Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 71

Lähettäjä: Mtk 
Päivämäärä:   12.11.24 17:30:16

Apua apua Aurora!

Uusiin tötehtäviin siirtyminen työpaikan sisällä takkuili pahasti.
Nyt homma lähti etenemään.
Tuolla välin laitoin kuitenkin hakemuksen yhteen talon ulkopuoliseen paikkaan ja nyt tuli kutsu haastatteluun.
Apua, mitä teen,miltä näyttää?

Re: Tarot 71

Päivämäärä:   12.11.24 17:30:56

Tötehtäviin = työtehtäviin

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.11.24 18:08:42

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9836359&t=9836359

Mtk: molemmat vaihtoehdot on hyvän näköisiä. Itse ehkä kävisin siellä työhaastattelussa ja vähän fiilistelemässä et millainen paikka se on. Onhan ihan mahdollista että et tule valituksi sinne toiseen paikkaan, mutta se kannattaisi silti katsastaa. Tämä uusi paikka on aavistuksen paremman oloinen - jotenkin ehkä hiukan "vapaampi" kuin tää sun vanha paikkasi, et se on tietyllä tavalla enemmän sun näköinen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.11.24 18:15:53

Aurora, lähetin sähköpostin, voitko vastata myös siihen? Kiitos jos vastaat.

Päivämäärä:   12.11.24 18:58:08

Ihanaa, kiitos <3

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   13.11.24 19:02:03

Onko minulla mitään mahdollisuuksia mieheen josta tykkään? Onkohan tunteet molemminpuolisia? Onko mies minusta yhtään kiinnostunut?

Lähettäjä: Neuvokee 
Päivämäärä:   14.11.24 06:39:17

Miltähän rakkaus näyttää? :)

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   14.11.24 09:16:07

Mitä minun suhteessa tapahtuu seuraavaksi?

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   15.11.24 22:06:44

3 Työtä, joista 1 kokopäiväinen. Onko helpotusta tiedossa missään nimessä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   16.11.24 09:43:55

Ö: oletko varma että tämä mies on vapaa - ainakin näyttäytyy varattuna kaverina. Mutta jotain muutosta tässä olis tulossa sun elämään ja sitten voisi olla jokin rakkaudellinen kohtaaminenkin jonkun kanssa edessä. Mut se ei ole ihan nyt heti, vaan muutaman kuukauden sisällä mahdollista.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   16.11.24 09:48:42

Neuvokee: vähän jumissa olevalta tämä tilanne näyttäytyy. Ei oikein etene juuri nyt ja yksinäisyyttäkin tähän näytetään. Mutta kunhan nämä (mielen/ajatukset) ongelmat tästä selkiää, niin sitten on uutta alkua tarjolla ja voi olla et mennäänkin lujaa eteenpäin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   16.11.24 09:57:00

Minna: en ennusta tulevaa, vaan katson tähän hetkeen korteista tilannetta. Näyttäisi että toinen osapuoli olisi menossa eri suuntaan kuin toinen ja se sitten aiheuttaa ristiriitoja. Voi olla että saatte asiat tasapainoon tai sitten ette. Tilanne ei ole ehkä ihan vielä kummallekkaan selvä että mitä haluatte ja sekin tekee haastetta tähän.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   16.11.24 10:02:52

Mmmm: n 10 viikkoa/kuukautta ehkä menis vielä ennenkuin jotain muutosta tulis. Aika on korteilla hankala katsoa, että tämä on silleen suuntaa-antava ajatus vain. Voi olla et siinä kohdassa loppuisi vaan 1 työ ja sen tarkemmin (koska on vielä niin kaukainen asia) ei tähän näytetä.

Päivämäärä:   16.11.24 10:03:47

No siis jos sillä on kierroksessa joku muukin kuin minä, niin sitten en tiedä onko varannut itseään minulle, vai jollekkin toiselle. Kun me ollaan tavallaan niinkun yhdessä, mutta aika epävarmaa on. Toisaalta vähän haikailen kyllä muihin suuntiin itsekin, että ei sen puoleen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   16.11.24 10:51:25

Ö: saattaa olla et tuo varattuna näkyminen on myös ajatuksen tasolla oleva juttu. Et hänen pitäisi muuttaa jotenkin ajatteluaan teidän suhteenne tilasta. Et jos hän sen tekee, niin sitten tulis tuo muutos teidän suhteeseen myös ihan konkreettisesti.

Päivämäärä:   16.11.24 15:25:41

Hmmmm, joo, kuulostaa ehkä tutulta.

Nyt kyllä rupes kiinnostaa, jotta näkyykö siellä tällä miehellä muitakin naisia nyt minun kanssa yhtä aikaa, joita tapailee?

Että osaan miettiä huvittaako sittenkään jatkaa tätä juttua tästä eteenpäin, jos tässä montaa naista yhtä aikaa pyörittää.

Lähettäjä: vaimoke 
Päivämäärä:   16.11.24 15:39:48

Onko miehelläni jokin salasuhde matkatyökeikoilla? Jos on, onko 'perussuhde' vai jotakin erikoisempaa? Vai onko vain muuttunut aseksuaaliksi (kotona ei ainakaan peitto ole heilunut vuosiin)?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.11.24 11:21:35

Ö: onko tää kaveri sellainen ristiverinen, normaalivartaloinen, ehkä vähän tummahipiäinen (vaikka ei ole ulkomaalainen), aavistuksen ehkä kihartuvat hiukset, kohtalaisen pitkä ja pukeutuu rennosti? Sellainen kaveri tähän näkyy ja hänen seuranaan useampi eri tyylinen nainen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.11.24 11:27:56

vaimoke: ei tämä näytä et olis mitään salaista menossa. Se teidän välinen kipinä on vaan kadonnut ja sen saisi kyllä takaisin jos vähän molemmat panostaisi asiaan, mutta miehellä näyttäisi olevan jotain stressiä tms mieliharmia (ehkä jopa masennuksen tapaista) että se vaatisi ensin huomiota ja sit vasta voisi hakea sitä kipinää suhteeseen uudelleen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.11.24 11:33:48

Mies: tämä rakkaus on ollut ja mennyt. Ei näytä sua kaipaavan enää.

Lähettäjä: Katriina 
Päivämäärä:   17.11.24 13:26:42

Mitä näet minun miestilanteesta?

Päivämäärä:   17.11.24 13:39:35

No hiukset on keskiruskeat ja tosi suorat.
Normaali vartalo ja ei erityisen pitkä. Ei ulkomaalainen, enkä tiedä minkä maalaista voisi muistuttaa, viikinkiä? :) Tyttäriähän miehellä on, mutta mistä me erotettas onko sen haaremissa romanttisessa mielessä muitakin kun minä? Hitsi kun meneekin monimutkaiseksi. Mutta miten näet, onko meillä yhteistä tulevaisuutta vaikkapa ja sotkeeko sitä sitten kuitenkin toiset naiset, kun saattaahan tuo olla sen sorttinen mies, että useampaakin voisi yhtäaikaa vähintäänkin kalastella.

Sillä tässä nyt hälytysmerkkejä etsiskelen, että vedänkö liinat kiinni ja juoksen karkuun?

Lähettäjä: Neuvokee 
Päivämäärä:   17.11.24 16:48:08

Kiitti, hyvältä kuulostaa <3

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   17.11.24 16:55:55

Eikö mitään hyvää mulle.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   17.11.24 17:14:20

Hei Aurora!
Järjestääkö skorpionimies nyt enemmän aikaa meille? Viikonloppu meni hyvin hänen siskonsa kanssa.

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   17.11.24 19:26:28

Kiitos, sekin helpottaisi tilannetta jo kummasti!

Lähettäjä: Popo 
Päivämäärä:   17.11.24 21:02:16

Mitä kortit kertovat minulle?

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   18.11.24 18:15:12

Kiitos vielä tuosta edellisestä vaikka on unohtunut kiitellä <3

Mulla on vaan pieni ongelma. L:n kanssa on ollut isoja vaikeuksia viime aikoina, tuntuu liian vaikealta ja tylsältä ja työläältä. Y:stä sen sijaan on löytynyt mielenkiintoinen osa-alue, ja Y ja V puolestaan on aika hyvin yhdisteltävissä. Nyt mulla on kauhea kriisi ja näiden L, Y ja V järjestys on päässäni taas aivan sekaisin ja valinta on kohta jo oven takana. Tässä on siis sellainen asia kyseessä, että olen jo päässyt kouluun, mutta nyt pitää valita mihin "erikoistuu", ja tämä on myös todella paljon uraa määrittävä päätös.

Argh. Olisitko niin ihana että vielä uudemman kerran vilkaisisit mitä tässä pitäisi tehdä, kun on tullut ikään kuin uusia tietoja.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   18.11.24 18:30:21

Olen aloittanut syksyllä uudessa työpaikassa. Onko mahdollista, että siirtyisin tässä samassa työpaikassa eri tehtäviin, mikä on toiveenani.

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   19.11.24 12:07:39

"kiireisellä miehellä näyttäisi olevan muitakin odottamassa lounaskutsua, että ei näytä kovin nopealla aikataululla sun vuorosi koittavan. Vähän se sitä ahdistaa kun ei kerkiä, mutta ei hänen mikään pakko ole kaikkien kanssa suunitella et "joo nähdään"

Ei tässä hirveän kauaakaan tarvinnut odotella, lounaalla käytiin jo. :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 16:24:19

Katriina: näyttää et olis ainakin kaksi eri tyyppistä miestä tässä (voi olla kolmekin) tai sit tää on jotenkin erikoinen persoona jos on vaan yksi. Toinen näyttäisi et olis pitkäaikainen kaverisuhde ja toinen sitten arpoo et onko susta oikeesti kiinnostunut vai ei. Sulla olis halu alottaa jotain jommankumman kanssa, mutta ei tähän oikein nouse esiin sellaista mitä suhteeseen tarvitaan tai tietysti jos ihan ok juttu riittää, niin sitten ehkä.

Lähettäjä: Katriina 
Päivämäärä:   19.11.24 16:30:17

Voi vitsi Aurora miten nämä sun jutut osuu aina niin oikeaan. Ihan uskomatonta ja epätodellista

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 16:36:16

Ö: no kuvaus ei aina ole ihan niin tarkka mitä joskus jostain ihmisestä näytetään, et on ihan mahdollista että tää olis eri kaveri kyseessä. Nyt kun katsoin, niin tähän nousi kuvailemasi kaltainen mies ja ne tyttäret. Edellisessä tulkinnassa ne naiset oli aikuisia naisia - osa vanhempia osa nuorempia. Ei tässä nyt näkynyt muita naisia kuin yksi ja oletan et se olet sinä - jos mä olisin sä, niin katselisin hetken tilannetta, koska kyllä sä sit tiedät et onko jotain menossa sillä miehellä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 16:41:19

Mies: sinulle vastataan näin - löydä ensin rakkaus itseäsi kohtaan, niin sitten rakkaus tulee luoksesi.

Päivämäärä:   19.11.24 16:43:41

Voi, voi, sehän tässä onkin, kun jotenkin mulla on ihan varma olo, että jotain on, jonkun kanssa, ollut jo aiemmin, ehkä välillä vähän vähemmän, mutta olisiko nyt taas enemmän?

Toisaalta, ajattelen, tai ehkä haluan ajatella, ettei ole ja tämä kumpuaa vain vanhoista ongelmista, joita ei vielä ole selvitetty kokonaan ja ne nostaa epävarmuuksia ilmoille tuon tuosta minun puolelta. Mies on siis jäänyt valehtelusta kiinni useammankin kerran ja siihen liittyy toinen nainen. Siksi tästä ei oikein saa rauhaa, kun ei mieskään muuta kun urputtaa ja etääntyy.

Ehkä mä yritän olla maltillisempi ja odotella vähän, ansaitseeko tuo tätä. Mahdollisuutta, en ole ihan varma?

Se karkuun juokseminen on vahvemmin mielessä koko ajan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 16:46:33

T: kyllä se ainakin ajattelee asiaa, mut muutama viikko tässä vielä näyttäis et vois olla aika vähän sitä yhteistä aikaa ja sit ehkä tuossa joulun aikaan/sen jälkeen voisi sitten olla parempi tilanne.

Lähettäjä: Zet 
Päivämäärä:   19.11.24 16:54:00

Hei Aurora.
Mitä rakkausrintamalle?
Kiitos.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 16:57:01

Popo: näyttäisi et sulla on alkanut uusi elämä. Jotain vanhaa on jäänyt taakse ja tämä uusi elämä näyttää oikein kivalta. Työ/taloudellinen puoli on kunnossa, perhe/työyhteisö/harrastusporukka on kunnossa (jos oot sinkku niin ylipäätään suhteet sukulaisiin tms) ja nautit elämästäsi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 17:09:04

Opiskelija:
V - tämä ei näytä sun mielessäsi olevan oikein paras valinta, mutta voisi olla silti ihan hyvä. Oppisit tykkäämään siitä jos siihen lähdet.
L - tämä on oikein hyvä omalla tavallaan - iso muutos tähän tulee (suhun/sun elämään) tän kautta, mutta se ei ole huono asia. Ehkä eniten se mitä kohden tunnet vetoa.
Y - toisi ehkä taloudellisesti parhaimman tulotason, mutta ei muuten näytä sun jutulta silleen että viihtyisit tässä hommassa.

Piti oikein hakea tuo edellinen tähän et mikä on ollut tilanne silloin. Kyllä se tuo L on edelleenkin sulle oikein hyvä, eikä Y ole myöskään huono varsinkin jos sen saa yhdistettyä tuohon toiseen. V ei sitten näytä niin hyvältä koska sulla on asenne sitä kohtaan negatiivinen, mutta se voisi olla edelleenkin ihan hyvä. Heitä tuohon L ja Y kurssille haku ja katso kuinka käy. Asioilla on tapana mennä niinkuin ne meidän parhaaksi on tarkoitettu :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 17:13:21

Sanna: onko pomosi tietoinen tästä sun toiveesta - jos ei niin kerro se sille. Ei tapahdu ehkä ihan heti, mut on mielestäni kyllä mahdollinen jonkin ajan kuluttua.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 17:14:38

Sissi - hienoa et aikaa löytyi nopeammin :)
Sillä hetkellä näytti että ei ole kalenterissa tilaa, mutta on sit tehnyt sitä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 17:21:50

Zet: näyttäisi et oot tapaillut tässä jotain kaveria ja nyt te kumpikin mietitte että onko toinen sellainen minkä kanssa jatkaa suhdetta eteenpäin. Vähän tunteitakin on, mutta onko niin paljon et ne riittäisi. Miten tämä tästä jatkuu vai jatkuuko, niin siihen ei kerrota vielä mitään kun ootte vasta pohtimassa tilannetta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.11.24 17:23:49

Ö: nyt kannattaisi ehkä ottaa ne asiat esille ja pöyhiä ne kuntoon, niin sitten sun olisi helpompaa tehdä päätös jatkon suhteen.

Päivämäärä:   19.11.24 17:27:07

Sehän se on, kun olen sitä yrittänyt, mutta miehestä ei saa mitään irti, eikä suostu mitenkään kommunikoimaan, kun otan näitä puheeksi. Suuttuu ja kiukuttelee ja sulkeutuu, ja etääntyy enemmän ja syyttelee minua.

Lähettäjä: Zet 
Päivämäärä:   19.11.24 17:40:19

Kiitos! Tapaillut ja tapaillut. Hän ei vaikuta siltä,että elämässään olisi aikaa ja tilaa uudelle parisuhteelle. Luulen että edellinen suhde vielä painolastina. Ehkäpä vaan jatkan omaa polkuani, katsotaan jos törmään tähän tyyppiin myöhemmin uudelleen.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.11.24 18:04:00

Kiitos Aurora!
Mietin vielä jos oon väärässä ku musta tuntui että hän olisi vähän mustasukkainen?

Lähettäjä: Tarot fani 
Päivämäärä:   20.11.24 08:48:12

Mies tunnusti ensin olevansa rakastunut ja otti sitten aikalisän. Tuleeko tästä mitään?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.11.24 10:54:05

Mikä tuota Mikkoa risoo? Tuleeko se vielä aiheuttamaan mulle ongelmia?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.11.24 15:49:59

Kysyn toisenkin kysymyksen kun jäi vaivaamaan tämä: miksi näin viime yönä romanttisia unia ihmisestä vuosien takaa? Merkitseekö jotain vai sekoileeko aivot muuten vaan?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   20.11.24 15:54:30

Pohdin jatko-opiskeluja, itseäni kiinnostaa sosionomin koulutus, mutta en tiedä onko sillä alalla tulevaisuudessa töitä - etenkään Satakunnassa. Pitäisikö minun siis jatkaa kohti sosionomi AMK opintoja vai valita joku ihan muu ala? Entä työtilanteeni? Nykyinen sopimus loppuu kesällä, onkohan minulle näkyvissä töitä ensi syksylle vai joudutko olemaan työttömänä?

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   20.11.24 22:32:09

Kiitos niin paljon Aurora <3 Yritän suhtautua tähän vähän rennommin mutta silti stressaa...

Nyt on tullut taas lisää takaiskuja L:n suhteen, joten alkaa vähän tuntua, että luovutan sen suhteen vaikka se korteissa hyvältä näyttikin, mutta katsotaan... Voi olla, että toisten ihmisten mielipiteet tämän valinnan "parhaudesta" ovat päässeet liikaa vaikuttamaan omaankin ajatteluun. V on kyllä jännä, koska se olisi periaatteessa oikein hyvä valinta, mutta kuten sanoit niin jokin omassa asenteessa on negatiivista. Pitää varmaan perata omia ajatuksia sen suhteen vielä. Mistäköhän tämä negatiivinen ajattelu kumpuaa, osaatko sanoa? Haluaisin yrittää työstää asiaa ettei tule tehtyä mitään hätiköityä päätöstä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.