Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 13:40:50

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9767701&t=9767701

En keksi: vähän hankala katsoa näin kun ei ole mitään eri vaihtoehtoja annettu et jos kerrot eri asiat mitkä sua kiinnostaa ja sit katson mikä niistä näkyy on parempi tapa.
Mut tähän nyt nousi esiin että oot ehkä enemmän introvertti/teet mieluummin töitä yksin, kuitenkin empaattinen ja tasapainoinen ihminen joka osaa kommunikoida ihmisten kanssa, sekä loogista ajatteluakin näkyy, niin jokin ihmisten kanssa tapahtuva työ olisi yksi hyvä vaihtoehto. Jokin terapeutti, sosionomi tms esimerkiksi - ainakin sosionomit on hyvin työllistyviä käsittääkseni. Jos matematiikka on sun vahvuus, niin sen kautta hakea sopivaa hommaa. Mieti missä olet hyvä ja lähde siitä rakentamaan suuntaa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 13:45:26

Joy: kortit ei tuota aikaa oikein tunnista mut kyllä tämä näyttäisi että aikaa on tarpeeksi sen uuden paikan löytämiseen. Jokin saa sut aloittamaan sen paikkojen katselun oikeeseen aikaan - se ei ole ihan just nyt, mut pian.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 13:59:44

Miija Piija: ihan ekana näytti et sulla on intohimoinen suhde varattuun mieheen, mutta ehkä tässä on jotain muuta menossa kuitenkin :D
Jokin isompi haave tässä näkyy ja sen toteutumisen aika alkaa olemaan lähellä (näyttäisi et voisi liittyä ihmissuhteisiin). Talouspuoli on vähän haastavaa toisinaan ja se kuitenkin näyttäisi asettuvan jossain kohtaa niin että ei olisi niin isoja vaihteluita. Mutta se intohimo johonkin toiseen ihmiseen tässä kyllä näyttäisi olevan - onko teillä suhde vai ei, niin sitä ei suoraan kerrota.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:14:55

Donde: hetki menee ennekuin sellainen sopiva ratsu tai paikka tulee vastaan, mutta näyttäisi että löytyy kyllä jompikumpi.
Parisuhde asiassa kysytään että miksi epäilet että pohja ei olisi kunnossa? Oletteko niin erilaiset luonteeltanne, että siksi epäilet suhteen pitävyyttä. Ei tässä ainakaan näin korttien mukaan ole mitään erityistä syytä miksi tämä ei kestäisi.
Muutto ei ole ehkä ihan vielä ajankohtainen asia. Ajatuksen tasolla vielä tällä hetkellä näyttäisi olevan, että ehkä joskus tulevaisuudessa sit se muuttokin on tulossa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:21:42

villiruusu: ei ehkä ollut se unesi kaveri. Näyttäisi tummalta, nuorekas/nuorempi ehkä kuin sinä hiukan, hauska/huumorintajuinen ja vaikuttaisi liikunnalliselta kaverilta.
Hän ei oo tulossa ihan just heti nyt pian, et kestää vielä hetken (arvio 3-5kk)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:28:23

XmikX: onko sulla kaksi eri tyyppistä kaveria kuvioissa? Ainakin näyttäisi siltä tai sit tää yksi on hyvin monisärmäinen heppu. Toinen olis sellainen melko aktiivinen kaveri - harrastaa paljon ja kaikenlaista - voi olla myös työhullu. Toinen sit sellainen rauhallisempi, enemmän kotona viihtyvä kaveri.
Mieti tunteesi näitä kohtaan ja tee valinta sen mukaan.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   11.9.24 14:28:56

Aurora: Mitä ihmettä, nyt laittoi Janne viestiä, kun minä yritän unohtaa(huonolla menestyksellä). Mitä tästä pitäisi ajatella?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:31:50

Anneli: kyllä se siitä hetken kuluttua näyttäisi lähtevän eteenpäin. Alkukankeutta ja erilaisten toimintatapojen opettelua. Hiukan ehkä joudut muuttamaan ajattelutapaasi jonkin asian/asioiden suhteen, mutta talossa talon tavalla.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   11.9.24 14:34:26

"Parisuhde asiassa kysytään että miksi epäilet että pohja ei olisi kunnossa? "
Puoliso on tiiviisti ex perheensä kanssa tekemisissä, mutta sanoo että on aina ollut väärän ihmisen kanssa ja minä olen se oikea. Ai olenko? En ole varma. Kaikki meissä tuntuu olevan erilaista, mutta joku vetää. Mikähän sekin voima on?
Esim. Minä olin muuttamassa lämpöiseen, muuta puolisohan ei halua perhettään jättää ja mieluummin pohjoseen.

Löytyisi edes se hevonen terapeutiksi :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:36:21

Mejä: olipa mielenkiintoinen kysymys, mutta kyllä teillä joku on ilmeisesti käynyt. Ei ole ns paha eikä hyvä - on vain henki. Ehkä sellainen "surullinen" on parhaiten häntä kuvaava. Jos alkaa usein pyörimään nurkissa, niin voi pyytää poistumaan.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:39:35

Miisa: näyttäisi et katsoo oletko vielä kiinnostunut ja vähän taitaa olla seksikin mielessä.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: En keksi 
Päivämäärä:   11.9.24 14:41:19

Kiitos Aurora, mielestäni kuvailit minua oikein hyvin. Sehän se onkin, kun en oikein yhtään tiedä... Sen tiedän, että haluaisin tehdä jotain merkityksellistä, ehkä auttaa muita jollain tavalla. Tuo terapeutti/sosionomi/tms. on yksi suunta, jota olen ajatellut, mutta kun olen tosiaan aika introvertti, niin mietityttää palaisinko nopeasti loppuun tuollaisessa ihmistyössä. Loogista puoltakin kun löytyy, niin kaupallisia opintojakin olen miettinyt, ehkä jonkinlaista konsultointia ja erityisesti pienyrittäjien tai sellaiseksi haluavien neuvomista, kun tässäkin on mukana se auttaminen. Vaativa matematiikka (tai esim. insinöörinhommat) ei ole minun juttuni, mutta muuten olen kyllä aika käytännönläheinen ja ratkaisukeskeinen ajattelija, numeroitakin osaan pyöritellä erityisesti talousasioihin liittyen. Jopa tutkijan urasta olen joskus haaveillut, ehkä liittyen esimerkiksi mielenterveyteen tai ihmisen käytöksen ymmärtämiseen tai muuhun sellaiseen, joka auttaa ratkaisemaan ihmisten ongelmia. Myös järjestötyö tavallaan kiinnostaa, erityisesti naisten, lasten ja eläinten oikeudet tai luonnon monimuotoisuuden edistäminen... Sitten taas ihan mihinkään edellä mainittuun liittymättä kiinnostaa puutarhanhoito, erityisesti pölyttäjäystävälliset kasvit ja esim. hautausmaiden hoito. :D Jopa joku puutarha-alan yritys on ollut mielessä, kun toisaalta olisi hauska pyörittää omaa bisnestä. Ja joskus olen miettinyt, että haluaisin olla perustamassa turvakotia naisille tai olla sellaisessa toiminnassa muuten mukana. Myös elokuva- tai teatteriala kiinnostaa, ei näyttelijänä kuitenkaan, mutta taitaa olla vähän haihattelua työllistyä sellaiselle alalle. Että ota tästä nyt sitten selvää. Tosi erilaisia juttuja olen pyöritellyt eikä mikään oikein nouse ylitse muiden.

Tästä syystä en oikein selkeitä vaihtoehtojakaan osaa esittää... Mutta kiitän sinua avustasi.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 14:44:32

Donde: kovin hidas tekemään muutoksia tämä kaveri, mutta ei hän näytä et on sinusta luopumassakaan. Tasapainon hakua tilanteeseen vaaditaan ja molempien pitäisi joustaa.
Hevosen löytämiseen saattaisi mennä muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: aksu 
Päivämäärä:   11.9.24 15:51:10

Näkyykö mulle rakkautta?
Entä onko ex:n kanssa välit lopullisesti poikki?
Mikä työ sopisi mulle? Kiitos;)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 15:52:41

En keksi: tässähän sä just luettelit monta eri alaa ja heitin niille nyt kortteja -
konsultointi - ehkä joo mut ei näytä parhaimmalta vaihtoehdolta
talousasiat - tämä olis aika hyvä
tutkija - yksinäistä ehkä jopa liian yksinäistä
järjestötyö - tämä iskee kipinää tosi lujaa - tutki tätä ehdottomasti tarkemmin
turvakoti - meneekö liikaa tunteisiin jos paikalle tulee joku tosi onneton tapaus - ei välttämättä ole huono homma, mutta vähän sellainen villi kortti
elokuvat/teatteri - jokin järjestelijä - mikä se on ohjaajan apulainen kun katsoo et kaikki on oikeeseen aikaan oikeessa paikassa jne - voisi olla hyvä juttu
ja sit sellainen ammatti pyörii sitkeesti mun päässä kuin bioanalyytikko - tämäkin voisi olla hyvä
Puutarhuroinnit kannattaa jättää harrastukseksi - tasapainottavat ja rauhoittavat sua muiden töiden vastapainona :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.9.24 16:09:07

aksu: tällä hetkellä rakkausasiat ei oikein etene, mutta sit kun taas lähtee etenemään, niin voi mennä eteenpäin todella vauhdilla.
Ex:n väleihin näytettiin jännästi alku ja loppu - ymmärrän tän niin, että kaikki on maailmankaikkeudessa mahdollista ja mikään mikä joskus on alkanut ei koskaan ole oikeasti loppunut - meistä jää aina osa/jälki toiseen kiinni kun suhde on ollut merkityksellinen.
Työ olikin sitten haastava katsoa - jotkin kädentaidot tai sit tämä voisi olla lasten parissa toimimista olis yksi vaihtoehto, mielenterveystyö tai jokin sen tapainen ja sit vartija (vankilassa). Tosi vaikeaa oli, että voi olla ihan metsässäkin nämä, mut tuollaiset niistä korteista nyt tuli mieleen.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: aksu 
Päivämäärä:   11.9.24 16:34:44

Exästä kysyin koska vaikka ollaan erottu pitkän aikaa sitten niin jotenkin tunne että vielä ottaa yhteyksiä, mulle se ihminen on kuollut. Merkityksellistä siinä oli vain että sain pitkäaikaisia traumoja=(
Kädentaidot ja mielenterveystyö liippaa läheltä, kiitos!

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: En keksi 
Päivämäärä:   11.9.24 17:26:14

Oho, iso kiitos! Tuossa olikin aika läjä katsottavaksi. Luen tuon listan huolella ja pohdin kirjoittamaasi. Sydän Auroralle <3

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.9.24 20:52:26

Lähteekö juttumme miesystävän kanssa etenemään? Kiinnostusta on mutta olen epävarma, onko hän luotettava vai ns. pelimies.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   12.9.24 08:03:40

Kiitos Aurora. Sitä ite mietin, että oisko vain seksi mielessä vaikka tietty toivoisin enemmän.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Mejä 
Päivämäärä:   12.9.24 11:59:49

Kiitos Aurora. En tiedä kävikö taas viime yönä, yritän selitellä yöllä pudonnutta kaukosäädintä ihan järkiselityksillä. :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   12.9.24 19:48:04

Olen laastari tai huvitus? Näkyykö lapsia?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: No niin 
Päivämäärä:   13.9.24 19:16:35

Olisiko aika ryhtyä työnhakuun?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.9.24 23:15:19

Onko meillä isoimmat "kriisit " eli ts isot ja tyhmät riidat vihdoinkin selätetty ja jääneet historiaan?
Vai onko jotain vielä edessä päin?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.9.24 13:37:58

M: ei tähän ainakaan mitään pelimiehen tyylistä noussut. Melko aktiivinen kaveri kyllä taitaa olla (harrastuksia/työ), mutta noin muuten ihan suoran selkärangan omaavalta vaikuttaa. Kyllä tämä näyttäisi tästä etenevän.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.9.24 13:43:10

Donde: ei tämä miltään laastarilta tai huvitukselta näytä. Sellainen kahden aikuisen tasapainoinen suhde tähän näkyy. Perheen perustaminen on mahdollista jos molemmat sitä haluavat.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.9.24 13:47:41

No niin: kohtapuoliin olisi kyllä hyvä alkaa niitä hakemuksia heittelemään ilmoille. Tähän asti taloutesi on näyttänyt melko vakaalta, mutta nyt on jotain tasapainoilua sen kanssa ilmassa, niin se työpaikka auttaisi asiaa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.9.24 13:53:39

K: aina sitä jotain voi tulla uutta kärhämää eteen vaikka juuri nyt näyttäisi että tilanne on tasaantumaan päin. Toki kumppanisi taitaa olla sellainen pikkuisen ilkikurinen luonne että välillä ihan tarkoituksella ärsyttää sua saadakseen sut hermostumaan. Muutenkin näyttää että olette todella erilaisia luonteeltanne, niin se tekee sitten sitä haastetta tässä teidän suhteessanne.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: villiruusu 
Päivämäärä:   14.9.24 14:19:07

Kiitos, Aurora. Ennustuksesi sai pohtimaan paljon.

"villiruusu: ei ehkä ollut se unesi kaveri. Näyttäisi tummalta, nuorekas/nuorempi ehkä kuin sinä hiukan, hauska/huumorintajuinen ja vaikuttaisi liikunnalliselta kaverilta.
Hän ei oo tulossa ihan just heti nyt pian, et kestää vielä hetken (arvio 3-5kk)"

Noin yleisesti tummat miehet ovat omaa tyyppiäni. Itseäni nuorempiin on sattunut kuitenkin vain pari vaaleaa ja yksi punatukkainen. Tummia ja muutaman vuoden vanhempia löytyisi kyllä, muttei sieltäkään ketään oikein huumorimiestä.

Mutta mielenkiintoisia aikoja ilmeisesti eletään, ja syystalvi on itselleni aina ollut romanttisinta ja pitkien suhteiden kannalta lupaavinta aikaa (en ymmärrä, miksi).

Tämä unimies olisi ollut tumma ja itseäni vuoden nuorempi, mutta on niin outo tapaus, ettei ole ehkä seurustelumateriaalia.

Vielä yhtä tarkennusta kysyn: onko tämä suomalainen vai ulkomaalainen? Jos kortit edes tämmöistä näyttävät, kun nykyään ei olla yhteen paikkaan sidottuja juuri kukaan.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: No niin 
Päivämäärä:   14.9.24 15:03:58

Kiitos. Joo, epävarmemmaksi muuttuneita talousasioita tässä mietitään. Kysyisin vielä lisäkysymyksen: jos pääsen töihin, niin pystynkö sovittamaan työt opintoihin vai kärsiikö opinnot? Vai pitäisikö niistä opinnoista luopua jopa kokonaan jos pitää valinta tehdä?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   14.9.24 16:27:38

I knew IT! Olen sanonut parille kaverille ja miehelle ittelleenkin että välillä hän provosoi/ ärsyttää minua tahallaan ja tietoisesti. Kieltää tuon visusti mutta... Minäpä tiesin!

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.9.24 16:33:30

Puukottaako läheinen ystäväni selkään, nimi alkaa a?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   14.9.24 16:33:59

Pystytkö näkemään mitä meidän tallinpitäjä (T) ajattelee/aikoo nyt tehdä? Kesällä hänen piti potkia yksi hevosen omistaja (TT) pois, koska tällä on useamman kuukauden tallivuokrat maksamatta. Samaan aikaan hän myös otti kolme uutta asiakasta. Hän ei kuitenkaan saanut irtisanottua TT:tä vaan hänen hevosensa majailee yhä tallilla ja tämän seurauksena tallilla on vähän niinkuin yksi ylimääräinen asukas. Muuten tämä ei minua haittaa eikä asia kuulu minulle, mutta nyt TT:n hevonen on laitettu minun hevisen ja yhden toisen hevosen kanssa samaan tarhaan ja näillä kolmella hevosella on käytössä vain kaksi heinätintä. TT:n hevonen myös puree näitä kahta hevosta. Minua ja toisen hevosen omistajaa (A) mietityttää nyt saako kaikki kolme syötyä tasapuolisesti ja tarpeeksi + miten meidän hevosten loimet pysyy ehjänä loimituskauden, kun TT:n hevonen näykkii meidän hevosia ja on muutenkin ottanut pomon roolin. Olemme kysyneet kolmatta heinätintä tarhaan, mutta tallinpitäjä ei sellaista aijon hankkia koska TT ei ole maksanut vuokriaan. Minun ja A:n mielestä on epäreilua, että meitä nyt epäsuorasti rankaistaan siittä että yksi ei maksa vuokriaan. Tallinpitäjä on myös sanonut ettei aijo ruokkia yhtä hevosta ilmaiseksi, mutta silti hän ei tee asialle mitään. Onko tähän tilanteeseen tulossa mitään muutosta vai pysyykö tämä tälläisenä ensi kesään asti?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   14.9.24 16:54:18

Kiitos Aurora. Tältä tämä onkin tuntunut, mutta itseäni ahdistaa perinteinen parisuhde.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Utelias 
Päivämäärä:   14.9.24 20:10:31

e, onko kuitenkin lisännnyt heinän määrää vai syökö ko hevonen teidän heiniä?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   14.9.24 23:04:39

Talon myynti, työasiat, rsha-asiat ja vielä terveyskin nyt tässä vähän sakkaa . Onko mitään viestiä mulle?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 09:55:50

villiruusu: jotenkin ajattelisin et olis suomalainen kaveri, mutta kun kysyit, niin voi olla osin ulkomaalaistaustainenkin. Vähän romanttisen oloinen tyyppi ja energia sen kaltaista et jonnekkin eteläiseen eurooppaan menis sukujuuret ehkä. Espanja tulee vahvana mieleen tästä, vaan ei välttämättä ole sieltäpäin.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 10:04:14

No niin: onko niitä opiskeluja mahdollista laittaa tauolle hetkeksi? Kun näyttäisi et ei sun valmistumiseen kovin pitkää aikaa olisi, niin olis aina hyvä saada ne opinnot loppuun kuitenkin. Haastavalta tilanne näyttää kyllä työn ja opiskelujen yhteensovittamisen kannalta, mutta hae eka se työpaikka ja katso sit miten lähtee etenemään ja tee päätös sit vasta.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 10:09:26

?: ei hän ehkä puukota selkään, mut on pikkuisen kateellisen oloinen sulle. Hänellä on ihan samat mahdollisuudet tehdä asioita ja valintoja elämässään, mut ei vaan tee, niin se kun sä teet ja etenet on hälle kateuden aihe.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 10:25:32

e: hankala tilanne kaikkien kannalta. Tallinpitäjä näyttää odottavan jotain ihmettä - et asiakas maksaa laskunsa, mutta ei taida tapahtua. Kovin epäreiluahan tää on todellakin teitä kohtaan kun hevonen on (ilmeisesti ilman teiltä kysymättä) laitettu samaan tarhaan. Kuka korvaa teidän hevosten loimet/muut mahdolliset vahingot jos jotain sattuu? Tässä ehkä pitäisi ottaa vähän tiukempi linja tallinpitäjää kohtaan ja sanoa että te ette halua sitä hevosta omienne kanssa samaan tarhaan. Tuo "ei suostu ilmaiseksi elättämään hevosta" = maksatteko te sen hevosen kuluja tässä kohtaa kun se on teidän hevosten kanssa samassa tarhassa? Tässä voi tapahtua joku isompikin muutos (laajempi kokonaisuus - ei pelkästään tämä teidän juttu) tallinpidossa tms asiassa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 10:42:08

Mie: onko esimies tietoinen näistä työongelmista? Kun näyttäisi et hän voisi jotain niihin vaikuttaa halutessaan (oikeastaan pitäisi tehdä asialle jotain koska asia vaikuttaa siltä et se vaatisi esimiehen kanssa keskustelua). Asunto ei nyt näytä menevän ihan vielä kaupaksi, mutta kun tarkkaan harkitset, niin raha riittää kyllä - vaikeaa hetkittäin kyllä, mutta tasapaino pitäisi löytyä talouteen. Vaikka nyt on vaikeaa, niin löydät kyllä ratkaisun/ratkaisut - ei aina helpoimman kautta, mutta eteenpäin kuitenkin. Tsemppiä :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   15.9.24 11:35:02

Moi, katsoisitko miltä näyttää onko tää oikeesti kiinnostunut vai vaan huumorilla pelissä.
Kannattaako tehdä aloite itse vai jatkaa vain näin etäältä haaveillen, kiitos

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Katti 
Päivämäärä:   15.9.24 17:02:57

Olen ystävystynyt Suomessa asuvan ulkomaalaiseen henkilön kanssa ja olen auttanut häntä käytännön asioissa. Nyt hän lopetti työt ja lähtee joksikin aikaa kotimaahansa Aasiaan. Palaako hän vielä Suomeen ja järjestyykö hänelle täältä töitä? Saako hän jossain vaiheessa tuotua myös perheensä tänne?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 18:03:33

Liisa: on vähän sellainen "haluun, mut en sit kuitenkaan halua vaikka haluankin" tyylistä energiaa. Ei ehkä uskalla ite tehdä aloitetta ja heittää siksi huumorilla asioita. On tässä mahdollisuus alkaa jotain yhteistä, mutta toisen teistä pitää olla rohkea ja uskaltaa kysyä vaikka kahville tms.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.9.24 18:11:23

Katti: kun katson kortit tähän hetkeen, en ennusta tulevaa, niin kovin mahdotonta sanoa mikä on tilanne jonkin ajan kuluttua. Nyt tähän hetkeen hän on menossa kotiin ja paluuta ei vielä näy jos palaa koskaan. Tilanne on nyt pysähtynyt ja asia ei etene, joten odota ja katsele mitä tapahtuu. Olet hänelle kyllä tärkeä ihminen, mutta aina emme voi valita kaikkea sitä mitä tapahtuu.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Pieni 
Päivämäärä:   15.9.24 18:13:50

Saanko myytyä taloni? Näkyykö uutta elämänvaihetta vai jatkuuko vuosia kestänyt kriisistä toiseen-vaihe?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   15.9.24 19:25:49

Utelias: heinän määrää on lisätty, mutta silti se ei ole riittävä määrä kolmelle hevoselle ja sitten kun ei tiedetä paljonko kukin saa syötyä. Omani on tämän lauman alin jäsen, joten se saa varmaan vähiten :(

Aurora: joo todellakin hevonen on vain laitettu meidän hevosten kanssa, ilman mitään kysymyksiä että onko se ok. Me maksamme A:n kanssa normaalisti omat tallivuokramme, mutta silti meidän hevoset ei saa heinää päivällä niin paljon kun aikasemmin. Pystytkö näkemään millainen iso muutos olisi tulossa? Tai mihin asiaan se liittyy?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Quality 
Päivämäärä:   15.9.24 23:54:33

Moi Aurora! Henkilö H ilmoitti, että hänelle olisi parempi että ei olla enää tekemisissä. Elämä kuulemma ”sekaisin” ja kai minä sitten sekoittaisin sitä entisestään. Tarkoittiko oikeasti mitä sanoi, jätänkö henkilön nyt täysin rauhaan? Melkein pari viikkoa tässä nyt menee väkisinkin että en voi ottaa yhteyttä, mutta jatkanko sen jälkeen edelleen samalla linjalla vai kokeilenko silloin uudestaan kepillä jäätä? En haluaisi häntä menettää, tosi paha mieli koko jutusta ja vähän hätä kädessä että mitä nyt teen :( mitä kortit kertoo?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Katti 
Päivämäärä:   16.9.24 07:56:43

Kiitos Aurora.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.9.24 17:42:06

Pieni: talolle ei näkynyt vielä ostajaa, mut kyl tässä muuten näyttäisi et olis tulossa jotain uutta ja piristävää sun elämääsi tuonne ihmissuhteiden puolelle. Et eiköhän se ala pikkuhiljaa sinne positiiviseen suuntaan lähteä :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.9.24 17:43:24

e: se oli enemmän sen tallinpitäjän asia, niin ei kerrottu/en saa katsoa siihen enempää.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.9.24 17:53:42

Quality: tällä hetkellä H tarvitsee omaa aikaa ja tilaa. Hän mahdollisesti palaa juttuihin sun kanssa sit kun saa asiat järjestykseen. On pahoillaan tilanteesta, mutta ei voi muuta just nyt. Joten ehkä parempi että annat hänen vaan olla ja odotat jonkin aikaa - sanotaan nyt muutama viikko ainakin. Ehkä hyvää joulua voisit toivottaa ja kysellä siinä samalla kuulumisia, mutta jos ei vastaa tai antaa vastauksessaan ymmärtää et ei edelleenkään halua olla yhteydessä, niin älä ota enempää yhteyttä.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Janek 
Päivämäärä:   16.9.24 18:42:40

Onkohan miesystäväni valmis tekemään elämässään mitään kompromisseja, että suhteemme voi jatkua/kehittyä? Vai onko tässä kaikki mitä hän haluaa?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: js 
Päivämäärä:   17.9.24 19:24:05

Hei, vähän höhelö kysymys tulee. Olin aikoinaan ulosotossa, olenko vainoharhainen vai tietääkö työpaikallani asiakkaani veloistani? Kukaan ei ole suoraan asiasta puhunut mutta luulen että he tietävät?
Jatkuuko yksinäisyyteni, vai tuleeko ystäviä/kumppania?
Kiitos jos jaksat vastata.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Maire 
Päivämäärä:   17.9.24 22:45:42

Mitä mieltä kortit ovat alanvaihtosuunnitelmista? Olisiko hyvä juttu?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.9.24 17:11:02

Janek: tällä hetkellä näyttäisi että ei oikein kompromissit lähde tai mikään muukaan muutos. Nauttii vapaudestaan ja ei halua sitoutua enempää. Joku nainen (oletan että ex) on jollain lailla tässä syynä - miestä ahdistaa ajatus suhteen tilanteen muuttamisesta koska ennenkin on mennyt metsään kun suhde on muuttunut vakavammaksi.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.9.24 17:17:32

js: selvää vastausta tähän asiaan et tietääkö joku sun menneisyydestäsi ei kerrota, mutta sanotaan että asia on menneisyyttä ja jos joku siitä tietääkin, niin sillä ei ole merkitystä. Älä ylianalysoi asiaa :)
Tähän hetkeen ei noussut merkkejä kumppanista, mutta tilanteet muuttuu koko ajan, niin voihan sitä joku yllättäen tullakin vastaan jossain. Ja vaikka ei juuri nyt näy mitään, niin se ei tarkoita että tilanne kestäisi koko loppuelämäsi.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.9.24 17:22:52

Maire: näyttäisi et taloudellisesti ei just nyt ole oikein hyvä hetki/idea. Ehkä jonkin ajan kuluttua voisi olla parempi ajankohta.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Janek 
Päivämäärä:   18.9.24 17:39:04

Vai niin. Kiitos tulkinnasta. Kannattaako antaa aikaa vai lähteä menemään, minulle tämä ei pitemmän päälle riitä?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: js 
Päivämäärä:   18.9.24 19:32:55

Kiitos sinulle Aurora.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.9.24 20:19:00

Janek: kannattaisi ehkä kysyä siltä mieheltä et mitä se meinaa. Tähän kohtaan näkyi et joko hän herää siinä keskustelussa et hei en halua tästä ihmisestä luopua, tai sit tässä on joku toinen tosimielellä tulossa sun elämään. On ihan mahdollista että hän ei oikein ole asiaa edes ajatellut (jos ette oo niistä muutoksista vielä puhuneet) et tarvis tehdä jotain muutoksia. Miehet ei aina tajua ennenkuin niille sanoo suoraan et asia on nyt näin mun kannalta.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Janek 
Päivämäärä:   18.9.24 20:52:10

Kiitos, pitääpä nostaa kissa pöydälle.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Ts 
Päivämäärä:   18.9.24 23:08:14

Miehellä on tapana ""paljastaa"" jos jokin aihe on jollain tapaa ollut mielessä/ ilmoilla/ puheena/ kohteena, en osaa paremmin nyt sanoa.
Nyt on muutamaan otteeseen maininnut paikan xx vaikka on tähän asti ehkä varonut mainitsemasta sitä syystä että.
Onko hän ollut asian kanssa tekemisissä vai onko vaan nyt ns rentoutunut?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: muro 
Päivämäärä:   18.9.24 23:16:11

Näkyykö minulle rakkautta?
Entä taloudellinen tilanne, nyt on aika huono - tuleekohan muutosta parempaan vai vielä huonompaan…
Osaatko sanoa miten työkuviot etenee, nykyinen työsuhteeni loppuu toukokuussa, mitähän sen jälkeen olisi tulossa?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   19.9.24 09:55:35

Millaisen perheen näet minulle? Vaikuttaako se varallisuuteen? Tai millainen tulevaisuus on rahan kannalta? Onko ponnisteltava kovasti? Kestääkö terveys?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   19.9.24 10:09:35

Moi Aurora! Olen kysellyt aiemmin sitä ja tätä ja yhtä ja toista, nyt mielessäni on työ ja niinkin pieni asia kuin loppuelämä. :D

Haluaisin jatkaa yrittäjänä, mutta vuodenvaihde ja sen tuomat lakimuutokset heittävät kapuloita rattaisiin. Miten tässä minun käy? Pärjäänkö enää vai pitääkö hakea vieraalle töihin (löytyykö työtä?) tai jättäytyä kokonaan pois työelämästä?

Toinen on loppuelämä, näkyykö siellä pelkkää yksinäisyyttä minulle?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: En muista 
Päivämäärä:   19.9.24 18:03:30

Aiemmista ketjuista hei, elämänsä tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden valittaja. Korteista näkyi, että se ns. oma juttu olisi syksyn mittaan löytymässä. Vielä en ole siitä kiinni saanut, mutta miltä tämän hetken tilanne näyttää?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: AiiM 
Päivämäärä:   19.9.24 18:59:27

Mä olen ollut sellainen perus arkeen tyytyväinen, koska sitähän elämä on. Kun arkea höystää välillä pienillä piristyksillä niin avot.
Mies on vähän sellainen perus tyytymätön arkeen, se kaikki on siellä jossain. Joskus. Ei nyt usein nurise mutta aina välillä. Ja tiedostaa kyllä realiteetit täällä.
Mutta se "" muu"" on ehkä enemmän mielikuvaa kuin todellisuutta, sitä ei ehkä ihan ymmärrä.

Noh, tyytymättömyys ja kyseenalaistaminen on alkanut nyt vähän vaivata muakin.
Ongelma on siinä että siinä missä mies nurisee, mä alan miettiä ratkaisuja ja lentoja että asia muuttuu.

Ei asuta yhdessä.

Mitä kortit näyttävät?
Jatkuuko tasainen puurtaminen arkisessa aherruksessa vai muuttuuko toisen arki TAI muuttuuko se yhdessä?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: AiiM 
Päivämäärä:   19.9.24 19:00:16

Lentoja = kirjoitin keinoja :D

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   20.9.24 13:55:12

Hei Aurora!
Mitä minulle ja skorpioni miehelle näkyy seuraavaksi:)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 14:57:43

Ts: ei hän ihan vielä näytä että olisi ollut asian kanssa tekemisissä, mutta aihe kiinnostaa kovin ja vähän on koittanut kuulostella et mitä sä olet aiheesta mieltä.
Jos sä näytät asialle vihreää valoa, niin eiköhän tuo lähde kokeilemaan melko piankin.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:05:51

muro: rakkautta ei ihan just nyt näkynyt ja työasioihin kehoitettiin et ala katselemaan ajoissa uusia paikkoja. Voi toki jatkua tässäkin hommassa, mutta ei ole huono idea heti vuoden vaihtumisen jälkeen alkaa tarkkailemaan työpaikkoja.
Taloustilanne ei pitäisi mennä huonompaan, mut ei se oikein paremmaksikaan näytä kääntyvän kovinkaan nopeasti.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: IsSa. 
Päivämäärä:   21.9.24 15:12:15

Aurora, mitä kortit sanovat kovin ristiriitaisia signaaleja antavasta miehestä ”J”?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:15:58

Donde: "perinteinen pariskunta" (miten sitten sen perinteisen pariskunnan haluatkin määritellä) ja pari tenavaa tässä näkyy, mutta ne lapset on ehkä enemmän siellä haaveet/tulevaisuus osastolla. Varallisuus näyttäisi olevan ihan ok - ei mitenkään yltiömäisiä rikkauksia, mutta ei tarvinne senttejä venyttää kun kaupassa käy.
Jonkin verran töitä pitänee tehdä että se tulostaso pysyy hyvänä, mutta ns normaalilla työmäärällä selviää. Terveysasioihin en ota kantaa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:26:14

Vanha lehti: melko helppoja kyselet taas :D
No mutta joo. Työtä löytynee kyllä mutta ei ehkä ihan kokoaikaista, et olisko sun mahdollista tehdä keikkahommina tuota omaa yritystäsi ja sit jokin säännöllinen osa-aikatyö rinnalle. Ihan kerrasta sen yrityksen lopettaminen ei oikein hyvältä näytä.
Loppuelämäähän mä en näe, niin tällä hetkellä tässä voisi olla ihan just nurkan takaa tulossa joku ihminen sun elämään. Pikkusen niinkuin jostain puskista yllättäen.
Tasapaino asioihin on kuitenkin tulossa - ainakin tuolla talouspuolella.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:36:30

En muista: loka-marraskuun aikaa tässä nyt tarjotaan. Näkyy et sulle on tarjoutunut jo aikaisemminkin jotain, mut sä et ole niitä huomannut/ottanut vastaan ja se mitä nyt on tulossa sun elämään tarjolle on kans vähän sellainen "emmää tätä halua" juttu sun mielessäsi, mut "onnella on otsatukka - takaa se on kalju" eli älä kulje onnesi ohi koska sit kun se tilaisuus on mennyt, niin takaisin sitä et saa. Se mitä nyt on tulossa vastaasi ei ehkä ole kovin iso asia, mutta sillä on iso merkitys kuitenkin mitä et ehkä tajua ennekuin sen olet ottanut vastaan. Älä yliajattele tätä asiaa - se ei ajattelemalla tule vastaan vaan vähän vahingossa - joku sanoo jotain tai luet jostain jonkin ilmoituksen mikä herättää kiinnostuksen, niin tartu siihen :)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: muro 
Päivämäärä:   21.9.24 15:37:22

Aurora: Kiitos! :)

Voiko kysyä tai näkyykö korteista ylipäätään sellaista asiaa, että mitähän minun pitäisi tehdä, jotta löytäisin puolison tai miesystävän itselleni? Olen ollut sinkkuna nyt 6 vuotta, eikä valitettavasti näytä onneni tässä asiassa kääntyvän. Haluaisin jo löytää rakkauden, mutten tiedä miten.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:47:17

AiiM: yhdessä muutoksen teko on mahdollinen jos se toinen sitä haluaa (näyttäisi että ei tajua miksi pitäisi muuttua) ja joko hyväksyt hänet tämmöisenä kuin hän on tai sitten vaan jatkat matkaa eteenpäin. Toista ei voi pakottaa muuttumaan/muuttamaan omaa itseään vaan se pitää lähteä siitä et hän haluaa muutosta ja sitten voit siinä auttaa. Ikä tässä on ehkä yksi osasyy tähän marinaan - alkanut ns miesten vaihdevuodet vaikuttamaan.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 15:55:44

T: kolmen kuukauden sisällä (noin) tässä tapahtuu jotain - joko mennään eteenpäin tai sitten taaksepäin. Jokin asia siinä tulee mikä muuttaa tilannetta et jatkatteko vai ette.
Tämä siis tän hetken tilannearvio.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 16:04:35

IsSa.: näyttäisi et sinä annat hänelle ristiriitaisia viestejä ja kun hän ei tiedä miten reagoida niihin, niin sit hänen viestit sullepäin on ristiriitaisia. Eli te molemmat ootte vähän väärällä taajudella toistenne suhteen. Kiinnostunut hän kyllä on susta, mutta taidatte olla niin erilaiset luonteeltanne että se saman taajuuden löytäminen ei ole ihan helpoin asia.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 16:15:34

muro: no ei se sinkkuelämäkään niin huono vaihtoehto ole - ainakin oman kokemuksen perusteella niin sellaisen järkevän ja hyvän parisuhteen löytäminen on kuin neulaa etsisi heinäsuovasta. Toki joskus voi onnistua helpollakin, mutta kaikille se ei vaan ole niin helppoa.
Jokin harrastus tai muu sellainen mikä sua kiinnostaa voisi olla sopiva vaihtoehto tavata ihmisiä. Deittipalveluita tässä ei nyt anneta vinkiksi, mut nekin kannattaa vilkaista läpi.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: muro 
Päivämäärä:   21.9.24 16:45:48

Aurora: Deittipalveluissa (Tinder ja valo) olen ollutkin jo useamman vuoden - tuloksetta. Alkaa vaan epätoivo jo iskeä, kun en pääse edes treffeille ikinä. Miehet eivät edes puhu minulle ikinä mitään, eivät ota kontaktia missään, välttelevät tai ovat kuin en olisi olemassakaan. Jos aloitan juttelun, vastaavat lyhyesti ja lähtevät pois. Mutta ei auta, pakko vaan ryömiä elämässä eteenpäin, ehkä se päivä joskus paistaa tähän risukasaan.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.9.24 17:37:54

muro: mä olin 10 vuotta sinkkuna ennenkuin tuli vastaan edes joku kiinnostava tapaus. Tulijoita olis kyllä ollut tuona aikana, mutta ku ei kiinnostanut, niin en edes lähtenyt yrittämään mitään. No eipä tämä viimeisin yritys mennyt ihan niinkuin strömsöössä, niin ehkä se on vaan parempi sitä sinkkuelämää jatkaa munkin :D
Mut mä uskon et sua vastaan tulee joku sopiva vaikka aikaa se voi viedä :)
Tsemppiä <3

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   21.9.24 17:53:02

Kiitos Aurora!
Olen tavallaan asettanut itselleni deadlinen että 3kk. Sitten hänen on tiedettävä mikä mun paikka hänen elämässä on, jos silloin ei tiedä mun on lopetettava tämä tapailu. Voisi olla se tilanne joka näkyy:)

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: IsSa. 
Päivämäärä:   21.9.24 19:03:42

Kiitos Aurora! Hämmentävää, kun ollaan oltu aiemminkin tekemisissä ja kommunikointi ollut tuolloin helppoa ja vaivatonta. Mikähän lienee yhtäkkiä muuttunut…?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Omaan kotiin 
Päivämäärä:   21.9.24 19:04:36

Tuleeko siitä keltaisesta talosta, jota kävin katsomassa, vielä oma kotini?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Vanha lehti 
Päivämäärä:   22.9.24 06:05:58

Kiitos, Aurora! Taas mietityttää... :D

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   22.9.24 11:38:15

Mun poni on asustanut ja asuu edelleen ok kivalla pienellä kotitallilla jossa asiat ovat olleet suht hyvin. Oon tykännyt, että hevosia on ollut tallissa vähän (max 5) ja meillä on ollut hyvä porukka omistajien ja vuokraajien kesken. Nyt loppu kesästä tallille tuli kolme uutta hevosta ja omistajaa. Siedän erilaisia ihmisiä mielestäni ihan hyvin, mutta nämä kolme ovat sellaisia etten tykkää olla heidän kanssa samaan aikaan tallilla. Nyt olen ruvennut pohtimaan pitäisikö vaihtaa tallia. Uusi talli jonne haluaisin ponini viedä on 100e kalliimpi paikka. Pystytkö näkemään toisiko vaihtaminen paremmat olot vai pitäisikö vain jäädä tänne vanhaan talliin vaikka yhteishenki ei ole enään niin hyvä? Ja se myös kiinnostaa onko nämä uudet kolme pitkäaikaisia asukkaita meidän tallilla vai voisiko käydä niin että he muuttavat pian pois?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.9.24 11:52:18

T: todennäköisesti on juurikin tämä et sulla on asialle jokin aikaraja olemassa.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.9.24 11:59:19

IsSa.: ei aina ole mitään järkevää selitystä sille miksi jonkun ihmisen kanssa alkuun sujuu helposti ja sitten ei enää sujukkaan. Välillä sitä vaan luo toisesta sellaisen mielikuvan ja sit se ei todellisuudessa olekkaan mielikuvan kaltainen, niin kommunikointi ei enää suju samalla tavalla. Myös tunteet vaikuttaa asiaan - jos sulla on alkuun ihmisestä neutraali/positiivinen ajatus ja sit jossain kohtaa tuleekin jotain mikä saa sen tunteen muuttumaan negatiivisempaan suuntaan, niin silloinkin se yhteys ei toimi enää samalla tavalla. Tai alkuun ei ole oikein mitään tunteita ja sit tuleekin ihastumista, niin sekin muuttaa tasapainoa - varsinkin jos se ihastuminen on yksipuolista.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.9.24 12:06:06

Omaan kotiin: hiukan siinä saattaa olla jotain mutkia matkassa ennekuin pääset muuttamaan, mutta kyllä se hyvinkin mahdollista on. Oletko varma että tämä on juuri sitä mitä haluat kysytään?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.9.24 12:12:51

CC: onko sun poni tumma väriltään? Harmaa/musta/tummanruskea? Jos on niin näyttäisi et sä muutat sen kanssa pois. Jos ei, niin joku näistä kolmesta sit olis muuttamassa, mutta tuoko se sulle sittenkään sitä mielenrauhaa, niin sitä ei näytetä.
Mieti asia niin, et missä sulla on mielen tasapaino ja rauha harrastaa, niin sen mukaan tee ratkaisut.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: En muista 
Päivämäärä:   22.9.24 13:09:59

Hahhah, yhtä hyvin olisit voinut käskeä lopettaa hengittämisen kuin yliajattelemisen. Itsehän aloin välittömästi ajatella pää sauhuten että mikä tilaisuus olisi voinut mennä ohitse ja nyt tämä kysymys on ihan piikki lihassani. Pahoin pelkään että se seuraavakin juttu viuhuu ohi, jos se kerta on vaikeasti tunnistettavissa eikä välttämättä heti tunnu omalta. Mutta kiitos vastauksestasi.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: CC 
Päivämäärä:   22.9.24 13:26:07

Aurora: Joo mun poni on tumma. Noista uusistakin on yksi saman värinen kun mun poni eli tumma. Näetkö vielä sitä että olisiko mun yksi tallikaveri vaihtamassa kans tallia? Hän myös stressaa tallin tapahtumia ja noita uusia. Hänen hevosensa nimi alkaa I:llä

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Omaan kotiin 
Päivämäärä:   22.9.24 14:47:05

Hyvä kysymys, en ole aivan varma. Mutta voi olla että se on olemassaolevista vaihtoehdoista paras. Ilmaantuukohan mitään muuta sitten?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: villiruusu 
Päivämäärä:   22.9.24 15:21:22

Kiitos, Aurora. Tumma, nuorempi, ei mikään uusi tuttavuus, suomalainen välimerellisellä vivahteella... Tämmöistä ei siis pidempien suhteitteni joukossa ole, mutta ehkä onkin ollut vain tuttavuus? Odottelen suurella kiinnostuksella, 3-5 kk menee äkkiä.

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: Heidi 
Päivämäärä:   22.9.24 20:19:24

Onko Aurora kortteineen yhä kuulolla?

Mulla jokin ajatus tai idea kuplii pinnan alla, mutten saa siitä kiinni. Vähän kuin sana kielen päällä, mutta ei tule ulos. Se liittyy johonkin tekemiseen - johonkin, mitä mun pitäisi tehdä (ehkä ansaitakseni muutaman pelimarkan lisää). Näkeekö kortit mitä teen tässä vaikka nyt seuraavan vuoden sisään?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: PiuPau 
Päivämäärä:   22.9.24 21:17:02

En ymmärrä miestäni ollenkaan. Inhoaako se minua, vai itseään? Nyt on kaikki jotenkin tosi hankalaa ja en saa tolkkua erotaanko vai ei. Mietin jo, että onko mies löytänyt jonkun toisen naisen, tai ihastuksen vähintään, vai vaan kerta kaikkiaan kyllästynyt minuun? Näkyykö tämmöiseen sekametelisoppaan mitään mistä saisin kiinni?

  Re: Tarot 67

Lähettäjä: AiiM 
Päivämäärä:   22.9.24 21:54:04

Aika hurjaa .. mies on sen ikäinen että voi hyvinkin olla jonkin sortin miesten vaihdevuodet..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.