Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   30.3.09 21:12:18

Jaha, että tällasta sitten.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=706662&t=706662 Vanha keskustelu, luvut 1-11
http://geocities.com/jimmy_skm 1. osa tarinasta, Syntisen kaunis mies
Jos tulet lukemaan vasta tässä vaiheessa, suosittelen lukemaan edes tiivistelmän edellisestä tarinasta tuolta sivuilta.

Yritän saada jatkoa illalla.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   30.3.09 22:59:10

Selvä, nyt multa on henki pois.
Tuolla on välissä tuollainen tyylikäs pikkukappale! : D
Niin ja niitä poistettuja kohtauksia... saas nähdä ;)

Luku 12

Johnny ripusti kypäränsä Yamahan peiliin ja sytytti tupakan. Aaronin sininen Audi kaahasi pihaan ja pysäköi viereiseen ruutuun. Johnnyn yllätykseksi Aaron ei tullut yksin. Etupenkillä istuva Tim huokasi Johnnyn ja näytti hieman nololta noustessaan Audista. Aaron tervehti iloisesti Johnnya, Tim kiersi auton ja tuli miehen viereen.
-Otto muuten käski etsiä sen käsiinsä, sillä on sulle jotain niistä varaston hyllyistä. Kaikilla alkaa pikkuhiljaa menemään hermot kun kukaan ei löydä sieltä mitään, Johnny sanoi Aaronille.
-Kai se vähän pakko on, Aaron naurahti ja huomasi Oton tulevan terveyskeskuksen ovista ulos. Hän lähti kohti miestä jättäen Timin ja Johnnyn kahdestaan.
-Taisi olla pitkät treffit, Johnny sanoi hymyillen vinosti. Tim näytti siltä ettei tiennyt mitä voisi sanoa.
-Kieltämättä, hän vastasi ja hymyili tahtomattaan. Hän melkein toivoi Johnnyn kasvoilla pientä mustasukkaisuuden tai kateuden välähdystä, mutta mies vain hymyili ja tuntui olevan iloinen asiasta.

Johnny kaivoi puhelimensa taskustaan ja vastasi.
-Hei muru! Ootko vielä töissä? Thom kysyi kohisevan linjan toisessa päässä.
-Juu, parikymmentä minuuttia vielä kun pitää vähän siivota, Johnny vastasi ja laittoi Aaronin ojentaman jakoavaimen paikoilleen vasta rakennettuun hyllyyn.
-Mä olen kymmenen minuutin päästä siellä, olen jo bussissa. Mennään meille sitten, Thom vastasi. Johnny hyvästeli ja laittoi puhelimensa pois. Aaron heitti viimeisen mutterin paikoilleen lokerikkoon ja nousi lattialta.
-Muuten, eihän teillä varmasti ole enää mitään Timin kanssa? Se kertoi että te olette seurustelleet joskus, hän sanoi Johnnylle.
-Ei tietenkään. Siitä nyt on aikaa varmaan viisi vuotta, Johnny naurahti ja nosti lokerikon hyllylle.
-Selvä, sitä sekin sanoi mutta ajattelin vain että varmistan. Mä oon tässä nyt nämä päivät seurannut, se flirttailu on aika silmiinpistävää, Aaron kohautti olkiaan.
-Tiedän, Johnny sanoi pudistellen päätään ja lähti ulos kaivaen tupakat taskustaan. Aaron liittyi hänen seuraansa pihalle, pian Pete ja Timkin ilmestyivät seuraksi. Johnny huomasi sivusilmällä kuinka Thom ilmestyi kulman takaa ja lähti hölkkäämään poikaa kohti. Pete seurasi kuinka Johnny nosti Thomin maasta, pyöräytti ympäri ja antoi iloisen suudelman.
-Jaha, pojan tyttöystävä tais tulla käymään, hän naureskeli. Tim puri huultaan, kahdenkymmenen metrin päästä takaapäin katsottuna capreihin ja kireään toppiin pukeutunut Thomas olisi yhtä hyvin voinut olla nainen. Peten hymy hyytyi Johnnyn tuodessa Thomin lähemmäs. Thomas tervehti erittäin iloisesti Timiä, katsoi hetken Aaronia ja halusi piiloutua Johnnyn selän taakse nähdessään Peten ilmeen. Johnny esitteli Aaronin ja Peten Thomille, Aaron tervehti ystävällisesti mutta Pete vain tuijotti.
-Tarvitaanko mua vielä vai voinko mä lähteä kotiin? Johnny kysyi ja kiersi kätensä Thomin vyötärölle.
-Joo mene vaan, Pete sai sanottua. Johnny lähti taluttamaan Thomia takaisin tulosuuntaan ikään kuin tilanteessa ei olisi mitään epänormaalia.
-En kyllä tiennyt tätäkään, Pete puuskahti tuijottaen pariskunnan perään.
-Me huomataan kyllä, Aaron vastasi rauhallisesti.

Sean jätti Bemarinsa pihalle, veti syvään henkeä ja nousi autosta. Viisi metriä betonisille rappusille, kolme askelmaa tammipuiselle ovelle. Hän soitti ovikelloa ja korjasi kauluksensa. Michael avasi oven rennosti, kulmakarvat nousivat hänen huomatessaan Seanin.
-Ai moi, tuu sisään vaan, Mike hymyili ja päästi hänet sisälle. Sean otti kenkänsä pois ja katsoi Mikeä, joka oli ilmeisesti juuri tullut suihkusta. Hiukset olivat hieman kosteat ja mies asetteli paremmin ylleen paitaa, jonka oli selvästi laittanut päälleen juuri ennen kuin avasi oven.
-Otatko sä bissen tai kahvia? Mike kysyi ja lähti keittiöön.
-Kahvi käy jos sulla on, oikeastaan mä vain haluaisin puhua sun kanssa, Sean sanoi ja heitti pikkutakkinsa tuolin selkänojalle. Mike kaatoi molemmille kahvit, istui pöydän ääreen vastapäätä Seania ja katsoi tätä odottavasti. Hän oli varma ettei Sean ollut huvikseen tullut tervehtimään työpäivänsä jälkeen. Suoraan töistä mies oli siististä puvusta päätellen tulossa.
-Mä vain... Olen ajatellut sua viime päivinä aika paljon, Sean aloitti. -Vähän liian paljon, hän korjasi. Mike katsoi häntä yllättyneenä.
-Mä tiedän kyllä että ajatuskin on mahdoton. Mä olen naimisissa, sulla on Mia ja pojat seurustelee, Sean sanoi ennen kuin Mike ehti avata suutaan.
-Hyvä että sä ymmärrät ja tiedät. Vaikka... No jaa, ei mitään, Mike pudisti päätään ja nosti kuppinsa. Hymy pysyi yhä kasvoilla, yhtä ystävällisenä ja hurmaavana kuin aina ennenkin.
-Ajattelin siis tulla tunnustamaan että mä olen ihastunut suhun, Sean puuskahti. Miken hymy ei vieläkään hyytynyt. Hän odotti lauseelle jotain jatkoa.
-No silti, Sean sanoi, nousi ylös ja kiersi pöydän Miken eteen. -Mä haluan sua, hän kuiskasi ja kumartui suutelemaan Mikeä täynnä intohimoa ja kaipausta. Hän nosti Miken ylös ja käänsi tämän kohti makuuhuonetta.

-Jeesus, Mike puuskahti ja kierähti Seanin viereen. He suutelivat, Sean säpsähti puhelimensa alkaessa soida lattialla, hän kaivoi sen äkkiä esiin.
-Voi hemmetti, se on Thomas, hän sanoi ja vastasi kaatuen takaisin selälleen sängylle, yrittäen tasoittaa hengitystään.
-Mikellä käymässä, tulen kyllä. Älä kysele, en tiedä. Okei, heihei, hän sanoi ja heitti puhelimen lattialle, Miken huulet etsivät jälleen hänen kaulaansa.

Thomas sulki puhelimen ja kääntyi järkyttyneenä katsomaan Johnnya, joka puki huppariaan päälleen.
-Se on teillä ja kuulostaa siltä että ne ois vähintään punttisalilla, hän sanoi. Johnny nosti kulmaansa yllättyneenä.
-Voi luoja, uskallanko mä mennä kotiin ollenkaan? Johnny pudisti päätään ja otti kypäränsä.
-Ehkä parempi, Thom kohautti olkiaan. Hän oli järkyttynyt, mitä ihmettä isän mielessä oikein liikkui? Johnny antoi hänelle suudelman ja lähti. Hän juoksi pienen tihkusateen läpi pyörälleen ja lähti ajamaan kotiin. Mielessä pyöri hyvin vähän asioita, mutta sitäkin enemmän ne vaivasivat. Ensimmäisenä kotipihalla hän huomasi shampanjan värisen Bemarin, joka oli laitettu parkkiin juuri sopivasti niin, ettei sitä tai sen tuloa huomannut talosta. Johnny jätti pyörän auton taakse, otti kypärän päästään ja meni hiljaa sisälle. Eteisessä ensimmäisenä vastassa miesten kengät, kokoa isommat kuin kummallakaan talon asukkaista. Hän yritti jättää tennarinsa eteiseen päästämättä ääntäkään ja hiipi keittiöön. Yhden tuolin selkänojalla oli miesten pikkutakki, Miken makuuhuoneen ovi oli kiinni. Oven läpi kuului vain muutama hiljainen sana ja ääni jonka Johnny yhdisti suudelmaan. Hän pyöräytti silmiään itsekseen.
-Päivää taloon! Hän karjaisi oven läpi. Hetkeksi tuli täysin hiljaista.
-Ei jumalauta... Miken ääni kuului oven takaa, Johnny ei ollut varma kenelle mies puhui. Kuului pientä kahinaa, Johnny virnisti tyytyväisenä ja otti kaapista oluen. Pian huoneen ovi avautui, Mike tuli ulos paidattomana ja jätti oven hieman raolleen.
-Ole ihmisiksi, tää taitaa olla sille aika noloa, hän kuiskasi. Johnny nyökkäsi ja avasi tölkkinsä. Mike meni takaisin huoneeseensa, Johnny näki oven raosta kuinka Sean istui sängyn laidalla myöskin ilman paitaa ja nojaten polviinsa. Mike sanoi jotain, Sean nousi ylös. Johnny nojasi tiskipöytään ja yritti olla normaalina miesten tullessa keittiön puolelle. Hän siirtyi pöydän ääreen päästäkseen liikkeelle, Mike viittasi Seanin istumaan ja haki heillekin oluet.
-Tämä saattaa nyt taas näyttää vähän pahalta, Sean sanoi Johnnylle. Hän ei halunnut näyttää sitä päälle, mutta todellisuudessa häntä pelotti.
-Älä huoli, ei mulla ole mikään tarve mennä kertomaan Irenelle tästä, Johnny sanoi avaten ikkunan. Hän sytytti tupakan, Mike ei yleensä sietänyt sisällä polttamista mutta otti Johnnyn askista savukkeen sanomatta mitään. Sean vilkaisi häntä, liikkeet eivät viitanneet minkäänlaiseen häpeään tai hermostumiseen vaan olivat samanlaisia viileitä ja rauhallisia kuin miehellä yleensä.
-Ja usko pois, Thom tietää kyllä, Johnny lisäsi ja Sean nosti kulmaansa kysyvästi. -No sä nyt sattumalta kuulostit siltä että olisit juossut maratonin, Johnny vastasi hymyillen, nyrkki Seanin sydämen ympärillä hellitti hieman.

-Sä otat tämän aika rennosti? Sean sanoi yllättyneenä ja nosti kunnolla katseensa Johnnyyn, ajatteli tilanteen puhdasta ironiaa. Pojan vihreät silmät vain hymyilivät hänelle, Sean muisti sen kaukaisen illan keväällä jolloin ne paloivat raivosta häntä kohtaan.

-No jaa, mä alan olla jo niin tottunut siihen että tolla on ties mitä vieraita. En mä siitä nyt jaksa stressiä ottaa. Enkä mä tykkää juoruta toisten asioita eteenpäin, Johnny kohautti harteitaan. He istuivat hetken, tupakansavu leijui huoneessa. Vallitseva hiljaisuus ei edes tuntunut kiusalliselta.
-Mun pitäisi varmaan mennä, Sean sanoi yhtäkkiä.
-Ei sinänsä jos ei huvita, Mike kohautti olkiaan. Sean kuitenkin nousi pöydän äärestä ja katosi makuuhuoneeseen. Mike ja Johnny istuivat hiljaa, molempien teki mieli sanoa toiselle jotain mutta kumpikin pelkäsi puheen kuuluvan makuuhuoneeseen. Sean palasi sitoen solmiotaan. Mike ihmetteli miehen taitoa muuttua silmänräpäyksessä siistiksi ja edustavaksi vaikka olisi juuri äsken ollut aamu-unisen ja krapulaisen näköinen. Hän saattoi Seanin eteiseen ja nojasi seinään katsellen kuinka mies puki kengät jalkaansa.
-Ehkä parempi ettei tämä toistuisi enää, Sean sanoi hiljaa, hieman surullisen oloisena.
-Niinhän sä nyt sanot, Mike yritti hymyillä. Sean nosti kätensä hänen kasvoilleen ja antoi vielä kevyen, pehmeän suudelman.
-Nähdään, hän kuiskasi ja lähti. Mike meni takaisin keittiöön ja alkoi etsiä hajamielisenä kaapista jotain syötäväksi kelpaavaa. Hän tyytyi jogurttiin, jonka parasta ennen-päivämäärästä ei ollut enää mitään varmuutta.
-Sä et kyllä osaa pitää housuja jalassas, Johnny huokaisi pöydän äärestä katsellen kuinka BMW kääntyi ja lähti ajamaan pois.
-Tehdään nyt sen verran selväksi että Sean tuli tänne itse ja kutsumatta. Enkä se todellakaan ollut mä joka teki aloitteen, Michael sanoi painokkaasti. Johnny kohautti olkiaan ja joi oluensa loppuun.
-No ei se itsessään onnistu jos sä pidät housut jalassa, hän naurahti ja Mike pudisteli päätään hymyillen. Hän tuli takaisin pöydän ääreen ja katsoi jogurttiaan haluttomana.
-Jos sä nyt sanot meneväsi suihkuun niin sä et etene askeltakaan ennen kun toi mössö on purkkeineen löytyy sun korvasta tai muusta mukavasta lävestä, Johnny sanoi ja sulki ikkunan. Mike hymyili ja nosti lusikkansa, mainitsematta Johnnylle olleensa juuri aikeissa mennä suihkuun.
___________
En vastaa kirjotusvirheistä, päänsäryissä tullut kirjoiteltua viime aikoina.
Päättömät yksityiskohdat ovat taas vähän vähissä. Listataas pari vanhaa..
Johnny käyttää aika paljon mitä kieroutuneimpia boksereita jotka Thom on ostanut...
Minä suoritin viimeisen kesätyöni paikallisessa terveyskeskuksessa jossa oli myös rakennustyömaa käynnissä. [olin tosin talonmiehenä.] Thomas ei sentään ikinä käynyt siellä mutta ikimuistoisen kesän aikana hävitin moponi avaimet ja minua luultiin naiseksi t-ex....

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   31.3.09 17:20:00

jippii jatkoa.

Lisää.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.3.09 19:34:12

Jatko nyt jää joko torstaille, lauantaille tai sunnuntaille. Uskokaa tai älkää, mulla on elämäkin ;D

NYT PIDETÄÄN GALLUPPI
Kirjoitetaanko tarinasta vielä III-osa? Rupesin tänään sitä vakavissani miettimään, koska vielä olisi tarinaa kerrottavana. Te saatte päättää!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   31.3.09 20:27:40

joo totta kai kolmaskin osa pitää kirjottaa..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.3.09 20:29:19

Pitääkö edes kysyä, totta kai kolmas osa pitää ja tulla:)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   31.3.09 20:31:16

tottakai pitää tehä kolmas osa

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   31.3.09 21:13:01

kolmas osa heti kehiin kun toinen on loppunu :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   31.3.09 23:21:38

Ilmeisesti kansa on puhunut (:

Epäilen että saisin torstainakaan julkaistua seuraavaa.
Pääsen koneelle vasta huomenna illalla seuraavan kerran, pitäkää topic pystyssä!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   31.3.09 23:25:21

Kamalaa, miten tässä selviää viikonloppuun asti ilman jatkoa!! Tulee vieroitusoireita;)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.4.09 19:49:24

Kyllä te selviätte. Mun pitäisi vaan kouluakin käydä jossain välissä (;

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   1.4.09 20:25:38

Mitä koulua jos saaan kysyä? (; Ja tietysti se kolmas osa täytyy tehä o_____O

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   1.4.09 20:57:33

tietenki kolmas osa :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   1.4.09 21:22:18

Ei saa kysyä, tulee pieni olo aina ^^' Peruskouluani koitan tässä lopetella...

Noh, kai se kolmas osa sitten tulee. :DD
Pakko teidän on vain odotella, mulla on jossain elämääkin :D Luulisin...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   2.4.09 15:03:33

jatkahan,hyvä tarina :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   2.4.09 18:28:40

Hmm, mulla on pienempi olo ku sulla. Olen täysi pikkulapsi vielä :<

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Sumppiruusu 
Päivämäärä:   2.4.09 18:42:25

Jatkeles pian :D

Ja tietenkin kolmas osa.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   2.4.09 20:16:45

Heh, mutta en mä nyt ihan niin pieni ole kuin Thom, olen jäänyt luokalleni kerran. (: [siksi laitoin Johnnyn luokalle vuotta nuorempien kanssa. Tai ehkä se vain sopi tarinaan...]

Joo, ylihuomiseen jää tuo jatko nyt.
Nimi pitää kehittää tuolle 3.-osalle. Ja jälleen kuuntelemaan LATL:ä..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   3.4.09 10:01:20

ai la jatkuu?

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   3.4.09 15:18:35

Joo huomenna pitäis jatkua, riippuu krapulasta. Yritän.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   3.4.09 22:24:53

hööh. Jatkeles äkkiä

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   4.4.09 00:51:17

Pare kattoa että jatkat tätä vielä tänään!!
Kun jo nyt on joutunu ootteleen jatkoa pienen iäisyyden..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.4.09 09:57:02

^nii jusst samaa mielt..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   4.4.09 12:05:38

Te ette voi vaatia tätä multa just nyt! Noh, illalla varmaan saan jatkoa aikaan.. toivoakseni.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.4.09 12:47:22

parasta tulla jatkoo.. :D haha

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   4.4.09 17:21:40

Selvä, nyt teidän on pakko armahtaa kaikki kirjoitus-/ajatusvirheet. Teen kuolemaa.
Kahden kappaleen jälkeen tulee päivänvaihto.

Luku 13

Adrian tuli olohuoneeseen, Jake sammutti television ja Ad istui hänen viereensä.
-Mä muuten kerroin Claudelle sun ehdotuksesta. Siitä että mä muuttaisin tänne, Jake aloitti. Hän nosti jalkansa sohvalle ja kääntyi kohti Adriania, joka katsoi häntä uteliaana.
-No mitäs se sanoi? Ad kysyi, päässään pyöri samaan aikaan uskomattoman monta mahdollisuutta.
-Se on ihan okei sen kanssa mutta haluaa kyllä tavata sut ensin, Jake vastasi ja Ad naurahti.
-Ihan ymmärrettävää. Jos mä vienkin sut kotiin huomenna, et menekään junalla? Ad ehdotti.
-Se on aika pitkä matka mutta kyllä mulle sopii, Jake hymyili ja antoi Adille pitkän suudelman.

Thomas hyppäsi istumaan Johnnyn mahan päälle ja kierähti seinän puolelle tämän viereen. Johnny antoi pienen suudelman hänen nenälleen.
-Yök! Sä haiset tupakalle! Thom sanoi ja yritti tuulettaa Johnnyn kasvoja heiluttamalla kättään. Johnny nauroi ja halasi Thomia rakastavasti.
-Isä muuten puhui Mian kanssa. Se lähtee kuun lopussa Ranskaan, Johnny sanoi Thomin asetuttua hänen vatsansa päälle.
-Ihanaa! Mitä luulet, mahtaakohan Mia muuttaa tänne oikeasti? Se olisi täällä paljon onnellisempi kun Pariisissa, ei sillä ole siellä muuta kuin työt ja jos se muuttaa niin työt tulee mukana, Thom pohti. Johnny kohautti olkiaan. -Olishan se mahdollista. Tiesitkö sä että kun mun vanhemmat tapasi, äiti asui vielä Ranskassa ja isä täällä. Äiti muutti tänne isän takia, Thomas kertoi.
-En kyllä tiennyt. Mitäköhän Sean mahtaa tykätä isän lähdöstä? Johnny pohti ääneen. Thomas ei vastannut hänelle vaan nousi takaisin Johnnyn mahan päälle istumaan ja antoi poskisuudelman. Johnny yritti nousta istumaan, Thom yritti epätoivoisesti pitää Johnnyn hartioista sängyllä. Johnny nauroi ja nousi ylös. He kamppailivat hetken, Thomas nauroi kuin pikkutyttö. Kumpikaan ei huomannut kuinka Mike ilmestyi ovelle.
-Jos ehditte niin joku voisi kertoa missä mun kamera on? Hän kysyi hymyillen ja nojaten oven karmiin. Johnny viittasi sohvapöydälleen toisella kädellään, pitäen toisella nauravan Thomin käsiä selän takana. Mike haki kameransa, otti heidän epämääräisestä asennostaan kuvan ja poistui naureskellen.

Jake astui hissiin ja valitsi metallisista näppäimistä kuudennen kerroksen.
-Claude voi olla sitten hiukan pelottava, mutta olet kiltti ja kunnollinen. Muistat virittää keskustelua autoista, Jake selvitti vielä. Adrian tunsi hermostuvansa hieman. Mies, jota Tonykin pelkäsi, ei voinut olla kauhean lempeä tapaus. Hissin ovi avautui, Jake avasi sen vieressä olevan oven omalla avaimellaan. Eteisessä heitä vastassa oli Adin pituinen mies, jolla oli pitkät, mustat, takkuiset hiukset ja yllään pelkät farkut. Hän oli todella lihaksikas ja paljaita varpaitaan myöten tatuoitu. Ad ja Claude kättelivät ja tuijottivat toisiaan päästä varpaisiin. Jake laski reppunsa lattialle, kolahdus havahdutti miehet. Jake esitteli kaksion ohimennen Adille ja istutti tämän keittiöön. Claude tuli pian, laski kahvikupin Adin eteen ja istui toiselle puolelle pöytää sylissään pieni lapsi. Jake otti Adrianin kahvikupin ja alkoi lämmittää sormiaan.
-Oletko sä jossain töissä? Claude kysyi, lapsi leikki hänen sormillaan ja hopeisilla sormuksilla.
-Yhdellä autopajalla joo, Ad vastasi, otti kahvikuppinsa, joi ja laski sen takaisin Jaken sormien väliin.
-Jaa, millasella? Mä olen yhdellä autohuoltamolla kanssa, Claude sanoi. Ääneen tuli yhtäkkiä kiinnostusta.
-Meitä on siellä vain kaksi vakiona ja varamiehiä löytyy jos on kiire. Tehdään huoltoja, entisöintejä, maalataan, oikeastaan mitä vain jos maksetaan, Ad selitti. Claude nyökkäsi ja laski lapsen lattialle. Jonas lähti konttaamaan kohti makuuhuonetta, Adrian seurasi lapsen menoa katseellaan. Claude seurasi jokaista Adrianin liikettä harkitsevan tarkkaan, punnitsi jokaista pientäkin elettä ja sanaa. Jonas konttasi takaisin keittiöön ja suorinta tietä pöydän alle. Ad pelästyi tuntiessaan liikettä jaloissaan ja huomasi Jonaksen roikkuvan lahkeessaan, leikkien rikkinäisellä lahkeella.
-Söötti kersa, Ad naurahti. Claude tarttui toteamukseen välittömästi.
-Onko sulla lapsia? Hän kysyi. Jake nosti lapsen pöydän alta syliinsä, Jonas alkoi rimpuilla ja vaihtoi syliä. Ad katseli hetken jalkojensa päällä istuvaa lasta ja pudisti päätään Claudelle.

Johnny laski kaukosäätimen pöydälle, Thomas korjasi asentoaan hänen vatsansa päällä. Sean katsoi hetken nojatuolistaan poikia ja Johnnyn yllätykseksi hymyili. Ovikello soi, olohuoneeseen kuului kuinka Irene käveli reippain askelin ovelle.
-Ai hei! Tule sisän vain, pojat on olohuoneessa, mä tuon sulle kahvia! Irene sanoi eteisessä.
-Ei sun tarvitse, mä tulin vain hakemaan tuon rääpäleen, vastasi kylmän rauhallinen miesääni. Sean jähmettyi tuolissaan ja tuijotti eteenpäin silmät laajana, tietäen Michaelin lähestyvän selkänsä takana.
-Kyllä sä nyt hetkeksi jäät, Irene ilmoitti ja meni samaa reipasta tahtiaan keittiöön. Mike tuli olohuoneeseen, tervehti rauhallisesti ensin poikia ja sitten Seania. Hän istui toiseen nojatuoliin, hermostuneen oloinen Sean yritti tavoitella Miken rauhallista olemusta itselleen. Irene toi Mikelle kupin kahvia ja jäi hetkeksi olohuoneeseen, huomaamatta miehensä hermostuneisuutta.
-Oletkos sä Mian kanssa puhunut? Hän kysyi Mikeltä, joka käänsi katseensa Seanista Ireneen, nojaten yhä eteenpäin polviinsa.
-Just vähän aikaa sitten. Mä olen menossa sinne kuun lopussa, katsoo mitä tapahtuu, hän vastasi ja hymyili.
-Voi kuinka ihanaa! Irene sanoi innostuneesti ja lähti takaisin keittiöön. Pojat seurasivat tilannetta sohvaltaan, molemmat olivat huomanneet kuinka Seanin ilme oli kiristynyt Miken puhuessa. Johnny oli aivan varma että hänen isänsä valitsi sanansa harkiten, seuraten myöskin sivusilmällä Seania. Olohuoneeseen tuli hetkeksi hiljaista.
-Ad muuten sai sen Bemarin takavalon vaihdettua. Ehdin kyllä yhdet sakot hankkia sen kanssa, Mike sanoi Seanille ja laski kahvikupin takaisin pöydälle.
-No hyvä, Sean vastasi lyhyesti ja kehitti hymyn kasvoilleen. Hän tajusi liian myöhään valinneensa täysin väärät sanat, mutta kukaan ei viitsinyt tarttua toteamuksen koomisuuteen. Mike yritti tavoittaa Johnnyn katsetta ja koitti viestittää tälle jotain.
-Mitä jos kävisitte katsomassa sen lampun? Ja eikö Ad laittanut konehuoneeseenkin jonkun uuden osan? Se vois kiinnostaa, Seanillahan on myös BMW, Johnny sanoi kuin ohimennen. Miken silmät hymyilivät hänelle kiitollisena. Tämä halusi selvästi puhua Seanin kanssa kahdestaan. Michael nyökkäsi ja nousi, Sean näytti siltä että haluaisi juosta karkuun mutta ei nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin seurata Mikeä. Hän vilkaisi vielä kerran Johnnya olkansa yli ja järkytyksekseen huomasi kuinka tämä iski silmää. He menivät ulos, Mike sytytti tupakan. Hän oli jättänyt auton talon taakse, hän nojasi auton kylkeen ja odotti että hermostunut Sean sanoisi jotain. Tämä tuli hänen viereensä auton luo.
-Häiritseekö sua että mä lähden Mian luo? Mike kysyi lopulta. Sean säikähti kysymystä ja haroi hiuksiaan taakse.
-Ei tietenkään... Tai no, ehkä vähän, hän vastasi. Mike pohti rauhallisesti sanojaan hetken.
-No kai se on normaalia, Mike kohautti olkiaan. Sean vilkaisi taloa kohti, mietti oliko Mike laittanut auton siihen tarkoituksella, sillä talosta ei ikkunoiden sijainnin ja edessä olevien puiden takia nähnyt autolle.
-Älä sui niitä hiuksias noin, Mike sanoi. Sean kääntyi takaisin häntä kohti. Mike asetti tupakan huuliensa väliin ja laittoi Seanin hiukset takaisin kohdalleen. Michaelin laskiessa kätensä Sean nosti omansa ja tarttui Miken käteen. Lämpö tulvi suoniin karhean ihon kosketuksesta.
-Varo, joku voi nähdä, Mike sanoi nopeasti.
-Tänne ei näe talosta, Sean huomautti. Mike ei vastannut, hän oli kyllä tiennyt.
-Mä kaipaan sua, Sean kuiskasi. Hän piti yhä kiinni Miken ranteesta, tämä ei yrittänyt irrottautua, katsoi vain suoraan silmiin.
-Sean... Mike sanoi hiljaa. Sean huokaisi ja päästi irti ranteesta, antoi Miken tehdä seuraavan liikkeen. Tämä tumppasi savukkeen.
-Sun pitää ymmärtää, me ei voida jatkaa näin, Mike sanoi painokkaasti.
-Koska sä lähdet? Sean kysyi yhtäkkiä.
-Kuun lopussa, parin viikon päästä. Mä olen siellä pari viikkoa, Mike vastasi. -Sen jälkeen tätä ei ainakaan saa tapahtua enää, hän lisäsi vielä. Sean nyökkäsi, mietti mitä mies tarkoitti mutta päätti olla kysymättä.
-Mä en todellakaan halunnut että tää päätyisi tähän. Sä tiedät kyllä että tilanne on mahdoton, Mike sanoi ja nosti kätensä Seanin olkavarrelle.
-Mä tiedän kyllä. Mä olen vain viime aikoina ajatellut sua niin paljon, Sean huokaisi ja pudisti päätään. Mike nosti kätensä ylemmäs, Seanin kaulalle. Ovi kolahti etupihalla, Sean antoi nopeasti suudelman Mikelle. Johnny ilmestyi talon nurkan takaa. Miehet irtautuivat toisistaan, Mike ei ottanut kättään pois.
-Hoitakaa asianne loppuun vain, Johnny sanoi ja heitti laukkunsa autoon.
-Nähdään vielä, Mike sanoi lyhyesti ja vasi auton oven. Hän kääntyi vielä, meinasi sanoa tai tehdä jotain mutta muutti mielensä. Sean hyvästeli hänet ja lähti.
-Ei osaa päästää irti vai? Johnny kysyi autossa.
-Ei ilmeisesti, Mike huokaisi ja käynnisti auton.

Illalla Ad istui nahkaisella sohvalla Jake kainalossaan. Claude oli juuri saanut Jonaksen nukkumaan ja he keskustelivat hiljaa.
-Muuttaisko tuo nyt samantien sun luo? Claude kysyi Adilta, joka vilkaisi Jakea.
-Kai se sitten jos sä päästät sen lähtemään, hän hymyili.
-Olettaisin että se on turvassa ja tallessa, Claude hymyili. -Jaken pitää sitten alkaa pakata. Voitte te tietysti täällä nyt pari yötä tietysti olla. Saatte nukkua tuolla makuuhuonessa, mä voin olla sohvalla.
-No ei tuossa nyt niin paljon pakattavaa ole, Jake kohautti olkiaan. Hän epäili saavansa kasaan juuri ja juuri yhden laatikollisen.
-Et sitten ota mukaan mitään vanhoja ja hajonneita kuteita. Voitais muutenkin käydä ostamassa sulle uusia vaatteita, Adrian huomautti. -Nyt mulla on vähän ylimääräistäkin kun saatiin tehtyä se iso projekti valmiiksi.
-Tämä on hyvä mies sulle, Claude virnisti. Jake nyökkäsi, Jonas alkoi itkeä toisella puolella huonetta pinnasängyssään. Claude lähti hiljentämään lastaan, Jake päätti keskustelun loppuneen siihen ja talutti Adin makuuhuoneeseen.
____________
Päättömiä yksityiskohtia: hyisähaiset-kohtaus tapahtui tänään aamulla. Thom oli niin herttainen yrittäessään tuulettaa minua että oli pakko laittaa tänne.
missämunkameraon-kohtaus puolestaan tapahtui monta vuotta sitten, äitini pamahti huoneeseeni aamulla Thomin ollessa meillä.. Nojoo, ehkä arvaatte.
Ainiin, Claude on oikeastikin Jaken isoveli ja Jonas hänen poikansa.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   4.4.09 17:39:55

OIH toi hyisähaiset kohta oli jotenki niin sulonen (:

hmm. Aivot lyö tyhjää kun yrittää rakentavaa keksiä, mutta voin sanoa että edelleen jatkoa kyllä haluan.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   4.4.09 20:22:23

heheheh :D hyvä pätkä <3 :))

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   4.4.09 22:30:56

Heh, näky itsessään ei välttämättä ole kauhean hurmaava. [Thominhan on pakko aina kertoa mulle jos sen mielestä haisen liikaa.]

Kommenttejanne yhä odotan (:

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   4.4.09 22:32:06

joo no oli sielä muutama kirjotus virhe mutta annetakoon se nyt anteeksi:D:D mutta jatka nopeeta:D:D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   5.4.09 12:05:51

Joo siis, yhden virheen näin sielä.

Mutta mutta, jotain rakentavaa.. Joo siis niin siis tota juu.... Jatka pianXD

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   5.4.09 12:47:50

Sulonen pätkä. Tykkään tästä ylipaljon. Jotain heteroitakin olis kyllä mukava saada mukaan .

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.4.09 17:42:05

Eilisessä tärinässä olisi kuka tahansa tehnyt jokusen kirjoitusvirheen kun ei tänäänkään vielä onnistu kunnolla :D

Onhan siellä joitain heteroja. Timistäkin tein alunperin heteron mutta kun kyseinen henkilö on oikeasti homo niin...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   5.4.09 21:05:55

Kai tätä voisi hiukan nostaa. Huomenna jatkan..

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   6.4.09 12:09:35

Hienoa! Innolla odottelee jo jatkoa.. nostellaas samalla;)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   6.4.09 15:48:28

no joko jatkat :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   6.4.09 19:26:02

Tämä luku on nyt melkein pelkkää lässytystä ja ehkä hiukan lyhyt. Seuraavassa on sitten toimintaa tämänkin puolesta.

Luku 14

Jake istui sängylle ja nosti jalkansa pahvilaatikon päälle. Adrian tuli huoneeseen, vilkaisi tyhjää kaappia ja laatikkoa, jossa oli melkein koko Jaken omaisuus. Hän istui sängylle pojan viereen ja haukotteli.
-Mua on vähän tässä häirinnyt yksi juttu, Jake sanoi ja puri kynttään. Ad katsoi häntä kysyvästi ja odotti lauseelle jotain jatkoa. Jake järjesteli sanojaan.
-Onko sulla ja Johnnylla... Suhde? Jake kysyi. Ad hätkähti, kauhu puristi sydäntä.
-Mistä sä tollasta? Hän kysyi nopeasti, ymmärtäen itsekin olleensa liian nopea ja hermostunut.
-Silloin kun me kerrottiin olevamme yhdessä, se Johnnyn kohtaus oli aika outo. Ja silloin aikoinaan sä sanoit rakastavasi toista, onko se Johnny? Jake kysyi suoraan. Ad huokaisi raskaasti, hän oli umpikujassa.
-Selvä, on, Ad sanoi ja hieroi kasvojaan. Hän ei todellakaan halunnut alkaa juuri nyt riitelemään Jaken kanssa.
-Milloin viimeksi? Jake kysyi lyhyesti. Ad pohti hetken mutta päätti olla kertomatta yöstä jonka hän oli viettänyt Johnnyn ja Thomin kanssa.
-Viime syksynä, joskus elokuussa. Juuri ennen kuin se löysi Thomin, Ad vastasi.
-Selvä. Ja sä rakastat sitä? Jake kysyi vielä. Hän oli kyllä epäillyt tätä.
-En voi kieltääkään, Ad huokaisi. Hän pelkäsi; koska Jake heittäisi häntä jollain, milloin poika alkaisi huutaa hänen olevan sairas hullu, koska Jake syöksyisi ovesta ulos eikä ikinä palaisi?
-Jaha. No, kunhan sitä ei tapahdu enää. Ette te todellakaan ole ainoita, usko pois, Jake sanoi ja kääntyi kohti Adia.
-Pystytkö sä elämään sen totuuden kanssa? Adrian kysyi. Jaken tyynen rauhallinen suhtautuminen yllätti hänet täysin.
-Totta kai. Olen mäkin pannut veljeäni, Jake kohautti olkiaan. Adin kulmat kohosivat.
-No tätä mä en tiennyt, Adrian naurahti.
-No jaa, yksi sähläys höyryissä joskus, ei siitä sen enempää, Jake virnisti ja suuteli Adriania.

Johnny tumppasi tupakan ja sulki huoneensa ikkunan. Hän meni Thomin viereen sängylle, poika nosti päänsä hänen olkapäälleen, kohtaan jossa oli juuri sopiva paikka Thomin takaraivolle. Poika kääntyi hieman ja näytti yrittävän nukahtaa. Johnnyn päässä hakkasi tavarajuna, huulia kuivasi ja hän olisi tarvinnut vettä.
-Ai niin muuten, Adrian soitti aamulla kun sä nukuit. Jake oli kysynyt musta ja Adista. Se oli sitten kertonut kaiken, Johnny sanoi. Thomas avasi toista silmäänsä.
-Jaa. Se taisi ottaa sen aika rauhallisesti kuitenkin, hän vastasi.
-Niin kuulemma, Johnny sanoi ja korjasi asentoaan.
-Jotain sä et ole muuten mulle vielä kertonut, Thom sanoi yhtäkkiä. Johnny hieroi punoittavia silmiään, viime ilta oli mennyt Jaken ja Adrianin kanssa viettämässä Jaken tupaantuliaisia.
-Miten hemmetissä sä ja Ad päädyitte ensimmäistä kertaa yhteen? Thom kysyi. Johnny naurahti, muistikuvat rullasivat mielessä nopeasti lähes viisi vuotta taaksepäin.
-No se tilanne... Oli ihan ilta, isä oli jossain poissa. Ad vain tuli mun huoneeseen vähän surkeana. Sen tyttö- tai poikaystävä, en muista mutta nimi oli Alex, oli just jättänyt sen. Mä yritin siinä halata ja lohduttaa mutta ei se suostunut silloinkaan itkemään. Yhtäkkiä se sit vaan suuteli, eihän se ensimmäinen kerta ollut mutta siinä oli oikeasti jotain erilaista. Mä menin aika pahasti lukkoon, yritin siinä sit vaan sopertaa jotain täysin hämilläni. Ad meni sitten makaamaan kyljelleen ja pyys viereen. No mä menin, halattiin ja mä olin aivan sekaisin mitä mun pitäisi tehdä. Pakko myöntää mutta se tuntui aika... Haluttavalta tai jotain, mutta se myös siitä teki aika hermostuttavaa. Puhuttin jotain, se vähän jotain kosketteli. Haluatko sä oikeasti tietää tän kaiken? Johnny piti tauon, Thomas nyökkäsi ja näytti kuuntelevan erittäin tarkkaan. -Yhtäkkiä se vain suuteli uudelleen ja rupesi sitten käpälöimään mun munia. Mä hyppäsin istumaan, loppuviimeks siinä sit kuitenki päädyttiin siihen että mä makasin selälläni, se oli siinä päällä ja me suudeltiin. Siitä se sit lähti rullaamaan, yhtäkkiä mun vaatteet oli lattialla ja noin, Johnny kohautti olkiaan. -Oli se aika kivaa, siinä oli just sitä kielletyn makua. Mutta seuraavana aamuna kun piti kohdata isä ja Tim, se ei sitten ollutkaan niin kivaa enää.
-Mun on ihan hirveän hankala kuvitella tuota! Vaikea muutenkin ajatella sua pienempänä. Vaikka mä kuvittelisin sut 5-vuotiaana niin sulla olisi tatuoinnit, lävistykset ja keesi! Thomas naurahti. Johnny silitti hänen selkäänsä. Thom painautui takaisin kainaloon ja pian pojan hengitys tasaantui. Johnnyn kurkkua ja huulia kuivasi. Hiljaisuus hakkasi päässä, Thomin tuhiseva hengitys muuttui epäluonnollisen kovaksi. Mahassa kiersi mutta hän ei halunnut nousta ja herättää Thomia.

Alakerran ovi avautui ja Miken ääni tervehti. Johnny vilkaisi Thomia, livahti hiljaa pois ja veti peiton nukkuvan pojan päälle. Johnny itse lähti alakertaan, Mike oli jo keittiössä katselemassa jääkaappiin.
-Toiko Ad teidät yöllä kotiin? Hän kysyi. Johnny hieroi silmiään, aivoilla kesti hetki tajuta kysymys.
-Joo joskus neljältä varmaan. Ihan hirveetä olla riippuvainen toisten kyydistä, hän vastasi. Michael ojensi hänelle taskustaan Corollan avaimen.
-Pääset huomenna töihin, mä voin ottaa Hiacen, hän sanoi. Johnnyn Yamahan akku oli mennyt rikki juuri sopivasti kun Adrian oli lainannut Miken Bemarin.
-Mä käyn sitten huomenna ostamassa sen akun siihen pyörään. Tuu mukaan niin haetaan samalla se sun auto pois sieltä, Mersu on taas ajokunnossa kuulemma, Johnny sanoi ja haukotteli. Mike nyökkäsi ja alkoi kaataa purkista keittoa kattilaan. Johnny kävi polttamassa tupakan, otti kahvia ja istui pöydän ääreen. Rappusista alkoi kuulua kevyitä askelia, Thomas tuli keittiöön eksyneen näköisenä ja unisena. Yllään hänellä oli farkut ja huppari, joka oli jäänyt Johnnylle pieneksi jo vuosia sitten ja jonka hän oli lahjoittanut Thomille. Paita kuitenkin oli pojalle aivan liian iso, Thomas oli kietoutunut siihen kuin peittoon. Thom tuli kevyin askelin Johnnyn viereen ja nosti pienet, paljaat pojanjalkansa tuolille.
-Jätit mut ihan yksin, hän sanoi Johnnylle katsoen häntä kuin tassunsa satuttanut koira. Johnny halasi häntä ja haki lisää kahvia. Mike kaatoi keittonsa lautaselle ja istui toiselle puolelle pöytää. Thom kietoi sormensa Johnnyn antaman kahvikupin ympärille.
-Sean oli yrittänyt soittaa mulle tänään, Mike totesi kuin ohimennen. -Mulla oli puhelin autossa enkä sitten vaivautunut soittamaan sille enää takasin. Onko tietoa oliko sillä jotain asiaa? Hän kysyi. Thomas laski kupin pöydälle, hän ei enää edes yllättynyt.
-En kyllä tiedä, hän kohautti olkiaan. -Se näytti vähän masentuneelta kun te olitte puhunut, ehkä se halusi vielä sanoa jotain. Onko sulla jotain tunteita siihen? Hän kysyi yhtäkkiä. Mike hieman pelästyi kysymystä ja keskittyi hetkeksi keittoonsa.
-Haluatko sä varmasti että mä puhun aivan suoraan? Hän kysyi ja Thom nyökkäsi. Johnnykin kääntyi kohti isäänsä. Michael laski silmälasinsa pöydälle ja hieroi silmiään miettien sanojaan. -Ei. Mä pidän Seanista ja seksi oli hyvää mutta mulla on Mia ja muutenkin. Taisi olla vähän typerä temppu... Hän jätti lauseensa hieman kesken, suuntaamatta sanojaan varsinaisesti Thomille.
-Mennä naimaan sen kanssa? No ei sen typerämpää kuin panna Jakea, Johnny sanoi ja laittoi hiuksensa paremmin ponnarille.
-Jos sen haluaa niin ilmaista, Mike naurahti ja jatkoi keittonsa lusikoimista. Thomas oli aina ihmetellyt kuinka suoraan miehet pystyivät puhumaan keskenään eikä Mike kaunistellut puhuessaan Thomille. Silti se ei häirinnyt häntä, tuntui mukavalta kun asioita ei kierrelty. Nytkin Johnny vain nousi ja rupesi tekemään leipää itselleen ja Thomille, Mike jatkoi keskustelua Yamahan uudesta akusta ja Adin Mersussa olleesta viasta.
___________
Päättömiä yksityiskohtia: jouduin juurikin uusimaan moponi akun.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   6.4.09 21:22:53

vaaauu,olin eka kommentoija :p tää on hyvä, :D lissee vaan :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   6.4.09 21:58:03

Paska, yksi rivinvaihtovirhe lopussa! tuossa jätitmutyksin-replaa edeltämässä.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   7.4.09 07:35:49

jatkoa jatkoa.

luen tätä mut en jaksa kommentoia

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   7.4.09 12:56:13

joo jatka vaan

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   7.4.09 14:04:13

Rakastan tota Jakea <3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   7.4.09 15:09:38

Et haluis lainata Thomia mulle?
Äh, mä en taaskaan keksi mitään :<

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   7.4.09 15:24:23

.diu. - En varmasti : D Thom tosin ilmoitti tulevansa jos et ole hullu tai pervo ja jos rahasta sovitaan. Minun Thom ette koske jumalauta!

Jaken voitte viedä mun puolesta, hehe.
Ja niin, jatkoa saatte tänään tai huomenna.

Tällainen tuli vielä "Ja lisää viel siihen että kehrään tollasista kommenteista"

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   7.4.09 17:36:15

jatka tänään :D :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   7.4.09 18:48:52

Armahtakaa, meni julkaiseminen vähän myöhemmäksi kuin suunnittelin, nyt kun sai sen mopon akun uusittua niin meni bensapumppu ja tulppa. Kymco, the best a man can get.

Luku 15

Johnnyn seinällä roikkuva poikakalenteri alkoi näyttää yli heinäkuun puolivälin, Miken lähtö lähestyi kokoajan nopeammin. Johnny veti oven auki, astui sisään ja huusi Thomia. Poika tuli nopeasti eteiseen, hänen pukiessaan kenkiä Christian tuli eteiseen.
-Me mennään siihen lähelle juhliin, eli mä pääsen hakemaan jos tarvitsee, hän sanoi Thomille ja madalsi hieman ääntään. -Mä pyydän, soita mut hakemaan, mä en kestä siellä iltaa! Thom nauroi, nyökkäsi, huusi hyvästit perheelleen ja seurasi Johnnya pihalle. Adrian odotti Mersussaan ja tervehti iloisesti Thomia hänen istuessaan autoon.
-Eikö ollut tarkoitus jättää vaimot kotiin? Ad virnisti Johnnylle. Jake oli lähtenyt tapaamaan Claudea muutama päivä sitten. Johnny yritti sytyttää tupakan, Ad katsoi häntä rumasti, Johnny pyöräytti silmiään ja laittoi tupakan pois. Hän jätti ikkunan auki, ilmavirta osui Thomin kasvoille. Sopivan lämmin ilma tuoksui raikkaalta, radiossa laulettiin intiaanikesästä. Takapenkin jalkatilassa oli kaksi laatikkoa olutta ja viinakaupan muovikassi. Adrian kääntyi pois moottoritieltä ja ajoi pitkin muutamaa pikkutietä järven rannalle.
-Me käytiin täällä isän kanssa kalastamassa silloin joskus. Isähän toi Mian tänne silloin aikonaan, me vain ajettiin lyhyempää reittiä, Johnny sanoi ja sytytti vihdoin kaipaamansa savukkeen. Thomas katseli ympärilleen, paikka oli kaunis eikä missään näkynyt ihmisiä. Johnny oli paljastanut hänelle vain paikan suunnan, ei sitä mihin he olivat menossa. Thomas seurasi sivusta kuinka Ad kaivoi autosta juotavat ja pari pussia sipsejä.
-Ei sipsejä, mä rupean aina humalassa syömään niitä ja oksennan, Johnny nauroi ja levitti liinan rannalle, heitti pois kenkänsä ja istui. Thom tuli hänen vasemmalle puolelleen, Ad istui toiselle ja ojensi oluet. Johnny alkoi sekoittaa itselleen rommikolaa, aurinko lämmitti ihanasti selkää ja valaisi järven pintaa.

Johnny laski tyhjän tölkin maahan.
-Kuka tulee uimaan? Hän nauroi ja nousi horjahtaen. Adrian nousi välittömästi ja riisui paitansa. Thomas katsoi naureskellen kuinka veljekset riisuivat vaatteensa ja juoksivat veteen. Hänkin nousi, otti paitansa ja caprihousunsa pois. Hän käveli vesirajaan, Johnny tuli hieman vastaan.
-Kalsarit pois ja tänne, tää on ihan lämmintä! Hän sanoi nauraen. Thomas epäröi hetken mutta totteli Johnnya. He kävelivät yhdessä takaisin syvemmälle kunnes vettä oli Johnnya rintaan asti, hän nosti Thomin syliinsä. Ad meni takaisin rantaan ja seurasi tilannetta etäämmältä. Johnny suuteli Thomia joka kiersi jalkansa Johnnyn ympäri. Hän painautui hieman lähemmäs ja siirsi lantiotaan tavalla, jonka tiesi vaikuttavan Johnnyyn kuin sähköisku, saaden tämän vetämään terävästi henkeä.
-Ei hemmetti älkää nyt siellä ruvetko! Ad huusi rannalta. Johnny kirosi hetken puoliääneen keskeytystä.
-Voidaan me sun autoonkin mennä! Hän huusi takaisin olkansa yli. Ad nauroi kovaan ääneen, tunnelma latistui hetkessä. Johnny huokaisi ja lähti kantamaan Thomia takaisin rannalle.

Johnny sytytti tupakan ja katsoi Thomia joka lojui hänen kylkeään vasten.
-Kulta, kannattaisko sun mennä vaikka nukkumaan autoon? Lähdetään kohta kotiin, hän sanoi. Johnny joutui ravistamaan Thomia ja toistamaan lauseensa ennen kuin poika reagoi. Tämä pudisti hitaasti päätään ja yritti painautua takaisin Johnnyn kylkeen.
-Ei! Nyt menet lepäämään tonne! Johnny sanoi tiukasti. Thomas yritti vielä sanoa vastaan, mutta Johnny asetti savukkeen huuliensa väliin ja nosti pojan ylös. Thomas ravisti päätään, yrittäen selvittää itseään. Poika meni suosiolla Mersun takapenkille ja alkoi nukkua. Johnny laittoi oven kiinni ja palasi paikalleen. Adrian tuli hänen viereensä ja kiersi käden vyötärön ympärille. Johnny nojasi hetken hänen olkaansa mutta Adin käden alkaessa liikkua hän kääntyi ja meinasi sanoa jotain. Johnny huomasi veljensä silmissä samanlaisen kiillon veljensä silmissä kuin vuosia sitten.
-Ad, Johnny aloitti nopeasti varoittavalla äänensävyllä mutta Ad vaiensi hänet suutelemalla. Johnny tunsi kaatuvansa selälleen liinalle. Hän työnsi Adin rintakehästä kauemmas, tämä nousi käsiensä varaan päästämättä veljeään pois altaan.
-Mä rakastan sua, hän kuiskasi ja laskeutui jälleen alemmas. Toinen käsi liikkui Johnnyn housujen vetoketjulle, oluen makuinen suudelma muuttui yhä intohimoisemmaksi. Johnny yritti päästä pois otteesta, mutta Ad oli häntä huomattavasti isompi ja vahvempi. Johnny ei kyennyt edes sanomaan mitään, Ad sai hänen housunsa auki.
-Mitä hemmettiä?! Thomin ääni kuului yllättävän kovana heidän vierestään. Johnny käytti hyväkseen Adin keskittymisen herpaantumista ja työnsi miehen pois päältään.
-Sitä mäkin voisin kysyä! Johnny ärähti ja kääntyi kohti Thomia. -Kulta, tälle on selitys. Tai niin mä toivoisin, hän sanoi. Mielessä kaikui Thomin sanat kesän alussa, "kertakin vielä jotain tollasta niin se on loppu, turha edes soittaa enää".
-Turha selittää yhtään mitään! Mä näen kyllä! Thom lähes huusi, keräsi horjuen tavaransa ja lähti kaivaen puhelinta taskustaan. Johnny tuijotti hetken hänen peräänsä.
-Ei jumalauta mikä sua risoo? Kiitos hemmetisti tästäkin vähästä, Johnny ärähti ja nosti kädet takaraivolleen painaen leukaansa alemmas.
-No mene jumalauta sen perään, Ad sanoi melko vaisusti. Johnny nousi ja lähti Thomin jalanjälkiä laittaen housujaan kiinni. Hän käveli ehkä viisi minuuttia ja pääsi tien varteen. Bussipysäkin suojakaiteella istui tuttu hahmo. Johnny käveli Thomin viereen.
-Häivy, Thomas ärähti. Johnny vain lähestyi.
-Kulta, se ei todellakaan ollut mitä sä luulet, hän yritti.
-Enkö mä jo kerran tehnyt selväksi että jos jotain tuollaista tapahtuu vielä kerrankin niin mä en enää katsele sua, Thomas sanoi ja horjahti hieman. Johnny kuuli auton lähestyvän, ymmärsi sen olevan Christian.
-Ymmärrätkö sä? Thom kysyi, näyttäen melkein raivoisalta.
-En, Johnny vastasi totuuden mukaisesti. Ehkä hän ei vain halunnut ymmärtää, Thomin sanat olivat jäädyttäneet hänet aloilleen. Vaikka poika olisi kuinka humalassa hän ei silti sanonut mitään, mitä ei olisi tarkoittanut.
-Painu vaikka panemaan sitä Adia, mä en jumalauta enää välitä. Kunhan mun ei tarvitse katsella sua! Thomas sanoi ja vaikutti alkavan itkeä. Lähestyvä auto oli enää sadan metrin päässä. Johnny vain seisoi suu auki, Nissan pysähtyi ja Thom nousi. Christian tuijotti melko järkyttyneenä Johnnya.
-Turha soitella, Thom sanoi ja löi auton oven kiinni. Johnny jäi seisomaan pysäkille auton ajaessa pois. Hän ei halunnut uskoa Thomin sanoja ja vihaa joka oli paistanut jokaisesta tavusta. Häntä itketti, hän ei olisi halunnut mennä takaisin Adrianin luo mutta totesi ettei hänellä olisi muita vaihtoehtoja. Risut painuivat jalkapohjiin, hän ei edes tuntenut sitä. Ad istui rannalla vesirajassa, Johnny istui veljensä viereen.
-Mitä se sanoi? Ad kysyi ja kääntyi häntä kohti.
-Ei ainakaan mitään kaunista. Mä pelkään että... Johnny ei pystynyt lopettamaan lausetta, ajatuskin tuntui liian hirveältä.
-Jättikö se sut ton takia? Ad kysyi melkein pelästyneenä. Johnny veti polvet rintaansa vasten, nyökkäsi heikosti ja painoi pään polviinsa kerätäkseen voimia.
-Tajuatko sä yhtään mitä sä just teit? Johnny kysyi ja käänsi katseensa veljeensä. Ad ei sanonut mitään, tuijotti vain järven tuli. Lopulta mies nyökkäsi.
-Mitä hemmettiä sä ylipäätään ajattelit? Jos mulla on Thom ja sulla Jake niin meillä ei voi olla toisiamme! Johnnyn ääni kohosi lopulta raivoisaksi.
-Mä en halua ajatella sitä niin! Sä tiedät miten paljon sä merkitset mulle, niin merkitsee Jakekin mutta sä... Ad huokaisi.
-Ei meillä voi muutenkaan olla toisiamme, tajuatko sä että jos tää paljastuis niin me oltaisiin molemmat suurinpiirtein linnassa? Johnny kysyi yrittäen rauhoittua.
-Tiedän, mutta mahdanko mä sille mitään? John, mä rakastan sua, mä en voi ikinä rakastaa ketään muuta yhtä paljon, Ad kuiskasi. Nykyään hän käytti Johnnyn lapsuuden aikaista lempinimeä vain silloin, kun halusi todella painottaa asiaansa.
-Etkö sä nyt voi myöntää itsellesi että me ei tulla ikinä olemaan yhdessä? Johnny sanoi. Adrian nyökkäsi, nosti kätensä ja pyyhkäisi Johnnyn hiukset pois kasvoilta saaden tämän kavahtamaan.
-Älä jumalauta koske muhun, hän ärähti ja kaivoi tupakan esiin. Katsoessaan sytyttimen liekkiä hän hengitti syvään, yritti rentoutua. Hän hieroi silmiään ja yritti keskittyä muuhun, mutta silmäkulmasta vierähti pitkästä aikaa kyynel poskelle. Adrian pyyhki sen pois, Johnny ei pystynyt enää estämään.

Christian pysäytti auton talon pihalle. Ajomatka oli mennyt hiljaisuudessa, Thom oli nukahtanut ikkunaa vasten ja hänellä kesti hetki tajuta heidän olevan perillä.
-Ensimmäiseksi kiitos että hankit mut pois sieltä juhlista. Toiseksi, mitä ihmettä on tapahtunut? Christian kysyi. Thomas pudisti päätään ja nousi autosta. Hän heitti kenkänsä eteiseen ja juoksi yläkertaan ennen kuin Chris pääsi edes sisälle. Thomas kaatui mahalleen sängylle ja hautasi kasvonsa tyynyyn. Hän ei voinut uskoa mitä äsken oli tapahtunut, kuinka Johnny enää pystyi tekemään mitään sellaista. Johnny oli useasti luvannut ettei tämän ja Adrianin välillä enää tapahtuisi, vannonut tunteiden olevan yksipuolisia. Christian koputti oveen.
-Puhutaan joskus, anna mun nyt vaan olla, Thom huusi vaimeasti. Christian ymmärsi yskän ja meni nukkumaan. Thomas alkoi itkemään hysteerisenä vasten tyynyä. Sillä hetkellä hän inhosi Johnnya, kuva miehistä rannalla ei lähtenyt mielestä. Lopulta hän nukahti kosteaa tyynyään vasten.
_________
Päättömiä yksityiskohtia: rupeaa aina kännissä tekemään mieli sipsejä. Sen jälkeen tekee mieli käydä vessassa.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   7.4.09 19:02:45

vooii johnnyn ja thomasin välit takasi :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   7.4.09 20:58:27

EEEEIIIIIIIIII :<

ps. En ole pervo enkä hullukaan, ainakaan pakkopaidassa en ole vielä joutunut mielisairaalaan, tosin lähellä olevassa mielisairaalassa on tällä hetkellä tosi täyttä niinkuin nuorisokodeissakin ku täällä asuu liikaa syömishäiriöisiä angstaavia emoja. (Kuten eräs kaverini ja jotkut tuttuni...) Mutta asiasta moottorisahaan, jos siellä ei olisi niin täyttä saattaisin joutua hetkeksi sinne lievästä syömishäiriöstä ja masennuksesta.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   8.4.09 08:35:17

Johnny antaa Adille turrrpaan :u

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   8.4.09 13:05:18

Heh, ehkä mä en silti luovuta Thomia minnekään, olen mä siihen sen verran kiintynyt :D Tai voit lainata päiväksi jos hermot kestää - angstaava emo sekin on (;

Mietin kovasti vain, mihin vanhat lukijat on hävinnyt? fani ja screamer aika ahkerasti seurasivat 1.-tarinaa ainakin.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.4.09 13:17:15

eii.. eii.. ei tän näin pitäny mennä...:(

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.4.09 13:23:23

mutta nyt sun pitää ainakin jatkaa nopeeta...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   8.4.09 14:10:52

Kattos kun näin kevään kynnyksellä on ollu havaittavissa elämän merkkejä, jotka vie ihmisiä täältä, eli oiskohaan se syy vanhojen lukijoiden kaikkoontumiseen;)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   8.4.09 16:07:38

Kyllä mulla hermot kestää, itte asias oon tollasta vailla ku en oo tuota erästä angstaavaa emopoikaa nähnyt viikkoon, joten koska lähetät Thomin tänne? :-----D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   8.4.09 16:38:27

Ah, aivan. Lukijoilla alkavat hormonit hyrräämään ja he painelevat etsimään itselleen sielunkumppania, on siis kevät. Tämä selvitti!

En mä varmaan voi lähettää sitä kun se on niin läheisriippuvainen musta että saat sitten mut kaupan päälle kun ei se päästä irti :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   8.4.09 17:43:28

Jah, kai sitten voisi laittaa tämän. Huomaatte luultavasti että olen kirjoittanut suurimman osan kipeänä. Huomatkaa päivänvaihdot jälleen! Kolmen kappaleen jälkeen mennään parilla päivällä eteenpäin.

Luku 16

Johnny laski tyhjän lasinsa sohvapöydälle ja painoi päänsä veljensä kaulan alle kuin lohtua hakeakseen. Veljekset olivat olleet keskenään paljon rannalla tapahtuneen välikohtauksen jälkeen. Yleensä Adrian oli vain ilmestynyt Johnnyn luo kun Michael oli vielä töissä. Johnny ei ollut aivan varma miten onnellinen oli näistä vierailuista.
-Paska, nyt on jo keskiviikko eli melkein viikko mennyt eikä Thom suostu puhumaan mun kanssa. Kävin siellä kerran ja Irene sanoi että Thom lähti hetkeksi Chrisin luo, Johnny huokaisi. Kerran Thom oli vastannut hänelle ja karjaissut puhelimeen "koita ymmärtää että mulla ei ole enää mitään sanottavaa!"
-Kyllä se siitä ja saatte asiat selväksi johonkin suuntaan, Adrian kuiskasi, painoi suudelman hänen hiuksilleen ja hyväili lohduttavasti selkää. Hänen kätensä liikkui yhä vihjaavammin, pitkillä ja huolellisilla liikkeillä. Johnny kääntyi häntä kohti, Ad suuteli häntä pehmeästi ja pitkään. Mies antoi käsiensä liikkua kunnes Johnny nosti oman kätensä hänen reidelleen ja siirsi sitä hitaasti ylemmäs. Adin sormet heittivät nopealla liikkeellä t-paidan lattialle, sormukset painautuivat Johnnyn selkään samalla, kun tämä napitti toisen kauluspaidan auki ja suuteli kaulaa. Ad käänsi niskaansa taaksepäin huokaisten Johnnyn avatessa tämän housut ja alkaessa hyväillä niiden sisäpuolta.
-Mitä hemmettiä täällä tapahtuu? Ovelta kuului Michaelin järkyttynyt ääni. Miehet hyppäsivät sohvalta seisomaan, Johnny yritti piiloutua Adin selän taakse.
-Isä! Tää... Saattaa... Näyttää vähän pahalta mutta... Ad änkytti. Mike näytti siltä että joku olisi potkaissut häntä mahaan.
-Jaa vähän? Tälle olisi parempi löytyä aika hemmetin hyvä selitys erittäin nopeasti, Mike sanoi ääni täristen. Hänen katseensa eksyi Adrianin lantion seudulle. Ad veti äkkiä housunsa kiinni ja yritti hengittää rauhallisesti. Molempien veljesten aivot yrittivät keksiä jotain muuta selitystä kuin totuus. Mike lähti yrittäen rauhoittua, Adrian kääntyi kohti Johnnya kalpeana kuin lakana. Hän silitti nopeasti veljensä poskea.
-Tulet mun luokse hetkeksi, hän kuiskasi nopeasti. He vetivät paidat ylleen, Johnny meni pukemaan kenkiä jalkaansa.
-Isä, tuota, jos puhutaan sitten kun kaikki on ajatellut hetken? Ad kysyi hiljaa keittiön ovelta. Ad luotsasi Johnnyn ulos ovesta ennen kuin Mike ehti koota ajatuksiaan sen verran että vastaisi jotain. He juoksivat autoon, Ad ajoi hetken hiljaisuudessa.
-Voi hemmetin hienoa taas, Johnny huokaisi ja sytytti tupakan. Adrian ei viitsinyt sanoa vastaan.

-Thom! Tuletko käymään täällä? Christian huusi. Thomas nousi ja yritti selvittää hiuksiaan matkalla keittiöön. Christian oli laittamassa kahvia, pöydän ääressä istui nuori mies.
-Thomas, tää on Andy ja päinvastoin, Christian sanoi ja heilautti kättään ensin kohti Thomia ja sitten kohti miestä, joka katsoi Thomia erittäin sotkuisten mustien hiustensa alta. Julia tuli nopeasti keittiöön, ilmoitti Chrisille lähtevänsä viemään Peteriä ja hävisi. Thom istui epävarmasti pöydän ääreen.
-Thomille tuli vähän riitaa sen poikaystävän kanssa joten se tuli tänne vähän rauhoittumaan, Christian sanoi Andylle tuodessaan kahvit pöytään. Hänen äänensävyssään oli jotain, joka sai Thomin kulmat kohoamaan, ikäänkuin tämä yrittäisi vihjata Andylle jotain. Andy kaivoi esiin taskumatin ja kaatoi hieman mukiinsa, Chris katsoi häntä rumasti.
-Mä jätin sen, Thom korjasi. Andy pyyhki hiukset silmiltään ja katsoi vielä tarkemmin Thomia pyöritellen ranteessaan olevaa puuhelmikorua.
-Andyllakin meni juuri sen poikaystävän kanssa poikki, Christian sanoi istuessaan Thomin viereen. Andy totesi käyvänsä vessassa ja lähti. Chris ja Thom jäivät kahdestaan keittiöön.
-Mitä ihmettä sä oikein yrität? Thomas kysyi veljeltään joka naurahti ja nojasi tuolissaan taaksepäin.
-Älä hei, se on kakskymppinen, komea, hyväkäytöksinen ja vain vähän alkoholisoitunut. Sun pitäisi käydä jossain jonkun kanssa eikä vaan maata ja märehtiä, Chris sanoi. Thom pyöräytti silmiään.
-Se tuntuisi jotenkin väärältä ja kyllä mä osaan itse hoitaa asiani. Vaikka toisaalta... Antaa olla! Thom ärähti.
-Sä et voi kuvitella että Johnny istuisi kotona sormet ristissä ja housut jalassa. Siitä on nyt tasan viikko aikaa, jos sä jatkat tuota rataa niin sä hukut itsesääliin, Chris huomautti. Thomas puri hampaitaan yhteen ja yritti olla sanomatta mitään vastaan. Andy ilmestyi ovelle.
-Lähdetkö sä tupakkaseuraksi? Hän kysyi Thomilta, joka katsoi hetken epävarmana mutta nousi ja avasi terassin oven, Christian jäi keittiöön. Andy sytytti tupakan, yritti tarjota Thomillekin ja istui terassilla olevalle puusohvalle, Thom tuli hänen viereensä.
-Mistä te tunnette Chrisin kanssa? Hän kysyi rikkoakseen hiljaisuuden. Andy nosti toisen säärensä polven päälle.
-Mä olen samassa paikassa töissä, hän vastasi. Thomin yllätykseksi keskustelu lähti sujumaan, Andy ei kysellyt suoraan tai tunkeilevasti mitään Johnnysta vaan kaikesta muusta, koulusta ja elämästä.

Thom saattoi Christianin kanssa Andyn pihalle. Thomille nousi pala kurkkuun kun hän huomasi Andyn ajavan samanlaista Corollaa kuin Johnny. Andy poltti tupakan ja vaihtoi vielä pari sanaa Chrisin kanssa. Yhtäkkiä Chris vain hyvästeli, kääntyi ja lähti sisälle jättäen Thomin pihalle kuin lumiukon. Thom oli juuri avaamassa suunsa hyvästelläkseen Andyn, joka oli jo avannut auton oven.
-Kuule, mitä sä teet huomenna? Mies kysyi. Thomin mahalaukku muuttui jääksi.
-En mä varmaan mitään, hän sanoi.
-No haluaisitko sä lähteä vaikka bisselle tai jotain? Andy kysyi. Thom pohti hetken mutta tajusi; miksi ei? Chrisin sanat Johnnysta kaikuivat mielessä.
-Mikäs siinä, hän sanoi ja etsi kasvoilleen hymyn. Andy lupasi tulla hakemaan hänet, hyppäsi autoonsa ja kaasutti pois. Corollassa ja sen käymisäänessä oli jotain tuttua, joka sai Thomin silmäkulmat polttelemaan.

Adrianin lämmin iho tuntui Johnnyn mielessä kylmältä. Mies piteli häntä kainalossaan kuin suojassa, Johnny karisti Adin mahan päällä olevaan tuhkakuppiin.
-Koska Jake tulee takaisin? Johnny kysyi. Hänen niskaansa silittävä käsi pysähtyi hetkeksi.
-Huomenna sen pitäisi, Ad vastasi.
-Pitääkö mun lähteä sitten? Isähän lähtee huomenna sinne Mian luo niin mä voin mennä kotiin, Johnny kysyi ja tumppasi savukkeensa. Ad otti tuhkakupin, laittoi sen pöydälle ja kääntyi kyljelleen kohti Johnnya.
-Voi olla, mä en halua että Jake alkaa epäillä mitään, toivottavasti Thom ei mene kertomaan sille. Ei sun nyt heti tarvitse potkaista ulos ovesta, jää vielä yhdeksi yöksi, Ad vastasi.
-En mä tiedä, mihin aikaan se tulee? Ehkä viisaampi että mä olen hävinnyt kauan ennen sitä, Johnny vastasi. Hän olisi halunnut kauemmas veljestään, hän oli viettänyt jo muutaman päivän Adilla.
-Puoliltapäivin, mihin sä muka menisit? Ad vastasi. Johnny huokaisi, veli ei halunnut ymmärtää häntä.
-Mä voin ihan hyvin mennä vaikka Timille, Johnny vastasi.
-Sä et nyt ole menossa minnekään kun me saadaan olla kahdestaan, Ad vastasi, suuteli Johnnya, kääntyi takaisin selälleen ja veti veljensä lähemmäs. Johnny luovutti ja painoi kasvonsa siihen pieneen kuoppaan Adin rinnassa. Hän oli täysin voimaton tekemään mitään vaikka Adin kosketus kylmäsi häntä. Ad silitti veljensä selkää ja hymyili itsekseen. Hän tiesi olevansa syyllinen siihen että Johnny oli onneton, mutta uskoi tämän pääsevän pian yli. Hän oli jollain tavalla onnellinen siitä, että Johnny oli palannut hänen luokseen.

Thom laski tyhjän lasinsa pöydälle muiden seuraksi.
-Vielä yhdet? Andy kysyi, Thom nyökkäsi hymyillen. Andy lähti baaritiskille, Thom kaivoi nopeasti peilin taskustaan ja katsoi meikkinsä. Vielä muutama tunti sitten häntä oli hermostuttanut istua Andyn seurassa vaikka miehessä olikin jotain tuttua Johnnymaisuutta. Tilanteessa oli jotain vierasta, illan aikana nautittu alkoholi oli tosin rentouttanut Thomia, Andy oli mukava, ystävällinen ja puhelias. Andy toi juomat pöytään ja istui Thomin viereen. Hetken oli hiljaista, Thom tuijotti vaahtoa Andyn tuopissa.
-Kuule, saanko mä kysyä jotain? Andy kysyi lopulta. Thomas nyökkäsi ja nosti lasinsa.
-Sullahan on aika vähän aikaa erosta ja te olitte aika kauan yhdessä. Oletko sä vielä kiinni siinä? Andy kysyi. Thom huokaisi.
-No me ei olla puhuttu sen jälkeen oikein sanaakaan selvittääksemme yhtään mitään ja mulla on yhä hammasharja sen luona, taidan olla. Ei siitä noin vain yli pääse, Thomas vastasi. Oikeastaan hänellä oli yhä puolet omaisuudestaan Johnnyn luona. Andy vain nyökkäsi ja joi pitkään.
-No, kai se on ihan ymmärrettävää, hän sanoi. Thomille tuli kiire tyhjentää lasiaan sillä Andyn tuoppi oli jo puolityhjä. He joivat loppuun ja alkoivat tehdä lähtöä. Thomin päässä kohisi sumeasti kun he menivät ulos kesäiseen yöhön ja Andy sytytti tupakan. He pysähtyivät auton takana, Andy tumppasi vain puoliksi poltetun savukkeensa ja nosti kätensä Thomin olkavarrelle. Kun Thomas ei yrittänyt päästä pois, hän veti tämän lähelleen ja suuteli varovasti, pehmeästi ja hellästi mutta haluavasti. Thom ei tiennyt mitä pitäisi tehdä, tilanteessa oli jotain ihanaa joka sai perhoset lentämään mahassa mutta samalla hän olisi halunnut juosta pois. Alkoholi rohkaisi häntä jäämään siihen, miehen lämpöön.
-Lähdetkö meille? Andy kysyi lyhyesti, pitäen yhä Thomin käsivarresta, Thomas nyökkäsi hetken harkinnan jälkeen ja istui autoon.
_________
Päätön yksityiskohta: Andykin on liitoksissa tosielämään.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   8.4.09 17:57:19

Pakko tunnustaa, olen koukussa tähän tarinaan:)

Jatkeles taas mahdollisimman pian!!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.4.09 18:56:48

mä en nyt kyl tykkää:D:D kun ei tän näin pitäny mennä johnnyn ja thomin pitää olla yhes.. nehän palaa vielä yhteen eikö?
Mutta jatkappa joka tapauksessa...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   8.4.09 19:23:25

Voi mä niin haluun jonkun angstaavan emopojan mun luo kun tuota yhtä ei ole näkynyt yli viikkoon. Ja nyt vasta huomasin ton kehräämisjutun. JA VOIN SANOA ET HALUUN KUULLA SEN KU SE KEHRÄÄ.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   8.4.09 19:31:51

heiiii,eitän näi pitäny mennä,thomas ja johnny yhteen ja heti :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   8.4.09 20:08:57

Ette usko miten hankalaa oli kirjoittaa tuo luku ;)

Tämä juttu menee nyt hiukan levottomaksi kun ajatellaan että tässä puhutaan mun poikaystävästä : D Mutta kuten sanottua, se on vaikea lähettää jos et halua kahta yhden hinnalla.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   8.4.09 20:59:31

Oi, mä rrrakastan tätä tarinaa. Koukutat.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   8.4.09 21:56:30

ihanan usein kirjoittat, muutenkin ihanaa tekstiä taas

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Kielo_Kokaiini 
Päivämäärä:   9.4.09 13:37:44

Aaaaw... Mä luin tänään koko tarinan ihan alusta lähtien. Aivan tajuttoman mahtava! Lisää kiitof. :) Sait uuren lukijannnnn.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   9.4.09 15:24:06

Kyl mulle kakskin käy. Tai sit vaan lähetät sen Jaken jos kerran oot niin halukas siitä luopumaan. :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   9.4.09 16:20:58

heiii,oikeesti jatkoo,toi jäi niin jännään kohtaan! :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   9.4.09 20:11:06

Tilannekatsaus. Olen jälleen eksynyt jännän äärelle ja hiihdän koko pääsiäisloman pitkin maata, joten jatkoa saatte odottaa jännityksessä nyt hetken :) Tällä hetkellä datailen Thomin isovanhemmilla...

Mun puolesta saat Jaken mutta Thom ei suostu luopumaan siitä. Ja tuskin herran poikaystäväkään hyvällä katsoisi :DD

Jimmy kuittaa.

Thomilta pari sanaa

Hei lukijat!! Koneeni on rikki joten en ole seuraillut foorumia... Nyt pääsin ja perhana PURRRRRR
:DD siinä teille!
Kiitos kaikille THOM faneille! Olette elämäni perusta! *princess Diana -vilkutus*
-Thom

Saamari, te viette mun Thomin :( [nyt alkaa mennä sen verran levottomaksi tuo herra tuossa että pitää... mennä....] NYT Jimi kuittaa....

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   9.4.09 21:49:43

^^ no johan on törkeetä!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.4.09 10:34:13

Pahoittelen! Koitan saada jatkoa heti kuin vain mahdollista. Tässä vain tuppaa käymään näin aina : D

Kielo_Kokaiini, oletko lukenut 1.tarinankin? Kiitän!

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   10.4.09 13:42:17

Koska heti kuin mahdollista on? :3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.4.09 14:44:48

^niinpää? :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   10.4.09 16:34:19

Piita<3, mikä on törkeetä? o______O

JIMMY ET SAA TEHÄ TÄTÄ mä oisin tarttenu lisää luettavaa. :''<

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.4.09 16:41:58

.diu.,se että jimmy pitää meitä jännityksessä :s :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   10.4.09 19:05:08

Sunnuntai tai maanantai, en ole varma :)
[sinänsä uskomatonta, pääsin jälleen koneelle!]
Saatte kyllä jatkoa mahdollisimman pian kun noin kovasti kärsitte :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   10.4.09 19:32:03

säälisit nyt jimmy vähä : DD

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   10.4.09 20:34:37

tahtoo lukea lisää

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   10.4.09 22:07:48

Hei ja anteeksi kun varastin kirjailijanne... se on mun murrr ja hellin sitä pääsiäisen, sit saatte pitää hyvänänne :)

-Thom

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Thomas 
Päivämäärä:   10.4.09 23:05:37

On muuten jännää et Andyn valitsit... Pitäis vielä katella sitä viikonloppuna : D tästä tulee mielenkiintoista

-Thom

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   11.4.09 09:31:45

thomas,kylhä sä sitä sen verran voisit lainata et se meille jatkoo kirjottais?

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   11.4.09 16:56:38

Voin koittaa jos se tänää kirjottais :)

-Thom

Make me ;) [tässä vaiheessa tuli avarista]
Juu, katsotaan jos saisin sen valmiiksi. Olen siis yhä maailmalla mutta mulla on se luku mailissa... Jooh, yritetään.

-Jimmy

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   11.4.09 17:12:19

Luku 17

Christian antoi kupin kahvia Thomille ja istui toiselle puolelle pöytää.
-Jos mä kehotan lähtemään jonkun kanssa jonnekin niin mä en tarkota että ryntäät naimaan sen kanssa! Chris puuskahti. Thom yritti vääntää hymyä. Hän oli aamulla herännyt siihen kun joku oli rynnännyt huoneeseen, Andy oli kiroillut hänen vieressään ja heittänyt tunkeilevaa kämppäkaveriaan herätyskellolla. Andy oli noussut, Thom oli etsinyt vaatteensa ja mennyt tämän perässä keittiöön jossa oli ollut vastassa kaksi nuorta miestä, jotka katsoivat häntä päästä varpaisiin ja löivät Andyä leikillisesti selkään. Hän oli pyytänyt päästä kotiin, Andy oli tuonut hänet Chrisille ja pyytänyt puhelinnumeroa. Thom oli sanonut soittavansa itse ja lähtenyt.
-Onko teillä jotain jatkoa tulossa? Chris kysyi vielä.
-Tuskin. Mä ajattelin että voisin lähteä tänään kotiin jo, Thom vastasi. Christian nyökkäsi ja vaihtoi aihetta Julian tullessa keittiöön.

Johnny heilautti hajamielisesti kättään Jakelle ja laittoi kahvinkeittimen päälle. Jake katsoi kulmat koholla Adia, odotti jotain selitystä.
-Johnnylle tuli pieni ongelma isän kanssa, se tuli tänne hetkeksi, Ad sanoi. Johnny käveli heidän ohitseen ja parvekkeelle. Hän sytytti tupakan, Ad ilmestyi pian hänen viereensä.
-Jake vähän ihmettelee, hän huokaisi.
-Mä voin lähteä kotiin, isä lähti aamulla jo, Johnny vastasi katsomatta Adia päin. Hän nojasi pään käsiinsä, ohimoilla hakkasi jälleen tutulla tavalla. Päänsärkyjä oli jatkunut pitkin viikkoa.
-Mä pitäisin sut mielelläni täällä mutta ehkä parepi niin. Koitetaan jossain välissä soittaa sille, laskusta viis. Pitää keksiä joku hyvä selitys, Ad sanoi.
-Sanotaan vaan että oltiin hieman kännissä ja onneksi se keskeytti tai jotain, Johnny sanoi ja karisti parvekkeen kaiteen yli.
-Vaikka niin. Mä heitän sut kotiin pian, Ad sanoi, tumppasi savukkeensa ja meni takaisin sisälle.

Thomas tilasi kahvin ja katsoi ympärilleen. Hän oli saanut äidiltään kyydin keskustaan kun tämä oli mennyt ystävänsä luo. Tim vilkutti nurkkapöydästä, Thom mietti hetken ja istui tämän seuraksi.
-Miten menee? Tim kysyi. Thom mietti hetken oliko Johnny kertonut tälle jotain.
-Paremminkin mennyt, hän vastasi ja nosti kuppinsa.
-Te taidatte olla vähän sotapolulla Johnnyn kanssa? Tim jatkoi.
-Mistä sä tiedät? Thom kysyi vastaamatta varsinaisesti kysymykseen.
-Se on ollut pari päivää pois töistä ja ne pari päivää alkuviikolla mitä mä olen onnitunut näkemään sitä, se on haissut aika pahasti viinalle, unohtelee mitä oli tekemässä, sen silmistä ei saa mitään otetta eikä sen kanssa pysty puhumaan, tätä rataa, Tim selvitti. Thom ei pystynyt sanomaan mitään ennen kuin kuva Adista ja Johnnysta rannalla palautui mieleen.
-Oma vikansa, hän sanoi ja puri hammasta.
-Mä en tiedä mitä teidän välillä on tapahtunut mutta mä olen kyllä sitä mieltä että puhuisit sen kanssa. Se sitä varmaan eniten ahdistaa ettei se kunnolla tiedä missä mennään, Tim sanoi.
-Mä en halua puhua sen kanssa, uskokaa nyt jo! Thom ärähti.
-No huuda sille vaikka, Tim sanoi. -Kunhan et pidä sitä tuossa epätietoisuudessa.
-En mä pääse sinne millään, Thom huomautti.
-No mä vien sut, mä en kestä katsoa kumpaakaan teistä tuollaisena, Tim murahti.

Skootteri pysähtyi pihatielle, Thom nousi kyydistä ja ojensi kypärän Timille.
-Mä menen tuonne lähistölle yhden kaverin luo, laita vaikka tekstiviesti miten meni, Tim sanoi. Thomas nyökkäsi ja lähti kävelemään pitkin tietä kohti taloa. Tennareiden pohjat päästivät oudon pehmeän, lähes epäluonnollisen äänen osuessaan tiehen. Mieleen muotoutui lauseita, kysymyksiä ja vastauksia. Häntä pelotti kohdata Johnny, oliko mies edes kotona vai oliko tämä Adrianin luona? Adin ja Johnnyn ajatteleminen nosti palan kurkkuun ja sai raivon kiehumaan. Hän pääsi pihalle ja tuijotti jalkojaan, keskittyi askeleisiinsa. Hän pysähtyi, ovi oli vain viiden metrin päässä. Talo oli pimeä mutta sekä Corolla että Yamaha olivat autotallin vieressä.
-Moi, kuului yhtäkkiä talon kulmalta. Ääni vaikutti Thomiin kuin sähköisku, hän kääntyi nopeasti ympäri. Johnny nojasi talon kulmaan tupakka sormien välissä, yllään pelkät farkut ja valvoneen näköisenä. Thomin suusta purkautui vain muutamia epämääräisiä tavuja. Johnny lähestyi varovasti, Thom katsoi lamaantuneena paljaita varpaita jotka taittoivat ruohonkorsia.
-Tuletko sä sisälle? Johnny kysyi ja sammutti tupakan sormillaan. Thomas seurasi mykkänä miestä sisälle ja yläkertaan tämän huoneeseen. Paikka oli normaalia järkyttävämmässä kunnossa, huoneessa leijui ummehtunut tupakanhaju, joka puolella oli olutpulloja, puoliksi tyhjennettyjä kahvi- ja teekuppeja, papereita joissa oli kesken jääneitä luonnoksia ja epämääräisiä vaatekasoja. Johnny heitti pinon vaatteitaan sohvalta lattialle ja istui. Hän avasi ikkunan ja sytytti tupakan. Thom jäi kuitenkin seisomaan sohvapöydän viereen.
-No? Thom kysyi haastavasti.
-Mitä? Johnny kysyi ja otti tuhkakupin kirjapinon päältä. Thom huomasi hänen silmiensä olevan jossain kaukana, juuri kuten Tim sanoi.
-Sulla oli vielä perjantaina joku hemmetin hyvä selitys, antaa kuulua, Thom vastasi.
-Mä en tajua mikä Adille tuli siellä rannalla. Yhtäkkiä se vain kävi päälle, mä en todellakaan tiedä. Yritin saada sitä pois siitä mutta en mä sille paljon pysty vastaan laittamaan jos se päättää pitää aloillaan, Johnny huokaisi ja hieroi kasvojaan.
-Miksi mä edes tulin tänne, mistä mä tiedän ettet sä taas vain valehtele? Mitä sanottavaa mulla edes on sulle? Sä olet kuvottava! Thom sanoi, hänen äänensä kohosi raivon partaalle sanojen myötä.
-Miksi mä valehtelisin sulle? Kuule, mä olen todella pahoillani siitä mitä tapahtui mutta mä en mahtanut sille mitään, Johnny sanoi. -Sano nyt kaikki mitä haluat kun kerran rupesit.
-Pitäiskö mun juosta sun syliin kun sä vain väität noin? Halusitko sä alunperinkään multa muuta kuin persettä? Thom rähisi. Viimeinen lause sai Johnnyn sisukset kääntymään ympäri, hän tumppasi savukkeensa ja nousi seisomaan hitaasti.
-Luuletko sä että mä voin ikinä antaa anteeksi? Eikö sulle ole mennyt jakeluun mitä mä silloin sanoin?! Sä olet kuvottava, inhottava, tekopyhä paska, ajatteletko sä mitään muuta kuin itseäs? Tai ehkä sitä veljeäs, yhtä oksettava sekin! Thom huusi. Johnny hengitti syvään hillitäkseen itsensä. Hänen teki mieli potkaista jotain, lyödä, ihan mitä vain. Hän ei halunnut menettää malttiaan Thomin edessä, vielä vähemmän lyödä Thomia.
-Tämänkö sä tulit kertomaan? Mä olen kertonut sulle mitä tapahtui ja mä olen todella pahoillani, hän sanoi. Thomaskin huomasi raivoisan tärinän hänen äänessään ja alkoi katua purkaustaan, sanoja joita ei tarkoittanut. Johnny nieli raivonsa, Thom yritti katsoa kattoon ja räpyttää silmiään. Hän ei pystynyt katsomaan Johnnya päin.
-Mä rakastan sua, Johnny sanoi. Thomin jalat pettivät, hän putosi polvilleen lattialle ja alkoi itkeä lähes hysteerisesti. Johnny astui varovasti hieman lähemmäs ja polvistui. Hän kosketti kevyesti Thomin hiuksia jotka peittivät kasvoja. Thom ei yrittänyt kavahtaa pois, Johnny silitti tämän selkää. Yhtäkkiä Thom kiersi kätensä Johnnyn ympäri, tarttuen häneen kuin hukkuva oljenkorteen. Johnny otti tämän tiukkaan halaukseen ja kuiski lohduttavasti.
-Mä rakastan sua, Thom nyyhkytti. Johnny suuteli tämän hiuksia ja keinutti Thomia sylissään kunnes tämä alkoi hengittämään syvään rauhoittuakseen.
-Haluatko sä kuitenkin jatkaa mun kanssa? Johnny kysyi varovasti. Thomas nyökkäsi ja antoi erittäin pitkän ja kostean suudelman Johnnylle, joka lopulta auttoi hänet ylös latialta. He menivät alaketaan, Johnny kaatoi Thomille paukun.
-Kannattaa juoda, saat vähän tuntoa takaisin, Johnny sanoi ja joi pitkään suoraan pullosta. Thom katsoi snapsilasia ja Smirnoff-pulloa ja muisti Andyn, joka oli juottanut hänelle useamman paukun samaa vodkaa. Hän joi lasin tyhjäksi ja irvisti. Johnny laittoi pullon takaisin kaappiin josta oli viikon aikana tyhjentynyt huomattava määrä.
-Ehtikö sulla olla joku tässä välissä? Johnny kysyi istuessaan pöydän ääreen. Thom hätkähti.
-No joo... Yksi Chrisin työkaveri, juotti känniin niin lähdin mukaan, hän huokaisi. Johnny nyökkäsi. -Entä sulla, olitko sä Adrianin kanssa? Thom kysyi. Johnny punnitsi hetken hänen äänensävyään.
-Olin, Johnny sanoi. Thom nyökkäsi, hän olisi ollut yllättyneempi jos vastaus olisi ollut kieltävä. -Itseasiassa kävi niinkin miellyttävästi että isä sai meidät kiinni rysän päältä ja mä jouduin evakkoon Adille hetkeksi. Meidän pitäisi soittaa sille että saatais asiat selviksi mutta mä en jaksais katsoa Adia hetkeen. Siitä tuli vähän outo niiden päivien aikana, mutta mä nyt pyydän ettet kertois Jakelle koska niillä menee muuten niin loistavasti, Johnny sanoi ja jatkoi kertomalla Thomille ahdistuksestaan ja ikävästään, hän puhui pitkään ja keskeytti vain vetääkseen henkeä. Hän ei muistanut itsekään milloin olisi puhunut kenellekään niin pitkään siitä, mitä hänen päässään liikkui. Thom vain nyökytteli.
-Mun varmaan pitäis käydä suihkussa, mä taidan olla ihan kamalassa kunnossa, Johnny sanoi lopulta ja nousi. Thomas nousi, halasi Johnnya pitkään ja meinasi alkaa jälleen itkeä. Johnny suuteli häntä ja lähti, Thom mietti hetken keittävänsä kahvia mutta lopulta käveli kylpyhuoneen oven taakse. Huoneessa virtasi vesi ja kuten Thom oli epäillytkin, ovi ei ollut lukossa. Hän astui sisään, Johnny kurkisti suihkuverhon takaa.
-Liitytkö seuraan? Hän kysyi hymyillen. Thom heitti vaatteensa pesukoneen viereen ja astui verhon taakse lämpimän veden alle. Johnny pyyhki hänen hiuksensa kasvoilta, Thom hymyili, otti Johnnyn Axe-pullon hyllystä ja alkoi pestä miehen selkää. Likainen ja vaahtoava vesi valui viemäriin vieden mukanaan viikon ahdistuksen ja murheet, jättäen jäljelle vain kaksi toisiinsa kietoutunutta vartaloa.
_________
Nyt Thomin olisi parempi helliä mua koko pääsiäinen kuten lupasi ylempänä...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   11.4.09 21:22:56

Oiiii<3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäBonBon 
Päivämäärä:   11.4.09 21:41:30

awws <3

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   11.4.09 22:28:08

jesss vihdoinki<333 sulosta : DD

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   11.4.09 22:43:21

pelastit mun pääsiäisen ! :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   12.4.09 11:16:36

^ja mun! :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   12.4.09 11:44:36

ja pelastit myös mun pääsiäisen. :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   12.4.09 12:20:43

^ja myös mun. :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   12.4.09 13:19:31

varmasti oot pelastanu kaikkien pääsiäisen :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   12.4.09 13:35:54

Olen aika sankari : D
Nyt olen purjehtinut Turun saaristoon, olen täällä jumissa joten jatko menee tiistai/keskiviikko, en ole varma. Pitäkää lippu korkealla ^^

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Kielo_Kokaiini 
Päivämäärä:   12.4.09 14:17:29

Jimmy, joo siis luin 1 tarinankin. :)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   12.4.09 14:20:45

Pitää siis oottaa hirveen kaua.

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   12.4.09 20:00:59

Hah, ei tääl vie purjehtimaan pääse;) Mutta kiepahtakaa kahffel jos maisemissa olette;P

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   12.4.09 20:01:26

nostelen^^

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   12.4.09 21:33:58

Ohhoh, ollaan onnistuttu laittamaan ihan samaan aikaan :D Ei me purjehtimassa ollakaan. Olisit aikasemmin kutsunut kun mökin kahvinkeitin oli homeessa -.-''
Thomin isoäiti haluaisi kovassa tuskassa lukea tarinaani :DD

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   12.4.09 23:08:28

No tiiätpä ens kerralla;)

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   13.4.09 14:33:45

Nostellaan vielä. Huomenna voisin lupailla jatkoa..
Joo, tiedän keneen turvaan kun kahvinkeitin on homeessa :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   13.4.09 16:10:57

jee,jatka vaa heti<3 :D

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   13.4.09 19:27:45

Voisihan tässä vähän nostella^^

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   13.4.09 20:43:22

no niin nyt mäkin taas voin tykätä tästä:D:D, mut joo jatka vaa...

  Re: Mies voi kuolla suudelmasta #2

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   13.4.09 20:46:57

Niinpä:P Joo mutta koitas saaha huomenna varmasti sitten sitä jatkoa:)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.