mun päältäni. Ei Roni varsinaisesti herättänyt mussa muutoin mitään sen suurempia kiksejä, ei se ollut yhtään mun tyyliseni kundi, mutta juuri nyt mä kuitenkin halusin sitä aika paljon.
- Sä oot ihana, Roni kujersi mun kaulaani samalla kun hyväili mun housujeni alla tuntuvaa erektiota. Mä painoin huuleni sen huulille ja me suudeltiin jonkin aikaa, kunnes kiskottiin housut jaloistamme ja kaaduttiin uudelleen sängylle. Viimeinen muistikuva yöltä oli hämärä huone ja laiha, kovaan ääneen voihkiva kundi mun allani.

*

Mä nukuin huonosti ja näin jotain sekavia painajaisia meidän kolarista, kunnes lopulta heräsin kamalaan päänsärkyyn. Aurinko pilkotteli jostain verhojen välistä ja vähän aikaa mä makasin paikallani odotellen huonon olon aaltoa, mutta kun sitä ei tullut niin uskaltauduin nousemaan istumaan siinä sängyllä. Hetken aikaa tuijottelin ympärilleni koittaen muistella eilisiltaa, kunnes muistin Ronin ja siirsi katseeni sängylle. Siinä se nukkui ja tuhisi, alasti toisella puoella sänkyä. Voi víttu. Juuri näin, hienoa Eetu. Hieroin kipeää päätäni irvistellen ja päätin hakea buranaa, mutta en ehtinyt niin pitkälle kun vieressä makaava kundi liikahti ja lopulta avasi silmänsä. Mä katsoin Ronia hetken aikaa enkä osannut sanoa mitään.
- Huomenta, kundi kähisi silmiään hieroen.
- Öö, huomenta, mumisin takaisin ja vedin peittoa syliini.
- Mihis sä olit menossa?
- Hakeen särkylääkettä.
- Onko kanuuna? Roni virnisti ja mä hieraisin otsaani.
- Vähän pää kipee.
Jätkä nauroi ja painoi mut takaisin makuulleen. Sitten se kapusi hajareisin mun päälleni ja suukotti mun huuliani. Mä en tosiaan olisi jaksanut Ronia yhtään juuri nyt, mä halusin vaan lääkettä ja ruokaa ja suihkun ja jotain juomista. Suuta kuivasi aika helvetísti.
- Sä olit ihana viime yönä, Roni kujersi ja iski toista silmäänsä, - ja tuhma, jätkä jatkoi hihitellen ja mä ähkäisin jotenkin ahdistuneesti. Mä en tosiaan tiennyt miten mä saisin Ronin mahdollisimman pian heivattua ulos kämpästäni olematta sille ilkeä, koska siis, en mä halunnut sitä loukata. Tosin en mä kyllä millään sitä juuri nyt jaksanutkaan. Jätkä kumartui lähemmäs ja alkoi suukotella ja näykkiä mun kaulaani, niin että siinä vaiheessa mun oli pakko tehdä jotain. Mä en tosiaan halunnut mitään teinimäisiä fritsuja taas kaulaani täyteen, niin kuin viimekerralla oli käynyt.
- Kuule, mun on pakko saaha se burana tai mun pää räjähtää, totesin ja Roni kohottautui siirtäen katseensa muhun. Vähän aikaa se näytti jotenkin ärtyneeltä keskeytyksestä, mutta kohta se hymyili kuitenkin. Mä taputin jätkän laihaa reittä ja lopulta se liikahti mun päältäni, niin että mä saatoin nousta. Olo tuntui jokseenkin krapulaiselta, silmäluomet tuntuivat painavan satakiloa ja pää oli kuin keilapallo jota joku nakutteli vasaralla. Pérkeleen alkoholi, taas kerran.
- Haluutsä käydä suihkussa? kysäisin ollakseni kohtelias ja nappasin pyyhkeen kaapista. Roni virnisti ja nousi ylös astellen mun luokseni.
- Joo, mut sun kaa, se sanoi ja kiersi kätensä mun yläkroppani ylle. Kirosin itseäni ja eilisiä haluja mielessäni, kunnes lopulta nyökkäsin alistuvasti. Víttu tästä darrapäivästä tulisi normaalia tuskaisempi, ihan totta.

Kello näytti jotain neljää kun Roni viimein tajusi lähteä. Mun päänsärkyni oli siihen mennessä kadonnut, mutta siltikin olo tuntui hiton väsyneeltä ja rasittuneelta, niin kuin mulla olisi ollut pidempikin putki päällä. Haukotellen lysähdin sohvalle television eteen järsimään näkkäriä, koska muuta ruokaa mulla ei oikeastaan ollut. Olisihan se syöminen ihan siistiä jos sellaiseen olisi varaa. Mä kelasin, että mä kuihdun varmaan kuoliaaksi. Nälkä huusi mahanpohjassa ja vähän hermostuneena koitin etsiä parempaa asentoa kovalla sohvalla. Mulla oli vähän morkkis eilisestä, ei mun nyt olisi kuitenkaan pitänyt mennä säätämään Ronin kanssa, mutta minkäs mahtoi. Ja joo, olihan mun raivokohtaukseni Leevillekin vähän ylidramaattinen, mutta tulipahan äristyä. Se mies todennäköisesti piti mua ihan vitun lapsellisena pentuna. Tosin ei sillä enää mitään väliä ollut. Vähän tuhahtaen surffailin kanavilla ja lopulta mä varmaan nukahdin. Kello kuuden aikaan mä nimittäin säpsähdin puhelimen pirinään. Silmät sikkurassa kurottauduin nappaamaan korean ihmeeni, jonka ruudussa vilkkui numerosarja.
- Eetu, mutisin ja tungin loputkin näkkäristä suuhuni, niin että melkein tukehduin murusiin, jotka takertuivat kurkkuun. Alkoi yskittää.
- Eemeli arvaa kuka on vapaa mies nykyään! tuttu ääni kailotti puhelimeen. Mä en tiedä mistä se lähti, että Antton alkoi kutsua mua Eemeliksi, mutta jäbällä oli se lempinimi melko pitkälti jäänyt päälle.
- Oot sä kunnossa? Anttonin ääni kysyi puhelimessa ja mä koitin saada yskääni laantumaan.
- Jho-oo, kähisin ja nousin hakemaan vettä, - hitto, ihan huikeeta, millonka sä pääsit? kysyin saatuani lasillisen kurkusta alas. Mä olin melkein unohtanut Anttonin ehdonalaiskäsittelyn ja kieltämättä jätkän vapautuminen piristi aika perhanasti.
- Eilen, víttu mä oon fiiliksissä, Antton hehkutti ja mun kasvoille nousi virnistys, - onks mies missä? se kysyi sitten.
- Ihan kämpillä, tuu moikkaa.
- Joo, mä koitan pummia broidilta kyydin.
- Jees, ja tuo mulle pizzaa tullessas, mä kuolen kohta nälkään.
- Vitun pummi, ryypännykö sä sun rahas taas oot?
- Mitäs luulet?
Antton nauroi, mutta mua ei varsinaisesti naurattanut. Siltikään en voinut estää virnettä, joka kohosi mun kasvoilleni. Ilmeisesti Anttonin vapautuminen sai mut vaan niin hiton iloiseksi.
- Katotaan jos mä jonkun Saarioisten roiskeläpän sulle tuon, jätkä tuumasi huvittuneena, - menee tunti, jees, moro.
- Moro.

Meni ehkä neljäkymmentä minuuttia kun ovikello soi. Haukotellen kiskoin paidan paljaan ylävartaloni peitoksi ja laahustin eteiseen avaten sitten oven. Anttonin leveä virne sai mun kasvoille nousemaan hymyn. Mikki oli luonnollisesti jätkän mukana ja nähdessäni toverini kasvot, saatoin tyytyväisenä todeta etten ollut ainoa joka kärsi krapulasta.
- No iltaa, jätkä naurahti ja kiersi kätensä mun ympärille halaukseen, - vitun mahtavaa nähä jätkää pitkästä aikaa muurien tällä puolella.
- Samat sanat, virnistin ja taputin kaljupäätä selkään, - tälläkertaa sit pysytkin poissa sieltä.
- Aivan varmasti, Antton vastasi ja mä päästin kaksikon sisälle. Molemmilla oli mukanaan kaljaa ihan kiitettävästi, mikä ei kyllä toisaalta yhtään ihmetyttänyt. Kundit riisuivat takkinsa ja kenkänsä astelen sitten peremmälle mun yksiööni.
- Siinä on neidille pizzaa, Antton lopulta sanoi ja ojensi mulle ihan liian hyvältä tuoksuvan pizzalaatikon, - heti ollaan vaatimassa kaikenlaista kun kaveri on vapaalla jalalla, mikä vitun pizzalähetti mä oon, jätkä virnuili ja mä pukkasin sitä vähän kylkeen.
- Tattis, pelastit just mun hengen, vastasin ja astelin olkkariin lysähtäen sitten sohvalle. Avasin pahvisen lootan nälkäisenä ja revin suurikokoisesta pizzasta itselleni palan. Hitto että voi ihmisellä olla nälkä.
- Kunnon poikamiesboksi, Antton sanoi istuessaan mun viereen. Mikki lysähti nojatuoliin ja korkkasi kaljan. Mä mietin oliko se missään vaiheessa ollutkaan tänään selvinpäin, en nimittäin yhtään ihmettelisi jos se olisi kiskonut kaljaa ihan aamusta asti. Jätkä näytti aika kuolleelta.
- Joo, ei oo siivoominen ihan mun juttu, totesin samalla kun hotkin pizzaani, - ja paraskin puhuja, oma kämppäs oli vielä pahemmassa kunnossa sillo joskus, jatkoin virnistäen ja Antton naurahti, kunnes ojensi mulle kaljan Sandelsin kontista. Mun fiilis oli kyllä ihan huikeassa noususuhdanteessa Anttonin vapautumisen myötä, vielä aamulla mä olin ollut ihan páskana, mutta juuri nyt vaan nauratti.
- Mulla on vieläki darra, sanoin tölkkiä ojentavalle jätkälle.
- Mistä lähtien sä oot ilmasesta kaljasta kieltäytyny, se huomautti ja mä irvistin vähän kunnes nappasin tölkin sen kädestä.
- Sitähän mäki.

Kymmen aikaan illasta mä tajusin olevani taas kännissä, kiitos Anttonin tarjoamien kaljojen ja litran Leijona-pullon, joka tyhjeni meidän kolmen suihin turhankin nopeasti. Musta tuntui vahvasti ettei mun alkoholinkäyttöni ollut taas ihan tervettä, mulla meni kuitenkin useampi ilta viikossa ihan tuiskeessa. Juuri nyt asia ei kuitenkaan jaksanut kiinnostaa.
- Tiiättekö, meikän eka lauantai-ilta vapaalla jalalla, joten tänään mä aion lähtee baariin ja nússia sen paikan kuuminta mimmiä, se on aivan vitun varma juttu, Antton selosti kun mä astelin keittiöstä takaisin olkkariin. Mikin katse hahaili kännisesti seinillä ja mä läpsäisin jätkää vähän takaraivoon, niin että se säpsähti ja sen sirrillään olevat silmät aukenivat.
- No lähetään sit jo, mä naurahdin ja Antton virnisti laskien lestin pöydälle. Mä olin tarttumassa pulloon, mutta Antton siirsi mun käteni sivuun.
- Mulla on jotain parempaa, se sanoi naurahtaen ja otti housujensa taskusta minigrip-pussin valkoista jauhetta. Mä katsoin valkoista ainetta hetken kunnes kohotin katseeni Anttoniin.
- Sä oot ehonalaises, onks ihan fiksuu? mä sanoin Anttonin ottaessa lompakostaan pankkikortin ja setelin, - muutenki mä luulin että sä et enää kisko mitään, jatkoin vähän hermostuen, mutta jätkä vaan nauroi.
- Víttu mä oon päässy linnasta, kyl mä aion sitä juhlistaa ihan kunnolla, se sanoi samalla kun taiteili kortin avulla olkkarin pöydälle viivat, - mistä lähtien susta on tullu tollanen kanaemo? jätkä jatkoi virnuillen ja mä käänsin katseeni pöydän pinnasta jätkään itseensa.
- Mitä sul on? Mikki kuitenkin kysyi ennen kuin mä ehdin vastata Anttonille mitään.
- Koksua.
- Miten sä sitä oot saanu tähä hätään, vitu kallista ja hankala saada näillä markkinoilla, Mikki jatkoi sammaltaen ja Antton naurahti.
- Mulla on keinoni, se vastasi virnistäen humalaisesti ja kääri kympin setelin rullalle niistäen sitten sen kautta valkoisen kokaainiviivan nenäänsä. Vähän aikaa se niiskutti ja pyyhki nenäänsä, kunnes ojensi setelin mulle.
- En mä vedä mitään páskaa, kieltäydyin ja Antton virnisti.
- Koka on vitun rentoo, ota nyt, se totesi typerä hymy kasvoillaan ja vähän aikaa mä katsoin Anttonia, kunnes lopulta otin setelin sen kädestä. Mä en todellakaan tykännyt huumeista, joten en mä siksi ikinä kiskonut muuta kuin alkoholia ja pilveä, joskus olin nimenomaan Anttonin kautta napannut ekstaasinappeja, mutta ei muuta. Jostain syystä mä kuitenkin kelasin nyt että aivan hiton sama. Kumarruin pöydän ylle ja vein setelirullan pään sieraimelleni, kunnes niistin valkoisen jauheen sisääni. Nenää kirveli hetken ja niskuttaen mä ojensin setelin Mikille, joka ei tosiaan olisi kyllä tarvinnut enää yhtään enempää mitään päätäsekoittavaa. Ei me kuitenkaan sitä estetty, ei sitä kukaan koskaan estellyt, vaikka oikeasti ehkä joskus olisi pitänytkin.

Ei ne viivat tietenkään jääneet yhtiin, ja kun me asteltiin yhdentoista jälkeen yhden melko menevän baarin ovista sisälle, niin mulla oli ihan älyttömän energinen, euforinen ja onnellinen olo. Mulla oli kerrankin sellainen olo, että mä voisin lähteä tanssimaan. Naurahdellen suuntasin baaritiskille ja kaivoin hilut taskustani tilaten kossubatteryn.
- Tiiäkkö Eemeli sä oot mulle ku veli, Antton sanoi tilattuaan kaljan ja kiersi kätensä mun hartioiden ympärille. Katsahdin itseäni pidempää kaljupäätä huvittuneensti naurahtaen.
- Samat sanat, sanoin ja Antton virnisti kunnes käännähti ja suuntasi istumaan yhteen harvoista vapaista pöydistä. Mä istuin Mikkiä ja Anttonia vastapäätä, enkä olisi millään halunnut tai kyennyt olemaan paikoillani. Musta tuntui, että mä kykenisin ihan mihin vaan. Niin, että @!#$ joku Leevi, mä olin vaan ihan liian hyvä sille. Omapa oli menetyksensä. Jes, Eetu on kingi!

Musta tuntui, ettei mulla varmaan aikoihin ollut edes ollut niin hauskaa jossain tanssimestassa. Tai ehkä se johtui siitä, että mä kerrankin olin tanssilattialla. Meidän hyppiminen ja riekkuminen kovaäänisen bassojytkeen ja valomeren keskellä sai osakseen melko paljon huomiota, mutta pakosti ainakin vähän positiivista koska jossain vaiheessa Anttonilla tosiaan oli kainalossa tosi nätti daami, niin kuin se oli vannonutkin. Myöhemmin jätkä imutteli sen kanssa yhdellä sohvalla siihen malliin, että mä epäilin vahvasti että ne rupeaa hässimään siinä ja nyt. Meidän pöytä ei ollut muutenkaan enää kovin tyhjä, siinä istui joku jätkä ja pari mimmiä.
- Eetu, mä esittelin itseni niistä jokaiselle ylipirteästi.
- Sanokaa sitä vaa Eemeliks, sitä ärsyttää se, Antton heitti väliin ja mä tönäisin kundia, joka ei kuitenkaan tönäissyt takaisin, sen verran tiiviisti sen kädet oli kiinni sen tytön rinnoissa.
- Mä tiiän sut jostaki, mun vieressä istuva tyttö sanoi ja katsoi mua vähän aikaa, - ootko sä Joonan veli? se sitten kysyi ja mä kohotin kulmiani.
- No oon, mistä sä sen tiiät? virnistin ja liikahtelin vähän tuolillani. Oli hiton hankala pysyä paikallaan.
- Mun pikkusisko Amanda pyörii sen kanssa, tyttö jatkoi hymyillen ja mä mietin kikattelevaa muijaa Joonan seurassa silloin baarissa, - mä katoin ku oot vähän samannäkönen, paitsi että sä oot kyllä paljon komeempi, se jatkoi flirttaavasti. Mun oli yleisesti ottaen vieläkin hankala suhtautua naisten flirttiin baarissa, vaikka useamman kerran joku tyttö tuli juuri tuollaiseen sävyyn juttelemaan. Kuitenkin juuri nyt mulla oli niin hiton itsevarma olo, etten mä mennyt yhtään jäihin.
- Älä valehtele, virnistin ja se mimmi hymyili leveästi, - kai mä saan kysyy sun nimee?
- Anniina, se vastasi.
- No Anniina, mä tarjoisin sulle drinkin, mutta lompakko jäi tonne ferrarin hanskalokeroon, sanoin virnistäen ja tyttö nauroi.
- Sä oot hauska, se virnisti ja hörppäsi juomastaan. Mä hymyilin huvittuneena ja lopulta mä en enää psytynyt olemaan paikoillani, vaan mun oli ihan pakko nousta. Kiskoin sen Anniinan ylös ja vetäisin mukanani tanssilattialle. Se nauroi mun käsipuolessani ja joo, kyllä mun oli vähän pakko itsenikin nauraa itselleni. Tosin väliäkö sillä, mulla oli hiton huikea fiilis, hemmetti!

*

Kun mä kolmen aikaan yöllä rymistelin ulos baarin ovista, ei mulla sitten enää ollut erityisen hilpeä fiilis. Lähinnä vaan jotenkin hermostunut ja levoton. Olin saanut Anniinan karistettua itsestäni irti ja nyt mä halusin vaan kotiin. Ulkona oli hiton kylmä ja mä kirosin, että olin pukenut niin vähän päälle. Vedin ohutta takkia paremmin päälleni ja hoippuen lampsin pois baarikadulta.
- Víttu, mutisin itsekseni ja vedin pipoa korville. Toivoin, että kämpille olisi lyhyempi matka, mutta juuri nyt matka tuntui jotenkin ihan älyttömän pitkältä. Oli huono olokin, vapisutti, hermostutti ja jotenkin ärsytti.
- Eetu!
Säpsähdin sekavista mietteistäni ja horjahdellen seisahduin sekä käänsin katseeni taaksepäin. Voi sáatana. Oikeasti, eikö tuo mies voinut vaan pysytellä hiton kaukana musta, mä en tosiaan halunnut nähdä sitä. Tuntui vaan hemmetin pahalta ja juuri nyt ärsyttikin, joten olisi vaan pystynyt poissa mun silmissäni. Tuhahtaen käännähdin ja jatkoin hidasta matkaani, mutta tottakai Leevi sai mut kiinni. Se oli myös aika kännissä. Tunsin käden laskeutuvan olkapäälleni ja kevyesti Leevi pysäytti mut.
- Minne matka? se kysyi ja mä hieroin silmiäni hermostuneena. Olo oli tosi sekava ja levoton.
- Kotiin, sanoin ärtyneenä ja kohtasin sumein silmin Leevin harmaat silmät.
- Oisit tullu mun kaa johonki juomaan bisset, mies sanoi hymyillen vinosti.
- Baarit menee kiinni.
- Puol tuntia vielä aikaa.
- Jaa, en tuu, sanoin levottomana ja vilkaisin ympärilleni.
- Ootpa sä äkänen, mikä mättää? Leevi kyseli sammaltaen ja hipaisi mun kättäni.
- Tiiätkö ei kuulu sulle.
- Vieläkö sä oot mulle vihanen? mies hymyili leikkisästi ja mua ärsytti sen hymy. Se kusípää ei oikeasti voinut käsittää, että mä olin loukkaantunut. Ilmeisesti se tosiaan ajatteli vain itseään. Mua vítutti ja hermostutti ja ahdisti ja toisaalta myös halutti ihan hitosti. Pyyhin kuitenkin hyvin nopeasti kaikki villit mietteet Leevistä pois mielestäni ja keskityin vaan olemaan ärtynyt.
- Eetu hei, älä viiti käyttäytyä noin dramaattisesti, ei me mitää teinejä olla, Leevi sanoi sitten naurahtaen ja kohta mä tunsin miten sen kädet laskeutuivat haluavina mun kyljilleni. Hetken ajan mä olin huumassa sen kosketuksesta ja tuoksusta, mutta lopulta järjen ääni, kerrankin, herätti mun tilanteesta ja sai mut irrottautumaan miehen otteesta.
- Mä meen kotiin, sanoin ärtyneenä, mutta Leevi tarttui mun käteeni ja pakotti mut jälleen kuuntelemaan. Víttu nyt oikeesti.
- Miks sä oot noin hermona? mies kysyi ja mä kohtasin sen katseen.
- Anna olla.
- Eiku oikeesti? Leevi intti ja se oli niin lähellä, että hetken ajan mä halusin suudella sitä, mutta en tehnyt niin. En varmasti enää ikinä ottaisi mitään lähempää kontaktia tuohon mieheen, en varmasti antaisi Leeville sitä iloa. Me katsottiin vähän aikaa toisiamme, mä vihaisesti ja Leevi kysyvästi, kunnes miehen huulet lopulta kuitenkin painuivat mun huulilleni. Taas kerran. Mä en voinut sille mitään, että mä vastasin siihen tupakanmakuiseen suudelmaan. Leevi työnsi mut kevyesti tiiliseinää vasten ja sen kädet liukuivat mun kaulalleni, siitä rintakehälle, kyljille, alaselälle. Sitten mä tajusin mitä tein. Vihaisena sekä itselleni että Leeville irrottauduin suudelmasta ja tyrkkäsin miehen pois läheltäni. Vitun kusípää! Itsehän Leevi sanoi ettei meidän pidä enää tehdä mitään tallaista ja kuitenkin se itse tulee muhun kiinni heti kun vähän tekee mieli seksiä. Pitikö se mua oikeasti näin helppona panona?
- @!#$ älä koske muhun! raivosin ja epäilin vahvasti, että siitä kujalta mun huutoni kuului kyllä muuallekin. Mulla oli paha olla.
- Mikä sulla on Eetu? Leevi kysyi levottomana ja asteli lähemmäs jotenkin yllättyneenä. Se tarrasi mun käteeni kevyesti ja mä purin hammasta.
- Sä oot ihan kusípää, ärähdin ja revin käteni sen kädestä.
- Ja sä oot outo, et sä ennenkään oo vastaan mulle laittanu, päin vastoin, oot halunnu tätä ihan yhtä paljon kun mäkin, Leevi sanoi ja musta tuntui vaan jotenkin että mä alkaisin porata siinä tai jotain miehen sanojen myötä. Mulla oli kylmä ja sekava olo, tuntui muutenkin ihan páskalta. En mä kuitenkaan itkenyt kun en mä oikeastaan juuri koskaan itkenyt, mutta juuri nyt teki kyllä mieli.
- Víttu sä et tajua miltä musta tuntuu olla sulle vaan joku lelu! raivosin ja hieroin otsaani ahdistuneena, - heti oot mussa kiinni ku vähä tekee mieli, hitto sä ajattelet vaa ittees! jatkoin ja vähän mun ääni särkyi loppua kohti vaikka kuinka yritin ettei niin kävisi. Mulla oli ihan surkea olo.
- Älä viiti, ihan samalla tavalla säki aiemm... Leevi aloitti, mutta en mä enää voinut mitään itselleni. Kokaiini jätti jälkeensä tajuttoman ärtymyksen ja levottomuuden, joten niinpä mä kohta tajusin olevani taas Leevin kimpussa. Ihan totta mä en ollut koskaan tapellut kenenkään kanssa näin monesti näin lyhyessä ajassa. Ja samaan aikaan mä en myöskään ollut koskaan tuntenut ketään kohtaan näin. Nyt mä kuitenkin kävelin sen luo ja iskin nyrkkini sen kasvoihin niin kovasti kun mä siinä kunnossa pystyin. Leevi näytti yllättyvän ja se horjahti taaksepäin kiroillen. Mä kävin sen päälle uudestaan ja löin, eikä Leevi edes laittanut vastaan. Tai jos laittoikin, niin hyvin vähän. Tai sitten se vaan oli liian kännissä. Tosin ei sillä, olinhan mäkin ihan sekaisin.
- Víttu... se kirosi ja sylki verta märkään asfalttiin. Mä katsoin sen auennutta huulta ja punoittavaa silmäkulmaa levottomana, enkä tiennyt mitä olisin oikeastaan ajatellut koko tilanteesta. Hiton hermostunut ja ärtynyt mä ainakin olin. Leevi kohottautui seisomaan ja katsoi mua pyyhkien huulta hihaansa. Siitä tuli verta ihan mainittavan paljon.
- Oliko muuta? se kysyi ärtyneenä ja sylkäisi verta.
- Ei, oliko sulla? vastasin vähintäänkin vihaisesti ja hipaisin kipeitä rystysiäni. Leevi ei sanonut mitään, katsoi vaan mua, joten niinpä mä päätin vaan lähteä pois koko tilanteesta. Ahdisti ja ärsytti ja tuntui tosi pahalta, eikä inhottavan kylmästi puhaltava tuuli ainakaan parantanut mun oloani. Helvetín helvétti! Nieleskellen mä kävelin pois siitä kujalta ja toivoin että olisin jo kotona, mä halusin vaan nukkumaan.

Tietenkin kun yhdestä harmista pääsee eroon, niin toinen tulee tilalle. Mä olin jo melkein kotikulmilla kun huomasin jonkun porukan puiston luona. Tai ei siinä porukassa sinällään mitään ihmeellistä ollut, lähinnä mun huomioni kiinnitti jonkun tytön pelokkaat äännähdykset. Edelleen hermostuneena mä kävelin lähemmäs porukkaa ja vasta sitten mä oikeastaan tajusin mitän tapahtui. Reunaan parkkeeratun Volvon etuovea vasten painettu tyttö tuskin oli siinä ihan vapaaehtoisesti ja vaikka mä tiesin, etten mä mitenkään voisi tässä kuosissa pärjätä noille kahdelle mua isompikokoiselle miehelle, jotka tyttöä ahdistelivat, niin en mä tietenkään voinut vaan kävelleäkään ohi.
- Hei, onks siellä joku ongelma? mä kysyin lähemmäs päästäyni ja toinen jätkistä kääntyi katsomaan mua.
- Ei meillä, mutta sulla voi olla jos et ala hipsiä víttuun siitä, se sanoi karheasti ja mä katsoin itkevää, luonnottoman laihaa tyttöä, - meillä on keskustelut tässä meneillään, että ala vetää, jätkä jatkoi ja mä kävelin lähemmäs.
- Päästä irti siitä, sanoin, vaikka tiesin, ettei mun sanoillani olisikaan mitään vaikutusta. Toinen miehistä naurahti. Ne oli mua vanhempia, toinen ehkä jopa kolmisenkymmentä.
- Viimesen kerran, painu víttuun, vanhempi noista sanoi ja siinä samassa mä kävin sen päälle ja revin sen irti nyyhkyttävästä tytöstä. Ihan älytöntä miten useasti mä olin joutunut nyrkkikärhämään viimeisen kuukauden aikana. Ei ollut yhtään normaalia mulle. Mä en kuitenkaan ehtinyt kuin repiä jätkän irti tytöstä, kun toinen niistä múlkuista tarrasi muhun ja iski nyrkkinsä mun kasvoihin. Suuhun tulvahti veri ja kiroten mä koitin hakea tasapainoa. Koski hitosti. Mä sain kuitenkin itseni koottua ja kävin mua lyöneen kundin päälle. Iskin sitä leukaan, vaikka se ihan turhaa olikin. Minkä mä niille mahdoin. Hyvin nopeasti mä tajusin, että toinen noista iski mut maahan. Se tyttö oli lähtenyt juoksemaan karkuun ja mä kelasin, että se oli joku narkkari, ainakin hyvin vahvasti se näytti nistiltä.

En kuitenkaan ehtinyt kauaa asiaa pohtia kun tajusin nyrkin iskun kasvoissani, ja heti perään toisen. Suuhun pursusi verta, enkä mä tiennyt tuliko se nenästä vai huulesta, vai molemmista. Paljon sitä ainakin oli. Silmäkulmaan koski hemmetisti ja hetken ajan mä kirosin tuuriani.
- Víttu sun takias toi húora pääs karkuun, toinen niistä jätkistä raivosi mulle kunnes painoi mun poskeani vasten kylmää hiekkaa. Inahdus karkasi mun huuliltani ja mä mietin hetken aikaa, että mä kuolen siihen tai jotain. Miehestä lähtevä viinan haju sai mut voimaan pahoin, eikä veren nieleskely ainakaan auttanut asiaa. Mä tajusin, että mua pelotti. Oikeastaan pelotti aika paljonkin. Koitin päästä irti päälläni olevan miehen alta, mutta en onnistunut. Tunsin miten veri valui paksuina vanoina poskille ja aina leukaan asti.
- Hei, mähän tiiän tän jätkän, se mies sitten sanoi ja käänsi mun päätäni. Mä yritin päästä sen alta, mutta oikeastaan olo tuntui heikolta, eikä mun yrityksistäni tullut mitään. Yskitti ja keuhkoihin koski miehen painaessa niitä polvillaan.
- Noh? se toinen murahti.
- Petu Kalliolan pikkuveli, mies sanoi ja naurahti kylmästi, - ja tiiätkö mikä on vielä vitun outoa? Mä oon nähny tän pikkupáskan yhen vanhan tutun kanssa joskus.
Musta tuntui että mä tukehdun kohta.
- Saa-ta-na, kähisin ja koitin rimpuilla, mutta tunsin vaan miten nyrkki iskeytyi uudelleen mun kasvoihin. Tuntui, että taju lähtee, sattui hiton paljon.
- Kenen? se toinen kysyi ja mä tunsin miten kyynel pusertui väkisin silmäkulmasta. Víttu! Mä en tajunnut miten mä päädyin tähän, mä halusin vaan hiton nopeasti kotiin. Nyt mä en edes tiennyt selviäisinkö mä sinne asti. Leukaa kirveli, silmäkulmaa kirveli ja tuntui ettei verenntulo koskaan loppunut vaan sen iljettävä punainen neste täytti mun suuni. Mä varmaan tukehtuisin omaan vereeni tai muuta vastaavaa.
- Leevin, mun päälläni oleva vanhempi mies sanoi ja virnisti sitten jotenkin häijysti. Mun oli vaikea uskoa korviani, mutta en ehtinyt ihmetellä asiaa enempää kun kipu ja suussa maistuva rautainen veren maku keskittivät ajatukset itseensä.
- Haanpään?
- No víttu kenen muunkaa?
Mun oli pakko miettiä, että mistä Leevi nuo korstot tunsivat, mutta kai sitä kusípäällä yleensä oli kusípäisiä tuttaviakin. Mä yskin verta ja koitin hengittää vaikka se oli hiton vaikeaa.
- Ei helvettí, se kauempana oleva sanoi ja tuli lähemmäs. Vanhempi miehistä nousi lopulta mun päältäni ja mä aloin samantien yskiä ja haukkoa henkeäni. Keuhkoihin ja kasvoihin koski hiton paljon. Käännyin kyljelleni siinä hiekkalla voimatta olla vaikeroimatta kivusta.
- Vittú... henkäisin omaan korvaanikin säälittävästi.
- Ei oo Leevin uusissa frendeissä paljon kehumista, vanhempi noista sanoi ja samantien tunsin potkaisun kyljessäni. Kovaääninen älähdys pääsi mun huuliltani ja nipistin silmäni kiinni ähkäisten kivusta.
- Kuule, kerro narkkaribroidilles terveisiä ja sille Haanpään páskiaiselle kans, samainen jätkä sanoi, mutta mä en avannut silmiäni. Mä ajattelin, että mä jään siihen, en mä varmaan pääsisi enää ylös. Sattui ihan vítusti. Olinko mä nyt oikeesti tehnyt jotain helvetín pahaa kun kaikki páska piti tapahtua juuri samaan aikaan? Víttu.
- Kyllä se narkkarilútka takas tulee, jos ei huomenna niin viimestään ens viikolla, nuorempi miehistä sanoi ja sitten nuo menivät. Mä kuuntelin miten auton moottori hurahti käyntiin ja kohta ääni katosi jonnekin kauas. Mä koitin hengittää varovasti ja jonkun aikaa mä makasin siinä, ennen kuin pääsin ylös. Olo tuntui tosi sekavalta ja heikolta. Irvistin kivusta ja pitelin kipeää kylkeäni jonkin aikaa kun pääsin jaloilleni. Yskien, kiroten ja verta nieleskellen sekä sylkien mä lähdin sitten lopulta kävelemään kohti kotia, enkä ollut varma olisiko ollut fiksuinta soittaa ambulanssi. En mä kuitenkaan soittanut, en mä olisi jaksanut niille selitellä, mä halusin nyt vaan nukkumaan.

*

Kun mä sunnuntaiaamuna sitten heräsin kaiken jälkeen ihan omasta sängystä niin olo oli kamala. Sen lisäksi, että mulla oli krapula juomisesta, niin illan mittaan niistellyt viivat aiheuttivat jälkiseurauksina kamalan tärinän ja levottomuuden, joka jatkui pitkälle päivään. Noiden lisäksi mun kylki oli tosi kipeä, huulessa oli haava, silmäkulma oli turvonnut ja ihan sinimusta, samoiten leuka oli muuttanut värinsä punaisenvioletiksi. Mä en voinut käsittää miten mulle kävi näin, tuntui, että mä olin kokoajan saamassa turpaani tai jotain. Mulla oli myös tosi huonot fiilikset, johtuen sekä eilisestä episodista puistossa, että Leevin sanoista. Se mies ei tosiaan ajatellut mua yhtään, oletti että mä olin joku hiton helppo pano, jolta se sai milloin halusi. Eikä se yhtään tajunnut miten pahalta musta tuntui kun se sanoi jotain sellaista mitä se oli eilen sanonut. Mulla oli oikeasti tosi surkea fiilis, suunnilleen juuri sellainen, että mä olisin halunnut vaan jäädä peiton alle koko seuravaksi viikoksi.

En mä kuitenkaan voinut jäädä peiton alle, koska hyvin nopeasti mä tajusin sen tosian että rööki oli loppunut. Tai todennäköisesti aski oli tippunut eilisessä puistoepisodissa, enkä mä ollut huomannut asiaa. Ihan sama, röökiä mulla ei kuitenkaan ollut. Enkä mä helvetíssäkään viitsinyt lähteä hakemaan röökiä tämännäköisenä. Mun naama ei ollut ikinä näyttänyt näin pahalta, ei edes pahimpina darra-aamuina. Mä näytin juuri niin turpaansaaneelta ja hakatulta kun vaan voi näyttää. Surkeana mä tuijottelin itseäni melkein vartin peilistä, kunnes nikotiinintarve kasvoi sen verran suureksi, että oli pakko mennä. Siinäpähän taas tuijottaisivat naapurin mummotkin Kalliolan poikaa, jolla on silmä ja leuka mustana, voi helvettí.

Onneksi sunnuntai oli siinä mielessä hiljainen päivä, ettei vastaantulijoita ollut kovin montaa. Pari sunnuntailenkkeilijää katsoi meikäläistä aika pitkään, mutta kyllä mäkin katsoin niitä, olihan niillä ne hiton järkyttävät violetinkeltaiset tuulipuvut. Niin että kumpi oli pahempi, hakattu naama vai ne vitun tuulipuvut? Mä sainoisin, että tuulipuvut. Kauppaan asti päästyäni mä laahustin tiskille ja ostin Bonuksen purut ja rislat, kunnes suuntasin takaisin viimaan samaanaikaan ärtyneenä ja surullisena. Yllättäen mä löysin itseni miettimästä Leeviä. Hemmetti, en mä tiennyt että sydänsurut oli tällaisia, en mä oikein koskaan ollut sillätavalla kunnolla ihastunut. Kirosin koko kusípään jonnekin manalaan ja toivoin, etten näkisi koko miestä ihan hetkeen. Samaan aikaan mä kelasin myös niitä eilisiä miehiä, jotka olivat jotenkin tunteneet Leevin. Ilmeisesti nuo eivät olleet ihan väleissä, tai ainakaan kovin iloiseen sävyyn nuo eivät olleet Leevistä puhuneet. Ihme páskiaisia nekin. Mä tiesin, että mun pitäisi tehdä rikosilmoitus pahoinpitelystä, mutta en mä aikonut tehdä. Ei tuollaisten múlkkujen kanssa vaan kannatanut ruveta säätämään, varsinkin kun ne tiesivät, että mä olin Petun veli. Mä toivoin vaan mielessäni, että ne kärsisivät jotenkin muuten, jäisivät vaikka jonkun hiton auton alle tai jotain. Ihan totta.

Käänsin itselleni tupakan ja irvistin vähän kyljessä tuntuvan kivun takia, kunnes tuikkasin savukkeen huulteni väliin ja sytytin. En ehtinyt ottaa kuin parit savut kun huomasin ohiajavan auton hidastavan vauhtiaan mun kohdallani.
- Ei helvettí, mun huulilta pääsi heti kun mä tunnistin mustan Golffin. Eikö se mies voinut ihan totta jättää mua rauhaan? Pelkääjän puolen ikkuna aukesi, mutta mä en katsonut ratin takana olevan miehen suuntaan, lähinnä vaan poispäin.
- Eetu, tsau, Leevi tervehti jotenkin vaisusti, mutta mä en jaksanut välittää, - voidaanko me puhua?
- No ei voida, mä sanoin äkeästi ja hipaisin kirvelevää leukaani. Nopeensin vauhtiani ja kun Leevin taakse alkoi kertyä jonoa, niin miehen oli pakko ajaa normaalivauhtia. Astetta tyytyväisempänä vein tupakan huulilleni, mutta kovin kauaan mä en iloinen voinut Leevin katoamisesta olla kun huomasin miehen kääntävän autonsa vieressä olevalle parkkipaikalle ja astelevan ulos pirssistään.
- Oota! Leevi huikkasi lukittuaan ovet, mutta mä tyydyin vaan kävelemään. Kohta mies hölkkäsi mut kiinni ja kiroillen imin savua keuhkoihini pitäen edelleen reipasta vauhtia yllä. Joskin kylkeen sattui sen verran, että oli pakko välillä vähän varoa liikkeitään.
- Hei, oikeesti, mä haluun puhua sun kanssa, Leevi sanoi ja hölkkäsi mun eteeni pakottaen mut seisahtumaan, - kuulitko, mä... Jumaláuta, mitä sulle on sattunu?!
Hammasta purren siirsin katseen kenkiini ja vein röökin huulilleni osaamatta sanoa mitään. Oliko Leevin ihan pakko kokoajan ilmestyä mun tielleni? Mies kallisti vähän päätään ja koitti tavoittaa mun katsettani, mutta mä pidin katseeni visusti poissa niistä sykähdyttävän harmaista silmistä. Sivusilmällä mä kuitenkin huomasin Leevinkin silmäkulman sinertävän, joten ihan toivottoman hiljaa mä en ollut eilen lyönyt.
- Ei helvettí, sä näytät ihan piestyltä, mitä sulle on käyny? mies kyseli ja hetken ajan mä uskoin kuulevani sen äänessä huolta, mutta lopulta päätin, että kuulin harhoja. Leevi oli itsekäs kusípää, sen pituinen se. Mies nosti kätensä ja hipaisi mun arkaa silmäkulmaani, mutta mä liikahdin kauemmas.
- Älä koske muhun, ärähdin ja imaisin vielä savut, kunnes heitin tupakan maahan. Leevi vei kätensä pois ja katsoi mua, mutta mä päätin jatkaa matkaa ja kävelin miehen ohi. Leevi tietenkin seurasi mun vierelläni, vaikka mä kuinka toivoin toisin. Mä tykkäsin Leevistä niin hitosti, että sen seura vaan pahensi mun oloani.
- Eetu, kerro mulle mitä on sattunu, toi näyttää pahalle, mies sanoi ja mä aloin kääntää uutta röökiä.
- Luuletko sä tosiaan, että mä kerron sulle enää mitään? Painu víttuun Leevi, oikeesti, sanoin ärtyneenä ja kieritin sätkän kiinni, kunnes pistin huulteni väliin ja sytytin. Leevi ei lähtenyt mun sanoistani huolimatta ja mun olo tuntui hermostuneelta ja huonolta.
- Ei tarvii kertoo, mies vastasi vähän vaisusti, - mut mä haluun puhuu sun kanssa, mä oon pahoil...
- Tiiätkö kun mua ei vaan kiinnosta, mee ettii seuraa sinne sänkyyn víttu ihan mistä vaan muualta, ärähdin tylysti ja katsahdin miestä, joka siirsi katseensa hetkeksi jonnekin katuun hiljaa ja jotenkin vähän surullisena, kunnes sytytti myös tupakan.
- Mä haluun vaan että sä kuuntelisit mua hetken Eetu, jooko? Leevi sanoi ja mä pysähdyin.
- Nyt mee oikeesti pois, mua ei kiinnosta páskanvertaa, ärähdin ja tyrkkäsin miestä rintakehään hermostuneena, kunnes lähdin astelemaan kohti kämppääni. Kylkeä vihloi ja irvistellen vein tupakan huulilleni, samalla kun koitin koota itseäni ja rauhoittua. Hemmetti taas kerran. Juoksin raput ylös kivusta huolimatta ja kämpille päästyäni mä suuntasin parvekkeelle, sytytin uuden tupakan ja jotenkin voimattomana valuin betoniseinää pitkin kylmälle lattialle.

Päivämäärä:   2.7.13 16:46:54

et oikeesti voi tietääkkään kuin ihana olo tuli kun tää oli täällä. rullasin sivun alas ja sellanen ' WOHOO ! ' fiilis heti päälle. sitte aloin selaamaan ylöspäin. vielä enemmän. vielä enemmän. TÄÄHÄN OLI IHANAN PITKÄ LUKU ! no siinä sitten fiilis nousi enemmän ja aloin lukemaan. voi zeesus. sinä ystävä hyvä osaat kirjottaa, osaat kirjottaa niin vítun hyvin että itteeki oikeen kadehduttaa. rakastan oikeesti niin paljon näitä päähenkilöitä. eetu ja leevi. ne vaa on niin mahtavia etten oikeesti kestä. ;_; rakastan sua kun kirjotat tätä tarinaa johon oon niin koukussa etten tiedä mitä teen ku tää joskus aikanaan tulee loppumaan ..

milleen mä jaksan odottaa jatkoa. ÄÄ !!!1

Lähettäjä: minävain 
Päivämäärä:   2.7.13 17:20:58

i think i'm fallen in love with this story ...

Päivämäärä:   2.7.13 23:21:17

Varma, aww oot ihana <3 kiitos ihan miljoonasti! Ja ei tää ihan heti oo loppumassa, mulla on vielä monta käännettä keksittynä tän tarinan varalle :D kommenttis piristi ihan tajuttomasti ankeeta tiistaita!

minävain, oi ihana kuulla, kiitos superisti! :>

Lähettäjä: Kharon 
Päivämäärä:   3.7.13 16:52:36

Yy oon tylsä enkä oo aikasemmin kommentoinut mut nyt pakko !
Aaaa oli ihanakamala luku ja ittellekki tuli sellai surullinen fiilis ku luki, osaat kirjottaa hyvin :D
Nyt vaan kamalaa ku haluis lukee lisää ja lisää ja pitää oottaa :v

Lähettäjä: ankku 
Päivämäärä:   4.7.13 17:13:00

En varmaan minäkään ole mitenkään ahkerasti kommentoinut tätä tarinaa mutta usko pois että joka päivä monta kertaa käyn tarkistamassa onko tullu jatkoa! Ääää tää on niin ihana<3
Mutta mulla kai jäi häiritsee mitä Leevillä oli sanottavaa ku raukka ahistelee Eetua ihan koko ajan!
Oot ihan mielettömän hyvä kirjoittamaan, enkä tarkoita vaan tätä tarinaa vaan oon lukenu niitä one shot kirjoituksiakin ja ne on kans ihan upeita! Oon monta kertaa aikonu olla kattomatta onko tullu jatkoa että sitte ku katon kauan ajan päästä nii olis enemmän luettavaa entä se uusin jatkopätkä mutta ei sitä malta olla kattomatta ja lukematta ku huomaa jos on tullu uutta!!
Mutta pitemmittä puheitta ihana tarina ja saa laittaa jatkoa :):) hehe

Päivämäärä:   6.7.13 15:21:41

Kharon, oi kiitos superpaljon <3 :) kiva että lopulta kuitenki kommentoit, piristi!

ankku, kiitos kaunis myös sinne! <3 ihana kuulla että tykkäät :) hih meen ihan hämilleni kehuista! Ja eiköhän se pian selvinne mitä Leevillä ois sanottavanaan :>

Mie sain nyt pariks viikoks töitä (vau!) joten en osaa sanoa seuraavan pätkän ilmestymisestä mitään, mut koitan ens viikon alussa saada tekstiä tänne!

Kiitos vielä kaikille komenteista, ne inspiroi tosi paljon!

Päivämäärä:   10.7.13 03:04:43

ihana tarina! innolla ootan jatkoa!

Lähettäjä: .laura 
Päivämäärä:   11.7.13 22:43:54

aivan ihana tarina :3

Lähettäjä: kali 
Päivämäärä:   12.7.13 21:05:48

Milloin se jatko tulee? ;o :D <3

Päivämäärä:   13.7.13 15:53:12

Kiitos kommenteista, ihana ku jaksatte pitää tätä ylhäällä :)

Aar, mulla on ihan älytön inspis kirjottaa tätä, mut aika tuntuu olevan ihan kortilla D: ens viikolla ainakin sitten jatkoo.

Päivämäärä:   13.7.13 20:37:18

Jaaaaatkoo!

Lähettäjä: _._ 
Päivämäärä:   13.7.13 22:50:45

Nuuki// Toivottavasti itse et lopeta niinkuin kaikki kirjoittajat. Eli ''katoa maan alle...'' Jos mielesi tekee lopettaa, niin sano vain, mutta älä ''katoa'' niinkuin muut tekevät. Sinähän olet viisas, eikö vain...? ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.13 15:44:56

up

Päivämäärä:   16.7.13 20:24:21

_._, viisaudesta en tiedä, mutta olenko antanut merkkejä siitä että näin tekisin? En mie tätä oo lopettamassa kun on jo selkee visio tarinan juonesta ja lopusta, ja kyl mie niin kauan tätä myös tänne julkaisen kun vaan lukijoita riittää ja saan kommentteja. Ja sen verran rakkaita Eetu ja Leevi mulle on etten tosiaan vois jättää kaksikon tarinaa kesken :)

Jatko on nyt tosiaan viivästyny, anteeksi :---( mie koitan ihan pikimmiten löytää aikaa myös koneella oloon että saisin tännekin uutta pätkää pisteltyä! Nuuki pyytää nyt van kärsivällisyyttä murut D:

Päivämäärä:   16.7.13 22:56:25

Jos lupaat et vähintään kahen viikon aikana tulee jatkoa niin jaksan oottaa :3

Päivämäärä:   18.7.13 21:42:46

Up

Lähettäjä: tylsyydenkuningas 
Päivämäärä:   19.7.13 21:01:31

oon pahasti koukussa tähän tarinaan. en mä ku joka päivä kymmenen kertaa käy kattoo onko tullut jatkoa. tylsä elämäkö ? ehkä.

Lähettäjä: Lildi 
Päivämäärä:   19.7.13 22:56:03

Lähettäjä: tylsyydenkuningas
Päivämäärä: 19.7.13 21:01:31

oon pahasti koukussa tähän tarinaan. en mä ku joka päivä kymmenen kertaa käy kattoo onko tullut jatkoa. tylsä elämäkö ? ehkä.

Lähettäjä: hjjggh 
Päivämäärä:   21.7.13 22:07:25

Yks parhaista tarinoista ikinä <3 sun pitäs kirjottaa kirja :D oikeesti

Lähettäjä: ghjk 
Päivämäärä:   22.7.13 23:04:34

Sekoan. :) Yksinkertaisesti sekoan. :) JOS EI TULE JAKOA NIIN SEKOAN! JA KANNATTAA VAROA, KOSKA OLEN SAATAAAANNAAAA!!! >8D

Päivämäärä:   24.7.13 17:44:52

Oh, ootte ihania kun jaksatte pitää tätä ylhäällä vaikka en oo saanu aikaseks kirjotettua jatkoa, kiitos, piristätte minnuu! <3

Tuota noin, next luku on melkein valmis, teen parhaani että saan sen lauantaiks tänne. Pahoittelen että en oo laittanu jatkoa, aika on tosiaan kortilla ja muutenki kaikkee ihme häslinkiä ollu nyt ihmissuhteissa, mutta meitsin duunit loppuu ens viikon jälkeen joten ainakin aikaa pitäs sit olla paaaaljon enemmän. Joten ei tosiaan oo mistään katoamisesta kysymys, miulla on tosiaan ihan hirrrrmunen inspis tän tarinan suhteen, joten siis, lauantaina koitan saada seuraavan luvun laiteltua kun on koko päivä aikaa jumittaa kämpillä 8)

Lähettäjä: mv 
Päivämäärä:   24.7.13 20:53:36

Nuuki// Jess! Me kyllä jaksettaan oottaa. Mie ite ainaki olen kirjottelemassa koko ajan tänne jotain: ''Jatkoa!! <3<3 :D:D:D'' Tää on vain niin paras. ;)

Päivämäärä:   26.7.13 03:10:49

Nosto ja jatkoa .3

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   26.7.13 18:11:05

Tää on kyllä edelleen mahtava ja oon kyllä seuraillu tätä vaikka oonkin pysytelly hiljaa sivussa. ;D Sun kirjotustyyli on tosi selkee ja sujuva. Kaikki hahmot on mahtavia ja omia persoonia, ei sellasia tylsiä väkisin keksittyjä. Ja onnistut aina ujuttaa sellasta pientä huumoria tonne sun tekstin sekaan, mistä oon melkein kateellinen. :D Roni etenkin on ihan loistava hahmo, toivottavasti se pysyy jatkossakin hankaloittamassa Eetun elämää ja ärsyttämässä sitä. ;D

Lähettäjä: THEGUY 
Päivämäärä:   27.7.13 21:50:08

Tänään jatkoa?? :)

Lähettäjä: odottava 
Päivämäärä:   28.7.13 22:07:16

yh, oon niin koukussa tähän. tulispa jo jatkoa. ♥

Lähettäjä: mv 
Päivämäärä:   29.7.13 19:41:14

HUHUU! MISSÄ SE JATKO VIIPYYY?! >:O
On vain niin ihana stoori...♥ (;

Lähettäjämaea 
Päivämäärä:   30.7.13 00:39:00

Nuuuuuukiii sitä jaaaaatkoaaaa :c Mulla on niksat ja puute ja tärinää ja vapinaa ja kaikki ku jatkoa ei näy, kuulu tai tuoksu !!
Ronihan kuolee kylmyyteen ja voimattomuuteen sinne betonilattialle jos ei jatkoa ala pian ilmestymään! Eikä Eetukaan raukka pieni saanu asiaansa kerrottua, ihan varmasti häiritsee sitäkin! Joten kyllä sitä jatkoa on saatava, muutenhan nuo muruset jäävät aivan heitteille ;_;

Päivämäärä:   31.7.13 03:18:53

Nuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.8.13 01:41:50

pian on seuraava lauantai ?
ehkä me ymmärrettin väärin ja sillon tulee jatkoa
toivottavasti tietty aikasempaa ....

Lähettäjä: pupupupu? 
Päivämäärä:   2.8.13 16:38:53

??? Ja sä katosit minne???

Lähettäjä: pissapää 
Päivämäärä:   3.8.13 15:50:01

nyt on jo seuraava lauantai.. murrrrr

Lähettäjä: pupupupu? 
Päivämäärä:   4.8.13 16:31:42

Hei c'moon! Oikeesti! ;o

Päivämäärä:   6.8.13 22:58:28

Nuuki etkai kadonnut ?
Ymmärrän jos on kiirettä tms, mutta ois kiva jos hieman ilmottelisit itsestäs :c

Päivämäärä:   7.8.13 15:03:16

Joo, saa kivittää, anteeks kun en oo saanu jatkoa laitettua vaikka oon kovasti aina lupaillu :< kauheesti nyt kaikkee sotkuja ollu, varmaan nyt suurimpana tää meikäläisen parisuhde joka on melkolailla hajalla.

Mut hei, ei angstata, mie laitoin nyt tän jatkopätkän, olkaas hyvä ! :) ja as i said, en oo katoamassa minnekään, en ainakaan lopullisesti, sen verran rakkaita on nämä henkilöt etten vois jättää tätä kesken. Kiitos kaikille kommenteista <3

Luku 10.

- Mitä sulle on sattunu?!
Silja tuijotti mua suu auki ja mä vetäisin mimmin rapusta sisälle asuntoon ennen kuin se herättäisi koko kerrostalon. Välikohtauksesta oli päiviä, mutta mustelmat eivät tuntuneet hälvenevän ja kylkeen koski edelleen melko paljon. Turvotus oli sentää laskenut. Silja tuijotti mua hilltysti meikatuilla sinisillä silmillään tiiviisti pienen tovin, kunnes riisui takkinsa ja kenkänsä ja seurasi mua pieneen asuntoon. Mä en ollut nähnyt ketään varmaan neljään päivään, joten lopulta mä olin kelannut, että välttääkseni mökkihöperyyden oli mun pakko saada juttukaveri. Se ehkä veisi ajatukset pois Leevistäkin, tai en mä tiedä. Mä en ollut muuta tehnyt viimepäivät kun miettinyt sitä miestä, märehtinyt omassa itsesäälissäni ja kironnut itseäni ja Leeviä ja tupakoinut ihan vitusti liikaa. Oli tottakai typerää vaipua tällaiseen tilaan yhden miehen takia kun eihän meillä koskaan mitään vakavaa ollutkaan, mutta minkä mä tälle mahdoin.

Me istuttiin parvekkeen tuoleille tupakalle ja Silja jatkoi uteluaan. Mä tiesin, että oli ihan turha keksiä tyhmiä valheita kun Silja näki mun lävitseni, joten niinpä mä sitten kerroin siitä tytöstä ja sitä ahdistelleista miehistä, ja että mä otin turpaani sitten ihan kunnolla kun yritin leikkiä sankaria. Niin Eetumaista tuuria kun vaan voi olla, ihan totta.
- Herranjumala, Silja sanoi ja imaisi savukettaan, - ootko sä käyny poliisilaitoksella?
Mä irvistin ja koukistin toisen polveni tuolille painaen leukani polveani vasten.
- No en vítussa, enkä käykkään, vastasin ja käänsin katseeni tyttöön, joka rypisti vähän otsaansa, mutta ei alkanut vaahdota asiasta. Ei Siljakaan mikään kiltti naapurintyttö ollut, mutta oli se silti ihan kunnollinen verrattuna vaikka meikäläiseen ja sillä oli suuret suunnitelmat päästä ensi syksynä korkeakouluun. Ja varmasti se pääsisikin. Silja oli vähän sellainen hippi, oli se ollut niin kauan kun mä muistin - sen jutut oli usein aika maailmaaparantavia ja nytkin se oli vetänyt päälleen nilkkapituiset isot haaremipussihousut ja sillä oli kaula ja ranteet täynnä puuhelmiä. Me oltiin kasvettu samassa pihassa, meidän mutsit tunsi toisensa joten me oltiin oikeasti tunnettu läpi elämän. Kun Siljan mutsi sitten erosi ja meni uusiin naimisiin jonkun rikkaan äijän kanssa niin ne muutti pois siitä lapsuudenlähiöstä, mutta ei se meitä ollut erottanut. Silja oli mulle ihan kuin pikkusysteri.
- Sen siitä saa kun toimii kansalaisvelvotteen mukaan, ei tuu kun páskaa niskaan, tyttö sanoi pyörittäen päätään, - no mut älä huoli, sä oot kuitenki mun sankari, vaikka ootkin tollanen hölmö, Silja jatkoi ja virnisti. Mä tönäisin tyttöä kylkeen huvittuneena ja karistin tuhkaa tuhkakuppiin.
- En mä oo hölmö.
- No oot sä kyllä.
Mä mutristin alahuultani hyvinkin surullisesti ja Silja pörrötti mun hiuksiani.
- Mutta se on vaan hyvä juttu, se lohdutti, - voipahan tuntea itsensä fiksuksi sun seurassa, tyttö jatkoi ja nauroi. Mä kohotin kulmiani ja tönäisin Siljaa uudestaan.
- Sä oot ilkee, vastasin voimatta kuitenkaan olla virnistämättä. Me jatkettiin sitä naljailua pieni tovi, kunnes tumpattiin röökimme ja suunnattiin sisälle.

- Sun pitäs siivota joskus, Silja huomautti kun me lysähdettiin istumaan olkkariin. Mä haukottelin suurieleisesti ja nostin jalat pöydälle.
- Miks? Mullahan on sut sitä varten, huomautin nostaen toista kulmaani ja samantien sain nojatuolissa lojuvasta sohvatyynystä naamaani.
- Haista paská Eetu Matias Kalliola, tyttö sanoi ja nauroi kun mä viskasin tyynyn takaisin, - mä vihaan sua, se jatkoi huvittuneena ja mä pyöritin päätäni virnistäen.
- Aijaa, mä taas rakastan sua, totesin hyvinkin loukkaantuneena ja Silja virnisti, - harmi ku meidän tunteet ei kohtaa, jatkoin ja painoin huuleni alaspäin.
- No joojoo, oot sä ihan siedettävä, se myöntyi lopulta ja virnisti, enkä mäkään voinut olla naurahtamatta. Silja oli mun luonani varmaan puoleen yöhön asti ja mun olo tuntui huomattavasti paremmalta saatuani seuraa. Tyttö tietysti uteli Ronista nähtyään sen viikonloppuna siinä pihalla ja mä saatoin todeta, ettei mulla ollut mitään intressejä siihen kundiin. Sen jälkeen mimmi tietysti uteli, että kuka mahtoi olla kyseessä, mutta mä tyydyin ilmoittamaan, ettei mulla ollut ketään, eikä tulisi ihan heti olemaankaan. Mua ei helvetíssäkään kiinnostanut miettiä Leeviä, vaikka jotenkin se tuntuikin olevan väistämätöntä, mies kun päätti pyöriä mun ajatuksissani väkisinkin vähänväliä.

*

Viikko meni jotenkin hiton nopeasti ja vaikka huhtikuun loppu läheni kokoajan vain nopeammin, niin keväästä ei näkynyt merkkiäkään. Oli edelleen vitun kylmä öisin, ja lunta oli vieläkin siellä täällä, enkä mä lopulta jaksanut uskoa, että kesä edes tulisi tänä vuonna. Ilmeisesti tänä vuonna oli joku "tehdään Eetulle mahdollisimman páskamaiset fiilikset" -teema, tai jotain - ensin se kolari ja Pihlan kooma, ja sitten Leevi ja sitten mä sain kunnolla turpaani ja nyt vielä joku vitun ikuinen talvi. Mä harkitsin vakavasti lähtöä jonnekin Espanjaan tai jotain.

Mulla oli ikävä Leeviä. En mä halunnut sitä myöntää, mutta oli mulla silti. Mä vihasin koko miestä, tai ehkä viha nyt on vähän liian vahva sana, mutta ainakin Leevi ärsytti mua hemmetin paljon. En mä sen perään halunnut haikailla, mutta haikailin kuitenkin. Ja mä pidin itseäni ihan vitun idioottina sen asian takia. Mä pyörin koko seuraavan viikon Anttonin kanssa ja me sekoiltiin monta päivää putkeen. Silläkin oli ikävä. Ei tosin luonnollisestikaan Leeviä, vaan Melinaa. Ei jätkä sitä myöntänyt, mutta silti se aina loppuillan laskukännissä istui mun kämpän sohvalla ja puhui ja ruikutti masentuneena miten se halusi Mellun takaisin, miten se halusi tutustua lapseensa. Aamulla se tietenkään ei muistanut mitään, esitti ettei sitä mikään satuttanut, mutta kyllä se silti oli páskana, paljon páskempana kuin mä. Se oli saanut jonkun faijansa perinnön puoli vuotta sitten ja me käytettiin se aika huolella juomiseen koko seuraava viikko. Olihan se nyt hiton säälittävää, mutta ei mulla ollut muutakaan tekemistä ja Antton oli loistavaa seuraa - ei ehkä tosin sitä kaikkein terveellisintä tai selvintä sellaista, mutta hitot siitä, jätkä oli päässyt linnasta joten kyllä mä sen kanssa enemmän kuin mielelläni hengasin. Tiedä taas, että milloin se sinne uudelleen joutuu. Anttonin kaidalta polulta suistuminen tapahtui jo joskus yläasteella, se istui nuorisovankilassa kun se oli seitsemäntoista, eikä se nyt 25-vuotiaana paljoa parempaan suuntaan ollut muuttunut. Olihan se yrittänyt, Melina oli jollain tavalla saanut sen yrittämään, mutta asioilla oli tapana mennä päin víttua, joten Mellun ja Anttonin suhteelle ei enää tässä vaiheessa uskaltanut luoda kovin aurinkoisia tulevaisuudennäkymiä. Vaikka mistäs sen tiesi. Kyllähän mä toivoin jätkälle kaikkea hyvää.

*

Se oli jotain viikko sen jälkeen kun Silja oli käynyt mun luonani kun Leevi soitti. Oli se soittanut pari kertaa aiemminkin viikon aikana, mutta mä en ollut vastannut, tuijottanut vaan loputtomasti soivaa Samsungia hermostuneena ja painanut punaista luuria. Ihme sinällään etten mä ollut vastannut sille edes humalassa, tai ainakaan mä en muistanut mitään sellaista. Kun mä kuitenkin heräsin seuraavana vitun kylmänä lauantaina puhelimen soimiseen, niin ei siinä Leevin nimeä näkynyt, vaan joku tuntematon numerosarja. Mä kaivoin darraisena pirisevän ihmeluurin lattialla lojuvien farkkujen taskusta ja naamaani hieroen katsahdin ruutua. Mä näytin ihan vitun jäätävältä viiden päivän rännin jälkeen, jotenkin melkein huvitti kun katsoi itseään peilistä. Vaikka siis olo ei kyllä tuntunut mitenkään hupaisalta, päin vastoin.
- Eetu, haukottelin puhelimeen ja nousin ylös laahutaen keittiöön.
- Moro, mä oon yrittäny soittaa sulle.
Leevin karhea ääni sai mut jähmettymään ja yhtäkkiä mun monen päivän juomisesta väsähtänyt olemukseni terästäytyi ja jännittyi moninkertaisesti.
- Oot sä siel? Pakko soittaa duunipuhelimesta ku et sä mulle muuten vastais, mies jatkoi kun mä en saanut sanottua mitään. Hieroin silmiäni ja mietin lyönkö vaan luurin korvaan, mutta en lopulta sitten tehnyt niin. Vitun hienoa.
- No ei mulla oo mitään syytä sulle vastata, hymähdin viileästi ja kaadoin appelsiinimehua isoon lasiin, - muutenki vähän kiire nyt, ni ei kyl oo aikaa sun kaa jutella, jatkoin samaan tyyliin ja kuulostin omaan korvaanikin läpinäkyvältä ja hölmöltä. Oikeastaan mä en olisi edes jaksanut enää tiuskia Leeville, ei sillä varsinaisesti ollut mitään helvetín merkitystä.
- Älä viiti Eetu olla n... @!#$! kuului tööttäys ja tuhahdus, jotka saivat mun kulmani kohoamaan vähän.
- Mitä sä teet?
- No ajan autoo, porukka osaa taas liikennesäännöt, Leevi vastasi ja vähän aikaa mua huvitti sen kiroaminen, mutta pyyhin kasvoille pyrkivän virneen äkkiä pois.
- Ite jauhat páskaa kännykkään samalla kun ajat.
- Mulla on hyvä syy.
- Aha, mikä?
- Sinä, Leevin ääni muuttui jotenkin pehmeämmäksi ja mä nieleskelin appelsiinimehua vaikeana, - että voitko sä nyt kuunnella mua?
Mä laahustin parvekkeelle lasin kanssa melko levottomana ja sytytin röökin osaamatta ajatella oikein mitään. Pelkkä Leevin ääni sai mun olon ihan kummalliseksi ja sekavaksi, tietyllä tavalla miehen ääni sai mut surulliseksi ja ärtyneeksi, mutta samaan aikaan mun sisällä tuntui hassua lämpöä. Sellaista lämpöä jota mä en hitossakaan tiennyt osaavani tuntea.
- Ei mua edelleenkään kiinnosta kuunnella, hymähdin pitäen pintani ja mun ääneni tosiaan kuulosti ihmeen tylyltä, - että oliko muuta?
- Voi víttu älä oo noin lapsellinen, Leevi sanoi vähän ääntään korottaen, mutta ei niinkään kovin ärtyneesti. Mua sen sijaan alkoi @!#$ samantien kun mies päätti soimata mua lapselliseksi.
- Mitä hittoo sä mulle soittelet jos mä oon niin pentu sun mielestä? tuhahdin äkeästi ja imin savua sisääni.
- No et sä oo!
- Just sanoit, tiiätkö mua víuttaa kuunnella sua, että moro, jatkoin samaan hermostuneeseen sävyyn ja olin jo ottamassa puhelinta korvaltani, mutta Leevin ääni esti mua sulkemasta meidän keskusteluamme.
- Eetu pérkele oota!
- Noh?! mä ärähdin levottomana ja toisesta päästä kuului hiljainen huokaus. Oliko se kyllästynyt, helpottunut vai hermostunut, sitä mä en tiennyt. Vai oliko ylipäätään mikään noista.
- Mulla on ikävä sua.
Leevin varovaiset sanat ja jollain tavalla surullinen ääni saivat mun sydämen jättämättän useamman lyönnin välistä. Hetken aikaa oli ihan hiljaista ja mä tajusin tuijottavani seinää, kunnes sain itseni ryhdistäytymään.
- Niin ikävä mua sun sänkyyn, sain sanottua, mutta en onnistunut kuulostamaan niin viileältä kuin yritin. Mun ääni särähti oudosti loppua kohden ja tiesin, että Leevi kuuli sen.
- Älä vääristele mun sanoja Eetu, en mä sitä meinannu, Leevi vastasi vaisummin ja mä imin savua keuhkoihini hermostuneena, vaikka rööki maistui darra-aamuina aina yhtä pahalta. Oli hiton outoa, että silti oli pakko polttaa se aamukessu vaikka miten olisi krapula. Mä en oikeastaan tiennyt olisinko uskonut Leevin sanoja. Suurin osa musta tahtoi uskoa, mutta jossain ääni nakutti mun päähäni sitä, että mies vaan sanoi jotain tuollaista saadakseen multa sitä mitä oli aiemminkin halunnut. Vaikka toisaalta, jos Leevi oli niin saatánan puutteessa niin oli sitä varmasti helpompiakin tapoja saada seksiä kuin soitella työpuhelimesta viattomille ihmisille. Tai voisi kuvitella. Ainakaan Leevin charmilla ja ulkonäöllä ei pitäisi tuottaa ongelmia.
- Ootko sä siel? Leevin kysymys herätti mut takaisin maanpinnalle, - voitasko me nähä?
- Emmä tiiä, sain ähkäistyä ja levottomana tumppasin röökini ja nousin ylös.
- Mä oon ollu ihan vitun idiootti, mies sanoi ja mun olo muuttui kokoajan vaan vaikeammaksi. Hermostuneena astelin takaisin sisälle ja kulautin mehulasin tyhjäksi osaamatta ajatella kovinkaan selkeästi. Mä en tiennyt olisinko uskonut Leeviä.
- Mun pitää mennä, sanoin lopulta käheästi keksimättä muutakaan.
- Oota, Leevi ehti sanoa, ennen kuin mä otin luurin korvaltani ja lopetin puhelun hammasta purren. Vähän aikaa mä tuijotin hiljentynyttä kännykkää miettien että heittäisin sen seinään niinkuin kaikissa leffoissa tehtiin hankalan puhelun jälkeen, mutta lopulta päätin säästää muutenkin kovan elämän kokeneen Samsungini sellaiselta kohtalolta. Huokaisten lysähdin keittiön pöytään ja hieroin otsaani koittaen ajatella jotain muuta kuin Leeviä. En mä siinä tietenkään onnistunut, koska se mies oli jotenkin pinttynyt mun ajatuksiini, eikä suostunut lähtemään. Oikeastaan mitä enemmän mä yritin olla miettimättä Leeviä, niin sitä enemmän mies putkahti mun ajatuksiini. Just tämän takia mä vihasin kaikkia vitun tunnejuttuja, ei ne aiheuttaneet muuta kuin hiton pahan fiiliksen.

Mun kännykkä soi tunnin sisällä vielä kahdesti, mutta mä en vaivautunut vastaamaan. Jotenkin tyhjästi tuijotin ruudulla näkyvää nimeä ja tyydyin toistelemaan päässäni kirosanoja sekä lopulta keksimään niitä muutaman lisää. Mä tuijotin telkkaria iltaan asti, lopulta nukahdin, näin ihan sekavia liskounia kiitos monen päivän ryypiskelyn, ja lopulta jossain vaiheessa heräsin siihen kun puhelin soi taas. Meinasin jo oikeasti heittää pirisevän ihmelaitteen seinään, kunnes havaitsin, ettei ruudulla vilkkuva nimi ollutkaan Leevi vaan Aarni.
- Mmh? murahdin ja hieroin silmiäni. Mulla oli hemmetin tönkkö olo, tuntui etten saisi mitään aikaan tai jotain. Eikä se helvetín krapula ollut helpottanut vieläkään, väsytti tajuttomasti ja laiskotti ja päätä särki. Kirosin Anttonia, jonka myötä mä olin päätynyt vetämään monta päivää putkeen viinaa. Tätä menoa musta tulisi varmaan samanlainen kuin faijasta. Oikeastaan pitäisi varmaan käydä näkemässä äijää joku päivä, me ei oltu nähty ihan hetkeen ja oli se kuitenkin mun isä, vaikka miten ammattijuoppo olikin.
- Lähe meijän kaa safkaamaan johonki? Aarni ennemminkin käski kuin kysyi välittämättä mun murahtelustani.
- Ei oo rahaa, sori, jatkoin muminaani ja tuijotin silmät sirrillään telkkarissa pöriviä uutisia.
- Mä voin tarjota, lähe nyt, jätkää ei oo näkyny moneen päivään, Are vastasi ja mä könysin istumaan siinä sohvalla.
- Äh, mitä kello on?
- Yheksän.
- Ai illalla?
- No niin vitun hölmö, olitko sä nukkumassa?
- Mmh.
- Ootte vissiin Airaksisen kanssa vetäny taas monta päivää?
- Mmh.
- No mä arvasin et se menee tohon ku se pääsee pois linnasta, Aarni sanoi syyttävästi ja mä hieroin otsaani, - nyt se mies siellä ryhdistäytyy, me tullaan puolen tunnin päästä hakee sut, kundi jatkoi komenteluaan ja mä haukottelin tuijotellen mietteliäänä kämppääni. Aarni Parvela se jaksoi huolehtia meikäläisestä, hemmetti miten suloista.
- Yritän, ähkäisin ja nousin ylös koittaen saada itseäni hereille.
- Ihan totta Eetu, ei oo ihan tervettä kiskoo kokoajan sitä viinaa, kyl sä sen tiiät iteki, Aarni paapoi ja mä tuhahdin, vaikka tiesin, että jäbä tarkoitti vaan hyvää. Mun historiani brenkun vetämisen suhteen tiedettiin, joskus pari vuotta sitten viinakset olivat maistuneet vähän liiankin hyvin ja vaikka mä nyt en mitään ollut ollutkaan verrattuna Mikkiin ja sen alkoholinkäyttöön, niin silti vähempikin voisi toisinaan riittää.
- Joo joo, vastasin ja etsin jääkaapista sen samaisen appelsiinimehupurkin kaataen mehua lasiin, - kiitti ku huolehitte, jatkoin vähan hyväntuulisemmin ja ihmeen vilpittömästi. Aarnin naurahtaessa mun kasvoilla kävi virne.
- Pakkohan jonku sun toilailujen perään on katottava, jätkä sanoi ja mä pyöritin vähän päätäni, - jees, mut puol tuntia, moro.
- Oolrait, tsau.

Oikeastaan Aren, Siljan ja Pihlan seura piristi mua ihan hemmetin paljon. Mä jopa jotenkin virkosin siitä viiden päivän sekavuudesta ja tokkurasta, johon mä olin Anttonin kanssa antanut itseni vajota kännäämisen myötä. Mä olin muutenkin ihan pihalla kavereideni kuulumisista. Silja selitti miten sillä oli sosionomi-pääsykokeet parin viikon päästä kun taas Pihla ja Aarni näyttivät olevan suurinpiirtein ihan rakastuneita toisiinsa ja mä olin iloinen niiden puolesta - oikeastaan vasta meidän onnettomuus ja Pihlan sairaalareissu oli saanut kaksikon viimein myöntämään tunteensa toisilleen. Joten siis, jotain hyvää kai siitäkin sitten oli seurannut. Pihlan jalka näytti muutenkin paranevan nopeasti, kyllähän se vielä könkkäsi ja sen polvi oli edelleen ihan turvonnut, mutta siis, hemmetin hyvältä se vaikutti verrattuna parin kuukauden takaiseen.

Kello näytti jotain kahtatoista kun Aarni ja Pihla heitti mut kämpille. Ensimmäinen kännitön ilta viiteen päivään tuntui oudolta ja jotenkin hiton raikkaalta, mä kelasin melkein, että mä voisin vaikka lopettaa ryyppäämisen kokonaan. Käytännössähän mä en tietenkään siihen kykenisi, mutta ainahan sitä oli hyvä pohtia. Ulkona satoi jotain veden ja rännän sekoitusta, mun kengät kastui ihan sekuntissa ja heti alkoi paleltaa, mutta en jaksanut välittää. Laiskasti laahustin rappuun ja mietin, että ottaisin lämpimän suihkun ja tuijottaisin telkkaria seuraavat pari tuntia koska jostain syystä ei väsyttänyt yhtään. Toisaalta ihmekös se kun unirytmi oli ollut jokseenkin yöelämäpainotteinen viimeaikoina. Hytisten ja kiroillen páskaa säätä kaivelin avaimet farkkujen taskuista ja astelin hissiin. Pitkään mä en ehtinyt lämpimästä suihkusta haaveilla, nimittäin kun mä astelin ulos hissistä niin mä saatoin taas kerran kokea hämmennyksen. Oikeastaan mä olin ihan satavarma, että enää tässä vaiheessa mä en jaksaisi yllättyä mistään, mutta tästä mä yllätyin. Ja yllättyin aika kovastikin. Nimittäin siinä se nyt taas oli, meidän rapussa, mun kotiovella, istui siinä rappusilla ja näpräsi puhelintaan niin kuin olisi hyvinkin normaalia tulla toisten kotiovien eteen norkoilemaan. Ihme ettei naapurin mummot olleet häätäneet sitä pihalle. Ja miten se edes oli päässyt rappuun kun alaovi oli tiettävästi kiinni.
- Mitä helvéttiä? mun suusta lopulta pääsi ennen kuin ehdin estää. Rappusilla rennosti istuva ja seinään nojaileva mies säpsähti ja kohotti katseensa kännykästään tuijottaen mua vähän aikaa hölmistyneenä. Hetken mies näytti jopa siltä, että se itsekin mietti mitä helvettíä siinä oikeastaan teki, mutta koska hölmistyminen ja hämmentyminen oli enemmänkin se mun juttu, niin nopeasti hämmennys katosi miehen kasvoilta. Mä en voinut olla miettimättä, että mitä víttua Leevi Haanpää teki mun oven edessä. Mä kelasin, että se oli kännissä tai jotain, vaikka siis, ei se kyllä känniseltä näyttänyt, melko väsyneeltä vaan, jotenkin ehkä nuutuneeltakin, jopa vähän surulliselta. Jokatapauksessa, mun piti viettää laatuaikaa telkkarini kanssa ja nyt Leevi tuli sotkemaan senkin suunnitelman.
- Moro, mies sanoi kun mä en sitten enää osannut sanoa mitään. Mä vaan katsoin rappusilla istujaa kulmat koholla ja mietin miten paljon mä olinkaan halunnut nähdä sen, vaikka samaan aikaan en todellakaan edes ollut. Mun fiilikset Leevin suhteen oli tosiaan ristiriidassa keskenään.
- Mitä víttua sä teet siinä? mä tivasin vastaamatta tervehdykseen.
- Tulin näkee sua, mutta sä et ollukaan himassa, joten mä jäin tähän oottelee, Leevi vastasi niin kuin tilanne tosiaan olisi hyvin normaali. Kuka oikeasti jää rappuun venailemaan jonkun kotiintulemista? Leevi oli helvetín outo.
- Miks?
- Mitä miks?
- Että miks sä tuut mun ovelle norkoilemaan, oisit ees valinnu jonku muun oven, mulla on muutenki huono maine tässä rapussa, sanoin tietämättä itsekään miksi heitin läppää Leeville, joka lähinnä sai mut hermostumaan ilostumisen sijaan.
- No en ihmettele yhtään, mut en mä sun mainetta huononna, parannan vaan, mies vastasi sukkelasti ja hetken aikaa me tuijotettiin toisiamme ihan hiljaa. Mun päässä vilisi ehkä sata ajatusta ja yksi niistä oli, että mä sujahtaisin äkkiä kotiin ja jättäisin Leevin siihen rappuun ihmettelemään, kun taas toinen ajatus liittyi lähinnä siihen miten paljon mä olisin halunnut mennä ja koskettaa ja hitto suudella tuota miestä. Meidän tuijotuskilpailu ja mun ajatuksenjuoksu katkesi kun käytävänvalot sammuivat ja rappuun tuli hämärää. Mä kurottauduin painamaan valot takaisin päälle ja Leevi nousi ylös siitä portailta. Mulla oli jokseenkin hämmentynyt olo jälleen kerran, en mä nyt tosiaan odottanut löytäväni oveltani miestä kun kämpille tulen.
- Mä haluun puhua sulle, Leevi totesi lopulta hiljaisuuden jälkeen ja mä vilkaisin sitä kunnes astelin ovelleni ja työnsin avaimen lukkoon.
- Mulla ei kyl oo innostusta mihinkää juttutuokioon, hymähdin ja avaisin oven. Ennen kuin mä ehdin paeta sisälle ja vetää oven kiinni, niin tunsin Leevin tarttuvan mun ranteeseeni pakottaen mut seisahtumaan. Hassu väristys kulki mun selkääni pitkin miehen otteen ja läheisyyden myötä, mutta samaan aikaan mun huuliltani karkasi hiljainen manaus, joka kuulosti hyvin pitkälti pérkeleeltä.
- No ei sun tarvii sanoo mitään, jos vaan viittisit kuunnella, Leevi sanoi ja mä siirsin katseeni mieheen, joka oli taas sen verran lähellä, että mun oli vaikea miettiä mitään järkevää. Joten lopulta mä annoin periksi, kohautin olkiani ja astelin sisälle Leevin seuratessa perässä. Heitin takin ja kengät päältäni, vilkaisin haikailevasti kylpyhuoneen ja suihkun suunnalle, kunnes astelin peremmälle pieneen yksiöön. Hävetti vähän tuoda Leevi kämppään jonka pöydät oli täynnä tölkkejä ja pulloja, mutta ei voinut mitään. Ja mitä se Leeville kuului miten mä päiväni kulutin. Mies istui sohvan käsinojalle ja tuijotti vähän aikaa olkkarin pöytää.
- No mitä sulla oli? mä kysyin hermostuneena ja nojauduin seinää vasten katsoen miestä, jonka katse siirtyi nopeasti muhun. Oli vaikea olla uppoutumatta Leevin savunharmaisiin silmiin, ihan totta, ne vaan lukitsi mun katseen itseensä. Leevi otti pipon päästään ja sen hiukset oli ihan sotkussa, mä olisin halunnut viedä käteni niihin ja hieroa ja koskea ja silittää ja haroa ja tukistaa. Kiroten pyyhin tuollaiset ajatukset mielesäni ja siirsin katseeni jonnekin seinille hillitäkseni mieleni. Vitun Leevi, hitto mua ärsytti. Mua ärsytti sekä Leevi että mä itse.
- Niin, että sitä mä vaan, että mä oon oikeesti tosi pahoillani kun mä oon ollu sulle ihan kusípää ja loukannu sua, Leevi sanoi ja mä siirsin katseeni takaisin siihen. Hermostuneisuuden sijaan mun kasvoille nousi jälleen hämmennys. Leevin sanat kuulosti niin vilpittömiltä, että mun oli vaikea epäillä niitä.
- Anteeks Eetu oikeesti, se jatkoi, - tiiätkö mä taisin vähän säikähtää kaikkee sitä mitä sä sait mussa aikaan, mä oon kusípää ja páskamainen jätkä, oon aina ollu, enkä mä tajua mitään mistään tunteista tai tykkää mistään vitun rakkaustarinoista, enkä mä ikinä tunne ketään kohtaan silleen mitään vahvempaa, kaikki on vaan mulle jotain parin illan baaripanoja ja siinä se, mut tota... Sä oot ihan erilainen, Leevi sanoi ja mitä enemmän sen puhui niin sitä oudommaksi mun olo meni. Oli helvetín vaikea olla enää vihainen. Mä tuijotin Leeviä ihmeissäni ja se vilkaisi ympärilleen, kunnes siirsi katseensa muhun. Mä en olisi ikinä uskonut näkeväni Leeviä tuollaisena tai sanovan sen jotain tuollaista.
- Sä et Eetu tiiä miten oudoks sä oot tehny mun olon, ihan vitun oudoks, niinku mä olisin joku teini-ikänen vaikka víttu mä oon kolkyt, Leevi jatkoi ja pyöritti vähän päätään vilkaisten mua, - ja mun on oikeesti ollu vaikee myöntää itelleni, että miten kúsessa mä oon suhun, koska mä oikeesti oon, ja hitto mä välitän susta ihan tajuttoman paljon, en mä ikinä aiemmin ennen sua mitään tällasta ois uskonu osaavani tuntea, ihan hiton outoo, Leevi puhui ja mä näin, ettei sanat tulleet sen suusta ihan helposti. Mä olin ihan ihmeissäni ja musta tuntui, että sydän tulisi ihan kohta rinnasta läpi tai jotain, niin kovasti se taas vaihteeksi hakkasi. Mun oli vaikea uskoa mitä mä kuulin, ei tää nyt vaan voinut mennä näin. Munhan piti vihata Leeviä. Ja sitten se tulee ja sanoo jotain tuollaista ja mä en enää kykene ajattelemaan selkeästi. Mä epäilin, että mun jalat ei kohta kantaisi enää. Oliko Leevi tosiaan tuota mieltä? Tuntui ihan tajuttoman uskomattomalta ja oudolta ja hitto - en mä olisi ihan tällaista lopputulosta odottanut. Mä olin olettanut, että mies ei pitänyt mua muuta kuin baaripanona, koska niin se oli aiemmin antanut ilmi. Tilanne näytti kuitenkin kääntyneen päälaelleen aika taidokkaasti. Leevi nousi ylös ja hetken aikaa se näytti eksyneeltä ja hämmentyneeltä, ei yhtään omalta itsevarmalta itseltään.
- Emmä taida oikeen osata puhua, sä voit sit naureskella jälkikäteen, se mutisi ja etsi tupakka-askinsa pyöritellen sitä hetken kädessään, - mut tota.. Jos me voitas olla vaikka frendejä, tai jos ei sitä, niin lähetään ainaki joskus kaljalle ku terassit aukee, Leevi sanoi ja koitti nostaa suupieltään hymyntapaiseen, mutta ei oikein onnistunut. Mies näytti aika surkealta ja surulliselta. Lopulta se heitti tupakan huulilleen, katseli vähän aikaa ympärilleen kuin odottaen, että mä sanoisin jotain, mutta mä en saanut sanottua yhtään mitään. Niinpä Leevi sitten siirsi katseensa muhun hieman hermostuneena ja lopulta käveli mun ohitseni, taputti vähän mua olalle ja katosi eteiseen. Mä olisin halunnut mennä ja sanoa sille, ettei se menisi, mutta mun jalat oli liimattuna lattiaan eikä puhetaidossakaan ollut kehumista. Sekavin fiiliksin koitin selvitellä kurkkuani, mutta enhän mä mitään ehtinyt tehdä kun ulko-ovi paukahti vaimeasti kiinni ja Leevi katosi rappuun. Näinkö tämä sitten päättyi? Mä lysähdin istumaan olohuoneen matalan pöydän päälle hämilläni. Ei kukaan ollut mua ikinä saanut näin hämmentyneeksi, ei kukaan ollut mulle mitään tuollaista sanonut. TIlanne tuntui epätodelliselta. Hykerryttävä tunne pyöri mun vatsanpohjassa, mutta samaan aikaan mä olin hiton levoton. Hitto tuo mies sai mut sekaisin, taas kerran.

Mä tuijotin seinää pari hassua minuuttia koittaen saada ajatuksiani kokoon, kunnes vilkaisin eteiseen ja mietin, että juoksisin Leevin kiinni ja sanoisin sille jotain. En mä tosin tiennyt mitä, mutta jotain nyt kuitenkin. Jotain. Ja lopultahan mä sitten nousin ja rymistelin nopeasti eteiseen, vedin kuluneet ja märät kengät jalkaani sekä painelin ulos kämpästäni. Hermostuneena rymistelin raput alas jaksamatta odottaa hissiä ja alas päästyäni työnsin ulko-oven auki ja astelin pihalle. Sitten mä sen vasta tajusin. Ovi naksahti kiinni mun takanani. Viima puhalsi t-paidan läpi ja taivaalta tipahteleva räntä tuntui inhottavan kylmänä mun paljailla käsivarsilla. Kiersin kädet ympärilleni ja päästin suustani liutan kirosanoja. Olinko mä tosiaan niin tyhmä, että mä kuvittelin, että täällä pärjäisi ilman takkia, ihan vaan t-paidalla ja sitä rataa, että joku hiton kesä oli ilmestynyt ihan vaan muutamassa minuutissa huhtikuun keskelle.
- Víttu! kirosin ja kokeilin housujeni taskuja, mutta eihän siellä mitään muuta ollut kuin vajaa aski tupakkaa. Tottakai mun kotiavaimet oli siellä takin taskussa ja takki oli kämpillä ja talon ulko-ovi oli tähän aikaan kiinni niin että mä en päässyt edes rappuun lämpimään. Kiroillen käännähdin ja hetken aikaa rynkytin sitä hemmetin ovea, mutta ei se luonnollisestikaan auennut. Perkéle! Ei tällaista oikeasti voinut sattua kellekään muulle kuin mulle. Olisi ollut edes kännykkä niin olisi voinut soittaa johonkin, mutta ei. Hytisten mä hieroin käsiäni ja liikuttelin kylmiä varpaitani litimärissä kengissä, kunnes lähdin tarpomaan poispäin siitä ovelta ja rukoilin mielessäni, ettei Leevi olisi vielä kadonnut parkkipaikalta. Siis jos se edes oli autolla liikkeellä. Hampaat kalisten mä harpoin pihan poikki ja astelin tien toiselle puolelle ja kiitos Luojan, siinä se oli, eikä muuten ollut ihan hetkeen tuntunut näin hyvältä nähdä tuota tuttua mustaa Golffia. Kuskin puoleinen ovi aukesi ja kohta ulos asteli jokseenkin ihmeissään meikäläistä tuijottava mies. Ei sillä, mä näytin varmaan ihan hölmöltä ja siis, siltä musta myös tuntui. Melkein hävetti, joskaan kauheasti mä en asiaa kyennyt miettimään, sen verran kylmä oli. Mä seisahduin vähän matkan päähän autosta ja hetken aikaa me tuijoteltiin Leevin kanssa toisiamme.
- Helvettí sähän palellut, mies lopulta sanoi hätkähtäen, avasi takapenkin oven ja otti siellä majailleen raidallisen fleecehuovan astellen mun luokseni, - mitä sä oikein ajattelit..
Varovasti, niin kuin peläten että mä kavahtaisin sen kosketusta, Leevi kiersi paksun huovan mun ympärilleni ja suurinpiirtein talutti mut autoon istumaan. Mä lysähdin pelkääjän paikalle sekavin miettein ja hytisten kylmästä ja kiersin lämmintä vilttiä tiukemmin ympärilleni. Leevi istui mun viereeni ratin taakse ja katsoi mua kysyvästi, mutta mä pidin katseeni tälläkertaa visusti polvissani. Sitten mies käynnisti auton ja käänsi lämmityksen täysille saaden omalla huolehtimisellaan mun oloni tuntumaan paremmalta. Tilanne tosin oli hemmetin outo, en mä tosiaan olisi ihan tällaista iltaa odottanut.
- Mitä sä..?
- Mulla jäi avaimet ja kännykkä ja takki sisälle, keskeytin mutisten ja ja kieltämättä olo tuntui typerältä. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Suljin hetkeksi silmäni ja tunsin miten lämpö virtasi käsiin ja aina sormenpäihin saakka. Miten mä nyt tähän olin päätynyt istumaan? Ei kuulunut ihan alkuperäiseen suunnitelmaan, tosin ei mulla varsinaisesti ollut edes ollut mitään suunnitelmaa kun olin ulos rymistellyt. Leevi katsoi mua ja mä vilkaisin sitä huomaten siinä katseessa puhdasta hämmennystä ja ihmetystä. Hitto mulla oli hölmö olo. Tälläkertaa Leevi ei kuitenkaan naljaillut mulle, vaikka tästä tilanteensa saisi paljonkin víttuilun aihetta revittyä. Varsinkin Leevi saisi. Mies vaan katsoi mua ihan hiljaa ja mä tuijottelin tuulilasia kunnes siirsin katseeni niihin harmaisiin silmiin. Hampaat ei enää kalisseet, eikä litimärät kengätkään siinä lämpimässä autossa ihan niin inhotavilta tuntuneet. Tai sitten mun olon kohetuminen johtui Leevistä, mahdollista sekin, jopa todennäköistä. Mä katsoin vähän aikaa Leevin silmiä, kunnes mun katse tipahti sen huuliin ja mun teki tajuttomasti mieli painaa huulet sen huulille ja suudella, mutta en mä kuitenkaan tehnyt niin. Me katseltiin vielä hetki toisiamme ja se katse oli jotenkin niin sähköinen, että mun oli hankala pysyä aloillani.
- Tuota... Sä voit soittaa mun kännykästä huoltoyhtiöön tai haluutsä että mä vien sut jonkun luo? Leevi lopulta kysyi kun me oltiin tarpeeksi kauan kökitty siinä parkkipaikalla. Sun luo mun teki mieli sanoa, mutta jätin sanomatta. Mä kohautin vaan olkiani ja valuin syvemmälle Golffin penkkiin. Leevin ihmeellisen lämmin ääni ja huolehtivaisuus saivat mun sisälle hassun tunteen. Ja se tuntui hyvältä, vaikka mä en sitä myöntänytkään. Miten fiilikset jotain ihmistä kohtaan pystyi muuttumaan näin nopeasti ja näin radikaalisti? Aiemmin mä olisin halunnut suunnilleen kuristaa koko miehen ja nyt mä istuin siinä sen autossa lämmittelemässä ja mulla oli ihan eri ajatukset Leevistä.
- Pihla on siel Aarnin tykö, vienks mä sut sinne? mies kysyi ja yskäisi vähän. Se naputteli ratin pintaa ja mä katsoin pisaroiden tippumista tuulilasiin. Lopulta mä pyöritin päätäni ja Leevi katsoi mua hetken.
- No tota... Haluutsä tulla mun luo? se kysyi sitten varovaisemmin ja mä olin hämmentynyt Leevin uusista puolista. Osasi se tosiaan olla muutakin kuin itsevarma kúsipää. Mä käänsin katseeni mieheen, me katsottiin vähän aikaa toisiamme ja ilmeisesti Leevi tajusi sen olevan myöntävä vastaus koska kohta se käänsi auton pois parkkipaikalta ja lähti ajamaan kämpilleen. Mä nojauduin ikkunalasia vasten ja koitin saada selvää sekavista ajatuksistani. Leevin sanat pyöri mun päässä ja mä suljin vähäksi aikaa silmäni, enkä voinut kieltää sitä asiaa, että mulla oli oikeastaan salaa aika vitun jees olo juuri nyt. Litimäristä kengistä ja jäisistä varpaista huolimatta.

Päivämäärä:   7.8.13 15:29:38

Naaam! <3 ihana pätkä oli taas! Tää on niin maailman paras! <3

Päivämäärä:   7.8.13 15:34:19

Hmm :3 onko sulla kirjotettuna seuraava pätkä edes puolillee? c: tosin tuo sun parisuhdetilantees huomioon ottaen on aika ihmeellistä että edes jatkoit :3 mutta oon siitä kiitollinen ja haluan ihan hirveesti nähä mitä tapahtuu Leevin kotona c::

Päivämäärä:   7.8.13 15:49:50

Redeia, oon alotellu juu tuota seuraavaa että varmasti vielä tällä viikolla tuon seuraavankin pätkän tänne saan :)

Lähettäjä: 23'' 
Päivämäärä:   7.8.13 18:00:26

Kiitos kiitos kiitos <3 Pelastiti Nuuku mun päivän:) Laita jatkoa kun jakselet <3

Päivämäärä:   7.8.13 18:18:39

ARE YOU FUCKIN' KIDDING ME???!!! :D IHANA OLET JA PARAS, äkkiä jatkoa <3

Päivämäärä:   7.8.13 23:52:22

tää on ihana!<3

Päivämäärä:   7.8.13 23:57:37

.......... voijeesus ♥
mä aloin tosissani äskön miettimään kuinka pitkään oon tätä lukenut. eka pätkähän on lisätty tänne helmikuun alussa ? mä aloin miettimään kuinka mä olin joka päivä koulun jälkeen ihan fiiliksissä oottaamassa että onko tänne tullu jatkoa, ja ne pätkät mitä tänne oli tullu - ne oikeesti paransi mun päivääni muutamalla asteikolla ylöspäin. tää tarina on ihan mieletön, sä osaat kirjoittaa ihan mielettömän hyvin ja tää oikeesti saa mussa aikaan jotain inspiraatiota tyyliin koulun äikän tarinoita varten ym.
vaikka tän pätkän laittamisessa kesti tänne kauan, niin oikeesti oli kyllä aihetta odottaa ja odottaa ! nyt mun pitää vaan jaksaa odottaa seuraavaa pätkää ..
koulukin alkaa ens maananataina, joten olis kerrassaan mahtavaa jos viimeistään sunnuntaina olis jatkoa niin olis ees jotain mistä iloita ennen uuteen opinahjoon siirtymistä !
KIITOS NUUKI, kun kirjotat tätä tarinaa tänne ♥

Päivämäärä:   8.8.13 21:09:26

ihaniaa nuo, äkkiä jatkoa! :))))

Päivämäärä:   9.8.13 17:03:03

varma, ou mai, ihanan pitkä kommentti ja aww, punastun ihan tuollasesta! : D

Kiitos kaikki lueskelijat aivan mielettömästi, Nuuki on todellatodella piristynyt nytten, ootte ihan supereitaparhaita <3 ja senpä takia mie varasin tänää aikaa, että saisin tämän luvun kirjotettua loppuun ja laitettua tänne, koska en todennäkösesti ois viikonloppuna ehtiny. Eli tässäpäs, olkaa hyvät :)

Luku 11.

Leevin asunto oli hämärä ja hiljainen kun me asteltiin sisälle selkeästi mun omaa eteistäni siistimpään ja tilavampaan eteiseen. Mä kelasin ensimmäistä kertaa oliko Leevi oikeasti näin siisti ja järjestelmällinen, vai oliko Pihlan kädenjälki saanut asunnon näyttämään näin tyylikkäältä ja siistiltä. Sekavin miettein heitin märät kengät ja märät sukat jaloistani hipsutellen paljain varpain peremmälle. Mulla oli tosiaan aika hölmö olo, tai oikeastaan aika paljonkin. En mä nyt tosiaan ollut ajatellut tänne tulevani yöksi.
- Mä etin sulle jonkun kuivemman paidan, Leevi herätti mut ajatuksistani ja mä tajusin seisovani keskellä olkkaria viltin kanssa ja tuijottavani seinää. Käännähdin miehen suuntaan ja Leevi katsoi mua hetken, kunnes käännähti ja katosi makuuhuoneeseensa. Mä tiputin fleecehuovan sohvalle ja työnsin nyrkit farkkujen taskuihin tietämättä miten päin olla. Mulla oli levoton olo, mutta samaan aikaan mä tajusin olevani sittenkin jotenkin väsynyt. Leevi palasi takaisin olohuoneeseen ja ojensi mulle t-paidan ja hupparin.
- Kiitti, mä sain ähkäistyä ja riisuin märän paitani astetta tyytyväisempänä. Kiskoin Leevin t-paidan ja hupparin niskaani ja mietin, että ne tuoksui ihan Leeviltä.
- Röökille? Vai ootko sä vielläki ihan jäässä? mies kysyi ja mä siirsin katseeni siihen. Sen kasvoilla kävi vino hymy ja se ojensi mulle tupakka-askiaan.
- Ehkä mä selviin, vastasin ja tuikkasin nikotiinikääryleen huulteni väliin kunnes astelin parvekkeen ovelle. Työnsin jalkaani ovella norkoilevista tohvelipareista toiset ja suuntasin parvekkeelle. Ilma tuntui edelleen kylmältä, mutta ei ihan samalla tavalla kuin aiemmin t-paidalla ollessani, luonnollisesti. Räntäsade oli muuttunut vesisateeksi ja mä olin asiasta tyytyväinen, koska se tarkoitti, että loppukin lumi sulaisi pois. Siis ainakin toivottavasti. Joku saatánan takatalvi tästä vielä puuttuisi. Me oikeastaan puhuttu mitään kun sytytettiin tupakat, oltiin vaan parvekkeen eripäissä ja tuijoteltiin muualle. Musta se oli melkein huvittavaa, tuli mieleen joku vanha aviopari, jonka sanallinen kommunikaatio oli päättynyt jo vuosia sitten kulahtaneen avioliittoelämän myötä. Rypistin otsaani mietteilleni vähän huvittuneena, kunnes keskityin miettimään jotain muuta. Ei toki tarvinnut arvailla mitä tai ketä mä lopulta löysin itseni miettimästä. Mä en osannut sanoa Leeville mitään, mä en oikeastaan edes tiennyt mitä olisin ajatellut tästä - mun aivokapasiteetti ei tosiaan pystynyt käsittelemään tällaista määrää uutta ja hämmentävää informaatiota kovin nopeasti. Siitäkin huolimatta Leevin aiemmat sanat pyöri mun mielessä kokoajan ja mä kelasin, että mä sekoaisin kohta liiallisen ajattelemisen takia. Ja se olisi outoa, varsinkin mulle.

- Mitä sä mietit noin ahdistuneena? Leevin sanat saivat mut heräämän mietteistäni. Katsahdin parvekkeen tuolille istunutta miestä ja kohotin vähän kulmiani.
- En mä oo ahdistunu.
- No siltä sä näytit.
- Enhän näyttäny.
- Mistä sä sen tiiät miltä sä näytit? Leevi kohotti kulmiaan.
- Noh... Emmä tiiäkää, mut arvasin, vastasin ja Leevi kallisti päätään.
- Aijaa, no sinuna en alkais lottoomaan kovinkaan paljoo, mies tuumasi ja mä kohotin kulmiani kysyvästi, - niin, siis jos sun arvailutaitos on tota luokkaa, Leevi kohta selvensi niin kuin mä en olisi tajunnut. Rypistin vähän otsaani.
- Kyllä mä tajusin, sanoin vähän tuhahtaen ja Leevi vei tupakan huulilleen huvittuneesti hymyillen. Mua vähän ärsytti sen huvittuneisuus, en mä halunnut olla yksin se joka suutahtaa. Tosin Leevillä nyt näytti olevan sellainen suututtava vaikutus muhun muutenkin, että oli varmaan ihan helvetín sama mitä se mulle sanoi, jossain vaiheessa mä kuitenkin ärsyyntyisin.
- Oho, sä tajusit? Ihan totta? mies jatkoi härnäämistään, nousi ylös ja heitti röökin alas parvekkeelta. Mä katsoin sitä vähän ärtyneenä, mutta en saanut katseellani huvittuneisuutta pois sen kasvoilta.
- Mitä sä tolla tarkotit? kysyin ja astelin pidemmän miehen eteen ärtyneesti. Leevi kohotti vähän kulmiaan ja me katsottiin toisiamme melko pitkä tovi, tai ainakin niin kauan, että mun ajatukset ehtivät mennä ihan tarpeeksi solmuun. Leevi oli taas ihan liian lähellä, mä olisin halunnut tehdä jotain radikaalia, mutta hillitsin itseni.
- Älä nyt hermostu, Leevi lopulta sanoi ja nappasi tupakan mun sormistani juuri kun mä olin viemässä lähes loppuunpalanutta röökiä huulilleni, - ja tää on pahaks nuoren ihmisen terveydelle, se tuumasi, otti savut ja tumppasi tupakan lasipurkkiin. Mä kohotin kulmiani miehelle.
- Just, ja sun terveydellekö muka ei sit oo pahaks? tivasin ja kohdistin katseeni lasipurkista Leevin silmiin. Keskustelu tuntui oudolta ja hölmöltä.
- Väitätkö sä että mä en oo nuori ihminen? mies kysyi, - voi víttu oonks mä siis sun mielestä vanha? se jatkoi hyvinkin loukkaantuneena ja mä avasin suuni hämilläni.
- No et, emmä nyt sitä tarkottanu, koitin selittää nopeasti ja Leevin kasvoille nousi pieni naurava virnistys mun häkeltymiseni johdosta.
- Sä menit ihan paniikkiin, se kiusasi ja mä rypistin sille otsaani. Aiemmasta eksyneestä ja hämmentyneestä miehestä ei näkynyt enää jälkeäkään, Leevi oli taas se tuttu ärsyttävä oma itsensä. Mua ärsytti kun se oli niin sukkelasanainen ja sai mut kerta toisensa jälkeen tuntemaan itseni ihan hiton hölmöksi. Ja silti samaan aikaan Leevin víttumaisuudessa oli jotain ihan tajuttoman kuumaa, mä en tiennyt miksi, mutta oli silti.
- En menny, väitin vastaan ja mies pyöritti vähän päätään.
- Vähän menit.
- No en todellakaan.
- Menit menit.
- No en!
Samassa mä työnsin Leevin vasten parvekkeen seinää tietämättä itsekään miksi, mutta ainakin tälläkertaa mä sain miehen kasvoilla käymään yllättyneisyyden. Leevi nosti vähän käsiään niin kuin antautumisen merkiksi ja mä katsoin sen kasvoja jotka oli suurinpiirtein parin sentin päässä mun omistani. Eli aivan helvetísti liian lähellä. Mä tajusin että mun kädet lepäsi edelleen sen rintakehällä ja lopulta mä en vaan voinut itselleni mitään. Leevi sai mut läheisyydellään, olemuksellaan ja omalla veemäisyydellään ihan sekaisin. Mä liikautin kasvojani vieläkin lähemmäs ja kohta mun huulet painautui sen huulille ihan liian haluavina. Musta tuntui vitun oudolta ja hölmöltä ja järjettömältä, että meidän tappeleminen ja kinastelu päättyi jo toistamiseen tällaiseen. Leevi vastasi mun suudelmaan, sen käsi eksyi mun niskaan ja mun vatsanpohja heitti kuperkeikkaa. Kovin kauaa se suudelma ei jatkunut, kun mä tajusin mitä tein. Järjen ääni, mulla jopa oli sellainen, käski mua lopettamaan ja niinpä mä lopetin. Katkaisin sen suudelman, irrottauduin Leevistä ja pakitin monta askelta kauemmas miehestä. Ei mun sitä pitänyt suudella, en mä halunnut, tai siis hitto että halusin, mutta ei tämän varmaan näin pitänyt mennä. Mun huulissa kihelmöi ja ajatukset juoksi sekavana mun päässäni. Leevi katsoi mua hämillään ja mä katsoin sitä vähintään yhtä ihmeissäni.
- Öh, anteeks, mä lopulta ähkäisin tietämättä itsekään miksi ja Leevi pyöritti päätään.
- Ei sun pidä pyytää, se hymähti ja me katsottiin vähän aikaa toisiamme. Víttu että mä olisin halunnut toistaa äskeisen, mutta sen sijaan mä käännähdin ja avasin parvekkeen oven suunnaten sisälle. Leevi seurasi perässä vaitonaisena, käveli yhdelle kaapille ja etsi sieltä mulle petivaatteet. Mä työnsin kädet taskuihin melko sekavin miettein, kunnes Leevin tullessa takaisin autoin sitä levittämään lakanat siihen olkkarin sohvalle. Me ei puhuttu mitään, tilanne näytti menneen taas ihan päinvataiseksi. Helvettí että mulla oli outo olo, ei mulla ikinä ollut tällaista oloa ollut. Miten vítussa mä olisin voinut tietää miten suhtautua tähän koko tilanteeseen? Pienen tovin jälkeen mä istuin siinä sohvalla peitto sylissäni ja tuijottelin pimeää telkkarin ruutua mietteliäänä.
- Öitä Eetu, Leevin ääni sai mut kääntämään katseeni makuuhuoneen ovella seisoskelevan miehen suuntaan.
- Öitä, vastasin melko käheästi ja katsoin hetken Leeviä, kunnes mies asteli makuuhuoneeseen, pois mun näkökentästäni. Mä istuin siinä vielä hetken levottomana, kunnes heitin hupparin ja farkut päältäni, painoin pään tyynyyn ja vedin peiton korviin. Yhtäkkiä mua ei sitten väsyttänytkään enää yhtään. Mä vaan tuijottelin kattoa ja pyöriskelin ties kuinka kauan, mutta uni ei suostunut tulemaan. Outoa sinällään, mulla oli ehkä maailman parhaat unenlahjat. Joskin Leevi näytti vieneen multa nekin hemmetti. Vilkaisin makkarin aukinaisen oven suuntaan, josta näkyvä telkkarin välkkyvä kertoi ettei Leevikään nukkunut. Tai ainakaan todennäköisesti nukkunut. Mä käänsin katseeni takaisin kattoon ja kello näytti varmaan jotain yli neljää aamuyöllä kun mä viimeisen kerran katsoin seinällä roikkuvaa tikittäjää, ennen kuin suljin silmäni.

*

Kun mä aamulla heräsin kohtisuoraan paistavan auringon säteisiin silmissäni, oli mun ihan vain pieni tovi mietittävä että missä hitossa mä olin. Vetäisin peiton päältäni ja vähän aikaa tuijottelin silmät puoliummessa edessäni näkyvää seinustaa, kunnes muistin että enhän mä suinkaan kämpillä ollut. Eilinen palasi mun mieleeni, mutta yritin miettiä jotain muuta kuin Leeviä. Se tietysti oli melkein mahdotonta, niin kuin yleensä. Haukotellen nousin istumaan ja katsahdin kelloa joka näytti yhtätoista. Vähän aikaa mä jumitin siinä sohvalla tuijottaen seinää, kunnes sain itseni venytellen kammettua pystyyn. Saavutus sinällään. Nyt mä halusin kahvia, ruokaa, tupakkaa ja suihkun, näin niinkuin vaatimattomasti ilmaistuna. Hassua miten mulla oli ihan tajuton nälkä taas, vaikka eilisiltana olin kuitenkin mättänyt siellä raflassa ihan kunnolla ruokaa.

Mä en tiennyt mitä mä sanoisin Leeville kun näkisin sitä, eilisyö oli nimittäin päättynyt jokseenkin hämmentävästi. Keittiön radiossa soi Eppu Normaalia, tahroja paperilla ja sitä rataa - musiikki kuului siihen olkkariin varsin selvästi. Mä vedin farkut jalkaani, laahustin keittiöön melko varovasti ja heti ensimmäisenä mun huomioni kiinnitti ruuan taivaallinen tuoksu. Leevi seisoskeli hellan edessä ja oli niin keskittynyt paistinpannuunsa ja siinä tirisevään pekoniin, ettei edes huomannut mua. Mä katsoin miehen paljasta selkää hammasta purren ja nojauduin seinää vasten.
- Huomenta, sanoin varovasti ja sain Leevin käännähtämään suuntaani.
- Ai, huomenta, se vastasi melkein yhtä varovasti ja nappasi sitten pannun ja laittoi pekonia kahdelle lautaselle paistettujen kananmunien seuraksi. Mä siirsin katseeni Leevistä ruokapöytään jossa kyllä oli vaikka mitä. Pihla oli muuten onnekas jos Leevi yleensäkin harrasti tällaisia aamupaloja usein. Mä katsoin ruokaa nälkäisenä ja koitin lähettää äänettömiä ajatusaaltoja murisevalle mahalleni, että se olisi hiljaa.
- Ootpa sä kokannu, mä sanoin ja vilkaisin miestä, joka laittoi pannun tiskialtaaseen ja väänsi hellan virran nollaan.
- No mä heräsin jo kolme tuntia sitte ni olipa aikaa tehä jotain, Leevi vastasi, veti tuolilla lojuvan hupparin paljaan yläkroppaansa peitoksi ja haroi vähän hiuksiaan, kunnes nappasi kaapista kahvikupit ja kaatoi niihin mustaa pelastusjuomaa.
- Niin että istu alas vaan, mies jatkoi ja pieni hymy käväisi nopeasti sen kasvoilla. Mua ei tarvinnut käskeä kahdesti ja mä vetäisi yhden tuolin kauemmas pöydästä ja istuin alas. Mä olin melko otettu, että Leevi oli jaksanut panostaa aamupalaan näin paljon - en mä ollut arvannut että se osaisi olla tuollainen. Jo toistamiseen viimeisen kahdentoista tunnin aikana Leevi osasi yllättää mut olemalla jotain muutakin kuin ärsyttävä kusípää. Mä aloin hyvin vanhvasti olla sitä mieltä, että sen eiliset sanat oli ihan totta, eikä vaan jotain näyteltyä peliä, vaikka Leevi miten kovasti leffatähdeltä näyttikin. Mä tunsin taas jotain hassua lämpöä sisälläni ja katsahdin miestä, joka ojensi mulle kahvikupin istuen samalla itse mua vastapäätä.
- Kiitti, totesin vilpittmästi ja tökkäsin haarukan pekoniin nälkäisenä, - hitto mulla on nälkä, jatkoin niin kuin olisin viikon jollain helvetín pyhällä hengellä elänyt. Hetkeksi mä unohdin meidän välillä olevan hämmennyksen ja keskityin vaan ruokaan. Mä en ollut kyllä kämpillä ollessani varmaan koskaan saanut tai tehnyt näin hyvää aamupalaa, tai en ainakaan aikoihin, sen verran kovasti se kuuluisa matti tykkäsi majailla mun kukkaron pohjalla.

En mä jaksanut edes syödä kaikkea mitä Leevi oli pöydälle laittanut, mutta suoriuduin kyllä silti aika kiitettävän hyvin. Hörppäsin kahviani ja nojauduin tuolin selkänojaa vasten suunnilleen ähkyssä.
- Kiitti, paras aamupala aikoihin, sanoin ja ihmettelin itsekin suuresti miten rento kykenin olemaan Leevin seurassa eilisestä huolimatta. Luulisi että mä olisin tässä vaiheessa ihan hämilläni tai jotain. Leevi nojautui kyynerpäänsä varaan ja sen kasvoille nousi hymy. Hitto se näytti tajuttoman hyvältä heti aamusta. Ja ei hitto, että mä tajusin aina vaan uudestaan miten hulluna mä siihen oikeasti olin, siitäkin huolimatta miten se oli mua kohdellut. Ja siitäkin huolimatta että Leevi oli toisinaan helvetín rasittava ja ärsyttävä, niin mä tykkäsin siitä silti ihan liikaa, eikä miehen eiliset sanat todellakaan vähentäneet sitä tunnetta. Miten mulle oli näin käynyt? Aivan vitun tajuttoman outoa. Hitto. Mä siirsin katseeni Leeviin, joka nojaili edelleen käteensä ja katsoi mua jotenkin tiiviisti.
- Mitä? mä kysyin ja mies pyöritti päätään.
- Ei mitään.
- Noh?
- Eiku sitä vaan, että tähän vois melkein tottua.
- Ai mihin?
- No suhun siinä, Leevi sanoi ja siinä vaiheessa mä sitten häkellyin, vaikka muutoin olin suoriutunut tästä aamusta tähän asti ihan rentona. En mä nyt tosiaan ollut olettanut Leevin suusta mitään sellaista mitä mies oli sanonut mulle niin eilen kuin nytkin. Mä katsoin Leeviä hetken osaamatta sanoa mitään. Mun teki mieli sanoa sille jotain sellaista, että víttu mä en ollut ikinä halunnut olla kenenkään kanssa niin kuin mä halusin olla sen kanssa, mutta en mä saanut sanotuksi. Mä vaan nieleskelin sanoja ja lopulta Leevi otti tupakka-askinsa tiskipöydältä ja nousi ylös jotenkin mietteliäänä. Se kaatoi meille toiset kupit kahvia, ojensi mulle röökin ja mä koitin sanoa jotain, mutta en saanut ääntä lähtemään kurkustani.
- Sielläpä on hyvä ilma, Leevi totesi konemaisesti vilkaisten ikkunan suuntaan, eivätkä sanat sopineet sen suuhun yhtään. Jotenkin mies meni vähän vaikeaksi kun me sitten asteltiin parvekkeen ovesta tupakoimaan. Mun tunteet ja ajatukset heitteli jotain kärrinpyöriä mun pääni sisällä, enkä mä tosiaan saanut niitä järjestykseen, vaikka miten olisin yrittänyt. Leevi nojautui parvekkeen kaidetta vasten, sytytti röökinsä eikä sanonut mitään, tuijotteli vaan mietteliäänä eteensä ja mä koitin turhaan lukea sen ajatuksia. Jotenkin Leevi näytti kauhean väsyneeltä ja alakuloiselta, ei yhtään siltä virnuilevalta itseltään.
- Mitä sä mietit? mä lopulta kysyin ja mies säpsähti ajatuksistaan kääntäen katseensa muhun.
- En mitään ihmeitä.
- No kai mä nyt näin, ettet sä mitään päivän säätä kelaillu, huomautin ja Leevi hymähti puhaltaen savua ilmaan.
- No tälleen itsekkäästi mä mietin itteeni ja sit enimmäkseen mä kyllä mietin sua, mies vastasi ja karisti tuhkaa alas parvekkeelta.
- Miks?
- No tiiätkö sulla on semmonen outo tapa pyöriä mun mielessä vähän väliä, Leevi totesi jotenkin äkkipikaisesti ja äkeästi saaden mut säpsähtämään äänensävyllään. Mies tumppasi tupakkansa levottomana ja asteli takaisin sisälle, enkä mä tajunnut mikä sille tuli. Vielä äsken se oli ollut ihan rento ja sitä rataa ja nyt se vaan hermoili. Mä tiputin omankin röökini tuhkakuppiin ja seurasin Leeviä sisälle jokseenkin hämilläni. Mies laitteli ruokia jääkaappiin ja mä astelin siihen keittiöön norkoilemaan.
- Sori, Leevi sanoi huomattuaan mut ja sulki jääkaapin käännähtäen suuntaani.
- Mistä?
- No vaikka kaikesta, se kohautti olkiaan ja naksautti kahvinkeittimen kiinni niin kuin sen olisi pakko kokoajan tehdä jotain. Hetkeksi meidän välille laskeutui hiljaisuus ja mä vaan katselin Leeviä, joka tuijotteli milloin minnekin seinille jotenkin välttelevästi. Mä en tosiaan tiennyt, että mitä hittoa meidän välillä edes tapahtui, mutta hetken aikaa siinä seisoskeltuani mä sitten päätin tehdä jälleen jotain radikaalia, tietämättä varsinaisesti kannattiko se vai. Juuri sillä hetkellä mun ajatukseni Leevistä olivat kuitenkin huomattavasti enemmän plussalla kuin miinuksella ja helvettí Leevihän oli jotain, siis jotain enemmän kuin muut. Mähän olin hulluna tuohon mieheen.
- Helvettí, kirosin ääneen ja Leevi käänsi katseensa mun suuntaan kysyvästi. Mä siirsin katseeni sen harmaisiin silmiin ja lopulta astelin sen eteen, kiersin sormeni sen niskaan ja painoin huulet sen huulille, koska voi víttu niin sen piti olla. Ja niin sen piti mennä. Ja niin se menikin. Leevi näytti hämmentyvän hetkellisesti mun yllättävästä eleestä, mutta kohta sen huulet liikkuivat mun huuliani vasten ja kädet laskeutuivat mun kyljille, eikä mun sydän ollut ihan hetkeen lyönyt niin kovasti. Mä en olisi halunnut lopettaa ikinä ja meidän suudelma venyikin varsin pitkäksi, mutta ei haitannut yhtään. Mä painauduin lähemmäs Leevin lämmintä kroppaa, liikutin kättäni sen aukinaisen hupparin alla olevaa paljasta kylkeä pitkin samalla kun annoin huulteni tapailla miehen huulia, enkä tiennyt mikä olisi hetkeen tuntunut näin helvetín hyvältä. Enhän mä nyt ollut tiennyt, että mä tällätavalla vaan ihastuisin ja tuntisin jotain ihmistä kohtaan, varsinkin kun se joku oli mun kaverin eno, joka oli mua sen kahdeksan vuotta vanhempi ja joka oli kaikenlisäksi puukottanut mun broidia, mutta hitto että mulla oli juuri nyt ihan järjettömän hyvä olo. Lopulta me erkaannuttiin suudelmasta, mä painoin otsani Leevin otsaa vasten ja hengitin miehen tuoksua sisääni silmät kiinni samalla kun Leevi hiveli sormellaan mun niskaa.
- Sä et tiiä miten hiton hyvältä toi tuntu, mies kumartui sanomaan mun korvaan ja mä avasin silmäni. Mun kasvoille nousi varoivainen hymy. Jotenkin hölmösti mua pelotti, että mä vaan kuvittelinkin tän kaiken, Leevin huulet ja kädet ja tuoksun ja äänen ja kaiken. Vaikka siinähän se oli, mun edessäni. Usko-vitun-matonta.
- Kyllä mä tiiän, vastasin ja Leevi siirsi katseensa mun silmiin. Miehen huulille nousi hymy ja se kallisti vähän päätään samalla kun liikutteli sormeaan mun kaulalla.
- Tää on kyllä aika järjetöntä, se totesi ja mä kohotin kulmiani, - siis hyvällä tavalla.
- Sä oot järjetön, mä vastasin huvittuneena ja painoin suukon Leevin huulille. Mies hymyili mun huulia vasten ja mä mietin tosissaan, että mä näen varmaan unta tai jotain.
- En mä kyllä kellekään ikinä mitään tällasta sano, mutta sä oot Eetu oikeesti ihana, Leevi sanoi ja mä kohotin jälleen kulmiani.
- Toi kuulosti oudolta sun suusta.
- Varmasti, mut haittaako se?
- Ei yhtään, mä hymyilin ja Leevin huulet löysivät taas tiensä mun huulilleni, enkä mä olisi halunnut lopettaa.

Me seisoskeltiin siinä ties kuinka kauan kiinni toisissamme, ja se tuntui helvetín oudolta ja unenomaiselta ja loistavalta ja hykerryttävältä ja erilaiselta, kunnes jokin tai joku tai jotkut päättivät keskeyttää tilanteen. Mä kuulin miten avain kääntyi lukossa ja kohta Pihlan pirteä pälpätys kantautui eteisestä aina sinne keittiöön asti. Víttu. Me irtaannuttiin kuin sähköiskusta toisistamme ja mä pakitin kauemmas, lysähdin lopulta keittiön tuoliin hämilläni ja kuuntelin miten tulijat riisuivat takkinsa ja kenkänsä ja astelivat peremmälle kämppään. Olisi nyt edes ollut ihan vaan Pihla, mutta tottakai sillä piti olla mukanaan Aarni ja Siljakin. Leevi vilkaisi mua nopeasti, kunnes käännähti ja alkoi muina miehinä lappaa astioita tiskikoneeseen. Näky oli jokseenkin huvittava. Mun vatsanpohjassa kihelmöi, mutta mä koitin näyttää normaalilta kun kolmikko pöllähti keittiöön.
- Eetu! Pihla älähti yllättyneenä, - mitä sä täällä teet? Me yritettiin soittaa sulle, mutta täällä sä vaan hengailet, tyttö jatkoi ja linkutti lähemmäs. Aarni ja Silja katsoivat mua kummissaan ja mä kohottelin niille kulmiani niin kuin olisin kovinkin ihmeissäni siitä että mitä ne kummastelivat.
- Tota mä... aloitin, mutta Pihla puhui päälle.
- Olitteko te ryyppäämässä? Ja mitä helvettíä Leevi, miks mä en saa ikinä tällasta aamupalaa? tyttö pälpätti katsellen ruokapöytää ja mä olin varsin tyytyväinen siihen, ettei mun tarvinnut keksiä typerää selitystä kun Pihla antoi tälle kaikelle itse ihan hyvän selitteen.
- Niin, me nähtiin baarissa ja Eetu tuli sit tänne yöks ku oli unohtanu avaimensa kotiin, Leevi selitti hyvinkin rennosti ja kohautti olkiaan. Mä nyökyttelin vahvistaen Leevin sanoja ja Pihla naurahti huvittuneena.
- Te ootte pimeitä, se totesi ja asteli jääkaapille etsien sieltä mehua.
- Mä en tiennykkää että sä vielä eilen lähit baariin, Aarni totesi kulmat koholla, - onko oloja?
- Joo, vähän meinaa olla, ähkäisin ja koitin näyttää kärsivältä, - varmaan vois tästä hipsiä kotiin nukkumaan tätä darraa pois, jatkoin ja yskäisin pitäen kuitenkin katseeni neutraalina. Pihla ja Aarni näyttivät keskittyvän toisiinsa, mutta Silja katsoi mua edelleen merkitsevästi kulmat koholla ja mua hermostutti, että se jotenkin tajusi tilanteen.
- No mitä? kysyin tytöltä, joka nosti kädet rauhoittelevasti eteensä.
- Ei yhtään mitään, se vastasi ja vilkaisi Aarnia ja Pihlaa, jotka seisoskelivat jääkaapilla, - mä aattelin, että sä oisit pelastanu mut noilta rakastavaisilta, mut ei sitten, tyttö jatkoi, mutta hymyili sitten.
- Sori, vastasin ja loihdin kasvoilleni myös hymyn. Vilkaisin sitten Pihlaa, joka nauroi jollekin Aarnin hölmölle jutulle, jätkän jutut oli oikeasti tosi hölmöjä, kunnes nojauduin käsivarteni varaan ja hörppäsin pöydällä lojuvasta mehulasistani. Aarni suukotti Pihlan hiuksia ja vilkaisi sitten automaattisesti Leeviä saaden miehen naurahtamaan.
- Mitä sä mua katot, en mä oo Pihlan faija, ei sun multa tarvii hyväksyntää saada, enkä mä oo ajamassa sua jonkun vitun haulikon kanssa pihalle täältä, mies sanoi virnistäen ja Pihla ja Silja nauroivat.
- Parempi pelata varman päälle, mä en haluu joutua sun kaa tappelemaan, Aarni heitti takaisin huvittuneena.
- No ei Leevistä oo oikeesti mihinkään, täällä vaan kuljeskelee huppari auki, ihme ego, Pihla totesi kiusallaan ja tönäisi enoaan kylkeen. Leevi naurahti ja mä koitin olla katsomatta sen aukinaisen hupparin alta näkyvää yläkroppaa jolla mun kädet vielä hetki sitten olivat seikkailleet.
- Sä se oot mulle aina niin ilkee.
- Jonkun pitää palauttaa sut maanpinnalle, Pihla virnisti ja kaatoi sitten mehua laseihin.
- Ihana ku huolehit, Leevi tuumasi huvittuneena ja vilkaisi kaksikkoa, - ei vaan, hyvä vaan, että joku muukin kattoo Pihlan perään, mutta mua ette kyllä sit öisin valvota jos täällä ootte yötä, mies jatkoi vitsillä ja iski huomaamattomasti silmäänsä.
- No tosi vitsikästä, et kyllä itekää tuo tonne sänkyys ketään huutamaan läpi yötä, Pihla sanoi nauraen ja multa meni appelsiinimehut väärään kurkkuun. Mä yskin hetken ja huomasin itsekunkin katsovan mua vähän ihmeissään.
- Onko niin muka ikinä tapahtunu? Leevi kysyi samalla kun vilkaisi mua jokseenkin huvittuneena. Mä sain yskäni laantumaan ja laskin suosiolla lasin siihen pöydälle.
- No ei, mutta sitä odotellessa, Pihla virnisti ja Silja pyöritti päätään.
- Te ootte ihan häröjä, se totesi huvittuneena ja Leevi naurahti.
- Että tervetuloa sukuun vaan Aarni, mies totesi ja asteli sitten meidän ohi, - mä voin vaikka Eetu heittää sut kotiin potemaan sitä darraas, se sanoi ohimennen ja palasi kohta takaisin t-paita hupparinsa alla.
- Joo, lausahdin ja nousin ylös, - palataan, tuumasin Pihlalle, Aarnille ja Siljalle, joista jälkimmäinen katsoi mua edelleen jotenkin merkitsevästi. Ei se nyt voinut víttu tajuta mitään, tai jos tajusi, niin sillä oli varmaan jotain meedion kykyjä tai jotain. Kohotin tytölle kulmiani ja sanoin heipat, ennen kuin suuntasin vikkelästi Leevin perässä eteiseen. Mies vilkaisi mua silmäkulmastaan ja me kiskottiin kengät jalkaan, Leevi ojensi mulle naulassa roikkuvan takkinsa ja sitten me suunnattiin melkoisen nopeasti ulos kämpästä.

Mun kasvoille nousi automaattisesti typerä hymy kun me päästiin rapusta ulkoilmaan. Keli näytti muuttumineen todella eilisestä, aurinko paistoi ja tiet olivat nyt ihan sulat - enää teiden reunoilla oli lumipenkkoja. Leevi käänsi katseensa mun suunnalle kun me päästiin parkkipaikalle ja heitti sitten autonavaimet mulle. Mä nappasin ne vähän hölmistyneenä ja katsahdin miestä, joka hymyili vinosti.
- Sä ajat, se päätti.
- En varmaan, mä en oo ajanu sen kolarin jälkeen, vastasin ja Leevin käsi hipaisi mun kättäni.
- Sitä suuremmalla syyllä, älä väitä mulle vastaan, se totesi ja virnisti.
- Sä tiiät että mä väitän, sanoin huvittuneena ja pyörittelin avaimia kädessäni.
- No joo-o, mutta kyllähän sä tiiät, että eihän se mitään auta.
- Just joo.
- Niin, että ajamaan vaan, Leevi sanoi kun me päästiin Golfin luokse, - jos alkaa kauheesti pelottaa ni voit hypätä mun syliin turvaan, mies kiusasi ja mä irvistin.
- Ja sit me ajettas ojaan, vitun hyvä idea.
- Jep, kuollaan yhdessä, traagisen kaunista.
- Onks sulla jotain taipumusta itsetuhoisuuteen? Mä kysyin ja kohotin kulmiani. Leevi naurahti.
- Hölmö, mies tyytyi toteamaan kunnes mä avasin ovet ja me istuttiin kyytiin.
- Heti haukkumassa, valitin ja käänsin katseeni viereeni istuneeseen mieheen. Leevi kallisti vähän päätään ja pörrötti mun lyhyitä hiuksia.
- Sua on hauska kiusata.
- On tullu huomattua, irvistin samalla kun käynnistin auton. Jos totta puhutaan niin mua oikeasti hermostutti lähteä ajamaan koska mä en ollut istunut ratin takana kolmeen kuukauteen. Eihän se kauaa ollut, mutta se reissu ei tunnetustikaan päättynyt hyvin. Oli outoa etten mä ollut ajanut niinkään pitkään aikaan, ennen meidän kolaria mä kuitenkin olin ollut auton ratissa suurinpiirtein kokoajan. Hassua miten sitä pystyi traumatisoitumaan sellaiseen asiaan, josta aiemmin oli tosissaan pitänyt. Mä peruutin pirssin pois parkkipaikalta ja hieman hermostuneena, mutta satakertaa eilisiä fiilistä iloisempana lähdin ajamaan kämpille päin. Mä katsahdin Leeviä, joka iski mulle leikkisästi silmää, kunnes käänsin katseeni eteenpäin hymyn nykiessä suupielessä. Víttu mun fiilistä ei pilaisi enää mikään.

Päivämäärä:   9.8.13 17:04:42

No siitäpä tulikin lyhkänen kun tähän pistin ja mä en tosiaan oo mestari kirjottelemaan mitään söpöilyä, että antakaa armoa ton pätkän suhteen. Jatkoa ehdin seuraavan kerran varmaan alottelemaan sunnuntaina, että alkuviikosta todennäköisesti sitten laittelen tänne (:

Lähettäjä: Viin 
Päivämäärä:   9.8.13 19:05:35

Nuuki oot ihana <3

Päivämäärä:   9.8.13 19:26:42

Huhhuh ! Olin kyllä positiivisesti yllättynyt kun tänne tuli näin nopeeta jatkoa ! Hienoahienoa.
Musta sä ainakin onnistuit ihanasti tota söpöilyä kirjottamaan, muutamassa kohtaa mä itekkin sulin ♥ seuraavaa pätkää odotellessa !

LähettäjäKoi 
Päivämäärä:   9.8.13 21:53:35

Mun on pitänyt kommentoida tätä jo ainakin sata kertaa, mutta sitten en vaan ole ehtinyt tai olen jäänyt totaallisen sanattomaksi (hyvällä tapaa). Jokatapauksessa kaikessa lyhykäisyydessään sanottuna tää tarina on suloisen koukuttava. Sun kirjoitustyyli on niin helppolukuista ja kevyttä, mutta toisaalta kuitenkin älyttömän kuvailevaa ja eloisaa. Ja kaikkein tärkeimpänä virheetöntä! Mä tykkään hirveästi siitä, että tää on kaikinpuolin realistinen ihmissuhde mutkineen ja solmuineen. Pointsit myös pätkien pituudesta! Ihanaa kun jaksat nähdä vaivaa ja postata kerralla enemmän kuin vain muutaman lauseen. :)

Hahmoista sen verran, että mä oon ihan Eetu fani. <3 Se on vaan niin söötti sekavine ajatuksineen ja ongelmineen, jotka kaikki poistuisi jos se vaan ymmärtäis avata suunsa ja puhua Leeville. Leevi sitten taas on siitä hauska, että se on niin kovin arvaamaton ja osaa aina yllättää. Se, että se on vanhempi ja kokeneempi suorastaan huokuu ruudun läpi ja saa Eetun vaikuttamaan vaan entistä söpömmältä.

Jännityksellä odotan mihin suuntaan tää tarina tästä kaartaa. :)

Päivämäärä:   10.8.13 15:00:06

Aaaa tää on ihana<3 jatka pian :)

Päivämäärä:   10.8.13 23:36:46

hmmmm :3 en koskaan kyllästy tähän. Mä tiiän et inhottaa ku ei anna kritiikkiä tai mitään, mutta yks kritiikki löytyy:
TÄSSÄ EI OO MITÄÄN HUONOA @!#$!!! C:

Eiköhän toi riitä? :D

Lähettäjä: kellokaksiyöllä 
Päivämäärä:   11.8.13 02:15:21

ei me varmaan huomenna saada jatkoa ? :D
............ se ois kerrassaan äärettömäm upean mahtavaa

Lähettäjä: kellokolmeyöllä 
Päivämäärä:   11.8.13 03:04:18

voiku saatais tänää :d mut se jää haaveeks :D ennen koulun alkua on pakko et en kuole sinne :d Käykö? c: t. redeia

Päivämäärä:   11.8.13 11:06:03

Hehe, mulla alkaa koulut huamenna ............

Päivämäärä:   11.8.13 11:30:01

mulla tiistaina.. tartten voimia ja lohdutusta Nuuki :DD

Päivämäärä:   11.8.13 22:46:03

Viin, oi en kai : D kiitos <3

Varma ja Redeia, kiiiiitos, aww aivan ihanaamahtavaa kun te jaksatte kommentoida noin aktiivisesti joka pätkää, tykkeen <3

Koi, oi mikä ihana pitkä kommentti, oon otettu! Hyvä jos oon saanu tästä realistisen, sitä oon kovasti tavoitellu (: hahaa joo, Eetu on tommönen hömelö, mutta kiva että se kertojana miellyttää! Ja Leevi on vielä tollanen arvoitus, mutta eiköhän siitäkin enemmän tule selviämään : D Hih kiitos tosi paljon! <3

Aa mie vasta nyt selvisin kotiin tuolta huitelemasta joten seuraava luku ei oo vielä ihan valmis, pahoittelen D: koitan saada sen pikimmiten tänne!

Päivämäärä:   12.8.13 01:34:58

Toivotaan et se seuraava pätkä ei oo vasta parin vuoden päästä koska koulu alkaa ja tartten voimaa :D ja mitäs tuosta c: tää on luonnollisesti yks parhaista homotarinoista joten ofc mä kommentoin vähintään joka toiseen :D

Päivämäärä:   12.8.13 22:24:29

jatkao :-) !!!

Lähettäjä: laura 
Päivämäärä:   13.8.13 16:33:57

tänää tai huomen jatkoo :3 ?

Päivämäärä:   13.8.13 22:49:24

Innolla odotellen :3 Mutta tee ihan rauhassa ja omaan tahtiin. Pääasia, että sitä jatkoa joskus tulee:D

Lähettäjä: 1234567890 
Päivämäärä:   15.8.13 16:22:27

odotus tuntuu suorastaan ikuisuudelta

Päivämäärä:   16.8.13 11:50:37

Ikuisuus on pitkä aika :Dd

Päivämäärä:   16.8.13 18:32:24

Mutta odotus palkitaan :3

Päivämäärä:   17.8.13 19:17:56

toivottavasti pian.

Päivämäärä:   18.8.13 14:00:39

tänään jatkoo? on leevin nimpparitki, heh. :D

Päivämäärä:   19.8.13 19:17:41

missä nuuki o.o

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   20.8.13 20:08:58

Päivämäärä:   21.8.13 15:45:57

Pahoittelen jälleen kun kestää :( Nuuki pääs sittenki kouluun tänä syksynä (vau!) joten tuo koulu on vieny aika pitkälti tän laiskottelijan voimat ja ajan. Mutta koitan saada tässä lähipäivinä itelleni sen verran ylimäärästä aikaa että saisin seuraavan luvun rustattua loppuun :)

Päivämäärä:   21.8.13 16:27:56

Hienoo että pääsit kouluun :) Tottakai ihan koneen ulkopuoliset asiast hoidetaan eka ja kiva et tulit ilmottelemaan ittestäs. Mä oottelen täällä über innokkaana kun saat jatkoa aikaseks !

// en mä ookkaa lukenu tän ku tässä viikon aikana noin kymmenen kertaa läpi alusta saakka ..... en mä oo koukussa en.

Lähettäjä: perhosefekti 
Päivämäärä:   22.8.13 22:23:28

olis kiva jos vklp aikana jatkoa :))) en kuitenkaan halua hoputtaa.

Lähettäjätiti-uu 
Päivämäärä:   23.8.13 15:37:33

Luin koko tarinan eilen yöllä joskus kolmen aikaan läpi, ja ton 11.luvun viimeisen lauseen jälkeen oon vaan sipannut kokonaan. Heräsin aamulla kännykkä kädestä ht.netti auki :D

Mulla oli yöllä jotain mahtavia ajatuksia, mutta enpä nyt enää niitä muista... Yleisesti ottaen tykkään tosi paljon. Eritoten muhun on tehnyt vaikutuksen kaikkien hahmojen persoonallisuus. Ne on kaikki niin omanlaisia, mutta silti aitoja. Saanko kysyä, onko myös Eetun hahmon taustalla joku innoittaja tosielämästä? :D Lisäksi teksti on hauskaa, ja jossain kohdissa myös Eetun kohdalta kauhean ironista. Kokonaisuutena Eetu on mahtava hahmo. Myös Roni on mun mielestä nin stereotyyppinen homo kuin vain voi olla! :D

Ainoa, mikä mua häiritsee, on nuo puheenvuoroissa näkyvät ”eiku” , ”niinku”, ”vähänniinku”, ”niinno” yms. Vaikka teksti muuten aika puhekielistä onkin, niin silti en voi itselleni mitään, mutta ärsyttää kun ne on yhteenkirjoitettuja :D

Ei muuta tällä erää, innolla mäkin odotan jatkoa :)

Lähettäjä: cumba 
Päivämäärä:   25.8.13 14:54:06

Milloin jatkoa? :)

Päivämäärä:   27.8.13 15:52:03

jatkooooo :)

Lähettäjä: laura 
Päivämäärä:   27.8.13 20:28:04

odottaa odottaa ja odottaa.
ees ens viikoks jatkoa ? ):

Lähettäjä: oopp 
Päivämäärä:   28.8.13 16:20:17

Yhyy :c

Päivämäärä:   29.8.13 19:59:54

nuuki .... ?

Päivämäärä:   29.8.13 20:02:59

Nuuki rakas et saa tehdä tätä meille ;c

Lähettäjä: Siirappii 
Päivämäärä:   29.8.13 21:49:23

Nukihii? Sun kirjoitus tyyliä ja ihanaa tarinaa kaivataan :c

Päivämäärä:   31.8.13 20:42:43

vaivun pian masennukseen kun käyn päivittäin kattomassa onko nuuki ilmottanu mitään ittestään/tarinan jatkosta eikä viestiä näy.
yhhyhyhyhyhy.

Lähettäjä: .0. 
Päivämäärä:   1.9.13 22:04:46

Nuuukiii :( rupian kohta viiltelee :(

Päivämäärä:   3.9.13 15:07:45

Älkää vaipuko masennukseen tai viillelkö rakkaat, en mie ole mihinkään kadonnut, kunhan vaan on oma elämä vaatiny astetta enemmän selvittelyä enkä oo ehtiny tätä kirjottaa.

Kiitos kaikille kommentoijille ja lukijoilla ihan tajuttoman paljon! <3 ootte mahtavia :)

titi-uu, kiitos pitkästä kommentistä! Hih, hyvä jos oon saanut hahmoista selkeet persoonat esiin, se on tarkotuskin, ja mie tykkään panostaa myös sivuhahmoihin joten oon koittanut tehä niistäkin omanlaisiaan :) Pitää sanoa että Eetun ja Leevin takana on kaikista vähiten vaikutteita tuntemistani ihmisistä, kaikissa muissa on oikeastaan hyvin paljonkin, mutta tässä kaksikossa aika vähän. Leevistä mie joskus aiemmin mainihinkin, mutta siis, on kyllä jotain pieniä juttuja Eetussakin otettu yhdestä tuttavasta, mutta enimmäkseen on oman pään tuotosta :D Ja pitää yrittää kiinnittää huomiota noihin mainitsemiisi virheisiin, kiitos vielä!

Tässä nyt tätä jatkoa ja mie suunnilleen itkua väänsin kun ei tää nyt onnistunu yhtään :( ei oo kuvailua ja lauseet tökkii ja muutenkin ihan mälsä pätkä, mutta flunssasena ja about sadan poltetun röökin jälkeen tämmöstä tuli.

Huh, mutta kiitos kun ootte jaksanu oottaa ja upitella :)

Luku 12.

- Víttu että voi ihminen olla tyhmä, tuhahdin heittäessäni huoltoyhtiön ovenavaamislaskun eteisen hattuhyllylle. Viisikymmentä euroa siitä, että mä olin eilen ollut niin urpo, etten ollut muistanut ottaa takkia ja avaimia mukaan rynnistäessäni hyvinkin dramaattisesti Leevin perään.
- Niin no, ei mee älynlahjat tasan, Leevi sanoi ja mä mulkaisin sitä. Mies virnisti.
- Pää kiinni, totesin äkeästi saaden Leevin virneen vain levenemään. Tönäisin miestä hellästi kylkeen ja saatuani kengät pois jalastani suuntasin peremmälle pieneen yksiööni. Jostain syystä mua hävetti juuri nyt paljon enemmän kämpässäni vallalla oleva kaatopaikkateema kuin eilen Leevin tullessa käymään. Tai siis aika paljonkin enemmän.
- Sori tää sotku, totesin katsellessani ympärilleni. Lopulta nappasin muovipussin ja aloin kerätä olkkarin pöydällä olevia tyhjiä tölkkejä siihen.
- Onks sulla ollu jotkut pirskeet täällä? Leevi kysyi ja virnisti leikkisästi. Mä katsahdin miestä ja kohotin vähän kulmiani.
- Ei sentään, mä en haluu tietää miltä tää kämppä sillon näyttäs, vastasin pienesti hymyillen ja saatuani pussin täyteen tyrkkäsin sen keittiön kaappiin ja suuntasin takaisin olkkariin lysähtäen istumaan sohvan käsinojalle. Leevi istui sohvalle ja käänsi katseensa muhun. Mulla oli omituinen olo, jotenkin ihan epätodellinen ja helvetín hassu. Kaiken páskan jälkeen tuntui jotenkin oudolta, että kävi näin.
- Mitä? kysyin mua tapittavalta mieheltä. Leevi kohautti olkiaan.
- Ei mitään, kunhan katon.
- Ai mitä?
- No sua hölmö.
- Emmä oo edelleenkään mikään hölmö.
Leevi vetäisi mut siitä käsinojalta sohvalle viereensä. Mä katsoin sitä ja hetken puntaroinnin jälkeen kurottauduin painamaan huulet sen huulille. Edelleen mun eleet oli jotenkin epävarmoja, enhän mä voinut tietää jos Leevi vaikka muuttaisikin mielensä ja päättäisi, ettei kiinnostanutkaan. Jokatapauksessa, tuntui erikoiselta suudella Leeviä, vaikka siis olinhan mä sen kanssa ennenkin kyseistä asiaa harjoittanut. Miehen suuteleminen oli nyt kuitenkin ihan erilaista kuin millään aiemmalla kerralla, siinä oli jotain muutakin kuin pelkkää himoa. Mun oli vaikea uskoa tilanteen todenmukaisuutta ja sitä, että Leevi ihan vitun oikeasti oli siinä. Vaikka kyllähän se ihan vitun oikeasti oli.
- Oot sä kyllä vähän hölmö, Leevi totesi kasvot ihan lähellä mun kasvojani.
- Miten niin?
Leevi kohautti olkiaan toistamiseen ja hymyili vinosti.
- Koska sä haluut olla siinä, se totesi ja mun huulille nousi pieni hymy.
- Sä taidat ite olla hölmö ku mietit tollasta, vastasin ja Leevi naurahti hiljaa sekä kumartui mun huulilleni ja vetäisi mut hajareisin syliinsä. Mä kelasin miten outoa oli, että joku sai mussa aikaan tällaista. Vieläpä joku sellainen kuin Leevi, joka oli lähinnä saanut mussa aikaan vítutusta ja pahaa mieltä. En mä mihinkään rakkauteen ollut koskaan jaksanut uskoa, mutta toisaalta välillä musta tuntui jopa siltä, että Leevin myötä mä voisin joskus vielä uskoakin. Mä kohtasin edessäni olevien harmaiden silmien katseen kevesti hymyillen. Leevi liikutteli sormeaan mun kaulallani ja kallisti sitten vähän päätään.
- En mä ois uskonu että tässä näin kävis, mies virnisti.
- No en mäkään, vastasin ja vein toisen käteni Leevin niskaan. Mun kasvoille nousi hymy ja hetken aikaa me katsottiin toisiamme, kunnes Leevi painoi huulensa mun huulille jälleen. Mä annoin käteni liukua miehen rintakehälle ja siitä kyljille, enkä olisi hemmetti halunnut ikinä lopettaa.

Myöhemmin me istuttiin röökillä mun pienehköllä parvekkeella parin jääkaapista löytyneen kaljan kera. Oli oikeasti aika helvetín hyvä keli, aurinko paistoi ja sitä rataa, ei ollut enää niin kamalan kylmäkään. Musta tuntui, että mä olin tosissaan aika hiton iloinen juuri nyt, eikä siihen edes tarvittu muuta kuin aurinko, olut, sätkä sinistä Smartia ja Leevi, joka nojaili kaiteeseen vinosti hymyillen. Tuntui melkein liian hyvältä - hetken mä jo epäilin, että Antton oli meidän rännin aikana pistänyt mut vetämään jotain psykedeelistä kamaa ja että mä olin vieläkin samalla tripillä ja kuvittelin vaan kaiken. Huvittuneesti hymähdin ajatuksilleni ja vein röökin huulilleni, kunnes siirsin katseeni kaiteeseen nojailevaan mieheen.
- Kuka se hauskannäkönen teinipoika on jonka kaa sä aina välillä oot baarissa hengannu? Leevi kysyi kohta hyvinkin ohimennen ja mä kohotin vähän kulmiani, - onks se joku sun pano? mies jatkoi samaan neutraaliin sävyyn ja mä katsoin sitä vähän huvittuneena.
- Oot sä mustasukkanen? kysyin ihmeen sukkelasti ja loihdin kasvoilleni leikkisän virneen. Leevi naurahti ja puhalsi savua ulos keuhkoistaan, kunnes lysähti istumaan parvekkeen muovituoliin mun viereeni.
- Eiku lähinnä mua pelottaa, että se tulee pimeellä kujalla kiskoo mua turpaan kun mä tungen sen reviirille, Leevi totesi, muttei enää kyennyt pitämään kasvojaan vakavana, vaan miehen kasvoille nousi huvittunut virne. Leevin sanat saivat mut nauramaan. Hetken aikaa mä mietin Leeviä puolet pienempikokoista Ronia pimeällä kujalla nyrkit ojossa, mutta mielikuva ei tuntunut kovin luonnolliselta.
- No voi raukkaa, virnistin ja puhalsin savua Leevin kasvoille, - ja mille vitun reviirille?
- No katos onhan tällasilla lauman alfauroksilla, niinkun vaikka mä, oltava oma reviiri, Leevi selosti hyvinkin tosissaan ja silitti mun niskaa virnistäen, kunnes iski leikkisästi silmäänsä.
- Ja sinäkö muka joku alfauros? mä sanoin kiusallani ja tönäisin miestä hellästi kylkeen. Leevi pörrötti mun hiuksiani.
- No todellakin, mies vastasi samalla kun tiputti tupakan tuhkakuppiin.
- Sä kuvittelet itestäs ihan liikoja, sanoin ja tumppasin itsekin röökini. Leevi tönäisi mua vuorostaan kylkeen ja mä tyydyin irvistämään, kunnes nousin ylös tuolista ja suuntasin sisälle.

Me ei oikeastaan tehty mitään erikoista koko loppupäivänä, kunhan juotiin pari keskiketterää, ihan vaan nautiskelu - ei humaltumismielessä, ja jauhettiin páskaa. Tai olihan se erikoista ja erityistä, ainakin mulle, tottakai Leevin seura oli. Kello näytti jotain viittä iltapäivällä ja mä räpläsin kaukosäädintä ja surffailin kanavilla Leevin istuskellessa rennosti mun vieressäni. Se näytti hiton hyvältä, siis vähintään niin hyvältä, että mä olisin halunnut repiä paidan sen päältä ja ihan vaan vaikka tuijottaa sen lihaksia loppuillan. Hymähdin ajatuksilleni ja koitin keskittyä miettimään jotain muuta, mutta se oli hankalaa.
- Mitenkähän sä haluut olla mun kanssa? Leevi sanoi lopulta rikkoen hiljaisuuden, joka oli hetken vallinnut meidän välillä, - tai siis kaiken mun kusípäisyyden jälkeen, ja etkö sä pidä mua yhtään liian vanhana tai jotain? mies jatkoi ja jostain syystä sen puheet kuulosti kamalan hellyyttäviltä, jokseenkin mua jopa huvitti Leevin viimeinen virke. Kohotin kulmiani yllättäville sanoille ja hymyilin huvittuneena kunnes laskin kaukosäätimen pöydälle ja liikahdin vähän lähemmäs miestä.
- No ihan kamala ikäerohan meillä onkin jos sä oot kolkyt ja mä täytän muutaman kuukauden päästä kakskytkolme, vastasin sarkasmia äänessäni ja Leevi virnisti.
- Oho helvettí, kakskolme, sähän oot kohta jo iso poika, mies tuumasi ja mä tyydyin irvistämään sen kiusaamiselle, - mut vois se jolleki olla häiritsevä ikäero.
- No onks se sulle? Pidätkö sä mua ihan pentuna? kyselin ja Leevi hipaisi mun niskaani.
- En, mies totesi lyhyesti, - vaikka mä joskus sua oonki lapselliseks haukkunu, sori siitä.
Mä kohautin olkiani huolettomasti ja pieni hymy käväisi mun kasvoillani. Siirsin katseeni Leevin ja hetken aikaa me tuijoteltiin toisiamme, enkä mä tiennyt mitä olisin kelaillut. En mä nyt olisi sinä päivänä uskonut kun mä ensimäistä kertaa juttelin Leeville siinä Pihlan ja Leevin parvekkeella, että nyt mä olisin tällaisessa tilanteessa. Vitun outoa. Ja vitun huikeeta, jos totta puhutaan.
- Taitaa tulla taksireissu kotia, ei uskalla rattiin näin monen bissen jälkeen lähtee, Leevi tuumasi rikkoen jälleen välillämme olevan hiljaisuuden. Mies etsi lompakkonsa ja mä liikahdin vielä vähän lähemmäs Leeviä haistaen sen hykerryttävän Leevimäisen ja miehekkään tuoksun nenässäni.
- Voit sä tännekin jäädä yöks, sain lopulta sanottua ja mies käänsi katseensa lompakostaan muhun.
- Aina vaan parempi, Leevi sanoi ja hymyili vinosti, enkä mä voinut olla vastaamatta sen hymyyn. Hetken aikaa mä katselin Leevin savunharmaita silmiä, kunnes mun katseeni siirtyi jotenkin puolivahingossa miehen sylissä olevaan mustaan lompakkoon, tai lähinnä siinä olevaan kuvaan. Olin mä sen kuvan nähnyt kerran aiemminkin, silloin kun Leevi oli kostemman illan päätteeksi päätynyt mun luokse yöksi, mutta en ollut antanut asian jäädä vaivaamaan.
- Kuka tuossa on? lopulta mölähdin osaamatta pitää suutani kiinni. Osoitin lompakossa olevaa pientä kuvaa varmaan alle yksivuotiaasta pojasta. Leevin katse siirtyi alas ja miehen silmissä käväisi jotenkin erilainen katse.
- Se ei oikeestaan kuulu sulle, Leevi pukahti äkkipikaisesti ja jokseenkin tylysti, saaden mut säpsähtämään yllättävää äänensävyään. Mä liikahdin kauemmas ja katsoin miestä enemmän tai vähemmän ihmeissäni. Mikä hitto sille tuli? Mä en osannut edes sanoa mitään vastaan, kunhan vain tuijotin hölmistyneenä. Jonkin aikaa me oltiin ihan hiljaa, Leevi puri huultaan ja tuijotti telkkaria jotenkin teatraalisen tiiviisti.
- Äh, anteeks, mies lopulta sanoi ja katsahti mua. Mä kohautin olkiani ja katsoin hetken aikaa television ruutua ja siinä pyörivää páskaa reality-ohjelmaa, kunnes siirsin katseeni Leeviin. Mies katsoi takaisin hetken aikaa, kunnes sen katse siirtyi jonnekin vastakkaiselle seinälle.
- Se on Jimi, mun poika, Leevi kertoi vähän vaikeana ja lopulta vilkaisi mua varovasti silmäkulmastaan niin kuin peläten, että mä kävisin sen kimppuun tai jotain muuta vastaavaa. En mä kuitenkaan tietenkään tehnyt niin, en mä oikeastaan tehnyt mitään - en mä kyennyt kuin tuijottamaan Leeviä puoliksi yllättyneenä ja puoliksi järkyttyneenä kuulemastani asiasta. Mitä hevettíä?
- Mitä? ähkäisin ja Leevi siirsi katseensa takaisin seinästä muhun, - sulla on lapsi? mä toistin ja en olisi voinut kuulostaa yhtään hämmentyneemmältä.
- Niin.
- Mitä... Tai siis miten...?
- No mä seurustelin yhen naisen kanssa aika kauan aikaa sitten ja.. Hitto, emmä tiedä miks mä sulle tätä selitän, Leevi vastasi hammasta purren, - no jokatapauksessa ne otti ja lähti mun elämästä ihan ymmärrettävästä syystä, enkä mä oo nähny Jimiä melkein kolmeen kolmeen vuoteen, mies jatkoi nopeaan sekä levottomaan sävyyn ja käänsi katseensa hetkeksi pois musta. Mun oli hiton vaikea sisäistää kuulemaani, en mä nyt ihan tällaista olisi osannut odottaa. Hemmetti.
- Etkö sä sit oo pitäny niihin yhteyttä? kysyin varovaiseen sävyyn.
- En mä, ihan parempi vaan näin, Leevi mutisi ja mä haroin lyhyitä hiuksiani hieman levottomana. En mä edes tiedä mikä mut yllättäen sai niin levottomaksi, ei kai Leevin uutinen loppupeleissä edes ollut kovin paha? Yllätävä tosin sitäkin enemmän ja joo, ehkä vähän järkyttäväkin, mutta mä päätin etten shokeeraantuisi liiaksi. Oikeastaan tuntui pahalta Leevin puolesta, miehen olemus muuttui hetkessä jotenkin alakuloisemmaksi asian tullessa puheeksi ja mä uskalsin olettaa, vaikka en hemmetissä ollutkaan isä tai lapsista mitään ymmärtänytkään, että Leeville Jimi oli ollut tärkeä ja miehellä oli sitä ikävä. Mä liikahdin lähemmäs miestä ja kiersin käteni sen yläkropan ympärille kurottaen sitten painamaan suukon miehen huulille. Leevi hymyili hitusen surumielisesti ja mä koitin vastata sen hymyyn. Me oltiin jonkin aikaa ihan hiljaa ja nojailtiin toisiimme - mun oli vaikea olla miettimättä Leevin äsken kertomaa asiaa, mutta päätin etten mä antaisi asian ihan kamalasti vaivata.

- Ootko sä okei? mutisin pitkään jatkuneen hiljaisuuden jälkeen. Leevi naurahti hiljaa.
- Oon mä, mitä sä oikein kuvittelit? Onhan mulla hyvännäkönen kundi vieressä joten ei voi valittaa, mies vastasi ja kuulosti enemmän omalta itseltään kuin äsken. Mä kohotin katseeni ja kohtasin miehen leikkisän hymyn. Leevistä ei joskus ottanut yhtään selvään, sen mielentilat tuntuivat hyppivän sinnetänne helvetín nopeasti. Se saattoi olla ensin ärtynyt tai surullinen, mutta kohta taas se härnäävä, iloinen itsensä. Mä katsoin miestä hetken aikaa kuin yrittäen lukea sen silmistä jäikö sitä vaivaamaan äskeinen keskustelu ja mun typerä uteluni, mutta en mä huomannut katseessa enää sitä samanlaista surumielisyyttä kuin hetki sitten.
- Ai hyvännäkönen? toistin vähän virnistäen ja Leevi kohotti kulmiaan.
- Niin, sä et tiedäkkää miten mä iskin suhun silmäni kun mä näin sut ekan kerran, mies sanoi ja virnisti leikkisästi. Mä kohotin vuorostani kulmiani.
- Älä valehtele.
- En valehtelekkaan, mutta älä nyt liikaa ylpisty, Leevi sanoi ja pörrötti jälleen mun hiuksiani. Mä irvistin miehelle, vaikka salaa olin ihan liian otettu Leevin sanoista. Mies kumartui lähemmäs mua ja sen huulet painuivat kevyesti mun huulilleni, eikä tarvinnut kahdesti miettiä vastasinko mä Leevin suudelmaan. Kiersin sormeni miehen niskaan ja annoin huulteni liikkua noita ihan liian hyväntuntuisia huulia vasten. Leevi vetäisi mut lähemmäs itseään rikkomatta suudelmaa ja miehen kädet laskeutuivat mun kyljilleni, seikkailivat rintakehälle ja reisille ja takapuolelle ja se tuntui aivan vitun hyvältä. Mä huokaisin hiljaa, tulin entistä lähemmäs, melkein Leevin päälle ja miehen kädet pujahtivat mun paitani alle koskettelemaan haluavina paljasta ihoa. Mä tajusin taas kerran haluavani Leeviä ihan helvetín paljon. Purin hellästi miehen huulta ja Leevin kädet liukuivat mun vatsaani pitkin alemmas ja alemmas, kunnes yllättäen pysähtyivät kuin seinään.
- Sori, mies sanoi käheästi irrottauduttuaan suudelmasta.
- Miks?
- No en mä halua että sä kuvittelet että mä...
- Voi víttu, uskallakki lopettaa, mä ähkäisin keskeyttäen miehen sanat ja sain Leevin nauramaan hiljaisesti. Ilmeisesti se pelkäsi, että mä edelleen pidin sitä jonain seksin perässä olevana kusípäänä, vaikka en mä uskonut ajattelevani mitään sellaista enää nyt. Nousin ylös siitä sohvalta ja vetäisin Leevin mukanani pakittaen kohti sänkyä, mutta sen sijaan mä törmäsin selkä edellä seinään tähdätessäni askeleeni vähän väärään suuntaan. Leevi kohotti mulle kulmiaan huvittuneena ja ennen kuin mä ehdin suunnata sängylle, mies tarttuikin mun ranteisiini ja painoi mun kädet määrätietoisena vasten seinää. Leevin päättäväiset ja itsevarmat otteet saivat mut haluamaan miestä kahta kauheammin. Leevin lämmin kroppa painautui mua vasten ja kohta huulet olivat taas mun huulillani astetta haluavampina ja omistavampina. Mä tunsin jotain kovaa omaa erektiotani vasten ja mä olisin halunnut repiä vaatteet Leevin päältä, mutta mä en luonnollisestikään kyennyt kun mun kädet oli edelleen lukittu vasten seinää. Leevi kumartui suutelemaan mun kaulaa ja mä suljin hetkeksi silmäni huokaillen.
- Víttu mä haluan sua, sanoin ja mies naurahti hiljaa, kunnes irrotti otteensa mun käsistäni ja hivutti kätensä hyväilemään housujen päältä mun kasvanutta miehuuttani.
- Huomaan, Leevi virnisti ja mä vedin paidan miehen päältä keskittyen koskemaan paljasta ihoa. Kohta lattialle tipahti myös mun paitani ja sen jälkeen molempien farkut kunnes me viimein päästiin sängylle asti. Me riisuttiin alasti ja mä annoin käteni liukua Leevin vatsaa pitkin miehen kovalle elimelle alkaen hyväillä sitä tasaisin liikkein. Leevi sulki hetkeksi silmänsä huoahdellen hiljaa, kunnes mä tunsin itsekin sormien kiertyvän kasvaneen erektioni ympärille. Hiljainen inahdus purkautui mun huuliltani, tuntui nimittäin ihan tajuttoman hyvältä. Leevin toinen käsi seikkaili mun yläkropallani ja mä vein vapaan käteni miehen hiuksiin tukistaen vähän silkasta nautinnosta.
- Jumaláuta sä oot uskomaton, Leevi mumisi mun kaulaani ja mä naurahdin pienesti, kunnes kurottauduin etsimään sängyn viereisestä lipastosta liukastetta. Leevin huulet painuivat huulilleni, kunnes mies käänsi mut ympäri ja mun niskaani suukotellen Leevi lopulta työntyi varovasti mun sisääni. Ja oli muuten aivan helvetín vaikea pitää suuta kiinni, oikeastaan niin vaikea etten mä edes yrittänyt. Leevi onnistui nimittäin viemään mut taas ihan tajuttomaan ekstaasiin, ihan niin kuin jokaikisellä aiemmallakin kerralla, hemmetti. Miehen kädet vaelsivat mun vartalollani, hyväilivät mua jokapaikasta kokeneen itsevarmasti ja haluavasti ja miehen tasainen huohotus mun niskassani vain lisäsi mun omaa kiihottuneisuuttani. Musta tuntui, että mä sekoaisin, vähintääkin, ja kun mä lopulta tulin, niin musta tuntui, että seksi Leevin kanssa muuttui jokakerta vaan ihan vitun paljon mahtavammaksi.

*

Kello näytti jotain puolta kahdeksaa kun me lopulta istuttiin hiukset suihkusta märkinä parvekkeen muovituoleissa ja poltettiin röökiä. Mulla oli niin tajuttoman hyvä olo ettei mitään rajaa - mä en ymmärräntänyt miten Leevi kykeni olemaan niin uskomaton. Hymähdin huvittuneena ajatuksilleni ja vein tupakan huulilleni antaen sitten katseeni lipua vieressä istuvaan mieheen. Leevi hymyili vinosti ja puhalsi pari huteraa savurengasta ilmaan. Mä katselin savun hajoamista viileään kevätiltaan ja hetkeksi mulle tuli mieleen Leevin aiemmin kertoma asia lapsestaan ja entisestä naisystävästään. Tuntui jotenkin absurdilta koko helvetín ajatus.
- Mä en tiennykää, että sulla on ollu myös naisia, totesin lopulta ja Leevi siirsi katseensa muhun kohottaen vähän toista kulmaansa.
- Naisia? En mä puhunu ku yhestä naisesta, se huomautti ja mä karistin tuhkaa röökistäni.
- No niin, mutta tajusit pointin.
- Tajusin, ja niin on, mitä sitten?
- Ei mitään, tuli vaan mieleen, vastasin ja kohautin olkiani. Mä olin jotenkin hölmösti ajatellut, että Leevi olisi täysin homo niin kuin mäkin - vaikka eihän sillä hittoakaan väliä oikeasti ollut oliko Leevi vain miehiin päin, vai sekä miehiin että naisiin. Mies vei kätensä mun niskaan ja hipaisi kevyesti saaden mut kääntämään katseen itseensä.
- Hei mut ei puhuta siitä nyt, Leevi sanoi ja mun kasvoilla käväisi nopea hymy.
- Mistäs?
- No sähän voit nyt auliisti kertoo sun entisistä suhteista vuorostas, Leevi virnisti ja mä tönäisin miestä hellästi.
- Niissä ei oo paljon kertomista, mä en oo ihan sitoutujatyyppiä, vastasin huolettomaan sävyyn ja heilautin kättäni ilmassa. Mun ainoa kunnollinen suhde oli kaksi vuotta sitten tyypin nimeltä Joni kanssa, mutta mä en varsinaisesti halunnut muistella koko jätkää. En mä enää siitä piriä niistelevästä kusípäästä ollut meidän hölmön suhteentapaisen jälkeen kuullut, ja olin päättänyt etten vítun varmaan haluaisikaan kuulla. Ihan vaan parempi näin. Ja yleisesti ottaen mä olin kyllä tyytynyt ihan vaan irtosuhteisiin, lukuunottamatta Leeviä, joka sai mussa aikaan helvetín paljon muutakin kuin seksuaalista latausta.
- No pitäskö mun nyt olla loukkaantunu kun sä sanot noin? Leevi kysyi pienen hymyn nykiessä sen suupielessä ja mä kohotin kulmiani, kunnes mun jokseenkin utuiset aivoni rekisteröi miehen sanat.
- No ei, sä ootkin poikkeus, sanoin ennen kuin ehdin miettiä sen tarkemmin. Leevi virnisti voitokkaasti ja imaisi vielä savut tupakastaan kunnes tumppasi ja kumartui suukottamaan mun otsaa.
- Niin säki, se myönsi ja sai mut hymyilemään. Tuntui hassulta. Mä olin pitänyt söpöjä rakkaustarinoita lähinnä turhana páskana, mutta ehkä mä olin väärässä, sillä ainakin juuri nyt musta tuntui helvetín hyvältä. Vaikka siis, eihän meillä nyt mitään vitun rakkaustarinaa ollutkaan, ei helvetíssäkään, en mä sillä, mutta jotain erilaista kaikkeen muuhun nähden tässä oli. Mä nousin ylös ja heitin tupakan alas parvekkeelta, kunnes lampsin Leevi seuranani sisälle pieneen yksiööni.
- Mulla on nälkä, haukottelin ja istuin alas keittiön tuoliin.
- No käydään jossain syömässä, Leevi vastasi ja istui mun viereeni.
- Joo, haetaan pizzat tosta läheltä.
- Víttu miten romanttista.
- Nii mustaki, vastasin huvittuneesti hymyillen ja nousin ylös. Leevi kuitenkin yllättäen vetäisi mut syliinsä ja kiersi kätensä mun ympärilleni. Mä katsoin miestä lievästi sanottuna huvittuneena ja Leevi suukotti mun niskaani.
- Mihin se sun kusípääpuolisko jäi? kysyin ja Leevi tökkäsi mua kylkeen.
- Eihän mulla sellasta oo, se huomautti ja mä pyöritin vähän päätäni huvittuneena, kunnes me noustiin ja raahauduttiin eteiseen pistämään kenkiä jalkaan. Mun oli vaikea olla pitämättä kokoaikaista typerää kestohymyä kasvoillani, koska sellaisen Leevi mussa aikaan sai. Hetken mä mietin Pihlaa ja sitä, mitä tapahtuisi jos se jotenkin saisi tietää, että mä säädin tällätavalla sen enon kanssa. Tai olin säätänyt jo jonkun aikaa. Rypistin vähän otsaani, mutta päätin lopulta pyyhkiä ajatuksen pois mielestäni ja miettiä sitä joskus myöhemmin - niin kuin mulla oli yleensäkin tapana tehdä hankalampien asioiden suhteen, siirtää turha murehtiminen jonnekin viikon päähän. Siitä ei tosin aina seurannut mitään kovinkaan hyvää.
- Onhan nyt ne avaimet niin ei tarvii pihalla paleltua, Leevi härnäsi kun mä avasin ulko-oven rappuun.
- Pää kiinni, vastasin voimatta kuitenkaan estää pientä hymyä joka nyki mun suupielissä. Leevi vilkaisi mua huvittuneena, kunnes mä työnsin oven kiinni ja me lampsittiin raput pohjakerrokseen. Aurinko oli iltaa kohden hävinnyt taivaalta, mutta mua ei jaksanut haitata, ei juuri nyt. Mulla ei ollut mitään hajua mitä tästä tulisi, vai tulisi oikeasti yhtään mitään, nimittäin musta ja Leevistä, mutta tällähetkellä en antanut asian mietityttää. Juuri nyt mä halusin keskittyä vain tuohon vieressäni kävelevään mieheen ja ehkä ihan vähän myös kadun päässä sijaitsevaan lähiöpizzeriaan koska mulla oli oikeasti ihan huutava nälkä. Vähän niin kuin aina.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.9.13 17:44:30

Oi ihanaa uus pätkä! ♥ En oo ennen kommentoinu mut kirjotat tosi kivalla ja koukuttavalla tavalla :) Innolla ootan jatkoa :)

Päivämäärä:   3.9.13 17:51:24

DOFIAJFAIJFJAODFKAIO. tää tunne.
pelastit mun päänsäryn täytteisen päivän. ♥
sä et voi oikeesti tietää kuinka helevitisti oon oottanu tätä jatkoa tänne. olin jo vähän lannistunu ku katoin että tää on taas noussut ja rullasin alaspäin ajatellen, et tuskimpa nuuki nyt tälleen keskellä viikkoa laittaa jatkoa tms että joku on taas tullu vaan upittelemaan tätä.
ja toi jatko oli edelleen mielettömän hyvä. kirjotat niin luontevasti ja toden tuntusesti. jään taas oottelemaan jatkoa ja lukemaan tuhatta kertaa joka päivä tätä tarinaa läpi. :3
ps. koko jatkon aikana mulla oli äärettömän typerän näköinen virne naamalla - ah, kui söpöö !!!1

Lähettäjä: tito_man 
Päivämäärä:   3.9.13 18:11:22

Äwä noi kaks on vaan jotain niin parasta! ♥ :D Ihanan pitkä pätkä ja niin ihanaa luettavaa. Yks virhe jossain pisti silmään mut sekin unohtu, kun luin loppuun. Kiitos Nuuki tästä pelastit meikän päivän! :]

Päivämäärä:   3.9.13 20:51:16

Ihanaa ku tuli jatkoo <3 en malta oottaa seuraavaa lukua!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.