Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 69

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.10.24 17:51:21

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9793958&t=9793958

Jokotai: kun me tehdään joku isompi muutos elämässä, niin maailmankaikkeus joskus kysyy et oletko aivan varma että haluat tätä ja siitä tässä sullakin on kyse. Jos jatkat valitsemaasi tietä, niin niiden ongelmien pitäisi vähitellen helpottaa, mutta ei mikään estä palaamasta takaisinpäin - sekään ei välttämättä ole huono asia jos vaan olet itse siihen tilanteeseen tyytyväinen. Jos paluu ei tunnu hyvältä idealta, niin silloin se ei ehkä ole oikea ratkaisu.

Re: Tarot 69

Lähettäjä: cinderella 
Päivämäärä:   17.10.24 14:15:36

Jos voisit antaa mulle yhden neuvon, niin mikä se olisi?

Lähettäjä: Jokotai 
Päivämäärä:   17.10.24 19:39:53

Kiitos. Mietin asiaa paljon ja tuntuu että palaaminen ei toimisi pitemmän päälle, tuskin mikään on muuttunut. Mahdankohan päästä tavoittelemaani tilanteeseen? Riippuu myös muista ihmisistä, päätökset eivät ole yksin minun.

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   18.10.24 09:34:36

Laitoin pari työhakemusta taas, kantaako niistä kumpikaan hedelmää vai jatkanko yritystä?
Mitä muuta kortit minulle näyttävät?
Kiitos.

Päivämäärä:   18.10.24 18:01:40

cinderella: uskalla heittäytyä elämään. Sulla on rohkeutta, mutta käytätkö sitä. Kun jokin asia/ihminen tulee sua vastaan ja herää kiinnostus siihen, niin uskalla lähteä tutkimaan sitä tarkemmin.

Päivämäärä:   18.10.24 18:10:35

Jokotai: sanoisin että pääset kyllä tavoitteeseesi, mutta se vaatii työtä. Pilko se sun tavoite pieniksi paloiksi (jos sen pystyy pilkkomaan) ja ala tekemään niitä pieniä paloja yksi kerrallaan, niin sillä tavalla se sun tavoite lähenee.
Toinen vaihtoehto on että ajattelet mielessäsi sen tavoitteesi ja miltä se tuntuu kun oot siinä tavoite-elämässäsi. Sit kun se sun tavoite on kristallinkirkkaana mielessäsi, niin ala tekemään valintoja niin että pääset lähemmäs sitä tavoitetta.
Kun sulla on se tavoite kirkkaana mielessäsi, niin löytyy sisäinen tasapaino asiaan ja silloin homman pitäisi lähteä eteenpäin - nyt kun oot epävarma, niin homma ei etene.

Päivämäärä:   18.10.24 18:21:16

Miija: mielestäni ainakin toiseen paikkaan tulisi kutsu haastatteluun - voi olla molempiinkin.
Vähän yksinäiseltä näyttää muuten sun elämä nyt - vaikka olisikin kavereita, niin joskus sitä vaan tuntee itsensä yksinäiseksi, mutta näyttäisi että oot menossa oikeeseen suuntaan ja löytyy sellainen juttu/ihminen/työ (en osaa sanoa tarkemmin et mikä) mikä saa sut innostumaan.

Lähettäjä: Tulisielu 
Päivämäärä:   18.10.24 18:43:13

Mitäs mulle näkyis parisuhderintamalla?
Entä terveyden suhteen?

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   18.10.24 19:11:19

Kiva kuulla, kiitos :)

Lähettäjä: cinderella 
Päivämäärä:   19.10.24 23:15:28

Kiitos! Hyvä neuvo!

Lähettäjä: Sydän 
Päivämäärä:   19.10.24 23:48:49

Mä en ymmärrä taas mistään mitään.
Onko se miehen ""luonnevika" vai mun sittenkin?
Vai jotain muuta? Miten tämä homma jatkuu tai etenee?
Ei asuta onneksi yhdessä.

Lähettäjä: J. K. 
Päivämäärä:   20.10.24 00:21:09

Olen nyt nähnyt miehen kahdesti. Molemmat olemme innoissamme toisistamme, mutta joku tässä mättää. Onko meillä tulevaisuutta? Olisiko parempi vaan unohtaa

Päivämäärä:   20.10.24 11:08:57

Tulisielu: terveyteen en ota kantaa.
Parisuhderintamalla näyttäisi olevan joku aika kiireisen oloinen kaveri jollainlailla kuviossa mukana, mutta kun on niin kiire, niin sitä yhteistä aikaa ei oikein ole ja tän kaltainen tilanne saa sut miettimään että onko tässä mitään järkeä. Jos tasapainoa asioihin ei löydy, niin kannattaa miettiä että mitä haluat ja saatko sitä tässä suhteessa.

Päivämäärä:   20.10.24 11:17:40

Sydän: kyllä se enemmän näyttäisi olevan mies tässä tapauksessa kun on vähän "hankala" :D
Näyttää et on sellainen ailahtelevainen kaveri - välillä menee 100 lasissa ja sit taas hetken päästä ei mikään innosta. Tunteita on kyllä sua kohtaan, mutta muuten pitäisi saada se korvienväli rauhoittumaan (adhd? joku mt ongelma?)
Loppua tälle ei nyt ainakaan vielä näytetä, mutta sinä päätät jatkatko tän kaverin kanssa vai et.

Päivämäärä:   20.10.24 11:26:54

J. K.: ihan hyvältä tämä näyttää korttien mukaan. Onko sulla edellisestä suhteesta pitkä aika? Kun tulee tunne että jotenkin vertaat tätä uutta kaveria edelliseen tai ajattelet millainen suhteen pitäisi olla ja se ei olekkaan ihan sitä mitä olet ajatellut. Nyt vaan pitäisi saada se sun ajatusmaailma kohdilleen. Jokainen suhde on omanlaisensa - muokkaatte siitä teille sopivan jutun. Molempien pitäisi vähän ehkä muuttaa itseään/ajatuksiaan siitä millainen suhde teille sopii.

Päivämäärä:   20.10.24 12:29:11

Kiitos. Aika huimaa, olen usein miettinyt voisiko olla ADHD tms...

Lähettäjä: J. K. 
Päivämäärä:   20.10.24 14:05:45

Kiitos Aurora. Tänään uskalsin kysyä yhden tärkeän kysymyksen ja suhde nytkähti pykälän eteenpäin ja oon siitä tosi onnellinen.
Ja totta, meillä on molemmilla aika hankala parisuhdetausta, jonka vuoksi ollaan molemmat vähän sitoutumiskammoisia.

Lähettäjä: Käpä 
Päivämäärä:   20.10.24 16:24:02

Tulenko pian pärjäämään palkallani vai joudunko pitkäänkin tekemään/ etsimään sivuhommia?

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   20.10.24 18:57:05

Aurora: Mua jo hävettää, mutta pakko on taas kysyä, onkohan Jannen ajatukset minun suhteen jotenkin muuttuneet? Haluaako seksiä enempää? Onko mitään enempiä fiiliksiä? Nähdäänkö me hänen kanssaan vielä?

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   21.10.24 15:23:41

Miltä näyttää mun työnhaun suhteen ja onko mitään edes hieman valoisaa tulossa edessäpäin? Helpottuuko taloudellinen tilanne vihdoinkin?

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   21.10.24 15:52:32

Hei! Mitäs kortteja minulle nousee?

Päivämäärä:   21.10.24 15:58:05

Me teimme nyt sitten sovinnon vielä, tällä kertaa.
Enää en jaksa jatkaa jos "kriisit" aina vaan toistuu.Voitko siis katsoa,miltä näyttää eteenpäin?Saavutetaanko vielä tasainen,vai onko uusintoja?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   21.10.24 19:09:33

Miltä ens viikko näyttää minulle ja skorpionimiehelle?

Lähettäjä: L firma 
Päivämäärä:   21.10.24 22:56:44

Nyt on töiden loppuminen lähellä. Miltä tulevaisuuteni näyttää?

Lähettäjä: Unikko 
Päivämäärä:   22.10.24 14:43:13

Viimeksi sanoit, että jatkaisimme yhdessä, mutta erikseen. Olen miettinyt mitä tämä mahtaa tarkoittaa. Onko miehen tunteet minua kohtaan kuolleet ja aikoo antaa minun olla tässä, mutta elää salaa muuta elämää rinnakkain, ja minä saan vain jämät ja koleaa kohtelua? Vai jatkammeko itsenäisempinä kuin ennen, vai mitähän ihmettä?
Olisiko tähän selkeytystä nyt kun hetki on menty edellisestä eteenpäin?

Lähettäjä: Hiiri 
Päivämäärä:   22.10.24 14:46:48

Missä on mun elämäni mies ja mistä hänet tunnistan? <3

Lähettäjä: Okei 
Päivämäärä:   22.10.24 15:55:48

Näkyykö korteista suhdetta minulle ja onko tumma vai vaalea.

Päivämäärä:   22.10.24 17:45:01

Käpä: ei tähän ihan hirveän kauaa enää pitäisi mennä kun alkaisi helpottamaan. Joku 4kk ehkä voisi olla sellainen aika kun tää vielä kestää.

Päivämäärä:   22.10.24 17:51:20

Miisa: sulla on nyt joku haavekuva tästä kaverista ja todellisuus ei näytä vastaavan sitä unelmaa. Tapaamista tähän ei näkynyt, mutta se on vain tän hetken tilanne. Ei kovin kiinnostuneelta vaikuta vaikka viestiä saattaakin laittaa - näyttäisi olevan muitakin kuviossa mukana.

Lähettäjä: Käpä 
Päivämäärä:   22.10.24 17:55:08

Kiitos Aurora.
Oi, se olisi kyllä ihanaa.

Päivämäärä:   22.10.24 18:05:22

Ida: tämä on sulle sellainen henkisen kasvun paikka kun sun taloudellista tilannetta koetellaan ja kyllä sä tästä selviät vaikka ihan heti tämä tilanne ei näyttäisi suuntaa muuttavan, mutta kun se muuttuu ( suunnilleen puoli vuotta sanoisin - voi olla vähän alle tai yli) niin sä muistat tän ajanjakson joskus myöhemmin ja mietit et "hitto ku siitäki selvisin".

Päivämäärä:   22.10.24 18:13:55

W: sulle näytetään että sun elämä on aika hyvällä mallilla monin tavoin. Vaikka kaikki ei aina ole ihan täydellistä ja mene silleen kuin haluaisit, niin silti oot tyytyväinen sun elämään kun vaan osaat ajatella sen oikealla tavalla.

Päivämäärä:   22.10.24 18:19:00

Sydän: kyllä tää nyt ainakin hetkeksi näyttäisi tasoittuvan. Ei ehkä ihan peilityyntä ole, mutta silleen melkoisen rauhallista menoa kuitenkin. Kuinka pitkään se rauha sitten jatkuu, niin sitä en osaa sanoa.

Päivämäärä:   22.10.24 18:30:09

T: rakkaudellista menoa tässä näyttäisi olevan - ei mitään isompaa huolenaihetta pitäisi olla.

Päivämäärä:   22.10.24 18:34:40

L firma: siltähän se vahvasti näyttää että ne työt on loppumassa, mutta ei se ole maailmanloppu. Jotain puuhaa tässä on kummiskin tulossa että älä suotta murehdi niin paljoa.

Päivämäärä:   22.10.24 18:39:34

Unikko: se yhdessä ja erikseen on ehkä ollut jonkinlainen vertauskuva tai sitten sitä että asutte erillään mutta jatkatte yhdessä suhdetta. (vertauskuva siitä että olette erilliset yksilöt joilla on oma elämä vaikka olisittekin yhdessä)
Tällä hetkellä eteneminen on melko hidasta ja ehkä vieläkin hitaampaa. Mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa. Sanoisin että voi mennä jopa useampi kuukausi tässä hitaassa vaiheessa, et jos sen jaksat, niin sit saattais tulla jotain muutosta, mutta se on sit siellä jossain se tulevaisuus eikä tässä hetkessä.

Päivämäärä:   22.10.24 18:45:43

hiiri: eipä näy juuri minkäänlaista kumppania tulevaksi tällä hetkellä, niin ei se auta kuin jatkaa etsintää ja odotella.

Päivämäärä:   22.10.24 18:51:44

Okei: ei tähän suhdetta näy vaikka tässä joku tumma kaveri näytetään ja ikäänkuin olisi jotain sähköä ilmassa, mutta onko kiinnostus sit vain yksipuolista.

Lähettäjä: Unikko 
Päivämäärä:   22.10.24 19:03:58

Kiitos. Eli tätä tyhjäkäyntiä tiedossa eteenpäinkin. Voi kamala sentään. En tiedä jaksanko tai kestänkö tätä enempää, toisaalta vaikea lähteäkään. Miehestä ei saa mitään selkoa, ja minulla tosi vahva tunne, että hänellä olisi joku toinen tiedossa, tai tapailee ainakin joko yhtä, tai useampia. En tiedä johtuuko sitten miehen tavasta pitää minua etäällä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 19:37:54

Näkyykö minkäänlaista sutinaa?

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   22.10.24 20:26:55

Odottamaton mutta silti ihan osuva tulkinta :D Kaikki on kiinni näkökulmasta. Ulkopuolisten silmissä en ole onnistunut elämässä ollenkaan hyvin (taloudellisesti, ihmissuhteiden osalta, työelämässä...) ja itsekin pidin itseäni ennen ihan luuserina, mutta olen oppinut ajattelemaan positiivisemmin.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.10.24 20:29:26

Kiitos Aurora!

Lähettäjä: Dille 
Päivämäärä:   22.10.24 20:53:54

Mites se näyttäs rakkausrintamalle? Tumma vaiko vaalea ko sieltä olis sydämmen viemessä 

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   22.10.24 20:59:14

Kiitos Aurora. Pelkään, että olet hyvinkin oikeassa, oma pää vain on jostain syystä jumissa tässä tyypissä vaikka ympärillä olisi miehiä, jotka olisivat minusta kiinnostuneita. Tuleeko ketään, joka saa taas tuntemaan? Onko hän jo elämässäni? Mitä näet ex-aviomieheni suhteen?

Päivämäärä:   23.10.24 08:32:25

Toivottavasti. Koska nyt uskoisin, että seuraavasta kerrasta eroan ja pidän sen.
kiitos.

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   23.10.24 13:45:23

Miten kannattaisi nyt suhtautua päätöksentekoon? Enemmän järjellä vai sydämellä?

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   23.10.24 16:09:32

Miltä näyttää työrintamalla? Mitä pitäisi tehdä?

Lähettäjä: Pkm 
Päivämäärä:   24.10.24 15:05:40

Olen varattu, mutta on vähän liian tuulistakin ollut.
Työpaikallani on eräs mies - en kysy nyt onko viisasta edes ajatella- mutta näkyykö tässä meidän välillämme mitään tulevaisuudessa?

Päivämäärä:   24.10.24 16:58:05

Dille: ei näy tummaa eikä vaaleeta just nyt. Joku ristiverinen tuossa näkyis, mutta ei sekään suhteelta näytä - ennemmin ehkä vois olla vaikka sun isä.

Päivämäärä:   24.10.24 17:05:53

Miisa: joskus me vaan jäädään jumiin asioihin ja ihmisiin eikä se irtipäästäminen ole helppoa, mutta yritä edes. Ei ex:n kannata palata, eikä ole juuri nyt ketään muutakaan potentiaalista kaveria näköpiirissä, mutta anna ajan kulua ja odota rauhassa, niin kyl mä uskoisin että sieltä tulee vielä joku uusi ja tuntematon vastaan.

Päivämäärä:   24.10.24 17:09:58

Argh: monesti sanoisin suoraan et järjellä, mutta tähän vastataan että tunteella :)

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   24.10.24 17:12:43

Ajatteleeko kaipaamani mies koskaan minua yhtään?

Päivämäärä:   24.10.24 17:17:18

Liisa: joku valinta tässä näyttäisi et pitäisi tehdä ja se joka vaikuttaa enemmän taloudelliseen tilanteeseen olisi parempi, mutta osaat tehdä oikean valinnan kyllä.

Päivämäärä:   24.10.24 17:22:23

Pkm: eroaminen nykyisestä suhteesta olisi suositeltavaa korttien mielestä. Työkaveri ei ainakaan nyt ole sillä tavalla kiinnostunut että lähtisi mitään salasuhdetta sun kanssa puuhaamaan, että ehkä sitten kun olet eronnut voi tilanne muuttua.

Päivämäärä:   24.10.24 17:28:38

Mie: jonkinlaisia romanttisia kaihontunteita hällä on, mutta kohdistuuko ne suhun, niin sitä en varmaksi sano koska tähän nousi useita muitakin naisia.

Päivämäärä:   24.10.24 18:19:58

Kiitos Aurora. Kuulostaa kyllä juuri siltä tuo työkaveri ettei salasuhteeseen lähtisi.
Ei sillä, voihan olla ettei ole edes kiinnostunut. Pientä flirttiä on vaan tuntunut olevan ilmassa ym.
Näyttääkö kortit miksi olisi hyvä erota?
Haluan ehkä jotain vahvistusta ajatuksilleni.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.10.24 18:24:40

Onko ajattelemani ihminen luovuttanut minun suhteen vai odottaako minun toimia.

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   24.10.24 18:58:32

Kiitos vastauksesta. Erikoista kyllä koska mies ei ole koskaan pettänyt ja siksi sovimme ettemme enää näe kun yhteinen työprojekti päättyi.

Päivämäärä:   24.10.24 20:17:29

Onko minun kohdalla niin että kortit ei tiedä miten tuulkita kysymystäni.

Lähettäjä: En muista 
Päivämäärä:   25.10.24 11:53:02

Oman juttuni löytymisestä. Ollaanko vielä yhtään lähempänä? Tuntuu että alan taas väsyä etsimiseen.

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   25.10.24 11:55:41

Mitäs kortit näyttävät minulle marraskuusta?

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   25.10.24 14:41:12

Kiitos!!

Päivämäärä:   26.10.24 09:54:20

Pkm: mieti asia niinpäin että miksi sun pitäisi jäädä tähän suhteeseen. Jos löydät riittävästi syitä pysyä siinä nykyisessä suhteessa ja löydät vielä kaikki ne tunteet mitä pitäisi olla, niin ei silloin ero olekkaan järkevää, mutta onko niitä tunteita enää olemassa ja ainakaan sillä tasolla kuin pitäisi.

Päivämäärä:   26.10.24 09:56:06

Mie: ei aina ole kyse pettämisestä kun ja jos kuviossa on muita naisia. Voi olla joku vanha heila jota muistelee tai sitten sillä on jo joku uusi mihin nää tunteet kohdistuu.

Päivämäärä:   26.10.24 10:04:18

...: en päivystä täällä ihan 24/7 että vastailen silloin kun ehdin ja jaksan. Ajattelemasi henkilö on ehkä jonkinlaisen aikalisän ottanut tähän kohtaan. Tunteita on, mutta kun ei ole saanut vastausta niihin, niin ei viitsi tuhlata aikaa suhun. Jos sua kiinnostaa, niin anna hänelle tieto siitä. Näyttäisi et hänellä on muitakin ottajia, että nopeet syö hitaat.

Päivämäärä:   26.10.24 10:16:34

En muista: kun se ei tule väkisin etsimällä vastaan, vaan vähän niinkuin yllättäen jostain, niin mitä enemmän sä sitä koitat hakemalla hakea, niin sitä vähemmän se löytyy. Vuodenvaihdetta tässä nyt tarjotaan aikataulullisesti ehkä. Turha kai sanoa et lakkaa ajattelemasta asiaa ja katsele sekä kuuntele avoimin mielin mitä kaikkea vastaan tulee.

Päivämäärä:   26.10.24 10:24:24

Anna: en ennusta tulevaa, vaan katson kortit tähän hetkeen ja nyt näyttäisi että olisi jotain yhteistä aikaa kavereiden kanssa, jotain olisi päättymässä ja yksinäisyyttäkin, mutta nämä on vaan ohimeneviä aikoja eikä kestä ikuisesti.

Päivämäärä:   26.10.24 10:46:39

Hyvä kiitos, järkevää pohdittavaa kyllä. Täytyy nyt tässä tutkailla tunteita viikon- parin verran ja kuulostella itseään.

Päivämäärä:   26.10.24 11:09:54

Kiitos Aurora. Aikalailla noin olen itsekkin ajatellut. Siis toimenpiteitä vaaditaan.

Lähettäjä: mellu 
Päivämäärä:   26.10.24 11:17:51

Miltäs työkuviot näyttää? Onko tulossa jotain muutosta lähitulevaisuudessa vai jatkuuko samalla linjalla?

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   26.10.24 17:17:39

Kiitos edellisistä Aurora. Työpaikkaongelmia siis oli/on. En ollut kykeneväinen hakemaan uutta työpaikkaa, koska olin niin uupunut tilanteen takia. Jäin kuukausiksi sairauslomalle ja nyt olen palaamassa takaisin samaan työhön. Asiat ovat vähän nitkahtaneet eteenpäin oikeaan suuntaan, mutta vielä on täydellinen luottamuspula puolin ja toisin. Valtakunnalliseen työsuojeluun tarkastuspyyntö lähdössä.
Kysyisin korteilta kuitenkin, että mitä kertovat nyt?

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   26.10.24 18:26:50

Löytyykö minulle hevosta tai näyttääkö kortit mitään oman hevosen suhteen minulle?

Lähettäjä: Kaari 
Päivämäärä:   26.10.24 19:04:40

Tapasin eilen vanhan Ruotsissa asuvan tuttavani 25 vuoden takaa. Voisikohan meillä joskus olla vielä yhteinen tulevaisuus? Jotenkin hän on yhä edelleen niin lumoava ja karismaattinen mies.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   27.10.24 12:21:22

Aurora, tulenko vielä löytämään hyvän miehen jos nyt luovutan nykyisen kanssa? Ja kuinka pian?

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   29.10.24 06:18:35

Voi apua, Aurora! Olen kysellyt sinulta tästä samasta aiheesta ainakin kerran, tai siis samasta henkilöstä. Kyseessä mies, jota tapaan harvakseltaan ja josta olen kiinnostunut, mutta tilanne on aika mahdoton. (Vaan onko ikuisesti mahdoton... Tämä ei ollut kysymys, jonka sinulle esitän, siksi se on suluissa ja ilman kysymysmerkkiä.)

Kysyn: olenko koskaan tämän kiinnostavan miehen mielessä tapaamistemme jälkeen? Kerran olet vastannut, että hänen puoleltaan olisi edes jonkinlaisia tunteita, mutta minä en niitä näe, ellen tulkitse pieniä merkkejä vaaleanpunaisten linssien läpi katsellen. Kysyn siksi uudestaan: Onko niitä? Ajatteleeko hän minua koskaan? Näenkö häntä enää? Aiemmin kysyit miehen etunimen alkukirjainta avuksi tulkintaasi, se on V.

Kannattaako minun pitää vireillä "jotain" vai onko syytä yrittää unohtaa hänet kokonaan? Se olisi helpommin sanottu kuin tehty.

Kiitos etukäteen jälleen kerran.

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   29.10.24 08:34:23

Ihanaa kun jaksat ja viitsit tulkita täällä.
Virtuaalinen kahvi/ tee sinulle ja maukas suklaakakun palanen. <3

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   29.10.24 10:08:49

On isojen päätösten aika työn ja asumisen suhteen.

Näyttääkö kortit nykyiseen kotiin jäämisen puolesta vai vaihdon puolesta?

Entä työ? Olisi mahdollisuus puolen vuoden työkomennukseen, jonka ottaessani olisin kotoa poissa koko tuon ajan. Työ ja paikka ovat tuttuja, ja niissä on vetovoimatekijänsä, mutta toisaalta kotikaupungissakin on syitä jäädä. Toinen vaihtoehto olisi aloittaa uusi työ kotopuolessa. Molemmissa vaihtoehdoissa näen hyviä ja huonoja puolia. Mitäköjän kannattaisi päätöksessä painottaa?

Lähettäjä: Kysyn uudestaan 
Päivämäärä:   29.10.24 12:30:36

Nostit mulle tuossa jokin aika sitten viestin sillä pääpointilla, että huonoa valintaa ei päätöksentekotilanteessani ole. Pitääkö tämä edelleen paikkansa?

Lähettäjä: Mibatimii 
Päivämäärä:   29.10.24 19:20:14

Nyt olisi tosi kova saada kurkistus siihen mitä kortit näyttää, työ, rakkaus, asunnon myynti, elämä ylipäätään :) kiitos.

Lähettäjä: Pöllö 
Päivämäärä:   29.10.24 20:32:21

Olisiko hyvä hetki hankkia oma hevonen?

Päivämäärä:   30.10.24 17:44:32

mellu: ei tähän juuri nyt ainakaan mitään isompia muutoksia näytetty.

Päivämäärä:   30.10.24 17:48:57

sennu: joku esimies (oletettavasti) siellä vähän haraa vastaan näitä muutoksia ihan vaan koska voi, mut uutta alkua tässä on kuitenkin ja näyttäisi et asiat alkaa muuttuun pikkuhiljaa - ihan kuin olis joku puoliväli näissä muutoksissa et vielä menee toinen samanmoinen aika ennenkuin olis kaikki ok (tai niin ok kuin voi olla).

Päivämäärä:   30.10.24 17:52:01

Emmi: tähän näytettiin et olis 2 eri vaihtoehtoa (oletan että ne tarkoitti hevosia) - toinen vois olla vähän vanhempi ja hyvinkin rauhallinen kaveri kun toinen olis nuorempi ja pikkusen ehkä temperamenttisempi. Mieti millainen se sun hevonen pitäisi olla ja sen mukaan katsele tarjontaa (noi kaks mitä tähän nousi on mun mielestä ruunia). Kyllä sellainen sopiva hevonen sua vastaan tulee vielä :)

Päivämäärä:   30.10.24 18:05:25

Kaari: onhan tässä oikeinkin hyviä kortteja teille tarjolla, mutta tulevaisuus on auki ja sitä ei koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan. Ei kannata jäädä odottamaan tämän miehen takia jos joku muu hyvä vaihtoehto tulee vastaan.

Päivämäärä:   30.10.24 18:10:33

J: kun en ennusta tulevaa, niin vaikea sanoa tuleeko uutta kumppania sulle, mut näytetään että sä voisit nauttia elämästäsi ilman miestä oikein kunnolla - tehdä mitä haluat ja elää elämääsi omien mielihalujesi mukaan, et mihin sä sen miehen tarvit?
Kyllä siinä näytettiin että rakkauttakin olisi tulossa joskus jossain kohtaa mahdollisesti vastaan, mutta aikaa siihen menisi, että jos nyt eroat, niin jokunen sinkkuvuosi siinä voisi olla ensin edessä (tämä siis se miltä tilanne näyttää nyt). Mut tilanteet muuttuu koko ajan, niin ei voi sanoa varmaksi et miten homma sit menis.

Päivämäärä:   30.10.24 18:16:20

Vanha lehti: on hän jollain tavalla susta kiinnostunut edelleen. Hidas etenemään suhteeseen ja hiukan ehkä erakkomainen luonne. Pelkää ehkä et teidän välit muuttuis liikaa jos alkaisitte suhteeseen eikä halunne rikkoa ystävyyttä. Sun ehkä kannattais koittaa puhua hänen kanssaan et sulla on tunteita ja jos hän ei niihin vastaa, niin sit et pysty enää tapaamaan. Homma vois sillä tavalla lähtee eteenpäin jos on lähteäkseen.

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   30.10.24 18:19:27

Kiitos Aurora ja kortit, juuri noin näyttää asiat olevan omastakin mielestäni.

Päivämäärä:   30.10.24 18:28:11

Bee: muuttoa ei tähän nyt näytetä eikä tuo komennuskaan oikein näytä ottavan tulta alleen. Neuvotaan miettimään mikä paikka saa sut onnelliseksi, missä sun on hyvä olla ja tee valinta sen perusteella. Älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa päätökseesi.

Lähettäjä: Kaari 
Päivämäärä:   30.10.24 18:31:17

Kiitos Aurora! Ihanaa kun viitsit auttaa meitä. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle. Olet ihana ihminen.

Päivämäärä:   30.10.24 18:32:25

Kysyn uudestaan: sua pyydetään luottamaan maailmankaikkeuteen ja uskomaan siihen että asiat menee juuri niinkuin ne on tarkoitettu sun parhaaksi. (voi toki olla et homma menee perseelleen, mutta sekin on tarkoitettu niin että sä kasvaisit henkisesti)
Näkisin siis et väärää valintaa ei edelleenkään voi tehdä tässä tapauksessa.

Päivämäärä:   30.10.24 18:43:30

Mibatimii: näyttäisi et useampi asia on vähän vielä vaiheessa - menossa eteenpäin, mutta ei ihan vielä ole oikea hetki niille. Ainakin raha-asiat ja rakkaus näyttäisi olevan vaiheessa - jos jokin aika pitäisi sanoa niin 4 viikkoa -> 4kk aikajaksolla alkaisi tapahtumaan jotain muutosta asioihin. Voi tapahtua jotain aika nopeallakin aikataululla, mutta osa sit etenee taas hitaammin.

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   30.10.24 18:47:29

Kiitos, Aurora! p Ihanaa, kun jaksat ja viitsit meille näitä katsoa.

Päivämäärä:   30.10.24 18:48:00

Pöllö: oletko varma taloudellisesta tilanteestasi niin että pystyt hevosen kulut maksamaan? Muuten asialle ei näy estettä.

Päivämäärä:   30.10.24 18:53:42

Lähettäjä: Kl
Päivämäärä: 29.10.24 08:34:23

Ihanaa kun jaksat ja viitsit tulkita täällä.
Virtuaalinen kahvi/ tee sinulle ja maukas suklaakakun palanen. <3

Kiitos - suklaakakku on aina hyvä idea ;)

Kiitos myös muille - oma elämä on nyt vähän kiireistä, niin vastailut painottuu viikonlopuille ja viikolla sit kun jaksan ja viitsin ja ehdin.

Lähettäjä: teeäm 
Päivämäärä:   30.10.24 21:17:36

Mulla on tällä hetkellä hyvin ristiriitaiset tunnelmat työstä, jossa olen ollut jo kohtalaisen pitkään. Työn luonne on muuttunut vuosien mittaan, ja alun perinkin olin suuntautumassa hieman muualle, mutta tässä on nyt oltu. Mitä tässä hetkessä pitäisi ajatella? Suunnan muutos tuntuu aika suurelta hyppäykseltä.

Päivämäärä:   30.10.24 21:25:17

teeäm: kortit kertovat, että suuntautumisen muutos kannattaa. Voit kokeilla vaihteeksi samaa sukupuolta, niin tulevaisuus on ruskea.

Lähettäjä: Mibatimii 
Päivämäärä:   30.10.24 22:08:04

Kiitos, vaiheessa kuvaa todella hyvin tätä kaikkea tällä hetkellä. Ihana kuitenkin luulla, että asiat ovat menossa eteenpäin!

Lähettäjä: teeäm 
Päivämäärä:   30.10.24 22:35:37

No nyt en kyllä ymmärtänyt tuota saman sukupuolen kokeilemista, kyse on siis ihan palkkatyöstä. Alun perin kouluttauduin hieman muuhun työhön, mutta sattuman kautta jäin tähän nykyiseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.10.24 22:48:07

teeäm, taitaa joku ylisviiva tai muu vastaava älyn jättiläinen kuvitella olevansa hauska ja kirjoittaa Auroran nimellä.

Päivämäärä:   31.10.24 05:38:07

teeäm -katson tähän illemmalla kun palaan töistä. Tuo oli joku feikki joka sulle on illalla vastannut. Nyt kohti työmaata.

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   31.10.24 13:51:39

En muista millä nikillä viimeksi kysyin mutta kysyin silloin, että kävikö meillä joku henkimaailman juttu ja vastaus oli että kävi.
Nyt on pakko kysyä taas että.
Eilen kun kävin nukkumaan niin heräsin pian siihen, kun joku miehen ääni kuiskasi nimeni. Siinä heräillessäni kuulin, että toinen kissoista oli hiekkalaatikolla kuopimassa, eli ääni sekoittui varmaankin siihen.
Silti, nyt kun se tuli mieleeni niin.
Kävikö joku ja jos niin oliko se sama surumielinen vai joku muu ja jos joku muu niin millä asialla?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.