Lähettäjä: aloittaja
Päivämäärä: 6.11.24 09:26:15
raa.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9822508&t=9822508
Sain kuin sainkin toissailtana sen laskun. Harmi vaan, että laskussa minulta yritettiin rahastaan kaksi tuntia työtä.
Kaksi siivoojaa tuli sillojn 4.10. klo 9 sovitusti pesemään pyytämäni lasit. Yksiön ainoa ikkuna, parvekkeen lasit sekä parvekkeen ovi.
Olin kysynyt kirjallisesti esihenkilöltä ennakkoon hinta-arviota tälle. Arvio oli "kaksi tuntia ja tuntihinta on alv sisältäen 55,97 e".
Noh, he poistuivat täältä asunnosta klo 9:30. Hämmennyin, mutta totesin että selvä. Ikkunat ei eivät tulleet puhtaiksi, mutta he selittivät samaa kuin aimmin eri firma, että niissä on vissiin kalkkia joka ei irtoa. Joten se siitä.
Mutta se lasku. Yrittivät kusettaa lähettämällä laskun kahdesta työtunnista, kun todellisuudessa kaksi siivoojaa oli täällä 30 min, eli yhteensä tunti. 55,97 e, eikä suinkaan 2 x 55,97e.
Huijauslaskussa oli heidän siivoojiensa tuntikirjauksensa, että olisivat muka kumpikin olleet asunnossa 0,95 tuntia. Paskan vi-tut olleet. He lähtivät klo 9:30, tultuaan klo 9.
Minulla on kaikki kommuntointi esihenkilön kanssa kirjallisena, niinpä tiedustelin häneltä kirjallisesti heti laskun saatuani, että mistä syystä minulta on laskutettu kahdesta tunnista, kun siivoojat 2 kpl olivat täällä 30 minuuttia.
Sain kertakysäisyllä heti korjatun, oikeansummaisen laskun, eli 55,97 e.
Onko tällainen mulkerointi kuinka yleistä Suomessa? Tekisi mieleni sanoa firman nimi, mutta en tiedä syyllistyykö siinä nykyään itse johonkin mustamaalaamiseen, vaikka asiat on minulla kirjallisena.
Ei nyt liity siihen, mistä ihmiset ovat kotoisin. Mutta esihenkilö on eestinkielinen alunperin ja siivoojat keskenään myös puhuivat eestiä kokoajan. Minulle sentään suomea. Toivottavasti sentään esihenkilö itse ei omia tuntikirjauksiaan ollut valehdellut?
|