Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmaata savua ja salmiakkia - mies/mies

Lähettäjä: Nuuki 
Päivämäärä:   26.2.13 16:05:25

Oon kuumetokkurassani varsin tehokas ja sain oikoluettua tätä ikuisuuden tiedostoissani pölyttynyttä tarinantapaista melko paljolti, joten ajattelin uskaltaa julkaista tännekin. Toivottavasti tämä tt:n valtaisa homorakkaustarjonta ei ole saanut ihmisiä kyllästymään, enkä minä saa keihäistä kun lisään vielä yhden stoorisen samasta aiheesta, iiks.

Oukei, mie koen valtaisaa kirjoitusintoa, joten jos tätä joku haluaa lukea lisää niin mieluusti sitä julkaisen! Varoituksena ainakin kiroilua ja huonoa huumoria, mutta olkaa hyvä : D

Harmaata savua ja salmiakkia

PROLOGI

Sitten mä vaan heräsin. Säpsähdin jostain kilometrien pituisesta usvaisesta mustasta pudotuksesta todellisuuteen. Ja mulla oli helvetín kylmä. Huulet tuntuivat liimautuneen yhteen kuivasta jäätyneestä verestä, enkä mä hetkeen kyennyt ajattelemaan muuta kuin sitä rautaista iljettävää makua mun huulilla ja suussani. Ja siinä mä istuin ja tuijotin rikkoutunutta tuulilasia ties kuinka kauan, ennen kuin kipeä pääkoppa pikkuhiljaa rekisteröi tapahtuneen. Paniikki nosti päätään mun sisälläni. Sydän alkoi hakata pyrkien ulos rinnasta, pala nousi kurkkuun, pyörrytti. Alahuulen iho repesi kipeästi kun mä avasin suuni kykenemättä silti sanomaan mitään. Haparoiden naksautin turvavyön auki ja vaivalloisesti katsoin ympärilleni, näkökenttä tuntui sumealta.
- Vi-ttu..
Epämääräinen ulahdus pääsi mun kurkusta kun katsoin vieressä pelkääjänpaikalla istuvaa Pihlaa, jonka punaiseen tahriutuneet kasvot nojasivat jäätynyttä sivulasia vasten kalpeina ja liikkumattomina.
- Pihla, mä kähisin ja koitin herättää tyttöä, joka ei reagoinut mitenkään, - Pihla, hitto...
Joku voihki ja ähisi takapenkillä kiinnittäen mun huomioni.
- Are, me.. Me ajettiin kolari, mä sanoin ääni rahisten ja tajusin täriseväni kauttaaltaan. Aarni ei vastanut, ähki ja ulisi vaan, enkä mä edes yrittänyt saada siltä vastausta. Aarnin vieressä istuva Silja oli hiljaa, silmät kiinni, pää etupenkin selkämystä vasten. Mun teki mieli alkaa itkeä, mutta jotenkin mä sain itseni toimimaan. Kohmeinen käsi löysi takin taskusta puhelimen, ja epämääräisesti ähisten mä avasin kuskin puoleisen oven. En mä päässyt jaloilleni, vaikka yritinkin. Polvet päsähtivät kiiltelevään lumihankeen, ja siinä mä olin, polvillani lumihangessa @!#$ sekavana ja naama veressä. Kohmeisin sormin painoin numerot ruutuun ja koitin kerätä itseäni. Miten tässä näin kävi? Mä tärisin, enkä tiennyt johtuiko se ilman kylmyydestä vai yleisestä paniikista, todennäköisesti molemmista. Víttu mä en edes muistanut missä me oltiin. Oli hiton pimeää ja joka puolella pelkkää metsää. Vanhan Toyota Coronan konepelti oli rutistunut kasaan ja hetken aikaa mä vaan tuijotin lohdutonta näkyä, ennen kuin havahduin puhelimesta kuuluvaan naisääneen,

- Hätäkeskus, kuinka voin auttaa?

Hiljalleen alkoi saata lunta.

LUKU 1

Mä olin löytänyt itseni taas siitä samasta lähiöbaarista itsesäälissäni odottamassa humalaa, kun aivan yllättäen se kuuluisa ja erittäin kovasti odotettu valo tunnelin päässä päätti viimein osua myös mun kohdalleni. Enkä mä nyt tarkoittanut tuota kapakan uutta ja semisti hyvännäköistä kaljupäistä baarimikkoa, joka nojaili tiskiin asiakkailleen kaappimaiseen portsari-lookiinsa nähden omituisen lempeästi hymyillen, vaikka oli sekin ihan piristävä yllätys, vaan puhelinsoittoa jonka mä sain kuudennen oluttuopillisen puolivälissä Siljalta.
- Sori ku mä en soittanu aiemmin, mutta Pihla heräs tänä aamuna!
Multa meinasi pudota Karhun logolla varustettu puolityhjä lasi käsistä kuultuani ystäväni iloiset uutiset, mutta jotenkuten mä sain taiteltua tuopin turvallisesta ruskealle puupöydälle. Multa meni pieni tovi ennen kuin jurriset aivoni rekisteröivät kuulemansa. Vastapäätä istuva Aarni nosti humaltuneen katseensa muhun, enkä mä osannut muuta kuin hymyillä leveästi ja lopulta purskahtaa jotenkin epämääräisen humaltuneeseen ja pelottavalla tavalla Hannibal Lecter-tyyliseen sekonauruun, josta kuitenkin kuulsi puhdas vilpitön helpotus. Uskomatonta. Viereisen pöydän juopunut partasuu, Tiitinen sen nimi taisi olla, vilkaisi mua kulmiensa alta kuin varmistaen etten mä vaan nauranut sille. Jotenkin karmiva äijä.
- Ihan tosi? Miten se voi? kysyin lopulta ja siinä vaiheessa vastapäätä istuvan toverinikin kiinnostus heräsi ja jätkä vetäisi hupun päästään kohottaen mulle kulmiaan.
- Hyvin, siis tilanteeseen nähden, onhan se vähän pihalla, mutta kyllä se kuulemma siitä tokenee, Silja selosti ja mun kasvoille juuttunut hymy tuntui levenevän korviin asti. Koko helvétin kuukauden mä olin käynyt sairaalalla katsomassa Pihlaa ja syyttänyt itseäni meidän kolarista ja siitä, että se tyttö makasi koomassa sen seurauksena. Ja mä olin suunnilleen rukoillut, että se heräisi ja paranisi, ja nyt se ihan oikeasti oli tapahtunut. Tuntui kun mä olisin kokenut jonkun valaistuksen ja päässyt pois siitä kuopasta, johon olin pudonnut neljä viikkoa sitten kun se romukasa Toyota oli räsähtänyt tiensivuun.
- Eetu?
Säpsähdin takaisin todellisuuteen.
- Joo? Siis, ihan mahtavaa, millon sitä pääsee kattomaan? mä kyselin niinkuin yli-innokas pikkupoika. Hörppäsin oluttani ja kuulin Siljan nauravan intoilulleni.
- Mä en tiedä, mutta eiköhän lähipäivinä, tyttö vastasi ja mä olin yhtä hymyä. Teki mieli hypätä siihen baaripöydälle ja alkaa tanssia tai jotain muuta vastaavaa. Tuntui kuin valtavankokoinen kivi olisi tipahtanut mun sydämeltäni. Mä tunsin olevani helvetín onnellinen. Pihlasta oli tullut parissa kuukaudessa mulle tosi hyvä ystävä, se oli mulle melkein kuin kauan kadoksissa ollut sisko, vaikkei me edes oltu tunnettu kovinkaan kauaa. Mun elämä oli ollut yhtä humalanhuuruista harmautta kolarin jälkeen, mutta nyt asiat tuntuivat muuttuvan, ja nimenomaan positiivisesti.

- Pihla on heränny! mä melkein huusin Aarnille kun olin lopettanut puheluni Siljan kanssa. Viereisen pöydän joulupukki katsoi mua jälleen astetta kummeksuvammin. Mä tyydyin virnistämään sille leveästi.
- Mitä?! jätkä älähti ja sen juopuneisiin silmiin syttyi into, - oikeesti? Ei helvettí, toihan on maailman paras uutinen! Aarni jatkoi ja naurahti sitten vilpittömän helpottuneesti.
- No niin on, mä sanoin ja läimäisin Area toverillisesti selkään, kunnes nostin lasini, - Pihlalle! Virnistin ja Aarni kilautti oman tuoppinsa mun tuoppiani vasten naureskellen. Joku paikallinen seinäruusu alkoi laulaa karaokea jokseenkin epävireisesti.
- Myrskyn jälkeen, on poutasää, Aarni yhtyi vanhemman rouvan lauluun antaumuksella ja mä katsoin toveriani huvittuneena. Hörpin bisseni loppuun ja tuikkasin tupakan huulilleni, nykäisten samalla hoilaavaan ystäväni mukaani röökille, ennen kuin se innotuisi itse mikin varteen. Ei nimittäin tosissaan olisi ensimmäinen kerta.

Helmikuun viimeisten päivien viima puhalsi takin läpi ilkeän kylmästi, mutta mua ei jaksanut kiinnostaa. Mä olin oikeasti ihan tajuttoman onnellinen juuri nyt.

*

Kun me viisi päivää Pihlan heräämisen jälkeen seisottiin Siljan ja Aarnin kanssa keskussairaalan hississä, musta tuntui, että se oli varmaan ainoa kerta kun mä olin sairaalalle menosta innoissani tai iloinen. Faktahan nimittäin oli, että mulla oli jonkinsortin sairaalafobia, enkä mä siksi nauttinut kyseissä paikassa hengailusta. Nyt tilanne oli kuitenkin toinen. Aarni pyöritteli värikästä kukkakimppua kädessään ja mä vilkaisin sitä vähän hymyillen. Se oli ihastunut, pihkassa, kusessa, miten sen nyt tahtoikaan ilmaista, Pihlaan - mä olin aivan varma asiasta, vaikkei se sitä itse tietenkään myöntänyt.
- Hitto mä inhoon hissejä, Silja hymähti tuijottaen seinällä näkyviä kerroksia tiiviisti ja odottavasti.
- Nii, nää on nää uuet hissit tämmösiä, saattaa ihan millon vaan jäädä jumiin, sanoin brunetelle kiusallani, - mä jäin kerran jumiin kaheks tunniks ku se hälytysnappi ei toiminu, jatkoin ja samassa sai läimäisyn kylkeeni.
- Ai saatána!
- Luoja sä oot ärsyttävä, Silja sanoi silmiään pyöritellen ja entistä tiiviimmin vaihtuvia kerroslukuja tuijotellen. Mä virnistin leveästi ja löin nyrkkini yhteen nauravan Aren kanssa.
- Miehet... Silja mutisi ja mun virnistys vaan leveni.
- Voi meidän pientä Siljaa, totesin samalla kun vilkaisin itseäni hissin peilistä. Vihreät silmät tuijottivat takaisin. Vielä viisi viikkoa sitten mun hiustyyli oli ollut intin takia tyylikkäästi melkein kalju ja tai ainakin hyvin siili, mutta yllättävän nopeasti mulla tuntui karvat päässä kasvavan kun nyt fledaa sai jotenkin jopa muotoiltua. Ei tosin sillä, ettäkö mä sellaista suuremmin harrastaisin, nytkin vaaleanruskeat suortuvat olivat melko tyylikkäästi sekaisin. Säpsähdin mietteistäni kun hissin ovi aukesi ja Aarni sekä Silja astelivat valkoiselle käytävälle. Seurasin noita ja jonkun aikaa käytävillä seikkailtumme ja ihmeteltyämme meidän oli pakko kysyä ohikulkevalta hoijalta neuvoa.
- Seuraavasta kun käännytte oikeelle ja kävelette ihan käytävän päähän niin pitäis löytyä, nainen selitti, mutta multa meni sanat ihan ohitse. Oikeastaan mä en enää kuullut yhtään mitään, nimittäin mun keskittyminen herpaantui aivan täysin kun mä näin käytävälle astelevan olennon. Tai siis, ihan ihminen se oli, mutta ei tosiaankaan mikä tahansa ihminen, vaan ihan järjettömän uskomattoman näköinen sellainen. Siis juuri sen näköinen ihminen, että jos tämä olisi leffankohtaus niin tuon ihmisen ensiesiintyminen ruudussa, eli tässä tapauksessa käytävällä käveleminen, kuvattaisiin superhidastuksella. Mä tsiigasin sitä ihan silmä kovana, ihme että vain silmä eikä joku muu, mutta ei se luonut muhun minkäänlaista katsetta, ei edes säälistä. Se oli enemmän keskittynyt kääntämään sätkäänsä. Ei mua silti haitannut, koska mä leijuin pari senttiä lattian yläpuolella, tai ainakin siltä musta tuntui. Miehellä oli tummanruskeat sekaiset hiukset, pieni, mutta vain pieni parransänki, kuluneet farkut ja nahkatakki, ja se näytti aika perkéleen komealta, vähän renttumaiselta, mutta siis, charmikkaalta ja hiton hyvältä. Siis vaikka se oli varmaan melkein kolmekymmentä tai jotain.

- Eetu, ala tulla! Aarnin epäseksikäs älähdys palautti mun takaisin maan pinnalle ja mä tajusin tuijottavani seinää. Komea olento oli kadonnut, ja mä käänsin katseeni kauemmas kävelleiden kavereideni suuntaan. Silja viittoi mua luokseen suurennelluin käsiliikkein, niin kuin mä en olisi muuten tajunnut, ja hieman hymähtäen lähdin lampsimaan noiden perään. Kieltämättä olo tuntui hämmentyneeltä ja vähän hölmöltä, mutta toisaalta, niin mulle kävi hyvin usein, joten sinäänsä olotila ei ihmetyttänyt. Pakko oli vilkaista vielä taakse, vaikka eihän se enää siellä ollut.

Mä olin ihan ajatuksissani kun me käveltiin käytävän päähän ja koputettiin raollaan olevaan oveen. Silja raotti varovasti valkoista ovea ja asteli sisälle mun ja Aarnin seuratessa perässä. Pihlan tunnisti heti. Se oli puoliksi makuullaan ja puoliksi istualteen sängyllä, joka oli kaikista lähinnä ovea. Punertavat puolipitkät kiharat lepäsivät olkapäillä ja siniset silmät olivat keskittyneet katsomaan televisiota.
- Pihla! Silja huudahti sen verran kovasti, että toisen potilaan luona häärivä hoitaja katsoi meidän suuntaan hitusen paheksuvasti. Punapää käänsi katseensa televisiosta ja tajuttuaan meidät sen kasvoille nousi yllättynyt hymy. Silja ryntäsi halaamaan ystäväänsä ja sai Pihlan nauramaan hitusen käheästi. Mun sisällä levisi uskomaton helpotus ja hyvä olo kun mä näin Pihlan siinä sairaalapedillä ensimmäistä kertaa muutenkin kuin koomassa.
- Varovasti, varovasti, se samainen hoitaja sanoi, mutta viesti ei tainnut vaikuttaa tyttöjen rutistukseen millään tavalla.
- Ihana nähä teitä, Pihla henkäisi tuttu pilke silmissään, - ja ihana nähä, että te ootte kunnossa.
- Lähinnä tässä nyt iloitaan sitä, että sä heräsit, mä tuumasin ja kaappasin lopulta ystäväni hellästi suuren karhunhalaukseen, - mikäs on vointi?
- Ihan okei, jalka on paketissa, joten mä liikuskelen lähinnä pyörätuolilla, mutta muuten menee hyvin, Pihla vastasi ja nyökkäsi vasemman jalkansa suuntaan. Sen mitä mä Pihlaa tosiaan tunsin, niin tiesin, ettei kyseessä todellakaan ollut mikään luovuttaja tai valittaja, joten nytkin tytön kasvoilla paistoi hyväntuulinen hymy vaikka sairaalassa oltiinkin. Pihlalla oli mahtava elämänasenne, vaikka se oli menettänyt elämässään paljon, ja monen olisi syytä ottaa tuollaisesta asenteesta oppia.

- Tuli sitten nukuttua vähän pidemmät päiväunet, kieltämättä olo on kun onkimadolla vieläkin, Pihla virnisti ja sai meidät nauramaan.
- Hitto sä pelästytit meidät, mä sanoin ja istuin tuolille sängyn vieressä.
- No kyllä mä vähän ittenikin, tyttö sanoi ja vilkaisi ympärilleen, - Coronasta ei taida enää autoks olla? Se jatkoi ja mä pyöritin päätäni.
- Ei toivookaan, mutta romuhan se oli muutenkin.
- Sääli, Pihla sanoi ja keskitti sitten katseensa Aarniin, - toittekste mulle kukkia?
- Joo, Aarni vastasi ja pisti sitten kimpun maljakkoon jossa oli jo kukkasia, - sulla on tainnu käydä jonkun verran vieraita?
- On joo, eilen oli eka vierailupäivä ja sillon kävi broidi ja sit tänään kävi eno ja sit Milla ja Elisa ja silleen, Pihla vastasi ja katseli hetken kukkia hymyillen.
- Aarni halus välttämättä tuoda kukkia, Silja virnisti ja huomasin miten Aarni nipisti tyttöä kädestä. Silja säpsähti kauemmas ja mulkaisi kundia varoittavaan tyyliinsä.
- Huomaavaista, Pihla sanoi hymyillen leveästi ja mun kasvoille nousi huvittunut hymy. Me oltiin kaikki kaksikymmentä tai yli, ja silti tuntui välillä että käytös oli jotain kolmetoista-vuotiaan tasoa. Toisaalta mulla oli silti maailman parhaat frendit, siitä ei päässyt mihinkään.

Me vietettiin Pihlan luona pitkä tovi, ja vasta kun hoitaja tuli ilmoittamaan vierailuajan päättymisestä, niin me suostuttiin viimein lampsimaan ulos huoneesta. Musta oli uskomattoman helpottavaa nähdä Pihla noin virkeänä ja hyvässä kunnossa kaikkeen nähden, kuulemma tilanne voisi olla monta kertaa huonompi. Me muut oltiin selvitty kolarista melko helpolla, lievillä aivotärähdyksillä, naarmuilla ja mustelmilla, kovin juttu oli kai Aarnin murtunut ranne, mutta loppupeleissä sekin oli pikkujuttu verrattuna Pihlan kohtaloon. Mä en ollut ajanut autoa kolarin jälkeen, jotenkin mä en vaan ollut pystynyt, mutta nyt kun Pihla oli kunnossa, niin mä voisin kai harkita uutta kaaraa tai jotain. Tosin mä epäilin vahvasti, lähtisikö kukaan mun kyytiin ihan vähään aikaan.

Illalla me juotiin ja polteltiin parin frendin, Mikin ja Juhon kanssa mun kämpillä parit bisset ja parit pössyt ihan vaan siksi, koska mä olin helvetín hyvällä tuulella. Pihla oli kunnossa ja kaikki tuintui muutenkin olevan ihan reilassa. Töitä ei tosin ollut ja vähän tiukilla sai elellä, mutta muuten, mä en nähnyt syytä suruun. Mä oli kakskytkaksi ja elämä edessä, joten no worries. Niinpä kun mä sitten astelin parvekkeelle ja sytytin jointin, niin mun kasvoille nousi vaan sellainen hiton autuas hymy. Palelsi kyllä pérkeleesti, eikä kevättä näkynyt lähimaillakaan, mutta en antanut sen häiritä. Mikki lysähti kohta mun viereeni parvekkeen sohvalle ja virnisti rennosti kun mä ojensin budisätkää sille. En mä kovin usein pajautellut, mutta Mikin ja Juhon seurassa sitä jotenkin löysi aina itsensä pilvestä. Tai sitten muuten vaan tekemässä jotain vähemmän asiallista.
- Tulis kesä, Mikki sanoi ja mä vilkaisin sitä.
- Kyl se sieltä pikkuhiljaa, vastasin ja tuijottelin taivasta. Mikki ojensi sätkän takaisin mulle ja hetken aikaa me siinä istuskeltiin kaikessa rauhassa, ennen kuin noustiin. Juho mussutti tilaamaansa pizzaa keittiössä ja mä rojahdin olohuoneen sohvalle mahdollisimman leveästi, ettei kumpikaan tovereistani varmasti siihen pääsisi.
- Pelataan korttia, Mikki sanoi ja istui lattialle korttipakan kera.
- Miten vaan, vastasin ja katsoin miten jätkä alkoi sekoittaa kortteja. Juho ilmestyi kohta olohuoneeseen, istui Mikin viereen ja mä katsoin kaksikkoa jotenkin huvittuneena. Musta tuntui, että mun elämä oli jotenkin rappiolla, mutta toisaalta, ei mua juuri nyt jaksanut kiinnostaa paskán vertaa.

Huomenna sitä ehtisi kyllä murehtia.

Re: Harmaata savua ja salmiakkia - mies/mies

Lähettäjä: HULI 
Päivämäärä:   26.2.13 18:33:07

Ei kai poikarakkautta ole koskaan liikaa :D jatkoajatkoa, vaikuttaa hyvältä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.13 13:17:40

Vähä liikaa kiroilua mun mielestä, mutta ihan kiva muuten. jatka vaan:)

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   27.2.13 13:29:58

Kyl aina yks poikaxpoika tarina tänne mahtuu lisää ja tää vaikutaa kivalta ja erilaiselta :)

Lähettäjä: jp 
Päivämäärä:   27.2.13 14:06:46

Juu ihan hyvältä vaikuttaa! Tykkään sun tyylsitä, ja päähenkilöstä tuli heti jotenki ihana vaikutelma. Tässävaiheessa en vielä osaa mitää rakentavampaa palautetta antaa, mutta odotetaan innolla seuraavaa osaa! :)

Lähettäjä: parza 
Päivämäärä:   27.2.13 16:32:23

Jatkoa ehottomasti! :) Tykkään sun kirjotustyylistä tosi paljon, kivasti kuvailtu kaikkee, mukavan pitkä pätkä ja ihastuin täysin tähän päähenkilöön! Ja kyllä tänne aina yks hyvä poikaxpoika tarina lisää mahtuu :D

Päivämäärä:   27.2.13 20:14:24

Ääk, mulla on lukijoita! Ihanaa, kiitos hurrjasti kommenteista, kiva jos tänne yksi poikarakkauspläjäys vielä mahtuu : D Mukava kuulla, että kirjotustyyli nappaa ja Eetu tarinan sankarina miellyttää ja että jatkoa halutaan ja niin päin pois. Kiitoskiitos, piristyin suuresti kommenteista (: <3

Laittelen nyt jatkoa, koska viikonloppuna en millään kuitenkaan ehtis. Mulla on selkeä idea ja ylläripyllärikäänteet tän tarinan suhteen kirkkaana mielessä, joten melko tasaiseen tahtiin lukuja ilmaantunee. Ens viikolla tosin viettelen hiihtolomaa, niin en takaa aktiivisuuttani, mutta koitan alkuviikosta sitten taas jatkella!

LUKU 2

Seuraavana aamuna mä heräsin jokseenkin huonovointisena puhelimen kovaääniseen pirinään. Enkä mä todellakaan ollut kotona. Joku hakkasi vasaralla mun pääkoppaa hajalle, tai siltä ainakin kovasti tuntui - vasaroita mä en kuitenkaan varsinaisesti ympärilläni nähnyt saatuani silmäni auki. Muistikuvat eilisyöltä tuntuivat hämäriltä ja mä uskaltauduin vilkaisemaan vieressä nukkuvaa ihmistä silmäkulmastani. Ei näyttänyt yhtään tutulta. Se oli joku tummahiuksinen pörrötukka, ja mä kelasin, että olikohan se edes täysi-ikäinen. Saatika sakkorajan yläpuolella. Jessus. Aika penskalta se näytti. Pienissä kuumotuksissa nousin istumaan ja kaivoin lattialla lojuvien farkkujen taskusta kännykkäni. Pikkubroidin nimi vilkkui ruudulla.
- No kerro, murahdin ja hieroin unisia kasvojani. Päätä jomotti ihan kiitettävästi.
- Tuu hakee mut Kujalan luota, Joona komensi ja mä tuhahdin.
- Ei mulla edelleenkään oo uutta autoo.
- No víttu, teini inisi, - mikset oo hommannu?
- Kuule en tiedä, hymähdin ja nojasin päätä käteeni.
- Missä sä oot? Joona kysyi.
- En tiiä sitäkään.
Vilkaisin nukkuvaa jätkää ja rypistin hieman kulmiani. Vähän kuumotti jos kundi asui vielä kotonaan ja sen vanhemmat päivysti huoneen toisella puolella. Mä näin sieluni silmin keski-ikäisen pariskunnan haulikon ja kaulimen kanssa valmiina lahtaamaan reviirille eksyneen yksinäisen suden, eli tässätapauksessa mut.
- Jonku naisen luonako sä oot? Joona tenttasi ja mun mielikuvani haihtui, luojan kiitos.
- Jotai sellasta, vastasin ja nappasin paitani lattialta. Joona saatika moni muukaan ei tiennyt mun epä-heterosta suuntautumisestani, enkä mä kovin monelle voinut kertoa. Silja ja Aarni olivat ainoita jotka tiesivät, ja niille se oli okei, enkä mä halunnut muille suuremmin mainostaa. Ei sillä, tuskin kovin moni edes uskoisi jos tietäisi.
- Nii just. Miten vitussa mä pääsen täältä korvesta pois? Joona valitti.
- Ei oo mun ongelma, nyt pitää lopettaa, vastasin ja yritin kääntää paitaani yhdellä kädellä oikein päin.
- Haista sinä... No jaa, lähe tänään keskustaan pizzalle?
- Vois kai joo, soittele ku selviät johonki, vastasin haukotellen, - moro.
- Jees, moi.

Kiskoin vaatteet päälleni ennätysvauhtia ja mietin, että katoaisin paikanpäältä, mutta en ehtinyt tehdä mitään kun se tuntematon kundi heräsi. Mä vilkaisin sitä varovasti ja se nousi istumaan tapittaen mua ruskeilla silmillään.
- Huomenta, se mumisi puoliunessa ja mun ilmeeni näytti varmaan karkausyrityksen jälkeen jotenkin syylliseltä.
- No huomentapäivää, vastasin ja haroin hiuksiani, - mä tästä olinki menossa.
- Eiku mä keitän meille kahvit ja laitan jotain aamupalaa, jätkä vastasi topakan vaativasti ja alkoi kiskoa pillifarkkuja ja t-paitaa laihan kroppansa peitoksi. Mä kirosin mielessäni ja kaduin erittäin suuresti sitä, että olin saattanut itseni eilen sellaiseen kuntoon, etten muistanut mitään. Miten ihmeessä mä olin oikeasti päätynyt tänne?
- Ei tarvii.
- Eiku joo joo, älä väitä vastaan, kundi sanoi virnistäen ja haroi tummanraidallista hiuspehkoaan.
- Paljo sulla on ees ikää? möläytin ja pörröpää katsoi mua kysymyksen myötä jotenkin loukkaantuen. Kohotin kevyesti kulmiani ja kundi käveli mun ohitseni ovelle.
- Kaheksantoista, se vastasi neutraalisti ja heilautti silmilletulevia hiuksiaan sivuun. Mun teki mieli sanoa, että ei kyllä siltä näyttänyt, mutta pidin suuni kiinni. Jätkä näytti jotain kuusitoista-vuotiaalta, mutta mä en halunnut tahallani ketään ilman syytä loukata.
- Ja sun nimi oli...? Jatkoin kyselyäni ja sain pojan näyttämään vaan enemmän loukkaantuneelta. Siinä vaiheessa tuli jo vähän huono omatunto.
- Roni, se vastasi ja vilkaisi mua, - Eetu, se jatkoi hieman piikikkäästi, mutta hymyili sitten ja talsi ulos huoneesta oletettavasti kohti keittiötä. Mä olin sen verran mukava jätkä, etten sitten möläytyksieni jälkeen kehdannut vaan lähteä lätkimään, vaan seurasin tätä kyseistä Ronia keittiöön saatuani farkut ja hupparin päälleni. Tsekattuani reitin, saatoin helpotuksekseni huomata, ettei haulikoita tai kaulimia näkynyt missään, vaan huoneisto oli tyhjä.

- Luoja mikä olo, mumisin istuttuani alas.
- Mm, niin sä sammuit tohon sängylle heti kun me oltiin saatu vaatteet pois ja päsemässä tositoimiin, Roni kujersi jotenkin imelästi ja mutristi lävistettyä alahuultaan, mutta mä nyt en oikein lämmennyt sille. Vaikka joo, olihan se ihan lutunen, vähänniinkuin koiranpentu. Kyllä mä pidin koirista, ei siinä mitään, mutta ei tuo kundi ollut ihan mun tyyliäni. Päätin kuitenkin kohteliaasti juoda aamukahvit kun näin kerta toivottiin, olinhan mä sisäisesti varsin herrasmies. Tai ainakin tahdoin niin uskoa.
- Joo ois eilen vähempiki määrä ilolientä riittäny, haukottelin ja katsoin kuinka hintelä pörröpää kiikutti kahvikupin mun nenäni eteen. Sitten se istui siihen mun viereen oman kuppinsa kanssa ja jäi tapittamaan mua niillä ruskeilla silmillään. Mä tyydyin tuijottelemaan muina miehinä ikkunaan.
- Sä lupasit eilen että viet mut syömään joku päivä, Roni ilmoitti sitten virnistäen ja mä kohotin kulmiani. Luoja, mä tosiaan voisin rajoittaa tätä menoani vähän. Mustahan tuli varsinainen Don Juan humalassa.
- Ei kyl mitään muistikuvia, hymähdin lopulta ja kittasin kahviani. Suuta kuivasi ja päätä särki, teki mieli jotain helvetín rasvaista roskaruokaa ja muutenkin olo tuntui vähän siltä, ettei tänään varmaan tulisi tehtyä kovin paljoa muuta kuin löhöttyä.

Meni melko pitkä tovi ennenkuin mä pääsin lähtemään kotiin, sillä Roni teki kaikkensa, että mä jäisin vähintään iltaan asti. Niin, ja siinä vaiheessa kun sen suostuttelut alkoivat mennä jotenkin seksuaalisen häirinnän puolelle tai muutenvaan fyysisiksi, niin mä päätin lähteä ihan tosissaan. Mun teki mieli sanoa, että vaikka mä miehiin päin olinkin, niin mun tyyppiäni tosiaan olivat ne oikeasti miehet, eikä niinkään mitkään hihittävät tyttöpojat, mutta jätin sanomatta, koska en halunnut kuulostaa turhan tylyltä. Mä en oikeasti ollut yhtään tyly kundi, vaan helvetín mukava kaikille, yleensä ainakin, joten en mä halunnut nytkään Ronin mieltä pahoittaa kun sitä näköjään sapetti ihan tarpeeksi jo se, että mä ylipäänsä lähdin menemään.
- Jees, hei mut ehkä törmäillään joskus, totesin kun olin kiskonut mustan talvitakin päälleni ja astellut ulko-ovelle.
- Varmasti, Roni virnisti seinään nojaillen, - soitellaan lähiaikoina.
- Vaihettiinko me muka numerot eilen? mä ähkäisin ja samantien muutama hassu flasback eiliestä baari-illata välähteli mun pääni sisällä. Roni nauroi ja nyökytteli. Mä hymähdin itsekseni ja lopulta heilautin kättäni avaten samalla oven.
- Moro.
- Moikka, Eetu.
Jokseenkin ajatuksissani suljin oven perässäni ja lähdin astelemaan kerrostalon portaita alas selaten Joonan numeron puhelimestani. Se pizza tosiaan maistuisi.

*

Mä palloilin ympäri keskustaa kuin mikäkin piripää varmaan kaksi tuntia, ennen kuin pikkuveli sai itsensä raahattua paikalle. Lampsin yhden vakkarikebab-mestan edustalle ja kohta Joona typerän yli-itsevarmasti käveli paikalle ja sytytti sätkän. Ja mä tosiaan mietin, että mitä ne ylä-asteen pakkelinaamat näkivät mun broidissani. Ei sillä, että mä olisin joku adonis, mutta mä en sentään vetänyt roolia. Joskin ei sillä, Joona oli kuitenkin huippu tyyppi ja mulle rakas, vaikka olikin mitä oli.
- Näytät aika kauheelta, Joona sanoi ja mä läimäisin veljeäni selkään.
- Kiitos samoin muru, hymähdin ja pikkuveli virnisti leveästi. Silmiäni hieroen odotin, että tuo kulman kovin kundi sai röökinsä polteltua, ja sitten me suunnattiin sisälle tilaamaan jotain tähän darraan.
- Kiva kaula, Joona tuumi ja mä vilkaisin itseäni seinällä roikkuvasta peilistä. Sinipunamustat laikut mun kaulallani olivat tosissaan aika mairittelevat, ja mä aloin mielessäni pohtia hammastahnaa ja muita yläasteaikaisia poppakonsteja fritsujen poistoon.
- Joo, mäki tykkään, vastasin ja kiskoin takin kauluksia ylemmäs. Joona nauroi.
- Me oltiin eilen faijan luona juomassa, broidi sitten sanoi kun me istuttiin odottamaan tilauksiamme. Mä kohotin kevyesti kulmiani kuusitoista-kesäiselle lippispäälle, joka nauroi käheästi.
- No on teillä seurasta sit varmaan ollu pulaa kun on sinne pitäny lähtee, vastasin ja nojauduin kyynervarttani vasten. Jos totta puhutaan, niin meidän isä oli jokseenkin alkoholiin menevä tapaus, voitaisiin puhua melkein alkoholistista, vaikka se sana kuulostikin ikävältä. Ei sillä, mä olin kuitenkin ihan väleissä äijän kanssa, oli se ihan hieno ja symppis ihminen, vaikka päivittäinen ryyppääminen olikin tehnyt tehtävänsä, joten en mä kuitenkaan kovin usein faijan luona vieraillut.
- No meillä oli just hyvä ilta, Joona puolusteli virnistellen, enkä mä ehtinyt sanoa mitään kun heikosti suomea puhuva turkkilaismies tuikkasi pizzan mun eteeni. Nälkäisenä leikkasin kaloripommista itselleni suuren palan ja keskityin syömään.

*

Pihla pääsi kotiin viikon päästä heräämisestään, ja päivä taisi olla keskiviikko kun mä päätin lähteä ihan asioikseni moikkaamaan mimmiä. Pihla oli muuttanut asumaan enonsa luokse kuntoutumisen ajaksi, mikä oli varmaan ihan hyvä vaihtoehto, ja niinpä mä sain haahuilla ympäri kaupunkia aika kauan ennenkuin löysin oikeille kulmille. Mä kyllä tunsin tämän kaupungin melkein kuin omat taskuni, mutta silti joskus joutui vähän ihmettelemään. Nappikuulokkeissa soi Heikki Kuula kun mä astelin harmaan betonimöhkäleen, jota kerrostaloksikin jossain päin kutsuttiin, rappuun ja hölkkäsin portaat ensimmäiseen kerrokseen. Koska Pihla oli aikanaan vaihtanut äitinsä sukunimeen, niin oikean oven kanssa ei tarvinnut arvuutella. Seisahduin sen oven eteen, jossa luki Haanpää ja painoin ovikelloa. Tovin sain odotella ennenkuin ovi viimein aukesi ja hyväntuulisesti hymyilevä punapää kurkkasi ovenraosta.
- Sori kesti, mä olin suihkussa, Pihla hymyili pyyhkäisten märkiä kiharoitaan ja mä katsoin tyttöä kulmat koholla.
- Ethän sä mitään pyörätuolia tarvii, huomautin vilkaisten Pihlan keppejä.
- No en nyt tälleen kotosalla, tyttö vastasi hymyillen, - tuu nyt sisälle sieltä rapusta, se hoputti ja mä astelin sisälle sulkien oven perässäni.
- Miten ihmeessä oot näin aikasen hereillä? Pihla kysyi virnuillen ja mä irvistin.
- Mä kuulin kyllä nyt víttuilun rivien välistä, sanoin hyvinkin loukkaantuneena saaden tytön naurahtamaan. Seurasin Pihlaa peremmälle suurikokoiseen kaksioon ja autoin punapäätä kaatamaan kahvia kuppeihin.
- Mites menee? kysyin kun kaadoin maitoa omaan sumppiini.
- Ihan jees, Aarni kävi eilen ja oli koko päivän mun seurana, Pihla virnisti ja mä vihelsin, - vähän tylsää kun ei voi oikeen liikkua mihinkään täältä, mut lääkärit on kyllä ihan ihmeissään mun nopeesta toipumisesta.
- No mut sehän on hyvä.
- Totta helvetíssä, heitätkö tupakan?
Kohotin hieman kulmiani Pihlalle.
- Niin kauan olit unessa, etkä päässy röökistä eroon? kysyin ja Pihla kallisti päätään hymyn nykiessä huulilla. Oli todella hassua miten rennosti Pihla otti koko onnettomuuden ja koomansa, en mä itse ainakaan saman kohtalon saaneena osaisi olla noin huoleton ja rento. Toisaalta Pihla nyt olikin ihan omaa luokkaansa, se oli kyllä aivan hiton varmasti yksi hienoimmista persoonista mitä mä olin ikinä tavannut.
- Tiiätkö mä mietin ihan samaa, tyttö vastasi kysymykseeni kun mä ojensin askiani sitä kohti. Pyöritin päätäni kevyesti voimatta estää hymyä nousemasta huulilleni. Mulla oli ihan uskomattoman hyvä olo Pihlan heräämisen myötä, jotenkin sellainen, ettei varmasti mikään ihan hetkeen saisi mua lannistumaan.

Me asteltiin kahvien kera suurehkolle lasitetulle parvekkeelle, ja kirosin samantien kun jätin takin naulakkoon. Ulkona oli oikeasti vähintäänkin hyytävää, eivätkä lasitukset paljon lämmittäneet. Joskaan kovin kauaa mä en sitä kylmyyttä ehtinyt ajatella ja kirota, kun mun katse siirtyi parvekkeen toisessa päässä olevaan mieheen, joka nojaili kaiteeseen kahvikuppi toisessa - ja sätkä toisessa kädessä, tyylikkäästi nahkatakissa ja kuluneissa farkuissa. Mitä helvettíä? Sehän oli oikeasti se. Sama mies kuin siellä sairaalalla, se hiton hyvännäköinen filmitähti. Mun silmät nauliintui siihen ihan täysin ja sen seurauksena mun suu avautu jotenkin epämääräisesti hämmennyksestä ja tupakka tipahti sen myötä huulilta siihen maahan. Tunsin itseni idiootiksi.
- Oot heränny, Pihla tuumasi miehelle, vilkaisi mua ja mun touhujani kulmat koholla kunnes sytytti sitten tupakkansa hytisten ohuessa syystakissaan, jonka oli napannut matkaansa keittiöstä. Mä suljin auki loksahtaneen suuni, noukin röökini parvekkeen lattialta koittaen näyttää mahdollisimman neutraalilta, yskäisin hieman ja käytin liekkiä nikotiinipötkön alla. Enää en kehdannut tuijottaa, joten tyydyin muina miehinä ja olevinaan hyvinkin rennosti ja coolisti nojailemaan seinään ja tuijottelemaan alhaalla näkyvää liikennettä.
- Mm-mh, pikkuhiljaa, mies vastasi ja mun oli pakko vilkaista sitä. Sen lisäksi, että se näytti hiton hyvältä, niin sillä oli myös selainen ääni, matala ja sopivan karhea, että mun tupakkaparkani meinasi taas löytää itsensä laittialta, tai vaihtoehtoisesti kahvikupista.
- Ihmeellistä sinulta, Pihla puhui ja se herra-helkkarin-hyvännäköinen hymyili huolettomasti toisella suupielellään, niin, että mun oli pakko ihan hetki taas tuijottaa. Oli se nyt mua aika monta vuotta vanhempi, siis varmaan jotain kolmekymmentä, mutta jotain ihan muuta mitä mä olin odottanut. Kun Pihla oli todennut asuvansa enonsa luona, niin mä olin odottanut jotain viisikymppistä mahakasta partasuuta, en mitään sydäntenmurskaajaa. Olihan se nyt ihan laitonta, että jollakulla oli noin kuuma eno, vaikka siis, en mä itse haluaisi vastaavaa, koska jos mä tsiikailisin äitini veljeä näin, niin olisihan se jotenkin pervoa.
- Jumaláuta, aina nälvimässä, mies totesi ja kurottautui pörröttämään Pihlan kosteita punertavia hiuksia saaden tytön irvistämään huvittuneena.
- Parempi tottua, Pihla virnisti ja vilkaisi sitten mua, - tosiaan, tässä on Eetu ja tässä mun rakas enoni Leevi, se tuumasi hilpeästi ja viittoili käsillään melko sekavasti. Mä siirsin katseeni takaisin mieheen ja se tumppasi sätkänsä ojentaen sitten vapaan kätensä mua kohden. Konemaisesti sain oman käteni liikkeelle.

- Moi, se tervehti ja mä juutuin tuijottamaan sen sudenharmaita silmiä.
- Moro, mun suusta lopulta pääsi vähemmän kovaäänisesti, enkä mä tuntenut olevani oma itseni. Vähän kadutti kun olin valinnut päälleni ihan vaan kuluneet farkut ja hupparin, enkä jotain vähän parempaa.
- Ja te ootte... Leevi aloitti irrotettuaan otteensa mun kädestä.
- Ei olla yhdessä, Pihla ehti korjata ennen kuin mä kerkesin möläyttää olevani päinvastoin seuraa etsivä sinkku, tai jotain muuta yhtä typerää, mitä multa saattoi odottaa. Kiskoin savua keuhkoihini jotenkin hiton levottomana ja tyydyin tuijottelemaan vastapäistä kerrostaloa. Naapuritalon ikkunassa joku mummeli teki ruokaa.
- Eetu on vaan mun henkilökohtainen avustaja, sillä tärähti pää niin pahasti siinä kolarissa, ettei se tajua, että mä käytän sitä hyväkseni kun pakotan sen kantelemaan mua pitkin kaupunkia, Pihla selvensi virnistäen ja kohotin kulmiani huvittuneena.
- No nyt se paljastu miks sä mut tänne halusit, kiero nainen, vastasin ystävättärelleni, joka nauroi tupakkansa takaa sitä tyypillistä Pihlamaista kikatusta. Leevi virnisti lapsekkaasti ja lopetti sen nojailunsa siihen parvekkeen kaiteeseen.
- Ai sä oot se kuski? Sut mun siis pitää löylyttää tästä hyvästä, se vitsaili samalla kun katse siirtyi muhun. Mun teki mieli sanoa sille, että sä kyllä saat tehä mulle mitä ikinä haluat, mutta tajusin pitää turpani kiinni jälleen ja estää ajatuksiani siirtymästä yhtään intiimimpään suuntaan Leevin suhten. Hitto se muuten oli hankalaa.
- Tais olla virhe tulla näyttää naamaansa täällä, sain lopulta heitettyä kuulostaen suhteellisen paljon omalta itseltäni. Yskäisin kurkkuani selvitellen ja siirsin harmaata pipoa taemmas. Leevi naurahti mun sanoilleni huolettomasti ja hörppi sitä kahviaan, tai ainakin oletettavasti se oli kahvia.
- Ehkä mä säästän sen löylytyksen, saattaisin jäädä vaikka alakynteen jos ois tuollanen mies vastassa, se tuumasi virnistäen ja iski leikkisästi silmää astellen sitten parvekkeen ovelle. Mä olin ihan äimänä.
- Jäiks sinne viellä kahvia? se sitten kysyi neutraalisti lähinnä puhelintansa räpläävältä Pihlalta, mutta en mä oikeastaan edes kuullut.
- Ihan tilkka.
Mä vaan jämähdin siihen paikalleni hämmentyneenä ja mun teki mieli viedä kämmen otsalle ja tehdä joku kliseinen prinsessapyörtyminen sen miehen syliin. Ihan tosi. Onneksi se ehti kadota sisätiloihin, ennenkuin mä ehdin edes harkita jotain sellaista. Musta tuntui siltä, että maksa, haima ja vatsalaukku olivat vaihtaneet ominpäin paikkaansa, tai sen verran omituisesti mun mahanpohjaa nipisteli.
- Leevi on vähän tollanen hassu, ei kannata välittää, Pihla naurahti. Mä vaan tuijotin ikkunaan.
- Eetu?
Lopulta heräsin horroksestani.
- Jeh?
- Mitä sä jumitat? Pihla naurahti tumpaten tupakkansa. Mä seurasin sen esimerkkiä ja suljin tuhkakuppina toimivan lasisen hillopurkin.
- Emmä tiiä, mä nukuin vaan pari tuntia viime yönä, valehtelelin huolettomankuuloisesti ja Pihla könkkäsi itsensä jokseenkin vaivalloisesti ja vähän irvistellen ylös tuolista.
- Voi toista, se sitten virnisti. Harvinaisen hyvin sanottu. Pihla saisi lainata sitä pyörätuoliaan mulle. Nimittäin juuri nyt musta tuntui, etteivät mun jalat toimineet enää laisinkaan.

Lähettäjä: hene 
Päivämäärä:   27.2.13 22:45:25

ihan mahtava!!♥ jatkoo:3

Lähettäjä: Varma 
Päivämäärä:   28.2.13 10:35:27

Ihana *-* en jaksa kännyllä kirjottaa kauheen pitkää kommenttia mutta VAU !!!1

Päivämäärä:   28.2.13 20:04:15

Jatkajatka!!:)

Lähettäjä: BeLLe 
Päivämäärä:   28.2.13 21:37:20

Rakastuin<3

Lähettäjä: desiderata 
Päivämäärä:   2.3.13 16:00:26

Otsikon perusteella ajattelin että onko Hazz tullu takasin :D Mutta tosi hyvä tarina jään ehdottomasti seuraileen!

Lähettäjä: Dreya 
Päivämäärä:   2.3.13 16:53:41

Tykkään tarinasta kovasti. Kuvailet hyvin ja tapaasi kirjoittaa on helppoa lukea. Mua vaan häiritsee jokseenkin sanan käyttö. Paikat joihin olet sen laittanut toimisivat yhtä lailla ilmankin tätä sanaa, joka ainakin mun silmille hyppää vähän niinkuin ylimääräisenä turhakkeena. Plus että se alkaa pidemmän päälle suorastaan ärsyttämään. ;)

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   2.3.13 18:24:40

Oooij, toi Eetu on niin huvittavan oloinen tässä ihastuksen puuskassaan! <3 Mikä siinä on, että olen hyvin tykästynyt 95% lukemistani homostelutarinoista, tämä mukaan luettuna..?

Lähettäjä: Nikke 
Päivämäärä:   2.3.13 23:33:56

Kuulostaa erittäin hyvältä, ja ennen kaikkea laadukkaalta! Sitä saa nimittäin täältä nykyään hakea :D Toivottavasti jatkat :)

Päivämäärä:   3.3.13 17:04:28

Oh, mikä piristys oli kun viimein pääsin koneella käymään ja näinkin moni oli kommentoinut! Olen otettu (: Kiitos hurjasti kaikille lukijoille, tänään en ehdi jatkoa pistää, mutta huominen aikataulu näyttää jo selkeesti paremmalta, joten enköhän mie sitten huomenissa saa kolmatta lukua tänne :)

Ja tuosta "jokseenkin"-sanasta, joo, ei oo eka kerta kun joku sana pinttyy mun tekstiin ja sitten puolivahingossa viljelen sitä kokoajan. Pyrin siis vähentämään :D

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   3.3.13 18:33:47

Tästä voi jo nyt sanoo, että aivan ihana ja pitkästä aikaa täältä löyty tarina, jota jaksaa alkaa seuraamaan. Tai siis on PAKKO alkaa seuraamaan. :D Sulla on kyllä tosi ihana kirjotustyyli ja kaikki hahmot vaikuttaa tosi kivoilta. Ja tarinan nimestä tykkään myös kovasti. Kyllä koukutti heti alkuunsa ja ehdottomasti jään odottelemaan jatkoa. :)

Päivämäärä:   5.3.13 15:17:18

hanoi, kiitos kaunis ja kumarrus 8)

Tulin käymään porukoitten luona täällä maalla, niin että mulla oli sitten hyvin aikaa oikolukea kaks seuraavaa lukua, joten siis, tässäpä tämä kolmas. Enkä oo tähän pätkään tyytyväinen kun en saanu tota töksähtelevyyttä mitenkään poistettua, mutta näillä mennään - ja jos joku ajattelee että tylsää kun ei tapahu mitään, niin hei, mie lupaan että tulevissa pätkissä tulee tapahtumaan vielä vaikka mitä kunhan vähän eteenpäin päästään :D

LUKU 3

Keskiviikkoaamun pilvilinnat olivat aikalailla tipotiessään torstaihin siirryttäessä. Mä olin huonolla tuulella heti aamusta herättyäni naapurin bassojumputukseen, eikä loska ja työkkärin helvetín pitkät jonot ainakaan auttaneet asiaa. Mua sapetti istua siinä odotustilassa ja kuunnella jonkun yh-mutsin penskojen kirkumista, vuoronumeroiden liian hidasta kilahtelua ja radio Novaa, joka soitti pelkkää páskaa odotushuoneen seinäätuijotteleville työttömille. Miksi se toivoo, miksi se kestää, miksei sitä hengiltä saa. Jessus. Mä valuin alemmas penkillä, suljin silmäni ja työnsin kädet syvälle farkkujen taskuihin. Vesi oli tullut läpi rikkinäisistä kengistä ja sukat olivat litimärät, joten mä en tuntenut oloani mitenkään erityisen nautinnolliseksi. Mä pyöriskelin siinä tuolissani varmaan tunnin, ja olin saanut ihmiset tuijottamaan itseäni melko kummeksuvasti sen seurauksena, ennen kuin numero kahdeksankymmentäneljä viimein kilahti ruutuun. Mä lopetin sen pyöriskelyni ja nousin ponnekkaana, olin vähän törmätä käytävällä seisovaan naiseen, kunnes lopulta saatoin selviytymistarinani loppuun päästessäni oikean oven kohdalle. Siirsin lasioven auki ja saatoin todeta, että mä en ollut ainoa jolla oli huono päivä. Sillä työkkärin naisella oli nimittäin sellainen ilme, että sitäkin vítutti kuin pientä oravaa.

Kun mä sitten viimein lampsin ulos työkkärin ovista, saatoin todeta, ettei ilma paljoa ollut parantunut. Kello näytti puolta yhtä ja mä mietin miten tappaisin aikaani puoli kolmeen saakka. Mulla oli yksi frendi kiven sisässä, ja mulla oli tapaamisaika kolmelta, mutta siihen oli vielä aikaa, joten nyt mun pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä kuin siinä räntäsateessa seisoskelua. Tuikkasin röökin huulilleni ja päätin lopulta lampsia kämpille, koska en jaksanut tässä mielentilassa keksiä muutakaan. Mä asuin pienessä kerrostaloyksiössä kilometrin päässä keskustassa ja vaikka se kämppä sellainen ahdas luukku olikin, niin kyllä mä siinä viihdyin. Mä muutin himasta kuusitoistakesäisenä ja sen jälkeen mä olen pärjännyt itsekseni ihan kohtalaisesti. Mutsi tosin asuu ihan muutaman kilometrin päässä, että jos jääkaapissa ei näy muuta kun valo, niin siellä voi käydä tankkaamassa. En mä ole mitenkään katkera mun lapsuudesta, vaikka faija dokasikin jo silloin kun mä olin lapsi ja mutsi otti siitä eron kun mä olin jotain kymmenen. Mä olen kuitenkin väleissä molempien kanssa ja aina mä oon pärjännyt, joskus ehkä vähän huonommin, mutta kuitenkin - mä oon päättänyt, että pohjalta on suunta vaan ylöspäin.

*

Antton Airaksinen näytti ihan omalta itseltään kun se asteli vierailutilaan epätyylikkäissä linnakuteissa. Tosin se oli ajanut ruskeat hiuksensa siiliksi ja mä kelasin, että yrittikö se saavuttaa jotain linnakundilookia sillä tavalla. En kuitenkaan kysynyt asiasta. Antton istui rattijuopumuksesta ja useista pikkurikoksista, joita se oli elämänsä aikana ehtinyt tekemään varmaan enemmän kuin niitä hyviä tekoja. Silti se oli mun parhaimpia kavereita, vaikka elämä oli vienyt sitä vähän väärään suuntaan.
- Mitä mies? Antton virnisti ja mä levittelin käsiäni ja kohauttelin olkiani, - joko se muija on heränny siitä koomasta? se kysyi. Ei Antton tuntenut Pihlaa, eikä kunnolla Area tai Siljaakaan, mutta mä olin silti kertonut sille suunnilleen kaiken siitä kolarista shokkipäissäni. Tavallaan se koko kolari tuntui vieläkin jotenkin hiton utopistiselta ja mä tavallaan kelalin sitä vähän väliä mielessäni. Ja vaikka mä en voinut mustalle jäälle ja ojaan suistumiselle mitään, niin silti mä syytin tapahtuneesta itseäni. Nyt tosin ehkä vähän vähemmän kun hautajaisia ei tarvinnut järjestää muille kuin mun romukasalle pirssilleni.
- Joo, luojan kiitos, vastasin sitten ja työnsin kädet housujen taskuihin. Seinustalla seisoskeleva vartija loi muhun pitkän katseen, - mut enpä mä mitään ihmeitä.
- Ei töitä, ei naista? Antton virnisti ja mä hymyilin toisella suupielelläni.
- Nimenomaan, vastasin ja vedin pipoa takaraivolleni, - mitäs tänne?
- Samaa páskaa eri päivä, Antton hymähti, mutta hymyili sitten, - mun ehdonalaiskäsittely on alle kuukauden päästä, hyvällä tuurilla mä pääsen parin kuukauden sisään ehdonalaiseen ja helvettíin täältä, se jatkoi ja mä kohotin kulmiani.
- Ihan tosi?
Antton nyökytteli.
- Ootko sä nähny Mellua? se kysyi sitten vakavoituen ja mä liikahdin tuolillani jotenkin levottomana. Melina oli Anttonin tyttöystävä, tai ehkä nykyisemmin ex-tyttöystävä, en mä osannut sanoa. Jätkä oli kuitenkin pistänyt Mellun paksuksi ja kun raskaus oli ollut neljännellä kuulla, oli Antton päätynyt linnaan, eikä Melina ollut hirveästi vieraillut. Musta tuntui, ettei se halunnut nähdä koko miestä. Jokatapauksessa kersa oli syntynyt joitain kuukausia sitten, tai ainakin mä olin pariin kertaan nähnyt Melinan kaupassa vaunujen kanssa.
- En mä oo, valehtelin kuitenkin nopeasti ja Antton hymähti. Hetken aikaa se oli ihan hiljaa, tuijotteli vaan seinää jotenkin tyhjästi, kunnes avasi suunsa alkaen höpöttää jostain tavanomaisesta, niin kuin koko Mellusta ei oltaisi missään vaiheessa puhuttukaan. Enkä mä myöskään halunnut palauttaa sitä takaisin siihen aiheeseen.

*

Ilma oli lähinnä huonontunut kun mä sitten astelin vankilan porteista ulos. Mä työnsin kohmeiset sormet takin taskuihin kiroten kylmyyttä ja loskaa ja räntäsadetta ja märkiä sukkiani, jotka litisivät kovaäänisesti jokaisella askeleella. Kiva kun kesä tuli, mutta mun puolesta voitaisiin ihan vaan skipata nämä maalis-huhtikuun loskakelit ja hypätä suoraan siihen kahteenkymmeneen plusasteeseen ja vihreisiin nurmikoihin, kiitos. Kiskoin takin kauluksia ylemmäs ja sytytin tupakan askeltaen hitaasti kohti dösäpysäkkiä. Bussikin tulisi vasta puolen tunnin päästä, joten mä saisin nauttia koiranilmasta mukavan tovin. Kaivoin kännykän taskustani ja etsin Aarnin numeron luettelosta. Kolme tuuttausta ja jätkä vastasi.
- Hei ooks missä, mä tarviisin kyydin.
Potkiskelin märkää lunta kengilläni siinä kävellessäni, koska siis ihan sama, mun kengät ja sukat olivat jo muutenkin niin kuin itämeri, eli märät ja likaset. Mua huvitti suuresti ajatukseni ja typerä virne nousi kasvoille, joskin kuullessani Aren vastauksen, niin se ilmeily loppui aika nopeasti.
- Oon Pihlan kaa kahveel, sori Eetu, Aarni vastasi.
- Tui tui, sanoin ja kiskoin vielä savut tupakastani kunnes tiputin sen maahan, - susta on tullu kyllä ihme pehmo, jatkoin ja Aarni naurahti.
- Jätkä on vaan katkera.
- Enhän, mä vaan...
Enempää en ehtinyt tarinoida kun tajusin törmääväni johonkin tai johonkuhun, tiedä häntä, en mä siinä kompuroidessani ehtinyt tarkistaa. Jokatapauksessa, se joku tai jokin liikahti sopivasti sivuun tajuttuaan mun törmäilyni, ja koska kyseessä oli niinkin kusípäinen tyyppi, ettei se voinut ottaa mua kiinni tai auttaa pysymään pystyssä, niin mä sitten kaaduin tyylikkäästi siihen ainoaan lätäkköön koko helvetín tiellä. Mä kelasin, että ei näin käynyt kuin elokuvissa, ja niissäkin se olisi ihan hiton kliseistä.
- Víttu oikeesti.
Nyt kun mulla oli takki ja harmaat collegehousut myös märkänä, niin olisi ihan sama vaikka kieriä siinä helvetín lätäkössä koska ei tämä nyt tästä enää huonommaksi voinut muuttua. En mä kuitenkaan tehnyt niin, vaan nostin katseeni tientukkeeseen, aikoen sanoa jotain törkeää, mutta en sitten saanutkaan sanottua mitään kun tajusin tuijottavani kasvoja, jotka olivat saaneet mut aiemminkin hiljaiseksi. Leevi.
- Leevi, mä vahingossa toistin ajatukseni ääneen ja läimäisin henkisesti käden suuni eteen. Konkreettisesti mun kädet uivat edelleen siinä likavedessä ja märässä lumessa. Mies tuijotti mua puhtaan huvittuneena ja lopulta sen kasvoille nousi virne.
- Katos, se sanoi ja siinä matalassa, karheassa ja hiton kuumassa äänessä kuulsi tietynlainen nauru. Mua ei naurattanut yhtään, lähinnä vítutti hyvin suuresti, ja ehkä vähän hävetti, vaikka en tietenkään sitä myöntänyt.
- Mitä víttua sä täällä teet? mun suustani pääsi vahingossa ja vähän irvistellen otin käteni lätäköstä ja pyyhin kämmenet muutenkin jo likaantuneisiin housuihini. Leevi kohautti olkiaan.
- Sitä víttua, että karkasin vankilasta, se vastasi neutraalisti, - sä olit varmaan kattomassa sun rakasta, sä näytät ehkä enemmän linnaleskeltä kun linnakundilta, in my opinion.
Mä katsoin miestä hölmistyneenä ja se naurahti käheästi kunnes ojensi kätensä.
- Vitsit vitsinä, anna mä jeesaan.
Vähän aikaa jumitettuani tajusin lopulta tarttua sen ojennettuun käteen. Hykerryttävän miehekäs tuoksu pyyhkäisi mun nenääni Leevin kumartuessa lähemmäs ja auttaessa mut pystyyn siitä lätäköstä. Tämä ei tosiaan ollut mun päiväni, ja mummo vielä tapasi aikanaan aina sanoa, että torstai on toivoa täynnä. Nyt mä tiedän, että se oli vaan kuséttanut mua. Tästä oli nyt toivo kaukana. Sitäpaitsi mä en tajunnut, että minkä hiton takia tuo mies tuntui ilmestyvän kokoajan mun eteeni, ja vieläpä juuri niin, etten mä varmasti ehtinyt valmistautua. Oliko se nyt sitten sitä kohtalon ivaa, vai mitä. Nostin maahan lentäneen kännykkäni ja vilkaisin ruutua, joka oli muuttunut mustaksi törmäyksen myötä.

- Oot sä pitkäänki tota uintia harrastanu?
Mä nostin katseeni kännykästä Leeviin hölmistyneenä ja miehen huulilla nyki huvittunut hymy.
- Täh?
- Niin, meinaan vaan, että tiedäthän sä että tälleen talvisaikaan kannattaa treenata uimahallissa eikä näissä lätäköissä, se vastasi samalla kun sytytti itselleen tupakkaa.
- Kai sitä saa ihminen treenata ihan niin kuin haluaa? heitin nopeasti selvittyäni uudemmasta jäätymisestäni ja Leevi katsoi mua hetken kunnes nyökytteli.
- Toki, enhän mä sillä.
Musta tuntui, että mä olisin voinut kuunnella sen käheää ja matalaa ääntä koko loppupäivän repeatina, mutta palasin hyvin pian takaisin kylmään todellisuuteen ja siihen, ettei se olisi mitenkään mahdollista, ei edes mun pinkeissä pilvilinnoissani. Siis ei sillä, että mä eläisin sellaisissa, eihän se nyt olisi millään tavalla miehekästä. Leevin kasvoilla kävi huvittunut hymy kun se siirtyi tuijottelemaan parkkipaikkaa ja siellä nököttäviä autoja, ja hetken mä jo kuvittelin, että se oli jotenkin onnistunut lukemaan mun ajatukseni. Hitto, mä en yhtään epäillyt jos se vaikka pystyisi siihen. Leevi oli hetken hiljaa ja mä liikuskelin levottomasti ja vaihtelin painoa jalalta toiselle, kunnes tajusin lopettaa hiffattuani, että mun kengät litisi vaan kahta kauheammin.
- Siihenkö sä nyt sitten jäit? Leevi kysyi ja mä heräsin ajatuksistani. Aukaisin suuni sanoakseni jotain, mutta ääntä ei kuulunut. Tuijotin vaan sen savunharmaita silmiä ja se katsoi mua kohottaen jälleen kulmiaan. Mulla oli jotenkin hölmö olo jälleen.
- Noh hurmuri, tarttetsä kyydin?
- Häh, kyydin?
- Niin. Vai kyytiä?
Leevi virnisti taas veikeän itsevarmasti painottaen viimeisintä sanaansa eritavalla kuin muita ja mä olin hämilläni, mikä oli outoa, koska ei Eetu Kalliola hämmentynyt ikinä, se on fakta. Tai oli, näemmä. Hetken mä jo mietin, että miten se tiesi mun suuntautumisesta kun heitteli tuollaista, mutta sitten päätin uskoa, että se puhui kaikille noin. Se vähän näytti sellaiselta tyypiltä.
- Kyydin sä mulle tästä velkaa oot, sanoin sitten ja vilkaisin kastuneita vaatteitani. Leevi vilkaisi mua päästä varpaisiin ja pyöritti päätään.
- No sitä mä en myönnä, se väitti ja tiputti tupakan sormistaan. Sitten se asteli mun ohitseni ja samalla tarttui mun kyynertaipeeseeni ja veti mut mukanaan parkkipaikalle, niin kuin mä en itse tietäisi mihin autot yleisimmin parkkeerattiin odottamaan. En kuitenkaan valittanut, mun puolestani tuo mies sai vetää mut ihan mihin halusi, mieluiten vaikka makuuhuoneeseen. Hymähdin kurittomille ajatuksilleni, kunnes Leevi seisahtui mustan Golfin eteen ja avattuaan ovet lysähti ratin taakse.

En mä nyt varsinaisesti ollut odottanut ihan tällaista päivää, mutta jotain radikaalia spontaniutta tämä harmaa torstai oikeasti tarvitsikin. Ja siis sitähän tämä juuri oli. Mun olo tuntui jotenkin omituiselta.
- Missä sä kämppäät? Leevi kysyi tälläkertaa ihan asialliseen sävyyn samalla kun käänsi autonsa pois pihalta.
- Ihan siin keskustan kupeessa, vastasin ja vilkaisin sivusilmällä miestä. Partaterä oli viiltänyt sen poskea, tai aina oletettavasti se pieni ja tuore arpi johtui siitä. Mä kelasin, että mitä se siellä vankilan pihalla oikein seisoskeli, mutta todennäköisesti se oli siellä ihan samasta syystä kuin mäkin. Mun tuijotteluni katkesi kun Leevin kännykkä alkoi piristä.
- Perkéle, se mutisi ja vei Samsungin korvalleen, - et sä voi soitella mulle kokoajan, Leevi sanoi ärtyneenä soittajalle ja mä vilkuilin sitä vähän ihmeissäni, kunnes nojauduin sivulasia vasten ja syvennyin kuuntelemaan autoradion luukuttamaa musiikkia.

Mä kelailin itsekseni Anttonia ja mietin sen ehdonalaiskäsittelyä ja mahdollista vapautumista. Tavallaan uutinen hermostutti, vaikka tietysti mä olin iloinen jätkän puolesta. Silti kyllä mä sen tiesin, ettei se pysyisi kaidalla tiellä kiven sisästä päästyään ja se tasan tarkkaan yrittäisi houkutella mua mukaan niihin hämärähommiin. Mä olin tehnyt typeriä juttuja näiden kahdenkymmenenkahden elinvuoteni aikana, enkä mä tosissaan halunnut pistää elämääni taas ihan sekaisin ajautumalla laittomuuksiin. Siinä vaiheessa kun Subutex oli ollut useamman kerran lähellä viedä mun velipuolen Petun hengen, niin mä olin päättänyt vihata kovia huumeita ja pysyä oikeasti erossa kaikesta pimeämmästä, sillä mulla oli paha tapa ajautua tekemään kaikkea typerää. Se tuli varmaan geeneissä faijalta, kuka tietää. Petu oli kuitenkin ollut kuivilla subusta yli puoli vuotta ja mä olin siitä hiton onnellinen, vaikka välillä pelkäsinkin, että se ratkeaisi taas. Mä tiesin liian monta ihmistä joille oli käynyt juuri niin.

Puhelunsa lopettanut Leevi rikkoi pitkään kestäneen hiljaisuuden ja herätti mun ajatuksistani. Mä olin oikeastaan unohtanut miehen läsnöolon, kumma kyllä.
- Vedetäänkö tänään kännit? Leevi hymähti samalla kun liittyi rampilta motarille. Mä kohotin kulmiani ja katsoin sitä jälleen kerran enemmän tai vähemmän hölmistyneenä.
- Mulla on ihan semmonen olo, se sanoi kohautellen olkiaan, - eikö houkuttele?
Mä mietin vaan, että mitä víttua se multa kysyi kun ei me edes tunnettu. Salaa mä varmaan olin vähän otettu, vaikka en tietenkään sitä myöntänyt.
- Miksei huomenna? sain mongerrettua ja Leevi vilkaisi mua sivusilmällä taputellen rennosti rattia.
- Perjantai on sellanen teinihelvettí baarikadulla, se hymähti, - vaikka siis sähän sellasesta varmaan tykkäät, paljo sulla on ikää? Leevi virnisti. Mä vilkaisin sitä vähän loukkaantuneena, ja kelasin, että tältä Ronista varmaan oli tuntunut viime viikonloppuna kun mä olin kyseenalaistanut sen ikää. Näin sitä sai taas maistaa omaa lääkettään, vai miten sitä sanottiin.
- Kakskytkaks, vastasin ja vilkaisin miestä.
- Niijust, mä veikkasin seittemäätoista, se virnuili ja mä mulkaisin sitä ärtyneesti.
- No mitä sä ite oot, nelkyt? kysyin äkkipikaisesti, mutta Leevi vaan nauroi mun äksyilylleni ja ärtyneelle äänensävylleni, niin että mä sain tuntea itseni taas typeräksi.
- Älä nyt hermostu, en mä nyt oikeesti luullu, kunhan kiusasin, Leevi vastasi huvittuneisuus äänessään ja mä valuin alemmas penkillä osaamatta sanoa oikein mitään. Mua ärsytti, että tuo mies sai mut kokoajan tuntemaan oloni jotenkin hölmöksi tai hämmentyneeksi, koska ei kukaan oikeasti saanut mua ikinä hiljaiseksi. Tai ei varmaan ollut saanut ennen tätä.
- No paljo sä sit oot? kysyin vähän levottomasti.
- Justhan sä ite sen sanoit.
- Eiku oikeesti.
- No nelkyt, mä oon vaan hyvin säilyny, Leevi sanoi huvittuneena samalla kun ajoi moottoritieltä keskustan rampille.
- Eiku oikeesti, toistin ja siirsin katseeni mieheen, joka katsahti samaan aikaan mun suuntaani. Mulla oli vaikeuksia pitää ilmeeni normaalina.
- Arvaa, Leevi sanoi samalla kun etsi radiosta jotain muuta kanavaa.
- Jotai kolkyt.
- Oikein, se vastasi ja vilkaisi sitten ympärilleen, - mihin mä jätän sut?
- Vaikka johonki tohon jäähallille, mä sanoin ja kun Leevi oli kääntänyt pirssinsä jäähallin pihaan, niin mä naksautin turvavyön auki ja vedin pipon vaaleiden hiusteni peitoksi kunnes avasin auton oven. Räntäsade oli sentään lakannut vihdoin.
- Kiitti kyydist, sanoin ja siirsin katseeni Leeviin, joka katsoi takaisin, niin että mulla oli vaikeuksia irrottaa katseeni sen katseesta. Sen tummanruskeat hiukset eivät olleet samalla tavalla sotkussa kuin eilen siinä parvekkeella ja se näytti muutenkin pukeutuneen astetta siistimmin, enkä mä tiennyt näyttikö se kuumemmalta risaisissa farkuissa ja nahkatakissa hiukset sotkussa, vai noin, ehjissä housuissa ja talvitakissa fleda selkeästi siistimmässä kuosissa. Helvetín hyvältä se kuitenkin näytti ja tuoksui ja kuulosti, hitto.
- Eipä mitään, Leevi sanoi ja mä säpsähdin takaisin maanpinnalle mietteistäni. Olin varsin kiitollinen siitä, ettei Leevi kyennyt tietämään mun ajatuksiani, jotka olivat oikeasti jopa jollain tasolla jopa häiritseviä.

*

Kun mä sitten viimein pääsin kotiovelle niin palelsi ihan perkéleesti, nenä vuoti ja hampaat kalisivat, eikä olo tuntunut märissä kamppeissa muutenkaan mitenkään loistavalta. Potkin kengät eteisen nurkkaan, riisuin vaatteet ja päätin pyhittää seuraavat kolmekymmentä minuuttia lämpimälle suihkulle. Jostain syystä mun oli vaikea olla ajattelematta Leeviä, mikä oli helvetín ahdistavaa, koska ei ollut yhtään mun tapaista miettiä jotain ihmistä kokoajan. Mä olin ihastunut ja rakastunut tasan kerran, joten sitä tapahtui varsin harvoin, enkä mä todellakaan tahtonut myöntää, että tässä olisi kyse jostain ihastumisesta tai kiinnostuksesta. En varmasti.

Puhelimen toistuva piriseminen sai mut lopulta pienen ikuisuuden jälkeen irtaantumaan suihkun alta ja astelemaan kylmältä tuntuvaan kämppään. Kiersin pyyhkeen lanteilleni ja etsin pirisevän nokialaisen takin taskusta. Ruudussa vilkkuva soittajan nimi, Rornni, sai mut kohottamaan kulmiani, mutta hetken mietittyäni mä tajusin kenen numero se oli. Todennäköisesti siinä pitäisi lukea Rornnin sijaan Roni, mutta mun koordinaatio tunnetusti oli melko heikkoa humalassa, joten ilmeisesti sormet eivät olleet ihan tarkalleen osuneet oikeden kirjainten kohdalle. Pyyhkäisin märkiä kasvojani ja mietin hetken vastaanko, mutta kun jokaisen päättyneen soiton jälkeen alkoi aina uusi pirinä, niin mä lopulta painoin vihreää luuria.
- Eetu, vastasin samalla kun kävelin keittiöön. Katsoin tyhjähköön jääkaappiini ja otin sieltä eilisen spaghettibolognesen tähteet, mä olin varmaan maailman ainoa kokkaava poikamies, ja tuikkasin mikroon.
- Moi, missä sä olit kun et vastannu?
- Suihkussa.
- Ai, okei, mitä sä tänään teet? Roni kyseli ja mä koitin keksiä äkkiä jotain mitä tänään tekisin, etten sen takia millään ehtisi nähdä. Tai siis oletettavasti Roni halusi nähdä, en mä toki itsestäni liikoja luullut. En kuitenkaan tietenkään keksinyt mitään.
- En kai mitään, mä mutisin ja lysähdin keittiön tuolille kiroten mielessäni.
- Hyvä, lähetäänkö juomaan?
Mä tuijotin mikrossa pyörivää lautasta hammasta purren, kunnes vilkaisin kelloa. Viittä vaille viisi.
- En mä kyl tänään taida jaksaa, mutisin ja otin sitten annokseni pois mikrosta.
- No jaksathan.
- No en.
Musta tuntui, että me jatkettiin sitä väittelyä ikuisuus ja lopulta mä tulin siihen tulokseen, ettei Roni kuitenkaan meinannut luovuttaa, joten mun oli ihan sama vaan suostua. Tökkäsin haarukan spagettiin vähän turhautuneena kuunnellessani Ronin voitonriemuista naurua mun sitten suostuttua lähtemään johonkin parille tuopilliselle.
- Mut mä en sit lähe mihinkään tanssipaikkaan, vaan ihan johonki peruskapakkaan, sanoin ja saatoin kuvitella miten Ronin ilme venähti puhelimen toisessa päässä.
- Mä kyl haluisin tanssimaan.
- No mä en todellakaan, vastasin ehkä turhankin viileästi, mutta joku raja mullakin nyt oli. Mä en todellakaan ollut lähdössä jonnekin klubille sheikkaamaan paskójen dubstep-remixien tahtiin. Paitsi ehkä ihan jäätävässä kännissä, mutta tänään se ei ollut mun päämääräni ja ihan hyvä välillä niinkin, mun brenkun käytöni tuntui olevan turhankin holtitonta nykyisin.
- Sä oot tylsä, Roni valitti ja mä hieroin silmiäni vähän väsyneenä.
- Ota tai jätä, mutisin ja langan toisesta päästä kuului jälleen kikatusta.
- No mieluummin otan, Roni kujersi ja mä rypistin vähän otsaani samalla kun tungin suuni täyteen spagenttia. Mä söin kuin hevonen, eli ihan helvetísti, mutta silti mä en lihonut mikä oli vähän outoa. Toisaalta mä kyllä olinkin koko ajan jossain pyörimässä, joten turhaa sohvalla makoilua ei paljon tullut harrastettua. En mä tarkkaillut linjojani oikeasti juuri lainkaan, viikottain kävin salilla, mutta muuten ei paljon tullut panostettua. Ja olin mä siltikin ihan tyytyväinen kroppaani, ei mulla ollut tarvetta olla missään bodaajan mitoissa.
- Mä soitan sulle jossain seiskan aikoihin, Roni sanoi puhelimeen pirteästi.
- Alright, moro.
- Moikka.

Vähän turhautuneena laskin puhelimen pöydälle ja mussutin sitä ruokaani miettien, että mua oltiin tänään pyydetty kaksi kertaa kaljalle, ja mä valitsin Leevin sijaan Ronin. Musta tuntui tämän lopputuloksen jälkeen taas siltä, että mä olin ollut jossain muualla kun aivoja jaettiin, ihan tosi, se tämän mun toistuvan hölmöyteni varmaan selitti.

Päivämäärä:   5.3.13 16:44:23

ihan mahtava! yhtää kirjotusvirhettä en nähy, eikä teksti tökkiny mun mielestä yhtään. jatkoo nopiasti♥:3

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   5.3.13 16:52:57

ah. ihana tarina. leeeeeeeeevi on ihan hiton mielenkiintonen tyyppi. tuskin jaksan oottaa jatkoa !

Lähettäjä: hmmm 
Päivämäärä:   5.3.13 18:28:42

jatkoo, Leevi on ihanan kuulonen! :)

Päivämäärä:   5.3.13 19:33:48

haha tuo roni on just loistava sivuhahmo, pijäthän sen mukana sekottamassa tilanteita:D jatkoo äkkiä!!

Lähettäjä: Jazz 
Päivämäärä:   6.3.13 11:29:13

voih voih, mä oon lukenu nää kaikki pätkät semmonen idiootivirne naamalla:D varsinkin ton vikan pätkän kohdalla:) Aivan loistavaa sanailua noitten kahden keskenxD tää oli ehkä paras:

"- Noh hurmuri, tarttetsä kyydin?
- Häh, kyydin?
- Niin. Vai kyytiä? "

ahhahh nauroin kunnolla, ja kieltämättä toi juttu uimisen harrastamisestakin oli keksitty oikein nerokkaasti:) teksti oli sujuvaa ja virheetöntä<3 piäis varmaan omallakin kohdalla tarkistaa noita näppäilyvirheitä paremmin:D ja toi on jotenki söpöö, että tolla Eetulla menee puhekyky kun se näkee Leevinx) muutenkin hahmot mielenkiintoisen oloiset...

Mut ehdottomasti jään seuraileen ja jatkoa odotellen mielenkiinnolla:3

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   6.3.13 13:39:10

ujutat tuota huumoria aika helevetin hyvin tähän tarinaan! jatka pian :)

Lähettäjä: hanoi 
Päivämäärä:   6.3.13 18:05:06

Tää nous kyllä ehdottamasti mun lempitarinoiden listalle, ihan mahtava ja edelleen rakastan tota sun kirjotustyyliä. Just toi pieni huumori tekee tekstistä jotenki emmä tiiä eläväistä? Hahmot on ihania ja hyvä et Roni pysy mukana, ehin jo pelätä et se ei tulis takas. :D Leevi vaikuttaa kans ihan loistavalta hahmolta ja Eetu on söpö, eikä ainoo kokkaava poikamies, mun veli tekee huomattavasti paremmi ruokaa ku mä. :D Joo mitään moitittavaa en tästä kyllä keksi ja jatkoa jään taas odottelemaa. :)

Tähän kohtaan pystyin samaistumaa nii hyvi, hiton ärsyttävä biisi!
Miksi se toivoo, miksi se kestää, miksei sitä hengiltä saa. Jessus.

Kiva kun kesä tuli, mutta mun puolesta voitaisiin ihan vaan skipata nämä maalis-huhtikuun loskakelit ja hypätä suoraan siihen kahteenkymmeneen plusasteeseen ja vihreisiin nurmikoihin, kiitos.
No niimpä!

Lähettäjä: moooses 
Päivämäärä:   7.3.13 19:11:19

uus lukija ilmottautuu! :D mahtava tarina, jatkoa <3

Lähettäjä: höhöö 
Päivämäärä:   7.3.13 21:18:27

uuuiii tää on niiin ihana :) lisäää

Lähettäjä: ig 
Päivämäärä:   10.3.13 19:37:26

!!!!!! wow

Lähettäjä: Enni 
Päivämäärä:   11.3.13 16:31:52

Tää on tosi mukava tarina ja sun kitjotustyyli on aivan ihastuttavan ironisen humoristinen. Tykkään tosi paljon miten kuvailet tapahtumia, tilanteita ja tunteita ja ylipäätään kaikkea. Hahmot on jokanen omia ihania persooniaan ja juoni mukava ja jo prologi tempas ihan täysin mukaansa. En mää oikeestaan mittään valittamisen aihetta tai rakentavampaa palautetta keksi, kun en harrasta tota puhtaiden kirjotusvirheiden pongailuakaan eikä mun silmään sattunu muitakaan virheitä, joten pidä toi ja mää jään ootteleen jatkoa. :)

Tämä tyttö kuittaa ja kiittää hirmu kivasta lukemisesta ja kunnon nauruista.

ps. 'Jokseenkin' on yks suomen kielen kivoimmista sanoista, ei saa sen käyttöä kontrolloida! :D

Päivämäärä:   11.3.13 23:24:48

Ooh, ihan tässä saa punastella huiviinsa ja raaputella vaatimattomasti kengän kärjellä maata kommentteja lukiessa, kiitoskiitos ja niiaus ja kumarrus kertaa tuhat, piristitte maanantaini <3 Varokaa vaan, mulla nousee kohta pissi päähän ja ego pilviin :D

Huisia ja kivaa kuulla, että tarinan alku on miellyttänyt ja kirjotustyyli ja hahmot on napanneet, mie oon ihan otettu!

Kauheen häslä viikko tulossa (työttömän elämä on kiireistä!), mutta koitan saada tuon seuraavan luvun tänne ihan tässä lähipäivinä ja ainakin ennen wiikendiä (:

Päivämäärä:   16.3.13 11:29:15

Huomenna saan jatkoa laiteltua, kauheen sekavaa tuntuu nyt olevan, ei tunnu löytyvän aikaa istua koneella ja oikolukea tätä. Mutta huomenna sit!

Lähettäjämaea 
Päivämäärä:   17.3.13 21:11:03

Tulleehan tänään sitä jatkoa? :3

Päivämäärä:   18.3.13 11:19:34

Joo, anteeksi, eilen en sitten ehtinykkään koneelle, mutta tässäpä jatkoa. Uah, pahoittelen sekavuutta ja vähäistä kuvailua, en nyt saanu tästä hiottua oikeen hyvää D:

LUKU 4.

Roni kapsahti mun kaulaani sillä samalla sekuntilla kun mä astelin baarin edustalle tyylikkäästi kymmenen minuuttia myöhässä. Mä vähän säikähdin sitä, en mä nyt ollut tottunut siihen, että porukka hyppii halailemaan meikäläistä ihan tuosta vaan ilman syytä. Tai en mä tiennyt oliko Ronilla joku erityinen syy, vai oliko sillä vaan tapana halailla jokaista tuttavaansa, kuka tietää, mutta musta se oli kuitenkin vähän kiusallista. En mä kokenut olevani mikään halinalle, oikeasti. Niinpä mä vaan seisoin siinä ihan hölmönä ja tumput suorina, ennen kuin Roni viimein irrotti otteensa.
- Sä oot myöhässä, se sanoi. Mä tiputin röökin sormistani ja ruhjoin asfalttiin, kunnes nostin katseeni jätkään. Se pöyhi silmille pyrkivää ylikasvanutta hiuspehkoaan ja mä jostain syystä rupesin kelaamaan, että miltähän sen näyttäisi kaljuna. Varmaan ainakin vähän enemmän mieheltä ja vähän vähemmän androgyyniltä.
- Joo, aikataulut ei oo mun juttu, vastasin lopulta kun tajusin vaan möllöttäneeni siinä hiljaa jo pienen tovin. Roni hymyili hilpeästi.
- Ei se mitään, pääasia että sä tulit, se sirkutti ja puri vähän lävistettyä alahuultaan hivuttautuen ihan mun kylkeen kiinni.
- Nii just, vois mennä sisälle, mä sanoin vähän levottomasti ja astelin pubin ovelle miettien, että minkä helvetín takia mä edes lähdin yhtään mihinkään Ronin kanssa kun se oli tuollainen. Ja enhän mä muutenkaan edes tuntenut sitä. Ja siis, vaikka tuntisinkin, niin ei se olisi mun ensimmäinen vaihtoehtoni seuraksi kaljalle lähdettäessä, eikä edes toinen tai kolmas tai kymmenes. Tässä sitä kuitenkin oltiin. Mä olin varmaan ihan vitun tyhmä jätkä.

Me käytiin hakemassa juomat ja lysähdettiin nurkkapöytään vielä tällähetkellä melko tyhjähkössä baarissa. Paikka oli lähinnä yli kolmekymppisten vakkarimestoja, mutta toisaalta parin vuoden aikana nuoria oli alkanut näkyä entistä enemmän - ja varsinkin viikonloppuisin melko paljonkin. Mä itse pidin tästä mestasta, joten yleesäkin jos mä johonkin kapakkaan lähdin, niin hyvin usein sitten tänne. Vaikka siis ei sillä ettäkö mulla olisi rahaa ravata alituiseen baarissa, ei todellakaan. Perkéleen kalliita paikkoja jos humalaan halusi.
- Mä oon kyllä edelleen sillä kannalla, että pitäs lähtee tanssimaan jonnekkin, Roni sanoi niin kuin olisi lukenut mun ajatukseni. Mä vilkaisin kundia kulmieni alta ja hörppäsin sitten bisseäni.
- Tää paikka on vähä ankee, se jatkoi ja nyrpisti nenäänsä. Jostain syystä mua huvitti sen puhet ja eleet, enkä voinut estää virnettä joka kapusi mun huulille.
- Tää paikka on helvetín jees, vastasin ja vilkaisin kännykkääni joka tärisi uuden viestin merkiksi. Mä olin pyytänyt Siljaa lähtemään parille, koska olin melko varma, etten kuitenkaan jaksaisi Ronia koko iltaa ihan itsekseni, ja toisinkuin Juudas-Aarni, Silja oli enkeli eikä jättänyt mua pulaan, vaan ilmoitti tulevansa seuraksi.
- Kenen kaa sä tekstaat? Roni tenttasi ja mä vilkaisin sitä.
- Yhen frendin, se tulee tässä varmaan käymään, vastasin haukotellen ja Roni siristi vähän silmiään.
- Ai joku mies?
Mä naurahdin vähän Ronin reaktiolle ja nojauduin baarin seinää vasten.
- Joo, mun exä, heitin koska en voinut vastustaa kiusausta nähdä Ronin ilmettä. Vähän tosin omatunto kolkutti kun jätkän naama venähti aika radikaalisti ja se katsoi mua jotenkin pistävästi. Musta tuntui, että mä olin ihan sika.
- Se oli vitsi, sanoin virnistellen kun Roni meni ihan hiljaiseksi, - vaikka siis, onks sillä jotain väliä?
Roni kohautti olkiaan ja siirsi hiuksia silmiltään, kunnes keskitti ruskeiden nappisilmien katseen muhun. Se näytti oikeasti vähän loukkaantuneella, mikä oli musta tosi outoa, koska eihän me millään treffeillä tässä oltu, tai ei meidän välillä muutenkaan ollut yhtään mitään. Mä en tosin tiennyt, että oliko Roni asiasta samaa mieltä, mua vähän pelotti että ei. Mä en kuitenkaan todellakaan ollut tottunut sellaiseen, että joku roikkui mun perässäni tyyliin valmiina ottamaan poskeen jos mä vaan napsauttaisin sormiani. No joo, vähän karkeasti ajateltua, ja ilkeääkin, mutta kuitenkin. Näytin latistaneen tunnelman heitollani, ja tilanne muuttui jotenkin painostavaksi, joten mä koin velvollisuudekseni saada tunnelman takaisin kohdilleen.
- Mä käyn tiskillä, tuonks sullekki? kysyin hörpäten lasini tyhjäksi ja sen seurauksena Ronin kasvoille sitten nousi jälleen hymy.
- Joo, kiva, kiitti.
Ei mulla oikeasti olisi paljon varaa tarjoilla muille, mutta jos nyt tämän kerran sitten.

Mä törmäsin tiskillä Siljaan, jonka seurassa oli jokseenkin känninen Mikki ja pari tyttöä, joiden nimeksi muistelin Sonjaa ja Mariaa. Mikin kunto ei yllättänyt yhtään, se oli pellit kiinni tyyliin joka päivä, tai ainakin lähes aina kun mä sitä näin. Enemmän mua yllätti se, että ovella seisova poke oli päästänyt jätkän sisälle. Toisinaan Mikin sekoiluja oli oikeasti huvittavaa katsoa, mutta kyllä kaikki kundin paremmin tuntevat tiesivät, että pinnan alla kyti jonkin asteinen alkoholismi, joten sinällään jätkän touhut ei naurattaneet enää. Mä olin itse saanut seurata ihan vierestä mitä liiallinen brenkun vetäminen teki ihmisen kropalle ja psyykelle, enkä mä sen takia pitänyt alkoholiongelmaa yhtään sen miedompana juttuna kuin huumeriippuvuutta.
- Moro, tervehdin samalla kun otin baarimikon mulle ojentamat juomat.
- Eetu, moi! Mikki älähti tajuttuaan mut ja taputti mua toverillisesti selkään.
- Missä sä, tai te, istutte? Silja kysyi tökkien omenasiiderinsä jäitä pillillään, mikä näytti muuten hiton oudolta. Hetken aikaa mä tuijotin promillenesteessä killuvia jääpaloja, kunnes Silja tökkäsi mua käteen ja mä nostin katseeni sen sinisiin silmiin.
- Jos mä en tietäs, niin voisin luulla, että sä tuijotit intensiivisesti mun rintoja, Silja sanoi ja mua nauratti.
- Niinhän mä tuijotinkin, sanoin virnistäen ja Silja kohotti kulmiaan, kunnes pyöritti päätään hymyillen. Me käveltiin, Mikkia lukuunottamatta - sen hoippumista mä en väittäisi kävelemiseksi, sinne pöytään jossa Roni istuskeli vasen jalka oikean päällä ja pyöritteli lasinsa pohjalla olevia jääpaloja pillillään. Mä kelasin vaan, että mikä niissä jääpaloissa oli kun niitä piti tökkiä ja pyöritellä - ehkä se oli joku siiderinjuojien salainen elekieli, kuka tietää. Roni käänsi katseensa meihin ja mä ojensin sille lasin, kunnes lysähdin istumaan kundin viereen.

*

Ties kuinka monennen oluttuopillisen jälkeen ja kellon näyttäessä yhtätoista, mä aloin jotenkin tylsistyä siihen istumiseen. Känninen Roni jutteli suuvaahdossa Siljan, Marian ja Sonjan kanssa jostain mistä mä en tajunnut puoliakaan, eikä ne ottaneet mua ollenkaan huomioon, joten mä vaan napotin siinä hiljaa ja hörpin bisseäni silmät seisten. Mikistä ei paljon seuraa ollut, se vaan nuokkui tuolilla ihan nakit silmillä ja mä kelasin, että se lentäisi kohta pihalle koko paikasta, eikä varmasti olisi ensimmäinen kerta. Tyrkkäsin kundia vähän kylkeen ja se nosti päänsä säpsähtäen.
- Täh? se mumisi ja katsoi mua silmät seisoen. Mä kaivelin sätkävälineet takkini taskusta ja aloin kääntää itselleni röökiä.
- Oot säki yks sankari, sanoin Mikille, - lähetään röökille.
En jaksanut odottaa jäbän vastausta vaan nappasin sitä kyynertapeesta ja kiskoin ylös. Se huojui hetken aikaa paikoillaan ja katseli ympärilleen, kunnes mä nykäisin sen mukaani röökikopille. Hieman haukotellen mä hoipuin utuiseen koppiin Mikki perässäni ja sisälle päästyämme me sytytettiin röökit. Tai mä sytytin, Mikin touhuista ei nyt näyttänyt tulevan yhtään mitään. Se nojasi pöytään silmät puoliummessa ja mä kelasin, että kohta jätkän naama uisi siinä tuhkakupissa, sen verran kumarassa sen kroppa oli.
- Eetu, pidetäänkö teikän kämpillä jatkot? Mikki sammalsi ja katsoi mua silmät puoliummessa.
- Joo, ihan varmasti, sanoin sarkastisesti ja jätkä naurahti.
- Hyvä juttu hei, se sössötti ja mä pyöritin päätäni vähän huvittuneena, - oot sä kyllä pérkeleen hyvä jätkä.
Mikki kiersi kätensä mun harteille ja me meinattiin molemmat rymähtää lattialle sen seurauksena. Jotenkin mä sain kuitenkin tasapainoni pidettyä ja Mikkikin pysyi pystyssä, vaikka se sille juuri nyt näytti hankalaa olevankin. Pari kopissa olevaa tyttöä katsoi meitä meikatut kulmat koholla.
- Voi víttu Mikki, mä sanoin huvittuneena ja katsoin kundia vähän nauraen. Se naurahti ja heilutti sitten kättään niille tytöille.
- Moi neidit, se huikkasi humaltuneesti, - mite menee?
- No sulla ainakin menee aika lujaa, toinen tytöistä sanoi virnistäen ja vei tupakan punatuille huulilleen. Mikki nauroi ja näytti vähän heränneen aikaisemmasta jumituksestaan. Nyt sillä oli silmät sentään kokonaan auki.
- Niin meneekin, eikä haittaa yhtään, Mikki sanoi virnistellen ja mä tumppasin tupakkani vähän huvittuneena. Sitä mä en tajunnut, että vaikka Mikki oli joka helvetín kerta baarissa ihan jäätävässä jurrissa, niin aina se silti sai iskettyä itselleen naisen yöksi luokseen. Ihan hiton outoa. Ilmeisesti siinä jätkässä sitten oli jotain mikä vetosi naisiin, vaikka se miten viinapäissään olisi. Mä katsoin Mikin iskuyrityksiä tovin, kunnes päätin jättää tyttörukat kuuntelemaan kännistä toveriani, ja lähdin itse kohti tiskiä.

Lysähdin silmiäni hieroen baarijakkaralle ja pyörittelin vitosen seteliä sormissani miettien, että miten helvetíssä mä eläisin loppukuun kun kaikki fyrkka oli taas mennyt kurkusta alas. Mä en tosissaan osannut käyttää rahaa fiksusti, vaikka mun tilanteessa se olisi melkein välttämätöntä. Vilkaisin meidän pöydän suunnalle, enkä tiennyt olinko loukkaantunut vai helpottunut siitä, että Roni oli päättänyt ignoorata mut ihan täysin. Toisaalta ehkä mä olin sen ansainnutkin. Hymähdin itsekseni ja hetken siinä tuolilla huojuttuani baarimikko viimein seisahtui mun kohdalleni.
- Olut, sanoin kovalla soivan musiikin yli ja ojensin setelin parrakkaalle miehelle tiskin takana. Saatuani bissen kätösiini, olin jo lähtemässä takaisin pöytään, kun huomasin tiskin toisella puolella varsin tutuksi tulleen hahmon. Mun oli melkein vaikea uskoa, että Leevi oli taas kerran eksynyt mun kanssani samaan paikkaan, jotenkin se tuntui helvetín absurdilta. Siinä se nyt kuitenkin nojaili tiskiin ja jutteli jonkun naisen kanssa. Mä tuijotin niitä hetken ja kun se nainen lähti astelemaan pois, niin mä lampsin kännin tuomalla itsevarmuudella Leevin luokse.
- Moro, tervehdin ja miehen katse kääntyi mun suuntaani. Se kohotti vähän kulmiaan ja hörppäsi sitten oluttaan. Mä en voinut olla huomaamatta sen leukaa, joka sinersi melko ilkeästi. Mä mietin, että kenen kanssa se oli tapellut, mutta en kerennyt kysymään asiasta kun Leevi puhui.
- Kato, Eetu, vois melkein luulla että sä seuraat mua, mies sanoi hieman sammaltaen ja hieroi silmiään.
- Tai sä mua, sanoin vähän kipakasti ja Leevi katsahti mua.
- Hei, älä luule itestäs liikoja, se heitti ja sen äänensävy oli jotenkin tosi outo ja vähän tyly, enkä mä uskonut, että se johtui vaan humalasta.
- Miks sun naama näyttää tolta? kysyin pystymättä pitämään kieltäni kurissa. Katsoin Leeviä vähän hoippuen ja se hörppäsi oluttaan kunnes katsahti mua.
- No minkäs sitä naamalleen voi, tälläseks ku on syntyny, se vastasi olevinaan vitsikkäästi, mutta mua ei naurattanut, eikä kyllä Leeviäkään.
- Eiku miks sun leuka on sininen? kyselin, vaikka eihän asia mulle sinällään mitenkään kuulunut. Mä en kuitenkaan osannut olla hiljaa näin monen tuopillisen jälkeen.
- Mulla on vähän sairas suhde nyrkkeilysäkin kanssa, Leevi hymähti ja mä kohotin kulmiani miehelle, joka pyöritteli tuoppia käsiensä välissä.
- Eiku oikeesti, intin ja katsoin tiskiin nojailevaa Leeviä humalasta seisovin silmin.
- No se ei tosiaan kuulu sulle mitenkään, mies sanoi ärähtäen ja mä melkein säikähdin sen yllättävn hermostunutta äänensävyä. Toisaalta mua alkoi samantien vítuttaa, mikä ei sinällään ollut mikään suuri ihme - mä hermostuin helvetín helposti jos olin ottanut vähänkin enemmän jotain miestä vahvempaa. Ja sen takia mä sitten aina toisinaan onnistuin hankkiutumaan kahakoihin baareissa ollessani ja yleensä ihan tyhmistä syistä.
- No sori vítusti, sanoin vähän sähähtäen ja Leevi katsahti mua jotenkin kylmästi.
- Oliko muuta? se kysyi tylysti ja lopetti sen nojailunsa. Mä en tiennyt miksi se yhtäkkiä oli tuollainen múlkku, mutta en jaksanut alkaa asiaa analysoimaan, koska känni sai mun olon tuntumaan hermostuneelta.
- No ei todellakaan, sanoin ärtyneesti ja siristin vähän silmiäni.
- Hyvä, voitki sit hipsiä helvettíin siitä, Leevi murahti tylysti ja siinä vaiheessa mulla vaan jotenkin napsahti. Se oli hassua miten alkoholi sai munlaisesta rennosta kundista esiin kauhean rähinöitsijän, mutta niin se vain oli. Se oli tullut todistettua aiemminkin. Ja niin siinä sitten vaan kävi, että mä hetkellistä vítutusta purkaakseni hyökkäsin Leevin kimppuun ja iskin nyrkkini sen kasvoihin, ihan niin kuin se olisi ollut joku ratkaisu tähän tilanteeseen. Ihan vítun typerää, mutta en mä jaksanut ajatella. Leevi horjahti taaksepäin ja mä kävin sen päälle uudestaan, mutta tälläkertaa vähemmän onnistuneesti. Leevi tarrasi mua takin rinnuksista tajuttuaan tilanteen, ja sen seurauksena mä kompuroin baarijakkaran jalkoihin ja kaaduin lattialle vetäen Leevin mukanani. Mä tuskin ehdin tajuta kaatuneeni kun tunsin nyrkin iskeytyvän suupieleeni ja veren rautaisen maun tunkeutuvan auenneesta huulesta suuhuni. Tavallaan outoa miten kauan meni, ennen kuin portsari ryntäsi meidän luo ja repi Leevin mun päältäni raivoten jotain siitä miten meidän piti nyt painua helvettíin täältä. Mä makasin siinä pienen hetken kunnes könysin ylös jotenkin sekavana ja pyyhin veristä huultani. Poke tarrasi mua takista ja alkoi raahata ovelle enkä mä enää jaksanut siinä mitään showta pistää pystyyn. Sen verran mulla vissiin oli järkeä päässä.
- On se helvetín kumma kun pitää tänne tulla tappelemaan, kaapin kokoinen äijä ärisi mulle ja tyrkkäsi mut pihalle aukinaisesta ovesta. Mä olin kuulevinani jonkun huutavan mun nimeä, enkä tiennyt oliko se Roni vai Silja, mutta loppupeleissä mua ei enää jaksanut edes kiinnostaa. Ulkona oli hiton kylmä ja mä olin hiton kännissä. Syljin verta lumen alta pilkottavaan asfalttiin ja pyyhin huultani takin hihaan, kunnes nostin katseeni Leeviin, joka nojasi seinään ja sytytti röökiä. Mä olin vähän vahingoniloinen, että olin pilannut sen illan aloittamalla nahinan, jonka seurauksena me oltiin lennetty pihalle. Toisaalta mun ärtymykseni oli laantunut jonkin verran, joten en jaksanut alkaa aukoa päätäni asiasta.

- Vítun idiootti, Leevi murahti lopulta ja mä käänsin katseeni siihen.
- Ite oot, vastasin ja mies nosti katseensa muhun kohottaen vähän kulmiaan. Me tuijotettiin hetken toisiamme sanomatta mitään, kunnes Leevi lopetti sen nojailunsa ja hieman horjahtaen otti pari askelta enteenpäin.
- Mitä sitten? Mennäänkö jatkaa tappelemista tohon nakkikiskalle? Leevi kysyi vähän sarkastisesti ja hipaisi sinertävää silmäkulmaansa. Mä katsoin sitä ja syljin sitten taas maahan.
- Emmä jaksa, vastasin haukotellen ja siirsin katseeni pubin ovelle poken ilmestyessä siihen. Se mulkaisi meitä äkäisesti.
- Nyt painukaa pois siitä norkoilemasta, se ärähti ja mä kelasin, että sillä oli oikeasti huono päivä. Mä nostin käteni ilmaan rauhoittelevasti ja lähdin lamspimaan pois siitä Leevin astellessa mun vierelläni.
- Kiitti vítusti, tuhahdon samalla kun pyyhin huultani, josta verenvuoto ei ottanut loppuakseen.
- Syytä vaan ittees, Leevi vastasi ja vilkaisi mua, - mitä tehdään?
Mä katsoin sitä vähän ihmeissäni ja tuikkasin tupakan huulilleni. Tilanne tuntui ihan kummalliselta, jopa mulle.
- Vielä äsken sä halusit, että mä painun helvettíin, huomautin ja Leevi kohautti olkiaan tiputtaen röökin maahan. Mä katsoin sitä. Sillä oli hiukset vähän sotkussa, vaikka vielä aiemmin tänään ne oli olleet ihan siistissä kuosissa.
- Mieli muuttuu, Leevi hymähti, horjahti hieman ja työnsi sitten kädet takkinsa taskuihin, - missä sä asut?
Mä vilkaisin sitä hölmistyneenä ja se kohotti vähän kulmiaan.
- No tossa ihan kulman takana, sanoin ja heilautin kättäni jonnekin suuntaan. Silmissä heitti ja mulla oli muutenkin tosi outo ja sekava olo.
- Hyvä, mennään sinne, Leevi sanoi ja sen ilme näytti vähän kirkastuneen äskeisestä. Se ei näyttänyt enää niin ärtyneeltä, päin vastoin.
- Mitä me sinne? mä mutisin ja hieraisin vähän silmiäni.
- Emmä tiiä, mennään vetää ekstaasia ja panemaan, Leevi heitti ja mä siirsin katseeni siihen jälleen kerran enemmän tai vähemmän hölmistyneenä. Mies katsahti mua naurahtaen.
- Sä oot outo, mä sanoin vähän sammaltaen ja Leevi virnisti tuttuun tapaansa. Se näytti muuttuneen takaisin omaksi itsekseen, eikä äskeisestä viileydestä näkynyt mitään merkkejä. Ihan ihme tyyppi oikeesti.
- Kuitenki tykkäät, se vastasi ja mä käännyin kotitielleni. Tilanne tuntui vähän oudolta. En mä olisi odottanut ihan tällaista iltaa, mutta juuri nyt en voinut valittakaan, sillä vaikka mulla oli huuli halki Leevin ansiosta, niin se ei silti vienyt pois sitä tosiasiaa, että Leevi oli perkéleen kuuma. Ja varsinkin näin humalassa ja aiemman vítutukseni mentyä ohi mun oli melkein vaikea pitää näppejäni erossa siitä.

Me asteltiin rappuun ja oikean oven kohdalla mä työnsin avaimen lukkoon ja hetken aikaa säädettyäni sain oven auki. Rymistelin pimeään eteiseen ja Leevi vetäisi oven kiinni perässään. Mä horjahdin vähän ja potkin kengät jonnekin eteisen nurkkaan, kunnes käännähdin katsomaan Leeviä hämärässä huoneistossa.
- Laita valot, sammalsin ja tiputin takkini lattialle.
- Miks ihmeessä? Leevi kysyi ja mä kuulin sen äänestä, että se virnisti, vaikken nähnytkään sen kasvoja. Mä katsoin sen tummaa hahmoa pimeässä ja pikkuhiljaa silmät tottuivat hämärään, vaikka ei sillä, että mun näkökenttäni olisi muutenkaan juuri nyt ollut mitenkään selkeä. Päässä heitti ja maan vetovoima tuntui vetävän mua jotenkin normaalia kovemmin kohti lattiaa. Leevi asteli lähemmäs mua saatuaan kengät jaloistaan ja mä siristin vähän silmiäni, niin kuin se olisi muka jotenkin auttanut mua näkemään paremmin. Ei se kuitenkaan auttanut.
- Mitäs si...
Mun humalainen puheeni keskeytyi kun tunsin miten Leevi yllättäen tyrkkäsi mut eteisen seinää vasten. Hetken ajan mä jo kelasin, että se aikoi jatkaa meidän tappeluntapaistamme, mutta ei se kuitenkaan nostanut nyrkkejään.
- Mit...
- Shh!
Mulla oli vaikeuksia pysyä pystyssä jo ihan känninkin takia, mutta kun Leevin kroppa painautui ihan muhun kiinni, niin multa meinasi oikeasti pettää jalat alta. Mies kumartui lähemmäs mua ja kohta mä tunsin miten sen huulet painautuivat jotenkin nälkäisinä ja omistavina mun huulilleni, ja multa meni hetki ennen kuin mä tokenin hämmennyksestä, joka mut oli vallannut tilanteen mentyä tällaiseksi. Mitä víttua? Kohta mä kuitenkin vastasin sen rajumman puoleiseen suudelmaan, joka maistui ihan tupakalta, oluelta ja vereltä, mutta tuntui kaikessa yllättävyydessään ihan perkéleen hyvältä. Toisaalta mua vähän vítutti se tosiasia, etten mä ehkä huomenna muistaisi tästä mitään, tai ainakaan läheskään kaikkea, mutta minkäs mahtoi. Leevin kädet liukuivat mun paitani alle paljaalle iholle hieman haparoiden, mutta kuitenkin itsevarman päättäväisesti. Mä olin lievästi sanottuna hämmentynyt tilanteesta ja Leevin yllättävästä liikkeestä, joskaan en voinut valittaa. Jostain syystä se vereltä maistuva känninen suutelu hämärässä ja sotkuisessa kämpässä oli helvetín kiihottavaa, ja normaalisti mun miehuuteni ei varmasti toimisi tällaisessa jurrissa, mutta näköjään tämä oli joku poikkeus, sen verran kovasti veri päätti pakkautua alkertaan. Olo housuissa alkoi tuntua turhankin ahtaalta, eivätkä Leevin vaeltavat kädet ainakaan helpottaneet tilannetta.

Leevi kiskoi hupparin ja t-paidan mun päältäni, eikä mennyt kauaa kun miehen oma paita teki seuraa mun vaatteilleni. Tyrkkäsin Leeviä peremmälle kämppään ja me rymisteltiin horjahdellen mun sängylle. Leevi tönäisi mut makuulleen ja kumartui mun päälle alkaen säätää mun housujen kanssa. Musta tuntui melkein huvittavalta, että ensin me tapeltiin ja sen jälkeen mentiin bylsimään kun ei muutakaan keksitty. Ei kai siinä, mua ei juuri nyt ainakaan haitannut yhtään, vaikka kännipanoissa ei kauheasti ollutkaan järkeä, jos ei seuraavana päivänä muistaisi mitään. Leevi kiskoi farkut mun jaloistani ja mä annoin käsieni kuljeskella sen jäntevällä kropalla ihan transsissa. Víttu se mies oli ihan hiton kuuma ja seksikäs, ja musta tuntui, että mä sekoaisin kun sen lämmin paljas kroppa painui mua vasten. En mä nyt olisi todellakaan osannut kuvitella, että mä päätyisin sänkyyn Leevin kanssa, nimittäin vielä ihan vähän aikaa sitten mä olin vaan tsiigaillut sitä kuolavana suupielessä edes tietämättä kuka helvettí se oli. Ja nyt se oli mun sängyssä. Alasti. Mun päällä. Hitto.

Eikä me oikeastaan puhuttu mitään missään vaiheessa, mutta mä olin melko varma, että loppujenlopuksi meidän touhut herätti koko tämän kerroksen naapuruston yöuniltaan. Ihan sama tosin, ihan liian monesti mä olin menettänyt uneni niiden bassonjytkeen takia. Helvettí, siitäs saitte.

Lähettäjä: Chgg 
Päivämäärä:   18.3.13 12:39:02

Haha ihan mahtavaa !!!!

Lähettäjä: kjjeg 
Päivämäärä:   18.3.13 12:51:19

TÄÄ ON PARAS! :D jatkoa!

Päivämäärä:   18.3.13 15:13:03

ÄÄÄÄÄ. sekoon. ihan mahtava. ah nää päähenkilötki uh ;-) !1 en jaksa oottaa jatkoaaaaaaaaaaaaaa

Lähettäjä: Paseli @läppäri 
Päivämäärä:   18.3.13 17:36:35

Jahhahhaa, Leevi onki toiminnan mies! >:DDDD No juu. Vähäne kuvailu ei haitannu, koska eihä kännissä nyt ehkä nii tarkkoja ollakaa. Joteki toi Roni on vaa nii hito sulone, lahjota mulle sellane. *koiranpentuilme ja kuolavana suupielessä* Nyt jää vähä jänskättämää, et mitä aamulla tapahtuu, ku on varmaa darra jne kummallaki. Mää jään lukemoo, jatkoa toivon. :)

Lähettäjä: someone 
Päivämäärä:   21.3.13 13:03:33

up! Tää on hyvä tarina ja täst löytyy tota huumoriaki mukana, mistä tykkään:) Kuvailet hyvin ja muutenkin sujuvaa tekstiä.

Lähettäjä: Redeia 
Päivämäärä:   21.3.13 15:15:42

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jatka tai tapan sut :OOOOOOO

Ja vaikka monet sanoo et on niin pèrseestä ku ei tuu rakentavaa kommenttia, niin en voi sille mitään ku jotkut tarinat on liian hyviä ja niistä on vaikea edes keksiä mitään. Aina jos löytäisinkin niin sanoisin, tää oli taas yks parhaista C:

Päivämäärä:   23.3.13 08:49:09

ihan mahtava pätkä!!! oot iha hirmu hyvä kirjottaa♥ jatkoo ootellessa c:!

Lähettäjä: tigi 
Päivämäärä:   23.3.13 19:58:39

Oi tää tarina on ihana :3 kerranki tarina joka ei oo sitä perus teinimeininkiä :D kaikki hahmot on niin ihania, varsinkin leevi! Ja toi roni vaikuttaa niiiin ärsyttävältä:D jatkoa toivottavasti pian <3

Päivämäärä:   24.3.13 15:47:40

Oih, kiitos paljon, ootte ihania! :D ja joo, toki sen ymmärtää ettei aina sitä rakentavaa palautetta irtoo, eikä se mulle niinkään mikään elinehto oo, kunhan muuten kommenttia tulee :)

Saitte kyl miut taas niiiiin hyvälle tuulelle, en ois uskonu saavani näin paljon kommentteja, mut kiitoskiitos :) ja Paseli, Roni is all yours, pistän sulle postissa tulemaan, itse kun en kyseisestä pojusta niin välitä :D

Laittelen jatkoo ens viiko alussa!

Lähettäjä: heppa 
Päivämäärä:   24.3.13 18:43:28

Ehdottomasti yks parhaista tarinoista täällä <3 jatkoa odotellen :)

Päivämäärä:   24.3.13 21:55:29

Koska jatkoa :d

Päivämäärä:   26.3.13 17:11:22

NUUKIIII :ddddd

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.3.13 07:02:57

Ei malta oottaa D:

Päivämäärä:   28.3.13 12:31:05

Anteeksianteeksi viivästys, kauheen häslä viikko ollu D: arg, mut nyt pitäs helpottaa, joten viikonlopun aikana, todennäkösesti lauantaina laittelen pätkää :)

Päivämäärä:   28.3.13 22:27:45

jee ihanaa et sitä jatkoo viel tulee:3!

Lähettäjä: isoi 
Päivämäärä:   29.3.13 10:47:57

jatkoo! :33

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   30.3.13 13:48:55

*odottaa*

LähettäjäNuuki 
Päivämäärä:   31.3.13 20:04:02

Anteeksi viivästys! D:

LUKU 5.

Silmäluomien läpi tunkeutuva auringonvalo herätti mut sekavasta unestani ja kun mä raotin silmiäni unisena, teki samantien mieli hautautua peiton alle ja pysytellä siellä koko loppupäivä. Päätä jomotti ihan kiitettävästi, enkä mä sitten enää kyennyt saamaan unta kun olin jo kerran herännyt. Suussa maistui vereltä ja vähän vaikertaen vein käden otsalleni kelaten, että mitä hittoa eilen tapahtui.
- Helvettí, ähisin ja hautasin pään tyynyyni, mutta ei se mun oloani helpottanut. Lopulta nousin istumaan siinä sängylläni ja katsoin silmät sirrillään ympärilleen. Mä muistin Leevin ja sen vaeltelevat kädet ja nälkäiset huulet, mutta miestä ei näkynyt siinä mun vieressäni mihin se oli aamuyöllä nukahtanut. En ehtinyt alkaa asiaa sen suuremmin kuitenkaan ihmetellä, kun puhelin alkoi piristä jossain vaatekasojen seassa vaativasti. Mikä víttu siinä oli kun krapula-aamuina aina joku yritti tavoitella? Hilasin itseni puolikuolleena sängyn reunalle ja etsin pirisevän korean ihmeen käsiini. Näytöllä vilkkui Pihlan nimi ja vaivalloisesti nostin kännykän korvalleni. Mulla oli hiton paha olo ja olin melko varma, että eilispäivän ruokalista suunnitteli ulostuloaan ruokatorven kautta ihan näinä minuutteina.
- Noh...? hengähdin luuriin ja suljin silmäni.
- Mitä víttua, Silja kerto että olit eilen jotai tapellu Leevin kanssa?! Pihla suunnilleen huusi puhelimeen, tai siltä musta juuri nyt tuntui. Vein kännykkää kauemmas korvastani ja avasin silmäni vähän ähkäisten.
- Nii, jotai semmosta, kähisin ja kelasin mitä Pihla sanoisi jos mä kertoisin hässineeni sen enon kanssa. Mua alkoi vähän huvittaa koko juttu, mutta sisällä vellova huono olo mun huvittuneisuuteni pian katoamaan. Olin mäkin yks arjen sankari.
- No miks ihmeessä? Pihla jatkoi tenttaamistaan ja mä roikutin päätäni sängyn reunalta, niin että päälaki hipoi lattiaa. Huono olo ei ainakaan helpottanut sillätavoin, eikä se muutenkaan varmaan mitenkään fiksulta näyttänyt, mutta mä en jaksanut vaihtaa asentoa tai nostaa päätäni sängylle. Musta tuntui, että mä tein kuolemaa tai jotain.
- Emmä tiiä, mut kaikki on ihan okei, me sovittiin ja tultiin mun luo juomaan bissee, selittelin mitä ensimmäisenä päähäni juolahti ja lopulta Pihla alkoi nauraa. Mä irvistin vähän ja kurottauduin vetämään t-paitani vaatekasasta. Sen sijaan, että mä kuitenkaan olisin keskittynyt siihen paitaan, osui mun katseeni lattialla lojuvaan mustaan lompakkoon. Ei siinä muuten mitään, olinhan mä nyt mustia lompakoita ennenkin nähnyt, mutta se mikä mun huomioni kiinnitti, oli lompakossa oleva valokuva pienestä, ehkä yksivuotiaasta pojasta. Vetäisin mustan lompakon lähemmäs itseäni ja jäin hetkeksi katsomaan sitä kuvaa jotenkin mietteliäänä. Hetken aikaa mä jo mietin, että Leevillä olisi kakara tai jotain, koska se poika näytti jotenkin vähän mieheltä itseltään, mutta lopulta ajatus tuntui lähinnä tosi kummalliselta ja tyhmältä. Rypistin vähän otsaani, mutta Pihlan ääni sai mun palaamaan takaisin puhelinkeskusteluun.
- Vítun tyhmät, tyttö naurahti.
- Mmh, mä ynähdin.
- Onko oloja?
- Mmh.
Pihla nauroi vahingoniloisesti ja mä nousin ähisten istumaan. Sillä samalla hetkellä oksennus nousi kurkkuun ja mä vein käden suuni eteen, kunnes sen suurempia miettimättä viskasin Samsungin kädestäni jonnekin vaateikasojen suunnalle ja ryntäsin vessaan.

Lysähdin vessan lattialle ja tyhjensin vatsalaukkuni sisällön pönttöön.
- Vi-tt-u, ynähdin ja vasta sitten tajusin jonkun olevan suihkussa. Eikä tietenkään tarvinnut olla mikään Einstein, että tajusi kuka. Leevin turhankin huvittunut nauru kantautui mun korviini ja mies kurkkasi suihkuverhon takaa mua, mutta mä tyydyin vaan tuijottelemaan vessanpönttöä huonovointisena. Oli siinäkin yksi itsevarma sika, kehtasi ihan pokkana käyttää mun suihkuani ilman lupaa.
- Onks hyvä olo? Leevi kysyi huvittuneena.
- Haista víttu, mumisin ja kohottauduin siitä pöntöltä kun olin varma, ettei mitään enää tullut. Leevi ei välittänyt mun ärinöistäni, naurahti vaan huvittuneena ja mä nousin ylös vetäen vessan ja vilkaisten itseäni peilistä. Mä näytin suunnilleen zombilta. Suuta kuivasi ja mä kumarruin juomaan hanasta vettä.
- Mä haluun suihkuun, ähkäisin ja kun sitten muistin olevani ilman vaatteita, niin nappasin äkkiä naulasta pyyhkeen ja kiedoin lanteilleni. Ei siinä, oli Leevi mut eilen ihan alasti nähnyt, mutta nyt mun olo tuntui lähinnä kiusaantuneelta.
- Senkus tuut vaan, Leevi huikkasi suihkuveron takaa ja musta tuntui, että se ärsytti mua ihan tahallaan kun näki, ettei mulla ollut mikään voittajaolo juuri nyt. Musta tuntui lievästi oudolta, että mä olin saattanut itseni tällaiseen tilanteeseen. Vaikka siis, kun kyseessä oli Eetu Kalliola niin mikään tilanne ei ollut mahdoton - mä olin oikeasti onnistunut saattamaan itseni näiden kahdenkymmenenkahden vuoden aikana Aku Ankka-tyyliin ties minne, niin ettei tämäkään jaksanut enää niin kovasti ihmetyttää. Enhän mä nyt ollut missään välissä edes kuvitellut Leevistä mitään sellaista, että se olisi kiinnostunut miehistä, koska se ei yhtään vaikuttanut sellaiselta, mutta toisaalta, harvempi kai sitä mustakaan uskoi.
- Just joo.
- Mitä? Joko sua alko kaduttaa kun jätit poikaystäväs eilen sinne baariin ihan ilman hyvästejä?
Mä rypistin vähän otsaani.
- Minkä poikaystävän?
- No sen pandannäkösen teinipojan jonka kaa sä siellä hengasit.
- Ei se oo mikään poikaystävä, sanoin vähän äkeästi kun tajusin Leevin tarkoittavan Ronia.
- Niinpä niin.
Mä tuhahdin hiljaa, mutta en jaksanut alkaa väitellä asiasta. Lähinnä mun teki mieli mennä kuristamaan koko Leevi juuri nyt koska mä en jaksanut mitään päänaukomisia tällaisessa krapulassa, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut tehdä niin. Ei siitä muutenkaan olisi varmaan mitään tullut. Laskin vessanpöntön kannen ja lysähdin istumaan haudaten hetkeksi pään käsiini. En mä yleensä kärsinyt kovin pahoista darroista, mutta tällaisia poikkeuksiakin nähtävästi tapahtui. Mä jumitin siinä tuskissani varmaan viisi minuuttia ihan hiljaa, kunnes nostin katseeni ylös Leevin astellessa pyyhe lanteillaan suihkuverhon takaa. Se näytti ihan pérkeleen hyvältä, ja mua oikeasti ärsytti, että se näytti niin hyvältä, vaikka siis olihan se tietysti positiivista, että heräsi vaihteeksi sellaisen miehen vierestä jonka kanssa voisi ottaa uusinnan milloin tahaansa. Tosin en mä kyllä uskonut, että me enää mitään uusintaa koskaan otettaisiin, Leevi ei ihan vaikuttanut sellaiselta tyypiltä. Mä katsoin kun se haroi märkää fledaansa ja katsahti sitten mua.
- Herra on hyvä, se sanoi, ojensi kättään suihkun suunnalle ja kumarsi pienesti. Ihan ihme tyyppi. Leevin rentous tosin häivytti mun kiusaantuneisuuteni, jonka eilisyö oli jollain tavalla aiheuttanut.
- Vihdoin, mutisin ja nousin ylös.
- No mitäs et tullu aikasemmin, oma syys, Leevi vastasi ja iski huomaamattomasti toista silmäänsä, virnisti sitten ja asteli pyyhe lanteillaan vessan ovelle sekä siitä ulos. Mä katsoin sen perään vähän tyhmänä osaamatta sanoa mitään sukkelaa ja kun ovi sulkeutui, niin mä heitin pyyhkeen päältäni raahautuen suihkuun. Mulla oli helvetín outo fiilis, johtuen lähinnä kämpässäni olevasta miehestä. Mä en ottanut siitä mitään selvää, ja asia ärsytti mua erittäin paljon. Hetken ajan mä kelasin sitä Leevin lompakossa ollutta kuvaa, mutta lopulta totesin turhan analysoinnin olevan typerää, eikä asia mulle muutenkaan kuulunut, joten oli ihan vaan parempi nauttia suihkusta ja tyhjentää pää kaikesta muusta. Jotenkin väsyneenä istuin suihkun lattialle ja annoin haalean veden valua päälleni. Pikkuhiljaa musta alkoi jopa tuntua siltä, että mä selviäisin sittenkin tästä olosta hengissä. Hip hei, elämä voittakoon.

*

Harmaa savu leijaili kevätaamun auringonpaisteessa ja mä tuijottelin vähän tyhjästi eteenpäin parvekkeella. Kello näytti jotain kahta päivällä, enkä mä ollut saanut aikaiseksi paljon páskaakaan. Tosin ei se uutta ollut, ei tosiaankaan. Leevi oli vaan häipynyt jonnekin sinä aikana kun mä olin ollut suihkussa ja mä olin melkein loukkaantunut sen lähdettyä sanomatta mitään. Aika kúsipää.Vaikka toisaalta, kyllähän mä itsekin harrastan nopeita liukenemisia paikalta aina niinä aamuina kun en ollutkaan löytänyt kotiini, vaan jonnekin ihan muualle. Tumppasin sätkäni stögiksenä toimivaan lasipurkkiin ja vähän venytellen laahustin takaisin sisälle. Oikeastaan oli ihan järkyttävä nälkä, mutta mä en kehdannut käydä katsomassa tiliäni, jonka saldo tuskin olisi muutamaa hassua euroa suurempi. Mä kelasin vähän masentuneena, että pitäisi hakea duunia koska eihän tästä mun touhusta muuten mitään tullut, mä onnistuin juomaan ne vähäisetkin työmarkkinatuet joita Kela mulle kituutellen maksoi. Lopulta mä soitin mutsille ja ilmoitin tulevani käymään koska kieltämättä mutsin pöperöt houkutteli aika helvetísti. Se sanoi tekevänsä uunilohta ja kermaperunoita, ja mä - sekä mun maha - oltiin heti ihan myytyjä.

Kello oli puoli neljä kun mä viimein sain itseni hilattua ulos yksiöstäni. Haukotellen lampsin lähikauppaan ostamaan limpparia ja muutamat naapuritalon alaikäiset pikkupahikset huuteli mulle Salen pihassa, että hakisin niille röökiä. Mä olin sen verran huonolla tuulella huutavan nälkäni ja päänsäryn takia, että tyydyin vaan vilauttamaan kansainvälistä käsimerkkiä lippalakeille saaden ne haistattelemaan v-sanoja mun perääni. Oikeastaan musta tuntui, että ne varmaan pieksisivät mut vielä joku päivä, ihan oikeasti. Ostokset tehtyäni astelin takaisin viileähköön kevätpäivään ja sain kiirehtiä puolijuoksua bussipysäkille, jossa seisoskeli turhankin paljon ihan tutuksi tulleita naamoja. Hassua miten dösäpysäkin porukka pysyi melkein jokapäivä ihan samanlaisena - melkein kaikki mä tiesin naamalta, vaikkei muutoin tuntenutkaan. Autoon päästyäni lysähdin alas ja vähän haukotellen nojauduin ikkunaa vasten sekä työnsin nappikuulokkeet korvilleni.

*

Mutsi oli hiton iloinen siitä, että mä näytin naamaani välillä kotona ja oikeastaan mulle tuli vähän huono omatunto kun kelasin miten harvoin mä oikeasti edes kävin mutsin tykönä.
- Ruoka on ihan kohta valmista, se höösäsi ja sen väsyneille kasvoille nousi iloinen hymy. Mä potkin kengät eteisen nurkkaan ja heitin takin naulakkoon astellen peremmälle. Joona löhösi sohvalla tuijotellen telkkaria ja mä taputin pikkuveljeä rennosti olalle.
- Moro.
Joona kohotti katseensa ja virnisti vähän.
- Katos, moi, miten se on tänne asti jaksanu perséensä hilata?
- Tuli ikävä mutsin safkoja, vastasin ja istuin sohvan käsinojalle hymyillen vinosti. Joona virnisti kevyesti vilkaisten sitten mua.
- Nii just. Kenes kanssa sä oot nahissu? se sitten kysyi ja mä kohotin vähän kulmiani, kunnes muistin auenneen huuleni, joka näytti edelleen vähän ilkeältä. Hipaisin huomaamattomasti alahuultani ja muutama hassu muistikuva viimeyöstä pakottautui mun mieleeni. Oli vaikea pitää ilme neutraalina, mutta jotenkuten sain koottua itseni ja kohautin huolettomasti olkiani.
- En kenenkää erityisen, hymähdin ja nousin ylös suunnaten keittiöön kuolaamaan uunissa paistuvaa lohta. Víttu että mä rakastin ruokaa, ihan tosissaan, syöminen oli ehkä parasta mitä housut jalassa pystyi tekemään. Vähän huvittuneena istahdin lopulta pöytään ja jäin kuuntelemaan mutsin tenttausta duuneista ja mun rahankäytöstä. Ei mutsi ollut koskaan kasvattanut meistä mitään opiskelijoita tai vastaavia, enkä mä, Joona tai Petu oltu koskaan kovin suuresti koulussa menestytty, mutta silti me oltiin pärjätty - Petu ehkä välillä vähän heikommin, mutta nyt kun sekin oli päässyt eroon piikistä, niin mun mielestä meillä meni ihan hyvin. Ja kyllä mä tiesin, että äiti oli oikeastaan iloinen, että me oltiin siinä suhteessa pysytty oikeilla raiteilla, ettei ryöstelty kauppoja tai vedetty piriviivoja mäkkärin vessassa - koska siis, sellaisia ihmisiä kuitenkin löytyi ihan meidän suvustakin.

Mä hengailin kotona varmaan reilut kolme tuntia, ennen kuin mutsi ilmoitti lähtevänsä iltävuoroon terveyskeskukselle ja mä päätin samalla kyydillä lähteä itsekin takaisin kämpille. Perjantaiseen tapaan kännykkä oli aloittanut tasaisen pirinänsä jo heti viiden aikaan kun porukka alkoi kysellä illan suunnitelmista, joita mulla itselläni ei oikeastaan ollut, eikä varmaan tulisi olemaankaan. Lopulta Pihla sai kuitenkin suostuteltua mut seurakseen, enkä mä en oikeastaan kehdannut kieltäytyä kun tiesin, että se mimmi oli jalkansa takia jumissa neljän seinän sisällä pystymättä kauheasti mihinkään lähtemään. Ja siis, Pihlan kaltaiselle höyrypäälle sellainen paikallaan jumittaminen mahtoi olla turhauttavaa. Olisi se mullekin, vaikka pääsääntöisestihän mä olin aika laiska jätkä, enkä mikään sinnetänne pomppiva duracell-pupu.

Ilma tuntui jotenkin yllättävän keväiseltä kun mä sitten astelin joskus seitsemän maita Pihlan, tai siis Leevin, asunnolle päin. Asfaltti pilkotteli lumen alta, ja pakkastakaan ei ollut kuin korkeintaan yksi tai kaksi astetta, jos sitäkään. Mä olin oikeasti hiton fiiliksissä keväästä ja siitä, että kesä oli tulossa, vaikka loska ja lumen alta paljastuvat koiranpáskat olivat pientä miinusta tähän odotteluun. Avasin talvitakkini vetoketjua ja sytyttelin huulille tuikkaamani tupakan päästessäni harmaan betonirakennuksen parkkipaikalle. Jotkut mun ikäiset kundit nojaili vähän matkan päässä vanhanmalliseen musiikkia huudattavaan Volvoon sekä joivat kaljaa, ja mä katselin noiden suuntaan tovin kelaten sitä miten mulla oli tosissaan ikävä auton rattiin, kunnes säpsähdin takaisin tdellisuuteen tajutessani jonkin - tai jonkun kovaäänisen ilmestyvän viereeni. Käänsin katseeni pois ruosteisesta pirssistä ja käännähdin vähän kohdatakseni prätkäkypärän alta paljastuneet ehkä turhankin tutuiksi tulleet kasvot. Mun mahanpohjassa tuntui omituista nipistelyä, enkä uskonut sen johtuvan uunilohesta tai perunoista.
- Joko tuli ikävä?
Leevi siirsi kypärän takaraivolleen ja mä katsoin ensin miestä ja sitten melko uudehkoa ajokkia joka sen alla komeili. En mä mitään moottoripyöristä tajunnut, joskus viisitoista-kesäisenä mulla oli ollut joku säälittävä mopo, mutta kyllähän se nyt paini ihan eriluokassa tuonkaltaisen ajokin kanssa. En mä siis voinut kieltää, etteikö se olisi ollut tyylikäs ja oikeastaan musta tuntui, että jos jossain oli Jumala, niin se ihan tosissaan halusi kiusata ja koetella mua. Jos Leevi oli jo itsessään ihan luvattoman kuuma, niin Leevi plus prätkä ei yhtään ainakaan heikentänyt tätä mielikuvaa mun päässäni - päin vastoin, lähinnä vaan vahvisti sitä. Eikä se oikeasti ollut mun mielestä välttämättä hyvä juttu, lähinnä erittäin ärsyttävä vaan.
- Täh? mä mölähdin, tiputin tupakan maahan ja laskin talvitakin hupun päästäni.
- Niin, että joko sulle tuli ikävä mua kun täällä suunnalla hiipparoit? Leevi kysyi ja virnisti vähän huvittuneena. Hetkeksi mä jumiuduin tuijottamaan sen filmitähtimäisiä ja ihan liian komeita kasvoja, kunnes tajusin lopettaa ja kirota hiljaa mielessäni ajatuksiani ja silmiäni, jotka eivät millään voineet jäädä tuijottamaan vaikka tuota helvetín betoniseinää Leevin sijaan. Mua oikeasti vítutti miten itsevarma Leevi oli, ja vielä enemmän vítutti se, etten mä osannut itse olla samanlainen, vaan sen sijaan mä vaan jäin tuijottelemaan vähä-älyisenä eteeni osaamatta oikeasti sanoa yhtään mitään. Kaikenlisäksi Leevi oli ihan ärsyttävän rento, ottaen huomioon mitä meidän välillä oli kännihuuruissa viime yönä tapahtunut. Lähinnä vaikutti siltä, että viime öinen oli sille ihan normaali juttu, ei mitään sen kummempaa, kun taas mussa kyseinen tapaus aiheutti lähinnä vatsanpohjan nipistelyä ja hämmennystä.
- Turha luulo, mä tuli ihan Pihlan takia vaan, sanoin kuitenkin yllättävänkin sukkelasti ja melko ärtyneesti johtuen lähinnä mielessäni pyörivistä ajatuksista. Leevi kohotti pienesti kulmiaan.
- No ootpa sä huonolla tuulella, se sanoi ja hymyili vinosti harmaissa silmissään edelleen sitä samaa huvittuneisuutta joka oli aiemmin leikkinyt sen huulilla.
- En oo.
- Etpä. Meniks sulla poikki sen nätin pojan kanssa? Leevi kyseli ja mä en käsittänyt miksi sen piti ärsyttää mua ihan tahallaan.
- No ei mulla oo sen kanssa mitään, ärähdin ja Leevi naurahti rennosti. Mun teki taas mieli kuristaa se tai jotain muuta vastaavaa, mutta pidin käteni kurissa ja työnsin nyrkit takin taskuihin. Päätin rauhoittua, koska vaikutti lähinnä siltä, että Leevi sai jotain sairasta nautintoa siitä, että mä hermostuin, enkä mä halunnut antaa sille enää enempää aihetta nauraa mulle.
- Okei, tajusin, älä lyö, Leevi vastasi ja vilkaisi ympärilleen pienen hymyn nykiessä sen suupieltä.
- No kohta lyön, tuhahdin ja Leevi siirsi katseensa muhun kohottaen kulmiaan.
- No älä, tiedä mitä siitä taas seuraa tai mistä sitä herää kun sä alat nyrkkejäs heiluttelemaan, se sanoi ja mä katsoin sitä vähän häkeltyneenä, kunnes kohotin vuorostani kulmiani.
- Nimenomaan, totesin mahdollisimman rempseästi ja katsahdin Leeviä, - kiva pyörä, jatkoin sitten heti perään koska halusin ihan itseni ja oman kokoaikaisen hölmistyneisyyteni takia vaihtaa aiheen johonkin neutraalimpaan ja vähemmän henkilökohtaiseen. Yskäisin vähän ja katsoin Leevin mustanhopeaa Kawasakia hetken, kunnes nostin katseeni takaisin mieheen. Leevin kasvoilla nousi kevyt hymy ja aiheen vaihduttua prätkään, se näytti hetken aikaa mun mielestä lähinnä innokkaalta teinipojalta kolmikymppisen miehen sijaan.
- Jep, aattelin ottaa tän kaunottaren esiin kun lumet alkaa vihdoinki sulaa, Leevi sanoi ja vihdoinkin sen ääni oli hyvin neutraali eikä huvittunut tai kiusoitteleva, - haluutko kokeilla?
Mä kohotin kulmiani ja pieni hymy nousi mun huulille puolivahingossa.
- En mä osaa tollasilla ajaa eikä mulla oo korttiakaan, vastasin yllättävänkin rennosti, - parempi vaan etten ala hajottaa mitään.
Leevi hymyili huolettomasti ja kohautti sitten olkiaan.
- No helvettí, ei väkisin, se sanoi ja tuikkasi sitten tupakan huulilleen, - onks sulla tulta?
Ojensin Leeville Coltini ja se nousi ajokkinsa selästä sytyttäen savukkeensa. Me oltiin jokun aikaa ihan hiljaa ja vähänväliä mä vilkuili Leeviä joka oli keskittynyt tuijottelemaan tielle päin jotenkin ajatuksissaan. Mä kelasin vaan, että mitäköhän se mietti, mutta en saanut suutani auki kysyäkseni. Eikä se kyllä mulle varmaan olisi edes kertonut, eihän me todellakaan edes tunnettu millään tavalla. Mä mietin, että tultaisiinkohan me koskaan tuntemaankaan. Olihan se kuitenkin Pihlan eno ja se asuin sen kanssa ja sitä rataa. Mä rypistin otsaani mielessä pyöriville ajatuksilleni ja päätin olla ajattelematta enää Leeviä, kun ei se mun oloani ainakaan yhtään rauhoittanut. Leevi poltteli röökinsä loppuun ja vei prätkänsä talliin, kunnes me lampsittiin oikean kerrostalon ovelle ja sitä kautta rappuun. Mun sisällä velloi omituinen tunne, jota mä en kyennyt analysoimaan yhtään miksikään, ja se tunne sai mut jotenkin todella levottomaksi ja turhautuneeksi. Rypistin otsaani vähän hermostuneena, kunnes seisahduin oikean oven kohdalle ja lopulta astelin sisälle eteiseen Leevin avattua oven.
- Kuka tuli? Pihla huikkasi ja kohta tuttu punapää könkkäsi kepeillään eteiseen. Se hymyili leveästi nähdessään mut ja väkisinkin tytön hymy tarttui myös mun huulille, Pihlalla oli sellainen hassu vaikutus.
- Moro, virnistin ja heitin takin naulakkoon.
- No moi, hyvä nähä että tappelupukarit on sovussa, Pihla sanoi ja pyöritti vähän päätään hymyn nykiessä sen punaisilla huulilla.
- Ei meillä mitään ongelmaa oo, Eetu opetti vanhaa enoas vaan vähän nyrkkeilemään, Leevi sanoi ja taputti Pihlaa olalle leikkisästi hymyillen. Mä vilkaisin varovasti miestä ja se katsahti takaisin, enkä mä sitten kuitenkaan - vaikka tuo mies aiheuttikin mussa hyvin suurta turhautumista, kyennyt estämään pientä hymyä joka puolivahingossa nosti mun suupieleni kohti taivasta.

Lähettäjä: plääh 
Päivämäärä:   31.3.13 20:14:08

Oot aivan ihana!!!! Rakastan tätä tarinaa ja sun kirjotustyyliä ja sua!! :)

Päivämäärä:   31.3.13 23:54:25

Nyt kyllä olin vähän pihalla ku kaua sitte viimeks luin :D Mut ku aattelin päässä vähä tarkemmin niin kyllä sitte meni iha hyvi :3 Nyt vähä äksönii vielä C: Ja minkäikäisiä noi nyt olikaa? :D

Päivämäärä:   1.4.13 00:43:39

ah :-) ihanaa saada jatkoa ! tätä ollaan odotettu

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   1.4.13 23:42:09

Tää on ihana :-)

Lähettäjä: Dreya 
Päivämäärä:   2.4.13 14:54:02

Mä en haluis olla mikään ruikuttava valittaja, mutta olen nyt sitten kuitenkin. :)
Kun viimeksi valitin sanasta jokseenkin niin nyt nostan esille sanan vähän. Vähän tyhjästi, vähän venytellen, vähän masentuneena ja vähän haukotellen. Kaikki nää olisi jälleen toimineet ilman sanaa vähän ja teksti olisi ollut ehkä sujuvampaakin. Ja kun kaikki nuo löytyy tekstistä vielä hyvin lähekkäin toisiaan niin särähti mun korvaan kyllä. Muutoin on kyllä ihan myyty. Tää tarina on loistava! :)

Päivämäärä:   3.4.13 16:58:47

täää tarina on niiin loistava :) <3

Lähettäjä: laura 
Päivämäärä:   15.4.13 17:58:44

Lähettäjäsomeone 
Päivämäärä:   22.4.13 11:16:12

nostellaas tätäki :)

Päivämäärä:   22.4.13 15:09:12

mä tahon jatkoo :D

Päivämäärä:   27.4.13 09:34:07

upppp

Päivämäärä:   28.4.13 00:51:17

heeeeiup

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   29.4.13 09:55:11

Hmm, olinkin jo ehtinyt unohtamaan tämän, pari ekaa lukua luin joskus ja nyt tuli luettua kaikki mitä tähän mennessä on ilmestynyt. Tää on kyllä mukavan rentoa luettavaa, ei käy kieltäminen. Jatkoa kovasti odottelen ;)
Ja oikeastaan mun vaan piti muistutella Nuuki sua siitä Kunnes kuolema teidät erottaa -tarinasta ;)

Päivämäärä:   6.5.13 07:06:53

up!

Päivämäärä:   10.5.13 20:21:45

jatkoa ?

Päivämäärä:   10.5.13 20:53:41

Aah, Nuuki on supersuper pahoillaan kun oon nyt jättäny tän tälleen oman onnensa nojaan, kauhee häslinki vaa meneillään, duunit vie energian ja siihen päälle kaikki ihmissuhdesotkut, niin en oo vaan ehtiny rustailla :( pahoittelen, mutta koitan nyt piakkoin laitella taas lisää Eetun seikkailuja teidän iloksenne (ja kauhuksenne) (; ainakin ens viikon aikana pitäs vähän helpottaa tämä tilanne!

Redeia, Eetu on 22 ja Leevi 30 (:

Dreya, saa nipottaa! Mie yritän kiinnittää huomiota noihin toistoihini, jotenkin sitä vaan tuppaa sokeutumaan omalle tekstilleen : D

Muisto, ah joo jatkelen Samu/Teroa ihan piakkoin pikimmiten! :)

Lähettäjä: lllaura 
Päivämäärä:   11.5.13 23:58:03

.. jatkuuko ? :c

Lähettäjä: rita 
Päivämäärä:   14.5.13 13:27:30

En jostain syystä jaksa rakentavaa kommenttia antaa, mutta teksti on kokonaisuudessaan todella sujuvaa ja mukava lukea. Jotkin maneerit ärsyttävät, mutta jokainen kirjoittakoon omalla tyylillään, muutenhan koko touhusta menee järki. Toivottavasti jatkat tarinaa!

MUTTA TÄMÄN HALUAN TIETÄÄ! :D Onko Leevi kokonaan mielikuvituksesi tuotetta, vai onko hahmo kenties saanut vaikutteita jostakusta sinulle tutusta henkilöstä? Ja vastaa tähän totuudenmukaisesti! :)

Lähettäjä: laalaa 
Päivämäärä:   19.5.13 21:56:37

UIP

Päivämäärä:   24.5.13 23:39:24

up

Päivämäärä:   25.5.13 16:30:14

rita, on saanut joo hieman, täytyy myöntää : D mutta hieman vain, joskaan en edes tätä henkilöä, joka on Leeviin vaikuttanut, sinällään tunne erityisen läheisestä, tuossa vaan sattuu kuitenkin olemaan sellasta kutkuttavaa charmia ja salaperäisyyttä ;)

Ah, oonpa tosiaan saamaton, täällä mie darrasena mässytän sipsia, enkä oo saanu uutta pätkää kirjoteltua loppuun :s mutta sen verran hyvässä vaiheessa tuo seuraava luku kuitenkin on, että maanantaina varmasti saan sen tänne kun tästä viikonlopusta selviän!

Päivämäärä:   25.5.13 17:19:26

voiei. lähen huomenna just illan lennolla rodokselle, joten en ehi lukee lukua :c
no onneksi täällä sellanen on kun palaan viikon päästä !

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.5.13 00:07:05

Mikä maanantai tällä kertaa on kyseessä? Ens vai sitä seuraavan viikon? :D

Mahtavaa tekstiä, alko vaan tuo lupaus naurattaa :D

LähettäjäNuuki 
Päivämäärä:   29.5.13 13:04:14

Aah, anteeksi viivytys! Toivottavasti en saa kamalasti vihaisia katseita osakseni D: mutta siis, tässäpä - ja joo, nyt on vähän kiireessä oikoluettu ja muutenkin vähän saisse pätkä kun kuvailukin jäi heikonlaiseksi, mutta koittakaa edes nauttia :< Mut seuraava pätkä on jo hyvällä mallilla, joten varmasti varsin pian senkin tänne saan :) !

LUKU 6.

Vaikka me lopulta saatiin Pihlan kanssa muutakin seuraa Aarnin, Mikin, Juhon ja Siljan ilmaantuessa paikalle, niin oli mun siltikin hiton vaikea keskittyä jauhamaan noiden kanssa kaikkea turhaa páskaa kun olkkarin sohvalla makoileva Leevi riisti vähän väliä mun katseen itseensä. Eikä se edes tehnyt mitään muuta kuin löhösi, joi kaljaa ja katsoi telkkaria, ja siltikin mä vilkuilin sitä ja mun olisi ihan vítun paljon tehnyt mieli hypätä sinne sohvalle sen seuraksi. Siis siitäkin huolimatta, että samaan aikaan Leevi tosissaan myös ärsytti mua. Ja hassua miten paljon ärsyttikin, ihme itsevarma múlkku, kun enhän mä sitä edes sinällään tuntenut.
- Eetu? Pihlan ääni ja tökkäisy kylkeen sai mut heäämään horroksestani ja siirsin katseeni mimmiin, - sä oot taas ihan kujalla.
- No onks siinä jotain uutta? Are virnisti ja mä pukkasin tämän iltaa kuskina toimivaa, eli kerrankin ihmeen selvää jätkää olkapäähän.
- Pää kiinni, hymähdin ja tuikkasin lopulta tupakan huulilleni, - röökille, jatkoin ja nappasin bisseni samalla kun astelin parvekkeen ovelle. Mikki ja Silja seurasivat mua, molemmat pienissä sievissä, tai ei Mikki niinkään pienissä, ja vähän haukotellen mä kulautin itsekin olutta kurkusta alas. Mikki selosti viime viikonlopun putkareissustaan ja eilisista mimmeistä baarissa ja mä kuuntelin jätkää vähän huvittuneena kunnes avasin oven ja astelin kylmään maaliskuiseen iltaan. Leevi istuskeli parvekkeen toisessa päässä ja poltti tupakkaa, enkä mä voinut olla ihmettelemättä, että miten vítussa se sinne oli ehtinyt kun äsken se vielä löhösi sohvalla. Sillä oli varmaan jotain taikavoimia vielä kaiken muun lisäksi, enkä mä voinut olla miettimättä, että ihan epäreilua kun yhdelle ihmiselle annettiin jumalainen ulkonäkö ja sen lisäksi vielä taito teleportata paikasta toiseen. Ei mene vissiin nallenamit tasan missään asiassa.
- Mä saatan saaha hei muute duunia, Mikki sanoi kohta ja mä vilkaisin kundia kulmieni alta samalla ku sytytin sätkäni.
- Sinä? No et vítussa, vastasin ja Mikki virnisti vähän.
- Joo joo.
- Jotain hämärähommia oot tietty saanu ku Airaksinenkin pääsee kohta linnasta, sanoin ja vilkaisin Mikkiä, joka pyöritti päätään. Mikki ja Antton olivat varmasti ainakin yhtä hyviä frendejä kuin mä ja Antton, joten sillä mä en ihmettelisi yhtään jos Mikki menisi mukaan sen touhuihin. Se jätkä tuntui muutenkin olevan ihan vietävissä.
- Eiku meen ehk serkun firmaan fiksailee autoja, jätkä sanoi ja puhalsi savurenkaan ilmaan pyyhkäisten siiliksi vedettyä fledaansa. Mä katsoin sitä tosissaan ihmeissäni. Jos Mikki sai töitä, niin hitto mun pitäisi alkaa olla huolissani itsestäni. Mikki ei kuitenkaan ollut käynyt mitään kouluja ja muutenkin sen elämä oli ollut aika alkoholipitoista ainakin viimeiset neljä vuotta - ja nyt se hitto sai duunia ennen mua. Toisaalta Mikki kyllä olikin ehkä paras remppaamaan páskoja pirssejä, joten ihan hyvä vaan että joku huomasi sen taidot, ja ehkä jätkä siitä vähän raitistuisi jos pääisi jotain muutakin päivisin tekemään kuin kiskomaan brenkkua.
- Ihan tosi? Toihan on hienoo, vastasin ja Silja nyökytteli silmät vähän sirrillään, - pitäs iteki jotai keksiä, jatkoin ja kiskoin tölkkini tyhjäksi samalla kun lysähdin istumaan yhteen parvekkeen tuoleista.
- Mmh, ainaha sitä jotai, Mikki sanoi vähän sammaltaen ja heitti tupakan alas parvekkeelta, - víttu tänne paleltuu, se ähisi ja mä tyydyin kohottamaan kulmiani.
- Kyl se kesä tulee, lupasin haukotellen ja Mikki hymyili vinosti kunnes asteli sisälle Silja perässään. Mä ajattelin seurata noita pikimmiten koska en halunnut varsinaisesti jäädä kuuntelemaan Leevin piikittelyä, mutta en sitten saanut itseäni kuitenkaan nousemaan. Puhalsin savua viileähköön ilmaan ja nojauduin tuolin selkänojaa vasten vieden samalla toisen käden hupparin taskuun. Vuodet tuntuivat vilisevän silmissä, mutta silti tänä talvena ja keväänä kesä tuntui tulevan ihmeellisen hitaasti. Tai sitten sitä vaan odotti normaalia hartaammin. Mä ainakin.

- Ootsä jotain sukua Teemu Kalliolalle? Leevi kysyi yhtäkkiä hetken jatkunen hiljaisuuden jälkeen. Mä säpsähdin mietteistäni ja käänsin katseeni mieheen vähän ihmeissäni.
- Petulle?
- Niin.
- Se on mun isobroidi.
Leevi katsahti mua kohottaen kulmiaan ja sen ilme muuttui jotenkin tosi oudoksi.
- Ai.. Ihan tosi? se hymähti ja raapi vähän niskaansa, - mä katoinki, että näytät jotenkin vähä samalta.
- Mistä sä sen tunnet? mä kysyin enemmän tai vähemmän kummissani. Leevi kohautti olkiaan.
- Kunha joskus vuosia sitten pyörittiin samoissa paikoissa, se sanoi välttelevästi, enkä mä voinut näyttää yhtään enempää hämmentyneeltä. Hiton pieni maailma, tai ainakin tämä kaupunki. Vaikka toisaalta, kyllähän mäkin tunsin hyvin suuren osan tämän kaupungin omanikäisistäni, eikä Petun ja Leevinkään ikäero ollut kuin jotain kolme vuotta.
- Oikeesti? Kerronko terveisiä? kysyin ja Leevi vilkaisi mua.
- Älä kerro, se sanoi nopeasti ja mä katsoin sitä hölmistyneenä.
- Ai miks?
Leevi rypisti otsaansa jotenkin levottomanoloisesti ja mä kelasin, että Leevi oli varmaan sitten yksi niistä monista joiden kanssa Petulla oli ollut ongelmia tai ainakin jotain kärhämää aiemmin. Niitä kuitenkin riitti, ja vaikka broidi olikin nyt pikkuhiljaa päässyt paremmalle puolelle tietä, niin vaikeahan sitä oli tietyistä ympyröistä pois päästä.
- No siks, ei me oltu ku jotai tuttuja vaa, Leevi sanoi lopulta melko kireästi ja tiputti tupakan tyhjään olutpulloon, - mitäs sille kuuluu?
- No miks sua kiinnostaa jos te olitte jotain tuttuja vaan? heitin ja imaisin vielä savut kunnes stögäsin nikotiinipötkön pulloon.
- Saa kai sitä kysyä, Leevi hymähti vaisusti ja mä tarkkaili sitä hetken, kunnes siirsin katseeni muualle.
- Ihan hyvää nykysin.
- Aijaa?
- Jos sä sitä mietit et narkkaaks se vielä niin ei onneks.
- No se on helvetín hyvä, Leevi sanoi tuijotellen jonnekin parvekkeen lasituksiin. Mä katsoin sitä hetken aikaa ja mietin, että olisiko sillä ollut vielä jotain sanottavaa asiaan liittyen, mutta ei se enää sanonut mitään. Ihan varmaan kysyisin Petulta mistä se tunsi Leevin, sen verran oudoksi mies meni. Ja halusin mä ihan muutenkin tietää.

- Mitä? Leevi lopulta pukahti vähän äkeästi ja mä tajusin jääneni pällistelemään sitä ajatuksissani. Siirsin katseeni muualle ja kohautin olkiani muka hyvinkin rennosti.
- Paskáaks tässä, ei tarvii hermostua, heitin ja kerrankin tunsin oloni voitokkaaksi kun kykenin itse olemaan rento, eikä toisinpäin. Leevi katsahti mun suuntaani ja hörppäsi tölkkinsä tyhjäksi.
- En mä oo hermostunu, jätän sen roolin mieluusti ihan sulle känkkäränkkä, mies vastasi kuulostaen nyt enemmän omalta piikittelevältä itseltään. Mä katsoin sitä hölmistyneenä.
- Minkä ihmeen roolin? hymähdin lopulta, vaikka lähinnä mun teki mieli kysyä, että mikä vitun känkkäränkkä. Mun päähän nousi kuva äkäisestä ja pörröisestä peikosta, ja jotenkin loukkaantuneena kelasin, että sellaisena Leevi mua piti. Miehen kasvoille nousi virnistys mun sanojeni myötä, ihan niin kuin se olisi unohtanut äskeisen keskustelunaiheen täysin. Ihme tyyppi, mä en ottanut siitä mitään selvää ja ihan oikeasti mä olin yllättävän hyvä näkemään ihmisten läpi. Leevi näytti kuitenkin olevan joku hiton poikkeus tässäkin asiassa.
- Minkä vaan ikinä haluat muru, mies virnisti iskien huomaamattomasti silmää ja juuri kun mä olin selvinnyt siitä känkkäränkästä niin Leevi pisti uudelleen mun pasmat sekaisin. Ja mä olin varma, että tuo hyvännäköinen kusípää teki sen ihan tahallaan.
- Just, mä sain ähkäistyä ja Leevi naurahti.
- Pelkkä just? Vielä viimeyönähän sä tykkäsit kun mä kuiskuttelin hempeyksiä sun korvaas, Leevi heitti samalla kun sytytti itselleen uutta tupakkaa ja mun oli ihan pakko tarkistaa, että parvekkeen ovi oli kiinni, nimittäin mä en todellakaan halunnut että Pihla kuulisi yhtään mitään koko eilisestä.
- Et sä kyllä mitään mulle kuiskutellu, vastasin tälläkertaa paljon sukkelammin.
- No joo, se on kyllä totta, varmaan aika pettymys, Leevi vastasi huvittuneena.
- Et todellakaan ollu pettymys, mä möläytin ääneen varsin nopeasti tajuamatta sanojani alkuun itsekään ja kun mä sitten lopulta tajusin, niin teki mieli taas vaihteeksi läimäistä kämmen suun eteen. Mulle tosiaan tuli sellainen tunne helvetín usein, mikä hitto siinä oli. Voisi vaikka tosiaan liimata jesarilla suun kiinni tai jotain niin ei tulisi heiteltyä ihan kaikkia ajatuksia julkisesti ilmoille. Leevi nauroi huvittuneena mun sanoilleni ja samassa parvekkeen ovi aukesi ja hitusen humaltunut Pihla kurkkasi ovenraosta. Mä kelasin äkkiä mielessäni, että toivottavasti se ei vetäisi ihan kauheita övereitä kun sillä oli jalkakin kuitenkin vielä sen verran huonossa jamassa.
- Mä ihmettelin, että mihin hittoon te jäitte, punapää sanoi ja vilkaisi Leeviä, - mikäs sua naurattaa? se kysyi vähän huvittuneena ja Leevi hymyili vinosti, kunnes tiputti puoliksi poltetun savukkeen sormistaan.
- On tolla Eetulla niin hulvaton huumorintaju, se vastasi ja nousi ylös lyhyitä tummanruskeita hiuksiaan haroen.
- Mä tiedän, Pihla virnisti.
- No älkää nyt enempää ylistäkö, sanoin ja nousin ylös koittaen näyttää ihan rennolta, vaikka Leevi teki asian vähän hankalaksi. Pihla naurahti ja könkkäsi takaisin sisälle aukinaisesta ovesta. Mä seurasin punapäätä ja Leevi tökkäsi mua vähän kylkeen, kunnes asteli ohitseni sisälle päästyään. Mua jotenkin ärsytti, että se ei voinut keskustella muutoin kuin heittämällä vihjailevaa ja hölmöä läppää, mutta samaan aikaan juuri se olikin ihan hiton hykerryttävää.

*

Mä en tiedä missä vaiheessa se olohuone illan aikana muuttui suihkuksi, mutta en mä kyllä oikeastaan miettinytkään koko asiaa, vaan ihan ja ainoastaan mä mietin Leevin viileitä sormenpäitä jotka seikkaili pitkin mun paljasta kroppaa ja sen sopivasti lihaksikkaita käsivarsia jotka tyrkkäsivät mut vasten kylmää kaakelia ja sen rajuja suudelmia mun kaulalla ja... Mä säpsähdin hereille unesta. Raotin silmiäni ja salaa kovin pettyneenä tajusin, että ei se olohuone ollut mihinkään oikeasti kadonnut, eikä missään mitään suihkua ollut tai alastonta miestä mun iholla. Korkeintaan ihan vaan mun mielessä. Mä en muistanut menneeni nukkumaan, mutta siinä mä röhnötin pää sohvatyynyllä ja kuolavana suupielessä. Tuntui vähän tyhmältä. Vaikka ei sillä, ettäkö mä kauaa jaksoin asiaa märehtiä, sillä housuissa voimistuva aamustondis sai mut ihan muihin aatoksiin. Teki mieli helpottaa tilannetta liian ahtaissa boksereissa, mutta en mä tietenkään tehnyt niin kun tajusin etten ollut kotona, vaan edelleen Leevin ja Pihlan kämpässä. Mitähän kello oli? Ähisten pyyhin suupieltäni ja nousin istumaan tuijotellen silmät sikkurassa ympärilleni. Missään ei ollut ketään ja mä kelasin, että olinko mä vetänyt legendaariset Eetut ja sammunut sohvalle kun muut olivat lähteneet baariin. Vítun jees, ihan mahtavaa. Ja miten hitossa mä olin siihen edes nukahtanut, kun en ollut eilen ollut missään ihan jäätävässä jurrissa. Olokin tuntui juuri nyt ihan hiton ei-darraiselta.

Kun mä sain paineen jalkojen välissä rauhoittumaan, niin mä rymysin pystyyn siitä sohvalta ja kelasin, että voisin tosissaan häipyä kotiin jos kaikki oli mut näin julmasti hyljänneet. En kuitenkaan ehtinyt kävellä kuin vähän matkaa ovelle kun tajusin Leevin makoilevan makuuhuoneessaan ja katsovan telkkaria. Vähän unisena laahustin ovelle, otin hupun päästäni ja katsoin sängyllä puoliksi istuvaa ja puoliksi makaavaa miestä joka rouskutti sipsiä ja tuijotti televisiota tajuamatta mua. Musta se näky oli jotenkin hiton huvittava ja tyhmä virne kapusi ihan sekuntiksi mun naamalle.
- Missä kaikki on? mölähdin lopulta ja sain Leevin säpsähtämään.
- Hui sáatana, älä säikyttele, se vastasi ja kohautti sitten olkiaan, - Pihla lähti könkkäämään sen Aarnin tykö ja ne muut vissiin jonnekin baariin kun säki nukahit, mies jatkoi huolettomaan sävyyn ja mä hymähdin itsekseni.
- Aha, mitä kello on?
- Jotai viis kai.
- Häh, viis aamulla?
- No ei ku illalla, Leevi naljaili ja mä tuhahdin hiljaa, - oliko hyvät unet? se virnisti sitten ja mä kelasin ihan pari sekuntia untani, kunnes kohautin olkiani muka hyvinkin rennosti.
- Kai ne oli, mikset sä nuku?
- Mä oon tällanen yöeläjä, Leevi tuumasi vähän ilmeettömästi kunnes ojensi sipsipussia mulle, - tuu kattoo leffaa.
Mä lampsin siihen sängylle ja lysähdin istumaan Leevin viereen astetta heränneenpänä. Olo tuntui kyllä edelleen melko tokkuraiselta, kiitos nukkumisen ja juotujen kaljojen, mutta toisaalta Leevin paljas yläkroppa piti mut kyllä ihan tarpeeksi skarppina.

Tsiigailtuani jonkin aikaa melko häpeilemättömästi Leevin käsilihaksia ja litteää vatsaa ja vasemman lapaluun kohdalla olevaa lintutatuointia sen sijaan että olisi katsonut telkkarissa näkyvää räiskintää, niin tietekin mä lopulta jäin kiinni. Niin mulle kävi aina, ihan tosi. Ikinä mä en osannut olla huomaamaton, vaikka miten yritin ninjailla.
- Mitä? Leevi kysyi ja mä käänsin katseeni takaisin telkkariin liiankin läpinäkyvästi.
- Mitenniin mitä?
- Onks sulla joku ongelma?
- No ei oo, sanoin pikaisesti ja vilkaisin Leeviä, joka kohotti kulmiaan.
- Aika páska leffa tää, mies hymähti sitten ja mä vilkaisin ruutuun.
- No en mä oo ees seurannu koko leffaa, sanoin ja tajusin heti perään, että mä möläytin taas jotain sellaista mitä ei pitäisi. Voi vitun tyhmä Eetu. Leevi katsahti mua huvittuneena.
- Seinillekö sä oot tuijotellu viimesen vartin? se kysyi ja sen huvittuneenilkkuvanitsevarmanrennon äänensävyn takia mun teki mieli lyödä sitä tai jotain. En edes tiennyt miksi, enkä mä lopulta tietekään lyönytkään.
- No jeah, kivat tapetit, heitin lopulta ja vilkaisin miestä jonka toinen suupieli nousi pieneen hymyyn.
- Sä oot ihan pimee, se totesi.
- No turpa kiinni.
- Varsinainen päivänsäde, Leevi heitti sarkastisesti ja mä siirsin katseeni siihen kohottaen kulmiani.
- Nii oonki, vastasin tietävästi ja Leevi pyöritti vähän päätään.
- Huomaa sarkasmi mun kommentissa, se sanoi ja mä irvistin.
- No en varmaan huomaa.
- Älä väitä vastaan.
- Väitänhä.
- Ootpa hölmö.
- Ite oot ärsyttävä.
Leevi kohotti kulmiaan mun sanoille ja meni sekunti tai kaksi ihan hiljaisuudessa kunnes mä tajusin meidän suutelevan. Noin vaan. En mä tiedä miten me siihen päädyttiin, mutta lopulta mä tajusin vaan sen huulet mun huulilla ja lämpimän käden mun niskassa. Leevin huulet tuntuivat vielä hiton paljon paremmilta kun mä en ollut ihan pellit kiinni, vaan suhtkoht selvänä. Tuntui vähintään oudolta olla siinä tilanteessa, koska en mä ollut mitenkään voinut kuvitellakaan että näin kävisi, enkä mä oikesti edes tuntenut Leeviä juuri millään tavalla. Toisaalta en mä myöskään olisi voinut mitenkään osata arvata, että Leevi olisi miehiin päin, se ei yhtään vaikuttanut sellaiselta. Miehen käsi liukui mun vaaleisiin hiuksiin ja tukisti kevyesti, samalla kun sen huulet tapaili mun huulia haluavasti. Mä annoin käteni tutkiskella sen paljasta yläkroppaa, joka painautui kokoajan vaan lähemmäs mua ihan liian haluttavana. Mun hengitys tihentyi joka hetkellä vaan kiivaammin ja mä olin valmis repimään Leeviltä vaatteet sillä samalla sekuntilla, mutta en kuitenkaan ehtinyt tehdä niin. Sitä suudelmaa pidemmälle me ei nimittäin päästy kun lopulta Leevi ihan yllättäin irrottautui mun huulilta ja liikahti hitusen kauemmas. Mä katsoin sitä vähän yllättyneenä ja Leevi vilkaisi mua, kunnes hymähti itsekseen.
- Mitä? mä ähkäisin hiljaa ja Leevi siirtyi kauemmas.
- No ei tää nyt oo ihan järkevää, se sanoi värittömään sävyyn, - tiiät sen iteki.
- Aijaa siks ku me ei olla ihan vitunmoisessa kännissä? mä kysyin äkkipikaisesti ja Leevi hymähti taas. Mun sydän hakkasi edelleen ihan liian kovasti ja mä koitin saada hengitykseni tasaantumaan. Katsoin Leeviä vähän ärtyneesti, vaikka noh, ehkä mies osaltaan olikin ihan oikeassa. En mä nyt tiennyt oliko fiksua päätyä toistamiseen sänkyyn hyvän ystävän enon kanssa, vaikka siis, ei mun touhuissa monestikaan ollut mitään erityistä järkeä. Eikä Leevikään vaikuttanut sellaiselta ihmiseltä joka miettisi jokaista tekoaan ihan loppuun asti.
- Mä meen röökille, tuut sä? Leevi kysyi lopulta ohittaen mun kysymykseni ja heitti hupparin paljaan yläkroppansa peitoksi.
- Ihan sama, hymähdin ja nousin ylös seuraten miestä parvekkeelle. Mua ärsytti ja turhautti ja vähän mä salaa olin myös pettynyt ja jopa loukkaantunut. Ja ei kukaan mies ollut saanut mua aikoihin tuntemaan pettymystä tai loukkaantumista. Mua hermostutti, että mä olin oikeasti ihastunut Leeviin, jopa melko paljon. En mä kavannut mitään vitun tunteita sekoittamaan elämääni enää yhtään enempää, hitto.

*

Seuraava viikko kului eteenpäin jotenkin tarpeettoman hitaasti. Mä en oikein tehnyt mitään, paitsi koitin selata työkkärin sivuja ja etsiä töitä melko tuloksettomasti. Torstaina mä sitten menin moikkaamaan isobroidia koska Leevi tuntui pyörivän mun mielessäni ihan liian usein ja sen myötä se fakta, että Leevi tunsi tai ainakin tiesi Petun jostain. Broidi asui naisystävänsä kanssa toisella laidalla kaupunkia ja niillä oli oikeasti ihan kivannäköinen kerrostalokaksio siellä. Olihan Petulla vieläkin vieroitus omalla tavallaan kesken kaikkine huumeseuloineen ja muuten, ja kyllähän käyttäminen oli jättänyt siihen fyysisiä ja henkisiä jälkiä, mutta hiton hyvin sillä meni jos vertasi vaikka viimekesään tai aiempiin vuosiin. Ja siitä asiasta mä olin tajuttoman onnellinen - ei tarvinnut kokoajan pelätä, että joku aamu tulisi soitto, että broidi on siirtynyt rajan taakse. Vaikka siis, olihan se ollut monesti lähellä ja toisaalta ihan omassa todellisuudessaan se oli viimeiset kolme tai neljä vuotta elänytkin. Mä tosiaan inhosin kovia aineita, ei sitä voinut tietää mitä ne sai ihmisessä aikaan jos ei itse narkannut tai ollut hyvin läheinen jonkun käyttäjän kanssa. Broidin subutexriippuvuus oli repinyt meitä muitakin nimittäin helvetín pahasti rikki.

Oikealle ovelle selvittyäni, rimpautin kelloa ja kohta tuttu pitkätukkainen brunette ilmestyi ovelle kera jaloissaan pyörivän sekarotuisen koiran. Vinski hyppäsi innokkaasti mua vasten ja oli vähällä kaataa mut kumoon suuren kokonsa ansiosta.
- No mitä poika? kyselin koiralta samalla kun taistelin tieni sisälle. Riina naurahti nelijalkaisen intoilulle kunnes komensi koiran kauemmas, että mä sain heitettyä kengät ja takin päältäni.
- Jollain on ollu ikävä sua, se virnisti.
- No hyvä että ees jollain, vastasin rennosti hymyillen ja kumarruin rapsuttamaan isokokoista karvakasaa. Mä diggasin koirista aika hitosti ja varsinkin Vinskistä, jonka Riina oli luonnollisesti ottanut mukaansa kun oli muuttanut Petun kanssa yhteen. Me ei oltu vielä vuosi sitten oltu Riinan kanssa erityisen hyvissä väleissä, koska Riina ei tavallaan ollut kamalasti pitänyt musta ja Petun frendeistä koska se oli ollut sitä mieltä, että me hankaloitettaisiin Petun kuiville pääsyä. Ja mä taas olin pitänyt Riinaa ihan ämmänä sen takia. Ei sillä, Petun kavereihin kuului silloin ja varmaan vielä nytkin aika paljon narkkeja, joten siinäsuhteessa Riina oli ollut ihan oikeassa, että nuo saattaisivat helposti tuoda takapakkia tilanteeseen. Oli miten oli, asiat olivat muuttuneet, ja kerrankin ihan vaan parempaan suuntaan. Ja totuushan oli se, että Riina oli hyvin suuri osasyy siihen, että Petu oli kyennyt edes lähtemään klinikalle, saatika päässyt eroon doupista.
- Mä pistän kahvit tulille, nainen sanoi ja mä paijasin vielä tovin Vinskiä kunnes astelin peremmälle asuntoon. Petu istui olohuoneessa ja katsoi telkkaria kun mä lampsin paikalle.

- Noh huhuu, onks telkkari tärkeempi kun pikkuveli? virnistin ja broidi käänsi katseensa muhun virnistäen.
- AIka tasoissa ootte kyllä, se vastasi ja mä irvistin kunnes lysähdin sohvalle Petun viereen. Me ei oltu nähty hetkeen, tai siis meidän mittäpuulla parikin viikkoa oli paljon, koska me oltiin aina oltu läheisiä - mä ja Petu ja tietysti Joonakin. Ja totta vítussa mulla olikin maailman parhaat broidit, siitä ei päässyt mihinkään.
- Ilkeetä, sanoin ja taputin Petua olalle, - miten menee?
- Mites tässä, hyvin lähinnä, me lähetään Riinan kaa kesällä reissuun Ranskaan, se vastasi hymyillen vinosti ja mä kohotin kulmiani.
- Ei sitä pitäny vielä paljastaa! Riina huikkasi keittiöstä ja Petu naurahti.
- No mitä, oottekste menossa naimisiin siellä tai jotain? virnuilin ja Petu hymyili jälleen. Musta oli huikeaa nähdä isoveli onnellisena, koska vielä joskus sen kasvoilta oli ihan mahdotonta edes löytää mitään hymyyn viittaavaa. Mä muistin liian hyvin kun Petu oli vielä doupatessaan joinain iltoina ilmaantunut mun ovelle ihan sekopäisenä, kouristellen, hikoillen ja täristen ja puhuen sekavia, joskus se oli käynyt mun päälle kun mulla ei ollut lainata sille rahaa ja sitten se oli pistänyt koko kämpän ylösalaisin itkien, huutaen ja vapisten. Ja mä muistin miten pahassa kunnossa se oli jonkus ollut kun mä olin mennyt sen luo, milloin oli palovammoja ja milloin murtuneita luita, velkojien toimesta lähinnä. Ja nyt se istui siinä virnuillen ja väri oli palannut sen kasvoille ja se oli saanut lihaakin luiden ympärille. Likainen pitkä letti oli lähtenyt ja viikkoja päällä olleet samat vaihteet oli vaihtuneet ihan kunnollisiin kuteisiin.
- Älähän innostu vielä, Petu hymyili vinosti ja mä kohotin kulmiani.
- Ollaanpa sitä salaperäsiä, vastasin ja nostin jalat olkkarin pöydän päälle, vaikka tiesin, että kohta Riina tulisi ja komentaisi mua heittämään jalat helvettíin niiden uudelta pöydältä. Ja sitä naista oli uskominen, ihan totta.

Mä lorvin broidin tykönä varmaan ties miten kauan, ennen kuin sain itseni lähtemään. Vasta ovella mä muistin Leevin - ihme tosiaan, että mä en ollut uhrannut sille ajatustakaan koko aikana koska muutoin mä kelasin sitä ihan liikaakin ja vatvoin itsesäälissäni viime lauantain takia. Ja mä olin jotenkin jopa tyytyväinen, etten ollut edes nähnyt sitä useampaan päivään, vaikka olin eilen käynytkin sen kämpillä Pihlaa moikkaamassa, koska sen läsnäolo varmaan alkaisi turhauttaa ja harmittaa mua vaan enemmän. Vaikka enhän mä sitä tietenkään ääneen myöntänyt, että Leevi oli alkanut vaikuttaa muhun sillä tavalla näin lyhyessä ajassa. Mä en tosiaan muutoin ollut mikään ihastujatyyppi, päinvastoin. Heitin takin niskaani ja käännähdin eteisen seinään nojailevaan ja tupakkaa kääntävään Petuun päin.
- Nii, tunnetsä muute ketää Leeviä? kysyin muka hyvinkin ohimennen ja broidi nosti katseensa muhun kulmat vähän koholla.
- Kuka Leevi?
- Haanpää.
Petu pyöritteli sätkän kasaan ja hieraisi vähän otsaansa.
- Víttu Eetu, mihin ongelmiin sä oot nyt ajautunu? se kysyi vähän hermostuneena.
- No en oo ajautunu mihinkään helvetín ongelmiin, kunhan kysyin.
- Mitenniin?
- No se on... Mun frendin äidin veli. Tiiätsä sen?
Petu katsoi mua vähän aikaa niin kuin koittaen nähdä valehtelinko mä ongelmiin joutumisesta. Siitä oli tullut ihmeen holhoava sen jälkeen kun se oli päässyt kuiville, siis jopa mua kohtaan.
- Tiiän.
- Mistä?
- Noh.. On mulla tästä Leevistä ihan muistokin jälellä, Petu sanoi ja heitti tupakan korvan taakse nostaen sitten t-paitaansa, - tossa.
Se osoitti kylkeään ja siinä näkyvä muutaman vuoden takaista arpeutunutta haavaa. Arpia oli broidin kroppa täynnä, mutta kyllä mä muistin kun se sai veitsestä, eikä osannut tai halunnut kertoa edes meille, että mitä hittoa oli tapahtunut. Ei se kyllä kertonut silloin oikeastaan mistään, vaikka sillä oli kroppa tohjona millon mistäkin. Mä katsoin ilkeännäköistä terän aiheuttamaa arpea jotenkin epäuskoisena ja kun Petu piilotti kylkensä takaisin t-paidan alle, mä nostin katseeni isoveljeen osaamatta sanoa mitään. Ensiksi mä tunsin ihan vaan hämmennystä, mutta hyvin nopeasti se muuttui vihaksi ja mä pystyin melkein tuntemaan miten vítutusmittari pomppasi ihan ylös asti. Voi víttu. Helvetín Leevi, ja mä vielä menin sen kanssa sänkyyn ja kelasin sitä ihan täydellisenä ihmisenä, vaikka @!#$ se ollut. Voi vítun víttu, oikeesti. Mä olin samaan aikaan hiton vihainen itselleni, vaikka enhän mä voinut tietää.
- Että parempi vaan pysyä siitä kaukana, Petu hymähti, mutta en mä oikeastaan edes kuullut. Mutisin äkkiä jotkut heipantapaiset veljelle ja häntäänsä heiluttavalle Vinskille kunnes marssin ulos ovesta ihan hiton hermostuneena. Ja Leevi vielä viitsi väittää, että Petu oli joku vitun hyvänpäiväntuttu, helvettí! Mä näin suunnilleen punaista kun astelin ulos maaliskuun viimaan ja loskaan ja lähdin tarpomaan yhtään sen suurempia miettimättä Leevin luokse. Mun ajatukset olivat yhtä sekavaa tornadoa, enkä mä - niin kuin en koskaan vihaisena - jaksanut alkaa ajatella järjellä. Hiton varmaa oli se, että kaikki adrenaliini ja aggressio oli latautunut mun nyrkkeihin, enkä mä varmasti edes yrittäisi hillitä itseäni tai toimiani juuri nyt.

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   29.5.13 13:59:35

Uuu, jännitystä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.5.13 21:09:23

Noni Leeville turpaa! :D

Päivämäärä:   29.5.13 21:25:59

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jatkoa :o

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   30.5.13 03:30:05

Oooo, Leevi on ihana<3 ei tämmöseen kohtaan saa jättää, äkkiä jatkoo! :D

Päivämäärä:   30.5.13 21:18:06

Millo suurinpiirtein jatkuu? :D

Päivämäärä:   30.5.13 23:24:50

En uskalla luvata ihan viikonlopulle jatkoa kun on tässä kaikkea kaverin valmistujaisia ja muuta häslinkiä, mutta katsellaan nyt, maanantaina viimestään pistelen seuraavaa lukua :)

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   30.5.13 23:43:42

Muistahan välillä jatkella Samu/Teroakin!!

Lähettäjä: öjvloy 
Päivämäärä:   1.6.13 12:32:12

Jatkooo!!<3

Päivämäärä:   2.6.13 22:22:52

uuiii jatkoo :)

Päivämäärä:   3.6.13 16:01:50

vvvoijumamihinkohtaanjätit.
NYT ÄKKIÄ JATKOA.

LähettäjäNuuki 
Päivämäärä:   4.6.13 07:54:13

Vähän normaalia lyhkäsempi pätkä, mutta tässäpäs.

LUKU 7.

Mä kävelin varmaan neljäkymmentäminuuttia kaupunginosasta toiseen, eikä viileä tuulikaan saanut mun kiehuvia hermojani jäähtymään. Oikeastaan viima ja litimärät kengät vaan lisäsivät mun vítutustani ja kun mä viimein pääsin oikean kerrostalon parkkipaikalle, ei mun edes tarvinnut etsiä Leeviä, saatika astella sen kämppään, sillä mies oli siinä pihalla, nojasi autoonsa ja poltti tupakkaa jutellen jonkun kaapin kokoisen miehen kanssa keskittyneesti. Helvetín kusípää. Mä olin suunnilleen valmis katkomaan siltä niskat tai jotain, enkä mä edes ajatellut sitä faktaa, että jos mä en pärjännyt edes pelkälle Leeville fyysisesti, niin miten mä kuvittelin pärjääväni kun sen vieressä seisoi kaikenlisäksi tuollainen kaksimetrinen korsto. Ärtymys ilmeisesti tosissaan sokaisi mun järkeni ja raivokkaana astelin parkkipaikan poikki kohti miehiä, joista kumpikaan ei tajunnut mua ennenkuin mä olin jo käynyt jo Leevin päälle.
- Mitä vit... se ehti aloittaa, mutta lause jäi kesken kun mä iskin nyrkkini sen kasvoihin sellaisella voimalla, etten varmaan tosissaan ollut koskaan lyönyt ketään niin kovasti. Ei siis sillä, että mä olisin joku tappelupukari, mutta kännissä sitä teki kaikkea hölmöä. Vaikka siis, enhän mä tietysti nyt missään kännissä ollut, eikä tämä tuntunut musta juuri nyt yhtään hölmöltä, päin vastoin. Rystysissä tuntui kipua, mutta mä en jaksanut välittää, vaan samantien kävin uudelleen Leevin päälle ja me kaaduttiin melko tyylikkäästi lumipenkkaan, mä Leevin päälle. Sen nenästä valui verta sen kasvoille ja sekuntinsadasosan ajan mä ehdin katsoa sen savunharmaita silmiä, ennen kuin tajusin sen hujopin tarttuvan mua hartioista ja kiskovan irti Leevistä. Mä tunsin miten sen nyrkki iskeytyi mun silmäkulmaani ja sen jälkeen voimalla mun vatsaan ja keuhkot tyhjenivät saaden mut haukkomaan henkeä ja yskimään. Eikä mulla tietenkään ollut mahiksia pistää vastaan kun se sitten tarttui mua takin kauluksesta ja tyrkkäsi voimalla vasten Leevin mustaa Golfia. Vatsaan ja palleaan sattui hitosti ja mun oli vaikea hengittää, eikä miehen raivoisa ote musta ainakaan helpottanut oloa yhtään.
- Mitä helvettíä? se kirosi ja mä ähisin koittaen saada happea ja hengityksen kulkemaan. Voi vítun víttu. Miehen nyrkit painoivat mun rintaani ja olo tuntui jotenkin hiton heikolta, enkä mä lopulta edes yrittänyt päästä irti sen otteesta kun ei siitä olisi mitään tullut. Mä kelasin vaan, että mä kuolen siihen kun henki ei kulkenut kunnolla ja tuntui kuin mä puristuisin siihen nyrkkien ja auton väliin. Oli tässäkin ihan vitun hieno tapa heittää lusikka nurkkaan.
- Hei Retu päästä irti siitä, eihän se hitto saa henkee, Leevin ääni kuului kohta läheltä ja se kiskoi sen hiton raskaansarjan nyrkkeilijän irti musta. Mä horjahdin kun puristus keuhkoissa heltyi ja yskien ja henkeäni haukkoen otin kiinni autosta ihan vaan varmistaakseni, että mä tosiaan pysyn pystyssä. Mitä vítun ammattitappajia Leevillä oikein oli kavereinaan? Hetken aikaa mä olin jo käymässä jommankumman kimppuun uudelleen, mutta en kuitenkaan tehnyt niin kun en oikeastaan saanut itseäni liikkumaan mihinkään.
- Ihme sekopää, se kaksimetrinen mies hymähti ja mä kohottauduin vähän.
- Vi-tt-u ite o-oo-t, mä ähisin uhoten ja hetken mä jo kelasin, että se Retuksi kutsuttu kävisi uudelleen mun päälleni, mutta niin ei kuitenkaan käynyt kun mä tajusin Leevin tarttuvan muhun. Sen nenäverenvuoto ei ollut helpottanut yhtään vaan verta valui edelleen niin kuin kraanasta sen kasvoille.
- Mä hoidan tän, se hymähti ja taputti kaveriaan olalle kunnes alkoi raahata mua kerrostalon ovelle. Enkä mä siinä osannut mitään vastaan pistää, kunhan vaan kävelin Leevin mukana aina sen kämpille asti ja koitin suurinpiirtein pysyä tajuissani.

Lopulta mä löysin itseni istumassa Leevin olkkarin sohvalta jääpussi silmäkulmallani ja hengitys jotakuinkin normalisoituneena. Leevillä oli naama veressä ja se yritti tyrehdyttää vuotavaa nenäänsä, kunnes jotaikuinkin siinä onnistuneena se katosi jonnekin kylppäriin pesemään kasvojaan. Mä istuin siinä, enkä tiennyt olinko vielä hiton vihainen vai en. Ehkä ainakin ihan vähän kuitenkin. Ei tämän nyt ihan näinkään pitänyt mennä, hemmetti. Luojan kiitos Pihla ei sentään ollut kotona ja juuri nyt musta tuntui muutenkin, että oli vaan parempi häipyä paikalta mahdollisimman pian ennen kuin tyttö ehtisi ilmaantua paikalle. Mä en tosiaan jaksaisi alkaa selittää sille tilannetta. Vähän hymähtäen laskin jääpussin turvonneelta silmäkulmaltani ja nostin katseeni kun huomasin nyt vähemmän verisen Leevin astelevan olohuoneeseen. Se pyyhki kasvojaan pieneen pyyhkeeseen ja katsoi mua hetken kunnes siirsi katseensa muualle ja tuijotteli hetken jonnekin seinille.
- Noh, mikä sulla nyt on? se lopulta pukahti ja mä siirsin katseeni siihen vähän ärtyneenä.
- Miks sä kusetít mua, että te ootte Petun kaa vaan jotain hyvänpäiväntuttuja? mä tuhahdin vihaisesti ja Leevi siirsi katseensa muhun.
- No en jaksanu alkaa selittää vanhaa juttua. Mähän sanoin, ettei tarvii kertoo terveisiä.
- Ai että ei tarvii kertoo terveisiä, etten mä vaan saa tietää? mä ärähdin, - víttu sä puukotit sitä!
- No ei se oo noin mustavalkosta, Leevi vastasi hermostuneena.
- On se, vitun kusípää, mä raivosin ja puristin jääpussia nyrkkini sisään. Leevi katsoi mua vakavana ja hieraisi vähän otsaansa, kunnes käänsi katseensa pois.
- Niin kai sitten, mies hymähti ja hetken aikaa sen silmissä oli jotenkin todella outo katse.
- Luuletko sä tosiaan, etten mä ois kysyny Petulta susta? kysyin äkeänä. Leevi kohautti olkiaan, - mä vielä kelasin, että sä oot hyvä tyyppi, niin vítut, jatkoin samaan ärtyneeseen sävyyn ja mietin miten pitkään Leevi kestäisi mun haukkumistani ennen kuin heittäisi mut parvekkeelta alas tai jotain. Mies tuijotteli jonnekin seinille ja mua ärsytti sen hiljaisuus, vaikka toisaalta, olisi kai mua ärsyttänyt sekin jos se olisi raivonnut mulle takaisin. Turhautuneena istuin siinä tovin kunnes nousin ylös jotenkin hermostuneena ja käänsin salamoivat silmäni mieheen.
- Sano nyt saátana jotain! ärähdin ja mä tosiaan ihmettelin omaa hermostumistani. En mä ollut tällainen, en tosiaan. Mä olin aina se porukan rennoin jätkä.
- Ai niinku mitä? Jos sä oot automaattisesti tota mieltä, niin mitä mulla on siihen enää sanomista, Leevi sanoi hermostuneena ja lysähti nojatuoliin. Mä katsoin sitä hetken ja tiputin jääpussin olkkarin pöydälle.
- No miks sä meet tökkimään terällä jotain reppanaa nistiä? kysyin tylysti ja katsoin tuolissa istuvaa Leeviä hermostuneena. Mies ei vastannut ja mä tuhahdin ärtyneesti. Vatsaan koski ja poskeen koski ja ärsytti ja, hitto, olo tuntui muutenkin vähän sekavalta.
- Víttu voitko vastata? hoputin ääntäni korottaen ja Leevi nousi nopeasti ylös luoden muhun pistävän katseen.
- Sun veljes sotki mun frendin kamaan ja niihin piireihin ja lopulta se tyttö kuoli yliannostukseen, niin siks. Ei ollu kovin fiksua, mutta mä olin hiton vihanen ja jos sä välität jostain ihmisestä ja se viedään sulta pois tollatavalla, niin ei sitä víttu aina toimi niin kun ois järkevintä! Leevi vastasi ääntään korottaen ja katsoi mua silmät leimuten, kunnes käänsi katseensa pois, tuijotteli hetken jonnekin seinille hammasta purren ja lopulta käännähti ympäri suunnaten parvekkeelle. Mä katsoin sen perään vähän ihmeissäni, enkä tiennyt mitä olisin ajatellut. Miehen sanat ja reaktio tuli ihan puskista. Oikeastaan mä en tiennyt puhuiko Leevi totta, mutta tuntui omituiselta, että se valehtelisikaan tuollaisesta jutusta.

Lopulta mä seurasin Leeviä röökille, vaikka en tosiaan tiennyt mitä ajatella sai sanoa koko asiaan. Mies nojaili parvekkeen kaiteeseen ja imi savuketta katsellen jonnekin vastakkaisen talon seinille. Mä yskäisin vähän ja sytytin oman röökini tietämättä mitä olisin sanonut. En mä oikeastaan tiennyt, että pitäisikö mun pyytää anteeksi. Ehkä pitäisi, mutta mistä mä tiesin jos Leevi vaan keksi koko jutun. Toisaalta sen ilme oli kyllä muuttunut niin surumieliseksi, että mun oli vaikea kuvitella, että se viitsisi näytelläkään, vaikka se miten kovasti filmitähdeltä näyttikin. Petu ei ollut maininnut mistään Leevin ystävästä mitään, mutta saattoihan se olla, ettei broidi edes tiennyt Leevin syitä, tai muistanut tai jotain. Hemmetti.
- Hei tota, mä aloitin vähän käheästi ja astelin lähemmäs miestä, - mä vaan, että... Anteeks, mulla tais mennä nyt vähän yli, jatkoin ja Leevi vilkaisi mua kohauttaen olkiaan viileästi. Se tosiaan osasi olla viiltävän tyly jos vaan halusi.
- Ahaa, se hymähti ja puhalsi savua viileään ilmaan.
- Eiku ihan tosi, mä oon pahoillani, hitto... Mä jotenki vaan suutuin kun mä kuulin, jatkoin ja koitin tavoitella Leevin sudenharmaiden silmien katsetta. Lopulta mies käännähti muhun päin ja katsoi mua jonkin aikaa ihan hiljaa. Mä ehdin uppoutua sen pysähdyttäviin silmiin sinä aikana ihan liiankin tiiviisti ja miehen sitten puhuessa, mä säpsähdin melko rajusti takaisin nykyhetkeen.
- En mä oo ihan niin múlkku tyyppi mitä sä kuvittelet, Leevi totesi ja mä katsoin sitä vähän hämmentyneenä. Oikeastaan mua vähän hävetti koko järjestämäni kohtaus. Vedin savua keuhkoihini ja työnsin toisen käden housujeni taskuun pitäen katseeni miehessä.
- En mä kuvittele ett... aloitin, mutta en ehtinyt puhua pidemmälle kun Leevi keskeytti viemällä sormensa mun suulle.
- Älä valehtele, kyllä mä tiiän, se sanoi ja tiputti sitten röökin alas parvekkeelta ja laski sormensa mun huulilta, - mutta do not worry, et oo ainoo, mies jatkoi ja hymyili vähän surumielisesti. Mä katsoin sitä hämmentyneenä ja lopulta tiputin omankin röökini alas parvekkeelta. Maaliskuun tuuli oli kylmä ja vähän hytisten vedin hihat kämmenieni suojaksi. Mua tosissaan nolotti raivonpurkaukseni, mutta Leevi ei näyttänyt erityisen víttuuntuneelta, joten ehkä mä sitten sain anteeksi. Siltikään mä en tiennyt mitä ajatella tilanteesta, ylipäätänsä mun ajatukset tuntui olevan taas vaihteeksi niin kuin joku vítun vuoristorata tai jotain. Miten tuo mies sai mun pään aina näin hiton sekaisin?

- Juot sä kahvit jos keitän? Leevi kysyi lopulta kun me lampsittiin takaisin sisälle. Mä nyökyttelin hämilläni ja lysähdin takaisin sohvalle vähän irvistellen vatsassa ja palleassa tuntuvan kivun takia. En mä mitään muuta ollut saanut kuin turpaani tämän reissun aikana, että saattoi vaan miettiä, että kannattiko lähteä, hitto.
- Sori siitä Retusta muute, Leevi totesi kun istui sohvalle.
- Oliks se joku sun henkivartija? mä ähkäisin ja Leevi kohotti kulmiaan.
- Luuletsä, että mä tarviin sellasen vai? se kysyi kuulostaen jo vähän enemmän omalta itseltään.
- No näköjään kun et mullekaan pärjää, heitin ihmeellisen sukkelasti ja Leevi hymyili pikaisesti.
- Just, katotaanko että pärjäänkö, Leevi vastasi ja tönäisi mua kylkeen. Mä ähkäisin vähän, vaikka koitinkin kätkeä inhottavan kivun naurahduksen alle. Ilmeisesti en sitten onnistunut siinä kuitenkaan.
- Sori, sattuks sua? Leevi kysyi ja mä pyörittelin päätäni.
- Ei sattunu.
- Älä viiti, saanks mä kattoo? mies kysyi ja mä katsoin sitä vähän ihmeissäni. Hetken aikaa mä olin ihan hiljaa, kunnes nyökkäsin ja riisuin mustan hupparin päältäni. Nostin t-paitaani ja Leevi liikahti vähän lähemmäs hipaisten kevyesti mun ylävatsaani. Se rypisti vähän otsaansa, mutta mä en oikeastaan voinut hetkeen ajatella muuta kuin miehen sormia mun ihollani.
- Hitto se mies on välillä ihan käsittämätön, Leevi hymähti ja vilkaisin itsekin punaista jälkeä rintakehän ja navan välissä.
- Onks se joku sun frendi? mä kysyin vähän yskäisten ja Leevi vilkaisi mua.
- Joo, oikeestaan sama jätkä jota mä olin kattomassa sillon vankilassa, se pääs toissapäivänä vapaaks, Leevi vastasi, - mutta páskat siitä, mä haen tohon jotain rasvaa.
Sitten se nousi ja mä katsoin sen perään hieman hämilläni. Oikeastaan mä en tiennyt miksi Leevi viitsi edes huolehtia musta, mutta vaikka mä olin vielä tovi sitten halunnut suunnilleen nirhata sen, niin nyt musta tuntui jotenkin hyvältä sen huolenpito. Vaikka siis, tiesinhän mä, että mun oli ihan typerää ja turhaa haaveillakaan Leevistä.

Kun mies ilmaantui takaisin, mä vilkaisin sitä vähän ja Leevi katsahti mun silmiini, kunnes puristi lääketuubista rasvaa sormiinsa. Mä nostin paitaani jälleen, lopulta vedin sen kokonaan päältäni ja Leevi laski kätensä mun ylävatsalleni levittäen viileää voidetta punoittavalle iholle. Leevin kosketus tuntui hiton hyvältä, ihan tuollainen pienikin, vaikka mä tein kaikkeni ajatellakseni toisin. Tuntui hiton tyhmältä ajatella näin kaverin enosta, joka oli mua vielä sen seitsemän vuotta vanhempi, mutta hittoako mä tälle mahdoin. Mä katsahdin Leeviin, joka vilkaisi takaisin ja liikutti kevyesti sormiaan ylöspäin mun rintakehälleni ja juoksutti kättään sitten alaspäin aina mun collegehousujen alta näkyvien boksereiden rajalle asti, vaikka ei niitä jälkiä luonnollisestikaan enää siellä ollut. Tosin en mä silti voinut valittaa. Lähinnä mun oli vaikea pysytella paikallani kun mies jatkoi sitä kevyttä hivelyään mun ihollani ja tuli vähän lähemmäs, niin että mä pystyin haistamaan sen hykerryttävän partaveden tuoksun nenässäni. Mitä hittoa taas tapahtui? Leevi piirsi sormellaan kuvioita mun vatsaani ja kun mies pitkän tovin jälkeen laski kätensä alas, mä en voinut olla hiljaa.
- Älä lopeta, henkäisin puolivahingossa ja Leevi nosti katseensa mun silmiin samalla kun sen kädet liukuivat mun kyljilleni. Mä liikahdin lähemmäs miestä ja hivutin käteni sen paidan alle samalla kun Leevin kädet kulkeutuivat mun reisilleni hyväillen kevyesti. Mun vatsanpohjaa nipisteli ja sydän hakkasi hiton kovasti miehen kumartuessa lähemmäs ja painaessa huulensa mun kaulalleni.
- Mä en taida voida tälle mitään, Leevi mutisi painaen suudelmia mun kaulalleni.
- Mille?
- Että mä haluun sua näin helvetísti.
Mun huulilta pääsi käheä naurahdus ja nopeasti mä kiskoin paidan Leevin yltä miehen sitten vetäessä mut pystyyn ja alkaessa työntää kohti makuuhuonetta. Oli tietysti hiton riskialtista tehdä mitään tällaista koska Pihla olisi ihan hyvin voinut ilmaantua kämpille milloin vain ja ties kenen kanssa, mutta mä en jaksanut ajatella juuri nyt. Leevi työnsi mut sängylleen ja kumartui mun ylle painaen huulensa haluavina mun huulilleni. Veri pakkautui hyvää vauhtia haarojen väliin, mutta miehen painautuessa mua vasten, mä tunsin kyllä hyvin nopeasti, etten ollut ainoa, jonka housuissa oli jotain kasvanutta ja kovaa. Mä en tosiaan tiennyt oliko tämä yhtään fiksua tai mitään, mutta en mä kyennyt hillitsemään itseäni, sen verran paljon mä halusin Leeviä. Mun kädet siirtyivät avaamaan miehen vyötä ja melkein raivokkaasti kiskoin farkut Leevin jalasta päästäkseni koskemaan boksereiden läpi tuntuvaa erektiota. Mies hengähti mun huuliani vasten ja hyvin nopeasti myös mun housut eksyivät lattialle ja heti perään bokserit, enkä mä voinut olla hengähtelemättä kun Leevin alaston kroppa painautui mua vasten ihan liian kuumana ja haluttavana. Mies vei kätensä mun miehuudelleni ja hyväili, niin että mä olin tosiaan ihan ekstaasissa kaiken sen mielihyvän keskellä. Samalla mä annoin oman käteni liukua Leevin erektiolla, ja kun mies viimein nappasi voidepurkin yöpöytänsä laatikosta, niin mä olin jo ihan valmis anelemaan sitä ryhtymään itse asiaan.
- Luoja sä tunnut hyvältä, Leevi huoahti työntyessään mun sisään, enkä mä osannut muuta kuin ähistä ja voihkia. Jumaláuta, tuo mies sai mut tosiaan ihan sekaisin.

*

Kun mä makasin kuumissani, mutta hiton raukeana Leevin kyljessä kiinni joitain toveja myöhemmin, niin mulla ei oikeasti ollut varmaan koskaan ollut niin tyydyttynyt olo. Mä olisin voinut valehtelematta jäädä siihen loppupäiväksi, mutta koska mä tiesin, etten kuitenkaan voinut, niin koitin imeä tästä hetkestä kaiken mieleeni. Mun oli vaikea uskoa, että näin oli käynyt tai että Leevi tosiaan oli siinä, mutta mitä pidempään mä asiaa mietin, niin sitä varmempi mä olin, etten tälläkertaa nähnyt unta. Ihan älytöntä, että tässä kävi näin. Mun alkuperäinen tarkoituksenihan tänne tulolle oli kiskoa Leeviä turpaan tai jotain muuta vastaavaa, mutta sitten mä päädyin jälleen sen kanssa samoihin lakanoihin. Ihan tosissaan, mitä víttua. Vaikka mä tiesinkin, ettei mies musta mitään sen syvällisempää halunnut, niin jostain syystä asia ei juuri nyt mua haitannut. Mä olin vaan hiton fiiliksissä siitä, että Leevi ylipäätänsä oli siinä ja piti musta kiinni. Miehen rintakehä kohoili melko nopeasti ja sen käsi eksyi mun hiuksiini haroen kevyesti mun yllättävän nopeasti kasvanutta vaaleanruskeaa tukkaani.
- Huh huh, Leevi hengähti ja mä kohottauduin vähän katsomaan sen kasvoihin, - oot sä kyl... Mahoton, mies jatkoi vähän käheästi ja mun kasvoille nousi vino hymy. Musta tuntui tosi absurdilta ja oudolta olla siinä niin Leevin iholla, mutta hitto mulla oli samaan aikaan tajuttoman hyvä fiilis.
- Mä tiedän, heitin kerrankin yhtään hämmentymättä, - oot säkin ihan jees, jatkoin kiusallani ja Leevi kohotti kulmiaan. Samassa mies oli kaatanut mut alleen ja lukinnut mun ranteeni käsillään.
- Hui, mun huulilta pääsi ja Leevin huulille nousi veikeä hymy.
- Syytäkin vähän pelätä, se sanoi ja mä en voinut estää virnettä, joka kapusi kasvoilleni. Hitto mikä mies. Musta tuntui, että mä olisin voinut koskea ja katsoa sitä siinä koko loppupäivän tai jotain. Leevi päästi irti mun ranteistani ja katsoi mua hetken aikaa pieni huvittuneisuus silmissään, kunnes nousi ylös. Se asteli vaatekaapille ja nappasi kaksi pyyhettä heittäen toisen mulle. Mä katsoin miestä jonkin aikaa, ihan vaan kun en tiennyt saisinko tosiaan enää tämän jälkeen katsella Leeviä ilman vaatteita, kunnes nousin ja seurasin miestä kylppäriin. Olin tosiaan ihme, että mun jalat vielä kantoivat äskeisen jälkeen.

LähettäjäNuuki 
Päivämäärä:   4.6.13 07:57:44

Toivottavasti en järkyttänyt kaikkia lukijoita loppupätkän seksinkuvailuilla, tuntu vaan tyhmältä heittää pätkän alkuun jotain ikärajaa kun sehän sitten tavallaan spoilais luvun tapahtumia. :P

Ja hei, rakentavasta kommentista pitäisin kovasti!

Muisto, piti jo aiemmin vastata, mutta siis, pistelen SamuTeroon jatkoa ihan tän viikon aikana, hyvin todennäköisesti torstaina : )

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.6.13 12:50:38

uu, noi on ihania, jatka pian<3

Päivämäärä:   4.6.13 15:05:14

.. oon rakastunut tähän tarinaan ja näihin päähenkilöihin
ah voin niin kuvitella noi yhessä ja uh
hei jatkoa sitte vaan jeejee

Päivämäärä:   4.6.13 16:52:01

sori pakko kommata jälleen, mut oon oikeesti tän luvun jälkeen lukenu kolme kertaa tän tarinan uudestaan XD
... ja vie useempaa kertaa viimisimmä luvun

Päivämäärä:   4.6.13 20:13:51

varma, aww oi, ihana kuulla : DD

Lähettäjä: secret 
Päivämäärä:   4.6.13 20:17:55

Mä kans luen aina vähintää yhen kerran alusta, silti samat kiksit jokakerta! :) olet ehdottomasti tatinatuokion parhaimmistoa :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.6.13 20:42:29

tää on IHANA! <3

Päivämäärä:   5.6.13 19:11:44

secret ja ..., oh oi, kiitos paljon, punastun! : D

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   9.6.13 01:03:26

Päivämäärä:   9.6.13 21:56:46

jatkkoooo :)

Lähettäjä: Lildi 
Päivämäärä:   15.6.13 15:40:29

Pliis jatkoo toi on jotenki niin ihana!

Päivämäärä:   17.6.13 07:38:39

Aaöö, mie yritän saada viimistään huomiseks seuraavaa lukua.

Lähettäjämaea 
Päivämäärä:   18.6.13 23:53:55

minuutti aikaa :c

Lähettäjä: apina 
Päivämäärä:   19.6.13 01:19:02

yh, oon surullinen.

Päivämäärä:   19.6.13 11:45:26

Perhana, aika on taas ihan kortilla D: anteeks kauheesti, mie yritän saada ennen juhannusta tänne pätkää, kokoajan tuntuu että pitäs olla jossain menossa.

Päivämäärä:   20.6.13 02:39:19

alan oikeesti itkee jos täällä ei oo ennen viikonloppua jatkoa :c
tää on niin hyvä etten ees halua tietää kuinka monta kertaa oon lukenu tän uudestaan, muistan tän pia varmaa ulkoo o:

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.