Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.7.24 12:18:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9703838&t=9703838

Kriisi: muistan kyllä tän jutun - en tosin sitä et mitä silloin kortit näytti.
Mut joo - oikeaan suuntaan olet edelleenkin menossa ja melko lähellä ratkaisua ollaan. Tässä näytetään kuinka sä istut ja se sun juttus loistaa sun kädessä ja sä katsot sitä "hei jee tää se on" ilmeellä - tosin en kyllä vieläkään osaa sanoa et mikä se sun juttusi on. Tai ehkä näissä korteissa on siihen jokin viittaus mitä en keksi. Jostain syystä mun käsketään kirjoittaa sulle et "rauhoitu, maadoita itsesi, niin se mitä etsit löytää luoksesi". Osittain tää kriiseily näyttäis olevan sun yliajattelun tulosta, et sikäli se rauhoittuminen ja maadoittuminen olis kyl hyvä idea. Lähde vaikka mustikoita keräämään tai tee jotain muuta mikä susta nyt tuntuu hyvälle.
Kärsivällisyyttä :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   21.7.24 12:22:15

SK: okei. Vaaleampi ja nuorempi sopis kyl siihen ukkeliin josta ei oo kuulunut mitään. No mutta selvinnee kaikki aikanaan.

Anna sille mörrilles aikaa ajatella - se on sille haaste kun pitäisi karsia asioita että löytäis sitä tilaa sullekkin. Se edes yrittää tehdä asialle jotain (toisin kuin jonkun allekirjoittaneen ukkeli)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   21.7.24 14:29:34

Kertooko kortit jotain mun ja ”kesäheilan” tulevaisuudesta? Oon ajanut itseni sellaiseen suohon, että mulla on kovasti tunteita häntä kohtaan, mutta vastapuoli sanoo että ei halua ylipäätään seurustella/mitään vakavaa, eikä ylipäätään koe romanttisia tunteita mua kohtaan (mulla on pieni epäilys pitääkö tämä oikeasti 100% paikkaansa, mutta toisaalta onko vaan toiveajattelua?)
Tämä kaveri tuli ja vei jalat alta, mulla takana pitkä suhde jonka käsittely on myös vielä kesken. Nyt kun tämä vastapuoli kuitenkin väittää että välittää musta jne. mutta seurusteluun ei pysty, niin tullut vähän sellainen olo että oonko nyt lukenut tätä tilannetta ihan väärin ja pitäisikö kuitenkin edelliselle suhteelle antaa vielä yksi mahdollisuus… Oon nyt ihan sekaisin, enkä ymmärrä miten oon itseni tähän tilanteeseen saanut… Olisko korteilla mitään järkevää sanottavaa näistä tyypeistä ja ihan omastakin tulevaisuudestani?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: sydän 
Päivämäärä:   21.7.24 15:16:11

Heips! Näyttääkö kortit millaista tulevaisuutta tälle parisuhteelle? Olenko vain omista epävarmuuksistani ja huonosta itsetunnosta johtuen "psykoottinen"? Mies aina kysyttäessä sanoo, että olen elämänsä rakkaus, eikä hän koskaan ole tuntenut mitään samanlaista ketään kohtaan, mutta arkipäiväinen panostaminen, kehuminen tms puuttuu, ja olen itse uupunut ja huolissani tilanteesta. Naimisiinmenosta on puhuttu, ja haluaisin olla 110% varma ennen (toivottavasti) loppuelämän sitoutumista. Perusasiat meillä kunnossa ja mies luotettava ja rehti, mutta romantiikkaa kaipaisin enemmän. Onko meille vielä rakkauden kesää jäljellä? :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Apuja! 
Päivämäärä:   21.7.24 21:03:43

Valinta edessä, vaikuttaa isosti elämääni. Kumpi näyttää paremmalta vaihtoehdolta?

A, "turvallinen", vai B, uusi mutta epävarma.

Tällä hetkellä kallistun A:han koska pelkään ettei B sitten jatkossa alakaan toimia, mutta päätös on vaikea.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   21.7.24 21:07:48

Kyselin täällä joskus kevättalvella, että millonkohan mahdan päästä leikkaukseen ja arvelit korteista, että elo-syyskuussa muistaakseni ja nyt se leikkaus on sitten elokuussa :D

Nyt olisi kiva tietää, että onko mun suhde-elämään tapahtumassa mitään muutoksia, tapaanko ketään tässä lähiaikoina vai palaako kukaan vanha takaisin. Vai jatkanko peräti tätä sinkkuelämää pelkästään samaan malliin.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Kriisi 
Päivämäärä:   21.7.24 23:04:35

Kiitos Aurora. Tämä luo taas vähän uskoa tulevaisuuteen. Ja kyllä, olen krooninen yliajattelija, että varmasti ihan oikein neuvottiin... Tästä yliajattelusta kun pääsisi lopullisesti eroon niin ei varmaan tarvitsisi enää tuijotella sinne Nietzschen tyhjyyteen ;)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.7.24 12:42:43

Mitäs mulle ja T.lle?
Mun elämässä ylipäätään?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 13:45:19

Moody: mennyt suhde on mennyttä, joten anna sen olla. Käsittele se loppuun ja sit eteenpäin. Tällä kesäheilalla näyttäis olevan jotenkin ajatusten tasolla ongelma tähän asiaan - pelko siitä että suhde sitoo liikaa tms. Näkökulmaa muuttamalla ongelma poistuisi, mutta onko hän halukas ajatuksien kääntämiseen, niin sitä en sitten osaa sanoa. Jonkinlainen muutos tähän teidän väliseen juttuun on kuitenkin tulossa. Tunteita heilalla on ihan niinkuin sanotkin, mutta pelko jostain saa toimimaan sitten sitä vastaan. Jos sulla on opiskelut mielessä, niin ei muuta kuin hakemuksia vetämään :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   22.7.24 13:55:24

Kiitos Aurora! Täysin puskista tämä ”mennyt kaveri” tuli eilen tunnustamaan rakkauttaan ehkä ensimmäistä kertaa ikinä ihan oikeasti, ja nyt mulla on paska olo ihan meidän jokaisen osapuolen puolesta. Kesäheilasta en aio sanoa mitään, koska sen suhteen mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan oo tapahtunut enkä koe tarpeelliseksi kääntää veistä kenenkään haavassa, kun tämä on tarpeeksi paskaa muutenkin. Onko tämä edellinen nyt kuitenkin ainakin toistaiseksi vielä kuitenkin myös tulevaisuus?

Ja pitää täysin paikkansa tuo että pelkää tuota sitovuutta, hänellä haaveita mihin varmasti pelkää mun vaikuttavan liikaa/mä joudun luopua omistani hänen takia. Tuota ajatusten kääntämistä oon yrittänyt hänelle sanoa, mutta väittää vaan että ei tunne mitään… Ollaan kuitenkin tämän uusimman käänteen jälkeen sovittu että nähdään vielä kerran ja jutellaan asiat halki, onkohan tuon keskustelun jälkeen meidän kirjan kannet suljettu edes toistaiseksi vai tapahtuuko joku uusi käänne?

Valmistuin juuri keväällä, mutta nyt syksyllä jatkuu opiskelujen suhteen uudet tuulet. Aluksi ahdisti, mutta nyt kyllä odotan sitä kovasti!

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   22.7.24 13:56:35

Ja tuossa edellisen viestini toisessa kappaleessa puhun juurikin tuosta kesäheilasta!

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 13:58:40

sydän: kyllä te voitte sen rakkauden kesän vielä saada, mutta nyt sun täytyy selkeästi kertoa sille miehelle että mitä sinä haluat. Kuitenkin niin, ettet syyttele toista, vaan kerrot että "musta tuntuu tältä..." "mä haluaisin tätä..." jne. Kaiken siis ilmaiset omasta näkökulmastasi. Kirjoita se vaikka ihan paperille käsin, niin se voi mennä paremmin perille. Miehellä on kyllä todella vahvat tunteet sua kohtaan, mutta ei vaan osaa näyttää niitä (kasvatuksesta johtuvaa ehkä). Muista että muutos asioihin ei tapahdu ehkä ihan hetkessä ja anna positiivinen palaute kun mies tekee jotain sellaista mihin olet sitä muutosta pyytänyt.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   22.7.24 13:59:17

Olen kysynyt useita kertoja Auroralta asioita ja on ihan käsittämätöntä miten ne ovat osuneet oikeaan.
Edellisenkin kerran ajattelin yhdestä asiasta, että no just joo. Tuskin nyt missään kuvitelmissa homma voi mennä noin. Ja mitä vielä! Nyt se on mennyt juuri niin. Ihan epätodellista.

Kysynkin nyt taas
1. Suhde Juhaan, mitä odotettavissa?
2. Suhde Samiin, mitä odotettavissa?
3. Jari ja Tanja, mitä odotettavissa?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:07:52

Apuja!: A on todellakin se tuttu, turvallinen ja tylsäkin vaihtoehto. Näyttää että sua kuitenkin jää kaivelemaan tuo vaihtoehto B jos tän A:n otat. B on sellainen kaukainen saavuttamaton asia sun mielessä. Alkuun B:n eteenpäinmeno voi olla hidasta - jopa suorastaan matelua, mutta kuitenkin se antaisi sulle sitä uutta intoa elämään mitä kaipaat. Voi olla että jos nyt valitset A:n niin vielä joskus tulevaisuudessa otat tuon B:n uudestaan ajatuksiisi ja työnalle.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:17:30

Alexandra: muistan kyl tuon kysymyksesi ja se näytti elokuuta silloin niin vahvasti, mutta laskeskelin siinä sit et se on ehkä siellä elo-syyskuun vaihteessa muiden korttien perusteella, vaan hyvä että meni oikeeseen suuntaan :)

Joku menneisyyden kaveri tässä pohtii että ottaisko yhteyttä vai ei. Ja joku viestiä laittaa, mut onko se sit tämä menneisyyden tyyppi vai joku uusi kun senkaltainenkin tähän tulee. Mut kaksi vaihtoehtoa tässä mun mielestä olis kohtapuoleen tarjolla.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Apuja! 
Päivämäärä:   22.7.24 14:18:46

Kiitos, no juu, noin se voi kyllä mennä... lähteeköhän tää plan B lentoon sitten jossain kohti jos jaksan vielä jatkaa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:19:28

Kriisi: yliajattelusta harvoin pääsee kokonaan eroon, mutta sen kanssa voi oppia elämään terveisin yks yliajattelija joka on sen saanut jotenkin järjestykseen mut vaati kyllä paljon aikaa yksin metsässä :D

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:26:12

M: teidän välillänne on vahva side, niin anna sen toisen mennä ja harrastaa/tehdä töitä ja luota siihen että se palaa aina sun luokse kuitenkin. Mitä enemmän sä epäilet ja ajattelet kaikkea mitä voi tapahtua, niin sitä varmemmin se tapahtuu.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.7.24 14:31:54

Kiitos Aurora, ymmärrän <3

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:35:36

Moody: mun käskettiin tarkentaa sitä opiskeluun liittyvää asiaa - käskettiin kirjoittaa että "heitä nää heilat helkuttiin ja keskity opiskeluun" :D (sori - joskus nää viestit tulee vaan niin suoraan ja toisinaan koitan muotoilla ne fiksumpaan muotoon, mut nyt aattelin et kirjoitan just niinkuin käsky kävi.
Siinä oli aiemmassa sellainen "tunteet pinnanalla" kortti - no siinä ne sit tuli julki.
Mut katoin nyt uudestaan ja kyllä toi "heitä ne heilat helkuttiin..." tuli uudestaan. Toisesta sä et enää välitä sillä tavalla kuin pitäisi ja toinen haluaa olla yksin, niin se kannattaa nyt vaan antaa hetken hengähdystauko näihin suhdejuttuihin.
Ei se kovin pitkältä yksinäisyydeltä kuitenkaan näytä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:48:36

Juhan tyttö: kiitos palautteesta - hyvä että ei ole mennyt ihan harakoille kaikki vastaukseni :)

1. tämä vähän näyttäisi rakoilevan - ei oikein enää puhalleta yhteen hiileen. Jotain tässä on tapahtunut niin että se, mikä aikaisemmin on pitänyt yhdessä on kadonnut/katoamassa.

2. Tunteita, intohimoa ja paljon uusia mahdollisuuksia kun vaan päästät irti menneisyydestä.

3. jos sun nimesi ei ole Jari tai Tanja, niin en voi katsoa muiden asioita sulle ilman heidän lupaansa.
Toki jokainen voi täällä väittää olevansa kuka vaan, niin koitan luottaa siihen että rehellisyys olisi jokaisella kysyjällä mielessä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 14:51:46

Apuja!: tän hetken tilanne oli se et hidasta eteenpäinmenoa, mutta se mihin suuntaan se sit lähtis menemään vaikkapa puolenvuoden -vuoden kuluttua, niin sitä ei vielä osaa sanoa. Loppuvuodesta vois heittää siihen uuden katsauksen jos asia on silloin viel ajankohtainen.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   22.7.24 15:09:22

Kiitos Aurora, ymmärrän! :D
Näin se varmaan paras onkin, hoitaa asiat ns ”ajantasalle” molempien kanssa ja keskittyä kohti tulevan syksyn touhuja. Oliko mitään osviittaa loppuuko yksinäisyys jomman kumman näiden toimesta vai tuleeko kenties ihan jotain uutta (tai vanhaa)?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   22.7.24 15:42:04

Moody: joko se olis joku ihan uusi tai sit tämä kesäheila mun mielestäni
(ei vaalea mut ei tummakaan vaan siitä väliltä, normaalivartaloinen, kohtalaisen pitkä, hauska, huumorintajuinen ja sellainen hiustöyhtö -osaa sitä paremminkaan kuvata- otsalla :D )

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Juhan tyttö 
Päivämäärä:   22.7.24 16:18:49

Kiitos ja en ole Jari tai Tanja.
Jos kysyn näin päin, mitä näet minun ja Tanjan välillä?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.7.24 18:25:33

Kiitos Aurora viimeisestä tulkinnasta, reissu skorpioni kanssa meni oikein hyvin kuten ennustit. Minusta tuntui että hän jotenkin avas sisintänsä. Mitä sinä näet?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   22.7.24 21:52:20

Apua, kuulostaa ihan tuolta kesäheilalta :D kaikki osui sen kohdalla nappiin…. Toteutuukohan meidän tälle viikolle suunniteltu keskustelu tilanteesta ja mihinköhän lopputulokseen siinä päädytään? Tuleeko tässä joku hetkellinen välirikko ja jos tulee niin kuinkahan pitkäksi aikaa…

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   22.7.24 22:30:35

Kiitos taas Aurora, vähän positiivista odotettavaa mahdollisesti lisää :D

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 08:44:12

Juhan tyttö: näyttäisi että olette molemmat tasapainossa henkisesti ja teidän välisenne suhde on myös tasapainoinen. Tähän ei tule mitään senkaltaista esiin että tarvitsisi olla huolissaan mistään.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 08:51:56

T: kyllä hän on päästänyt sua lähemmäs itseään. Onko syyt sitten mitkä, niin sitä en osaa sanoa. Sun käsketään kuuntelemaan omaa intuitiotasi ja luottamaan siihen. Jos järki ja intuitio menee ristiin, niin se intuitio on oikeassa vaikka järki huutaisi mitä. Onhan tämä kaveri romanttisessa mielialassa sua kohtaan, mutta sun pitää nyt nähdä selvästi mikä on se mitä sinä haluat ja tehdä päätökset sen mukaan.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 09:01:43

Moody: ootko kiinnittänyt huomiota sen silmiin? Onko niissä jokin asia mikä herättää huomiota?
Tämä keskustelu näyttäisi toteutuvan ja tauko tähän taitaa tulla jos ei sit lopu kokonaan, mutta muistutetaan et aina voi aloittaa alusta. Miehen pitää nyt hiukan kasvaa henkisesti tässä hetki ennekuin voi palata - jos siis niin on tarkoitus.
Tämä näyttää et vois olla joku karmallinen juttu ja ne on yleensä melko ravistelevia suhteita jotka ei välttämättä kestä kovin pitkään, mut ne kasvattaa meitä kohti uutta ja parempaa mikä on vielä tulossa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   23.7.24 10:35:36

Aika uskomatonta että tuli nuo silmät puheeksi, oon oikeasti kiinnittänyt niihin paljonkin huomiota… Ne on siis kai ”oikeasti” ruskeat, mutta mun mielestä ne taittaa ihan selvästi vihreään. Tästä ollaan monta kertaa humoristisesti ”väitelty”, että minkä väriset ne silmät nyt oikeasti on, hän ei allekirjoita tätä vihreää ollenkaan :D Hän on taas väittänyt että mun silmät on harmaat vaikka on oikeasti ihan kirkkaan siniset, voi kyllä olla että on sanonut vaan siksi kun mä oon puhunut hänen silmistä että ne on eri väriset. Mistäköhän nämä vois kertoa?

Mutta hyvä jos se keskustelu olisi tulossa, se on tässä kohtaa ehkä nyt tärkeintä pään selvittämiseksi molemmille. Ravistelevaa tämä kyllä on ollut monellakin tapaa, kun hän herätti mut ikään kuin omasta kuplastani tuon vanhan suhteen osalta. Välillä on tuntunut siltä että tämä se on, mutta välillä heila itse laittaa kovasti kapuloita rattaisiin kun tulee puheeksi se että ei halua mitään vakavaa, ei ole tunteita jne… Tämä tyyppi kyllä raastaa mun sydäntä, mulla on jostain syystä itsellä katse kovasti jo kohti vuoden loppua, ollaankohan me silloin vielä tekemisissä vai mitäköhän silloin tapahtuu joka selkeästi jossain mun alitajunnassa jo kytee?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.7.24 10:43:57

Kiitos, Aurora. Luotan omaan intutioon nyt täysillä enkä kuuntele muuta tai muita. Kaikkihan ei tästä tykkäis että päästän hänet elämääni. Minun elämä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   23.7.24 11:33:06

Hei Aurora. Kaipaisin taas vahvistusta tai ajatuksia <3
Edellinen vuosi on ollut raskas ja kaikkea todella raskasta on tapahtunut joka suunnasta. Myös miehen kanssa siinä samassa isot vastoinkäymiset ja mietintä kannattaako jatkaa enää. Kaikki liittynyt vähän kaikkeen. Kaikesta huolimatta, tuntuu että nyt olemme löytäneet toisemme ja olemme vahvempia yhdessä kuin koskaan. Mutta pelottaa, voinko luottaa tähän tunteeseen, tulevaisuuteen miehen kanssa ja voinko luottaa mieheen?
Alkaisinko kohta helpottamaan nämä jatkuvat surun aiheet :(

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   23.7.24 14:26:44

Löydänkö uutta hevosta?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 17:19:40

Moody: vihreät ne on :D no tosin ne vaihtaa väriä sen mukaan mikä on hänen mieliala. Itellä samanlaiset silmät. Et kyl me samassa tyypissä ollaan.
Katsotaan uudestaan sit kun ootte saaneet keskustelun käytyä et miltä sitten maailma näyttää. Tsemppiä siihen jutteluhetkeen :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 17:32:54

Ö: kyllä se mies näyttäisi et yrittää olla sun luottamuksen arvoinen. Eikä tähän nyt ainakaan mun mielestä ole tulossa mitään uusia huolia ja murheita (ainakaan kovin isoja ei pitäisi olla) et kyllä tämä nyt hetken olisi sellaista tasaisempaa menoa. Menneet on nyt takana ja sun pitäisi alkaa katsomaan tulevaan. Tosi ymmärrettävää et ne isot asiat on kovin tuoreessa muistissa ja aiheuttaa tunteita edelleen, mutta yritä päästä niistä irti vähitellen ja löytää taas se ilo elämääsi.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   23.7.24 17:42:46

Heppa: sopivan hevosen löytäminen on välillä vähän haastavaa ja kysytäänkin että mikä on sun ajatus siitä mihin tarkoitukseen se hevonen tulisi. Terapiaheppa omaan humputteluun vai valmentautumista kisoihin. Mieti millainen se hevonen pitäisi olla ja sen perusteella hakemaan. Jotenkin nyt sun ajatus siitä mitä haet ei ole ehkä ihan selkeä. Nyt on monia hevosia tarjolla kun syksy koittaa ja tallipaikat täynnä ja varsojakin vieroitetaan jne, niin nyt on hyvä hetki katsoa tarjontaa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   23.7.24 18:59:37

En kestä tuota silmäjuttua, selvästi ollaan kyllä samassa henkilössä :D
Mutta kiitos Aurora <3 näillä näkymin saadaan huomenna juteltua niin katsotaan miltä maailma näyttää sen jälkeen…

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Musta aurinko 
Päivämäärä:   23.7.24 20:20:47

Näetkö onko työuralla tulossa muutoksia loppukesän tai syksyn aikana, uusi työpaikka tai mahdollisuus päästä etenemään uralla? Entä raha-asiat, onko niiden suhteen mitään nähtävissä?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Ankka 
Päivämäärä:   24.7.24 00:16:28

Minulla on ollut jo pidempään kestänyt välirikko ystävieni kanssa. Koen, että he ovat hylänneet minut vaikeassa tilanteessa enkä nyt oikein itse saa otettua yhteyttä. Jotenkin aavistelen, että asioitani on ruodittu ja tehty omia johtopäätöksiä. Pitäisikö minun vain hyväksyä tapahtunut asia ja todeta, ettei se ollut oikeaa ystävyyttä?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.7.24 08:42:23

Musta aurinko: kyllä tässä jotain muutoksen tuulia puhaltelee. Nostetaan luku 6 esiin, niin arvelen et sellanen 6 viikkoa menis. Huomautetaan et tarkista kaikki sopimukset/työnkuva/tms ettei sit tule yllätyksiä - jotain tässä vähän on sellaista ettei ehkä ihan kaikkea kerrota. Pitäisi se työn muutoksen nostaa palkkaakin, mut ei ehkä ihan kamalan iso korotus ole, vaan tyytyväiseltä näytät kuitenkin.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.7.24 08:55:23

Ankka: tämä on sulle sellainen henkisen kasvun paikka - opetella päästämään irti siitä mikä ei ole sun parhaaksi. Nämä (oletan et 3) kaveria on kääntäneet sulle selkänsä ja menneet eteenpäin. Ikävää sun kannalta, mutta näitä nyt vaan sattuu. Jos otat heihin yhteyttä, niin tilanne ei näytä siitä paranevan. Jos mietit asiaa, niin sä olit siinä porukassa aina hiukan ulkopuolinen jo ennen tätä välirikkoa - koska sä olet vähän erilainen kuin he, niin se on tässä isoin syy miksi näin on käynyt.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Moody 
Päivämäärä:   24.7.24 14:56:13

Illalla keskustelu edessä, ja jostain syystä nyt on alkanut ihan kamalasti ahdistamaan. Jostain syystä kommunikaatio meidän molempien välillä vähän prakaa, todennäköisesti siitä syystä että eiköhän molemmat alitajuntaisesti tiedä että tämä meidän juttu on ainakin toistaiseksi tiensä päässä, kun hän ei kerta halua sitoutua. Itse oon nyt miettinyt omaa tilannettani, ja vaikka se paskalta tuntuukin niin vanhaan suhteeseen ”palaaminen” on todennäköisesti edessä, koska mulla itsellä on vielä selvästi käsittelemättömiä asioita minkä takia en yksinkertaisesti kestä sitä että jään nyt yksin varsinkaan syksyllä vieraaseen opiskelukaupunkiin. Luulin olevani valmis olemaan yksin, mutta en taidakaan olla. Asiaa ei varmaan auta yhtään se, että tämä kesäheila tiputti aika korkealta alas. Kovin kauaskatseistahan tämä ei ole eikä varmaan reilua meistä kellekään, mutta ehkä tässä kohtaa joudun tehdä itsekkään päätöksen että saan keräiltyä itseäni vielä enemmän sinne suuntaan että pystyn elämääni todella muuttamaan. Kesäheila on koko ajan ollut hirveän ymmärtäväinen kaikesta mutta tätä uusinta käännettä mun puolelta ei toki vielä tiedä, jotenkin tuo ilta nyt vähän ahdistaa joten kuinkakohan meidän keskustelussa käy? Toisaalta toivoisin että nämä mun mietteet olis hänelle pieni herätys, mutta taitaa olla toiveajattelua. Mietin myös sitä, että katkeaako meidän välit tähän kokonaan…

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   24.7.24 18:38:32

Kappas...tänään mun mörri järjesti (todella, se tekee niin) hiukan aikaa mulle, ja kävi sitten niin että se pääsi todistamaan näitä jänniä asioita joita mun ympärillä tapahtuu. Liittyy lintuun, korppiin itse asiassa. Mut ei se näyttänyt olevan millänsäkään. Kunhan paremmin taas ehditään niin otan puheeksi, mutta utelias kun olen, näetkö tajusiko se mitä tapahtui? Onko se jopa tutumpi tällasille jutuille kuin oisin voinut kuvitella? Vai ajatteliko sattumaksi?

Pahin vaihtoehto, ei kai se pelästynyt siitä..?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.7.24 20:56:34

SK: eipä tuo näyttänyt pelästyneen. Ihan on tasapainossa näiden sun asioiden suhteen - ainakin tällä hetkellä. Ja taitaa sillä olla joku oma juttu olemassa ettei tämä ehkä ole ihan niin outoa. Ei ehkä myönnä sitä omaa juttuaan koska se ei ole sellainen niinkuin sulla tai mulla, vaan vähän erilainen (en osaa kuvata asiaa tän paremmin) ja hän ei ole sitä oikeestaan ajatellut sen enempää.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   24.7.24 21:11:25

Ok. Ajattelin että jotkut uskoo enteisiin ja semmosen mielestä oudosti käyttäytyvä korppi vois olla paha enne tjsp... mutta hyvä jos ei peljättynyt. Hurjempaakin voi olla tulossa. :D

Toivottavasti se jo miettii yhteistä tulevaisuutta edes jollain tasolla koska tän miehen jälkeen ei kukaan muu varmaan enää ikinä tunnu minusta miltään. On tää semmonen Äijä. <3

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   24.7.24 21:17:08

Vaikuttaa liian järki-ihmiseltä ollakseen taikauskoinen tms.

Heitin sulle yks päivä sähköpostia omiin asioihini liittyen :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   24.7.24 21:27:24

Vaikuttaa liian järki-ihmiseltä ollakseen taikauskoinen tms.

^ :'D Miltähän me vaikutetaan...

Tsekkaan säpon, sori, käyn siellä harvoin. :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Ankka 
Päivämäärä:   24.7.24 23:15:35

Kiitos Aurora. Näin vähän arvelinkin, että uusia sivuja kääntyy ja vanhat jää taakse.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: KM 
Päivämäärä:   26.7.24 06:38:05

Meillä on miesystävän kanssa pieni kriisi päällä. Mistä se johtuu ja selvitämmekö sen? Tuntuu että pienestä aiheesta tuli iso mutta onko taustalla jotain muuta?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   26.7.24 07:01:10

Pahoittelen, tuli kiireitä mutta teen sen luennan kun ehdin taas. :(

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.7.24 08:20:51

Millainen viikonloppu edessäni? Kiva kesätapahtuma jota odotan, mutta ihmissuhteessa vähän mustaa nyt. Korjaantuuko asiat enää.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.7.24 09:43:39

KM: taustalla näyttäisi olevan muutakin mitä sulle ei ole kerrottu. Tämä on nyt siinä pisteessä että jos ette saa puhuttua reilusti kaikkea auki, niin suhde tulee todennäköisesti loppumaan, mutta jos asiat nostetaan rehellisesti esiin, niin voitte saada suhteen jatkumaan. Syy kriisiin on hiukan epäselvä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.7.24 09:44:05

SK: ei kiirettä :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.7.24 09:49:30

M: kyllä tämä kesätapahtuma ihan kivasti näyttää menevän ja ihmissuhteeseenkin näyttäisi tulevan uusi alku, että eiköhän ne asiat siitä korjaannu :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.7.24 09:51:14

Kiitos kovasti, tuli iloisempi mieli. Näitkö olenko minä se jonka pitää taaaaas se uusi alku järjestää, vai tulisiko se toinenkin joskus vastaan.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   26.7.24 09:58:16

M: En varmaksi sano kumpi teistä sen kädenojennuksen tekee. Mut jos haluat tän suhteen jatkuvan ja toinen ei aloitetta sovintoon tee, niin silloin se olet sinä. Toki voi kysyä että miksi olet tässä suhteessa missä toinen ei selvästi sua arvosta niin paljon että haluaisi korjata välinne.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.7.24 10:04:09

Samaa mietin minä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: KM 
Päivämäärä:   26.7.24 15:04:27

Kiitos Aurora, näin vähän pelkäsinkin.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: KM 
Päivämäärä:   27.7.24 18:10:15

Yritin jo sopua mutta mies jatkoi tänään riitelemistä.whatsapissa.
Erokortti heitetty. Veikkaanpa että parin oluen voimin.
Tuleeko tästä nyt todella ero tai kannattaisiko minun pitää ero voimassa jos yrittää vielä sopua?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.7.24 18:24:48

Osta uudet kortit, oli paskin viikonloppu ever ja uuden alun tilalle tuli pari uutta loppua. Kiitos hei.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   27.7.24 21:07:49

Kämpän myynti venyi, välittäjä ei tee työtään... Meneekö kaupaksi ollenkaan? :(

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Toinen M 
Päivämäärä:   27.7.24 21:11:40

M, ehkä loppu merkitsee jotain/ toisen alkua?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   28.7.24 08:58:45

Aurora, laitoin sulle säpoa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.7.24 09:32:00

KM: sä olet jo kääntänyt katseesi eteenpäin, vaikka vielä et olekaan ottanut askelta eteenpäin. Mut kun ja jos sen teet, niin sulle aukeaa ihan uusi maailma. Mieti miltä elämä ilman tätä miestä tuntuu ja mieti sitten onko se sitä mitä haluat. Voitko luottaa tähän mieheen enää sillä tavalla kuin pitäisi vai oletko koko ajan tuntosarvet pystyssä ja odotat et koska se taas tekee jotain salaa sulta.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.7.24 09:36:10

M: ikävää että viikonloppusi meni huonosti. Tulkinta on aina siinä hetkessä tehty ja niissä energioissa mitä sillä hetkellä on ilmassa, mutta tilanteet ja asiat muuttuvat koko ajan, niin varmuus siitä et mitä seuraavana päivänä tapahtuu on aina vähän arvoitus. Katsoin silloin asiaa sun kannalta jolloin muiden ihmisten energiat eivät olleet esillä ja heidän tekemänsä päätökset olivat tulkinnan ulkopuolella. Ja kuten tuo toinen M tuossa toteaa, niin kaikki loput ovat uusia alkuja täynnä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   28.7.24 09:46:37

Mk: voiko välittäjästä valittaa jonnekkin? Keskustelu hänen kanssaan olisi paikallaan, mutta näyttäisi siltä että sen vaikutus ei ole positiivinen vaan negatiivinen - onnistuuko välittäjän vaihto? Tällä hetkellä jos joku ajankohta myynnille pitäisi sanoa, niin heittäisin marras-joulukuun aikaa - joku 4-5kk ehkä, mutta se on tän hetken arvio.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   28.7.24 09:48:51

Olen miettinyt valittamista ja vaihtoa. Pitäisi vaan päästä eroon ilman että joutuu maksaa markkinointi ym kuluja koska näin huonosti tehdystä työstä ei mun mielestä pitäisi joutua maksaa mitään.
4-5 kk ok jos näyttää siltä että kämppä tosiaan menee eikä jää käsiin. Rahatilanne on todella huono.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: KM 
Päivämäärä:   28.7.24 10:30:32

Kiitos. Tuossapa ajattelemisen aihetta...

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Joko 
Päivämäärä:   31.7.24 07:54:56

Ero alkaa olla taputeltu... uusi suhde jo vähitellen kiinnostaisi. Onko tapailumiehen kanssa jatkoa luvassa, tai ilmestyyköhän enää ketään uutta?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.7.24 09:22:11

Joko: ei tähän mitään uusia miehiä näytä tulevan juuri nyt - kovin kauas tämän hetken tilanne ei näytä, että voihan sitä joskus tulevaisuudessa joku uusikin tulla. Onko jokin syy miksi tapailumiehen kanssa ei jatkuisi homma -ainakin olettaisin et se on hän joka tässä näkyy (rauhallinen, mutta samalla pinnan alla on kyllä tunteita, "pomo"-tyyppinen kaveri). Siitähän tässä on enemmän kyse, että riittääkö tämä tapailujuttu sulle vai haluatko jotain muuta. Jos haluat jotain muuta, niin sitten ovet auki ja haku päälle (nyt haku ei ole päällä).

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Joko 
Päivämäärä:   31.7.24 09:47:30

Jaa, millähän mielellä tapailumies mahtaa olla? En oikein osaa lukea häntä, pelaileeko vai onko tosissaan, näitkö vihjettä? Pidän kyllä itse hänestä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   31.7.24 10:03:24

Joko: tämä on tosi jännä mut hänen tunteensa on niin jotenkin piilossa, että ei näytetä oikein mitään. Jotkut ihmiset on niin "lukossa" että heidän energioistaan ei saa kiinni mitenkään ja tämä taitaa olla yksi niistä. Luultavasti siksi sunkin on niin vaikea lukea häntä. Mut ei hän mun mielestäni ole pelkästään seksin takia sun kanssa, vaan kyl ihan tykkääkin susta. Odottele hetki niin asia saattaa aueta paremmin (arvio 3 viikon sisällä vois tapahtua jotain muutosta tähän)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   1.8.24 07:30:18

Aurora: luovutanko miehen suhteen? Tässä kaksi pässinpäätä, joista kumpikaan ei anna periksi. Vai onko kyse jostakin muusta? Muita miehiä kyllä pörrää ympärillä, mutta kukaan muu ei kiinnosta kuin tämä superhankala :D

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Hukkakaura 
Päivämäärä:   1.8.24 07:52:05

Mitä minun pitäisi elämässäni tehdä seuraavaksi rakkaudessa ja työssä?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 09:13:37

Faktahomma: ei tässä kumpikaan oikein taida ihan vielä luovuttaa, mutta tiedät sit kyllä kun se hetki koittaa et nyt se on tässä ja piste. Mies ei taida olla ihan rehellinen kaikesta sulle minkä takia sit homma ei etene hänen osaltaan.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 09:23:35

Hukkakaura: työelämässä katselet jotain uusia tuulia, mutta ihan vielä ei ole ajatus siitä mitä se voisi olla, mut kyllä se siitä selkiää. Kun ajattelet järjellä näitä niin se oikea vaihtoehto ei välttämättä tule vastaan, vaan nyt sun pitäisi luottaa intuitioosi tässä asissa.
Rakkauteen sanotaan et "jos se ei ole rikki, niin älä turhaan yritä korjata sitä" - eli anna sen olla tällä hetkellä niinkuin se on.
Just nyt vähän molemmat asiat jumittaa eikä etene, mutta kyllä ne siitä sitten taas lähtee liikkeelle, et ole ihan rauhassa. Asioilla on oma aikataulunsa tässä maailmankaikkeudessa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   1.8.24 10:25:24

Kiitos. Mulla on sellainen tunne, että mua pidetään ns. reservissä eli että pyörittää useampaa yhtä aikaa. En ole niin kierroksia tästä ottanut, koska suhteemme on varsin alkutasolla ollut. Olisikohan tämä se epärehellisyysaspekti? Kovasti hän on tunteitaan oikeiksi vakuutellut, kun olen ne kyseenalaistanut.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   1.8.24 11:09:02

Tekisi mieli syksyllä jotenkin uudistaa elämää. Mutta mistäköhän sitä aloittaisi? Löytyykö korteilta neuvoja?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.8.24 12:18:38

Hei Aurora!
Miten pitäisi tulkita liekkini on off energiassaan, tasapainoilua?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 12:43:55

Faktahomma: vilkaisin uudestaan ja oletko varma että on sinkku? Voi olla siis et asuu eri osoitteessa, mutta ei ole eronnut vielä täysin edellisestä. Tää voi olla myös henkinen kiinnioleminen toisessa eikä fyysisesti. Mut anna vielä hetki aikaa tälle - jos on henkisesti kiinni vielä menneessä, niin se voi siitä helpottaa nopeastikkin. Täs elokuun aikana kuvittelisin että jotain tapahtuu tälle teidän jutulle. Kysy jos et jo tiedä et koska viimeksi on ollut suhteessa tms. Vastaus voi kertoa sit sulle sen mitä pitääkin.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 12:50:45

K: oma terveys, talous ja ihmissuhteet on korttien mielestä sellaisia mihin nyt kannattaisi kiinnittää huomiota.
Joku uusi harrastus (tähän tuli jooga ja meditointi tarjolle, mut ihan mikä vaan kiinnostaa) mikä tukisi terveyttä, vähän katsoa minne ne rahat menee ja saisiko jotain säästöönkin ja sit laatuaikaa ystävien/sukulaisten kans.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   1.8.24 12:58:02

Aurora: on se sinkku. Vaikea ero vaan takana pari vuotta sitten. Paljon negatiivisia tunteita exää kohtaan. Mutta ihan tosissani mietin tuota, että pitää mua reservissä. Noh, niin kauan kuin tällaista jatkuu, ei homma etene mun osalta tällä :D

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 12:59:52

T: vähän sellaista löysässä hirressä roikuttamista kun ei osata päättää että mitä halutaan tähän nousee. Tämä asia voi muuttaa isostikkin sun elämää, mutta asiat palaavat kyllä aikanaan tasapainoon ja elämä helpottaa. Tässä on sulle sellaista henkisen kasvun mahdollisuutta tarjolla - et kun selviät tästä, niin olet noussut uudelle tasolle henkisesti.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 13:01:52

Faktahomma: okei - eli henkisesti kiinni vielä menneessä. Tähän nousi kuitenkin todella hyviä kortteja, niin sikäli kehoitin antamaan vielä hetken aikaa, et josko se siitä lähtisi etenemään oikeasti.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.8.24 13:11:17

Kiitos Aurora!
Musta tuntuu että mun täytyy tehdä hänelle selväksi että ei voi istua aidan päällä miten kauan tahansa kanssani

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   1.8.24 13:12:44

Aurora: joo, on pahasti kiinni exässä - ei tosin positiivisilla tunteilla vaan päinvastoin. Täytyy miettiä, kauanko jaksan tällaista kattella :D On vaan niin harvinaislaatuinen tapaus, että sai oikeanlaiset vibat aikaiseksi kerrankin mulla :D

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: weikko 
Päivämäärä:   1.8.24 14:34:04

Miltä loppu kesä näyttää? Kiitos!

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   1.8.24 17:48:33

weikko: jostain menneestä irtipäästämistä ja romantiikkaakin voisi olla tarjolla (olisiko jopa 2 eri vaihtoehtoa - ainakin näyttää siltä) tähän nousee esiin tällä hetkellä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: weikko 
Päivämäärä:   1.8.24 18:00:48

Totta, kiitos. Olisikin aika ottaa uusi suunta, on vaan niin himskatin vaikeaa=)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Niekka 
Päivämäärä:   1.8.24 19:15:44

Mitä näet suunnittelemastani kirjoitusprojektista? Onko toteuttamisen arvoinen?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   1.8.24 21:33:09

Aurora: Anna anteeksi, mutta tulen taas kysymään, mitä nyt näet tämän samaisen miehen suhteen josta aiemminkin olen kysynyt? Nimi alkaa J:llä, ihan vain varmistukseksi.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   1.8.24 22:13:28

Mitäs mulle? ;)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Mk 
Päivämäärä:   2.8.24 08:07:28

Sellainen tuli vielä mieleen tuosta asunnon myynnistä että...
Näyttääkö sitä, meneekö välittäjän vai minun myymänä, jos irtisanoisinkin välittäjän?

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.8.24 09:11:09

Niekka: toisaalta joo ja toisaalta ehkä ei ihan niin hyvä idea kuin ajattelet. Kirjoittaminen on sulle tietyllä tavalla terapeuttista hommaa ja nautit siitä, mut sit taloudellisesti tämä ei ehkä ole ihan niin kannattava. Voi aiheuttaa myös mieliharmia ja harmaita hiuksia kun ei välttämättä koko ajan etene sujuvasti.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.8.24 09:20:48

Miisa: no hän näyttää istuvan tukevasti paikoillaan eikä ole oikein aikomustakaan tehdä tälle teidän väliselle jutulle yhtään mitään. Katselee toiseen suuntaan ja leikkii ettei sua ole olemassakaan. Siltä tämä nyt tällä hetkellä näyttää valitettavasti.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.8.24 09:28:42

Mikke: näyttäisi et elelet tällä hetkellä ihan tyytyväisenä elämääsi - kaikki on ok. Isohko muutos on kuitenkin täs kohtapuoleen mahdollinen ja se sitten muuttaa asioita paljonkin (ei tarkempaa tietoa mihin se muutos liittyy). Mut asiat selviää sen muutoksen jälkeen kuitenkin, että vaikka se järisyttää sun elämää isosti, niin se on vain väliaikainen vaihe elämässä.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   2.8.24 09:35:45

Mk: ei se ainakaan sulta huonommin suju kuin tältä välittäjältä. Saattaisi mennä jopa nopeammin, mut nyt kun tää on sulla vasta ajatustasolla, niin se ei näy korteissa samalla tavalla kuin olisit jo tehnyt päätöksen. Aika huijarilta se välittäjä näyttää, et kun irtisanot sopimusta, niin ole tarkkana sen kanssa.

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   2.8.24 12:30:37

Hui, aika jännää.. Nyt alkoi mietityttää että työ, asuminen, parisuhde, missä muutos.
Toi ainakin pitää paikkansa, että tällä hetkellä elelen elämääni tyytyväisenä :)

  Re: Tarot 63

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   2.8.24 12:33:10

Kiitos, hyviä juttuja nousi esiin!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.