Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 70

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   31.10.24 16:59:53

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9820761&t=9820761

teeäm: se sun unelmatyösi on vieläkin mahdollinen kun vaan itse niin päätät. Muutoshan on aina iso asia meidän elämässä, mutta joskus hyväkin asia. Näyttäisi et se toisi ehkä isomman tulotasonkin jos vaihtaisit alaa. Tässä näytetään et sulle tulee mahdollisuus johonkin uuteen juttuun joka olis sellaista mistä sä tykkäät oikeesti, niin kannattaa miettiä vakavasti sen vastaanottamista kun jotain uutta tarjotaan (tai huomaat jossain ilmoituksen tms).

Re: Tarot 70

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   31.10.24 17:15:49

Pirre: joku edesmennyt sulle rakas ihminen se näyttäisi olevan - ei mitään erikoisempaa asiaa ole ollut, kun vaan halunnut tervehtiä.

Lähettäjä: Tina 
Päivämäärä:   31.10.24 17:17:38

Miten näyttäisi menevän tän illan tapaaminen? Saadaanko asiaa etenemään?

Lähettäjä: Hukassa 
Päivämäärä:   31.10.24 17:21:46

Oon ihan totaalisen hukassa. En halua tällaista elämää. Mitä mä teen?
Kiitos.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.24 17:24:00

Nauroin kyllä tolle feikki Auroran vastaukselle

Lähettäjä: Kysyn uudestaan 
Päivämäärä:   31.10.24 17:54:05

Kiitos Aurora! :) <3

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   31.10.24 17:57:34

Onko "vaksu" minulle oikea polku?

Lähettäjä: saukko 
Päivämäärä:   31.10.24 18:39:16

Miten paranee ystäväni, on nyt sairaalassa?

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   31.10.24 19:02:45

<3

Lähettäjä: teeäm 
Päivämäärä:   31.10.24 19:06:43

Kiitos! Mulle on aina tulleet nämä elämän virstanpylväät silloin kun on niiden "oikea" hetki, jään siis odottelemaan silmät ja korvat auki näitä uusia mahdollisuuksia <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.11.24 12:18:11

Tina: pahoittelen että en kerinnyt sulle vastaamaan. Toivottavasti ilta meni hyvin :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.11.24 12:22:09

Hukassa: tämä hetki ei kestä enää kauaa. Tästä ajanjaksosta sun pitäisi oppia jotain ja siksi se on tuotu sun eteesi. Jos et opi nyt sitä mitä pitäisi, niin tämänkaltainen tilanne toistuu joskus tulevaisuudessa uudestaan. Mieti mikä siinä sun elämässä on sitä mitä et halua ja mitä haluat sen tilalle ja sitten ala tekemään ratkaisuja sen pohjalta. Elämä on valintoja ja niiden kautta me muutetaan meidän elämää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.11.24 12:30:39

Nana: periaatteessa homma näyttää hyvältä, mutta kuitenkin hiukan varoitetaan että se ei ehkä sittenkään ole ihan sitä miltä näyttää/kuvittelet. Tarkista faktat ja tee ratkaisusi sen perusteella.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.11.24 12:31:17

saukko: en katso terveysasioihin.

Lähettäjä: Tina 
Päivämäärä:   2.11.24 12:32:17

Hei, meni ihan hyvin ja asiat vähän etenikin. Mitä nyt sanoisit, tuleeko tästä jotain vakavampaa? <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.11.24 12:46:30

Tina: olette vielä niin alkuvaiheessa että kovin paljon tästä ei kerrota. Näytetään et olis jokin "este" tai ehkä pikemminkin hidaste tässä miksi ei oikein lähde ihan heti liikkeelle kovin nopeasti - onko se ajattelussa oleva este vai todellinen syy? Kovin sellaista varovaista alkua tämä on, mutta kyllä se siitä n 4 viikon sisällä selviää että mihin suuntaan kääntyy. Pitäkää hauskaa ja katselkaa rauhassa mitkä on tunteet ja tunnelmat toisistanne.

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   2.11.24 12:48:58

Niinhän se saatiin suhde vihdoin käyntiin. Millaisen tulevaisuuden näet meille?

Lähettäjä: Saara 
Päivämäärä:   2.11.24 20:31:28

Aurora, viitsisitkö katsoa miltä työtilanteeni näyttää tulevaisuudessa. Näkyykö muutoksia, vai säilyykö nykyinen työni ennallaan?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.11.24 21:00:07

Eipä täällä kukaan nimimerkkiään omista, ellei sitten rekisteröi omaansa =)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 10:05:34

Juhan tyttö: tähän hetkeen näyttäisi et rakkaus roihuaa melkoisesti ja kumpikin on tyytyväinen omalla tavallaan tilanteeseen. Jotain muutosta tähän on tulossa - käsketään kirjoittamaan et "lisää sisältöä suhteeseen" (mitä nyt sit tarkoittaakaan - oma arvaus asiaan on mutta antaa sen olla arvaus :D ).
Onnea teille :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 10:10:44

Saara: uusia alkuja ja jonkin loppua tässä näkyy, että sanoisin muutoksia tulevan. Ne muutokset nostaa sua uudelle tasolle henkisesti, että älä pelkää niitä suotta. Sä selviät kyllä niistä - ei meille anneta mitään sellaista hommaa eteen mistä me ei selvittäisi, vaikka joskus sitä omia kykyjään epäileekin.

Lähettäjä: budjettiriihi 
Päivämäärä:   3.11.24 10:43:59

Miltä raha-asiat näyttää? Näkyykö parannusta?

Lähettäjä: Iita 
Päivämäärä:   3.11.24 10:56:40

Onko minulle näkyvissä onnea rakkaudessa tai rahassa, mielellään molemmissa. Onko vanha tuttu vai uusi tuttavuus.

Lähettäjä: Hiirikillerö 
Päivämäärä:   3.11.24 12:09:58

Raha-asiat mietityttää, näkyykö helpotusta lähitulevaisuudessa?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 12:45:26

budjettiriihi: eipä oikein hyvältä näytä. Vähän annetaan ymmärtää et uusia hommia kannattaisi katsella.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 12:52:09

Iita: raha-asioihin näyttäis et olis tulossa ehkä parannusta, mutta tuonne rakkauspuolelle ei oikein nyt valoa näytetä. Jotain uusia juttuja kuitenkin näköpiirissä elämääsi, että ei tämä niin synkkää ole vaikka siltä ehkä voi tuntuakkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 12:57:50

Hiirikillerö: juuri nyt ei asiat etene, mutta sit kun ne lähtee liikkumaan, niin voi olla et meneekin lujaa. Hetken kestää tämä hiljainen kausi, vaan kyllä se siitä vielä iloksi kääntyy.

Päivämäärä:   3.11.24 12:59:58

Tarkoitatko siis että kannattaisi ryhtyä työnhakuun?

Lähettäjä: Iita 
Päivämäärä:   3.11.24 13:00:02

Kiitti Auroralle. Tuli parempi mieli heti. Omaa rakasta kyllä kaipaisin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 13:12:35

budjettiriihi: juuri sitä.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   3.11.24 13:18:18

Kiitos edellisestäsi. Piti aikalailla paikkaansa, vaikka ymmärrys tuli vähän jälkijunassa.

Kysymys: kaikki on johtanut nyt siihen, että oman muutoksen myötä monen asian elämässäni on muututtava. Aion muuttaa ensi vuonna, mutta muutanko vain toiseen kaupunkiin/kuntaan vai vaihtuuko maa? Onko silllä edes merkitystä vai onko vain vanhasta irtipäästäminen ja avoimuus uudelle syklille nyt se tärkein? Nostin itselleni the moon-kortin.. askelmat kai tulevat näkyviin kun on sen aika?

terv. kärsivällisyys-ei-ole-hyveeni-kaikki(-muutos-)heti-nyt-mulle-nyt-heti-nyt

Päivämäärä:   3.11.24 13:21:03

Kiitos Aurora

Päivämäärä:   3.11.24 13:43:23

Okei, paljon kiitoksia! Mutta tämä poiki myös lisäkysymyksen: miten näet uuden työn hakemisen vaikuttavan opintoihin? Ovatko yhteensovitettavissa?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 16:13:51

Qi: itse ajattelen usein kuun sellaisena pinnan alla olevina ajatuksina/tunteina ja niin se voi olla sullakin et tää muutto on siellä pinnan alla piilossa kehittymässä oleva ajatus. Mut itse tietänet parhaiten mitä se sulle haluaa kertoa.

Älä tee kiireellä mitään sanotaan. Muutolle on jotain esteitä/hidasteita olemassa, joten heittäisin et elokuu vois olla aikataulullisesti ok sen suhteen. Odota ja katso rauhassa suunta minne lähdet - ulkomaita tässä ei kyllä ollut tarjolla, että kotimaan sisällä sitten varmaankin (tosin tämä tän hetken näkymä).
Sanotaan että pidä talous kurissa ennen muuttoa - luku 4 esillä vahvasti.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 16:20:51

budjettiriihi: onnistuisiko oppisopimus sun alalla? Koska jokin sellainen tää voisi olla - tuli nimittäin samoja kortteja kuin äsken kun kysyit ja juurikin tämä yksi mikä sai mut tulkitsemaan että uutta suuntaa kohti pitäis mennä.

Päivämäärä:   3.11.24 16:47:56

Rakkauteen jos vielä sais viestiä? Kiitos

Päivämäärä:   3.11.24 18:04:27

Kiitos taas! Oppisopimus ei valitettavasti onnistu, on korkeakoulututkinto kyseessä :( Mahdollisuus on kyllä palkalliseen harjoitteluun jossain vaiheessa, mutta se ei ole ajankohtainen ihan vielä ja ei silläkään tietty rikastumaan pääse, vaikka toki ehkä vähän helpottaisi tilannetta.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   3.11.24 18:52:20

Kiitos Aurora, nelosia (pentacles, cups ja emperor) tuli myös tänne kuu-kortin kaverina :D Siistiä! Kuu sanoo käyttämässäni pakassa että älä pelkää pimeää. Epätietoisuus ja varjot ovat tietysti mielen juttuja, joiden kanssa vaan pitää malttaa olla kärsivällinen eikä kiirehtiä prosessia. Go with the flow.
Kiitos kiitos vielä!

Lähettäjä: IJH 
Päivämäärä:   3.11.24 18:54:14

Mitä kortit kertoo minulle?

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   3.11.24 19:04:47

Monta kuukautta tarvottu vastoinkäymisestä toiseen. Alkaisiko jo parempi aika vai vieläkö tätä kestää pitkään? Mitä tästä pitäisi oppia?

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   3.11.24 19:23:51

Aurora, tuleeko raha asiat helpottamaan ajan kanssa, tuleeko asioihin muutoksia?
Samalla vähän työasiaa, tyydynkö tähän vai kannattaisiko etsi muuta?

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   3.11.24 20:38:29

Kiitos aiempaan viestiin vastaamisesta, kysyin että ajatteleeko mies minua. Jostain syystä vastaus on ahdistanut ja masentanut minua kovasti, mutta itsepä kysyin. Jotenkin ajattelin että koimme molemmat jotain ainutlaatuista ja itse ikävöin miestä päivittäin, henkinen yhteys oli jotain käsittämätöntä. Luulin sen olevan myös miehen puolelta, koska kävi muuta kautta ilmi että olin ainut asiakas, johon piti yhteyttä muuten kuin työasioissa.

Kysyn vielä, jäänkö nykyiseen työhöni vai pääsenkö samalla työnantajalla vielä vaativampiin tehtäviin? Vai kenties toisella työnantajalla?

Lähettäjä: aapeli 
Päivämäärä:   4.11.24 10:33:32

Hei, nykyinen työ käy henkisesti raskaaksi, näkyykö muuta työtä tai mitä pitäisi tehdä eräiden ihmisten kanssa? Kiitos jo etukäteen.

Lähettäjä: Mirtsu 
Päivämäärä:   5.11.24 16:45:53

Parahin Aurora! Olen pian vuoden ollut säännöllisen epäsäännöllisesti jutuissa miehen kanssa, josta tykkään kovasti. Tapaamisia muutama, lähinnä siis viestittelyä on meidän yhteydenpito. Miehen nimikirjaimet J.S., sanon tämän siksi, että olen ollut yhteyksissä muidenkin kanssa tässä vuoden aikana. Miltä näyttää tuleva meidän suhteemme? Mitä mies minusta ajattelee/haluaa?

Lisäksi haluaisin kysyä näetkö muutoksia työrintamalla, yritykseni suhteen? Jos näet, niin millaisia? Meneekö asiat niinkuin minä toivoisin niiden menevän?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 17:37:58

Hiirikillerö: joku ristiverinen kaveri tässä olis vähän kiinnostuneen oloinen, mutta sä et oikein näe häntä kumppanina tai et ole huomannut ko kaverin kiinnostusta sua kohtaan. Kannattaa katsella ympärilleen jos et vielä tiedä kuka tää vois olla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 17:51:32

IJH: tähän näytetään kiihkeää rakkautta joka voi olla liiankin kiihkeää. Mikä nopeasti alkaa se nopeasti loppuu. Te näytätte melko erilaisilta ihmisinä, niin sekin voi olla iso syy et toinen on kiinnostava vaikka ei mitenkään sovi kumppaniksi kuitenkaan loppujenlopuksi.
Jos oot sinkku, niin ehkä jotain tänkaltaista on sitten tulossa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 17:58:58

Hilla: ihan vielä ei ole valoa näkyvissä. 3-4kk sanoisin et vielä menee ainakin tässä suossa tarpomisessa. Ja mitä tästä on opittavaa, niin se selvinnee sulle aikanaan mitä oot oppinut, mutta liittyy sun henkiseen kasvuun - ikäänkuin nousisit tasolta toiselle henkisesti tän avulla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 18:05:13

Maria: muutoksia ei nyt ihan heti ole näköpiirissä, taloudellisen tilanteen pitäisi alkaa kohenemaan vähitellen ja työhän on sellainen asia minkä päätät itse kun ns mitta tulee täyteen. Sullahan on paljon energiaa (ei ehkä kuvaa oikealla tavalla sitä mut ei nyt parempaakaan termiä ole) ja kun vaan keksit oikean suunnan, niin silloin menet etkä meinaa. Asiat järjestyy kyllä vähitellen :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 18:18:50

Mie: onhan se teidän juttunne voinut olla merkityksellinen tälle miehellekkin, mutta miehet ei ole yleensä samanlaisia kuin me naiset näissä tunneasioissa.
Työrintamalle näyttäisi et uusia juttuja olis alkamassa ja valintaa pitäisi tehdä et ehkä tässä on molemmat tarjolla - uusi työpaikka ja sisäinen siirto ja niistä pitäisi sit valita.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 18:24:02

aapeli: uusia alkuja olis sullekin tarjolla ja näyttäisi et oot jo kävelemässä pois sieltä työpaikastasi - joihinkin ihmisiin ei kannata tuhlata aikaa edes ajatuksen vertaa (juu hankalaa olla ajattelematta, mutta niillä ihmisillä nyt voi heittää vesilintua ajatuksissaan), et jos haluat mielenrauhaa, niin sellainen jäätävän viileä asenne näitä ihmisiä kohtaan voisi auttaa sua.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   5.11.24 18:42:37

Mirtsu: tähän ei näytetty tuosta miehestä mitään - vain sun tunteitasi ja toiveitasi tähän juttuun. Ehkä olisi hyvä jutella sen miehen kanssa ihan suoraan et mitkä on hänen ajatukset. Jotain estettä tässä näkyisi etenemiselle.
Työrintamalla ei ihan vielä näy valoa kovinkaan isosti, mutta kyl sen pitäisi siitä parempaan suuntaan lähteä jonkin ajan kuluessa.

Lähettäjä: Unikko 
Päivämäärä:   5.11.24 18:43:07

Täällä ollaan miehen kanssa pinteessä. Mitä näet meidän elämäämme? Miten tämä jatkuu, tai jatkuuko, vai onko loppu edessä.

Mies vaikuttaa täysin ulkopuoliselta yhteiset elossa me tällä hetkellä. En itsekkään enää tie vihaanko, vai rakastanko tuota kummallista miestä.

Miehen puolelta tuntuu, että hän vihaa minua enemmän kuin välittää, tuskin enää rakastaa, vai näetkö tähän miehen tunnemaailmaan mitään?

Tuli nyt siis useampi kysymys, mutta katsotko mitä näkyy?

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   5.11.24 20:03:07

Kiitos Aurora!

Päivämäärä:   5.11.24 20:38:27

Kiitos, odotellaan.
Ja kiitos kun katsot meille :)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.11.24 10:02:09

Tuli kutsu skorpionimiehen firman juhliin, jännitän niitä jonkun verran, miten menee?Hänen sukulaisia mukana. Mua nyt esitellään:)

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   6.11.24 10:12:22

Erään kiireisen yrittäjämiehen kanssa on ollut pientä puhetta että näkisimme lounaalla tai muuten, mutta ei ole vielä tapahtunut. Tuleeko tapahtumaan ja poikiiko homma mitään, vai unohdanko?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 16:53:02

Unikko: loppusuoralla tässä näytettäisiin olevan, mutta päätöstä ei ole tehty et jatketaanko vai ei. Mies näyttää katselevan uusia tuulia/vapauteen ja ei oikein tunteita enää näytä olevan - sulla vielä on jotain tunteita häntä kohtaan, mut aika kuolleita nekin on kun ei vastakaikua tule. Sun pitäisi nyt vaan päättää et mitä sinä haluat ja onko tämä suhteenne sellainen (ei näytä olevan, mutta...) ja sit vaan teet päätöksen sen mukaan että haluatko jatkaa tässä tämän miehen kanssa. Jotain parempaakin saattaisi olla tarjolla jos uskallat tästä lähteä.

Lähettäjä: Mitä mulle kuuluu 
Päivämäärä:   7.11.24 16:58:13

Minuakin kiinnostelee rakkausasiat. Lähteekö juttu etenemään sen miehen kanssa jota olen tapaillut jonkun verran? Ja jos ei niin onko jossain joku hra X odottamassa minua? ;)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 17:00:06

T: tähän nousee esiin pettymyksen tunteita - mies ei ehkä oikein osaa toimia tässä tilanteessa silleen että sä kokisit olevasi "hyvä" (hankala ilmaista mitä kortit sanoo tähän - koita tulkita itse mikä on se ajatus tässä).
Tunteitahan miehellä on, niinkuin sullakin, mutta hän taitaa jännittää tilannetta samoin kuin sinäkin ja siksi ehkä toimii vähän pöljästi mikä saa sit tuon pettymyksen aikaan.

Päivämäärä:   7.11.24 17:06:33

Kiitos ja ohhoh, kylläpä näetkin ihmeellisen hyvin. Tismalleen tuoltahan tämä nyt tuntuu ja vaikuttaa. Voi kun jostain saisi sen viisasten kiven mistä saisi voimaa ja rohkeutta. Tai toisaalta tekisi vielä mieli kysyä sellainen kysymys, että ennen lopullista eroa toteutuuko minun toive? Tulenko kuulluksi ja ymmärtääkö mieheni minua lopulta kuitenkaan, ja haluaako edes ymmärtää?

Nyt tuli lisää kysymyksiä, mutta tämän myllerryksen keskellä olen rehellisesti sanottuna kovin neuvoton just nyt.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 17:06:52

Sissi: kiireisellä miehellä näyttäisi olevan muitakin odottamassa lounaskutsua, että ei näytä kovin nopealla aikataululla sun vuorosi koittavan. Vähän se sitä ahdistaa kun ei kerkiä, mutta ei hänen mikään pakko ole kaikkien kanssa suunitella et "joo nähdään".

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 17:13:10

Mitä mulle kuuluu: ei näy mitään mystistä herra X:ää. Tämä tapailukaveri ei kovin nopeasti etene, että anna hänelle aikaa jos oikeasti olet kiinnostunut. Kipinäähän tässä iskee kyllä kovinkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 17:18:09

Unikko: miehesi energiat näytti siltä että "ei kuule kiinnosta kuunnella eikä ymmärtää mitä sanot", että voi olla turhaa toiveajattelua edes yrittää puhua hänelle.
Se sun rohkeuden puute näkyi siinä myös - oikeastaan se on vain sun mielessä oleva joku ajatus siitä että et halua erota, vaikka järki sanoo että tää on tässä. Mieli tietää asian ennenkuin sydän sen ymmärtää. Ei tähän kauaa mene että sä lähdet tästä eri suuntaan - ainakin mun mielestä.

Lähettäjä: Mitä mulle kuuluu 
Päivämäärä:   7.11.24 17:38:45

Miksihän se mies sitten jarruttelee, kun meillä menee kuitenkin oikeinkin hyvin kun ollaan yhdessä? En minä kovin kauan jää ihmettä odottelemaan jos toinen vaan vatuloi ja jahkailee. Parempaako se etsii?

Päivämäärä:   7.11.24 17:43:49

Huh, huh, olet ilmiömäinen. Se on just niin. Eli lepääkö tämä lopulta kaikki minun varassa. Tokeneeko tuo lies tuosta ollenkaan. Onkohan sillä nyt vaan joku kausi, tai jumi päällä? Se olen siis minä joka joutuu päätöksen tekemään. Jos päätän jäädä, onko tuo mies tuossa sitten kuitenkin. Pysyykö uskollisena, vai joko on vapautensa haikailu myötä katsellut myös uusia naisia itselleen? Tuli kasa kysymyksiä lisää, mutta pakko ryöpyttää ulos, kun olet ihmeellisen lähellä koko ajan. Tiedät just mitä täällä. tunnetaan ja tapahtuu. Uskomatonta, mutta näköjään mahdollista tämmöinenkin.

Mistähän minun kannattaisi lähteä sitä rohkeutta etsimään ja mihin suuntaan pitäisi katsella? Löytyykö tähän jotain vastausta? Kun tavallaan olisin niin valmis lähtemään, mutta sitten toisaalta en haluaisi vielä luovuttaa, mutta mieshän on jo selvästi luovuttanut. Siksikin kiinnostaa, että onko sillä jo uutta naista kiikarissa, kun jotenkin vahvasti semmoinen olo on koko ajan ollut minulla.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 18:12:07

Mitä mulle kuuluu: kaikki nyt ei vaan etene niin nopeasti kuin toiset. Haluavat olla jotenkin varmoja et mitä ne haluaa jne. Vaikuttaa vähän sellaiselta - voi olla et saanut joskus siipeensä suhteessa, niin siksi ei hyppää heti syvään päätyyn.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 18:17:43

Unikko: näytti et mieskin on tekemässä valintaa jääkö vai lähteekö. Ei kylläkään näyttänyt et olis muita vielä katsellut, mutta sellainen vapaudenkaipuu sillä oli, vaan harkitsi asiaa, että ei tämä pelkästään sun varassa ole - se voi olla yks kaunis päivä kun mies sanoo et tää oli tässä. Kun hällä ei niitä tunteita silleen näyttänyt enää olevan, niin miksi sinä jäisit suhteeseen missä sua ei haluta ja arvosteta?
Eikä se näyttänyt et olisi joku hetken päähänpisto miehellä, vaan on jo hetken aikaa pohtinut eroa kun on tajunnut että ei ole enää tunteita.

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   7.11.24 18:28:15

Kiitos vastauksesta.
Olisi myös yksi samalla salilla käyvä kiinnostava mies, jota en ole uskaltanut lähestyä. Kannattaisiko? :)
On ollut fiilis että hän toisinaan olisi katsellut vähän pitkään, mutta en tiedä, jotenkin olen hirveän huono arvioimaan.

Päivämäärä:   7.11.24 18:28:27

Oikeassa olet. Onhan tuo mies tuonut asian ääneen julki jo monta kertaa matkan varrella. On sanonut, ettei ole tunteita, eikä halua olla enää yhdessä. Mutta jättää kuitenkin minulle kaiken eroamiseen liittyvän ilmeisesti. Minun olisi lähdettävä, muutettava elämäni, aloitettava kaikki alusta, ei ihan helppo nakki. Mies vain jäisi aloilleen ja jatkaisi elämäänsä kuten ennenkin. Tuntuu kohtuuttomalta. Kuitenkin mies puhuu ja suunnittelee yhteisiä juttuja ja asioita ja tekemisiä eteenpäin ja tulevaksi. En oikein käsitä, miksi kuitenkin tekee tätä, jos on jo täysin kyllästynyt. Kuvitteleeko se, että ollaan jotain kavereita jos erotaan tällä tavalla? Sitten ei ihan taida tuntea minua oikeasti ollenkaan. Saa elellä sitten minun puolestani siellä haavemaailmassaan, mutta minua ei enää eron jälkeen hänelle ole olemassa, piste. En todellakaan aio pitää minkäänlaista yhteyttä tuollaiseen ihmiseen, jos tosiaan on noin itseään täynnä. Olen tämänkin tainnut ääneen hänelle sanoa, mutta ilmeisesti ei liikuta häntä. Kunhan nyt vaan pääsisi minusta eroon, niin siitäkö se hänen onni aukeaisi?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 18:40:23

Unikko: oletko ajatellut et mies joutuisi etsimään uuden taloudenhoitajan jos nakkaa sut pellolle? Helpompi pitää vanha tuttu siinä pyörimässä kuin etsiä uutta jonka joutuisi sit "opettamaan" omille tavoilleen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   7.11.24 18:45:57

Sissi: näyttää varatulta kaverilta. Älä hosu - sulle halutaan sanoa että joku tulee sua vastaan kyllä kun oikea hetki on ja silloin tiedät sen, eikä sun tarvi epäillä et onkohan se tämä vai ei. (heitän aika-arvioksi ens vuoden elokuun, mutta se on vain arvio)

Päivämäärä:   7.11.24 19:53:33

Olen, olen ajatellut, että juuri tämä on se syy, miksi minua tässä vielä pyöritetään. Onhan se kätevää, kun voit tulla ja mennä miten haluat ja ei tartte välittää miten myöhään menee, kun on joku joka hoitaa kotona kyllä kaiken sillä aikaa, niin ettei tartte ite edes ajatella, että joku oikeesti tekee 24/7 ne eläinten hoidot ym. Ikinä hän mies ei ole niitä itsekseen tehnyt kokonaista päivää enempää. Ei ehkä ihan todellisuuden tajua siitäkään, mitä se on työpäivän perään jatkaa eläinten hoitoon jne. Joka päivä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   7.11.24 20:36:05

Kiitos Aurora!
Juu jännittää etenkin kun tuodaan hänen siskonsa eteen mitä en ole ennen tavannut ja sisko on hänelle tärkeä.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   7.11.24 23:28:16

Mitä minulle näkyy ihmissuhdepuolella? Näkyykö rakkautta tai ihastumista? Entä mitähän entinen mieheni ajattelee minusta, haluaako hyötyä vai haluaisiko jo lopullisesti katkaista välit?

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   8.11.24 01:22:36

Olen tehnyt virheen, josta minulle on mahdollisesti tulossa seurauksia. Virhe on ollut pieni, mutta mikäli seuraukset realisoituvat kohdallani, on tällä todella isot vaikutukset pitkälle tulevaisuuteen elämässäni. Miten minun käy? Kannattaako minun ponnistella näin paljon tulevaisuuteni eteen, mitä olen viime vuodet tehnyt, mikäli kaikki on täysin turhaa?

Lähettäjä: pelottaa 
Päivämäärä:   8.11.24 11:34:43

Minulla olisi ystäväporukan tapaaminen pitkällä viikonlopulla, mutta jostakin syystä tämä alkanut ahdistamaan hirveästi ja nyt jo mietin perumista vaikka toisaalta olisi todella ihana nähdä vanhoja ystäviä ajan kanssa. Näyttäisivätkö kortit jotain tähän liittyen?

Päivämäärä:   8.11.24 12:03:48

Lähettäjä: Aurora-tarot
Päivämäärä: 5.11.24 18:24:02

aapeli: uusia alkuja olis sullekin tarjolla ja näyttäisi et oot jo kävelemässä pois sieltä työpaikastasi - joihinkin ihmisiin ei kannata tuhlata aikaa edes ajatuksen vertaa (juu hankalaa olla ajattelematta, mutta niillä ihmisillä nyt voi heittää vesilintua ajatuksissaan), et jos haluat mielenrauhaa, niin sellainen jäätävän viileä asenne näitä ihmisiä kohtaan voisi auttaa sua.

Laitan vielä jatkokysymyksen, Tarkoititko "mun kävellessä pois" tätä yhtä työpaikkaa vai firmaa? Tuleeko aikajanaa näkyviin? Kiitos!

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   8.11.24 12:35:17

Parahin Aurora. Miltä näyttää tällä hetkellä opintovaihtoehdot V, L, Y ja M? Valinta näiden suhteen lähestyy, on siis iso mahdollisesti loppuelämän suuntaa määrittävä valinta, niin sen takia kyselen.

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   9.11.24 09:04:41

Mulla on nyt päivätyön lisäksi kaksi sivutyötä joista toinen 0 sopparilla ja toisessa tuntivelvoite/ tavoite.
Vhdoinkin päivätyössä lähti asiat etenemään ja tehtäväni siirtyy hieman paremmin palkattuun.
Alkaako vihdoinkin raha-asiat helpottamaan ja voinko jättää sivutyöt jossain vaiheessa?

Edistyykö asunnon myynti, tällä hetkellä asunto on tovin ollut vain tulossa myyntiin - osiossa?

Rakkaus. Tällä hetkellä se seesteinen tasainen vaihe. Mikä voisi keinuttaa meitä. Mutta, pysyykö näin vai tarttuuko vielä/ taas myrskyyn ja jos niin kestääkö parisuhteemme vielä / enää sitä?

Kiitos etukäteen!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 12:11:08

Unikko: ne miehesi suunnitelmat mitä hän sulle heittää on peliä - sellaista et tarkoitus on antaa sun ymmärtää et tässä ollaan yhdessä vieläkin jne, mutta vain siksi että sä pysyisit siinä. Jos hällä olisi uusi nainen tiedossa, niin se olis tattis ja aamen sulle samantien. Mut sanoisin että mies sanoo tai tekee tässä lähiaikoina jotain mikä on sit se mistä sä tajuat et NYT tämä on tässä ja pakkaat tavarasi.
Muista et sua odottaa jotain paljon parempaa kun vaan lähdet eteenpäin :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 12:17:02

C: ei nyt mitään uutta suhteentapaista ollut tarjolla tähän hetkeen. Ex haluaa roikuttaa sua kiinni itsessään (oman egon pönkitystä tms -vähän narsistista vikaa) ja se on sun valintasi kauanko annat hänen tehdä niin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 12:25:19

Koo: asian tiimoilta näyttäisi tulevan joku yhteydenotto tässä lähiaikoina. Asia mahdollisesti selvitettävissä jotenkin, vaikka se taloudellisesti iskeekin aika isosti, mutta ei ehkä ihan vie kaikkea niin huonoon tilanteeseen kuin ajattelet.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 12:33:30

pelottaa: mikä siinä pelottaa? Mieti ja erottele ne asiat miksi pelottaa. Ja mieti sitten onko ne pelot todellisia. Pelko estää meitä tekemästä asioita ja monesti ihan turhaan - mikä olis pahin asia mitä siellä viikonloppuna voisi tapahtua? Onnistuuko sun mennä sinne lyhyemmäksi aikaa käymään? Niin et menet aamulla ja lähdet illalla pois.
Älä anna pelkosi estää sua elämästä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 12:44:35

aapeli: mielestäni olisit lähdössä koko firmasta pois johonkin uuteen paikkaan. Aikajana muutama kuukausi - ehkä n 3-6kk.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 13:02:22

Opiskelija:
V - tämä ei näytä sun mielessäsi olevan oikein paras valinta, mutta voisi olla silti ihan hyvä. Oppisit tykkäämään siitä jos siihen lähdet.
L - tämä on oikein hyvä omalla tavallaan - iso muutos tähän tulee (suhun/sun elämään) tän kautta, mutta se ei ole huono asia. Ehkä eniten se mitä kohden tunnet vetoa.
Y - toisi ehkä taloudellisesti parhaimman tulotason, mutta ei muuten näytä sun jutulta silleen että viihtyisit tässä hommassa.
M - ehkä kaikkein huonoin näistä vaihtoehdoista. Harrastuksena ok työnä ei toimi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   9.11.24 13:14:58

Miia: odottele hetki et tilanne tasaantuu ennenkuin niistä sivutöistä luovut. Ja silloinkin yksi kerrallaan, niin näet kuinka se talous pysyy kasassa.
Asunnon myynti ei oikein näytä edistyvän - joku miespuoleinen tässä näyttäisi olevan vähän vastaan. Miksi?
Rakkausmaailmalle sanotaan että älä yliajattele asiaa. Suhde on sitoutumista siihen toiseen ihmiseen päivä kerrallaan - joka päivä voit päättää että haluanko tän ihmisen vai en. Myrskyjä tulee ja menee - isompia ja pienempiä, mutta se että kuinka niistä selvitään riippuu niin monesta asiasta ja ennenkaikkea siitä haluaako molemmat selvittää ne. Näytätte hyvin erityyppisiltä ihmisiltä, niin silloin niiltä haasteilta ei aina voi välttyä, mutta tärkeintä olis osata ratkaista ne ennenkuin niistä tulee isoja ongelmia.

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   9.11.24 13:32:38

Aurora: En ymmärrä. Miksi Janne sanoo haluavansa pitää yhteyttä jos hänellä ei ole kiinnostusta? Seksikään se syy ei oikein voi olla, kun ei olla nähty kolmeen kuukauteen eikä hän järjestä aikaa tapaamiselle, jotta seksiä edes saisi. Sanoo pelkäävänsä sitoutua. Miksi ja onko oikea syy? Onko mitään mitä voin tehdä saadakseni hänet avautumaan? Olen yrittänyt puhua ja kysellä jne.mutta mitä enemmän yritän saada asioihin selkoa, sitä varmemmin hän vaikenee, katoaa määrittämättömäksi ajaksi ja sitten taas laittaa viestiä juuri, kun meinaan päästä yli.

Olen yrittänyt päästä yli ja tapailla Jussia. On vain niin vaikeaa, kun ajatukset on jotenkin aina vaan toisen luona. Kannattaako yrittää Jussin kanssa?

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   9.11.24 13:46:46

Lämmin kiitos avusta Aurora <3 Mun pitää laittaa nuo johonkin järjestykseen (joka kyllä vaihtuu harva se päivä) mutta varmaan useimmin se menee niin, että ykkös- ja kakkossijalla vaihtelee V ja L, kolmantena Y ja nelosena M. Se mitä korteista näit tukee tätä järjestystä. Lopullinen valinta ei ole omissa käsissäni, eli voi olla etten pääse ykkösvaihtoehtoon vaan joudun kakkoseen tai kolmoseen (valinta tehdään opintomenestyksen perusteella, enkä tiedä mihin oma riittää ja hakijamäärätkin vaihtelee joka vuosi), mutta johonkin noista tie kuitenkin varmuudella vie.

Tuo mitä näit vaihtoehdosta V herätti mielenkiinnon. Mulla on ollut sellainen olo, että V voisi olla hyvä ja mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta tunnetasolla jokin kapinoi vastaan. Eli pelkään että jarrutan tässä itse itseäni enkä näe V:ssä tämän takia sen koko potentiaalia. Oletko sitä mieltä, että V voisi lopulta olla parempi kuin L, jos sille tielle lähtisin?

Päivämäärä:   9.11.24 16:21:35

Puuhun, voi ei. Voi tätä hiton sekamelskaa. Itsellä jatkuvasti paha olo. Yritän tsempata itseäni eteenpäin ja olen ihan pihalla mitä ja mihin päin pitäisi lähteä liikkumaan. Semmoinen olo on ollut joo jo pidempään, että eihän tuo mies tee minun kanssa mitään muuta kun pelaa jotain peliä. Tai sitten sillä on joku tosi paha tunne jumi päällä.

Aiemmin sanoit, että pari kuukautta jos jaksaisin niin voisi olla jotakin muutosta(ymmärsin, et miehen käytökseen) tulossa.
Koko ajanhan tuo mies päästelee suustaan asioita, että on olo, että pitäisi päästä tästä äkkiä pois. Vaan kun se ei ole ihan noin vaan kops ja naps tehty.

Kovasti kyllä kiinnostaa mitä se paljon perempi olisi ja kuinka pian sen voisi saada. Kyllä se semmoisen elämän halu mulla on ja rupean tajuamaan, että tässä tuskin koskaan tulee semmoista, että toinen arvostaisi minua, kun tässä pisteessä jo ollaan.

Kiitos kun jaksat katsoa. Katsellaan ja ihmetellään miten tämä kehittyy ja mihin tämä etenee.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   9.11.24 16:30:46

Aurora: kiitos! Nyt mennään itselleni niin kipeisiin ja vaikeisiin asioihin, että pakko kysyä, mistä saat tietosi? Korteistako ennustat? Osuit meinaan eksän kohdalla siihen, mitä moni muukin on vuosien varrella vihjaillut, mutta itse en ole tilannetta näin nähnyt. Alkoi ahdistaa, kun nyt sinäkin sanot samaa. Kiitos kuitenkin tästä tiedosta, nämä ovat tärkeitä ajatuksia itselleni. <3
Pakko myös kysyä, että mitä näkyy asunnon suhteen? Saadaanko asua tässä kodissa vielä pitkään? Tai onko lasteni isällä jo toinen nainen elämässään?

Lähettäjä: PM 
Päivämäärä:   9.11.24 16:36:56

näkeekö joku selviänkö tästä jotenkin vai menetänkö kaiken?

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   9.11.24 21:17:33

Kiitos Aurora <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   10.11.24 11:26:57

Miisa: teillä molemmilla on unelma onnesta ja sä haaveilet Jannesta ja Janne ei oikein tiedä mitä se haluaa vaikka muka tietääkin, niin todellisuudessa hänen unelmat on sellaisia tarkemmin määrittelemättömiä. Hän haluaa pitää sut siinä varalla että jos jonain päivänä tietääkin mitä haluaa. Et pysty tekemään mitään sellaista mikä saisi tän Jannen toimimaan jotenkin toisin. Muutos lähtee itsestä - ei niin että joku sanoo miten sun on muututtava. Tämä on tietynlaista löysässä hirressä olemista sulla - sä itse päätät että kauanko sitä jaksat katsella, mutta ei tämä tästä suhteeksi näytä muuttuvan.
Niin kauan kuin olet tuossa löysässä hirressä Jannen suhteen, niin mikään muu suhdeviritys ei oikein ota tuulta alleen. Vain irtipäästämällä tästä Jannesta voit saada jonkin sellaisen suhteen kuin haluat.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   10.11.24 11:30:49

Opiskelija: ei se paremmalta vaikuttanut, mutta oli kuitenkin silleen hyvä että se kannattaisi opiskella jos et tuota L kurssia saa eli ns paremmuusjärjestys oli L, V, Y ja M.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   10.11.24 11:33:20

Unikko: tsemppiä sulle ja se parempi elämä olisi suhde jossa sua arvostetaan ja kunnioitetaan ja sä saisit olla just sellainen kuin oot ilman että joku on niskassa hengittämässä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   10.11.24 11:48:31

C: tulkitsen korteista asioita. Lopulta nää vastaukset mitä kirjoitan tulee sit jostain maailmankaikkeuden energioista käsin. Korteilla on tiettyjä merkityksiä ja ex:n kohdalla nousi sellainen kortti mikä kuvaa henkilöä jolla voi olla riippuvuuksia, taipumuksia toimia narsistiseen tyyliin ja pitää ihan vaan kiusallaan toista otteessaan. Toki katson sitten mitä muita kortteja siinä nousee esiin ja sen perusteella teen tulkintaa asiaan eli muut tulkinnassa esille nousevat kortit vaikuttavat siihen miten tulkitsen tuon yhden kortin.
Asunnon kohdalle nousi luku 4 - eli 4kk - 4 vuotta voisi olla tämä aika.
Pitäisi olla lupa katsoa tän lasten isän asioita, koska ne ei enää ole sulle kuuluvia sillä tavalla että voisin niihin katsoa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   10.11.24 11:56:11

PM: vähän huonolta näyttää, mutta vaikka kaikki menisikin, niin se ei ole maailmanloppu, vaan jonkin uuden ja erilaisen elämän alku. Mikään ei meidän elämässä kestä ikuisesti ja kun sä tästä selviät, niin olet henkisesti vahvempi.

Re: Tarot 70 Vetämätön

Lähettäjä: Vetämätön olo 
Päivämäärä:   10.11.24 17:38:25

On niin vetämätön olo, mikä tähän auttaa? Verenkuva ja kilpirauhanen on ok.
Kaikki työt jää tekemättä pihalla on paljon siivoamista. Sisällä tavalliset siivoamiset. Tilaa tavaroille liian vähän, jotta lattiat olisi tyhjät rojusta.
Mistä tämä energian vähyys loppuu. Joskus innostun, mutta se on vain innostus.

Lähettäjä: Aikuinen nainen 
Päivämäärä:   11.11.24 23:35:18

Mikä mun kumppanimiehellä on kun ei taas laita viestiä? Kuitenkin viimeisin viesti on, että haluaa nähdä. Ja on todella vakavissaan suhteeni.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.11.24 15:54:47

Vetämätön olo: katsottiinko rauta-arvot + ferritiini siinä verikokeessa? Varsinkin ferritiini jos on matalalla, niin tekee tuota, mutta kortit kysyvät että onko sulla koskaan hauskaa? Ystäviä joiden kanssa lähteä joskus ulos tuulettumaan? Jos elämä on pelkkää työtä ja raatamista, niin ennemmin tai myöhemmin se vaan lakkaa olemasta kivaa (elämä siis) ja silloin pitää keksiä jotain hauskaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.11.24 16:00:25

Aikuinen nainen: selkeää syytä miksi ei viestiä laita ei näy, mutta jotenkin hänen elämä on nyt jumissa. Mikään ei oikein liiku minnekkään suuntaan. Tunteita on kyllä sua kohtaan ja on tosissaan, mutta jotain murheita (taloudellisia mahdollisesti) näyttäisi olevan ja ne ehkä sit vie energiaa silleen ettei vaan jaksa panostaa sun suuntaan.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.