Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 09:21:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9751266&t=9751266

Tiiti: kyllä se hyvin mahdollista on. Kaksi eri tyyppistä kaveria tähän nousee esiin ja toisen kanssa näyttäisi kipinöivän aika lailla.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 09:22:50

Pihlajanmarja: kyllä se positiiviseen suuntaan näytti menevän ainakin sen talouden kanssa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 09:24:54

pennonen: ehkä enemmän sellainen vertauskuvallinen - jokin asia on tulossa päätökseen. Saattoi olla matkakin - tavaroita kuitenkin oli pakattuna mukaasi :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 09:39:50

Pmmp: aina ne vastaukset ei ole niin selkeitä että "toimi näin" koska kortit nyt eivät aina näytä ohjeita tai kerro miksi jokin on niinkuin se on. Lisäksi on sitten tulkitsijasta kiinni mitä se niistä korteista saa vastaukseksi ja kertooko kaiken kysyjälle.

Sulle nyt näytetään että tunteet on muuttuneet - vaikka sitä rakkautta ja himoa on kuten itsekin sanoit, niin se rakkaus on jollain lailla vähentynyt ja pelkkä himo jäänyt.
Näyttäisi että koet jääväsi yksin tässä suhteessa tunnetasolla. Riitatilanteissa sisäinen tasapainosi horjuu ja se on isoin syy miksi koet tätä yksin jäämistä. Toinen osapuoli on melko tunteettoman oloinen kun riitelette ja se tekee sulle tätä tasapainon horjumista.
Ja kyllä tämä tällä hetkellä näyttäisi eroon päätyvän - oletteko molemmat valmiita tekemään muutoksia asioihin? Nyt näyttäisi että toinen on ja toinen ei.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: pennonen 
Päivämäärä:   31.8.24 10:33:55

Kiitos taas! :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   31.8.24 11:31:52

Oo, kerro lisää, jos on tuntomerkkejäkin? Tai yhden kanssa jo vähän kipinöikin mutta tuleeko siitä kummempaa. Vai onko jo uusi sulho nurkan takana tulossa?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   31.8.24 12:03:24

Tuleeko mun parisuhde päättymään vai löytääkö puoliso vielä motivaation yrittää? Tulenko olemaan tyytyväinen vai tyydynkö vain?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Pmmp 
Päivämäärä:   31.8.24 12:58:34

Toi on hyvin sanoitettu ja pitää just paikkansa, että riita tilanteissa se mun sisäinen tasapaino ( ja turvallisuudentunne järkkyy) ja koen ehkä just sitä yksin jäämistä. Ja toinen todellakin on tunteettoman oloinen riitatilanteissa mikä ei tietenkään auta kauheesti nopeuttamaan sitä tilanteiden ratkaisua. Ja ehkä siksi joskus jokin asia jää jopa ratkaisematta tyydyttävällä tasolla.

Katsoisitko vielä sen, että me olemme tehneet yhdessä kompromissin liittyen erääseen toistuvaan asiaan. Onko mies pitämässä vielä omaa osuuttaan vai onko tullut katumapäälle? Tämä on siis aikanaan ollut yksi miehen itsensä ehdottama kompromissi myöskin.

Kiitos!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kohta 46v 
Päivämäärä:   31.8.24 13:42:18

Jostain oudosta syystä kommenttini oli hävinnyt edellisestä ketjusta..
Eli voisitko katsoa mitä tehdä vanhempieni maatilan kanssa? Toinen kuoli hiljattain ja en usko, että toisellakaan on enää montaa vuotta jäljellä.
Pitäisikö maatila myydä, pitää perikunnan kesäpaikkana vai muuttaa sinne itse?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 14:30:42

Tiiti: toinen olis sellainen tummempi ja pomo-tyyppinen kaveri - ehkä käy salilla ja toinen sellainen vaaleahko ja saattais olla pidemmät hiukset - melko usein ponnarilla. Vähän ehkä luontohenkinen kaveri.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 14:37:22

Viola: vähän ehkä joudut kovistelemaan sitä kumppaniasi siihen yrittämiseen, mutta kyllä tähän uusi alku näkyy, et eiköhän se siitä pikkuhiljaa ala tekemään muutoksia. Ei tässä ainakaan vielä näy että suhde loppuisi. Se on susta kiinni jatkatteko - jos tunteet on lopussa, niin sinä sen päätät jäätkö vai lähdetkö.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 14:43:26

Pmmp: näyttäisi pitävän tällä hetkellä sopimuksesta kiinni, mutta pohtii kyllä asiaa ja voi olla että ehdottaa siihen muutosta.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.8.24 14:51:42

Kohta 46v: onko kaikilla perikunnan jäsenillä sama ajatus myynnistä? Se on mahdollinen vaihtoehto. Kysytään myös että onko kaikki perikunnan jäsenet halukkaita osallistumaan paikan ylläpitoon? Joku perikunnasta nimittäin näyttäisi olevan vähän eri linjoilla näissä asioissa. Tasapaino asioihin pitäisi kyllä löytyä ja näyttäisi et joku ostaisi toiselta osuuden pois.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kohta 46v 
Päivämäärä:   31.8.24 15:01:47

Aurora, kiitos vastauksesta. Perikunnassa vain minä ja siskoni, joka asuu ulkomailla 2-3h lentomatkan päässä Suomesta.
Siskon kanssa ollaan asiaa mietitty, se on varmaa, ettei hän Suomeen muuta, mutta hän heitti ilmoille ajatuksen paikan pitämisestä kesäpaikkana. Oma mielipiteeni on, että hän ei täysin ymmärrä kuinka paljon aikaa ja vaivaa paikan ylläpito edes kesäasuttavassa paikassa vaatimaan. Hän heitti myös ajatuksen vanhan talon purkamisesta ja uuden rakentamisesta, mutta uskoisin, että siihen ei tule olemaan varaa ainakaan minulle. Toisaalta tila on minulle rakas paikka kaikkine muistoineen, toisaalta valtava taakka ja murhe.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Pmmp 
Päivämäärä:   31.8.24 16:00:45

Kiitos!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   31.8.24 22:56:25

Kyllä, tummempi salityyppi on kuviossa ja saatan tietää ponnarityypinkin, jos on jo tuttu. Mutta hän on sen verran nuorempi minua että taidan skipata, ellei sitten ole joku jota en vielä tunne. Kiitos, tämä on hauskaa, ja aika uskomatonta miten näet!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kää 
Päivämäärä:   1.9.24 10:14:29

Onko mun mies- ystävä uskollinen minulle?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   1.9.24 11:57:00

Hei! Mitä näet minulle?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.9.24 14:12:33

Tiiti: saattaa olla se jonka jo tiedät tämä ponnaripää, mut tässä ei fyysinen ikäero ole tärkeää, vaan se henkinen samanlaisuus. Et anna tälle ponnarikaverille mahdollisuus jos kiinnostusta on.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.9.24 14:18:24

Kää: tähän ei ainakaan näytetä mitään sen kaltaista että olisi jotain vilpillistä menoa. Mutta sua kehoitetaan miettimään miksi sinusta tuntuu siltä ja keskustelemaan kumppanisi kanssa. Jokin syy siihen sulla on et tämä asia mielessäsi on. Kommunikointi keskenänne on nyt avainasia.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.9.24 14:29:11

Nana: näyttäisi että oot vähän tympääntynyt elämääsi. Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta kuitenkaan mikään ei oikein tunnu miltään. Hetki yksin olisi hyvä idea jos se vaan on mahdollista toteuttaa - pieni lomamatka omasta elämästäsi omaan itseesi ja ajatuksiisi. Mut kyllä se tympääntyminen siitä menee ohi ja alkaa taas olemaan ihan eri fiilikset kunhan hetki menee. Valon määrän väheneminen saa monesti ihmiset käpertymään sisäänpäin ja keväällä sit taas suuntaudutaan ulospäin kun valo lisääntyy.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: ek 
Päivämäärä:   1.9.24 15:21:34

Voitko katsoa mulle miltä mun asunnon myynti näyttää? Tuleeko se menemään kaupaksi vielä tämän vuoden aikana ja mikä siinä on vikana ettei siittä ole kukaan ollut kiinnostunut? Olen myös mittinyt välittäjän vaihtamista, kun tuntuu ettei tämä välittäjä oikein yritä tehdä mitään että se menisi kaupaksi

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   1.9.24 16:14:49

Kiitoksia! Kylläpä osui odottamattomalla tavalla. En olisi itse tietoisesti osannut noin ajatella, mutta kyllähän se taitaa olla kuten kirjoitit. Taidan olla läpikotaisin tympääntynyt, eikä oikein ole mitään innostavia unelmiakaan. Enhän keksinyt edes mitään varsinaista kysyttävää, mutta uteliaisuudesta halusin pyytää tulkintaa. Suosittelisitko siis ihan konkreettista lomamatkaa vai jotain muuta?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.9.24 17:32:02

ek: koko ja sijainti on ehkä suurimmat haasteet myynnissä asunnon osalta. Välittäjän vaihto näyttäisi et olis ehkä hyvä idea - sellainen räiskyvä (ehkä punertavat hiukset) nainen tähän nousee, et jos sellainen tulee myyjissä vastaan, niin hänellä olis intoa myydä. Jos joku aika tähän pitäisi heittää, niin tammikuu vois olla tällä hetkellä se milloin myynti tapahtuisi, mutta tilanteet muuttuu koko ajan, niin se on vaan tän hetken arvio.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.9.24 17:34:33

Nana: kyll ihan oikea lomamatka olis hyvä idea jos siihen on mahdollisuus. Ei tarvitse mennä kauas eikä olla pitkään, mutta omista ympyröistä lähteminen saa sut katsomaan niitä eri tavalla. Näkökulma muuttuu kun ympäristösi muuttuu ja kun näkökulma muuttuu, niin avautuu monia uusia ajatuksia siitä sun elämästä :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: weikko 
Päivämäärä:   1.9.24 20:37:12

Aurora, näkyykö romantiikkaa vielä mitä aiemmin katsoit?
Katsotko työ tilannetta, tuntuu että loppu häämöttää ja kiukuttaa kaiken aikaa. Tällä hetkellä voisin heti lähteä muihin töihin jos jotain löytyy?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kiireinen 
Päivämäärä:   1.9.24 20:59:44

Läsnäoloharjoituksia tehty mutta silti vaivaa iänkuinen kiire enkä osaa rauhoittua, millä ihmeellä saan itseni rentoutumaan??

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   1.9.24 21:22:18

Kiitos! Pitää sitten ruveta miettimään ja järjestelmään jotain pientä irtiottoa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: epätoivo 
Päivämäärä:   2.9.24 11:39:01

Hei Aurora. Olen aikasemmin kysynyt sinulta nimimerkillä köyhä ja kipee miltä kuolinpesän (rivitalotontti espoossa) myynti näyttää. Se on siis edelleen myymättä. Ja minulla rahatilanne vielä huonompi kuin silloin. Autoa korjattiin viime kuussa yli 1000e edestä, tänään se hinattiin taas korjaamolle kun startti ilmeisesti rikki. Verovirasto vei kaikki mun veronpalautukset perintöveron maksuun vaikka sillä ei olisi ollut kiire. Niillä rahoilla olisin saanut talouteni edes hetkeksi kuntoon, mutta ei. Mun koiralla löytyi iso kasvain nisän alta ja se leikataan noin 2vkon kuluttua. Onneksi on vakuutus ja saan rahaa lainaksi ell-laskua varten. Mun toinen kissa katosi torstai illan jälkeen eikä sitä ole näkynyt. Reilu vuoden ikäinen leikattu tyttökissa joka karttaa vieraita ihmisiä. Maalla asutaan ja olen laittanut kissasta ilmoituksen paikallisiin fb-ryhmiin.
Pystytkö näkemään miten kauan mun taloudellinen ahdinko vielä kestää?
Entä onko koiralla syöpä vai tuleeko leikkauksella kuntoon?
Mikä on kissan kohtalo?
Miksi mulla on jatkuvasti epäonnea, mistä mua rangaistaan? Nämä jatkuvat vastoinkäymiset alkaa jo vaikuttamaan mun terveyteen vaikka olen nyt jo työkyvytön ja kuntoutustuella...
Kiitos kun jaksoit lukea.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   2.9.24 12:36:35

Kannaattaako mun ottaa pieni riski jota nyt harkitsen vai luopua siitä? Päätös on tehtävä tänään, joten jos et ehdi vastata nyt maanantaina niin ei tarvitse katsoa ollenkaan. :) Kiitos!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   2.9.24 15:26:03

No niin, nyt on uusi mies, jota tapailen, nimeltään Jussi. Mitä näet hänen suhteen?

Edelleen mietin kyllä paljon sitä aiempaakin, Jannea, josta olenkin sulta kysellyt. Ikävöin ja pohdin ajatteleeko hän yhtään minua.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kää 
Päivämäärä:   2.9.24 16:34:29

Kiitos ihana Aurora <3

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Ruuna 
Päivämäärä:   2.9.24 18:21:11

Minulla olisi kysymys varsan myynnistä. Hankin sen alunperin tulevaisuuden toivoksi ja suvun jatkajaksi. Asiat eivät kuitenkaan menneet niin ja nyt noussut ajatus, että pitäisikö vain päästää irti ja antaa mennä kotiin, jossa harrastetaan ja huolehditaan. Päätöksen ja ilmoituksen teko on vain (henkisesti) niin vaikeaa, löytyisikö uutta kotia ja millä aikataululla noin? Kiitos sinulle

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   2.9.24 19:00:11

Sain purettua sopparin asunnonvälitysfirman kanssa ja nyt olen alla by myself.

Mitä kortit näyttävät, saanko myytyä itse tämän vai pitäisikö ottaa joku muu välitysfirma uudestaan mukaan?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.9.24 14:26:02

Otetaanpa omat sanat takaisin! En nyt tarttunut tuohon riskiin, mutta koska mulla on periaatteessa sittenkin vielä mahdollisuus peruuttaa tämä päätös/päättää toisin, niin jos viitsisit silti katsoa alkuperäiseen kysymykseen :D

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Cree 
Päivämäärä:   3.9.24 14:53:19

Meillä on nyt kiikarissa unelmien talo. Saadaanko sitä ostettua, saadaanko tingattua hinta lainan puitteisiin. Ja saadaanko nykyinen asunto myytyä.
Mä niin kaipaisin tätä muutosta joka on ollut mun unelma jo 10 vuotta.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:05:25

weikko: nyt ei romantiikkaan tullut mitään esille, mut työhakemuksia vaan menemään, niin kyllä sieltä jotain pitäisi tulla vastaan. Voi olla vähän sanomista kun irtisanoudut tästä paikastasi, mutta anna mennä korvasta sisään ja toisesta ulos.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:10:31

Kiireinen: kiire on monesti itse luotu olotila. Asioiden aikataulutus saattaisi auttaa jos siinä on ongelmaa ja sit neuvotaan että hidasta elämääsi. Ihan jokaiseen juttuun ei tarvitse osallistua, vaan joskus se koti-ilta lukien tms on oikein hyvä asia. Myös sometauko voisi auttaa asiaa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:12:53

Nana: jos se reissu ei onnistu, niin ajattele mielessäsi miltä elämäsi näyttää jonkun muun silmin katsottuna - "sillä on tuollainen työpaikka ja asunto ja harrastaa sitä tai tätä jne" - älä arvostele vaan katsele sitä omaa elämääsi niinkuin joku vieras sitä katsoisi, niin sekin voi auttaa asiaa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:27:51

epätoivo: kuinka sitä tonttia nyt on markkinoitu? Kun se vaatisi että sitä mainostettaisiin moneen suuntaan (eri rakennusfirmoille ainakin), niin joku rahakas heppu tässä olisi tarjolla ostohousut jalassa. Mut ei tämäkään kauppa ihan heti toteutuisi. Arvio 3-4kk.
Terveydellisiin asioihin en ota kantaa. Kissasta ei näytetty mitään, mutta odottele nyt vielä hetki niin josko se palaisi takaisin.
Joskus vaan kaikki asiat ruuhkaantuu ja niitä paskoja asioita tulee samoille ihmisille vastaan - joku viisaampi sanoi mulle aikanaan että mä itse tilaan niitä omaan elämääni. No ehkä vähän niin olikin. Sun kannattaisi nyt miettiä mikä kaikki sulla on hyvin sen huonon sijaan, niin josko sit alkaisi sitä parempaa tuuria tulemaan. Hiton hidasta ja vaikeeta se oman ajattelun muuttaminen on, mutta mahdollista. Tsemppiä :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:31:54

L: näyttäisi et jäät plussalle tässä jutussa jos siihen lähdet. Ei ehkä niin paljon kuin ajattelet/toivot, mutta kuitenkin plussaa se on pienikin plussa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:40:29

Miisa: tämä Jussi näyttäisi olevan ns "aviomiesmateriaalia" oleva kaveri ja olisi oikeesti susta kiinnostunut, mutta sä olet vielä kiinni siinä Jannessa henkisesti, niin ei oikein tahdo juttu edetä kovin nopeasti.
Janne ei näytä sun perääsi haikailevan.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:51:08

Ruuna: aikataulu kysymykseen ei osattu sanoa kuin "mahdollisesti tänä vuonna" kun tämä on sulla vasta ajatuksen tasolla, niin aikataulut on???
Mutta myynti olisi ihan hyvä ratkaisu, vaikka ei se hevonen siitä näytä kärsivän jos sen itselläsi pidät. Se on sun oma ajatuksesi mikä tässä on ns ongelma kun ajattelet sen hevosen pitämistä itselläsi - kumpikin vaihtoehto - myynti ja itselläsi pitäminen on ok.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 16:55:49

Miija: kyl sun kannattaa sitä ainakin itse koittaa myydä ja jos ei puolessa vuodessa mene, niin sit vaikka uudestaan jollekin välittäjälle. Luku 3 nousee esiin, niin sikäli se alle puoli vuotta (tuskin kolmea vuotta sen myyntiin menee sentään) olis ok aika kokeilla itse myyntiä.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   3.9.24 17:05:41

Cree: uuden paikan hinta näyttäisi tippuvan melko lähelle sitä mitä haluattekin, mut ei ehkä ihan niin alas kuin laina olisi et pikkusen joutuisitte keksimään lisää jostain.
Vanhan asunnon myynti voikin sit olla enemmän aikaa vievä juttu, mutta menee kyllä jossain kohtaa. Tarkistakaa kaikki sopimukset hyvin - jokin ei ehkä ole ihan niinkuin sanotaan/pitäisi. Yhteenvetona sanotaan "haastavaa, muttei mahdotonta".

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   3.9.24 17:09:54

Kurkkaatko syksylle kortteja, kiitos!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kohta 46v 
Päivämäärä:   3.9.24 17:17:06

Voisitko katsoa uudestaan, nyt kun sait lisää taustatietoja?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.9.24 17:28:51

Iso kiitos!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Miija 
Päivämäärä:   3.9.24 19:01:32

Kiitti, näin teen :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   3.9.24 19:47:49

Onko perheemme laajenemassa lähivuosina? Mihin suuntaan olisi hyvä kasvattaa bisnestä?

Kuuluuko M:sta enää mitään, entä J:stä? Tulemmeko vielä kohtaamaan?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: epätoivo 
Päivämäärä:   4.9.24 11:32:33

Se tontti on kiinteistövälittäjällä myynnissä kattavalla ilmoituksella ja hyvillä kuvilla. Eli näkyvyyttä on ja rakentajat on tietoisia.

Kissasta tuli tänään vinkki, lähden myöhemmin katsomaan.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Nyyti 
Päivämäärä:   4.9.24 15:07:52

Parahin Aurora. Miten pääsisin ylös tästä suosta johon tunnun uponneen jo kaulaani myöten? Onko edessä valoisampi huomen vai lopullinen vajoaminen?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Onni 
Päivämäärä:   4.9.24 19:48:04

Hei Aurora.

Katsoisitko miltä meidän syksy näyttää?
Puolison kanssa on ollut vähän isompaakin eripuraa ja hapuilevaa yhteyttä on tässä yritetty löytää. Löytyykö sitä? Ajatuksia on moneen suuntaan, mutta pitäisi osata keskittää ne johonkin jotenkin. Voisitko nähdä tähän jotain?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   4.9.24 22:10:49

Kiitos jälleen.

Nyt onkin kysymys liittyen muuhun kuin miehiin. Mitä näet yritykseni toiminnan suhteen?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Simppu 
Päivämäärä:   5.9.24 17:58:21

Näyttää siltä että tulee yt:ssä kenkää. Miltä tulevaisuus näyttää, onko sitä edes? Voimat niin vähissä ettei enää jaksaisi yhtään..

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 18:35:01

A: näyttäisi että jokin asia tai asiat on vähän jumissa eikä etene. Valinta mihin suuntaan lähteä pitäisi tehdä ja siitä tulee keskustelua lähipiirin kanssa. Mut sinun elämä ja sinun valinnat.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 18:37:18

Kohta 46v: ei tähän oikeastaan mitään isompaa muutosta tullut. Ehkä sitten kun toinenkin vanhemmistasi kuolee, niin pääsette jonkinlaiseen järkevään ratkaisuun.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 18:50:31

T: jos näkisikin vuosia eteenpäin niin tämähän olisikin helppoa, mutta tällä hetkellä ei näy laajenemiseen viittaavaa toimintaa.
Bisnekseen ei kerrottu laajenemista kannustavaa ajatusta, vain neuvo pitää talous nyt tasapainossa.
M ja J näyttäisivät olevan kumpikin menneen talven lumia. J:llä ilmeisesti jotain muuta menoa jo elämässään ja M on ehkä vähän miettimässä että pitäisikö ottaa yhteyttä vai ei, mutta ei ainakaan juuri nyt näytä viestiä tulevaksi.
Kohtaaminen on aina mahdollista niin kauan kuin elämää piisaa, joten vaikka nyt näyttää että ei ole ainakaan suuniteltua tapaamista tiedossa, niin mistä sen koskaan tietää missä ja milloin joku tulee vastaan.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 18:57:47

Nyyti: joskus paras vaihtoehto on päästää kaikki käsistään ja todeta että parhaani tein ja sen enempään en pysty. Jos niin käy, niin pohjalta ei ole kuin suunta ylöspäin.
Jotain aikarajaa jos tähän heittäisin, niin n 3kk voisi olla sellainen et sitten alkaisi kääntymään parempaan tai ainakin lakkaisi vajoamasta alemmas. Sä olet henkisesti vahva ja selviät tästä kyllä vaikka se nyt raskaalta tuntuukin - tsemppiä :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 19:06:00

Onni: tunteitahan teillä on vielä toisianne kohtaan ja puolisollasi olis ehkä enemmän syytä vaihtaa näkökulmaa asioihin, niin tilanne helpottuisi. Jokin pieni yhteinen hetki jossain muussa ympäristössä voisi auttaa laukaisemaan tilanteen - vaikka vaan metsäretki missä paistaa makkarat ja keitellä nokipannukahvit. Luonnolla on meihin rauhoittava vaikutus, niin siellä voisi olla helpompi kummankin pukea sanoiksi asiat mitä ei muuten saa sanottua.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 19:15:34

Miisa: näyttäisi et teet työtä mistä tykkäät - jotain käsillätekemiseen liittyvää ilmeisesti ja firman pitäisi mennä eteenpäin, mutta jokin saa sut epäröimään. Taloudellinen ongelma vai oman mielesi luoma este miksi et muka voi tehdä lisää näkyvyyttä yrityksellesi. Nyt olet vähän niinkuin piilossa ja asiakkaat ei löydä sua.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   5.9.24 19:23:14

Simppu: ihan kuin sulle jäisi nyt työpaikka kuitenkin, mut jos ei, niin jonkin ajan kuluttua taidat olla sit itse etsimässä uutta paikkaa. Valoa tulee sun elämääsi jostain - ehkä jopa vähän yllättävästäkin suunnasta, et kyl se siitä selviää :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Simppu 
Päivämäärä:   5.9.24 20:25:11

Kiitos Aurora. Piristit päivääni valtavasti, lähdetään sitä valoa kohti siis leuka pystyssä!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Onni 
Päivämäärä:   5.9.24 23:06:36

Kiitos! Voihan pahkura, olenkin yrittänyt saada puolisoa innostumaan jostain yhteisestä, mutta on niin kovin hankala tällä hetkellä ja ei oikein suostu mihinkään. Mutta jatkan yrittämistä.

Tuossa taisit olla enemmän kuin oikeassa, että ongelmana on oikeastaan enää juurikin se, että mies ei suostu katsomaan asioita kuin yhdestä suunnasta.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Kohta 46v 
Päivämäärä:   5.9.24 23:33:48

Aurora, eli korteista ei näe mitään mitä minun kannattaisi tehdä, mikä olisi oikea ratkaisu?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Quality 
Päivämäärä:   5.9.24 23:59:39

Hei Aurora!
Tapahtumarikas kesä takana, ja paljon asioita mielen päällä. Mitä kortit näyttää minun ja H:n väleistä? Tultiin nopealla aikataululla todella läheisiksi (ainakin omalta puoleltani, mutta veikkaan että aika läheisenä myös hän pitää minua), mutta nyt tuntuu että on täysin kyllästynyt minuun, enkä oikein osaa sanoa että mistä johtuisi vai onko kaiken takana jotain muuta mistä en tiedä/ymmärrä. Mun mielestä meillä on henkisesti asiat vielä aika kesken enkä ole valmis jättämään tätä tilannetta näin levälleen. Mitä kortit näyttää, onko edessä enää niin sanottu ”loppukeskustelu”, vai jatkuuko meidän tarina vielä tavalla tai toisella? Tuo ”loppukeskustelu” on sellainen, minkä vähintään vaadin, koska itse en pysty pääsemään asiassa eteenpäin jos tilanne jää tällaiseksi… Ollaan tosin myös sovittu että vähintään puhutaan tilanteesta ja tulevaisuudesta vielä.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Pinja colafa 
Päivämäärä:   6.9.24 08:11:58

Mulla on nyt kamppailuja monellakin saralla... Työ, asunnon myynti, raha... Onko mihinkään tulossa helpotusta?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Mirjami 
Päivämäärä:   6.9.24 09:56:23

Seurustellaan eikä asuta yhdessä, ikää 49 ja 50.
En tiedä haluanko edes muuttaa yhteen...
Mutta, naimisiin haluaisin, ensimmäistä kertaa koskaan.
Toteutuuko tämä koskaan meidän kohdallamme? Edes kihlaus?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Jennifer 
Päivämäärä:   6.9.24 12:22:48

Tuottaako lähettämäni sähköposti toivottua tulosta vai pahentaako tilannettani? Liittyy työasioihin.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.9.24 13:47:00

Kohta 46v: tällä hetkellä ei sen tarkempaa vastausta tule. Asia ehkä niin kaukana vielä tulevassa, että siihen on mahdoton vastata tarkemmin.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.9.24 13:55:29

Quality: kaveri on tainnut pelästyä omia tunteitaan sua kohtaan ja ottaa siksi etäisyyttä. Hän ei ole yleensä sellainen nopeasti etenevä tyyppi, niin täytyy ottaa pakkia välillä. Kyllä tähän uuden alun mahdollisuus nousee, että jos saatte puhuttua avoimesti asioista, niin ei sitten ainakaan jäisi mitään mielen päälle tästä. Eikä tämä ihan vielä ole loppu ainakaan tän hetken energioissa, mutta kuinka pitkälle eteenpäin menette, niin sitä ei kerrota.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.9.24 14:06:36

Pinja colafa: raha-asioihin on tulossa kyllä parannusta mielestäni ja muuttoa olet tekemässä vaikka ei tässä asunnon myyntiä näy, että sikäli mielenkiintoinen tilanne. Työmaalla taitaa olla jonkinsortin keskustelut käynnissä (yt:t tai muu riitaisa tilanne?) ja siihen ei ihan heti ratkaisua löydy. Näyttäisi et teet melko nopeasti jonkin päätöksen ja se muuttaa sit asioiden kulkua (liittynee tuohon muuttoon ehkä).

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.9.24 14:12:37

Mirjami: kannattaa heittää ajatus ilmoille. Juuri nyt ei näy sen suuntaista tapahtumaa, mutta kumppanisi näyttää vähän hitaasti syttyvän tän kaltaiseen ajatukseen, niin kun pikkuhiljaa asiaa otat puheeksi, niin se voi toteutua. Ei painostaen, vaan kerrot että haluaisit viedä suhteenne uudelle tasolle.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.9.24 14:18:15

Jennifer: ei tämä ainakaan huonommaksi näyttäisi menevän. Joku sitä ajatusta hiukan vastustaa, mutta ei kovin paljon kuitenkaan. Periaatteessa siis plussaa näyttäisi tilanne tai ainakin melko neutraalia suhtautumista.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   7.9.24 16:28:28

Ahdistus ja stressi on kovasti läsnä, tulenko löytämään töitä ja miltä tulevaisuus noin muuten näyttää?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Joy 
Päivämäärä:   7.9.24 20:12:32

Hei, tulisiko puskista mies ystävää jonka kanssa voisi viettää aikaa? Viihdyn kyllä omasta rauhasta mutta juttu kumppania kaipaisin.
Pysyykö työ samana vai löydänkö uutta?
Tulenko vielä hevosen omistajaksi?
Kiitos

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 07:32:00

Ida: jotain pientä puuhaa tässä lähiaikoina voisi löytyä - ainakin moniin paikkoihin haetaan jo jouluapulaisia, niin niihin kannattaa ainakin hakea. Tulevaisuuteen en sen paremmin osaa sanoa kun katson kortit tähän hetkeen ja ei näytetty muuta kuin tuohon työhön liittyvää tietoa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 07:41:00

Joy: muutoksen tuulia tässä on puhaltelemassa ja mielestäni ne liittyvät tuohon sun työhösi, että jotain sillä saralla on tapahtumassa. Kaveria ei ehkä ihan puskista löydy et vaatis sulta vähän viitseliäisyyttä asian suhteen. Jokin facen harrastusryhmä/sinkkuryhmä mistä kysellä jos ei deittiapit iske. Nuo muutokset tulis mielestäni ensin ja sit löytyis joku kaveri. Hevosiin ei sanota mitään - lienee vielä niin kaukainen asia tai vain ajatuksen tasolla oleva juttu, että se ei ole nyt ajankohtainen.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Joy 
Päivämäärä:   8.9.24 08:43:12

Kiitos, toivotaan näin.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Joy 
Päivämäärä:   8.9.24 11:36:46

Yksi kysymys vielä työhön jos muutokset siihen liittyvät. Lähdenkö itse vai tuleeko lopputili? Talous vaatisi palkkatuloa kuitenkin.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   8.9.24 12:04:55

Ihan huuhaa eukko tämä Aurora, ei näe korteistaan kyllä yhtään mitään.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: villiruusu 
Päivämäärä:   8.9.24 12:53:01

Mistä minun kultani löytyisi? Netistä vai livenä? Uusi vai joku jo ennen tavattu?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Pussihukka 
Päivämäärä:   8.9.24 16:57:48

Olen aloittanut henkilökohtaisen projektin. Näkyykö kuinka siinä käy?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 17:47:03

Joy: mielestäni lähdet itse etsimään uutta paikkaa.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 17:47:41

I - kiitos palautteestasi ja mukavaa sunnuntain jatkoa sullekin :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 17:52:20

villiruusu: näyttäisi et joku vanha tuttavuus olisi laittelemassa viestiä. Jos ei, niin sit tää on joku livetapaaminen hänen kanssaan jossain vähän yllättäen.
Muuten ei nyt näy mitään uusia kuvioita.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Jm 
Päivämäärä:   8.9.24 17:55:56

Mies on nyt pari kertaa ns torjunut minut seksissä.
Joo on ok tietenkin jne mutta haluaisin tietää onko enemmän ikään kuuluvaa ei aina jaksa juttua vai onko joku muu vai kiusallaanko?
Kun on kuitenkin aika viriili tyyppi...
Vai onko nyt löytänyt ns tasapainon seksissä eikä sitä tarvii olla koko ajan kun tietää että sitä on?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 17:58:01

Pussihukka: tähän hetkeen tämä näyttää että tämä juttu tuo sulle tasapainoa ja muutenkin sisäistä rauhaa elämääsi. Lopputulosta ei osata kertoa kun matka on vasta alussa, mutta hyvin positiiviselta näyttää juuri nyt. Muistutetaan että ole itsellesi armollinen.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.9.24 18:03:58

Jm: tasapaino näyttäisi löytyneen ja sit vähän tuo ikäkin alkaa vaikuttaa asiaan. Ei vielä paljon, mutta vähän kuitenkin. Ei tämä miltään kiusanteolta tms näytä kuitenkaan.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Jm 
Päivämäärä:   8.9.24 18:56:12

Huh, kiitos!!

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Pussihukka 
Päivämäärä:   8.9.24 20:42:18

Kiitos Aurora, kuulostaa hyvältä.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: En keksi 
Päivämäärä:   9.9.24 13:21:00

Mikä ammatti olisi minulle hyvä?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Joy 
Päivämäärä:   9.9.24 14:27:47

Kysytäänpä kuitenkin vielä annetaanko aikaa työn löytymiseen?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Jennifer 
Päivämäärä:   9.9.24 17:03:48

Hyvä jos ei ainakaan pahenna tilannetta :)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Mirjami 
Päivämäärä:   10.9.24 10:31:43

Joo näin se täytyy ehkä tehdä, kiitos.

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Miija Piija 
Päivämäärä:   10.9.24 10:32:35

Jos en esitä mitään tarkentavaa kysymystä niin mitähän kortit kertovat? ;)

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   10.9.24 11:00:49

Löydänkö vielä mukavan ratsun/ratsastuspaikan?

Millaisen tulevaisuuden näet parisuhteelleni? Onko pohja kunnossa vai puuttuuko joku?

Muutanko?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: villiruusu 
Päivämäärä:   10.9.24 12:13:36

Kiitos, Aurora. Kysyisin vielä tarkennusta: onko tämä mies menneisyydestä se, josta näin unta viime yönä (tämä saattaa olla myös polkua viitoittava tehtäväkumppani)? Vai jokin muu lukuisista existäni - ja kertovatko kortit mitään lisätuntomerkkejä?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: XmikX 
Päivämäärä:   10.9.24 19:39:06

Mun rakkauselämä?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Anneli 
Päivämäärä:   10.9.24 21:39:41

Vaihdoin juuri työpaikkaa. Miltä tulevaisuus näyttää? Alkaako työ sujumaan?

  Re: Tarot 66

Lähettäjä: Mejä 
Päivämäärä:   10.9.24 22:15:09

Kävikö meillä joku viime yönä ja jos niin oliko ns hyvä vai paha henki?

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.