Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 64

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   4.8.24 13:31:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=

Hei Aurora, minä taas... Siitä ukkelista ei ole niiden juhlien jälkeen näkynyt tai kuulunut vilaustakaan, mikä kyllä oli täysin odotettavissakin ja muu olisi ollut pienoinen ihme. Itse olen lähinnä pöllämystynyt, että mikä se tämmöinen tyyppi on, joka ei edes kuulu omaan elämään (paljastettakoon tässä vaiheessa että hän on sukulaiseni kaveri jota en ole kovin montaa kertaa vuosien varrella tavannut), mutta jonka jo kaksi eri näkijää täysin eri aikoina on tuonut jollain tavalla esiin. En nyt onneksi jatkuvasti tätä asiaa sentään mieti, mutta aina joskus tämmöisinä hiljaisina hetkinä nousee mieleen. :D Voihan se olla joku merkittävä henkilö aikaisemmistakin elämistä, jos meillä sellaisia on, tiedä sitten onko tässä elämässä mitään sen ihmeempää... Mutta varmaan joku syy on, miksi juuri hänet sulle näytettiin.

Mä en edes tiedä, olenko tällä hetkellä kovin kiinnostunut mistään romanttisen suhteen mahdollisuudesta yhtään kenenkään kanssa, enkä osaa muotoilla mitään järkevää kysymystäkään, mutta jos mitenkään voisit silti vilkaista mitä näet tämän aiheen tiimoilta tai vaikka sen vierestäkin. :D

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.8.24 14:06:51

Joku aiempi: mä nauran täällä itekseni kun se ukkeli tuli heti ekana tuohon sun pöytään esille :D
No mutta onko mahdollista et tämä pariskunta olis lisääntymässä? Ainakin sen oloinen kuvio tässä näyttäisi olevan. Se miksi sä sit olet tässä jutussa mukana on hiukan arvoitus. Muuten sulle sanotaan et "rakkaus saa odottaa" eli kuten itsekin tuossa toteat, niin et ole ihan vielä valmis uuteen suhteeseen, mut kyllä sellainen tulossa on aikanaan. Sä tarvitset tän ajan nyt omien ajatustesi pöyhimiseen - mitä haluan ja miten sen saan - ei pelkästään parisuhdeajattelua vaan ihan yleisellä tasolla oman elämäsi skannaus.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Joku aiempi 
Päivämäärä:   4.8.24 15:15:07

No ei hemmetti! :D Mitä ihmettä se ukkeli siellä taas pyörii, en käsitä tätä kuviota ollenkaan! Perhettä on hänellä kyllä entuudestaan ja perheenlisäyskin varmasti ihan mahdollinen juttu, mutta en tosiaan tiedä oikein mitään niistä asioista. Sellaiset perheenlisäykset kyllä jo yksinään sulkis mut ulos kuvioista useammaksi vuodeksi vaikka löytäisin sen yhtäkkiä oveltani sinkkumiehenä ruusupuskan kanssa, en kyllä lähtisi mihinkään pikkulapsikuvioon sekaamaan. Kai tämän sitten aika paljastaa jos on paljastaakseen että mikä on meidän rooli toistemme elämissä vai onko kaikki pelkästään universumin kieroa huumorintajua... :D

Ajatusten pöyhiminen resonoi kyllä voimakkaasti. Jotenkin tuntuu, että pitäisi nyt selvitellä vähän isompia suuntaviivoja omassa elämässä enkä tiedä miten se onnistuisi, jos olisi joku toinen siinä huomioitavana ja ajatuksia sotkemassa. Rakennetaan nyt ensin elämää enemmän omannäköiseksi ja katsotaan sitten sopisiko siihen joku ukkelikin.

Lämmin kiitos taas <3

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Minä pieni 
Päivämäärä:   4.8.24 15:30:27

Mulle näytti yhdessä vaiheessa useamminkin avaimia ja muuttoa.. että oliko kyseessä yhteenmuutto miehen kanssa vaiko asunnon myynti. Mitään ei ole tapahtunut kummallakaan saralla eli näkyykö vieläkin/ edelleenkin?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   4.8.24 17:05:21

Minä pieni: asioiden eteneminen on jostain syystä (ei susta riippuvainen syy) pysähtynyt ja menee vielä hetki ennekuin ne taas alkaa etenemään (arvio 4 viikkoa - 4kk).

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Minä pieni 
Päivämäärä:   5.8.24 12:12:35

Kiitos Aurora! Itse asiassa tässä on nyt tänään tullut ilmi asunnon myyntiin liittyen juurikin tällainen asia.. ei minusta vaan välitysfirmasta täysin johtuva katkos.
Välittäjä häippäs ilmoittamatta ja tätä toimeksiantoa ei oltu välitetty kenellekään toiselle...

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: jusa 
Päivämäärä:   5.8.24 19:10:39

Katsoisitko terveyttä ja kuinka uusien naapureiden kanssa alkaa sujumaan?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   5.8.24 19:59:00

Katsoisitko, onko mun mies päässyt yli suhteestaan josta itse mulle aikanaan kertoi? Luovuttako tää nainen koskaan vai pitääkö vielä monta vuotta sen tekemää kiusaa jaksaa?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Surullinen 
Päivämäärä:   5.8.24 22:07:07

Miksi V ei vastaa viesteihini? Ovatko tunteet kuolleet, luovutanko hänen suhteensa jo :(

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   5.8.24 22:24:56

Tästä en ole kysynytkään 3-4 vuoteen?

Mites J. Miettiikö hän ikinä minua? Kohtaavatko tiemme enää koskaan?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.8.24 08:05:16

jusa: terveyteen en katso ja uusien naapurien kanssa katsellaan vähän varovaisesti että minkälaista porukkaa sitä ollaan. Tasapainon hakua kun teillä taitaa olla jonkin verran eroa elämäntyylissä tms. Mut ihan ok tilanne ainakin näin alkuun näyttäisi olevan.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.8.24 08:17:32

Toinen: miehesi ajatuksista ei tässä sanota mitään ja tämä nainen jatkaa niin kauan kuin kuvittelee että voi sen miehen saada vielä takaisin. Ei ole hyväksynyt tunnetasolla eroa ja on varma että se on vain ajan kysymys kun mies palaa takaisin.
Onko kiusanteko sen kaltaista että poliisi siihen voisi puuttua? Tai auttaisiko että tälle naiselle ilmoittaisi selkeästi (miehesi siis) että jos homma ei lopu, niin menee poliisin puheille ja tekee sen sit myös tarvittaessa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.8.24 08:23:41

Surullinen: näyttäisi että tunteet ovat kadonneet ja kiinnostus kohti jotain muuta (ei välttämättä ihminen vaan harrastus tms). Päästäisin irti ja toteaisin et tämä oli tässä näiden korttien perusteella.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.8.24 08:34:59

Miia: joskus saattaa olla että jonkinlainen menneisyyden häivähdys tämän J:n mielessä käy ja silloin ajatus sinustakin vilahtaa siellä, mutta ei silleen kaipaa sua - enemmän sellaista nostalgista ajattelua siitä ajasta mitä silloin oli.
Tapaaminen on aina mahdollista niin kauan kuin hengissä ollaan ja olisi kiva sanoa et korteilla saa katsottua sinne elämän loppuun asti, mutta nostan ne tähän hetkeen ja tulkinta on mahdollinen n 6-12kk tästä eteenpäin - siis niiden asioiden kohdalla jotka näyttäytyvät mahdollisuuksina - nyt kohtaamistanne ei tähän tulkintaan nouse. Pitää kuitenkin muistaa et asiat ja tilanteet muuttuu koko ajan ja jatkuvasti, niin koskaan ei tiedä mitä sattuu ja tapahtuu - huomenna tämä tulkinta voisi olla ihan erilainen.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Esteri epätoivo 
Päivämäärä:   6.8.24 15:03:24

Vaihtoehdot vähissä... järjestyykö ongelmani nyt jotenkin vai onko lopullinen luopuminen ainoa vaihtoehto? Ei ihmissuhdeasia.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   6.8.24 15:24:48

Aurora: Kiitos. Ja jännä kun otit ton poliisin puheeksi tässä. Tää nainen on siis tehnyt musta useita perättömiä ilmoituksia ja mun mies ei koskaan aiemmin ole mua puolustanut. Ennen kuin viime keväänä vihdoin teki sen, vaikka silminnähtävän vaikeaa se oli. Sen jälkeen meillä on mennyt paremmin ja tuntuu kuin tää ois vihdoin ohi. Mut tää toinen ei sit ilmeisesti vielä tiedä asiasta (oikeudenkäyntiä ei oo ollu vaan poliisille mies ilmoitti et toimii tarvittaessa mun todistajana). Nyt mies vakuuttaa päivittäin kuinka onnellinen on ja kuinka mua rakastaa. Uskon sitä mutta kyllähän tää mietityttää ajoittain. En siis ihmettele ettei naiselle oo mennyt jakeluun sillä sama vanha tarinahan täällä on takana kuin aina kun on kyseessä muita. Eli että me oltiin muka eroamassa ja todellisuudessa tää nainen on miehen elämän rakkaus. Kyseessä oli vaikea ajanjakso johon liittyi miehen päihteiden käyttöä. Ja kun nää persoonat (käyttävät ja selvä) ovat kaksi täysin eri ihmistä.

Toivottavasti sille riittäisi tieto et mies on mun puolella ja tehnyt valintansa. Ja voi kun tää ei enää koskaan uusisi. En usko kestäväni sitä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   6.8.24 17:00:37

Esteri epätoivo: tähän vastataan näin - suurinta rakkautta on luopuminen. Todella tunnepitoiset kortit nousi ja näyttää että yhteinen matka on lopussa <3

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   7.8.24 09:34:30

Kiitos ja hyvä näin :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   7.8.24 11:57:47

Mitä mies- ystävällä mielessä, on ollu jotenkin muikeena tässä .. tai onko mitään vai "vaan" tätä rakkautta?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.8.24 12:52:55

Niin: jotain yllätyksen tapaista se taitaa suunnitella - vois olla jotkin juhlat tai sit ihan vaikka kosintakin mielessä. Eikä tämä ole "vaan" rakkautta kun ihan oikeesti on tunnetta pelissä :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   7.8.24 13:32:02

Näetkö talounelmillani mitään mahdollisuutta lähitulevaisuudessa?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   7.8.24 14:51:09

- Eikä tämä ole "vaan" rakkautta kun ihan oikeesti on tunnetta pelissä - Voi kuinka ihanaa, näin hänkin on sanonut tässä että nimenomaan oikeat tunteet, noilla sanoilla
Kuin myös mulla <3

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Miba 
Päivämäärä:   7.8.24 16:54:18

Olen myymässä asuntoani. Onko hinta kohillaan vai joudunko tinkimään paljonkin?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.8.24 18:07:55

Mmmm: jos mun jokin aika pitäisi sanoa, niin heittäisin että tuolla ens keväänä - mahdollisesti kesäänkin menis. Aika on korteille haastavaa ymmärtää, niin se on sit vähän aina arvoitus että osuuko oikeeseen. Tässä näyttäis olevan jokin asia/epäselvyys jossain (en saa kiinni tarkemmin missä) mikä pitäisi hoitaa ensin.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   7.8.24 18:16:11

Miba: ei se mun mielestä ihan metsässä ole. Tässä ne luvut mitä tuli jos itse niistä saat jonkin ajatuksen 9, 5, 4, 1 ja 0. Luku 4 näyttäytyi 2x.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   7.8.24 18:21:52

Kiitos, ihana kuulla, sekin olisi aiemmin kuin ajattelin välttämättä mahdolliseksi.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Miba 
Päivämäärä:   7.8.24 20:39:54

Kiitos, täytyy perehtyä ajatuksen kanssa.
Ainakin siinä on mun syntymäpäivän numerot peräkkäin eli päivä ja kuukausi! :):)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: MPKä 
Päivämäärä:   8.8.24 09:08:24

Liikaa isoja asioita nyt... Selviääkö tämä sotku :(
Raha, työ ja uuteen tehtävään siirtyminen , asunnon myyminen... Kohta loppuu keinot, yritetty on :(

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: er 
Päivämäärä:   8.8.24 09:22:57

Onko mun rahatilanteeseen tulossa lähiaikoina helpotusta? Tuntuu että nyt on tosi tiukkaa

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 12:43:19

MPKä: haastavalta näyttää kieltämättä. Työ ja uusiin tehtäviin siirto näyttäisi tuovan kipinää sun elämään ja huomaat et se onkin oikeesti kivaa, vaikka nyt epäilyttääkin koko homma. Ei se ihan heittämällä suju, mut sopivan haastavaa.
Asunnon myynti tässä näyttäisi olevan se huonoin juttu ja sitä kautta sen vaikutus rahaan - jos joku aika pitäisi sanoa näiden korttien perusteella, niin sellainen 5kk vois olla siihen asunnon myyntiin aikaa.
Näyttäisi et selviät kyllä, mut tosi tiukkaa tekee taloudellisesti hetken aikaa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Elis 
Päivämäärä:   8.8.24 12:49:00

Näetkö onnistuuko kauppani vai kaatuuko se näihin käytännön ongelmiin? Saanko apua jonka tarpeessa olisin?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 12:53:01

er: kyllä ne 2-3kk sisällä pitäisi siitä alkaa helpottamaan. Meille annetaan aina joskus näitä haastavia aikoja ja tämä näyttäisi sellaiselle et testataan kuinka me selvitään hankalissa tilanteissa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 13:01:55

Elis: kauppa on vähän ??? kun niiden muiden ihmisten jotka asiaan liittyy ajatukset/tunteet ei tässä näy. Periaatteessa se näkyy sun kannalta et menis hyvin, mutta mitä nuo muut sit päättää, niin se ratkaisee.
Apuja ei oikein näytä irtoavan kovinkaan helpolla.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Elis 
Päivämäärä:   8.8.24 13:05:48

No, ei se sitten onnistu koska nyt en pärjää tässä tilanteessa yksin... Kiitos tulkinnasta.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: MPKä 
Päivämäärä:   8.8.24 13:08:47

Kiitos, tämä riittää "Näyttäisi et selviät kyllä"
<3

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Kumpiko 
Päivämäärä:   8.8.24 14:28:22

Suunta haussa. Ajatuksia?

A, sisältää useita valintoja tavallaan, ei huonoja sinänsä.

B, yksi asia joka sitten ehkä johtaa toisiin. Taikka sitten ei.

Kummassa parempi näkymä vai vedänkö vaan pitkää tikkua.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 18:06:36

Kumpiko: vaihtoehto a on ehkä sellainen "siitä yli mistä aita on matalin" vaihtoehto. Antaa vähän jotain sulle, mutta ottaa enemmän. Saattaa olla että tylsistyisit tässä valinnassasi aika pian.
B toisi sun elämään paljon uutta innostusta ja taloudellisestikkin ehkä paremman näköinen tilanne. Tämä saisi sut ns liekkeihin. Hetkittäin voisi olla myös kiire tai sitten homma seisoisi paikallaan.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Anonymous 
Päivämäärä:   8.8.24 18:13:50

Moi Aurora, myykö mun kirjat?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Kumpiko 
Päivämäärä:   8.8.24 18:43:52

Olen hyvin samaa mieltä. Mutta hiukan huolettaa, onko B vain utopia, vai onko se saavutettavissani oikeasti.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 18:50:14

Kumpiko: kyllä siihen mielestäni on hyvät mahdollisuudet ja jos et yritä, niin sitten et sitä ainakaan saa :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   8.8.24 19:00:52

Anonymous: sulla näyttäisi olevan ihan hyviä ideoita kirjoihin ja se sujuukin mielestäni hyvin sulta, mutta ei tämä kovin isolta myynniltä näytä.
Jos tää on sun eka kirja, niin sen markkinoille saaminen on oma hommansa ja aika harva kirja (varsinkaan Suomessa) pääsee isoihin myyntilukuihin, mutta jostain se on aloitettava ja kunhan haluttu lukijakunta saadaan kiinnostumaan, niin sitten voi seuraava myydä jo paremmin.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Anonymous 
Päivämäärä:   8.8.24 20:15:00

Kiitos Aurora. Kimppu ruusuja sinulle!

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   9.8.24 04:18:27

Ihana Aurora! Jaksaisitko katsoa vielä nämä asiat: Tuleeko meille oikeudenkäynti tämän naisen kanssa ja joudummeko kohtaamaan? Pysyykö mies silloin rinnallani vai heiluuko lojaalisuus kahden vaiheilla? Miksi mies ei kykene puhumaan asiasta normaalisti vaan suuttuu joka kerta kun asia nousee esiin?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.8.24 08:31:16

Toinen: mahdollisuus siihen oikeudenkäyntiin on olemassa - kun asiaan liittyy muitakin ihmisiä, niin se on vielä auki että tuleeko se oikeasti vai ei. Ja jos se tulee, niin kohtaatte kyllä. Mies haluaisi elää sovussa kaikkien kanssa ja olla riitelemättä (tulee kovin härkä fiilis tästä kaverista) ja ei haluaisi ollenkaan ottaa kantaa tähän asiaan. Mieluummin pysyttelee poissa koko oikeudenkäynnistä jos se vaan on mahdollista. On ehkä jollain henkisellä tasolla vielä kiinni tässä episodissa mikä on tän naisen kanssa tapahtunut - häpeää käytöstään ja kun otat asian esiin, niin kaivelet silloin aina sitä haavaa mikä on tullut - se ei siis koskaan pääse arpeutumaan kunnolla. Miehen mielestä asia on käsitelty ja loppuun saatettu, niin miksi sitä pitää aina kaivella uudestaan. Häpeää myös sitä miten on saattanut sut tänkaltaiseen tilanteeseen omalla käytöksellään.
Tässä näyttäisi et vois olla mahdollisuus sopuneuvotteluun ja rahalla kuitattaisiin homma, mutta se riippuu tosi paljon tästä toisesta osapuolesta et miten asiat menee.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   9.8.24 16:56:20

Kiitos Aurora, tosi tarkka ja osuva tulkinta. Jos ymmärsin oikein, niin naisen motiivi on tunteet mun miestä kohtaan ja se siis ensisijainen syy miksi ei oo vaan luopunut jutusta. Sit toisena et jos vois jotenkin tienata tällä? Mä en lähde maksamaan asiasta mitä en oo tehnyt. Nähdään siis ilmeisesti oikeudessa. Voi hitto.

Joo, sehän tässä nimenomaan kaivaa kun mies ei pysty ottamaan vastuuta. Eli nytkin tulee mieleen et miehen on sit ilmeisesti pitänyt ilmoittaa et on tullu mun puolelle pakon vuoksi = mä oon pakottanut? Sekään tieto ei siis muuttamaan mitään.

Näetkö et onko heidän kahden juttu nyt oikeasti ohi vai joudunko pelkäämään että oikeudenkäynti ja tapaaminen laukaisee jonkun uuden episodin näiden kahden välillä?

Ja näetkö onko avaimet tähän siis nimenomaan miehen käsissä, jatkuuko juttu vai ei?

Kiitos etukäteen. Oot tosi taitava ja tarkka.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   9.8.24 19:15:51

Toinen: mun mielestä se olis tää nainen ku maksaisi sullepäin jos siihen sopuun pääsette. (maksu henkisestä kivusta ja särystä tms) Sen naisen ja miehen välille näkyi rakkaudellinen kohtaaminen, että oletan miehelläsikin olleen jonkinlaisia tunteita tätä naista kohtaan.
Heitin tässä heilurin peliin ja kysymykset oli: onko miehesi vielä yhteydessä tähän naiseen - ei. Pääsettekö sopuratkaisuun - ei = joudutte oikeuteen ja maksaako tämä toinen nainen sulle korvauksia - kyllä.
Kortit on samalla linjalla näiden vastausten kanssa - näkyy ettei mies oikein enää haluaisi kuulla tästä naisesta mitään vaikka se taitaa pommittaakin viesteillä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   9.8.24 20:11:56

Kiitos paljon Aurora. Tätä mä en tullut edes ajatelleeksi et mähän voisin itse hakea korvausta kaikista niistä turhista ilmoituksista tulleista henkisestä kivusta. Mahtava juttu, iso kiitos.

Ja juu, tais olla miehellä paljonkin tunteita kun oli jopa perheensä jättämässä silloin yhteen väliin tän naisen vuoksi. Tilanteet kuitenkin muuttuu ja kun mies raitistui niin taisi järki astua noiden tunteiden tielle.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   9.8.24 20:47:14

Aurora: Jäin miettimään et mun pitää vielä ehkä tarkentaa. Mä en siis syytä tätä naista mistään vaan hän mua. Asiasta jota mä en ole tehnyt. En oikein tiedä, miten syytetty ainakaan voisi saada korvausta, ainakaan jos kyse on oikeasti rahasta sen korvauksen suhteen. Eli tää oikeudenkäynti on naisen halusta tulossa, ei suinkaan mun. Tätä siis nimenomaan tarkoitin tällä kiusalla, roikkumista täysin keksittyjen asioiden varjolla. Muuttaako tää tulkintaa?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   9.8.24 20:50:00

Vielä: Tiedän ettei mies haluaa olla tän naisen kanssa enää tekemisissä mutta koska tunteita on oikeasti ollut ilmeisen paljon, niin onhan tuo rakkaudellinen kohtaaminen vain menneisyyttä ei tulevaisuutta? Sillä tunteet voi aina herätä kun ihmiset näkee toisensa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Didi 
Päivämäärä:   9.8.24 21:57:20

Katsoisitkohan Aurora mullekin, ehtiessäsi? Rakkausasiat ja kuviot, piilottelu sekä oma jaksaminen uuden työn mylleryksessä mietityttää. Mitä sanotaaan?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.8.24 09:08:46

Jatkanko oman yrityksen kanssa vai menenkö entiseen työpaikkaan, jos sitä mulle tarjotaan?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.8.24 11:54:19

Toinen: en oo lakimies, mut mun käsittääkseni voit saada korvauksia - ainakin oikeudenkäyntikulut vois joutua maksaan - toiselta osapuolelta kun syytökset on perusteettomia. Ja se et onko sillä naisella edes kunnolla todisteita sun oletetusta syyllisyydestä..?
Tässä kohtaa lakimiehet yleensä pyrkii neuvottelemaan sopuratkaisun mieluummin kuin hukkaamaan aikaa oikeudessa. Tämä siis mun käsityksen mukaan ja sen mitä nyt joskus oon joutunut lakipykäliä tutkimaan opiskelujen takia.
On olemassa joku auttava lakipuhelin, niin soita vaikka sinne ja kysy hiukan et mikä on heidän käsityksensä jos sulla ei vielä ole omaa lakimiestä.

Ja se oli menneisyydessä tapahtunut kohtaaminen tän naisen ja miehesi välillä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.8.24 12:08:46

Didi: rakkaudessa näyttäisi että tunteet on muuttuneet enemmän ystävyydeksi ja vähän jo näyttäisi että katsellaan eri suuntiin.
Työrintamalla helpottaa kyllä kunhan pääset siihen hommaan kunnolla sisälle - hetki menee tässä ja neuvotaan että koitat vaikka meditoida/joogata päivittäin tai jos mahdollista niin käydä työpäivän jälkeen metsässä/luonnossa kävelyllä, niin saat sitä kautta itsellesi mielenrauhaa. Jos olet introvertti kuten ajattelen, niin pyri ottamaan omaa aikaa vaikka keskellä päivää jos se vaan työpaikalla on mahdollista - ruokatauko omassa yksinäisyydessä saattaisi auttaa jo paljon siihen että jaksat päivän loppuun paremmin.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.8.24 12:13:37

P: oma yritys antaa sulle enemmän vapautta tehdä töitä niinkuin haluat. Taloudellisesti toki varmempi olisi olla muualla töissä, mutta kyllä näyttäisi että jäät omaan yritykseesi.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   10.8.24 12:17:56

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9743987&t=9743987

Testikysymyksiä heilurille vastaanotetaan - kiitos :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.8.24 12:41:13

Olet niin oikeassa! Saisin hyvät rahat palkkatyössä, mutta ajatus elämäntyylin myymisestä kammoksuttaa. Kiitos.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Didi 
Päivämäärä:   10.8.24 20:06:22

Kiitos Auroraa osuva ja hyödyllinen, vaikken introvertti olekaan. Taidanpa alkaa tässä joogaamaan

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: mustikka 
Päivämäärä:   10.8.24 21:18:27

Ei taida parisuhderintamalla olla mitään luvassa?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   11.8.24 07:12:54

Laitoin aiemmin keväällä viestiä elämänmuutoksesta johon olin päätynyt. Sain siihen kovin vahvistavaa kannustusta, mutta sen jälkeen oikeastaan kaikki mihin ryhdyn, polkee paikallaan eikä mikään etene. Seinä tulee vastaan joka hankkeessa, ihmissuhteessa, työssä, harrastuksissa... Tämäkö tästä kaikesta siitten piti ymmärtää, että paluu vanhaan on ainoa mitä voin tehdä etten jää lopuksi elämää polkemaan tyhjää paikallani?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.8.24 09:10:00

mustikka: ei sulla taida olla edes haku päällä :)
Ainakin näyttää siltä että viihdyt tavallaan yksin liian hyvin ja vaikka vähän katselet et "no joo tossakin olis tollanen" niin et sitten kuitenkaan tee asialle mitään. Aktiivisuutta peliin, niin kyllä sieltä jotain olis löydettävissä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   11.8.24 09:22:07

Ava: isojen muutosten kanssa ei aina ympäristö pysy mukana siinä tilanteessa. Sopeutuminen asioihin vie aikaa. Sun muutoksesta on alle 6kk aikaa (jos oikein muistan koska tästä oli juttua keväällä), niin joissain asioissa se sopeutuminen voi viedä jopa vuoden ja osa asioista sit asettuu paikalleen nopeemmin.
Mä sanoisin et katsele nyt tuonne vuoden loppuun asti ennenkuin palaat takaisin vanhaan - jos se vaan on mahdollista odottaa niin kauan.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   11.8.24 09:43:45

Ei ole kysymys mun sopeutumisesta tai ympäristönkään vaan siitä mitkä on maailman realiteetit. Kun mikään mitä yrittää, ei vaan lähde toimimaan, niin silloin on varmaan tehnyt jotain väärin? En nyt halua kirjaimellisesti selittää, ettei kukaan tunnista, mutta jos tän haaveen eteen vaaditaan että kaikki sillat pitää polttaa ilman mitään takeita siitä että joku lähtee toimimaan, niin eihän se ole ihmisen elämässä mahdollista. Tai on kai toki mutta en halua tyhjän päälle.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   12.8.24 00:09:44

Pakko tulla tänne taas kertomaan, että osui kohdilleen korteista :D kahdesta vaihtoehdoista puhuit, yhteen uuteen mieheen tutustuin, joka on nyt muutaman viestin laittanut minulle, mutta eilen tuli lyhyt viesti entiseltä ukoltakin johon olin ihan rakastunut. Olen tuota edellistä miettinyt viime aikoina muutenkin oudon paljon ihan yhtäkkiä. Tuleekohan kummastakaan mitään, jos ei, niin ainakin virkistävät mieltäni ja oloani sairaslomaillessa :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Arte 
Päivämäärä:   13.8.24 00:38:36

Mä oon viime aikoina miettinyt paljon mahdollista äitiyttä. Miltä näyttää korttien puolesta?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   13.8.24 10:37:12

Tarvitseeko lähteä taistoon työnanatajaa vastaan vai selviääkö asia muulla tapaa?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Lopussa 
Päivämäärä:   13.8.24 10:39:13

Voiko joku katsoa, mitä anopin kanssa käy?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Gina 
Päivämäärä:   13.8.24 10:40:00

Mitä kortit kertoo minun tulevasta rakkauselämästä, mitä on luvassa? :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   13.8.24 11:47:05

Mitä mieltä olet harkitsemastani ostoksesta?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 15:31:44

Alexandra: toinen näistä (nuorempi mun mielestä) on vähän varovainen ja hidas tässä alussa eikä oikein tahdo edetä jutussa mitenkään. Tämä toinen on "aikuinen mies" ja hän tietää mitä haluaa ja pyrkii sen saamaan, niin tämä tässä nyt ainakin näyttäisi kiinnostuneelta. Kuulostele tunteitasi ja sitä mitä sinä haluat, niin osaat tehdä valinnan - voi toki olla että ei näistä kumpikaan ole se mitä haluat, mutta tiedät kyllä itse kumpi se on vai ei kumpikaan.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 15:37:56

Arte: ajankohta olisi ainakin nyt hyvä, että jos siltä tuntuu niin kannattaa yrittää. Onko kumppanisi tästä ajatuksesta myös samaa mieltä - hänet tähän nostettiin esiin ja on hiukan miettivällä kannalla.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 15:46:46

Henna: onko sulla työkavereita samassa tilanteessa, niin että pystyisitte porukalla tekemään asialle jotain koska näyttää että yksin et ehkä saa asioita eteenpäin sillä tavalla kuin pitäisi. Tilanne on nyt kuitenkin jumissa, mutta jonkin ajan päästä se näyttäisi että lähtisi purkautumaan, niin tulee sellainen tunne että homma aukeaa itsestään eikä sun tarvisi tapella - ainakaan mitään isompaa sotaa tähän ei tällä hetkellä nouse.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 15:53:22

Lopussa: aika iso rähinä siellä näyttäisi olevan jo päällä/tulossa. Kunhan pölyt asettuu niin jonkinlainen sopu siihen silti tulisi mielestäni. Kertarysäys on parempi kuin jatkuva kitinä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 16:00:19

Gina: en katso tulevaan vaan nostan kortit tähän hetkeen ja juuri nyt ei kovin romanttista menoa näytetä sun elämään. Muutama kuukausi ehkä vielä menisi, niin sitten voisi olla jotain uutta juttua näköpiirissä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 16:06:21

Heh: uusi alku joka saisi sut intoa täyteen. Vaatisi työtä, mutta samalla antaisi paljon sulle tunnetasolla. Näyttäisi kuitenkin et olisit sen kanssa kovin yksin, et pärjäätkö mikäli jotain sattuu..? Haastaisi vähän myös taloudellisesti.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.8.24 16:07:40

Mulla alkoi nyt taas omat opiskeluni, niin välillä kestää tämä vastaaminen, mut yritän ehtiä kuitenkin näitäkin katsomaan :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   13.8.24 16:10:53

Alun perin kysyin pienemmästä hankinnasta, mutta taisit nähdä isommalle hankinnalle jota olen tässä pyöritellyt varmaan samaan aikaan kun vastasit. Ainakin luulen saaneeni tiedon jota tarvitsinkin nyt enemmän, kiitos :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Arte 
Päivämäärä:   13.8.24 16:11:17

Kiitos Aurora! Itse asiassa tilanne on hieman monimutkainen. Erosin noin vuosi sitten. Nyt olen vähän treffaillut yhtä miestä nyt kesän aikana, joka on kyllä kertonut jollain aikavälillä haluavansa lapsia. Muista syistä johtuen en kuitenkaan ole varma tuleeko meistä paria, sillä elämäntyyleissä on eroa. Mulla biologinen kello tikittää kovaa enkä voi enää vuosia odotella sopivaa kumppania, joten olen miettinyt hedelmällisyyshoitoihin hakeutumista ihan itsenäisesti. Se on kuitenkin iso ja pelottavakin päätös, vaikka toisaalta olis kyllä sisäistä draivia alkaa edistää asiaa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Gina 
Päivämäärä:   13.8.24 16:12:58

Kiitos. Tutustuin muutama viikko sitten festareilla tutun tuttuun mieheen, joka vaikutti kivalta. Kannattaisko häneen koittaa ottaa yhteyttä?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   13.8.24 16:15:58

Kysyn nyt vielä kun kerta tämä iso hankinta nousi esiin... Näetkö että voisi olla mahdollista taloudellisesti? Juuri tällä hetkellä ei ole, mutta entä joskus?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   13.8.24 19:45:06

Kiitos joo on pari muutakin työkaveria samassa tilanteessa.
Mutta olisi kyllä kiva jos lähtisi purkaantumaan ilman sen kummempia riitoja ja että menisi niinkuin pitäisi.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Lost 
Päivämäärä:   13.8.24 22:28:04

Kaksi kinkkistä ihmistä mun elämässä, M ja H…
Oon nyt tosi hukassa näiden kanssa, fiilikset heittelee tavallaan vähän laidasta laitaan ja molemmat näistä tarvis jotain ratkaisuja että pääsen jatkamaan omaa elämää eteenpäin, oon niitä ratkaisuja tässä jo odotellut viime viikkojen aikana tapahtuvan mutta en tunnu pääsevän puusta pitemmälle. Antaisko kortit nyt mulle jotain tukea tähän?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Chachachaa 
Päivämäärä:   14.8.24 07:33:17

Moi Aurora, melko pitkästä aikaa taas! Luulen, että aiempi viestini jokin aika sitten hävisi kuin tuhka tuuleen. Se oli varmaan jostain syystä maailmankaikkeuden järjestelemää.

Halusin vain kertoa sinulle, että aiempi tulkintasi osui täsmälleen oikeaksi. Sanoit silloin, että olen noin kohdassa 75%/100% myllerrystäni. Sanoit myös, että koeta nyt vain sinnitellä. No sinnittelin mm. sanojesi voimalla. Nyt, kun koen olevani noin kohdassa 90-95%, koen sen kaiken myllerryksen ja vaivan olleen väärtiä. Olen myös kääntänyt haasteeni voimavaraksi. On enää loppurutistus jäljellä, ja sitten voin lentää siivilleni entistä vahvempana.

Lämmin kiitos.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: hknmd 
Päivämäärä:   14.8.24 10:21:58

En löytänyt keskustelua/ nimimerkkiäni mutta siis...
Tulkinta näytti jotain kysyttäessä kriisistä.. meillä oli tuossa pieni konfliktitilanne, oliko se se kriisi ja oli ja meni?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:33:37

Arte: olisiko tästä miehestä kuitenkin sulle lapsen isäksi? Vaikka ette asuisi yhdessä, niin jonkinlainen YYA-sopimus paperille kirjattuna ja molemmat saisi lapsen. Kuhan nyt vaan tuli mieleen :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:35:49

Gina: aina kannattaa kokeilla jos kiinnostaa. Ei sitä koskaan tiedä missä se sopiva kumppani tulee vastaan :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:38:19

Heh: kyllä se eilen näytti että on mahdollinen vaikka haastava taloudellisesti. Ei se muuten olisi tullut esiin :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:48:58

Lost: H ei ole ehkä ollut sulle ihan rehellinen kaikessa. Jotain näyttäisi olevan sellaista - näyttäytyy varattuna henkilönä tässä. Et onko sitten oikeasti varattu vai henkisesti kiinni jossain toisessa ihmisessä, mutta ei oikein ole sun suuntaan sen kaltaista kiinnostusta kuin pitäisi että tästä hyvä suhde tulisi.
M: kanssa teillä näyttää olevan hauskaa ja tunteitakin näkyy olevan. Ei ehkä etene niin nopealla tahdilla, mutta on oikeasti kiinnostunut.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:50:03

Chachachaa: kiitos palautteestasi ja tsemppiä jatkoon. Hyvä että olen voinut sua auttaa :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   14.8.24 14:55:30

hknmd: kyllä se taisi olla siinä. Jotain (ilmeisesti sulla) on vielä asiasta mielen päällä, mutta päästä irti ja jätä asia siihen. Ei ollut ilmeisesti niin isosta asiasta kyse että kannattaisi jatkaa sen pöyhimistä.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: hknmd 
Päivämäärä:   14.8.24 14:57:55

Kiitos ja hyvä jos oli siinä. Joo ei todellakaan ollut mitään niin isoa. Sen sivutuotoksena tuli ehkä jotain mikä jäi vähän kaihertamaan mutta parempi sekin vaan nyt päästää irti ja jättää siihen. :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   14.8.24 21:19:17

Olen sössinyt paljon asioita jo monien vuosien ajan, ehkä koko elämäni. Onko ainoa mahdollisuuteni ryhtyä yrittäjäksi jos haluan enää työllistyä itselleni mieluisalle alalle?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Nallenpoikanen 
Päivämäärä:   15.8.24 07:08:16

Mua kiinnostaisi kuulla tulkintaa mun elämästä. Parisuhde?
Arki, onko tätä tasapaksua puurtamista, missä ei toki ole mitään vikaa, vai tuleeko ehkä jotain muutakin .. Hyvää arkea, rahassa huonoa... tuleeko jaksamiseen muutosta noin ylipäätään, että jaksaisi tehdä ja innostua?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Minsku 
Päivämäärä:   15.8.24 14:52:55

Seurustelen miehen kanssa.
Onko hän se, joka minulle joskus joku tulkinnassa sanoi?
Mies "kaukaa" ja tuntuu heti tutulta. Tai jotenkin noin meni toi loppuosa.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.8.24 16:54:35

piste: ei se yrittäjyyskään kovin huonolta vaihtoehdolta näytä sun kannalta, mutta näkisin että jos nyt lopetat asioiden sössimisen (juu ei ole helppoa ei, mut yritä edes) niin työpaikkakin olisi olemassa sulle.
Onko jokin taho mikä voisi auttaa sua näiden asioiden selvittämisessä? Mikä olisi pienin mahdollinen teko millä voisit alkaa näitä asioita vähentämään/hoitamaan..?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.8.24 17:06:51

Nallenpoikanen: talouteen ei näytä ihan heti tulevan muutoksia ja tylsä tasapaksu arki piristyy (budjetin rajoissa) kun teette yhdessä jotain - jokin pieni reissu, elokuvissa käynti jne - mikä teitä nyt kiinnostaakin.
Parisuhde näyttäisi olevan "vakiintunut" - ei mitään isompia yllätyksiä luvassa ja ehkä siksi se arki onkin niin tasapaksua - kumppanisi ei näytä kaipaavan oikein mitään huvituksia eikä osaa sen takia ajatella että sinäkään kaipaisit muuta. Kommunikointi olisi ehkä hyvä idea - kertoa kumppanille toiveistasi.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   15.8.24 17:12:13

Minsku: kyllä tämä hyvinkin voi olla se kumppani. Ainakin näyttäisi romanttisissa merkeissä olevan sun kanssa :)

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Pihlajanmarja 
Päivämäärä:   15.8.24 17:34:25

Hei Aurora, olisi mielenkiintoista kuulla mitä minulle näet? Perhe-elämässä ja parisuhteessa, töiden osalta, miten talouspuoli? Entäpä asuntoasiat? Ja kuinka intohimoinen harrastus, eli hevoshommat näyttäytyy?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Tiamaria 
Päivämäärä:   16.8.24 05:47:40

Näetkö miesrintamalla mitään elämän merkkejä minulle?

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   16.8.24 06:22:12

Hei Aurora!
Skorpionimies on taas tehnyt harppauksen, nyt kysyi mukaansa lomalle Italiaan kuukauden päästä. Yllätti totaalisesti.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: stressaan 
Päivämäärä:   16.8.24 09:13:53

Hei! Näkisitkö minulle sellaista asiaa, että onko hevosessani jotain isompaa vikaa? Oirehtii nyt.

  Re: Tarot 64

Lähettäjä: Nöpö 
Päivämäärä:   16.8.24 09:26:22

Edellinen vastauksesi lähes 2kk sitten piti paikkansa.
Nyt huolenani on lapseni,2/3 ongelmia elämässä/parisuhteessa.Vanhemmalla ehkä jopa enemmän.Nuorempi opiskeluiden loppusuoralla,vaikka valmistuminen venynyt ongelmien takia.Saavatko he asiansa järjestykseen,kaikella saralla? Kolmannella lapsellani ei pitäisi isompia vaikeuksia olla(nuorin),hänkin opiskeluiden loppusuoralla.

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.