Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 237

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 21:17:13

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=987411&t=987411
No ollaan sitä nyt niin kiireisiä ja ahkeria, ettei uutta ehditä luoda. No mää sit!

Re: Sinkkujen topic 237

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.3.13 21:30:58

Tänään on ollut todellakin Maanantai isolla M:llä. Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että se on vain päivä muiden joukossa, mutta tämän päivän perusteella voisin kerätä seinälleni kaikki ne maanantai-aiheiset kauhu-kuvat, mitä on kavereiden seinillä tästä aiheesta ikinä ollut.

Minähän sitten purkauduin facebookissa mun farkkuongelmista ja sain taas vastaukseksi muutamia elämän totuuksia, jotka eivät nyt kyllä tässä tilanteessa auta yhtään, vaan niitä lukiessa itsesääli pikemminkin vaan syvenee, kun tajuaa miten huonot elämänhallinnan taidot mulla on ja miten hukassa mun elämä oikeasti on :(

Kävelyllä käytiin koiran kanssa, ja jotenkin päivän teeman mukaisesti kengät alkoivan hangata kesken matkan, kun kantapää oli kulunut puhki sisäpuolelta. Ja vasta viime viikolla heitin roskiin edelliset hajonneet ulkokengät. Sitten illalla ompelin yhtä kaulapantaa, niin olin jo melkein saanut ompelun loppuun, kun huomasin, että kappas, leiffi töröttää vielä pöydällä. Eikun purkamaan. Ja nyt vielä kaiken lisäksi koskee päähän. Olispa jo tiistai. Tiistai on toivoa täynnä. Vai oliko se vasta torstai...? No, tällä hetkellä kelpaisi mikä tahansa muu kuin tämä maanantai.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 21:43:23

ruoste: Joo ihmeen hiljaista täällä. Yleensähän nämä iltamat on vilkkainta aikaa. Mut jospa sitä vähän minskikin tähän väliin siistiytyis. :p

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.3.13 22:00:46

Niina, ei sun elämä missään nimessä hukassa ole!!
Höpsis, kaikki me sorrutaan välillä, ihmisiähän täs vaan ollaan:)!!!
Sulla on homma hanskassa ja hankat ei ole hukassa!!

Päivämäärä:   25.3.13 22:07:05

piste, en mie nyt tuolla pelkästään tuota kuntokuuria tarkottanu, vaan mun elämää yleensä, ja se kyllä valitettavasti taitaa olla ihan hukassa :/ Mun pitää kyllä yrittää mennä nukkumaan, ja yrittää nukkua nää "vääränlaiset" ajatukset ja päänsärky pois.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 22:09:41

House-pause.

BB-julkisuuden arvo koki kovin nopeasti inflaation, jos sitä koskaan olikaan. Tutulla naamalla voi ehkä myydä jotain (esmes niitä liittymäpaketteja), mutta ainoastaan niillä muutenkin hyvillä ja viihdyttävillä tyypeillä on käyttöä shöypisneksessä ja sitä kautta mahiksia niihin tanssijauriin ja rikkaisiin mallipoikkiksiin. Tekis mieli kysyä, että kuka hiton BB-Tero, mutta ei oikeastaan jaksa kiinnostaa. Se siitä julkisuusarvosta. :P

"Ainiin, kirjotathan sä jo hevostallinettiin "
Niin, ja naamakirjaan, eikös se riitä? Mulle on ainakin toitotettu, että what goes on dö internet, stays on dö internet, eli kaikki tänne sönkötetty on säilötty jälkipolvia varten :D Jossain vaihessa, kun mulla oli kamalasti aikaa ja energiaa ja hirveä höpöttämisen tarve, mietin blogin perustamista mutta blogilla pitäis vissiin olla joku teema ja pointtikin, eikö? Löysin tosin itseni hetki sitten lueskelemasta ihan eri alan tutkinto-ohjelmia ja opetussuunnitelmia. Jospa tyhjäntoimittajasta tulisikin toimittaja? Jäiskö tänne vai pyrkiskö Tampereelle?

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   25.3.13 22:18:09

Iltoja. Ihmiselämä on lyhyt. Eikä sitä kannattaisi tuhlata murehtimiseen. Itse huomasin tuon elämän lyhyyden kun lauantaina hoidettiin epäonnistuneen elvytyksen lopputulosta työpaikalla. Kun elämä loppuu se loppuu. Ennen sitä on AINA toivoa. Ei siis kannata menettää toivoaan. Suurimmalla osalla meistä on asiat hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.3.13 22:18:14

Iltoja.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 22:29:15

Se on taas mies suihkunraikkaana ja puhtaat lakanat odottelee sängyssä. Kyllä kelpaa tänään mennä nukkumaan. Varsinkin kun noista tämänpäiväisistä venytyksistä tuli aika raukea olo. :)

Niina: Huomenna on taas päivä uus. Kyllä se siitä. Levollisia unia. :)

Lähettäjä: Masa Savosta 
Päivämäärä:   25.3.13 22:30:11

hyvää iltaa kaikille... se rupeis kuukauden kurssi kotkassa olemaan taputeltu... nyt saapi ajella vähän isompaa venettä

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   25.3.13 22:35:59

pikku suukko, hyvin sanottu.

Metrolla meni hyvin, koira oli ensin ihan paniikissa mutta hyvillä herkuilla sekä juuttipatukalla sain sen jopa riehutettua sielä ja koiralla oli hyvinkin hauskaa :) Huomena nähdään yhden kaverin kanssa sielä, koirani rakastaa tätä kaveriani. Lisää kivoja juttuja :)
Meillä ei ole hirveästi täälä nelijalkaisia ystäviä, mutta yhden koiratutun voisin myös pyytää kanssani sinne, niin koiralla menisi varmaan aika siihen että yrittää saada kaverin leikkimään.
Huomena vielä käydään vain riehumassa sielä, jospa ylihuomena jo ajettais pikku pätkä. Ihmiset varmaan tuijottaa mua kuin hullua, kun kehun ja innostan koiraa maasta taivaisiin ja vouhotan ja leikitän, ihme että kukaan ei ole vielä tullut kommentoimaan että metroasema ei ole mikään koirien leikkipaikka :p

Päivämäärä:   25.3.13 22:37:44

Heräsin tänään viideltä. Varmaan ois pare mennä nukkumaan mutta kun on tuliluikkuset pannussa niin ei pääse. Ja oikeestaan ei väsytäkkään yhtään. Se on varmaan tämä kevät kun virkistää ihmistä:)

http://www.youtube.com/watch?v=YaNwI-sn8Js

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 22:40:30

Totta pusu. Vähän on meille kaikille annettu, yksille vieläpä toisia vähemmän. Jokainen päivä tulisi hyödyntää ja jokaisesta hetkestä nauttia. Ei ilkeä nurista kun näkee läheltä, miten asiat voisivat olla.

Hetken se muistuttaa elettävästä elämästä, kun on kasvotusten kuoleman kanssa. Valitettavan nopeasti se opetus kuitenkin tuntuu unohtuvan ja arjen harmaus palaa. Siunattuja ovat ne, jotka ymmärtävät ja näkevät joka päivässä sen valon ja värit, eivätkä itke saavuttamattoman perään.

Lähettäjä: .1 
Päivämäärä:   25.3.13 22:41:39

Angstaan tänne!!

Elämäni ensimmäistä kertaa minulla on ollut säpinää. Lopulta uskalauduin esittelemään lähimmät ystäväni ja miehen toisilleen ja sinne meni mies ystävän matkaan. No minkäs sille voi jos ihastuu..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 22:49:56

No olipas kiva kaveri sulla. :( Sanoko se tosta edes mitään sulle, vai miten toi kaikki oikein tapahtui?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   25.3.13 22:51:18

Yhä se chrysler miertityttää, onko offfarit niden kanssa turtia. Puhu nyt tai vaikene ikuisesti.

Ratstan kaikekka,´millä on neljä jalkaa, ja ajan jos on ´neljä pyorää ka ratti.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 22:53:33

Osanottoni kaverin ja ihastuksen menetyksen johdosta, .1 (vai pitäisikö sanoa good riddance?). Reilu meininki. :/

Lähettäjä: .1 
Päivämäärä:   25.3.13 22:53:47

Minority, kyllä sen niiden välisen katseen näki heti. Ja vähitellen (viikko) mies sitten viilensi välejä kaveritasolle kanssani. Ja kaveri.. noh, en välejä katkaissu tai mitään. Ei se tota tehny mua kiusatakseen vaan ihastuttuaan.

Päivämäärä:   25.3.13 22:56:11

minkähän ikäisestä ja millä koneella olevasta chrysleristä on kyse

Päivämäärä:   25.3.13 22:56:54

Taitaa olla täysikuu. Ei ihme siis että on villi olo:)

Elekee antaatuko angstin valtaan. Kuunnelkee hyvvee mussiikkia. Mie ainain ihteeni psyykkoon semmosella mukavalla mussiikilla. Het tulloo parempi miel.Tässä yx .

http://www.youtube.com/watch?v=f5UKLeMl9Uc

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   25.3.13 22:58:45

Vitsi tota junioria, puoltoista tuntia kaikenlaista kivaa koiratouhua ulkona, ja jarruttelu alko kotimatkalla jo kilsaa ennen, "ei mennä kotiin" :D Nyt se riehuu yliväsymystään ja kohta varmaan vähä kitisee, sitten sammuu ku saunalyhty ketarat ojossa, ihan ku pikkulapsi :D

Nähtiin taas se iso pöllö, mikähän olis, melkein huuhkajan kokonen mut ei nyt sittenkään ihan, eikä oo semmosia huuhkajan töyhtöjäkään, eikä liitele samoin. Hyvin noi koirat reagoi, on ihan vimmalla lähössä perään heti ku haju laskeutuu nenään, ei noi muut yölinnut kiinnosta. Petolinnusta tulee varmaan aika verevä tuoksu.

Päivämäärä:   25.3.13 23:00:26

Ykkösellä aika nihkee mäihä :( Minkäs sille mahtaa, toivottavasti se nyt sitten oli se elämän rakkaus heille ettei ihan turhaan mennyt metsään...

Ei oo pikkis vielä täysikuu, mut hyvin se kyllä valasee tuolla :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 23:02:05

kurnau, rysleri kuulostaa nälkäiseltä menopeliltä. Pitääkö kesäkärryyn mahtua lätkäkasseja ja monta metriä nuortamiestä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 23:03:53

Ai niin, tere Masa, iltaa @. Meinasitko savonmatti seiloriksi ruveta?

Päivämäärä:   25.3.13 23:06:31

Jaha, kurnau on tempaissut lärvit tai sitten sillä on kaksoisolento....:)

Päivämäärä:   25.3.13 23:07:04

tavallaan... pitää palolaitoksen alusta ruveta ajamaan saimaalla

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   25.3.13 23:09:42

Hui, täytynee ajella ens kesänä saimaalla rauhakseen;))

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 23:13:17

"Minority, kyllä sen niiden välisen katseen näki heti. Ja vähitellen (viikko) mies sitten viilensi välejä kaveritasolle kanssani. Ja kaveri.. noh, en välejä katkaissu tai mitään. Ei se tota tehny mua kiusatakseen vaan ihastuttuaan."

Aikamoinen temppu silti. Mut eihän tollasten sais antaa tulla kaveruuden tielle. Yleensä kylläkin niin päin, ettei mitään tapahdu sen takia.

Täällä on nyt ihan viestien vilinä taas meneillään, eikä pikku kuutti pysy kunnolla mukana. Pikku suukolle voisin kuitenkin heittää, että täyskuu on keskiviikkona. Mut lähellä ollaan kyllä. :)

Päivämäärä:   25.3.13 23:14:26

no jos aiheutan onnettomuuksia niin yritän myös toimia pelastajana niin kun palokunnan tarkoitus on :)

Päivämäärä:   25.3.13 23:15:34

Aika pyöree kaveri on tuo kuu ainakin meikäläisen silmään. Melkein täysikuu kuitenkin. Riittävän hieno ja villitsevä minun makuuni.

Mistä päin savoa Masa on?

Päivämäärä:   25.3.13 23:17:22

savonlinnastahan sitä

Päivämäärä:   25.3.13 23:21:58

Jaahas. Et sitten ihan tuosta naapurista ole. Itsehhän asustelen Kuopion pohjoispuolella, Kajaanista etelään päin ja silleesti. Jokatapauksessa nice to see you:)

http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.3.13 23:22:53

Iltaa tänne, vai yötä...?

Mun sängyssäni on jotain antinukuttavaa ainetta, ihan varmasti on. No tuleepahan luettua koulujuttuja :) eiku ht.nettiä...

Tuntuu vähän silt et tääl mun asunnossani on täys kaaos päällä kun on muuttolaatikoita vähän kaikialla. Alkaa pien kontrollifriikkiys iskee päälle ku kaikki tavarat on jossain muual ku pitäis olla. Mut nyt pitäis ol oikeestaan kaikki käytännön asiat hoidettu, no on tässä lauantaihin saak aikaa pakkailla ja siivota.

Päivämäärä:   25.3.13 23:32:28

kiitos mukava tavata sinutkin :)

Päivämäärä:   25.3.13 23:37:32

ruoste nauttii siitä keväästä nyt muutaman päivän, sit on mun vuoro nauttia kun pääsiäisenä tulee lunta ja pakkasta, yes! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 23:39:40

Tuli vaan mieleeni, että minkäslaiset munavarastot täällä muuten on naikkosilla pääsiäistä varten?

Päivämäärä:   25.3.13 23:41:52

Tänään sain taas kuulla ylisanoja ikäihmisten suista: Ihana nimi, hienot kulmakarvat ja rehelliset silmät:) Siinä sitä onkin jo ihan tarpeeksi yhdelle päivälle...Kun ihminen vanhentuu muuttuu hän lapseksi jälleen ja totuudenhan kuulee lapsen suusta vaimitensenytmenikään?

http://www.youtube.com/watch?v=3iBLK2TWC6s

Masa: Kiitos vaan itelles:)

Päivämäärä:   25.3.13 23:42:17

Kovin on Minski köyhät noi mun munavarastot;).....:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 23:46:04

piste: No voihan nyt. Onneks tässä ehtii vielä hommaamaan munaa. Vai mitä? :D

Päivämäärä:   25.3.13 23:47:09

Mähän jo tossa aikasemmin kerroinki et ostin 24-päkin eguja. Suklaaversiot ostamatta, en tiedä ostanko semmosii yhtään... Ehkä ostan vaan pashaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.3.13 23:50:53

Minski, puute vaivaa jossain vaiheessa ja jossain muodossa, haalipa munahaukka niitä miten paljon tahansa. Kymmenkunta isoa ja pari tusinaa pientä on jemmassa. Pitävät tyytyväisenä hetken.

Ihana, pusu. Totuus tulee lasten, mummojen ja juoppojen suusta. Totuuden sanat kestän kyllä kuulla, mutta silti pelkään vähän näitä kaikkia.

Psst Mission, satoi tänäänkin lunta, ihan himppasen, samalla kun aurinko paistoi ja taivaalta putoili hämähäkkejä. Ei haitannut :) Kuka enää tänä päivänä uskoo säätiedotuksiin? KEVÄT on tullut, deal with it! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 23:51:21

Oho, missioni on sitten varautunut aika hyvin. Mä en ajatellu ostaa mitään, vaikka niitä ihme möhmä munia mietin, että oliskohan se maistettava, vaikkei noi munat oo oikein mun juttu. Ootkos sä joku ortodoksi, kun pashaa meinaat vääntää?

Päivämäärä:   25.3.13 23:51:59

Kyllähän sitä munaa suuhunsa pistäis ihan mielellään jos sellaista olisi. Suklaamunathan ON tunnetusti herkullisia:)

http://www.youtube.com/watch?v=rBqBIDlsrwY

Päivämäärä:   25.3.13 23:53:32

kurnau: noista voyagereista oon sen huomannu ettei ainakaan mitään huolto ystävällisiä autoja ole... ei ne oo kyllä kalliitakaan ole ikäisekseen tila-autoksi mutta siihen varmaankin syynä luotettavuus... tosin varaosatkaan ei taida kovin kalliita olla, mutta jaksaako aina olla remppaamassa.... tämä on täysin minun mielipiteeni siitä mitä olen näitten kanssa touhuillut eli joillakin voi olla hyviäkin kokemuksia mutta minulla ei...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.3.13 23:56:11

ruoste: On sullakin aikamoiset munavarat. Varmaan meet sitten pääsiäisen jälkeenkin hommaamaan munia alesta. Meinasitko noi kaikki syödä yksin?

pikku suukko: Joo kyllä se on välillä hyvä ottaa munaa poskeen. Onhan se kuitenkin niin, että pääsiäinenkin on vaan kerran vuodessa. :D

Päivämäärä:   25.3.13 23:56:53

jotenkin karkaa kaksmieliseks nää jutut tai sitte miun ajatus vaan karkaa :)

Päivämäärä:   25.3.13 23:59:04

Hahhah, ainoo orto mihin tässä talossa uskotaan on -pedi, ja niihinkin valikoivasti :p Jos en nyt aivan täys ateisti ole niin sanotaanko että ateismiin kallistuva agnostikko...

Enkä mä mitään osaa tehdä, kaupan pashaversiot on ihan hyviä, ihanku voita söis :D

Eguja menee meillä niin paljon muutenkin että pitkästä aikaa kun oli noit kaksnelosen settejä tarjolla niin ostin heti, en mä yleensä pääsiäisenä syö sen enempää ku muutenkaan. Pitkä viikonloppu tosin joten jokaisena aamuna tulee pari huitastua jossain muodossa kuitenkin, ja koirille niit menee kans. Riittää kuitenkin yli pääsiäisen ni ei tarvii tyhjillä hyllyillä itkeä tiistaina :D

Päivämäärä:   26.3.13 00:03:00

prrrt, puolenyön kiro, et sä päihitä meitä, välimuisti on keksitty ;)

"KEVÄT on tullut, deal with it! :)"

Joo sitten kun peipot laulaa täysillä kolmatta viikkoa niin kevät alkaa olla mun makuun kohdillaan pikkuhiljaa, sitä ennen kiroan vaan suolakurapaskamössöä ja en varmaan känny kevätkääryleeksi enää tässä iässä ;)

Jesseä ovat muuten tuupanneet luukusta lähiaikoina, kuka noille jehiksille jakaa ovikoodeja?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:06:49

Masa: Kyllä sä nyt taidat kuvitella vaan. :D

Mission: No niin mä vähän muistelinkin, ettei siellä muihin uskottu kuin joskus ortopedeihin. :p

Mäki oon muuten alkanu pistämaan munaa salaattiin ja makkaraa kanssa. Tulee vähän ruokaisampia noista. :)

Päivämäärä:   26.3.13 00:10:33

Ei oo tullut ruskeeta munaa otettuakaan koskaan poskeen jemma mielessä. Kyllä se kurkusta alas aika äkäseen on mennyt. On se niin hyvää:)

Täällä netti taas pätkii ja joku sensuroi mun tekstejä. Eli se siitä kaksimielisyydestä:)

http://www.youtube.com/watch?v=e4kOARS_8zw

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:11:05

Olet ollut niin kauan poissa, Masa, ettet taida muistaakaan, että jutut lähtevät käsistä (ja päätyvät jonnekin vyön alle) viimeistään pyolen yön aikoihin. Muista, että kaksmielisillä on aina kaksin verroin hauskempaa :D

Ei Minski, en sorru ale- enkä sekundamuniin. Mehän olimme Missionin kanssa suunnitelleet hirveät munaöverit pääsiäisenä ja sit nollatoleranssia ja pidättäytymistä kunnes toisin päätetään. Yksin yksin, enhän minä nyt oikein kaverillekaan kehtaa munaa tarjota. Voihan noilla leikkiäkin, jos alkaa tökkiä, esim. koristella ja laittaa näytille.

Päivämäärä:   26.3.13 00:13:14

Minski, laita myös avokadoa, terveellisiä rasvoja :)

Sehän se olikin yks mitä unohdin ostaa...

Päivämäärä:   26.3.13 00:13:22

kyllä vain... mutta kiitos taas seurasta joten hyvää yötä (nukkumatti heittää unihiekkaa) :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.3.13 00:14:43

Täytyy muuten käydä ostamas munia et saan leivottuu kakun torstaille :p ois muuten varmaan unohtunu, hyvä et tääl puhutaan munavarastoist :D

Päivämäärä:   26.3.13 00:17:15

Käy min ajoissa, joskus käy huonosti, viime pääsiäisenä joutu ite jo hengenhätään kun munat loppu kaupoista.. Lidlistä löyty lopulta, joutu kylläkin tyytymään virikehäkkikanalan muniin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:18:25

Tiedättekö tyypit mitä...?
http://www.voice.fi/ilmiot/tuore-tutkimus-yolla-kukkuvat-ovat-alykkaampia/8/47989
Ettäs tiijjätte! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:19:29

pikku suukko: Se on tää keskiyön kirous. Silloin kannattaa aina ottaa viestit talteen varmuuden vuoksi. Mut vai että sensuuri iski. Voihan rähmä. :p

ruoste: Ai teillä on sellanen sopimus. No tolla munamäärällä on kyllä helppoa vetää överit. Mä oon kyllä aina tykänny antamisesta. Kenelleköhän mä voisin tarjota munaa pääsiäisenä.

Jaa miten niin navan alle menee jutut? :D Kukahan siihen on syypää. x)

Mission: Täytyypä kokeilla. Pähkinöistä tulee kyllä kanssa jo aika hyvin noita rasvoja.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:22:47

min: No mulla on vissiin joku kyky valikoida passeleita aiheita keskusteluun. Hyvä että säkin saat munaa. :D

Päivämäärä:   26.3.13 00:23:06

Ei taida Minski enää ehtiä munavarastoa täyttämään tälle Pääsiäiselle;)....jos yrittäis sit vuoden kuluttua parsia ja haalia jostakin yhden vähän isomman, niin siitä riittäis "makusteltavaa" vähän pidempäänki....;);).
Ei nyt mitään jättimunaa sentään, mut ei kyllä pussillista niitä minimuniakaan:D!

Päivämäärä:   26.3.13 00:25:51

ruoste! So cool! :) Mä niiiiiin joudun laittaa ton huomenna parille duunikaverille ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:28:19

piste: Se voi kyllä olla, että tulis vähän kiire. Tossa on kyllä ideaa. Paljon parempihan se tollanen yks oikein kunnollinen on, niin siitä riittää sitten iloa pitkään. :p

Päivämäärä:   26.3.13 00:29:36

Täällä on jo pesä valmiina pääsiäiskukon tuomaa munaa varten...vai onko se pupu joka sitä munaa antaa, vaimitensemeni? Jos on oikein kiltti niin saapiko paljon munaa? Tai isompaa? Kyselee hän vesi kielellänsä:)

Ookoo. Meni taas vähän överiksi. Taidan mennä petiin. Öitä:)

http://www.youtube.com/watch?v=KVgePojl1cU

Päivämäärä:   26.3.13 00:30:01

Onneks on yö ettei yökukkujan maine tärväänny, mutta mä lähden nyt nukkumaan :)

Hyvää yötä kaikille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:32:48

Öitä te kauniit ja hävyttömät :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.3.13 00:32:56

No just :D jospa ei kuitenkaan iske paniikkia vaikkei kaupasta munaa saiskaan

Mut täytyy koittaa leipoo hyvä kakku ku ois kuulemma koemaistajakin... ei siis mitään paineita....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:33:42

pikku suukko: Hehe, onpas sielläkin munannälkäinen nainen. :D Hyvää yötä :)

Hyvää yötä missionillekin o/

Pitäisköhän sitä pikku hiljaa panna kanssa maate jo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:40:26

Onhan se nyt synti ja häpeä jos ei kaupastakaan saa... Kandee ottaa vastaan just mitä ja missä tahansa tarjotaan. Muuten täytyy hankkia se oma kukko. Tai kana. Tai pupu. Emt.

Pitäis panna, ehdottomasti. Maate siis. Kauneusunet pitää saada ja sillai. Jänskä päivä huomenna, "treffit" sovittu lapsuuden-/nuoruudenystävän kanssa, jota en ole nähnyt abauttirallaa 15 vuoteen. Iik! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:41:11

min: Jaahas, se on sitten sulla näytönpaikka. :p Mä en oo koskaan mitään kunnon kakkuja tehnytkään. Vähän jotain kuivaa kakkua joskus kokeillu. En pysty edes syömään noita paljoa kerrallaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:44:44

Kuivakakut ovat helppoja ja herkullisia. Säilyvätkin hyvin. Sitruunakakku on sikahyvää, etenkin kuorrutettuna. Viskisuklaakakku, hrrrrrrr nam slurps! Rommikin toimii. Tulisi melkein vesi kielelle tässä, ellei mulla olisi hammasharjaa suussa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.3.13 00:45:14

En kyl oikeestaan tiä tost näytönpaikast... on meinaan hyvin kaikkiruokainen mies :D mut suunnitelmis ois tehä mansikkabritakakku

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 00:45:49

ruoste: Sä se puhut taas asiaa. Ei se varmaan auta kuin mennä panemaan, nukkumaan siis. Hyvää yötä sullekin ja kaikille muille kukkujille. o/

ps. Ai kun kiva, että näätte pitkästä aikaa. Pidä hauskaa ystäväsi kanssa. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 00:54:09

Nati nati pienet ja sievät :)

Päivämäärä:   26.3.13 00:58:11

Öitä täältäkin kaikille muniin mieltyneille;)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.3.13 07:50:59

Huomenta, näin pääsiäisen alla on aina naisilla munat mielessä.:) Sumppia tauluun ja nokka kohti Lahtea.

Päivämäärä:   26.3.13 08:17:39

Parempaa huomenta! :) Idässä alkaa tuntua keväältä jo aamuisinkin, pakkasta enää -6. Hepat hoidettu, talli siivottu ja seuraavaks koiran kanssa aamulenkille. Ilmeisesti tänään myös suunta kohti Joensuuta, joten taitaa ratsastus jäädä taas.

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   26.3.13 09:03:51

Huomenta!

Ruoste ja kumppanit kiusaamassa Missiä :D Mission kun niin tykkää talvesta...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   26.3.13 09:04:17

Huomenta! KAHVIA!!!
Taas vähän väsyttäis, voiks nukkuu liikaa? Eilen kolmentunnin päikkärit, aikasin nukkuman, mut aamulla ei meinaa silmä aueta :)
Tänään on ryhtipäivä, ei pullaa hörhölle ollenkaan, ehkä yks yllärimuna mut pullaa eieiei!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 10:10:50

Huomenta! Kahvia ja kummeleita, ihan jees... :)

Ryhti PYHti, tänään on selkeästi kakkukahvi ja/tai jäätelöpäivä, sekä popparipäivä. Muistutetaas ny vielä, jos en eilen muistanut, että tänään on taas Finnkinon teattereissa superpäivä!

Päivämäärä:   26.3.13 11:24:13

:D Jysse, toi oli hyvä :D

Tulipa nukuttua tosi huonosti, duunitkin meni sit iltavuoroks ku ei päässy sängystä ylös. Hohhoijaa, ja yhä väsyttää ihan sikana! Varmaan joku kevätväsymys/-vetutus vaivaa...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   26.3.13 12:13:25

Nonii, masu täynnä possupekonipataa ja nyt vasta väsyttääki :) ruokalepopäikkärit olis taas ihan paikallaan, mut eihän tääl oikein pysty :/
Ihme väsypäivä, tuntuu ettei herää ollenkaan...

Päivämäärä:   26.3.13 14:37:01

Huhhuh, ihme häröpäivä, tuntuu ettei tää lopu ikinä vaikka kädet täynnä töitä. No eipä tää hetkeen kyllä ole loppumassakaan ettei sen puoleen.

Meitsille oikein osuva horo:

"Unelmoit lämmöstä ja auringonpaisteesta. Et malttaisi millään odottaa kesää. Hakeudu paikkaan, jossa voit nauttia hetken lämmöstä. Se voi olla vaikkapa sauna. "

:D

Päivämäärä:   26.3.13 14:40:50

Kiitos autokommenteista. Katselin tuossa kaupungilla sakkolappuja tuulilaseissa, ja lievensi autokuumetta hieman.

Taas tuli koukattua Kaivarin Kanuunan kautta, siellä oli tarjolla vaikka mitä, mutta nyt ostin vain kengät, farkut, pusero ja huivi, yht. noin 30 euroa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.3.13 15:21:57

Päivee...tännekkin..aaamusta rajan takana käyty ja ruuhkaa oli.pienet päikkärit teki teräää

Päivämäärä:   26.3.13 16:29:00

Noniin, nyt on neitillä kassillinen uusia vaatteita (= mulle uusia, toisten vanhoja, kirpparilta) ja höyrähdin ostamaan ihan uudet ja tuliterät lenkkaritkin ihan oikeasta kaupasta :o Kun siinähän kävi niin, että vaikka yritin vähän paikkailla niitä mun eilen hajonneita kenkiä, niin silti aamulenkillä ilmestyi rakkula kantapäähän :/ Eli ilmastointiteippi ei sittenkään taida soveltua ihan kaiken korjaamiseen... Kunhan se jalka nyt taas paranee, niin kyllä pätii lenkkeillä niillä uusilla popoilla, ja kohta miusta näkyy vaan yks viuhahdus, kun ostin semmoset juoksupohjallisetkin =D Ja karkkihyllyt ohitin aika vähin takaiskuin, hyvä minä!! Tänään on siis selkeesti parempi päivä =D

Päivämäärä:   26.3.13 16:45:30

No hyvä Niina, mullapa onkin sitten perus tiistai, ihan hirvee hedari ja semmosta mukavaa :D

Ja vaatteista saa vaan haaveilla, ei oo rahhoo...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 18:41:33

Shoppailu on kivaa vain silloin kun tekee löytöjä. Usemmiten ei joko mukamas löydy mitään kivaa tai sitten ne kivat rytkyt eivät sovi, josta syystä shoppailu on oikeastaan aika veemäistä puuhaa. Jotain olen tänäkin vuonna onnistunut löytämään, sillä vaatehuoneen lattialla on hirveä kasa muovipusseja ja kuitteja. Käyttöön eivät ole vielä eksyneet, mitä lie olivatkaan, sillä päälle päätyy aina sama neule tai huppari. Pukeutumisneuvoja olisi aika nasta juttu. Tai sellainen peili, joka saisi vaatteet näyttämään hyvältä, ettei aina ennen lähtöä sortuisi sittenkin vaihtamaan siihen tuttuun mustaan tai harmaaseen. Tänään en osannut päättää neuleen ja hupparin välillä. Vedän kaupungille lähtiessäni luottohupparin luottoneuleen päälle. Eipähän tule vilu. Problem solved.

Ihan jees tiistai. Muutama tunti nyhjötystä puisen kirjan äärellä turhautuneiden abiturienttien täyttämässä kirjastossa ja sen jälkeen kahvit yhden kaverin kanssa, törmääminen ja juorutuokio toisen kanssa, edessä vielä leffailta kolmannen kanssa. Tällaistako tämä cityliving onkin ja vieläköhän päivään mahtuisi yksi ylläritapaaminen? Horo nääs lupaili jellonalle tämmöttis:
"Jokin omituinen yhteensattuma tuo eteesi ihmisen, jonka olet halunnut tavata jo pitkään. Olette varmaankin törmänneet jo aikaisemmin, nyt pääset tutustumaan paremmin."

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.3.13 18:44:47

Ostin uuden satsin runollista perspeippöriä:
"Hei beibi
missä sä oot?
Mä rakastan sua
heti kun sut löydän - ainiaan!"

Ei mulla taas muuta.

Päivämäärä:   26.3.13 20:09:07

Oho, hiljasta on taas. Olipa upea keli heti kun aurinkopaholainen laski, komee hitusen vaille täys kuu, linnut konsertoi auringonlaskulle hyvästejä, koirat bongaili toiveikkaana peuroja :) Ihan talvi vielä, ihanaa! Hiki tuli oikein kunnolla ja nyt onkin mukava ottaa pari tuntia sohva-aikaa.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   26.3.13 20:58:45

Tämä päivä meni jotenkin silleen puolivaloilla... sumppiakin juotu varmaan viis pannullista mut ei sekään muuta tehny ku rupes närästämään :)

Ai tarttis ruoste pukeutumisneuvojaa... Ei se varmaan auta kun maasturi" the incredible fashion guru"hörhön laittaa parit vinkit :D

HUPPARI ! eri versioina, kolme riittää, työ, vapaa-aika ja sellanen hyvä ja puhdas jos tartee johonkin lähteä. Housujen kanssa vähän sama homma, työpöksyt, vapaa-aikatyöpöksyt, ja jos oikeen haluaa erottua massasta niin yhdet voi olla vaikka mustien siaan harmaat... ja yhdet farmarimallin pöksyt voi pitää hätävarana kaapin perällä.
Kenkiähän ihminen ei tarvitse kuin kahdet, työkengät ja sitten ne toiset, molempiin sopii vallan mainiosti vaelluskenkä tyyppinen jalkine.

Ja jos tuntuu että ulkoilmaharrastuksiin ei ylläolevat muka riitä, niin toppahousut ja fleecepaita niin rupeaa vaatekaappi olemaan kondiksessa, näillä pärjää jo todella pitkälle :D

lasagne uunissa, oliskohan se jo valmis, hirvee nälkä :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   26.3.13 21:05:39

Tiistaita!
Päivä on olllut erittäin arsesta ja jouduin olemaan ylitöissä, kaikenkukkuraksi koira oli saanut kaivettua mun salikassini esiin ja syönyt sieltä kengät. Että eipä tarvi mennä huomena salille kun uudet kerkeän ostaa vasta pääsiäisen jälkeen. Great.

Ja äskettäin iltalenkillä kaaduin ekaa kertaa tälle talvea, nyt jalkaa särkee ja odotan innolla kuinka jäykkä se on huomenna kun herää. Ostin myös suklaalevyn, eikä edes kaduta. Oikeastaan se on jo syötykin.

Ylihuomenna kohti lakeuksia kuitenkin, mukavata :)

Päivämäärä:   26.3.13 21:08:59

Hörhö, eheeei, ei se noin mee :D Nainen tarvii vaatekaappiin ainakin kahen viikon edestä työvaatteita, eli samaa ei tarttis pitää ku kahen viikon päästä, sama homma bilevaatteisiin, vapaa-ajan vaatteisiin, urheiluvaatteisiin, ja kotivaatteisiin ehkä viikon setti. Sitten se vois EHKÄ olla hetken tyytyväinen. Ja sitten voi tuijotella sitä vaatekaappia, kokeilla muutamia, ja lopulta valita sen "ainasaman" kun se on paras, ja olla tyytyväinen. Jos kaapissa on vaan "ainasama" ja pari muuta vaihtoehtoa, se "ainasama" ei oo yhtään kiva eikä paras koska "miks ei mul oo mitään muuta ku aina vaa tää sama, en mä voi aina lähtee tää sama päällä" ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 21:09:22

Morjensta sinkkulaan o/ :)

Täällä on näköjään edelleen hiljenemään päin. No ei tässä mullakaan ihmeitä höpöteltäviä ole. Vähän fisua käristelty vaihteeksi uunissa ja pyykkiä pyörimässä koneessa. Oon tänää taas vaihteeksi naureskellut youtubessa noille hodge twinssien videoille. Niillä on jotenkin hauska ote tohon hommaan. :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.3.13 21:09:46

Iltaa. Minä oon ihan kevätvillissä, hirmusti virtaa ja hyvä fiilis, jopa töissä on ollut kivaa. :) Ajattelin jopa ihan vaateshoppailukierrosta huomiselle, se jos mikä kertoo että nyt on asenteet kohillaan. :D

Päivämäärä:   26.3.13 21:22:03

Täällä ollut vähän sama kuin Missionilla, kamala olo. Oli vielä pakko tunkea sinne pakkozumbaan, ei siitä tunne enää tosin huonontunut, koska ilmeisesti on tänään jokin biorytmin pohja.

Tuttua tuo sama kuin Ruosteelle, kaikki erikoisemmat vaatteet jäävät käyttämättä, suosiolla koitankin ostaa mustaa ja sinistä. Välillä iskee jonkin uuden värin himo, mutta iso riski siinä on, että kertakäyttöhankinnaksi jää.

Maasturihörhö on varmaan periaatteessa oikeassa, että noinkin niukalla vaatevarastolla pärjää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 21:24:12

Mission: Huvitti toi sun viestis, ku just pengoin tota omaa vaatekaappia ja mietin, että koskahan tän jaksais oikeasti taas järjestellä ja säkittää kaikki vaatteet mitä en oikeasti käytä koskaan enää. Toi on aina ihan täynnä ja varmaan puolet tuolta vois heittää jorpakkoon. :D

H: Iltaa o/

Heh, taitaa mennä sen ukkelin kanssa hyvin, kun noin virtaa riittää. :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   26.3.13 21:30:03

Nojoo, täytyy myöntää että on mullakin se neljäs huppari :D
Ja kaapit täynnä kuteita mitä ei tule ikinä käytettyä, tekeeks UFF kotikäyntejä? :)

Päivämäärä:   26.3.13 21:30:08

Mä niin inhoan shoppailua yli kaiken. Oon epänainen varmaan. Sitten on tosi kivaa jos löytää jotain kivaa, mutta se itse shoppailutapahtuma on vaan rasittavaa, ei mitenkään kivaa. Käynkin yleensä yksin, kaupat on äkkiä silmäilty "ei, ei, ei, ei, ei, ei tod, no huhhuh, ei, ei,"... Jos ois vielä jonkun kanssa niin mul menis hermot ihan heti :D

Minski, mä tein ton keväällä, ihan hullun siivouksen ja toi on nyt vuoden pysyny ihan kuosissa toi kaappi! Johtuen siitä että siirsin ne mitkä ei nyt mahu mut mahtuu muutaman kilon jälkeen niin omille hyllyilleen, joten kaapissa on melkolailla ne kaks "ainasamaa" ja pari jotain "yäk onks pakko"a :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.3.13 21:31:04

Mission on täysin oikeassa, juuri noin menee yhtälö nainen ja vaatteet. :D

Minski, oon yrittäny uskotella itelleni että ei sillä tämän kanssa mitään tekemistä ole, siis sillä tyypillä. Mutta en tiiä uskonko itekkään... Ei asia sen kummemmin ole edenny ku jarruttelen koko ajan, mutta kyllä me joka päivä jutuissa ollaan ja onhan se aika ihana.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 21:36:16

Mission: Joo pitäis varmaan munkin tehdä toi, kun tuolla on oikeasti aika varmaan kolmannes noista rytkyistä ihan tyhjänpanttina, eikä tuolta meinaa monesti löytää mitään. :D Olis vähän helpompi viikata pyykitkin sitten tonne. Kohtahan tuolla olis taas koneellinen purettavana. Eilen kun ei ehtiny pesemään kuin yhden koneellisen.

H: Kyll se yllättävän helposti vaikuttaa, varsinkin siinä alkuvaiheessa kun leijuu 10cm ilmassa kokoajan. :D

Päivämäärä:   26.3.13 21:55:44

En miekään yleensä oikeista kaupoista mitään ostettavia vaatteita löydä (paitsi kalakukkolandian kaupat taitaa olla tästä poikkeus), tai siis olishan niissä aina paljonkin mieleisiä, mutta eihän mun kannata edes haaveilla niistä, ellei ole jotain -70% alennuksia, ja sittenkin ne maksaa yleensä vielä liikaa :/ Mutta kirpparit on mun juttu, niistä teen aina hyviä löytöjä. Niinkun vaikka viime syksynä ostin Peak Performancen goretex-takin 2e, ja kotona löysin sen taskusta 40e =D Se oli kyllä oikea löytöjen löytö. Tänään ostin (taas!) yhden ihanan toppatakin, tällä kertaa Columbian titanium, 6e, ja löysin vihdoin ja viimein pitkään etsimäni välikausitakin, joka ei ole liian urheilullinen, eikä tallitakki. Sillä oli hintaa 7e. Ja nää oli jo mun ostoksiksi tosi kalliita, yleensä ostelen vaan jotain 1-2e juttuja, ja jos sen enempää maksan, niin pitää kyllä olla tosi mieleisiä. Kerran ostin Tommy Hilfigerin neulepaidan, se oli 4e ja piti kyllä pitkään miettiä, että raaskinko. Mutta hyvä kun raaskin, se on ollut hyvä paita :) Ja ihanan värinenkin vielä. Yllättävää kyllä, mun kaapissa on aika paljon fuksian punaista ja kaikkea muutakin punaista, ja mie vielä pidänkin niitä. Tykkään kyllä väreistä muutenkin, ja vähemmän mulla taitaa olla niitä mustia ja harmaita, vaikka ne ehkä paremmin mun persoonaa kuvastaisikin. Nykyään mulla on aika paljon valkeetakin.

Mie tartteisin kohta oman vaatehuoneen noille ryysyilleni, vaatekaapit on niin epäkäteviä, kun aina sinne kaapin perälle unohtuu vaikka mitä. Tai onhan se sitten kaappeja siivotessa kiva yllätys, kun löytää "uusia" vaatteita, joita ei muistanut olevan olemassakaan ;)

Päivämäärä:   26.3.13 22:02:22

Mä oon niin vammanen etten pysty kirpparirytkyjä käyttämään. Hyyyyi jonkun tuntemattoman käyttämiä, ties mitä niil on tehty, ei pesukone auta siihen :p En koskaan ikinä käy kirppareilla. Kyllä mulle kelpaa tuttujen hyvinpidetyt vaatteet ihan hyvin, ne voi ottaa käyttöön pesukoneen kautta. Eipä semmosiakaan juuri oo mutta joskus saattaa jollain olla joku epäsopiva. En mä liian nirso oo, mä vaan oon vammanen, ne ällöttää ne käytetyt, hyh.

Jos voitan perjantaina 34miljoonaa niin palkkaan itelleni semmosen vaateheebon joka shoppailee mun puolesta, ja tuo kaiken kotiin. Sit muuten tarvii tämmösen yksiön tai kaksion kokosen vaatekaapinki, kengille oma samanmoinen :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   26.3.13 22:05:48

Niina: Oho, sähän oot tiukalla budjetilla liikenteessä. No vaatteisiin menee kyllä äkkiä rahaa, jos ostaa kaiken uutena ja ilman mitään kunnon alennuksia normaalihinnoin. Mulla noi on yleensä sellasia 10-40€ ostoksia. Farkkuihin voi mennä vähän enemmän ja tietysti kenkiin ja takkeihin myös.

Mäkään en oo mikään innokas kyllä shoppailemaan, mut otan aina välillä sellasia tehopäiviä, jolloin tulee osteltua enemmän kaikenlaista. Noi on erityisen hauskoja tyttöystävän kanssa. Se on jotenkin niin hauskaa katsella sitä naisen intoa, kun mies on vähän niin kuin paperinukke, jota nainen pääsee vaatettamaan. :D Naisilla on kyllä yleensä aika hyvin silmää näissä asioissa, joten miksikäs ei sitä hyödyntäis ja nainenkin on innoissaan. :p

Päivämäärä:   26.3.13 22:10:10

Huoh, kyl mä shoppailisin, jos ois joskus aikaa.
Ei ole, kaikki mitä shoppailen, on jenkeistä kisakamaa itselle ja hevosille, ne on viimeisen päälle kaikilla kolmella, mut muuten kyllä jää tää emännän vaateshoppailu ihan pakollisiin.
Työvaatteet on ne vuodesta toiseen pienillä asusteilla muokattavat ja laadukkaat, ei koskaan loppuun kuluvat ja muut vaatteet sit sitä hevostallilookkia....enhän mä muuta käytä kun leviksiä, chapseja, bootseja ja paria takkia tallilla....
Kotona suihkun jälkeen jumpsuittia...
Ja tossuvalikoimaa.
Ne yöksi sängynlaidalle ja nukun täkki yöpukuna.
Oon monesti miettinyt, et jos noita hevosia ei olisi, mulla ois varmaan kamala, turha vaatearsenaali ja shoppailisin uusia kokoajan. Sillon ois aikaa shoppailla.
Baarikamoja on tosiiiii vähän, ne samat vuodesta toiseen. Tulee käytyä niin harvoin, ettei ole järkeä ostaa uusia.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.