Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada mies lähtemään

Lähettäjä: vol 2 
Päivämäärä:   19.3.25 20:07:09

"Mutta mulla esim pää kolahdellut lujaa seinään, niin luulen että se kuitenkin on. Se tässä onkin, jos mies löisi niin lähtisin heti. "

^
Tai et lähtisi, ainakaan omin jaloin. Ruumisautossa lähtee ne, joita on tarpeeksi lujaa lyöty.

Re: Miten saada mies lähtemään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.3.25 20:08:08

Ykkösosa?

Lähettäjä: vol 2 
Päivämäärä:   19.3.25 20:09:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9996844&t=9996844

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.3.25 23:27:38

Mihin Nomadin ehdottamaan aloittajalla ei nyt ollut voimia? Siihen juomatta olemiseen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.25 06:01:58

Asunto on toissijainen asia.
Onko sulla työpaikka? Jos ei niin periaatteessa voit ottaa lapsen ja lähteä vaikka eri paikkakunnalle. Ja jos on, voit muuttaa toiseen kaupunginosaan vaikka, ilman miestä.

Oletko edes kertonut miehelle että haluat hänen muuttavan pois?
Jos hän on niin pelottava ettet uskalla sitä tehdä niin ai auta kuin irtisanoa asunto ja lähteä itse. Muista dokumentoida asunnon kunto huolellisesti kun lähdet jotta et joudu vastuuseen mikäli mies päättää tuhota asunnon.

Et pysty mitenkään huijaamaan miestä muuttamaan poiw ilmqn että hän tajuaa si tai että hän tulee takaisin. Miehen on vähintään oltava tietoinen että olette eronneet tai sinun pitää vaan muuttaa pois. hän ei saa tietää mihin olet muuttanut.

Mikään asunto ei ole tuon arvoinen, ja toki voisit hoitaa niin että vuokraat toisen asunnon kuukaudeksi irtisanomatta nykyistä ja houkuttelet miehen suostumaan muuttoon. Hänen töissä ollessaan viet hänen tavarat uuteen asuntoon ja vaihdatat nykyisestä lukot/ otat miehen avaimet ja palaat itse lapsen kanssa vanhaan asuntoon. Ilmoitat että tästä lähtien asutte erillän ja et halua pitää yhteyttä. En vaan usko että juuri kenenkään pokka pitäisi hoitaa asiaa maaliin noin ja lisäksi tulisit luisumaan takaisin suhteeseen joka olisi entistä manipuloivampi.

Jos voit niin muuta itse eri paikkakunnalle lapsen kanssa. Irtisano kämppä ja ota muuttofirma ja lähde. Mutta tosiaan fokumentoi asunnon kunto vuokranantajan kanssa ja katso ettet joudu vastuuseen jos mies tuhoaa asuntoa.

Ja lopeta nyt selittelybja valittaminen ja se viinin lipittäminen. Rentoudu käymällä lenkillä. Älä turvaudu nyt keneenkään ns läheiseen jota mies manipuloi. Ole yhteydessä vaikka terveydenhuoltoon ja käyt juttelemassa hoitajan kanssa tai kirkon perheneuvonnassa tai jossain. Mutta toi lähtö sun on nyt vaan tehtävä ihan itse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.