Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   13.4.09 20:57:04

Edellinen oli ilmeisesti täytetty

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=706662&t=706662 Luvut 1-11
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=709747&t=709747 Luvut 12-17
http://geocities.com/jimmy_skm 1. osa tarinasta, Syntisen kaunis mies
Jos tulet lukemaan vasta tässä vaiheessa, suosittelen lukemaan edes tiivistelmän edellisestä tarinasta tuolta sivuilta.

Joo, koitetan huomenna saada jatkoa^^

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   14.4.09 14:30:25

Tää on niin ihana <3 äkkiä jatkoa :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   14.4.09 18:45:56

jatka jo...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   14.4.09 19:12:37

oiih.. ihana jatka nopee :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.4.09 19:54:20

Jaa-a kuulkaa. Vietin sittenkin iltani kaverin luona pelaamassa [Thom oppi tappamaan zombeja!] joten...
Yritän kovasti saada tuon luvun julkaisukuntoon..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.4.09 21:58:09

Hyvä minä!

Luku 18

Thomas juoksi avaamaan oven ja jähmettyi aloilleen Adrianin seistessä portailla.
-Päästä mies nyt sisään sieltä, Johnny sanoi hänen takanaan, yrittäen naurahtaa. Tilanne oli kiusallinen, Ad astui Thomin ohi sisälle ja potkaisi kenkänsä nurkkaan.
-Me soitetaan nyt isälle, Johnny sanoi Thomille. -Mennään vaikka terassille, hän lisäsi Adille ja johdatti tämän ulos, Ad kaivoi puhelimensa taskusta ja Johnny sytytti molemmille tupakat.
-Ootko sä valmis? Ad kysyi, Johnny nyökkäsi ja Ad painoi vihreää luuria. Puhelin soi pitkään, Johnny alkoi jo pelätä mutta lopulta Michael vastasi.
-Moi, tämä sanoi hermostuneesti ja kuului sulkevan oven. Pojat tervehtivät yhteen ääneen ja Ad puri hetken huultaan.
-Kuule, me tässä nyt ajateltiin... Se viime keskiviikko sattoi näyttää aika pahalta mutta me oltiin vähän humalassa ja ööh...
-Sanotaanko niin että luojan kiitos sä tulit kotiin, Johnny päätti veljensä lauseen.
-Joo no tuota... Mike yritti naurahtaa. -Sanotaan niin että kyllä mäkin olen kaikkeen tottunut mutta toi meni jo vähän yli, hän sanoi. Linjalta kuulu pieni oven kolahdus. -Odota hetki kulta, Mike sanoi ilmeisesti Mialle.
-Sanoitko sä just Miaa kullaksi? Ajateltiin nyt selvittää tää ennen kun sä jäät väärään uskoon, Johnny sanoi. Linjalla naksahti, Mike taisi sytyttää savukkeen.
-Älä utele siellä nulikka! No kyllä mä silloin pohdin tyyliin mitä mä olen tehnyt väärin ja vedin sitten lärvit. Oli aika kiva lentomatka seuraavana päivänä, Mike naurahti. Johnny katsoi Adia merkitsevästi, yleensä Mike joi vain jouluisin.
-Teille on tulossa postikortti. Saatatte te saada tuliaisiakin mutta ne on lähinnä Mian valitsemia, joten... Mike sanoi.
-Pelottaa ajatella. Kerro Mialle terveisiä! Johnny sanoi.
-Kerron tietysti. Kertokaa Thomille multa. Ja Jakelle myös. Ja kaikille muillekin, Mike naurahti.
-Seanille? Johnny kysyi vihjaavasti ja sytytti uuden tupakan.
-No vaikka sillekin, Mike sanoi. Johnny hymyili merkitsevästi veljelleen. -Se soitti mulle yksi päivä ja kyseli kuulumisia. En kauan jaksanut puhua. Tästä tulee muuten ihan törkeän kallista, pitää varmaan lopettaa.
-Joo joo. Tullaanko me hakemaan teidät kentältä? Ad kysyi nopeasti.
-Tulkaa vain, meidän pitäisi olla siellä kahden maissa. Hei hei, iskä rakastaa teitä! Mike sanoi ja muutti äänensä imeläksi lässytykseksi.
-Mekin sua iskä! Pojat sanoivat puhelimeen yhteen ääneen. Ad sulki linjan ja laittoi puhelimen takaisin taskuunsa.

Michael sulki puhelimen ja hymyili palatessaan sisälle. Mia tuli juuri keittiöstä ja katsoi häntä kysyvästi.
-Pojat soitti, Mike sanoi. Mia hymyili ja laski kaksi kahvikuppia pöydälle.
-Istu, hän käski. Mike hymyili ja teki kuten nainen sanoi.
-Mistäs nyt tuulee? Mike kysyi kun Mia istui hänen viereensä ja laski kätensä Miken polvelle.
-Pitää jälleen puhua vakavasti. Muistatko sä kun mä viimeksi sanoin että kaikki voi olla nyt eri tavalla? Mia kysyi ja sai myöntävän vastauksen. -Mä en ole uskaltanut kertoa sulle ennen kuin olen aivan varma. Mä muutan! Mä perustan uuden haarakonttorin ja muutan teidän luo, Mia sanoi hymyillen. -Siis en sun luo vaan... Kyllä sä tiedät! Hän nauroi. Mike tuijotti häntä hetken ja lopulta suli iloiseen hymyyn.
-Siis... Ihanaa kulta! Hän sanoi ja halasi Miaa pitkään.
-Mä lähden sun kanssa samaa matkaa ja hoidan asioita siellä päässä. Stten mä käyn kerran täällä ja olen valmis lähtemään kokonaan. Mulla on alustava asunto jo, se on siellä kaupungissa aika lähellä teitä. Tosi lähellä Adriania, luulisin, Mia selitti.
-Jos sä vain haluat niin sä voisit muuttaa mun luo, Mike huomautti.
-Oikeasti? Mä vähän toivoinkin että sä ehdotat tuota, Mia naurahti ja suuteli Mikeä.
-Meidän talo vähän kaipaa naista. Jos sä vain kestät katsoa Johnnya ja sen kalsarikokoelmaa niin... Mike hymyili.
-Kyllä mä olen sitä tähänkin asti jaksanut katsoa, Mia vastasi.
-Sitten sun pitää enää vain tottua sen kalsarikänneihin ja siihen että se valvoo aina täysikuulla ja häiritsee kun yrittää nukkua tai tehdä jotain muuta, Mike naurahti. -Pitää varmaan ilmottaa tästä sille vielä.
-Nyt sä et mene yhtään mihinkään! Mia ilmoitti ja kaatoi miehen selälleen hihittäen kuin pieni tyttö. Mikelle oli helppoa nostaa nainen ilmaan vyötäröltä, Mia kiljaisi ja nauroi.
-No nyt sä pudotat mut! Hän nauroi. Mike päästi naisen takaisin alas.
-En tietenkään pudota, Mike naurahti. Mia painoi kasvot hänen rintaansa ja hymyili.

Johnny tuli eteiseen ja huusi tervehdyksen. Thomas vastasi keittiöstä, Johnny heitti kenkänsä pois ja meni Thomin luo.
-Jouduin vähän ylitöihin taas mutta isä soitti just kun pääsin autoon, Johnny sanoi iloisena. Sean nosti katseensa sanomalehdestä.
-Nyt on iloisia uutisia. Mia on sitten päättänyt muuttaa ja kertonut isällekin, Johnny sanoi ja istui. -Se muuttaa meille! Hän ilmoitti ja sai kuulijoiltaan juuri odotetun reaktion. Seanin niska jäykistyi ja mies puri hammasta.
-Voi että! Ihanaa! Thom huuhdahti. Sean ei sanonut mitään, Irene tuli keittiöön ja Thom kertoi uutisen hänelle.
-Ihanaa! Tätä mä vähän toivoinkin, Irene hymyili. -Onkohan häät tulossa? Hän pohti, keskittyi lähinnä Johnnyyn eikä huomannut kuinka järkyttynyt Sean oli ajatuksesta.
-Ei herranjumala! Tuskin kuitenkaan, mun on vähän vaikea kuvitella että isä osais enää sitoutua niin, Johnny sanoi. Irene lähti keittiöstä hyräillen itsekseen, Johnny varmisti tämän lähteneen ennen kuin avasi suunsa.
-Sä et taida oikein tykätä ajatuksesta? Hän kysyi Seanilta joka taitteli sanomalehteään.
-Ei kun... Tai no... Ihan sama mulle, kai se sitten on hyvä juttu, Sean änkytti.
-Ei se ole sulle ihan sama, mä tiedän kyllä, Johnny totesi. Sean kohautti olkiaan. Hän vilkaisi merkitsevästi Thomia niin että Johnny huomasi.
-Kyllä Thom tietää missä mennään. Tähän asti mulle on ollut ihan se ja sama mitä te teette. Mun mielestä on ollut ihan okei jos te teette jotain, joo joo mä tiedän kyllä että te olette tavanneet sen yhden kerran jälkeenkin, isä ei osaa valehdella mulle, Johnny sanoi hiljaa. Sean hätkähti.
-Me ollaan vain käyty pari kertaa oluella, hän sanoi nopeasti.
-Juu, niin isäkin väitti. Älä utele oli selitys kun kysyin miksi sä olit meillä vielä seuraavana aamunakin, Johnny kohautti olkiaan.
-Johnny, ei Thomin kuullen, Sean kuiskasi.
-Isä, mä tiedän kyllä. Mutta mä menen, puhukaa rauhassa, Thom sanoi ja lähti olohuoneeseen.
-No niin, nyt säkin voit puhua vai? Johnny kysyi. Sean haroi hiuksiaan hermostuneena.
-Sä tiedät miten paljon mä pidän Michaelista. Ja mä luulisin sun ymmärtävän miten vaikea on päästää irti, Sean sanoi.
-Sun on nyt vain pakko. Kyllä mä tiedän miten ihana kielletty maku siinä voi olla, ei sitä halua lopettaa kun on kerran vauhtiin päässyt. Mutta nyt sun on pakko. Isä on löytänyt ihmisen jonka se voi pitää luonaan, sille ei ole vuosiin siunattu sitä iloa. Jos isä olisi sinkku niin mä hyväksyisin kyllä mitä teidän välillä tapahtuu. Jos olisitte molemmat sinkkuja niin mä en välittäis vaikka seurustelisitte mutta sä olet naimisissa ja sillä on Mia, pysykää omienne luona, Johnny sanoi pitäen äänensä yhä hiljaisena. -Ja sä tiedät ettei isällä ole sua kohtaan mitään elämää suurempaa, niin karulta kuin se kuulostaakin.
-Kyllä mä tiedän. Se jopa sattuu muhun. Mä ymmärrän kyllä mitä sä yrität sanoa. Ja Mike tolkuttaa mulle aina samaa mutta silti me päädytään siihen... Sean huokaisi ja painoi kasvot käsiinsä.
-Usko pois, mä ymmärrän mitä sä ajat takaa, Johnny vastasi. -Mä en vain ymmärrä miksi te ette saa asioitanne selväksi. Mä olen nyt tainnut kolme kertaa törmätä suhun meidän keittiössä aamulla. Te lähdette bisselle selvittämään asioitanne ja päädytte jatkoille, Johnny pudisteli päätään. Sean näytti hämmentyneeltä näin suorasta puheesta.
-Mutta entä jos mä olenkin vain ollut yön teillä ja sä kuvittelet? Sean kysyi purren huultaan.
-Isä ei osaa valehdella. Ja kulta, mä en ole kuuro, Johnny sanoi ja hymyili. -Mun mielestä teidän vain pitäisi nyt saada asianne kuntoon ja antaa olla. Käykää rauhassa vain bissellä tästä eteenpäinkin, ei siinä mitään. Ja kyllä mä tiedän että jos te haluatte vielä olla yhdessä niin en mä voi estellä, mä vain koitan puhua tässä jonkin asteista järkeä. Teidän päätöksenne se on mitä te teette, isot miehet, hän sanoi. Sean nosti kasvonsa ja nyökkäsi. Johnny yllättyi miehen surullisesta ilmeestä.
-Kyllä mä tiedän, mä en vain halua ajatella sitä, hän huokaisi ja vaihtoi äkkiä ilmeensä hymyksi kun Irene ilmestyi keittiöön.

Johnny silitti Thomin hiuksia, poika haukotteli ja leikki Johnnyn napakorulla paidan läpi.
-Muru, miksei me koskaan käydä yhdessä missään? Thom kysyi. Johnny alkoi nauraa.
-Aika hyvä ajoitus. Mä just ajattelin kysyä että lähdettäiskö vaikka syömään joku päivä kun mä saan perjantaina palkan? Johnny hymyili.
-Oikeasti? Ihanaa, mennään! Thom vastasi innoissaan ja nousi Johnnyn mahan päälle istumaan.
-Mä voisin tulla autolla hakemaan. Ensviikon perjantai olisi varmaan hyvä, Johnny pohti.
-Joo, sitten laitat kunnon puvun päälle ja kaikki, Thom intoili ja laskeutui Johnnyn päälle makaamaan.
-Joo joo ihan miten vain kulta, sä murskaat mut taas, Johnny sanoi purren hammasta. Thomas kierähti jälleen sivulle makaamaan ja alkoi leikkiä Johnnyn korvakorulla.
-Mä en ole koskaan nähnyt sua edes pikkutakki päällä, teidän isäkin on niin komea kun se lähtee treffeille! Sä olet varmasti yhtä komea! Thom hehkutti.
-Hei hetki... Katseletko sä mun isää kun se lähtee treffeille? Johnny nauroi. Thom alkoi pyöritellä hänen kaulakoruaan.
-Totta kai! Thom nauroi vastaukseksi. -Oletko sä koskaan katsonut mitä sillä on päällä kun se lähtee isän kanssa jonnekin? Hän kysyi uteliaana.
-En kauhean tarkkaan. Yleensä se normaali, farkut ja t-paita mutta on sillä joskus ollut peräti pikkutakki siinä päällä. Kerran se lainasi sitä mun Armania, en muista lähtikö se silloin Seanin kanssa mutta musta tuntuu siltä, Johnny pohti.
-Oho. Mike vois oikeasti olla teidän isoveli, se on niin hirveän nuorekas! Ei isäkään ole kuin 45-vuotias mutta kun Mike on niin nuoren näköinenkin, Thom naurahti.
-No sehän sai Adin joskus 17-kesäisenä. Mies parka, Johnny naurahti. -Se kuvaili joskus että se meinasi ampua itsensä kun äiti sanoi olevansa paksuna mutta sitä mukaa kun maha kasvoi niin isä pehmeni. Loppuviimeks se oli se joka osteli muksulle vaatteita.
-Kulta, hankitaanko lapsi?
-Ei varmasti!
________
Tämä nyt oli melkolailla pelkkää lässytystä.
Päättömiä yksityiskohtia: rupesin itsekin nauramaan kun luin tuon kalsarikokoelma-toteamuksen tuolta ja tajusin istuvani tässä rolling stones-boksereissa.
Hankintaanko lapsi-keskustelu käydään meillä läpi noin viisi kertaa päivässä.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   15.4.09 14:15:47

jesjesjes<3 jatkoo :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   15.4.09 16:02:21

Oi, tää on vaan niin sympaattinen ja koukuttava tarina.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   15.4.09 16:44:46

jatka nopee :))

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   15.4.09 19:28:58

niin just jatka nopeeta:D:D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   15.4.09 23:06:38

Kiittelen ja nostelen.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   16.4.09 18:06:34

jatkaha,ni sais jotai lukemista :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   16.4.09 18:51:12

jatkoa <3 nopeasti!!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   16.4.09 19:49:57

Enää yksi luku tämän jälkeen tulossa. 3. osalle on nimi vielä vähän haussa... Ilmoitan sen kyllä

Luku 19

Adrian jätti auton lähelle ovea, miehet nousivat Mersusta ja alkoivat tähyillä ovelle.
-Niiden pitäisi tulla ihan näillä minuuteilla ulos, me ollaan jo myöhässäkin, Johnny totesi sytyttäessään tupakkaa. Ad nyökkäsi ja sitoi rastojaan paremmin. Michael ja Mia ilmestyivät ovista ennen kuin Johnnyn savuke ehti palaa loppuun.
-Jessus, mä en kestä jos tuosta naisesta tulee vielä joskus meidän äitipuoli, Ad puuskahti. Johnny nyökkäsi täydessä yhteisymmärryksessä. Mia käveli Miken rinnalla hiukset kiiltäen auringossa, yllään yksi niistä täydellisesti leikatuista jakkupuvuistaan. Terävät, nahalla päällystetyt metallikorot kopsahtivat kivetykseen joka askeleella. Johnny ja Ad siirsivät väkisin katseen pitkistä sääristä isäänsä, joka laski laukut maahan ja halasi poikiaan. Mia halasi ensin Johnnya, suuteli häntä molemmille poskille ja toisti käsittelyn Adrianille joka meni hetkeksi hämilleen.
-Sä totut tuohon, Johnny kuiskasi nopeasti ja meni avaamaan takaluukun. Mike latoi tavarat sisään ja meni avaamaan oven Mialle.
-Naiset eteen-sääntö pätee siis vain silloin kun sä olet kuskina? Johnny naurahti.
-Totta hemmetissä. Sähän alat oppia, nulikka, Mike nauroi ja istui autoon. Pojat istuivat etupenkille ja Ad lähti ajamaan kohti kotia.
-No millainen oli Pariisi? Johnny kysyi isältään. Mia katseli maisemia Miken kainalosta innoissaan.
-Vielä kauniimpi kuin 20 vuotta sitten. Tai ehkä se johtu seurasta, Mike vastasi ja Mia antoi suudelman hänen poskelleen.
-Hei yök! Mies, sä et ole enää viistoista! Johnny nauroi.
-Anna nyt miehen vähän hempeillä kun ei raukka ole saanut vuosiin kunnon hellyyttä, Ad nauroi ja vaihtoi kaastaa.
-Naisseuran vuoksi emme kommentoi erittääin provosoivaan toteamukseenne, Johnny sanoi ja Mia nauroi takapenkillä.
-Älkää nyt kun isänne on niin suloinen, Mia sanoi ja nojasi Miken olkaan.
-Kyllä äiti! Molemmat pojat kajauttivat yhteen ääneen ja Johnny esitti oksentavansa syliinsä.

Michael nosti molempien matkalaukut sängylleen ja avasi omansa. Johnny istui sängylle, Mia alkoi kaivaa omaa laukkuaan. Mike avasi nopeasti yhden kaapin, katseli hyllyjä ja siirsi kaiken nopeasti viereiseen kaappiin.
-Mahtuuko sun tavarat tuonne? Mike kysyi ja Mia nyökkäsi. Ad katsoi ovelta ensin Johnnya ja sitten merkitsevästi kaappia nostaen käden ohimolleen. Johnny ei ollut huomaavinaan elettä vaan alkoi katsella matkalaukkuihin.
-Ad muuten, mä ajattelin että me voitais varmaan muuttaa sun vanhaan huoneeseen, et sä sitä käytä ja se on paljon isompi kuin tämä, Mike sanoi.
-Mikäs siinä. Siellä on tilaa lemmiskellä ympäri seiniä miten haluatte, Ad nauroi eikä ehtinyt väistää Miken leikkimielistä lyöntiä.
-No niin, sait kerrankin osuman, Johnny nauroi. Hän oli harjaantunut väistelemään Miken kämmentä. Mike heitti Johnnya muovipussilla, tämä nappasi sen nopealla liikkeellä ja alkoi tutkia sisältöä. Mia seurasi vierestä ja naureskeli itsekseen. Ad sai oman muovipussinsa.
-Kumpikohan nämä on valinnut? Johnny nauroi. Ad kaivoi omasta pussistaan samanlaiset sydänkuvioidut bokserit kuin ne, joita Johnny esitteli.
-Sanotaanko niin että en minä ainakaan, Mike nauroi, nosti paitaansa ja laski hieman housujaan jotta bokserit näkyisivät. Kaikki nauroivat, Mia katseli kattoon ja Mike nappasi hänet kainaloonsa pörröttäen hiuksia.

Johnny otti kattilan kaapista ja potkaisi kaapin oven kiinni kääntyessään. Hän laski kattilaan vettä ja otti pari tanssiaskelta hellalle. Mia katsoi Johnnyn taiteellista ruuanlaittoa naureskellen. Johnny alkoi laittaa kastiketta juoden välillä oluttaan ja hyräillen jotain kappaletta.
-Tuohonkin pitää vain tottua. Se ei osaa kävellä normaalisti pisteestä aa pisteeseen bee kun se on keittiössä, Mike totesi ja laittoi lautaset pöytään.
-Säkin voisit opetella laittamaan ruokaa noin, mä voisin katsella pöydän äärestä, Mia nauroi Mikelle ja vilkaisi Johnnyn olan yli kattilaan.
-Ihan ensimmäiseksi se voisi opetella laittamaan ruokaa. Purkkikeittoa laittava isä kalsareissa ei ole kauhean kuuma näky vaikka sillä olisi tanssitanko keittiössä, Johnny totesi ja laittoi pastan kiehuvaan veteen. Hän kääntyi ja meinasi törmätä Miaan joka oli yhä hänen selkänsä takana. Mia väisti nauraen ja Johnny alkoi viedä jääkaapista tavaroita pöydälle.
-Mia, mitä sä haluat juoda? Meillä ei ole oikein mitään muuta kuin vettä ja kaljaa, hän kysyi pää jääkaapissa.
-Kai mä voisin oluen ottaa, Mia kohautti olkiaan. Johnny kaivoi kaapista Fosters-pullon ja alkoi sekoittaa kastiketta.
-Tuo paita ei kyllä ollut virheostos, se sopii Johnnylle aivan loistavasti, Mia sanoi lähinnä Mikelle Johnnyn tuodessa kattilat pöytään. -Lähdetään taas ostoskierrokselle joku päivä kun mä ehdin ja sullakin on vapaata. Sä taidat taas tarvita uudet housut, otetaan Thom mukaan. Ajaisitko sä? Mia sanoi Johnnylle.
-Tottakai. Mä kyllä olen kieltänyt sua tuhlaamasta muhun niin hemmetisti, Johnny huomautti. -Nyt kun aiheeseen päästiin. Isii, saanko mä lainata sun Bemaria jos me lähdetään Thomin kanssa syömään joku päivä?
-Ei sun nyt enää tarvitse sitä hurmata kulta pieni, te olette olleet vuoden yhdessä, Mike nauroi. -Jos et toheloi sitä niin voit ottaa.

Johnny heräsi unisena ja hieman humalaisena olohuoneen sohvalta. He olivat istuneet illan olohuoneessa, tyhjentäneet pari viinipulloa ja katselleet elokuvia. Johnny otti savukkeen pöydällä olevasta askista ja päätti mennä isänsä huoneen läpi terassille. Hän käveli keittiön läpi ja veti tottuneesti Michaelin huoneen oven auki.
-Jeesus! Johnny karjaisi ja käänsi nopeasti selkänsä. Mia pudottautui Miken päältä sängylle ja hautautui peiton alle.
-Johnny! Mike karjaisi, poika löi oven kiinni.
-Sori sori sori sori sori! Jatkakaa! Mä taidan sittenkin polttaa etupihalla! Johnny huusi nopeasti oven läpi. Mike nosti peiton Mian päältä, nainen piti kättä kasvoillaan ja nauroi posket punottaen.
-No tuo oli jo noloa, Mia hihitti ja nousi istumaan.
-Ei tarvitse nolostua, tässä talossa tuo ei ole mitään uutta, me tehdään tuota vuorotellen, Mike naurahti. -Tunnelman se kyllä osaa tappaa aika tehokkaasti.
-Kieltämättä. Ei se nyt mitään, Mia sanoi ja mutristi alahuultaan. -Mene tupakalle vaan, hän lisäsi. Mike suuteli häntä, nousi, kiskoi bokserit jalkaansa ja lähti etupihalle. Johnny istui portailla polttamassa, Mike istui viereen ja sytytti tupakan.
-Pyhä jysäys mies, enkö mä jo sanonut että laita vaikka sukka oveen? Tai vielä parempi, lukitse se hemmetin ovi? Johnny sanoi ja naurahti vaivantuneesti.
-No tulisiko sulle tossa vaiheessa mieleen että ainiin, poikani nukahti sohvalle ja on niin ääliö että tulee terassilleni tupakalle keskellä yötä? Ja pata kattilaa soimaa, vaikka sä olisit vauhdissa puoliltapäivin niin hädintuskin edes suljet sitä ovea, Mike sanoi ja hymyili tahtomattaankin.
-Miten vain. Pahoittelen äskeistä, teillä oli aika hyvä vauhti päällä, Johnny sanoi ja hymyili itsekin.
-Sä et tiedäkään, Mike sanoi mystisesti.
-Enkä halua! Johnny sanoi nopeasti. Molemmat hiljenivät kun ovi kolahti heidän takanaan, Mia ilmestyi heidän eteensä. Hän otti Miken askin ja sytytti yhden. Johnnylle oli hyvin outoa katsoa tupakoivaa Miaa. Häiritsevän tilanteesta teki se, että Mialla oli yllään vain valkoiset, pitsiset alushousut ja Miken kauluspaita, jonka hän veti tiiviisti ympärilleen. Johnny puri huultaan ja katsoi Mikeä, joka tavoitti hänen katseensa ja iski silmää.
________
En tiedä onko hieman lyhyt luku.
Päättömiä yksityiskohtia: olen keittiössä samanlainen kuin Johnny.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   16.4.09 21:28:06

waauu,pelastit jimmy taas illan :D hyvä pätkä<3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   17.4.09 14:22:41

se kolmas osa saa sit tulla nopeeta..niin ja nopeeta se viinen pätkä tätäkin...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.4.09 18:39:58

Nostetaan, kiitoksia teille ^^

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   17.4.09 20:21:40

luen tätä taas kipeän jalan kanssa. :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   17.4.09 20:40:28

jimmy,mikä on kolmannen osan nimi? saat ainaki minusta sinne lukijan. :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.4.09 21:39:53

Kolmannelle osalle itseasiassa päätettiin tänään nimi. Oikeastaan kasasin muutaman ehdotuksen paperille ja Thom ilmoitti että TUO! [joten mitäs minä siihen vastaan sanomaan...]
Ja se on...
Enkelinhöyheniä ikkunalaudalla

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   18.4.09 10:20:40

Oi, kiva nimi uudella (:

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   18.4.09 12:19:53

tää tarina on ihan best. :)
jatka nopeesti :b

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   18.4.09 14:09:37

Jimmy koska jatkat?

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   18.4.09 15:13:12

kiva nimi :) millon jatkat :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.4.09 16:54:26

Sen kun tietäisi, olen töissä kiinni aika pahasti... Yritän jos saisi tänään tai huomenna valmiiksi.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   18.4.09 18:06:01

jeeeeeee,sitä ootellessa :P <3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.4.09 20:00:10

Se on sitten viimeinen luku tätä sarjaa. Saatte odottaa jonkin aikaa ennen 3.-osaa mutta kyllä se sieltä ilmestyy.
Päivä vaihtuu päätöskappaleessa jälleen.

Luku 20

Johnny avasi oven, Thomas, Irene ja Sean astuivat sisään.
-Mitä ihmettä on tapahtunut? Mike vain soitti eilen ja pyysi meidät tänne, Thom kysyi Johnnylta.
-Ei mitään hajua, ne on ollut kauhean salaperäisiä siitä lähtien kun mä tulin eilen iltapäivällä kotiin. Käskivät vain laittaa kunnon vaatteet, Johnny kohautti olkiaan. Michael ilmestyi eteiseen yllään siisti kauluspaita. Sean jähmettyi aloilleen ja puri hammasta yhteen.
-Menkää olohuoneeeen vain! Adrian on jo siellä, Mike sanoi iloisesti. Johnny talutti perheen olohuoneeseen, Sean vilkaisi olkansa yli Michaelia joka hävisi keittiöön.
-Missäs Mia on? Irene kysyi, tervehti nojatuolissa istuvaa Adia ja istui sohvalle. Thom istui äitinsä viereen.
-Kyllä sekin varmaan pian tuolta tulee, Johnny kohautti olkiaan ja istui Adin tuolin käsinojalle. Sean tuli istumaan toiseen nojatuoliin ja puri alahuultaan. Pian Michael tuli olohuoneeseen pitäen Miaa kädestä. He pysähtyivät keskelle huonetta, kaikki tuijottivat odottavasti. Mia säkenöi hymyillessään vihreässä kesämekossaan ja pitäessään Mikeä kädestä.
-Tuota... Kiitos nyt kun vaivauduitte tulemaan. Meillä olisi tässä pieni ilmoitus, Mike sanoi ja näytti hieman hermostuneelta. Hän otti vasemman kätensä pois taskusta ja tarttui Mian vasemaan käteen.
-Jumalauta! Johnny huudahti iloisesti, nousi, halasi isäänsä ja suuteli tätä poskelle. Thomilla kesti hetki ymmärtää uudet sormukset, jotka loistivat molempien käsissä. Hän nousi ja halasi Michaelia, sillä Johnny halasi samaan aikaan Miaa erittäin tunteellisesti. Sean näytti siltä että joku olisi iskenyt häntä vyön alle.
-Mä en olisi halunnut tehdä tästä mitään suurempaa juttua mutta minkä mä sille mahdan, Michael nauroi ja suuteli Miaa. -Keittiössä olisi vähän boolia sun muuta, Mike lisäsi ja johti joukon perässään keittiöön, johon he olivat kattaneet Mian kanssa suuren booliastian ja laseja. Hän kaatoi kaikille lasilliset, he kilistivät ja joivat.
-Joko on hääpäivä päätetty? Irene kysyi innoissaan. Michael alkoi yskiä rajusti.
-Ei me nyt heti olla naimisiin menossa, ajateltiin edes nyt siirtyä tälle asteelle kun yhdessäkin asutaan, Mia sanoi ja takoi miestään selkään.
-No polvistuiko tuo edes? Johnny kysyi seinän vierestä.
-Tottakai! Mia sanoi hymyillen.
-Missä ihmeen välissä te tällaista olette ehtineet? Ad kysyi ja täytti lasinsa.
-Edellispäivänä kun Johnny oli poissa illan, Mike sanoi ja yski vielä pyyhkien silmiään.
-Ai sitä varten te olitte ihan outoja kun mä tulin töistä, Johnny naurahti. Mia nyökkäsi ja hymyili loistaen onnellisen näköisen Miken vieressä. Kukaan ei huomannut Seania, joka näytti yhä seipään nielleeltä. Thom meni Johnnyn viereen samalla tavalla kuin Mia oli Miken kainalossa.
-Kulta... Eikö noi sormukset olekin kauniit? Thom kysyi vihjaavasti.
-On joo, tosi hienot, Johnny nauroi ja kääntyi ottamaan lisää juotavaa. Thomas rypisti otsaansa ja nosti kädet puuskaan.
-Voi, pitää varmaan soittaa Christianillekin. Hän varmaan tulee onnittelemaan kun tulee käymään pian, Irene sanoi innostuneena.
-Tulee vai? Ihanaa! Thom sanoi innoissaan.
-Juu, sanoi että ottaa jonkun työkaverinkin mukaan... Andy varmaan, te kuulemma tunnettekin? Irene sanoi hymyillen. Thom valahti valkoiseksi. Johnny huomasi pojan kohtauksen ja antoi tälle nopeasti lasin käteen. Thom joi käsi täristen.
-Onko se se...? Johnny kuiskasi kuin ohimennen Thomin korvaan, toivoen ettei kukaan muu huomannut Thomin kohtausta.
-Juuri se, Thom kuiskasi ja korotti hieman ääntään kääntyessään puhumaan äidilleen. -Koska ne on tulossa?
-Varmaan seuraavan viikon aikana, Irene kohautti olkiaan. Ad katsoi kysyvästi Johnnya ja nyökkäsi kohti Thomia. Johnny pudisti päätään ja muotoili huulillaan sanat "älä kysele". Johnny vilkaisi isäänsä Irenen olan yli. Mike oli selvästi myös huomannut kuinka Thom oli valahtanut kalpeaksi.
-Oli muuten sormuksien hinnat noussut parissakymmenessä vuodessa, Mike sanoi nopeasti kiinnittääkseen kaikkien huomion pois Thomista.

Alkuhumun laannuttua Mike jäi yksin keittiöön. Irene tuli huoneeseen tyhjä lasi kädessään, Mike täytti sen.
-Aivan ihanaa että te nyt lopulta kihlauduitte! Irene hehkutti. -Hyvä että jollain menee hyvin, hän huokaisi.
-Miten niin? Mike kysyi ja täytti oman lasinsa.
-No Seanista on tullut ihan omituinen viime aikoina. On jossain ihan omissa maailmoissaan, ei halua oikeastaan edes suudella mua, Irene pudisti päätään. -Anteeksi kun mä nyt rupean tällaista näin onnellisena päivänä...
-Ei se mitään. Onko jotain tapahtunut? Mike kysyi ja yritti pysyä rauhallisena vaikka sydän hakasi tuhatta ja sataa.
-Kyse on lähinnä siitä mitä ei ole tapahtunut, jos tajuat, Irene hymyili vaisusti. -Mä pelkään että Seanilla on joku toinen! Hän sanoi luottavaisesti. Miken sydän nousi kurkkuun ja mahalaukku kääntyi ympäri. Hän yritti hengittää syvään, toivoi Irenen ottaneen niin paljon boolia ettei huomaisi kylmää hikeä hänen otsallaan.
-Älä nyt, hän sanoi ja yritti hymyä. -Sillä on varmaan aika paljon stressiä, niin se on antanut mun ymmärtää.
-Ehkä sä olet oikeassa. Tuntuu vain niin oudolta. Pariin otteeseen se ei ole tullut suoraan töistä kotiin vaan ollut tuntikausia jossain. Ja ennen Sean on aina tullut suoraan kotiin! Se on viime aikoina käynyt useasti baareissakin ja ollut jossain yötä, eikä se ole ikinä tehnyt niin, Irene huokaisi. -Se sanoo aina olleensa sun kanssa, onko se totta? Hän lisäsi.
-Voi jestas, mä olen saanut siis sun miehes pahoille teille. Aina se on mun kanssa ollut, ei mitään hätää, Mike naurahti. Samaan aikaan Mia ilmestyi huoneeseen ja vei Irenen katsomaan Adin vanhaa huonetta joka oli tarkotus laittaa kuntoon heille. Michael meni olohuoneen ovelle, Sean istui yksin sohvalla.
-Etkö sä aijo onnitella mua? Mike hymyili ja sulki oven. -Sä et tainnut oikein riemastua tästä? Hän kysyi ja istui Seanin viereen sohvalle. Hän oli niin lähellä että Seanin olisi tarvinnut vain kääntää kasvojaan suudellakseen häntä.
-No tää tuli hiukan nopeasti, Sean vastasi ja nojasi polviinsa. -Vielä muutama viikko sitten mä heräsin sun vierestä ja nyt mä en taida enää ikinä saada sitä iloa, Sean hieroi kasvojaan.
-Tiedätkö, Irene selitti äsken että se pelkää että sulla olis joku toinen. Mä rauhottelin parhaani mukaan ja sanoin että sä olet aina ollut mun kanssa tai mun luona, Mike sanoi.
-Voi paska, Sean huokaisi raskaasti.
-Tän on loputtava nyt. Mä pidän todella susta mutta tälle ei enää mahda mitään. Mä en oikeasti olisi halunnut että tämä menisi tähän. Mä rakastan Miaa, Mike puuskahti.
-Mä haluaisin vielä sen yhden yön, viimeisen kerran sun kanssa mutta ajatus taitaa olla tuomittu, Sean huokaisi.
-Sean, me voidaan käydä yhä bissellä kahdestaan ja olla kavereita ja noin mutta muuten me ei voida enää. Oikeastaan parempikin että käytäis, Mike sanoi. -Te olitte kuulemma Johnnyn kanssa puhuneet? Hän lisäsi yhtäkkiä.
-No se lähinnä puhui. Tiedätkö sä ettei jäin yöksi kun olin niin humalassa-selitys ole mennyt alkuunkaan läpi? Sean vastasi.
-Ei tietenkään ole. Täällä on ohuet seinät. Johnny myös tuntee mut eikä ole aivan idiootti. Ja jos mä nukun vielä silloin kun se tulee töistä, kyllä muakin epäilyttäisi. Ja mä sille tunnustinkin kerran kun pakko oli, Michael naurahti.
-Sä olet oikeassa. Ei se sitä tuntunut häiritsevän, sanoi vain että se haluaa sun olevan onnellinen Mian kanssa mutta tietää ettei voi auttaa jos me päätetään vielä... Olla yhdessä, Sean hymyili. -Mutta joka tapauksessa, onnea kihlauksesta, hän sanoi vaisusti. He suutelivat viimeisen kerran ja lähtivät muiden joukkoon.

Johnny tarjosi tuolin Thomille joka istui ja hymyili iloisesti.
-Sä olet ihan hirveän komea! Just tota mä tarkoitin, Thomas sanoi innoissaan. Johnny korjasi kauluksensa ja tarjoilija toi ruokalistat.
-Säkin näytät todella hyvältä, Johnny sanoi ja hymyili. -Oletko sä valmis jo? Hän kysyi Thomin laskiessa ruokalistan.
-Olen. Kulta, saahan mä kokiksen? Thom kysyi.
-Tietysti saat kun et sä viinejäkään juo, Johnny sanoi ja viittasi tarjoilijan paikalle. Thomas korjaili hiuksiaan kun ravintolaan käveli nuori pariskunta jolla oli mukana pieni tyttö. Perhe löysi vapaan pöydän Johnnyn ja Thomin toiselta puolelta, äiti lähti hakemaan syöttötuolia ja jätti lapsen miehen kanssa. Tyttö katseli uteliaana kohti Thomia ja Johnnya. Lapsi uskaltautui ottamaan pari askelta lähemmäs, Johnny hymyili tytölle joka alkoi nauraa innostuneena, pyörähti ympäri niin että hameen helmat lensivät ja juoksi isänsä luo. Tyttö kömpi miehen syliin, osoitti Johnnya ja Thomia kuiskaten jotain isälleen, joka naurahti. Thomas nykäisi Johnnyn hihasta siirtääkseen tämän huomion lapsesta itseensä.
-Kulta, hankitaanko lapsi?
-Jo... Ei kun ei varmasti!
_________
Päättömiä yksityiskohtia: viimeinen kappale kuulostaa hyvin tutulta.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   18.4.09 21:38:09

vooii,ihana pätkä<3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   18.4.09 21:54:14

oooooii.

mitää järkevää ei taaskaa tuu

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   18.4.09 23:14:19

:D:D ihana:D nyt vaan nopeeta se 3 osa

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   19.4.09 13:43:17

Ihana <3 Harmi, et oli viiminen :(

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   19.4.09 14:58:39

^niinpä,mut onneks alkaa kolmasosa :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: sally 
Päivämäärä:   19.4.09 16:52:53

jatka nopee :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.4.09 19:03:07

Olen vetänyt täyttä loikkaa 12 tuntia joten nyt sanon vain KIITOS!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   19.4.09 19:08:30

ihana toi loppu :) nyt täytyy vaan oottaa kolmatta osaa

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.4.09 22:27:44

Nostan tämän etusivulle ja menen nukkumaan :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.4.09 15:40:01

Nostan taas

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   20.4.09 15:53:08

apua en mä mitään järkevää taaskaan osaa sanoa :s

3. osaa odotellessa...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   20.4.09 21:02:10

koskahan se 3 osa on tulossa?:D:D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.4.09 22:07:50

3. osa ilmestyy heti.. joskus.
Tämän tarinan laitan kuntoon ja julkaisen kokonaisuudessaan ennen sitä.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.4.09 16:23:46

nostetaan vielä

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.4.09 22:23:46

Epätoivoisesti vielä vähän nostelen.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   23.4.09 11:01:35

Vietän tylsää päivää kotona, molemmat polvet rampana koska ajoin eilen kolarin, tylsää on, joten, päätinpäs tulla kommentoimaan =)

Ahh, mä niiiin rakastan tätä <3 Toi loppu oli ylisulone, varsinki toi lapsikeskustelu :D Se ois kyl nii siistii jos hankkisitte lapsen! Oikeesti! :D

Oottelen innol kolmatta osaa (itseasiassa tarkistan foorumin about 3 kertaa päivässä onko alkanut :D)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   23.4.09 11:17:23

luin tän taas. Kannattaa siis olla kipeenä :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   23.4.09 16:47:56

jokos alkaa kolmasosa alkaa :p oon koukus tähän stooriin :p <3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.4.09 16:59:18

Pikaisia paranemisia Helmille (: Ehkä tässä nyt odotellaan vielä pari vuotta ennen kuin hankitaan yhtään räkänokkaa..
EHKÄ seuraavan viikon aikana alkaa. Viikonloppu menee krapulassa ja synttärivieraiden kanssa...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   24.4.09 15:54:53

kyllä sen 3 osan pitäs tulla jo...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   24.4.09 16:18:24

Lähettäjä: J
Päivämäärä: 24.4.09 15:54:53

kyllä sen 3 osan pitäs tulla jo...

^^samaa mieltä :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   24.4.09 17:41:04

Olen pahoillani :D Lupaan ihan varmasti että ensviikolla alkaa! Tämä viikonloppu menee synttäreiden vieton kanssa. Niin turhaa kuin se onkin.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   25.4.09 12:30:59

Jimmy, kiitti :D Paranemine tosi vähä viivästyy, meinaa meninpäs sitte ajamaa vielä eile ojaa nii nyt oon sitte entist paskemmas kunnos :'D

Joo ja tä oli niinku uppi :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   26.4.09 12:12:42

en jaksa enäää oottaa sitä kolmattaosaa :p

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   27.4.09 21:57:02

Nostan nyt vielä... Saatte odottaa jatkoa hetken; olen laiska, tyhmä, saamaton ja juon liikaa.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   28.4.09 17:16:17

sitä kolmatta osaa tarvitais jo...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   28.4.09 18:58:58

pakko kai oottaa. Jimmylläki on kai muutaki elämää :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   28.4.09 19:07:00

Lähettäjä: J
Päivämäärä: 28.4.09 17:16:17

sitä kolmatta osaa tarvitais jo...
^^samaaa mieltä :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.4.09 22:43:39

Hyvä piipitiiis! Minulla todellakin on elämää :'D
Pirkule! Tällä viikollahan on vappu... Saa nähdä mihin se jatko taas venyy koska Thom varastaa minut jälleen teiltä. Sry.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   29.4.09 16:28:26

no kaise Thom vois sua sen verra lainata et yhen pätkä saisit jatkoo? :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: ^^^^ 
Päivämäärä:   30.4.09 19:33:36

nostan etusivulle :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   1.5.09 11:12:31

hooh nyt on vappu :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   2.5.09 00:37:56

Mukavaa vappuu ja sillee ja tää menee nyt etusivulle ja sillee :--)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   3.5.09 16:47:28

etusivulle

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   3.5.09 20:29:33

Hyvää mennyttä vappua vaan kaikille! Jumituin jälleen maamme valovoimaiseen ex-pääkaupunkiin ja palaan kotikoneeni äärelle vasta maanantai-iltana. Anteeksii!

Mutta projekti etenee kokoajan selkänne takana!

Jimi poistuu viljellen anteeksipyyntöjään.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJackson 
Päivämäärä:   4.5.09 13:00:25

Ihana, ihana, ihana !

Tykkään tästä tosi kovin. Luin ton ekan osan kokonaan tuolta. Teksti on ihanan helppolukuista ja hahmot eläviä ja plääplääplää. <3

Kolmaskin osa tulossa joskus, vai? Huu. Kiva. 8)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   5.5.09 16:40:39

niin se kolmas osa?:D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   5.5.09 17:37:42

nii just se kolmas osa :D

haluun jo päästä lukemaa kolmatta osaa :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.5.09 20:06:37

Tilannekatsaus...
Projekti etenee kokoajan, saan varmaan pian 2.osan julkaistua kotisivuilla. Kyllä te sen 3.-osan saatte, mulla on vaan niin hirveä kiire kokoajan : D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   5.5.09 21:36:33

se kolmas osa varmaa yhtä hyvä ku nää

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: ^^^^ 
Päivämäärä:   6.5.09 17:46:51

nostan :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.5.09 19:04:11

nostetaan nyt vielä vähän

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: JohnnySaphire 
Päivämäärä:   9.5.09 21:48:37

Anteeksi kullatpienet, toivottavasti ette ole heittäneet toivoanne vielä. Ei mene kauan! Mulla on vain kalenteri niin perrkeleen täynnä -.-''

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #3

Lähettäjä: JohnnySaphire 
Päivämäärä:   9.5.09 22:23:05

Ehkä olisi mulla aika mennä nukkumaan.
Jimi siis pyysi sanomaan teille ylläolevan SEKÄ sen, että sen kone on romuna. Sen pitäisi päästä koneelle huomenna.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.