Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies voi kuolla suudelmasta

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.3.09 13:23:38

No niin armaat lukijat, vanhat ja uudet. II-Osa tarinalleni Syntisen kaunis mies alkaa tästä.
Uusille suosittelen katsomaan allaolevista linkeistä kotisivut, joista löytyy sekä vanha tarina korjattuna ja uusittuna että tiivistelmä kyseisestä tarinasta ja muuta mukavaa. Ensimmäiset luvut vanhasta tarinasta pistin lähestulkoon uusiksi. Sivuille ilmestyy kyllä uutta tavaraa hyvin pian, siitä myöhemmin..
Syntisen kaunis mies, kotisivut
Syntisen kaunis mies, vanhat keskustelut

Tästä alkaa sitten II-osa. En nyt keksi enää muuta kommentoitavaa. Kommentoikaa te! Koitin tässä pätkässä vähän kertailla vanhoja juttuja.

Luku 1

Lentokoneen alkaessa laskeutua Johnny puristi sormensa Thomaksen ranteen ympärille ja sulki silmänsä kalpeana.
-Ei luoja, iso mies! Mä en vieläkään jaksa uskoa ettet sä ole ennen ollut lentokoneessa, Thom sanoi katsoen Johnnya silmälasiensa yli ja pudisteli päätään. Hän kohotti toisen kätensä ja silitti rakkaansa pään sivua. Johnny oli vasta eilen ajellut keesinsä sivut jälleen millisängeksi. Hän oli sanonut puhelimessa Thomille myös värjänneensä hiuksensa, mutta Thom ei ollut osannut varautua siihen että Johnnyn musta keesi oli yhtäkkiä muuttunut kirkkaan siniseksi. Tällä hetkellä näyttävämpi värimuutos koski miehen kasvoja, joilla ei ollut enää sitä vähäistäkään väriä. Lentokoneen nouseminen oli ollut Johnnylle kamala kokemus, mutta laskeutuminen oli vielä pahempaa. Puristaessaan käsinojaa hän kuuli yhä korvissaan isänsä naurun huhtikuun lopulta kun hän kertoi lähtevänsä kesällä viikoksi Thomin kanssa tämän tädin luokse Ranskaan. Isän ensimmäinen kysymys oli ollut millä rahalla hän meinasi matkustaa, toinen oli ollut kuinka Johnny meinasi selvitä lentomatkoista. Molemmat olivat tuntuneet päivänselviltä silloin, Thomin täti oli luvannut maksaa puolet Johnnyn matkasta ja majoittaa heidät. Lentäminenkin oli tuntunut ihan helpolta vielä ajatuksen tasolla. Thomin äiti oli ranskalainen, erittäin rikkaasta ja ennen kaikkea suuresta suvusta, joka oli levittäytynyt pitkin Ranskaa.
-Hellitä nyt vähän, muhun sattuu! Thomas sanoi, Johnny avasi silmänsä ja tajusi puristavansa Thomin ohutta rannetta yhtä tiukasti kuin penkkinsä käsinojaa. Hän päästi irti ranteesta, mutta pujotti silti sormensa Thomin kapeiden pianistinsormien lomaan ja piti kiinni, toivoen pääsevänsä pian tukevasti ja turvallisesti maan pinnalle.

Johnny irrotti otteensa Thomista vasta turvallisesti maassa. He pääsivät ulos terminaalista, Johnny loi ensimmäisen kunnollisen katseen Ranskaan. Vaikka päivä oli pilvinen ja kolea, maa vaikutti kauniilta. Thomas yritti etsiä katseellaan tätiään Miaa parkkipaikalta.
-Tante! Mia! Hän kiljaisi yhtäkkiä ja yritti ottaa pari juoksuaskelta valtavan matkalaukkunsa kanssa. Lopulta hän luovutti, ojensi laukkunsa Johnnylle ja lähti juoksemaan. Punaisen Chevroletin luona seisova nainen kääntyi. Hän levitti kätensä, halasi Thomia ja suuteli tätä poskille kolme kertaa. Johnny pääsi auton luo kantamuksiensa kanssa ja tervehti, nainen otti häntä olkapäistä kiinni ja suuteli Johnnya poskille kuten Thomiakin. Thom yllättyi Johnnyn punastuessa hieman.
-Mukava tavata sinutkin vihdoin, Mia sanoi hymyillen. Hänen äänessään oli sievä, karhean ranskalainen korostus. Thomas esitteli heidät, Johnnylle tuli läpivalaistu olo naisen katsoessa häntä päästä varpaisiin. Mia oli varmasti yksi kauneimmista Johnnyn ikinä näkemistä naisista. Aaltoilevat, pitkät ja tumman punaiset hiukset valuivat pitkin selkää ja rinnalle. Nainen oli kolmen tuuman korot jalassa suurin piirtein Johnnyn pituinen, eli hieman yli 180-senttinen, hänellä oli yllään kauniisti leikattu villakankainen jakkupuku, jonka hame päättyi polvien yläpuolelle ja jakku korosti kapeaa vyötäröä. Kiiltonahkaiset korkokengät korostivat upeasti sääriä. Ruskeat silmät olivat uteliaat, meikki oli taitava ja hymy erittäin hurmaava. Mian ympärillä tuoksui sopivasti jokin, ehkä Diorin, hajuvesi. Nainen kääntyi ja avasi auton tavaratilan, Johnny nosti laukut sisään ja sulki luukun. Thom istui etupenkille Mian viereen, Johnny taakse. Mia katsoi häntä peruutuspeilistä.
-Il est une belle période de, Mia sanoi vitsikkäästi Thomasille iskien silmää. Onhan hän aika komea.
-Merci beaucoup, Johnny sanoi takapenkiltä. Mia katsoi häntä yllättyneenä, Thom yritti katsella ulos ikkunasta ja pitää kasvosa peruslukemilla.

Mian lähes Pariisin keskustassa sijaitseva iso kattohuoneisto oli hyvällä ja kalliilla maulla sisustettu. Eteisestä mentiin isoon oleskelutilaan, jossa oli ovet keittiöön ja kolmeen muuhun huoneeseen.
-Tuo on mun makuuhuoneeni, tuossa on työhuoneeni ja täällä te nukutte, Mia selitti ja aukoi huoneiden ovia. Heidän huoneensa oli iso ja siitä valtasi suurimman osan valtava parisänky, joka näytti ihanan upottavalta valtavine tyynyineen ja vihreine satiinilakanoineen. Tapeteissa oli rauhallisia virheitä ja valkoisia raitoja, yhdellä seinällä oli suuri vaatekaappi ja kampauspöytä, molemmat samaa sarjaa lipaston ja kirjoituspöydän kanssa. Huoneesta oli ovi melko suureen kylpyhuoneeseen, jossa oli mintunvirheät kaakelit ja kylpyamme.
-Olen sitten välillä illat poissa liiketapaamisissa sun muissa, saatte olla ihan kahdestaan, Mia sanoi ja iski silmää. Pojat jättivät laukkunsa sängyn päätyyn ja menivät takaisin oleskelutilaan.
-Pitää sitten mennä syömään, käydään vaikka tuossa lähellä siinä yhdessä ravintolassa. Teillä on varmaan jo hirveä nälkä, lentokonesapuska on kuuluisaa. Asettukaa vain taloksi ensin, Mia höpötti Thomille. Johnny katseli suurista ikkunoista, jotka antoivat kaakkoon, kattojen yllä näkyi Eiffel-torni. Seinällä oli myös ovi, josta pääsi parvekkeelle.
-Haluatko sä huipulle asti? Thom kysyi hänen selkänsä takaa. Hän kiersi kätensä Johnnyn mahan ympärille ja painoi poskensa toisen lapaluuhun, sillä ei 20 sentin pituuseron takia yltänyt pidemmälle.
-Totta kai. Mutta mä en silti kosi sua siellä, Johnny sanoi hymyillen. Thom painoi sormensa hänen kylkiinsä leikillisesti.
-Vähän romantiikkaa! Mä olen aina toivonut että mua kosittaisiin Eiffelillä tai Riemukaarella, mutta ei! Tuon setä kosi mua... No, oikeastaan tässä missä me seistään, Mia sanoi ja lopetti purkauksensa helisevään nauruun. Johnny vilkaisi viimeisen kerran majesteettista tornia, jossain kaukana sen takana siinsi mustana kuutiona Tour Montparnasse. Hän kääntyi ja kiersi kätensä Thomin laihan ruumiin ympärille. Tämä painoi kasvonsa hänen rintaansa ja Johnny upotti hetkeksi kasvonsa takkuisiin, mustiin hiuksiin, jotka tuoksuivat kesältä ja Thomilta.

Ilta oli mukavan viileä, he istuivat kadun varrella ulkoilmaravintolassa. Tarjoilija lähti esiteltyään viinin, Johnny katseli hieman haluttomana pasta-annostaan. Hän ei ollut tottunut matkustamaan, vähiten lentämään, pienikin paikanvaihto vaikutti aina negatiivisesti hänen ruokahaluunsa.
-Johnny, kerro jotain itsestäsi? Thom on kertonut susta paljon mutta ei mitään oleellista, Mia kyseli rehellisen kiinnostuneena.
-No mä opiskelen kaksoistutkinnolla talonrakentajaksi, valmistun samaan aikaan kun Thom lukiosta vaikka oikeastaan olen syntynyt vuotta aikaisemmin, eli mä täytän kahdeksantoista joulukuussa. Mun kämppäkaverin virkaa toimittaa isä, isoveli asuu muualla, paitsi sillon kun sillä on vesilasku maksamatta tai kahvi loppu, Johnny vastasi.
-Minkä ikäisiä he ovat? Mia kysyi ja nosti viinilasinsa.
-Veli on 21 ja isä 39-vuotias. Me ollaan onnistuttu kaikki syntymään loppuvuonna mutta kuun alussa, Johnny naurahti.
-Ai, isäsi on siis aika nuori. Missä sun äitisi on? Mia kysyi ja tajusi selvästi heti että asiaa olisi voinut kysyä kauniimmin. Thomas tunnisti ilmeen Johnnyn kasvoilla. Hän oli nähnyt sen ensimmäistä kertaa lähes vuosi sitten oman isänsä kysyessä samaa asiaa.
-Äiti kuoli kun mä olin kolmentoista, Johnny vastasi konemaisesti. Sairaalan hoitovirhe äidin syövän suhteen oli hänelle arka kohta. -Mutta entä sä? Sähän et ole varsinaisesti edes sukua Thomille? Hän vaihtoi äkkiä aihetta. Mia ymmärsi yskän.
-Minähän olin naimisissa Irenen veljen, eli Thomin sedän, kanssa. Jätti mulle hoidettavaksi menestyvän liikeyhtiön kun menehtyi vuosia sitten, liikenneonnettomuus, Mia sanoi. Johnnyn teki mieli valua pöydän alle. Hän yritti pahoitella.
-Mia on silti osa meidän perhettä. Mun tante, täti, Thom virnisti.
-Ei saa, täti kuulostaa niin vanhalta! No joo, mä rakastan lapsia mutta en voi saada omia, joten mä hemmottelen jokaisen alle kaksikymppisen piloille, joka merkitsee sitä että huomenna me mennään ostoksille, Mia sanoi ja hymyili.
-Loistavaa, Johnny tarvitsee paljon uusia vaatteita! Thom hymyili.
-Ja sitten pitää käydä nähtävyyksilläkin. Mä yritän tulla mahdollisimman paljon mukaan mutta kyllä te kahdestaankin selviätte, sä olet tottunut tähän kaupunkiin, Mia sanoi.
-Johnnylle pitää näyttää ainakin Louvre, se rakastaa symboliikkaa sun muuta. Ja sitten pitää viedä se Eiffelille, jos vaikka kuitenkin kosisi, Thom sanoi nauraen.
-Turha toivoa. Sun, tai teidän, pitää kyllä sitten nähdä sukulaisiakin. Lillestä ja Rouenista lupasivat tulla käymään viikon aikana, Mia huomautti. He alkoivat keskustella Thomin serkuista, joita taisi riittää joka sormelle. Johnny seurasi hajamielisenä puhetta, alkaen pikkuhiljaa ymmärtää miltä Thomista tuntui seurata hänen ja Adrianin keskusteluja. Hän yritti tyhjentää lautastaan kuunnellessaan.
-Niin muuten, onko Thom jo kertonut että mä tulen sitten teidän mukana kun lähdette? Tulen hoitamaan muutamia liikeasioita ja katsomaan ihmisiä, Mia sanoi kääntyen jälleen Johnnyn puoleen.
-Eipä tuo sellaista ole vaivautunut kertomaan. Haittaako jos mä poltan? Johnny kysyi ja siirsi tyhjän lautasensa syrjään. Häntä oksetti. Thomas kääntyi yllättyneenä katsomaan, hän ei ollut ikinä kuullut Johnnyn kysyvän haittaako jotakuta.
-Ei tietenkään, Mia sanoi ja kaivoi käsilaukustaan pienen peilin, alkaen korjata huulimeikkiään. Johnny sieppasi viereisestä pöydästä tuhkakupin ja sytytti tupakan. Savu leijui pimenevälle taivaalle, kaupunkia valaisivat katuvalot. Kävelytietä reunusti ketjuaita. Kaunis kaupunki, hyvää seuraa, hyvää viiniä. Tänne hän olisi voinut jäädä vaikka asumaan.
_______
Olen yrittänyt laittaa kaikki mahdolliset faktat Ranskasta oikein. Tekstit käänsin googlella, joten...
Päättömiä yksityiskohtia: Minä en ole koskaan ollut lentokoneessa, Thom ei jaksa uskoa tätä.
Menetän ruokahaluni matkalla, viimeksi laihduin 10 päivän matkalla pari kiloa.
Olimme kesällä Thomin kanssa kaksin Pariisissa, en tosin silloinkaan päässyt lentämään. Eli tarinaa on rakennettu hyvin paljon muistikuvien varassa.

Re: Mies voi kuolla suudelmasta

Lähettäjä: fani 
Päivämäärä:   14.3.09 16:52:25

Jesh! Eka kommentoija! :D Vitsi, pitää vielä lukee tää tarina, enneku pystyn kirjottamaan mitään kehittävää x)

LähettäjäHapsiainen 
Päivämäärä:   14.3.09 18:03:49

Nam, mikä alku. Teksti oli niin sujuvaa ja ihanaa ja sopivasti eteenpäin rullaavaa, et luin vaan ja sit olin ihan et wtf, nytkö se jo loppus? Taas pitää ruveta jatkoa kyttämään :)

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   14.3.09 19:03:19

Lukeminen jatkuu :-----)

Nyt taas sitten joka päivä käymään täällä jos vaikka olisi jatkunut.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   14.3.09 19:32:03

Kiitoksia kaikille!^^
Pitkin mainita, Miallakin on esikuva. Hän ei vain ole Thomin täti eikä ulkonäöllisesti välttämättä kauhean lähellä Miaa, mutta törsänokka halusi tarinaan joten pääsi tarinaan.

Mulla palaa käämit vaatesivustojen kanssa.

Lähettäjä: Piita<3 
Päivämäärä:   14.3.09 21:01:38

jess uus osa, aivan huippu pätkä :D <3

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   15.3.09 08:47:59

lissäää.. :) aivan huippu tarina <33

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   15.3.09 12:04:01

Mitä sitä suotta viivyttelemään :D

Luku 2

-Huomenta kulta! Metallinkirkas ääni rikkoi Johnnyn unen. Hän kääntyi ympäri ja murisi jotain. Thomas hyppäsi hänen selkänsä päälle. Johnny kuuli Mian nauravan ovelta. Hän kierähti selälleen, Thom putosi hänen toiselle puolelleen ja katsoi Johnnya hymyillen mustien etuhiuksiensa alta. Johnny nousi istumaan ja hieroi kasvojaan haukotellen. Thomas ja Mia olivat molemmat täysissä pukeissa. Yöpöydällä oleva herätyskello näytti puoli yksitoista tiistai-aamulla. Osat olivat vaihtuneet, yleensä Johnny heräsi kolme tuntia ennen Thomia.
-Miten ihmeessä sä olet saanut Thomin hereille tähän aikaan? Hän kysyi Mialta ja nousi.
-Mä rakastan aamuja Pariisissa. Tule syömään, me käytiin hakemassa tuoretta leipää! Thom vastasi ja nousi varpailleen antamaan suukon Johnnylle.
-Te ette voi olla tosissanne. Saanko mä edes käydä kusella ensin? tämä huokaisi. Mia nauroi ja lähti edeltä Thomin kanssa. He olivat kattaneet olohuoneen pöydälle täydellisen aamiaisen. Pian Johnny tuli silmät ristissä, sitoen college-housujensa vyötärönauhaa hajamielisesti.
-Haittaisko sua jos mä jäisin tänne asumaan? Toi sänky on ku pilvenreunalla nukkuis, hän sanoi Mialle, joka hymyili pirteänä. Yllään hänellä oli kirkkaan punainen, kellohelmainen hame ja valkoinen lyhythihainen kauluspaita. Thomas oli varastanut Johnnyn t-paidan ja vetänyt jalkaansa samat pillifarkut, jotka hänellä oli eilenkin. Aurinko valaisi kauniisti vaaleaa huonetta. Johnny katsoi ulos laajoista ikkunoista, jotka olivat sillä kaakkoispuolen seinällä josta pääsi myös parvekkeelle ja näki Eiffel-tornille.
-Syöt ensin ja menet sitten vasta tupakalle, Thom sanoi ja otti hänen ranteestaan kiinni, kiskoen Johnnyn istumaan pehmeälle antiikkisohvalle, Mia kaatoi kahvia kolmeen kuppiin, Thom rupesi voitelemaan höyryävää leipää Johnnylle.

He nousivat metroasemalta päivänvaloon, Johnny siristi silmiään. Hänen takanaan oli lähes 50 metriä korkea Riemukaari. Hän katseli sitä hetken sytyttäessään savuketta, näky oli vaikuttava.
-Käydään tuolla sitten huomenna, Thom sanoi ja otti Johnnya kädestä lähtien taluttamaan tätä turistilaumojen läpi tien yli. Onneksi Thomas roikkui hänen kädessään ja Mia raivasi heille tietä, nimittäin Johnny ei todellakaan olisi löytänyt edes suojatietä turistien joukosta. Hän laski aurinkolasit otsalta silmilleen ja sytytti savukkeen.
-Mennään tuohon kahvilaan, Emilie ja Rina lupasivat tulla sinne. Sä et olekaan nähnyt Rinaa vähään aikaan, Mia sanoi osoittaen viimeisen lauseensa Thomille. Hän viittasi kädellään kohti kaunista katukahvilaa. Johnny istui Thomin kanssa pöytään, Mia lähti hakemaan kahvia. Johnny istui selkä aurinkoon päin ja nosti lasit takaisin otsalleen.
-Älä nyt ota niitä pois kun sä näytät ihan henkivartijalta niiden kanssa, Thom virnisti. Johnny ei ehtinyt vastata ennen kuin Mia tuli takaisin ja laski kolme kuppia pöytään. Johnny tuijotti hetken järkyttyneenä sormustimen kokoista kuppia, pohdiskellen hetken missä hänen kahvinsa oikein oli. Hän kääntyi kuullessaan jonkun tervehtivän iloisesti Miaa. Hänen selkänsä takana seisoi tyylikkäästi pukeutunut, hieman Miaa vanhempi nainen ja ehkä 16-vuotias lyhyt tyttö. Tämä oli pukeutunut pillifarkkuihin ja pitkään, raitakuvioituun toppiin. Hänellä oli pitkät, kerrostetut hiukset jotka olivat alta ruskeat ja päältä niin vaaleat että Johnnya häikäisi. Thom nousi äkkiä ylös, halasi Rinaa kevyesti ja suuteli tätä poskille. Rina punastui ja näytti siltä, ettei tiedä miten päin pitäisi olla. Johnny joi sormustimensa tyhjäksi ja kaivoi savukkeet takataskustaan. He lähtivät kävelemään katua kohti Louvrea, Mia ja Emilie johtivat, Thom ja Rina seurasivat heitä keskustellen ja viimeisenä käveli tupakkaansa polttava Johnny, jonka teki uskomattoman paljon mieli painaa palava savuke Rinan platinan vaaleiden hiuksien läpi tämän niskaan ja lopettaa hermoja raastava kikatus, jota tämä piti aina Thomin lauseiden jälkeen. Mia johdatti heidät jonkinlaiseen kauppakäytävään jossa sijaitsi kalliita merkkivaateliikkeitä. Pitkin käytävää käveli pareittain tyylikkäisiin sifonkimekkoihin ja jakkupukuihin pukeutuneita, vähintään 15 vuotta 35-vuotiasta Miaa vanhempia, parhaat päivänsä nähneitä ranskattaria. Thom katseli hetken liikkeitä ympärillään sen näköisenä, että tiesi vihdoinkin millaista on taivaassa. Hän otti joukon johdon ja talutti neljä muuta Lacosten liikkeeseen. Thom selasi rekkejä ja nosti välillä näytille jonkin paidan joka olisi hänen mielestään niin ihana Johnnylla tai hänellä. Rina käveli yhä niin kiinteästi hänen vieressään ikään kuin Thomissa olisi ollut jokin vahva magneetti. Lopulta Johnnyn käsille oli kasaantunut kolme t-paitaa; yksi, josta hän piti todella, yksi siedettävä ja yksi pikee jota hän ei edes kokeilisi.

-Johnnyn on sitten pakko saada uudet housut! Thom hehkutti.
-Kulta, mulla ei todellakaan ole varaa edes tähän yhteen paitaan jonka mä haluan, Johnny huomautti.
-Kuono umpeen, tottakai mä maksan! Mia sanoi huitaisten kädellään, meinaten pudottaa Emilieltä silmälasit päästä. Thomas kiskoi Johnnyn sovitukseen ennen kuin tämä ehti sanoa poikkinaista sanaa. Johnny alkoi kiskoa päälleen sen ruskean t-paidan, jonka hän ehdottomasti halusi. Thom odotti hänen koppinsa takana ja veti oven auki varoittamatta, ennen kuin Johnny oli saanut edes paitaa täysin päälleen. Mia vihelsi leikkisällä tyylillään.
-Thom! Eikö sulla ole omatkin kuteet sovitettavana? Johnny ärähti saatuaan paidan päälleen. Hänen kasvoillaan oli lievä puna kolmen silmäparin tuijottaessa häntä.
-Oho mikä naismagneetti. Siis tuo paita. Se otetaan! Mia ilmoitti saaden Johnnyn melkein hautautumaan maan alle. Thom nauroi ja Johnny veti sovituskopin oven kiinni.

-Mitä hemmettiä toi ämmä kiehnää sussa kokoajan? Johnny murahti Thomille, toivoen heidän edessään kävelevän Rinan kuulevan.
-No se on mun kaveri eikä me olla nähty maailman sivuun, Thom kohautti olkiaan. He kävelivät pitkin Champs-Élyséesiä, takaisin kohti metroasemaa Riemukaarella.
-Mua ärsyttää se, Johnny sanoi ja kaivoi savukkeet jälleen taskustaan, hieman hankalasti tosin koska hän kantoi sekä omiaan että Thomin ostoksia. Aski oli pahasti ryttääntynyt ja Thom epäili Johnnyn löytävän sieltä enää yhtään mitään. Tämä kuitenkin onnistui löytämään savukkeen ja sytyttäessään heitti askin lähempään roska-astiaan. Kun hän otti muut kiinni, Rina oli jälleen vienyt hänen paikkansa Thomin kyljestä. Tytölle ei ollut ilmeisesti kukaan vaivautunut informoimaan siitä, mikä Thomin suhde oikeasti oli Johnnyyn. He hyvästelivät Rinan ja tämän äidin ja lähtivät laskeutumaan aseman portaita maan alle. Tiistai oli kulunut nopeasti, metroaseman kello näytti jo viittä. He ottivat metron ja lähtivät Victor Hugolle. Muutaman minuutin metromatkan aikana Thomas ehti nukahtaa Johnnyn olkaa vasten, heräten välillä lähdettyään valumaan Johnnyn syliin. Mia naureskeli vastapäiseltä penkiltä. Metrossa ei onneksi ollut ruuhkaa joten he saivat istumapaikat. Päästyään aukiolle he kävelivät lyhyen matkan Mian asunnolle. Johnny vei kassit heidän makuuhuoneeseensa ja heitti aurinkolasit päiväpeitteelle. Thom tuli pian perästä ja alkoi tutkia ostoksia istuen sängynpeitteellä jalat ristissä. Miakin tuli pian, istui sängyn laidalle ja katseli ostoksia yhtä innostuneena kuin Thomas.
-Mä olen sitten huomenna liiketapaamisessa, voitte mennä käymään vaikka Le Maraisilla vai mitä luulet Thom? Mia sanoi katsellessaan Johnnyn isälleen ostamaa kauluspaitaa ja mittaillessaan sitä Johnnyn ylle.
-Siellä on aika kallista mutta pakko se on käydä edes näyttämässä Johnnylle. Ja samalla voitais mennä Notre-Damelle, sehän on siinä ihan vieressä, Thom pohti.
-Onko tämäkin sun isällesi? Kyllä te voisitte Le Maraisilla vähän kaupoissa käydä. Ja sitten kun menette vielä toiselle puolelle jokea, siellä on ainakin O´CD ja joitain muita kauppoja. Ostatte päiväliput metroon, Mia höpötti ja mittaili Johnnyn ylle t-paitaa.
-Juu mutta me ollaan aika samaa kokoa joten mä käytän sen paitoja ja päinvastoin. Eikö Le Marais ole gaykortteli? Johnny virnisti. Thom nyökkäsi ja vaihtoi paitansa.
-Eikös pohjoisosassa ole joitain ihan kipeän halpoja paikkoja? Johnny kysyi viikatessaan Thomin ojentamaa paitaa.
-Suosittelen varomaan jos sinne menette, mutta saa sieltä kyllä eurolla Dieselin paitoja, Mia hymyili.
-Mun isä aikoinaan asui siellä, mutta siitä nyt on parikymmentä vuotta, Johnny totesi ja jatkoi vaatteiden viikkaamista. Thom kiskoi päälleen uuden neuleen ja hyppäsi alas sängyltä, alkaen katsella itseään vaatekaapin oveen upotetusta kokovartalopeilistä.
-Mia, onko tässä jossain lähistöllä jotain kauppaa? Johnny kysyi Thomin ilmoittaessa lähtevänsä suihkuun.
-Melkein alapuolella, onko tupakat loppu vai? Mia kysyi ja nousi seisomaan. Johnny hymyili merkitsevästi ja veti hupparin t-paitansa päälle.
-Tuokaa suklaata! Thom huusi kylpyhuoneesta ja alkoi laskea vettä.

Kun he tulivat takaisin, Thomas käveli pitkin asuntoa yllään pelkät pillifarkut, harjaten märkiä hiuksiaan.
-No, oliko kulttuurishokki? Hän virnisti Johnnylle.
-Millä ihmeellä ranskalaiset elää? Koko kauppa täynnä viinaa ja keksejä, Johnny sanoi ja pudisteli päätään. Thom nauroi ja lähti kuivaamaan hiuksiaan.
-Mennään syömään kun olette valmiita, näytän yhden toisen ravintolan! Mia huusi olohuoneesta ja meni omaan huoneeseensa kuultuaan myöntävän vastauksen. Thom mittaili peilin edessä ylleen kahta paitaa, pyysi Johnnylta mielipidettä ja laittoi päälleen sen, jota hän ei valinnut. Johnny kaivoi matkalaukustaan vanhan paitansa, johon oli printattu keskisormea näyttävä, puolialaston nainen. Thom katsoi häntä synkästi.
-Sulle ostettiin tänään neljä uutta paitaa, aijotko sä oikeasti laittaa tuon? Hän kysyi. Johnny pyöräytti silmiään ja etsi sängylle tekemästään pinosta Armanin raidallisen kauluspaidan.
_______
Päättömiä yksityiskohtia: Rina on toinen henkilö joka halusi tarinaan. [Ei niinkään riemastunut kun kerroin mitä osaa hän esittää : D] Ulkonäkö näillä neideillä on aika sama.
Emiliekin on eräs kaverini.
Minulla on tälläkin hetkellä yllä paita, jossa on keskisormea näyttävä, alaston nainen.

Päivämäärä:   15.3.09 13:27:42

jess, jatkahan,<3

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   15.3.09 16:27:48

Vasta nyt pääsen lukemaa tätäki. Jatkoa ootan :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   15.3.09 20:23:23

Kiitos!
Nostoa.. Kommentteja kaivattaisiin ^^

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   15.3.09 21:23:54

ihanaa teksitiä, jatkoa lisää vaan :)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   16.3.09 17:58:31

Ihana, jatka nopeeta:D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   16.3.09 21:04:53

Nostan, huomenna tulee uusi pätkä :)

LähettäjäHapsiainen 
Päivämäärä:   16.3.09 21:40:05

Huippu! En mä muuta osaa sanoo, mutta ihan tiedoks vaan, että tääkin on aivan yhtä hyvin kirjotettu ku edeltäjänsäki. Ja hahmot edelleen aivan uskomattoman aitoja :)

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   17.3.09 07:10:59

Khihi, en oo taaskaan tullut aikaisemmin kommentoimaan, vaikka oon lukenutkin, muttakun ei oo vain ollu aikaa : <<

Ihanan pitkiä osia, oikeesti. Ahh, kiitän. Ei mitään kirjoitusvirheitä tms.

Mult ei nyt tuu kyl tiistai aamun mitään järkevää kommenttii, plääh...... Mut toisaalt, sen verra paska päivä edes ja väsyny olo ku en kahviikaa oo viel saanu, nii ehkä mua ei voi nyt tälläkertaa syyllistää.

Mutta juu, jatkeles ihmissä nopeasti : ))

P.s. Myönnänpäs vielä et mulla on suorastaan ikävä Ad:tä, kai siit tulee ees yks maininta tän tarinan aikana? Iha vaa joku tyyliin "Hahahahahaa, Ad on töis ku me syödään patonkiiiiii" :''''D Piristäis : )))

Lähettäjä: ee... 
Päivämäärä:   17.3.09 14:32:41

jatkoo ihmeessä:D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.3.09 16:39:53

Totta helkkarissa Ad tulee vielä mukaan, herrahan on melkein yksi päähenkilöistä!
Luvussa 4. tulee dramaattinen paljastus - Johnnyn isän nimi! Isikin saa tässä tarinassa vähän isomman roolin kuin edellisessä...
Eivät pojat Ranskaan jää lopputarinaksi, 3. luku on siis viimeinen sieltä. [Pariisi on tylsä paikka, sieltä mitään tarinaa saa ;]

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   17.3.09 18:11:20

Olen ollut hiukan kipeänä nyt päälle viikon, joten tuo ajatuspuoli ei välttämättä suju niin hyvin kuin pitäisi. :D

Luku 3

Torstai-aamuna Johnny heräsi kun joku avasi oven ja sytytti valot huoneeseen. Hän nosti hieman kasvojaan ja tönäisi rintakehänsä päällä levollisena nukkuvaa Thomia. Saatuaan näkökykynsä takaisin hän huomasi Rinan seisovan oven suussa, tuijottaen heitä hieman järkyttyneenä. Thomas nousi istumaan haukotellen, peitto valui syliin paljastaen koko ylävartalon. Poskessa oli punainen painauma Johnnyn rintakehältä.
-Mitä ihmettä sä täällä toimitat? Johnny kysyi ja nousi sängystä mitään peittelemättä. Rina punastui ja kääntyi äkkiä selin Johnnyn marssiessa huoneen poikki vessaan. Thom yritti pysyä peiton alla ja etsiä alushousujaan, Rina kääntyi takaisin.
-Mia päästi mut sisälle ennen kun se lähti töihin, Rina sanoi hieman anteeksipyytävänä. Thomas nousi sängystä samalla, kun Johnny tuli vessasta ja alkoi etsiä jotain puettavaksi kelpaavaa lattialla lojuvien vaatekappaleiden seasta.
-Mä laitoin kyllä aamiaista teille, Rina sanoi ja lähti. Thom loi nauravan ja hieman nolon katseen Johnnyyn, joka näytti hillitsevän itsensä väkisin. Thom lähti edeltä, Johnny tuli pian perästä ja marssi suorinta reittiä parvekkeelle tupakalle. Thomas istui sohvalla ja katseli tätä. Johnny nojasi parvekkeen kaitseeseen katsellen pitkin kaupunkia selkä häneen päin. Hiukset solmussa, yllään pelkät college-housut, jotka roikkuivat lantion varassa. Thom nosti digikameran pöydältä ja otti tästä kuvan juuri ennen kuin Johnny kääntyi häntä kohti. Auringonvalo osui yläruumiin lävistyksiin ja kaulassa roikkuvaan panssariketjuun. He hymyilivät toisilleen, Rina kaatoi kahvia ja istui Thomin vasemmalle puolelle. Johnny tuli sisään, istui toiselle puolelle ja otti kahvikuppinsa.
-Oletteko te kaksi homoja? Rina kysyi yhtäkkiä, täysin varoittamatta. Johnny räjähti nauramaan, Thom potkaisi häntä nilkkaan.
-Ollaan kyllä, mä luulin että sä tiedät, hän vastasi ystävällisesti. Johnny nauroi yhä vedet silmissä, pidellen kylkiään. Thom yritti tehdä voileipää välittömättä Johnnysta, joka yritti epätoivoisesti hillitä itseään.
-Minne te olette menossa tänään? Rina kysyi lähinnä Thomilta Johnnyn noustua takaisin istuma-asentoon. Hänen äänessään oli pettymystä, jota hän yritti peitellä hymyllä.
-Ajateltiin että mentäis tänään Notre-Damelle. Eilen käytiin Le Maraisilla mutta ei ehditty tuonne. Sitten varmaan Eiffeliin ja vähän seikkaillaan ympäri kaupunkia, Thom hymyili, Johnny hänen takanaan pyhki silmäkulmiaan.
-No mä tulen sitten samaa matkaa teidän kanssa, jatkan vain punaisella linjalla hiukan pidemmälle niin pääsen kotiin, Rina vastasi.
-Kyllä sä voisit meidän kanssa tulla, Thom yritti ystävällisesti vaikka tiesi mitä Johnny ajatteli, sillä nyt oli Thomin vuoro ottaa merkitsevä osuma nilkkaansa.
-Juu, sä riemastuttaisit kummasti mun päivää tulemalla mukaan, Johnny virnisti ja höyläsi juustosta viipaleen. Thomas huomasi ivallisen sävyn tämän äänessä.

-Hieno, eikö? Thom kysyi ja nosti uuden järjestelmäkameransa. Johnny nosti aurinkolasit otsalleen ja nyökkäsi. Yli 90 metriä korkea katedraali kohosi heidän edessään. Thomas nousi seisomaan kiviselle penkille, otti kuvan Johnnysta ja kääntyi kuvaamaan Notre-Damea.
-Onneksi osuttiin paikalle juuri jumalanpalveluksen aikaan, Rina hymyili, suunnaten lausahduksensa lähinnä Thomille. Johnny sytytti tupakan.
-Just niin, onhan se hyvä ettei varmasti osuttu paikalle silloin, kun sisällä pääsisi kävelemään ja hengittämään, hän totesi.
-Olisit jättänyt sen egosi ulkopuolelle niin mahtuisit, Rina vastasi.
-Pitäkää nyt jo ne kuononne kiinni! Te olette vain tapelleet koko päivän, Thom ärähti kääntämättä silmiään kameran linssistä. Rina puri hammasta ja Johnny kääntyi naureskellen takaisin katedraalin puoleen. Johnny sammutti savukkeensa penkin vieressä olevaan tuhkakuppiin, Thom pakkasi kameransa ja johdatti heidät aukion yli. Joen ylittävällä sillalla tummaihoinen mies soitti kontrabassoa. Johnny heitti taskustaan miehelle euron kolikon ja sai vastaukseksi kirkkaan valkoisen hymyn. Thomas johdatti heidät pieneen ravintolaan jossa ihmiset söivät kummallisen näköisiä lettuja.
-Me käytiin täällä aina pieninä, täältä saa parhaat krepit, Thom kertoi Johnnylle, hymyili nuorelle miestarjoilijalle ja istui. Johnny avasi ruokalistan ja hänen kulmakarvansa kohosi. Täytteitä oli oikeastaan saatavana ihan mitä tahansä pystyi keksimään. Hän valitsi listan normaaleimmasta päästä, suklaavoi-täytteen. Se komea miestarjoilija, jota Thom oli tervehtinyt, tuli heidän pöytänsä luo hakemaan tilauksia. Mies hymyili säteilevästi Rinalle ja kirjoitti nopeasti tilaukset lehtiöön.

Johnny juoksi äkkiä ulos metrosta ja veti keuhkonsa täyteen ummehtunutta metroaseman ilmaa. Thom tuli perässä ulos ja nauroi toisen ahdingolle.
-Noissa loukuissa kyllä hankkii mukavia uusia ystäviä, Johnny puuskahti. Sen jälkeen kun he olivat saattaneet Rinan omaan metroonsa, hän oli viettänyt matkan Gare de l'Estin metroasemalta Corentin Carioun asemalle ahtaassa ruuhkametrossa, selkä liimaantuneena lihavan, kammottavalta partavedeltä ja hieltä haisevan vanhan miehen mahaan. Eteenpäinkään hän ei ollut päässyt, sillä hänen hänen edessään oli ollut pieni tyttö joka piti Johnnyn jalkaa tukena. Tytön äiti oli vain katsellut ympärilleen, välittämättä siitä että lapsi roikkui tuntemattoman ihmisen jalassa. Thom oli päässyt istumaan ja naureskeli paikaltaan Johnnyn ahdingolle. Thom viittasi kohti portaita, joita metroasemat olivat täynnään. Päästäkseen raiteilta toisille piti juosta satoja askelmia ylös ja alas. Johnny seurasi Thomia ylös kolmet portaat, ulos pienistä heiluriovista, vielä yhdet portaat joista he nousivat päivänvaloon. Johnny laski aurinkolasit jälleen silmilleen ja yritti katsella ympärillään olevia pieniä ravintoloita ja kauppoja. Thom lähti juoksemaan kadun yli, Johnny seurasi häntä kaivaen tupakat taskustaan.

Mia oli jo kotona kun he pääsivät takaisin. Asunnossa leijui ruoan tuoksu, Johnny vei laukut makuuhuoneeseen. Mia oli kattanut pöydän valmiiksi, Thom kävi pesemässä kätensä ja istui.
-Kävittekö Eiffelissä? Mia kysyi ja istui.
-Juu, ekana Notre-Damella, sitten käytiin vähän tuolla pohjoispuolella, oli muuten ihan kipeän halpoja paikkoja. Sitten kun ajateltiin että pahin turistiaika on ohi niin mentiin tornille. Jonotettiin vain puol tuntia! Mutta ei vain kosinut, Thom sanoi ja latoi ruokaa lautaselleen. Johnnykin saapui huoneeseen ja istui.
-Olit kuule helkkarin mukavan herätyksen kehittänyt aamuksi, Johnny sanoi Mialle.
-No ajattelin että Rina laittaisi teille aamukahvit ja saattaisi jonnekin josta te löydätte itse eteenpäin, hän vastasi ja nosti riisiä lautaselleen.
-Laittoi toki mutta kun se päätti sitten vielä herättää meidät, Thom sanoi hieman nolona. Mia rupesi nauramaan tajutessaan mitä pojat ajoivat takaa.
-Raukkaparka, hän sanoi ja ojensi kauhan Johnnylle. -Meillä on muuten enää muutama päivä jäljellä. Tuleeko Sean tai Irene hakemaan meidät lentokentältä? Hän jatkoi.
-Ei, mun isä lupasi tulla, Johnny vastasi.
-Ai, mielenkiintoista tavata hänetkin. Joko sulla on koti-ikävä? Mia kysyi hymyillen.
-Ei kotia ainakaan, pelottaa ajatellakin millaiseksi isä on sen viikon aikana päästänyt, Johnny vastasi.
-No kyllä sulla vähän on ikävä isääs ja Adia, Thom virnisti pöydän toiselta puolelta. Johnny kohautti harteitaan ja alkoi haluttomasti lapioida riisiä suuhunsa. Thom alkoi paasata Mialle siitä, mitä pitäisi tehdä vielä Pariisissa ja suunnitelmistaan, mitä Mian tulisi nähdä kotimaassa. Johnny osallistui keskusteluun muutamalla sanalla silloin tällöin, yrittäen lähinnä keskittyä ruokaansa. Hän oli ihastunut Pariisiin, mutta silti hän alkoi jo haluta kotiin. Hän halusi tuttuun, epämukavaan sänkyynsä ja mustaa kahvia.
________
Päättömiä yksityiskohtia: Rina ei suotta ajattele ensin eikä kaunistele.
Krepit ja niitä tarjoileva herra ovat tuttuja meillekin.
Muuten olisin voinut vaikka jäädä Euroopan rundille, mutta se kahvi, se kahvi...

Lähettäjä: Letaaligeeni 
Päivämäärä:   17.3.09 19:51:41

Täähän vaikuttaa hyvältä. Pitääpi mennä lukaisemaan tuo edellinenkin tekeleesi, voin sitten tulla siitä kommenttia heittämään, kun saan sellaisen urakan suoritettua. Tosin nyt jo vilkaisin hiukan alkua sen toivossa, että saisin hiukan paremman kuvan tarinan päähahmoista. Sen verran on kyllä pakko sanoa, että Tämän tarinan alku on megalomaanisen paljon parempaa tekstiä kuin edellisen, ainakin noin oikeinkirjoitusta ajatellen :) Juonesta en sano vielä mitään.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.3.09 12:29:25

Suosittelen lukemaan, missaat tästä aika paljon/putoat helposti kärryiltä jos et :D

Thomilla on tänään synttärit!
Ikävä vain että tartutin sen ja nyt se makaa sängyn pohjalla : D

Päivämäärä:   18.3.09 17:30:43

koska jatkuu?:D

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   18.3.09 22:01:08

Luen vasta tota ekaa osiota, jota ei koskaan aikasemmin tullut avattua, ja nyt ei voi jättää kesken;) Täytyy vaan välistä nostella tätä etusivulle..

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   18.3.09 22:09:31

No hemmetti, laitetaan nyt sit 4. luku. Tässä hypitään vähän paikoissa ja päivissä mutta toivottavasti ette sekoa.
Nyt paljastuu poikien isin nimi!

<b>Luku 4</b>

Johnny pakkasi viimeiset housut matkalaukkuunsa ja kiskoi väkivaltaisesti vetoketjun kiinni. Thom istui oman laukkunsa päällä ja hyppi, yrittäen saada tavaroita tiiviimmin laukkuun. Mia avasi oven ja kurkisti sisään.
-Johnny kulta, voisitko sä tulla auttamaan? Hän kysyi. Johnny nosti laukkunsa lattialle, katsoi hieman huvittuneen säälivästi Thomia, joka yritti saada laukkuaan epätoivoisesti kiinni. Hän seurasi Miaa tämän makuuhuoneeseen, tajuten ettei ollut koko viikon aikana käynyt kunnolla koko huoneessa. Hän katseli ympärilleen, hieman hänen ja Thomin makuuhuoneetta isomman huoneen seinät olivat murretun siniset, puolentoista metrin korkeudessa kulki boordi ja seinillä oli muutamia tauluja. Huonetta valtasi samanlainen parisänky kuin Johnnyn ja Thomin makuuhuoneessa, tässä sängyssä vain oli vaaleansiniset satiinilakanat. Valtavan, tammipuisen vaatekaapin vieressä oli vastaavaa puuta meikkipöytä.
-Nämä pitäis kantaa jollain tavalla eteiseen. Ja alas. Ja taksiinkin oikeastaan, Mia sanoi ja hymyili. Johnny katsoi valtavaa matkalaukkua, joiden vieressä oli vielä tietokonesalkku ja olkalaukku. Johnny käveli mustan, pörröisen maton yli ja nosti matkalaukun. Hän vei laukun ulko-oven viereen ja kääntyi hakemaan omaansa, meinaten törmätä Thomiin, joka oli vihdoinkin saanut matkalaukkunsa kiinni.
-Taksi tulee sitten kohta! Mia ilmoitti ja meni takaisin makuuhuoneeseensa. Johnny katsoi ikkunasta ulos, katojen yllä näkyi Riemukaari. Hän tunsi Thomin posken painautuvan jälleen lapaluuhunsa ja käsien kietoutuvan vatsansa ympäri.

He kävelivät ulos terminaalista rivinä, Johnny kantaen omansa lisäksi myös Mian laukkua. Hän ja Thom katselivat ympärilleen etsien tuttua BMW:tä.
-Tuolla! Johnny ja Thomas huudahtivat melkein samanaikaisesti ja kaartoivat oikealle. Johnnyn isä nojasi Bemarinsa kylkeen ja heitti savukkeen läheiseen vesilätäkköön, jonka jälkeen kuuli poikansa huutavan ja nosti katseensa. Hänen kasvoilleen levisi iloinen hymy, toinen kulmakarva kohosi ja silmät kapenivat kun he tulivat lähemmäs ja hän huomasi Mian. Johnny laski matkalaukut auton taakse, halasi isäänsä ja suuteli tätä poskelle leikillisesti. Hänen isänsä halasi Thomiakin ja tervehti Miaa erittäin ystävällisesti. Mia ojensi kätensä ja esittäytyi.
-Michael, Johnnyn isä sanoi ja tarttui hoidettuun käteen. Johnny yskäisi merkitsevästi, kättely kesti aavistuksen liian kauan.
-Ai hauska tietää, sä olet ollut viikon ajan pelkkä isä, Mia sanoi nauraen. Michael meni hetkeksi hämilleen.
-Johnny ei ole ihan vielä kasvanut lapsenkengistään. Mike käy, mies virnisti. Johnny nosti laukut takaluukkuun ja kiersi auton eteen.
-Johnny! Naiset eteen! Mike huomautti Johnnylle pilke silmäkulmassaan.
-Mä tiesin kyllä, mä vaan... Avasin tän oven sille, niinhän herrasmiehet tekee, Johnny vastasi ja avasi oven suurin elein Mialle, joka kiitti häntä nauraen ja istui autoon. Pojat istuivat taakse, Mike etupenkille. Hän laittoi silmälasit päähänsä ja lähti ajamaan, katsoen välillä naista joka istui hänen vieressään. Mia istui ryhdikkäästi, jalat ristissä ja käsilaukku sylissä. Punaiset hiukset kehystivät taitavasti meikattuja kasvoja.
-Isä, pitäiskö mun ajaa? Me ollaan ojassa kohta jos sä et lopeta Mian tuijottamista, Johnny huomautti takapenkiltä, saaden vastaukseksi erittäin ruman katseen peruutuspeilistä isältään ja Mialta pienen naurun.
-Oliko toi rääpäle ihmisiksi siellä? Mike kysyi Mialta ja kääntyi risteyksestä oikealle.
-Voi, ne oli molemmat kuin pieniä enkeleitä. Johnny on niin kovin hurmaava, toivottavasti päästät sen vielä uudestaan Ranskaan, Mia vastasi hymyillen. Mike katsoi peruutuspeilistä poikaansa ja pudisteli päätään.

Lopulta BMW pysähtyi omakotitalon pihalle, mahdollisimman lähelle ovea. He nousivat autosta, Mike ja Johnny ottivat matkalaukut tavaratilasta. He lähtivät sisälle, Thomin äiti Irene ja Mia tervehtivät sydämellisesti. Sean oli ilmeisesti vielä töissä, mutta Christian ilmestyi yläkerrasta ja tervehti iloisesti, pujahtaen Johnnyn ja tämän isän viereen.
-Ettekö te ymmärrä jotain autoista? Hän kysyi. Molemmat nyökkäsivät ja katsoivat kysyvästi.
-Voisiko joku jossain välissä vilkaista tota mun Nissania? Ei nyt kun Julia on kaupassa mutta jossain välissä, hän kysyi, saaden jälleen myöntävän vastauksen. Mia tervehti Christianiakin ja kääntyi Johnnyn puoleen, otti häntä olkapäistä ja hymyili säkenöivästi suudellessaan häntä poskille.
-Nähdään jossain välissä, mennään ostoksille sitten niin kuin sovittiin, hän sanoi. Johnny kiitti häntä ystävällisesti, Mia kääntyi hänen isänsä puoleen.
-Kiitos kyydistä, hän sanoi ja hymyillen suuteli Mikeä poskelle. Johnny puri hampaansa yhteen, yritti olla nauramatta isänsä hämmennykselle. Hän hyvästeli kaikki nopeasti ja luotsasi Miken ulos ovesta ja autoon.
-Kun sä puhuit 'Thomin tädistä', mä odotin jotain isonenäistä tanttaa, en... Tuollaista! Mike sanoi ja käynnisti Bemarin. Johnny virnisti itsekseen ja kiinnitti turvavyön.

Muutaman päivän kuluttua Johnny hölkkäsi ovesta sisään ja laski kypäränsä eteisen lattialle. Hän oli juuri ollut ensimmäistä päivää kesätöissä matkan jälkeen. Michael kohotti katsettaan päivän sanomalehdestä.
-Jos mä menen käymään Thomilla, Johnny sanoi.
-Mä tuon sut, Mike sanoi välittömästi. Johnny nauroi ja laittoi takkinsa naulakkoon kun tämä juoksi makuuhuoneeseensa ja tuli takaisin kiskoen ylleen Dieselin paitaa, jonka Johnny oli tuonut Pariisista.
-Siis sitä mä vain että voisi katsoa sen Nissanin, Mike sanoi etsiessään Bemarin avaimen housujensa taskusta.
-Juu aivan totta kai. Kannattaa vaihtaa öljyinen paita puhtaaseen ihan vain sitä varten että saa sotkea senkin. Oletko sä nyt ihan varma, jos kuitenkin mentäis Hondalla? Johnny sanoi ja väisti isänsä kämmentä, joka yritti osua pään sivuun.

Mia, Thomas ja Christian tulivat pihalle heitä vastaan. Chris vei Johnnyn ja tämän isän Nissanin luo ja avasi konepellin. Hän peruutti heidän alkaessaan tarkastella moottoria, Johnny antoi pian vapaat kädet isälleen ja siirtyi Thomin viereen kaivaen taskustaan askia. Thom tönäisi häntä kylkeen ja osoitti parin metrin päässä seisovaa Miaa, jonka katse oli kinnittynyt Nissanin etuosaan. Johnny siirtyi hänen viereensä, Thom lähti edeltä sisälle.
-Onko hän oikeasti sinun isäsi? Mia kysyi. Johnny puhalsi savut ulos.
-Ja sinkkukin vielä, hän virnisti. Mia katsoi häntä merkitsevästi.
-Antaa palaa vaan, ei se mua häiritse, Johnny sanoi samalla, kun Nissanin konepelti lyötiin kiinni. Johnnyn isä katsoi heitä, mutta kääntyi puhumaan Christianille.
-Suosittelisin hankkimaan kokonaan uuden, romu mikä romu. Voin mä sulle antaa Adin numeron jos se suostuis ottamaan tuon huoltoon, hän sanoi ja viittasi Johnnyn luokseen Christianinkin lähdettyä sisälle.
-Mistä te puhuitte? Hän kuiskasi Johnnylle joka sammutti keskittyneenä savukkeen sormillaan ennen kuin vastasi.
-Sen verran mä sanon että pyydä nyt jumalauta sitä ulos, ei se täällä kauan enää ole, Johnny vastasi ja lähti tunkien natsaa takaisin askiin. Hän iski Mialle silmää isänsä huomaamatta ja hävisi sisälle, jättäen Miken ja Mian kahdestaan pihalle. Mike astui muutaman metrin lähemmäs, yrittäen pitää toista kättä huolettomasti taskussaan.
-Mitä sulla on ohjelmassa lähipäivinä? Hän kysyi.
-Ylihuomenna mennään poikien kanssa ostoksille, sitten mulla on liiketapaamisia sun muita. Huomenna mä olen kyllä vapaa, Mia vastasi vihjaavasti, mies ymmärsi viestin välittömästi.
-No jos huomiseksi ilmestyisi vaikka illallinen ja pari lasillista? Hän ehdotti, jättäen lauseen leijumaan heidän väliinsä.
-En pistäisi pahakseni, Mia hymyili.
-Jos mä haen sut vaikka puoli kuudelta? Mike ehdotti. Mia nyökkäsi, molemmat lähtivät omiin suuntiinsa hymyillen. Mia nousi portaat ovelle, vilkaisi vielä kerran olkansa yli autoon istuvaa miestä ja avasi oven, jonka takana häntä oli vastassa kaksi uteliasta silmäparia. Mia hymyili merkitsevästi ja käveli poikien ohi.
______
Luku 5 tulee muuten olemaan piiitkä....
Tulostin tänään syntisen kaunis mies-tarinan. 54 A4-arkkia. Jos jotain kommentin tapaista saisi kuitenkin (:
Päättömiä yksityiskohtia: Tiesittekö muuten
että rakastan Don Rosan sarjakuvia?

LähettäjäHapsiainen 
Päivämäärä:   18.3.09 22:26:47

Hihihihaa!
Öm, anteeksi, poistun häiriköimästä, en oikeesti osaa sanoa tällä kertaa mitään. Paitsi että Don Rosan sarjakuvat on huippuja!

Lähettäjä: Pyry<3 
Päivämäärä:   19.3.09 08:18:28

ihan paras tarina <33 jatkoo?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   19.3.09 18:39:38

nostan hieman. Huomenna saatte uuden pätkän jos mä saan kommenttia ;)

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   19.3.09 19:18:54

Siis mitä enää pystyy kommentoimaan;)

Hyvin kirjoitat, ihan jotain pikku virheitä ollut jossain, ei kuitenkaan niin että haittais..
Välillä vähän joutuu pakittelemaan ja tarkistaa että mikä ajankohta olikaan menossa, siis menee ajanjaksot sekasin, tai jotain sinne päin, en osaa oikein selittää.. Saattoi kyllä johtua siitäkin että luin yöllä->aivot ei toiminu..

Eli lyhyesti sanottuna, mielenkiinnolla jatkoa odottaen..

Päivämäärä:   19.3.09 20:00:35

jipii,vihdoinki lukemaan tätä tarinaa,tää on paras tarina mitä ikinä oon lukenu :) jatkahan :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.3.09 16:01:11

Ei tässä nyt ihan kommentitta tekis mieli jatkella..

Lähettäjä: piipitiiis 
Päivämäärä:   20.3.09 17:22:57

no voihan kökkö :< alkaa olla taas niin kiire ettei ehi koneel olemaa paljoo. kiva kyl päästä lukemaa tätä.

Päivämäärä:   20.3.09 17:59:42

Ihana:D jatka nopeeta

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.3.09 19:32:55

Noh, laitetaan sitten.

Luku 5

Perjantai-iltana kello lähestyi viittä, Johnny istui isänsä sängyllä ja katseli eteensä levitettyjä paitoja.
-Ei hemmetti isä, ei se voi olla noin hankalaa! Otat nyt suosiolla tuon valkoisen, hän puuskahti. Michael katsoi miettivästi paitoja laittaessaan ketjua kaulaansa, mutta totesi Johnnyn olevan oikeassa. Hän heitti t-paidan sängylle ja otti poikansa ojentaman Hugo Boss-pullon. Hän alkoi napittaa paitaa ylleen, Johnnyn roikkuessa hiuksissaan.
-Laitetaan vähän tollee rennosti. Sä oot tulessa tänään, Johnny virnisti ja siirsi isänsä hiukset huolettomasti otsalle. He siirtyivät keittiöön, Johnny kaatoi termospullosta kahvia ja Mike pakkasi pikkutakin povitaskuun tavaransa työtasolta.
-Sitten muistetaan taas että ei polteta autossa eikä ketjussa, avataan ovet, ei tuijoteta ja varota mua jos tuot sen tänne mutta mielummin älä tuo, Johnny listasi. Mike vain nauroi ja laittoi savukkeet taskuunsa.

Mike tarjosi Mialle tuolin, tämä istui ja riisui puuvillaisen jakkunsa tuolin selkänojalle. Sen alle puetussa punaisessa kauluspaidassa oli erittäin syvään uurrettu kaula-aukko, leikkaukset myötäilivät vartaloa kauniisti. Tarjoilija toi ruokalistat, Mike katseli vaihtoehtoja hajamielisesti nostaen vähän väliä katseensa Miaan. Nainen pyyhkäisi sirolla eleellä hiukset korvansa taakse ja laski ruokalistan. He tilasivat, Mike valitsi viinin.
-Oletko sä ihan kokonaan ranskalainen? Mike kysyi.
-Olen, mutta mulla on sukua Belgiassakin. Mä asuin siellä hetken joskus nuorempana, Mia vastasi ja pyyhki jälleen hiukset kasvoiltaan. Hiusten päälle oli painettu Chanel-tyyliä tehostava baskeri, jonka väri sopi täydellisesti kauluspaitaan.
-Missä päin Belgiaa? Mä kävin myös siellä kun olin reilaamassa. Silloin mä olin Pariisissakin hetken, Michael vastasi.
-Antwerpenissä, siellä pohjoisessa. Missä sä? Mia kysyi rehellisen kiinnostuneena.
-Mäkin kävin siellä, haluaisin kyllä mennä uudelleen. Ja mä asuin siellä Pariisin pohjoisosassa, Mike kertoi. He keskustelivat vilkkaasti Antwerpenistä ja sen nähtävyyksistä sekä kaikesta muusta mahdollisesta eivätkä meinanneet huomata kun tarjoilija toi annokset.
-Mä olin reilaamassa melkein vuoden, tulin takaisin, tapasin Sophien ja tänne jäin, Mike hymyili ja nosti haarukan.
-Sophie? Mia kysyi.
-Poikien edesmennyt äiti, Mike vastasi ja keskittyi hetkeksi pihviinsä.
-Aivan, Johnny kertoikin. Anteeksi, Mia sanoi nopeasti. -Minunkin mieheni kuoli pari vuotta sitten auto-onnettomuudessa, hän jatkoi. Mike yritti pahoitella.
-Me olimme oikeastaan silloin eroamassa. Mies suurin piirtein nukkuikin toimistossa. Rahaa tuli mutta onnellinen mä en ollut. Satuin kyllä perimään sen yhtiönkin silloin, Mia nosti hieman toista suupieltään.
-Sun miehesi oli siis Thomin setä? Mike varmisti.
-Juu, mä en ole biologista sukua Thomille millään tavalla. Mä vain jäin sukuun vaikka meillä ei ole edes lapsia. Enkä mä itseasiassa voi saada vaikka rakastankin lapsia. Mä hemmottelen aina kaikki alta, tai vähän ylikin, kaksikymppiset piloille. Huomasit varmaan, Mia hymyili.
-Mä ihmettelinkin millä rahalla se on Armanin paidan ostanut, Mike naurahti ja kaatoi lisää viiniä.

Johnny kuuli ulko-oven kolahtavan. Hän laski olutpullon sohvapöydälle ja katsoi kelloa. Isä tuli olohuoneeseen ja istui hänen viereensä sohvalle.
-Mikä ihme sulla on? Sä tulet kotiin tähän aikaan samana iltana ilman naista ja sä vielä hymyilet? Hän kysyi ja laittoi televisiosta äänen pois.
-Upea nainen, isä huokaisi. Johnny meinasi alkaa nauraa mutta päätti hillitä itsensä.
-Tuleeko uusintaa? Hän kysyi.
-Keskiviikkona, molemmilla on torstai vapaana, isä vastasi ja lähti, hymyillen onnellisena. Johnny laittoi äänet takaisin ja nosti pullonsa. Hän ei halunnut mainita isälleen, että Mia lähtisi pois parin viikon sisällä. Oli ihanaa nähdä isä noinkin onnellisena, yleensä tämä ilmestyi treffejä seuraavana päivänä kotiin kuin nukkuneen rukous, istui puoli tuntia suihkussa, nukkui pari tuntia ja sen jälkeen kykeni taas olemaan oma, normaali itsensä.

Keskiviikkona Johnny pysäytti kevarin ja antoi Thomin nousta pois sen päältä ennen kuin laittoi jalan paikalleen. He kävelivät sisälle, Mike oli jo valmistautumassa. Hän mittaili katseellaan kahta kauluspaitaa.
-Laita se harmaa, Thom sanoi ovelta. Mike mietti hetken mutta totesi Thomin olevan oikeassa. Johnny kaatoi pojille termospullosta kahvia, laittoi Thomille maitoa ja johdatti tämän perässään olohuoneeseen. He olivat saaneet kupit tyhjiksi kun Mike ilmestyi olohuoneeseen. Hän istui sohvalle yrittäen asetella kauluksiaan. Johnny pudisteli päätään, meni isänsä eteen ja huitoi tämän kädet alas, alkaen laittaa kauluksia siististi mutta rennosti.
-Me mennään varmaan sitten yöksi Thomille, lähden sieltä aamulla töihin, Johnny sanoi, avasi toisenkin napin ja nyökkäsi tyytyväisenä. Mike nousi ylös sohvalta.
-Eihän tää varmasti haittaa teitä kumpaakaan? Hän kysyi olohuoneen ovelta. Pojat katsoivat häntä yllättyneenä.
-Ei todellakaan. Mia ei ole ollut kenenkään kanssa ulkona varmaan viiteen vuoteen. Ja itseasiassa se on ollut hirveän iloinen ja onnellisen oloinen viime päivinä, Thom sanoi ja hymyili. Mike koitti peitellä hymyään. Hän hyvästeli ja lähti ovesta ulos. Johnny haki itselleen oluen ja Thomille siideriä ja vaihteli hetken kanavia, mutta laittoi lopulta Johnny Depp-filmin pyörimään DVD:ltä.

Johnny käynnisti kevarin ja ajoi pihan poikki. Thom laski kädet hänen selälleen, se oli totuttu tapa vaikka hän oli jo keksinyt miten pyörän takaa pidettiin kiinni. Johnny pysähtyi, odotti että autojono oli ajanut ohi ja kääntyi tielle. Kuumana kesäpäivänä ilmavirta tarttui mukavasti vaatteisiin, vauhti tuntui ihanalta. Johnny kääntyi pienelle tielle, joka mutkitteli metsän läpi. Se lyhensi matkaa ja hän piti tiellä ajamisesta, sillä ei ollut yhtään liikennettä ja mutkat antoivat ajamiseen haastetta. Hän ajoi keskustan läpi Thomin luo. Hän jätti kevarin Irenen Citroënin viereen ja antoi Thomin nousta ensin pois pyörältä.
-Voi hemmetti, isä on kotona. Musta tuntuu että sä et voi jäädä yöksi, Thom sanoi ja viittasi isänsä Bemaria.
-Parempi varmaan että lähden saman tien, Johnny totesi. Sean ei vieläkään ollut täysin toipunut keväästä, jolloin hän oli yllättänyt pojat olohuoneestaan. Johnny ei ollut nähnyt Seania kuin ohimennen sen jälkeen. Thom antoi Johnnylle nopean suukon, mies veti kypärän päähänsä ja lähti. Hän ajoi takaisin keskustaan, kävi hakemassa kahvia, olutta ja tupakkaa ja ajoi kotiin. Hän otti oluen sekä lasillisen viskiä ja asettui terassille. Lopulta aurinko alkoi painua mailleen ja ulkona tulla kylmä, Johnny meni sisälle ja laittoi kesken jääneen elokuvan pyörimään ja toivoi että isä tulisi pian kotiin. Hän otti seuraavan oluen ja tunsi kuinka silmät alkoivat painaa.

Mike avasi Mialle auton oven ja kiersi kuskin puolelle.
-No niin, minnes sitten ajetaan? Hän kysyi leikillisesti käynnistäessään auton.
-Ajetaan teille, Mia vastasi hymyillen. Mike katsoi häntä hetken, mutta käänsi auton ja lähti ajamaan kotiin. Levyltä soi Beatlesin hittejä, Strawberry fields forever päättyi kuin he pääsivät pihalle. Kesäyö oli lämmin ja kaunis.
-Onko tuo sun? Mia kysyi ja osoitti moottoripyörää autotallin vieressä.
-Haluatko joskus ajelulle? Mike kysyi ja kiersi kätensä Mian hartioiden ympäri.
-Ehdottomasti! Koska sopisi? Mia vastasi innostuneena.
-Perjantaina? Mike ehdotti ja Mia nyökkäsi. He kääntyivät taloa kohti, Mike päästi Mian edeltään sisälle. Tämä katseli vähän aikaa ympärilleen, riisui takkinsa naulakkoon ja tuli takaisin Miken luo. Mike kiersi kätensä hänen vyötärölleen, painautui suutelemaan. Mia kiersi kynnet hänen niskaansa, nosti toisen käden rintaa vasten ja siirsi sen hitaasti takin alle.
-Joo okei, tää alkaa jo hiljakseen olla vähän liikaa! Johnnyn ääni keskeytti heidät. Mia ei siirtynyt tuumaakaan kauemmas, kääntyi vain katsomaan Johnnya kuten Mikekin.
-Tuota... Mä luulin että sä olisit Thomilla, Mike sanoi ja nosti toisen kätensä sukimaan hiuksiaan.
-Tuli pieni este. Jos mä menen... Vaikka nukkumaan. Mä lähden sitten kahdeksaksi töihin, Johnny vastasi äänellä, josta paistoi läpi "älkää pitäkö kovaa ääntä, mä haluan nukkua!" Hän nousi portaat yläkertaan, Mike kääntyi takaisin Mian puoleen ja yritti hymyillä hieman hämillään. Mia vain jatkoi siitä mihin he olivat jääneet.

Mike heräsi ja tunsi kevyen painon rinnallaan. Mia nukkui rauhallisena, peitto jotenkuten päällään, käsi Miken rinnalla. Mike siirsi häntä hieman ja livahti pois. Talossa leijui kevyt naisen tuoksu, hän alkoi laittaa kahvia mahdollisimman hiljaa.
-Jaha, sitä ollaan herätty. Jos te ylipäätään nukuitte, Johnnyn väsynyt ääni havahdutti hänet. Mike vain hymyili ja laittoi keittimen päälle. Johnny laittoi savukkeen huuliensa väliin ja nyökkäsi kysyvästi ulko-ovea kohti. Mike seurasi häntä ja sytytti savukkeen istuen ulkorappuselle. Aamu oli juuri niin kaunis kuin kesäaamu voi olla puoli kahdeksalta. Tai ehkä Mike vain näki kaiken vaaleanpunaisten linssien läpi.
-Muistathan sä että Mia lähtee ensiviikolla pois? Ennen kuin rupeat tulevaisuutta suunnittelemaan, Johnny sanoi ja istui tämän viereen.
-Tietysti muistan vaikka en mä haluais, Mike puuskahti.
-No kai sä tiedät mitä sä teet. Mä pääsen töistä varmaan kahden ja kolmen välissä mutta mennään Thomin kanssa kahville vielä, Johnny sanoi ja nosti lähti kohti autotallia kaivaen avaimia taskustaan. Mike meni sisälle ja alkoi laittaa kahvia ja voileipiä tarjottimelle, kuunnellen kuinka kevari ajoi ulos tallista ja pihan yli. Hän kantoi tarjottimen huoneeseensa Mian alkaessa juuri herätä. Ikkunasta tulviva valo korosti värejä, Mian punaisia hiuksia valkoisia lakanoita vasten. Mia veti lattialta yllen Miken eilisen kauluspaidan ja nousi parempaan asentoon istumaan. He söivät, joivat ja puhuivat tulevasta perjantaista auringon paistaessa kauniisti ikkunasta sisään.
________
Päättömiä yksityiskohtia: Käväistiin Thomin kanssa eurooppakierroksemme aikana Antwerpenissäkin. Ihanampaa kaupunkia saa hakea.
Johnny juo aika paljon myös viskiä - kyseinen myrkky ei oikein mulle sovellu.

Antakaa kivaa kommenttia, päänahkani on tulessa.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   20.3.09 19:43:32

Tottakai mä jätin jotain mainitsematta.
ELI tämä luku oli nyt aika pitkä ja päivä vaihtuu muutamaan otteeseen, älkää hämääntykö !

Päivämäärä:   20.3.09 19:53:40

Hooh! Jatkoa!

Nytpä ei oikein irtoo enempää :DD

Päivämäärä:   21.3.09 11:45:15

jesssssss,jatkahan<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   21.3.09 16:53:56

Mihin kaikki vanhat lukijat on hävinnyt? : D fani t-ex.

Parin luvun sisällä saamme kaivatun Adin [ja Jaken] mukaan kuvioihin.

Lähettäjä: ...? 
Päivämäärä:   21.3.09 17:02:10

todela hyvä pätkä ja kiva et oli pitkä, lisää samanlaisia !!

Lähettäjä: Dinin 
Päivämäärä:   21.3.09 20:53:46

Hahaa, oi että kun oli ihanaa lukea näitä työpäivän jälkeen :3 Suuret kiitokset sinulle taas kerran ihanasta tekstistä. Ainut asia jota olisin kaivannut oli sellainen edes pienenlainen söpöily, joita -arvakseltaan silloinkin- löytyi Syntisen kaunis miehestä. :<
Mutta jatkoa odottelen taas.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.3.09 22:31:11

Entäs Ad? jatka..

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.3.09 00:00:19

Keskustelen tässä mesessä kaverini kanssa ja tajusin että keskustelun alareunassa on mainos "AD jatkaa auton matkaa", rupesin nauramaan aika kipeästi.

Söpöilyä luvassa kyllä! Laitan varmaan aamulla luvun 6.
Adiakin luvassa, älkää nyt murehtiko : D

Päivämäärä:   22.3.09 14:03:16

jatkaha jo <3 :P

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.3.09 14:08:50

Juuri olin etsimässä topicia lisätäkseni tämän! Tässä on nyt sitten söpöilyä ;D

Luku 6

Mia tuli moottoripyörälle, suuteli Mikeä ja laittoi päähänsä Thomilta saamansa kypärän, joka oli Thomilla sillä Johnny ei ikinä kuljettanut ketään muuta. Mike laittoi oman kypäränsä takaisin päähän ja käynnisti pyörän. Mia nousi hänen taakseen ja keräsi huolellisesti kellohameisen mekkonsa helmat syliin. Mike lähti ajamaan kohti kaupunkia. Hän oli sanonut Mialle vain tietävänsä erään hyvän paikan, mutta ei ollut suostunut kertomaan enempää Mian kysellessä uteliaana. Moottoritie oli rauhallinen, joten he kykenivät häiriöttä ajamaan yli satasta. Lopulta Michael käänsi pyörän pienemmälle tielle, josta hän kääntyi vielä pienemmälle jossa ei ollut minkään näköistä liikennettä. Tietä reunustivat kauniisti kaartuvat puut, joiden läpi paistoi aurinko. Lopulta pyörä pysähtyi pienen järven rantaan. He nousivat pyörän päältä ja riisuivat kypärät. Miasta tuntui että matka oli kestänyt vain vartin, mutta kellon mukaan he olivat ajaneet tunnin verran. Hän katseli ympärilleen, paikka oli kaunis ja rauhallinen.
-Me käytiin täällä poikien kanssa kalastamassa kun ne oli pienempiä, asuttiin silloin aika lähellä, Mike sanoi hänen takaansa. Mia riisui takin mekkonsa päältä ja laski sen pyörän päälle samalla kun Mike alkoi purkaa repustaan liinaa rannalle. Mia otti kengät jalastaan ja istui. Aurinko lämmitti mukavasti selkää, Mike kävi laittamassa vesirajaan muutaman pullon jäähtymään. Mian teki mieli nauraa miehen kahlatessa vedessä, farkkujen lahkeet käärittynä melkein polviin.
-Mä en ollut ihan varma mitä sä haluat juoda joten mun oli pakko tarkistaa Thomilta, eli toivottavasti mansikkasiideri käy. Oikeastaan tää vesi on kyllä aika lämmintä, Mike sanoi ja tuli istumaan Mian viereen.

Johnny tervehti, antoi nopeasti varovaisen suudelman Thomille, otti kenkänsä pois ja meni suoraan keittiöön pesemään käsiään.
-Sori, mä tulin suoraan töistä joten... Hän sanoi tullessaan olohuoneeseen. -Hetki pieni vielä, hän jatkoi kokeillessaan kädellä selkäänsä. Thom seurasi sohvalta kuinka Johnny meni avonaisesta terassin ovesta ulos, veti paidan pois päältään ja alkoi ravistella sahanpuruja siitä. Lopulta hän luovutti, heitti paidan terassin kaiteelle ja tuli sisään.
-Mä etsin sulle jonkun Chrisin tai Seanin paidan lainaan, Irene sanoi.
-Kiitos, sitä mä olisin pyytänytkin, Johnny hymyili ystävällisesti ja meni Thomin perässä keittiöön. Thomas alkoi laittaa kahvia ja katsoi Johnnya, joka tuijotti hajamielisenä ikkunasta ulos. Johnny oli töissä terveyskeskuksen laajennustyömaalla, ulkotyön takia ylävartalo oli hieman palanut auringossa. Johnny tuli hänen viereensä ja nojasi työpöytään. Irenellä kesti, Thom alkoi pyyhkiä kädellään Johnnyn rintaan tarttuneita puruja. Ovi kolahti, Sean ilmestyi keittiön ovelle. Miehen kasvoilla välähti varjo hänen huomatessaan Johnnyn Thomin kanssa keittiössä.
-Mä löysin tällaisen, Chris voi olla hiukan pienempi mutta... Ai hei kulta! Irene antoi tervehdyssuudelman miehelleen ja ojensi Johnnylle t-paidan. Johnny kiitti ja katsoi hetken oransseja ja valkoisia raitoja pikee-paidassa.
-Tää on niin väärin, hän kuiskasi Thomille ja kiskoi paidan ylleen.
-Voi että, sä olet niin söötti! Thom huudahti lapsekkaasti. Johnny huomasi kuinka Thomin selän takana Seanin käsi jähmettyi hetkeksi ovenkahvalle.
-Jäähän Johnny syömään? Ruoka on jo valmiina, Irene sanoi nopeasti huomatessaan miehensä reaktion. Thom nyökkäsi Johnnyn puolesta ja alkoi kattaa lautasia pöytään.
-Miksi Johnnylla on mun Lacoste? Chris sanoi ovelta.
-Usko pois, sä saat tän kyllä takaisin erittäin pian, Johnny virnisti. Chris tuli hänen viereensä istumaan.
-Oikeastaan toi sopii sulle aika hyvin, tosin nuo farkut on oma lukunsa, Chris sanoi ja sai vastaukseksi Johnnylta epätoivoisen älähdyksen. Irene kantoi padan pöytään ja he alkoivat syödä. Chris kävi hakemassa Julian ja Peterin yläkerrasta, pöydän ääreen tuli ahdasta.
-No, mitä sun isäs on mieltä meidän Miasta? Sean kysyi Johnnylta yllättävän ystävällisesti.
-Se on leijunut jossain seitsemännessä taivaassa siitä asti kun ne tapasi, käyttäytyy kuin joku rakastunut pikkupoika. Mä en tiedä miten se selviää kun Mia lähtee takaisin, Johnny vastasi.
-Kyllä se jollain tavalla jatkuu jos on jatkuakseen. Miahan suunnittelee haarakonttoria tänne, miettikää jos hän muuttaisi myös, Irene huomautti.
-Niillä kahdella on kyllä aika paljon yhteistä. Kuvitelkaa, nehän voi vaikka mennä vielä joskus naimisiin! Thom sanoi ja Johnny pudotti haarukan.
-Kuvitelkaapa sitä, Miasta tulisi mun äitipuoli, hän sanoi. Kaikki katsoivat hetken ja alkoivat nauraa.
-No, olisi se Mialle ihan hyvä että miehellä on valmiiksi lapsia kun se tykkää niistä niin paljon, Chris sanoi ja pyyhki silmiään. Johnny meinasi alkaa itsekin nauraa, ajatus itsessään tuntui niin älyttömältä.

-Toivottavasti me nähdään vielä, Mike kuiskasi Mian hiuksia vasten.
-Kyllä me nähdään. Sun pitää ehdottomasti tulla Pariisiin mun luo! Haluatko sä viedä mut maanantaina lentokentälle? Mia vastasi.
-En todellakaan, pysyisit mielummin täällä. Mutta kyllä mä voin, Mike sanoi ja nosti kasvonsa hiuksista. Hän kääntyi hieman ja alkoi kaivaa nahkatakkinsa taskusta pientä laatikkoa, jonka hän laski Mian syliin. Mia katsoi häntä yllättyneenä ja avasi laatikon. Hopeisessa ketjussa roikkui pyöreä riipus, jossa oli kolme kiveä.
-Jestas Mike, ei sun olisi tarvinnut! Mia kuiskasi ja kosketti korua. Mike silitti Mian olkapäätä, tämä kääntyi hieman suutelemaan häntä.
-Tietysti tarvitsi, Mike sanoi ja nojasi hieman enemmän taakse helpottaakseen toisen kätensä tukalaa asentoa.
-Mä voin ottaa tämän jos sä lupaat että sä otat vapaata ja tulet mun luokse Pariisiin, Mia sanoi ja sulki laatikon.
-Pakko se kai sitten on, Mike vastasi hymyillen. Mia suuteli häntä poskelle, nousi seisomaan ja käveli vesirajaan. Aurinko oli jo laskeutumassa metsän taakse. Hän kastoi varpaansa veteen ja kahlasi hieman syvemmälle, kastellen nilkkansa. Mike ilmestyi hänen selkänsä taakse ja kietoi kädet vyötärölle. Mia nojasi mieheen ja potkaisi hieman vettä, pienet kalat pakenivat äkkiä kaisloihin. Mike nosti hänet nopealla liikkeellä syliinsä. Mia kiljaisi ja kietoi kätensä Miken kaulaan. Mike kahlasi hieman syvemmälle, vesi ylettyi miehen polviin.
-Sä pudotat mut! Mia nauroi.
-Enkä pudota, sähän kastuisit, Mike hymyili. Mia vaihtoi parempaan asentoon, Mike käänsi kasvojaan ja suuteli häntä. Mia tunsi itsensä kevyeksi prinsessaksi hymyillessään Miken kasvoja vasten kuin vastarakastunut teini.

Thom korjasi asentoaan ja painoi päänsä takaisin Johnnyn mahan päälle.
-Tiesitkö sä muuten että Jake on tulossa Adin luo huomenna? Johnny kysyi yhtäkkiä. Thom nousi käsiensä varaan, saaden vedet nousemaan Johnnyn silmiin.
-Ai sori, Thom naurahti ja vaihtoi asentoaan. -En tiennyt, ei se ole mulle kertonut mitään. Onko se taas ongelmissa? Hän kysyi.
-Ei ilmeisesti, kunhan on muuten vaan tulossa, Johnny vastasi kohauttaen olkiaan.
-Aika erikoista. Onkohan Ad kutsunut sen? Me ei olla puhuttu kunnolla vähään aikaan, Thom pohti ääneen.
-Ei mitään hajua. Pitäisi varmaan kohta mennä, Johnny sanoi ja katsoi rannekelloaan.
-Ei sun vielä tarvitse, Thom sanoi ja yritti painaa yläruumiillaan Johnnyn sänkyä vasten.
-Se taitaa tällä hetkellä olla sun päätösvaltasi alla. Toi sattuu kulta, Johnny sanoi. -Mutta mulla on huomenna töitä, hän jatkoi naurahtaen. Thom siirtyi istumaan hänen mahansa päälle ja yritti näyttää söpöltä. Johnny nousi istumaan ja antoi suukon hänelle. Thomas luovutti ja päästi Johnnyn pois. He menivät alakertaan, eteisessä Johnny pysähtyi kesken kenkien laittamisen ja osoitti ulos. He kuuntelivat hetken moottoripyörän ääntä, Thom juoksi äkkiä keittiöön ja veti verhoja hieman pois ikkunan edestä. Johnny seurasi häntä, he katsoivat verhon raosta kuinka Mike istui pyörän päällä ja sanoi jotain edessään seisovalle Mialle, joka otti kypärän pois päästään ja nauroi. Mia astui askeleen lähemmäs Mikeä, heitti hiukset selkänsä taakse ja antoi tälle erittäin pitkän suudelman. Mian kääntyessä takaisin kohti taloa, Johnny meni äkkiä eteiseen, hyvästeli Thomin ja lähti ulos. Hän tervehti iloisesti hymyilevää Miaa ja päästi tämän sisälle. Hän hölkkäsi pyörälleen ja tervehti isäänsä, joka laittoi omaansa jalan alle ja tuli hänen luokseen.
-Taisi mennä hyvin vai? Johnny kysyi hymyillen.
-Et uskoisi jos kertoisin, Mike virnisti. Johnny laittoi avaimen virtalukkoon ja veti kypärän päähänsä. Hän heilautti kättään Thomille, joka hymyili ja kääntyi pois ikkunasta kohti Miaa, joka etsi mehupurkin jääkaapista ja tuli pöydän ääreen.
-Sano mulle, onko toi mies homo? Joku vika siinä on pakko olla! Mia sanoi hymyillen. Thomas istui pöydän ääreen ja käski kertoa kaiken. Mia hymyili ja veti syvään henkeä.
_______
No niin, nyt on sitten heteropari mukana!
Päätön yksityiskohta: Joku on ehkä huomannut että Thom tykkää maata Johnnyn päällä oudoilla [ja hyvin kivuliailla] tavoilla.

Lähettäjäpiipitiiis 
Päivämäärä:   22.3.09 17:55:27

oijoi. jatkoa jatkoa jatkoa.

Päivämäärä:   22.3.09 18:34:30

edelleen kaipaan sitä adia mutta kyllä tää menee ilmankin... eikä toi hepeilykään pahasta ollu..

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   22.3.09 18:48:57

Eiii, mä rrrrakastan tätä tarinaa niin paljon. En edes tiedä, miksi.

LähettäjäDinin 
Päivämäärä:   22.3.09 19:31:21

Aaw, kiitoksia söpöilystää! :3♥
Jatkoa vaan taas kinuaa täällä.

Päivämäärä:   22.3.09 19:48:10

jess,hyvä pätkää,jatkaa<33

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   22.3.09 22:58:09

Kyllä se Ad sieltä ilmestyy! : D Kiitos kaikille!
Nostellaan vähän ylemmäs.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   23.3.09 15:25:49

jatkuuko koska?

Päivämäärä:   23.3.09 16:31:05

Ad! JEE<3

Olenkin jo kaivannut : DD

En jaksa nyt kirjoittaa pitkää, valaisevaa, synkentävää, puista kommenttia, kuitenkaa kukaa jaksais lukea, saati sitten, että itse jaksaisin alkaa kirjoittaa nyt kun olen nukkunut todella huonosti.

Mutta kuitenkin, AD!<3 Ainoa mitä sanon : DD

No juu, jatka nopsaannnn, adadadadadadadadad : ))))

p.s. Ihanan nopeesti kirjoitat näit osii, thanksss : ))

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.3.09 19:32:27

Noniin, return of the king!
Älkää pikkuiset lynkatko mua tämän jälkeen. ^^'

Luku 7

Adrian suuteli Jaken päälakea hymyillen. Tämä makasi poski hänen paljasta rintaansa vasten. Sunnuntain aamuaurinko paistoi ikkunasta ja tunnelma oli rauhallinen.
-Kuule, mä olen tässä nyt vähän aikaa miettinyt, Ad kuiskasi käheästi.
-Hmm...? Jake kysyi väsyneesti ja kääntyi katsomaan häntä.
-Että jos sä vielä haluat yrittää mun kanssa niin mä olen valmis, Ad jatkoi. Jaken käsi, joka äsken oli silittänyt hänen rintakehäänsä, pysähtyi. Poika nousi, kiskoi alushousut jalkaansa ja lähti keittiöön. Ad tuijotti hetken ja lähti hänen peräänsä. Jake istui hellan edessä baarijakkaralla, jossa Ad yleensä poltti. Hän kaivoi työtasolla lojuvasta askista savukkeen ja sytytti sen tärisevin käsin.
-Mikä iski? Ad kysyi, käynnisti liesituulettimen ja otti savukkeen.
-Mä olen toivonut ettei sun tarvitsisi kuulla tästä mutta en mä voi olla kertomatta sulle. Mä todellakin haluaisin olla sun kanssa yhä, usko pois. Eikä mun teossa mitään väärää teknisesti ottaen ole, sanat purkautuivat Jaken suusta kuin tulva. Lopussa hänen äänensä kuitenkin murtui. Hän yritti katsoa Adia suoraan luottavaisiin, ruskeisiin silmiin jotka katsoivat häntä odottavasti ja luottavasti.
-Mä... Tuota... Mä makasin sun isäsi kanssa, Jake sanoi. Hän olisi yhtä hyvin voinut potkaista Adia mahaan. Mies veti savut kurkkuunsa ja meinasi tukehtua.
-Sä teit... Mitä?! Ad karjaisi koottuaan itsensä. Mies näytti siltä että pyörtyisi pian.
-Se vain jotenkin... Ad mä olen pahoillani, Jake kuiskasi ja tumppasi savukkeen. Hän ei voinut enää katsoa Adriania päin.
-Mä en... Jake, mene ulos, Ad yritti sanoa rauhallisesti.
-Ad, Jake yritti vielä. Ad suoristautui.
-Ei jumalauta! Mene ulos! Ad karjaisi. Jake pujahti äkkiä hänen ohitseen, häntä pelotti. Ad oli uskomattoman pelottava suuttuessaan. Ad seurasi häntä eteiseen, avasi oven ja avusti Jaken ulos työntämällä selästä. Jake seisoi käytävässä ja tuijotti suljettua ovea tajuamatta olevansa lähes alasti. Ad keräsi suurimman osan Jaken lattialla lojuvista vaatteista ja heitti ne käytävään. Jake tuijotti hetken kasaa ja alkoi kiskoa vaatteita päälleen. Ad oli vahingossa heittänyt oman paitansa, Jake veti sen ylleen ja lähti.

Ad hengitti syvään ja veti ulko-oven auki. Michael istui pöydän ääressä lukemassa lehteä, kohotti katsettaan ja hymyili iloisesti huomatessaan vanhemman poikansa, joka seisoi keittiön ovella tärisevät kädet puristettuna nyrkkiin.
-Ai moi, mitäs sulle? Mike kysyi yllättyneenä.
-Ei jumalauta! Jake kertoi mulle aamulla! Mitä hemmettiä sä itsestäs kuvittelet, et säkään voi ihan ketä tahansa naida! Ad huusi. Hänen isänsä nousi seisomaan ja laski silmälasit pöydälle. Niiden kolahtaminen pöytää vasten tuntui epäluonnollisen kovalta. Michael suoristautui, tavalla joka sai molemmat pojat hiljaiseksi vaikka Ad olikin häntä neljä tuumaa miestä pidempi.
-Pitäisikö mun nyt anoa sulta anteeksiantoa tai jotain? Mike kysyi tuijottaen poikaansa suoraan silmiin.
-Pitäisi! En mäkään iske sun naisias! Et sä voi, Jake... Ad sanoi mutta vaikeni isänsä katseen alla.
-Jake ei ole sun. Se saa tehdä mitä haluaa, kuten mäkin. Jos sä haluat sen, sano se sille. Pidä siitä parempaa huolta niin tällaista ei tapahdu enää, Mike sanoi ilmeettömänä. -Niin kauan kuin Jake on vapaa, se saa tehdä mitä haluaa, hän jatkoi vielä rauhallisesti.
-Ei jumalauta, Ad huokaisi ja painoi kädet kasvoilleen. Hänen teki mieli itkeä ja huutaa.
-Ymmärrätkö sä? Kerro sille ennen kuin se on liian myöhäistä, Mike sanoi. Ad vaikeni täysin, haudaten raivonsa häpeän alle.
-Sä olet oikeassa, hän kuiskasi. -Oikeastaan mä yritin puhua sille aamulla mutta... Mä taisin odottaa liian kauan, Ad sanoi ja laski kätensä. Hänen isänsä astui eteenpäin halaamaan häntä.
-En mä tahallani tee mitään satuttaakseni teitä. Mä rakastan teitä niin hirveästi, Mike kuiskasi. -Nyt hengität hetken, soitat Jakelle, etsit sen ja puhut sen kanssa, hän lisäsi vielä.

Johnny kääntyi Thomin kirjoituspöydän äärestä kun ovi aukeni.
-Irene käski sanoa että Sean ilmoitti olevansa jo matkalla, Julia ilmoitti ja painoi oven kiinni. Johnny nousi seisomaan.
-Ehkä mä sitten lähden jo tässä vaiheessa, hän sanoi. Thom nyökkäsi ja saattoi hänet alakertaan. Johnny alkoi kiskoa maihareita jalkaansa.
-Johnny kulta! Voisitko sä ottaa mut mukaan? Mia kysyi juostessaan olohuoneesta.
-Tietysti. Thom, haetko kypärän? Johnny vastasi ja laittoi hupparinsa vetoketjun kiinni. Mia alkoi kiskoa takkia sangen avonaisen kauluspaitansa päälle. Thom kaivoi äkkiä kaapista kypärän ja ojensi sen Mialle. He kävelivät ulos, Johnny käänsi pyörän Mian vetäessä kypärän päähänsä. Mia nousi Yamahan päälle, Johnny vilkaisi ensin peruutuspeiliin ja sitten taakseen. Thomas käveli hänen luokseen ja veti kypärän visiirin auki.
-Keskityt nyt vain siihen ajamiseen, hän sanoi varoittavasti. Mia kuuli Thomin huomautuksen ja nauroi, Johnny vilkaisi taakseen vielä kerran, hymyili Thomille ja starttasi pyörän. Mia nojasi hieman eteenpäin ja kietoi kätensä Johnnyn vyötärön ympäri. Kymmenen kilometrin matkan Johnny yritti keskittyä ajamiseen, niin hankalaa kuin se olikin. Hän jätti pyörän autotallin viereen ja katsoi tuttua Mercedestä yllättyneenä.
-Jaa, nyt sä sitten tapaat mun velipojankin, hän totesi ja laski kypäränsä Yamahan päälle. Johnny sytytti tupakan, Mia asetteli kauluspaitaansa ja hiuksiaan, jotka olivat ajon jäljiltä hieman miten sattuu. Ulko-ovi kolahti ja Ad lähestyi heitä pitkin harppauksin. Johnnyn mielestä mies oli kummallisen järkyttyneen näköinen. Mia esittäytyi iloisesti, Ad esitteli itsensä ja katsoi naista päästä varpaisiin samalla tavalla kuin tämä häntä.
-Mene sisälle vain, isä on luultavasti kotona, Johnny sanoi Mialle joka hyvästeli ja lähti kohti taloa. Ad ja Johnny katsoivat molemmat hänen peräänsä, myötäilevä jakku ja tiukat, mustat kangashousut.
-Oli kuule kamala ajaa. Ihan kuin olisi ollut joku 14-vuotias pikkupoika ja ekoilla treffeillään, Johnny puuskahti. Ad vain nyökkäsi ja sytytti tupakan.
-Mikä sua vaivaa? Johnny kysyi, Ad yritti pudistella päätään.
-Älä yritä, Johnny huokaisi ja laittoi sytyttimen takaisin hyllylle. Ad yritti kasata ajatuksiaan. Hän ei ollut ajatellutkaan miten hän voisi kertoa koko asian Johnnylle.
-Tuota... Oletko sä tietoinen että... Jake ja isä... On ollut sängyssä? Ad kysyi. Johnnyn silmät laajenivat, käsi pysähtyi puolimatkaan kohti huulia, savuke sormien välissä alkoi täristä. Hän avasi suunsa mutta ei saanut sanaakaan ulos.
-Jake tunnusti tänään. Sen takia mä täällä olen, helpotti vähän puhua isän kanssa. Musta tuntuu että nyt mä menen ja puhun Jakelle, Ad sanoi ja avasi Mercedeksen oven.
-Sä kusetat. Ei voi olla totta! Johnny sanoi lähes kuiskaten.
-On. Mä menen, älä saa mitään kohtausta isän kanssa. Mä soitan sulle vielä, Ad sanoi ja antoi vielä suukon veljensä poskelle. Mercedes ajoi pois ja Johnny havahtui saadessaan palovammat etu- ja keskisormeensa. Hän kirosi, pudotti savukkeen ja lähti harppomaan sisälle ajatukset täysin sumeana. Vihreät naisten ballerinatossut eteisessä olivat outo näky. Hän löysi isänsä ja Mian keittiöstä. He joivat kahvia ja puhuivat onnellisina. Johnny tuijotti hetken keittiöön yrittäen kasata itseään. Hän yskäisi, molemmat kääntyivät katsomaan häntä.
-Isä, voitaisko puhua vähän? Hän kysyi ilmeettömästi. Michaelin poskessa kiristyi lihas, hän kuitenkin hymyili nopeasti Mialle, sipaisi hiukset tämän korvan taakse, nousi ja seurasi poikaansa olohuoneeseen.
-Ad taisi kertoa sulle. Voitaisiinko me puhua tästä joskus toiste? Michael kuiskasi ja viittasi merkitsevästi keittiöön.
-Ei hemmetti, Johnny puuskahti hiljaa.
-Mä en tiedä mitä Ad kertoi sulle mutta se oli tasan sen kerran. Periaatteessahan kumpikaan meistä ei tehnyt mitään väärää. Jos me oikeasti puhuttaisiin tästä vaikka huomenna? Mike yritti. Johnny haroi hiuksiaan.
-Mä en oikeasti jaksa aina ymmärtää sun järjenjuoksuas, hän huokaisi mutta päästi isänsä takaisin keittiöön. Päässä hakkasi tutulla tavalla, näköä hämärsi.
-Onko kaikki hyvin? Mia kysyi huolestuneena Miken istuessa.
-Totta kai, Mike hymyili ja jatkoi keskustelua siitä, mihin he olivat jääneet, ikään kuin hän ei olisi poissa ollutkaan. Johnny tuli keittiöön ilmeettömänä ja alkoi kaataa viskiä lasiin.

Ad huokaisi syvään ja painoi vihreää luuria. Puhelin ei ehtinyt soida kunnolla kertaakaan ennen kuin Jake vastasi.
-Missä sä olet? Ad kysyi välittömästi.
-Keskustassa, istun tässä supermarketin ja kirpputorin edessä, Jake vastasi hiljaisena.
-Mä olen viiden minuutin päästä siellä, älä liiku, Ad sanoi, heitti kännykkänsä toiselle penkille ja laittoi vilkun päälle. Hän pujotteli muutaman korttelin ja pysäköi auton. Jake istui puisella penkillä eikä huomannut Adia ennen kuin tämä istui hänen viereensä. Ad etsi tupakat, sytytti kaksi ja ojensi toisen Jakelle. Tämä otti sen, nostamatta katsettaan maasta.
-Mä kävin isän luona puhumassa. Se takoi vähän järkeä. Te ette kumpikaan oikeastaan tehnyt mitään väärää, mä en olisi saanut hermostua noin pahasti, Ad sanoi. Jake nosti katsettaan ja puhalsi savut ulos.
-Mä olen hirveän pahoillani siitä mitä tapahtui, Jake sanoi hiljaa.
-Isä oli oikeassa. Sä saat tehdä mitä haluat niin kauan kun me ei olla yhdessä. Mun pitäisi pitää susta parempaa huolta, Adrian sanoi. Jaken kasvoille nousi viimeisen lauseen johdosta hymy.
-Jos sä olet vielä samaa mieltä kuin aamulla niin kyllä mä olen valmis, Jake sanoi. Ad laittoi savukkeen tuhkakuppiin ja vastasi Jakelle suutelemalla häntä. Jake tunsi lämmön leviävän kehoonsa Adin käsien ottaessa hänet turvaan lähelleen, tuttujen huulien kertoessa enemmän kuin sanat. Kyyneleet valuivat väkisin hänen poskilleen, Ad pyyhki ne pois ja hymyili lohduttavasti.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   23.3.09 19:34:49

Voi muna. Onnistuin painamaan tuota lähetä-nappia jollain ilveellä. Go Jimmy!
Päättömät yksityiskohdat jäivät, mutta oikeastaan niitä ei pahemmin edes ole O_o

Päivämäärä:   23.3.09 20:01:59

JEEE! jatkoa! Phihihihihihih.

Ja lisää jatkoa

Päivämäärä:   23.3.09 20:38:57

ihan tota en kyllä ite olis kovin nopeeta arvannu mutta..:D
Jatka nopeeta

LähettäjäSennnu 
Päivämäärä:   23.3.09 21:04:48

Llloistavaa :D

Päivämäärä:   23.3.09 21:39:00

jejejejeejej jatkoo,tää on ihan paras<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   24.3.09 16:26:47

Tänään voimme jatkoa harkita ehkäpä... [nosto]

Päivämäärä:   24.3.09 16:54:57

ei ehkäpä vaan jatkat :D <3

Päivämäärä:   24.3.09 17:29:25

joo jatkat nyt vaan

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   24.3.09 18:40:48

Komppaan täysin edellisiä! Jatkoa vaan mahdollisimman pian:)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   24.3.09 18:44:41

Ookeiokei!

Luku 8

Michael lastasi Mian laukut takaluukkuun ja odotti rauhassa että Mia saisi hyvästeltyä Thomin perheineen. Hän avasi oven Mialle joka istui ja vilkutti pihalla seisoville kunnes nämä hävisivät näköpiiristä. Mike ajoi hiljaisena, Miasta tuntui pahalta nähdä mies yhtä surullisena kuin hän itse oli.
-Tulet vielä kesän aikana mun luokse. Sä lupasit, Mia sanoi ja etsi aurinkolasit käsilaukustaan.
-Tulen kyllä. Tuntuu vain niin hirveältä päästää sut lähtemään jo nyt, Mike vastasi ja kääntyi risteyksestä kohti lentokenttää. Hän etsi parkkiruudun mahdollisimman läheltä ovia ja otti Mian laukut takaluukusta. He menivät terminaliin, Mike vei Mian laukut ja osti kahvit. He etsivät vapaan pöydän ja istuivat. Mia veti syvään henkeä ja mietti sanojaan.
-Nyt pitää puhua vakavasti. Sulla on tainnut olla naisia joka puolella, olenko mä vain yksi monista? Mia sanoi yhtäkkiä. Mike hämmästyi näin suoraa kysymystä ja mietti hetken sanojensa asettelua.
-Mä pidän susta todella, Mike aloitti ja pyöritti sormusta nimettömässään. -Mä en ole vuosiin tavannut ketään jonka haluaisin pitää luonani ja nyt kun mä tapaan, mä joudun luopumaan susta, hän jatkoi ja nosti katseensa Miaan.
-Mä en halua sanoa tätä mutta realistisesti ajatellen välimatkan takia tämä ei kuitenkaan voi olla liian vakavaa, vielä ainakaan. Älä ymmärrä väärin, kulunut viikko on varmaan ollut mun elämäni onnellisimpia. Asiat voi silloin jo olla täysin eri tavalla, Mia sanoi saaden vastaukseksi pienen hymyn ja nyökkäyksen. Hän ei uskaltanut kertoa muuttoaikeistaan ennen kuin asia olisi täysin varma.
-Ilmoitat sitten mulle milloin saat lomaa, varataan lennot, Mia jatkoi ja ojensi kätensä. Hän silitti kevyesti Miken kämmenselkää ja sormia.
-Kesän lopussa mulla on yleensä ollut lomat, Mike sanoi. -Sun pitää varmaan mennä pian, hän huokaisi ja joi kuppinsa tyhjäksi. Hän saattoi Mian lähtöportille ja pysäytti tämän. He katsoivat toisiaan ja halasivat pitkään, Mia hautasi kasvonsa miehen kaulan alle ja yritti hillitä itseään. Mike hengitti keuhkonsa täyteen shampoon ja Chanelin tuoksua. Mia nosti kasvonsa ja he suutelivat pitkään, kunnes Mia irrottautui hieman pitäen toista kättä Miken niskassa ja pyyhkien toisella kädellään silmiään.
-Ollaan yhteyksissä, Mike kuiskasi.
-Joo. Muista, sä lupasit, Mia vastasi ja antoi vielä pienen suudelman, kääntyi ympäri ja lähti pyyhkien silmiään. Mike tuijotti naisen perään ja kääntyi. Hän käveli ilmeettömänä ulos kesäiseen auringonpaisteeseen ja sytytti tupakan lentokoneen noustessa jossain kauempana.

Kun hän pääsi kotiin, Thom ja Johnny olivat eteisessä melkein lähdössä.
-Me mennään käymään Adilla, sillä oli jotain aika tärkeää asiaa, Johnny ilmoitti ja otti kypäränsä nurkasta.
-Ai okei. Mä taidan mennä suihkuun, Mike vastasi ja laski avaimensa lipaston päälle. Hän lähti kohti huonettaan, Johnny laski kypäränsä takaisin lattialle.
-Odota hetki, hän kuiskasi Thomille ja lähti isänsä perään. Mike istui sänkynsä laidalla, Johnny istui viereen ja katsoi miestä, joka puolestaan tuijotti kaapin ovea mitään näkemättömin silmin. Kaappi oli se sama, jonka nupista Adilla oli arpi ohimollaan.
-Et sä ole vielä menettänyt peliä vaikka se lähtikin, Johnny sanoi.
-Mä tiedän, mutta silti, Mike sanoi ja haroi hiuksiaan.
-Puhuitteko te jotain? Johnny kysyi uteliaana. Hän ei ollut varma, oliko Mia jo kertonut Mikelle aikeistaan muuttaa.
-Sitä mitä odotettavissa oli, ei voida puhua vielä kovin vakavasta suhteesta koska välimatka on kuitenkin niin pitkä. Mä menen sinne kesän lopussa ja katsotaan silloin. Mia vihjasi että 'asiat voi olla silloin täysin eri tavalla', mitä ikinä tarkoittikaan, Mike sanoi. Hän huokaisi raskaasti ja nojasi polviinsa.
-Sä taidat ihan tosissas olla ihastunut? Johnnyn kysymys oli enemmänkin toteamus. Mike nyökkäsi ja nousi ylös.
-Mä menen sinne suihkuun, hän sanoi vähän pirteämpänä ja heitti paitansa sängylle.
-Älä hukuttaudu. Me mennään nyt, Johnny sanoi ja lähti.

Johnny avasi Adin oven omalla avaimellaan ja päästi Thomin edeltä sisälle.
-On se ihanaa kun sä jaksat koputtaa, Ad naurahti ja halasi nopeasti veljeään.
-Jos sä et vaivaudu laittamaan vaatteita päälles niin ei mun tarvitse koputtaa, Johnny sanoi ja katsoi Adia, jolla oli yllään pelkät risaiset farkut. Jake tuli olohuoneesta tervehtimään ennen kuin Ad ehti vastata mitään. Hän lähti keittiöön, Johnny otti Thomin kädestä ja he menivät perässä. Jake seurasi heitä, käveli suorinta tietä Adin taakse, kiersi kätensä tämän ylävartalon ympäri, nousi hieman varpailleen ja painoi kasvonsa rastoihin, antoi suudelman olkapäälle. Ad ei näyttänyt välittävän, vaikka tiesi Johnnyn tuijottavan silmät selällään tätä Jaken kiintymyksen osoitusta tyhjää kahvikuppia pitelevä käsi täristen. Ad laittoi keittimen päälle ja kääntyi, nosti kätensä Jaken alaselälle ja suuteli tätä erittäin pitkään. Kahvikuppi kolahti lattialle Johnnyn kädestä, Jake siirtyi istumaan pöydän ääreen. Ad nojasi hetken tiskipöytään ja katsoi Johnnya hieman syyllisenä.
-Oikeastaan tätä varten me pyydettiin teidät tänne, Ad sanoi ja siirtyi Jaken taakse, kiertäen kätensä tämän rinnan ympäri.
-Me ollaan virallisesti yhdessä, Ad töksäytti. Johnny näytti siltä että joko pyörtyisi tai alkaisi itkeä.
-Ette te voi olla! Siis et sä... Mä... Se pani isää! Hän sanoi, korottaen ääntään viimeiseen lauseeseen. Thomas meinasi tukehtua saatuaan tiedon, Jake näytti hieman loukkaantuneelta.
-Anna sen nyt olla! Ad ärähti veljelleen. Thom katsoi järkyttyneenä Jakea, joka tuijotti kiinteästi pöytää. Ad otti Johnnya hartiasta kiinni ja vei makuuhuoneeseen sulkien oven.
-Mä luulin että sä olisit onnellinen mun puolesta! Hän kuiskasi ärtyneenä.
-Et sä voi olla ton hemmetin pikkuhuoran kanssa! Johnny sihahti, ymmärtäen hillitä äänenpainoaan.
-Ja miksi muka en? Ad kysyi haastavasti. Johnny tuijotti hetken huoneen nurkkaa ja nosti väkisin katseensa.
-Koska sä rakastat mua, hän kuiskasi. Ad jähmettyi paikalleen. Hän ei halunnut katsoa Johnnya silmiin mutta hän ei saanut katsettaan irti.
-Ei jumalauta... Hän kuiskasi ja lähti. Johnny meni eteiseen, Jake ja Thom istuivat puhumatta keittiössä samassa asetelmassa, johon olivat jääneet. Johnny veti kengät jalkaansa ja lähti ovesta käytävään. Hän valui seinää vasten istumaan ja hautasi kasvot käsiinsä. Pian ovi avautui, rappusiin tulvi asunnosta valoa.
-Mikä hemmetti sulle tuli? Thom kysyi. Ääni oli hieman itkuinen. Johnny nosti katseensa käsistään.
-Miten lapsellinen sä oikein olet? Ne on onnellisia, Thom ärähti. Johnny nousi seisoman ja suoristautui, Thom vaikeni, Jonnyn olemus jollain tavalla pelotti häntä, vaikka hän tiesi että mies ei ikinä löisi.
-Ei Ad voi rakastaa sitä, Johnny sanoi hiljaa ja hieroi niskaansa. Thomas oli jo keksinyt tämän pakkoliikkeen merkityksen, se ärsytti häntä.
-Rakastatko sä mua vai sitä?! Hän huusi. Johnny kääntyi ja vastaamatta mitään lähti rappusiin. Hän olisi halunnut sanoa jotain, ihan mitä vain, mutta tilanne oli yksinkertaisesti liikaa. Thom jäi käytävään hetkeksi kunnes palasi sisälle niellen itkuaan. Ad kietoi kätensä lohduttavasti hänen ympärilleen ja talutti keittiöön.
-Se rauhottuu kyllä, Ad sanoi. Jake tuijotti yhä tyhjin silmin käsiään.
-Eikö se oikeasti rakastakaan mua? Thom sanoi hiljaa.
-Totta hemmetissä rakastaa! Se on vain aika järkyttynyt, kyllä sä tiedät, Ad sanoi. Viimeisellä sivulauseella oli vahva paino, jota Jake ei huomannut mutta Thom ymmärsi.
-Mä ainakin olen onnellinen teidän puolesta, Thom sanoi. Ad silitti veljellisesti hänen hiuksiaan. -Mutta nyt mä olen varma siitä, se ei rakasta mua, Thom kuiskasi ja alkoi itkeä lähes hysteerisesti. Jakeen tuli eloa, hän nousi ja kiersi pöydän. Hän veti Thomin rintaansa vasten ja silitti tämän niskaa. Thom tarttui häneen kuin hukkuva oljenkorteen, Ad nojasi kyynerpäänsä pöytään ja painoi kasvot käsiinsä.
________
Noniin, vähän draamaa kehiin!
Päätön yksityiskohta: Tässä näitä on todella huonosti, sen verran vain että tähän lukuun sisältyy pieni lupaus.

Päivämäärä:   24.3.09 20:30:42

jatkoo ja nopee<3<3

Päivämäärä:   24.3.09 21:06:02

No nyt sun on pakko jatkaa nopeeeta...

Päivämäärä:   25.3.09 07:20:05

Huuuuuuuuuu O.o

En ehdi kirjoittaa pitkää, koulu -.-''

Mut pakko oli jotain sanoa.

KIITOS AD:ST<3 : )) Toi 7 luku oli iiiihana<3 : )) Kuola valus näppäimistöl ja lattial on valtameri : DD

No juu, kasi kans, hiihii, draamaaa<3 Jake o vaikee kuvitella Miken kans O.o Mut mikäs siinä sitten..... :''D

Päivämäärä:   25.3.09 17:14:35

jatkatko tänään?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   25.3.09 21:10:29

Ei kyllä jatku tänään. Olen ihan kuollut! Tahdon nukkumaaan... Huomenna kyllä saatte jatkoa sitten (:

Päivämäärä:   26.3.09 07:43:09

ohhoh

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   26.3.09 17:34:13

nostellaas tätäkin:)

Lähettäjä.diu. 
Päivämäärä:   26.3.09 18:48:02

nyt on tänään :-----)

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   26.3.09 19:11:26

Anteeksi! Tuli yllättävää menoa ja pääsin vasta nyt kotiin.

Luku 9

Johnny istui isänsä kanssa keittiössä. Ovi kolahti ja molemmat kääntyivät katsomaan Adin ilmestyessä ovelle.
-Isä, voisinko mä vaihtaa pari sanaa Johnnyn kanssa kahdestaan? Hän kysyi ja Mike lähti terassille. Johnny tyhjensi pullonsa, Ad haki jääkaapista molemmille, laski ne Johnnyn eteen ja istui. Johnny veti hampaillaan korkin auki ja ojensi pullon veljelleen.
-Mä olen pahoillani siitä kohtauksesta. Miten Thom pärjää? Johnny sanoi hilja, sammaltaen hieman.
-Hemmetin huonosti. Täysin varma että sä et rakasta sitä. Kotonaan se on, Ad vastasi. Johnny avasi toisenkin pullon ja sylki korkin pöydälle.
-Mun pitäisi puhua sen kanssa, hän huokaisi. -Mä taisin antaa sille aivan väärän käsityksen.
-Selviät ja käyt suihkussa ensin, Ad sanoi ja otti korkin pöydältä alkaen taivutella sitä.
-Mä menen aamulla. Onkohan sillä porukat kotona? Johnny pohti ääneen ja kumosi puolet pullostaan.
-Sun varmaan kannattais rajottaa tota juomista ja nukkua kunnolla, Ad sanoi ja vei Johnnyn lasin ja pullon tiskipöydälle, kumoten niiden sisällön viemäriin.
-Ja sitten et esitä tota hemmetin tunnevammaista mulkkua, et ole kännissä, et mene pyjamassa etkä työvaatteissa, et myöskään kiroile, ja ennen kaikkea pyydät siltä anteeksi ja teet selväksi miten tärkeä se on sulle! Ad sanoi tiukasti. Johnny nousi pöydän äärestä ja kaivoi savukkeet taskustaan.
-Etkä haise pahalle! Ad huusi hänen peräänsä.

Johnny veti hiuksensa poninhännälle ja katsoi vaatekaappiinsa. Hän valitsi Thomin ostaman rennon, siniruudullisen kauluspaidan ja ehjät farkut. Hieman hänen vakio-Pumaansa, silmätippoja ja meikkiä eikä kukaan huomannut ryypättyjä ja valvottuja päiviä sekä öitä. Karhealle äänelle ei mahtanut mitään. Hän juoksi portaat alas kiinnittäen ketjua kaulaansa. Mike katsoi kun hän tuli keittiöön ja otti lompakkonsa pöydältä.
-Onhan sulla rahaa? Mike varmisti.
-Palkka tuli juuri. Käyn ostamassa sille... Jotain, Johnny vastasi, laittoi lompakon taskuunsa ja lähti.

Thomas makasi sohvalla ja katseli televisiosta elokuvaa kun ovikello soi.
-Thom kulta, avaatko oven? Irene huusi keittiöstä. Thom nousi sohvalta ja käveli eteiseen, luultavasti Sean palasi kaupasta. Oven takana kuitenkin seisoi Johnny, kädessään kimppu punaisia ruusuja.
-Saanko mä tulla sisään? Johnny kysyi. Thomas vain piti ovea raollaan, meinaten juuri lyödä sen kiinni kun Irene ilmestyi hänen selkänsä taakse.
-Ai Johnny! Jäätkö sä syömään? Irene kysyi iloisesti.
-Ei kiitos, mä haluaisin vain vaihtaa pari sanaa Thomin kanssa, Johnny vastasi yrittäen virittää ääneensä ystävällisyyttä.
-Voi että! Ruusuja! Onko teillä merkkipäivä tai jotain? Irene kysyi innoissaan.
-Äiti... Thom sanoi merkitsevästi. Irenekin huomasi hänen äänensävynsä ja poistui. Thom teki päätöksensä ja yritti lyödä oven kiinni. Johnny veti sen väkisin ja astui kynnyksen yli.
-Painu hemmettiin siitä ja kiikuta ne kukat vaikka veljelles, Thomas sanoi vihaisesti.
-Ne on sulle, meidän pitää puhua, Johnny sanoi. Thom ojensi kätensä, otti ruusut ja lähti keittiöön. Johnny seurasi häntä keittiön ovelle, Thom laittoi kukat mlko kovakouraisesti maljakkoon. Thom johdatti Johnnyn takaisin eteiseen.
-No niin, mä otin ne. Häivy, Thom ärähti mahdollisimman hiljaa.
-Mä haluan puhua sun kanssas, mä en lähde minnekään, Johnny sanoi.
-No puhu, Thom sanoi ja risti kätensä puuskaan.
-Anteeksi, Johnny aloitti äänensävyllä jota Thom ei ollut häneltä ikinä kuullut. -Se purkaus Adilla ei ollut mitä sä luulet. Se iskee aina pahasti kun toinen seurustelee, samanlainen se oli kun mä kerroin meistä aikoinani. Mä olen aina uskonut että Ad on aina pitämässä musta huolta ja että mä olen sen yksi ja ainoa niinkuin se on useasti vannonut, Johnny purkautui. Thom nojasi seinään ja piti ilmeensä yhä järkkymättömänä.
-Haluatko sä nyt vastata mun kysymykseen? Thom kysyi. Johnny mietti hetken mistä tämä puhui mutta ymmärsi.
-Mä rakastan sua pikkuinen, enemmän kuin mtään muuta, Johnny sanoi vakaasti. Thom tunsi kuinka silmäkulmissa poltteli, hän astui Johnnyn eteen ja painautui tämän rintaa vasten, antaen kyyneleiden purkautua puuvillakankaalle. Johnny kietoi kätensä hänen ympärilleen, yhtä lohduttavasti ja turvallisesti kuin aina ennenkin. Johnny tunsi tukkoisen hengityksen märällä paidallaan ja silitti Thomin selkää ja niskaa. Ulko-ovi kolahti, Johnny tunsi Seanin katseen selässään mutta ei välittänyt siitä. Mies käveli heidän ohitseen ja keittiöön. Johnny painoi kasvonsa Thomin takkuisiin hiuksiin.
-No miten on, jääkö se Johnny syömään? Irene kysyi keittiön ovelta hymyillen. Thom nosti kasvonsa, Johnny pyyhki hänen poskeaan.
-Kyllä se jää, Thom sanoi ja niiskutti.

Perjantain iltapäivällä Thom avasi Johnnyn kodin oven ja tervehti. Johnnyn ääni kuului vaimeana yläkerrasta, mutta Michael istui olohuoneessa nojatuolissaan ja tervehti iloisesti. Thomin isä tuli sisälle poikansa perässä ja otti kenkänsä pois. Thomas lähti vessaan ja Sean meni olohuoneeseen. Mike ei kääntänyt katsettaan televisiosta, käski vain miehen istua.
-Olenkin toivonut että me tavattaisiin. Ajattelin tässä että oletko sä tietoinen että Thom ja Johnny ovat... Sean mietti hetken.
-Pari? Mike ehdotti ja sammutti television. Hän kääntyi kohti Seania, joka melkein pelästyi vihreiden silmien katsetta. Se porautui häneen tutkivana ja hieman vihaisena. Sean nyökkäsi epävarmasti.
-Olen kyllä ollut täysin tietoinen jo pidemmän aikaa, Mike vastasi äänellä, joka yritti olla ystävällinen.
-Hyväksytkö sä sen? Sean kysyi. Vaikka Mike lojuikin nojatuolissaan rennosti toinen jalka käsinojalla, Seanista tuntui että tämä voisi räjähtää minä hetkenä hyvänsä.
-Totta kai, mulle on tärkeintä että pojat on onnellisia, Mike vastasi. Samaan aikaan Johnny ilmestyi olohuoneeseen yllään pelkät Thomilta saadut bokserit, joihin oli printattu pieniä kitaroita.
-Ai moi, hän sanoi yllättyneenä huomatessaan Seanin.
-Moi. Oletko sä ikinä pukeissa? Sean yritti vitsailla.
-Usko pois, sä olet onnekas kun sillä on ton verran päällä, Mike virnisti. Sean kääntyi katsomaan häntä eikä huomannut kuinka selkänsä takana Johnny pyöritti lantiotaan kuin paraskin vatsatanssija.
-No joo. Onko sulla toimivaa sytkäriä? Johnny kysyi isältään, joka kaivoi taskustaan punaisen Coltin. Johnny otti korvansa takaa savukkeen ja lähti. Sean tuijotti hetken tämän perään.
-Annatko sä poikas noin vain...? Sean kysyi kauhistuneena.
-Juu. Johnny on tarpeeksi vanha, en mä näe mitään ongelmaa siinä että mun pojat polttaa, juo, on homoja ja tuovat poikia kotiin, Mike sanoi. Sean hieroi ohimoitaan yrittäen sisäistää sen, että joku puhui noin suoraan. Miken kylmässä rentoudessa oli jotain erittäin vaikuttavaa. Thom ilmestyi olohuoneeseen ja katsoi vuoroin isäänsä ja Mikeä. Johnny ilmestyi olohuoneeseen, otti Thomia vyötäröltä ja suuteli tätä erittäin vaikuttavasti. Sean tuijotti näkyä silmät selällään, Johnnyn irrottauduttua Mike nousi ylös ja halasi Thomia, antaen pienen suukon tämän poskelle. Johnny istui Seanin viereen sohvalle boksereissaan.
-Mun pitäis varmaan mennä, Sean totesi ja nousi. Pojat jäivät olohuoneeseen, Johnny yritti pidättää nauruaan ja Thom päättää saisiko hän nauraa.
-Musta tuntuu että pitäisi jatkaa tätä keskustelua vielä, Sean sanoi.
-Lähde bisselle joku päivä, Thomilla on mun numero. Mä tai Johnny tuodaan toi kotiin varmaan illalla, Mike sanoi. Thom tuli vielä eteiseen hyvästelemään isänsä, Mike meinasi lähteä mutta kääntyi vielä takaisin ja nosti kätensä korvan viereen, ikään kuin muodostaen siitä puhelimen ja muodosti huulillaan sanat "soita mulle". Sean nyökkäsi ja lähti ovesta ulos. Mike käveli olohuoneeseen ja istui takaisin paikalleen.
-Melkoinen tapaus toi sun isäs, hän sanoi ja etsi tuoliltaan kaukosäätimen.
-Se ei ehkä ole mikään kauhean suvaitsevainen. Hienon esityksen kyllä veditte, Thomas naurahti.
-Oli aivan pakko, Johnny virnisti ja Mike nyökkäsi.
-Tekis kyllä mieli vähän järkyttää sitä joskus, Mike sanoi ja avasi television. Johnny nosti kulmaansa epäilevästi mutta ei sanonut mitään.
-Millä tavalla? Thom kysyi.
-Älä pelästy. Vähän järkyttäis sitä ja katsois mitä tapahtuu, Mike virnisti.
-Mun puolesta kunhan et vedä yli, Johnny sanoi ja Thom nyökkäsi myötäilevästi.
_________
Päättömiä yksityiskohtia: "-Kyllä se jää, Thom sanoi ja niiskutti." Kirjottaessani tätä pätkää koulussa Thom luki olkani yli tuon lauseen alun ja ilmoitti "ja niiskutti", joten se pääsi tarinaan.
Tämä tuli ihan vahingossa, olen kirjoittanut tuon sytkärin pummaamisen jo aikoja sitten, mutta äskettäin oma isäni tuli pyytämään multa sytkärin. Sinänsä koomista.

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   26.3.09 22:23:57

Piti vielä mainita että pahoittelen jos joskus sekoitan Seanin ja Michaelin nimet: luonnosvaiheessa Sean kysyi "mitä sulla on homoja vastaan" ja niin edelleen..
Ottakaa tämä pienenä nostona. Jimmy kuittaa ja toivoo kommentteja.

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   27.3.09 01:04:43

Puuttuuko tuolta välistä sana auki? XD
*Thom teki päätöksensä ja yritti lyödä oven kiinni. Johnny veti sen väkisin ja astui kynnyksen yli.*

Ja tosta löysin kokonaisen TOISEN virheen..
*kukat mlko kovakouraisesti*

Mutta siis, jatkoa pian:)

Päivämäärä:   27.3.09 10:38:22

jatkoa.

en ees yritä keksiä mitää viisasta tähä :D

Päivämäärä:   27.3.09 14:14:59

joo jatkanopeeta

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   27.3.09 17:00:42

Voi pirkule :D Siellä todellakin on pari virhettä, aijai. Toivottavasti ette sekoa. Hupsii.
Kiitoksia kaikille (:

Lähettäjä: Z` 
Päivämäärä:   27.3.09 20:31:01

jatkooooo!<3

heh en mä huomannu mitää virheitä :'D

Päivämäärä:   27.3.09 20:39:31

nyt tekis mieli lukee tätä lisää ku oon kipee

Päivämäärä:   28.3.09 07:20:54

lisää<3

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.3.09 14:54:25

Nostellaan tämä takaisin etusivulle. Illalla ehkä jatkoa.

Päivämäärä:   28.3.09 19:32:10

jatkatko tänään?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   28.3.09 20:28:15

Jumalauti, olenko mennyt lupaamaan jatkoa.. Hupsista. Te vähintään skalpeeraatte mut kyllä nyt muttamutta...

Luku 10

Kaupungin terveyskeskuksen pihalla Johnny sytytti tupakan, kaivoi soivan puhelimen taskustaan ja nojasi auringon lämmittämään tiiliseinään. Hän vastasi Thomille ja tervehti työkaveriaan Peteä joka tuli hänen viereensä sytyttäen tupakan. Pete oli arviolta 45-vuotias, hänellä oli hieman mahaa, vuoden -68 Ford Escort, omituinen huumorintaju ja yhtä omituisia lempinimiä jokaiselle. Johnny pisti puhelimensa takaisin taskuun.
-Vaimoko soitti, vanha hintti? Pete naureskeli.
-Ei kun poikaystävä, Johnny vastasi tyynesti. Pete nauroi entistä lujempaa. Tim tuli heidän luokseen ja pyysi Johnnylta savuketta, tämä ojensi tupakan ja sytytti sen. Tim nojasi Johnnyn viereen seinää vasten ja alkoi keskittyneesti ottaa päästään huiviksi sidottua paitaa. Hän ravisteli sitä hetken ja heitti palotikkaille. Johnnya alkoi ahdistaa Timin käsivarsi kiinni omassaan ja hän siirtyi pois seinän vierestä. Tim katsoi häntä kuin loukkaantunut koiranpentu, yrittäen viestittää jotain.
-Katsokaas kuka tuolta tulee, vanha munanlutkuttaja! Pete nauroi. Kulman takaa ilmestyi heidän työnjohtajansa Otto tuntemattoman, nuoren ja komean miehen kanssa. Otto toi miehen heidän luokseen, esitteli tämän Aaroniksi, käski heidän esitellä paikat ja lähti Peten kanssa. Kaikki katsoivat hetken aikaa toisiaan, Aaron kaivoi tupakan esiin ja pyysi tulta. Tim kaivoi sytyttimen taskustaan ja ojensi sen miehelle, joka katsoi häntä erittäin tarkkaan ja sytytti savukkeensa. Tim otti sytyttimensä takaisin miehen sormien välistä ja tuli Johnnyn viereen.
-Mä lähden kotiin jo, hän sanoi hiljaa ja silitti Johnnyn selkää.
-Okei. Huomiseen, Johnny sanoi välinpitämättömästi.
-Haetko sä mut huomenna? Tim kysyi vielä, pitäen yhä kättään Johnnyn alaselällä.
-Joo, mä taidan tulla autolla, Johnny sanoi ja Tim lähti kiskoen paitaa ylleen. Aaron katseli hetken pojan perään, naksautti kieltään hiljaa, merkitsevästi ja kääntyi takaisin Johnnyn puoleen. Johnny vilkaisi olkansa yli, Tim hävisi juuri kulman taakse. Poika oli ollut outo Johnnya kohtaan siitä lähtien, kun Johnny oli viettänyt muutaman päivän hänen luonaan kevään alussa. Johnny yritti olla huomioimatta tämän flirttiä, mutta silti se tuntui erittäin ahdistavalta. Johnny käänsi katseensa kohti Aaronia ja alkoi viittoa tälle paikkoja.

Michael huomasi kuinka Sean käveli baariin katsellen ympärilleen. Miehellä oli yllään rento kauluspaita, harmaat farkut ja pikkutakki. Mike viittasi hänelle ja pyysi baarimikolta oluen Seanillekin. Mike sytytti tupakan ja otti tuhkakupin lähemmäs itseään. Sean istui ja kiitti baarimikkoa.
-Mistäs meillä jäi kesken? Mike kysyi ja nosti oman tuoppinsa, josta oli jo yli puolet juonut odottaessaan.
-Taidettiin puhua poikien... Sean jäi miettimään sopivaa kiertoilmaisua.
-Suhteesta? Michael avusti. Sean värähti mutta nyökkäsi.
-Mitä mieltä sä olet siitä? Viimeksi sä et sanonut aivan suoraan, Sean kysyi.
-Mun mielestä on hemmetin hienoa että ne kaks löysi toisensa. Thomas rauhoittaa Johnnya tosi paljon. Thom on muutenkin todella ihana tapaus. Ne kaksi taitaa oikeasti rakastaa toisiaan, Mike hymyili.
-Ai. Eikö sulla ole toinenkin poika? Sean kysyi. Hän ei keksinyt mitä voisi enää vastata. Tuntui oudolta kuunnella jonkun puhuvan omasta pojastaan näin.
-Adrian joo. Sekin on miehiin päin, harvinaisen hyvä vaan tuhoamaan jokaisen suhteensa. Nythän se seurustelee sen Thomin ystävän kanssa, Mike vastasi arvaten seuraavan kysymyksen. Hän seurasi tarkkaan Seanin reaktiota. Mies nosti hieman toista kulmaansa, yritti peittää hämmästyksensä. Hän näytti siltä, että haluaisi sillä hetkellä sanoa montakin asiaa, mutta ei sanonut. Mike sytytti uuden savukkeen erittäin tyytyväisenä itseensä.

Baarin sulkemisaika lähestyi, Michael joi tuoppinsa loppuun.
-Millä sä olet liikkeellä? Hän kysyi.
-Taksilla, mä en aja jos otan, Sean vastasi hieman vihjaavasti Miken kaivaessa auton avaimet taskustaan.
-Mä en aja kännissä. Lähde meille vielä parille? Michael vastasi rauhallisesti. Sean epäröi hetken mutta nyökkäsi ja seurasi Mikeä ulos. BMW oli pysäköity toiselle puolelle katua, Mike sytytti tupakan kävellessään ja yritti tarjota Seanille, joka kieltäytyi kohteliaasti. Mike istui autoon ja käynnisti sen. Miehen viileässä rentoudessa ja tyylissä tehdä asiat oli yhä jotain erittäin vaikuttavaa. Mike lähti ajamaan kotiinsa viheltäen radion mukana. Hän jätti auton talon eteen ja avasi ulko-oven mahdollisimman hiljaa. Olohuoneesta paistoi himmeä TV:n valo, Mike heitti avaimet lipastolle ja laitto kulkiessaan päälle sekä eteisen että olohuoneen valot.
-Pitäiskö sun mennä nukkumaan? Hän kysyi sohvalla istuvalta pojaltaan, joka nousi hieman humalaisen oloisena, katsoi yllättyneenä Seania ja sen jälkeen isäänsä, meinaten sanoa jotain. Tälläkin kertaa Johnnylla oli yllään vain Paavo Pesusieni-bokserit.
-Me otetaan vain parit bisset jos sä olet jättänyt jotain jäljelle, Michael sanoi nopeasti. Johnny lähti yläkertaan, Mike haki keittiöstä oluet. Hän istui Seanin viereen sohvalle ja avasi oluet sytyttimellään.
-Kuule, mitä sulla on homoja vastaan? Mike kysyi. Sean katsoi häntä hetken.
-Kai se johtuu kasvatuksesta, isä inhosi kaikkea erilaiseen viittaavaa. Jotenkin ajatuskin... En mä pojastani sellaista halua, Sean kohautti olkiaan.
-Eikö sulle ole koskaan tullut mieleen että se voisi olla hauskaa? Mike kysyi saaden Seanin melkein tukehtumaan.
-No ei todellakaan ole! Tuota... Oletko säkin...? Sean kysyi epäilevästi.
-En varsinaisesti, Mike vastasi rennosti ja laski pullonsa sohvapöydälle.
-Varsinaisesti? Sean kysyi, äänessä oli jopa lievää pakokauhua. Michael kääntyi, otti Seanin kauluksista ja suuteli häntä kiihkeästi. Sean kavahti kauemmas ja tuijotti miestä, joka piti yhä hänen kauluksistaan kasvoillaan pieni hymy. Koko tilanne tuntui uskomattoman epätodelliselta, Sean ei ymmärtänyt mitä tapahtui, sen verran hän tajusi että hän kumartui itse eteenpäin suutelemaan Mikeä, joka veti hänet lähemmäs. Tämä maistui miehiseltä, oluelta ja tupakalta. Käsi laskeutui reidelle, alkoi hyväillä yhä ylempää.
-Hei oikeasti, sä taidat olla aika humalassa, Sean yritti.
-Enkö mä sanonut etten aja humalassa? Mike kysyi ja katsoi häntä hymyillen. Sean puri huultaan miettivästi. Mike suuteli hänen kaulaansa, Sean sulki silmänsä ja nojasi taaksepäin. Hän ei ollut täysin varma, halusiko kotiin vai halusiko jäädä. Hän kääntyi, Mike suuteli häntä jälleen huulille ja laski kätensä uudelleen reidelle. Sean oli juuri nostanut kätensä Miken niskaan kun ovelta kuului kolahdus. Refleksinä miehet hyppäsivät erilleen. Johnny tuijotti heitä ovelta, lattialle oli pudonnut tyhjä vesilasi.
-Isä oikeasti, opettele pikkuhiljaa vaikka ripustamaan sukka oveen! Hän sanoi, äänessä oli lievää järkytystä.
-Johnny... Tästä voi nyt saada vähän väärän kuvan, Sean sanoi hankalasti. Johnny avasi suunsa mutta huomatessaan Miken iskevän silmää ja viittovan Seanin selän takana, hän tuli toisiin aatoksiin. Hän siteerasi kreikkalaista lausahdusta, jonka mukaan kiinni jääminen on kurjaa ja lähti pudistellen päätään.
-Mun pitäisi varmaan mennä, Sean sanoi Johnnyn hävittyä. Vasta päästettyään lauseen suustaan, hän tajusi omistavansa sillä hetkellä juuri kaksi vaihtoehtoa; joko hän jäisi yöksi tai Mike veisi hänet kotiin.
-Älä vielä, Michael kuiskasi käheästi ja antoi pienen suudelman hänen korvansa alle.
-Ei kun oikeasti musta tuntuu että pitäisi, Sean sanoi ja nousi seisomaan. Hän ei ollut varma, puhuiko juuri sillä hetkellä totta, mutta jopa hänen alkoholista sumea tajuntansa ymmärsi että niin olisi parempi. Mike kohautti olkiaan ja nousi ylös, lähtien vakain askelin eteiseen.
-Äskeisestä ei sitten puhuta. Eihän Johnny kerro kenellekään? Sean varmisti Miken laittaessa kengät jalkaansa.
-Ei kerro, mä sanon sille, Mike vastasi ja laittoi kengät jalkaansa. Sean katsoi kuinka mies heitti naulakosta Johnnyn hupparin ylleen ja otti auton avaimet lipastolta, kaikki tutulla rennolla tyylillä ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä hänen poikansa olisi juuri yllättänyt heitä sohvalta suutelemasta.

Aamu-uninen Johnny tuli alakertaan yrittäen ajatella että ehkä eilinen oli vain unta. Lasi olohuoneen kynnyksellä kuitenkin kieli että kaikki oli oikeasti tapahtunut. Hän meni keittiöön ja otti kahvia. Mike istui pöydän ääressä selailemassa lehteä.
-Mihin sä Seanin jätit? Johnny kysyi ja meni hakemaan kahvia.
-Vein kotiin yöllä. Muistatko sä kun puhuttiin että tekis mieli vähän järkyttää sitä? Michael sanoi ja katsoi olkansa yli poikaansa.
-Muistin eilenkin mutta en mä nyt ihan tuollaista odottanut, Johnny naurahti. -Onnistuiko? Hän lisäsi uteliaana.
-Ai järkyttäminen? Kyllä kai, toinen vastasi hajamielisesti.
-'Ai järkyttäminen'? Minkä muun olisi pitänyt onnistua? Johnny kysyi ja Mike vaikeni hymyillen itsekseen.
________
Älkää tappako! Toisaalta, luultavasti tapatte mut seuraavan luvun jälkeen..
Ajomatkan voitte tulkita miten haluatte, mulla on se tuolla kirjoitettuna mutta te ette ikinä saa selville ;)
Päättömiä yksityiskohtia: Pete tahtoi myöskin tarinaan. [sama henkilö joka käyttää nimitystä puppelipojat, päätelkää loput.] Tahtoi myös itselleen tuon helvatun mk1:sen.
Ottokin on eräs kaveri. Tätä nimeä ei peräti ole muutettu!
Kuin myös Aaron, tähän palaamme myöhemmin..

Päivämäärä:   28.3.09 22:20:52

No tota noin... olen sanaton.. mutta jatka ihmeessa.. Enkä minä suo ainakaan vielä tapa:D

Päivämäärä:   28.3.09 22:31:36

:D mahtavaa. Jatkoa lisääääää :D

LähettäjäLucié 
Päivämäärä:   29.3.09 11:55:56

Oiii, lisää!

Päivämäärä:   29.3.09 13:10:16

jeee,sä osaat kirjottaa :D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.3.09 15:35:54

J, kyllä sä seuraavan luvun jälkeen tulet lankoja pitkin tänne ja skalpeeraat meikäläisen.

Lähettäjä: .diu. 
Päivämäärä:   29.3.09 16:26:17

Tuota ei kyllä olisi heti odottanut...

Mutta Jimmy, tuskin kukaan sua tappaa ennenkä tarina on loppunut, sillä sitten ei saisi jatkoa. ;--;;

Päivämäärä:   29.3.09 16:37:32

just niin kun .diu. sanoi sit ei tulis ulis jatkoa. Jatkatko koska?

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.3.09 16:53:46

Tosi lohdullista: me tapetaan sut vasta tarinan jälkeen.

Jatkoa varmaan huomenna.. eikun voisin yrittää lisätä tänään peräti. Kommentteja ottaisin kyllä mieluusti vastaan muutaman lisää ;D

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.3.09 20:17:19

Ensimmäisen kappaleen jälkeen vaihdamme paikkaa ja aikaa, kuin myös viimeisessä kappaleessa!

Luku 11

Maanantai-iltana Thomas katseli vielä viimeistä poliisisarjaa. Irene oli nukkumassa, Sean tuli olohuoneeseen konjakkilasin kanssa. Mies oli selvästi humalassa, joka oli sinänsä yllättävää Seanilta arki-iltana. Hän istui Thomin viereen sohvalle.
-Voi hyvä luoja poika, mies huokaisi ja joi lasinsa tyhjäksi. -Ihmeellisiä asioita tapahtuu, tämä jatkoi ja nyppi fleece-housujaan.
-Hae meille molemmille oluet jääkaapista, mä annan luvan. Sä tulet tarvitsemaan sitä. Nyt pitää puhua vakavasti, Sean sanoi. Thomas nousi ja lähti keittiöön, pohtien mitä oli tapahtunut. Pieni epäilys alkoi syntyä mielessä, hän pyyhki sen pois. Thom avasi pullot ja palasi olohuoneeseen.
-Mä uskoisin että sä olet ainoa tässä taloudessa joka juuri nyt ymmärtää mua, jos säkään, Sean aloitti.
-Mitä ihmettä on tapahtunut? Thom kysyi ja sulki TV:n.
-Mä taidan olla ihastunut, Sean huokaisi ja hieroi kasvojaan. Thom tuijotti häntä, odottaen jatkoa. Isän suusta lause kuulosti kertakaikkisen oudolta.
-Michaeliin, Sean huokaisi. Thom oli kiitollinen ettei juonut juuri sillä hetkellä, koska olisi luultavasti tukehtunut. Mike oli siis toteuttanut ajatuksensa, se Thomin oli vielä helppo uskoa. Thom vain tuijotti isäänsä silmät selällään.
-Toivottavasti sä ymmärrät vaikka tietysti se on sullekin järkytys, Sean sanoi. Thom ravisti päätään kuin kootakseen ajatuksensa, joi hieman ja yritti koota sanansa selkeäksi lauseeksi.
-Mutta... Mitä oikein tapahtui? Hän kysyi, pohtien samalla halusiko oikeastaan edes tietää.
-No me oltiin silloin perjantaina niillä, parit kaljat otettu. Puhuttiin vähän, se kysyi että mitä mulla on homoja vastaan ja sitten että olenko mä koskaan ajatellut että se vois olla... Hauskaa, Sean nosti huomaamattaan sormensa kaulalleen kohdalle, johon paidan kaulus oli hiertänyt.
-Se vain otti kauluksista ja... Suuteli mua, Sean sanoi ja veti henkeä. Thom katsoi isäänsä, hän ei voinut uskoa että tämä puhui näin.
-Tosin aika radikaalilla hetkellä meidät yllätettiin, Sean sanoi ja yritti hymyillä.
-Johnny? Thom kysyi. Sean nyökkäsi, Thom päätti että Johnny joutuisi tilille.
-Mä sanoin että mun pitää mennä, Mike toi mut sitten kotiin, Sean sanoi lyhyesti.
-Tapahtuiko matkalla jotain? Thom tarttui syöttiin. Seanin kasvot vaihtoivat väriä.
-Ei! Tai siis ei oikeastaan tai no... Älä kysele niin paljon! Tämä sanoi nopeasti. Thom naurahti ja päätti noudattaa käskyä.
-No joo. Eihän siitä mitään tule, mä rakastan sun äitiäs valtavasti, älä pelkää. Mä en vain tiedä mitä pitäisi tehdä, Sean huokaisi. Thom pohti hetken, yritti koota itseään.
-Joko sä puhut sen kanssa tai sitten odotat, se voi olla ohimenevää, Thom neuvoi ja oli ylpeä itsestään saadessaan kokoon jotain näinkin selkeää.
-Kuule, millanen olo sulla oli kun sä olit ihastunut Johnnyyn? Miten teidän suhde ylipäätään alkoi? Sean kysyi. Thomin oli vaikea uskoa isänsä puhuvan näin, olkoonkin että mies oli erittäin humalassa.
-Hmm... Kai se oli vähän niin etten mä voinut olla ajattelematta sitä ja aina kun sen näki niin... Thom vaikeni ja hymyili. Hän toivoi että Sean ei ymmärtäisi kysyä uudelleen kuinka heidän suhteensa alkoi.
-Tuota mä just tarkoitan, mies huokaisi. Sean katsoi poikaansa, uskoi tämän ymmärtävän. Samalla hän ajatteli Mikeä, jollain tavalla hän ikävöi miestä. Thomas oli järkyttynyt, hän ei ikinä uskoisi tätä, isä ei voinut olla ihastunut Michaeliin.
-Mutta Mike on saanut mut tajuamaan että ehkä sun ja Johnnyn seurustelu on jopa ihan hyvä asia, Sean kohautti olkiaan. Thomas yritti kehittää hymyn kasvoilleen.
-Pitäisi varmaan mennä nukkumaan, Sean totesi. Thom nyökkäsi ja nousi.
-Nähdään huomenna, hän sanoi ja lähti. Ovella hän kääntyi, hän olisi halunnut sanoa vielä jotain, ihan mitä tahansa. Sean katsoi häntä olkansa yli. Thom mietti hetken.
-Sun päätökses se on puhutko sä sille, mutta älä tee mitään hätiköityä, hän sanoi ja lähti. Hän kiipesi huoneeseensa ja nosti puhelimensa sängyltä. Johnny ei varmasti ollut vielä nukkumassa, miehellä oli tapana istua tietokoneella yli puolenyön. Hän valitsi numeron ja soitti. Puhelin ehti soida pari kertaa ja Johnny vastasi.
-Hei kulta! Johnny sanoi yllättyneenä.
-Mitä sä tiedät mun isästä ja Mikestä? Thom kysyi välittömästi.
-Mun oli tarkoitus kertoa sulle, mutta mä totisesti tarvitsin aikaa miettiäkseni miten ja... Hei hetki! Mistä sä tiedät? Johnny vastasi.
-Isä kertoi äsken, kertoi kyllä muutakin, Thom huokaisi. -Se on ihastunut. Miten sä oikein yllätit ne? Hän kysyi. Linjalta kuului ääni, jonka Thom epäili tulevan kun Johnnyn suusta purskahtivat oluet tietokoneen näytölle.
-Mitä hemmettiä! Ohoh... No, siinä suutelivat olohuoneen sohvalla aika näyttävästi, isän kädet missä sattuu, Johnny sanoi ja yski vielä.

Aaron ilmestyi heidän selkänsä taakse, molemmat nostivat katseensa.
-Tim, voisitko sä tulla vähän auttamaan? Pitäisi tehdä hyllyt tonne varastoon mutta mulla on vain kaksi kättä, hän sanoi ja Tim nousi. Johnny esitti yhä laittavansa merkkejä lattiaan mutta seurasi tarkkaan kuinka tämä käveli Aaronin perässä pois. Tim seurasi miestä pieneen varastoon, joka oli rakennettu vanhaan pommisuojaan. Varastossa oli hiostavan kuuma, Aaron heitti t-paitansa lautapinon päälle. Tim katseli hetken hauikseen tatuoitua tähteä. Aaron alkoi neuvoa hänelle kulmarautojen paikkoja, he työskentelivät hetken hiljaisuuden vallitessa. Tim käänsi välillä katsettaan mieheen, tiesi tämän tekevän samaa. Aaron pyyhkäisi sotkuiset, tumman ruskeat hiukset pois otsaltaan ja laittoi viimeisen merkin seinään. Tim istui lautapinolle paidan viereen, Aaron nojasi seinään hetken.
-Mä saatan nyt tehdä itsestäni täysin idiootin, mutta olenko mä käsittänyt väärin vai oletteko te ton Johnnyn kanssa yhdessä? Hän kysyi. Tim nosti katseensa, yritti etsiä jotain merkkejä miehen asennosta, ilmeestä tai eleistä. Aaron vain nojasi seinään ja katseli häntä, täysin tulkitsemattomasti.
-Ei olla. Johnny seurustelee, Tim vastasi ja kohautti olkiaan. Aaron tuli hänen eteensä ja kumartui hieman.
-Piti vain varmistaa, hän sanoi ja nosti kätensä Timin leuan alle. Hän katsoi poikaa tarkkaan, Tim odotti miehen kumartuvan vielä hieman lähemmäs. He vain katsoivat toisiaan jonkin aikaa suoraan silmiin ja hätkähtivät kun raskas puuovi vedettiin auki.
-Sori! Mä vaan seitsemän millin kiintoavainta... Johnny sanoi ja otti työkalun nopeasti lattialla lojuvasta telineestä, iski silmää Timille ja lähti. Aaron naurahti ja suoristautui, Tim nousi seisomaan ja käveli miehen perässä ulos. He istuivat lastauslaiturin reunalle ja Aaron tarjosi tupakan.
-Mitäs sä teet illalla? Hän kysyi kuin ohimennen.
-Onko ajatuksia? Tim heitti pallon takaisin Aaronille.
-Haluaisitko sä vaikka lähteä kahville tai jotain? Tämä vastasi huolettomasti. Tim vilkaisi olkansa yli Johnnya, joka keskusteli sirkkelin vieressä Peten kanssa. Hän mietti hetken ja käänsi katseensa takaisin Aaroniin.
-Tottakai, hän vastasi ja hymyili.
-Nähdäänkö siinä keskustan kahvilassa kuudelta? Aaron ehdotti ja Tim nyökkäsi. He eivät huomanneet kuinka Pete ilmestyi heidän selkänsä taakse.
-Mistä teillekin palkkaa maksetaan, tupakkatauoistako? Pete kysyi ja nauroi. Tim virnisti, nousi laiturille seisomaan ja käveli Peten ohi kohti Johnnya, joka oli palannut lattian kimppuun erään toisen työmiehen kanssa. Johnny nosti katseensa kun hän lähestyi ja käveli pari askelta vastaan.
-Keskeytinkö mä jotain äsken? Hän kysyi hymyillen.
-Voi olla. Arvaa kenellä on treffit illalla? Tim virnisti. Johnnyn hymy muuttui iloisemmaksi.
-Niin sitä pitää! Hän naurahti ja pörrötti nopealla liikkeellä Timin hiuksia.

Adrian laski oluet pöydälle ja avasi ne. Jake otti pullon vastaan ja nojasi Adin hauikseen.
-Hyi, sun hiukset on märät! Ad naurahti ja nojasi taaemmas oikoen pyyhettään. Jake vaihtoi asentoaan ja kietoutui paremmin Adrianin valtavaan kylpytakkiin, jota mies itse ei ikinä käyttänyt. Ad heitti rastansa rinnalleen ja irvisti inhosta.
-Kuule, mä olen tässä taas vähän miettinyt, Ad sanoi ja korjasi jälleen asentoaan.
-Ei taas, Jake naurahti mutta katsoi odottavasti.
-Sitä mä vain että haluaisitko sä jossain välissä muuttaa tänne? Ei nyt ihan vielä mutta jossain välissä. Täällä olis Thomaskin puolen tunnin ajomatkan päässä, Ad sanoi. Jake katsoi häntä yllättyneenä.
-No säkin olisit lähellä etkä kahdensadan kilometrin päässä. Mutta haluaisitko sä oikeasti katsoa mua täällä vakituisesti? Jake kysyi. Ad antoi suukon hänen otsalleen ja nyökkäsi. Jake painautui hänen kainaloonsa välittämättä siitä, kuinka Ad irvisti hänen märkien hiuksiensa takia.
_________
*piiloutuu sohvan alle*
Yksityiskohtia tässä ei nyt niinkään ole. Paitsi se että Johnny dataa yli puolenyön, ha-ha.
Olen ihan varma että tänne on jäänyt jokin virhe mutta en keksi mikä..
Lukua 12 ei tule ennen kuin tämä topic on täynnä!

Päivämäärä:   29.3.09 20:34:11

IHIHIII! Ööö... Oon sanaton : DD

Mut kiitti ja kiva ku hommasit Timin pois Johnnyn kimpust.

JA! Kiitti Ad-Jake kohtauksest, sulone<3 Varsinki toi:
"-Kuule, mä olen tässä taas vähän miettinyt, Ad sanoi ja korjasi jälleen asentoaan.
-Ei taas, Jake naurahti mutta katsoi odottavasti."

Ihiih : DD Täytetääs tää topikki sitte...

Päivämäärä:   29.3.09 20:35:21

Enkä muute oo tappamas sua

JA

ööö... Unohdin sen toisen asian jo...

NIIN!

Olin eka : DD

LähettäjäJimmy 
Päivämäärä:   29.3.09 21:53:11

Hah. Kamppailen itseni kanssa, mulla olis aika hyvä kohtaus johon sisältyy Johnny ja Tim mutta en tiedä haluanko julkaista... Pitää varmaan tämän jälkeen ruveta julkaisemaan noita poistettuja kohtauksia molemmista tarinoista : D [tai ehkä saan päähäni kirjoittaa trilogian ;]

Päivämäärä:   29.3.09 22:21:30

Joo en mäkään sua tappamassa. Ja ja mitähän muuta.. Niin joo toi Ad-Jake kohta oli kyl söpö tommosta enemmän, ja myös siinä olen helmin kanssa samaa mieltä että hyvä kun Tim ei oo enään Jonnyn kimpussa, olikohan sitte vielä muuta..

Päivämäärä:   30.3.09 16:06:22

Jimmyyy, jooo, poistettuja kohtauksiiii ! Ne vois olla mielenkiintosii :''D

Päivämäärä:   30.3.09 16:36:28

jatkaaa :D

Päivämäärä:   30.3.09 17:39:31

Joo poistettuja kohtauksia vois kyllä laittaa..:D

Päivämäärä:   30.3.09 18:02:39

Ja voisit sä jatkaa jo nyt vaikka tää ei oikkaa vielä täynnä...

Päivämäärä:   30.3.09 20:29:32

täytetään, enää yks viesti jäljellä :D

Päivämäärä:   30.3.09 20:30:03

TÄYNNÄ.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.