Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:23:16

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9736825&t=9736825

Pihlajanmarja: nostin sulle kortit yleisellä tasolla ja talous näyttäisi olevan ok, parisuhde kunnossa, työelämä näyttäisi että olet ajatuksissa vaihtaa paikkaa tai sit tää kuvaa sun työtä - paljon eri asioita pidettävä hallinnassa (esimies?), asunto on vähän ? - uusi asunto mielessä tai remonttia nykyiseen ja hevosteluun ei näytetty mitään erityistä. Jokin isompi muutos on ehkä tulossa sun elämään, mutta mihin se liittyy, niin sitä en osaa sanoa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:28:50

Tiamaria: aika hiljaiselta näyttää tällä hetkellä. Heitä verkot vesille jos ei ole jo ja varo huijareita. Luku 5 nousee esiin et 5 viikkoa/kuukautta, niin ehkä sitten voisi olla paremmat mahdollisuudet.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Gina 
Päivämäärä:   16.8.24 14:34:17

Vähän laittelin sille miehelle nyt viestejä, keneen muutama viikko sitten festareilla tutustuin. Mitä kortit sanoo, voisiko häntä missä määrin kiinnostaa ja tulisiko jutusta jotain? :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:34:50

T: Wau! Sepäs on sitten todellakin yllättänyt. Et nyt esittänyt mitään kysymystä mutta vilkaisin silti teille et miltä tilanne nyt näyttää ja vaikka oletkin innoissasi, niin silti jollain tasolla mietit että onko tämä sittenkään sitä mitä haluat - ainakin näyttää siltä.
Mut ihan kivalta näyttäisi reissunkin osalta, että nauti elämästä ja kuuntele omia tunteitasi - onko ne sellaiset kuin pitäisi tätä skorpparia kohtaan.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Gina 
Päivämäärä:   16.8.24 14:38:57

Lisään vielä että hän on mua jonkin verran nuorempi, siksi itseä vähän epäilyttää, että voiko hän olla kiinnostunut. Itseä ei ikäero haittaisi, mutta entä häntä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:40:27

stressaan: periaatteessa en terveyteen katso, mut vilkaisin tähän nyt yleisesti et miltä näyttää ja esitettiin kysymys et onko ruokinnassa jokin muuttunut? Ell kannattaa ottaa vilkaisemaan varmuuden vuoksi.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:41:40

Nöpö: pitäisi olla lupa katsoa lastesi asioita :)
Kiitos palautteestasi.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   16.8.24 14:48:16

Gina: kovin kiireiseltä kaveri vaikuttaa eikä ole hirveän nopealla tahdilla etenemässä mihinkään suhteeseen. Pikkusen sellainen yksin viihtyvä kaveri näyttäisi olevan, mutta kyllä tämä tästä saattaa alkaa etenemään kun ja jos nyt vaan pääsette alkuun tapailussa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   16.8.24 16:52:37

Halusin joo väliraporttia antaa sinulle miten on mennyt. Osaat niin hyvin lukea mun energiat.
Se mikä sulla näkyy että olen mietteliäs, niin musta tuntuu välillä että olen unessa enkä meinaa uskoa että tämä todella on totta, työskentelen nyt mun oman tasapainon kanssa, luottaa itseeni, kaikki menee hyvin, olen onnellinen ja kiitollinen.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Muru 
Päivämäärä:   17.8.24 11:19:22

Voiko kirjoittamisesta koskaan tulla minulle ammattia?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: kiit 
Päivämäärä:   17.8.24 12:39:57

Yleisnäkymää tilantestani toivoisin.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.8.24 17:14:34

Muru: juuri nyt tilanne ei etene, mutta joskus ehkä mahdollisesti kyllä. Kannattaa kirjoittaa jotain tekstiä minkä antaa jollekkin taholle luettavaksi ja sitä kautta saada palautetta onko siinä tekstissäsi oikeaa ideaa. Nykypäivänä kirjoittamalla on vaan aika haastavaa elättää itsensä, että harrastuksena se voisi olla hyvä sivuhomma.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   17.8.24 17:21:29

kiit: aurinko näyttäisi paistavan elämässäsi. Jokin valinta tässä taitaa olla - kaksi eri henkilöä joista valita? Ainakin näyttää siltä. Uusi alku älyllisesti -> työ/opiskelujuttuja ja melko roihuavia tunteitakin on olemassa. Tasapainoa talouteen tarvittaisiin ja jonkin ajan kuluttua siihen saattaa tulla parannusta.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Mipikä 
Päivämäärä:   17.8.24 20:44:38

Mitä mulle näyttää kokonaisuudessaan?

Ja yks tuli mieleen, ei ehkä niin vakavasti mutta kuitenkin haluan kysyä.
Onko miehellä meneillään jotain? Ja jos on niin selviääkö minulle? Vai onko vaan turha ohimenevä ajatus nyt?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Minä pienk 
Päivämäärä:   17.8.24 21:08:36

KIITOS IHANA AURORA KUN JAKSAT AINA VAAN TULKATA MEILLE! <3

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Haaveilija 
Päivämäärä:   17.8.24 23:10:43

Miksi sitä omaa kotia ei vaan löydy?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.8.24 11:33:32

Mipikä: näyttäisi että ajatuksesi miehestäsi on oikeaan suuntaan. Asia selviää sulle kyllä.
Vähän yksinäiseltä sun elämä näyttää tavallaan ja toisaalta sit kaikki on ihan hyvin. Taloudellisesti kannattaa nyt pitää vähän tiukempaa linjaa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.8.24 11:35:19

Minä pienk: Kiitos - en mä aina jaksaisi, mutta kun oon aloittanut tän homman, niin jatkan sitten kun ei täällä nyt oikein muitakaan näy vastailemassa :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.8.24 11:45:14

Haaveilija: oletko valmis tekemään kompromissin saadaksesi oman kodin. Haaveet ja todellisuus harvoin kohtaavat ja siksi joskus joutuu miettimään ne omat vaihtoehdot uudestaan. Luku 6 nostettiin esiin, et olisko sit 6 viikkoa/kuukautta/vuotta (toivottavasti ei nyt sentään vuosia mene) ennenkuin jotain tulee vastaan.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Mipikä 
Päivämäärä:   18.8.24 12:14:48

Suuri kiitos sinulle Aurora.
Näin vähän pelkäsinkin.
Erikoinen kysynys ehkä mutta kertovatko/ vihjaavatko kortit mitään, mitä tai mihin suuntaan voisin esittää kysymyksen miehelle, tökkäisin vähän johonkin suuntaan, että tiedossa on?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   18.8.24 12:33:56

Mipikä: onnistuisiko melko suora lähestyminen. Sanoa et kuule kun musta nyt tuntuu että... ja sit pystyä perustelemaan miksi ajattelet asian olevan niinkuin se tuntuisi olevan.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Mipikä 
Päivämäärä:   18.8.24 16:15:06

Aurora, taitaapi olla niitä miehiä jotka kieltää kaiken ellei ole jotain ns minäpä tiedän... Sittenkään ei välttämättä mutta sitten jo huomaa kyllä jos selitellään/ hermostuu tms.
Paljon ollaan työstetty mutta nyt olen taas sen tietyn tunteen ääressä. Näkyykö mitään mihin voisi viitata.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Hinni 
Päivämäärä:   18.8.24 18:50:30

Olenkohan menettämässä elämästäni yhden hyvin tärkeän ja läheisen ihmisen? Vai olenko jo menettänyt hänet?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Kysymysmerkki 
Päivämäärä:   18.8.24 21:52:18

Salarakkaani kanssa viimeinen vuosi matalalentoa, nyt välillä antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa? Mikä homma, pitääkö unohtaa vai odotanko vielä salaisia kohtaamisia, välitän edelleen liikaa, vaikka yritän unohtaa tämän entisen elämäni sielunkumppanin. Välittääkö hän lainkaan minusta?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   18.8.24 22:23:53

Olen jutellut vanhan "ystävän" kanssa johon olen jo vuosia tuntenut vetoa, hän kuulemma tuntee samoin. Asutaan eri paikkakunnilla ja olen ujo tapaamaan omien epävarmuuksien vuoksi. Tuleeko tästä jutusta mitään vai kuihtuuko kasaan ennen kuin pääsemme edes tapaamaan?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pirpana 
Päivämäärä:   19.8.24 07:09:38

Moi, nyt on kyllä kysyttävä tulkintaa tähän... olen nyt laskenut 1 + 1 ja huomannut yhätäläisyyden ja toistuvuuden riidoissamme ym-
Osoittaako mies mieltään menoistani? Ja tarkoitan tällä esim. kaverin kanssa terassilla parilla käydessä, joku illan vietto, peli-ilta lyhyen kaavan mukaan..
Koska aina tuolloin joko reagoi tai provosoi jollain tapaa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Moro 
Päivämäärä:   19.8.24 11:22:18

Mulla on tulossa myöhemmin tänä vuonna iiisoja opintoihin liittyviä valintoja, joita pitäisi tässä jo ruveta miettimään. Onko korteilla heittää mitään vinkkejä tai neuvoja päätöksentekoon?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:19:50

Mipikä: näytti että asiaan olisi voinut liittyä joku toinen ihminen, mutta en sen tarkemmin siihen selvyyttä saanut.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:23:22

Hinni: kyllä tämä näyttää siltä että ystävyys on loppusuoralla. Elämä kuljettaa meitä eri poluille, niin aina se matka ei jatku yhdessä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: aulikki 
Päivämäärä:   19.8.24 16:28:55

Miten mieheni pärjää henkisesti nyt, kun hänellä on edessä syksy työttömänä? Masentuuko hän taas?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:29:09

Kysymysmerkki: suosittelisin irtipäästämistä. Näyttää että on joku kiinnostavampi tullut kuvioon mukaan. Ei tämä salarakas tunteeton sua kohtaan ole, mutta enemmän ehkä ystävyyden linjoilla sua kohtaan.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:35:29

Ida: uskalla lähteä tapaamaan tätä ihmistä vaikka siihen saattaakin mennä hetki ennenkuin sopiva aika järjestyy, niin tällä hetkellä tilanteenne näyttää hyvältä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:43:37

Pirpana: epävarmuutta tässä näyttäisi olevan. Onko joku miehen ex lähtenyt vieraan matkaan kun ex on käynyt ulkona - jokin senkaltainen tapahtuma saa miehen miettimään että hän ei riitä sullekkaan ja ei osaa tunteitaan kertoa muuten kuin kiukuttelemalla koska pelkää menettävänsä sut.
Et oikein voi tehdä asialle mitään, muuta kuin odottaa että mies saa omat tunteensa tasapainoon. Toki keskustelu voisi auttaa - kertoa hänelle että et ole menossa minnekkään tästä suhteesta tms.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:44:38

Moro: kerro eri vaihtoehtoja nimeltä niin helpompi katsoa mitä millekkin vaihtoehdolle näkyy :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   19.8.24 16:51:35

aulikki: pitäisi olla miehesi lupa katsoa hänen asioitaan ja terveydellisiin asioihin en ota kantaa, mutta katsoin tilannettanne nyt yleisellä tasolla.
Miehesi pitäisi aktivoida itseään harrastuksien tms parissa, niin sillä olisi iso vaikutus asiohin (toki sinäkin voit aktivoida häntä - lähdette yhdessä vaikka tanssikurssille).
Jos itse ei halua tehdä omaksi hyväkseen mitään, niin silloin et oikein voi auttaa toista. Voisit alkaa jo kyselemään että onko hänellä mitään suunnitelmia kun työttömyys alkaa ja ehdotella tekemistä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Moro 
Päivämäärä:   19.8.24 17:16:10

Ai joo, sori, ajatukset oli ehkä enemmän sellaisessa "järki vs. tunteet" -tyyppisessä yleisessä neuvonnassa, mutta en tullutkaan ajatelleeksi että vaihtoehdoista voisi saada paremmin irti. :) Riittääkö jos kerron, että vaihtoehdot ovat V, L, M ja Y? Oikeilla nimillä jos puhuu niin on paikkakuntaa ja aloitusajankohtaa myöten tunnistettavissa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Voi apua 
Päivämäärä:   19.8.24 18:01:57

Mitähän mies, johon minulla on isosti tunteita ajattelee minusta? Onko tämä yksipuolista, vai onkohan toisella puolella tunteita minua kohtaan?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pirpana 
Päivämäärä:   19.8.24 20:08:00

Joo kyllä sieltä tuon kaltainen tilanne löytyy ja tavallaan jtoinenkin..

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   20.8.24 06:00:48

Mua on kohdeltu nyt aika epäreilusti työnantajan kohdalta ja eilen kolleega kertooäi mahdollisesti itseensä liittyvän hys hys työasian mikä on kiva hälle mutta räjäyttää kyllä potin tässä mun kaltoin kohtelussa
Onko näkyvillä mitään muutosta/ parannusta?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   20.8.24 06:25:44

Aurora: Mitä kortit näyttävät minulle yleisesti ja mitä rakkauselämän suhteen?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: M&T 
Päivämäärä:   20.8.24 06:28:24

Voi että... mitä tarot kertoo meille, meidän suhteesta`
Onko liima tiivis ja pitää meidät yhdessä, rakkautta ja intohimoa riittää. Vai tuliko/ tuleeko viimeinen niitti?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.8.24 15:43:45

Moro: eipä sitä aina hoksaa kaikkea ja hyvin nuo alkukirjaimet riittivät.
V - ei ehkä ihan tällä hetkellä sun kannalta paras vaihtoehto. Liian "haastava" (en osaa kuvata paremmin mut saanet kiinni itse mitä ajan takaa) juuri nyt, mut ehkä vähän myöhemmin kun jonkinlainen "tietotaitotasosi" on kasvanut.
L - vaatisi aika paljon työtä ja melko hidasta etenemistä tässä näytetään. Ehkä paras työllistymistä ajatellen.
M - Älyllistä ajattelua ja voittajaksi selviytyminen on tähän esiin nousevat asiat.
Y- tunteiden kannalta tämä antaisi sulle paljon ja veisi sua oikeeseen suuntaan.

Jos mun pitäisi laittaa nämä jonkinlaiseen järjestykseen, niin Y, L, M ja V - M ja V melko samanarvoiset. Mun mielestä sä olet enemmän sellainen käsillä tekijä kuin paperinpyörittäjä tyyppiä, niin sen mukaan katselisin itse opiskeluja.
Kysy tarkennusta jos jokin on epäselvää - välillä hankala kirjoittaa näitä korttien viestejä järkevästi :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.8.24 15:51:26

Voi apua: ei tämä ihan tunteettomalta näytä, mutta tähän nousee enemmän sellainen seksuaalinen vetovoima kuin rakkaus tällä hetkellä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.8.24 15:57:35

Mk: just nyt näyttäisi että mikään ei oikein etene/muutu. Uusia tuulia kohti lähteminen olisi ihan hyvä vaihtoehto jos se vaan on mahdollista.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.8.24 16:02:48

Miisa: yleisesti näyttäisi että on jotain huolia (talous?), mutta rakkaudessa menee sitten paljon paremmin. Ihan kuin olisi parikin eri kaveria tässä ympärilläsi pörräämässä..?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   20.8.24 16:10:26

M&T: Uusi alku on mahdollinen, mutta jos ette muuta mitään ongelmakohtianne, niin lopputulos on aina sama. Tasapainon löytäminen asioiden välille vaatisi ajattelutavan muutosta ja kommunikoinnin selkeyttä. Tunteethan ovat kyllä voimakkaat.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: M&T 
Päivämäärä:   20.8.24 16:22:57

Toi on ja osuu kyllä pelottavan nappiin.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   20.8.24 23:19:13

Mitä näet näet musta ja Jaakosta?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Didi 
Päivämäärä:   21.8.24 02:01:03

Hitto taisin mokata tapailukumppanin kanssa. Aurora miten tässä käy, hävisinkö pelin?a

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Voi apua 
Päivämäärä:   21.8.24 06:42:35

Ooo, kiitos. Olisikohan mahdollista muuttua seksuaalisen vetovoiman kautta, tai avulla rakkaudeksi? Eli kiinnostusta kuitenkin on ja uskolla ehkä jopa toivoa enemmän?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.8.24 14:25:16

L: yhteistä hauskanpitoa ja romanttista rakkautta. Ikäänkuin olisitte toistenne vastapuolet (yin ja yang).

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.8.24 14:30:43

Didi: ei se nyt ihan vielä tainnut olla siinä, mutta sulla on jokin este/haaste ajatusten tasolla tähän juttuun, niin koita työstää sitä, koska helposti sit tulee uudestaan jokin vastaava juttu eteen ja silloin ei homma ehkä ole enää pelastettavissa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.8.24 14:32:16

Voi apua: siitä on ihan hyvä aloittaa kyllä, kun ei kaikilla ne rakkaudelliset tunteet syty heti vaan ajan kanssa, niin teillä kuitenkin olisi jokin mikä vetää yhteen ja sitä kautta mahdollisuus saada niitä toisenlaisiakin tunteita peliin.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   21.8.24 16:24:45

Kiitos Aurora! Ilmeisesti sitten molemminpuoliset tunteet?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Moro 
Päivämäärä:   21.8.24 19:02:42

Kiitos, hyvä että riittivät. :) Mun pitää vielä hieman sulatella mitä kirjoitit, mutta ainakin osasta on helppo heti sanoa että noinhan se on. Esim. L on se mistä on perinteisesti ajateltu olevan paras työllistyminen. Tietoa tarvitsen kyllä lisää melkein noista kaikista vaihtoehdoista, mutta onneksi tässä on vielä syksy aikaa opiskella enemmän ennen kuin pitää tehdä lopullinen päätös. Voi olla että tulen sitten joskus enemmän loppuvuodesta kysymään vielä uutta mielipidettä... M:stä olen itse ajatellut että kaikista vaihtoehdoista sillä on suurin potentiaali joko olla nappivalinta tai sitten ihan jättimäinen virhe kaikin puolin. Mutta jotenkin tuntuu, että jätän sen tässä vaiheessa kokonaan pois vaihtoehdoista ja keskityn noihin kolmeen muuhun, kun ihan joka suuntaan ei voi hajota... Sen perusteella mitä näit niin ei taida olla ihan huono ajatus jättää M pois, jos yhden vaihtoehdon haluaa eliminoida?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.8.24 19:20:50

L: siltä ne ainakin vaikutti :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.8.24 19:23:47

Moro: M on ihan hyvä valinta jättää pois. Y ja V oli selkeesti parhaimman näköiset sun kannalta, vaikka V haastaakin sua melko paljon, eikä L huono ole, mutta vaatii paljon työtä. Mut katsotaan sitten uudestaan kun ollaan lähempänä valintaa :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Moro 
Päivämäärä:   21.8.24 20:31:07

No niin, tämä jo helpottaa että voi edes yhden vaihtoehdon jättää pois. Sillä mielellä olin tosiaan vähän itsekin, että M karsiutuisi näistä ensimmäisenä, mutta tämä kyllä vahvisti sitä päätöstä. Kiitos avusta <3

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   22.8.24 08:05:35

Miehen kanssa ollaan jumissa tilanteessa. Miltä jatko näyttää?
Ja kiitos.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Mirkku 
Päivämäärä:   22.8.24 11:17:57

Pitkä liitto takana. Onkohan miehelläni romanttisia tunteita, aikomuksia, jopa tekoja jotain toista naidta kohtaan? Vai onko tämä nyt jotain muuta?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   22.8.24 15:32:20

Kiitos, mä en olisi ollut noista molemminpuolisista tunteista ollenkaan varma! Tässä on ollut nyt vähän hiljaisempi kausi menossa. Mietin pitäisikö kuopata koko juttu vai roihahtaako vielä uudestaan.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.8.24 16:16:19

Tähti: vähän näyttäisi et molemmat ootte omasta mielestänne oikeassa ja toinen väärässä. Miehellä tässä olisi enemmän syytä muuttaa asennettaan ja ajatuksiaan, mutta ei kovin helpolla näytä sitä tekevän. Tunnetasolla oot vissiin ikäänkuin kääntänyt miehelle selkäsi ja pohdit et kannattaako jatkaa. Vielä ei ole päätös kypsä, niin ei tiedä minne suuntaan se sun ajatuksesi menee.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.8.24 16:21:53

Mirkku: ei tämä suoranaisesti toiselta naiselta näytä - enemmänkin ehkä raha-asioissa jotain mielenpäällä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.8.24 16:24:14

L: se teidän tunnemaailma oli kuin vesi - välillä virtaa nopeasti ja toisinaan sit hitaasti. Joskus vesi on lämmintä ja toisinaan kylmää. Samalla tavalla näytti teidän tunteetkin menevän et välillä lämmintä ja toisinaan sit viileempää. Ne tunteet kun teillä on enemmän siellä pinnan alla piilossa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   22.8.24 20:11:45

Sanattomaksi vetää tämä on just eikä melkein noin. Kiitos Aurora!

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Luotto 
Päivämäärä:   25.8.24 11:06:18

Onko tapailumiehellä mitään oikeita aikeita kanssani, vai leikkiikö vain tmv?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pitkäksi 
Päivämäärä:   25.8.24 13:15:24

Aurora. Minulle tuli jonkinlainen masennus paikkakunnan vaihdon vuoksi pari kuukautta sitten. En näe oikein valoa syksyssä.
Muuttuuko tilanne parempaan? Mites syksyn miesasiat?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.8.24 13:44:28

Luotto: ei hän leiki, mutta ei myöskään näytä että olisi kovin romanttisissa ajatuksissa kanssasi. On vähän ehkä sellainen "tunteeton" tyyppi. Kaikilla kun ei ole kovin voimakkaita tunnemaailmoja, niin tämä näyttää vähän sellaiselta kaverilta ja ehkä siksi susta tuntuu että hän leikkii sun kanssa. Näyttäisi kuitenkin tykkäävän susta, mutta sellainen kevyempi tunne se on.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   25.8.24 13:51:40

Pitkäksi: olet jäänyt jotenkin henkisesti kiinni siihen entiseen asuinpaikkaasi ja kyllä se siitä helpottaa pikkuhiljaa. Miesasioissa näyttäisi sit olevan oikein hyvä meno - jos et jo seurustele, niin joku tässä on ihan nurkalla tulossa sun elämään ja vie sulta jalat alta eikä siinä paljon masennukset kerkiä vaivaamaan :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pitkäksi 
Päivämäärä:   25.8.24 14:33:52

Voi kiitos rakas Aurora

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Oppija 
Päivämäärä:   25.8.24 20:27:26

Kurssit YO ja TVO... Suositteletko ottamaan kummatkin, vain toisen vai ei kumpaakaan? Kysyn koska en ole varma miten aika ja kiinnostus riittää...

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Hrålle 
Päivämäärä:   25.8.24 22:14:19

Alkuviikosta työpaikalla isot pomot kokoontuu.. Meneekö asiat eteenpäin?
Syntyykö miesystäväni kanssa sopu?
Asuntoasiat?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   26.8.24 11:27:11

Kiitos! Ja hyvää alkavaa syksyä!

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.8.24 15:37:10

Oppija: TVO olisi oikeinkin hyvä sun kannalta. YO sit taas ehkä ei vie sua eteenpäin elämässä silleen niinkuin pitäisi. Et mä ainakin ottaisin ton TVO ja miettisin tota YO et kannattaako.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.8.24 15:50:04

Hrålle: pomojen kokoontumisessa jokin asia liikahtaa kyllä, mutta vähän haastavaa sitä on saada eteenpäin niinkuin pitäisi. Yksi pomoista näyttäisi vastustavan asiaa kovin ihan vaan huvikseen, mut asia on kuitenkin esillä ja saa porukkaa miettimään et mitä sille tehdään.
Miesystävän kanssa sopu on mahdollinen, mutta näyttäisi et oot kääntänyt hänelle jo selkäsi ja jatkamassa elämää eteenpäin. Tunteita on, mutta riittääkö ne?
Jännä kun ei tähän oikeastaan näy et miksi teillä on jokin riita, et onko oikeasti mitään syytä erota?
Asuntoja on tarjolla ja valintaa teet. Ja näyttäisi löytyvänkin sellainen sopiva.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Jjjj 
Päivämäärä:   26.8.24 20:18:28

Kauan nykyinen elämäntilanne kestää?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Jill 
Päivämäärä:   26.8.24 20:28:53

Miltä elämäni/elämäntilanteeni kokonaisuudessaan näyttää? Löydänkö puolisoa rinnalleni?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   26.8.24 21:40:57

Mitä kortit näyttää mulla deittailurintamalla? Onko se ylipäätään se alue elämästä, mihin kannattaa laittaa nyt paljon energiaa?

Tässä on mm. seuraavanlaisia tyyppejä pyörinyt:

- Miestä A tapailin 5-6 kertaa, mut nyt puhuttiin edellisellä tapaamisella, että ei kumpikaan olla varma onko tarpeeksi kipinää. Alussa roihahti, mutta sit oli lomien takia pidempi tauko ja jotenkin lopahti homma. Saakohan liekkiä vielä henkiin vai onko tää nyt vaan merkki siitä, että ei olla oikeita toisillemme kuitenkaan? Tällä hetkellä fiilis hänestä on, että hänessä on paljon hyvää, mut meissä on myös eroja mm. elämäntavoissa ja se on alkanut myös vähän mietityttää.

- Mies B asuu naapurissa ja hän aikaisemmin ehdotti, että voitaisiin käydä vaikka kahvilla, mutta jätettiin asia roikkumaan, kun olin just lähdössä lomalle. Nyt viimeksi kun tuli vastaan, niin vaikutti etäiseltä ja mietin, onkohan hän sittenkään kiinnostunut...

- Mies C oli kemiaa ja vahva yhteys, puhuttiin tosi syvällisiä ja oli selkeästi molemmin puolista vetovoimaa, mutta hän asuu superkaukana, ja jotenkin tullut vähän myös omistushaluiset vibat hänestä.

- Mies D:n kanssa kävin treffeillä vuosia sitten, kun olin viimeksi sinkku. Oli mukava, mutta toisaalta ihan super introvertti ja sosiaalisesti vähän jäykkä. En tiedä muuttuisiko tämä tutustumisen myötä. Jäätiin siis somessa yhteyksiin ja nyt hän ehdotti tapaamista, eli ilmeisesti hänen puoleltaan kiinnostusta on yhä.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   26.8.24 23:12:05

Oon asunut kaverin kanssa kämppiksinä useamman vuoden. Nyt hän ilmeisesti muuttamassa kumppaninsa kanssa yhteen. Mietin, että kannattaisio mun luopua koko asunnosta ja ehkä muuttaa toiselle paikkakunnalle (sekin ollut välillä mielessä mut siinä tietty epävarmuustekijöitä kans) vai etsiä joku uusi tyyppi kämppäkaveriksi? Mitä sanoo kortit? :) kiitos!

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Hrålle 
Päivämäärä:   27.8.24 10:11:44

Joo se on just näin, toi yks pomo todellakin vastustaa ihan huvikseen, koska voi!
Ei ihme ettei riitaa näy koska aihe on aika mitätön mikä vaan sitten paisui. Jälleen kerran.

Kiitos!!

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Oppija 
Päivämäärä:   27.8.24 11:37:01

Suuret kiitokset! Päätin toimia tämän tiedon mukaan kun tuntui itsestäkin hyvältä ratkaisulta. Valitsen siis TVO:n ja jätän toisen pois.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.8.24 15:46:36

Jjjj: kortit ei oikein tuota aikaa kovin hyvin tunne, niin se on aina vähän haaste katsoa jokin aikaan liittyvä asia, mut luku 2 tähän nousi esiin, niin se voi olla 2 viikkoa - 2 kuukautta - 2 vuotta välillä. Loppusuoralla tää vaihe kuitenkin on, et riippuen siitä kauanko tilanne on kestänyt, niin kestääkö sit vielä kuukausia vai vuosia, mut valo on jo tunnelin päässä :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.8.24 15:55:05

Jill: elämäsi näyttää olevan aika hyvin kohdillaan - on kavereita ja kivaa tekemistä. Joku tässä näyttäisi olevan susta kiinnostunut, mut et oikein huomaa häntä tai hän ei ole mitenkään ilmaissut itseään niin että kiinnostuksesi heräisi hänen suuntaansa.
Olisiko joku ystäväpiiristä/työkaveri/opiskelukaveri? Vaaleahko, normaalivartaloinen, hiukset vähän pystyssä usein.
Muuten tähän ei nyt suhdekuvioita näkynyt vielä, mutta ne suhteet tulee joskus vastaan silloin kun vähiten odottaa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.8.24 16:11:24

TT: herra A:n kanssa matka on ohi. Jotain kivaa oli ja se meni jo. Ei kannata tuhlata aikaa tähän.
Herra B on ehkä vähän ottanut jostain itseensä - herkkis tyyppi ja mieti et haluatko senkaltaisen kaverin kanssa jatkaa. Tämä voisi lähteä liikkeelle kyllä hitaasti.
Herra C:hen en tuhlaisi aikaa enempää - ei ole ihan rehellisen oloinen kaveri.
Mutta sitten herra D kannattaa kyllä tavata ihan oikeasti. Tämä kaveri on pikkusen ehkä sellainen erakkoluonteinen, mutta tasapainottaisi sua hyvin.

Ja aina kannattaa katsella ja etsiä seuraa jos on sellainen tunne. Kun vaan muistaa että ei väkisin hae jotain, vaan ottaa vastaan jos jokin tulee kohti.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   27.8.24 16:18:44

G: uutta kaveria ei helpolla näytä löytyvän ja jollain lailla kaikki asiat on jumissa hetken aikaa, mutta sit kun ne taas lähtee liikkeelle (sun ajatuksissa tämä jumitus eniten tän asian suhteen), niin sit tiedät mitä teet. Näyttää korttien mukaan et muuttaisit, mutta kun sulla on vielä päätökset tekemättä, niin suunitelmat voi muuttua.
Ennen vuoden vaihdetta mielestäni asia aukenee.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pihlajanmarja 
Päivämäärä:   27.8.24 17:23:07

Kiitokset katsomisesta tämän ketjun alussa. Talouden kanssa kyllä on nyt epävarmuutta, paljonkin ja töissä minulla alkaa olemaan mitta täynnä, huonompaan suuntaan siellä menee touhu kokoajan, enkä tiedä kuinka kauan enää sitä kestän. Lähteminen tyhjän päälle arveluttaa kuitenkin. Parisuhde onneksi on tasaista menoa, sen paranemista kuitenkin toivoisin, molemmat keskittyvät omiin töihinsä ja harrastuksiinsa ja se yhteinen tekeminen on vähentynyt. Lapset onneksi tuntuvat voivan kuitenkin hyvin. Hevosasioihin olisin toivonut jotain selkeyttä, tuntuu että pettymyksestä toiseen menen koko ajan eikä näköpiirissä ole mitään positiivista sen suhteen. Juuri tuli jälleen takapakkia. Epäilen sitäkin, että kuinka kauan oma talous näitä hevoshommia kestää. Jotain positiivista kaipaisin kaikkien huonojen uutisten jälkeen.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Jill 
Päivämäärä:   27.8.24 18:11:00

Aurora: Kiitos! Kavereita minulla ei valitettavasti ole yhtään, tunnen itseni hyvin yksinäiseksi ja toivoisinkin tämän vuosien yksinäisyyden helpottavan. :/

Mutta tuo vaaleahko, normaalivartaloinen, hiukset vähän pystyssä on lapseni kummisetä! :D Joka on eronnut ja alkoi heti viestittelemään kanssani. En tietenkään hänen kanssaan halua aloittaa suhdetta ja tämän hänellekin yritin juuri nätisti ja ystävällisesti kertoa.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   27.8.24 20:35:20

Kiitos Aurora! Herra D:n oonkin tapaamassa piakkoin, eli katsotaan miten se etenee :)

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: pilkku 
Päivämäärä:   27.8.24 20:56:43

Otettiin eron yhteydessä tuumaustauko sillä optiolla, että kun on haavat saaneet parantua, niin voitaisiin olla yhteydessä ja katsoa, josko voitaisiin olla vielä tekemisissä. Nyt useamman kuukauden jälkeen itselläni alkaa olla sellainen olo, että voisi ehkä kokeilla, mutta uskallanko ottaa riskin?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: pennonen 
Päivämäärä:   27.8.24 22:04:21

Miltäs nuo raha-asiat näyttää? Pärjäänkö? Ja nouseeko esiin jotain neuvoa?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   28.8.24 10:47:36

Aurora: kiitos. Tällä hetkellä tosiaan asumiskuviot stressaa, mut eiköhän kaikki aikanaan löydä ratkaisun.

Miltä muuten näyttää, onko parempi vaihtaa paikkakuntaa vai jatkaa elämän rakentamista täällä nykyisellä paikkakunnalla?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.8.24 16:17:26

Pihlajanmarja: yritin nyt uudestaan päästä näihin juttuihin kiinni, mutta ei kerrota muuta kuin muutosta on tulossa. Näyttäisi et se tulis taloudelliseen puoleen ainakin, mutta voi tulla muuhunkin elämän osa-alueeseen. Joskus ei vaan anneta tietoa vaikka kuinka kysyttäisiin. Parhaani yritin :/

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.8.24 16:20:10

Jill: no sit se missä näytti et sulla on kavereiden kanssa hauskaa oli ilmeisesti ajatus siitä että lähtisit ulos vaikka yksin pitämään sitä hauskaa. Nää on joskus niin hankalia kun sama kortti muiden kanssa yhdessä voi merkitä eri juttuja, mut hyvä että edes ihailijalle löytyi selvyys.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.8.24 16:26:58

pilkku: aina voi kokeilla, mutta onko ne tunteet enää samat kuin aikaisemmin. Muitakin tarjokkaita tähän on tulossa, että jos ei tunteet puhuttele sinne menneisyyden suuntaan, niin katse kohti tulevaa ja uusia kavereita.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.8.24 16:32:20

pennonen: vähän tiukkaa on talouspuolella tällä hetkellä, mut muutaman kuukauden päästä vois alkaa sillä saralla kääntymään parempaan suuntaan. Ainakin tällä hetkellä näyttäisi et siihen olis tulossa parannusta. Jos oot aatellut muuttaa, niin sille näytetään vihreää valoa. Neuvoksi sanotaan - kuuntele tunteitasi.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   29.8.24 16:38:05

G: tän hetkinen tilanne näyttää et kannattaisi pysyä samalla paikkakunnalla. Muutos ja muutto voi sit tapahtua äkkiäkin, mut tiedät kyllä koska on oikea aika.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   29.8.24 16:55:25

Onko miesasioissani tulossa muutoksia tälle syksyä?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: = 
Päivämäärä:   29.8.24 19:46:47

Pihlajannmarja: Sulle ei ehkä hevosesta näytetty mitään kun päätös on tehtävä itse mihin ratkaisuun ikinä päädytkin. Mulle ei ikinä vastaavassa tapauksessa kerrottu mitään, hevosen lopetus päivä oli päätetty siltikään en saanut siihen vahvistusta.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pihlajanmarja 
Päivämäärä:   29.8.24 20:54:48

Kiitos Aurora, tämä tässä itselläkin hämmentää kun tuntuu etten itsekään saa vahvistusta tai ohjausta oikein mihinkään. Tai kun mielestäni kesällä sain ihan selkeästi ja sen mukaan toimin, niin sitten asiat menikin ihan eritavalla, niin on vaikea edes uskoa kaikkeen tapahtuneeseen. Kummallinen ja jotenkin petetty ja hämmentynyt olo juuri siksi kun luulin toimivani kuten on tarkoitettu, mutta lopputulos olikin jotain ihan muuta. Jostain syystä sitten nyt vaan on minun asiat muillekin kuin itselleni pimennossa. Kummallista. Toivottavasti tuo muutos olisi positiivista. Sekä talouden, että muun elämän osa-aluiden suhteen.

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: pennonen 
Päivämäärä:   29.8.24 23:19:53

Kiitos Aurora! En ole ajatellut muuttaa, mutta nyt alkoi vaivaamaan että pitäisikö? Vai onko kyseessä joku vertauskuvallinen juttu?

  Re: Tarot 65

Lähettäjä: Pmmp 
Päivämäärä:   30.8.24 09:43:04

Meillä on suhdetta takana reilu 4 vuotta. Ollaan oltu eossakin mutta palattu.
Rakkautta ja himoa on, olen jopa ajatellut että haluan hänen kanssaan naimisiin.
Keskustellaan, on kuva tehdä asioita yhdessä..
Välillä konfliktitikanteessa tulee jääryminen, kommunikaatio- ongelmat jne ja tiedisteetaan se.

Meillä oli riita, mutta saatiin se sovittua.
Omalta osalta jokin on muuttunut tai siis mielessä välähti, että emme tule olemaan enää kauaa yhdessä.
Miksi näin? Oliko tämä nyt yksittäinen tyhmä ajatus joita joskus tulee ja menee ohi?

En halua, että saan vastauksen että luota intuitioosi vaan mitä kortit näyttää ja miksi?

<,3

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.