Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 68

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.9.24 18:53:46

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9780132&t=9780132

Heidi: Aurora koittaa rauhoittaa iltansa hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa. Kun on kiireinen työ ainakin marraskuun loppuun asti ja pari kurssia kesken opiskeluissa, niin vastailen tänne kun siltä tuntuu ja jaksamista on :)
Mutta sun kysymykseesi niin tähän nousi esiin käsillä tekeminen, eläimet ja rakkaus. Myös yhdessä tekeminen/ryhmätyö/(työ)yhteisö. Et jotenkin näihin liittyvää se voisi olla. Jotain pientä estettä asian etenemiselle on, mutta se on enemmän ajatuksissa oleva este eikä niinkään todellinen. Lemmikkieläinkaupan myyjä, eläintenhoitola tms tuli nyt ekana mieleeni näistä, mutta itse tietänet mikä sulle resonoi.

  Re: Tarot 68

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.9.24 19:06:35

PiuPau: olipahan haastavaa saada tähän jotain vastausta. Kysytään et miten teillä menee makuuhuoneessa? Jos siellä ei oikein mikään toimi, niin se on ehkä se isoin ongelma tässä tällä hetkellä. Eroa ei näytä miettivän eikä oikein näy muita naisiakaan, mutta jonkinlainen ongelma hänellä on eikä osaa sitä yksin ratkaista, mutta lääkäriin tms ei näytä halukkaalta menemään.

  Re: Tarot 68

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   23.9.24 19:15:19

Mitä näyttää mulle ja miesystävälle?

Pysyykö terveys nyt paremmassa kuosissa vai johtuiko sairastelut stressistä?

  Re: Tarot 68

Lähettäjä: PiuPau 
Päivämäärä:   23.9.24 20:23:05

Voi hurjaa, miten osasitkaan kysyä just tuota. Siellä tosiaan tuntuu olevan jotain ongelmaa ja nimenomaan miehen puolelta. Ja juu, tuskin suostuu lääkäriin menemään. Tai jos menee, niin jättänee kertomatta siitä minulle. Sillä niitä ajatuksia vieraista naisistakin on alkanut nousemaan. Hankalaa on ollutkin, joten enpä ihmettele, jos oli vaikea saada vastaustakin. Mies ei osaa oikein puhua muutenkaan, niin tämä onkin sitten varmasti vielä vaikeampi tämmöinen asia ottaa puheeksi. Jonkinlainen jumi noissa hommissa nyt kuitenkin on. Minä tulkitsen sen sitten niin, että vika on minussa, ettei mies enää halua minua. Olisiko se sitten kuitenkaan näin?

Mitenhän tässä mahtaa käydä? Ratkeaako tämä mihinkään, vai etäännyttääkö meitsi lopulta toisistamme. Voisinkohan minä tehdä jotain mikä auttaisi? Toivottavasti mies on kuitenkin rehellinen minulle?

Vaikeita kysymyksiä, mutta onnistuuko näihin näkymään mitään?

  Re: Tarot 68

Lähettäjä: Heidi 
Päivämäärä:   23.9.24 20:26:32

Aurora on huikea kortteineen! Kiitos <3

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.