Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Spod 
Päivämäärä:   10.1.10 18:57:59

Entinen topa tuli täyteen ni jatkuuko tänne? :) Ja jos joku ihana vois linkittää edellisen ku mä en osaa. : D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: liina 
Päivämäärä:   10.1.10 19:44:42

1. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=764529&t=764529
2. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=767019&t=767019

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Lörtsy 
Päivämäärä:   10.1.10 19:48:17

Jeijee! Jatkoa ^.^<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   10.1.10 19:48:53

edellinen

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=767019&t=767019

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: liina 
Päivämäärä:   10.1.10 19:57:07

1. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=764529&t=764529
2. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=767019&t=767019

hienosti osasin taas linkittää... ;D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Wari 
Päivämäärä:   11.1.10 10:50:46

Plööh, sunnuntaina ei tullukaa seuraavaa osaa, niin odotin = (

Nojaa, toivottavast tulee mahd. nopeest ^^

Suorastaan rakastunu tähän tarinaan <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Spod 
Päivämäärä:   11.1.10 17:48:18

Kits liina ku linkitit noi edelliset: D Millo tullee sitä jatkoo;) Eile ois pitäny tulla.:D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Miyru 
Päivämäärä:   11.1.10 18:50:38

Ootteko varma et kirjoittaja tietää topan olemassa olosta? Jos se on vaik epähuomiossa selannu ja kattonu et ei oo uutta topaa, ja tehny ite uuden topan tarinalle?

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   12.1.10 22:01:45

Whoa. Kiitti uuden topsun teosta ja kommenteista ja kaikkee. <3 En tosiaan saanut sunnuntaina kirjotettua koska tulin kipeeks ja kipeenä oon edelleen. Kauhee kuume ja päänsärky. Ja muutenki nyt sattunu kaikkee sekavaa. Mut mä kirjottelen viimestään viikonloppuna, koitan aiemmin, mut viimistään sillon.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: -fooled- 
Päivämäärä:   12.1.10 22:15:48

Parantumisia ym sinne! toivottavasti saadaan pian jatkoo :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Wari 
Päivämäärä:   13.1.10 09:55:21

Parane pian että saatas lukee eteenpäin ^^

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   13.1.10 14:05:12

Parane pian! :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Spod 
Päivämäärä:   13.1.10 18:34:56

Parane pian;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: killa 
Päivämäärä:   14.1.10 17:09:14

Up, paranemisia!

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   14.1.10 17:22:00

Koita parantua :), jatkoa ootellaa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   14.1.10 20:05:44

Kiitos! Kyllä tää olo tässä pikkuhiljaa paranee. Mä aloin nyt kirjottaa tota seuraavaa pätkää ja sain rustattua tollasen melko lyhyen Jeremypätkän. Mut oli pakko keksiä jotain tekemistä, oon päivät pitkät vaan katellu leffoja putkeen :'D Voi olla melko tönkkö ja virheitä täynnä oleva pätkä, mutta pistetään kuumeen ja flunssan piikkiin. Ja taas tämmöstä tasapaksua menoa, lupaan, että jotain äksöniäkin tulee sitten tulevissa pätkissä.

Jeremy

Me syötiin pitsamme kaikessa rauhassa telkkaria katsellen. Ei sieltä mitään kovin älyllistä tullut, telkusta nimittäin, mutta ei mua haitannut. Mun mielestä oli vaan kiva istua siinä Codyn vierellä ja kuunnella sen enemmän tai vähemmän kyynisiä kommentteja ruudussa kulloinkin näkyvistä tai tapahtuvista asioista. Mä laskin tyhjän lautasen olohuoneen pöydälle ja nojauduin laiskasti sohvan selkänojaa vasten.
"Haluutsä lisää?" mustatukka kysyi ja mä pyöritin päätäni.
"Mä räjähdän jos syön vielä palankin", vastasin ja sain kundin kasvoille nousemaan kevyen hymyn. Cody laski myös oman lautasensa pöydälle ja kääntyi sitten katsomaan mua. Se kosketti sormellaan mun poskeani, kaulaani, otsaani, ja silitteli sitten kevyesti mun ruskeita hiuksia. Mä katsoin sitä ja sen huulille nousi pieni hymy.
"Mitä?" kysyin ja Cody laski kätensä mun hiuksistani.
"Eikun mä mietin vaan sitä kun sulla sillon kouluaikoina oli se siilitukka."
Mä en voinut olla nauramatta kundin ajatuksille. Cody kohotti vähän kulmiaan ja hymyili rennosti.
"Mitä sä naurat?"
"On sullakin mietteet", totesin huvittuneena ja katsoin Codyn savunharmaisiin silmiin, joissa oli hassu leikkisä pilke.
"Ihan normaalit mietteethän mulla on. Toi asia nyt vaan sattu tulemaan mieleen", poika sanoi ja tarttui kevyesti mun käteeni.
"Oliko se sitten parempi vai? Se siilitukka?" kysyin ja Cody virnisti.
"No ei. Sä näytit pikemminkin jotenkin uhkaavalta sillon", se mietti ja mun huulilta karkasi tyrskähdys.
"Jeremy! Mä pidän suuni tästä lähtien kiinni kun sä vaan naurat kaikelle mitä mä sanon", Cody älähti ja mä virnistin.
"Enkä naura. Sä vaan puhut niin hassuja juttuja", vastasin, "sitäpaitsi, miten niin mä muka näytin uhkaavalta?"
"Eiku sä vaan olit semmonen pahis sillon yläkoulussa", kundi sanoi ja mä kohotin kulmiani.
"Paraskin puhuja. Ite olit pahis. Mä olin ihan kiltti jos vertas suhun", puolustauduin ja Cody alkoi nauraa.
"Niin varmaan joo", kundi virnisti ja mä katsoin sitä jotenkin uhmakkaasti.
"No todellakin. Sitäpaitsi menneet on menneitä, nykyään mä oon ihan kiltti", sanoin ja Cody kallisti vähän päätään.
"Eli sä myönnät, että sä olit sillon viistoista -vuotiaana vähän pahis?" kundi hymyili ja mä ynähdin epämääräisesti. Codyn kasvoilla leikki hassu hymy, "ei kai susta oo sit nykyään tullu liian kiltti?" se kysyi ja mä tunsin sen käden laskeutuvan kevyesti reidelleni ja liukuivan sisäreittä pitkin ylemmäs. Puraisin huultani ja katsoin Codyn silmiin. Kundin käsi hyväili kevyesti mun sisäreittäni ja liikkui sitten ylemmäs. Mä levitin vähän jalkojani ja liikahdin tahtomattani kun Codyn käsi siirtyi mun housujen etumukselle. Kundin kasvoilla kävi pieni ilkikurinen hymy.
"Kuulitsä Jeremy?" se hymähti ja katsoi mua. Mä yritin pitää kasvoni neutraaleina, vaikka kundin käsi hyväilikin housujen läpi mun miehuuttani.
"Mitä?" kysyin vähän käheästi.
"Että ei kai susta oo tullu liian kiltti?"
"Voi olla... Ehkä meidän pitäis tehdä jotain sille asialle, ehkä sun pitäis tuoda mun tuhma puoli taas esiin", sanoin käheästi ja Cody virnisti. Kundin käsi siirtyi mun vyölleni ja avasi sen pienin liikkein.
"Käy mulle", poika totesi hiljaa ja kumartui mun huulilleni. Mä vastasin lujasti ja halukkaasti Codyn suudelmaan. Siirsin käteni kundin paidan alle, eikä mennyt kovin kauaa kun meidän paidat jo lojuivat epämääräisessä mytyssä olkkarin lattialla.

"Mä en tiedä onko sohva kovin hyvä paikka..."
"Vaihdetaan huonetta", keskeytin ja nousin. Cody katsoi mua ja hymyili vähän, nousten sitten myös sohvalta. Me asteltiin Codyn huoneeseen ja siirryttiin sängylle. Mua jännitti, jumálauta, niinkuin jotain murrosikäistä jätkää ekalla rakastelukerralla. Me riisuttiin farkkumme ja mä painoin huuleni Codyn huulille. Kundin lämmin vartalo painui mua vasten ja mä liu'utin käteni pojan boksereiden sisään. Cody hengähti vähän kun siirsin käteni sen kovalle elimelle, ja veti mut vielä lähemmäs itseään. Mä nousin hajareisin pojan jalkojen päälle ja suutelin.
"Sä jännität", kundi kuiskasi suudelman jälkeen ja hyväili mun kroppaani.
"Enhän", valehtelin vähän häveten, vaikka Cody selvästi tunsikin mun kroppani jännittyneisyyden.
"No se on hei ihan ymmärrettävää. Muakin jännittää", se sanoi ja hymyili mulle hengittäen raskaasti, "otetaan silleen rauhassa, okei?"
"Joo", nyökkäsin ja painoin kevyitä suudelmia kundin paljaalle rintakehälle. Me riisuttiin bokserimme ja Cody vetäisi mut kevyesti mukanaan makuulle sängylle. Kundin sydän hakkasi nopeaan tahtiin ja mä saatoin tuntea pojasta lähtevän lämmön ja kiihkon itseäni vasten. Hengitin raskaasti ja mustatukka veti mut lähemmäs. Mä kumarruin pojan ylle ja me suudeltiin pitkään, kunnes alettiin varsinaiseen hommaan.

**

Jonkun ajan päästä me maattiin vierekkäin sängyllä ja nojailtiin kyynerpäihimme. Codyn hiukset olivat hassusti sotkussa. Tai siis vielä normaalia enemmän sotkussa. Se oli suloinen, todella. Poika sytytti tupakan ja ojensi mulle. Mä otin röökin sen sormista ja katsoin sen raukeisiin silmiin. Cody sytytti myös itselleen tupakan ja me poltettiin siinä sängyllä toisiimme katsellen. Pieni hiki kiilteli kundin otsalla. Mä imaisin röökiäni ja silittelin kyynerpäähänsä nojaavan pojan rintakehää. Se kaikki oli tuntunut ihan loistavalta. Mun tunteet Codya kohtaan tuntuivat vaan kasvavan ja kasvavan koko ajan.
"Sä oot ihana", kundi kuiskasi ja mä hymyilin vähän. Se kuulosti suloiselta Codyn suusta.
"Säkin", vastasin ja suikkasin kevyen suukon pojan huulille. Savu kieppui huoneessa etsien ulospääsyä. Lopulta se alkoi lipua kohti raollaan olevaa ikkunaa.
"En mä olis ikinä uskonu olevani tässä. Mut en mä kyllä haluais olla missään muuallakaan", Cody totesi ja hymyili vähän.
"Samoin", vastasin ja silitin kundin kaulaa, "mitä me tehdään?"
"Miten niin mitä? Minkä asian suhteen?"
"Tän jutun. Siis meidän suhteen kanssa. Ei me voida kovin kauan salailla. Enkä mä kyllä kovin helposti pysty kertomaankaan muille", sanoin ja katsoin Codyyn. Kundi hieraisi vähän niskaansa ja imaisi tupakkaansa.
"Mä en tiedä, mutta ei mietitä sitä vielä", se sanoi. Codyn rempseä 'mennään päivä kerrallaan ja eletään hetkessä' -ajatusmalli oli periaatteessa ihan hieno, mutta juuri nyt musta tuntui, että meidän todella pitäisi alkaa miettiä asiaa. Mä halusin olla Codyn kanssa ja mä tiesin, ettei me voitaisi ikuisuuksia salailla tätä.
"Hmm, millon sitten?" mutisin ja puhalsin savut ulos keuhkoistani. Cody heilautti vähän kättään ilmassa hälventääkseen savua.
"En mä tiedä, jossain vaiheessa. Älä stressaa sitä Jerry."
"Niin mutta..."
"Mä en halua vaivata sillä päätäni nyt kun mulla on näin hyvä fiilis. Mä tykkään susta ja se riittää mulle, en mä halua alkaa miettiä muita just nyt", Cody sanoi ja tumppasi tupakkansa yöpöytänsä pintaan. Mä kiskoin vielä sauhut ja toistin saman. Kundi hymyili mulle vähän ja laski kätensä mun kyljelleni. Mä nojasin kyynerpäähäni ja katsoin poikaa hiljaa.
"Älä hermoile sellasesta, okei? Mietitään sitä myöhemmin. Mä en halua alkaa stressata siitä nyt. Okei Jer, älä stressaa turhia?" Cody sanoi ja silitti mun poskeani.
"Okei", mä huokaisin lopulta ja päätin yrittää olla ajattelematta asiaa. Se ei ollut kovin helppoa, mutta koska Cody ei hermoillut, mäkin yritin olla stressaamatta liikaa. Raavin vähän otsaani ja Cody painoi suukon mun huulilleni. Mä hymyilin hieman ja me makoiltiin siinä sängyllä toisissamme kiinni vielä jonkin aikaa, kunnes suunnattiin kohti suihkua.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   15.1.10 15:43:06

ihana, jatkoa<3

eikä ollu mun mielestä tönkkö ollenkaan : )

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   15.1.10 19:22:09

Hahaa, tattis :) Kattoo jos sais huomenissa tai ylihuomenna jatkeltua.

(piiloup.)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   15.1.10 22:51:41

awww.....jatka nopeesti :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   16.1.10 15:33:46

Nostelen.

Ihmiset on hiljentyny (tai sitte mä oon vaan hätänen) O_o i'd like to get some comments, guys.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: ZoZ 
Päivämäärä:   16.1.10 15:48:31

En kyllä yleensä uskaltaudu kommentoimaan (ei ole minun vahvuuteni antaaa järkeviä kommentteja), mutta joka tapauksessa yksi uusi lukia ilmoittautuu o/ Awww, söpöä ~<3 Ei se musta niin tönkköä ja kirjoitus- & kielioppivirheitä en edes ala etsimään, koska se ei minulta lainkaan luonnistu, joten joku joka osaa oikolukea saa sellaiset asiat hoitaa. Jotenki kivan inhimillisiä hahmoja, kun on heikkouksia ja erilaisia puolia, eikä ole sellaisia vain yhden puolen omaavia pahvihahmoja, mihin joskus törmää ja jotka vievät hetkessä lukuinnostuksen.

Ja pakko sanoa loppuun, että ei se talssia verbi ole ainakaan minua hirveästi haitannut tarinan aikana, vaikka oikeastaan toissapäivänä tämän kokonaan luin. Oikeastaan aloin kiinnittää asiaan huomiota, vasta kun muiden kommenteista luin...

Anyway, jatkoa odotellessa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Spod 
Päivämäärä:   16.1.10 18:34:24

Sulosta<3 Joo miekää en ossaa antaa mitää rakentavaa kommenttia. En nimittäi itekkää oo mikää mestari kirjotusjutuis: D Mut joo. Tää on ihana stoori<3 Jatkoo<33

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   16.1.10 19:28:32

Eihän se mitään tönkköä ollu O.o
Muahah, fiksut kommentit ikuisuuslomalla Kiinassa :>

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: mr.D 
Päivämäärä:   17.1.10 00:45:51

Tää tarina on ihan super. :> Se jaksaa aina innostaa samalla tavalla.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   17.1.10 13:56:40

jatkoaa<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   17.1.10 14:07:34

Joo, eikä se niin vakavaa jos ei mitään kovin kummoista kommenttia aina pistä (allekirjoittanut on ite aika surkee kommentin antaja, joten no problemo). Mä oon ilonen jo siitä, että joku lukee tätä ja ees jotain kommentoi :>

Jeap. Hahmoja miettiessä koitin saada noihin jotain syvyyttä, että olisivat sillä tavalla omanlaisiaan persoonia omien vikojensa ja hyvien puoliensa kanssa. Kiva jos oon onnistunu =)

Jatkoa koitan kirjotella mahdollisimman pian. Hissan esseet ja kielten aineet tosin painaa uhkaavasti päälle, mutta yritän saada jotain raapusteltua tänään tai viikon alussa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: anonyymi 
Päivämäärä:   17.1.10 14:17:17

hmm..en osaa myöskään laittaa rakentavaa palautetta :/ muttah, jatkoa odotan! :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   17.1.10 15:02:37

Oiii <3
Joo jatkoa :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   17.1.10 17:33:23

Aww. Tää on ihuna<3 Valitettavasti en ossaa mitää rakentavaa antaa: D Millo tulee jatkoo? <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   17.1.10 22:59:46

Oi oli ihana pätkä jälleen<3 hitto kiinnostaa tietää miten ne tuosta sit kertoo eteenpäin, muttei silti ihan vielä kiinnosta =D.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.10 17:37:42

up

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   20.1.10 18:44:58

Uppia;) Millonkas kirjoittaja ajatteli jatkella tätä;) ? ;D Tää on ihana<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   21.1.10 15:29:53

Kiitos! <3

Anteeksianteeksi. En oo tosiaan kerenny jatkella, mutta tulossa on tylsä viikonloppu kotona nyhväten, joten huomenna tai viimistään lauantaina tai sunnuntaina pistän seuraavan pätkän tänne. :) Toivottavasti maltatte.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   21.1.10 18:17:49

Äää: ( :D Laita jo huomenna jatkoo. En oikeesti jaksa enää oottaa tää on ni ihana<33 ; )

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   21.1.10 20:20:40

eiks se joku sanonta menny nii ett hiljaa hyvää tulee ?

:D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   22.1.10 18:28:40

ugili pugili keihäs.
poltin sormenpääni kun leikin kynttilällä, ja voin sanoa että luin tämän kokonaan läpi huomaamatta sitä, ja nyt kun kirjotan tätä niin sattuu ihan vítusti :P

Jatkoa~ :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   22.1.10 22:04:13

Nojjoo, hiljaa hyvä tulee (tai sitten ei) :> Ääk, täällä poltellaan jo sormiakin : D

Mutjoo, mä saan tänään luultavasti yöhön mennessä kirjoteltua ton seuraavan pätkän. : ) Pakko saada kun huomenna onkin muuta ohjelmaa ja sunnuntaina pitäis tehä joku arvointijuttu.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   22.1.10 22:06:34

..se sormien polttelu kyllä on ihan normaalia :'D
hyvä jos huomenna tulee lisää :3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   23.1.10 02:45:59

Cody

Jeremy ei voinut olla seuraavana päivänä. Se oli toisessa kaupungissa serkkunsa lapsen ristiäisissä ja sanoi tulevansa illalla. Mä hengasin Rayn ja muiden kanssa. Se oli tavallaan masentavaa, sillä mä jouduin toteamaan useaan otteeseen, että Jerry oli kymmenen kertaa parempaa seuraa kuin mun kaveriporukkani. Sitäpaitsi Rayn, Chrisin, Sammyn ja muiden kanssa oli aina vaarana ajautua juomaan, eikä mun kohdalla vaadittu paljoa, että mä ottaisin liikaa. Mä en halunnut juoda yli kohtuullisten rajojen, en nyt kun mulla oli Jerry.

Ray selitti jotain siitä, että saisi ensi viikolla serkkunsa fordin koko loppukesäksi käyttöön. Mä kuuntelin puolella korvalla. Me istuskeltiin rampeilla tekemättä mitään sen kummempaa. Muutama skeittaava jätkä taiteili vähän kauempana, mutta muuten oli aika hiljaista.
"Kuulitko Cody?" Ray älähti ja tönäisi mua kylkeen.
"No?"
"Että ens viikonppuna sitten lähetään ajelemaan ja hommataan muutama hyvännäkönen muija kyytiin", se sanoi ja virnsiti. Mä hymähdin kyllästyneesti, enkä edes jaksanut yrittää esittää innostunutta. Koko seura masensi mua. Ray masensi mua. Mä en tiennyt miksi, sehän oli mun paras kaveri, mutta siltä vaan tuntui.
"Jahas", hymähdin ja Rayn naama venähti.
"Miks vítussa sä oot tollanen?" se tivasi ja mä vilkaisin sitä, "jos mä olisin sanonut sulle joskus kesän alussa, että mennään viikonloppuna juomaan ja naisiin, niin sä olisit ollut heti messissä. Nyt sä vaan hymähtelet niinkun sua ei kiinnostas páskaakaan", jätkä sanoi syyttelevällä äänensävyllä.
"Ehkä mua ei kiinnostakaan hitto", murahdin ärtyneenä ja Ray katsoi mua viileästi. Siitäkin huolimatta millainen kusípää Ray joskus oli, me riideltiin harvoin. Ei oikeastaan melkein koskaan.
"Voi víttu C", kundi tuhahti, "sä oot ihan outo."
"Ehkä siitä on tullut homo", Chris totesi ja mä meinasin täräyttää sitä kasvoihin, mutta hillitsin itseni. Hetken ajan mä meinasin jopa sanoa niille siitä mitä mun ja Jerryn välillä oli, mutta pidin suuni kiinni ja hyvä niin. Ray naurahti Chrisin puheille. Mä tyydyin puremaan hammasta ja katsomaan jonnekin autotielle päin. Tunsin Sammyn katseen itsessäni, mutta en viitsinyt katsoa takaisin. Musta tuntui, että Sam oli ainoa ihminen tästä porukasta, jolle mä ikinä voisin kertoa mitä mä tunsin Jerryä kohtaan. Sammy ymmärtäisi ja hyväksyisi, jotenkin mä tiesin sen. Sam oli aina ollut erilainen kuin muut jätkät meidän porukasta. Hymähdin vähän itsekseni ja kuuntelin tympääntyneenä kuinka Chris ja Ray yrittivät keksiä syitä mun innostumattomuuteeni.
"Joo, mä taidan lähtee himaan", totesin lopulta koska en olisi jaksanut kuunnella noita kahta juuri paljoakaan pidempään. Mä halusin Jeremyn seuraan. Nousin ylös ja sytytin tupakan.
"No et kai sä nyt suutu", Ray hymähti ja kohotti kulmiaan.
"En, särkee vaan vítusti päähän", valehtelin ja imaisin tupakkaani, "nähään taas."
"Moro, nähään viimestään ens viikolla."

Mä lähdin astelemaan pois rampeilta ja ehdin kävellä melkein kilometrin kunnes huomasin Sammyn juoksevan mun vierelleni. Vilkaisin kundia ja kohotin vähän kulmiani. Sammy huohotti vähän. Sen kunto oli tupakoinnin myötä aika nollissa, vähän niin kuin mullakin.
"Tsau", se tervehti.
"Moi."
"Ei sun päähän oikeasti koske", jätkä totesi ja sai hengityksensä hyvin pian kulkemaan taas normaalisti. Mä kohautin olkiani ja kävelin rauhassa eteen päin.
"Joskus pitää valehdella", hymähdin ja tungin nyrkit housujeni taskuihin.
"Onks sulla kaikki ihan okei?" Sammy kysyi ja mä naurahdin vähän.
"Jeah, on. Ei vaan jaksa Rayn ja Chrisin seuraa just nyt", kohautin olkiani ja haukottelin vähän.
"Niin. Ne nyt on semmosia kusípäitä välillä."
"Jeah."
"Onks sulla jotain muuta?"
"Mitä? Ootsä joku terapeutti vai?" naurahdin vähän levottomasti. Suoraan sanottuna mua hermostutti, että Sammy tiesi musta ja Jerrystä.
"En, mä vaan kysyin. Kai sitä saa olla huolissaan kaveristaan, vai onko se jotenkin hinttimäistä?" Sammy virnisti, mutta pyyhki sitten virneen kasvoiltaan, "äh, sori."
"Mistä?"
"Tosta. Tai ei mitään."
"Mitä?" mun kurkkua kuristi vähän.
"No tota... Mä tiedän Cody", Sammy katsoi mua varovasti. Mä pysähdyin ja katsoin poikaa pitkään.
"Mitä?" kysyin, vaikka olin melko varma mistä kundi puhui. Sammy pysähtyi mua vastapäätä.
"No kyllä sä tiedät, susta ja Jeremystä."
Mä aukaisin suuni, mutta en osannut sanoa mitään. 'Helvetín homo, mä en enää ikinä halua nähdä sua, ootahan kun mä kerron muille', mä melkein kuulin Sammyn sanovan, vaikka sisimmässäni tiesin, ettei se ollut sellainen ihminen.
"Mä näin vahingossa teidät sillon siellä kadulla kun tulin kaupasta, en mä mitään kyylännyt, satuin vaan näkemään", se sanoi rauhallisesti ja hymyili vähän, "mut mun mielestä se on okei. Ei sukupuoli sitä määrää jos tykkää jostakusta. Vaikka en mä kieltämättä susta ois ihan heti kuvitellut, mutta niin... Mun mielestä se on okei." Sammy katsoi mua ja mä käänsin katseeni jonnekin alaviistoon.
"Mä tota..."
"Ei sun tarvii mitään sanoa Cody. Mä oon sun frendi ja tuun aina olee, okei?" Sammy sanoi ja mä sain varmaan olla kiitollinen tuollaisista ystävistä. Mä en ollut koskaan suuremmin asiaa ajatellut, mutta vaikka mä olinkin suurimman osan ajastani viettänyt Rayn kanssa, niin Sammy oli kaverina mulle kuitenkin se, jolle mä pystyisin asioistani parhaiten puhumaan jos vain haluaisin. Mä en vaan ollut ajatellut Sammysta sillä tavalla suuremmin, jätkä oli pysynyt mulle omalla tavallaan etäisenä kaikkien näiden vuosien aikana. Nyökyttelin vähän ja katsoin kaveriani.
"Kiitti."
"Mistä?"
Mä kohautin olkiani.
"En mä tiedä."
"Mä en kerro Raylle tai kenellekään muulle jos sä sitä pelkäät. Sulle kävis varmaan aika huonosti", Sammy hymähti ja mä hymyilin vähän. Jätkä vastasi mun hymyyni. Me lähdettiin kävelemään eteen päin ja alettiin puhua jostain muusta. Oikeastaan mä vietin loppupäivän Sammyn kanssa ja kuuden aikaan illalla mä tekstasin Jeremylle, joka kertoi olevansa vajaan tunnin päästä kotonaan.

**

Jerry tuli meille puoli kahdeksan aikaan. Mä menin poikaa Spikeyn kanssa vastaan pysäkille ja me käytiin kiertämässä pieni puistolenkki ennen kuin mentiin sisälle. Oikeastaan kun me käveltiin siellä kesäillassa käsikädessä mulla oli uskomattoman onnellinen olo. Tottakai oli vähintäänkin víttumaista, että meidän piti piilotella ja koko ajan katsoa ettei kukaan tuttu näkisi, mutta mä yritin olla välittämättä.
"Mä en tajua miten mä oon ikinä voinut inhota sua", Jeremy totesi kun me oltiin päästy meidän asunnon pihalle. Kundi siveli sormellaan mun kaulaani ja painoi sitten huulensa mun huulilleni. Mä liikuttelin huuliani Jeremyn tupakanmakuisia huulia vasten ja nappasin pojan lippiksen tämän päästä.
"No eikös se niin ole, että rakkaus ja viha kulkee käsi kädessä", sanoin ja laitoin capin päähäni, "tai jotain sellasta, en mä oo ihan varma." Jeremy hymyili rennosti ja käänsi mun päässä olevan lippalakin lipan taakse.
"Miks sen pitää olla takana?" kysyin virnistäen ja Jeremy kallisti päätään hymylleen.
"Mun on helpompi tehä näin..." se sanoi ja suuteli mua lämpimästi, "...kun se lippa ei pääse tökkimään mua kasvoihin", kundi jatkoi ja mä hymyilin.
"Se on aika hyvä selitys", sanoin ja painoin huuleni vielä kerran pojan huulille. Jeremy painautui lähemmäs mua ja meidän kielet tapasivat lämpimästi toisiaan. Mä olisin voinut olla siinä vaikka loputtomiin, mutta samassa tajusin Spikeyn jolkottelevan pois pihalta. Käännyin katsomaan koiran perään ja huomasin sen tassuttelevan katua pitkin asunnolleen kulkevan Eleanoran luo. Vanha nainen alkoi lörpötellä koiralle tapansa mukaan ja Spikey näytti silmin nähden tyytyväiseltä huomiosta.
"Spik!" huusin koiralle, jota ei voinut vähempää kiinnostaa mun huutoni. Se oli varmaan suuttunut mulle siitä, että mun kädet kulkivat nykyisin mielummin Jeremyn vartalolla kuin rapsuttamassa sen niskaa.
"Se on alkanut kapinoida sua vastaan", Jerry totesi kun koira ei tullut mun kutsustani.
"Niin näyttää", vastasin ja kundi hymyili. Eleanora käveli hymyillen meidän pihalle ja Spikey seurasi mukana.
"Hei Cody, Spikeyllä sitä virtaa löytyy", vanha nainen sanoi lämpimästi ja mä hymyilin.
"No joo, se tulee varmaan aina olemaan tollanen kakara", sanoin ja Eleanora naurahti. Se siirsi harmaantuneita hiuksiaan korvansa taakse ja silitteli vielä hetken Spikeytä, kunnes katsahti Jeremyyn. Mä tiesin, että se oli nähnyt meidät äsken ja kieltämättä sen silmissä näkyi pieni hämmenys ja yllättyneisyys, mutta kuitenkin se tuttu lämpö. Mä en tiennyt lämpimämpää tai sympaattisempaa vanhusta kuin Eleanora Wright.
"Hei, kukas sinä olet?" nainen kysyi Jerryltä.
"Jeremy. Codyn öhm..." kundi aloitti. Niin mikä? Ystävä? Poikaystävä? Eleanora kuitenkin vain hymyili ystävällisesti.
"Minä olen Eleanora, Codyn naapuri tuosta parin talon päästä, hoidan Spikeytä aina välillä", nainen sanoi ja kumartui vielä rapsuttamaan mustaa koiraa.
"Mutta minä jätän teidät rauhaan, hauskaa päivää", Eleanora sanoi lempeästi ja lähti jatkamaan matkaansa Spikey kannoillaan, "no niin Spikey menehän Codyn luokse", nainen naurahti ja lopulta koira kääntyi ja tassutteli kevyin askelin meidän luo.
"Mä en tiennyt että sulla on noin mukavia naapureita, mun muistaakseni sä joskus sanoit että sun naapurusto on ihan kamala", Jerry sanoi kun me asteltiin sisälle taloon.
"Jeah, niin se onkin, mutta Eleanora on ainoa poikkeus", totesin hymyillen ja pörrötin pojan lyhyitä hiuksia, sulkien sitten ulko-oven perässäni.

Me katsottiin joku kliseinen, mutta ihan kohtalaisen hyvä toimintaleffa, joka Mattyn väkivaltapainotteisesta leffahyllystä löytyi.
"Oliko hauskaa ristiäisissä?" kysyin kun me oltiin katseltu elokuvaa puolisen tuntia.
"Tylsää. Sitäpaitsi se puku ahdisti", kundi totesi ja mä naurahdin, "mä oisin halunnut mennä ihan tavallisissa vaatteissa, mutta mutsi ja Evie sanoivat, että häpeävät silmät päästään jos mä meen normaaleissa vaatteissa sinne", se jatkoi selostustaan ja mä virnistin.
"Naiset", totesin ja Jeremy hymyili.
"Onneks sä et oo nainen", kundi sanoi ja kiersi kätensä mun ympärilleni. Mä hymyilin.
"Suloisesti sanottu", totesin ja katsoin Jeremyyn hymyillen. Poika suikkasi suukon mun poskelleni ja kääntyi sitten katsomaan leffaa. Mun kasvoille nousi hymy kun mä mietin Jeremyä pukuun pukeutuneena. Kundi kääntyi katsomaan mua ja kohotti kulmiaan.
"Mitä sä itekses virnuilet?" se naurahti ja mä hymyilin.
"Mietin vaan sua pukuun pukeutuneena", totesin ja Jeremy kohotti kulmiaan huvittuneena.
"Onko siinä sitten jotain hauskaa?"
"Oikeestaan se ajatus kiihottaa mua", sanoi virnistäen ja Jeremy naurahti.
"Mä voin tulla seuraavan kerran tänne pukuun pukeutuneena niin me voidaan toteuttaa sun villeimmät fantasiat", se sanoi ja mä hymyilin.
"Käy mulle", vastasin ja etsin huulillani tieni Jerryn huulille. Lämpimän suudelman jälkeen Jeremy kiersi kätensä paremmin mun ympärilleni ja mä painauduin poikaa vasten pieni hymynkare huulillani.

Puolessa välissä leffaa mä kävin hakemassa meille kaljat. Istahdin takaisin Jeremyn viereen ja poika hymyili kevyesti. Vilkaisin elokuvaa, jossa oli meneillään joku enemmän tai vähemmän vakava keskustelu päähenkilön ja Yhdysvaltain johdon kesken. Hymähdin itsekseni ja käännyin katsomaan Jerryyn.
"Sammy muuten tietää meistä", sanoin suoraan ja kundin katse kääntyi muhun. Pojan silmissä näkyi pieni epäusko.
"Mitä? Miten? Et kai sä mennyt kertomaan?" se kysyi vähän levottomana ja katsoi mua.
"No en tietenkään mennyt", sanoin ja laskin pullon olkkarin pöydälle, "se oli vaan nähnyt meidät sillon kun me käytiin kaupalla yks päivä."
"Hitto. Mitä jos se kertoo? Mitä jos se...?" Jeremy alkoi heti hermostua.
"Ei se kerro", keskeytin ja katsoin poikaa, "se on sille ihan okei, ei se kerro kellekään."
"No mistä sä voit tietää?" Jerry kysyi ja laittoi myös pullonsa pöydälle. Mä en tajunnut miten Jeremystä tuli niin levoton tuosta asiasta puhuttaessa. Se stressasi ihan liikaa.
"No kyllä mä tiedän, ei Sammy oo semmonen", sanoin ja hymyilin. Jeremy puri huultaan.
"Vaikka kuka on voinut nähdä meidät, mieti nyt, voihan víttu", kundi mumisi levottomana ja mä huokasin.
"No älä nyt hermoile tollasesta", sanoin, mutta Jeremy ei rauhoittunut. Ei tällä kertaa.
"Hermoilenhan. Miten sä ite voit ohittaa tän asian vaan olan kohautuksella? Etkö sä yhtään ajattele mitä meille voi käydä jos joku saa tietää meidän jutusta?"
"No ajattelen!" älähdin, "älä väitä ettenkö mä miettis sellasta asiaa, mä nyt vaan en halua tehdä siitä niin isoa juttua."
"Sä haluat vaan lakasta sen asian maton alle! Mieti nyt mitä mäkin teen jos joku Miles saa tietää!" Jeremy kimpaantui ja nousi ylös. Mua alkoi oikeasti ärsyttää.
"Ihanniinkun se ei mulle olis paha jos tää paljastuis! Sulla ei sentään oo laitoshoitoo tarvitsevaa faijapuolee ja suunnilleen fasistista kaveripiiriä!" mesosin ja nousin itsekin sohvalta.
"No en mä väittänytkään etteikö se ois sulle paha!" Jeremy huusi, "vítuttaa vaan kun sulle kaikki tuntuu olevan niin vítun sama! Mun mielestä meidän pitäis miettiä mitä me tehdään, mutta sä vaan sanot, että mä hermoilen liikaa! No kai mä nyt stressaan kun en tiedä miten me voidaan tätä meidän juttua salailla ja mitä tapahtuu jos tää paljastuu!"
"Voi helvettí Jer, sä ylireagoit!" huusin ja tunsin miten viha ja ärtymys nousivat taas kovaa vauhtia pintaan.
"Ja sä ootkin maailman paras ihminen syyttämään muita ylireagoinnista!" Jeremy sanoi ivallisesti ja katsoin poikaa ärtyneenä.
"Kiitti ihan vítusti taas, kyllä mä tiedostan mun ongelmat ilman, että sä alat niistä mulle päätäs aukomaan", sanoin vihaisesti, "sitä paitsi jos ei miellytä niin senkun menet tosta ovesta ulos ja lähet!"
"No sulle sekin ois varmaan ihan sama! Ihan sama vaikka hyppäisin junan alle, niinkö? Ihan sama, mietitään sitä huomenna tai ens viikolla tai viiden vítun vuoden päästä!" Jeremy huusi.
"No älä oo lapsellinen!"
"Syytä vaan vielä lisää! Mitä muuta mä teen kun ylireagoin ja käyttäydyn lapsellisesti?!"
"No sähän se tässä oot mua syyttänyt!" huusin vihaisesti, "ei tarviis riidelläkään jos sä et ois alkanut hermoilla ja syytellä mua!"
"Noniin, eli tää riitakin on mun vika!?" kundi raivosi. Telkkarissa pyörivän leffan huudot yhtyivät meidän riitaan.
"Víttu sä oot rasittava Jer! Kääntelet asioita kokoajan!"
"Ja mitähän muuta?!"
"Ihan sama, ei tässä oo mitään järkee!"
"Taas ihan sama! Varmaan tää meidän juttukin on sulle ihan sama!"
"Itelles tuntuu olevan!"
"No miten niin!? Mä sentään oon huolissani miten tässä käy, sua taas ei vois kiinnostaa páskan vertaa!"
"Mä oon sanonu, että mua kiinnostaa, koita nyt tajuta äläkä vääristele mun sanomisia!" huusin. Mä aloin olla aika hiton vihainen.
"Joo, mä en jaksa kuunnella sua!"
"No painu vaikka víttuun sitte!"
"Niin meenki kun noin nätisti pyydetään! Eipähän tarvii sunkaan sekoilua kattoo!"
"Niin, enhän mä muuta tehny ookkaan ku sekoillut!" huusin raivoissani.
"Niinpä, vítun tunteeton hullu!" Jeremy huusi. Se meni yli, todella.
"Haluutsä toistaa ton?!" mä olin vähintäänkin raivoissani.
"Vítun tunteeton hullu, ootko sä kuuro?!"
Mä en voinut itselleni mitään. Se tapahtui jotenkin vahingossa. Niinkuin refleksinä tai pakonomaisena käskynä mun päässäni. Ennen kuin mä ehdin edes ajatella muuta, tajusin kuinka oli nostanut nyrkkini ja lyönyt sen Jerryn kasvoihin. Eikä se ollut mikään hento lyönti. Mun rystysissä todella tuntui iskun voima. Hyvin nopeasti tajuntaan iski järkytys tapahtuneesta ja kipu rystysissä hävisi järkytyksen tieltä. Jeremy horjahti rajusti ja saatuaan tasapainonsa hallintaan, nosti käden nenälleen, josta valui verta kuin raanasta. Poika kirosi hiljaa ja nojasi hetken polviinsa, kunnes nousi seisomaan. Mä hengitin raskaasti ja katsoin järkyttyneenä eteeni. Jeremy katsoi mua hetken ajan kylmästi, järkyttyneesti ja jotenkin surullisesti, nosti sitten hupparin hihan nenälleen ja käveli nopein askelin sanaakaan sanomatta mun ohitseni kohti eteistä. Mä en tiennyt mitä tehdä. Mä olin lyönyt Jeremyä. Lyönyt. Taas.

Jerry tunki levottomin elein skeittarit jalkaansa ja otti hattunsa. Kundi niiskaisi, enkä mä tiennyt itkikö se, vai niiskuttiko se verenvuodon takia. Mä en pystynyt tiedostamaan oikein mitään. Mä vaan seisoin ja katsoin poikaa. Poikaa, johon mä olin askel askeleelta rakastumassa enemmän. Jeremy katosi kesäyöhön nopeasti, sanomatta mitään ja katse alas luotuna. Se paukautti oven vihaisesti kiinni, niin että naapurit varmasti kuulivat. Mun teki mieli juosta sen perään, mutta en saanut itseäni liikkeelle. Niinkuin mun kroppa olisi lamaantunut ja vain sydän jäänyt hakkaamaan normaalia kovempaa. Talossa kaikui hiljaisuus ja Spikeyn tassujen hiljainen rahina kun se asteli juomaan vettä. Mun olo oli surkea. Mä en tiennyt mitä tehdä ja lopulta nappasin kaljapullon pöydältä ja paiskasin se voimalla lattiaan helpottaakseni oloani. Tosin ei mun oloni siitä yhtään helpottunut. Neste valui parketille. Mua ei kiinnostanut. Mua ei kiinnostanu juuri nyt mikään muu kuin Jeremy. Lysähdin voimattomana sohvalle ja painoin pään käsiini. Mä vähintäänkin vihasin itseäni. Kunpa mä voisin kääntää aikaa ja ottaa takaisin kaikki pahat sanat ja teot. Kävin makuulle sohvalle ja vedin polvet koukkuun ja viltin päälleni. Tuijotin televison ruutua näkemättä mitään. Tuntui pahalta. Kaiken lisäksi mun oli kylmä. Mä olisin halunnut Jeremyn viereeni, mutta mä sain vain haaveilla. Jerry varmaan vihasi mua. Totuus kuitenkin oli, että mä en millään voinut elää ilman sitä poikaa.

_______

Love hurts :< (mitenkähän paha kirosanasensuuri tähän pätkään iskee.)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   23.1.10 02:52:08

Oho, siitähän tuli pitkä pätkä kun innostuin tohon alkuun selostamaan kaikkee vähemmän olennaista. Mut hei, ei yhtään sensuuria. Ihmeellistä.

Jos kello ei ois noin paljon ja en ois nukahtamaisillani paikalleni niin voisin vetästä tähän perään Jerrypätkän, koska nyt ois kirjotusfiilis päällä, mutta tosiaan pakko painua pehkuihin. Nähään sunnuntaina, sillon ehkä jatkoa mikäli tuolta arvointijutultani ja muilta hommilta ehdin.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: -fooled- 
Päivämäärä:   23.1.10 10:57:36

Oh noes! Ei noi saa riidellä :( <3

Mut loistavaa tekstiä taas, innolla oottelen miten tää tarina tästä vielä kehittyy. Ihanaa kun sä kirjotat noi todentuntusesti ja tolleen realistisesti, ettei oo mitään kokoaikasta ruusuilla tanssimista. Ois vähän epärealistista jos kaikki ottais avosylin vastaan noiden suhteen ja nuo ois heti ihan umpirakastuneita, eikä muunlaiset tunteet pintaan nousiskaan vaikka tilanne ois ihan uus.

Jatkoo äkkiä, en malta oottaaaa! :DD

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   23.1.10 12:51:59

surulline jatko :(
jatka nopeesti :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   23.1.10 15:37:02

hillumarallaa..
mä en osaa kommentoida tohon juurikaa mitää.. mitä nyt oon vähän huomannu että sä ylikäytät Jea ja tallustaa sanoi, eikä oo ees paha.. mut ihana jatko, mukavasti ei tarttenu odotella (luin eilen tähän asti et ei siin mitää :''D) ja kirjotustapa on ihana, henkilöt totuudenmukasia ja tietenkin nuoripari on vallannut sydämmeni vaikkakin siitä noin 75% kuuluu Spikeylle :'D

että tällästä, en osaa sanoo paljoo muuta, jatka piakkoin :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.10 16:07:07

Tää on definitely mun lempparistoori tälhetkel. <:

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: verenhimoinen (: 
Päivämäärä:   23.1.10 17:35:22

Tää on ihana :) surullinen loppupätkä mutta vähän äksöniä =), tykkään tästä oikeasti tosi paljon. Jatkoa toivottavasti huomenna.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.10 19:15:30

onpas taas tippunu. ylös.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   24.1.10 20:57:18

Ah, kiitos kommenteista!

Mä oon oikeesti parempi kirjottaa riitelyä ja tappelua kun söpistelyä, vaikka tuli kyllä paha mieli kun olin ton pätkän rustannu :< Nojoo, jos tää tarina alkaa ikinä millonkaan mennä epärealistiseks ni pitää sanoo sit :)

"Jea" - sanaa käytän ite irl-elämässä niin paljon, liikaakin, että varmaan sen takia tarttuu tekstiinkin mukaan. Miten mulle tulee tällasia yksittäisiä sanoja, joita toistan huomaamatani kokoajan? Ja joo, onhan Spikey ihan karismaattinen koiraherra 8)

Äksöniä mää joo yritin tähän saada koska kun nuo viimesimmät pätkät oli ollu tommosta tasapaksua menoa. :)

Tänään en ehi enää jatkella, mut huomenna tai ylihuomenna sit.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäJustMe 
Päivämäärä:   24.1.10 21:34:12

Ärrinmurrin, eteenpäin, ei eteen päin! :D
Hyvä pätkä oli jajajajaja lisääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   24.1.10 21:44:48

Ääk. En mä vaan muista :')

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   25.1.10 09:04:39

aah, äksöniä :D jatkoajatkoa<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: hah hah 
Päivämäärä:   25.1.10 17:16:25

lissäää <33<3<33<3<<33<3<3<3<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   25.1.10 18:06:44

Ah, mikä pätkä! En oo aiemmin oikeen kommenttejä laitellu ja nyt sitten päätin laittaa :D Oikeen ihana tarina kerrassaan ;] Jäin koukkuun Codyyn! <- Se on sitten mun! Oih, rakastan koko tarinaa nyt <3

Eikä mua tuo talsia verbi ollenkaan haittaa ;D Ja tuo "Jea" tuntuu tonne just hyvältä sanalta :D En mä pystyi kuvittelemaan mitään muutakaan sanaa. Pari yhdyssana virhettä huomasin tässä pätkässä, mutta ei ne silleen mua haitannut :)

HelinäK, taas ollaan samoja tarinoita lukemassa :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Helinä K. 
Päivämäärä:   25.1.10 18:32:18

damn you Nic' :''DD
(..mistä tulikin mieleeni että mulla on entisen koneen takii kadonnu kaikki mitä ennen oon lukenu)
nyyh

nyt jos sanon et "hubaa tänää tai huomeen tulee jatkoo" ni sit teetki killerit ja laitat meiät oottaa kuukauden :<< XDD mun jutut taas ^^

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   25.1.10 19:03:33

Kiitos kommenteista, ah, päivä aina pelastuu kun näkee että joku on laittanu jotai (;

NictorNactor, tshihii. Sec kiittää :D Joo, kommenttia ehdottomasti, niistä mää tykkään :)

Helinä K., nojoo kyl mä tänään tai huomenna yritän vääntää jotai :D

Oikeestaan en saanu viime yönä vaihteeks unta ja kirjottelin vähän tota seuraavaa pätkää mut sit ku luin kaiken kirjottamani koulun jälkeen, ni oli pakko pyyhkiä koko teksti pois kun oli niin sekavaa sähellystä 8)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   26.1.10 19:29:42

Täähän oli tipahdellut.

En oo ihan varma saanko tänään kirjoteltua mitään. Tuo yks on ottanu vähän kuppia, pakko mennä sinne päivystämään, enkä tiiä miten myöhäseks menee ennenku oon kotona. Mut siis, jos mä sit yöllä saisin kirjoteltua :) Tai sit huomenissa, mut koitan tänään.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Wari 
Päivämäärä:   27.1.10 10:58:09

Taas vaihteeks ihana pätkä <3 Mut suht surullinen = /

Aawww <3 ^^

In love with Spikey ;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   27.1.10 14:19:24

Saatte heittää mädillä tomaateilla, en millään saanu eilen sitä jatkoo kirjoteltua ku meni niin kauan tuolla ennen ku uskals kotiin lähtee. Mut tänään yritän, sais vaan taas otettua itteesä niskasta kiinni ja kirjotettua. Tiedän kyllä juonen ihan tarkalleen, mut sais noi sormet vielä näppiksille.

Wari, kiitus :) jooh, Spikey on tarinan tähti, hoh.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   27.1.10 16:51:47

En mä oo mitään tehny Helinä [XD]!!!
Ja en oo laittanu kommenttii kun yleensä ne tarinat joihin mä aan rustailemaan lopahtaa --" Siks en oo kirjotellu aiemmin :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   27.1.10 18:17:12

Mäkun luulin kommanneeni tähä pätkää x.X
Nojoo, mitään fiksua ei kyl irtoo, plöää, saanko pyytää jatkoa? :>

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   27.1.10 19:44:32

Jatkaisit jo ]:<

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   27.1.10 19:52:08

Hehaa, toki saa pyytää jatkoo, se on jopa suotavaa ^^

Oon kirjotellu jo vähän, oikeestaan tasan kaks kappaletta tota Jerriee. En tajua miks nyt tökkii, arrarr, aivot jäi filosofian tunnille. Illemmalla/yöllä tulee jatko.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   27.1.10 20:10:52

No laita toinen niist Jeremyist!

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   27.1.10 23:08:41

Nojoo, tässäpä tää koko pätkä. Toivottavasti ei oo ihan täynnä kaikkia pikkuvirheitä tää, en oikeen saanu tarkistettua tätä.

Jeremy

Mä tuskin tajusin minne olin kävelemässä. Mä vaan kävelin, kävelin, kävelin ja lopulta tajusin seisovani bussipysäkillä tietämättä yhtään moneltako bussi meille päin kulkisi. Oikeastaan mua ei edes kiinnostanut. Oli sellainen fiilis, ettei haittaisi, vaikkei se bussi tulisi ollenkaan, vaikka mä jäisin siihen seisomaan koko yöksi. Tuntui niin sekavalta, etten mä edes tajunnut miten ohi kulkevat ihmiset tuijotti mua. Suoraan sanottuna mä olin ihan helvetín valmis alkamaan itkeä vaikka siinä kadulla, mutta purin hammasta ja pidin itkut sisälläni. Veri valui nenästä nyt jo vähän hiljempaa, mä olin sentään saanut tyrehdytettyä vuotoa, mutta kyllä sitä silti tuli. Ainakaan mitään ei ollut murtunut. Potkaisin maata turhautuneena ja lysähdin sitten huokaisten pysäkin penkille katsoen samalla kuinka joku humalainen äijä horjahteli pullo kädessä toisella puolella tietä. Teki mieli vetää pérseet, juoda ihan kunnolla. Sitäkin enemmän mun kuitenkin teki mieli kelata aikaa taaksepäin, deletoida kaikki äsken tapahtunut. Cody oli lyönyt mua, mä tiedän ettei se ollut tarkoittanut, mutta se oli kuitenkin lyönyt. Se tuntui pahalta. Oikeastaan koko riita tuntui pahalta ja turhalta. Mä sanoin tosi paskásti Codylle. Kyllä mun pitäisi tietää, etten mä saisi antaa sille pojalle syytä lyödä. Mä olin vihainen Codylle, totta kai, mutta itsehän mä provosoin sitä. Tämä kaikki tuntui tapahtuneen niin monta kertaa, mä auoin päätäni ja Cody löi, että musta tuntui kuin mä olisin ollut mukana jossain niistä viime vuosien illoista, joilloin me oltiin tapeltu. Sellaisen piti olla jo menneen talven lumia. En mä halunnut enää tapella, se poika oli mulle kaikki kaikessa.

Kun mä vihan, surun ja muiden epämääräisten tunteiden saattelemana viimein pääsin kotiin, kello oli jo vaikka mitä. Toivoin Evien ja mutsin olevan jo nukkumassa, mutta jouduin toteamaan, että pikkusysteri oli valveilla. Potkin kengät levottomana jaloistani ja pyyhkäisin valuvaa nenääni. Pitäisi pestä kasvot, mutta mä en millään jaksanut välittää sellaisesta nyt. Pala tuntui kurkussa.
"Jerry, mitä sä oikein metel... Mitä helvettíä sulle on käyny?" eteiseen tullut Evie älähti ja mä vilkaisin sitä. Nielaisin vähän, sanomatta mitään ja talsin pikkusiskon ohi suoraan huoneeseeni. Potkaisin nurkassa olevaa hyllykköä ahdistuneena ja lysähdin sitten sängylle. Verta tuli edelleen, mutta kokoajan hiljempaa. Suljin silmäni ja noujauduin seinää vasten. Mä olin vihainen, vihainen Codylle ja vihainen itselleni. Mä olin myös surullinen. Mä en todellakaan tiennyt yhtään miten tämä umpisolmu selvitettäisiin.

"Jer?" Evie oli ilmestynyt ovelle. Mun teki mieli sanoa sille, että painuisi helvetíin, mutta pidin suuni kiinni, vähiten tässä mikään nyt Evien syytä oli. Avasin silmäni ja katsoin hämärässä huoneessa pikkusiskoani.
"Mitä on käyny?" se kysyi varuillaan, niinkuin peläten, että mä alkaisin heittellä tavaroita tai muuta vastaavaa.
"Mä haluaisin olla yksin", mongersin ja pyyhkäisin nenääni. Evie nyökytteli hiljaa.
"Kannattais pestä kasvot, toi veri on levinny aika paljon", systeri sanoi ja mä tuhahdin hiljaa.
"Ihan sama", mumisin ääni säröillen. Vaikka mä olin aina ollut tällainen kovanaamapaskíainen, niin oikeastaan mä jouduin hyvin usein ihan urakalla pidättelemään itkua tällaisissa tilanteissa. Hävettävää, mutta minkäs mahtoi. Mä inhosin riidellä ihmisten kanssa, joista mä välitin.
"Kenen kanssa sä tappelit?" Evie kysyi ja asteli peremmälle huoneeseen, "Codyn?"
"Niin."
"Mä luulin, että.."
"...me ei enää tapella?! Niin minäkin", sanoin levottomana. Evie oli hetken hiljaa ja tuli sitten mun viereen istumaan siihen sängylle.
"No ei kai siitä kannata välittää, tappelithan sä Jamienkin kanssa sillon joskus, vaikka te olitte aika hyviä kavereita", sisko sanoi ja mä järsin huultani. Evie ei tiennyt, että Cody oli vähän muutakin kuin vain aika hyvä kaveri.
"Se on eriasia."
"Miten niin?"
"On se", ynähdin.
"No miten niin?" Evie intti.
"No Cody nyt sattuu olemaan vähän muutakin kun vaan kaveri!" ärähdin ja kaduin heti, että olin sanonut asian ääneen. Evie katsoi mua hämmentyneenä.
"Mä haluisin nyt olla yksin, okei?" sanoin ja Evie nyökkäsi hiljaa, nousten sitten ylös. Se käveli ovelle ja kääntyi sitten katsomaan mua.
"Mitä sä..?"
"Oikeesti Ev, voitko mennä?" keskeytin. Katsoin siskoani, joka nyökkäsi uudestaan, toivotti vaitonnaisena hyvät yöt ja asteli ulos huoneesta. Mä huokaisin jotenkin voimattomana ja painoin pään tyynyyn, jaksamatta edes ottaa vaatteita pois. Painoin nenääni ja tuijotin kattoon. Kyyneleet tuntuivat polttelevan jo silmäkulmissa, mutta mä sinnittelin. Käännyin kyljelleni ja vedin peiton ylleni sekavin ajatuksin. Oikeastaan mä valvoin varmaan kaksi tuntia seinää tuijotellen, ennen kuin onnistuin saamaan unta.

Seuraavana päivänä olo ei ollut yhtään parempi. Veri oli kuivunut kasvoille kun mä aamulla heräsin, ja jotenkin surkeana suuntasin suihkuun. Evie vilkuili mua hiljaa kun mä tulin suihkusta ja kävelin huoneeseeni. Mä olisin halunnut soittaa Codylle, mutten pystynyt. En mä varmaan edes uskaltanut. Mitä mä olisin sanonut? Mä olin surkea puhuja. Sitä paitsi kundi saisi ottaa itse yhteyttä jos yhtään siltä tuntui. Yhtäkkiä mua alkoi pelottaa, ettei Cody ottaisikaan yhteyttä. Entä jos sitä ei ollut haitannut meidän riitamme yhtään? Entä jos mä en oikeasti merkannut sille mitään? Mä en halunnut edes ajatella sellaista.

Istuin koko aamupäivän parvekkeella tupakkaa poltellen ja olin varsin tyytyväinen, että mutsi oli töissä. Se olisi alkanut hermoilla mun käytökseni takia. Evie sentään pysyi hiljaa. Mä en oikein tiennyt, että miten se ymmärsi mun eilisen kommentin, mutta juuri nyt mua ei edes kiinnostanut. Ironista kyllä, juuri nyt mulle oli helvetín sama, vaikka koko kaupunki saisi tietää, että mä olin jätkän kanssa, kunhan mä vain saisin olla Codyn luona, halata sitä, suudella ja käpertyä sen kainaloon. Millään muulla ei ollut väliä. Cody ei kuitenkaan soittanut.

Meni seuraavaan päivään ennen kuin mä kuulin pojasta. Oikeastaan mä olin pelännyt, että Cody ratkeaisi juomaan, ja jo pelkästään siksi oli huojentavaa kuulla tuo tuttu ääni ulko-ovelta.
"Moi.. Tota, onks Jeremy?" Codyn ääni oli vaisu, mutta mä kuulin sen silti huoneeseeni asti.
"Juu. Jer, tuu ovelle!" Evie huusi eteisestä. Mä en saanut itseäni ylös siitä sängyltä istumasta. Nielaisin vähän ja hetken oli hiljaista.
"Jeremy ootsä kuuro!?" systeri huusi uudestaan, mutta mä en mennyt, "äh, se on huoneessaan."
Katselin seinille ja kohta kuulin oven avautuvan. Sivusilmällä näin mustatukkaisen pojan astuvan sisälle ja sulkevan oven. Se käveli hiljaa vähän lähemmäs ja nojautui sitten vaatekappia vasten katsellen mua. Mä nostin katseeni kollegehousuihin ja t-paitaan pukeutuneeseen kundiin ja puraisin huultani. Cody katsoi hetken aikaa takaisin kunnes käänsi katseensa pois. Se näytti surkealta ja väsyneeltä, mutta silti todella hyvältä ja sekaisine hiuksineen tavanomaiseen tapaansa suloiselta. Mä halusin nousta ja rynnätä halaamaan sitä niin kuin kaikissa kliseisissä leffoissa kun pari oli ollut pidemmän aikaa erossa. Vaitonaisena käänsin katseen sylissäni oleviin käsiini.

"Jerry, mä..." Cody aloitti hiljaa, "tai siis.. Sä voit käskee mut painumaan pois jos sä haluat, mut mä haluun vaan sanoo, että enemmän kuin mitään mä haluisin tehdä sen toissapäiväisen tekemättömäks. Et silleen, anteeks, ei tällanen idiootti ansaitse sunlaista ihmistä."
Mä katsoin Codyyn, joka tuijotteli maata huultaan purren. Mä en saanut sanottua mitään ja vähän aikaa oli taas hiljaista.
"Ei tää tietenkään anteekspyydöstä käy, mut ne sanoo, että suklaa auttaa huonoon fiilikseen. Tai ehkä se on vaan joku naisten juttu, eikä tää kyllä oo kovin miehekästä, mutta kukat ois ollu vielä huonompi vaihtoehto", Cody sanoi, talsi vähän lähemmäs ja ojensi kädessään olevan pussia mua kohden. Vilkaisin poikaa ja otin pussin sen kädestä. Siellä oli suklaarasia. Mä olin jo täysin valmis sopimaan, mutta se suklaarasia sulatti mut lopullisesti. Suloista. Mä pyörittelin rasiaa kädessäni ja olin avaamassa suuni, mutta Cody ehti puhua mua ennen.
"Mä kyllä ymmärrän jos sä et halua nähdä mua enää tai jotain ja sulla on oikeus vihata mua... Mä vaan haluan, että sä tiedät, että mä en tarkottanut mitään mitä mä sanoin, enkä mä tarkottanut varsinkaan lyödä sua. Sä oot oikeessa, varmaan mä oon hullu tai jotain, mutta en tunteeton. Sä merkkaat mulle enemmän kun mikään pitkään aikaan. Mä ottaisin sun puolesta jokaisen luodin, jokaisen lyönnin ja jokaisen pahan sanan ja kaikki huonot jutut mitä elämässä voi tulla, enkä mä tiedä miten mä jatkaa normaalisti ilman sua", Cody sanoi hiljaa, ääni väreillen ja raapi käsivarttaan, "mä en tajua miten mä aina vahingossa satutan ihmisiä, jotka on mulle tärkeitä.."
"Cody.." lausuin hiljaa ja nousin sängyltä. Kundi näytti siltä, että odotti mun lyövän itseään tai muuta kusípäistä. Luuliko se tosissaan, että mä olin sille vielä vihainen? Mä halusin vain sopia, en mitään muuta. Laskin suklaat sängylle ja astelin Codyn eteen.
"Miten mä ikinä voisin sanoa, etten haluais nähdä sua?" kuiskasin ja tartuin pojan käteen, "mä sanoin tosi páskasti sulle sillon, anteeks." Kiersin käteni Codyn ympärilleni ja painauduin kundia vasten.
"En mä tarkottanu Jerry", toinen kuiskasi surkeana ja kiersi kätensä mun ympärilleni.
"Unoha, mä en vaan haluu enää riidellä", sanoin ja painoin pääni Codyn kaulaa vasten, "et sä oo idiootti, etkä hullu etkä mitään sellasta. Sä oot ihana ihminen ja mulle tajuttoman tärkeä, ei sillä oo väliä mitä muut ajattelee, ei niin kauan kun mulla on sut. Mä vaan jotenkin hermostuin sillon", jatkoin ja painauduin lähemmäs poikaa. Tuntui uskomattoman hyvältä ja helpottavalta olla siinä.
"Jer..."
Mä tunsin jotain märkää kaulallani ja irrottauduin halauksesta sen verran että näin Codyn kasvot. Poika ei viitsinyt katsoa mua vaan tuijotteli alas. Sen poskelle oli eksynyt kyynel, mutta se pyyhkäisi sen pois. Tartuin kundin leukaan ja nostin sen kasvot itseäni päin.
"Saat sä itkeä", sanoin ja pyyhkäisin toisen kyyneleen Codyn kasvoilta. Cody oli ehkä viimeisin ihminen, jonka uskoisi näkevän itkemässä, mutta mun mielestä se oli kaunista.
"Mä en muista millon mä olisin viimeks itkeny", se sanoi ja naurahti vähän levottomana. Mä hymyilin hiljaa ja silitin sen hiuksia. Kundi katseli mua ja kosketti sitten kädellään mun kasvojani.
"Anteeks", se sanoi vielä kerran, "sä olit oikeessa, että meidän pitäis puhua meidän suhteesta, eikä siirtää sitä miettimistä aina jonnekin seuraaviin päiviin."
"Ihan sama, en mä halua miettiä sitä nyt", totesin ja naurahdin. Se oli Codyn repliikki. Pojan kasvoille nousi hymy ja se kiersi sormensa mun niskaan.
"Sä oot ihan ihmeellinen", se sanoi ja mä hymyilin hieman.
"Sä oot", kuiskasin ja painoin huuleni kundin huulille. Mun olo tuntui uskomattoman hyvältä, niin kuin jotain raskasta olisi tipahtanut sydämeltä. Suudelman jälkeen katsoin Codya ja kallistin vähän päätäni.
"Haluisitsä suklaata?" vilkaisin sängyllä majailevaa suklaarasiaani ja Cody hymyili,
"No jos sä vaan tarjoot."

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.10 12:48:48

Awww. ♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   28.1.10 16:36:32

Ähähähä, sulosta.
Luulen bonganneeni yhen virheen, eiks se kirjoteta collegehousut?
Muttajoo, jatkoa venaan :>

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: -fooled- 
Päivämäärä:   28.1.10 16:40:06

Oijoi. Ihania nuo kaks <3 En osaa oikeen lisätä mitään noihin aiemmin sanomiini juttuihi. Ihanan todentuntunen ja mukaansatempaava sekä persoonallinen tarina kaikenkaikkiaan.

Äkkii jatkoo :))

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   28.1.10 16:52:35

Nojoo, niinpä onkin college eikä kollege :D

Kiitus kommenteista taas! Kiva kun on lukijoita (:

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   28.1.10 17:56:58

Oih <3 Ihana tuo Cody kun toi ton suklaarasian <3 Niiiiiin romantic <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   28.1.10 19:08:38

Sulosta<3 Meinas tulla kyyneleet silmään siin kohas ku cody toi sen suklaarasian. Tää on upee tarina<3 Jatkoa<33

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   29.1.10 14:47:17

awww...jatka nopeesti :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   29.1.10 15:13:19

Sun pitää jatkaa :)<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   29.1.10 16:27:44

Kiitos, tuun taas ihan imarrelluks : ) mutjoo, suklaa saa aikaan ihmeitä.

Jatkelen sunnuntaina, koska huomenna en oo kotosalla ja tänään pitäs tehdä yks kirjallinen juttu, joten tuskin ehdin. Mut sillon siis.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   29.1.10 16:42:29

okei :D

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: verenhimoinen(: 
Päivämäärä:   29.1.10 17:11:46

ihana♥ kyllä mulle meinas käyä samalailla ku Codylle tuossa Jerryn halauksessa :).

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   29.1.10 17:15:56

Niin mullekkin verenhimoinen :D <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   29.1.10 18:18:21

Tää on nii ihana<3 Luin ton edellisen pätkän jo kolmatta kertaa; ): DD Jatkoa nopeeta<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Hurriganes 
Päivämäärä:   29.1.10 22:06:27

Aaaaw♥ Ihanaaa ;----)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: maiy 
Päivämäärä:   1.2.10 08:54:41

so sweet <3 jatkoa piann : ))

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: &% 
Päivämäärä:   1.2.10 20:16:51

Jatkoa pian =)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   1.2.10 20:29:57

Millos jatkuu?

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Lörtsy 
Päivämäärä:   2.2.10 18:14:38

Millo tulee jatkoo??
Rakastan tätä ♥__________________________♥

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: mökötöö 
Päivämäärä:   2.2.10 19:03:46

Tahtoo jatkoa..: ) Nopiaa jatkoo<33 Viimeks tuli jatkoo 27.1 :D ; ) Jatkoa millo?

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   2.2.10 19:14:13

Joo, en oo tosiaan kerenny jatkella. Koeviikko painaa päälle ja Sec yrittää ees kerran elämässään panostaa tohon pänttäämiseen, että pääsis kurssit läpi. :D

Mut torstaina ois vapaapäivä joten ehkäpä silloin sit, tai viimistään viikonloppuna. Mun pitäs nyt keksiä jotain äksöniä tuohon, ettei pääse inspis karkaamaan :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   2.2.10 19:17:41

Yhy-yhy mä pillitän kun sä et jatka ;[

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: .- 
Päivämäärä:   4.2.10 12:37:20

aaaaaaaa, jatkoo!

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   4.2.10 19:28:16

Jatkoo<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   5.2.10 15:21:23

jatkoaa! iha paras tää<3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   7.2.10 16:36:47

ylööööös

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   8.2.10 10:01:01

Sori kun en ole jatkellut ja nyt en osaa ollenkaan sanoo millon saan seuraavan pätkän tänne. Kävi aika paha juttu tossa viime perjantaina kaveripojalle, jolla on jonkinsorttinen alkoholiongelma. Sen verran sekasin nyt, että en viitti luvata mitään päivää jolloin jatkaisin koska jos en sitten pystykään jatkamaan.

Mut yritän silleen mahdollisimman pian kuitenkin jatkaa ja jos ei muuta niin ainakin käyn täällä ilmottelemassa sit vielä tarkemmin millon pystysin taas jatkamaan.

Kiitti kuitenkin kaikille jotka jaksanu kommentoida. Enkä tämän kirjottamista todellakaan ole lopettamassa vaikka mun elämä tällasta vuoristorataa onkin :) Kiitän siitä jos jaksatte oottaa.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Kharon Nía 
Päivämäärä:   8.2.10 16:37:51

Juu, tottakai irl on tärkeemmässä asemassa, laita vaan elämä ensin kondikseen, ennenkun jatkat :>

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   8.2.10 17:22:42

Laita elämäs järjestykseen ja tuu sitten kirjoittamaan :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Wari 
Päivämäärä:   9.2.10 09:53:20

Aawwww <3 So in love tän tarinan kans = )

Oikeesti täs on niin ihanii kohtii ja kaikkee. Se on niin... öö... Todellinen! = D Sellanen et se oikeest vois niinku tapahtuuki, ku jotkut tarinat on vaa niin kliseisii ja kaikkee ettei niit vaa oikeesti vois uskoo tapahtuvan...

Mutta tää on kaikin puolin hyvä, ei pikkuvirheet lukemista häiritse ^_^

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: ssara 
Päivämäärä:   11.2.10 16:07:27

up! tää on iha huippu! <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Popcorn 
Päivämäärä:   11.2.10 19:31:58

Aww,aivan ihana stoori :'DD Luin äsken koko tarinan läpi, ja ootan innolla jatkoa :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäSecond Prize 
Päivämäärä:   11.2.10 20:24:10

Kiitos! <3 Ihana saada kommenttia. Ette uskokaan miten noi kommentit piristää surkeeta fiilistä.

Kattellaan jos tuossa ens viikon alusta saisin jatkeltua. Vähäsen oon jo alotellu.

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   13.2.10 12:51:11

Okei <3

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Mökötöö 
Päivämäärä:   13.2.10 16:11:00

Jjatkoa<33;)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

LähettäjäRiko 
Päivämäärä:   13.2.10 17:03:37


Sec: Toivottavasti kaveripoika toipuu ja saisi elämänsä järjestykseen.

En oo monesti tätä kommentoinut, mutta seurailen ahkeraan ja tiiän, miten vaikeata vaan on joskus saada ajatus kiinni, kun se repäistään pois. Tapahtuu elämässä jotakin sellaista, mikä vie ajatukset ihan täysin. Mä oon kuitenkin huomannut, että samaan aikaan kirjoittaminen auttaa.

Toivottavasti jatkelet pian!

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: Lörtsy 
Päivämäärä:   15.2.10 17:47:27

UPITUS! ja jatkoa <33

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   15.2.10 18:40:45

Oon samaa mieltä Rikon kanssa :)

  Re: Halfway there [poika x poika] #3

Lähettäjä: NictorNactor 
Päivämäärä:   16.2.10 08:14:03

Heheheheheheheh<3 Mulla on hauskaa :D

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.